Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.836 views sinds 30-01-2008

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yellow|A schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:08:
[...]

Hiermee lossen ze het gezeur van elke non melee class een beetje op, zal in de ogen van blizzard dus wel de meest simpele quickfix zijn. Zou zelf liever hebben dat ze de fear bug van m'n priest oplossen, maarja wie luistert er nu naar een priest?

Muf idee van blizzard, melee mensen twee patches achter elkaar pesten.
Melee classes pesten?
Dit zijn nerfs die vrijwel alleen invloed hebben op een warrior.
Ziet er naaruit dat ze weer opgepakt hebben waar ze in beta mee bezig waren-> de warrior pesten

Eerst def nerfen, vrijwel de enige class die zich totaal op def focussed is een warrior.
3.3 of hogere speed weapons+instant attacks=warrior

yay ><

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
kEv4h schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:11:
[...]

Melee classes pesten?
Dit zijn nerfs die vrijwel alleen invloed hebben op een warrior.
Ziet er naaruit dat ze weer opgepakt hebben waar ze in beta mee bezig waren-> de warrior pesten

Eerst def nerfen, vrijwel de enige class die zich totaal op def focussed is een warrior.
3.3 of hogere speed weapons+instant attacks=warrior

yay ><
Vrees niet Kev, in 1.8 wordt ook de Shaman's talent tree gefixed. Die was zo broken! >:)

Verwijderd

hier de post van Blizzard:
The mechanics of most instant melee attacks will be modified to improve item balance upon the release of patch version 1.8. Currently, instant melee attacks do damage based on the damage range of the weapon, plus a bonus for the player’s attack power. This bonus is then multiplied by the speed of the weapon. As a result, slow weapons do more damage than is intended, and fast weapons are considered inferior by most players. We are changing the way the attack power bonus is calculated for instant attacks. This change will NOT affect attack power calculations for normal melee attacks. Instead of multiplying by the speed of the weapon, the attack power bonus will be multiplied by a fixed number pulled from the following table:

Two-handed weapons: 3.3
Daggers: 1.7
All other one-handed weapons: 2.4

As a direct result of this, many weapons will shift position in their relative power. In particular, many epic (purple) quality items will now be more powerful than slower superior (blue) weapons. For the purpose of instant attacks, the Arcanite Reaper and the Barman Shanker will drop slightly in relative power, while Typhoon and Alcor’s Sunrazor will increase in power.

We expect to see the total damage output of a Mortal Strike warrior go down about 4% with the Arcanite Reaper, and up about 4% with Typhoon. We expect the total damage output of a Backstab rogue to go down about 2% with the Barman Shanker and up about 2% with Alcor’s Sunrazor.

This change was not made to reduce the power of instant attacks, but to correct the relative imbalance of weapon itemization. At a given level requirement, epic quality weapons should always be more powerful than superior quality weapons.

Please also note that all normal weapon swings will be completely unaffected by this change. The following abilities are affected by the design change: Sinister Strike, Ambush, Backstab, Whirlwind, Mortal Strike, and Overpower.

• bcd87
  • Niet online
Ohh, das ff heel anders dan hoe jij 't hier zit te vertellen Kaap :P
Hier kan ik nog wel mee leven tbh.

• JeroenNietDoen
kEv4h schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:25:
[...]

Ohh, das ff heel anders dan hoe jij 't hier zit te vertellen Kaap :P
Hier kan ik nog wel mee leven tbh.
Vindt je? Het betekent gewoon dat als jij goede wapens wilt hebben, je epics uit MC/BWL of ZG zult moeten halen. Nu kon je met je Arcanite Reaper nog goed meekomen als je een real life had en dus niet naar MC kan, straks wordt het dus echt all about the items.

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Daar ben ik dus echt niet blij mee he :( Nouja we zullen zien wat de toekomst brengt he.. word weer nieuwe daggers farmen denk ik zo ;)

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Je kan nog steeds goed meekomen met die wapens hoor.
Je gaat er alleen (zoals in die post stond) 4% op achteruit. Deed je mortal strike eerste 800 dmg dan doet die daarna met hetzelfde wapen 768 dmg, en dit heeft ALLEEN effect op je instants dus je slaat nog steeds even hard in normaal melee.

• JeroenNietDoen
Weet ik ook wel alleen waar ik me een beetje aan erger is dat Blizzard zich zit te focussen op dit soort kleine, totaal onbelangrijke dingetjes. Net zoals die defence nerf. Er is geen hond die zich eraan stoort dat het niet naar behoren werkt.

Certainly luitjes, er zijn in dit spel toch wel grotere problemen, bug en class inabilities die eerder aandacht verdienen dan het zorgen dat wapen damage up to par is?

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:32:
Weet ik ook wel alleen waar ik me een beetje aan erger is dat Blizzard zich zit te focussen op dit soort kleine, totaal onbelangrijke dingetjes. Net zoals die defence nerf. Er is geen hond die zich eraan stoort dat het niet naar behoren werkt.

Certainly luitjes, er zijn in dit spel toch wel grotere problemen, bug en class inabilities die eerder aandacht verdienen dan het zorgen dat wapen damage up to par is?
Dressing Room anyway? Zal mij het rotten dat mn gloves groen zijn en mn boots rood! Als ik maar een bugvrije character heb, vanish werkt nog steeds niet correct op rogues bijvoorbeeld!

Druids en Paladins hebben ook een talenttree remake nodig, en dan komen ze met aanzeilen... Blizzard scoort weinig punten met deze nerf's :(

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

soms moet je het van je instant slagen hebben. Vooral tegen een rogue of hunter blijf ik die overpower spammen. Die word nu dus wel minder daar baal ik flink van.
Tis echt niet zo dat een warrior zo een ontzettend sterke class is.

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:27:
[...]
Vindt je? Het betekent gewoon dat als jij goede wapens wilt hebben, je epics uit MC/BWL of ZG zult moeten halen. Nu kon je met je Arcanite Reaper nog goed meekomen als je een real life had en dus niet naar MC kan, straks wordt het dus echt all about the items.
Tja, ik kan er toch geen problemen mee hebben dat de epic loot uit MC beter is dan blauwe BoE equip...

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:44:
[...]

Tja, ik kan er toch geen problemen mee hebben dat de epic loot uit MC beter is dan blauwe BoE equip...
Denk ff 2 seconde na? Nu kon je met je AR of Barman Shanker nog mensen EVENTUEEL killen die MC/BWL/ZG loot hadden want je wapen schaalde best ver en goed door voor een blue item.

Nu moet je dus epic loot hebben wil je uberhaupt nog mee doen in PvP of duel's...

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:46:
[...]

Denk ff 2 seconde na? Nu kon je met je AR of Barman Shanker nog mensen EVENTUEEL killen die MC/BWL/ZG loot hadden want je wapen schaalde best ver en goed door voor een blue item.

Nu moet je dus epic loot hebben wil je uberhaupt nog mee doen in PvP of duel's...
Nou, zo groot zijn die verschillen niet dat je compleet niet kunt winnen, imo hangt er nog steeds erg veel af van degene die achter het keyboard zit.
Players die die epics uit MC hebben, hebben daar lang voor geraid/werkt en mogen dan best een knap voordeel hebben... je zit echt niet vol met l33t epixx na één runnetje MC hoor...

"Denk ff 2 seconde na?" pffff

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 10:55 ]

• bcd87
  • Niet online
[...]

Tja, iemand die met z'n guild dagen heeft gestoken in het leren van BWL encounters (en het goed uitvoeren van guides in MC :P) hoort mi uiteraard meer kans te hebben om iemand in pvp af te maken.

Het punt waar deze fix (want 't is geen nerf voor sommige, en geen buff voor anderen) om draait is snellere weapons toch goed te laten werken met instants, wat iets goeds is imo, nu heb je dus keuze uit een breder scala aan wapens, ipv altijd maar wapens uit te moeten kiezen die tegen de 3.8 (of meer) speed aan zitten.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maar aan de andere kant: Blauwe items waar (redelijk) makkelijk aan te komen is, hoort natuurlijk niet beter te zijn dan epic items (die dus "zeldzaam") zijn.
Ik vind dit wel terecht eigenlijk. Het enige wat Blizzard in mijn ogen absoluut niet moet doen is steeds sterkere epic wapens toevoegen aan het spel. Meer wapens, ja. Sterkere wapens, nee!
Minpuntje is volgens mij wel dat de AH-prijzen van een aantal wapens flink zal stijgen, enkel en alleen omdat ze paars zijn...

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kaap schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:10:
Kan niet, ik heb hem niet verkocht, geruild. Maar waarom posts je telkens dit soort personal attacks? Ik heb het idee namelijk dat je je meer op mij richt dan op dat waar ik een discussie over wil beginnen.
Post die patchnotes eens?

Sowieso is het een fix die te verwachten viel, het is een beetje apart dat weapon speed iets te maken heeft met de damage die je doet. Procs worden ook al naar weapon speed geschaald, logisch dat instant attacks dat ook worden, dus nee, zo gek vind ik het niet.

