[Ervaringen] Acer Aspire 502x series (deel 1)

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 15.551 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:40
Ronald1852 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:37:
@MoiZie
Hoe heb je precies die RMClock draaiende gekregen? Want zover ik weet wordt die elke keer als je opstart dit geblokkeerd door Windows (ben de naam van het programmatje ff vergeten);Je moest dus elke keer rechterklikken op dit pictogram in de taakbalk, en aanduiden dat dit programma veilig was 8)7
Windows Defender ja, ik zit ook nog te zoeken naar de optie om het programma toe te staan, want:
Anoniem: 90702 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:46:
[...]

Datzelfde probleem had ik ook, totdat ik die User Account Control heb uitgezet. RMclock start nu prima gelijk op.
UAC ga ik niet uitzetten. :P Krijg je trouwens ook de hele tijd de irritante melding dat juist dat niet aan staat. Ik zal vanmiddag wel eens rond gaan snuffelen in Defender + Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90702

MoiZie schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:32:
[...]

Windows Defender ja, ik zit ook nog te zoeken naar de optie om het programma toe te staan, want:

[...]

UAC ga ik niet uitzetten. :P Krijg je trouwens ook de hele tijd de irritante melding dat juist dat niet aan staat. Ik zal vanmiddag wel eens rond gaan snuffelen in Defender + Google.
Dat van die melding kun je zelfs ook nog uitzetten in het windows security venster. Ik vond dat UAC alleen maar irritant. Voor elke bewerking moet je 30 keer toestemming gaan geven. Ik klik toch niet voor niets op uitvoeren ??? 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JShal
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04 00:58
Ter info:

Op het 5020 Topic op notebookreview.com is te lezen dat gebruiker Angello een handig overclock/onderclock programma heeft geschreven waarbij de FSB, Memory en CPU kan worden aangepast. Naast de 502x worden ook andere computers ondersteund.

Voorbeeld: Acer 5021 met Turion ML 28 @ 1600 MHz naar 1984 MHz! (Helaas moet dan wel het geheugen langzamer werken)

Ik weet niet of de snelheidswinst op de processor opweegt tegen het snelheidsverlies van het geheugen. Momenteel werkt mijn CPU toch vaak op 100% (5024WLMi met Turion @ 1800 MHz) met zware Autocad bestanden. Ik kan dit helaas niet controleren, omdat sinds eind januari mijn laptop bij de Acer reparatie-afdeling staat. Heeft iemand al ervaring opgedaan met dit programma?

Notebook ]Acer Aspire 5024WLMi / 5633WLMi / MacBook Pro 2,2 GHz | Desktop AMD Athlon 1600+ Signature is oud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

JShal schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:56:
Ter info:

Op het 5020 Topic op notebookreview.com is te lezen dat gebruiker Angello een handig overclock/onderclock programma heeft geschreven waarbij de FSB, Memory en CPU kan worden aangepast. Naast de 502x worden ook andere computers ondersteund.

Voorbeeld: Acer 5021 met Turion ML 28 @ 1600 MHz naar 1984 MHz! (Helaas moet dan wel het geheugen langzamer werken)

Ik weet niet of de snelheidswinst op de processor opweegt tegen het snelheidsverlies van het geheugen. Momenteel werkt mijn CPU toch vaak op 100% (5024WLMi met Turion @ 1800 MHz) met zware Autocad bestanden. Ik kan dit helaas niet controleren, omdat sinds eind januari mijn laptop bij de Acer reparatie-afdeling staat. Heeft iemand al ervaring opgedaan met dit programma?
ik denk dat de meeste 5024-eigenaren allang blij zijn als hun laptop op standaardwaarden niet te warm wordt, laat staan met overclocken :P
Ik denk niet dat het programma erg nuttig is voor mijzelf, maar ik zal er eens naar kijken (ik las iets over geheugen en 1T O-) ), volgende week heb ik weer een LAN party waar ik met m'n laptop naartoe ga, wellicht valt er nog iets te winnen qua performance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald1852
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-06 20:03
Dit programma van Angello lijkt me wel wat. Ik heb net de laatste pagina's van het forum doorgelezen, en ik denk dat ik het ook eens ga proberen. Zoals ook jeroen_online zegt: vooral in het geheugen moet er nog iets te winnen zijn!
Voor de rest kunnen overklok programmaatjes over het algemeen ook onderklokken. Ik dacht dat het Angello zelf was die een frontbus van 75MHz! kon draaien :o (correct me if i'm wrong). Met dit programma kunnen dus ook eventuele hitteproblemen voorkomen worden, en kan de batterijtijd verlengd worden.

