[PC] Battlefield 2 - Deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.556 views sinds 30-01-2008

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dit commentaar slaat nergens op, je mag toch verwachten dat de pilot zijn best doet, niet!?!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
Grijns schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:16:
mijn wensen voor bf2 zijn:
- cap op mijn joystick ook echt zou werken tijdens het vliegen
- De a10 als extra air-to-ground
[afbeelding]

en sinds 1.02 heb ik redelijk wat last van lag..
Leuk, maar liever niet.. Want ik vind dat air-units nu al te dominant zijn op sommige maps.. Of men moet ook meer (effectieve!) AA in het spel stoppen, want de AA (zoals de linebacker etc) die er nu inzit is nogal makkelijk te ontwijken of gewoon te zwak, en dus vrij kansloos.. Ik zou graag een AA-infantry klasse zien (een AT mannetje maar dan met een stinger ofzo)..

[ Voor 9% gewijzigd door Inflatable op 17-09-2005 11:04 ]

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
En evt de view wat verder, je kan nu met die guided missiles amper iemand raken omdat ze zo "buiten beeld" vliegen....

Heeft ook een computer!

Verwijderd

Bertus schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:09:
En evt de view wat verder, je kan nu met die guided missiles amper iemand raken omdat ze zo "buiten beeld" vliegen....
Oh ja? Moet je voor de gein in Sharki eens in een heli stappen...op dat moment kan je al gelocked worden!

Verwijderd

Inflatable schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:02:
[...]
Leuk, maar liever niet.. Want ik vind dat air-units nu al te dominant zijn op sommige maps.. Of men moet ook meer (effectieve!) AA in het spel stoppen, want de AA (zoals de linebacker etc) die er nu inzit is nogal makkelijk te ontwijken of gewoon te zwak, en dus vrij kansloos.. Ik zou graag een AA-infantry klasse zien (een AT mannetje maar dan met een stinger ofzo)..
Wat "stationary" flak guns en de AT ook een stinger geven net als in Desert Combat. of inderdaad een AA class die ook alle luchtafweer objecten kan repairen.

De A10 kan er best in, alleen moet het allemaal wel in balans zijn. Dus alle goede tanks geef je aan de andere partij en genoeg AA om dat ding heel snel uit de lucht te halen. als dat dan vervolgens niet gebeurd, ja dan heb je alleen jezelf om de schuld te geven dat je team weggevaagd wordt.

En units kunnen nu ook voor Close Air Support een request doen. zou evt een optie zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 11:52 ]

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Het hele luchtwerk in BF2 is bagger. Ik ben sims gewend, en dan is je eerste vlucht in BF-2 een hel.
Geen ruimte om je aanval te plannen, je bent immers binnen eenb paar seconden buiten het speelveld. Geen kans om je target te spotten, visibility is zowat nul. geen targeting aids zoasl radar o.i.d.
Anderzijds is AA bagger, veel te snel missen en te weinig range. Sowieso is BF 2 qua afstanden een lachertje, de 2 verste vlaggen op welke map dan ook liggen nog geen 2 km van elkaar.

IRL kan een A-10 wel tegen een stootje (gewone rifles hebben weinig impact op een A-10).
Als er enige overeenkomt is met de RL variant zou een A-10 een soort van superwapen zijn in BF.
Langzaam (makkelijker mikken), krachtig en veel AG ammo.

[ Voor 58% gewijzigd door ocf81 op 17-09-2005 11:58 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

idd in mashtuurcity en strike at karkand vind ik de vieuw toch iets te beperkt.
het moet misschien een zandstorm voorstellen of zo maar iets verder kijken zou wel prettig zijn

| Youtube |

Verwijderd

SV3NNER schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:56:
[...]

idd in mashtuurcity en strike at karkand vind ik de vieuw toch iets te beperkt.
het moet misschien een zandstorm voorstellen of zo maar iets verder kijken zou wel prettig zijn
Karkant heb je niet eens iets vliegends :P

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:02:
[...]

Karkant heb je niet eens iets vliegends :P
snap ik het ging mij om de vieuw :?

| Youtube |

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

SV3NNER schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:03:
[...]

Inderdaad.. maar als je verder kon kijken heb je een Nóg betere pc nodig!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

iedereen heeft dezelfde beperking, dus je spot elkaar toch op hetzelfde moment, blijft toch afhankelijk van je eigen reactie...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

[...]

Misschien kun je leestekens gebruiken? Voorbeeld: "Ik snap het, maar het ging mij om de view distance". Het is anders zo moeilijk ontcijferen wat er staat. ;)

Ik vind die beperkte view distance wel prima eigenlijk. Je kan ongezien een beetje in de buurt van een basis komen. Dat is weer een duidelijk voordeel.

Verwijderd

[...]

Ja, heel logisch als het over meer en betere AA gaat en je het volgende quote:
========
sain onez schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:07:
iedereen heeft dezelfde beperking, dus je spot elkaar toch op hetzelfde moment, blijft toch afhankelijk van je eigen reactie...
Iedereen die zn viewdistance op 100% heeft staan...want ik speel vaak met een maatje in de heli en ik scheld m dan altijd verrot als ie weer eens iets niet ziet lopen of rijden (ja slecht he, maar hij weet wie t zegt ;) ) ....maar hij ziet t gewoon echt niet. Dus je stelling gaat niet helemaal op. Net zoiets dat bosjes volgens mij ook geen cover geven tegen mensen die met alles op low spelen. Kunnen ze daar niet iets op verzinnen. Desnoods een ontzichtbaar iets waardoor ze je net zo slecht zien als dat je achter een bosje zou liggen. Iets wat toch de view blocked.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 12:36 ]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:24:
[...]

Ja, heel logisch als het over meer en betere AA gaat en je het volgende quote:

[...]

========

[...]

