[PS3] Metal Gear Solid 4 **spoilers**

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 51.666 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan de zgn 1.01 patch niet eens downloaden |:(
Grannd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 22:21:
Ik heb hiermee het voor elkaar gekregen een Europese Konami ID en Game ID te halen, en dan alsnog heb je geluk en snelheid nodig om tot het einde van het registratieproces te komen.

Maar nu kan ik zondag om 00:00 iniedergeval met de controller in de hand gaan spelen :)
bij mij wordt er nooit gevraagd om een konami id of game id? Alleen sign in via PSN en dan patch downloaden (waar ik dus niet verder kom)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Kimo schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 01:16:
Ik denk niet dat er veel van terecht komt die beta. Ik denk veel lag als het uberhaupt al lukt om te spelen.
Konami heeft zijn zaakje niet op orde en is niet goed voorbereid op het online gamen.
Misschien is het daarom ook een Beta? 8)7 Zodat ze tijdens de release hun zaakjes wel op orde hebben....

Overigens heb ik nog geen problemen ondervonden met de update, maar ik ben nog niet helemaal klaar met downloaden dus het kan nog komen. Op dit moment gaat het in ieder geval wel lekker, 160kb/s via peer to peer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Zodra je de patch (1.01) van ongeveer 700 mb heb gedownload (ook een kwestie van proberen) vraagt hij je om je Game ID van konami en hij geeft ook aan dat je die bij id.konami.net aan kan maken, je kan alleen dus nog niet inloggen omdat de servers nog niet up zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:34
Haha even een id aanmaken probeer het al 3 dagen zonder succes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Jaaaa het is gelukt :*) Met behulp van firefox en autoformer dan hoef je niet telkens opnieuw alles in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Inderdaad zo heb ik het ook gedaan, het is over een krappe 2 uur (om 17:00) middernacht in Japan, ik heb nu ook de Japanse Beta maar gedownload (en geupdate naar 1.01 :/ ) voor het geval dat de Europese servers niet tegelijkertijd on gaan als de Japanse, kan ik zoiezo iets na 5'en spelen :P

(voor de Japanse BETA heb je nog een speciale code nodig trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat de beta vannacht om 12 uur van start, of zal dit ergens in de loop van morgen gebeuren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:49:
Gaat de beta vannacht om 12 uur van start, of zal dit ergens in de loop van morgen gebeuren ?
Vannacht om 12:00 uur gaat het van start staat op de site van Konami, dus dan zit ik met m'n controller in de hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelissuh
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 13:31
Grannd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 22:21:
Ik heb hiermee het voor elkaar gekregen een Europese Konami ID en Game ID te halen, en dan alsnog heb je geluk en snelheid nodig om tot het einde van het registratieproces te komen.

Maar nu kan ik zondag om 00:00 iniedergeval met de controller in de hand gaan spelen :)
Thanx Grannd,

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Met deze uitleg en de Autoformer is het me eindelijk gelukt de 2 ID's aan te maken! Ik ga morgen de bèta eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
console schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:54:
[...]

Vannacht om 12:00 uur gaat het van start staat op de site van Konami, dus dan zit ik met m'n controller in de hand ;)
Mooi dan blijf ik ook op om even een potje te doen maar niet laat want morgen weer vroeg op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Bah, krijg GAME ID / password incorrect, iedereen trouwens op verschillende MGS forums. Dus wees niet getreurd dat je niet kan connecten je bent niet de enigste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:55

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

console schreef op maandag 21 april 2008 @ 00:12:
Bah, krijg GAME ID / password incorrect, iedereen trouwens op verschillende MGS forums. Dus wees niet getreurd dat je niet kan connecten je bent niet de enigste :P
Blijven proberen. Ik ben erdoor geraakt en al een character kunnen maken, maar toen ben ik eraf gesmeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
ETzPliskin schreef op maandag 21 april 2008 @ 00:18:
[...]

Blijven proberen. Ik ben erdoor geraakt en al een character kunnen maken, maar toen ben ik eraf gesmeten :P
Zit nu ook in de menu, en probeer ook nu een game te starten, maar dan wordt ik er weer vanaf gegooit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Ik kwam precies op 00:00 erdoor en kwam vrij ver met een character maken, en toen zei die opeens dat mijn Game ID al in gebruik was (:/) en kwam ik weer op het titelscherm, daarna alleen nog tot start game gekomen in het hoofdmenu en dan was het steeds error of titelscherm...

edit: ben er maar mee gekapt, wat een rampenplan, leuk hoor Konami, volgende keer servers klaarzetten enzo voordat je half gamend europa toelaat :')

[ Voor 21% gewijzigd door Grannd op 21-04-2008 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al die uberhaupt een potje heeft gespeeld ?

Bij mij logt hij in en verder komt er niks. Zelfde probleem als hier boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Wat een lame shit zeg! :( Ben al bezig vanaf vorige week om die GAME ID aan te maken maar ik km er niet door. Ook met Firefox geprobeerd maar ook dat helpt niet...Ik probeer het vandaag nog een keer maar ik heb er een hard hoofd in. Ik mag hopen voor KONAMI dat het niet zo'n ramp wordt als het online gebeuren van PES2008...