Ook wil ik nog eens terugkomen op mijn vorige post. Ik heb ondertussen een geheugenkaartje van 4GB in mijn bezit, waar ik via een image Windows op gezet heb (rechtstreekse install ging niet aangezien Windows tijdens de installatie de "drive" niet zag :'( ). Nu zit ik nog met het probleem om te boten via dit kaartje aangezien (zelfs met het nieuwst bios =>1.20) de bootmanager alleen USB-stiks kan zien, maar blijkbaar geen geheugenkaartjes... Is er hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JShal
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04 00:58
Ronald1852 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 16:04:
Nu zit ik nog met het probleem om te boten via dit kaartje aangezien (zelfs met het nieuwst bios =>1.20) de bootmanager alleen USB-stiks kan zien, maar blijkbaar geen geheugenkaartjes... Is er hier een oplossing voor?
Misschien het kaartje in een externe cardreader aangesluiten op een USB poort?
Al denk ik wel dat zo'n oplossing, mocht het werken, niet erg handig is in gebruik bij zware programma's die grote bestanden gebruiken. (zoals PS)

Notebook ]Acer Aspire 5024WLMi / 5633WLMi / MacBook Pro 2,2 GHz | Desktop AMD Athlon 1600+ Signature is oud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Hurtebise schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:54:
Heb vreemd probleem. Lampje van laptop (aan- en uitknop) brandt maar doet helemaal niks.

Ik denk dat het is gebeurd nadat ik mijn laptop in standby had staan. Ik werk steeds op netstroom en heb nooit de batterij erin steken. Nu vermoed ik dat zonder het goed te beseffen tijdens de standby de transfo heb uitgetrokken.
Nu wil ik heb opstarten en hij doet helemaal niets meer. Lampje (aan/uit) brandt wel nog, als ik cd of dvd insteek leest ie effe, gaat lamptje van harde schijf even aan, dan niets meer. Als je goed luistert hoor je intern de ventilator draaien. Maar doet voor de rest niets, scherm is helemaal zwart. Wat te doen? Iemand ervaring met dit probleem? Recover cd erin douwen? Zou de HD naar de haaien zijn?

Even recovery cd erin geduwd en ook zo doet ie niets meer. Leest even, lichtje HD en niet meer. Lichtje aan/uit blijft wel branden.

Pc lijkt levend dood }:O
UPDATE: laptop is teruggekeerd uit RMA.

UPS heeft em gewoon voor mijn voordeur gezet, in de originele verpakking toen er niemand thuis was. Hoe dom kun je zijn! Gelukkig stond hij er nog, was niemand thuis de hele dag zodat niemand voor ontvangst heeft getekend. Voor hetzelfde geld was ie gepikt (haha kan ik tegen UPS zeggen dat ik em nooit ontvangen heb, mogen ze lekker betalen).

Wat hebben ze gedaan (al versta ik niet al te veel van de blabla op de begeleidende brief)?

Change parts, clean, M/B - Reflash BIOS, replaced LCD + LCD Cable + Inverter + Mainbord System check -> ok + Mainbord

Het opstarten lukt nu. Maar nu heb ik een ander probleem. Hij geeft regelmatig vreemd beeld nu. Blokkerig enzo. Kan ik niets meer doen. Lijkt ie vast te lopen. Dan rest er niets anders dan te herstarten. Dat vreemd beeld is zowel tijdens gamen als gewoon desktop beeld. Graka heeft voordien nooit problemen gegeven.