Edit: Oh YAY! Dan kunnen Hunters eindelijk op Dal'Rends gaan rollen zonder claims dat het een rogue wapen is :D
RaseriaN schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:39:
Dressing Room anyway? Zal mij het rotten dat mn gloves groen zijn en mn boots rood! Als ik maar een bugvrije character heb, vanish werkt nog steeds niet correct op rogues bijvoorbeeld!
Oh puh-lease! Ik vind het best dat je je zorgen maakt over je class hoor, maar denk alsjeblieft eens even na. Balancen van wapens = game design. Fixen van bug = server side programmeren. Implementeren van de dressing room feature = client side programmeren. Dat zijn dus gewoon verschillende mensen/teams die in parallel aan dingen werken.

Denk je nu echt dat er daar 1 programmeur bezig is alle bugs 1 voor 1 op te lossen? Komop zeg!
.
En pas geleden deed iemand nog tests waaruit bleek dat je zelf met een grijze dagger erg veel damage kon doen?

Anyway, op equal skill level is equipment belangrijk. So? Lijkt me niks meer dan eerlijk. Als Hunter wil je ook een Purple boog hebben, en MC gear. Het zou suf zijn als blue gear praktisch net zo goed is, helemaal iets wat farmable is.

[ Voor 63% gewijzigd door Hydra op 22-09-2005 11:01 ]

https://niels.nu

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Kaap schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:27:
[...]
oh noes (bijna copyright hydra) je dmg gaat met 4% omlaag.

Dus jij vind het normaal dat een epic lvl 60 item minder dmg doet dan een superior lvl 60 item...

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:54:
[...]

Oh puh-lease! Ik vind het best dat je je zorgen maakt over je class hoor, maar denk alsjeblieft eens even na. Balancen van wapens = game design. Fixen van bug = server side programmeren. Implementeren van de dressing room feature = client side programmeren. Dat zijn dus gewoon verschillende mensen/teams die in parallel aan dingen werken.

Denk je nu echt dat er daar 1 programmeur bezig is alle bugs 1 voor 1 op te lossen? Komop zeg!
Nee dat snap ik ook nog net wel, maar als jij het niet eens bent met iemand hoef je hem niet als retard af te schilderen, dank je wel ;)

We hebben nu dan die Dressing Room, wat volgens jou client side is, waarom komt er nu pas dan een vervolg op heel veel class quests terwijl dat dan ook client side moet zijn? Rogues bijvoorbeeld zitten als sinds lvl 20 / 25 zonder eigen quests, druids meen ik ook gehoord te hebben...

Persoonlijk heb ik liever meer bugfixes dan allerlei 'lif-lafjes' hoor...

• Hydra
AR = Craftable en BS zou solobaar moeten zijn (wat ik er van ghoord heb, hij is in ieder geval niet moeilijk te krijgen). Het klopt gewoon niet dat een AR zo goed is dat hij op hetzelfde niveau als de meeste MC gear staat.

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:03:
[...]

AR = Craftable en BS zou solobaar moeten zijn (wat ik er van ghoord heb, hij is in ieder geval niet moeilijk te krijgen). Het klopt gewoon niet dat een AR zo goed is dat hij op hetzelfde niveau als de meeste MC gear staat.
AR en Barman zijn beter dan de normale blue stuff maar is minder dan epic kwaliteit, hoort ook zo en daar ben ik wel van mening. Dat ze overpowered waren ben ik ook van mening maar dat zulke dingen belangrijker zijn (ik bedoel, de game ligt meer op endgame nu en iedereen zit in MC/BWL/ZG dat de AR en BS niet zo belangrijk meer zijn)

Je weet zelf ook wel dat er genoeg dingen zijn die belangrijker zijn dan een melee nerf van 2 - 4 %

• Hydra
RaseriaN schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:03:
Nee dat snap ik ook nog net wel, maar als jij het niet eens bent met iemand hoef je hem niet als retard af te schilderen, dank je wel ;)
Ik kan weinig geduld op brengen voor mensen die menen dat diegene die werkt aan de AM mage bug dezlefde persoon is die de dressing room feature geimplementeerd heeft, sorry.
We hebben nu dan die Dressing Room, wat volgens jou client side is, waarom komt er nu pas dan een vervolg op heel veel class quests terwijl dat dan ook client side moet zijn? Rogues bijvoorbeeld zitten als sinds lvl 20 / 25 zonder eigen quests, druids meen ik ook gehoord te hebben...
Hoe kom je erbij dat class quests 'client side' zouden zijn?
Persoonlijk heb ik liever meer bugfixes dan allerlei 'lif-lafjes' hoor...
Persoonlijk heb ik liever beiden. Oh...hey...wacht eens even...
RaseriaN schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:06:
Je weet zelf ook wel dat er genoeg dingen zijn die belangrijker zijn dan een melee nerf van 2 - 4 %
En daar wordt ongetwijfeld druk aan gewerkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 22-09-2005 11:07 ]

• JeroenNietDoen
kEv4h schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:54:
[...]

Tja, iemand die met z'n guild dagen heeft gestoken in het leren van BWL encounters (en het goed uitvoeren van guides in MC :P) hoort mi uiteraard meer kans te hebben om iemand in pvp af te maken.
Als dat zo zou zijn, kun je dan nog een goede reden geven voor iemand met een fulltime baan om WoW te spelen? Epic raids deed die waarschijnlijk al niet, blijft PVP over, maar dat gaat steeds meer en meer afhangen van items.

Dat is het slechte aan heel veel MMORPG's, lui die meer tijd erin kunnen stoppen winnen...

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:03:
[...]

Maar die Arcanite Reaper kost kwa mats wel zon 550G en dan vind ik dat dat best wel up to par mag zijn.

Er moeten duidelijke verschillen komen tussen blue en epic gear, alleen moet crafted weer beter zijn dan normale blue gear omdat het vaak best wat centen kost om iets te craften.

Besides, zodoende boost je de professions ook nog...

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:06:
[...]

Ik kan weinig geduld op brengen voor mensen die menen dat diegene die werkt aan de AM mage bug dezlefde persoon is die de dressing room feature geimplementeerd heeft, sorry.
Pardon? Ik heb nergens gesuggereerd dat ik dat denk, ik weet ook wel dat er een heel dev team is met eigen projecten en onderdelen. Het gaat mij erom dat de balance meer op allerlei content ligt terwijl er toch ook belangrijkere zaken zijn dan een dressing room?
Hoe kom je erbij dat class quests 'client side' zouden zijn?
Suggesties maken, heb ik geleerd van jou ;)
Tuurlijk maar zoals je zelf aanhaalt zijn er nog ZAT bugs die iets meer prioriteit hebben dan deze "nerf/feature/bug"

[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 22-09-2005 11:14 ]

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:08:
[...]
Als dat zo zou zijn, kun je dan nog een goede reden geven voor iemand met een fulltime baan om WoW te spelen? Epic raids deed die waarschijnlijk al niet, blijft PVP over, maar dat gaat steeds meer en meer afhangen van items.

Dat is het slechte aan heel veel MMORPG's, lui die meer tijd erin kunnen stoppen winnen...
Speel je om altijd maar te winnen, of speel je voor je plezier? ;)

Besides, met een full-time baan kan je met gemak ZG, MC en BWL doen, ik doe 't zelf ook namelijk.

En die laatste opmerking is niet echt iets wat alleen bij MMO's is, iemand die 8 uur per dag op z'n q3 skills oefent zal beter spelen dan iemand die nu en dan een uurtje speelt ;)

• JeroenNietDoen
kEv4h schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:16:
[...]

Als ik jou was zou ik op mijn server eens een char levelen om te PVP'en. Je hebt geen schijn van kans aangezien de enigste horde in de BG's bij ons bestaan uit 3 guilds die allemaal Ragnaros op farm status hebben en geregeld ook BWL leegroven.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
[...]

