[PC] Battlefield 2 - Deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.557 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 18 september 2005 @ 18:31:
Ben ik de enige die niet weet wat ET is (behalve die alien op die fiets) :?
Wolfenstein: Enemy Territory

En over die no bag bug, ik heb wel vaak dat als ik gerived word,ik opeens een heel andere kit in mn handen heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, heb ik ook wel eens gehad! Heel vreemd.

Vanmiddag had ik overigens dat ik na het respawnen geen voertuigen meer zag... hoogstens een stuurtje en een pook die in de lucht leken te hangen. Van binnen was alles wel okay, maar gek was het wel. Er kwam iemand op me af rijden en ik zag alleen maar stof! :) Na een minuutje was het opeens weer goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 18:45:
[...]

En over die no bag bug, ik heb wel vaak dat als ik gerived word,ik opeens een heel andere kit in mn handen heb :/
Dat is iets anders, d'r liggen namelijk heel vaak dode mannetjes bij elkaar. Als die gerevived worden dan wordt op een hele rare manier die kits verdeeld. (raar als in; niet de kit die het dichtste bij ligt of die je had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Volgens mij moet er nog heel wat door EA gepatched (en verbouwd) aan dit spel worden...

Ikzelf heb tot nu toe 1 probleem gehad met de 1.2 patch: opeens een beeld vol artifacts... Opnieuw de game opstarten en het was weer normaal (en nee ik heb geen overgeklokt systeem)... Waar blijft 1.3 nou toch?

[ Voor 30% gewijzigd door Jorn1986 op 18-09-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:49

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Aha, thanks. Nog niet mee mogen maken, maar ik speel dan ook nooit als medic.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Stewie!

Keen must die!

De 1.1 patch komt 3/4 oktober uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

De persoon die je revived heeft dan jouw kit gebruikt of iemand anders heeft jouw kit even gepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Vanmiddag eens gemedict, en vaak mensen gezien die daarna geen weapon kit meer hadden. Ben normaal eigenlijk nooit medic, maar gewoon ff om te zien hoe zon L85a1 nou is. Wel handig wapen trouwens, met een 2x scope erop. Vind hem alleen niet super kwa accuracy en damage. Maar zoiezo beter dan de M16.

Zijn er hier eigenlijk meer mensen die de M16 gewoon een bout wapen vinden? Vooral omdat ie niet op auto kan maar alleen op burst en semi. De AK101 is een zoveel beter wapen, schiet volgens mij 7.62mm kogels en een m16 5.56mm. maar in de game kan je het vergeten met je m16 tegen een AK101.

edit: toen ik btw een keer zonder wapen zat, lag ik op een dak te campen, werd gefragt, viel van het dak af, maar mijn kit bleef op dat dak liggen. Toen ik werd gerevived zat ik dus zonder wapen

[ Voor 15% gewijzigd door Widow op 18-09-2005 22:04 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Ik speel bf2 al weer een maandje, bevalt me nog prima maar soms erger ik me kapot aan dingen.
Dat je met een bh ergens vliegt er een gevechtshelikopter tegen je aan botst (hoe heten die dingen ook al weer) en dat ik dan 5 teamkills tegen me hoofd aan krijg, kijk daar word je nou aggressief van :(
En ook als ik ga vliegen met weer die gevechtheli, vliegen kan ik al prima, maar er zijn gasten die nog mannetje raken als je recht achter ze vliegt. Wel relaxt zijn de gasten die goed een tv-geleide raket weten te besturen :)

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
alleen jammer dat dat tv-guided met je muis werkt, een joystick zou ik toch wel wat handiger vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er eindelijk achter wat een groot deel van de in-game lags veroorzaakt(bij mij tenminste), namelijk de EAX optie bij geluid, zodra ik die uitzette was het geluid wel iets minder, maar het spel liep veel soepeler :)

dus ik ff kijken of ik niet een resolutietje hoger kon spelen, dat ging evengoed...
daarna 4xAA aangezet en ook toen liep t spel nog beter dan met mindere settings en EAX aan
(het is niet compleet weg maar stukken minder)
wel vaag dat het geluid bij mij zo veel verschil maakt.
misschien een tip voor mensen met hetzelfde probleem? (ik weet dat t er best veel zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Misschien handig om te vermelden welke geluidskaart er in je systeem zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
The Widow Maker schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:02:
Vanmiddag eens gemedict, en vaak mensen gezien die daarna geen weapon kit meer hadden. Ben normaal eigenlijk nooit medic, maar gewoon ff om te zien hoe zon L85a1 nou is. Wel handig wapen trouwens, met een 2x scope erop. Vind hem alleen niet super kwa accuracy en damage. Maar zoiezo beter dan de M16.

Zijn er hier eigenlijk meer mensen die de M16 gewoon een bout wapen vinden? Vooral omdat ie niet op auto kan maar alleen op burst en semi. De AK101 is een zoveel beter wapen, schiet volgens mij 7.62mm kogels en een m16 5.56mm. maar in de game kan je het vergeten met je m16 tegen een AK101.

edit: toen ik btw een keer zonder wapen zat, lag ik op een dak te campen, werd gefragt, viel van het dak af, maar mijn kit bleef op dat dak liggen. Toen ik werd gerevived zat ik dus zonder wapen
Die Ak101 is inderdaad beter dan de m16, maar toch speel ik het liefst met die m16. DAttie niet op auto kan vind ik niet erg, omdat je anders gaat lopen sprayen en dan iemand niet meer raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:16:
[...]

Die Ak101 is inderdaad beter dan de m16, maar toch speel ik het liefst met die m16. DAttie niet op auto kan vind ik niet erg, omdat je anders gaat lopen sprayen en dan iemand niet meer raakt.
een of ander reden kan ik met de unlock niet schieten van de medic :S
met de m16 gaat prima
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
[...]

