What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Anoniem: 116693
Ze hebben de pistool overpowered gemaakt, het klopt helemaal niet in vergelijking met andere wapens. Een pistool doet dezelfde damage als de AK101 en met meer accuratie zelfs! Erg vaag imho.rac-on schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:58:
[...]
op deze post:
Anoniem: 153850 in "[PC] Battlefield 2 - Deel XIX"
@cybermans: volle blachhawk neerhalen is kick, maar de passagiers er 1 voor 1 uitschieten is nog beter
@DaMorpheus: van dichtbij (< 1 mter) je hele magazijn leegknallen voor 1 kill is niet mijn stijl... die AT unlock is wel relaxed trouwens op short range. Als AT gebruik ik meestal gewoon die raket en dan schakel ik over naar pistooltje... EA heeft het pistool zo heerlijk goed gemaakt in BF2
Maar de DAO12 van de AT is 1 van de beste wapens in het spel... vuurnelheid bepaal je zelf, veel damage, etc
1 schot op de kont en `1 schot op de zijkant, voorkant, of achterkant en hij rookt al. Binnen 15 seconden heb ik meestal wel een tank als trofee erbij.Morax schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:32:
Volgens mij krijg je ook een tank kapot door aan de onderkant te schieten (als ze net een heuveltje op komen rijden en de voorkant er wat bovenuit steekt). Maar dan moet er wel een heuveltje in de buurt zijn natuurlijk
Niet de voorkant. Daar is de armor het dikst. Net als in het echt dus.Tjoekie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:21:
[...]
Om met zo'n "vaste" raketwerper (ben de naam even kwijt) een tank in één keer te mollen moet je aan de voor of achterkant op de rubsbanden schieten. Met dat guided ding van een AT heb je 2 schoten nodig op dezelfde plekken geloof ik.
Pssssssssssssssssssst:Anoniem: 116693 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:53:
[...]
Niet de voorkant. Daar is de armor het dikst. Net als in het echt dus.

En het maakt niet uit waar je hem raakt, de tank gaat overal even kapot van
Anoniem: 135756
Mijn ondervindingen zijn dat de G3 (upgrade assault) vet zwaar is.Anoniem: 152431 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:33:
jo, het is mij al opgevllen dat ik met bepaalde wapens zeer veel op iemand moet schieten voor die dood is en de andere na enkele keren mij vermoordt heeft, kan natuurlijk ook zijn dat hij telkens een headshot heeft... maar toch wat zijn jullie ondervindingen, welke wapens snoeien de meeste tegenstanders? greetz David0ff
Zet dit ding op single zodat je geen recoil hebt en kijk maar eens hoe weinig keren
je mensen moet raken hiermee voordat ze neer gaan.
enige nadeel is dat je geen granaatjes kan lobben met het ding.
De upgrade van de LMG (support) is ook zwaar, maar zo fucking onzuiver dat je er geen klap
aan hebt.
Verder is de upgrade van spec ops ok, en vind ik de M16 in burst erg fijn omdat je zo weinig
recoil hebt.
het grootste huil-wapen is de MP5 van de AT. ik schiet nog liever met pistool dan.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 14-09-2005 18:10 ]
Gewoon op iemands hoofd schieten, gaat het altijd snel ongeacht welk wapenAnoniem: 135756 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:07:
[...]
Mijn ondervindingen zijn dat de G3 (upgrade assault) vet zwaar is.
Zet dit ding op single zodat je geen recoil hebt en kijk maar eens hoe weinig keren
je mensen moet raken hiermee voordat ze neer gaan.
enige nadeel is dat je geen granaatjes kan lobben met het ding.
De upgrade van de LMG (support) is ook zwaar, maar zo fucking onzuiver dat je er geen klap
aan hebt.
Verder is spec ops ok.
Niet waar, start eens een local multiplayer game met alleen jezelf erin. Ga als ATer, zoek de eerste de beste tank op, en schiet achterop de rupsbanden. Healthbar staat dan op de helft. Schiet nu recht op de voorkant, kwart damage. Dus je hebt een zooi raketten nodig om en van voren te mollen, maar van achteren kan je het in 2x doen.DaMorpheus schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:00:
[...]
Ow en BTW dat ik die chopper laat zien, ik word gek van de kickvotes. weet het nu een week, elke keer als ik het doe vage shit en kickvotes tegen mij. You cant kill a chopper with one AT rocket cheater! OMFG u are such a cheater! KICKVOTE! blaat, weet gewoon waar je op moet richten en je hebt dat ding in 1x weg.
Zelfde met dat bulletdrop verhaal, sinds ik het weet snipe ik mensen op 300 meter, en ook dan zeggen ze hacker enzo. Die gast die dat filmpje maakte denk ik ook, en daarnaast zijn dit soort voordeeltjes alleen weggelegt voor de mensen die forums enzo er over lezen.
Logisch, dat heeft zoveel te maken met accuracy en recoil. Kijk gewoon eens bij de wapenomschrijving in BFHQ. Pistool is low damage, low accuracy en daar kill je ook niet zo makkelijk mensen mee, op headshots na dan.Anoniem: 152431 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:33:
jo, het is mij al opgevllen dat ik met bepaalde wapens zeer veel op iemand moet schieten voor die dood is en de andere na enkele keren mij vermoordt heeft, kan natuurlijk ook zijn dat hij telkens een headshot heeft... maar toch wat zijn jullie ondervindingen, welke wapens snoeien de meeste tegenstanders? greetz David0ff
Maar tsjek dan de G3, die is medium accuracy en high damage, logisch want hij schiet .308 ipv .223 van de m16. ALs jij op 3 meter 5 kogels met dat wapen in iemand schiet, is ie dood. Op long medium range is ie ook wel redelijk, op 50m kan je er nog wel headshots mee schieten. Misschien moet je met een M16 10 kogels schieten die allemaal raak zijn om iemand te killen, met een G3 is de helft raak en de andere 5 kogels doden iemand. Op close range heb ik dus liever een G3 dan n M16.
Pak nu de PKM eens, een .308 machinegun. Dat ding heeft zoveel recoil dat ie gigantisch inaccuraat is op long en medium range. Maar op short range, ga ermee liggen en je schiet er echt 6 man achter elkaar mee neer. De PKM is echt een karkand wapen, close range combat zonder al teveel tanks en vliegtuigen.
Maar IIG tsjek je BFHQ eens wat er word gezegt over de accuracy en damage van een wapen. Dan weet je een beetje wat wat is enzo. En zo hangt het wapen dat je nodig hebt van de situatie af waarin je je bevind. Ik heb het liefste een M95 met PKM en M203 eronder, dat is wel een ubercombo