Iedereen die zn viewdistance op 100% heeft staan...want ik speel vaak met een maatje in de heli en ik scheld m dan altijd verrot als ie weer eens iets niet ziet lopen of rijden (ja slecht he, maar hij weet wie t zegt ;) ) ....maar hij ziet t gewoon echt niet. Dus je stelling gaat niet helemaal op. Net zoiets dat bosjes volgens mij ook geen cover geven tegen mensen die met alles op low spelen. Kunnen ze daar niet iets op verzinnen. Desnoods een ontzichtbaar iets waardoor ze je net zo slecht zien als dat je achter een bosje zou liggen. Iets wat toch de view blocked.
Een i-am-a-too-cheap-bastard-to-buy-new-hardware-but-hey-give-me-a-marvellike-superhero-defence-system-so-i-dont-get-so-much-Purple-Hearts-anymore!?

work/train harder, young grasshopper

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
ik wacht nu zo hard op de volgende patch, want dit schiet niet op..

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
rac-on schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:02:
als je met een buggy hard genoeg rijdt, en de mijn niet vol met je voorwiel raakt maar met je achterwiel aantikt, overleef je het doorgaans wel. Die methode wil ik nog wel eens gebruiken.
Toch blijf ik het jammer vinden dat je ze niet kunt Spotten...
Ja en wat nog irritanter is zijn teamgenoten die niet opletten en zichzelve kapotrijden

a. teamkill :/
b. verdediging doorbroken :X

Verwijderd

sain onez schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:55:
[...]

Een i-am-a-too-cheap-bastard-to-buy-new-hardware-but-hey-give-me-a-marvellike-superhero-defence-system-so-i-dont-get-so-much-Purple-Hearts-anymore!?

work/train harder, young grasshopper
Nou I-am-to-stupid-to-read-and-cant-understand-with-my-tiny-brain-what-is-really-meant-in-this-comment-so-i'll-reply-with-a-in-my-eyes-smart-remark....misschien moet je zelf eens oefenen op begrijpend lezen ofzo? Of lul ik nou zo moeilijk :P

Mijn systeem is toch echt wel aan de high end kant hoor. T gaat mij erom dat als ik achter een bosje duik, degene die dus alles op LOW heeft staan mij gewoon ziet terwijl ik denk dat ik veilig ben. Of als je in een donker hoekje zit iemand je toch ziet omdat zn lighting op LOW staat. |:(

Verwijderd

Ik heb nu al meer dan 100 uur in een tank gezeten, maar wat is nog meer nodig voor de veteran badge?
12 kills in een tank of 12 tank/apc kills met de tank, is allemaal een beetje onduidelijk

• Hielko
  • Nu online
Ik _denk_ dat je in 1 ronde 12 tanks/apc's naar de andere wereld moet helpen.

Verwijderd

Hielko schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:40:
ok dan gaan we dat proberen

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:19:
[...]

Nou I-am-to-stupid-to-read-and-cant-understand-with-my-tiny-brain-what-is-really-meant-in-this-comment-so-i'll-reply-with-a-in-my-eyes-smart-remark....misschien moet je zelf eens oefenen op begrijpend lezen ofzo? Of lul ik nou zo moeilijk :P

Mijn systeem is toch echt wel aan de high end kant hoor. T gaat mij erom dat als ik achter een bosje duik, degene die dus alles op LOW heeft staan mij gewoon ziet terwijl ik denk dat ik veilig ben. Of als je in een donker hoekje zit iemand je toch ziet omdat zn lighting op LOW staat. |:(
Ging ook niet over je systeem, maar meer over de capaciteiten van je gunner :>

Verwijderd

Is het niet gewoon een aantal kills met armour in 1 ronde na die zoveel uur...volgens mij hoef je niet per se armour te slopen...

Verwijderd

sain onez schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:50:
[...]

Ging ook niet over je systeem, maar meer over de capaciteiten van je gunner :>
Dus als mn gunner harder traint word vanzelf zn hardware beter? Misschien moet je dan óf niet quoten óf het goede stukje quoten....en zeker niet iets underlinen wat er al helemáál niets mee te maken heeft :+ :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:50:
Is het niet gewoon een aantal kills met armour in 1 ronde na die zoveel uur...volgens mij hoef je niet per se armour te slopen...
nee want na 30 kills had ik hem nog niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:06:
[...]

nee want na 30 kills had ik hem nog niet
Het gaat toch om de Armor Badge?
Volgens UBAR:

Basic

* IAR: 10 minutes in Armor

Veteran

* IAR: 12 kills in Armor
* 100h Total time using Armor

Expert

* IAR: 24 kills in Armor
* 1000h Total time using Armor

Awarded to personnel who have been exposed to enemy fire while performing their duties in an armored vehicle.

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Hielko schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:40:
Ja dit lijkt inderdaad te kloppen. Op http://www.got3n.com/bf2info.php staat een uitgebreidere uitleg dan op Ubar:
- 12 kills of an armor vehicle (Tank/APC type) while in an armor vehicle (Tank/APC type) in 1 game
- 100 glabel hours in an armor (Tank/APC type) vehicle
ff wat anders: er is vanavond weer een vwar op de [hcc] server, als je zin hebt om mee te doen kom dan na 20.30 ff langs op 212.72.224.17:16567

π MW finishers

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:19:
[...]

idd vind ik ook zo ergerlijk. Stel dan gewoon de minimum eisen wat hoger of laat andere dingen er (nog) lelijker uit zien, maar goed dat ben ik....

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Hoe hebben de mensen hier eigenlijk hun knive badge gehaalt? Ik dacht in Karkand de vijand van achteren te besluipen, maar dat werkte voolr geen meter.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

The Widow Maker schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 22:27:
Hoe hebben de mensen hier eigenlijk hun knive badge gehaalt? Ik dacht in Karkand de vijand van achteren te besluipen, maar dat werkte voolr geen meter.
Hoezo werkte dat niet? Gewoon snipertjes jagen lijkt me :)

Volgens mij heb ik hem ook nog niet hoor. Heb de laatste tijd ook niet zoveel gespeeld en zie het nut er niet van in om met een knife rond te lopen.