Volgens mij heeft er dan iemand anders jouw kit opgepikt.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 01:06:
Ik ben er eindelijk achter wat een groot deel van de in-game lags veroorzaakt(bij mij tenminste), namelijk de EAX optie bij geluid, zodra ik die uitzette was het geluid wel iets minder, maar het spel liep veel soepeler :)

dus ik ff kijken of ik niet een resolutietje hoger kon spelen, dat ging evengoed...
daarna 4xAA aangezet en ook toen liep t spel nog beter dan met mindere settings en EAX aan
(het is niet compleet weg maar stukken minder)
wel vaag dat het geluid bij mij zo veel verschil maakt.
misschien een tip voor mensen met hetzelfde probleem? (ik weet dat t er best veel zijn)
Zelfde hier met een SoundBlaster Live. Het staat zelfs als tip in sommige tweak guides / op sommige fora. Mijn geluid is overigens ook niet goed als ik hem op hardware zet. Het is net of sommige dingen heel dof zijn en andere weer veel te hard of overstuurd raken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

yep, ook paar keer gehad... Vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:45:
[...]

yep, ook paar keer gehad... Vaag
Dat is normaal... jij bent waarschijnlijk medic en die andere gast pakt dat jouw medic kit om jou te reviven, dan krijg jij waarschijnlijk zijn kit.
Ik heb nog nooit gehad dat ik geen medic was en opeens een andere kit kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, wat is nu eigenlijk het verschil tussen de optie hardware en software bij geluid en welke is beter? Kwalitatief kan ik iig geen verschil ontdekken.
Ikzelf heb een ASUS P5LD2 met onboard audio en het klinkt mijns inziens prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:54:
Klein vraagje, wat is nu eigenlijk het verschil tussen de optie hardware en software bij geluid en welke is beter? Kwalitatief kan ik iig geen verschil ontdekken.
Ikzelf heb een ASUS P5LD2 met onboard audio en het klinkt mijns inziens prima :)
Dan moet je eens een echte geluidskaart proberen, dan gaat een wereld voor je open.
Het verschil tussen bijvoorbeeld een Audigy en de software verwerking is écht enorm groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
The Widow Maker schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:02:
De AK101 is een zoveel beter wapen, schiet volgens mij 7.62mm kogels en een m16 5.56mm. maar in de game kan je het vergeten met je m16 tegen een AK101.
De AK-101 is ook 5.56mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:08:
[...]

Dan moet je eens een echte geluidskaart proberen, dan gaat een wereld voor je open.
Het verschil tussen bijvoorbeeld een Audigy en de software verwerking is écht enorm groot :)
Bij mij werkt de "hardware" accell helaas niet goed in BF-2 waardoor ik wel op software moet spelen. Wat kun je verwachten wat betreft performance als ik deze kaart vervang door iets wat wel hardware kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

DaMorpheus schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:08:
[...]

Ik gebruik een Audigy 2 (retail) en heb EAX uitstaan, maar wel met de hardwaresetting aan. Ik verdom het om met zo'n kaart op software te spelen, dan maar wat lag.
De vraag is, waar ligt het nou aan? Brakke implementatie van EA/BF2 of zijn die Creative drivers nou zo slecht?

Ik gebruik overigens de nieuwste drivers, die sowiezo voor verbetering hebben gezorgd, zoals minder ruis. Nou Battlefield 2 nog, met andere games is er geen enkel probleem.......

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:20:
[...]

Bij mij werkt de "hardware" accell helaas niet goed in BF-2 waardoor ik wel op software moet spelen. Wat kun je verwachten wat betreft performance als ik deze kaart vervang door iets wat wel hardware kan spelen?
Performance niet op gelet, maar het geluid is echt zoveel beter, niet normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

bvk schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:27:
[...]

Ik gebruik een Audigy 2 (retail) en heb EAX uitstaan, maar wel met de hardwaresetting aan. Ik verdom het om met zo'n kaart op software te spelen, dan maar wat lag.
De vraag is, waar ligt het nou aan? Brakke implementatie van EA/BF2 of zijn die Creative drivers nou zo slecht?

Ik gebruik overigens de nieuwste drivers, die sowiezo voor verbetering hebben gezorgd, zoals minder ruis. Nou Battlefield 2 nog, met andere games is er geen enkel probleem.......
Jij hebt lag vanwege je Audigy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

DaMorpheus schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:30:
[...]

Jij hebt lag vanwege je Audigy?
Ik bedoel het stotteren en tragere laden, niet de connectie lag. Zou ook wat zijn met een 8 Mbit Xs4all verbinding ;)

Zet ik hem op software, dan wordt de boel aanmerkelijk sneller geladen, met EAX aan is het niet te doen.
Denk dat ook hier de hogere setting een hoop RAM vreet...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

bvk schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:45:
[...]

Zou ook wat zijn met een 8 Mbit Xs4all verbinding ;)
Lag heeft niets te maken met de bandbreedte van je verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Bor de Wollef schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:46:
[...]

Lag heeft niets te maken met de bandbreedte van je verbinding.
Niet met die 8 Mbit nee, maar wel met Xs4all:

Pingen naar gathering.tweakers.nl [213.206.99.110] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 213.206.99.110: bytes=32 tijd=11 ms TTL=57
Antwoord van 213.206.99.110: bytes=32 tijd=10 ms TTL=57

;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

bvk schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:52:
[...]

Niet met die 8 Mbit nee, maar wel met Xs4all:

Pingen naar gathering.tweakers.nl [213.206.99.110] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 213.206.99.110: bytes=32 tijd=10 ms TTL=57

;)
Ach ja, dat hangt van veel meer dingen af dan je provider hoor. Ik heb met demon bv regelmatig een ping van 8ms naar gathering.tweakers.net maar we gaan nu wel erg offtopic zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 30-08 11:55
Redje schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:49:
[...]

Dat is normaal... jij bent waarschijnlijk medic en die andere gast pakt dat jouw medic kit om jou te reviven, dan krijg jij waarschijnlijk zijn kit.
Ik heb nog nooit gehad dat ik geen medic was en opeens een andere kit kreeg.
Ik wel. ik was MEC op Gulf of Oman en had een mec specops kit. vervolgens neergeschoten, gerevived door een medic en opeens een USMC specops kit in m'n handen. En nee, er lagen geen andere kits op de grond waar ik was neergeschoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Sterker nog, die 8 mbit verbinding heeft geen reet met je ping te maken (tot bepaalde hoogte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
wanneer je bandbreedte groter is, is er minder kans dat je ping pakket voorrang moet geven aan een ander data pakket. Een grotere bandbreedte kan dus tot een lagere ping leiden, maar alleen als je het grootste gedeelte van die bandbreedte ook gebruikt

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Bor de Wollef schreef op maandag 19 september 2005 @ 10:54:
[...]

