[PS3] Metal Gear Solid 4 **spoilers**

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 51.668 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:23:
Ah er is ook een metal gear solid topic. :) Nah een kleine crosspost dan maar.

http://www.gamer.nl/doc/4...pjes-van-bijna-90-minuten

Ben benieuwd hoe gamers hier op gaan reageren :) Hoe staan jullie hier tegenover?
Gamers die niet van cut-scenes houden, moeten niet met MGS bezig zijn, net zoals mensen die niet van FPS games houden geen goed oordeel kunnen vellen over een FPS game. MGS games hebben nu eenmaal lange cutscenes, en ja die komen altijd net op het moment dat je moet ophouden met gamen en wilt saven. C'est la vie

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

EfBe schreef op zondag 01 juni 2008 @ 14:37:
[...]

Gamers die niet van cut-scenes houden, moeten niet met MGS bezig zijn, net zoals mensen die niet van FPS games houden geen goed oordeel kunnen vellen over een FPS game. MGS games hebben nu eenmaal lange cutscenes, en ja die komen altijd net op het moment dat je moet ophouden met gamen en wilt saven. C'est la vie
Ben het compleet met je eens hoor :), maar ben benieuwd hoe mensen die nog nooit een MGS deel hebben gespeeld hierop gaan reageren.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hideo Kojima signeert tussen 15 en 16 uur op zaterdag 7 juni in de MediaMarkt Amsterdam ArenA.
Bron: Gamert.nl

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zeker even langs om Hideo een hand te schudden, hem bedanken voor zijn geweldige games en mijn exemplaar van MGS (PS1) te laten signeren :) Hopelijk gaat dat lukken!

Heb hier nog wat links voor de liefhebbers:

Metal Gear Retrospective

Metal Gear Retrospective Part 1
Metal Gear, Snake's Revenge, and MG2: Solid Snake.
Metal Gear Retrospective Part 2
Metal Gear Solid, VR Missions, and The Twin Snakes.
Metal Gear Retrospective Part 3
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty and MGS2: Substance.
Metal Gear Retrospective Part 4
Metal Gear Solid 3: Snake Eater, MGS3: Subsistance and MGS Portable Ops.

Deze retrospectives beschrijven globaal hoe de wereld en verhaallijn van Metal Gear in elkaar steekt vanaf de MSX/NES versies tot en met de laatst verschenen versie. Erg handig als je nog een opfrisser nodig hebt voordat je aan MGS4 begint, we hebben tenslotte niet allemaal tijd om alle voorgaande delen nog eens te spelen ;) De serie zal waarschijnlijk bestaan uit een stuk of 6 delen die tot aan de release van MGS4 zullen verschijnen.

Bonus Round - Metal Gear Solid 4
A 4 part episode featuring N’Gai Croal, David Hayter and Rob Smith.
Part 1
Part 2

En tenslotte MGS4 "Courage is Solid" Trailer

Edit: link naar deel 4 toegevoegd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIe retrospectives zijn briljant, enige wat ik een beetje jammer vind is dat ze het beter chronologisch kunnen vertellen.
Uiteraard krijg je dan niet de games op een rij maar wel het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, het is zeker niet eenvoudig om dit soort retrospectives in elkaar te zetten.
Volgens de maker van de retrospective zouden aan het eind nog eens alle belangrijke punten chronologisch kort worden behandeld, en kijkt men wat dieper op bepaalde zaken in, zoals The Patriots, Les Enfants Terribles en dat soort dingen.

Deel 5 gaat iig over MGS Ghost Babel (voor de GameBoy Color) en Metal Gear Acid (voor de PSP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik dacht vandaag: nou, tis bijna 12 juni en ik heb nog nergens MGS4 in pre-order staan.

Normaal gezien zou ik hem niet pre-orderen online, maar aangezien ik nog meer dan genoeg te gamen heb de komende maand (eigenlijk heb ik geen tijd om MGS4 te spelen), maakt het me niet zoveel uit wanneer ie binnenkomt. Dus vandaar maar pre-ordertje bij 3busymen geplaatst op ebay. Voor 43 euro inclusief verzendingskosten zal ik hem waarschijnlijk niet goedkoper vinden. Grote kans dat ik hem wel een x aantal daagjes later dan 12 juni heb, maar dat boeit me niet.

Ik kijk er ook naar uit om weer een MGS te spelen. Lekkere gameplay dat voldoende wordt afgewisseld met tussenscenes. Laat die filmpjes van 90 minuten (al dan niet waarheid) maar komen!!! :p

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:21:
Ik dacht vandaag: nou, tis bijna 12 juni en ik heb nog nergens MGS4 in pre-order staan.

Normaal gezien zou ik hem niet pre-orderen online, maar aangezien ik nog meer dan genoeg te gamen heb de komende maand (eigenlijk heb ik geen tijd om MGS4 te spelen), maakt het me niet zoveel uit wanneer ie binnenkomt. Dus vandaar maar pre-ordertje bij 3busymen geplaatst op ebay. Voor 43 euro inclusief verzendingskosten zal ik hem waarschijnlijk niet goedkoper vinden. Grote kans dat ik hem wel een x aantal daagjes later dan 12 juni heb, maar dat boeit me niet.