Besides, met een full-time baan kan je met gemak ZG, MC en BWL doen, ik doe 't zelf ook namelijk.
Jij vergooid je sociale leven. ;)
Je maakt mij echt niet wijs dat iemand een full time baan nu al heel mc op farmstatus heeft, met heel de guild. Dat red je echt niet.
Voordat je heel MC op farmstatus hebt, heb je echt wel 15 runs erop zitten.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:21:
[...]
Als ik jou was zou ik op mijn server eens een char levelen om te PVP'en. Je hebt geen schijn van kans aangezien de enigste horde in de BG's bij ons bestaan uit 3 guilds die allemaal Ragnaros op farm status hebben en geregeld ook BWL leegroven.
En met een AR of BS kon je nu dus nog weerstand bieden, deze waren vrij simpel te verkrijgen *gelukkig* waardoor je niet die 2 instances op farmstatus hoefde te hebben... achja :)

• Hydra
Inderdaad. Full time baan, vriendin, en ik speel competitiehockey, en kom toch regelmatig in MC e.d, als ik wil ga ik elke week mee (ben nu alleen een priest aan het levelen, en dat is eigenlijk een leukere class dan m'n Hunter).
En die laatste opmerking is niet echt iets wat alleen bij MMO's is, iemand die 8 uur per dag op z'n q3 skills oefent zal beter spelen dan iemand die nu en dan een uurtje speelt ;)
Precies. Ik denk eerlijk gezegd dat dat een groter probleem gaat zijn. Iemand die geen baan heeft zal veel meer tijd hebben om z'n PvP skills te verbeteren. Ik ben ook wel enigzins jaloers op guildies die dagelijks bezig zijn met allerlij high-end spul, maar ik ga daar ook niet over lopen zeuren :)
RaseriaN schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:10:
Pardon? Ik heb nergens gesuggereerd dat ik dat denk, ik weet ook wel dat er een heel dev team is met eigen projecten en onderdelen. Het gaat mij erom dat de balance meer op allerlei content ligt terwijl er toch ook belangrijkere zaken zijn dan een dressing room?
Nogmaals; waar het om gaat is dat er parallel aan een hoop dingen gewerkt wordt. QA werkt aan bugs, een ander team kijkt naar de lag problemen, quest writers schrijven nieuwe quests, en de client 3D programmer implementeren de dressing room feature omdat ze toch uit hun neus zitten te eten. Sorry dat ik wat bot overkwam, maar ik word een beetje edgy van mensen die maar "OMG BLIZZURD FOCUS ON TEH BUGZ!!!" gaan lopen roepen omdat ze niet doorhebben dat dat gewoon compleet verschillende dingen hebben. Vertrouw me, je wel echt die gozer die die dressing room feature heeft geimplementeerd in het team zetten dat met de lag issues bezig is.
Suggesties maken, heb ik geleerd van jou ;)
Done well you have, young padawan :D Niet dat die 'suggestie' ergens op sloeg overigens, quests zijn weer weer compleet wat anders :)
Tuurlijk maar zoals je zelf aanhaalt zijn er nog ZAT bugs die iets meer prioriteit hebben dan deze "nerf/feature/bug"
Entertain me, noem me er eens een paar?

[ Voor 44% gewijzigd door Hydra op 22-09-2005 11:30 ]

• ImdaMned
[...]

Goh, gek he, meer tijd erin stoppen en dan winnen. Zelfde geld voor sport, een armstrong wint niet voor niets de tour de france terwijl iemand die graag een biertje drinkt en achter de TV zit de 2 kilometer nog niet eens haalt.

Dat fulltime baan = geen MC/BWL is ook de grootst mogelijke onzin. Ik zit zelf in een guild waarvan 75% of meer een fulltime baan hebben, en wij doen ook gewoon 3 x per week MC.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:24:
Precies. Ik denk eerlijk gezegd dat dat een groter probleem gaat zijn. Iemand die geen baan heeft zal veel meer tijd hebben om z'n PvP skills te verbeteren. Ik ben ook wel enigzins jaloers op guildies die dagelijks bezig zijn met allerlij high-end spul, maar ik ga daar ook niet over lopen zeuren :)
Ach, alles heeft z'n voor- en nadelen. Ik speel het nu op een goede pc met hagelnieuw 19" tft-scherm. Iemand die werkeloos is (al dan niet naar eigen keus) en de hele dag WoW zit te spelen, heeft dit waarschijnlijk niet. ;)

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
[...]

Daar kan ik soms ook echt niet tegen zeg, vraag je of guildies mee willen iets doen, bijvoorbeeld Arathi Basin, krijg je als antwoord: "nee, die exalted rewards zuigen man".

Kom op zeg... zijn ze soms vergeten dat het de bedoeling is om plezier te hebben?

Echt veel mensen zijn TE epic geil de laatste tijd... die spelen echt niet meer voor hun plezier.

Dat is ook de reden waarom ik een hele tijd nooit mee ging naar MC als een van de weinige van ons guild. Ik heb ook nog geen 1 MC epic. (wil overigens ook geen felheart op dit moment, het item dat ik eerst uit MC wil is Azuresong Mageblade, dus daar ben ik dan ook voor aan het 'sparen')
Ik speel dit spel voor m'n plezier, niet voor epics. Overdag werk ik, ik kan dus alleen doordeweerks 's avonds spelen (in het weekend doe ik alles behalve wow'en, kom op zeg :D).
Als ik dan ga MC'en, is het enige wat ik elke avond doe, saaie MC gevechten houden in de hoop op epics.
Het spel heeft zoooooooveel leukere dingen te bieden (vind ik), dus probeer ik dat ook elke dag af te wisselen.

Hoeveel epic-hoeren hoor je wel niet elke dag zeggen dat ze wow niet meer leuk vinden?

Eigen schuld, hebben ze het zelf naar gemaakt. Had je maar niet zo snel moeten levelen, had je maar niet zo extreem veel van je vrije tijd moeten opgeven om exalted te worrden waar dan ook, had je maar niet je complete sociale leven op moeten geven voor MC. Heel stoer hoor, maar zo verpest je het spel voor jezelf :)

* TangLeFuzZ yells: epixxxx!!!111

[ Voor 19% gewijzigd door TangLeFuzZ op 22-09-2005 11:35 ]

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Prioriteiten leggen gewoon, ik werk ook maar ik kan ook rustig de hele avond MC/BWL/ZG doen eventueel. Maar ik zit net zo lief lekker op de bank filmpje te kijken of lekker in een restaurant wat te eten of bij vrienden Risk of Monopoly of Catan te doen ;)

• Hydra
TangLeFuzZ schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:29:
Eigen schuld, hebben ze het zelf naar gemaakt. Had je maar niet zo snel moeten levelen, had je maar niet zo extreem veel van je vrije tijd moeten opgeven om exalted te worrden waar dan ook. Heel stoer hoor, maar zo verpest je het spel voor jezelf :)
Mee eens. Ik kan prima elke week mee op MC raids (kan m'n quality time met vriendin enzo daar wel omheen plannen, en 18:30 thuis zijn lukt ook wel), maar ik wil het gewoon niet. De eerste keer lucy was gaaf, de pogingen gingen steeds beter en op de 4e poging in de eerste run hadden we 'em neer. De keren daarna was Lucy simpel, saai, en behalve dat 'ie leuke items dropped is het gewoon zonetrash. En ik wil gewoon niet zo graag goeie items dat ik elke week uren mee ga doen aan saaie gevechten. Vind weer een nieuwe alt levelen leuker. Hoogstwaarschijnlijk ga ik met m'n priest wat Strat/Schol/UBRS raids doen, en daarna een mage levelen.
RaseriaN schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:33:
Prioriteiten leggen gewoon, ik werk ook maar ik kan ook rustig de hele avond MC/BWL/ZG doen eventueel. Maar ik zit net zo lief lekker op de bank filmpje te kijken of lekker in een restaurant wat te eten of bij vrienden Risk of Monopoly of Catan te doen ;)
Inderdaad. Als je de raid aanmeldingen van mij ziet, staat vaak een paar posts verder een "oops guys, can't make it" post van me.

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 22-09-2005 11:35 ]

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:48

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

RaseriaN schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:33:
O+ Risk O+

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
[...]

Daar kan ik soms ook echt niet tegen zeg, vraag je of guildies mee willen iets doen, bijvoorbeeld Arathi Basin, krijg je als antwoord: "nee, die exalted rewards zuigen man".

Kom op zeg... zijn ze soms vergeten dat het de bedoeling is om plezier te hebben?

Echt veel mensen zijn TE epic geil de laatste tijd... die spelen echt niet meer voor hun plezier.

Dat is ook de reden waarom ik een hele tijd nooit mee ging naar MC als een van de weinige van ons guild. Ik heb ook nog geen 1 MC epic. (wil overigens ook geen felheart op dit moment, het item dat ik eerst uit MC wil is Azuresong Mageblade, dus daar ben ik dan ook voor aan het 'sparen')
Ik speel dit spel voor m'n plezier, niet voor epics. Overdag werk ik, ik kan dus alleen doordeweerks 's avonds spelen (in het weekend doe ik alles behalve wow'en, kom op zeg :D).
Als ik dan ga MC'en, is het enige wat ik elke avond doe, saaie MC gevechten houden in de hoop op epics.
Het spel heeft zoooooooveel leukere dingen te bieden (vind ik), dus probeer ik dat ook elke dag af te wisselen.

Hoeveel epic-hoeren hoor je wel niet elke dag zeggen dat ze wow niet meer leuk vinden?

Eigen schuld, hebben ze het zelf naar gemaakt. Had je maar niet zo snel moeten levelen, had je maar niet zo extreem veel van je vrije tijd moeten opgeven om exalted te worrden waar dan ook, had je maar niet je complete sociale leven op moeten geven voor MC. Heel stoer hoor, maar zo verpest je het spel voor jezelf :)

Amen! :)

• Hydra
Heb je Catan wel eens gedaan? IMHO leuker dan Risk, hoewel dat ook een erg gaaf spel is (ik heb ooit ng een keer een Risk gemaakt in Java). Catan lijkt heel erg op Civ.

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:34:
[...]

