Leer lezen of duik eens de fora in. Met een A64 draait je geheugen met 2 bankjes op 200 Mhz en met 4 bankjes bezet op 166. Daarnaast kun je, als je geluk hebt, je settings op 1T zetten wat ook weer sneller is. Dus altijd 2 x 1GB nemen.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:38:
Kan iemand bevestigen of 4 latjes van 512 beter is als 2 latjes van 1 gig?
Heb nu een Asus P5P800 moederbord, 2 maal 512 MB, een P4 3,4 ghz en een 9800 PRO,
zou naar 2 gb willen.
Dus 2 keer 512 erbij kopen of alle RAM eruit en 2 van 1 gb erin?
Nou is het genoeg... kappen met die discussies die nergens over gaan. Ik zit hier voor me plezier niet om dit soort haat/nijd verhoudings berichten te lezen.... Grow-up people... ff-tjes is leuk maar tis al bezig vanaf het vorige deel....

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Dat zeg ik: Het heeft weinig zin om nog een keer terug te komen op een post van 2 dagen geleden.OMD schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:06:
[...]
Nou is het genoeg... kappen met die discussies die nergens over gaan. Ik zit hier voor me plezier niet om dit soort haat/nijd verhoudings berichten te lezen.... Grow-up people... ff-tjes is leuk maar tis al bezig vanaf het vorige deel....
![]()
![]()
Zullen we eens gaan proberen het niveau van de ballenbak te ontstijgen?
[ Voor 130% gewijzigd door Stewie! op 15-09-2005 18:35 ]
Als jij dan eens het goede voorbeeld geeft ipv steeds weer oude koeien uit de sloot te halen? Word een beetje moe van je gehakketak altijd maar weer. Als het niveau van bepaalde opmerkingen je niet aanstaat wees dan de wijste en reageer dan niet. Door dat wel steeds te doen vervuil je het topic onnodig imho. Ik zal maar geen voorbeelden aandragen van je kinderachtige manier van terugreageren met steken onder water ed. Niet naar mij maar in het algemeen. Dus, geef zelf eens het goede voorbeeld. Wordt het hier een stuk aangenamer.DaMorpheus schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:10:
[...]
[...]
Digibilly schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:34:
[...]
Als jij dan eens het goede voorbeeld geeft ipv steeds weer oude koeien uit de sloot te halen? Word een beetje moe van je gehakketak altijd maar weer. Als het niveau van bepaalde opmerkingen je niet aanstaat wees dan de wijste en reageer dan niet. Door dat wel steeds te doen vervuil je het topic onnodig imho. Ik zal maar geen voorbeelden aandragen van je kinderachtige manier van terugreageren met steken onder water ed. Niet naar mij maar in het algemeen. Dus, geef zelf eens het goede voorbeeld. Wordt het hier een stuk aangenamer.
DaMorpheus schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:10:
Verwijderd
Ok mensen ontopic maar weer.
Ik speelde vandaag op een ea server en ik sprong in de chopper, staan er 3 of 4 van die eikels op en rond de chopper te springen.
Dus ik wacht totdat ze weg gaan, maar nee hoor, dus ben ik uiteindelijk maar weggevlogen en hoppa 3 teamkills aan mijn broek.
Daar kan ik nou echt razend van worden.
Wat vinden jullie trouwens de mooiste soort kills, bij staat op 1, als gunner in een chopper een goedgevulde blackhawk uit de lucht halen, heerlijk.
Ik speelde vandaag op een ea server en ik sprong in de chopper, staan er 3 of 4 van die eikels op en rond de chopper te springen.
Dus ik wacht totdat ze weg gaan, maar nee hoor, dus ben ik uiteindelijk maar weggevlogen en hoppa 3 teamkills aan mijn broek.
Daar kan ik nou echt razend van worden.
Wat vinden jullie trouwens de mooiste soort kills, bij staat op 1, als gunner in een chopper een goedgevulde blackhawk uit de lucht halen, heerlijk.
En dan kick je me voor mijn kritische opmerkingen hier van je server? Welk niveau had je het ookal weer over? Rest my case.

Uhm, nee, omdat je weigerde een normale vraag te beantwoorden. Viermaal gesteldDigibilly schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:58:
[...]
En dan kick je me voor mijn kritische opmerkingen hier van je server? Welk niveau had je het ookal weer over? Rest my case.![]()

Geeft wel weer genoeg aan
[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 15-09-2005 18:59 ]
Verwijderd
Als commander arti op een zooi infanterie smijten en ingezoomed toekijken hoe ze het wereldrecord hoogvliegen verbeterenVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:46:
Ik heb een joystick gekocht voor een vliegtuig te besturen..... maar wat blijkt.. met de pijltjes ging het veel beter!
dus iedereen die zeurt dat je niet kunt vliegen met de pijltjes.... mond houden! 
(of ik heb gewoon slechte joystick skills
)
(of ik heb gewoon slechte joystick skills