Ach ja, dat hangt van veel meer dingen af dan je provider hoor. Ik heb met demon bv regelmatig een ping van 8ms naar gathering.tweakers.net maar we gaan nu wel erg offtopic zo.
Niet helemaal, we zijn aan het uitzoeken waar de traagheid van BF2 vandaan komt. Maar misschien inderdaad meer iets voor SPV.

echt offtopic: typte .nl ipv .net, "leuke" site krijg je dan :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

rac-on schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:06:
wanneer je bandbreedte groter is, is er minder kans dat je ping pakket voorrang moet geven aan een ander data pakket. Een grotere bandbreedte kan dus tot een lagere ping leiden, maar alleen als je het grootste gedeelte van die bandbreedte ook gebruikt
Je zegt het fout.
Hoog bandbreedte verbruik kan leiden tot een hoge ping, en niet andersom dat een grote bandbreedte leid tot een lagere ping ;)

Bandbreedte heb je tegenwoordig voldoende, ook met een adsl basic. Het gaat vooral om de connecties van je provider, met welke netwerkpartijen zij zaken doen en op welke exchanges zij zitten (bijvoorbeeld ams-ix, als je NL provider daar al niet op zit dan kan je beter direct weggaan :P )

Omdat in Nederland bijna elke partij op de ams-ix zit heb je hier ook veel lage pingtijden naar Nederlandse servers. Het netwerk wat wij gebruiken zit ook rechtstreeks op de DE-CIX (Frankfurt) en BNIX (Brussel) zodat ook veel Duitse en Belgische spelers een optimale ping hebben.

IIG: de gameplay wordt dus beinvloed door 2 zaken:
1- netwerk van jouw leverancier en het netwerk van de gamehoster
2- de beschikbare bandbreedte

Punt 1 is dus hierboven beschreven en altijd belangrijk, punt 2 zie je vaak terugkomen als mensen ingame lag krijgen bij een normale pingtijd. Vaak hebben zij dan packetloss doordat zij bijvoorbeeld gebruik maken van een wifi verbinding, of iemand in huis flink aan het downloaden is waardoor er weinig bandbreedte overblijft voor BF2 of als je bijvoorbeeld Chello gebruikt en er packetloss is op het Chello netwerk. Helaas heeft Chello dat vaker meegemaakt, dan zat hun ams-ix lijn volledig vol waardoor er enorme packetloss optrad op alle Nederlandse verbindingen. Voor downloaders misschien minder erg, maar voor gamen is dat funest. In Belgie is Telenet goed in het veroorzaken van problemen. Telenet wilt namelijk geld van haar klanten én van datacentra/colocaters. Hierdoor hebben zij enorm slechte verbindingen die regelmatig volledig vol zitten danwel gewoonweg fout werken waardoor alle klanten van Telenet ontzettend slechte verbindingen krijgen met gameservers.

[ Voor 50% gewijzigd door Stewie! op 19-09-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd speel ik vaak op duitse servers.
Deze hebben vaak een redelijke goede ping en er is eigenlijk weinig gezeik.

Wat mij eigenlijk wel opvalt is dat er op de grotere servers (64 man) vaker lame gedrag voorkomt dan op de kleinere server (20 tot 32 man)
Dus bv het blijven wachten op een chopper etc, speel daarom eigenlijk liever op kleinere servers dan de 64 man servers.

Laatst squad leader gespeeld, ging wel lachen.
Op een gegeven moment had iedereen in mn squad een eigen tank/apc.
Ik mn commando geven en whoppa hele sliert groene voertuigen er naar toe :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Tsja, het begon ermee dat bij mij (en anderen) de geluidskaart settings voor meer of minder ingame lag (beter gezegd vertraging) zorgen.

De verbindingen van Xs4all zijn over het algemeen subliem, dus daar kan het niet aan liggen. Ook een ping of tracert naar bijvoorbeeld de i3d servers zijn 11 ms of lager. Alleen ingame niet, dan wordt het op zijn laagst 20 ms....

Wordt voor mij denk ik tijd dat Xs4all een paar BF2 servers gaat hosten ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

bvk schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:33:
Tsja, het begon ermee dat bij mij (en anderen) de geluidskaart settings voor meer of minder ingame lag (beter gezegd vertraging) zorgen.

De verbindingen van Xs4all zijn over het algemeen subliem, dus daar kan het niet aan liggen. Ook een ping of tracert naar bijvoorbeeld de i3d servers zijn 11 ms of lager. Alleen ingame niet, dan wordt het op zijn laagst 20 ms....

Wordt voor mij denk ik tijd dat Xs4all een paar BF2 servers gaat hosten ;)
Ingame ping is altijd hoger dan de ping van de commandline ;)
Overigens gaat Casema wél een ranked server nemen voor hun klanten 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 19-09-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er iets als een vast GoT squad ofzo? Ik wil weleens met de leute hier in een squad. Misschien leuk om eens te organiseren als het er nog niet is? Op de server van DjMantri misschien..

Lid 1 meldt zich in elk geval: rubenski | special ops

Ik lust er graag een medic bij en een engi is ook altijd fijn

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:26:

Laatst squad leader gespeeld, ging wel lachen.
Op een gegeven moment had iedereen in mn squad een eigen tank/apc.
Ik mn commando geven en whoppa hele sliert groene voertuigen er naar toe :Y)
Als je er dan ook nog een "Linebacker" tussen hebt zitten ben je vrijwel ongenaakbaar en kan je één voor één alle vlaggen pakken, dat is echt cool :9 Wel mekaar goed dekking geven natuurlijk!

Maak je nou alleen een verbinding naar de gameserver of ook meteen naar de account/stats servers? M.a.w. speelt alleen de ping naar de gameserver een rol of ook de verbinding naar andere servers?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Yeah, net mijn eerste 2 gouden medailles gehaald, als commander zelfs :P..............meestal gaat het commander zijn me niet zo goed af, maar deze keer gelukkig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 13000 punten en ik ben nog nooit commander geweest... Misschien maar eens proberen vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op maandag 19 september 2005 @ 11:47:
[...]
Als je er dan ook nog een "Linebacker" tussen hebt zitten ben je vrijwel ongenaakbaar en kan je één voor één alle vlaggen pakken, dat is echt cool :9 Wel mekaar goed dekking geven natuurlijk!
Qua air-defense vind _ik_ een linebacker/tangakuska(?) zwaar inferieur aan een fav/dpv of vodnik/hmv. Die missiles doen zeker meer damage (als ze eindelijk een keer raken) maar je bent er veel te snel door heen. Wat je dan overhoud is een langzaam tank achtig vehicle met een gun waar je sowieso geen armor mee aankunt en tegen heli's hebben ze ook al dubieuze slagkracht.

