[PC] Battlefield 2 - Deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.434 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124660

Hebben jullie enig idee wat voor drivers ik moet hebben om een ati-radeon 9600 256mb goed draaiende kan krijgen.....??Heb al door de vorige delen zitten bladeren/zoeken, maar kom niet echt een link tegen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Gewoon de nieuwste radeon drivers (5.9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 10:26
Anoniem: 124660 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:10:
Hebben jullie enig idee wat voor drivers ik moet hebben om een ati-radeon 9600 256mb goed draaiende kan krijgen.....??Heb al door de vorige delen zitten bladeren/zoeken, maar kom niet echt een link tegen ofzo..
Ik draai met een Saphire Radeon 9600XT 256mb met de meeste instellingen op medium. Je zult nooit alles op full kunnen zetten tenzij je 1 fps wil hebben. ;)

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Wie gebruikt er de TS van de djmantri server ? of spelen jullie alleen daar :+ ?

Had gisteren met de demo een onwijze game ervaring... lk kwam aanrennen naar een paar huisjes, als spec ops zijnde.. komt daar opeens een tank aanrollen.... ik ren snel achter het huisje, met hijgende adem... kijk om het hoekje, komt de tank eraan !! ik zo snel mogelijk om het huisje lopen terwijl ik de tank hoor draaien om het huisje heen... ik was net optijd om het hoekje en bam !! grote waas om mij heen... en nog half in paniek omdat die tank er nog staat !! waarna hij werd opgeblazen door iemand anders wat wel jammer was, want ik had dat wel willen doen.

Maar het gevoel dat ik erbij kreeg... ik rende echt voor mijn leven om achter het hoekje te kunnen komen.. geweldig ! ik zat 100% in de game :) heerlijk gewoon.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 21:13
Aap schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:24:
Wie gebruikt er de TS van de djmantri server ? of spelen jullie alleen daar :+ ?

Had gisteren met de demo een onwijze game ervaring... lk kwam aanrennen naar een paar huisjes, als spec ops zijnde.. komt daar opeens een tank aanrollen.... ik ren snel achter het huisje, met hijgende adem... kijk om het hoekje, komt de tank eraan !! ik zo snel mogelijk om het huisje lopen terwijl ik de tank hoor draaien om het huisje heen... ik was net optijd om het hoekje en bam !! grote waas om mij heen... en nog half in paniek omdat die tank er nog staat !! waarna hij werd opgeblazen door iemand anders wat wel jammer was, want ik had dat wel willen doen.

Maar het gevoel dat ik erbij kreeg... ik rende echt voor mijn leven om achter het hoekje te kunnen komen.. geweldig ! ik zat 100% in de game :) heerlijk gewoon.
Demo?? Schaam je dat je de volledige versie nog niet hebt aangeschaft :Y)
Denk dat je Joint Ops dan snel vergeet.(Was bij mij wel het geval)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:52
ik gebruik die ts zelf niet eens (al komt dat meer omdat ik die klote mic niet aan de praat krijg met deze drivers..)

niet dat ik hem echt nodig heb maar goed...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
djmantri schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:02:
ik kreeg er zo'n hekel aan dat ik hem eruit geschopt heb...

miss dat ik trouwens es een weekendje alleen citymaps ga draaien maar daar moet ik ff over nadenken

btw, ik heb gezien dat gameservers.net ook wel redelijk goedkoop is met ranked servers :o
Als je dit weekend citymaps gaat draaien, ben ik 24/7 online :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-04 15:36
OMFG lig ik net op dat gebouw bij die 2e basis van de MEC op karkand, en die basis was net overgenomen door de USMC. Ik als specop lekker C4 naar beneden gooien, 12 kills in 1x met 4 pakjes C4 :D komt er n duud die ladder op lopen en killt me :/ ik had nog die ene c4 moeten droppen en ik had mijn explosive badge :( en ronde was natuurlijk net klaar weer.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

The Widow Maker schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:13:
OMFG lig ik net op dat gebouw bij die 2e basis van de MEC op karkand, en die basis was net overgenomen door de USMC. Ik als specop lekker C4 naar beneden gooien, 12 kills in 1x met 4 pakjes C4 :D komt er n duud die ladder op lopen en killt me :/ ik had nog die ene c4 moeten droppen en ik had mijn explosive badge :( en ronde was natuurlijk net klaar weer.
sorry..maar ik moet 3x lezen om je verhaal te begrijpen, duud ;)

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
ik lees em in 1 keer.... jij mis bieravond ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Laatst online: 02-05 13:43

RA7

Voor de mensen die twijfelen of ze hun RAM moeten uitbrieden voor BF2, zeg ik: DOEN!!
Ik vorig weekend 1 GB erbij geprakt, en draai nu alles op HIGH, zonder problemen.
Kost je wel 120 EURIES maar dan draait het zeker beter :-)
Mn specs:

P4 3 Ghz, 2 GB ram, PCX GF6600 256 mb.

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 13:25

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Kan je nagaan als je het hele spel hebt dan zit je er zeker 200% in :*)
Verslaving noem ik het zelf >:)

| Youtube |

• Phyxion
  • Niet online
The Widow Maker schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:13:
Je hebt 15 kills nodig, anders krijg je hem niet * Phyxion spreekt uit ervaring

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
FnF schreef op woensdag 28 september 2005 @ 06:47:
[...]

