Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.835 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:03:
[...]
Als hij wil luisteren om een echte Paladin te worden zoals Blizzard dat voor hem gedesigned heeft ben ik een en al hulp. Geloof me maar, ik ben banger voor Paladins die heal-supporten dan Paladins die op me af komen met hun hamertjes en SoC.
Wat heeft Blizzard gedesigned voor de Paladin dan? Ze zijn nergens zo onduidelijk over de rol van een character dan over de Paladin. Voor mezelf ben ik er wel uit maar zoals Blizzard het voorstelt kom je later van een koude kermis thuis. Kijk maar eens naar de PvP rewards (de algemene, niet de faction rewards). De boots, gloves en shoulders zijn de enige items waar een heal-support Paladin zoals ik hem speel wat aan heeft. Wat heb ik aan die extra crit%? Waar zijn de +INT stats op die gear? Reden te meer dat ik nog steeds rondloop in mijn Chitenous Legguards en mijn Energized Breastplate. Het enige wat ik nodig heb is INT en STA. De faction rewards (vooral AB) houden wel rekening met een heal-support Paladin en maakt meer onderscheid tussen Warrior en Paladin waarom dan ook niet de PvP rewards hierop aangepast. Ik heb nu 4300 unbuffed mana. Dat ga ik echt niet opgeven om er uit te zien als een wandelende goudstaaf.

Maar goed, als je dan toch voor damage gaat, probeer dan de Deathbone set compleet te krijgen. Pimp alles met +AGI, neem een Ice Barbed Spear en hakken maar. Maar dan nog haal je niet de (gemiddelde) damage die een rogue, mage of warrior (in PvP) kan doen. Waarom zou je dan die chars niet helpen om langer te blijven leven zodat ze nog meer damage kunnen doen?

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Momenteel heb ik dus ook een build puur voor mc. Dit houd in dat ik met een 2 hander amper dmg doe, 300 dmg per slag +/-

Tegen rogue´s duellen is nu alleen wel leuk :) dit alleen omdat de rogue zich helemaal kapot slaat.

Thorium shield spike
Retribution aura
Holy shield

Holy shield doet 130 dmg wanneer die geblokt word, de shieldspike doet daar 24/30 dmg bij
En retribution aura doet 20 dmg wanneer die mij slaat.
Met een beetje leuk block % is de rogue al dood voordat ik een shield of een heal hoef te gebruiken :P

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
BrZ schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:36:
[...]En degenen die het hadden over "maar als SoC 3x achter elkaar proct/crit!"... In een lang gevecht doet dat er niet toe, gemiddeld gezien maak je geen kans om ook maar in de buurt van de dps classes te komen ;)
Volgens mij zijn er hier een aantal lui die niet kunnen lezen, kijk ff terug een lees de tekst die er om heen staat. k thx bye

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
FunkyTrip schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:11:
[...]

En een Shaman die op je afkomt met zijn grote 2H-er met Windfury erop? Ik speel nml Shaman en wil weten of mensen het vervelend vinden om tegen een Shaman te meleeen.
hangt van de shaman af, welke 2 hander het is, wen welke class ik ben op dat moment :P

aangezien ik zelf ook shaman ben is het altijd wel een leuke battle :)
totemdansen en kijken wie het meest geluk heb met wf procs :)

over het algemeen wordt ik in bg meteen door 3 a 4 gasten genaaid :/ shaman+ tauren = easy target voor een paar gasten

dus meestal doe ik wat op de achtergrond, resources ofzo in AV bijvoorbeeld

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:44:
[...]
over het algemeen wordt ik in bg meteen door 3 a 4 gasten genaaid :/ shaman+ tauren = easy target voor een paar gasten

Wat denk je wat er gebeurd zodra je als rogue een caster pakt achterin ? ;)
Dan moet je echt geluk hebben wil je die caster meteen af kunnen maken anders word je zo hard geDoT/charged/procced/critted dat je instant dood bent :)

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

RaseriaN schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:53:
[...]

Wat denk je wat er gebeurd zodra je als rogue een caster pakt achterin ? ;)
Dan moet je echt geluk hebben wil je die caster meteen af kunnen maken anders word je zo hard geDoT/charged/procced/critted dat je instant dood bent :)
Ik heb misschien een hele domme vraag maar hier komt hij:

Ik ben pas een nieuw char begonnen, een Orc Warrior.... Nou kan ik nergens vinden hoe ik mijn defense stance kan krijgen.. Ik zou denken via een quest, maar waar krijg ik die? Ik heb bij mijn warrior trainer in ogrimmar alleen een lvl 20 quest gekregen (Ook voltooid). De trainer in Razor hill heeft ook geen quest voor me...... ?

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

heb van de week een respec gedaan met mijn druid, geprobeerd zo veel mogelijk str en agi te verzamelen.. en ab is zo veel leuker! lekker de hele tijd rondrennen in catform, en dan vooral achter de rogues aan, echt lache als je ze voor rond de 1700 crit :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:24:
[...]

Zowel on_e als ik spelen denk ik wat meer PvP of hebben de behoefte om wat explosiever te zijn. Het is de overweging die je maakt. Ik wil het persoonlijk niet lang uithouden, ik wil ze gewoon afmaken voor ze bij me zijn. Dus ga ik voor 100% damage... overigens als ze op je staan in te hakken heb je aan die health ook geen zak meer, maar aan een instant shadowbolt (nightfall) die ook nog eens wellicht een crit oplevert en dus je tegenstander omzeep helpt lijkt me heel wat aantrekkelijker.

En hou er rekening mee dat zowel bij corruption als drainlife nightfall ontstaat, als je dit combineert is er erg veel kans dat je nightfall hebt. Moet je nagaan wat met +dmg gear en crits dan doen met je tegenstander....

Maar ik ben een offensieve speler en kies mijn momenten goed..

Cataclysm is niet nuttig vind ik, 5% mana reductie is veel te weinig... als je 3000 mana hebt en je bolt kost 350 mana, dan scheelt je dat 17.5 mana per bolt. Als je dat door rekent, dan spaar je met regen erbij voor 1 hele bolt extra tov een hele mana balk... om daar 5 talents aan te geven vind ik nutteloos. Ik gebruik improved life tap wel, dan heb ik die bolt met 1 druk op de knop en die kosten maar 2 points

Aftermath... 5 talents voor een 10% kans om te dazen?? verspilling

Ik heb het nu zo staan :
http://www.worldofwarcraf...0000000000555005102505151
Aftermath was een foutje, had eerst die gevuld toen ik zag dat ik niet met bane bezig was, ben alleen vergeten de punten daar weg te halen, niet eens gezien... :D

Verder zal ik er nog 's goed over nadenken... en me bedenken wat ik nou echt het leukst vind :)

• TangLeFuzZ
Trouwens... hebben jullie er wel eens over nagedacht om goud te kopen via zo'n lame website?

Ik vond 't altijd vrij triest, maar zit er nu wel aan te denken..