Laatst op Zatar zat ik met 3 man op TS en hadden we 3 APC's en 1 fav. We waren met 3 engineers en 1 support dude voor nodige repairs en ammo. Met dit team hebben we alle 5 vlaggen gecapt zonder dat er ook maar iemand doodging. De reden dat het zo goed ging is omdat met 3 apc's de snelheid erin blijft, en omdat een apc niet zo gek veel doet tegen een chopper ging de dus fav mee (die turret doet wel wat tegen attack choppers en BH's). Als we nou ipv een fav een AA-vehicle hadden gepakt, hadden we vast meer kans tegen jets en helis gehad maar hadden die 3 apc's constant op dat stomme ding moeten staan wachten. Sowieso heeft die Mec AA een ontzettend gigantisch reservewiel in beeld, en geen "pop-smoke" functie.

Het enige waar ik die AA goed in vind is anti-personel, maar het is echt mijn minst favoriete voertuig.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 12:24 . Reden: edit. En AA-vehicles maken spelfouten :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:22:
[...]

Qua air-defense vind _ik_ een linebacker/tangakuska(?) zwaar inferieur aan een fav/dpv of vodnik/hmv. Die missiles doen zeker meer damage (als ze eindelijk een keer raken) maar je bent er veel te snel door heen. Wat je dan overhoud is een langzaam tank achtig vehicle met een gun waar je sowieso geen armor mee aankunt en tegen heli's hebben ze ook al dubieuze slagkracht.

Laatst op Zatar zat ik met 3 man op TS en hadden we 3 APC's en 1 fav. We waren met 3 engineers en 1 support dude voor nodige repairs en ammo. Met dit team hebben we alle 5 vlaggen gecapt zonder dat er ook maar iemand doodging. De reden dat het zo goed ging is omdat met 3 apc's de snelheid erin blijft, en omdat een apc niet zo gek veel doet tegen een chopper ging de dus fav mee (die turret doet wel wat tegen attack choppers en BH's). Als we nou ipv een fav een AA-vehicle hadden gepakt, hadden we vast meer kans tegen jets en helis gehad maar hadden die 3 apc's constant op dat stomme ding moeten staan wachten. Sowieso heeft die Mec AA een ontzettend gigantisch reservewiel in beeld, en geen "pop-smoke" functie.

Het enige waar ik die AA goed in vind is anti-personel, maar het is echt mijn minst favoriete voertuig.
Zo'n AA voertuig is inderdaad erg langzaam, daar heb je helemaal gelijk in. Voordeel is natuurlijk wél het pantser en dat een heli of jet een lock op zich krijgt waardoor die toch wat voorzichtiger zal zijn.
Terwijl een fav met een klein salvo van een Gatling gun al weg is.

Overigens zou je volgens het boekje met Shift een "turbo" functie hebben, maar dat heeft bij mij nog nooit gewerkt. Bij iemand anders wel?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op maandag 19 september 2005 @ 01:41:
Misschien handig om te vermelden welke geluidskaart er in je systeem zit. :)
Ik heb gewoon zon on-board kaartje op mijn mobo(Asus P5GD1-VM), dus geen fatsoenlijke geluidskaart. misschien dat die EAX-optie daarom zoveel prestatie wegnam?

@bvk, die turbo kun je gebruiken als je in een jet zit, dan ga je harder :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:17
bvk schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:33:
[...]

Zo'n AA voertuig is inderdaad erg langzaam, daar heb je helemaal gelijk in. Voordeel is natuurlijk wél het pantser en dat een heli of jet een lock op zich krijgt waardoor die toch wat voorzichtiger zal zijn.
Terwijl een fav met een klein salvo van een Gatling gun al weg is.

Overigens zou je volgens het boekje met Shift een "turbo" functie hebben, maar dat heeft bij mij nog nooit gewerkt. Bij iemand anders wel?
Nee, die functie doet volgens mij ook niks, behalve dan in vliegtuigen (afterburner)..

Over de AA en vliegtuigen gesproken trouwens.. Ik hoop dat ze daar ook iets aan gaan doen in de volgende patch, want de balance vliegtuigen v AA is echt om te huilen op dit moment.. De AA is veels te zwak.. Gisteren weer een potje gespeeld op Operation Clean Sweep, en er zaten weer een paar flight-jockies in het andere team, die doodleuk K/D scores haalde van 72-2 etc.. En ik heb echt constant lopen proberen ze neer te halen, dat is dus vrij kansloos, en ondertussen gooien ze wel contant bommen op je die alles in 1x plat gooien.. Dan gaat de fun er snel af kan ik je melden.. Ik vind het prima dat er sterke vliegtuigen etc in het spel zitten, maar geef me dan iig wel iets nuttigs waarmee ik iets kan terugdoen.. Nu ontwijken ze die rakketten veels te makkelijk.. Zorg dan dat 1 AA-raket hit al genoeg is, of zorg ervoor dat ze veel minder snel weer flares kunnen gebruiken ofzo.. Een tank is b.v. op de grond ook heel sterk, maar daar heb je tenminste nog voldoende middelen tegen (AA-infantry, C4, en mijnen).. De Linebacker en AA-turrets zijn nu vooral 'gooi je bommen hier want we kunnen je toch niet raken' plekken, echt totaal kansloos..

[ Voor 10% gewijzigd door Inflatable op 19-09-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een geluisgerelateerd vraagje. Het is volgens mij al meerdere malen langsgekomen maar ik kan het middeels zoekfunctie niet vinden :?
Als ik de ingame VOIP gebruik dan ben ik wel hoorbaar alleen erg zacht terwijl ik de anderen wel goed hoor. In BF2 staat alles op zijn hardst echter ik kan " boost mic" of zoiets niet aanvinken.
Ook kan ik in windows bij geluidsopties niet dde geavanceerde volumeregeling slecteren, deze is domweg niet beschikbaar.
Iemand hetzelfde probleem gehad of weet iemand een oplossing?
Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:27:
[...]
Ik heb gewoon zon on-board kaartje op mijn mobo(Asus P5GD1-VM), dus geen fatsoenlijke geluidskaart. misschien dat die EAX-optie daarom zoveel prestatie wegnam?
EAX is van Creative Labs en dus ook bedoeld voor hun geluidskaarten, bij onboard geluid moet je CPU hard aan het werk als je software en EAX aanzet, dus daarom had je lagere prestaties met EAX aan!!