Je hebt 15 kills nodig, anders krijg je hem niet * SileX spreekt uit ervaring
basic explosive badge is 13 kills... http://ubar.bf2s.com/badges.php

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:41
In Sharqi is de badge best wel makkelijk om te halen als USMC. Bij de eerste vlag (het dichtst bij de MEC basis) komen steeds tanks, apc's en MEC jeeps om die vlag te veroveren. Je kan je achter dat huis bij de vlag verstoppen. Als ze met hun turret de andere kant uit kijken, ren je erheen en plaats je C4. Dan wacht je tot de vlag geneutraliseerd is en op dat moment blaas je je C4 op. Dan heb je en de kills voor de explosives badge en vaak ook nog eens 2 punten voor flag capture :7

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
biobak schreef op woensdag 28 september 2005 @ 09:20:
[...]

In Sharqi is de badge best wel makkelijk om te halen als USMC. Bij de eerste vlag (het dichtst bij de MEC basis) komen steeds tanks, apc's en MEC jeeps om die vlag te veroveren. Je kan je achter dat huis bij de vlag verstoppen. Als ze met hun turret de andere kant uit kijken, ren je erheen en plaats je C4. Dan wacht je tot de vlag geneutraliseerd is en op dat moment blaas je je C4 op. Dan heb je en de kills voor de explosives badge en vaak ook nog eens 2 punten voor flag capture :7
Ik had hem na een avondje zweten eindelijk, op Mashtuur.
Wat je kan doen (alhoewel redelijk lullig) C4 op de spawnpunten gooien bij een nme CP, op het moment dat er iemand spawned is het indrukken en boom :D
Tanks proberen te killen is vrij lastig, vaak wordt je gespot etc., een CP vol plakken met C4 is dan effectiefer imho.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik kreeg hem ook pas bij 15 kills. Meerdere malen heb ik 13 kills gemaakt waarna ik hem nooit kreeg. Pas de keer dat ik door ging met opblazen kreeg ik hem direct na het behalen van de 15 :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 16:46

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nu we het dan toch weer over stats hebben... ik lees overal dat je bv. 200hr dit of dat moet zijn geweest. En zoveel uur voor die badge of medal nodig hebt. Maarrrrr... in mijn stats zie ik enkel (als voorbeeld) 9d3h3m staan. Moet ik dan zelf in de rekenarij om dat om te zetten naar zoveel hours?

Ik kijk altijd naar battlefield.nl / playerstats, die vind ik persoonlijk het meest uptodate; kan het zijn dat ik de uren daar niet uit kan halen maar enkel uit BFHQ in het spel??

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

gyedema schreef op woensdag 28 september 2005 @ 09:58:
Nu we het dan toch weer over stats hebben... ik lees overal dat je bv. 200hr dit of dat moet zijn geweest. En zoveel uur voor die badge of medal nodig hebt. Maarrrrr... in mijn stats zie ik enkel (als voorbeeld) 9d3h3m staan. Moet ik dan zelf in de rekenarij om dat om te zetten naar zoveel hours?

Ik kijk altijd naar battlefield.nl / playerstats, die vind ik persoonlijk het meest uptodate; kan het zijn dat ik de uren daar niet uit kan halen maar enkel uit BFHQ in het spel??
Yep, zelf omrekenen zie ik helaas ook als de enige oplossing. Nou speel ik persoonlijk voor de fun en niet voor de medals en ribbons etc. Ik zie dus vanzelf wel wanneer ik een medal krijg. Ik hecht er, sinds iedereen in het begin alle medals / ribbons etc ging verzamelen, totaal geen waarde meer aan omdat ik weer dat het grootste deel van de spelers ze niet op een eerlijke manier heeft gehaald.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Anoniem: 139872

gyedema schreef op woensdag 28 september 2005 @ 09:58:

Of gebruik http://www.bf2tracker.com/ daar staat alles al in uren.

Anoniem: 137471

rac-on schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:19:
Strike At Karkand tactiek als USMC:
stap 1: bestook het binnenpleintje met al die kisten met je 203, totdat je granaten op zijn. MEC is nu wat terughoudender met daar gaan staan. Ren erheen en word voor je kanus geschoten
stap 2: bestook het gangetje dat vanaf het binnenpleintje naar de 1ste vlag loopt met je 203, MEC durft het gangetje dan niet meer in. Ren naar voren en word voor je kanus geschoten
stap 3: loop het eerder genoemde gangetje in, trappetje op naar het dak naast de 1ste vlag. Ruim iedereen uit de weg met je 203, spring naar de vlag en capture hem

resultaat: 1ste vlag ingenomen, boel mec mannetje gekilled en veel puntjes gescoord :D
Veel kills bij MEC ja... maar ook veel USMC kills (waaronder TK's denk ik ;)). Iets suptieler kan ook. Gewoon langs stadje lopen. Meest noordelijk (linker kant van kaart) spawn punt capturen (huisje waar bijna nooit iemand staat met AT gun). Je hebt misschien minder kills gemaakt meer MEC wordt nu van 2 kanten aangevallen en kunnen niet zorgeloos verdedigen 1 kant op. In mijn ogen veel efficienter (maar wel minder kills...).

Anoniem: 153850 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:26:
Hier precies hetzelfde, Operation CS was eerst een baggermap maar die moet je gewoon leren te waarderen. Voor de rest Dragon Valley, Daiquin Oilfields, Dalian Plant, Fushe Pass, alle grote(re) maps
Operation CS is best leuk, maar dan moeten er geen crack pilots rond lopen (vliegen dus) aan 1 kant want dan wordt je gesloopt :)

Anoniem: 137471 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:48:
[...]

