[PC] Battlefield 2 - Deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.384 views sinds 30-01-2008

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-04 09:20

Nevada

UT

Anoniem: 156171 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:41:
[...]

Gelukkig ligt het dan niet aan mij. Dacht al dat mijn cd-key geband was ofzo. :) Misschien zijn ze upgraden naar de 1.03 patch?
zou mogelijk zijn, maar heb jij ook nu rare teksten in je menu staan?

Unreal Tournament '99

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:27

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 156171 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:41:
[...]

Gelukkig ligt het dan niet aan mij. Dacht al dat mijn cd-key geband was ofzo. :) Misschien zijn ze upgraden naar de 1.03 patch?
Upgraden doe je zelf, door een patch te draaien op je pc.
Hij moet gewoon even BF2 opnieuw opstarten, de taalfiles worden niet goed gepakt als je die fout krijgt

Anoniem: 156171

Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/6246/srtc5hj.th.jpg
Tot daar kom ik.

• Nevada

Nevada

UT

heb al paar x mijn pc opgestart en het spel offcourse, maar blijkt dit steeds te doen, bf2 deinstalleren doet hij helemaal niet krijg, het er niet af!!!! erg raar, kan het zijn doordat ik pescontrol en adawre heb gedraaid?

Unreal Tournament '99

Dus ik ben de enige die niet in kan loggen?

code:
1
2
3
4
5
6
Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /var/www/localhost/htdocs/acp/lib/class_db_mysql.php on line 30

We are very sorry but there seems to be a technical problem with this part of the website.
Administrators got informed about this problem and will fix it as soon as possible ...

Please try it again later

www.BF2Tracker.com doet het ook weer niet zoals het moet.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 156171 op 29-09-2005 13:58 ]

• Nevada

Nevada

UT

dan zijn ze bezig denk ik met de server, ik heb dan met het inloggen ook al eerder gehad, in loop van de dag was het probleem weer verholpen

Unreal Tournament '99

• Nevada

Nevada

UT

@xanadox: heb je msn?

Unreal Tournament '99

Anoniem: 137471

Shuriken schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:14:
De DAO is in close combat echt geweldig. Je schiet er zo een paar man tegelijk mee af. Het enige probleem is dat als je moet reloaden je heel lang bezig bent. Dus ik reload veel tussentijds. Dan vul je je voorraad aan.
Als je idd short range met iemand staat kom je meestal wel als winnaar uit de bus. Maar als je tegenstander verder staat dan dat je een 21 inch CRT monitor kan gooien is het wapen drama. Dan kan je maar beter de encounter ontwijken. Maar ik vind em wel beter dan dat gekke Heckler & Koch (dacht ik) ding :)

Anoniem: 137471

Anoniem: 153850 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:57:
Iedereen heeft zo zn eigen fav weapon maar ik heb gekozen voor de PKM en raak er geen pepernoot mee :( Heb iemand hier wel eens horen zeggen dat de PKM in "short burst" super is maar ik kan daar niet bij.
Heb je de mooie strik in loop van die gun niet gezien op het plaatje :+ . Maar echt zuiver schiet ie idd niet. Heb er niet veel mee gespeeld maar ben nog niet overtuigd. Twijfel een beetje tussen het unlocken van die PKM of de G36. Het is opzich wel leuk als je gun hebt die je kan gebruiken tegen infanterie en tegen voertuigen (PKM). Want er zijn eigenlijk geen klasse waarbij je beide onder handen kan nemen (AT een beetje maar alleen als dingen niet te ver staan/lopen).

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[rml][ PC] Battlefield 2 - deel XX[/rml]

Hier verder??

[ Voor 61% gewijzigd door Gunner op 29-09-2005 14:09 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Anoniem: 154998

Afbeeldingslocatie: http://edit.petr.com/maarten/images/bf2.jpg
Ook leuk om als vijand ( voornamelijk Special Forcers ) naar het vlieg dek schip te gaan en dan dingen op teblazen, ook leuk is dat als je sqautleader ben en je ben geland op het schip, dat iedereen dan bij jou op het schip spawnd.. heb je een klein legertje om het schip over te nemen

Msn staat in m'n profiel. Voeg me maar toe als je wilt. :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:08
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.