Laptop is al bij al nog geen 2 weken weggeweest.

Eigenlijk wil ik die brol zo snel mogelijk het huis uit en gewoon mijn geld terug. Misschien toch eens bij UPS gaan klagen en zeggen dat de laptop nooit is gearriveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185882

"replaced LCD + LCD Cable + Inverter + Mainbord System"

oftewel, je hele laptop op de behuizing na is vervangen.. stumperts daar ook he'..

en dat het beeld blokkerig word, gooi je acer-image-install cd er is in.. als het blijft

hebben ze je een kapotte laptop gegeven.. stumperts....

mensen met vista en rmclock:
in de taskscheduler gewoon een entry aanmaken, triggeren bij login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-06 00:26
Felixje schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:12:
[...]

Fijn dat je het even meld :( :( :( Dan zit ik dus nog 5,5 maand te wachten.
Als het maar 6 maanden is, dan ben ik er bijna. Vanaf 1 dec 2006 heeft acer hem al in de reparatie. Vraag me af waar ze die onderdelen vandaan moeten halen...

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
SpeeDRaZoR3 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:17:
[...]

Als het maar 6 maanden is, dan ben ik er bijna. Vanaf 1 dec 2006 heeft acer hem al in de reparatie. Vraag me af waar ze die onderdelen vandaan moeten halen...
Nee toch, mijn onderdelen staan ook in de bestelling. Ik heb een brief gestuurd waarin ik heb gezegd dat ze het scherm erafhalen, en de rest van de laptop terugsturen. Dan hang ik er een externe monitor aan. Dat scherm zet ik er dan later wel weer op. Volgens een helpdeskmedewerker kon dit niet, maar ik hoop dat ze een uitzondering maken.
Die helpdeskmedewerkers mailen ook eineloos naar hun supervisor, waar ik nooit wat van hoor, en die geloof ik ook niet zoveel doet.
Eikels daar!

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"maar ik hoop dat ze een uitzondering maken." :N

bij acer kan niets, alleen stuk gaan kunnen ze :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
Nou, ik heb het wel voor elkaar gekregen dat ze me een zakje schroefjes stuurden :+
Officieel had ik namelijk mijn hele laptop moeten opsturen omdat er wat schroefjes uit de bodem waren gevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
MaZeS schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:39:
Nou, ik heb het wel voor elkaar gekregen dat ze me een zakje schroefjes stuurden :+
Officieel had ik namelijk mijn hele laptop moeten opsturen omdat er wat schroefjes uit de bodem waren gevallen...
Omfg, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Die heb ik ook nodig namelijk... mis er ook behoorlijk wat inmiddels (allemaal losgetrild of zo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariok23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-05 19:19
Beste acer gebruikers,

Ik heb ook de acer aspire 5024wm l nog wat.
Ik zag dat iemand een linkje poste over beeld corruptie... nou ik heb precies het zelfde!
Dit gebeurt bij mij alleen als ik een 3d programma afsluit, in mij geval Soldier of Fortune 2. Hij wisselt dan van resolutie en daar gaat het fout en krijg ik dus alleen maar strepen en vage kleuren in beeld. En als ik dan toevallig nog muziek aan had staan bleef dat gewoon doorspelen. De laptop werkte dus nog wel alleen ik kon het niet meer zien.
Ik ben er wel achter gekomen wanneer ik het wel en niet heb... het volgende...

- Vanaf ATI Catalyst driver versie 6.3 krijg ik het alleen!
- We zitten nu bij versie 7.1 en daar is het nog steeds.
- als ik versie 6.2 of lager installeer dan is er niks aan de hand en sluiten mijn programma's netjes af. En dus zonder rare strepen enzo.