[ Voor 45% gewijzigd door Widow op 14-09-2005 18:21 ]
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Absoluut niet waar, de zijkanten gaan veel sneller, en de loop/turret gaat ook veel snellerDaMorpheus schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:00:
[...]
Pssssssssssssssssssst: [afbeelding]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Loop is inderdaad 1 schot vanuit andere tank (nog nergens kapot) dodelijk. Laatst stond er 1tje met zijn voorkant tegen die van mij, had erover gelezen, mik op de loop, en jahoor, weg was ieFnF schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:27:
[...]
Absoluut niet waar, de zijkanten gaan veel sneller, en de loop/turret gaat ook veel snellerDe voorkant zit het meeste armor op, en is dus niet geschikt. Zoals jij, ja zeker jij, wel had moeten weten dat in een aantal topics geleden dat iemand een lijst had gepost met de damage per tank/apc/chopper/plane deel
Anoniem: 41239
Jij kon vanaf het begin al goed onder vliegtuigen liggen?Hielko schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:28:
Vaak maakt het natuurlijk ook erg uit hoeveel ervaring iemand al heeft met andere games. Als ik bijv. mijn zusje achter BF2 zou zitten zou ze bij wijze van spreken nog niet eens in een rechte lijn kunnen lopen, terwijl de gamer met meer ervaring eigenlijk direct alles kan vanaf het begin (muv vliegen).
Anoniem: 152431
En hoe unlock ik de bonuskits? Bedankt
Doorzoek het topic anders eens voor de lolAnoniem: 152431 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:46:
jo wat gebeurt er als je soldaat 1ste klas wordt? welke voordelen krijg je dan?
En hoe unlock ik de bonuskits? Bedankt
Moeten die steken onder water nu echt?Anoniem: 41239 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 18:47:
[...]
Jij kon vanaf het begin al goed onder vliegtuigen liggen?

Reageer dan niet
Anoniem: 152431 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:51:
Hallo alstublief echt waar ik smeek u wat gebeurt er als je soldaat eerste klas wordt en hoe unlock ik bonus kits wie antwoord danku ik zal bidden voor u en uw naasten
Lees toch gewoon de topicstart van het vorige topic eens

Bid dan maar voor me. Er gebeurt helemaal niets!Anoniem: 152431 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:51:
Hallo alstublief echt waar ik smeek u wat gebeurt er als je soldaat eerste klas wordt en hoe unlock ik bonus kits wie antwoord danku ik zal bidden voor u en uw naasten
Anoniem: 154414
ik heb een vraagje, ik heb laatst nieuwe 3dkaart gekocht 6800gt van asus 256mb, met als doel BF2 op high te kunnen spelen.
Toch moet ik zeggen dat t soms nog niet echt loopt zoals verwacht, vaak dropt de fps naar onder de 30 als t een beetje druk word. En ik heb nog steeds last van korte laadtijden tijdens t spelen.
is dit normaal voor een systeem als de mijne? of is t bij anderen hoger?
de kaart is niet overgeklockt
andere specs: P4 530 3,0 ghz 800mhz fsb
2x 512 MB ram dane elec (weet niet of t dual of single loopt(waar kan ik dat zien?))
Asus P5GD1-VM mobo
ik heb nu licht op medium staan en AA uit, voor de rest alles op max....
EDIT: ps. ik heb bij drivermenu settings op quality staan.....
iemand met een vergelijkbaar systeem die mij kan zeggen of t beter kan?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 154414 op 14-09-2005 21:05 ]
Anoniem: 120987
1GB RAM is niet genoeg voor alles op high. Beetje (1GB) d'r bij en het moet een stuk beter gaan. En wat bedoel je precies met "last van korte laadtijden"? Ik heb ook een korte laadtijd maar daar heb ik beslist geen last vanAnoniem: 154414 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:03:
Beste BF2 collega's
ik heb een vraagje, ik heb laatst nieuwe 3dkaart gekocht 6800gt van asus 256mb, met als doel BF2 op high te kunnen spelen.
Toch moet ik zeggen dat t soms nog niet echt loopt zoals verwacht, vaak dropt de fps naar onder de 30 als t een beetje druk word. En ik heb nog steeds last van korte laadtijden tijdens t spelen.
is dit normaal voor een systeem als de mijne? of is t bij anderen hoger?
de kaart is niet overgeklockt
andere specs: P4 530 3,0 ghz 800mhz fsb
2x 512 MB ram dane elec (weet niet of t dual of single loopt(waar kan ik dat zien?))
Asus P5GD1-VM mobo
ik heb nu licht op medium staan en AA uit, voor de rest alles op max....
EDIT: ps. ik heb bij drivermenu settings op quality staan.....
iemand met een vergelijkbaar systeem die mij kan zeggen of t beter kan?
Anoniem: 154414
tijdens het spelen korte pauzes, vooral op momenten waar veel gebeurd. Dit zal dan wel aan het gebrek aan ram liggenAnoniem: 120987 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:09:
[...]
1GB RAM is niet genoeg voor alles op high. Beetje (1GB) d'r bij en het moet een stuk beter gaan. En wat bedoel je precies met "last van korte laadtijden"? Ik heb ook een korte laadtijd maar daar heb ik beslist geen last van.
zal ik maar gaan sparen voor nog een gig erbij, past dat btw wel? 4x512 mb??
of moet ik er dan 2 van een gig in proppen?
of zou ik ook eerst 1 van 512 mb erin kunnen plaatsen en later nog een?
(heeft dat effect als je 3x512 erin hebt?)
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 154414 op 14-09-2005 21:20 ]
Je moet ook niet op de armor knallen maar op de rupsbanden. Aan de voor of achterkant dat maakt niet uit. Je moet het gedeelte van de rupsband zien te raken wat normaal gesproken over de grond rolt.Anoniem: 116693 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:53:
[...]
Niet de voorkant. Daar is de armor het dikst. Net als in het echt dus.
Edit: fototje er bij voor de duidelijkheid.