[ Voor 20% gewijzigd door jagermeister op 17-09-2005 22:29 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Ik ben van plan deze week eens te gaan voor mijn veteran badge ;) Ik heb al mijn basic badge en al meer dan 70 knife kills in totaal :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Alsem1 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:21:
ik wacht nu zo hard op de volgende patch, want dit schiet niet op..
Ik ook, al enig idee wanneer die komt? Want BF2 blijft nu steevast na een onbepaalde tijd hangen vaak als ik ga vliegen of iets extremers doe, terwijl ik soms een potje kan uitspelen als ik me 'rustig' gedraag... Maar het ligt volgens mij niet aan me pc want met andere spellen heb ik nergens last van. Hoop dus dat de patch het gaat verhelpen.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

• TDG
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:08

TDG

Nieuwe Battlefield 2: Special Forces screenshots - http://www.bf2.be/?a=nieuws&id=251

Alleen weet ik nog niet of BF2: SF €39,95 (adviesprijs) voor mij waard is. Er zullen vast wel winkels/webshops zijn die het voor minder zullen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtjoeng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2024
Banjy schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 22:40:
[...]
Ik ook, al enig idee wanneer die komt? Want BF2 blijft nu steevast na een onbepaalde tijd hangen vaak als ik ga vliegen of iets extremers doe, terwijl ik soms een potje kan uitspelen als ik me 'rustig' gedraag...
je kaart wordt te heet?
overclocked PC?
zet je kast open en probeer 't nog eens

[ Voor 10% gewijzigd door mtjoeng op 18-09-2005 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Zo heb ik het wel gedaan, maar het is ook een beetje een kwestie van geluk hebben. Als de tegenstander bijvoorbeeld een actieve commander heeft die met UAV's zit te smijten en de spelers zijn ook zo intelligent om te snappen wat die rode stip op de rader betekend wordt 't natuurlijk een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Dan moet je eerst als Spec Ops de caravan van de commander gaan opblazen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11-09 22:49
wanneer je daar nou eens dik punten voor krijgt dan bevorder je ook de team effort. MG en spec ops voor de caravan en radar van de tegenpartij en de rest dan lekker slopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 17:26
Banjy schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 22:40:Ik ook, al enig idee wanneer die komt? Want BF2 blijft nu steevast na een onbepaalde tijd hangen vaak als ik ga vliegen of iets extremers doe, terwijl ik soms een potje kan uitspelen als ik me 'rustig' gedraag... Maar het ligt volgens mij niet aan me pc want met andere spellen heb ik nergens last van. Hoop dus dat de patch het gaat verhelpen.
Had ik vandaag ook totdat ik twee maal vier pin ATX naar SLI power verloop stekker niet op twee ATX stekkers van een kabel uit m'n voeding aansloot maar op 2 verschillende. M.a.w. het was dus een voedingsprobleem, aansluiting of de voeding zelf die te weinig 12V kan leveren. BF2 stelt nou eenmaal extremere eisen aan je hardware dan andere games. Ik vermoed dat hij meerdere delen van je GPU tegelijkertijd gebruikt dan andere games waardoor je kaart een hoger verbruik heeft. Kan je voeding piekverbruik van je kaart net niet aan, dan hangt BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko....Je was weer lekker bezig gister op DJMantri....hahaha..je had me een paar keer goed te pakken. Maar je moet toch eens stoppen met bailen als ik je vliegtuig tot op een haar na kapot heb geschoten :P

En nog bedankt dat je ff bevestigde dat ik wél kan vliegen...wat kan ik daar moe van worden als je een keer tegen een heli aan knalt ofzo en er gelijk maar word geroepen dat ik maar moet leren vliegen. Bah
En ook van die MaartenVB ofzo die eerst ff bij ons komt baserapen en als ik m dan een koekje van eigen deeg geef gaat ie janken dat ik niet moet baserapen..haha Not my style maar ja...wie de bal kaatst....

je moet toch maar ff een keer je msn doorgeven als je weer eens bij ons op ts zit

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
zeef schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:35:
[...]

Ja en wat nog irritanter is zijn teamgenoten die niet opletten en zichzelve kapotrijden

a. teamkill :/
b. verdediging doorbroken :X
Ik vind het insluiten van eigen voetuigen met mijnen pas irritant. Wil je met een voertuig je kamp uitrijden, liggen op alle uitgaande wegen mijnen. Moet je weer uitstappen, is er toch stieken een hostile in de buurt, dus jij dood en je voetuig wordt gepikt. :(

Ik leg ook wel eens mijnen neer, maar dan wel zo dat je er nog lang kan rijden, en elke keer een stuk van elkaar af. b.v leg 1 rechts, 5 meter verderop 1 in het midden, 5 meter verder op 1 links.

Aanstormende VIJANDELIJKE voertuigen stormen daar vaak gewoon overheen. Terwijl eigen voertuigen zich er met gemak doorheen kunnen manoeuvreren.

Dus je hebt dan nog steeds snel troepen transport en zwaargeschut rondrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
jagermeister schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 22:28:
[...]

Hoezo werkte dat niet? Gewoon snipertjes jagen lijkt me :)

Volgens mij heb ik hem ook nog niet hoor. Heb de laatste tijd ook niet zoveel gespeeld en zie het nut er niet van in om met een knife rond te lopen.
Of vijandelijke commanders :), daar kun je vaak eerst nog even drie rondje omheen rennen, een paar keer bovenop hem springen. Even nadenken welk wapen je wilt gebruiken, C4 op zijn rug plaken?, een mooi headshot met pistool?, of zal ik hem toch maar met het mes in reepjes snijden :).