Ik heb Windows Vista Ultimate erop gezet build 6000 beta dan in 64 bit.
Werkt op zich goed en vrij vlot. Maarja ik zet er wel weer Catalyst versie 7.1 op, 64-bits weliswaar maar nog steeds het rare beeld zoals in XP met verrsie 7.1.
Ik weet niet en heb er ook niet naar gekeken of er ook versie 6.2 is voor vista, maar nieuwere drivers benne altijd beter :P lijkt mij.
Het rarre beeld krijg ik nu dus ook als ik mijn scherm dichtklap en weer opendoe. het scherm gaat ff uit en het pijltje is weer te zien en dan weer!

Harde schijf:
Ik heb em vervangen voor de Samsung die ik eerder hier in een post heb gezien ook 120 gig.
Lekker stil, 5400rpm, ook wel wat sneller geworden maar niet om te zeggen van hij is heel erg op vooruit gegaan!
Ik had er een Seagate schijf in zitten maar dat is echt bagger. Kreeg vaak meldingen van SMART en hij werd heel erg traag met bepaalde dingen...dus dat ging niet goed.
Had ook al 2 keer eerder problemen met andere schijven van dat merk. Dus dat moet ik niet meer hebben.

Scheuren?!? geen last van, gelukkig. Ik wil em niet weken of zelfs maanden kwijt zijn! zoals ik hier zie

Geheugen:
Ik vind het erg triest dat ze er 166MHz geheugen in hebben gezet. Slechte zet van acer, alles moet waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk. Toch een bottleneck voor games en vista. Het is ook maar 512MB en voor vista is het beter om 1 Gig te nemen. Je gaat er vanuit dat ze er PC3200 in tiefen, toen ik zag dat het langzaam geheugen was baalde ik daar toch wel een beetje van.

DVD rom:
Ik heb een normale dvd brander erin zitten met zo'n laadje :P
Laatst leeste die mijn dvd's heel schokkerig. Beeld liep niet goed. Branden duurde een uur.
Niet Goed!
Gelukkig had ik wat gevonden op internet en kon ik de dvdrom flashen. Daarna werkte hij weer normaal. Pfff had ik em bijna op moeten sturen lol

Vista en Wifi:
Ik krijg nog steeds mijn draadloze zooi niet aan de praat onder vista. Broadcom driver geinstalleerd. Launch manager erop gezet volgens instructie op verschillende websites... maar niet werken! :(
Als die launch manager opstart zegt ie dat ie een bestand niet kan laden: hotkey.sys. maar Wbutton staat er wel op dus ik heb geen idee hoe ik het kan maken. Iemand wel?!?!?!!?

Voor de rest is het een prima laptoppie, ik heb em sinds december 2005. Had hem ook gekocht vanwege de videokaart en de prijs. Ik wou toch games spelen en ook een beetje internetten enzo. Ook gebruik ik em voor school en werk, verslagen tikken en een beetje autocadden
Ik heb nog nooit echt serieuze problemen gehad waarvoor ik em op moest sturen... afkloppen dus!

Dat waren mijn ervaringen met acer, zit nog te twijfelen of ik volgende keer weer een acer zou kopen. Ze zien er strak en netjes uit en ook wel vrij stevig, maar wat erin zit valt vaak toch wel weer een beetje tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
[...]

Misschien ook nog wel interessant voor jou?
Garantie schiet niet op, geld terugeisen?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

mariok23 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:22:
Beste acer gebruikers,
[...]
Ik ben er wel achter gekomen wanneer ik het wel en niet heb... het volgende...

- Vanaf ATI Catalyst driver versie 6.3 krijg ik het alleen!
- We zitten nu bij versie 7.1 en daar is het nog steeds.
- als ik versie 6.2 of lager installeer dan is er niks aan de hand en sluiten mijn programma's netjes af. En dus zonder rare strepen enzo.
[...]
dat is bijzonder interessant :P ik had afgelopen week een LAN party, waar m'n laptop weer even vol aan de bak mocht. Daar had ik ook last van beeld corruptie, vaak idd bij veranderen van resolutie (alt-tab in of uit een game bijvoorbeeld). Ik draaide de mobile catalyst 7.2 (en 7.1 ook geprobeerd), maar de fouten bleven, vooral in Battlefield 1942. Ik ga je tip z.s.m. uitproberen! Ik vind het wel jammer dat dit aan de driver ligt, ik was redelijk tevreden over ATI in het mobiele segment, maar dit is weer een tegenslag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:11

Dennahz

Life feels like hell should.