[ Voor 12% gewijzigd door RMB op 15-09-2005 19:10 ]
Dat zijn inderdaad lekkere kills jaVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:46:
Gewoon rondjes vliegen gaat, maar het snel landen of stil hangen wil nog echt niet goed lukken, met een BH wat makkelijker dan met een attack heli.
Ik zit al een tijd zitten spelen met o.a. de gevoeligheid en throttle settings, heb gezocht naar tips en trucs, maar het heeft nog niet veel uitgehaald.
Met de jets heb ik geen enkele moeite, vloog in no-time loopings en onder hijskranen door.
Doe ik iets verkeerd, of heeft er misschien iemand nog wat goede settings? Ik probeer het door het gas dicht te gooien en dan lichterlijk achterover te hellen, maar dat resulteert alleen maar in achteruit naar beneden vliegen..
Oja, ik gebruik een Logitech Wingman Attack 2 joystick. Zou toch prima moeten gaan met een Attack chopper
Als je een derde as op die stick hebt is vliegen n eitje. Gas moet je op 30% hebben staan voor stilhangen, dan gewoon gevoelsmatig die joystick naar achteren trekken hij hangt stil bij mij. Vlieg gewoon veel in die dingen en je leert het vanzelf.
Maar stil staan of hangen in een FPS is doodgaan, je moet jezelf zo trainen dat je alles kan terwijl je de gaarste moves doet zodat je vijand in een andere chopper of IGLA je niet kan raken. Zelfs mensen oppicken kan terwijl je best hard vliegt met die chopper.
Maar stil staan of hangen in een FPS is doodgaan, je moet jezelf zo trainen dat je alles kan terwijl je de gaarste moves doet zodat je vijand in een andere chopper of IGLA je niet kan raken. Zelfs mensen oppicken kan terwijl je best hard vliegt met die chopper.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
Het is zo makkelijk.....The Widow Maker schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:23:
Als je een derde as op die stick hebt is vliegen n eitje. Gas moet je op 30% hebben staan voor stilhangen, dan gewoon gevoelsmatig die joystick naar achteren trekken hij hangt stil bij mij. Vlieg gewoon veel in die dingen en je leert het vanzelf.
Ik zou eigenlijk niet met 30% vliegen, dan stort je namelijk neer. Minimaal 50% voor stilhangen. Of gewoon spelen met het gas. Dan 90%, dan 20%, dan meteen weer terug naar 90%, blijft er ook vermogen in de rotoren hangen om snel weg te dodgen
Ik vind BF2 bijna niet meer leuk. Helemaal geen tijd meer ervoor. Als ik het speel dan leg ik altijd pakketjes C4 in de blackhawk op Mashtuur om dan 5 TK's in 1 te krijgen. Dat vind ik nog wel een beetje kicke steeds. Moeten die BH-kneusen maar ns leren zonder chopper te vechten.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 19:34 ]
Mwa, das nou niet echt een uitdaging... wat ik voor mooier vindt is:Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:46:
Ok mensen ontopic maar weer.![]()
Daar kan ik nou echt razend van worden.![]()
1. Als gunner in een attack heli een andere attack heli neerhalen die vol in beweging is.
2. Als gunner in een attack heli een tank op 600m afstand neerhalen met een tv guided missle
3. Als gunner in een vliegtuig met de laser guided missle heli's neerhalen.
4. Als piloot in een vliegtuig met de machinegun andere vliegtuigen/apc's/heli's neerhalen
Wow, wat goed van jou zeg! Dan zal ze leren!Ik vind BF2 bijna niet meer leuk. Helemaal geen tijd meer ervoor. Als ik het speel dan leg ik altijd pakketjes C4 in de blackhawk op Mashtuur om dan 5 TK's in 1 te krijgen. Dat vind ik nog wel een beetje kicke steeds. Moeten die BH-kneusen maar ns leren zonder chopper te vechten.
[ Voor 15% gewijzigd door Hielko op 15-09-2005 19:51 ]
het lijkt me niet de plaats om een discussie die we hier hebben daar te vervolgen?DaMorpheus schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:59:
[...]
Uhm, nee, omdat je weigerde een normale vraag te beantwoorden. Viermaal gesteld
Geeft wel weer genoeg aan
Daarnaast is het voor mij, met mijn weinige vaardigheden buitengewoon lastig om tijdens een gevecht ook nog te letten op teksten die getyped worden.
Ontopic maar weer: Erg irritant al die votes. Denk je een teamkill te vergeven door op page-up te drukken blijkt er een vote aan de gang te zijn en zie je later: You choose not to forgive a teamkiller. Hoop dat dat in de volgende patch ook verandert: niet reageren is vergeven.
Als je dat nou doet als MEC ben je goed bezig, maar anders zie ik de lol er neit van inVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:32:
Ik vind BF2 bijna niet meer leuk. Helemaal geen tijd meer ervoor. Als ik het speel dan leg ik altijd pakketjes C4 in de blackhawk op Mashtuur om dan 5 TK's in 1 te krijgen. Dat vind ik nog wel een beetje kicke steeds. Moeten die BH-kneusen maar ns leren zonder chopper te vechten.

Of gewoon even lezen.Digibilly schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:56:
[...]
het lijkt me niet de plaats om een discussie die we hier hebben daar te vervolgen?![]()
Daarnaast is het voor mij, met mijn weinige vaardigheden buitengewoon lastig om tijdens een gevecht ook nog te letten op teksten die getyped worden.
Ontopic maar weer: Erg irritant al die votes. Denk je een teamkill te vergeven door op page-up te drukken blijkt er een vote aan de gang te zijn en zie je later: You choose not to forgive a teamkiller. Hoop dat dat in de volgende patch ook verandert: niet reageren is vergeven.
Je bent immers 15 seconden dood totdat je weer spawnt. In die 15 seconden zie je in één oogopslag welke tekst daar staat.
@MatriX & FnF:
die DHZero zijn de 5.8betas (die ik al draai) , of is er een final van gereleased!?!
Temp AA laat je vsynch inschakelen en dan lockt die 60fps.. eronder enkel de aa die je instelt, erboven is het aax2 of aax3.
Ik heb sinds het begin met AA ingame ingesteld, in de driver app controlled gezet, omdat met eerdere drivers het hard via de driver inschakelen niet oppakte. Ook meen ik te hebben gelezen, maar ook zelf getest te hebben met AF in driver forceren of app controlled in te stellen, maar zag absoluut geen verschil tussen forced en app controlled, wel merkte ik het in het aantal FPS (hoe hoger de AF via de driver hoe minder FPS, terwijl er géén visueel verschil waarneembaar was....
)
@MatriX: jij hebt zitten testen, dat de fps gelijk lagen bij 4x/8x en bij 6x/16x lijkt me alleen te bevestigen dat forceren niet werkt, en hij altijd de ingame settings hanteert...
Of kon jij verschil waarnemen!? zie geen verschil tussen geen AF en 16x AF ( de filtering setting in de video settings zouden dit bepalen..)
AA via game is absoluut direct waarneembaar, maar filtering staat al op max, dus misschien is dit dan de reden dat forceren van AF niet werkt.. ( of niet BETER werkt/filtert, dan het al doet vanuit de game)
die DHZero zijn de 5.8betas (die ik al draai) , of is er een final van gereleased!?!
Temp AA laat je vsynch inschakelen en dan lockt die 60fps.. eronder enkel de aa die je instelt, erboven is het aax2 of aax3.
Ik heb sinds het begin met AA ingame ingesteld, in de driver app controlled gezet, omdat met eerdere drivers het hard via de driver inschakelen niet oppakte. Ook meen ik te hebben gelezen, maar ook zelf getest te hebben met AF in driver forceren of app controlled in te stellen, maar zag absoluut geen verschil tussen forced en app controlled, wel merkte ik het in het aantal FPS (hoe hoger de AF via de driver hoe minder FPS, terwijl er géén visueel verschil waarneembaar was....
@MatriX: jij hebt zitten testen, dat de fps gelijk lagen bij 4x/8x en bij 6x/16x lijkt me alleen te bevestigen dat forceren niet werkt, en hij altijd de ingame settings hanteert...
Of kon jij verschil waarnemen!? zie geen verschil tussen geen AF en 16x AF ( de filtering setting in de video settings zouden dit bepalen..)
AA via game is absoluut direct waarneembaar, maar filtering staat al op max, dus misschien is dit dan de reden dat forceren van AF niet werkt.. ( of niet BETER werkt/filtert, dan het al doet vanuit de game)
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Zo, even een kort en krachtig potje gespeeld.
Zatar wetlands, als arabier.
In de Mig 29 gestapt, paar rondjes gevlogen, viel me op dat er geen F35 rondvloog.
Naar vijandelijke basis gevlogen, uit de mig gesprongen.
Stapt er net een mannetje in de F35.
Ik was een sniper met een M95, dus ik schiet hem er uit.
5 seconden later terwijl ik met de F35 wegvlieg, BANNING KANARIE (BASERAPING).
Oftewel, ik was eenmaling over de basis van de vijand gevlogen en had daarbij het vliegtuig van de admin gestolen. Gelijk gebant.
De six|hellgate server is er dus 1 om te laten liggen
Zatar wetlands, als arabier.
In de Mig 29 gestapt, paar rondjes gevlogen, viel me op dat er geen F35 rondvloog.
Naar vijandelijke basis gevlogen, uit de mig gesprongen.
Stapt er net een mannetje in de F35.
Ik was een sniper met een M95, dus ik schiet hem er uit.
5 seconden later terwijl ik met de F35 wegvlieg, BANNING KANARIE (BASERAPING).
Oftewel, ik was eenmaling over de basis van de vijand gevlogen en had daarbij het vliegtuig van de admin gestolen. Gelijk gebant.
De six|hellgate server is er dus 1 om te laten liggen
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Nee, ze zijn nog met de Final bezig, die onder andere speciale BF2 optimalisaties hebbensain onez schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:34:
@MatriX & FnF:
Ik heb sinds het begin met AA ingame ingesteld, in de driver app controlled gezet, omdat met eerdere drivers het hard via de driver inschakelen
niet oppakte. Ook meen ik te hebben gelezen, maar ook zelf getest te hebben met AF in driver forceren of app controlled in te stellen, maar zag absoluut geen verschil tussen forced en app controlled, wel merkte ik het in het aantal FPS (hoe hoger de AF via de driver hoe minder FPS, terwijl er géén visueel verschil waarneembaar was....)
En als jij het verschil tussen geen AF en 16 AF niet ziet, weet ik niet wat voor monitor je hebt
[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 15-09-2005 20:39 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ach, met veel adrealine in je lijf mis je wel eens wat. Daarnaast lijkt het me logischer dat je actief actie moet ondernemen om iemand te straffen voor een teamkill. Maar: zoveel mensen zoveel smaken natuurlijk.DaMorpheus schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:23:
[...]
Of gewoon even lezen.
Je bent immers 15 seconden dood totdat je weer spawnt. In die 15 seconden zie je in één oogopslag welke tekst daar staat.
Verwijderd
dan verveel je je dus echt.... Ik zou zeggen gooit het spel in een hoekje en val de andere mensen niet meer lastig.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:32:
[...]
Het is zo makkelijk.....
Ik zou eigenlijk niet met 30% vliegen, dan stort je namelijk neer. Minimaal 50% voor stilhangen. Of gewoon spelen met het gas. Dan 90%, dan 20%, dan meteen weer terug naar 90%, blijft er ook vermogen in de rotoren hangen om snel weg te dodgen
@ morpheus: heb me vorige post al aangepast, je hebt gelijk. Ik zat naar t verkeerde bericht te kijken.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 21:19 ]
Idd. Dat je dan wacht op vervoer vind ik juist slimmer (en voordeliger voor je team). Je bent vlugger ter plaatse én brengt extra vuurkracht mee. Wel best handig. Zeker als je een enemy tank oid hebt die gewoon een checkpoint platwalstcybermans schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:42:
bor je vergeet dan een ding. Soms is het wel een eind lopen naar een combat zone en dan ben je zelfs sneller als je ff op de tank wacht en die neemt. Sorry hoor maar als je iets van 20 sec op een tank gaat zitten wachten kan je daar toch niet iemand voor gaan kicken. je speelt toch ook voor je eigen plezier. Als je echt zo teamplay uber freak bent join dan een clan en ga wars spelen. Das pas echte teamplay.
Vraag me trouwens af waarom ze er dan een sniper in gedaan hebben. Snipen is nou toch niet het meest op teamplay lijkende gebeuren. Vind ik ook wel eens lekker om met een sniper boven op tvtower te staan en al die "teamplay" ("zie mij is rennen over de heuveltjes") figuren stuk voor stuk om te leggen.
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
21" Dell Trinitron CRT en speel op 1600x1200 op me x850xt pe dus is toch vrij goed zichtbaar allemaalFnF schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:39:
[...]
Nee, ze zijn nog met de Final bezig, die onder andere speciale BF2 optimalisaties hebben![]()
En als jij het verschil tussen geen AF en 16 AF niet ziet, weet ik niet wat voor monitor je hebtMoet je voor de aardigheid maar eens even op wegen letten, dan zie je wel verschil tussen geen AF en wel AF
Maar ik ga ff wat testen, keep y'all updated