Ik las trouwens ook dat Kojima niet echt tevreden was over de grafische kwaliteit van de game. Hij wilde hem eigenlijk nog mooier hebben. Is de PS3 dan nog niet goed genoeg??

[ Voor 21% gewijzigd door P.E.No.1 op 21-04-2008 08:40 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

We would like to thank all players for their keen interest in taking part in the beta test.
However, we regret to inform you that due to extraordinary levels of traffic from all around the globe, we have been unable to run the service to the level we expected.
As a temporary measure, we will be suspending the European public beta test and restart it once we stabilize our server.
We would like to apologize for all inconveniences as well as confusion caused.

We would like to add that due to the above reasons, we will be making the following changes to the schedule:

1) Suspend beta test: As of 21/04/2008 08:00(CEST)
2) Restart date: TBA. We will be making another announcement on 22/04/2008 08:00(CEST)
3) Beta Test closure: This will now be on 11/05/2008 at 24:00(CEST) rather than 06/05/2008 at 24:00(CEST)
Konami faalt weer eens, misschien moeten ze eens een Japans spreekwoord voor 'een ezel stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen' bedenken.

http://www.konami.jp/mgo/en/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is echt balen

ik stond vanmorgen op in de hoop eindelijk dit spel ff aan de tand te voelen

wat een dumper is dit zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens konami gaan ze het 25/04 weer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Overigens lukt het nu prima om een Konami & game id aan te vragen.

Op https://id.konami.net/ krijg je een melding dat ze alles uit de lucht hebben gehaald. Als je echter op de oude link klikt, kun je nu zonder problemen je aanmelding doen: https://id.konami.net/login.do

Het lukte zojuist in één keer, zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Hier is het eindelijk ook gelukt. Al hield ik er wel een hele vreemde nick aan over, namelijk ; "likmegattochlekker" :P Kon verder echt niets meer verzinnen.

Hoe dan ook, hopen dat de 25ste die irritante delays de lucht uit zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Sorry hoor maar wat een irritante klote registratie site. Ik heb al 200 keer een verschillend password ingevoerd en telkens is hij fout? Hoe de hoer maak je een password op die klote site? Moet je hem van rechts naar links in typen ofzo..... Zucht. Postcode pakt hij ook niet :\ Iemand een idé?
Please enter a GAME ID password 4-16 numbers in length. Only number (0-9) can be used as GAME ID password characters. Please don't use alphabet characters and symbols.
Please enter a GAME ID password (Reenter to confirm) 4-16 numbers in length. Only number (0-9) can be used as GAME ID password characters. Please don't use alphabet characters and symbols.
Incorrect Zip Code/Postcode. Please check your Zip Code/Postcode.

[ Voor 42% gewijzigd door KeaveXL op 22-04-2008 14:18 ]

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Jah, je wachtwoord van je game ID moet alleen uit nummers bestaan, dus 1234 oid, staat er ook bij hoor.

Postcode mogen geen cijfers letters in zitten, dat staat er niet bij :P

[ Voor 4% gewijzigd door Grannd op 22-04-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:25
KeaveXL schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:13:
Sorry hoor maar wat een irritante klote registratie site. Ik heb al 200 keer een verschillend password ingevoerd en telkens is hij fout? Hoe de hoer maak je een password op die klote site? Moet je hem van rechts naar links in typen ofzo..... Zucht. Postcode pakt hij ook niet :\ Iemand een idé?

[...]
Voor zover ik weet is dat alleen bij Arabische landen het geval ;) nee maar ff serieus, ik had er ook moeite mee, puur omdat ik niet goed las :P
Het Konami ID password moet tussen de 8 - 32 karakters zijn en
het Game ID password moet tussen de CIJFERS 0 - 9 zijn...dus geen letters, symbolen etc...misschien heb je hier wat aan...

edit: te laat...enne GRANND volgens mij bedoel je geen letters in de postcode ;) Postcode: 1234 werkte prima voor mij

[ Voor 7% gewijzigd door Gusev op 22-04-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Bedankt voor de reacties ( het is gelukt ), postcode mocht alleen cijfers i.p.v. getallen. Lekker makkelijke registratie in ieder geval... Nu op naar de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Nou heb ik eigenlijk ook nog wel een vraagje :)
Het is me één keer gelukt om de update aan de gang te krijgen, die is nu gestrand op 24%...soms springt ie nog wel eens naar 30% als ik 'm opnieuw opstart, maar ik zie helemaal geen activiteit via P2P...moet ie bij het begin zo lang connecten? want bij HTTP krijg ik al meteen een network error

edit: ik heb 'm al een half uurtje laten staan, maar nog steeds download en upload op 0.00000000enz.

[ Voor 13% gewijzigd door Gusev op 22-04-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Bij mij was hij zeker 4 uur bezig met updaten.,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
KeaveXL schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:40:
Bij mij was hij zeker 4 uur bezig met updaten.,,
jongens, jongens dat meen je niet! Is er dan niet iets van een gunstig tijdstip of gewoon lekker wachten tot vrijdag/zaterdag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Gusev schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 15:46:
[...]

jongens, jongens dat meen je niet! Is er dan niet iets van een gunstig tijdstip of gewoon lekker wachten tot vrijdag/zaterdag??
hmm heb afgelopen zondag geüpdate en toen ging het constant met 150kbyte/s down en 65kbyte/s up. Heb wel die upload limit uitgezet, probeer dat eens?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Phusebox schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:00:
[...]

hmm heb afgelopen zondag geüpdate en toen ging het constant met 150kbyte/s down en 65kbyte/s up. Heb wel die upload limit uitgezet, probeer dat eens?
Zal het strakjes proberen tnx! Maarre die upload limit heh, is dat degene die standaard op aan staat? of juist op uit?

edit: of moet ik ook nog is dat poortje wat ie gebruikt gaan configureren in me router enzo...totaal geen zin in namelijk haha

[ Voor 14% gewijzigd door Gusev op 22-04-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Gusev schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:09:
[...]