Veel kills bij MEC ja... maar ook veel USMC kills (waaronder TK's denk ik ;)). Iets suptieler kan ook. Gewoon langs stadje lopen. Meest noordelijk (linker kant van kaart) spawn punt capturen (huisje waar bijna nooit iemand staat met AT gun). Je hebt misschien minder kills gemaakt meer MEC wordt nu van 2 kanten aangevallen en kunnen niet zorgeloos verdedigen 1 kant op. In mijn ogen veel efficienter (maar wel minder kills...).
Gewoon met APC of Humvee rechts bij de arty de berg op en via het verboden gebied naar beneden langs het spoor. Als de 8 seconden straftijd voorbij is ben je uit de gevarenzone. Even water over, mainbase pakken zodat MEC geen tank meer heeft en dan van achteren alles oprollen.

Laat die Fraggers zich maar stuk lopen op die eerste vlag, ik doe het liever wat op deze manier.

ps Links via de berg en dan via het smalle pad bij het huisje op de weg komen naar de linker bovenste vlag kan ook. Maar daar kun je makkelijk worden tegengehouden. Als MEC leg ik hier latijd een paar mijntjes :) succes verzekerd.

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:11

dCY

Stats worden bij http://www.paradroid.net/bf2stats/ ook in uren aangegeven.

En persoonlijk vind ik dit stukken beter dan battlefield2.nl

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
SV3NNER schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 23:54:
[...]

Kan je nagaan als je het hele spel hebt dan zit je er zeker 200% in :*)
Verslaving noem ik het zelf >:)
Eerste dag dat ik het spel had....om 11 uur smorgens begonnen met spelen en pas om 21.00 opgehouden ermee...vervolgens terrasje pakken met vrienden. Zit je daar op het terras, ik hoorde echt overal choppers vliegen, mensen om medics roepen en APC/tanks rijden...

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24

ik word heel vaak om het hoekje als nog geraakt :/
het nadeel van server lag.

ik denk dat je alleen 100% in de game kan komen als je aan het LANen bent.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

T4F.nl_Muad schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:18:
[...]

Eerste dag dat ik het spel had....om 11 uur smorgens begonnen met spelen en pas om 21.00 opgehouden ermee...vervolgens terrasje pakken met vrienden. Zit je daar op het terras, ik hoorde echt overal choppers vliegen, mensen om medics roepen en APC/tanks rijden...
Te erg gewoon! :) Ik had laatst een droom dat ik met de BlackHawk naar me werk ging :? :D

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Ik betrap mezelf wel eens op Arabische of Chinese kreten... :o

Anoniem: 139872 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:59:
ps Links via de berg en dan via het smalle pad bij het huisje op de weg komen naar de linker bovenste vlag kan ook. Maar daar kun je makkelijk worden tegengehouden. Als MEC leg ik hier latijd een paar mijntjes :) succes verzekerd.
Ga meestal lopend en heb nog nooit last van mijnen gehad :) Vaak is bij huisje ook wel geinig omdat het nooit lang duurt voordat er een autotje langs komt die je nog kan opblazen met AT gun. Daarna vakk idd richting MEC base met tank en als je die hebt win je vaak wel.

Maar APC door water langs rechter kant klinkt ook interessant. Ga het zeker een keer proberen.

Epitome schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:32:
Ik betrap mezelf wel eens op Arabische of Chinese kreten... :o
Ik moet zeggen dat mijn Chinees ook steeds beter wordt 8)

Anoniem: 42791

KnijnN schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:25:
[...]

Te erg gewoon! :) Ik had laatst een droom dat ik met de BlackHawk naar me werk ging :? :D
Dat heb ik dus ook :X Als ik net 4 uur heb zitten bf2en en ik loop door de stad dan ben ik behoorlijk alert op steegjes, daken, etc. Ik heb ook al minimaal 5 keer gedroomd over BF2. Sick!

Vraagje nog: je ziet als hje in een chopper of een airplane zit soms zo'n groene bewegende cirkel in beeld. Wat is dat? Ik dacht eerst dat dat aangeeft dat er een andere heli of vliegtuig voorbij vliegt, maar dat is het volgens mij niet. Ik heb er thuis een screenshot van, maar ik zit nu op werk....

• Dutchie!

Dutchie!

....

@meerdere reacties van ingame ervaringen

:D hoe gaaf !! en herkenbaar :D haha !!

Anoniem: 137471 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:36:
[...]

Ga meestal lopend en heb nog nooit last van mijnen gehad :) Vaak is bij huisje ook wel geinig omdat het nooit lang duurt voordat er een autotje langs komt die je nog kan opblazen met AT gun. Daarna vakk idd richting MEC base met tank en als je die hebt win je vaak wel.

Maar APC door water langs rechter kant klinkt ook interessant. Ga het zeker een keer proberen.
Door het water redt je het niet, je moet van berg op het spoor komen en dan rechts van de trein de waterovergang over. ps lopend redt je het volgens mij alleen als je strak tegen de muur aan loopt.

Die tactiek van de basis linksboven pakken in Strike at Karkand is zo vaak gebruikt dat ik mijn speelwijze erop aangepast heb. Ik spawn altijd bij dat punt als ik MEC ben, plak een aantal C4 bommen op niet-opvallende plaatsen en dan pak ik de auto en rijd ik naar het begin om daar mee te helpen. Als je merkt dat de vlag bij de basis linksboven naar beneden is laat je die C4 ontploffen en je gaat zsm die vlag terug pakken. Dit werkt écht altijd en je hoeft niet te gaan liggen wachten.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 42791 op 28-09-2005 13:03 ]

• Phyxion
  • Niet online
Anoniem: 124660 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:10:
Als je er de beste snelheid uit wilt halen, zou ik DHZer0point 5.8 klik gebruiken. Daarnaast heeft deze driver ook de beste IQ in BF2 IMHO, veel beter dan de Omega 5.9's.
DaMorpheus schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:05:
Gewoon de nieuwste radeon drivers (5.9)
Die zijn langzamer dan de 5.8 in BF2.