[ Voor 14% gewijzigd door Tjoekie op 14-09-2005 21:34 ]
pistool is echt niet zo kracht als een ak 101. hijs dan wel accurater maar een geweer tegen een pistool in een vuurgevecht, dan weet je meestal al wie er gaat winnen. Je heb meestal iets van vijf schoten nodig om de vijand neer te halen plus dat ie nog eens minder snel zijn kogels afvuurt en jah vergeleken met een geweer is hij tot op een bepaald punt accurater als een geweer. Pistool is naar mijn mening dus echt niet overpowered. Vind dat je pistool kan soms erg goed van pas komen als je engineer of at bent. Hij is niet te sterk en niet te zwak, waardoor je er tenminste nog wat aan hebt.Anoniem: 116693 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 17:51:
[...]
Ze hebben de pistool overpowered gemaakt, het klopt helemaal niet in vergelijking met andere wapens. Een pistool doet dezelfde damage als de AK101 en met meer accuratie zelfs! Erg vaag imho.
Maar de DAO12 van de AT is 1 van de beste wapens in het spel... vuurnelheid bepaal je zelf, veel damage, etc
[ Voor 6% gewijzigd door dikki dik op 14-09-2005 22:02 ]
En dan is het instant frag?Tjoekie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:26:
[...]
Je moet ook niet op de armor knallen maar op de rupsbanden. Aan de voor of achterkant dat maakt niet uit. Je moet het gedeelte van de rupsband zien te raken wat normaal gesproken over de grond rolt.
Edit: fototje er bij voor de duidelijkheid.
[afbeelding]
Etuuuuuh!
Nee, maar een tank in 2 schoten kaput wordt dan wel mogelijk. Wanneer het een instant frag is, is me niet geheel duidelijk. Vandaag had ik het weer, ik zit in de tank, zie de tegenstander op me schieten en die kogel _lijkt_ naast te gaan. Toch niet, in 1x kaboem...

EDIT: hier dus

[ Voor 27% gewijzigd door Pred87 op 14-09-2005 22:37 ]
Hoogste wat ik in game kan selecteren is 60 hz
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
En ik me maar afvragen waarom de tank plots kapot gaatPred87 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:33:
mja dat heb ik ok wel es dat ik ineens dood ben als ik in een 100% tank rij. volgens mij is dat eerder een bug dan dat je op een bepaald punt geraakt wordt waardoor het instant kill is. ok zoiets vaags op mashtuur.. daar ontploft je tank als je tegen een bepaald verkeersbord aanrijdt (weet niet precies welke)heb dat nou iets van 4 keer gehad bij hetzelfde bordje
EDIT: hier dus
[afbeelding]

Als je met zo'n stationary rocket launcher op die plek schiet is het een instant frag. Als AT mannetje heb je 2 schoten nodig zoals Hielko al zei.Hielko schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:26:
[...]
Nee, maar een tank in 2 schoten kaput wordt dan wel mogelijk. Wanneer het een instant frag is, is me niet geheel duidelijk. Vandaag had ik het weer, ik zit in de tank, zie de tegenstander op me schieten en die kogel _lijkt_ naast te gaan. Toch niet, in 1x kaboem...
Anoniem: 102880
AMD XP 3200+, 9600XT, 2Gb...alles op medium met zo'n 40-50fps gemiddeldwouter37 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:04:
ik kan bf2 niet met alle details en alleen met een lage resolutie spelen
waar kan dat aan liggen?
ik heb een amd 64 3500+ , 9800 Pro, 1 gig intern en een raptor schijf
ligt het aan de 9800 Pro is die niet meer snel genoeg
wat is het maximale wat ik daar uit kan halen? (wat zijn de max instellingen)
Wist je dat echt nietDaMorpheus schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:51:
[...]
En ik me maar afvragen waarom de tank plots kapot gaat![]()
Het gaat om het verkeersbordje, dat bij de MEC tank (bij powerstation) links om de hoek staat, rechts naast de weg. Dus als je de MEC tank pakt, je rijd gelijk naar links, en dan rechts van de weg op de hoek staat het verkeersbord.
Als je er met iets tegenaan rijd ga je altijd kapot, met wat dan ook...
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Anoniem: 152431
Groeten David
Ongelovelijk man. Use the search, use google!Anoniem: 152431 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 02:08:
Beste bf'ers wanneer raken mijn wapens upgrades unlocked? of vertel me waar ik dit kan terugvinden want geloof me ik probeer maar vind het nergens. Alvast bedankt
Groeten David
Waarom van het vorige topic? Deze is precies hetzelfde hoorDaMorpheus schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:02:
[...]
![]()
Lees toch gewoon de topicstart van het vorige topic eens
[ Voor 29% gewijzigd door Phyxion op 15-09-2005 07:33 ]
Tssk: FnF wijzigde dit bericht 15-09-2005 07:32 (102%)FnF schreef op donderdag 15 september 2005 @ 07:29:
[...]
Waarom van het vorige topic? Deze is precies hetzelfde hoor
Eh... ik heb een P3.2, 6600GT met 1GB ram en ALLES op high... ca. 40-60fps... dussss ???Anoniem: 120987 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:09:
[...]
1GB RAM is niet genoeg voor alles op high. Beetje (1GB) d'r bij en het moet een stuk beter gaan. ...:).
Nu je het zo druk hebt met topics te kopierenFnF schreef op donderdag 15 september 2005 @ 07:29:
[...]
Ongelovelijk man. Use the search, use google!
[...]
Waarom van het vorige topic? Deze is precies hetzelfde hoor
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
dussss, loopt ie bij jouw niet vloeiendgyedema schreef op donderdag 15 september 2005 @ 08:28:
[...]
Eh... ik heb een P3.2, 6600GT met 1GB ram en ALLES op high... ca. 40-60fps... dussss ???
Bij 1 GB intern geheugen gaar ie lopen swappen, doet ie bij iedereen. En met een 6600GT 40-60FPS??? best knap, zo snel zijn die dingen niet, heb je de candy-eye troep uitgezet in windows ofzo?
[ Voor 28% gewijzigd door OMD op 15-09-2005 10:04 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Anoniem: 127907
Krijg hoogstens 1600 x 1200