[ Voor 1% gewijzigd door Epitome op 19-09-2005 14:46 . Reden: ipv hardware bedoelde ik software ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyber Spy
  • Laatst online: 03-05-2022
Ik heb nog een mooi filmpje gevonden:

Download Mine (156 MB)
Afbeeldingslocatie: http://www.totalbf2.com/fi/mine.jpg

Zitten leuke scenes tussen, het helicopter campen word iig wel wat overdreven. :P

BF2 stats - [RP2M]Snipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk Sergeant dus weer tijd voor een ander wapen. Ik twijfel tussen de Spec Ops en Engineer, heb al assault en Anti-tank. Wie o wie kan mij overtuigen welke te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:12
Even een hardware vraagje:

Ik speel met een microsoft sidewinder pro stick,daar zit zo'n mini joystick op aan de bovenkant.
Normaal kan je die gebruiken om rond te kunnen kijken als je in een heli of whatever zit maar ik krijg deze niet ingesteld alszijnde rondkijker.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan instellen?

Afbeeldingslocatie: http://www.intel.demon.nl/sidewinder.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:00:
Eindelijk Sergeant dus weer tijd voor een ander wapen. Ik twijfel tussen de Spec Ops en Engineer, heb al assault en Anti-tank. Wie o wie kan mij overtuigen welke te nemen.
Ik ben erg tevreden over de spec ops unlock (G36C) maar ik zou degene kiezen die je het meest denkt te gebruiken, Engineer is alleen nuttig voor close range, maar is wel een echt sterker wapen dan de standaard shotgun, naar mijn mening iig, mijn volgende unlock is nog ver weg maar speel maar speel de laatste tijd weer veel support dus denk dat dat mijn volgende unlock wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Wat hierboven ook al opgemerkt is, ben ik ook tegengekomen: veel lekkerder spelen op servers met zeg tussen de 16 en de 26 man. Veel eerder teamwork en veel minder ge-etter. Meestal kijk ik naar een server met een lage ping, dan naar het aantal deelnemers en vervolgens hoe ver ze al zijn in de ronde (een server met b.v. iedereen >100 punten join ik niet; kijk ik even of er ook lagere zijn). En 9 van de 10 keer levert dat lekker spelen op!

Over de AA in BF2: IRL zijn de mannen met de vliegtuigen spookbenauwd voor triple A of stingers. Op het moment dat ze in een bombrun zitten (waar ze toch een tijd voor moeten "uitlijnen") en ze krijgen een lock, zullen ze direct evasive manouvres gaan maken; doorgaans >4g turns samen met chaff (niet geimplementeerd in BF2) en flares.
De A10 is inderdaad een aparte hapsnurker in het geheel; de piloot zit in een titanium badkuip; de kist zelf kan tot 1 engine verliezen en x% (weet ik niet meer) van de primary wings. Dan nog blijft ie bestuurbaar. De rest van de kisten weten wel beter; AAA schiet doorgaans met HE proximity fused rotzooi, wat behoorlijke ellende kan geven. Een birdhit is al niet gewenst, laat staan een hit uit een 40mm AAA.
Dat valt me in BF2 erg tegen; de flightjocks zijn inderdaad totaal niet bang voor het aa gebeuren, aangezien dat totaal niet in balans is tov het real life gebeuren. Als dat aangepakt wordt, en beter gebalanceerd, dan komt de vlag er absoluut anders bij te hangen en vrees ik dat er minder punten met vliegen gehaald worden!

Enneh, ik kan het enigzins (een beetje maar) weten; ben 6 jaar kvv off. bij de Klu geweest als.... jawel, off vuurleiding geleide wapens en short range airdefense. O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Epitome schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:53:
[...]

EAX is van Creative Labs en dus ook bedoeld voor hun geluidskaarten, bij onboard geluid moet je CPU hard aan het werk als je hardware en EAX aanzet, dus daarom had je lagere prestaties met EAX aan!!
Volgens mij heeft de optie "hardware" daar totaal niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Cyber Spy schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:54:

Download Mine (156 MB)
[afbeelding]

Zitten leuke scenes tussen, het helicopter campen word iig wel wat overdreven. :P
http://totalbf2.filecloud...le.php?user_file_id=44718 is ook erg goed (en wat kleiner om te downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Download Mine (156 MB)
[afbeelding]

:')

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gyedema

Nou, gelukkig maar dat het realisme ver te zoeken is. Anders rijden er tanks met 80km/h rond en wint Amerika altijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Bor de Wollef schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:24:
[...]
Volgens mij heeft de optie "hardware" daar totaal niets mee te maken.
Je hebt gelijk, bij software heeft de CPU meer te berekenen dan bij hardware. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:36:
@gyedema

Nou, gelukkig maar dat het realisme ver te zoeken is. Anders rijden er tanks met 80km/h rond en wint Amerika altijd. ;)
Waar het om gaat is dat de balans ook ver te zoeken is. Ik heb aardig wat met straaljager simulators zoals Falcon 4 of Lock-On gespeeld en dan is het ontwijken van AA of het maken van bijvoorbeeld een looping niet zomaar gedaan. Alleen al het onderscheiden van de diverse piepjes en tones kost je dagen van training.

In BF2 is dit een eitje, je bent zo die lock kwijt en de eerste beste raket is raak.....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

bvk schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:52:
[...]

Waar het om gaat is dat de balans ook ver te zoeken is. Ik heb aardig wat met straaljager simulators zoals Falcon 4 of Lock-On gespeeld en dan is het ontwijken van AA of het maken van bijvoorbeeld een looping niet zomaar gedaan. Alleen al het onderscheiden van de diverse piepjes en tones kost je dagen van training.

In BF2 is dit een eitje, je bent zo die lock kwijt en de eerste beste raket is raak.....
Het is en blijft natuurlijk ook een arcade game he. BF-2 is helemaal niet gemaakt om realistisch te zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:33
Inderdaad, gelukkig ook maar. Volgens mij heb je real life ook wel Air to Air missle's met een bereik van 80km oid. Tja, lekker dan als je een map hebt van 2 bij 2 km :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Bor de Wollef schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:56:
[...]

Het is en blijft natuurlijk ook een arcade game he. BF-2 is helemaal niet gemaakt om realistisch te zijn namelijk.
Dat snap ik, maar zorg dan óók dat de eerste de beste raket (mits goed gemikt, als ie van je vandaan vliegt) van een Linebacker raak is :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Flex schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:04:
Even een hardware vraagje:

Ik speel met een microsoft sidewinder pro stick,daar zit zo'n mini joystick op aan de bovenkant.
Normaal kan je die gebruiken om rond te kunnen kijken als je in een heli of whatever zit maar ik krijg deze niet ingesteld alszijnde rondkijker.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan instellen?

[afbeelding]
Heb dezelfde stick. Je kan het zover ik weet niet instellen/gebruiken om rond te kijken. Je hebt maar 4 kijkmogelijkheden (F9-F12)

Je kan de knoppen wel instellen om één van die kijkrichtingen te kiezen.
Bor de Wollef schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:56:
[...]