• Redje
Anoniem: 137471 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:38:
[...]

Ik moet zeggen dat mijn Chinees ook steeds beter wordt 8)
Zo zat ik laatst in een team met blijkbaar wat vrienden van elkaar.
Deze zaten continue te lullen en orders uit te delen, begeef moment zegt er een:
Ik ga stoppen ik moet morgen weer "lekker werke".

Dan heb je echt teveel als MEC gespeeld :D

• IloveMyHenB
  • Laatst online: 07-05 17:25
@Rubenski:
Ik heb ook al meerdere malen over BF2 gedroomd... Redelijk treurig eigenlijk, maar wel te verwachten als je het inderdaad heel intensief speelt en dan meteen gaat slapen (wat ik meestal doe).
Ik heb me ook al eens afgevraagd wat die groene cirkel / afgestompt vierkantje daar nu doet in de chopper. Het heeft volgens mij te maken met je rate of ascent/descent of het doet dienst als artificiele horizon. Het heeft in elk geval niets te maken met vijandige voer- of vliegtuigen.

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

• Phyxion
  • Niet online
Ik heb toch echt 15 nodig gehad, ik heb het bijgehouden, en toen ik 15 kills had met C4 kreeg ik hem...
Bor de Wollef schreef op woensdag 28 september 2005 @ 09:43:
[...]

Ik kreeg hem ook pas bij 15 kills. Meerdere malen heb ik 13 kills gemaakt waarna ik hem nooit kreeg. Pas de keer dat ik door ging met opblazen kreeg ik hem direct na het behalen van de 15 :)
Inderdaad ;)

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Speelt hier iemand wel eens 16 player maps?

Ik eigenlijk nooit, omdat je zoveel van de map mist...

Je hebt haast geen voertuigen en het speelveld lijkt zo klein als je 32 en 64 player maps bent gewend.

Ik heb daarom ook geen zin meer om clanwars te spelen, omdat je van te voren weet dat het meestal al moeilijk is om acht man op te trommelen, laat staan 16. Dus clanwars zullen meestal 8 tegen 8 zijn...

Nu is 32 tegen 32 ook niet alles, want het is vaak één grote chaos. Daarom speel ik het liefst 16 tegen 16 op maps die ook voor 32 spelers bedoeld zijn. dan komt Battlefield 2 het beste tot zijn recht, imho!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
Epitome schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:07:

Je hebt haast geen voertuigen en het speelveld lijkt zo klein als je 32 en 64 player maps bent gewend.

Ik heb daarom ook geen zin meer om clanwars te spelen, omdat je van te voren weet dat het meestal al moeilijk is om acht man op te trommelen, laat staan 16. Dus clanwars zullen meestal 8 tegen 8 zijn...

Nu is 32 tegen 32 ook niet alles, want het is vaak één grote chaos. Daarom speel ik het liefst 16 tegen 16 op maps die ook voor 32 spelers bedoeld zijn. dan komt Battlefield 2 het beste tot zijn recht, imho!
Wat ik het leukste vind, is 10 tegen 10 op een 64 player map >:)
Duurt lekker lang, en zo heb ik ook de nodige awards binnen kunnen halen, vooral die van de commander.
Nu vind ik het wel irritant dat vanaf patch 1.03 het aantal tickets wordt gebaseerd op het aantal spelers :'(

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:37

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Redje schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:11:
[...]

Zo zat ik laatst in een team met blijkbaar wat vrienden van elkaar.
Deze zaten continue te lullen en orders uit te delen, begeef moment zegt er een:
Ik ga stoppen ik moet morgen weer "lekker werke".

Dan heb je echt teveel als MEC gespeeld :D
_/-\o_ :D

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Mr. Bondt schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:15:
[...]

Wat ik het leukste vind, is 10 tegen 10 op een 64 player map >:)
Duurt lekker lang, en zo heb ik ook de nodige awards binnen kunnen halen, vooral die van de commander.
Nu vind ik het wel irritant dat vanaf patch 1.03 het aantal tickets wordt gebaseerd op het aantal spelers :'(
lijkt me sterk dat op t moment dat een player joint er opeens bijvoorbeeld 20 tickets bijkomen. Ik begreep uit t verhaal, dat de server zelf kon kiezen hoeveel tickets het wilde hebben. Er zouden nu ook 16 speler maps met oneindig veel tickets kunnen komen. Of heb ik het juist verkeerd begrepen??

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

dikki dik schreef op woensdag 28 september 2005 @ 14:21:
[...]

lijkt me sterk dat op t moment dat een player joint er opeens bijvoorbeeld 20 tickets bijkomen. Ik begreep uit t verhaal, dat de server zelf kon kiezen hoeveel tickets het wilde hebben. Er zouden nu ook 16 speler maps met oneindig veel tickets kunnen komen. Of heb ik het juist verkeerd begrepen??
Het aantal tickets is nu gebaseerd op het aantal spelers waarvoor de map is gemaakt (dus kleine map = 16 speler map = weinig tickets). Na de patch zijn de tickets afhankelijk van het aantal spelers dat maximaal op de server kan, dus 32 speler server met 16 speler maps = 32 speler ticket aantal

IloveMyHenB schreef op woensdag 28 september 2005 @ 13:12:
@Rubenski:
Ik heb ook al meerdere malen over BF2 gedroomd... Redelijk treurig eigenlijk, maar wel te verwachten als je het inderdaad heel intensief speelt en dan meteen gaat slapen (wat ik meestal doe).
Ik heb me ook al eens afgevraagd wat die groene cirkel / afgestompt vierkantje daar nu doet in de chopper. Het heeft volgens mij te maken met je rate of ascent/descent of het doet dienst als artificiele horizon. Het heeft in elk geval niets te maken met vijandige voer- of vliegtuigen.
Het zijn behoorlijk spannende dromen :P

Het zou inderdaad kunnen zijn dat het een kunsthorizon is. Even kijken, ik heb er volgens mij een screenshot van gemaakt..