Ik kijk er ook naar uit om weer een MGS te spelen. Lekkere gameplay dat voldoende wordt afgewisseld met tussenscenes. Laat die filmpjes van 90 minuten (al dan niet waarheid) maar komen!!! :p
Ik heb hem bij videogamesplus.ca besteld, maar er schoot me vandaag iets te binnen: "is het onlinde gedeelte hier in europa wel speelbaar?" :o
Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Die retrospectives zijn gaaf! Ik heb bijna alle MGS spellen gespeeld die op de playstations zijn uitgekomen behalve MGS3: Snake Eater en het was zeer gaaf om te zien waar die game over ging.

Plus ik vroeg me altijd al af waarom Snake een ooglapje droeg. :D

Ik betaal lekker 60,- omdat ik het op een vreemde manier het geld meer dan waard vind. Ik gun het die bebrilde Japanner genaamd Kojima wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snake een ooglapje dragen? Big Boss heeft een ooglapje en Snake heeft in MGS4 een high-tech oog zoom geval ding :P

En die retrospectives zijn echt te gaaf. Goede opfrisser om het verhaal weer te herrineren. Nu nog zorgen dat ik het plot enzo van MGS4 niet ga lezen tot de tijd dat ik geld heb voor een PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik me heb laten verleiden om bepaalde spoilers te bekijken/lezen. |:(

spoiler: Twee gigantische MGS4 spoilers!!!
Zoals de terugkeer van The Boss en het gevecht tussen Metal Gear Rex en Metal Gear Ray.

* SD5k duikt onder een steen tot 12juni.

[ Voor 15% gewijzigd door SD5k op 05-06-2008 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
-Sander schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 01:18:
Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik me heb laten verleiden om bepaalde spoilers te bekijken/lezen. |:(

Zoals de terugkeer van The Boss en het gevecht tussen Metal Gear Rex en Metal Gear Ray.

* Chester duikt onder een steen tot 12juni.
spoiler:
The Boss kon je toch ook al in één van de trailers zien? :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ja, ik heb het ook vooral over bepaalde trailers, maar dan nog had ik het liever niet geweten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Mja, ik denk dat als het in een trailer te zien is, dat er vast wel grotere spoilers in het spel zelf zullen zitten. Ze gaan echt niet de grote spoilers in een trailer stoppen :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Nee klopt, heb je ook weer gelijk in, maar het is echt zo'n game waar ik me in wil storten zonder voorkennis. Maar er zullen inderdaad nog wel genoeg andere verrassingen volgen, hoop alleen dat het verhaal niet zo verwarrend is als dat van MGS2 met z'n complotheoriën met driedubbele bodems. :P

[ Voor 9% gewijzigd door SD5k op 05-06-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 08:58

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

-Sander schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 01:18:

* Creepy duikt onder een steen tot 12juni.
spoiler:
Er wordt gespeculeerd dat big mama ook wel eens Eva uit MGS3 kan zijn, dus helemaal zeker dat het The Boss is is het niet ;)
En dat de gestolen MG Ray terugkomt lijkt me duidelijk aangezien Liquid/Ocelot ermee vandoor gaat aan het einde van MGS2.

[ Voor 9% gewijzigd door Creepy op 05-06-2008 13:30 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Wow, ik heb vandaag al een mailtje gekregen van 3busymen dat mijn exemplaar van MGS4 verstuurd is. :o

Met wat meeval heb ik hem op die manier zelfs voor 12 juni. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:11:
Nee klopt, heb je ook weer gelijk in, maar het is echt zo'n game waar ik me in wil storten zonder voorkennis. Maar er zullen inderdaad nog wel genoeg andere verrassingen volgen, hoop alleen dat het verhaal niet zo verwarrend is als dat van MGS2 met z'n complotheoriën met driedubbele bodems. :P
Eigenlijk hoop ik dat ze dat nog een keer uitleggen in MGS4, maar dan helemaal volledig. Want ik snap nog steeds niet de details van die patriots knakkers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
DarthDavy schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:20:
Wow, ik heb vandaag al een mailtje gekregen van 3busymen dat mijn exemplaar van MGS4 verstuurd is. :o

Met wat meeval heb ik hem op die manier zelfs voor 12 juni. :p
Huh! Hoe kan dat nou? Ik heb hem metzin niet besteld bij 3busymen omdat ik hem niet een week later wil hebben dan de release en nu versturen ze de game gewoon al van te voren???

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Voor de mensen die importeren --> MG:O is regiospecifiek!
Lijkt me wel belangrijk.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 20:06
P.E.No.1 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:42:
[...]

Huh! Hoe kan dat nou? Ik heb hem metzin niet besteld bij 3busymen omdat ik hem niet een week later wil hebben dan de release en nu versturen ze de game gewoon al van te voren???
Ik kreeg vandaag ook een mailtje binnen dat 3busymen MGS4 geshipped heeft _/-\o_
Nu nog even afwachten of de game ook daadwerkelijk volgende week op de mat ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

:D

Lijkt me sterk, aangezien hij op 12 juni WERELDWIJD pas gelanceerd wordt. Beetje GTA4 perikelen dus.