1600x1200 high 4x aa ingame, 16x forced AF in driver

1600x1200 high 4x aa ingame, app controlled AF in driver
ps heb voor beide screenshots maken de game gesloten, de cachemaps leeggegooid en het laden duurde telkens erg lang door het optimaliseren opnieuw...
door beide screens te openen in een apart venster, ff aanklikken dat ie max openstaat, en vergelijk dan eens bijvoorbeeld t detail van de schutting links van de kraan, of bv de contouren van de machinistcabine van de gele kraan, zie nog altijd geen verschil

edit: @FnF:lees net dat je de vergelijking stelt tussen geen en wél AF, maar ik wilde stellen dat Filtering in video options op HIGH instellen de max AF geeft en geforceerd 16x instellen in driver geen beter beeld geeft, enkel een performance drop, en AF forceren in de driver niet verstandig is!?
[ Voor 43% gewijzigd door SAiN ONeZ op 15-09-2005 22:46 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
In die test zeg ik dat als je nu AA/AF niet forceert in de drivers er geen AA ingame meer is, het er dus duidelijk merkbaar lelijker uitziet en de FPS behoorlijk fluctueert (van naar 40 naar 90 naar 60 etc), waardoor het spel onspeelbaar wordt. Dit in tegenstelling tot Catalyst 5.5 waarbij ik AA/AF op 'application controlled' moest zetten in de driver zodat ik ingame AA had. Maar dit verklaart dan niet waarom de FPS bij 4x/8x en bij 6x/16x gelijk zijn. Ben benieuwd naar jouw bevindingen met deze drivers.sain onez schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:34:
Edit:
Ja lijkt me duidelijk nu, AF forceren heeft dus geen zin in de drivers. AA daarentegen wel, ook al staat AA ingame aan, zonder het te forceren in de drivers heb ik geen AA met deze 5.8 drivers. Als het goed is moet jij hetzelfde hebben ervaren. Anders eet ik m'n schoen op
[ Voor 12% gewijzigd door MaTr1x op 15-09-2005 22:36 ]
mt 5.5 stelde je dan toch ook app controlled in, maar dan zul je in de app (lees bf2) toch wel aa moeten inschakelen, wil je kúnnen zien....MaTr1x schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:21:
[...]
In die test zeg ik dat als je nu AA/AF niet forceert in de drivers er geen AA ingame meer is, het er dus duidelijk merkbaar lelijker uitziet en de FPS behoorlijk fluctueert (van naar 40 naar 90 naar 60 etc), waardoor het spel onspeelbaar wordt. Dit in tegenstelling tot Catalyst 5.5 waarbij ik AA/AF op 'application controlled' moest zetten in de driver zodat ik ingame AA had. Maar dit verklaart dan niet waarom de FPS bij 4x/8x en bij 6x/16x gelijk zijn. Ben benieuwd naar jouw bevindingen met deze drivers.
Uit je verhaal herleid ik dat je nu aa en af forceert, en met 5.5 deed je app controlled en ingame aa instellen, zo doe ik het nu juist, omdat dit hetzelfde beeld geeft , en de max fps. Ik meen vanaf de demo op 5.6 te hebben gedraaid, en merktte juist dat ingame aa uitlaten en forceren in driver géén aa ingame gaf, maar of dat nu nog is weet ik niet, en aangezien mijn bovenstaande test ook niet logisch om te testen, want als wel werkt, kost het enkel fps en het geeft geen beter beeld...
Ik merk dus bij elke stap AF wat ik hoger instel [2/4/8/16] geforceerd, bij het spawnpoint kiezen, dat ik een iets mindere gem FPS heb (renderer.drawfps 1) linksboven in beeld, terwijl er geen beeldverbetering optreedt, en snap ook niet dat jij dit niet ziet bij je verschillende forced AA/AF tests...
Hoewel een vriend met 6800ultra ook geen AF verbeteringen waarnam, terwijl app controlled én 16x AF exact dezelfde FPS gaven, hij stelt dan ook AF forced op 16x in en aa app. controlled, maar ziet dus ook geen verschil