<added>

Hij staat hier wel op de horizon...

Afbeeldingslocatie: http://www.tekstenuitleg.net/img/got/bf2_screenie_small.jpg

<added2>

Maar als ik nog eens kijk zie ik dat die cirkel van het midden naar linksboven verdwijnt terwijl ik opstijg, richting de bergtop. Dat-ie in op de screenshot op de horizon staat is toeval.

<added 3>

Het geeft aan hoe dicht je bij de grond zit!..................................?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 42791 op 28-09-2005 17:51 ]

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:42

Ik speel meestal 32 vs 32 op 32 spelers maps, dat bevalt me prima. Dan zijn de levels groot genoeg en is er genoeg kanonnenvoer. Met minder spelers op een 32 speler map bevalt me ook prima, maar dan wordt het meestal wel echt tank/vliegtuig en heli gevechten. Voetvolk zal je dan niet veel meer tegen komen. Zelfde geldt voor met 32 spelers op een 64 player map, opzich ook wel es leuk. Overigens speel ik ook bijna nooit meer op 16 player maps.

Anoniem: 135830

Anoniem: 42791 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:37:
[...]

Het zou inderdaad kunnen zijn dat het een kunsthorizon is. Even kijken, ik heb er volgens mij een screenshot van gemaakt..

<added>

[afbeelding]

<added2>

Maar als ik nog eens kijk zie ik dat die cirkel van het midden naar linksboven verdwijnt terwijl ik opstijg, richting de bergtop. Dat-ie in op de screenshot op de horizon staat is toeval.

<added 3>

Ik dacht dat dat was om je heli zo stil mogelijk te houden in de lucht :?

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Waar kan ik melden dat ThomasDambon en BigMic aan het STATPADDEN waren op EA US Official WC27A Strike at karkand vandaag +/- 17:30 met handgranaten en supplies als MEC in hun homebase :)

• Phyxion
  • Niet online
Battlefield 2 Special Forces komt uit op 15 november volgens Electronic Arts Australia _O_

• Widow
Dromen over Bf2 heb ik zovaak, ik heb n keer gedroomt dat ik commander was en een artillery strike deed op mijn school en dat in de stad lopen herken ik ook ja, ik zie overal snipers op de daken en loop soms ook gewoon rond op de BF2 manier, naar een steegje rennen, dan erin kijken met je wapen gericht en dan weer verderlopen naar het volgende straatje, en dan tot de conclusie komen dat je squadmembers je niet volgen, en dat n beetje onbewust :7

• Redje
Anoniem: 135830 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:57:
[...]

Ik dacht dat dat was om je heli zo stil mogelijk te houden in de lucht :?
Het heeft inderdaad met het hoveren te maken, op het moment dat je airspeed 0 is en helemaal stil hangt, komt dat ding in beeld. Als je perfect stil hangt staat de cirkel in het midden.

[ Voor 9% gewijzigd door Redje op 28-09-2005 18:47 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ja sinds kort probeer ik dat ook vaak. T is minder chaotisch en erg leuk.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Anoniem: 153850

Aap schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:47:
@meerdere reacties van ingame ervaringen

:D hoe gaaf !! en herkenbaar :D haha !!
_/-\o_ Idd, zou het nog eens overgaan...?. ;)

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
The Widow Maker schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:40:
Dromen over Bf2 heb ik zovaak, ik heb n keer gedroomt dat ik commander was en een artillery strike deed op mijn school en dat in de stad lopen herken ik ook ja, ik zie overal snipers op de daken en loop soms ook gewoon rond op de BF2 manier, naar een steegje rennen, dan erin kijken met je wapen gericht en dan weer verderlopen naar het volgende straatje, en dan tot de conclusie komen dat je squadmembers je niet volgen, en dat n beetje onbewust :7
Voor jou heb ik de plaatselijke witte busjes dienst maar opgebeld dat er een behoorlijk ernstig geval is en beste benaderd kan worden met twee tanks en een complete brigade soldaten :+

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-05 09:31

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Anoniem: 42791 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:37:
[...]

<added>

[afbeelding]

<added2>

<added 3>

Als je stil gaat hangen met de chopper dan verschijnt dus die cirkel in beeld. Als deze in het midden staat, hang je precies stil, gaat ie langzaam naar rechts, moet je uiteraard naar links hoveren, etc etc.

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
DeathTrail schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:46:
[...]

Als je stil gaat hangen met de chopper dan verschijnt dus die cirkel in beeld. Als deze in het midden staat, hang je precies stil, gaat ie langzaam naar rechts, moet je uiteraard naar links hoveren, etc etc.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik ging een keer hoveren, en toen kwam dat cirkeltje.
In het begin bleef hij keurig staan, maar na een tijdje ging hij omlaag.
En dat terwijl ik helemaal niet van hoogte veranderde :?

Dus... Dat ding blijft voor mij een mysterie :/

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik loop op school met mijn HD rond alsof het een shotgun is :D 8)7 maar dat ziet niemand O-)

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:37

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Volgens mij lockt dat cirkeltje op voertuigen....Tenminste.. dat is mij weleens opgevallen... Of heb ik het dan weer over een ander cirkeltje 8)7 :?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• dikki dik
jagermeister schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:58:
Volgens mij lockt dat cirkeltje op voertuigen....Tenminste.. dat is mij weleens opgevallen... Of heb ik het dan weer over een ander cirkeltje 8)7 :?
nog nooit opgevallen lol.