Ik heb op dit moment vrij veel goud nodig (wil dus mogelijk 1 tot 2 keer respeccen, wil engineering van 0 naar 300 levelen binnen een dag, etc.), en door mijn werk heb ik alleen 's avonds tijd om geld te grinden, maar 's avonds raiden we.
In het weekend speel ik niet, dus ik zit nu al een paar weken sinds stage begonnen is te schommelen rond de 30 goud, ik kan dus geen ruk zo.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

spydoggie schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:21:
[...]

Ik ben pas een nieuw char begonnen, een Orc Warrior.... Nou kan ik nergens vinden hoe ik mijn defense stance kan krijgen.. Ik zou denken via een quest, maar waar krijg ik die? Ik heb bij mijn warrior trainer in ogrimmar alleen een lvl 20 quest gekregen (Ook voltooid). De trainer in Razor hill heeft ook geen quest voor me...... ?
Voor barrens of durotar (sorry al heel lang geleden) ligt een eilandje
daar kun je naar toe zwemmen. dan moet je door een fightclub achtige scene heen knokken. en dan krijg je hem

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

spydoggie schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:21:
[...]

Uhm, ik ben zelf een orc warrior, en ik werd door mijn trainer doorverwezen naar een sjakie in de Barrens net na de brug, die mij de vervolgquest voor Def Stance gaf.

Kijk, hierzo: http://www.thottbot.com/?q=537
heuveltje schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:41:
[...]

Voor barrens of durotar (sorry al heel lang geleden) ligt een eilandje
daar kun je naar toe zwemmen. dan moet je door een fightclub achtige scene heen knokken. en dan krijg je hem
Das Berserker Stance op lvl 30....
Vincentio schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:23:
Wij zijn volgens mij de enige guild op de server die het Eye niet via DKP verdelen. Omdat er zoveel resources in gaan die we met de hele guild gefarmed hebben, hebben we gewoon een poll gemaakt waar iedereen zich voor kon nomineren. De treshhold was wel dat het een enorme hoeveelheid DKP kost om hem te krijgen. Uit de poll kwam duidelijk 1. Warrior, 2. Warrior, 3. Warrior en 4 pas een paladin.

Maar nu nog wachten op het eye. Sommige guilds hebben gewoon al 2 of 3 keer het eye gedropped gehad en hebben minder vaak Ragnaros gekilled dan ons, dat is echt zeer irritant.
Ditto, voor ons ook warriors only (onze Shamans snappen hun rol wel, en ze hebben toch allemaal TUF :)). We hebben een van de beste warriors op de server in onze Guild (Penn) en die gast is met zijn TUF al dodelijk genoeg. Toen hij een keer werd ge-MC'd bij het Hakkar gevecht legde hij in 5 seconden 2 Priests om voordat ie gesheeped kon worden ;p Hij is dan ook degene die de eerste Sulf krijgt.

Ik zit netjes te wachten op mijn Zin'Rokh of Untamed, hopelijk beginnen die ook snel genoeg te droppen :D

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 12:51 ]

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
TangLeFuzZ schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:38:
Trouwens... hebben jullie er wel eens over nagedacht om goud te kopen via zo'n lame website?

Ik heb op dit moment vrij veel goud nodig (wil dus mogelijk 1 tot 2 keer respeccen, wil engineering van 0 naar 300 levelen binnen een dag, etc.), en door mijn werk heb ik alleen 's avonds tijd om geld te grinden, maar 's avonds raiden we.
In het weekend speel ik niet, dus ik zit nu al een paar weken sinds stage begonnen is te schommelen rond de 30 goud, ik kan dus geen ruk zo.
(Gnomish) Engineering van 0 naar 240 kostte voor mij 30g, met een guildie die mining heeft is dit echt een eitje om te levelen.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Heb wel eens via E-bay zitten kijken, aleen het mag volgens de policy niet die Blizzard hanteert. Ze kunnen je een temp ban ervoor geven.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• TangLeFuzZ
Hmm, als het echt illegaal is om te kopen (van verkopen wist ik dat het illegaal was), dan doe ik het niet..

ff doorsparen dan maar.

Ben nu nog miner, dus als ik eerst alles mine voor engineering moet dat ook wel lukken.

• TangLeFuzZ
Ok, heb m'n build nu zo staan (denk dat dit hem wordt):

http://www.worldofwarcraf...0000000000550005102505151

Enige twijfel die ik nog heb, is om misschien imp lifetap en imp healthstone met 1 punt te verlagen, en dan imp firebolt te nemen, zodat ik een superimp heb.

Ik meen alleen ooit gelezen te hebben dat imp firebolt bugged is, weet iemand daar misschien meer vanaf?

Edit; kut, dit moest een edit van bovenstaande post zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door TangLeFuzZ op 21-09-2005 12:58 ]

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54

Ik had een myrmiddon's signet geloot van een EPL bat en die aan onze MT doorverkocht voor 400g (minder/gratis mag van mij ook, maarja, eergevoel he : P ) en die heeft in 2 weken SM 400g bij elkaar gemept.

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

TangLeFuzZ schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:53:
Hmm, als het echt illegaal is om te kopen (van verkopen wist ik dat het illegaal was), dan doe ik het niet..

ff doorsparen dan maar.

Ben nu nog miner, dus als ik eerst alles mine voor engineering moet dat ook wel lukken.
Misschien als tip om mining erbij te halen en een paar keer een raid overslaan.
Als je level 60 bent kan je SM farmen (graveyard & library) en daar doe je (zeer afhankelijk van je drops) tussen de 5 en 10g per run a 45-60mins. Ook als tip: alle silk die je daar krijgt moet je met first aid omzetten naar heavy silken bandage, dat leverd bij vendor 80s per stack op. In 1 library run haal ik ongeveer 1 tot 1.5 stack aan silk.
Ga wel met een lege inventory erheen, er dropt nogal veer troep:P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

TangLeFuzZ schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:54:
Ok, heb m'n build nu zo staan (denk dat dit hem wordt):

http://www.worldofwarcraf...0000000000550005102505151

Enige twijfel die ik nog heb, is om misschien imp lifetap en imp healthstone met 1 punt te verlagen, en dan imp firebolt te nemen, zodat ik een superimp heb.

Ik meen alleen ooit gelezen te hebben dat imp firebolt bugged is, weet iemand daar misschien meer vanaf?

Edit; kut, dit moest een edit van bovenstaande post zijn.
Cataclysm zuigt, dat is 1 extra shadowbolt na 20 x schieten, en als je graag nog steeds hoge shadowbolt hits wil hebben is Imp. Shadowbolt een must !

Imp firebolt is niet bugged, maar door de global cooldown is meer dan 1/2 niet nodig.

Verder vind ik het zonde van de punten die je in Demonology stopt, Dem. Embrace geeft je misschien 350hp meer dan zonder, en dat voor 5 talent points...