edit: hehe, eet smakelijk heb áltijd me AA app controlled voor BF2, en ingame 4x, merkte juist dat ingame uitschakelen en driver forced juist niet werkte met 5.6 en 5.7, en ook nog eens omdat ik de laatste tijd wat met omegas en deze DHZero drivers heb zitten spelen, weet ik dat ik steevast aa op app controlled instel na installatie.... en zo ook met bovenstaande screens en daar is duidelijk de aa waarneembaar

[ Voor 12% gewijzigd door SAiN ONeZ op 15-09-2005 22:51 ]
Erg interessante discussie maar hoort hij niet thuis in Games problemen en vragen? Is maar een sugestie hoorsain onez schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:39:
[...]
mt 5.5 stelde je dan toch ook app controlled in, maar dan zul je in de app (lees bf2) toch wel aa moeten inschakelen, wil je kúnnen zien....
Uit je verhaal herleid ik dat je nu aa en af forceerd, en met 5.5 deed je app controlled en ingame aa instellen, zo doe ik het nu juist, omdat dit hetzelfde beeld geeft , en de max fps. Ik meen vanaf de demo op 5.6 te hebben gedraaid, en merktte juist dat ingame aa uitlaten en forceren in driver géén aa ingame gaf, maar of dat nu nog is weet ik niet, en aangezien mijn bovenstaande test ook niet logisch om te testen, want als wel werkt, kost het enkel fps en het geeft geen beter beeld...
Ik merk dus bij elke stap AF wat ik hoger instel [2/4/8/16] geforceerd, bij het spawnpoint kiezen, dat ik een iets mindere gem FPS heb (renderer.drawfps 1) linksboven in beeld, terwijl er geen beeldverbetering optreedt, en snap ook niet dat jij dit niet ziet bij je verschillende forced AA/AF tests...
Hoewel een vriend met 6800ultra ook geen AF verbeteringen waarnam, terwijl app controlled én 16x AF exact dezelfde FPS gaven, hij stelt dan ook AF forced op 16x in en aa app. controlled, maar ziet dus ook geen verschil![]()
![]()
edit: hehe, eet smakelijk heb áltijd me AA app controlled voor BF2, en ingame 4x, merkte juist dat ingame uitschakelen en driver forced juist niet werkte met 5.6 en 5.7, en ook nog eens omdat ik de laatste tijd wat met omegas en deze DHZero drivers heb zitten spelen, weet ik dat ik steevast aa op app controlled instel na installatie.... en zo ook met bovenstaande screens en daar is duidelijk de aa waarneembaar![]()
![]()
BF2 tips&tricks topic misschien, open jij het!?Digibilly schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:46:
[...]
Erg interessante discussie maar hoort hij niet thuis in Games problemen en vragen? Is maar een sugestie hoor
lees hier liever wat van deze info waardoor de gem FPS in me game weer net wat te verbeteren valt ( én zonder IQ verlies) dan gezanik over eremetalen en adminechos

@Matrix hieronder, speel gezellig ff mee op onderstaand ip, leuke teamplay en veel NL volk
[ Voor 36% gewijzigd door SAiN ONeZ op 15-09-2005 22:59 ]
Bizar dat jij met dezelfde drivers als ik gewoon ingame je AA kan instellen en geen problemen ondervindt, terwijl ik AA sowieso moet forceren in de drivers, omdat de FPS anders erg fluctueert... Nou ja het zal allemaal wel, 'k ga nog ff BF2-en.
Mee eens, je kunt beter maar 2 banken gebruiken. De A64 kan namlijk niet goed grote hoeveelheden gehuegen over 4 banken aan. Het wordt dan lastig om 400 Mhz of hoger te halen, zeker op 1T.RappieRappie schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:59:
[...]
Dat dacht ik niet; bij AMD64 is het veel beter 2 bankjes geheugen te gebruiken. Dat komt door de geheugencontroller in de processor. Het geheugen gaat bij een A64 zelfs op 333MHz draaien als je 4 bankjes gebruikt. Als je 2 bankjes gebruikt kan je ook nog op 1T draaien, wat ook nog eens 10% performancewinst oplevert.
Verwijderd
Vanavond vreemde ervaring.
Level Fushe Pass een Franse ranked server.
Start game - Ik spring in een chinese heli en wordt piloot. Heli stroomt vol met strijders.
Ik vlieg naar basis 1 en verover hem.
Ik vlieg naar basis 2 en verover hem.
Ik vlieg naar basis 3 en verover hem.
Voor zes man verover ik punten. Nou vlieg ik vervolgens tegen een berg, maar weet de heli nog even heel te houden zodat iedereen kan springen. 1 man en ondergetekende overleven de crash niet. Gevolg die ene man straft mij voor tk. Kan ik nog wel inkomen. Ik reageer met een berichtje dat ik veel punten voor zes man heb verdiend en dat dit dan wordt gestraft.
Geen reactie. Opeens zie ik twee maal een vote om player Great Pier te kicken. Hier stemmen nog eens 9 man voor. Gelukkig niet voldoende om mij te kicken, maar toch heb ik mij hier aan geergerd.
Start game - Ik spring in een chinese heli en wordt piloot. Heli stroomt vol met strijders.
Ik vlieg naar basis 1 en verover hem.
Als iedereen dergelijke ervaringen zou gaan posten denk ik dat we elke dag een nieuw deel kunnen gaan starten... (sad but true)Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:47:
Vanavond vreemde ervaring.
Ik vlieg naar basis 1 en verover hem.Ik vlieg naar basis 2 en verover hem.
Ik vlieg naar basis 3 en verover hem.
Voor zes man verover ik punten. Nou vlieg ik vervolgens tegen een berg, maar weet de heli nog even heel te houden zodat iedereen kan springen. 1 man en ondergetekende overleven de crash niet. Gevolg die ene man straft mij voor tk. Kan ik nog wel inkomen. Ik reageer met een berichtje dat ik veel punten voor zes man heb verdiend en dat dit dan wordt gestraft.
Geen reactie. Opeens zie ik twee maal een vote om player Great Pier te kicken. Hier stemmen nog eens 9 man voor. Gelukkig niet voldoende om mij te kicken, maar toch heb ik mij hier aan geergerd.
Verwijderd
Hielko,Hielko schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:48:
[...]
Als iedereen dergelijke ervaringen zou gaan posten denk ik dat we elke dag een nieuw deel kunnen gaan starten... (sad but true)
Dit was mn allereerst post hier op Got. Ik denk laat ik mn ervaring op BF2 eerst eens posten om te kijken hoe een en ander werkt. Ik weet dat de inhoud voor jullie ervaren Gotters niet veel voorstelt.
GreatPier
c'mon, give the guy a break, 33% van zijn hele GoT-posting en je boort het in de grond
(netzo als ik me plane de grond in boorde, telkens als ik je net uit de lucht in onze server wilde knallen...)
tja geef mij maar helis boven planes
kwam ook weer een vervelende manier van stadpadding tegen, ook al bij ons op server gezien, rode/blauwe artykills ipv gele.....
(netzo als ik me plane de grond in boorde, telkens als ik je net uit de lucht in onze server wilde knallen...)
tja geef mij maar helis boven planes

kwam ook weer een vervelende manier van stadpadding tegen, ook al bij ons op server gezien, rode/blauwe artykills ipv gele.....