Mijne staat iig gereserverrd bij de FRS in de buurt, dus als het meezit heb ik hem woensdagavond na het werk al. (neem ff 1 uurtje op om hem op te kunnen halen voor 6 uur)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

We zullen zien. Ik heb al meerdere keren bij 3busymen besteld en meestal als ik het shipping mailtje van hun gekregen heb, heb ik mijn exemplaar in minder dan een week. Dus hij zou maandag of dinsdag op mijn stoep moeten liggen. Ik ben benieuwd. :p

Tsjah, ik wist niet dat MG:O regiospecifiek was, maar dat boeit me eigenlijk niet. Ik koop geen MGS om online mee te spelen, maar gewoon om het verhaal door te spelen. Naar wat ik begrepen is, is de online functie toch niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:27

NoTimeRemains

I know

bij Playasia.com staan twee MGS4 action figures van Snake en van Raiden.
ze zien er schitterend uit maar zijn erg duur $ 179.00 zonder shipping

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

DarthDavy schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:37:
We zullen zien. Ik heb al meerdere keren bij 3busymen besteld en meestal als ik het shipping mailtje van hun gekregen heb, heb ik mijn exemplaar in minder dan een week. Dus hij zou maandag of dinsdag op mijn stoep moeten liggen. Ik ben benieuwd. :p

Tsjah, ik wist niet dat MG:O regiospecifiek was, maar dat boeit me eigenlijk niet. Ik koop geen MGS om online mee te spelen, maar gewoon om het verhaal door te spelen. Naar wat ik begrepen is, is de online functie toch niet goed.
Ik vond de MG:O beta erg leuk om te spelen, dus ik zou het wel vervelend vinden. Als je de order al geplaatst heb zou ik waarschijnlijk hetzelfde verkondigen als jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Net even de verhalen van de vorige games weer op men netvlies gehaald en wat filmpjes bekeken. Wat een geweldige serie is dit ook :). Eén reden om een ps3 te halen. Maarja 500 euro voor een spel :P

Vind dit topic trouwens wel erg rustig, had wel wat discussie verwacht over t verhaal etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Nog geen berichten van mensen die Hideo Kojima in Amsterdam persoonlijk de hand hebben gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

het is idd jammer dat dit (voor mij dan) de enige reden zou zijn om een ps3 te kopen,

Ook jammer dat Substance (MGS2 voor de PC ) nergens meer te vinden is..
ik wacht rustig af of dit wellicht in een ander platformjasje gestoken word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ymmv schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:43:
Nog geen berichten van mensen die Hideo Kojima in Amsterdam persoonlijk de hand hebben gedrukt?
Impressie op Fok!.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik commentaar lees van mensen die er geweest zijn was het aardig druk daar :o Lijkt me knap lullig als je daar naar toe gaat en je zonder handtekening weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Steffie

Opaque

ymmv schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:43:
Ik ben er geweest. Toen ik er om half drie kwam was ik wel verrast door de drukte. Er stonden op dat moment al zeker meer dan honderd mensen in de rij te wachten. Een half uur later was de rij ineens twee keer zo lang en stond ik ergens halverwege.

Iets later dan vooraf was aangekondigd kwamen Hideo Kojima en Yoji Shinkawa het speciaal ingerichte podium op. Iedereen die in de rij stond begon te applaudiseren. Na iets minder dan een uur was ik aan de beurt voor handtekeningen en handen schudden. Net op tijd, want na iets meer dan een uur stopten ze er mee, ondanks dat er zeker nog honderd mensen in de rij stonden. Wel sneu dus voor al die wachtenden die niet aan de beurt zijn gekomen. Aan de andere kant is het ook wel begrijpelijk dat ze dit niet echt langer kunnen doen dan een uur. Misschien hebben zij bij een volgende keer meer geluk, want volgens mij kun je dit wel een succes noemen.

Toen ze van het podium vertrokken ging vrijwel iedereen weer applaudiseren. Alles werd vrij snel opgeruimd. Ik heb met mijn crappy telefooncamera nog een paar foto's kunnen maken van het beeld van Old Snake. Er zullen vast wel betere foto's verschijnen en ik zag ook genoeg mensen filmen.

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/steffie/images/OldSnake.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Steffie op 07-06-2008 22:12 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ook bij de signeersessie van Hideo Kojima, woon vlak bij Amsterdam dus ja, waarom niet. :)
Je krijgt zo'n kans immers nooit meer, waarschijnlijk...

Ik kwam, dacht ik, vrij laat aan, rond half 2, aangezien de winkel al om 10 uur open was, maar het was vrij rustig. Ik stond in de eerste rij ongeveer halverwege, dus dat was mooi. Rond 2 uur begon het drukker te worden en om 3 uur, wanneer het zou beginnen, was het echt heel druk. De rij begon achteraan aan de zijkant van het zwarte Sony podium/stand en ging al zig-zaggend door de games/dvd/muziekafdeling.

Toen het eenmaal 3 uur werd, duurde het nog een tijdje voordat Hideo verscheen. Eerst werd er nog door een man de 'regeltjes' voorgelegd. Maximaal 1 item per persoon laten signeren (geen lichaamsdelen of kleding), foto's maken mag wel maar niet poseren - houdt de rij alleen maar op, etc, etc. Vreemd was wel dat er zo'n beveiligingsdude aan het begin van de rij stond die iedereen z'n tas ging controleren. :S
Vervolgens werd door een vrouw op een nogal stuntelige manier Yoji Shinkawa, Hideo Kojima en Yumi Kikuchi aangekondigd, waarna het gejuich los barstte. Het drie-tal zwaaide even en nam plaats achter een desk, waarna het signeren kon beginnen.