En imp life tap 2/2 is ook een must IMO.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

WoW heeft the Register gehaald: :)

World of Warcraft plague 'swamps servers'
Virtual virus By Tony Smith

Published Wednesday 21st September 2005 10:06 GMT

When Blizzard introduced the God of Blood - Hakkar to his mates - in a new World of Warcraft scenario called Zul'Gurub, little did it know it was summoning up the online equivalent of Ebola or AIDS.
According to a posting on WoW fansite Shacknews, anyone who ends up in a fusticuffs-style confrontation with Hakkar will be attacked with a magic spell called Corrupted Blood. It's a nasty one. There's little the victim can do to resist it, and it should do sufficient damage to wipe them out. Except sometimes it doesn't.
The result: infected players become themselves infectious, and have started passing the plague on to other characters. WoW being an online game, with the virtual world ticking over while players pause for pizza, pee breaks and - now and then - forty winks, the contagion continues to spread from non-player characters to non-player character and anyone else entering the game.
As the poster claims: "Some servers have gotten so bad that you can't go into the major cities without getting the plague. And anyone less than like Level 50 nearly immediately die."
It's said that attempts have been made to quarantine the infected, but the efforts of what might be called the World of Warcraft Health Organisation (WWHO) appear to be ineffective. Plague-carrying players escape the curfew to lug the lurgey out into the wider WoW world.
The Corrupted Blood disease is, in short, out of control and rapidly taking on epidemic status.
WoW has more than 2m of players around the (real) world, Blizzard said in June. How many of their virtual incarnations are at risk remains unknown. We're awaiting comment from Blizzard.
The Zul'Gurub scenario was introduced last week with version 1.7 of the game. ®

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

nhimf schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:06:
[...]

Misschien als tip om mining erbij te halen en een paar keer een raid overslaan.
Als je level 60 bent kan je SM farmen (graveyard & library) en daar doe je (zeer afhankelijk van je drops) tussen de 5 en 10g per run a 45-60mins. Ook als tip: alle silk die je daar krijgt moet je met first aid omzetten naar heavy silken bandage, dat leverd bij vendor 80s per stack op. In 1 library run haal ik ongeveer 1 tot 1.5 stack aan silk.
Ga wel met een lege inventory erheen, er dropt nogal veer troep:P
En als je de GraveYard zat bent probeer dan eens Deadwind Pass, hier vliegen vogels die feathers droppen die 1gold waard zijn. Ik heb er toen een aantal gevonden maar ik was nog niet krachtig gennoeg om goed te farmen. Een lvl 58 en hoger heeft geen moeite meer, je kan een rondje blijven lopen respawns gaan erg snel.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:44:
[...]

hangt van de shaman af, welke 2 hander het is, wen welke class ik ben op dat moment :P

aangezien ik zelf ook shaman ben is het altijd wel een leuke battle :)
totemdansen en kijken wie het meest geluk heb met wf procs :)

Je bent gewoon een mietje bokkie.
Alle cloth dragers worden meestal meteen getarget door melee gasten en ik als warlock al helemaal omdat ik fear kan casten en iedereen volprop met curses. Nu ik wat meer explosiever ben geworden, cast ik nog steeds iedereen vol, maar als er 1 naar mij toekomt, krijgt hij direct immolate, fear, shadowbolt, conflag en daarna shadowburn voor zijn kiezen, omdat ik meestal curse of elements of shadow erop heb staan, met een beetje +dmg gear en een redelijk crit percentage kom ik er meestal wel uit, zeker als de medespelers goed om zich heen kijken :)
TangLeFuzZ schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:37:
[...]

Aftermath was een foutje, had eerst die gevuld toen ik zag dat ik niet met bane bezig was, ben alleen vergeten de punten daar weg te halen, niet eens gezien... :D

Verder zal ik er nog 's goed over nadenken... en me bedenken wat ik nou echt het leukst vind :)
Ik denk dat je vooral moet doen waar je je het lekkerste bij voelt, ik ben duidelijk voor range gegaan in combinatie met explosiviteit van de spells

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 13:23 ]

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:48

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:15:
WoW heeft the Register gehaald: :)

World of Warcraft plague 'swamps servers'
Virtual virus By Tony Smith

Published Wednesday 21st September 2005 10:06 GMT

When Blizzard introduced the God of Blood - Hakkar to his mates - in a new World of Warcraft scenario called Zul'Gurub, little did it know it was summoning up the online equivalent of Ebola or AIDS.
According to a posting on WoW fansite Shacknews, anyone who ends up in a fusticuffs-style confrontation with Hakkar will be attacked with a magic spell called Corrupted Blood. It's a nasty one. There's little the victim can do to resist it, and it should do sufficient damage to wipe them out. Except sometimes it doesn't.
The result: infected players become themselves infectious, and have started passing the plague on to other characters. WoW being an online game, with the virtual world ticking over while players pause for pizza, pee breaks and - now and then - forty winks, the contagion continues to spread from non-player characters to non-player character and anyone else entering the game.
As the poster claims: "Some servers have gotten so bad that you can't go into the major cities without getting the plague. And anyone less than like Level 50 nearly immediately die."
It's said that attempts have been made to quarantine the infected, but the efforts of what might be called the World of Warcraft Health Organisation (WWHO) appear to be ineffective. Plague-carrying players escape the curfew to lug the lurgey out into the wider WoW world.
The Corrupted Blood disease is, in short, out of control and rapidly taking on epidemic status.
WoW has more than 2m of players around the (real) world, Blizzard said in June. How many of their virtual incarnations are at risk remains unknown. We're awaiting comment from Blizzard.
The Zul'Gurub scenario was introduced last week with version 1.7 of the game. ®
Dit is gewoon echt geweldig :D Ik had het al eerder gelezen, maar in een online nieuwsblad, echt meesterlijk :P Heb er op Vashj nog niks van gemerkt maar kan me wel voorstellen dat je als newbie wel pissed off bent dan. Wat ik me wel afvraag: Hoe lang is die disease? De langste disease die ik ken is Curse of Zanzil, bij de rogue poison quest, die duurt een week. Meeste duren maar een minuut of 10, max 30 minuten. Hoe zit dat met dat corr. blood dan?

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Hij doet zo'n 200 elke paar seconden en duurt 10 sec geloof ik, maar als je em kwijt bent krijg je em opnieuw van iemand anders :)

[ Voor 4% gewijzigd door Maegrim op 21-09-2005 13:30 ]

Verwijderd

behalve als iedereen zich dood laat gaan :)

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Maegrim schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:29:
Hij doet zo'n 200 elke paar seconden en duurt 10 sec geloof ik, maar als je em kwijt bent krijg je em opnieuw van iemand anders :)
Hier een gifje, erg grappig :)

http://wowaids.ytmnd.com

[ Voor 7% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 21-09-2005 13:34 ]

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

HTT-Thalan schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:23:
[...]

Dit is gewoon echt geweldig :D Ik had het al eerder gelezen, maar in een online nieuwsblad, echt meesterlijk :P Heb er op Vashj nog niks van gemerkt maar kan me wel voorstellen dat je als newbie wel pissed off bent dan. Wat ik me wel afvraag: Hoe lang is die disease? De langste disease die ik ken is Curse of Zanzil, bij de rogue poison quest, die duurt een week. Meeste duren maar een minuut of 10, max 30 minuten. Hoe zit dat met dat corr. blood dan?
Wel het heeft nu zelfs Webwereld gehaald.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 08:09

BrZ

TomSmit82 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 11:44:
[...]