Welkom op GoTVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 01:01:
[...]
Hielko,
Dit was mn allereerst post hier op Got. Ik denk laat ik mn ervaring op BF2 eerst eens posten om te kijken hoe een en ander werkt. Ik weet dat de inhoud voor jullie ervaren Gotters niet veel voorstelt.
GreatPier
Ik kan je vertellen dat het vrij irritant is zo'n vliegtuig achter je aan, toch vervelend als je geen recht stukje meer kan vliegen. Overigens had je me 1x wel redelijk vreemd weten te killen. Ik gooide een bom op je AA voertuig, jij dood. Ik vlieg door, 10 seconden later hoor ik dat er een lock op mij komt, en boem; ik ook dood. En dat terwijl als jij al een raket af had kunnen schieten; die toch zowieso 180 graden de andere kant op zou zijn geschoten dacht ik zo...(netzo als ik me plane de grond in boorde, telkens als ik je net uit de lucht in onze server wilde knallen...)
Wat moet ik me daarbij voorstellen??kwam ook weer een vervelende manier van stadpadding tegen, ook al bij ons op server gezien, rode/blauwe artykills ipv gele.....
Een commander die een arty gooi waar veel mensen lopen en die dan meteen resignedHielko schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 01:35:
Wat moet ik me daarbij voorstellen??
Maar volgens mij krijg je daar gewoon geen punten voor toch
Speelde jij vanavond op de 64-speler server van I3D? Zo ja, dan heb ik je gezien vandaagVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 01:01:
[...]
Hielko,
GreatPier
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
"Wat moet ik me daarbij voorstellen??"
Arty gooien als commander en dan snel resignen denk ik, 15kills maal 2punten = 30 punten erbij
Arty gooien als commander en dan snel resignen denk ik, 15kills maal 2punten = 30 punten erbij