Toen je eenmaal aan de beurt was nam Aki Saito (vaak te horen geweest naast Ryan Payton in de KojiPro Podcast) je item aan (om er zeker van te zijn dat het er maar 1 was) en gaf het door aan Yoji Shinkawa die het vervolgens weer doorgaf aan Hideo Kojima en Yumi Kikuchi. Veel tijd voor small-talk was er niet (eigenlijk helemaal niet). Had nog willen vragen of Kojima "METAL GEAR?!" op m'n voorkantje wilde schrijven, maar voordat ik Shinkawa de hand geschud had, had Kojima m'n voorkantje al gesigneerd :) Ach ja... :P
Toen je eenmaal het rijte af was, werd je nog begroet door Old Snake (standbeeld) :P en was het voorbij.

Wat heb ik laten signeren? Metal Gear Solid (PS1), handtekening van Kojima op de voorkant, Shinkawa en Kikuchi op de achterkant. M'n broer was ook mee en heeft MGS3 Subsistence laten signeren. Alle drie de hand geschud en bedankt.

Heb nog wat gefilmd met m'n camcorder, ook het moment van het werkelijk signeren van mijn item, wellicht dat ik het binnenkort nog eens op YouTube gooi.
Kortom, leuke ervaring en zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Nickbn schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:45:
het is idd jammer dat dit (voor mij dan) de enige reden zou zijn om een ps3 te kopen,

Ook jammer dat Substance (MGS2 voor de PC ) nergens meer te vinden is..
ik wacht rustig af of dit wellicht in een ander platformjasje gestoken word
http://search.ebay.nl/sea...r+substance+pc&category0=

http://www.amazon.co.uk/g...TF8&qid=1212873540&sr=8-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGS4 VR missions! Takkuh ik wist niet dat dit online was! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Nou ik heb ongeveer alle spoilers wel gelezen ondertussen :/ niet dat ik het heel verschrikkelijk vond :p maar toch altijd zonde he.. achja. hij is besteld en zo lang zal het niet meer duren voor hij verstuurd word!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Nickbn schreef op zondag 08 juni 2008 @ 12:35:
[...]

je bent mijn held _/-\o_ eens kijken of dat te versturen valt.
Mocht je dit nou willen spelen op een pc van maximaal 2 jaar oud, krijg je artifacts bij de vleet, en spelen met een keyboard zuigt.
MAAR! Ik heb het dankzij een aantal handige linkjes e.d. aan de praat gekregen op mijn Geforce 7600GT en Sixaxis controller, dus mocht je hulp willen hiermee, DM me maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 21:56:

Wat heb ik laten signeren? Metal Gear Solid (PS1), handtekening van Kojima op de voorkant, Shinkawa en Kikuchi op de achterkant. M'n broer was ook mee en heeft MGS3 Subsistence laten signeren. Alle drie de hand geschud en bedankt.

Heb nog wat gefilmd met m'n camcorder, ook het moment van het werkelijk signeren van mijn item, wellicht dat ik het binnenkort nog eens op YouTube gooi.
Kortom, leuke ervaring en zeker de moeite waard!
Waarom niet je PS3? Heb een aantal mensen gezien die dat hebben laten doen en met een witte stift ziet het er heel gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een handtekening van Kojima op MGS1, voor mij en vele anderen één van de beste games aller tijden en het deel waar de franchise explosief mee groeide, vond ik toch wat meer 'betekenis' hebben dan een handtekening op iets anders...
Bovendien heb ik ook helemaal geen zin om een PS3 mee te slepen ;)

GameTrailers MGS4 Bonus Round (met oa. David Hayter) deeltje 3 kan trouwens nu bekeken worden:

http://www.gametrailers.com/player/34860.html

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Waarom zou je je PS3 laten signeren wanneer je je originele MGS kunt laten signeren? 8) Ik zou ook graag mijn MGS 1 gesigneerd willen hebben, maar het was helaas een beetje te ver weg voor mij :(

Nog maar een paar dagen *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Chester op 09-06-2008 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 21:04
een gesigneerde PS3 lijkt mij meer waard voor de echte fan dan een gesigneerd hoesje :)