Daarnaast liggen commanders vaak ook nog eens elke keer op dezelfde plek :)

edit:

Het mooist vind ik het nog als ze als een zombie still staan naast een lege tank, die ik wel kan gebruiken :)

[ Voor 9% gewijzigd door innocent op 18-09-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 08:02:

En nog bedankt dat je ff bevestigde dat ik wél kan vliegen...wat kan ik daar moe van worden als je een keer tegen een heli aan knalt ofzo en er gelijk maar word geroepen dat ik maar moet leren vliegen. Bah
En ook van die MaartenVB ofzo die eerst ff bij ons komt baserapen en als ik m dan een koekje van eigen deeg geef gaat ie janken dat ik niet moet baserapen..haha Not my style maar ja...wie de bal kaatst....
Oke ik heef je gelijk.... Misschien was het ook wel naaiend :P .. maar als je nou gewoon niet meteen begint teschelden.. ( niet dat ik nu zeg dat ik dat niet deed :X ) maar wat maakt het uit. het was leuk en daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

zeef schreef op zondag 18 september 2005 @ 02:00:
wanneer je daar nou eens dik punten voor krijgt dan bevorder je ook de team effort. MG en spec ops voor de caravan en radar van de tegenpartij en de rest dan lekker slopen :)
Als het goed is zit dat in de komende patch :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ging toch niet schelden? Ik zei er alleen wat van toen iemand tegen me zei dat ik moest leren vliegen...en t ergste wat ik gezegt heb is kneus en lulletje... ;) Ik kreeg er zelfs nog een waarschuwing voor...haha...als je dat al niet eens meer mag zeggen...
Ik kan nl echt wel vliegen...sterker nog...ik heb irl 2 brevetten gehad en zo'n 350 uur airborne time :P
Dus je tast me dan aan in mn eer ;)

T irritante is alleen dat op de een of andere manier bf2 soms denkt dat ik ergens tegenaan vlieg terwijl ik t op mn beeld al gecleared had...en soms, tja....trek ik net iets te laat op :P :P

Maar ik had wel fun hoor...1 ronde had ik zelfs dik de meeste punten met airkills alleen (gouden plak) dus vliegen zit wel snor!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
hallo,

ik zag in de startpost iets staan over dat ASE (all seeing eye) deze game nog niet volledig ondersteund ... maar ik gebruik een veel beter alternatief, namelijk qtracker! ( www.qtracker.com ) ... deze ondersteund praktisch alle games die ik ken, en ondanks dat er iets minder opties in zitten, zit in qtracker WEL een gratis volledig functionerende buddy tracker, zodat je altijd je vrienden snel kan vinden

pracht proggie :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Airdack schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:06:
hallo,

ik zag in de startpost iets staan over dat ASE (all seeing eye) deze game nog niet volledig ondersteund ... maar ik gebruik een veel beter alternatief, namelijk qtracker! ( www.qtracker.com ) ... deze ondersteund praktisch alle games die ik ken, en ondanks dat er iets minder opties in zitten, zit in qtracker WEL een gratis volledig functionerende buddy tracker, zodat je altijd je vrienden snel kan vinden

pracht proggie :)
Dat zit ook allemaal in ASE. Het probleem is echter dat je nog steeds moet inloggen in de EA account servers en je dus niet vanuit een 3rd party gamebrowser als ASE een game kunt joinen. Dat is wat er bedoelt word met "niet volledig ondersteund". Dit is een probleem dat alle 3rd party browsers hebben simpelweg omdat EA nog geen mechanisme heeft om deze browsers direct te laten inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:20:
[...]

Ja dit lijkt inderdaad te kloppen. Op http://www.got3n.com/bf2info.php staat een uitgebreidere uitleg dan op Ubar:

[...]

ff wat anders: er is vanavond weer een vwar op de [hcc] server, als je zin hebt om mee te doen kom dan na 20.30 ff langs op 212.72.224.17:16567
Ik heb hem wel gekregen en het is gewoon 100 uur in een tank en dan 12 kills maken

Afbeeldingslocatie: http://bf2.ogn.com.au/modules/VETERAN/images/Veteran%20Armor%20Armor.png
Veteran Armor Badge

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
TDG schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 23:26:
Nieuwe Battlefield 2: Special Forces screenshots - http://www.bf2.be/?a=nieuws&id=251

Alleen weet ik nog niet of BF2: SF €39,95 (adviesprijs) voor mij waard is. Er zullen vast wel winkels/webshops zijn die het voor minder zullen aanbieden.
Sommige screenshots lijken mij gerenderd, en niet echte ingame screenshots, maar toch ziet het er erg vet uit, vooral de eerste screenshot van de 6 :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

FnF schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:12:
[...]

Sommige screenshots lijken mij gerenderd, en niet echte ingame screenshots, maar toch ziet het er erg vet uit, vooral de eerste screenshot van de 6 :9
Die is inderdaad grappig :) Verder vind ik het er wel een beetje uitzien als "meer van hetzelfde". Meer een mod dan een expansion als ik dit zo zie. Dat vind ik jammer. Ik vrees dat het te weinig nieuws brengt om echt boeiend te zijn. Ik ben wel benieuwd hoeveel servers deze expansion straks zullen draaien. Dat viel voor 1942 expansions altijd erg tegen (voor de laatste expansion waren uberhaubt bijna geen servers te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:15:
[...]

Die is inderdaad grappig :) Verder vind ik het er wel een beetje uitzien als "meer van hetzelfde". Meer een mod dan een expansion als ik dit zo zie. Dat vind ik jammer. Ik vrees dat het te weinig nieuws brengt om echt boeiend te zijn. Ik ben wel benieuwd hoeveel servers deze expansion straks zullen draaien. Dat viel voor 1942 expansions altijd erg tegen (voor de laatste expansion waren uberhaubt bijna geen servers te vinden).
Ik vind toch dat er wel een aantal leuke extra's zijn :*) Wel vind ik het jammer dat het nu allemaal zo donker is, want dan heb je altijd van die mensen die hun monitor op 100% brightness zetten en zo enorm ownen :( Ik had liever gewoon in het licht gehad, zodat je iedereen ook goed kan zien. Toch heb ik nu ook een screenshot gezien waar wel gewoon licht is _/-\o_
Toch denk ik wel dat er wel een behoorlijk aantal servers de expension gaan draaien, als het ook Ranked mag ;) Een combinatie BF2 en BF2SF op een Ranked Server lijkt me iig perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

FnF schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:19:
[...]