Dat merk je wel heel duidelijk als je in een jet negatieve G 's trekt.

Maar..... Het zou wel gaaf zijn om rond te kunnen kijken door het gebruik van die gezichtsveldregeling.

[ Voor 17% gewijzigd door Falcon2107 op 19-09-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt rondkijken in je cockpit dmv van de ctrl knop ingedrukt te houden en dan met je muis te bewegen (superonhandig), of je dit kan configuren met joystick weet ik niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:25:
je kunt rondkijken in je cockpit dmv van de ctrl knop ingedrukt te houden en dan met je muis te bewegen (superonhandig), of je dit kan configuren met joystick weet ik niet ...
Dat zou dus heel mooi zijn. Als je voor die mouse-look-around je knoppen op je stick kan gebruiken. en dus ten alle tijden je handen gewoon op de stick kunt houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Falcon2107 op 19-09-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
MarcoZ20 schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:16:
[...]

Maar waarom gaat jouw voorkeur dan uit naar de m16? Want dat ding raakt echt geen moer en een pistool doet meer damage lijkt het :/

Ow en auto is wel makkelijk als je iemand op close range tegenkomt. Als jij 1m voor mij staat maakt het niet meer uit dat ie dan heel onscherp is, raak is raak :+
Hmm dan vraag ik me echt af wat ze bij Colt mis hebben gedaan. Want ze zijn dus beide hetzelfde caliber en toch is de AK101 10x beter. Hij is preciezer, doet meer damage. Als ik een weaponkit van een MEC oppakt in Karkant, ik speel graag met de PKM vanwege dat geluidje, dan zit er vaak ook een AK101 bij. Dan heb ik echt iets van dit is de beste gun, kom maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nee, natuurlijk is en blijft het een game en is realisme soms wat veraf. Maar zorg dan dan de balans wat terug te vinden is, is feitelijk mijn betoog. Zorg dan, dat als er iemand in een F18 over komt snorren en in één keer een riedel mennekes al dan niet in tanks of wat dan ook omlegt, ook moet maken dat ie wegkomt omdat ie anders een stinger in zijn pijp krijgt. En geloof me: dan gaat ie neer, irl.

Overigens, Sarcastro, is de topsnelheid van de M1A2 Abrams 42mph met een cross country speed van 30mph. Dus die 80km per uur is helemaal niet zover naast de werkelijkheid.... En in BF2 heb ik ook niet altijd het idee dat er rond de 60-70kmpu wordt gereden met zo'n tank, eerder iets van 30-40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Volgens mij kan het niet; heb wel zitten zoeken. Dat geklooi met die ctrl en muis is inderdaad amper te doen als je aan het vliegen bent. Laat staan als je met joystick vliegt en dán nog eens met ctrl-muis wil gaan gluren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Klopt...maar het zou zo handig zijn om gewoon die mini joystick te kunnen gebruiken ipv ctrl ingedrukt houden en dan je muis en je joystick te gebruiken...zeker als je met neide rechtshandig ben.
Ik heb het al geprobeerd om de mini joystick te configgen maar dat werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
gyedema schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:44:
[...]

Volgens mij kan het niet; heb wel zitten zoeken. Dat geklooi met die ctrl en muis is inderdaad amper te doen als je aan het vliegen bent. Laat staan als je met joystick vliegt en dán nog eens met ctrl-muis wil gaan gluren...
Klopt...nou moet ik zeggen dat dat dat allemaal wel zou lukken maar het is te omslachtig,het zou zo makkelijk kunnen zijn om met de mini joystick direct rond te kijken.

Heb wel eens een ronde in een jet gezeten en als commander alle squads aangestuurd incl. supply en art. :+ alleen stort je na 10 min. neer omdat je op een gegeven moment niet meer weet waar je mee bezig ben met al die knoppen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De minijoystick (tophat) is wel zo in te stellen dat je ermee in de cockpit om je heen kan kijken...
Terwijl je het gebruikt kun je niet de straaljager (chopper) besturen...

Er is een extra proggramma voor nodig dat joy2key (of joytokey) heet...

Ik ben dit meerdere malen tegengekomen op:
http://www.forumplanet.co...efield/forum.asp?fid=7419

Doe daar eens een search naar die naam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
The Widow Maker schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:42:
[...]

Hmm dan vraag ik me echt af wat ze bij Colt mis hebben gedaan. Want ze zijn dus beide hetzelfde caliber en toch is de AK101 10x beter. Hij is preciezer, doet meer damage.
//off-topic
Waarom zou dit per se een Colt zijn? Kan ook een DPMS, Bushmaster, Olympic Arms o.i.d. zijn
//off-topic

Zelf denk ik dat ze het bij EA een beetje verkeerd hebben gedaan :+ met die damage & accuracy models dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 07:49:
[...]

Stilhangen? In welk universum is dat....? Dit vind ik wel mooi: "The Thunderbolt II's 30mm GAU-8/A Gatling gun can fire 3,900 rounds a minute" :9~ :9~

Hij is wel supersterk...ik heb een keer in een documantaire gezien dat er een was beschoten en toen de piloot weer terug was op zn basis bleek dat er een gat in de vleugel zat waar gewoon een stoel doorheen paste! Dit is ook een van de weinige "fighters" waarvan de controls nog mechanisch aanwezig zijn.

bron:
http://www.af.mil/factsheets/factsheet.asp?fsID=70
Ik heb deze 2 jaar geleden gezien bij de vliegshow in Leopoldsburg (Sanicole) in Belgie. Leuke dag, Een Belg presenteert alle vliegtuigen goed en in verstaanbaar Nederlands. Komt dus die Thunderbolt, neemt er een wazige Amerikaan die slecht verstaanbaar in het Amerikaans en echt op de toon van kijk ons eens met de super thunderbolt en blablabla... Mooi ding maar die dogfights van de Nederlandse F16 formatie 10 keer beter, en die Harrier op 15 meter afstand de lucht in zien gaan is toch wel echt heftig.

(maar goed misschien té offtopic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
[...]