• Widow
dat cirkeltje is toch als je perfect stilhangt? geen idee wat en hoe precies, snap het nut er niet zo van eigenlijk.
Aap schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:18:
Ik loop op school met mijn HD rond alsof het een shotgun is :D 8)7 maar dat ziet niemand O-)
lol ik loop altijd met toetsenborden alsof het n shotgun is :D laten we een tocht organiseren om met hardware te lopen en dat vast te houden als n shotgun })

edit: en ja ik weet dat ik gestoort ben, helemaal nu bf2 loopt te bitchen bij mij, pc wil niet zo lekker gamen meer :/

[ Voor 12% gewijzigd door Widow op 28-09-2005 22:40 ]

• ROFLASTC
  • Laatst online: 16-05 17:13

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

The Widow Maker schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:40:
O?

Ik had laatst in karkand dat ik een flitspaal dacht te zien :p

hehehehe

And it goes BRAAAAAPP!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:11
Oftopic: hebben meer mensen er last van dat als je dit topic sluit dat hij naar de taakbalk gaat maar niet sluit, ik moet het via taakbeheer doen of met de rechter muisknop. Waarna ik ook een foutmelding krijg. Heb het alleen met dit topic en heb er thuis en op mijn werk last van. :?

Hallo

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Basb schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:34:
[...]

Voor jou heb ik de plaatselijke witte busjes dienst maar opgebeld dat er een behoorlijk ernstig geval is en beste benaderd kan worden met twee tanks en een complete brigade soldaten :+
Hehehehe, enige juiste antwoord, ik dacht dat ik al ziek was met overal APC/choppers te horen, maar het kan erger :o :+ Ik zou zeggen, verplicht 5 jaar afkicken zonder contact met pc's te hebben :P

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Heb zostraks perongelijk een teamkill veroorzaakt doordat ik met mijn paraschute bovenop iemand sprong :(, kreeg als wapen te zien ....wisch of iets dergelijks.

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Gister een HEERLIJK potje gespeeld. Echt. Nou. Tsjonge. Was op een of andere Franse server of zo, maar ging fantastisch. Dalian Plant, en met maar iets van 2x 8 man. Afijn, ik van de carrier naar de Cobra en hup een gunner erbij in. Vlag na vlag gepakt. Tank na tank gekilled. Gunner wist alleen niet echt hoe ie met de tv guided missile moest werken, maar alla, daar had ie nu mooi de kans voor om dat te leren, toch?

Enniewee, al heel vlot staan we dik bovenaan in de punten. Bijna het dubbele van de rest. Wil ik mijn bijna kapotte chopper even opkalefateren bij de landingsplek direct aan het water (die middelste), komt er een andere Cobra aansuizen die dat ook wil. Gevolg: tegen elkaar aan en IK krijg plotseling damage aan team voertuig. Twee keer, dacht ik. Vlieg even later terug naar de carrier om opnieuw op te knappen, loopt er iemand tegen de chopper aan die dacht dat er nog plek was. Hup, teamkill. En een punish? Hmmm. Ik terug naar de vaste wal; en vlieg iets te laag over de grond dus ik raak iets. Knal, chopper stuk. Inmiddels de punten al dik omlaag, dus ik tik iets tegen mijn gunner van "shit, sorry man", POK, einde verbinding: Punkbuster heeft ontdekt dat ik het woord SHIT gebruikt heb.

Nou vraag ik je... hoezo spelplezier..Is dat bij iedere server zo?? Dat zal toch niet waar zijn? Ben maar uitgelogd en lekker gaan lezen.. en dromen over nieuwe raids en sorties...

• KnijnN

KnijnN

GroenteBOER!

Ben nog nooit gekicked vanwege slecht taalgebruik :?

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Anoniem: 134214

Ik word er wel een via punkbuster uitgemikt...
Omdat er ergens een geheugen foutje zou zitten |:(
Best vermoeiend soms.

Vanavond ff wat gaten maken in mn shuttle en wat mooie fans erop knallen.
3x 12Cm op een shuttletje })

Anoniem: 139239

Redje schreef op woensdag 28 september 2005 @ 18:46:
[...]

Het heeft inderdaad met het hoveren te maken, op het moment dat je airspeed 0 is en helemaal stil hangt, komt dat ding in beeld. Als je perfect stil hangt staat de cirkel in het midden.
Nah, volgens mij geeft die cirkel aan waar je kogels terecht komen als je schiet...
Als je beweegt zullen ze dus niet recht voor je uitkomen...

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Mr. Bondt schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:03:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik ging een keer hoveren, en toen kwam dat cirkeltje.
In het begin bleef hij keurig staan, maar na een tijdje ging hij omlaag.
En dat terwijl ik helemaal niet van hoogte veranderde :?