Ik vind toch dat er wel een aantal leuke extra's zijn :*) Wel vind ik het jammer dat het nu allemaal zo donker is, want dan heb je altijd van die mensen die hun monitor op 100% brightness zetten en zo enorm ownen :( Ik had liever gewoon in het licht gehad, zodat je iedereen ook goed kan zien. Toch heb ik nu ook een screenshot gezien waar wel gewoon licht is _/-\o_
Toch denk ik wel dat er wel een behoorlijk aantal servers de expension gaan draaien, als het ook Ranked mag ;) Een combinatie BF2 en BF2SF op een Ranked Server lijkt me iig perfect _/-\o_
Hoe wil je een combi gaan draaien van zowel de normale BF-2 maps als de BF2SF maps. Dat zou wel kunnen maar dan zouden mensen zonder de expansion dus niet kunnen joinen. Die zouden er namelijk bij elke expansion map afgeknikkerd worden omdat ze de maps niet hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 18-09-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:21:
[...]

Hoe wil je een combi gaan draaien van zowel de normale BF-2 maps als de BF2SF maps. Dat zou wel kunnen maar dan zouden mensen zonder de expansion dus niet kunnen joinen. Die zouden er namelijk bij elke expansion map afgeknikkerd worden omdat ze de maps niet hebben.
dat is hun probleem dan. Als je het gewoon aankondigd in je naam, dan moeten ze daar maar opletten. Er zullen genoeg servers blijven die dat niet doen. Ik zou die combi iig een goed idee vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:41:
[...]

dat is hun probleem dan. Als je het gewoon aankondigd in je naam, dan moeten ze daar maar opletten. Er zullen genoeg servers blijven die dat niet doen. Ik zou die combi iig een goed idee vinden.
Dat vind ik wel dat EA een mechanisme moet inbouwen dat dat soort servers als "incorrect version" oid worden aangegeven. Mixed servers zouden dan gewoon onder servers met de expansion moeten vallen, niet onder beide categorien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:24:Iedereen die zn viewdistance op 100% heeft staan...want ik speel vaak met een maatje in de heli en ik scheld m dan altijd verrot als ie weer eens iets niet ziet lopen of rijden (ja slecht he, maar hij weet wie t zegt ;) ) ....maar hij ziet t gewoon echt niet. Dus je stelling gaat niet helemaal op. Net zoiets dat bosjes volgens mij ook geen cover geven tegen mensen die met alles op low spelen. Kunnen ze daar niet iets op verzinnen. Desnoods een ontzichtbaar iets waardoor ze je net zo slecht zien als dat je achter een bosje zou liggen. Iets wat toch de view blocked.
Zouden ze niet in BF2server kunnen programeren dat mensen met bepaalde instellingen op low geweigerd worden op "high end" servers.? Zodat je Low en High end servers krijgt?

Maar ja ook dat zal wel weer gehacked worden.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:21:
[...]

Dat gebeurde bij andere spellen ook al...zoals ravenshield...daar lag je of eraf of je kon de map downloaden...maar dat was alleen bij custom maps uiteraard....

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Hmm bedankt voor de suggesties maar daar gingen mijn gedachten ook al naar uit...

Ik heb nu een open kast omdat ik aan het switchen ben en de ander is er nog niet, heb ook de temperatuur van de gpu in de gaten gehouden (dual monitor) en op het moment van vastlopen is deze lang niet zo warm als bij 3Dmark03. De CPU komt ook niet boven de 45 graden als het goed is.

Voeding was ook mijn eerste suggestie, maar ben van een 300 watt Noname naar een Huntkey 500 watt gegaan, zonder verschil. Daarbij hangt er nu ook ontzettend weinig aan de voeding. (doordat ik niet alles in me oude kast heb gezet, maar wacht op me nieuwe...) Ook heb ik al eens tegelijkertijd gekeken met speedfan en de waardes worden alleen maar beter wanneer ik hem een beetje ga belasten... Maar het zou kunnen dat de losse atx stekker minder stabiel is dan de moederbord aansluitingen...

Ik hoop dus dat een patch het oplost, al vrees ik dat ik daar ook niet teveel hoop op moet zetten.

Ik ga toch nog eens kijken met speedfan en temperature van de gpu op me monitor ernaast, misschien gebeurt er toch iets.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:44

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Help!!!! schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:52:
[...]

Zouden ze niet in BF2server kunnen programeren dat mensen met bepaalde instellingen op low geweigerd worden op "high end" servers.? Zodat je Low en High end servers krijgt?

Ik denk dat er ook nog een ander aspect meespeelt en dat is ervaring met de maps. Vaak zie je je tegenstanders helemaal niet echt, maar vallen er gewoon een paar extra pixels op die er normaal niet zijn.
Het is maar een klein streepje ofzo wat je ziet, je schiet er gewoon op en: You killed "X"..... ;)

En ik speel gewoon op 1024x768 op medium.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Help!!!! schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:52:
[...]

Dan kunnen ze beter de viewdistance gewoon op 100% locken voor iedereen. Je hebt overigens aan sommige instellingen wat betreft dynamic lighting etc ook voordeel als je deze op low zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:06:
[...]

Dan kunnen ze beter de viewdistance gewoon op 100% locken voor iedereen. Je hebt overigens aan sommige instellingen wat betreft dynamic lighting etc ook voordeel als je deze op low zet.
Dat bedoelde ik ook inderdaad....heb je een goed systeem word je er nog voor "gestraft" ook. En ik ga ook echt niet met alles op low spelen omdat ik dan meer zou zien...dan zouden ze bepaalde dingen inderdaad moeten locken of een minimum moeten geven zodat het voor iedereen gelijk is...en de betere kaarten nóg mooier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:12:
[...]

Ik heb hem wel gekregen en het is gewoon 100 uur in een tank en dan 12 kills maken

[afbeelding]
Veteran Armor Badge
He patser met je batches..;P

Ga je vreemd? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:18:
[...]