Heb 2x BFG tech 7800 GTX OC in SLI met een 24" Dell
hard to believe maar goed, post eens wat pics ofzo, wil ik wel eens zienAnoniem: 127907 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:03:
Weet iemand hoe je de 1920 x 1200 resolutie kan instellen voor BF2?
Krijg hoogstens 1600 x 1200![]()
ik kan je het antwoord niet geven maar heb je de search al gebruikt?
volgens mij is het wel eens een keer langsgekomen namelijk
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Anoniem: 29173
Kheb 1024MB RAM en hij gebruikt geen HDD. Daarnaast kan ik met mun geOCde R9700pro met veel dingen op high en sommige op medium uitstekend spelen @ 1024x768. Heb wel mn PIV northwoord 2,8 @ 3,6 Ghz draaien (hoge FSB en geheugen snelheid). Onzin dus dat 1 GB verhaaltjeOMD schreef op donderdag 15 september 2005 @ 09:48:
[...]
dussss, loopt ie bij jouw niet vloeiend
Bij 1 GB intern geheugen gaar ie lopen swappen, doet ie bij iedereen. En met een 6600GT 40-60FPS??? best knap, zo snel zijn die dingen niet, heb je de candy-eye troep uitgezet in windows ofzo?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 29173 op 15-09-2005 10:14 ]
Radeon 9700pro heeft ook niet dezelfde eye-candy shaders en technology als een 6000 serie GeforceAnoniem: 29173 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:12:
[...]
Kheb 1024 en hij gebruikt geen HDD, daarnaast kan ik met mun geOCde R9700pro met veel dingen op high en sommige op medium uitstekend spelen 1024x768 heb wel mn PIV northwoord 2,8 @ 3,6 Ghz draaien. Onzin dus dat 1 GB verhaaltje
beter lezen vriend
Anoniem: 29173
Waarom zou hij voor shaders van de hardeschijf gaan lezen?OMD schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:14:
[...]
Radeon 9700pro heeft ook niet dezelfde eye-candy shaders en technology als een 6000 serie Geforceen jij hebt niet alles op high staan, dan gaat ie inderdaad niet swappen...
beter lezen vriend
ik zeg niet door de shadersAnoniem: 29173 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:18:
[...]
Waarom zou hij voor shaders van de hardeschijf gaan lezen?
EDIT: ik had het wel wat beter moeten formuleren