Volgens mij zijn er hier een aantal lui die niet kunnen lezen, kijk ff terug een lees de tekst die er om heen staat. k thx bye
Ik weet dat je zei "als je geluk hebt", maar zelfs met de grootste geluk in de wereld zal je in een gevecht van 20 minuten lang niet de hele tijd SoC procs/crits hebben. Een paladin doet over langere tijd gezien simpelweg waardeloze damage ;)

• On_E

On_E

Housemusic

OMG, Human Warrior op realm forum in het days /played topic :

121 days.

dus 2.904 uur sinds release.....

8)7

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:07:

121 days.

8)7
release (11-02-2005) tot nu = 223 dagen

2904 uur/223 dagen =13 uur per dag O_o

En dat is dan dus structureel per dag, mis je een dagje, dan wordt het de volgende dag 13 uur inhalen, 26 uur spelen dus ;) ^^

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 14:12 ]

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13

121 days.

8)7
Damn, zeg dat je gemiddeld 10 euro per uur vangt,
dan zou die gast dus ongeveer 29.000 euro gemist hebben... :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:11:
[...]

release (11-02-2005) tot nu = 223 dagen

2904 uur/223 dagen =13 uur per dag O_o

En dat is dan dus structureel per dag, mis je een dagje, dan wordt het de volgende dag 13 uur inhalen, 26 uur spelen dus ;) ^^
Speelt ie niet stiekem US? Dan mag je het halveren.
FragNeck schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:12:
[...]

Damn, zeg dat je gemiddeld 10 euro per uur vangt,
dan zou die gast dus ongeveer 29.000 euro gemist hebben... :D
Tja, er zijn ook mensen die breien hun eigen trui. Reken daar de manuren even van uit en je komt er ook achter dat je beter een wollen trui kunt kopen. (mits je vrije tijd je lief is)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 14:18 ]

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

121 days.

8)7
En dan nog geen lvl 60 zijn... en ook nooit een epic gevonden hebben...

:P Dan doe je iets fout...

Je kan natuurlijk ook gewoon lang afk gaan... elk half uur je muis een tik verkopen... of een scriptje maken e.d.... Zal wel niet het geval zijn... beetje nutteloos namelijk...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• TomSmit82
BrZ schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:58:
[...]Ik weet dat je zei "als je geluk hebt", maar zelfs met de grootste geluk in de wereld zal je in een gevecht van 20 minuten lang niet de hele tijd SoC procs/crits hebben. Een paladin doet over langere tijd gezien simpelweg waardeloze damage ;)
Heb je weer niet goed gelezen, ik weet ook dat mijn DPS overall zuigt, dat hoef je mij niet uit te leggen. En ik hoef ook geen uber dmg te doen zoals een warrior aangezien ik nog verzekerd ben van een aantal full healths. Het ging er alleen om, dat de paladin alleen een beetje fatsoenlijk dmg doet wanneer de SoC procced/crit.

hehe alleen kan ik mijnheer hierboven nog wel aan, vanavond weer hide and smack doen in Ironforge Kadaver? :P

[ Voor 13% gewijzigd door TomSmit82 op 21-09-2005 14:26 . Reden: te weinig koffie ]

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 15:40
Is er trouwens al wat meer info vrij gekomen van de aankomende expansion-set?

• On_E

On_E

Housemusic

ReCreator schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:17:
[...]

En dan nog geen lvl 60 zijn... en ook nooit een epic gevonden hebben...

:P Dan doe je iets fout...

Je kan natuurlijk ook gewoon lang afk gaan... elk half uur je muis een tik verkopen... of een scriptje maken e.d.... Zal wel niet het geval zijn... beetje nutteloos namelijk...
Hij is allang lvl 60 en loopt rond in full MC gear, hij deed dus echt wel wat.

13 uur per dag, sick...

• TomSmit82
On_E schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:37:
[...]
Hij is allang lvl 60 en loopt rond in full MC gear, hij deed dus echt wel wat.
13 uur per dag, sick...
13 uur per dag mag je toch eigenlijk wel full BWL gear verwachten, full Epic Pvp gear en een epic mount van elk ras :P

[ Voor 6% gewijzigd door TomSmit82 op 21-09-2005 14:39 ]

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
whiteclear schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:27:
Is er trouwens al wat meer info vrij gekomen van de aankomende expansion-set?
Ja, er komt een vervolg op BWL, een nieuwe 40x60 raid instance.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
Pffffff ik vol me nog steeds een NOOB met mijn roque,
ik ben nu lvl 37 en heb gisteren de vervloekte roque quest gedaan om poison te openen 8)7
ik hen me voor genomen om een mount te halen en dan alle quest te doen die ik nog vergeten ben.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

TomSmit82 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:22:
[...]

Heb je weer niet goed gelezen, ik weet ook dat mijn DPS overall zuigt, dat hoef je mij niet uit te leggen. En ik hoef ook geen uber dmg te doen zoals een warrior aangezien ik nog verzekerd ben van een aantal full healths. Het ging er alleen om, dat de paladin alleen een beetje fatsoenlijk dmg doet wanneer de SoC procced/crit.

hehe alleen kan ik mijnheer hierboven nog wel aan, vanavond weer hide and smack doen in Ironforge Kadaver? :P
offtopic:
vanavond rijles.. ben wat later... en wil met me hunter :P

En je hebt natuurlijk Crusader op je wapen :) Scheelt ook wel...

Ennuh.. ik kan me nog duels herinneren dat je me niet een aan had geraakt... :)
Maar hide and seek/ambush... spelletje in IF is leuk...
Sowieso duellen in IF is leuk... sommige snappen echt niet hoe dat moet :P lachen :)

• porn*
  • Laatst online: 17-09 11:14
[...]

Vraag me alleen af wat je daaraan hebt. Meer dmg = minder mana, hoe je het ook bekijkt. En een manaloze pally is als een rogue zonder stealth... dead meat.

Het enige waar pallys goed in zijn tegen DPS classes, is ze outlasten. En dat is dan ook wat altijd gebeurt. Heb nog nooit een 1-1 gevecht tegen een paladin verloren (open PvP en duel), en alleen als ze het lang genoeg volhouden winnen ze als ze genoeg hulp krijgen. Typisch gevecht is chainstunnen, elke bubbel die ik zie doe ik een restealth en begin weer opnieuw, tot de mana op is. Hoeveel dmg je ook doet, je wint het niet.

Bnet pindle#2913

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Rogue zonder energy bedoel je?

Een rogue zonder stealthe kan nog steeds stunnen en dan backstabben... met die combo punten weer stunnen en backstabben en nog talloze andere manieren... Maar een rogue zonder 'de eerste klap' is inderdaad lastig... en de eerste klap krijg je (meestal) wel door stealth... :D

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:25:
[...]

