Heb net ook ff gespeeld.
Je bent het SOP systeem vergeten te vertellen!
Aan het begin van je ronde kan je met je teammaatjes 'linken' door op driehoekje te drukken, dan saluteer je naar elkaar en je ziet je vriendjes in hun teamkleur opblinken.
Zolang je gelinkt ben heeft dat vrij grote gevolgen, je kan namelijk je teammaten door muren heen zien, en zelfs locaties van vijanden die zij zien kan je soms door de muur (als ze dicht bij elkaar zijn) of ook op je map zien, zodat je je teammates te hulp kan schieten.
Het praten gaat via PTT, dus geen open mic zoals CoD 4, wat een verademing

.
De katapult uit de trailer zit in de Groznyj Grad map, heb me rotgelachen de eerste keer dat ik er gebruik van maakte, ik vind Groznyj Grad ook een veel leukere map dan de andere (Blood Bath). Groznyj Grad heeft grote hoogteverschillen en snipespots waar Blood Bath ook wel wat bruggen boven heeft speelt bijna alle actie zich vooral bij de Base en de Capture modi op één niveau af. Daarnaast worden de ondergrondse tunnels nauwelijks gebruikt.
De besturing is niet moeilijk, je kan als je wil zelfs van de auto-aim functie gebruik maken, dan is het zeker aan te raden om de skill die erbij hoort die auto-aim van grotere afstand enabled te enabelen. En dan nog ben je best kansloos op de lange afstand omdat je dan nog niet kan locken. Je wint dan bijna alleen als je de ander eerder ziet, omdat als een ander manueel aimt die gewoon naar je hoofd toe aimt en dan ben jij gewoon eerder dood.
First Person aiming is ook mogelijk, als je wil kan je de hele tijd in first person rondlopen maar dan mis je een hele hoop overzicht, het beste is om de FPS mode alleen te gebruiken als je op hele lange afstand iemand wil neerschieten, met een sniper natuurlijk zoiezo in first person schieten.
Het CQC gedeelte werkt vrij lastig, met een groot geweer kan je alleen iemand slaan, heb je een handgun of mes oid dan kan je ook iemand vastpakken maar ik heb nog niet iemand kunnen stunnen moet nog uitzoeken hoe je dat doet, kwam bij de training niet echt naar boven, behalve dat je zoiezo de CQC-Mastery skill aan moet hebben staan.
De graphics zijn echt mooi, alle textures zijn van flinke kwaliteit en het is duidelijk dat er van best wat bump mapping gebruik wordt gemaakt, alles ten goede, zoals Shiver zegt ietwat flauwe kleuren.
Alleen de framerate wil soms haperen als je dus met SOP met je hele team gelinkt ben en iedereen gaat de map over, dan blijf je dus iedereen door de muren heen zien en dan kan de framerate best wel kelderen als het gevecht losbarst, maar misschien dat ze dat voor de release van de game wel hebben verholpen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Grannd op 25-04-2008 17:20
]