Mee eens. Ik kan prima elke week mee op MC raids (kan m'n quality time met vriendin enzo daar wel omheen plannen, en 18:30 thuis zijn lukt ook wel), maar ik wil het gewoon niet. De eerste keer lucy was gaaf, de pogingen gingen steeds beter en op de 4e poging in de eerste run hadden we 'em neer. De keren daarna was Lucy simpel, saai, en behalve dat 'ie leuke items dropped is het gewoon zonetrash. En ik wil gewoon niet zo graag goeie items dat ik elke week uren mee ga doen aan saaie gevechten. Vind weer een nieuwe alt levelen leuker. Hoogstwaarschijnlijk ga ik met m'n priest wat Strat/Schol/UBRS raids doen, en daarna een mage levelen.

[...]

Inderdaad. Als je de raid aanmeldingen van mij ziet, staat vaak een paar posts verder een "oops guys, can't make it" post van me.
Hmm, ik vind het wel leuk om die bosses vaker te doen (maargoed, ik speel na 10 jaar óók nog steeds transport tycoon deluxe ^^), temeer omdat dan weer andere content ontsluit (BWL bijvoorbeeld). Daarbij hebben we erg veel lol in de guild, guild-chat = spam-chat, raid-chat = spam-chat, /say = spam-chat, gewoon handig dat het allemaal een andere kleur heeft ^^

Heb nu weinig tijd, maar ga ook zeker een alt levelen op de RP-PvP servers, dat is weer een heel andere manier van het spelletje spelen.

GIEV ME TEH L33T EPIXX!!!!11111oneone ^^

We hebben gisteren Onyxia voor de tweede keer gehakt trouwens, op naar Majordomo nu, zondag waarschijnlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 11:51 ]

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:21:
[...]

Jij vergooid je sociale leven. ;)
Je maakt mij echt niet wijs dat iemand een full time baan nu al heel mc op farmstatus heeft, met heel de guild. Dat red je echt niet.
Voordat je heel MC op farmstatus hebt, heb je echt wel 15 runs erop zitten.
Er zijn al genoeg guilds die redelijk casual zijn en Rag op farm-status hebben.
Volgens mij overschat je MC een beetje, zo uberhardcore is MC helemaal niet, met 2 of 3 uur per avond kan je MC echt wel goed leren als guild zijnde.
En in BWL ook trouwens, zeker als je vaststaat op Vael die je maar 1 uur per dag kan proberen :D

De meeste mensen denken dat je echt een totale no-lifer moet zijn om raidinstances succesvol af te kunnen ronden, maar dat is totaal niet waar.. een casual guild zal alleen een wat betere tijds-planning moeten hebben.

Verwijderd

kEv4h schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:43:
[...]

Er zijn al genoeg guilds die redelijk casual zijn en Rag op farm-status hebben.
Volgens mij overschat je MC een beetje, zo uberhardcore is MC helemaal niet, met 2 of 3 uur per avond kan je MC echt wel goed leren als guild zijnde.
En in BWL ook trouwens, zeker als je vaststaat op Vael die je maar 1 uur per dag kan proberen :D

De meeste mensen denken dat je echt een totale no-lifer moet zijn om raidinstances succesvol af te kunnen ronden, maar dat is totaal niet waar.. een casual guild zal alleen een wat betere tijds-planning moeten hebben.
Inderdaad, wij hebben een inschrijvingssysteem, niet inschrijven = niet meegaan, niet komen opdagen als je ingeschreven bent betekent puntaftrek. Dit bleek echt _nodig_ daar veel "raiders" niet zo heel veel online zijn.

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:37:
[...]

Heb je Catan wel eens gedaan? IMHO leuker dan Risk, hoewel dat ook een erg gaaf spel is (ik heb ooit ng een keer een Risk gemaakt in Java). Catan lijkt heel erg op Civ.
Kolonisten van Catan rules!

hehe, wij noemen het altijd 'Kolonisten", heeft inderdaad veel weg van Civ, vooral met de uitbreidingset, Steden en Ridders!

damn. heb met mijn lvl 36 NE Druid 93 gp gegrind, nu nog ff de levels :)

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Ik denk dat Blizzard is een tijd lang bugs dient te fixen i.p.v. zich te veel foucusen op nieuwe items. Er zijn een aantal bug die al een langere tijd op de lijst staan bijvoorbeeld Mining, Looting en bij de druid de ER bug. Deze zitten nu al maanden erin mar tot op heden is er niets aangedaan, maar wel nieuwe functies erin zitten. Ik zit echt niet op een paskamer te wachten terwijl ik met me warrior een bug heb als in charge, het gebeurd dus vrij veel dat je niet meer synchroom met de server loopt en daardoor niets meer kan doen uitloggen is de einigste manier om verder te kunnen spelen. Of een mage die een cold spel doet die een vijand op ze plaats houd en die toch ineens voor je neus staat met het ijsblok nog aan ze voeten.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:54:
Inderdaad, wij hebben een inschrijvingssysteem, niet inschrijven = niet meegaan, niet komen opdagen als je ingeschreven bent betekent puntaftrek. Dit bleek echt _nodig_ daar veel "raiders" niet zo heel veel online zijn.
Onze guild heeft een beetje last van overattendance, en gelukkig hebben ze nu ook genoeg Hunters met Tranq Shot, dus die regel hebben ze (nog) niet ingevoerd. Ik meld me alleen aan voor MC raids waarvan ik zeker weet dat ik ze ga halen hoor, maar Z'G bijvoorbeeld is sowieso wel vol te krijgen.
we_are_borg schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:56:
Ik denk dat Blizzard is een tijd lang bugs dient te fixen i.p.v. zich te veel foucusen op nieuwe items.
/kick /point /laugh

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 22-09-2005 12:01 ]

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Blizzard mag ook wel eens de tier 2 set graphics updaten. Stuk voor stuk :r

http://www.whataboutpp.com/sets/index.php

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

weet iemand mischien waar je de nieuwe priest quests op kan halen btw

Verwijderd

we_are_borg schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:56:
Ik denk dat Blizzard is een tijd lang bugs dient te fixen i.p.v. zich te veel foucusen op nieuwe items. Er zijn een aantal bug die al een langere tijd op de lijst staan bijvoorbeeld Mining, Looting en bij de druid de ER bug. Deze zitten nu al maanden erin mar tot op heden is er niets aangedaan, maar wel nieuwe functies erin zitten. Ik zit echt niet op een paskamer te wachten terwijl ik met me warrior een bug heb als in charge, het gebeurd dus vrij veel dat je niet meer synchroom met de server loopt en daardoor niets meer kan doen uitloggen is de einigste manier om verder te kunnen spelen. Of een mage die een cold spel doet die een vijand op ze plaats houd en die toch ineens voor je neus staat met het ijsblok nog aan ze voeten.
Volgens mij zien veel mensen niet in dat er hele andere mensen bezig zijn met nieuwe content dan mensen die bughunten en oplossen. Dat gaat niet hand in hand. Je hebt dus niets aan statements dat je liever bugs opgelost ziet dan dat je nieuwe content krijgt, omdat dat een belasting is voor andere mensen. Bovendien vinden mensen met andere classes de bugs van jouw class toch niet belangrijk en zal WoW daarom dus altijd bij de meerderheid wel de prioriteit leggen.
TomSmit82 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:08:
Blizzard mag ook wel eens de tier 2 set graphics updaten. Stuk voor stuk :r

http://www.whataboutpp.com/sets/index.php
Zeg dat wel. De wildheart raiment ziet er stukken beter uit dan de cenarion en stormrage set. Daar moet echt wat aan gebeuren.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 12:19 ]

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Kaap schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:25:
Yippie....patch 1.8 gaat de melee mechanics aanpassen m.b.t. instant melee attacks. Zodoende zullen classes met 2H wapens van 3.3SPD of langzamer minder damage gaan doen. Dus 1.8 doen we nog eens een algemene melee class nerf.

Vraag me soms serieus af waarom ze zich bezighouden met dit soort dingen terwijl er nog zat andere bugs in het spel zitten.
Ik denk dat ze zich serieus met dit soort dingen bezig houden omdat melee classes waneer ze eenmaal level 60 zijn gewoon vrolijk door kunnen gaan met hun damage verhogen. Terwijl caster classes dit (nog) niet kunnen. En met steeds meer uber 2Hander PvP/PvE rewards gaan melee classes er dus elke keer op vooruit. Daar waar caster classes alleen met +dmg gear hun damage output kunnen vergroten.

Een melee class upgrade z'n wapen en doet meteen en hele stoot meer damage. Een caster class sprokkelt met pijn en moeite +dmg gear bij elkaar voor een klein beetje meer damage.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:54:
[...]

Post die patchnotes eens?

Sowieso is het een fix die te verwachten viel, het is een beetje apart dat weapon speed iets te maken heeft met de damage die je doet. Procs worden ook al naar weapon speed geschaald, logisch dat instant attacks dat ook worden, dus nee, zo gek vind ik het niet.

Edit: Oh YAY! Dan kunnen Hunters eindelijk op Dal'Rends gaan rollen zonder claims dat het een rogue wapen is :D
Leg uit waarom een hunter ineens wel zou mogen rollen, t blijft namelijk een instant wapen, langzame wapens hebben over het algemeen een hogere damage (niet dps dus). ik kan mn instants gewoon blijven spammen ze doen alleen een heel klein tikkie minder damage. Een hunter heeft niets aan een wapen met veel damage (niet dps!) een rogue wel. een hunter wil een wapen met heel veel DPS, rest maakt m als t goed is niet uit.