helaas zit ik momenteel nogal krap dus MGS4 moet nog even wachten op mij, maar zodra ik weer wat ruimer in het geld zit komt die game er, ondanks dat ik geeneens een PS3 heb. Een goede vriend van me zal zijn PS3 een tijdje omgeruild zien voor mijn xbox 360 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Het is een beetje off-topic, maar waarom zou het meer waard zijn? Enige koppeling tussen Kojima en de PS3 is dat MGS4 een PS3 exclusive is, terwijl MGS1 het spel was die de aandacht van veel mensen trok. En het is een spel die Kojima gemaakt heeft, terwijl hij helemaal niks aan de PS3 gedaan heeft :P Dat het qua prijs misschien meer waard is klopt, maar ja, je vergelijkt dan ook de prijs tussen een console die zonder handtekening al 400,- kost met een spel die niet zo heel veel kost :P
Ik zou juist zeggen dat een fan liever zijn MGS1 laat signeren dan een PS3 (ik wel iig) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 09-06-2008 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Zoals ook in de PS3 Topic gepost:
Je hoeft MGS4 niet te importeren voor de prijs want MM Eindhoven gaat hem op release date verkopen voor 44euro, wellicht de dat de andere MM dit ook doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
Nohead schreef op maandag 09 juni 2008 @ 11:50:
Zoals ook in de PS3 Topic gepost:
Je hoeft MGS4 niet te importeren voor de prijs want MM Eindhoven gaat hem op release date verkopen voor 44euro, wellicht de dat de andere MM dit ook doen ;)
Heerlijk!!! 12 Juni even voor werk langs de Media Markt! Ik was sowieso al van plan om MGS gewoon in NL te halen omdat ik geen zin heb om te wachten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MM Middelburg verkoopt hem ook voor die prijs, en de Collector's Edition is op de release ook tegen een lagere prijs te koop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
-Sander schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:11:
MM Middelburg verkoopt hem ook voor die prijs, en de Collector's Edition is op de release ook tegen een lagere prijs te koop. :)
Goed om te weten :) Dan ga ik eerst langs de MM in Eindhoven om de CE te halen, tnx :)

* Chester neemt donderdag vrij, en staat om 09:30 @ MM in Eindhoven :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Chester op 09-06-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Is het nou zo dat MGS4 interactieve cutscenes krijgt, en dat je als je nog nooit een MGS game gespeeld hebt het verhaal uitgelegd krijgt?
Had dat ergens gelezen, maar weet niet of het waar is en ik kan er niet zo snel iets over vinden.
Ik heb nog nooit een MGS game gespeeld, maar ik wil wel graag MGS4 spelen, vandaar.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
zou je hem moeten reserveren (MGS4)?of zou het wel meevallen qua drukte

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hesr schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 00:16:
Is het nou zo dat MGS4 interactieve cutscenes krijgt, en dat je als je nog nooit een MGS game gespeeld hebt het verhaal uitgelegd krijgt?
Had dat ergens gelezen, maar weet niet of het waar is en ik kan er niet zo snel iets over vinden.
Ik heb nog nooit een MGS game gespeeld, maar ik wil wel graag MGS4 spelen, vandaar.
Klopt ja, er zal wel iets over de voorgaande games worden uitgelegd, ook door middel van
spoiler:
speelbare flashbacks
(algemeen bekend dacht ik, maar voor de zekerheid) maar ik denk dat het wel zeer beperkt blijft.
MGS4 is tenslotte een vervolg, dus kunnen ze niet tot in detail voorgaande delen gaan zitten uitleggen.
Je kan het beste ook nog eerst de Metal Gear Retrospectives bekijken voordat je aan MGS4 begint..

btw, ligt het aan mij, of hebben de meeste winkels (FRS, Eplaza, etc) de Collectors Edition helemaal niet of nooit op hun website staan. Zal donderdag nog lastig te vinden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Bij dimplus krijg je bij je preorder nog een extra DVD met de Metal Gear voorgeschiedenis…wellicht een tip voor de mensen die nog niet bekend zijn met de serie (of nog even opgefrist willen worden net als ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shiverzz schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:28:
Bij dimplus krijg je bij je preorder nog een extra DVD met de Metal Gear voorgeschiedenis…wellicht een tip voor de mensen die nog niet bekend zijn met de serie (of nog even opgefrist willen worden net als ik).
Ik heb gewoon de afgelopen weken alle spellen nog even gespeeld in chronologische volgorde :)
Nou ja, alle....MGS3 - Metal Gear op de MSX - MG2: Solid Snake op de MSX - Metal Gear Solid - MGS2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Nou, ik alleen MGS2 hoor, aangezien MGS4 zich afspeelt NA MGS2 wilde ik nog even weten hoe dat verhaal ook alweer in elkaar stak. (snapte er destijds geen moer van) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers hier nog mijn filmpje van Hideo Kojima die aan het signeren was in Amsterdam:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Is de game al ergens in een gameshop gesignaleerd?

Aangezien de game toch wat minder gehypet is dan GTA IV zou je denken dat de game wel ergens te vroeg in de rekken te vinden moet zijn, ik ga denk ik vanmiddag nog ff langs de binnenstad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Grannd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:43:
Is de game al ergens in een gameshop gesignaleerd?

Aangezien de game toch wat minder gehypet is dan GTA IV zou je denken dat de game wel ergens te vroeg in de rekken te vinden moet zijn, ik ga denk ik vanmiddag nog ff langs de binnenstad.
Ik was gister bij de Replay, en die wilden het niet voor donderdag verkopen. Terwijl ze normaal spellen wel meteen in de verkoop doen zodra ze een lading hebben binnen gekregen. Ook wisten ze niet zeker of en hoeveel collector's editions ze binnen zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Chester schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:45:
[...]