Harde schijf:
Ik heb em vervangen voor de Samsung die ik eerder hier in een post heb gezien ook 120 gig.
Lekker stil, 5400rpm, ook wel wat sneller geworden maar niet om te zeggen van hij is heel erg op vooruit gegaan!
Hoe heet wordt jouw HDD? De mijne is na stevig gamen toch wel erg warm... (61 graden). Weet niet waar dit aan kan liggen, de laptop staat niet direct op't bureau dus er kan lucht genoeg onder zou je zeggen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:49
De 5023 WLMI van mn buurjongen is ook alvoor de 4e keer afgevoerd.. Was zelf nog wel interessant of jullie ook problemen hebben/hadden met het installeren van Windows XP en het goed branden van CD/DVD...

[ Voor 195% gewijzigd door GENETX op 05-03-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariok23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-05 19:19
mijn temp. van de harde schijf is IDLE: 55C
Met gamen moet ik nog kijken wat het is

Shit ik heb een screenshot maar deze site pakt geen ftp site blijkbaar

[ Voor 71% gewijzigd door mariok23 op 05-03-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:11

Dennahz

Life feels like hell should.

mariok23 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:28:
mijn temp. van de harde schijf is IDLE: 55C
Met gamen moet ik nog kijken wat het is

Shit ik heb een screenshot maar deze site pakt geen ftp site blijkbaar
Ook redelijk warm dus... die vorige schijf van me was ook erg warm, dus het zal wel normaal zijn zeker ?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

normaal is het niet, het is gewoon een ontwerp fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Iemand hier die weet hoe je een DVD-RW (min ja) werkende krijgt onder win xp 64 of win vista 64? :P Voor school moeten we dingen opnemen op de dvd recorders daar, die heeft de schijf geformatteerd en vervolgens opgenomen. Nu kan ik alleen niets afspelen, hij herkent de schijf als blanco... Als ik met nero 7 een image maak van de schijf, is die wel 210MB groot, maar je kan er niets mee als ik de image vervolgens mount met daemon tools... Als het goed is zou die matshita drive het moeten kunnen afspelen (volgens nero infotool iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182519

jeroen__online schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:14:
[...]

na wat intensiever testen bleek 0.950v @ 800Mhz stabiel, evenals 1.325v @ 1800Mhz (getest met Prime95). Dat scheelt zeker een graad of 5 bij volledige belasting, maar het is wel een 'noodoplossing', een stofvrij fannetje is altijd een vereiste :P
0.950@800 en 1.125@1800
echt een enorm verschil in warmteontwikkeling.
Juist soms wat problemen bij het overschakelen tussen beide modussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193635

Hoera, Acer heeft de drivers voor Windows Vista vrijgegeven. Tot zover de vreugde, want de langverwachte versie van launch manager voor Vista is er nog niet bij. Er staat wel een versie bij die je kan installeren op Vista, maar die werkt dan wel in compatibiliteitsmodus. En ook deze versie wordt nog steeds tegengehouden bij het opstarten door Defender. Dus: je kan Vista installeren, maar echt handig werkt het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je launchmanager installeerd in "windows 2003" compatibiliteits mode, zou je er in principe geen problemen mee moeten hebben....

mocht het zo zijn dat de defender lmgr tegenhoud, moet je er in de taskscheduler een task van maken die zodat ie bij het starten van windows automatisch opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 20:13

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Is er eigenlijk een thread over de aspire 5051? Ben in ervaringen geinteresseerd, maar het enige dat ik tot nu toe heb weten te vinden is een product survey op tweakers zelf. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:54
Even een update:

Ik heb 2 grote problemen toch enigzins kunnen beperken/oplossen.
Het betreffen: Corrupt beeld na hibernate en schanieren die voor scheuren zorgen.