Dat bedoelde ik ook inderdaad....heb je een goed systeem word je er nog voor "gestraft" ook. En ik ga ook echt niet met alles op low spelen omdat ik dan meer zou zien...dan zouden ze bepaalde dingen inderdaad moeten locken of een minimum moeten geven zodat het voor iedereen gelijk is...en de betere kaarten nóg mooier is.
Ik vind de game nu al te zwaar voor een doorsnede systeem eigenlijk. Door dingen te locken maar je het voor heel veel mensen onspeelbaar. Viewdistance locken vind ik daarop een uitzondering. Iedereen heeft ook de mogelijkheid de settings expres lager te zetten als je vind dat je daar voordeel mee hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:50:
[...]

Dat vind ik wel dat EA een mechanisme moet inbouwen dat dat soort servers als "incorrect version" oid worden aangegeven. Mixed servers zouden dan gewoon onder servers met de expansion moeten vallen, niet onder beide categorien.
heb je wel gelijk in, maar zon ramp is het nou ook weer niet als je na een ronde van een server wordt geschopt omdat je de addon niet hebt. Simpelweg ff een andere server zoeken en je kan weer verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is viewdistance locken daarop een uitzondering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:20:
[...]

Ik vind de game nu al te zwaar voor een doorsnede systeem eigenlijk. Door dingen te locken maar je het voor heel veel mensen onspeelbaar. Viewdistance locken vind ik daarop een uitzondering. Iedereen heeft ook de mogelijkheid de settings expres lager te zetten als je vind dat je daar voordeel mee hebt.
maar dingen als schaduws en bosjes moeten gewoon gelocked zijn. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik dacht dat ik veilig en wat dus niet zo bleek te wezen. Ze hadden zoals ik al eerder zei sommige dingen gewoon van een nog lagere kwaliteit moeten maken als dit soort dingen maar standaard zijn. Voorbeeldje directx 8.1 invoegen, hadden ze nog een groter publiek bereikt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:28:
viewdistance hoeft van mij ook niet gelocked te worden, mensen met een slechter systeem hebben er in dit geval ook echt nadeel aan hehe en mensen met een beter hebben er geen last van, vanuit twee opzichten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind gewoon dat ze nog 6 a 7 goeie mappen er bij moeten komen!!!
want ja, ik vond 12 al zo weining!!

en over dat expansion gedoe als ze hem voor 25 euro gegeven zou ik het messchien overwegen

trouwes was wel leuk gisteravond op de Djmantri
ehhe een van me clanleden had de no kit bug!! lache joh :o (voor het eerst dat ik het zag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:13
Bor de Wollef schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:20:
[...]

Da's meten met 2 maten he.. Viewdistance kan ook iedereen op 100% zetten, zelfde verhaal..

Dat verhaal van high-end en low-end servers vind ik nog niet eens zo'n slecht idee.. Ik weet dat in andere games zoals CS:S b.v. er ook servermods zijn die mensen dwingt om met bepaalde settings te spelen..

Maargoed, zolang je de game voor de lol speelt maakt het allemaal niet zoveel uit.. Als anderen perse hun games grafisch helemaal willen vernaggelen omdat ze dan misschien 1-2 kills meer kunnen maken moeten ze lekker zelf weten.. Mensen die het moeten doen voor de fps ok, maar mensen met high-end PC's die het doen vind ik een beetje triest.. Ik speel BF2 met alles op high en nog hoor ik meestal bij de besten, dus ik heb die low crap niet nodig..

[ Voor 7% gewijzigd door Inflatable op 18-09-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 08:02:
Hielko....Je was weer lekker bezig gister op DJMantri....hahaha..je had me een paar keer goed te pakken. Maar je moet toch eens stoppen met bailen als ik je vliegtuig tot op een haar na kapot heb geschoten :P
Haha, i know dat het irritant is voor de piloot die me neer wil knallen; daarom doe ik het ook ;). Als ik bijna kapot ben ga ik gewoon als een gek bochten maken richting de home base en dan spring ik er ongeveer bij het vliegveld uit :)
Hehe, ik ken het probleem. Die vliegtuigen zijn eigenlijk gewoon te groot, ik raak ook dagelijks dingen terwijl ik zelf meestal denk "daar ga ik nog net langs". Daarom vlieg ik ook eigenlijk het liefst in de chineese J10; lekker klein, snel en wendbaar :)
je moet toch maar ff een keer je msn doorgeven als je weer eens bij ons op ts zit
Ten Four

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:28:
Omdat ik viewdistance niet echt onder "eye candy" vind vallen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 18-09-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:35:
ik vind gewoon dat ze nog 6 a 7 goeie mappen er bij moeten komen!!!
want ja, ik vond 12 al zo weining!!

en over dat expansion gedoe als ze hem voor 25 euro gegeven zou ik het messchien overwegen

trouwes was wel leuk gisteravond op de Djmantri
ehhe een van me clanleden had de no kit bug!! lache joh :o (voor het eerst dat ik het zag)
12 mappen? Eigenlijk zijn 't er wel 36 he, een 16 player map is totaal anders dan de 32 of 64 variant. Tussen de 32 en 64 variant zit meestal echter wel redelijk veel overlap. Maar effectief kom je toch wel op een mapje of 24 uit zowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hielko schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:41:
[...]

12 mappen? Eigenlijk zijn 't er wel 36 he, een 16 player map is totaal anders dan de 32 of 64 variant. Tussen de 32 en 64 variant zit meestal echter wel redelijk veel overlap. Maar effectief kom je toch wel op een mapje of 24 uit zowieso.
Ik vind "bigsize" mappen niet als losse map tellen hoor. Totaal niet zelfs. Ze zijn toch voor het grootste deel gelijk, zelfde setting etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Het is natuurlijk gedeeltelijk dezelfde map, maar het verschil tussen de 16 players maps en de 64 player maps in dezelfde settigs is meestal huge. Ook qua soort gameplay zijn die mappen meestal heel anders, bij de 16 player mappen heb je 1 tank per kant ofzo (dus infantry based) terwijl de 64 player varianten vol met heli's vliegtuigen etc zitten. Met als enige overeenkomst dat een klein stukje van de map hetzelfde is, maar zelfs de vlaggen staan dan meestal niet meer op dezelfde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 10:41:
[...]

