Wat heeft Blizzard gedesigned voor de Paladin dan? Ze zijn nergens zo onduidelijk over de rol van een character dan over de Paladin. Voor mezelf ben ik er wel uit maar zoals Blizzard het voorstelt kom je later van een koude kermis thuis. Kijk maar eens naar de PvP rewards (de algemene, niet de faction rewards). De boots, gloves en shoulders zijn de enige items waar een heal-support Paladin zoals ik hem speel wat aan heeft. Wat heb ik aan die extra crit%? Waar zijn de +INT stats op die gear? Reden te meer dat ik nog steeds rondloop in mijn Chitenous Legguards en mijn Energized Breastplate. Het enige wat ik nodig heb is INT en STA. De faction rewards (vooral AB) houden wel rekening met een heal-support Paladin en maakt meer onderscheid tussen Warrior en Paladin waarom dan ook niet de PvP rewards hierop aangepast. Ik heb nu 4300 unbuffed mana. Dat ga ik echt niet opgeven om er uit te zien als een wandelende goudstaaf.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:03:
[...]
Als hij wil luisteren om een echte Paladin te worden zoals Blizzard dat voor hem gedesigned heeft ben ik een en al hulp. Geloof me maar, ik ben banger voor Paladins die heal-supporten dan Paladins die op me af komen met hun hamertjes en SoC.
Maar goed, als je dan toch voor damage gaat, probeer dan de Deathbone set compleet te krijgen. Pimp alles met +AGI, neem een Ice Barbed Spear en hakken maar. Maar dan nog haal je niet de (gemiddelde) damage die een rogue, mage of warrior (in PvP) kan doen. Waarom zou je dan die chars niet helpen om langer te blijven leven zodat ze nog meer damage kunnen doen?