Nothing to see here

• bcd87
  • Niet online
keldon schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:19:
[...]

Ik denk dat ze zich serieus met dit soort dingen bezig houden omdat melee classes waneer ze eenmaal level 60 zijn gewoon vrolijk door kunnen gaan met hun damage verhogen. Terwijl caster classes dit (nog) niet kunnen. En met steeds meer uber 2Hander PvP/PvE rewards gaan melee classes er dus elke keer op vooruit. Daar waar caster classes alleen met +dmg gear hun damage output kunnen vergroten.

Een melee class upgrade z'n wapen en doet meteen en hele stoot meer damage. Een caster class sprokkelt met pijn en moeite +dmg gear bij elkaar voor een klein beetje meer damage.
Maar is dit niet al deels aangepakt door de BWL items waar behoorlijk veel +dmg op zit, en de nieuwe chance to hit on spells modifiers?

Bovendien, hoe zou dit volgens jou opgelost moeten worden? Melee dmg classes nerfen, of casters goede mogelijkheden geven om hun damage te verhogen?
Lijkt mij dat 't 2e toch wat logischer is :)

• JeroenNietDoen
Hebben jullie dit nummer al gehoord? http://media.bloodyrandom.com/wow/LFGUBRS.mp3 (right click save as)

Hier de lyrics:
LFG UBRS
I'm an undead priest
and I'm shadow specced
5 mins later
and I got an invite
little did I know
this raid was $!@%e

UBRS in a such mess
and I'm shadow spec

Main tank is wank
he just can't tank
yet he's no.1 pvp rank

don't whine at me
what do you want me to do
i got 9 mobs on me
my casting time is screwed
don't cry at me
try keeping agro instead
you pull a small army
when my mana pool's dead

christ please learn 2 play
why do you n00bs have to ruin my day

a full wipe before the eggs
5 shammys without any ankhs

7 wipes later
we get to the last boss
and i started to pray
for the devout robe drop

we have a big fight
drakki falls to the ground
in a pool of blood
and a with thundering sound

so i run over
and i loot that corpse
omfg
its the [devout robe] of course

suddenly
the master looter says need
but hes a warrior
oh GOD OH GOD PLEASE

OH GOD NOOOOOO
NO HES GOT MY ROBE
HES GOT MY !&$%ING DEVOUT ROBE
OMG NO
ILL !&$%ING KILL U
THATS MY ROBE
ITS CLOTH
YOU WEAR PLATE OMG!!1

OMFG NOOOO ofmg
IM GONa POST THIS ON The
!&$%IN REALM TFORUM!11
YYOIR GOING dOWN !
YUO GODDAMN NINJA!1

• Hydra
its_me schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:21:
Leg uit waarom een hunter ineens wel zou mogen rollen, t blijft namelijk een instant wapen, langzame wapens hebben over het algemeen een hogere damage (niet dps dus). ik kan mn instants gewoon blijven spammen ze doen alleen een heel klein tikkie minder damage. Een hunter heeft niets aan een wapen met veel damage (niet dps!) een rogue wel. een hunter wil een wapen met heel veel DPS, rest maakt m als t goed is niet uit.
Een Hunter wil wapens met goeie stats, DPS is een tweede. Dal'Rend heeft voor Hunters gewoon de beste stats, tenzij je kijkt naar Epic MC/BWL loot, en daar mag je als Hunter sowieso niet op rollen. Deze 'fix' zorgt dat de Dal'Rend set voor rogues iets minder goed wordt.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Vanavond gaan we voor Lucifron (easy), Magmadar (nog steeds niet dood) en evt. Gehennas in Molten Core.

Is Gehennas moeilijker of makkelijker dan Maggy ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:19:
[...]

Volgens mij zien veel mensen niet in dat er hele andere mensen bezig zijn met nieuwe content dan mensen die bughunten en oplossen. Dat gaat niet hand in hand. Je hebt dus niets aan statements dat je liever bugs opgelost ziet dan dat je nieuwe content krijgt, omdat dat een belasting is voor andere mensen. Bovendien vinden mensen met andere classes de bugs van jouw class toch niet belangrijk en zal WoW daarom dus altijd bij de meerderheid wel de prioriteit leggen.

[...]

Zeg dat wel. De wildheart raiment ziet er stukken beter uit dan de cenarion en stormrage set. Daar moet echt wat aan gebeuren.
Het lijkt mij dat je vanuit een systeem waar gewoon weg minder bugs in zitten beter uit te werken valt. Alsmaar nieuwe items erin plaatsen zonder te kijken naar bestaande bug maak je weer bugs mee, vooral als er gekeken wordt naar stukken die ze herhalen. Je kan er voor kiezen om de eerste maand alleen maar bugs aan te pakken in de patches, zodat het meeste opgelost wordt. Developers voor nieuwe content kunnen gewoon door blijven gaan maar hun project wordt pas later geintergreed in het geheel. Het is niet uitzonderlijk om laat we zeggen iedere week een nieuwe patch te moeten downloaden, ik zal het ook niet erg vinden. Als je stuctureel bugs eruit haal dan is het voor een developer ook gemakkelijker om te kunnen werken, en ook om quests te maken.

Blizzard zal trouwens wel een paar afdelingen hebben om alles goed te laten verlopen. Ook een aantal nieuwe quests zal leuk zijn dat wel maar dan wel als laat we zeggen 20% van de bugs is gefixt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:29

admiral866

The King Personality Disorder

luppien schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:16:
weet iemand mischien waar je de nieuwe priest quests op kan halen btw
priest trainer

• bcd87
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:46:
Vanavond gaan we voor Lucifron (easy), Magmadar (nog steeds niet dood) en evt. Gehennas in Molten Core.

Is Gehennas moeilijker of makkelijker dan Maggy ?
Mag is technisch gezien wat moeilijker dan Geh, meeste guilds zullen Geh dan ook vaak wel op de eerste avond slopen, zolang ze maar uitkijken voor de regen want die doet auw :P

Verwijderd

we_are_borg schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:54:
[...]

Het lijkt mij dat je vanuit een systeem waar gewoon weg minder bugs in zitten beter uit te werken valt. Alsmaar nieuwe items erin plaatsen zonder te kijken naar bestaande bug maak je weer bugs mee, vooral als er gekeken wordt naar stukken die ze herhalen. Je kan er voor kiezen om de eerste maand alleen maar bugs aan te pakken in de patches, zodat het meeste opgelost wordt. Developers voor nieuwe content kunnen gewoon door blijven gaan maar hun project wordt pas later geintergreed in het geheel. Het is niet uitzonderlijk om laat we zeggen iedere week een nieuwe patch te moeten downloaden, ik zal het ook niet erg vinden. Als je stuctureel bugs eruit haal dan is het voor een developer ook gemakkelijker om te kunnen werken, en ook om quests te maken.

Blizzard zal trouwens wel een paar afdelingen hebben om alles goed te laten verlopen. Ook een aantal nieuwe quests zal leuk zijn dat wel maar dan wel als laat we zeggen 20% van de bugs is gefixt.
En alleen die 20% die jij belangrijk vindt zeker. Dat is dus het hele probleem. Iedereen vindt wat anders belangrijk. Alle bugs worden tzt wel opgelost, maar ze zijn niet 123 weg te werken, omdat je daar al gauw weer andere bugs voor in de plaats krijgt. Ik denk dat je er niet over kunt oordelen als je niet in hun devteam zit. Beste stuurlui enzo... Ik heb er alle vertrouwen in dat Blizzard uiteindelijk de problemen wel oplost. Ze hebben me nog nooit in de steek gelaten en good faith goes a long way.

• On_E

On_E

Housemusic

kEv4h schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:03:
[...]

Mag is technisch gezien wat moeilijker dan Geh, meeste guilds zullen Geh dan ook vaak wel op de eerste avond slopen, zolang ze maar uitkijken voor de regen want die doet auw :P
We zullen zien vanavond, Maggy op 10% is ons record na 3 pogingen (waarvan 2 met 1 tranq shot), dus hopelijk gaat hij vanavond iig neer.

(en hopelijk dropt of Luci of Maggy Robe of Volatile Power, ik heb de meeste DKPs van alle casters ;) )

• Tpn

Tpn

Onze guild heeft al sinds enkele weken een MC2 group :S
De MC2 zit nu momenteel dacht ik nog vast bij garr.
Op zich wel grappig, MC1 start dan om 14:00 en MC2 om 15:00 dezelfde dag :) gewoon 80 man van je guild die mc loopt leeg te vegen ;)

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:14

Boekster

Naimoholic

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 21 september 2005 @ 07:35:
[...]

bagpack hebben we gerandommed

head of onyxia is met DKP gegaan

helaas is 1 Quel Serrar mislukt op de een of andere manier

waardoor op dit moment maar 2 warriors hem konden halen

naja zaterdag gaan we weer en dan hopelijk ook de 4 andere warriors even hun quell serrar halen :)

[...]

fire maged outdamaged frost 9 van de 10x :P frost draait om control

ik heb frostamages 12+ mobs zien grinden -> grinden ja

wel 55+ ivm de benodigde talentpoints maar het kan wel, er zijn alleen maar weinig plekken waar je dat haalt
Let jij eens even op wie een QS hebben en wie niet :P .