Zal het strakjes proberen tnx! Maarre die upload limit heh, is dat degene die standaard op aan staat? of juist op uit?

edit: of moet ik ook nog is dat poortje wat ie gebruikt gaan configureren in me router enzo...totaal geen zin in namelijk haha
ik had gewoon UPNP (moet je wel een router hebben die dat ondersteund), en upload limit staat standaard aan, even uitzetten dus.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Phusebox schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:12:
[...]

ik had gewoon UPNP (moet je wel een router hebben die dat ondersteund), en upload limit staat standaard aan, even uitzetten dus.
Ja dat heb ik gelukkig ook dusse vanavond ff die upload limit uitzetten. Ik laat het wel ff weten tnx!

edit: Yeahh! 8) tnx Phusebox! ik weet niet of het aan die upload limit lag :p maarre heb die uitgezet, UPnP op ON (standaard) en had ook ff die standaard poort (5730) in me router handmatig geconfigureerd..hij gaat nu als een tierelier, al moet ik alsnog wachten tot vrijdag/zaterdag maargoed :)

[ Voor 29% gewijzigd door Gusev op 22-04-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer kunnen we em nu eindelijk spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:09:
wanneer kunnen we em nu eindelijk spelen?
Als het goed is vandaag of vannacht? Ben nu weer eerst een update aan het downloaden v1.02. Maar gelukkig is die niet zo groot. Eff hierop wachten. :)

[ Voor 3% gewijzigd door console op 25-04-2008 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11.10 en ik kan nog steeds nie spelen

ik word het spel nu al zat

ben al 2 weken bezig met dit spel en nog kan ik niet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is alweer verschoven naar morgen
http://www.konami.jp/mgo/en/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
@ hierboven: hij is nu nu nu te spelen mensen! zie o.a. http://www.psonly.nl/nieuws/15217/Europese_Metal_Gear_Online_Beta_geopend!/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt ik heb net een potje gedaan

tis wel ff wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je misschien iets meer vertellen van je eerste ervaringen, voor ons op kantoor zittende liefhebbers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het gaat vrij langzaam(de gameplay)

de controls moet ik nog ff doorkrijgen

het ziet er wel mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt. :D alleen heeeeeel erg nieuw voor mij. Ik begrijp er niks van, ik ben COD4 gewend.... nooit mgs gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:19:
Het werkt. :D alleen heeeeeel erg nieuw voor mij. Ik begrijp er niks van, ik ben COD4 gewend.... nooit mgs gespeeld.
je kunt ook de training missies doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Lol, nu krijg je weer een bericht van "due to high traffic bla bla". Leuk dit, kan ik nog niet spelen.

Al tig keer opnieuw geprobeerd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat op de konami id site, of bij de beta? Hoop toch zometeen als ik thuis ben wel even wat rond te kunnen sluipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:31:
[...]

je kunt ook de training missies doen
Het zegt me niks, ik ga even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Een korte eerste impressie van mijn kant en die is behoorlijk positief. Na een beetje met de trainingsmissies gespeeld te hebben, waarin de meeste dingen redelijk helder uitgelegd worden, een TDM server opgezocht. De matching gaat behoorlijk soepel en binnen no-time zit je in een server met andere mensen van ongeveer hetzelfde niveau. Je kunt er ook voor kiezen om handmatig een server te joinen, maar dit werkt wel goed. Na het joinen kom je in een scherm waar je nog het nodige kan aanpassen en je kunt aangeven of je er klaar voor bent.
Afbeeldingslocatie: http://jjstok.googlepages.com/mgso5.jpg

Het spel speelt over het algemeen erg soepel, maar tijdens drukke momenten is er toch een iets mindere framerate. Verder ziet het erg behoorlijk goed uit, ondanks dat de kleuren wat eentonig lijken.
Het speelt behoorlijk intuitief, met een kanttekening van mijn kant. De camera en je poppetje zijn niet hetzelfde. Waar ik gewend ben dat je character meebeweegt met de camera is dat bij MGS niet het geval. Dat kan soms even lastig zijn als je snel wilt bewegen. Je kan net doen of dat je dood bent en zit er FPS-optie in. En uiteraard kun je jezelf goed in een doos verstoppen. Waar je bij COD4 perks hebt kun je bij MGS:O een viertal abilities kiezen. Zo kun je sneller lopen of beter mikken met een bepaald type wapen.
Afbeeldingslocatie: http://jjstok.googlepages.com/mgso2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jjstok.googlepages.com/mgso3.jpg
Er zijn verschillende game-modi waaronder deathmatch, team deathmatch en twee modi die meer teamwork vereisen. Eentje waarbij beide teams hetzelfde punt moeten zien te veroveren en een andere modus die ik nog geprobeerd heb :) Bij deze laatste twee verdien je geld waarmee je wapens en andere dingen kan aanschaffen, net zoals bij CS.
Er ook het nodige gedaan om de teamplay te bevorderen. Zo wordt voicechat ondersteund, kun je net als in bijv. CS voicecommando's aanroepen én kun je via een toetsenbord berichtjes versturen.
Afbeeldingslocatie: http://jjstok.googlepages.com/mgso1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jjstok.googlepages.com/mgso4.jpg