maar, zodra je alles op high zet dan gaat ie swappen, jij hebt dingen nog op medium staan, ja dan kan het wel...
[ Voor 23% gewijzigd door OMD op 15-09-2005 10:20 ]
Dat hangt volgens mij ook van de map af. Bij sommige maps is het geheugengebruik 'maar' 700 a 800 Mb, bij andere 1,3 Gb.OMD schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:19:
[...]
maar, zodra je alles op high zet dan gaat ie swappen, jij hebt dingen nog op medium staan, ja dan kan het wel...
VervelendAnoniem: 127907 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:03:
Weet iemand hoe je de 1920 x 1200 resolutie kan instellen voor BF2?
Krijg hoogstens 1600 x 1200![]()
Ben wel benieuwd hoe je setje performt op ULTRA-High settings. (Dus config file aanpassen)
En dat is het nou net: hij loopt dus WEL vloeiend. Opstarten (dus na kiezen van server) kost ca. 1 minuut de eerste keer; iedere map daarna is binnen de 30sec ingeladen; daarna (heb het horloge erbij gepakt) staat ie ca 1minuut op gegevens controleren voordat ik op join kan drukken. In die tijd vindt er heeeeel veel gereutel op de hd plaats, vervolgens kom ik in het spel en loopt alles soepel. Gemiddeld zit ik op 45 fps. Heb het even nagekeken; alles staat ECHT op high behalve textures, staan op medium, en AA staat op 2x. Het ziet er meer dan flitsend uit en het performed uitstekend. Als ik hikjes merkt, vraag ik doorgaans of er door meer mensen lag wordt ondervonden, en 999 van de 1000 keer is dat ook zo. Tijdens het spelen gebeurt er amper iets op de hd.OMD schreef op donderdag 15 september 2005 @ 09:48:
[...]
dussss, loopt ie bij jouw niet vloeiend
en tussenstijds al twee keer door gemene
Ik heb namelijk wel eens dat mijn health status bar al ver in het rood staat, voordat ik merk dat er iemand op mij aan het schieten is omdat in geen inslagen of iets dergelijks hoor.
true, true... Ik moet toch zeggen dat ik toen ik nog 1GB had erg veel last had van geswap ondanks dat ik toen wel snel geheugen had. Ik heb nu 1.5GB en ik heb "nagenoeg" nergens last meer van...biobak schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:24:
[...]
Dat hangt volgens mij ook van de map af. Bij sommige maps is het geheugengebruik 'maar' 700 a 800 Mb, bij andere 1,3 Gb.
gelukkig
Anoniem: 153850
Ik heb zelf 1 GB DDR533 met een 6600 GT en P4 3,0 Ghz, ik dacht dat BF2 zo' n 600 mb wegtrok maar dit is dus soms meer dan 1GBbiobak schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:24:
[...]
Dat hangt volgens mij ook van de map af. Bij sommige maps is het geheugengebruik 'maar' 700 a 800 Mb, bij andere 1,3 Gb.
Ik neem dus aan dat als ik er nog een 1 GB bijprik mijn performance omhoog (kan) gaan?
Ik draai momenteel op settings medium/high (textures low) en AA 4x.
Draait goed maar het kan (altijd
Prik er nog maar 1GB byAnoniem: 153850 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:08:
[...]
Ik heb zelf 1 GB DDR533 met een 6600 GT en P4 3,0 Ghz, ik dacht dat BF2 zo' n 600 mb wegtrok maar dit is dus soms meer dan 1GB![]()
Ik neem dus aan dat als ik er nog een 1 GB bijprik mijn performance omhoog (kan) gaan?
Ik draai momenteel op settings medium/high (textures low) en AA 4x.
Draait goed maar het kan (altijd) beter
Anoniem: 154231
Ik heb een AMD64 3200+ A8N deluxe en een 6600Gt met 1 gig, en heb kan echt niet alles op high, textures moeten op med, en dat is gewoon een optelsom, het geheugengebruik gaat gewoon boven de gig met alles open. Met alles open is het spel de eerste 5 minuten niet te spelen en daarna wordt het iets beter, maar nog niet vloeiend.gyedema schreef op donderdag 15 september 2005 @ 08:28:
[...]
Eh... ik heb een P3.2, 6600GT met 1GB ram en ALLES op high... ca. 40-60fps... dussss ???
BENQ verkopenSideshowbobbie schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:19:
De week begon zo goed, werd eindelijk gepromoveerd tot corporal, nieuw tft scherm gekocht (Benq FP937 S+ 19") doet 1 dag later mn dvdrom speler t niet meer en heeft gister opeens mn moederbord de geest gegevenDat wordt een tijdje geen battlefield spelen. Dus dat wordt opzoek gaan naar een nieuw mobo. Ach ja, life's a bitch
Blijkbaar. Ik zal het vanavond nog eens nader uitzoeken. Ik speel op 1280x960 alles op high met 4x transparant MSAA, 8xAF, nVidia driver settings op high quality, geluid op de hoogste kwaliteit.Anoniem: 153850 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:08:
[...]
Ik heb zelf 1 GB DDR533 met een 6600 GT en P4 3,0 Ghz, ik dacht dat BF2 zo' n 600 mb wegtrok maar dit is dus soms meer dan 1GB
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Gisteren lag er een ventje van mijn eigen team mensen die spawnden meteen een schot in de rug te geven. Na 3 keer was ik het zat...dus ik stop een mes in zijn hoofd... bats word ik gvd gekicked
dan heb ik het echt niet meer
gyedema schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:06:
[...]
En dat is het nou net: hij loopt dus WEL vloeiend. Opstarten (dus na kiezen van server) kost ca. 1 minuut de eerste keer; iedere map daarna is binnen de 30sec ingeladen; daarna (heb het horloge erbij gepakt) staat ie ca 1minuut op gegevens controleren voordat ik op join kan drukken. In die tijd vindt er heeeeel veel gereutel op de hd plaats, vervolgens kom ik in het spel en loopt alles soepel. Gemiddeld zit ik op 45 fps. Heb het even nagekeken; alles staat ECHT op high behalve textures, staan op medium, en AA staat op 2x. Het ziet er meer dan flitsend uit en het performed uitstekend. Als ik hikjes merkt, vraag ik doorgaans of er door meer mensen lag wordt ondervonden, en 999 van de 1000 keer is dat ook zo. Tijdens het spelen gebeurt er amper iets op de hd.
je krabbelt dus al iets terugquote: jouw vorige postALLES staat op high
Wellicht punsihde hij dat waardoor je totaal aantal punishes op 3 kwam oid -> kick?nexhil schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:33:
oh man, ik word echt niet goed van die gasten die meteen complainen zeg, ongeloveljk gewoon.
Gisteren lag er een ventje van mijn eigen team mensen die spawnden meteen een schot in de rug te geven. Na 3 keer was ik het zat...dus ik stop een mes in zijn hoofd... bats word ik gvd gekicked
dan heb ik het echt niet meer
Precies jah , ik word niet goed van gasten die lopen te roepen IK HEB ALLES OP HIGH, met mijn pentium 3 800, gforce 2 en ik heb 100 fps (overdreven maar jullie snappen mijn punt). Ik heb ook die instellingen en dan loopt het inderdaad goed, maar met de textures op high gaat het echt stotteren en je kan zeggen wat je wilt maar dat is bij iedereen zo met 1 gig geheugen.
hé hé, eindelijk iemand die ut snapt... ik zeg: AMEN!!!Anoniem: 154231 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:39:
[...]
Precies jah , ik word niet goed van gasten die lopen te roepen IK HEB ALLES OP HIGH, met mijn pentium 3 800, gforce 2 en ik heb 100 fps (overdreven maar jullie snappen mijn punt). Ik heb ook die instellingen en dan loopt het inderdaad goed, maar met de textures op high gaat het echt stotteren en je kan zeggen wat je wilt maar dat is bij iedereen zo met 1 gig geheugen.
maar ut klopt, op high = stotteren no matter what met 1 gig
Ik heb met een 4000+, 2Gb en een X800 XT alles op ULTRA-High geprobeerd. Leek in eerste instantie geen problemen op te leveren, todat het wat drukker werd in het spel. Dan is het helaas door het gestotter bijna niet meer speelbaar. Geluid op High wil ook nog wel eens een hoop performance problemen geven.OMD schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:57:
[...]
hé hé, eindelijk iemand die ut snapt... ik zeg: AMEN!!!![]()
maar ut klopt, op high = stotteren no matter what met 1 gig
dat klinkt eerder als een hardware issue naar mijn weten...innocent schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:10:
[...]
Ik heb met een 4000+, 2Gb en een X800 XT alles op ULTRA-High geprobeerd. Leek in eerste instantie geen problemen op te leveren, todat het wat drukker werd in het spel. Dan is het helaas door het gestotter bijna niet meer speelbaar. Geluid op High wil ook nog wel eens een hoop performance problemen geven.
Met jouw specs moet je dat zeker wel kunnen halen!!!!
klopt.Anoniem: 154231 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:39:
[...]
t enige wat je zou kunnen zeggen is dat sommige mensen het stotteren anders zien.
vroeger met CRT monitoren zag ik mensen werken met 60hz. Als ik langsliep kreeg ik al hoofdpijn. Als je t dan voor ze op 85hz zette, zeiden ze: Nah ik zie geen verschil hoor.