Er zijn er helaas 2 mislukt (degene die als ereste Foror's had en onze MT :/ )

En we hebben er echt maar 4 in totaal die hem hebben ;) . Crya en Agnax dus niet, Bob (die heeft em van Brute) en Shalandur wel.

Ony gevecht is echt supercool. Ik was al vrij snel dood toen de MT net iets te ver een tikke naar rechts kreeg. Flamebreath trek ik net niet :P .

Na een battleres was ik in phase 3 weer de klos door een cleave en een knockback in een sceonde :P . Sucks als je nog 75% mana hebt :P .

Gisteravond ook MC weer gecleared tot aan Ragnaros. Iedereen is nu druk bezig met FR gear. Hopelijk gaat ze snel down :D .

Music Addicted

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

Tpn schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:06:
Onze guild heeft al sinds enkele weken een MC2 group :S
De MC2 zit nu momenteel dacht ik nog vast bij garr.
Op zich wel grappig, MC1 start dan om 14:00 en MC2 om 15:00 dezelfde dag :) gewoon 80 man van je guild die mc loopt leeg te vegen ;)
En welke guild is dat ?
(zomaar nieuwschierig :) )

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 22 september 2005 @ 12:00:
[...]

Onze guild heeft een beetje last van overattendance, en gelukkig hebben ze nu ook genoeg Hunters met Tranq Shot, dus die regel hebben ze (nog) niet ingevoerd. Ik meld me alleen aan voor MC raids waarvan ik zeker weet dat ik ze ga halen hoor, maar Z'G bijvoorbeeld is sowieso wel vol te krijgen.
ZG nam ik even niet mee, die telt bij ons niet mee bij de cp's hoewel er wel guildruns op worden gedaan (nog niet door mij overigens, geen tijd).

Door duidelijke regels te maken wie er mee gaan en wie niet voorkomen we gezeik (van spelers die niet mee kunnen omdat raid vol is ed).

Volgorde inschrijving afhankelijk van: Rang, ctraid, teamspeak, inschrijftijd (hoe eerder hoe hoger). Duidelijke regels die leiden tot een stuk minder gezeik ingame ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 13:34 ]

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:04:
[...]

En alleen die 20% die jij belangrijk vindt zeker. Dat is dus het hele probleem. Iedereen vindt wat anders belangrijk. Alle bugs worden tzt wel opgelost, maar ze zijn niet 123 weg te werken, omdat je daar al gauw weer andere bugs voor in de plaats krijgt. Ik denk dat je er niet over kunt oordelen als je niet in hun devteam zit. Beste stuurlui enzo... Ik heb er alle vertrouwen in dat Blizzard uiteindelijk de problemen wel oplost. Ze hebben me nog nooit in de steek gelaten en good faith goes a long way.
Gewoon 20% van DE bugs, een bug is een bug al is het klein dan zorgen dat het weg gaat, ik weet wel dat het niet binnen een minuut is gemaakt en uitgetest is. Maar er zijn meerdere bedrijven die nieuwe content op hold zetten en eerst zoveel mogelijk bugs wegwerken. Nieuwe content wordt wel door ontwikkeld maar nog niet ingezet in de nieuwe versie. We hebben nu al vele patches gehad sinds april 2005 maar vanaf die tijd zijn er bugs die er nu nog inzitten. Bugs geef je een prioriteit nummer eerst alle bugs die game play verstoren doordat je bijvoorbeeld opnieuw dient in te loggen, te denken valt dan aan de looting en mining bug. Dan de bugs waardoor je lang moet wachten om verder te kunnen gaan en zo werk je de lijst af naar bugs die echt niet zo belangrijk zijn omdat ze eigenlijk niet de gameplay verstoren maar wel er zijn. De nieuwe content in de game wordt heus wel door ontwikkeld ik denk dat iedereen wel weet, dat iemand die een quest verzint even een programmeer fout eruit haalt.

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:05:
[...]
We zullen zien vanavond, Maggy op 10% is ons record na 3 pogingen (waarvan 2 met 1 tranq shot), dus hopelijk gaat hij vanavond iig neer.

(en hopelijk dropt of Luci of Maggy Robe of Volatile Power, ik heb de meeste DKPs van alle casters ;) )
Vanavond gaat het lukken! En natuurlijk gaat er shaman spul droppen. :)

Vorige keer was wel zuur. Alles ging goed maar we hadden te lang gewacht. Wipe op 10% door een respawn van de honden.

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:41:
[...]

Vanavond gaat het lukken! En natuurlijk gaat er shaman spul droppen. :)

Vorige keer was wel zuur. Alles ging goed maar we hadden te lang gewacht. Wipe op 10% door een respawn van de honden.
Yep, dat was inderdaad zuur... :(

Hopelijk zijn we binnen 90 minuten bij Maggy, en pakken we m bij de eerste try, dan moet er nog genoeg tijd zijn om ook een poging op Gehennas te maken. :)

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Laten ze vooral kijken naar bugs die er al vanaf het begin inzitten:
Mining bug, AE bug, blink bug en dat soort bugs.
Het geeft mensen hoop dat bugs worden opgelost. Nu zitten er bugs in die er al sinds begin februari inzitten. Inmiddels 7 grote patches verder en deze bugs zitten er nog in.
Goed dingen die de gameplay echt verstoren krijgen voorrang. Denk aan bijvoorbeeld de tailoring bug waar alle opties oranje waren en je niet kon zien wat nou een level zou geven.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Tpn

Tpn

Dat is de guild House LLoth op warsong.
95% bulgaren en de rest aangevuld met foreigners :) waar ik er dan 1 van ben :P

Verwijderd

PvP is ook niks. Iemand met een full-time baan zal niet verder komen dan Knight-Captain en dan ook wel inzien dat als hij verder wil komen zijn baan op zal moeten geven. En met de komst van Arathi Basin gaat het allang niet meer over items of skill maar alleen over tijd die je er aan besteed. Elke idioot met tijd te veel kan daar massa's honor binnenhalen, het heeft helemaal niks meer met skill of items te maken. Je komt echt niet in de top 50 terecht zonder daar waanzinnig veel tijd aan te besteden. Blizzard heeft dat ook al toegegeven en op hun eerdere statement dat 5% van de PvP'ers per server Rank 11 of hoger kan halen zijn ze allang teruggekomen. C.a. 80% van de totale honor wordt binnengehaald door de top 40 spelers die dag en nacht zitten te pvp'en. Dus ga je gang, ga PvP'en. Ik ben het allang zat. Zolang ze alleen standing gebruiken om spelers te promoten kun je het schudden met een full-time baan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:54:
[...]

PvP is ook niks. Iemand met een full-time baan zal niet verder komen dan Knight-Captain en dan ook wel inzien dat als hij verder wil komen zijn baan op zal moeten geven. En met de komst van Arathi Basin gaat het allang niet meer over items of skill maar alleen over tijd die je er aan besteed. Elke idioot met tijd te veel kan daar massa's honor binnenhalen, het heeft helemaal niks meer met skill of items te maken. Je komt echt niet in de top 50 terecht zonder daar waanzinnig veel tijd aan te besteden. Blizzard heeft dat ook al toegegeven en op hun eerdere statement dat 5% van de PvP'ers per server Rank 11 of hoger kan halen zijn ze allang teruggekomen. C.a. 80% van de totale honor wordt binnengehaald door de top 40 spelers die dag en nacht zitten te pvp'en. Dus ga je gang, ga PvP'en. Ik ben het allang zat. Zolang ze alleen standing gebruiken om spelers te promoten kun je het schudden met een full-time baan.
Blizz zou gewoon eens een PvP-poule moeten houden, 1vs1, 2vs2, 4vs4 etc. Dan krijg je PvP-groepjes met tactics.

Epic raids zijn wel mogelijk met een fulltime baan: wij raiden met de volgende tijden:
woensdag Onyxia 20:00 - 22:00 (nog niet echt farmen, anders duurt het nieteens een uur).
vrijdag MC 19:30 - unlimited, maar je mag weg zonder cp-aftrek na 4 uur raiden, dan worden er backups gesummoned.
zondag MC 19:30 - 24:00

Je hoeft ook zeker niet altijd mee, 1x per week is ook prima bijvoorbeeld.

Prima tijden die prima te doen zijn met een fulltime baan imo.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 14:11 ]

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:54:
[...]

100% mee eens, en het erge is nog wel, dat die (High) Warlords worden aanbeden alsof het de absolute meesters van hun class zijn, terwijl het vrijwel niets met skills te maken heeft...

Verwijderd

Yellow|A schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:08:
[...]