Ik was gister bij de Replay, en die wilden het niet voor donderdag verkopen. Terwijl ze normaal spellen wel meteen in de verkoop doen zodra ze een lading hebben binnen gekregen. Ook wisten ze niet zeker of en hoeveel collector's editions ze binnen zouden krijgen.
logisch, shops kunnen een boete krijgen als ze voor de releasedate een spel gaan verkopen, kan wel tot 50.000€ oplopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al gelezen of er een bundel uit komt, PS3 + MGS4 (uiteraard dan met DualShock). Heel leuk dat ze het in de States allemaal krijgen, maar ik vindt het hier maar verdacht stil daarover :|

En dit is precies waar ik op het zitten wachten MSG4 en Dualshock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal Gear Retrospective part 5
The handheld missions of Ghost Babel, AC!D and Portable Ops.

http://www.gametrailers.com/player/35020.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Nickbn schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:27:
[...]

logisch, shops kunnen een boete krijgen als ze voor de releasedate een spel gaan verkopen, kan wel tot 50.000€ oplopen
Dat is lulkoek verspreid door de verkopers zelf. Ga maar wat winkels af: de ene zegt bedrag X, de ander Y. Als ze geen contract tekenen met de distributeur waarin expliciet boeteclausules staan (en die verkopers krijgen dat soort contracten echt niet onder ogen), kan niemand boetes krijgen. Los daarvan: een boeteclausule is alleen door een rechter op te leggen, in een civiele procedure, en ik moet nog zien hoe een distributeur gaat aantonen dat hij inkomsten derft wanneer een tokootje waaraan hij de spullen allang had geleverd de games gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:27

NoTimeRemains

I know

ik denk dat men eerder bang is dat als ze de spellen eerder verkopen en er zou een vertegenwoordiger binnen lopen van hun leverancier dat deze zegt je krijgt geen spellen meer, of je krijgt je spellen later.
en dat wil je niet denk ik...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:06
EfBe schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:25:
[...]

Dat is lulkoek verspreid door de verkopers zelf. Ga maar wat winkels af: de ene zegt bedrag X, de ander Y. Als ze geen contract tekenen met de distributeur waarin expliciet boeteclausules staan (en die verkopers krijgen dat soort contracten echt niet onder ogen), kan niemand boetes krijgen. Los daarvan: een boeteclausule is alleen door een rechter op te leggen, in een civiele procedure, en ik moet nog zien hoe een distributeur gaat aantonen dat hij inkomsten derft wanneer een tokootje waaraan hij de spullen allang had geleverd de games gaat verkopen.
als ze te vroeg verkopen dan doen ze dit:
geen nieuwe lading games meer van het spel inkwestie,
aangifte, dus zodat ze een boete kunnen opgelegd krijgen door de rechter..

geloof me geen 'top' game meer mogen verkopen doet meer pijn dan een boete..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 10:20:
ik denk dat men eerder bang is dat als ze de spellen eerder verkopen en er zou een vertegenwoordiger binnen lopen van hun leverancier dat deze zegt je krijgt geen spellen meer, of je krijgt je spellen later.
en dat wil je niet denk ik...
Ja en een leverancier/distributeur gaat dat echt doen.. die gaat het essentiele onderdeel van zn business het mes op de keel zetten en hen geen games meer geven: dan verkoopt die distributeur toch zn handel niet? Of denk jij dat die distributeur dat allemaal niets kan schelen?

Als de MM denkt: Ik verkoop MGS 4 lekker al op woensdagmiddag, dan doen ze dag en geen hond gaat daar iets van zeggen. Met GTA was het precies eender: de ene winkel zei boete X, de ander boete Y etc. wat al aangeeft wat voor lulkoek het allemaal is. Ik geloof best dat er afspraken zijn tussen winkeliers en distributeur, maar ga niet lopen piepen over boetes etc. want dat is echt onzin.

En aangiftes doe je van strafbare feiten overigens, niet van civiele zaken zoals dit.

In de VS overigens is het precies eender. Walmart verkoopt MGS4 al sinds afgelopen weekend. Konami zei "we doen hier niets aan". Nee duh... wat ga je dan doen, Konami... dat Walmart geen games meer krijgt van je? Die halen dan lachend hun schouders op.

[ Voor 29% gewijzigd door EfBe op 11-06-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Zoals ik al zei, normaal verkoopt Replay de games al zodra ze het binnen hebben. Games die op een vrijdag gereleased worden, verkopen ze meestal op de woensdag er voor (met een paar uitzonderingen, zoals GTAIV). Ik had dus gehoopt dat ze MGS4 ook eerder in de verkoop zouden doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
-Sander schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:11:
Iemand enig idee in welke Media Markts nog meer deze actie geldt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Was net bij de MM Eindhoven daar wilde ze hem niet vandaag verkopen helaas :P
Dagje meer wachten kan ook geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nohead schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:58:
Was net bij de MM Eindhoven daar wilde ze hem niet vandaag verkopen helaas :P
Dagje meer wachten kan ook geen kwaad.
Toevallig ook gevraagd of ze voldoende CE's hadden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Ik heb mijn Limited Edition op de site van de Free Record Shop gepre-ordert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net terug van een rondje Hoofddorp centrum, sommige winkels hadden 'm wel achter liggen, maar wilde 'm niet verkopen. Heb 'm wel in m'n handen gehad, d'r zit nog zo'n kartonnen hoesje omheen net zoals bij sommige dvd's. Alleen E-plaza ging de Collectors Edition verkopen, dus meteen maar een reservering geplaatst (hij zei dat ze er nog genoeg hadden (wat is genoeg?), maar je weet maar nooit).