sain onez schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:41:
[...]
21" Dell Trinitron CRT en speel op 1600x1200 op me x850xt pe dus is toch vrij goed zichtbaar allemaalmaar ga direct even wat screens vergelijken, ben nogal een eyecandywhore en zit altijd met deze settings te klooien, maar ik was van mening, netzo als een kameraad van me met zijn 6800ultra dat AF geforceerd geen verbetering gaf tov ingame HIGH instellen en in driver app controlled..
Maar ik ga ff wat testen, keep y'all updated
[afbeelding]
1600x1200 high 4x aa ingame, 16x forced AF in driver
[afbeelding]
1600x1200 high 4x aa ingame, app controlled AF in driver
ps heb voor beide screenshots maken de game gesloten, de cachemaps leeggegooid en het laden duurde telkens erg lang door het optimaliseren opnieuw...
door beide screens te openen in een apart venster, ff aanklikken dat ie max openstaat, en vergelijk dan eens bijvoorbeeld t detail van de schutting links van de kraan, of bv de contouren van de machinistcabine van de gele kraan, zie nog altijd geen verschil
edit: @FnF:lees net dat je de vergelijking stelt tussen geen en wél AF, maar ik wilde stellen dat Filtering in video options op HIGH instellen de max AF geeft en geforceerd 16x instellen in driver geen beter beeld geeft, enkel een performance drop, en AF forceren in de driver niet verstandig is!?
Ik heb AA op App Controlled, en in BF2 gewoon de FSAA aanstaan, en werkt met deze 5.8 drivers primaMaTr1x schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:21:
[...]
In die test zeg ik dat als je nu AA/AF niet forceert in de drivers er geen AA ingame meer is, het er dus duidelijk merkbaar lelijker uitziet en de FPS behoorlijk fluctueert (van naar 40 naar 90 naar 60 etc), waardoor het spel onspeelbaar wordt. Dit in tegenstelling tot Catalyst 5.5 waarbij ik AA/AF op 'application controlled' moest zetten in de driver zodat ik ingame AA had. Maar dit verklaart dan niet waarom de FPS bij 4x/8x en bij 6x/16x gelijk zijn. Ben benieuwd naar jouw bevindingen met deze drivers.
Edit:
Ja lijkt me duidelijk nu, AF forceren heeft dus geen zin in de drivers. AA daarentegen wel, ook al staat AA ingame aan, zonder het te forceren in de drivers heb ik geen AA met deze 5.8 drivers. Als het goed is moet jij hetzelfde hebben ervaren. Anders eet ik m'n schoen op
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
...afgelopen weekend wel iets kunnen doen wat hier goed voor kan zijn: ik speelde in Mashtuur City aan de kant van de MEC als commander. Het was een 64-speler server en (je voelt 'm al aankomen) er waren veel te veel spelers om in 1 blackhawk te passen. En dan is dat kleine vierkante landingstripje een uitstekende plek om artillery op te gooien. Het neemt de BH-dreiging niet helemaal weg, maar alle beetjes helpen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 01:40:
Ik hield in het spel de BH in de gaten en zodra ie uit de lucht was geschoten, ging ik met de top-down view naar het landingsplaatsje en zette de artillery in. Daarna zag ik vanuit de lucht alweer snel ploep-ploep-ploep de mennekes respawnen en naar dat zelfde plaatsje rennen. En dan ZOEF-BAF-BATS-BOING had ik iedere keer een killetje of tien, twaalf. Kost toch steeds een portie tickets.
Mooiste treffer was toen de BH net was opgestegen en wegvloog en toch door een granaat werd geraakt. Weg BH; nog es zes kills erbij.
Aanrader voor iedereen; succes gegarandeerd!
1. straaljager neerhalen die met 300 langs komt vliegenVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:46:
Ok mensen ontopic maar weer.![]()
Daar kan ik nou echt razend van worden.![]()
2. tv guided random naar vijandige vlag schieten en wat raken (gebeurt erg vaak)
3. atack heli at full speed neerhalen
tv guided zijn ook erg handig om te scouten als je met je gunner voice hebt
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik begin nu toch wel erg zat te worden van de standaard maps. Hebben jullie dat ook? Ik speel BF2 nu veel minder omdat ik de maps wel gezien heb. De uitdaging raakt er op een of andere manier een beetje uit dan. Laten we hopen dat er snel nieuwe maps komen
Of een erg leuke mod natuurlijk.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Er zit als het goed is een nieuwe map bij de volgende patchBor de Wollef schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:35:
Ik begin nu toch wel erg zat te worden van de standaard maps. Hebben jullie dat ook? Ik speel BF2 nu veel minder omdat ik de maps wel gezien heb. De uitdaging raakt er op een of andere manier een beetje uit dan. Laten we hopen dat er snel nieuwe maps komenOf een erg leuke mod natuurlijk.
Dat zou toch Wake island zijn? Die kennen we natuurlijk allemaal ook al van BF-1942.Morax schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:39:
[...]
Er zit als het goed is een nieuwe map bij de volgende patch
Verwijderd
....die zou ik alleen maar okay vinden als ie ook weer met WO-2 voertuigen zou zijn. Kan me d'r niks bij voorstellen als 't ineens met jets moet gebeuren.Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:42:
[...]
Dat zou toch Wake island zijn? Die kennen we natuurlijk allemaal ook al van BF-1942.
Maar ach, alles went
Daar heb ik dan denk ik te weinig BF-1942 voorgespeeld.....Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:42:
[...]
Dat zou toch Wake island zijn? Die kennen we natuurlijk allemaal ook al van BF-1942.
Dat idee heb ik ook. Dat vind ik gewoon een WO-2 map eigenlijk. Met jets lijkt hij me niet zo leuk. Je bent dan natuurlijk dan ook zo het eiland over. Laten ze gewoon met een paar nieuwe leuke maps komen! Niet iets wat we al gezien en gespeeld hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:51:
[...]
....die zou ik alleen maar okay vinden als ie ook weer met WO-2 voertuigen zou zijn. Kan me d'r niks bij voorstellen als 't ineens met jets moet gebeuren.
Maar ach, alles went
Heb het eerlijk gezegd ook wel weer een beetje gehad. Zou wel een mooie mod willen zien die ook aan rankings gaat doen.Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:35:
Ik begin nu toch wel erg zat te worden van de standaard maps. Hebben jullie dat ook? Ik speel BF2 nu veel minder omdat ik de maps wel gezien heb. De uitdaging raakt er op een of andere manier een beetje uit dan. Laten we hopen dat er snel nieuwe maps komenOf een erg leuke mod natuurlijk.
::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0
Je bedoelt rankings die los staan van de EA ranking neem ik aan? Het lijkt mij namelijk dat EA geen mods op ranked servers zal toestaanKnijnN schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:05:
[...]
Heb het eerlijk gezegd ook wel weer een beetje gehad. Zou wel een mooie mod willen zien die ook aan rankings gaat doen.
Het lijkt me dan haast dat je dan beter de AF uit kan zetten in de driver , en dezelfde IQ krijgt, waardoor eventueel een reso hoger in te schakelen valt, of heb jij netzo als die vriend van me, exact dezelfde FPS in verschillende AF levels (2/4/8/16)?!FnF schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 08:11:
[...]
[...]
Ik heb AA op App Controlled, en in BF2 gewoon de FSAA aanstaan, en werkt met deze 5.8 drivers primaAF heb ik gewoon beide ingeschakeld, en in BF2 en in de CP.
Als Forgotten Hope nu ooit ranked gaat worden..
FH is toch naar mijn mening een van de beste mod die er is.
FH is toch naar mijn mening een van de beste mod die er is.
Een implementatie van CTF zou ik erg machtig vinden, niets zo mooi als een heftig grote map als El Allemein, en dan in de verte een stampede zien van tanks, jeeps en planes die achter de flagcapturer aanzitten, daar werd samengespeeld (daar kan bf2 afentoe nog een puntje aan zuigen...)
In interviews kwam vaker in t begin naar voren dat men dit mbv patches er later wilde inbrengen...
Jammer dat we er niets meer van horen
In interviews kwam vaker in t begin naar voren dat men dit mbv patches er later wilde inbrengen...
Jammer dat we er niets meer van horen
Mods gaan niet ranked worden vrees ik. Als je een niet originele map draait op een ranked server word deze automatisch unranked heb ik begrepen.
CTF mis ik inderdaad ook erg!
CTF mis ik inderdaad ook erg!
[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 16-09-2005 12:39 ]
Ik bedoel juist een mod voor de ranked servers van EABor de Wollef schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:08:
[...]
Je bedoelt rankings die los staan van de EA ranking neem ik aan? Het lijkt mij namelijk dat EA geen mods op ranked servers zal toestaan
Zou het veel moeite en materiaal kosten voor EA om een niet door hun gemaakte mod te gaan ranken?
Dat zou misschien ook nog meer gebruikers opleveren. Voor ieder dan wat wils toch met rankings?
::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0
Ja, dat zou veel tijd en geld kosten. Alles moet gescreend worden, bij elke versie weer. Helaas moet ik zeggen, het lijkt mij ook wel watKnijnN schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:58:
[...]
Ik bedoel juist een mod voor de ranked servers van EA
Zou het veel moeite en materiaal kosten voor EA om een niet door hun gemaakte mod te gaan ranken?
[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 16-09-2005 13:00 ]
Jammer idd. Hopen dat ze dan wat vaker wat nieuwe dingen in het spel brengen.
Nieuwe wapens, maps of voertuigen.
Ben iig benieuwd naar die nieuwe map. kijken of mij dat weer wat vaker aan het spelen zal brengen
Nieuwe wapens, maps of voertuigen.
Ben iig benieuwd naar die nieuwe map. kijken of mij dat weer wat vaker aan het spelen zal brengen
Nu de maps al beu gespeeld? Mijns inziens spelen jullie gewoon veeel te veeeel! 
Doe als mij, iedere dag uurke of 2 spelen. Ben je het nog lang niet beu!
Freaks!
Freaks!

mijn wensen voor bf2 zijn:
- cap op mijn joystick ook echt zou werken tijdens het vliegen
- De a10 als extra air-to-ground

en sinds 1.02 heb ik redelijk wat last van lag..