Voor de schanieren moet je je lcd scherm echt open maken en ook de schroeven in de behuizing vast draaien, die zaten echt HEEL los bij mij. Nu werkt het een stuk beter. :D

Voor het corrupte beeld moet je powerplay en vpu recover uitschakelen ( werkt hier voorlopig ). Het is
geen mooie oplossing maar werkt wel. :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Ik probeer al 2 weken de ACER-helpdesk te bereiken. Ben dat wachtmuziekje 'Flying high above the sky' onderhand wel beu.

Service Acer = dikke nul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik dit ding zat ben, stop ik het mobo samen met een 20inch tft in 1 doos, en daar monteer ik dan screwholes in zodat ik hem op een vesa mount / arm of aan de muur kan bevestigen...

lijkt me wel leuk... draadloos keyb. / muis setje er aan.... (met de ontvanger in de doos...)

1 ding zeker, niemand van acer komt ooit met z'n fikken aan mijn laptop (lui zijn niet te vertrouwen)

ik heb net ff wat holes in dat kapje gemaakt wat boven de hd en het geheugen zit:
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/3271/burstym1.jpg volgens mij werkt dit wel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Anoniem: 185882 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:25:
als ik dit ding zat ben, stop ik het mobo samen met een 20inch tft in 1 doos, en daar monteer ik dan screwholes in zodat ik hem op een vesa mount / arm of aan de muur kan bevestigen...

lijkt me wel leuk... draadloos keyb. / muis setje er aan.... (met de ontvanger in de doos...)

1 ding zeker, niemand van acer komt ooit met z'n fikken aan mijn laptop (lui zijn niet te vertrouwen)

ik heb net ff wat holes in dat kapje gemaakt wat boven de hd en het geheugen zit:
[afbeelding] volgens mij werkt dit wel aardig :)
ik heb zoiets ook overwogen, niet uit nood, maar puur om de HD wat te koelen. Ik ben benieuwd hoeveel het scheelt!
Mijn idee was om er een aluminium plaat voor te maken (exact hetzelfde als de originele kunststof plaat), als die goed aansluit op de HD, heb je een mooi groot koeloppervlak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
[...]

Mijn laptop is vandaag opgestuurd!
Ik heb al zo vaak gebeld dat ze toen ze de onderdelen vandaag kregen, hem meteen hebben gerepareerd, en opgestuurd.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-06 20:51
En jahoor, ik ben NOG steeds aan het wachten. Na lang bellen eindelijk een beetje duidelijkheid. Die prutsers hadden mijn laptop dus naar Duitsland gestuurd, maar daar hadden ze geen onderdelen liggen(vreemd voor een probleem wat zo vaak voorkomt). Mijn laptop ligt daar dus voor jan lul te wachten. Het blijkt dat ze in Nederland wel de onderdelen op voorraad hebben, waarom sturen ze dat ding dan in godsnaam naar Duitsland vraag ik me af. Als ik me laptop terug heb zal even een contractje opstellen wat de winkelier waar ik m gekocht heb mag ondertekenen. Ik ben niet van plan over een half jaar weer dat ding terug te sturen, dan wil ik gewoon een andere laptop, EN NOOIT MEER ACER DUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
Jeebus schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:29:
En jahoor, ik ben NOG steeds aan het wachten. Na lang bellen eindelijk een beetje duidelijkheid. Die prutsers hadden mijn laptop dus naar Duitsland gestuurd, maar daar hadden ze geen onderdelen liggen(vreemd voor een probleem wat zo vaak voorkomt). Mijn laptop ligt daar dus voor jan lul te wachten. Het blijkt dat ze in Nederland wel de onderdelen op voorraad hebben, waarom sturen ze dat ding dan in godsnaam naar Duitsland vraag ik me af. Als ik me laptop terug heb zal even een contractje opstellen wat de winkelier waar ik m gekocht heb mag ondertekenen. Ik ben niet van plan over een half jaar weer dat ding terug te sturen, dan wil ik gewoon een andere laptop, EN NOOIT MEER ACER DUS.
Jij hebt hetzelfde probleem? Wat raar dat ze er niet meer binnenkrijgen. Ze zeiden tegen mij dat de onderdelen door de douane waren tegehgehouden, en dat ze daar heel lang hebben gestaan. Wat ik hier allemaal van moet geloven?
Kan je je laptop niet ongerepareerd terug laten sturen, en dan opnieuw opsturen, maar zorgen dat hij dan in Nederland blijft?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-06 00:26
Felixje schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:55:
[...]