Vraag me alleen af wat je daaraan hebt. Meer dmg = minder mana, hoe je het ook bekijkt. En een manaloze pally is als een rogue zonder stealth... dead meat.

Het enige waar pallys goed in zijn tegen DPS classes, is ze outlasten. En dat is dan ook wat altijd gebeurt. Heb nog nooit een 1-1 gevecht tegen een paladin verloren (open PvP en duel), en alleen als ze het lang genoeg volhouden winnen ze als ze genoeg hulp krijgen. Typisch gevecht is chainstunnen, elke bubbel die ik zie doe ik een restealth en begin weer opnieuw, tot de mana op is. Hoeveel dmg je ook doet, je wint het niet.
Quote of the Year : tegen paly's vecht je tegen hun mana bar ipv hun health bar!

Enige nadeel van paly duels is dat altijd na die Lay on Hands ze een lucky SoC crit krijgen die ik niet bepaald verwacht en met een paar honderd HP winnen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:16:
[...]

Speelt ie niet stiekem US? Dan mag je het halveren.
Hmm, ik ging ervanuit dat het op EU was hoewel dat er idd niet expliciet bijstaat. Aangezien het echter een gepost aantal was wat er positief ( :? ^^) bovenuit stak kan het wel natuurlijk. Die gast kan nog steeds 11 uur per dag slapen ;)

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:06

Ik zit ook altijd low on cash maar gold online kopen vind ik wel erg duur. 15 euro voor 100G ofzo?

Ik farm zelf Tyr's Hand s'middags en s'ochtends vroeg. Veel grey loot die allemaal wel voor 1G per wapen verkopen.

Ik ben zelf ook 300 mining maar sinds Dark Iron in Burning Steppes spawned is heel de mining market naar de klote. Crystals gaan bij ons nu zelfs al voor 15G. Pre-patch was een dark iron stack nog 25/30G waard. Nu mischien net 7.5G.

• JeroenNietDoen
Lol op 1 of andere euro server hebben ze the hand of ragnaros gecraft...

Vette 2H mace....

En ze gaven hem aan een paladin ROFL

• BrZ
  • Laatst online: 17-09 08:09

BrZ

[...]

lol, waarom ga ik met je in discussie? volgens mij zijn we het gewoon eens dan ;)

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Kaap schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:43:

Vette 2H mace....

Op de US servers heb ik ook genoeg plaatjes van Pala's gezien met dit wapen...
Mja, een Pala kan er ook mee overweg.... :)

• Mior
  • Laatst online: 22:48

Vette 2H mace....

Bij de horde guild Nightmares Asylum @ Bloodscalp heeft ook iemand hem al.

Een shaman :X

http://naeuro.iogaming.com/

• honey
  • Laatst online: 15-09 19:40
Ik zit te dobben over de ideale combinatie voor de pet skills van een Night Elf Hunter. Discussies tussen verschillende lv60 hunters hebben me alleen onzekerder gemaakt :P

Het gaat om Claw vs Bite.

1) Claw /Growl/Prowl/Dash

Of

2) Bite /Growl/Prowl/Dash

Bite zou beter zijn omdat het minder focus (mana?) verbruikt (door cooldown), is daarom langer vol te houden, maar doet minder DPS.

Claw doet veel meer DPS, maar verbruikt meer focus (geen cooldown) en daarom minder lang vol te houden.

Voor lange gevechten is Bite beter, voor kortere gevechten Claw.

Allemaal mooi, maar hoelang een gevecht gemiddeld duurt later bij hogere levels is mij onduidelijk, maar misschien dat er al over nagedacht is.

Helaas kun je tegenwoordig maar 4 skills leren en gebruiken, dus beiden is niet mogelijk tenzij je een andere opoffert.

Adviezen?

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
LOL

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=2255

Exploding sheep chasing lowbie :)

• porn*
  • Laatst online: 17-09 11:14
RaseriaN schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:29:
[...]
Quote of the Year : tegen paly's vecht je tegen hun mana bar ipv hun health bar!

Enige nadeel van paly duels is dat altijd na die Lay on Hands ze een lucky SoC crit krijgen die ik niet bepaald verwacht en met een paar honderd HP winnen..
Hehe en zo is het echt. Als ik een pally zie met minder dan 40-50% mana denk ik "Hey die kan ik misschien net snel genoeg afmaken VOOR z'n vriendjes eens komen".

In principe kunnen palas het niet van rogues winnen, uitgaande van het feit dat al je cooldowns up zijn. Zorg er sowieso voor dat je koste wat het kost boven 30% HP blijft, dan maar een paar cooldowns (Vanish-CS-Rupture-wegrennen-bandage of blind-bandage) eraan opofferen.
Haha ja die is geweldig, MUST DOWNLOAD voor iedereen! Dit heeft wel weer als nadeel dat ik van veel mensen hoor dat ze ineens een undead rogue willen beginnen :|

[ Voor 23% gewijzigd door porn* op 21-09-2005 16:16 ]

Bnet pindle#2913

• JeroenNietDoen
ReCreator schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:45:
[...]

Op de US servers heb ik ook genoeg plaatjes van Pala's gezien met dit wapen...
Mja, een Pala kan er ook mee overweg.... :)
Een druid ook, maar die geef je die mace toch ook niet.

Op US kan ik me er iets bij voorstellen, die zijn tenslotte ook al wat maandjes verder.

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
honey schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:50:
Voor lange gevechten is Bite beter, voor kortere gevechten Claw.
Dan moet het een erg kort gevecht zijn. Claw is geen goed idee omdat het de focus die je voor Growl nodig hebt gebruikt.

https://niels.nu

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

Vette 2H mace....

bij ons op deathwing is er ook een alliance palladin die er mee rond loopt ja

• Hydra
Kaap schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:14:
Een druid ook, maar die geef je die mace toch ook niet.
Dat guild zal wel z'n redenen gehad hebben. Who cares.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kan iemand deze hosten? Ik kan daar alleen downloaden als ik een account ga aanmaken en "even" en activex bestandje van die gasten installeer en dat ben ik niet van plan ...

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
HTT-Thalan schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:22:
[...]

Kan iemand deze hosten? Ik kan daar alleen downloaden als ik een account ga aanmaken en "even" en activex bestandje van die gasten installeer en dat ben ik niet van plan ...
Klik eens op "mirror" onder het plaatje...

• Bulligan
  • Nu online
[...]

Heb geen geen account nodig. Heb hem van mirror 2 gepakt. Naar mijn weten heb je verder niets nodig.

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

razoon

"Keep on keeping on"

Op de achterkant van het doosje staat: Plays on European servers only.
Is er een manier om toch op de US servers te spelen?

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

ja je kan je key laten converten naar us maar alleen als je hem nog niet geregistreerd hebt. Als je het dus kan bel klantenservice en dan kan het

Verwijderd

Phantom schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:47:
[...]