Maar waarom gaat jouw voorkeur dan uit naar de m16? Want dat ding raakt echt geen moer en een pistool doet meer damage lijkt het :/

Ow en auto is wel makkelijk als je iemand op close range tegenkomt. Als jij 1m voor mij staat maakt het niet meer uit dat ie dan heel onscherp is, raak is raak :+
De M16 is toch ook wel een van mijn favo's :D
Ik gebruik hem het meest in single-shot modus, 4 kogels minimaal heb je nodig, ik dacht 30 damage per kogel.
Van dichtbij (Karkand) is een automaat handiger idd, indrukken en sproeien maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ja natuurlijk krijg je veel mooiere dogfights met F16's of Flankers of Fulcrums. De A10 is een tankbuster, en niet bedoelt voor dogfights. Sterker nog: dat komt niet goed. Het kreng vliegt zo tergend langzaam, da's meer kruipen, vliegtuiggewijs dan. En dat is nou net zijn sterke punt: die langzame snelheid. Meer tijd dus om aan te leggen en kalm te richten. Wat ze doen is vaak met zijn tweetjes "swayen": één voor en één achter, dan gaat de één een langzame rol naar links in en de ander naar rechts, op het moment van ca. 45 graden de andere kant op. Voor een doelvolgradar is dat verrekte irritant; je bent telkens je lock kwijt en hij springt van het ene op het andere target. Vervolgens blijven de mannen hun eigen target netjes in sight houden en hupsakee, derover heen met die Gau8. En da's heel nie prettig, ook in een tank nie... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Oké, om alles even samen te vatten:

In het echt:
(voor zover flightsims realistisch zijn)
-Maak je met een F15 niet zomaar een looping zonder tegen een red-out of stall aan te lopen
-Is het erg lastig AA te ontwijken en wordt je helemaal gek van de tones die afgaan
-Moet je heel goed plannen wil je AMRAAM of Sidewinder raak zijn, laat staan je MK2 bommen
-Heeft een Abrams, Linebacker, Leopard 2 of whatever een topspeed van zo'n 65 KM/uur

In BF2:
-Is een looping met een F15 heel gemakkelijk
-Is het ontwijken van AA raketten heel gemakkelijk
-Rijd een Abrams misschien 40 en een Linebacker misschien 20 KM/uur en raak je shit
-Is in een jet een lock-->piep-->schiet-->raak-->kill

Zoals al gezegd is dit natuurlijk geen sim, maar een arcadespel. Alleen is de balans gewoon voor verbetering vatbaar en daar geef ik geydema helemaal gelijk in.

Ik hou er verder over op, maar misschien iets voor een volgende patch?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die zijn joystick gebruikt als ie in een helicopter vliegt ?

Ik probeer dat ook met mijn cougar maar dat wilt niet lukken alles reageert zo traag om het maar te zeggen, in een vliegtuig gaat het prima.

Wie heeft er een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:26:
Is er iemand die zijn joystick gebruikt als ie in een helicopter vliegt ?

Ik probeer dat ook met mijn cougar maar dat wilt niet lukken alles reageert zo traag om het maar te zeggen, in een vliegtuig gaat het prima.

Wie heeft er een oplossing
Gewoon met toestenbord en muis blijven vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
[...]

[...]

Hmm dan vraag ik me echt af wat ze bij Colt mis hebben gedaan. Want ze zijn dus beide hetzelfde caliber en toch is de AK101 10x beter. Hij is preciezer, doet meer damage. Als ik een weaponkit van een MEC oppakt in Karkant, ik speel graag met de PKM vanwege dat geluidje, dan zit er vaak ook een AK101 bij. Dan heb ik echt iets van dit is de beste gun, kom maar op.
Met de m16 raak ik mannetjes makkelijker dan met de AK101, misschien door het "vizier" wat erop zit. Heb iig heel vaak over grote afstand mannetjes eerder neer met die m16, dan met de AK. Close-range is die AK wel sterker indd, maar zorg er meestal voor dat de mannetjes niet zo dichtbij kunnen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:45:
Nog even een geluisgerelateerd vraagje. Het is volgens mij al meerdere malen langsgekomen maar ik kan het middeels zoekfunctie niet vinden :?
Als ik de ingame VOIP gebruik dan ben ik wel hoorbaar alleen erg zacht terwijl ik de anderen wel goed hoor. In BF2 staat alles op zijn hardst echter ik kan " boost mic" of zoiets niet aanvinken.
Ook kan ik in windows bij geluidsopties niet dde geavanceerde volumeregeling slecteren, deze is domweg niet beschikbaar.
Iemand hetzelfde probleem gehad of weet iemand een oplossing?
Mijn dank is groot _/-\o_
Ff een quote van mezelf omdat de volgende pagina al na een kwartier nadat ik gepost had bereikt was. Hoezo druk bezocht topic :)
Graag als iemand het probleem herkent een reactie want ik wil er toch heel graag gebruik van maken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Download Mine (156 MB)
[afbeelding]

Erg leuk gedaan, vooral de Monty Phyton clips.

mine.. :')

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

ROFLASTC schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:33:
[...]

Erg leuk gedaan, vooral de Monty Phyton clips.

mine.. :')
Dit soort filmpjes zijn gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:21:
[...]

Ff een quote van mezelf omdat de volgende pagina al na een kwartier nadat ik gepost had bereikt was. Hoezo druk bezocht topic :)
Graag als iemand het probleem herkent een reactie want ik wil er toch heel graag gebruik van maken O-)
Lees de topics nog eens door zou ik zeggen. De Teamspeak implementatie in BF-2 is erg slecht. Veel mensen hebben last van onverstaanbaar zijn. Ik heb dat probleem zelf ook. In normaal Teamspeak / Ventrillo etc is alles goed. In BF-2 blijf ik erg zacht en onverstaanbaar. Er is nooit echt een oplossing voor aangedragen. Ik hoop dan ook dat ze het voice gebeuren nog eens goed aanpakken. Nu zie je het op publics bijna nooit gebruikt worden. Veel clans gebruiken ook gewoon weer Teamspeak / ventrillo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download Mine (156 MB)
[afbeelding]

Subliem gemaakt, kan maar 1 ding zeggen: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de topics nog eens door zou ik zeggen. De Teamspeak implementatie in BF-2 is erg slecht. Veel mensen hebben last van onverstaanbaar zijn. Ik heb dat probleem zelf ook. In normaal Teamspeak / Ventrillo etc is alles goed. In BF-2 blijf ik erg zacht en onverstaanbaar. Er is nooit echt een oplossing voor aangedragen. Ik hoop dan ook dat ze het voice gebeuren nog eens goed aanpakken. Nu zie je het op publics bijna nooit gebruikt worden. Veel clans gebruiken ook gewoon weer Teamspeak / ventrillo.
Thx voor reactie Bor, wat betreft teamspeak, volgens een vriend van mij heeft deze veel vertraging (als roger wilco) maar als ik alles zo lees dan ga ik het toch ff uitproberen. Jammer dat de ingame voip zo slecht is, gemiste kans van EA imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:47

Crusader

Arc Nature

DaMorpheus schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:50:
[...]