Dan ging ik een week later nog ns langs

En DAN zagen ze t ineenkeer wel en moest ik t toch maar weer terugzetten naar 85hz.
Mijn handleiding is:
Of 2gb nut heeft bij BF2 is afhankelijk van je gewenste videosettings en het daaruitvolgende geheugengebruik.
Stel je hebt je videokaartsettings zo ingesteld dat ze voor jou ideaal zijn qua fps. Kijk dan in je taskmgr vlak na gebruik BF2 bij Commit Charge wat achter Peak staat.
Is dit hoger dan je fysieke hoeveelheid RAM dan wordt de swapfile intensief gebruikt.
Dit zal zich vrijwel zeker vertalen in:
- iets langere laadtijden
- behoorlijk schokken bij begin level gedurende 30-60sec
- lange afsluittijd van BF2 (je kijkt al naar je desktop maar je hoort nog steeds de BF2 tune )
Oplossing:
- learn to live with it
- Grafische settings omlaag totdat "peak< fysiek geheugen"
- Meer fysiek ram toevoegen totdat "peak< fysiek geheugen"
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ja idd, soms word ik geraakt door een andere tank, maar hoor je het geluid van de impact niet. Het zelfde verhaal geldt voor buggies en jeeps, ben je plotseling dood, zonder enig geluid.innocent schreef op donderdag 15 september 2005 @ 11:06:
Hebben mensen hier ook wel eens dat je vrolijk niks vermoedend in een tank aan rondrijden bent
en tussenstijds al twee keer door gemeneachtervolgende tank beschoten bent, zonder dat je ook maar iets gehoord of gemerkt had ?
w.b. de DHzer0point 5.8 drivers, die heb ik vannacht getest, voor de geïntereseerden staan hier de resultaten:
http://www.driverheaven.n....php?t=84320&page=1&pp=15
of direct:
http://www.driverheaven.n...hp?p=679210&postcount=103
Ze zijn nog bezig met een geoptimaliseerde BF2 set drivers, dus heb ikzelf al wat testen gedaan met hun huidige drivers en ben er zeer tevreden mee
Anoniem: 134434
1gb is voor mij genoeg, maar 2gb schijnt wel merkbaar te zijnAnoniem: 134434 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:54:
Heb dit topic nog niet helemaal doorgelezen, maar weet iemand hoeveel geheugen vereist is om BF2 helemaal soepel te laten draaien op maximale settings? Heb nu 2x512 , zal 1 latje 512 erbij genoeg zijn, of zit het spel al snel richting 2GB? Videokaart is een 6800 ultra, die trekt het wel, het zijn puur de hapertjes tussendoor door het geheugen...
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je hoeft niet het hele topic te lezen, alleen deze pagina.Anoniem: 134434 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:54:
Heb dit topic nog niet helemaal doorgelezen, maar weet iemand hoeveel geheugen vereist is om BF2 helemaal soepel te laten draaien op maximale settings? Heb nu 2x512 , zal 1 latje 512 erbij genoeg zijn, of zit het spel al snel richting 2GB? Videokaart is een 6800 ultra, die trekt het wel, het zijn puur de hapertjes tussendoor door het geheugen...
EDIT: voor Hielko, max was 1.41 op 64 playermap, alle aplicaties met 60 players.....
[ Voor 41% gewijzigd door OMD op 15-09-2005 14:07 ]
Eigenlijk dus alles bij elkaar, wat er onderin je TaskManager staat bij Geheugengebruik => Piek.Hielko schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:05:
Peak van het spel, of van alle applicaties bij elkaar? Ik heb namelijk 1,5GB en ik merk dat ik toch niet alles op max kan zetten aangezien ie dan toch (vooral bij 64 player maps) gaat swappen met de harde schijf.
Maar BF2 veroorzaakt dus die piek. M'n PC staat nog aan sinds die tests van vannacht en Piek staat op 1.355.044 (ook @ high getest dus). Tevens heb ik nog wat kleine apps draaien zoals Tray Commander, Fraps, Daemon Tools en Symantec AV. Als jij over de 1,5GB zit met BF2, hoeveel gebruikt Windows dan als die net geboot is? Misschien is er ergens een app die veel geheugen gebruikt. Die dan ff sluiten voordat je BF2 speelt. BTW ik heb er tegenwoordig 2x1GB inzitten.
@ baca: niet alle mobo's trekken 2x1GB dual channel helaas. Ik kreeg na een tijdje blauwe schermen. Single channel gaat wel goed. Mobo is trouwens een DFI Lanparty.
[ Voor 10% gewijzigd door MaTr1x op 15-09-2005 14:23 ]
Peak geeft dan, voorzover ik weet, het gebruik van alle applicaties bij elkaar (incl. BF2) weer.Hielko schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:05:
Peak van het spel, of van alle applicaties bij elkaar? Ik heb namelijk 1,5GB en ik merk dat ik toch niet alles op max kan zetten aangezien ie dan toch (vooral bij 64 player maps) gaat swappen met de harde schijf.
Uiteraard kun je je peak ook lager krijgen door allerlei services en backgroundproggies uit te schakelen.
Ik ben daar te lui voor, vind dat te onhandig en prik er liever wat geheugen bij.
Zelf speel ik op 1280*960@85Hz met 4xAA en alle ingamesettings op HIGH. Dit leverde bij mij een peak op van zo'n 1.4gb.
Nadat ik van 1 naar 2 gb ging waren alle voornoemde problemen opgelost. Heb er geen enkele spijt van.
Bovendien verwacht ik dat het komend jaar meer spellen een geheugen van meer dan 1gb zullen benutten dus....
PS: Ook al heb je 1gb "snel" geheugen, de geheugensnelheid kan nooit compenseren als je eigenlijk 300 a 400mb geheugen te kort komt. Zelfs al lopen je 2*1gb maar op 3-3-3-8 ofzo.
[ Voor 16% gewijzigd door Help!!!! op 15-09-2005 14:40 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ah thnx voor de info, ben van plan mijn 4 x 256 strippen te verkopen en 2 x 1024 te kopen, ik heb n A8N deluxe mobo, mag toch aannnemen dat die dat trekt.MaTr1x schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:20:
@ baca: niet alle mobo's trekken 2x1GB dual channel helaas. Ik kreeg na een tijdje blauwe schermen. Single channel gaat wel goed. Mobo is trouwens een DFI Lanparty.
Anoniem: 153640