Dus... Dat ding blijft voor mij een mysterie :/
Ehh jah maar je hebt 3 assen, x, y en z. Helaas is je hud van je chopper maar 2d, maar ik denk dat het om de x en y as gaat, omdat je hoogteverschil aan je altitude meter kan aflezen. Dat het cirkeltje bij jou omlaag gaat wil dus zeggen dat je naar achteren hovert en heeft dus niet met je hoogte te maken:) gewoon je neus weer een beetje omlaag en cirkeltje gaat weer mooi terug naar het midden:P

Succes mensen met hoveren, probeer het maar uit, het werkt echt

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

• Martinspire
  • Laatst online: 19:52
ik heb trouwens besloten dat dit weekend van vrijdag 12u tot maandag 12u (ongeveer) er alleen citymaps te spelen zijn op mijn server (ip in sig)

wat ik trouwens gemerkt heb, is dat ik meer moeite heb met zo'n straaljager in de lucht houden dan zo'n helicopter :X

Martinspire - PC, PS4, X1

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 09:13
Wat ik begreep was dat het cirkeltje aangeeft in welke richting je chopper beweegt. Dus als je een beetje link en naar voren beweegt, dan zit ie iets links van het midden. Als je naar achteren beweegt, zit ie achter je. Als je naar onder beweegt, zit ie onder je.
* VyperX hoopt dat het zo duidelijk is.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

djmantri schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:47:
ik heb trouwens besloten dat dit weekend van vrijdag 12u tot maandag 12u (ongeveer) er alleen citymaps te spelen zijn op mijn server (ip in sig)

wat ik trouwens gemerkt heb, is dat ik meer moeite heb met zo'n straaljager in de lucht houden dan zo'n helicopter :X
Wij zitten een ook een special event te denken, zeker als de patch 4-10 inderdaad uitkomt. Zeg maar nog even raggen met de BH, spelen met 32 player op 64 map (tickets) etc etc.
Ik denk dat het spel echt waanzinnig gaat veranderen gameplay wise met de nieuwe patch.

Anoniem: 138928

Mijn god heb net nieuwe wapen mogen unlocken, koos voor de sniper... 8)7 .
nu al spijt.... en nu moet ik 10.500 pts halen om weer wat te unlocken! 10.500! mijn god, hoeveel maanden spelen is dat wel niet. wat ziek zeg, kunnen ze die rankings niet verlagen ofzo...

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:27

nexhil

BAM!

Anoniem: 138928 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 11:14:
nu al spijt.... en nu moet ik 10.500 pts halen om weer wat te unlocken! 10.500! mijn god, hoeveel maanden spelen is dat wel niet. wat ziek zeg, kunnen ze die rankings niet verlagen ofzo...
heb ik hier niet ergens gelezen dat de rankings (naar beneden) aangepast worden met de nieuwe patch?

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

Anoniem: 138928 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 11:14:
Ehh ja waarschijnlijk verlagen ze het ook ja:)

Weet nie welke classes je vaak speelt, maar de medic gun is erg fijn (grote vooruitgang met de gun ervoor) en de G36C natuurlijk, de gun voor special ops. Denk dat dat wel een aanradertje is. Succes!

• KnijnN

KnijnN

GroenteBOER!

DeathTrail schreef op donderdag 29 september 2005 @ 11:19:
[...]

Ehh ja waarschijnlijk verlagen ze het ook ja:)

Weet nie welke classes je vaak speelt, maar de medic gun is erg fijn (grote vooruitgang met de gun ervoor) en de G36C natuurlijk, de gun voor special ops. Denk dat dat wel een aanradertje is. Succes!
Merk ook wel dat ieder zijn eigen ding heeft. Die vind die gun weer top, de ander die...

Anoniem: 150432

djmantri schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:47:

ooo das jammer, ik heb echt een gruwelijk hekel aan die city maps.... te vaak dood :)

en ik vlieg beter in een vliegtuig dan in een heli. landen is een crime
maar ja blijf oefenen he

Anoniem: 81046

gyedema schreef op donderdag 29 september 2005 @ 07:36:
Gister een HEERLIJK potje gespeeld. Echt. Nou. Tsjonge. Was op een of andere Franse server of zo, maar ging fantastisch.
Die franse servers zijn echt geweldig. China, 64 Players, FuShe Pass, Niemand ging in een vliegtuig, 3 BH's werden continu volgepompt met USMC mannetjes. Flink wat 6-kills-in-een-klap gemaakt. :*)

• DeathTrail

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

KnijnN schreef op donderdag 29 september 2005 @ 11:22:
[...]

Merk ook wel dat ieder zijn eigen ding heeft. Die vind die gun weer top, de ander die...
Yeah:) is ook zo:) Ben zelf iemand met redelijke accuracy (27%). Ik gebruik vaak single shot of hele korte bursts (G36C is op dit moment mn favo wapen, ook vanwege de hoge accuracy en vrij weinig deviation)

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-05 13:34

Shuriken

Life is all about priorities

KnijnN schreef op donderdag 29 september 2005 @ 11:22:
[...]

Ik heb inmiddels de M95, G36 en DAO12 unlocked. Ze hebben allemaal hun voor en nadelen.

Als ik snipe wissel ik de M95 en M24 veel af. De m24 is toch weer wat stiller en valt imho minder op.

De DAO is in close combat echt geweldig. Je schiet er zo een paar man tegelijk mee af. Het enige probleem is dat als je moet reloaden je heel lang bezig bent. Dus ik reload veel tussentijds. Dan vul je je voorraad aan.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Iedereen heeft zo zn eigen fav weapon maar ik heb gekozen voor de PKM en raak er geen pepernoot mee :( Heb iemand hier wel eens horen zeggen dat de PKM in "short burst" super is maar ik kan daar niet bij. Wat een afwijking heeft dat wapen zeg niet normaal meer. Wel handig tegen voertuigen (of BH ed) maar voor de rest vind ik de M60 veel beter.

• dikki dik
Shuriken schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:14:
[...]

Ik heb inmiddels de M95, G36 en DAO12 unlocked. Ze hebben allemaal hun voor en nadelen.

Als ik snipe wissel ik de M95 en M24 veel af. De m24 is toch weer wat stiller en valt imho minder op.