De persoon die je revived heeft dan jouw kit gebruikt of iemand anders heeft jouw kit even gepakt
Hoe kun je zo'n kit oppakken eigenlijk? Ik loop er vaak gewoon overheen maar dan gebeurt er niets...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:09:
[...]

Hoe kun je zo'n kit oppakken eigenlijk? Ik loop er vaak gewoon overheen maar dan gebeurt er niets...
press "g"

(dit is denk ik mijn kortste post ever!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:08

TDG

EA heeft weer een aantal Battlefield 2: Special Forces renders vrijgegeven.

http://www.bf2.be/?a=nieuws&id=254

Download Mine (156 MB)
[afbeelding]

Gweldig filmpje :D Doet me erg denk aan "How not to be seen" (ook een bf2 monthy phyton sketch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
bvk schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:54:
Oké, om alles even samen te vatten:

In het echt:
(voor zover flightsims realistisch zijn)
-Maak je met een F15 niet zomaar een looping zonder tegen een red-out of stall aan te lopen
-Is het erg lastig AA te ontwijken en wordt je helemaal gek van de tones die afgaan
-Moet je heel goed plannen wil je AMRAAM of Sidewinder raak zijn, laat staan je MK2 bommen
-Heeft een Abrams, Linebacker, Leopard 2 of whatever een topspeed van zo'n 65 KM/uur

In BF2:
-Is een looping met een F15 heel gemakkelijk
-Is het ontwijken van AA raketten heel gemakkelijk
-Rijd een Abrams misschien 40 en een Linebacker misschien 20 KM/uur en raak je shit
-Is in een jet een lock-->piep-->schiet-->raak-->kill

Zoals al gezegd is dit natuurlijk geen sim, maar een arcadespel. Alleen is de balans gewoon voor verbetering vatbaar en daar geef ik geydema helemaal gelijk in.

Ik hou er verder over op, maar misschien iets voor een volgende patch?
het potje op DJMantir's server van net (ca. 21:50 tot 21:55) bewees het wel.
Een partij (china) had goeie piloten, die constant de vliegtuigen, heli's en AA wegschoten...
dat was gewoon niet meer leuk...
Voordat je met de AA ook maar een lock had op een vliegtuig, was je met hun guns al neergeschoten... Ze vlogen gewoon recht op de AA af....

[ Voor 5% gewijzigd door WillyF op 19-09-2005 22:04 ]

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:49

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Download Mine (156 MB)
[afbeelding]

Ik heb dubbel gelegen om dat stukkie "it's raining men".
Je moet er maar opkomen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024

Download Mine (156 MB)
[afbeelding]

_/-\o_ Heh, buitengewoon vermakelijk!

'are they subtitles?' ... :p

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha filmpie is idd echt goed. Mine poppetjes O+ haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:05
geweldig filmpje _/-\o_

mis idee om de link toe te voegen aan de startpost 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}) rofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Download Mine (156 MB)
[afbeelding]

Dit is echt een heel vermakelijk filmpje, :*)
Zelf ben ik met een paar andere mensen ook filmpjes aan het maken met het spel Joint Operations
(zie sig).
Maar dit overtreft het zeker. _/-\o_

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

In één woord briljant! Wat mij betreft zijn dit artiesten :*)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:11:
[...]

press "g"

(dit is denk ik mijn kortste post ever!)
G als in "Grab" natuurlijk :Y)

http://www.act-of-war.de/aow/download.php?view.3551

How not to be seen voor de liefhebber (imo grappiger dan mine maar minder orgineel)

[ Voor 29% gewijzigd door ROFLASTC op 20-09-2005 00:28 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 15:58:
De minijoystick (tophat) is wel zo in te stellen dat je ermee in de cockpit om je heen kan kijken...
Terwijl je het gebruikt kun je niet de straaljager (chopper) besturen...

Er is een extra proggramma voor nodig dat joy2key (of joytokey) heet...

Ik ben dit meerdere malen tegengekomen op:
http://www.forumplanet.co...efield/forum.asp?fid=7419

Doe daar eens een search naar die naam...
Even gezocht en gevonden.

Met dit programma kan je je HAT of POV instellen als mouselook.
Je moet wel de mouselook activeren met een knop(bij mij is dat er 1 op de joystick) maar daarna kan je wel rondkijken in je cockpit. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.intel.demon.nl/joy2keytn.jpg

Programma opstarten en dubbelklikken op de 4 POV functie's...instellen zoals hierboven staat.
In BF2 de mouselook button instellen,als je veel knoppen heb op je joystick kan je de cycle weapons en de mouselook daarmee instellen.

Nu kan je vliegen zonder het toetsenbord aan te raken :P

[ Voor 3% gewijzigd door Flex op 20-09-2005 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 00:17:
[...]
G als in "Grab" natuurlijk :Y)

http://www.act-of-war.de/aow/download.php?view.3551

How not to be seen voor de liefhebber (imo grappiger dan mine maar minder orgineel)
Hoe is het mogelijk? Een in-game filmpje zonder irritante en/of slecht ge-edite muziek die kant nog wal raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

There goes my klomp

Ik join server, ik select spawnpoint, ik select wapen, ik spawn , ik heb kennelijk een kickvote gestart, wtf??

Op dezelfde server gaat ik dood dmv tank stuk maken van te dichtbij. teammate is medic en wil me healen, tank wrak ontploft, teammate dood, ik een teamkill terwijl ik al dood was, arrrg

Ik ga met Cobra naar vlag (ik was boordschutter) MI-28 doet zich aan en ik machinegun m kapot maar hij was dichtbij genoeg om al ontploffend mijn piloot te mollen waardoor ik een teamkill krijg. ARRG

Ik neem de benenwagen en kom een rokende T-90 tegen. Ik ga liggen en hij rolt precies goed over me heen waardoor ik ze uitlaat goed zie, yay. Ik schiet raketje en T-90 ontploft op het moment dat een verse Cobra zich aandoet 1 kill, 2 teamkill.

Insert luid gescheld

Ik race met DPV naar een vlag toe en terwijl ik al toeterend de hoek om scheur zie ik een teamate. Ik slinger uit de weg om hem niet te slopen en vervolgens glij ik over iemand anders heen, teamkill

:(

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu weet je waarom die amerikanen en engelsen in de oorlogen in afghanistan en irak elkaar de hele tijd uit de lucht schoten en bombardeerden ipv de vijand op te sporen.

heb begrip
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.