Tot zover mijn korte impressie. Plaatjes zijn niet ideaal, maar ik heb wat ruzie met mijn telefoon, dus jullie doen het er maar eventjes mee :D

Edit: er schiet me nog wat te binnen. Tijdens het starten van het spel, na het installeren van update 1.02 en het inloggen (wat niet in 1x goed ging) moest ik behalve een konami-id of een game-id een character-id verzinnen. Hoezo? |:( Zal vast een reden hebben, maar mijn creativiteit werd wel even op de proef gesteld. Verder zit er in het spel een uitgebreid mailsysteem en friendssysteem waarmee je elkaar kunt inviten, berichten sturen e.d. Mijn MGS:O Character Konami Game-ID is nu 'Jimbo26' voor de mensen die me toe willen voegen. Je kunt maximaal 35 vriendjes maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 25-04-2008 17:59 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, thnx. Kan ik er weer even tegen zo op de vrijdag middag.

Vanavond zelf maar even aan de slag. Kan ik tot die tijd nog even een betere naam verzinnen dan Jimbo26.

Hoeveel vrijheid heb je met het maken van je character ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:21:
Kijk, thnx. Kan ik er weer even tegen zo op de vrijdag middag.

Vanavond zelf maar even aan de slag. Kan ik tot die tijd nog even een betere naam verzinnen dan Jimbo26.

Hoeveel vrijheid heb je met het maken van je character ?
Niet zoveel. Je kan een hoofd en wat kledingstukken kiezen en welke kleur ze moeten zijn. Let wel goed op dat je dit maar 1 keer kan doen. Vervolgens kun je ingame bepalen of je de helm die je uitgekozen hebt opzet of niet.
[YouTube: http://www.youtube.com/v/1kjYU56GVjA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Heb net ook ff gespeeld.

Je bent het SOP systeem vergeten te vertellen!
Aan het begin van je ronde kan je met je teammaatjes 'linken' door op driehoekje te drukken, dan saluteer je naar elkaar en je ziet je vriendjes in hun teamkleur opblinken.
Zolang je gelinkt ben heeft dat vrij grote gevolgen, je kan namelijk je teammaten door muren heen zien, en zelfs locaties van vijanden die zij zien kan je soms door de muur (als ze dicht bij elkaar zijn) of ook op je map zien, zodat je je teammates te hulp kan schieten.
Het praten gaat via PTT, dus geen open mic zoals CoD 4, wat een verademing :).
De katapult uit de trailer zit in de Groznyj Grad map, heb me rotgelachen de eerste keer dat ik er gebruik van maakte, ik vind Groznyj Grad ook een veel leukere map dan de andere (Blood Bath). Groznyj Grad heeft grote hoogteverschillen en snipespots waar Blood Bath ook wel wat bruggen boven heeft speelt bijna alle actie zich vooral bij de Base en de Capture modi op één niveau af. Daarnaast worden de ondergrondse tunnels nauwelijks gebruikt.
De besturing is niet moeilijk, je kan als je wil zelfs van de auto-aim functie gebruik maken, dan is het zeker aan te raden om de skill die erbij hoort die auto-aim van grotere afstand enabled te enabelen. En dan nog ben je best kansloos op de lange afstand omdat je dan nog niet kan locken. Je wint dan bijna alleen als je de ander eerder ziet, omdat als een ander manueel aimt die gewoon naar je hoofd toe aimt en dan ben jij gewoon eerder dood.
First Person aiming is ook mogelijk, als je wil kan je de hele tijd in first person rondlopen maar dan mis je een hele hoop overzicht, het beste is om de FPS mode alleen te gebruiken als je op hele lange afstand iemand wil neerschieten, met een sniper natuurlijk zoiezo in first person schieten.
Het CQC gedeelte werkt vrij lastig, met een groot geweer kan je alleen iemand slaan, heb je een handgun of mes oid dan kan je ook iemand vastpakken maar ik heb nog niet iemand kunnen stunnen moet nog uitzoeken hoe je dat doet, kwam bij de training niet echt naar boven, behalve dat je zoiezo de CQC-Mastery skill aan moet hebben staan.
De graphics zijn echt mooi, alle textures zijn van flinke kwaliteit en het is duidelijk dat er van best wat bump mapping gebruik wordt gemaakt, alles ten goede, zoals Shiver zegt ietwat flauwe kleuren.
Alleen de framerate wil soms haperen als je dus met SOP met je hele team gelinkt ben en iedereen gaat de map over, dan blijf je dus iedereen door de muren heen zien en dan kan de framerate best wel kelderen als het gevecht losbarst, maar misschien dat ze dat voor de release van de game wel hebben verholpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Grannd op 25-04-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Nice Shiver23! Heb net even de trainingen afgerond dus ga je zo ff toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik kan die beta niet meer vinden in de store? Of kijk ik er overheen? (US of EU store, same shit).