Overigens niet met lege handen naar huis gegaan, heb nog bij een lokale gameshop het laatste exemplaar van Metal Gear Saga Vol.2 voor 75 eurocent gescoord. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gv, net bij Nedgame geweest ze hadden het binnen maar ze verkopten het niet :@. Ze zijn bang dat ze boete krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Die boetes zitten er sinds GTA IV wel goed in zeg, vroeger kon je alles wel te vroeg vinden in de plaatselijke Bart Smit of intertoys ofzo, da's nu wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Heerlijk! Net weer na jaren afwezigheid een abo genomen op de PowerUnlimited. Ik weet, geen hoogstaand tijdschrift en ik lees alles al 10x eerder op internet maar het blijft geinig. En de enigste reden dat ik het gedaan heb is omdat je nu voor iets meer dan 60EUR een jaarabonnement heb EN MGS4 krijgt! Lijkt me geen slechte deal :)

Nu alleen maar hopen dat het niet een maand duurt voordat zoiets geleverd wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nudie schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:18:
Heerlijk! Net weer na jaren afwezigheid een abo genomen op de PowerUnlimited. Ik weet, geen hoogstaand tijdschrift en ik lees alles al 10x eerder op internet maar het blijft geinig. En de enigste reden dat ik het gedaan heb is omdat je nu voor iets meer dan 60EUR een jaarabonnement heb EN MGS4 krijgt! Lijkt me geen slechte deal :)

Nu alleen maar hopen dat het niet een maand duurt voordat zoiets geleverd wordt....
Ze zouden me 30 euro korting moeten geven op MGS4 voordat ik een PU abo erbij zou accepteren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

nudie schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:18:

de PU is zeer hoogstaand vergeleken met veel andere tijdschriften.
De meeste tijdschriften zijn 100% serieus en hebben niet hun eigen 'touch', als er een ander frontje + layout bij zou zitten zou ik geloven dat tijdschrit A tijdschrift B was.

de PU schrijft dingen op hun manier, en zijn niet 100% serieus bezig, maar blijven wel objectief.
Dat is de kracht van de PU.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:51
Ook hier is hij bij alle winkels op voorraad maar niemand die zijn vingers brand. Heb wel even de limited edition mogen bekijken. Eerst wou ik deze perse hebben maar je krijgt een 15 cm plastic action figure en daar moet je dan 40 euro extra voor betalen.

Zou me niks verbazen als je over 2-3 weken de limited edition voor hetzelfde geld krijgt als de gewone, tenminste zo was het ook bij de gta 4 le.

Mensen die hem bij 3busymen besteld hebben, hebben geluk gister en vandaag zijn er al exemplaren afgeleverd (bron playstation forum: weet het lekker betrouwbaar :) )

Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/2324/dsc00116wj2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Die foto is van een UK versie, dat zie je aan dat rating symbooltje.
Kan dus niet van 3busymen zijn...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt toch niet uit, uiteindelijk is het een PAL versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
kaluro2 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:57:
[...]

de PU is zeer hoogstaand vergeleken met veel andere tijdschriften.
De meeste tijdschriften zijn 100% serieus en hebben niet hun eigen 'touch', als er een ander frontje + layout bij zou zitten zou ik geloven dat tijdschrit A tijdschrift B was.

de PU schrijft dingen op hun manier, en zijn niet 100% serieus bezig, maar blijven wel objectief.
Dat is de kracht van de PU.
Dat vind ik dan ook leuk. Als het gewoon droge info/tekst was dan heeft het weinig meerwaarde t.o.v internet. Nu heb ik gewoon een lekker entertainment blaadje. Dus ik ben er wel blij mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Wij (uk based bedrijf) hebben gisteren 50 copies ontvangen van Metal Gear Solid (geen lmited edition) Heb hem voor mezelf uiteraard gisteren al meegenomen :D

Hebben geen contract of wat dan ook moeten ondertekenen zoals bij GTA4 het geval was. Onze klanten hebben hem vandaag ookal ontvangen dus :9

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Ja de drie drukke mannen mailden me ook al dat ze 'em verzonden hadden, jammer dat 'ie nog wel een tijdje onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Heb hem zojuist in de E-Plaza even kunnen uitproberen. Vette shit! Controls hetzelfde als MG:O dus dat ging al redelijk soepel. Ik kreeg wel midden in een level de controller in handen dus volgde even niet hoe de verhoudingen lagen maar ik heb wel even lol gehad met een mortier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Woot! FRS belt net, ze hebben mijn kopietje liggen, mag hem strax afhalen. ;) Ik ga alvast naar huis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

EgoPro schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:36:
Ja de drie drukke mannen mailden me ook al dat ze 'em verzonden hadden, jammer dat 'ie nog wel een tijdje onderweg is.
Idem, vorige week ook al die mail gehad dat ie onderweg zou zijn. Maar tot nu toe nog niets in mijn bus gezien.