Ze kunnen makkelijk iets inbouwen om te controleren of je de requirements hebt ;) Lijkt me iig echt geweldig zo'n combo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:54:
Het is natuurlijk gedeeltelijk dezelfde map, maar het verschil tussen de 16 players maps en de 64 player maps in dezelfde settigs is meestal huge. Ook qua soort gameplay zijn die mappen meestal heel anders, bij de 16 player mappen heb je 1 tank per kant ofzo (dus infantry based) terwijl de 64 player varianten vol met heli's vliegtuigen etc zitten. Met als enige overeenkomst dat een klein stukje van de map hetzelfde is, maar zelfs de vlaggen staan dan meestal niet meer op dezelfde plek.
Als je naar BF1942 kijk, die heeft volgens mij 21 mappen en begon met 16 !!!
kijk en daar heb je meer afwisseling .

dat heb je ook met 16&32&64 maar niet zo groot als met een nieuwe map.
Dat vond ik ook het grooste min-punt van BF2 dat het maar 12 mappen had, 4 voor elke side
is voor mij gewoon net iets te weinig!! als ze het nu goed doen,
Geven ze gewoon een mappack uit laten komen na de 1.03 patch (hoe die ook mag heten)

gewoon 2 chinees city maps en 1 mec city map en en nog een goeie open map.
aAs Abedreen ( de beste tank map ooit) :9 en geen vliegtuigen of heli's alleen maar veel tanks

(Messchien iets voor onze map builders hier op Got)?

dat zijn gewoon mappen waar ik zit op te wachten!
maar jah ze moeten ook weer rekening mee houden met dat 16&32&64 gebeuren

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hielko schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:54:
Wat denk ik ook belangrijk is, is de setting van de map. Die is in dat geval compleet hetzelfde. Daarom doet dde "grotere versie" ook gewoon hetzelfde aan als zijn kleinere broer. Dat is ook een van de redenen dat ik alle "versies" van 1 map gewoon als 1 map tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:08:
[...]

Wat denk ik ook belangrijk is, is de setting van de map. Die is in dat geval compleet hetzelfde. Daarom doet dde "grotere versie" ook gewoon hetzelfde aan als zijn kleinere broer. Dat is ook een van de redenen dat ik alle "versies" van 1 map gewoon als 1 map tel.
En van mij mogen ze Team deathmatch er ook wer inpleuren heerlijk als je de 355 puntjes behaalde!!
(Teller van BF1942 ging niet veder dan dat)Voordeel je spwande gelijk na 1 seconden :9 >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Bor de Wollef schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:08:
[...]

Tuurlijk, de setting is het zelfde; maar ik keek en kijk meer naar de gameplay. Als die anders is, dan is het voor mij ook een ander map. Maar ik snap dat men daar anders over kan denken. In ieder geval komt wake island erbij over 2 week als ik het goed heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach op zich...al zouden er 30 maps in zitten...ik heb meestal toch een map of 2-3 die ik het leukst vind en dan ook het liefst speel..tis nog net niet dat ik de server verlaat als de andere mappen komen maar ik zoek altijd als eerste een server met een fav map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Ik zoek eerst mijn fav server op, welke map er op draait boeit me eigenlijk totaal niet. Alleen de city maps vind ik (niet meer) zo leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:19:
[...]

He patser met je batches..;P

Ga je vreemd? >:)
nee hoor ik zat al eerder op GOT dan op fok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:38:
Ik zoek eerst mijn fav server op, welke map er op draait boeit me eigenlijk totaal niet. Alleen de city maps vind ik (niet meer) zo leuk om te doen.
Ja uiteraard een van mn fav server....

Ja jij hebt het airborn virus nu ook te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses als ik hier ontzettend domme vragen zit te stellen, maar ook al is de startpost prachtig en lang, ik kon niet alles er in vinden... ;)

- Ik heb gisteren BF2 gekocht. Prachtig. Nu speel ik eigenlijk het liefst op server met lui die bijvoorbeeld hier ook rondhangen, omdat ik vermoed dat die daadwerkelijk samen willen spelen in squads i.p.v. als kippen zonder kop in hun uppie Rambo lopen te spelen... Lijkt me ook leuk als je zo nu en dan dezelfde lui tegenkomt. Spelen jullie altijd op bepaalde servers of gewoon op net maar welke server er in de lucht is? Ik zag hier en daar de i3d-servers genoemd worden: zijn dat goede/de beste?

- In de ingame serverlijst zie je een soort icoontje met van die 'sergeant-strepen': zijn dat servers waarop je score en zo wordt bijgehouden? Dus waarmee je medailles kan verdienen en zo? Zijn dat dan ranked servers of is dat weer wat anders? Waarom heeft niet elke servers zo'n icoontje? Overigens knap waardeloos dat die icoontjes nergens in de manual uitgelegd worden... De HELE zwart-wit manual is trouwens een teleurstelling...

- Ik dacht dat Gamespy makkelijk was om te gebruiken, maar de ingame serverlijst heeft betere filters, lijkt mij... dus is veel handiger in gebruik. Of mis ik dan iets bij Gamespy? En klopt het dat je via ASE inderdaad niet rechstreeks kunt inloggen, dus dat het dan eigenlijk weinig nut heeft...?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:50

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:31:
Ik zag hier en daar de i3d-servers genoemd worden: zijn dat goede/de beste?
Snel, redelijke admins, veel NLders, redelijk teamwork (het beste kan voor iedereen anders zijn, het is meer de combinatie van meerdere dingen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik laatst had in karkand, ik spring van een muurtje af, precies op een team mate, teammate dood _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:52
Ik heb de demo ff gedownload maar ik vind het lopen erg traag gaan in het spel. Ergeren jullie je daar niet aan? Al druk je sprint dan gaat het iets sneller maar nog steeds te langzaam.
Ik speel nog vaak Wolfenstein Enemy Territory maar dat GRATIS spel vind ik gewoon veel lekkerder schieten dan BF 2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Dat is me ook al zovaak overkomen met een parachute, dat zuigt wel ja :/

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:44:
Dat is me ook al zovaak overkomen met een parachute, dat zuigt wel ja :/
ja best wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
WillemJanJansen schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:43:
Ik heb de demo ff gedownload maar ik vind het lopen erg traag gaan in het spel. Ergeren jullie je daar niet aan? Al druk je sprint dan gaat het iets sneller maar nog steeds te langzaam.
Ik speel nog vaak Wolfenstein Enemy Territory maar dat GRATIS spel vind ik gewoon veel lekkerder schieten dan BF 2 ...
dan stap je in een MiG ofzo, en kom dan nog eens zeueren over trage gameplay :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:32

justifire

Shut up and squat !!