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds errors met connecten dat de servers overbelast zijn.

Even nog een domme vraag:
Welke id moet ik nu invoeren?
Game id of konami id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

game-id met die pincode. Als je de melding krijgt dat ze overbelast zijn is je login wel goed. Volgens mij zit alles al weer vol: 1000 man per server, 3 servers. Haha, en die katapult is geniaal :D

[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 25-04-2008 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
Het schijnt, tenminste volgens de Amerikaanse site, dat de update download uitgezet is door Konami. Ik kan momenteel ook geen update uitvoeren. Wat voor de Amerikan geldt zal voor ons ook wel opgaan :(

[ Voor 0% gewijzigd door NoEinstein op 25-04-2008 20:18 . Reden: Punt op de verkeerde plek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Shiver23 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:37:
game-id met die pincode. Als je de melding krijgt dat ze overbelast zijn is je login wel goed. Volgens mij zit alles al weer vol: 1000 man per server, 3 servers. Haha, en die katapult is geniaal :D
1000 man, 3 servers... klinkt goed! ;) Ik denk niet dat het nog zinvol is die beta te pakken te krijgen dus.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
@EfBe: die vraag heb ik vandaag ook gesteld in het PlayStation Netwerk ervaringen topic, maarre een vriend van mij kon 'm gister ook niet vinden dusss...

@Shiver23: haha ja heerlijk die katapult, ik schoot mezelf weg toen iemand vrolijk op mij ziet te schieten vanaf die torens, net op tijd :D Maarre die gasten zijn aardig goed al zeg...kan je ook met een bepaalde knop echt sprinten? of zit dat er niet in? Heb het bij de training niet zien langskomen...

@NoEinstein: Probeer eens de upload limit uit te zetten. Heeft bij mij bij de eerste update geholpen.

edit: haha klopt, ik zag dat er inderdaad 3 servers waren, waarvan er 1 1000 man in zat, de ander 998 en de laatste 992 :D kon nog net meedoen zegmaar :P

[ Voor 12% gewijzigd door Gusev op 25-04-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

EfBe schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:20:
[...]

1000 man, 3 servers... klinkt goed! ;) Ik denk niet dat het nog zinvol is die beta te pakken te krijgen dus.
Ach, zal vast wel rustiger worden en ik kon er ook nog inkomen. Ik vind het zeker de moeite. Zeker als je een tijdje bezig bent en wat beter wordt is het erg leuk. Er komen alleen geen nieuwe mensen bij in bestaande matches. Dus een server stroomt langzaam leeg en dan moet je maar weer op zoek naar iets nieuws. Snap nog niets van het level systeem trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:37:
Ik heb een konami id, game id en wachtwoord...

Welke code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:25:
[...]

Ik heb een konami id, game id en wachtwoord...

Welke code?
Gewoon je wachtwoord die je hebt gekozen tijdens het registreren, waarbij je alleen cijfers mocht gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Gusev schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:27:
[...]

Gewoon je wachtwoord die je hebt gekozen tijdens het registreren, waarbij je alleen cijfers mocht gebruiken..
Wat is jouw player naam in het spel? Ga ik even op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Shiver23 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:28:
[...]

Wat is jouw player naam in het spel? Ga ik even op zoek.
Ik heb jou al toegevoegd toenstraks 8) Maarre Gusev dus...jij was toch Jimbo nogiets :)

edit: Enne die levels snap ik ook de balle van. Las wel ergens in de 80 leesschermen die voorbij zijn gekomen dat je level 2 moet behalen voordat je een clan kan beginnen >:) Wilde al een GoT clan maken maar dat kon nog niet ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Gusev op 25-04-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:27:
[...]

giulionl = game
giulianogroningen = id
giuli**** = pass.

Zal ik wel iets fout gedaan hebben :(
Eens kijken op de konami site of dat zo is, en zo maar weer eens proberen in te loggen.

edit:
Thank you for using the KONAMI ID.

You have just registered a KONAMI ID! (25/04/2008 14:45:49 CET)

[KONAMI ID]
giuliogroningen
[GAME ID]
giulionl

Of moet ik ook nog een konami mgs id ofzo hebben?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:32:
[...]

giulionl = game
giulianogroningen = id
giuli**** = pass.

Eens kijken op de konami site of dat zo is, en zo maar weer eens proberen in te loggen.
Je hebt als het goed is een Konami ID aangemaakt met een Password. Dit password mocht karakters en cijfers enzo bevatten. En daarnaast een Game ID met een Password toch?? Nou die tweede password mocht alleen cijfers bevatten dusse je moet die hebben....suc6

edit: Dus die onderste "giulionl" mee inloggen en het bijbehorende password :) Kan er echt maar eentje zijn, je password wat bestaat uit alleen cijfers...Maarre ik moet nu weg, je komt er vast en zeker uit...ff goed lezen allemaal

[ Voor 17% gewijzigd door Gusev op 25-04-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:32:
[...]

giulionl = game
giulianogroningen = id
giuli**** = pass.

edit:
Thank you for using the KONAMI ID.