Straks natuurlijk nog wel een kans als ik thuiskom van het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
MGS4 is NU verkrijgbaar bij de Free record shop
bij de FRS in Houten werdt me verteld dat ze een fax hadden gehad waarin stond dat ze mogten verkopen.

installeren duurt ongeveer 10 min bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37

Maxow

Hidden Sound System

hier in apeldoorn ook net bij de frs gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Net even naar de FRS in de Heuvel in Eindhoven gebeld. Ze verkopen MGS4 daar ook al, voor 65,-. Ze hebben de CE alleen nog niet binnen, die krijgen ze waarschijnlijk morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
FRS station Leeuwarden had hem niet :(

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

FRS in Hoogvliet had hem ook. Heb hem niet gekocht, wacht wel tot ik met mijn andere games klaar ben ;) Anders liggen die maar te verstoffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net ook bij de FRS opgehaald; blijkbaar is er een memo rondgegaan dat ie verkocht mocht worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Heb hem ook sinds vandaag opgepikt uit de stad, ga er zo mee aan de slag. Doosje en boekje zien er allemaal keurig uit, maar op de achterkant staat me toch een rare zin :P

'Reis over de wereld en infiltreer gevaarlijke nieuwe slagvelden als Solid Snake in het slotavontuur van deze legendarische held.'

Ben ik nou zo dom, of zijn zij nou zo slim? :/ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Manfred Grooten schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:38:
Heb hem ook sinds vandaag opgepikt uit de stad, ga er zo mee aan de slag. Doosje en boekje zien er allemaal keurig uit, maar op de achterkant staat me toch een rare zin :P

'Reis over de wereld en infiltreer gevaarlijke nieuwe slagvelden als Solid Snake in het slotavontuur van deze legendarische held.'

Ben ik nou zo dom, of zijn zij nou zo slim? :/ 8)7
Wat is er raar aan? :)

Je reist over de hele wereld
Je infiltreert gevaarlijke nieuwe slagvelden
Dit doe je als Solid Snake
En de game is het slotavontuur van dezelfde Solid Snake

:)

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Chester schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:18:
Net even naar de FRS in de Heuvel in Eindhoven gebeld. Ze verkopen MGS4 daar ook al, voor 65,-. Ze hebben de CE alleen nog niet binnen, die krijgen ze waarschijnlijk morgen binnen.
Waarom haal je em niet gewoon in MM eindhoven voor 44euro morgen :S
21euro prijs verschil voor 1 dag wachten is toch behoorlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nohead schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:55:
[...]

Waarom haal je em niet gewoon in MM eindhoven voor 44euro morgen :S
21euro prijs verschil voor 1 dag wachten is toch behoorlijk
Je hebt gelijk. Ik ga hem morgen bij de MM in Eindhoven halen. Maar goed dat de FRS de CE nog niet had, anders had ik waarschijnlijk niet gewacht tot morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Eerste indrukken: geweldig

het voelt bijna aan als een shooter zoals CoD4 maar je kan nu ook sneaken. En er is humor en meer natuurlijk

ik ben verkocht ieg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:48:
[...]

Wat is er raar aan? :)

Je reist over de hele wereld
Je infiltreert gevaarlijke nieuwe slagvelden
Dit doe je als Solid Snake
En de game is het slotavontuur van dezelfde Solid Snake

:)
Ja je hebt gelijk, keek er erg raar tegen aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Chester schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:18:
Krijgen ze morgen bij FRS de CE binnen want me broertje werkt in almere en daar hadden ze alleen de normale versie en hij weet dus niet of de CE nog binnenkomt.
Mocht de CE toch binnenkomen ben ik blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omfg! Vanaf het intro zuigt het spel je mee! GOTY? Nee! GOTC!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Hele middag voor mijn gevoel aan de telefoon gehangen en ik kom er maar niet uit zeg. Waar is de CE verkrijgbaar in Leeuwarden?

Of ik krijg te horen dat ze van niets af weten, dat er geen CE bestaat of dat ze niets binnen hebben gekregen.

Heeft iemand meer succes? Ik ben echt radeloos en wil die CE eigenlijk wel dolgraag kopen. Op de FRS site staat die wel maar zodra ik op bestel klik krijg ik niets in mijn winkelwagen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Paar posts boven je staat dat FRS het morgen binnen krijgt of dat klopt weet ik niet
Me broertje die der werkt dacht wat die nu heeft ontvangen niet de hele lading was (Hij kreeg 5 á 6 Stuks)

Dus ik hoop ook dat morgen de CE er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Misschien moet je vragen naar de 'Limited Edition', want zo wordt ie overal genoemd en niet de Collectors Edition volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Frs heb ik ook aan de telefoon gehad, waren nou niet bijzonder behulpzaam met informatie geven. Maar ik zal morgen ochtend toch even voor de zekerheid nog even langs gaan en ook bellen, bedankt :)

Ze waren hier vrij van overtuigd dat ze de CE niet kregen omdat ze er niet veel van wisten verder.

edit: LE of CE, ik vraag eigenlijk niet eens naar de CE versie maar de speciale versie bij elke winkel en dat ik de duurdere versie zoek :)

[ Voor 21% gewijzigd door Koffiezuiper op 11-06-2008 20:40 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic bevat spoilers, zoals de titel zegt.
De [spoiler]-tag hoeft dan ook niet meer gebruikt te worden.