Hiermee lossen ze het gezeur van elke non melee class een beetje op, zal in de ogen van blizzard dus wel de meest simpele quickfix zijn. Zou zelf liever hebben dat ze de fear bug van m'n priest oplossen, maarja wie luistert er nu naar een priest?

Muf idee van blizzard, melee mensen twee patches achter elkaar pesten.
Mwja.. het geld alleen voor PvP mbt de melee, want in een instance is iedereen er weer blij mee....
Ze moeten het gewoon zo laten zoals het is, Rogues mogen ze wel een beetje aanpassen of mijn invis detection wat beter maken (warlock) maar verder kan ik het opzich prima redden. Ik heb nu eenmaal minder panser dus ga ik eerder dood... zo werkt het toch?

• ImdaMned
Alle warlords zijn lo-lifers : P

We hebben momenteel een rank 13 in de guild zitten, maar zodra school/universiteit begon was het doei met het stijgen in rang. Rank 14 gaat hij dus ook niet halen

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
In de strijd om de wipper roots in felwood wordt niemand gespaard..

http://members1.chello.nl/p.smid/younotakewipper.avi

• porn*
  • Laatst online: 17-09 11:14
Hydra schreef op donderdag 22 september 2005 @ 11:06:
[...]
Haha sorry no pun intended maar deze heb ik al zo vaak gehoord... ik bekijk het even asociaal vanuit mijn eigen rogue P.O.V. (m'n priest en warrior zijn nog geen 60 dus heb over die classes nog geen recht van spreken vind ik), maar wij zijn sinds de beta al slachtoffer van GRUWELIJKE bugs. Het verdwijnen van poisons met zoning (heeft me al zeker zo'n 50-150g gekost afgelopen weken), het parry-able zijn van blind, backstabs die kunnen missen/parry-able zijn, de pet bug van hunters... ik noem maar even een paar dingen.

Vanaf de beta worden de meesten al erkend, danwel officieel of niet officieel (na 1.4 zijn ze ALLEMAAL officieel erkend door Blizz) maar ze fixen het niet. Nada. Waarom niet? Prolly omdat het te moeilijk is. Dat zoning probleem hebben ze zelfs TOEGEGEVEN, dat het zo lastig is dat ze niet verwachten daar aan toe te komen.

Dat ze classes balancen en kleine fixes doen vind ik prima, maar laat ze dan eerst eens de m.i. voor rogues grote problemen oplossen. Ze stellen volkomen verkeerde prioriteiten, waardoor (o.a.) rogues dubbel de dupe worden - naast enorme bugs die onze gameplay al flink vern##ken worden we ook elke patch weer beetje bij beetje verder generfed. En na 5x nerfpatches krijg je dan vandaag weer vrolijk te horen dat we in de volgende patch WEER generfed gaan worden.

Ik bedoel... ik word er gewoon treurig van.

Bnet pindle#2913

Verwijderd

[...]

Tsja... dat zijn dezelfde mensen die alleen de Epic als doel hebben en vervolgens stoppen met spelen omdat ze geen doel meer hebben.
Daarnaast zijn het meestal (niet altijd) de mensen die ondanks de epics nog steeds verliezen omdat ze slechte teamplayers zijn. Wat ik bedoel dat de instances op den duur ook een patroon vertonen, mensen spelen daar snel op in en leren snel.. Maar mens tegen mens is dat bijna onmogelijk, mits de spelers ongeveer gelijk van niveau zijn

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:07:
[...]

100% mee eens, en het erge is nog wel, dat die (High) Warlords worden aanbeden alsof het de absolute meesters van hun class zijn, terwijl het vrijwel niets met skills te maken heeft...
niet helemaal waar, dat het voor bijna niemand is weggelegd omdat je 173920 uur moet besteden om die rank te halen klopt, maar om dan te zeggen dat je niet meester bent van je class?

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:55:
[...]

niet helemaal waar, dat het voor bijna niemand is weggelegd omdat je 173920 uur moet besteden om die rank te halen klopt, maar om dan te zeggen dat je niet meester bent van je class?
Een (voormalig) high warlord bij ons gaf toe 3 mensen gebruikt te hebben om WSG te farmen.

Knap hoor

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:55:
[...]
Er is een ergens een filmp van een rank 14 warrior. De warrior had deze film gemaakt om zijn nieuwe rank 14 armor en wapens te laten zien. In de film is te zien dat de warrior de muis gebruikt om zijn skills te activeren. Dan ben je inderdaad een meester van je klasse.

Op dit moment is het zo dat rank alleen af hangt van de tijd die je besteed om honor te farmen. Skill heeft er helemaal niets mee te maken.

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:58:
[...]

Een (voormalig) high warlord bij ons gaf toe 3 mensen gebruikt te hebben om WSG te farmen.

Knap hoor
wat is het dat tegenstrijdig is met wat ik zei? Het is alleen lame dat 3 mensen van 1 char high warlord maken, maar dan hebben ze dus idd ontiegelijk veel gespeeld, en zelfs die uren gedeeld door 3 is veel ervaring pp, dus dan neem ik aan dat je de class wel goed kan spelen?

• porn*
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:13:
[...]

wat is het dat tegenstrijdig is met wat ik zei? Het is alleen lame dat 3 mensen van 1 char high warlord maken, maar dan hebben ze dus idd ontiegelijk veel gespeeld, en zelfs die uren gedeeld door 3 is veel ervaring pp, dus dan neem ik aan dat je de class wel goed kan spelen?
Geloof mij, een rank 12 rogue op mijn server die de volledige blauwe PvP set aanhad was een ENORME noob en toch liep ie in die gear... hij had gewoon een leuk team met een paar guildies waarmee je dan makkelijk kan farmen.

Bnet pindle#2913

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:13:
[...]

Man, je kan de hele dag BGs farmen, /afk gaan, en toch superhoge ranks halen.

Time invested > skill

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
On_E schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:19:
[...]

Time invested > skill
Ehm nee, van afk gaan haal je geen CP.... (of je moet toevallig in een winnend potje zitten)
Je krijgt rep, maar rep zorgt niet voor hogere rank.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• On_E

On_E

Housemusic

M1lamb3r schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:20:
[...]

Ehm nee, van afk gaan haal je geen CP.... (of je moet toevallig in een winnend potje zitten)
Je krijgt rep, maar rep zorgt niet voor hogere rank.
winnende potjes FTW.

geloof me, als ik naar AV ga zie ik minstens 2 man rondjes om hun as draaien tot het eind.

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:19:
[...]

Time invested > skill
man, je kan niet afk gaan want dan ga je uit de bg, dus moet je spelen en daar wordt je beter door, ik claim niet dat tijd belangrijker is dan skill om hoge lvl te halen, maar dat het onzin is dat het alleen maar tijd is, hoe kom je aan cp's als je geen skills hebt?

Verwijderd

we_are_borg schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:39:
[...]

Gewoon 20% van DE bugs, een bug is een bug al is het klein dan zorgen dat het weg gaat, ik weet wel dat het niet binnen een minuut is gemaakt en uitgetest is. Maar er zijn meerdere bedrijven die nieuwe content op hold zetten en eerst zoveel mogelijk bugs wegwerken. Nieuwe content wordt wel door ontwikkeld maar nog niet ingezet in de nieuwe versie. We hebben nu al vele patches gehad sinds april 2005 maar vanaf die tijd zijn er bugs die er nu nog inzitten. Bugs geef je een prioriteit nummer eerst alle bugs die game play verstoren doordat je bijvoorbeeld opnieuw dient in te loggen, te denken valt dan aan de looting en mining bug. Dan de bugs waardoor je lang moet wachten om verder te kunnen gaan en zo werk je de lijst af naar bugs die echt niet zo belangrijk zijn omdat ze eigenlijk niet de gameplay verstoren maar wel er zijn. De nieuwe content in de game wordt heus wel door ontwikkeld ik denk dat iedereen wel weet, dat iemand die een quest verzint even een programmeer fout eruit haalt.
Content is niet altijd programmeren. Je hebt ook scripters, graphic designers, mensen die zich bezig houden met continuiteit. Waarom zouden ze een nieuwe instance die af is on-hold zetten tot alle bugs eruit zijn als dat toch zijn tijd duurt? Doe mij dan die nieuwe instance maar vast.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:26:
[...]

man, je kan niet afk gaan want dan ga je uit de bg, dus moet je spelen en daar wordt je beter door, ik claim niet dat tijd belangrijker is dan skill om hoge lvl te halen, maar dat het onzin is dat het alleen maar tijd is, hoe kom je aan cp's als je geen skills hebt?
Uhm het kan wel, of iig je kan idd niet /afk doen, maar er zijn mods die je rondjes laten lopen waardoor je niet na 15minuten afk gaat en geteleport wordt.

Maar iig bij ons @ alliance haal je zo geen hoge rank, aangezien wij nooit AV winnen :p

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

On_E schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:22:
[...]

winnende potjes FTW.

geloof me, als ik naar AV ga zie ik minstens 2 man rondjes om hun as draaien tot het eind.
Apart, volgens mij wordt je na lang dezelfde beweging sowieso gekicked van de server...
En als een GM het ziet wordt je sowieso gekicked...