innocent schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:30:
[...]
Mee eens, je kunt beter maar 2 banken gebruiken. De A64 kan namlijk niet goed grote hoeveelheden gehuegen over 4 banken aan. Het wordt dan lastig om 400 Mhz of hoger te halen, zeker op 1T.
offtopic:
de venice core kan 4 banken op 200mhz aansturen
Verwijderd
Ow ja die A10 Thunderbolt... Die was zo heerlijk in DC.Grijns schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:16:
mijn wensen voor bf2 zijn:
Plaatje
Die zou er zo bij mogen.
CTF mogen ze wat mij betreft ook implementeren in het zwikkie
Dit spel heeft me mijn enemy territory verslaving helemaal doen vergeten. 
Dat dat ooit nog mocht gebeuren.
ik vind gunner in een apache(?) zijn tot nu toe het leukt en dan vooral bij die map met die enorme dam
Dat dat ooit nog mocht gebeuren.
ik vind gunner in een apache(?) zijn tot nu toe het leukt en dan vooral bij die map met die enorme dam
SileX schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:18:
[...]
offtopic:
offtopic:
alleen als de dimms single-sided zijn. Voorzover ik weet zijn er (bijna?) geen single sided 512mb dimms dus komt het in de praktijk, als je 4*512mb wilt draaien, op 2T neer.
alleen als de dimms single-sided zijn. Voorzover ik weet zijn er (bijna?) geen single sided 512mb dimms dus komt het in de praktijk, als je 4*512mb wilt draaien, op 2T neer.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ben nav vorige posts ook eens aan het kijken geweest wat mijn piek in het geheugen was. Ik heb muv textures alles op high; geluid standaard (zit een ingebakken geluidsdinges op mijn P4P800 moederbord) en AA op 2x. Dan zit mijn fps rond de 40 met uitschieters naar boven en de piek van het geheugen zat tussen de 950 en 990. Dus nog niet eens op 1gb???
Ik heb hyperthreading aanstaan; zou het er mee te maken hebben dat het een P4 3.2 processor is? Ik heb echt, echt geen last van stotteren; enkel lag af en toe maar dan heeft de rest dat ook, en het afsluiten duurt weliswaar ca. 20 seconden (ik kijk 20 seconden lang naar de desktop, kan bijna niets doen en de hd reutelt als een gek), maar de muziek is direct gestopt. Totaal geheugen is 1gb en swapfile ben ik niet aangeweest; volgens mij staat ie dat ie zelf tussen 1.5 en 3 alloceert.
Ondanks iedereen die hier roept dat het niet kan en dat het moet stotteren, doet het dat toch echt niet. Overigens: ik las dat je de alleszelfs op ultrahight kunt zetten, door in video.con de settings naar 4 te zetten ipv 3 (high). Dat zal ik maar niet proberen, maar op de huidige settings performed het echt bijzonder goed.
Ik heb hyperthreading aanstaan; zou het er mee te maken hebben dat het een P4 3.2 processor is? Ik heb echt, echt geen last van stotteren; enkel lag af en toe maar dan heeft de rest dat ook, en het afsluiten duurt weliswaar ca. 20 seconden (ik kijk 20 seconden lang naar de desktop, kan bijna niets doen en de hd reutelt als een gek), maar de muziek is direct gestopt. Totaal geheugen is 1gb en swapfile ben ik niet aangeweest; volgens mij staat ie dat ie zelf tussen 1.5 en 3 alloceert.
Ondanks iedereen die hier roept dat het niet kan en dat het moet stotteren, doet het dat toch echt niet. Overigens: ik las dat je de alleszelfs op ultrahight kunt zetten, door in video.con de settings naar 4 te zetten ipv 3 (high). Dat zal ik maar niet proberen, maar op de huidige settings performed het echt bijzonder goed.
Als je de textures nog op medium hebt staan speel je nog niet eens op high, ultra-high zou ik dan ook maar niet proberen als je 1GB hebt....
super cobranexhil schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:32:
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Weet ik, maar een winchester nietSileX schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:18:
[...]
offtopic:
Verwijderd
Oeh, die A10 lijkt me ook wel vet om in bf2 te hebben.
Ik denk alleen dat ik me dan niet meer echt veilig zou voelen in een tank
Verwijderd
Special Operations is toch geen mod maar een add-on van EA zelf.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:14:
Er komt een mod die op ranked servers gaat draaien: BF2 Special operations....
Mods worden gemaakt door de community en die zullen wel nooit ranked worden!
Maar dat hoef je je nu ook al niet te voelen met een F35 ofzo. Die bomben zo een tank weg.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:19:
Oeh, die A10 lijkt me ook wel vet om in bf2 te hebben.
256 clan server - ranked is er 1 om te mijden.
ik vlieg de hele game in de blackhawk in die mastuur map, 0 kills, 0 teamkills, 1 death en tegen de honderd punten vanwege driver kills en healing points.
ik sta dus echt op de derde plek van de 32 ofzo, nog een minuutje tegaan in de game WORD IK GEKICKED!! om ruimte te maken voor een clanmember ofzo..
wat een zootje losers n00bs
ik vlieg de hele game in de blackhawk in die mastuur map, 0 kills, 0 teamkills, 1 death en tegen de honderd punten vanwege driver kills en healing points.
ik sta dus echt op de derde plek van de 32 ofzo, nog een minuutje tegaan in de game WORD IK GEKICKED!! om ruimte te maken voor een clanmember ofzo..
Verwijderd
Die A10 lijkt me toch net even iets heftiger met die machinegun met uranium-shells die dwars door het armor van een tank heen gaanMaar dat hoef je je nu ook al niet te voelen met een F35 ofzo. Die bomben zo een tank weg.
Heb je wel eens een filmpje van zo'n ding gezien die een irakese tank opblies? Niet voor niets de tank-killer in operation desert-storm
Verwijderd
Dat kan gebeuren he als je op een Clan server speelt......Webjunkie schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:45:
Ja, is bekende bug. En nee, je kan hem niet capturen; je ziet alleen de status van de vlag, en blijkbaar zijn teammates em aan het capturen.
Ja ik ken het probleem zelf hebben we ook ranked clan server, en we moeten ook mensen kicken om plaats te hebben alleen 1 groot nadeel is in de tool kan je niet zien hoe de mensen staan dus je kick er random maar wat.( liefst zou ik ook alleen mensen met slechte scores er af kicken )Webjunkie schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:45:
Ja dit is idd niet leuk.
maja wij zijn de gene die betalen voor die sever dus ja...
Verwijderd
owja de vliegende fohnVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:28:
[...]
Ow ja die A10 Thunderbolt... Die was zo heerlijk in DC.
Verwijderd
Pfew gelukkig maarHielko schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:02:
Ja, is bekende bug. En nee, je kan hem niet capturen; je ziet alleen de status van de vlag, en blijkbaar zijn teammates em aan het capturen.
Onjuist, zie het bekende voorbeeld BF Vietnam WW2 mod, die ik vrij geslaagd vond, en er heel netjes uitzag, gaf het oude bf1942 gevoel goed weer, heel goed mikken en heel vaak raken voordat iemand onderuit ging... Tegenwoordig is de verhouding wat zoek...Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:27:
[...]
Special Operations is toch geen mod maar een add-on van EA zelf.
Verwijderd
BF2 is toch massa's populair ... sinds ik een stats-pagina aan mijn site toevoegde moet je ff mijn hits bezien voor augustus en september 
http://www.webwiper.be/stats/
Verwijderd
Johhhhh, je moet het ook niet zo serieus nemen (let ff op hetVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:27:
[...]
Special Operations is toch geen mod maar een add-on van EA zelf.
Ik speel net zoveel als jou of zelfs nog minder maar ik heb de meeste maps nu echt wel gehad hoor. De uitdaging gaat eruit, het nieuwe gaat eraf.Blacksnak schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:15:
Nu de maps al beu gespeeld? Mijns inziens spelen jullie gewoon veeel te veeeel!
Freaks!![]()
Door US Marines liefikozend omschreven als 'wrattenzwijn'Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:45:
[...]
Die A10 lijkt me toch net even iets heftiger met die machinegun met uranium-shells die dwars door het armor van een tank heen gaan![]()
Heb je wel eens een filmpje van zo'n ding gezien die een irakese tank opblies? Niet voor niets de tank-killer in operation desert-storm
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Verwijderd
kanniet stilhangen in de lucht, maar heeft een groot vleugeloppervlak en kan daardoor laag bij de grond CAS (close air support) uitvoeren ( hebbik zo'n 2 jaar mee samengewerkt als TACP-er).Borromini schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:32:
[...]
Door US Marines liefikozend omschreven als 'wrattenzwijn'Is inderdaad een tank killer; is speciaal daarvoor ontworpen
. Kan stilhangen in de lucht enzo... Prachtig
.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:32:
BF2 is toch massa's populair ... sinds ik een stats-pagina aan mijn site toevoegde moet je ff mijn hits bezien voor augustus en september
offtopic:
noem me een zeikerd, maar ik vind dit een verkapte vorm van *spam*
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
dat sommige die mod nog goed vonden vind t m zelf echt slecht. Graphics zien der op sommige punten beter uit, over het algemeen vind ik van niet. Physics zijn bij bfv helemaal verkeerd. Als ik dan ook bf42 wilden spelen deed ik dat op de normale manier, BFV maakte bf42 alleen maar slechter naar mijn idee.sain onez schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:09:
[...]
Onjuist, zie het bekende voorbeeld BF Vietnam WW2 mod, die ik vrij geslaagd vond, en er heel netjes uitzag, gaf het oude bf1942 gevoel goed weer, heel goed mikken en heel vaak raken voordat iemand onderuit ging... Tegenwoordig is de verhouding wat zoek...
Verwijderd
Misschien mis ik iets hoor, maar er staat toch gewoon een tank van jouw team bij die vlag???Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:58:
OMG! wat ik nu mee heb gemaakt. Ik was op djmantri server aan het spelen en kon ineens een vlag capturen vanaf een kilometer afstand. Echt weirdIk gebruik geen cheats of andere gekke dingen. nouja kijk zelf maar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
raar ofnie? Heeft iemand ook zoiets ooit megemaakt? Of is dit een bekende bug?
die blauwe????
Ook zie ik in het screenshot dat persilman de vlag heeft gepakt, en een shot eerder dat hij arty heeft afgevuurd (kill) dus hij is commander......en het blauwe tankje heeft een sterretje........ klopt allemaal als een bus???
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 20:58 ]
Verwijderd
Ok ik snap hem nu, het balkje zeg maar.Borromini schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:59:
Als je de replies eronder gelezen had had je gezien dat het alleen de status was van de vlag, omdat zijn teammates die aan het capturen waren. Beetje verder lezen voor je reageert
.
Verwijderd
ik weet niet of er een soort nieuwe bug is ofzo, maar ik had gisteren weer iets heel apparts...
ik zie een gastje rennen zonder naam, maar zag eruit als een teammate, dus ik loop erachteraan om te checken wat t nou is, heeft ie ineens een rode naam boven zn lelijke harses...dus ik jaag er een kogel doorheen met mn m4....(mijn reactie op rode namen bij mn crosshair) wat denk je?
kicked from server
ik zie een gastje rennen zonder naam, maar zag eruit als een teammate, dus ik loop erachteraan om te checken wat t nou is, heeft ie ineens een rode naam boven zn lelijke harses...dus ik jaag er een kogel doorheen met mn m4....(mijn reactie op rode namen bij mn crosshair) wat denk je?
kicked from server