Iemand die mij kan vertellen hoe ik BF2 op 75 hz krijg?
Hoogste wat ik kan selecteren in game is 60 hz :(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:31:
Excuses als ik hier ontzettend domme vragen zit te stellen, maar ook al is de startpost prachtig en lang, ik kon niet alles er in vinden... ;)

- Ik heb gisteren BF2 gekocht. Prachtig. Nu speel ik eigenlijk het liefst op server met lui die bijvoorbeeld hier ook rondhangen, omdat ik vermoed dat die daadwerkelijk samen willen spelen in squads i.p.v. als kippen zonder kop in hun uppie Rambo lopen te spelen... Lijkt me ook leuk als je zo nu en dan dezelfde lui tegenkomt. Spelen jullie altijd op bepaalde servers of gewoon op net maar welke server er in de lucht is? Ik zag hier en daar de i3d-servers genoemd worden: zijn dat goede/de beste?

- In de ingame serverlijst zie je een soort icoontje met van die 'sergeant-strepen': zijn dat servers waarop je score en zo wordt bijgehouden? Dus waarmee je medailles kan verdienen en zo? Zijn dat dan ranked servers of is dat weer wat anders? Waarom heeft niet elke servers zo'n icoontje? Overigens knap waardeloos dat die icoontjes nergens in de manual uitgelegd worden... De HELE zwart-wit manual is trouwens een teleurstelling...

- Ik dacht dat Gamespy makkelijk was om te gebruiken, maar de ingame serverlijst heeft betere filters, lijkt mij... dus is veel handiger in gebruik. Of mis ik dan iets bij Gamespy? En klopt het dat je via ASE inderdaad niet rechstreeks kunt inloggen, dus dat het dan eigenlijk weinig nut heeft...?
i3d inderdaad, zijn goede NL servers....DJMantri zie ik ook vaak GoTters...

Die cheffrons zijn inderdaad ranked servers en niet alle servers hebben dat simpelweg omdat niet alle servers ranked zijn

volgens mij is gamespy niet zo handig met bf2..en ingame serverbrowser is nog buggy...maar met de volgende patch (3 okt heb ik me laten vertellen) word daar een hoop in opgelost samen met een favorite server ding. Nog geen enkele 3rd party software kan meteen inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
WillemJanJansen schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:43:
Als je hier last van hebt, kan je beter bij ET blijven.
BF is een game met eigen engine, de look & feel zijn uniek, bij Q3 engine games vind ik het allemaal 1 pot nat, niet mijn ding iig voor WWII shooters, Q3 zelf vond ik wel erg goed :)

Bij ET kan je waarschijnlijk de FOV instellen waardoor het lijkt dat je sneller rent, volgens mij is het rennen allemaal zo'n beetje gelijk in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 11:35:
Ik zag al zoiets op de mainchat voorbij komen gisteren. Gebeurt dit als je opnieuw spawned of als je gerevived wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Het instellen van de FOV heeft geen invloed op je rensnelheid, alleen omdat je meer van je omgeving kan zien met een hogere FOV, lijkt het voor de speler alsof alles sneller gaat.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:55:
[...]

Ik zag al zoiets op de mainchat voorbij komen gisteren. Gebeurt dit als je opnieuw spawned of als je gerevived wordt?
Dat gebeurd als je gerevived wordt, en de dead-bag wordt niet opgepakt, of dat die weg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:55:
[...]

opnieuw wordt gerevived!!! ehhehe allemaal effe zo rond gelopen! !:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Nou nee, met ET ren je echt sneller en je kunt sneller bewegen, het is meer voor elkaar staan en dan wie het beste beweegt en richt, die wint. BF2 is met schieten meer van afstand zag ik al en dat samen met het langzame lopen vind ik minder. Met ET gaat alles net ffies iets sneller.

Het zag er trouwens wel Super uit, misschien dat ik het spel evengoed wel ga kopen. Dat het langzame lopen enz alleen ffies wennen is misschien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
WillemJanJansen schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:35:
Nou nee, met ET ren je echt sneller en je kunt sneller bewegen, het is meer voor elkaar staan en dan wie het beste beweegt en richt, die wint. BF2 is met schieten meer van afstand zag ik al en dat samen met het langzame lopen vind ik minder. Met ET gaat alles net ffies iets sneller.

Het zag er trouwens wel Super uit, misschien dat ik het spel evengoed wel ga kopen. Dat het langzame lopen enz alleen ffies wennen is misschien..
Spam hier aub over in het ET topic, en niet in het BF2 topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:44

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 16:56:
[...]

opnieuw wordt gerevived!!! ehhehe allemaal effe zo rond gelopen! !:P
Dit volg ik even niet. Over welke bug gaat dit nou?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Mr. Bondt schreef op zondag 18 september 2005 @ 16:56:
[...]

Dat gebeurd als je gerevived wordt, en de dead-bag wordt niet opgepakt, of dat die weg is ;)
zoiets dus ;) :

Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/14/nokitbug0iz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
FnF schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:39:
[...]

Spam hier aub over in het ET topic, en niet in het BF2 topic :)
Spam?
Volgens mij vergelijk ik het spel hier gewoon met iets. :>

Gaat het vliegen in die straaljager nog een beetje snel? Want dan lijkt het mij dat je zo aan de andere kant van de level zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ben ik de enige die niet weet wat ET is (behalve die alien op die fiets) :?

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.