You have just registered a KONAMI ID! (25/04/2008 14:45:49 CET)

[KONAMI ID]
giuliogroningen
[GAME ID]
giulionl

Of moet ik ook nog een konami mgs id ofzo hebben?
Nou dat konami game mgs player ID komt pas als je je poppetje gaat maken 8)7
Maar het wachtwoord is game ID wachtwoord. Dat is een code met alleen cijfers.

@Gusev, volgens mij werkt player search niet zo lekker, of ik doe iets fout.

Ik zal eens plaats maken voor andere mensen. Wil je joinen doe dat dan nu ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 25-04-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Shiver23 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:35:
[...]

Nou dat konami game mgs player ID komt pas als je je poppetje gaat maken 8)7
Maar het wachtwoord is game ID wachtwoord. Dat is een code met alleen cijfers.

@Gusev, volgens mij werkt player search niet zo lekker, of ik doe iets fout.
Ik kon jou eerst ook niet vinden, maarre wat ik toen had gedaan was niet Exact search, maar contains Jimbo26 :) Toen had ik je gevonden....terwijl ik bij exact ook de juiste had gedaan maargoed :P Kan zijn dat die niet helemaal lekker werkt die search haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Gusev schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 20:23:
edit: haha klopt, ik zag dat er inderdaad 3 servers waren, waarvan er 1 1000 man in zat, de ander 998 en de laatste 992 :D kon nog net meedoen zegmaar :P
Er zijn meer servers hoor ;)

Voor Matchmaking zijn er 3 van 1000, maar voor Free Battle zijn er een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Nou, ik heb net ook even MGO gespeeld en eerlijk gezegd vind ik er echt geen ruk aan. Wat speelt dat spel ontzettend stroperig. De camera is ook erg slecht en ik vind het een kleurloos geheel met erg kleine maps waarbij je bijzonder weinig kunt.

Nee, geef mijn portie maar aan fikkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

lekker dan... denk ff MGO te kunnen downloaden, is tie verdwenen uit de store 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, net online gespeelt.
Wel jammer dat de server leegliep en aan het einde ik dus in mijn eentje capure the flag deed :P
Wachtwoord heb ik me vergist ja klopt, was een code...
Maar zag er goed uit, maar een ietsje pietje kleur had wel gemogen hoor.

Was steeds de slechtste, komt ook omdat ik dus nog nooit echt met pad heb geschoten maar altijd met keyboard muis combo.
Tutorial doe ik later wel, die had ik vrijwel niet nodig, voor een absolute console shooter newbie wel netjes.
Erg mooi spel, maar mijn monitor gaf 1050 aan, dus is ie full hd?
Leek wel mooi, maar full hd leek het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Net ook even mijn eerste pot 'overleefd' ;)
Het zag er wel prima uit, ik alleen wel heeel veel last van lag, waardoor het een beetje vreemd spelen was. Ik heb ook even een trainingsmissie gedaan, waarin ik alles wat makkelijker en zonder lag kon checken, maar ik vind de 'auto-aim' feature wel een beetje vreemd (tijdens training) en lijkt ook wel iets te makkelijk om daarmee kills te scoren? Terwijl ik online niemand normaal gelocked krijg dmv auto-aim, maar dat kan ook door de lag komen?
Oh well, even verder klooien, het is gratis he :D

edit:

Net nog even een paar potjes gedaan waarbij er 2 targets/objects zijn (kerotan en die andere ken ik niet) die gecaptured kunnen worden en als je hem hebt moet je er in totaal 30sec mee in een bepaalde target zone staan, team dat het eerste die 30 seconden heeft gehaald wint. Vond het echt super, alleen jammer dat sommige mensen het doel nog niet echt door hadden en maar wat deden terwijl de countdown timer van het andere team liep (en niet even een van die objecten terug gingen proberen te cappen).

Dat 'stroperige' vond ik eigenlijk wel cool, ik denk dat het daardoor ook makkelijker is om de nadruk te leggen op strategische/tactische aspecten ipv fps-skills zoals in bijv. CoD4.

Overigens ook wel grappig dat je aan het einde van een match nog even rond kan lopen, op de map die ik net speelde resulteerde dit erin dat er op bepaalde plekken een soort worstelpartijen ontstonden van mensen van verschillende teams die elkaar probeerden te grabben en in een lock te houden :)

Dit smaakt in ieder geval naar meer :D

[ Voor 50% gewijzigd door nioz op 25-04-2008 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeg mij in welke lobby meeste tweakers zitten. Ik zit in Meryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Misschien kunnen mensen even hun character-ID doorgeven, dan kan ik de friendslist vullen. Tenmiste, als ik jullie kan vinden, want vooralsnog kan ik alleen mijzelf vinden. 8)7

ID= jimbo26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een zooi die demo. Heb je eerst 850mb gedownload voor die demo, installeer je hem, wil die nogmaals een update op gaan halen. Maar... dan kun je kiezen voor P2P of HTTP download. HTTP download geeft direct "network error occured" en vervolgens moet je quit doen om het spel opnieuw op te starten (ipv "retry?"). Kies je voor P2P, dan heeft die na een uur nog steeds maar maximaal 7 clients, en haal je met een whopping 15kb/sec de update binnen. Na een uur zie je dan nog steeds 1% staan.