Op Franse servers waar ik regelmatig kom noemen ze dit le bug de merde. Je snapt denk ik wel wat ze daar mee bedoelen
Verwijderd
Echt niet waar wat je zegt, het heeft denk ik maken met de juiste resolutie te maken die je gebruikt. zelfde of bijna de zelfde resolutie als je in windows hebt.Hielko schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:52:
Als je de textures nog op medium hebt staan speel je nog niet eens op high, ultra-high zou ik dan ook maar niet proberen als je 1GB hebt....
Ik ben arachter dat voor mijn systeem op de hoogste standaart resolutie 1048X 960 geloof ik, het beste werkt. Alles heb ik alles op high alleen light op medium en 4 x aa en gaat gaat echt echt vloeiend zonder happeringeren of freezes.Soms op hele grote mappen eventjes in het begin een beetje, 3 seconden maar daarna alles echt smooth maar als ik een lagere resolutie gebruik is het schokkerig!? weet niet waar het aan ligt maar duidelijk niet aan te weinig geheugen zelf heb ik gemiddeld 60 fps en nooit onder 40 fps.>>>specs>>>
msi neo2
winchester 3000+ @ 2,25 ghz (9x 250)
2 x 512(1 gig) mushkin 993999 tccd pc4400 > @250 1:1 2,5-3-3-5
asus x800 pro td 530/530
coolermaster extremepower 380
Verwijderd
Stilhangen? In welk universum is dat....? Dit vind ik wel mooi: "The Thunderbolt II's 30mm GAU-8/A Gatling gun can fire 3,900 rounds a minute"Borromini schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:32:
[...]
Door US Marines liefikozend omschreven als 'wrattenzwijn'Is inderdaad een tank killer; is speciaal daarvoor ontworpen
. Kan stilhangen in de lucht enzo... Prachtig
.
Hij is wel supersterk...ik heb een keer in een documantaire gezien dat er een was beschoten en toen de piloot weer terug was op zn basis bleek dat er een gat in de vleugel zat waar gewoon een stoel doorheen paste! Dit is ook een van de weinige "fighters" waarvan de controls nog mechanisch aanwezig zijn.
bron:
http://www.af.mil/factsheets/factsheet.asp?fsID=70
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 09:53 ]
Verwijderd
Vanwaar spam ? Ik verwijs naar mijn stats, niet naar mijn site ... Dus ja, ik heb de neiging om je een z**kerd te noemen, maar doe het maar nietCrusader schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:20:
[...]
offtopic:

oh ok.. dat scheelt dan weer.ddajantje schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:03:
[...]
Ja ik ken het probleem zelf hebben we ook ranked clan server, en we moeten ook mensen kicken om plaats te hebben alleen 1 groot nadeel is in de tool kan je niet zien hoe de mensen staan dus je kick er random maar wat.( liefst zou ik ook alleen mensen met slechte scores er af kicken )
Ja dit is idd niet leuk.
het leek er op alsof ze spelers met goede scores gewoon moedwillig kicken, terwijl er ook spelers met -scores zijn.
wel belachelijk dat er niet een bfmanager voor bf2 is trouwens.
[edit]
is er dus wel.. http://www.bf2online.net/
[/edit]
[ Voor 12% gewijzigd door Webjunkie op 17-09-2005 10:21 ]
Ik kwam jouw eigen stats tegen en omdat BF2S down was heb ik jouw stats-pagina voor een tijdje gebruikt, was tenminste lekker snelVerwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:32:
Verwijderd
Moet ie maar niet BH lamen..ja, sorry hoor...ddajantje schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:03:
[...]
Ja ik ken het probleem zelf hebben we ook ranked clan server, en we moeten ook mensen kicken om plaats te hebben alleen 1 groot nadeel is in de tool kan je niet zien hoe de mensen staan dus je kick er random maar wat.( liefst zou ik ook alleen mensen met slechte scores er af kicken )
Ja dit is idd niet leuk.
Dit topic is gesloten.