Daar kan ik soms ook echt niet tegen zeg, vraag je of guildies mee willen iets doen, bijvoorbeeld Arathi Basin, krijg je als antwoord: "nee, die exalted rewards zuigen man".
Kom op zeg... zijn ze soms vergeten dat het de bedoeling is om plezier te hebben?
Echt veel mensen zijn TE epic geil de laatste tijd... die spelen echt niet meer voor hun plezier.
Dat is ook de reden waarom ik een hele tijd nooit mee ging naar MC als een van de weinige van ons guild. Ik heb ook nog geen 1 MC epic. (wil overigens ook geen felheart op dit moment, het item dat ik eerst uit MC wil is Azuresong Mageblade, dus daar ben ik dan ook voor aan het 'sparen')
Ik speel dit spel voor m'n plezier, niet voor epics. Overdag werk ik, ik kan dus alleen doordeweerks 's avonds spelen (in het weekend doe ik alles behalve wow'en, kom op zeg

).
Als ik dan ga MC'en, is het enige wat ik elke avond doe, saaie MC gevechten houden in de hoop op epics.
Het spel heeft zoooooooveel leukere dingen te bieden (vind ik), dus probeer ik dat ook elke dag af te wisselen.
Hoeveel epic-hoeren hoor je wel niet elke dag zeggen dat ze wow niet meer leuk vinden?
Eigen schuld, hebben ze het zelf naar gemaakt. Had je maar niet zo snel moeten levelen, had je maar niet zo extreem veel van je vrije tijd moeten opgeven om exalted te worrden waar dan ook, had je maar niet je complete sociale leven op moeten geven voor MC. Heel stoer hoor, maar zo verpest je het spel voor jezelf
* TangLeFuzZ yells: epixxxx!!!111
[
Voor 19% gewijzigd door
TangLeFuzZ op 22-09-2005 11:35
]