Shaman -> 370 max damage traag wapen -> Windfury -> auw

Een Paladin zit misschien 25-50 extra white damage in zijn combat log terwijl die elke 3.7 seconden ermee swingelt, en eventueel een SoC-je voor 700 of zo.

Ben nog altijd van mening dat het een puur Warrior wapen is momenteel, maar een Shaman kan er offensief tenminste nog wat mee.

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

klantenservice?

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

double post error na 2 uur ofzo :P

[ Voor 94% gewijzigd door Wiebbe op 21-09-2005 16:33 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

waar vind ik klantenservice telnr?

• Mior
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:30:
[...]

Zal best.. als warrior zijnde vind ik het zonde :P

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

nog een vraagje: zijn de US servers goed speelbaar voor ons?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
[...]

http://files.vgpro.com/file/1744/

weet niet of ie werkt maar ik zag genoeg mirrors op google :P

google -> luckystrike.zip

[ Voor 11% gewijzigd door pica op 21-09-2005 16:58 ]

Steam

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:30:
[...]

Een Paladin zit misschien 25-50 extra white damage in zijn combat log terwijl die elke 3.7 seconden ermee swingelt, en eventueel een SoC-je voor 700 of zo.

Ben nog altijd van mening dat het een puur Warrior wapen is momenteel, maar een Shaman kan er offensief tenminste nog wat mee.
Socje van 700? Ik sloeg al SoComs van 1.2k met me Obsidian Edged Blade.
Shaman is imo zelfde als Paladin.

Ars Invictus had de eerste op de server en had deze aan een paladin gegeven, daarop werden ze uitgelachen door KR. Zij hebben de 2e en 3e volgens mij aan een warrior gegeven.
Khadgar's Rage heeft het aan een Paladin gegeven, omdat de tank die hem wilde hebben, een te goede tank was en die mocht hem daarom niet van hun.
Dit is alliance kant.

Bij Horde heeft Nihilum hem aan een warrior gegeven volgens mij en Infernal Affairs had de eerste aan een warrior gegeven en de tweede aan een shaman.

Alleen volgens mij zijn wij de enige op de server waar de hele guild er echt veel inspraak op had in plaats van meer een wie geeft de meeste punten plaatje.

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 21 september 2005 @ 10:19:
[...]

Whehehe. Die dino's die solo ik man 8) Appeltje eitje.

Maar idd, als je nog geen 60 bent en hard bezig bent een madeliefje of een bobbel snot neer te meppen, is het erg beangstigend als er ineens zo'n T-Rex in je nek staat te blazen :9
haha, grappig dat je laatst nog zei dat je ze wel kon solo'en maar dan wel als je al je cooldowns gebruikte, nu is het appeltje eitje? Ja, ik solode eens een stone guardian en een trex achterelkaar terwijl 2 allies op me knalden bij de trex (lvl 52) en die renden weg nadat de trex dood was en ik achter hun aan ging, haha, zelfs daar nog 1 van kunnen pakken.... de ander ontkwam

• HolyCorn
  • Niet online
En de mijne is zo groot.

Verwijderd

Phantom schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:47:
[...]

wat is er mis met een shaman, met wf ben je zo dood, en een shaman kan kard melee'en hoor (ik weet het want ik heb die gast gedueled)

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:19:
Wie weet er een manier om zo snel mogelijk een exalted reputation bij de Undercity te krijgen? Ik ben zelf een lvl 45 troll mage, maar nu blijkt dat de man waar ik eindeloos runecloth bij in kan leveren niet voor een mage bestemd is.. Vraag is dus of jullie andere manieren weten, ik wil graag een andere mount dan mijn huidige raptor (troll op UD mount is gewoon veel stoerder)..

Toen ik begon met mijn mage dacht ik, laat ik eens iets anders doen dan iedereen al doet en er een fire mage van maken.. Domme zet van mij, want zo'n beetje elke mob wordt dus end-game behoorlijk resistant tegen fire.. Dus ik dit weekeinde gerespecced (kon nu nog voor 1G, anders wordt het ook maar steeds duurder), en mijn frost spells hebben dus de overhand (zoals bij de meeste mages), maar man wat ben ik blij dat ik mijn trolletje zo gespecced heb.. Ik kan nu 4 mobs t/m lvl 43 aggro'en, doe gewoon frost nova, mana shield, cone of cold (damage spreads over alle mobs), en dan arcane explosion (ook weer spreading damage), tot dat cone of cold weer available is.. Echt héél fijn bij het grinden.. Ik kan dus makkelijk tot 1000 XP in een gevecht bemachtigen.. Natuurlijk wel eventueel een mana jade op hand hebben, of iets van een potion (en in noodgevallen natuurlijk ook evocation).
Ik heb hetzelfde probleem, alleen ik wil honored worden. Ben jij dat al, en zo ja hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik ben lvl 41 en zit op de helft van friendly, dus nog een halve balk tot honored.

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
http://www.xs4all.nl/~knm...crnShot_091805_203802.jpg

afgelopen weekend gekocht :)

Screenshots van 1MB zijn echt te groot. Graag in de toekomst thumbnails maken.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 22:46 ]

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Verwijderd

luppien schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:15:
[...]

bij ons op deathwing is er ook een alliance palladin die er mee rond loopt ja
Meline :>

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Weet iemand hoe ik precies een US versie en een Euro versie op 1 computer zet?
Ik heb zowel een Euro en ook een US versie van het spel op cd. En ook zowel een Euro en US key.
En ik wil met Amerikaanse vrienden op hun US servers spelen maar ook op Euro servers.
Ik heb nu de Euro geinstalleerd, maar als ik die US cd erin doe om te installeren wilt ie m gelijk spelen.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

razoon schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:56:
Weet iemand hoe ik precies een US versie en een Euro versie op 1 computer zet?
Ik heb zowel een Euro en ook een US versie van het spel op cd. En ook zowel een Euro en US key.
En ik wil met Amerikaanse vrienden op hun US servers spelen maar ook op Euro servers.
Ik heb nu de Euro geinstalleerd, maar als ik die US cd erin doe om te installeren wilt ie m gelijk spelen.
Je Euro dir gewoon moven en dan de US installeren. WoW heeft geen registry entries dus je hebt dan gewoon 2 dirs (noem ze WoW-US en WoW-EU oid).

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001

PromWarMachine

Forsaken Archer

Gewoon kopieren en de realmlist.wtf aanpassen in de instelling van je vrienden. Niet opnieuw installeren, want dan houd je hetzelfde probleem, maar dan wil hij de 'USA' versie 'spelen' als je de CD er in doet.

Directories kopieren, andere naam geven en de realmlist goed zetten. It's all you need.

Kan alleen niet garanderen of het updaten automatisch goed gaat na een patch. Misschien moet je bij client 1 de patch doen, daarna weer kopieren, realmlist goedzetten en werken... maar dat moet je testen.

Dividend for Starters

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Ik zit met een dilemma.