Net als dat je in IF gaat flippen met je muis.... wordt je ook gekicked... teveel snelle bewegingen ofzo...

[ Voor 6% gewijzigd door ReCreator op 22-09-2005 15:37 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:26:
[...]

In een party zitten die 't werk voor je doet, of anders een potje AV/WSG/AB winnen, heb je geen enkele skill voor nodig, je moet alleen in die party cq pot zitten.

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:32:
Content is niet altijd programmeren. Je hebt ook scripters, graphic designers, mensen die zich bezig houden met continuiteit. Waarom zouden ze een nieuwe instance die af is on-hold zetten tot alle bugs eruit zijn als dat toch zijn tijd duurt? Doe mij dan die nieuwe instance maar vast.
Inderdaad. Ze hebben een nieuwe instance (Zul) ontworpen. Leveldesigners zijn klaar, mobs zijn itemized, paar quest toegevoegd, aan het hele gedoe is praktisch geen programmeur te pas gekomen. Waarom zouden ze 't niet releasen?

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:32:
[...]

Mee ens maar nu komt het nieuwe content zorgt weer voor nieuwe bugs. Dus waarom zouden ze dan bugs verwijderen als je toch nieuwe content belangrijker vindt, aangezien de nieuwe content ook weer nieuwe bug betekent en je tcoh nieuwe instances wilt dit ook niet gedaan wordt. Daarom is het wel eens goed om te zeggen we verhelpen nu de top 20% en gaan dan pas weer door met nieuwe content.

• Tpn

Tpn

HAHA, dus dat is het :D lol

En ik me maar afvragen waarom ik soms gedisconnect werd van de server als ik weer is nutteloos zat rond te springen van vakje naar vakje in ironforge :D

• On_E

On_E

Housemusic

ReCreator schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:36:
[...]

Apart, volgens mij wordt je na lang dezelfde beweging sowieso gekicked van de server...

Net als dat je in IF gaat flippen met je muis.... wordt je ook gekicked... teveel snelle bewegingen ofzo...
Er zijn ZOVEEL mensen die dat doen, en je hebt er geeneens een mod voor nodig, gewoon wat op je toetsenbord leggen.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Tpn schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:52:
HAHA, dus dat is het :D lol

En ik me maar afvragen waarom ik soms gedisconnect werd van de server als ik weer is nutteloos zat rond te springen van vakje naar vakje in ironforge :D
haha, jah denk het wel ;)
On_E schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:53:
[...]

Er zijn ZOVEEL mensen die dat doen, en je hebt er geeneens een mod voor nodig, gewoon wat op je toetsenbord leggen.
Ow.. toch maar eens proberen dan... Als ik ff afk moet... of rijles... gewoon av in, toetsenbord vastzetten klaar.. :P

Verwijderd

lijkt me niet verstandig om een hele patch te besteden aan het fixen van de " moeilijke" bugs, volgens mij is er wel eens zoiets gepost door blizzard waarin ze de afweging maken tussen nieuwe
"repeatable" content zoals instances en gm-hosted events.

Zal je zeggen wat heeft dit er mee te maken, nou waarschijnlijk omdat er maar een vrij beperkt aantal mensen plezier zullen hebben van 2 maanden wachten op enkel bugfixes ( meeste nemen liever de nieuwe instance en houden de bug).
Ik gok dat deze bugfixes wel op de todo lijst staan maar geen prioriteit heeft en meer onder de categorie " nice to have" valt. Let maar op er zal bijna altijd een nieuwe instance of iets aan pve content geplanned staat omdat dit nou eenmaal nodig is om eventueel nieuwe mensen aan te trekken en te behouden.

Verwijderd

ReCreator schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:36:
[...]
Dit is pas sinds de laatste patch.

Voor deze patch waren er altijd wel een paar mensen van een niet nader te noemen groot horde gilde op deathwing die op hun elite mount achteruit rondjes aan het draaien waren.

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:08:
[...]

Dit is pas sinds de laatste patch.

Voor deze patch waren er altijd wel een paar mensen van een niet nader te noemen groot horde gilde op deathwing die op hun elite mount achteruit rondjes aan het draaien waren.
Ah hebben ze het aangepast ?

Daar zullen sommige lui van die niet nader te noemen grote guild wel flink van balen.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 16:01:
lijkt me niet verstandig om een hele patch te besteden aan het fixen van de " moeilijke" bugs, volgens mij is er wel eens zoiets gepost door blizzard waarin ze de afweging maken tussen nieuwe
"repeatable" content zoals instances en gm-hosted events.

Zal je zeggen wat heeft dit er mee te maken, nou waarschijnlijk omdat er maar een vrij beperkt aantal mensen plezier zullen hebben van 2 maanden wachten op enkel bugfixes ( meeste nemen liever de nieuwe instance en houden de bug).
Ik gok dat deze bugfixes wel op de todo lijst staan maar geen prioriteit heeft en meer onder de categorie " nice to have" valt. Let maar op er zal bijna altijd een nieuwe instance of iets aan pve content geplanned staat omdat dit nou eenmaal nodig is om eventueel nieuwe mensen aan te trekken en te behouden.
NIks aan toe te voegen :)
het draait om geld! En mensen lopen niet snel weg door een loot bug... De AM bug van mages lossen ze dan weer wel op... dat beinvloed de PvP gameplay te veel...

[ Voor 4% gewijzigd door ReCreator op 22-09-2005 16:49 ]

• On_E

On_E

Housemusic

OMG

Komende patch krijgen we weer love
I've been working closely with several of the designers over the last several weeks discussing a variety of the subjects and relaying much of the feedback appearing on our discussion boards. Primarily, our meetings have focused on each of the nine classes. In short, I wanted to take a moment and share with each of you - "The Warlocks", the information specifically discussed pertaining to your class. I sincerely hope you enjoy both the read and information presented!

We realize that some of you have expressed dissatisfaction with the soul shard system, and have even gone so far to request its complete removal. It should be noted that we are pleased with the system overall, however, are in the process of taking a very close look at each spell and ability requiring a shard to ensure that it's one which merits such a cost. Another thing that may aid the Warlock in this area is a system we're investigating which is designed to provide the Warlock with a replacement shard should the little demon become lost due to lag or any otherwise unintended circumstance.

While it doesn't necessarily address the soul shard "farming" issue, the upcoming Soul Shard bag should assist with the management factor, and allow for better item organization.

Moving on to more specific information, in patch version 1.8 (next patch) some changes have been made which should serve the Warlock well in the ways of additional defense, as the topic of Warlock defense/escape utility has been hot for a while now.

Death Coil - The cooldown on this spell has been reduced to two minutes and there will now be a short duration (3 sec), non-diminishing fear effect applied to the target. The mana cost has been increased so the spell is less efficient for purposes of DPS.

Pyroclasm – Now gives a chance to stun when Rain of Fire, Hellfire and Soul Fire hit the target.

Concerning Damage over Time Spells (DoTs), in patch 1.8 we’ve lowered the duration of Corruption and Curse of Agony, increasing the damage per tick. Rest assured that the total damage over the entire duration is identical. Once this change is in effect, players should notice an increase to the frequency at which these DoTs apply their maximum potential for damage, especially in PvP encounters which often end quickly.

Two other improvements you can expect with the next patch include the talent Bane, which will now reduce the casting time of Soul Fire and Immolation spells in addition to Shadow Bolt. The second improvement affects Intensity, which will now reduce the chance to be interrupted while casting Rain of Fire, Hellfire and Soul Fire spells.

End Game Warlock pets have been the center for concern and players should be pleased to know that both the DoomGuard and Infernal are slated to see improvements upon the release of patch 1.9. These End-game pets were originally designed to defeat two even con mobs at 60, however, overall creature power has increased, and therefore we recognize the need to ensure the power of these pets remain on par with our original design philosophy. Internally, they've already been given a very noticeable boost, and are now being tested by our Quality Assurance Department.

It should be noted that with the next patch we've also slightly reduced the critical damage bonus of Ruin. This change is very small and shouldn't impact overall Warlock DPS to a noticeable degree. While I realize that this change will not be seen as an improvement, I did feel it important to be fair and inform you the moment I became aware.
Eyonix op US boards

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:15
Damn, ik ben nu een lvl 296 hammersmith, en dit kan ik toch niet veranderen in een armorsmith ??

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• porn*
Tpn schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:53:
Dat is de guild House LLoth op warsong.
95% bulgaren en de rest aangevuld met foreigners :) waar ik er dan 1 van ben :P
Hoet heet je? :)

Bnet pindle#2913

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 15:11:
[...]

Er is een ergens een filmp van een rank 14 warrior. De warrior had deze film gemaakt om zijn nieuwe rank 14 armor en wapens te laten zien. In de film is te zien dat de warrior de muis gebruikt om zijn skills te activeren. Dan ben je inderdaad een meester van je klasse.

Op dit moment is het zo dat rank alleen af hangt van de tijd die je besteed om honor te farmen. Skill heeft er helemaal niets mee te maken.
Sorry hoor, maar ik gebruik ook gewoon mn muis om spells te casten en ik ben toch echt geen noob, das gewoon bullshit.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!