De DAO is in close combat echt geweldig. Je schiet er zo een paar man tegelijk mee af. Het enige probleem is dat als je moet reloaden je heel lang bezig bent. Dus ik reload veel tussentijds. Dan vul je je voorraad aan.
hehe toevallig ik ook, in welke volgorde?

Ik m95, doa12, daarna g36

Anoniem: 156171

Ik krijg op dit moment "The server has refused the connection" op allebei me accounts. Meer mensen die hier momenteel last van hebben?

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:46

MF

Take a Seat

Anoniem: 153850 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:57:
Iedereen heeft zo zn eigen fav weapon maar ik heb gekozen voor de PKM en raak er geen pepernoot mee :( Heb iemand hier wel eens horen zeggen dat de PKM in "short burst" super is maar ik kan daar niet bij. Wat een afwijking heeft dat wapen zeg niet normaal meer. Wel handig tegen voertuigen (of BH ed) maar voor de rest vind ik de M60 veel beter.
in BF zit geen M60....

• Nevada
  • Laatst online: 18-04 09:20

Nevada

UT

@xanadox:

ik kan wel inloggen alleen krijg ik allemaal rare teksten in mijn menu?????? normaal staat er boven in het menu, singleplayer, multiplayer noem maar op maar nu staat er mainbutton1 mainbutton 2 enz..... krijg wel een serverlist maar kan niet er op komen.......................denk dat ze bij ea games aan het rommelen zijn
balen ben ik een middagje vrij..................................

Unreal Tournament '99

Ok ok, M249 dan, of RPK-74 of Type 95....... :)

Nevada schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:31:
@xanadox:

ik kan wel inloggen alleen krijg ik allemaal rare teksten in mijn menu?????? normaal staat er boven in het menu, singleplayer, multiplayer noem maar op maar nu staat er mainbutton1 mainbutton 2 enz..... krijg wel een serverlist maar kan niet er op komen.......................denk dat ze bij ea games aan het rommelen zijn
balen ben ik een middagje vrij..................................
Gelukkig ligt het dan niet aan mij. Dacht al dat mijn cd-key geband was ofzo. :) Misschien zijn ze upgraden naar de 1.03 patch?

• Nevada

Nevada

UT

Anoniem: 156171 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:41:
[...]

Gelukkig ligt het dan niet aan mij. Dacht al dat mijn cd-key geband was ofzo. :) Misschien zijn ze upgraden naar de 1.03 patch?
zou mogelijk zijn, maar heb jij ook nu rare teksten in je menu staan?

Unreal Tournament '99

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 156171 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:41:
[...]

Upgraden doe je zelf, door een patch te draaien op je pc.
Hij moet gewoon even BF2 opnieuw opstarten, de taalfiles worden niet goed gepakt als je die fout krijgt

Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/6246/srtc5hj.th.jpg
Tot daar kom ik.

• Nevada

Nevada

UT

heb al paar x mijn pc opgestart en het spel offcourse, maar blijkt dit steeds te doen, bf2 deinstalleren doet hij helemaal niet krijg, het er niet af!!!! erg raar, kan het zijn doordat ik pescontrol en adawre heb gedraaid?

Unreal Tournament '99

Dus ik ben de enige die niet in kan loggen?

code:
1
2
3
4
5
6
Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /var/www/localhost/htdocs/acp/lib/class_db_mysql.php on line 30

We are very sorry but there seems to be a technical problem with this part of the website.
Administrators got informed about this problem and will fix it as soon as possible ...

Please try it again later

www.BF2Tracker.com doet het ook weer niet zoals het moet.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 156171 op 29-09-2005 13:58 ]

• Nevada

Nevada

UT

dan zijn ze bezig denk ik met de server, ik heb dan met het inloggen ook al eerder gehad, in loop van de dag was het probleem weer verholpen

Unreal Tournament '99

• Nevada

Nevada

UT

@xanadox: heb je msn?

Unreal Tournament '99

Shuriken schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:14:
Als je idd short range met iemand staat kom je meestal wel als winnaar uit de bus. Maar als je tegenstander verder staat dan dat je een 21 inch CRT monitor kan gooien is het wapen drama. Dan kan je maar beter de encounter ontwijken. Maar ik vind em wel beter dan dat gekke Heckler & Koch (dacht ik) ding :)

Anoniem: 153850 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:57:
Iedereen heeft zo zn eigen fav weapon maar ik heb gekozen voor de PKM en raak er geen pepernoot mee :( Heb iemand hier wel eens horen zeggen dat de PKM in "short burst" super is maar ik kan daar niet bij.
Heb je de mooie strik in loop van die gun niet gezien op het plaatje :+ . Maar echt zuiver schiet ie idd niet. Heb er niet veel mee gespeeld maar ben nog niet overtuigd. Twijfel een beetje tussen het unlocken van die PKM of de G36. Het is opzich wel leuk als je gun hebt die je kan gebruiken tegen infanterie en tegen voertuigen (PKM). Want er zijn eigenlijk geen klasse waarbij je beide onder handen kan nemen (AT een beetje maar alleen als dingen niet te ver staan/lopen).

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[rml][ PC] Battlefield 2 - deel XX[/rml]

Hier verder??

[ Voor 61% gewijzigd door Gunner op 29-09-2005 14:09 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Anoniem: 154998

Afbeeldingslocatie: http://edit.petr.com/maarten/images/bf2.jpg
Ook leuk om als vijand ( voornamelijk Special Forcers ) naar het vlieg dek schip te gaan en dan dingen op teblazen, ook leuk is dat als je sqautleader ben en je ben geland op het schip, dat iedereen dan bij jou op het schip spawnd.. heb je een klein legertje om het schip over te nemen

Msn staat in m'n profiel. Voeg me maar toe als je wilt. :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.