Ik kan nu elemental mage staff kopen voor 300bid, 400bo. Doen of niet?
Ik ben nog al heftigt op zoek voor fire dmg gear. deze heeft +36. Nette resistance ook. :)

Maar, mijn 1h dagger heeft nu al +13, en mijn offhand ding heeft nu al +17, dus dan zit ik al aan de 30. Is dit dan echt de moeite waard?
Die resistance is vet leuk voor MC en pvp, dat wel...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 22 september 2005 @ 07:26:
Ik zit met een dilemma.

Ik kan nu elemental mage staff kopen voor 300bid, 400bo. Doen of niet?
Ik ben nog al heftigt op zoek voor fire dmg gear. deze heeft +36. Nette resistance ook. :)

Maar, mijn 1h dagger heeft nu al +13, en mijn offhand ding heeft nu al +17, dus dan zit ik al aan de 30. Is dit dan echt de moeite waard?
Die resistance is vet leuk voor MC en pvp, dat wel...
Zonde van 't geld IMO.
Sowieso ga je als mage niet uberveel resistance nodig hebben in MC.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:59:
[...]

haha, grappig dat je laatst nog zei dat je ze wel kon solo'en maar dan wel als je al je cooldowns gebruikte, nu is het appeltje eitje? Ja, ik solode eens een stone guardian en een trex achterelkaar terwijl 2 allies op me knalden bij de trex (lvl 52) en die renden weg nadat de trex dood was en ik achter hun aan ging, haha, zelfs daar nog 1 van kunnen pakken.... de ander ontkwam
Ja, maar toen was ik nog geen level 60, en toen had ik ook nog geen cold blood. Dus nu zijn ze makkelijk. Ze slaan nog steeds net zo hard, maar ik sla nu harder terug :)

Wijsneus :|

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Sinds gisteren een mage aan het rollen op Laughing Skull server.
Echt geweldig man! nooit geweten dat een mage zoveel lol kon geven... rogue is misschien wel de ultieme grinder (amper downtime imho!) maar dit gaat ook als een warm mes door boter hoor :9

LvL11 en Hogger al gekilled ;) Nu nog ff door Westfall bijten (boars en defias grinden anyone? ;) )

• GG85
  • Laatst online: 17-09 09:03

GG85

.......

Toch vind ik het leuk, het is dan wel zo dat een palli misschien niet de meeste damage doet maar ze houden het in elk geval wel lang uit.
Gister middag nog, ik ben voor Uldaman een beetje aan het questen als lvl 41 palli komt er ineens een lvl 45 orc warrior op me af en begint op me in te rammen. Een minuut later en een selfheal van mijn kant verder lag ie in mootjes waarna z'n vriendje lvl 44 warrior op me af stormde terwijl ik nog maar ongeveer 50% mana had. Maar je raad het al, 2 minuutjes en nog een heal actie verder lag die ook in mootjes en dat zonder bubbles, lay on hands, en SoC crits maar met alleen een seal of command die het maar 1x per gevecht deed.
Inversteren in alleen +str en +sta werkt dus zeker wel voor een palli want aan hun health balkjes te zien deden m'n klapjes ze aardig pijn :P

Dit is m'n palli nu trouwens: http://wow.allakhazam.com/profile.html?289902
Op lvl 42 en met een ander wapen :P

[ Voor 11% gewijzigd door GG85 op 22-09-2005 08:53 ]

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 22 september 2005 @ 08:43:
Sinds gisteren een mage aan het rollen op Laughing Skull server.
Echt geweldig man! nooit geweten dat een mage zoveel lol kon geven... rogue is misschien wel de ultieme grinder (amper downtime imho!) maar dit gaat ook als een warm mes door boter hoor :9

LvL11 en Hogger al gekilled ;) Nu nog ff door Westfall bijten (boars en defias grinden anyone? ;) )
De mage is (zo heb ik dus ook ontdekt) een geweldige class om te spelen, heel krachtig. Het enige minpunt vind ik de downtime, je zuipt je gewoon helemaal verloren na 1 of 2 gevechten. Heb met behulp van mijn rogue wel even een boost aan mijn armor gegeven (even wat thick armor kits gemaakt) en heb nu dik over de 700 armor op mijn mage, met buffs. Tis nie veel, maar beter dan eerst.

Enchants kan ik wel doen, maar met 110 enchanting zijn die nog niet spectaculair (15 hp op chest enzo)

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:03:
[...]

De mage is (zo heb ik dus ook ontdekt) een geweldige class om te spelen, heel krachtig. Het enige minpunt vind ik de downtime, je zuipt je gewoon helemaal verloren na 1 of 2 gevechten. Heb met behulp van mijn rogue wel even een boost aan mijn armor gegeven (even wat thick armor kits gemaakt) en heb nu dik over de 700 armor op mijn mage, met buffs. Tis nie veel, maar beter dan eerst.

Enchants kan ik wel doen, maar met 110 enchanting zijn die nog niet spectaculair (15 hp op chest enzo)
Mage is zeker leuk ja :)
lv15 is die van mij nu geloof ik, heerlijke class.
Moest eerst na de 1 of 2 mobs al drinken tho, nu na 3 of 4 na wat int gear gekocht te hebben.
En ik begin de handigheid ook al te krijgen om zonder geslagen worden een mob af te maken, echt leuke class idd :)

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Soulkeeper stond gisteren voor 20 gold op buyout in Ironforge. Toch maar gedaan en weer op het AH gezet voor 80 gold wat ook wel verkoopt. Duurt alleen nog zolang tot ik m'n mount geld bij elkaar heb

RaseriaN: Hogger verslagen zonder raid? Das mooi :).

|{ brrr }] |

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hydra schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:21:
[druid krijgt Hand of Ragnaros...]

Dat guild zal wel z'n redenen gehad hebben. Who cares.
Precies, wie weet is die druid wel de guidleader die 4x zoveel tijd in de guild en de website heeft gestoken als enig ander of is hij supergeliefd bij iedereen voor zijn sociale gedrag.

Dit dus.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Een mage is idd vet, anders had ik nooit een mage gererolled dragonmaw, dan een priest ofzo.
Na 2 of 3 gevechten heb je idd downtime ja, maar dat went.

Ik kan nu met mijn firdmg gear en mage armor rond de 7 a 8 mobs killen, dan heb ik downtime. Wie weet er nog een goeie grindplek voor een mage, lvl 54. Geen sorrowhill, want da's altijd druk.
Naar AoE spots ben ik niet opzoek, want dat schiet toch niet op, de kanst dat je dood gaat is echt vele malen groter.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• JeroenNietDoen
Yippie....patch 1.8 gaat de melee mechanics aanpassen m.b.t. instant melee attacks. Zodoende zullen classes met 2H wapens van 3.3SPD of langzamer minder damage gaan doen. Dus 1.8 doen we nog eens een algemene melee class nerf.

Vraag me soms serieus af waarom ze zich bezighouden met dit soort dingen terwijl er nog zat andere bugs in het spel zitten.

Verwijderd

jarnotjuh schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:20:
Een mage is idd vet, anders had ik nooit een mage gererolled dragonmaw, dan een priest ofzo.