Wat is bijvoorbeeld die combat rating? En die Battlefield Commendation? En heb ik nu een medaille gekregen gewoon omdat ik doodgegaan ben?The Purple Heart is awarded to any member of the armed forces who has been killed in any action with an opposing armed force of a foreign country
Combat Rating: Outstanding
Battlefield Commendation
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Normaal gesproken wel. Check van tevoren gewoon ff je manual en de diverse fora.Anoniem: 154231 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:28:
[...]
Ah thnx voor de info, ben van plan mijn 4 x 256 strippen te verkopen en 2 x 1024 te kopen, ik heb n A8N deluxe mobo, mag toch aannnemen dat die dat trekt.
PC Specs
Anoniem: 153850
Lol ik ken het. Een van mijn eerste medailles, ik helemaal blij totdat ik hoorde waar deze voor stondrac-on schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:36:
purple heart: in 1 rondje 5 kills tegenover 20 deaths.. ak: you suck (dat rondje in ieder geval)
Maar goed, wil toch ooit mijn verzameling compleet hebben dus deze hoort er ook bij
Award for being the most stupid person in a round.
Anoniem: 107573
Tuurlijk trekt ie dat. Ik wil zelf van mijn 4 keer 512 af en ook voor 2 keer 1024 gaan op hetzelfde mobo als jouw.Anoniem: 154231 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:28:
[...]
Ah thnx voor de info, ben van plan mijn 4 x 256 strippen te verkopen en 2 x 1024 te kopen, ik heb n A8N deluxe mobo, mag toch aannnemen dat die dat trekt.
ik heb hem ook nog steeds niet, ben ik wel trots opdCY schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:39:
Purple Heart is misschien iets wat ik nooit ga halen..
alhoewel ik soms, puur om piloten te irriteren, rondes lang in een stinger zit. Dat is zeer slecht voor je kill-death ratio kan ik je vertellen, maar het verhinderd wel dat een chopper piloot een rondje lang je hele team afmaakt.. In dat soort rondes wil ik wel eens in de buurt komen, maar 2 stingers in een toevallig voorbijrennend mannetje raggen verhelpt dat probleem doorgaans wel.
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Anoniem: 128025
Als je dual channel hebt is 4 keer 512 volgens mij beter dan 2 maal 1024 !Anoniem: 107573 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:39:
[...]
Tuurlijk trekt ie dat. Ik wil zelf van mijn 4 keer 512 af en ook voor 2 keer 1024 gaan op hetzelfde mobo als jouw.
Anoniem: 107573
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 15-09-2005 14:56 ]
Dat dacht ik niet; bij AMD64 is het veel beter 2 bankjes geheugen te gebruiken. Dat komt door de geheugencontroller in de processor. Het geheugen gaat bij een A64 zelfs op 333MHz draaien als je 4 bankjes gebruikt. Als je 2 bankjes gebruikt kan je ook nog op 1T draaien, wat ook nog eens 10% performancewinst oplevert.Anoniem: 128025 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:49:
[...]
Als je dual channel hebt is 4 keer 512 volgens mij beter dan 2 maal 1024 !
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
So what...DaMorpheus schreef op donderdag 15 september 2005 @ 08:21:
[...]
Tssk: FnF wijzigde dit bericht 15-09-2005 07:32 (102%)
Tijd zal wel geen probleem zijn, maar om heel eerlijk te zijn werken de DHZer0point drivers zo goed, dat ik eigenlijk helemaal geen nut zie om naar de Omega's te gaansain onez schreef op donderdag 15 september 2005 @ 09:19:
[...]
Nu je het zo druk hebt met topics te kopieren, heb je nu ook tijd kunnen vinden om de nieuwe omegas te testen!? Heb op je advies die DHZero drivers geinstalleerd en ben er zeer over te spreken, maar ook altijd over die omegas, did you run any tests?!?
Het ging hier eigenlijk om Omega vs DHZer0point, maar goed, wel leuk om dit te bekijkenMaTr1x schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:42:
[...]
Ja idd, soms word ik geraakt door een andere tank, maar hoor je het geluid van de impact niet. Het zelfde verhaal geldt voor buggies en jeeps, ben je plotseling dood, zonder enig geluid.
w.b. de DHzer0point 5.8 drivers, die heb ik vannacht getest, voor de geïntereseerden staan hier de resultaten:
of direct:
Ze zijn nog bezig met een geoptimaliseerde BF2 set drivers, dus heb ikzelf al wat testen gedaan met hun huidige drivers en ben er zeer tevreden mee
*kuch*Klopt niet helemaal*kuch* Dat is alleen mij Winchesters/Newcastles, Venice en SD kunnen wel 1T op 400MHzRappieRappie schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:59:
[...]
Dat dacht ik niet; bij AMD64 is het veel beter 2 bankjes geheugen te gebruiken. Dat komt door de geheugencontroller in de processor. Het geheugen gaat bij een A64 zelfs op 333MHz draaien als je 4 bankjes gebruikt. Als je 2 bankjes gebruikt kan je ook nog op 1T draaien, wat ook nog eens 10% performancewinst oplevert.
[ Voor 16% gewijzigd door Phyxion op 15-09-2005 15:13 ]
Anoniem: 153640
hehe, dacht ik al.rac-on schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:36:
purple heart: in 1 rondje 5 kills tegenover 20 deaths.. ak: you suck (dat rondje in ieder geval)
in jouw stukje zeg je ditMaTr1x schreef op donderdag 15 september 2005 @ 13:42:
[...]
Ja idd, soms word ik geraakt door een andere tank, maar hoor je het geluid van de impact niet. Het zelfde verhaal geldt voor buggies en jeeps, ben je plotseling dood, zonder enig geluid.
of direct:
Next I forced the ATi drivers to 4xAA/8xAF, BUT also enabled Temporal AA and got a funny result:
AA ingame still working, but the FPS was limited to EXACTLY 60 constantly.
Dat heeft niks te maken met een fout, is gewoon een eigenschap van taa. Onder de 60 werkt t namelijk niet meer.
foutjuh sorry morpheus je had gelijk ik keek naar de verkeerde post