Slecht geregeld imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 21:18:
Wat een zooi die demo. Heb je eerst 850mb gedownload voor die demo, installeer je hem, wil die nogmaals een update op gaan halen. Maar... dan kun je kiezen voor P2P of HTTP download. HTTP download geeft direct "network error occured" en vervolgens moet je quit doen om het spel opnieuw op te starten (ipv "retry?"). Kies je voor P2P, dan heeft die na een uur nog steeds maar maximaal 7 clients, en haal je met een whopping 15kb/sec de update binnen. Na een uur zie je dan nog steeds 1% staan.

Slecht geregeld imho.
Heb je zoals ze het hierboven daarover hadden geprobeerd de upload limiet uit te zetten? (staat standaard aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:22:
Misschien kunnen mensen even hun character-ID doorgeven, dan kan ik de friendslist vullen. Tenmiste, als ik jullie kan vinden, want vooralsnog kan ik alleen mijzelf vinden. 8)7

ID= jimbo26
Ik had jou gister al toegevoegd, had je daar geen melding van gekregen dan ? ( id =magni )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan666 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 21:37:
[...]

Heb je zoals ze het hierboven daarover hadden geprobeerd de upload limiet uit te zetten? (staat standaard aan)
Moet ik dat ergens onder de system settings van de PS3 aanpassen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 22:36:
[...]

Moet ik dat ergens onder de system settings van de PS3 aanpassen? :?
Staat gewoon bij de opties als je gaat downloaden in de beta zelf.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Hoe krijg ik eigenlijk mijn skill level omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook vanmiddag ff een paar potjes gedaan.. mixed feelings. Spel speelt erg.. sloom. Mikken is moeilijk. Weet niet of het aan mij lag maar elke keer als ik naar links or rechts wil straffen gaat de camera ook omhoog of omlaag, komt dus omdat ik dus waarschijnlijk een beetje diagonaal druk. Waardoor ik dus helemaal uit me ritme ga omdat ik me camera weer goed moet zetten. Uiteindelijk zat ik erg veel te sprayen en prayen dat ie gaat liggen. So far moet het nog voor mij getweaked worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Nog even mijn ID: Rivinioz
(jaja, wat een creativiteit, wel een beetje gaar dat je ID minstens 8 characters moet hebben..)
Het zou toch handiger zijn als het gewoon via je PSN ID zou werken, maar misschien regelen ze dat wel voor de full release? Dit doet me iets te veel een de Wii denken met verschillende friendscodes per spel, ook al zo'n achtelijk systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Heb de Beta ook geïnstalleerd, het spel is aardig, maar FPS op de console blijft niet mijn ding, ik speel constant met het gevoel dat de besturing een gigantische handicap is... tuurlijk iedereen heeft diezelfde handicap... maar dat betekend niet dat het niet beter kan. De besturing voelt gewoon gigantisch traag en moeilijk. als je soms ziet dat 2 figuren tegenover elkaar staan en er dan 10 seconde over doen om elkaar af te maken dan is het realisme wel weg.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:09

JvdM

<---->

Eerste ervaring, erg traag spel. Aantal keer voorgekomen dat je gewoon tegen over je tegenstander staat en dan of moet reloaden, of goed moet richten. Zo sta je gewoon een aantal seconde tegen over elkaar.... En idd, ik moet erg wennen aan de besturing, vaak genoeg richt ik op de grond enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Chieftec
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 09:48
Ik hed Konami en Game ID ook al, dus ging ik naar PSN Store om de beta te downloaden.
Maar waar is ie godsnaam. Ik draai de meest recente firmware.

Ik zoek me rot, ik denk dat ik onderhand alle categories wel hebt gezien,
maar nergens te vinden. Ik zit op de Nederlandse (of europese) store.

Please help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

De game is van de Store gehaald zodat er niet nog meer mensen zouden deelnemen aan de beta denk ik, jammer maar helaas, wachten tot 12 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collaborator schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 22:47:
[...]

Staat gewoon bij de opties als je gaat downloaden in de beta zelf.
Het maakt helaas niets uit. Knikker hem er wel weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Die beta speelt erg lekker ik had alleen een probleempje:

Heeft iemand enig idee hoe je uit CQC moet losbreken? Er staat dan op het scherm dat je iets met linkerpookje moet doen maar ik heb geen idee wat ze nou bedoelen en het lijkt ook alsof hij er nooit op reageert :S

Verder cool spel en vandaag is er een nieuwe gamemode toegevoegd: Sneaking mission waarbij je met snake en robotje kan spelen :o

Verder is mijn naam ingame Maurice dus als iemand zin heeft om mee te spelen :P

edit: oke zojuist met snake gespeeld en met de octocam (dat ooglapje)
in 1 woord: GE-WEL-DIG

bij de sneaking missions zijn twee teams bezig die elkaar proberen uit te roeien maar daartussen loopt snake rond die bij geen partij hoort. De twee teams moeten snake doden maar moeten ook elkaar doden. Snake kan gebruik maken van zijn octocam waardoor hij onzichtbaar wordt, en echt compleet onzichtbaar. Ik rende al meerdere keren langs snake zonder dat ik het doorhad.