Ik kan nu met mijn firdmg gear en mage armor rond de 7 a 8 mobs killen, dan heb ik downtime. Wie weet er nog een goeie grindplek voor een mage, lvl 54. Geen sorrowhill, want da's altijd druk.
Naar AoE spots ben ik niet opzoek, want dat schiet toch niet op, de kanst dat je dood gaat is echt vele malen groter.
Denk dat je in winterspring eens een keer moet gaan kijken. Op dat meer die ghouls wasten gaat je denk ik wel makkelijk af. Anders in Felwood die humanoids die bovenin de map zitten. Moet ook wel kunnen als mage zijnde. Beide droppen geld, green occasional blue items en runecloth. Of te wel, zorg voor een goede inv space als je gaat grinden.

Verwijderd

Hogger had ik op lvl 10 met mn warlock ook gesolo'd.
Direct na mn void opgehaald te hebben er op af gegaan.
DoTs erop, shadowbolt spam, en mn void in leven gehouden met een bandage :p (die health funnel krijg je pas op lvl 12 :|)
Op het laatst trok ik te veel aggro.. fear (had de omgeving van te voren al ontruimd) en mn wand erop.
zo door gegaan tot ie viel.

Begin nu trouwens wel vaak te krijgen dat mn void echt geen aggro meer kan houden.
Is daar iets tegen te doen? Of doe ik gewoon te veel damage op het moment? 8)

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Oh jeee!!!
World of Warcraft in greep van dodelijke ziekte
Bron: Webwereld.nl d.d. 21 september 2005

In World of Warcraft waart sinds een week een dodelijke ziekte rond die spelers treft die nog niet het maximale level bereikt hebben. Zo had Blizzard het vast niet bedoeld.

In een MMOG gebeuren soms zaken die de ontwikkelaar niet helemaal bedoeld en voorzien heeft. Zo ook in World of Warcraft, waar sinds afgelopen woensdag een heuse ziekte heerst. Met dodelijke gevolgen.

Afgelopen woensdag werd WoW opgewaardeerd tot versie 1.7. Met die update werd ook een nieuwe instance aan het spel toegevoegd, Zul'Gurub, een instance bedoeld voor groepen van 20 toplevel (level 60) spelers. In de Zul'Gurub huist Hakkar, de God of War en die heeft duivelse krachten. Om de groep van 20 spelers te weerstaan is hij bijvoorbeeld toegerust met Corrupted Blood, een spreuk die hij op z'n aanvallers kan loslaten. De spreuk is als een ziekte, hij springt over van speler naar speler. Bij elke getroffen speler doet de spreuk 260 tot 340 damage. Da's een flinke hap uit de gezondheid, zeker omdat de schade zich elke 2 seconden herhaalt.

Toch is dat nog steeds niet het probleem. Toplevel spelers kunnen die schade wel aan. Het probleem is dat spelers, met infectie, de instance verlaten en naar de steden in het spel trekken. Zolang ze besmet zijn met de spreuk, zullen ze echter andere spelers blijven besmetten. Voor een toplevel speler is de besmetting wel te doorstaan, maar voor spelers onder level 50 is de spreuk/ziekte dodelijk.

Op sommige servers is de situatie zo ernstig dat in de grote steden gesproken kan worden van een epidemie. Je kunt er de grote steden bijna niet binnen komen zonder besmet te raken. Voor spelers onder level 50 is dat een groot probleem, want die grote steden spelen een zeer belangrijke rol in het spel.

Blizzard is zich inmiddels bewust van het probleem en probeert spelers in Zul'Gurub daar te houden tot de besmetting is uitgewerkt. Spelers laten zich echter niet zo makkelijk vangen en weten dus steeds te ontsnappen, met besmetting tot gevolg.

De besmetting van spelers buiten Zul'Gurub was ongetwijfeld niet de bedoeling van Blizzard. Ondertussen is de ziekte vooral een interessant sociaal verschijnsel, met de nodige parallellen met het echte leven.

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:32:
Begin nu trouwens wel vaak te krijgen dat mn void echt geen aggro meer kan houden.
Is daar iets tegen te doen? Of doe ik gewoon te veel damage op het moment? 8)
Van de knopjes met "creates a high amount of threat" afblijven? :)

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
jarnotjuh schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:20:

Aszhera, en dan niet de naga's (das meestal druk met ppl die op parels jagen) maar vanaf de weg gekomen rechts aanhouden.
Allemaal lvl49-52 mobjes met hier en daar wat elites (niet te ver gaan want daar heb je allemaal 51-52 elite dragonkins).
Eventueel de bloodelves (die je ook voor je archmage quests moet killen) aan de noord-westkant van Azshera..

De reden wrom ik regelmatig daar ben is dat het te ver weg is voor de meeste horde's die willen gaan ganken, die gaan meestal naar *PL/Winterspring omdat dat makkelijker bereikbaar is.
De enige hordes die je wel eens tegenkomt zijn daar meestal ook om te kwesten...

Slash Care
Mementô

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:41:
[...]

Van de knopjes met "creates a high amount of threat" afblijven? :)
Dat doe ik zowieso al.. searing pain gebruik ik amper en heb het gevoel wanneer ik geen immolate gebruik dat het dan ook iets beter gaat.
Maar vaak na 2 of 3 attacks komt ie al mijn kant op.

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:25:
Yippie....patch 1.8 gaat de melee mechanics aanpassen m.b.t. instant melee attacks. Zodoende zullen classes met 2H wapens van 3.3SPD of langzamer minder damage gaan doen. Dus 1.8 doen we nog eens een algemene melee class nerf.

Vraag me soms serieus af waarom ze zich bezighouden met dit soort dingen terwijl er nog zat andere bugs in het spel zitten.
........... *zucht*

• Hydra

Misschien moet je je rogue weer terugkopen?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Hiermee lossen ze het gezeur van elke non melee class een beetje op, zal in de ogen van blizzard dus wel de meest simpele quickfix zijn. Zou zelf liever hebben dat ze de fear bug van m'n priest oplossen, maarja wie luistert er nu naar een priest?

Muf idee van blizzard, melee mensen twee patches achter elkaar pesten.

|{ brrr }] |

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:02:
[...]

Misschien moet je je rogue weer terugkopen?
Kan niet, ik heb hem niet verkocht, geruild. Maar waarom posts je telkens dit soort personal attacks? Ik heb het idee namelijk dat je je meer op mij richt dan op dat waar ik een discussie over wil beginnen.

• JeroenNietDoen
Yellow|A schreef op donderdag 22 september 2005 @ 10:08:
[...]

Hiermee lossen ze het gezeur van elke non melee class een beetje op, zal in de ogen van blizzard dus wel de meest simpele quickfix zijn. Zou zelf liever hebben dat ze de fear bug van m'n priest oplossen, maarja wie luistert er nu naar een priest?

Muf idee van blizzard, melee mensen twee patches achter elkaar pesten.
World of rangecraft 8)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down?
Problemen met inloggen?
Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen, want je vervuilt er alleen het topic mee!