Mijn laptop is vandaag opgestuurd!
Ik heb al zo vaak gebeld dat ze toen ze de onderdelen vandaag kregen, hem meteen hebben gerepareerd, en opgestuurd.
Gister ook een mail ontvangen dat ie vandaag is verzonden..blijkbaar logistieke probleempjes als ze nu in een keer wel alles kunnen fixen.. Maar ja strax maar is kijken of alles nog werkt en het wel dezelfde laptop is :O En die thread Garantie schiet niet op, geld terugeisen? werkt niet bij mij, geen toegang :S.

Ongeveer 3 maanden is het nu geweest...dus eindelijk me laptopje terug...
Ik probeer al 2 weken de ACER-helpdesk te bereiken. Ben dat wachtmuziekje 'Flying high above the sky' onderhand wel beu
HAHAHAHA liedje is best irritant na 15 min wachtten.

[ Voor 14% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 15-03-2007 10:19 ]

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-06 20:51
Felixje schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:12:
[...]

Jij hebt hetzelfde probleem? Wat raar dat ze er niet meer binnenkrijgen. Ze zeiden tegen mij dat de onderdelen door de douane waren tegehgehouden, en dat ze daar heel lang hebben gestaan. Wat ik hier allemaal van moet geloven?
Kan je je laptop niet ongerepareerd terug laten sturen, en dan opnieuw opsturen, maar zorgen dat hij dan in Nederland blijft?
Ach, zoveel mensen als dat er in dat callcenter werken, zoveel verschillende smoezen krijg je te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
SpeeDRaZoR3 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:15:
[...]

HAHAHAHA liedje is best irritant na 15 min wachtten.
Ja, ik heb hierdoor ook een paar keer opgelegd voordat ik iemand aan de lijn had!!!

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
Weet iemand hoe ik mijn wireless werkend krijg?
Heb defender uitgezet, en launchmanager geinstalleerd. Krijg weer de melding dat hij hotkey.sys niet kan vinden.
Ook compatibiliteitsmodus geprobeerd.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:51

Thandor

SilverStreak

Wie maakt er een tweede deel aan? (Mits daar behoefte aan is). Deze is eigenlijk vol :)
Felixje schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 18:10:
Weet iemand hoe ik mijn wireless werkend krijg?
Heb defender uitgezet, en launchmanager geinstalleerd. Krijg weer de melding dat hij hotkey.sys niet kan vinden.
Ook compatibiliteitsmodus geprobeerd.
Wellicht zit hier iets tussen? :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
Thandor schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:40:
Wie maakt er een tweede deel aan? (Mits daar behoefte aan is). Deze is eigenlijk vol :)

[...]

Wellicht zit hier iets tussen? :)
Dit heb il allemaal al geprobeerd.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
Deel 2 is aangemaakt.
[Ervaringen]Acer aspire 502x deel 2

[ Voor 58% gewijzigd door Felixje op 16-03-2007 18:23 ]

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:51

Thandor

SilverStreak

En ik ben de laatste :+.
[Ervaringen] Acer Aspire 502x series (deel 2) dus :Y).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.