Na een paar rondes mocht ik met snake spelen (en de octocam) en dat was erg leuk. Met de octocam heeft 3 verschillende modusen, waaronder nightvision, scoop en nog iets anders wat ik niet helemaal begreep (ik denk onzichtbaar worden). Het onzichtbaar worden gaat automatisch, als je een paar seconden tegen een muur blijft staan dan wordt je onzichtbaar. je kan dan door de modder rond kruipen tot je iemand tegenkomt die je kan stunnen of direct kan neerschieten.

ik zou zeggen: ga snel proberen want snake speelt erg goed

edit2: schijnt dat behalve deze extra gamemode ook een 3e map is toegevoegd
Erg leuk dat konami bezig blijft met updaten

[ Voor 56% gewijzigd door zerokill op 28-04-2008 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan iets niet vinden.... hoe selecteer ik de stun-knife bij aanvang van een potje MGO??

trouwens, prima beta, alleen de camera movement speed mag wel wat sneller. of heb ik die gemist in de opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:59:
ik kan iets niet vinden.... hoe selecteer ik de stun-knife bij aanvang van een potje MGO??

trouwens, prima beta, alleen de camera movement speed mag wel wat sneller. of heb ik die gemist in de opties?
Ik denk het want die snelheid kun je instellen. Standaard op 5. Ik heb hem op 7 (FPS op 8 ) gezet. En het stun knife selecteer je door R2 lang in te houden en hem dan te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Heerlijk die sneaking mission!

Heb net een dikke ronde met Snake gespeeld en een paar ronde's zonder, zo moet MGO zijn :D

Nu kan ik al helemaal niet meer wachten op de volledige game, die octocamo werkt echt verbazingwekkend goed, als je je bedenkt dat menselijke tegenstanders er ook gewoon overheen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Grannd schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:58:
Heerlijk die sneaking mission!

Heb net een dikke ronde met Snake gespeeld en een paar ronde's zonder, zo moet MGO zijn :D

Nu kan ik al helemaal niet meer wachten op de volledige game, die octocamo werkt echt verbazingwekkend goed, als je je bedenkt dat menselijke tegenstanders er ook gewoon overheen kijken.
je bent ook volledig onzicht baar met octocam, zolang je maar niet beweegt. ik ga gewoon kruipend door level en dan is alles goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:01:
[...]

Ik denk het want die snelheid kun je instellen. Standaard op 5. Ik heb hem op 7 (FPS op 8 ) gezet. En het stun knife selecteer je door R2 lang in te houden en hem dan te kiezen.
ok cheers, vanavond ff fixen. met de snelle weapon selectie (klein tikje R2) krijg je geen stun knife, ook vaag, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:01:
[...]

heb je trouwens nog meer adviezen om bepaalde standaard instellingen te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xKeito
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:00:
[...]

ok cheers, vanavond ff fixen. met de snelle weapon selectie (klein tikje R2) krijg je geen stun knife, ook vaag, toch?
Je kunt instellen welke items je in de quick switch mode wilt krijgen :) stun knife, secondary, primary, niets etc.

PSN: H1SOLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linkje naar artikel
Metal Gear Solid 4 is dus gold :) En het blijkt dat Snake een Ipod heeft... Dan kun je zelf je achtergrond muziek kiezen als ik het goed begrijp. Wat opzich wel een leuke toevoeging is naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Jammer dat ik op werk die link niet kan lezen. Hij is dus Gold. Mooi, dat betekent dat ie in ieder geval echt niet meer uitgesteld kan worden! :P Heb echt waanzinnig veel zin in die game. Onlangs op Gametrailers weer wat nieuwe filmpjes gezien maar dat had ik beter niet kunnen doen want ik wil eigenlijk zoveel mogelijk in het ongewisse blijven mbt het verhaal. Maar ja...nieuwsgierig he..Was het al maar vast 12 juni...

Wat betreft die beta. Ik heb denk ik te weinig gespeeld om een goed oordeel te vellen (kuch..GTAIV..kuch) maar ik denk wel dat er genoeg mogelijkheden zijn om het een goede online ervaring te maken. Zelf vond ik het tot nu toe een beetje tegenvallen. Maar nogmaals, ik heb het niet echt veel gespeeld..Het definitieve oordeel vel ik wel als de game uit is...(is het al 12 juni? :z)

[ Voor 33% gewijzigd door P.E.No.1 op 14-05-2008 08:49 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Weet iemand of je ergens de limited edition al kan bestellen?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hebben jullie MGS4 gepreordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:04:
Waar hebben jullie MGS4 gepreordered?
Nog nergens will de pre order hebben met het beeldje en kan niet vinden in een nederlandse shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:58:
[...]

Nog nergens will de pre order hebben met het beeldje en kan niet vinden in een nederlandse shop.
Ik heb hem vorige week bij amazon.de besteld. Net op tijd, want een dag later was hij ook daar uitverkocht.

BTW Voor wie zich helemaal wil inlezen in MGS, kan ik deze thread op Neogaf.com aanraden. ZEER informatief. De OP bevat echt alle info die je maar kan bedenken over MGS4 (en de vorige games uit de serie). Imposant staaltje huisvlijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ah er is ook een metal gear solid topic. :) Nah een kleine crosspost dan maar.

http://www.gamer.nl/doc/4...pjes-van-bijna-90-minuten

Ben benieuwd hoe gamers hier op gaan reageren :) Hoe staan jullie hier tegenover?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic bevat spoilers, zoals de titel zegt.
De [spoiler]-tag hoeft dan ook niet meer gebruikt te worden.