[ Voor 24% gewijzigd door dikki dik op 15-09-2005 21:17 ]
Anoniem: 123041
Heb nu een Asus P5P800 moederbord, 2 maal 512 MB, een P4 3,4 ghz en een 9800 PRO,
zou naar 2 gb willen.
Dus 2 keer 512 erbij kopen of alle RAM eruit en 2 van 1 gb erin?
Anoniem: 102880
Nah...vind ik een beetje onzin hoor...volgens mij is dit in het echt een van de hoogste onderscheidingen die je kunt halen. Maar goed...als ik bij wijze van medic ben en ik gewoon blind ga is dit best te halen hoor...zo heb ik m namelijk gehaald...tja...dan maar stom...ik zit er niet mee....k vind m iig minder stom dan je expert knife halen op een knife server onlydCY schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:39:
Purple Heart is misschien iets wat ik nooit ga halen..
2X 1 doen...Anoniem: 123041 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:38:
Kan iemand bevestigen of 4 latjes van 512 beter is als 2 latjes van 1 gig?
Heb nu een Asus P5P800 moederbord, 2 maal 512 MB, een P4 3,4 ghz en een 9800 PRO,
zou naar 2 gb willen.
Dus 2 keer 512 erbij kopen of alle RAM eruit en 2 van 1 gb erin?

Wtf is dit nu weer?dikki dik schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:30:
[...]
mee eens, morpheus ff nadenken voordat je wat zegt. Slaat anders nergens op. Waarschijnlijk had FNF gewoon een quote aan zijn bericht toegevoegd, waarom zou die het anders na 4 minuten editen.
Die post is 2 dagen later ge-edit, wat helemaal geen probleem is wat mij betreft.
Ik verwijs een hulpzoekende keurig naar de topicstart van de vorige BF2 topics omdat daar het missende deel wél stond. Daarna plakte FnF dat deel in dit topic, waarna hij mij daarop wees.
Wat een kinderachtig gedoe meteen weer

Dat ik dit uberhaupt nog moet uitleggen

Daar heb je helemaal gelijk in!Anoniem: 102880 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:39:
[...]
Nah...vind ik een beetje onzin hoor...volgens mij is dit in het echt een van de hoogste onderscheidingen die je kunt halen. Maar goed...als ik bij wijze van medic ben en ik gewoon blind ga is dit best te halen hoor...zo heb ik m namelijk gehaald...tja...dan maar stom...ik zit er niet mee....k vind m iig minder stom dan je expert knife halen op een knife server only
...alleen moet ik mijn knifebadge is een keer gaan halen....
thanks dat wist ik niet. Maar boven de 60 FPS kwam die ook niet, was constant 60.dikki dik schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:30:
Dat heeft niks te maken met een fout, is gewoon een eigenschap van taa. Onder de 60 werkt t namelijk niet meer.
Trouwens jongens zouden jullie het svp gezellig willen houden hier?
Iedereen heeft wel eens een slechte dag, maar niemand is erbij gebaat om continue afgezeken te worden. Thanks
Ik heb nu de volgende setup:
P4 HT 3.0
2 GB Dual channel (4x 512)
GF6800GT
En ik kan 1280x1024 en alles high fijn draaien! AA staat op 2x trouwens.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Je laat je wel weer kennen jongen.DaMorpheus schreef op donderdag 15 september 2005 @ 15:56:
[...]
[...]
Wat een kinderachtig gedoe meteen weer![]()
Dat ik dit uberhaupt nog moet uitleggen

Dit topic is gesloten.