MaTr1x schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:42:
[...]
Ik bedoelde meer dat de mensen die dan op de grond rond de vlag staan kwetsbaar zijn voor tanks e.d.
Volgende keer het geschrevene nog maar eens doorlezen en kijken of je het nu wel goed interpreteert voordat je me een "grote piep" noemt

bh's uit de lucht schieten doe ik zo vaak, met AT kit of gewoon met een tank of apc....
Maar kijk jij weet wat je doet duss ,hoe kan jij er aan ergeren........... want je schiet zo 6 mensen uit de lucht!!!!
en meestal hoor je die dingen toch aan komen....... en dan weet ik waar ik moet zijn

En als caputren met een snelheid van 1 persoon gaat springen er gewoon er effe 2 uit en de gunners geven dekking en je zakt dan weer effe naar de grond en je gaat veder.....
en tuurlijk is de squadleader de vlieger!!!
En ik bedoel de mensen die gaan zeuren over de BH dat je niet zo lame moet zijn...........
Nou eergister op de EA europa gespeeld, toevallig 3 top mensen en ook nog NL
konden prima ons uit de lucht schieten of beschadigen, zo dat wij als laffe honden weg moesten gaan of we waren er geweest en dat een aantal keer.....
en kwa punten waren we allemaal gelijk bijna tussen de 90 en 80 het spande er zelfs om
omdat hij ons allemaal 3 a 4 in een keer uit de lucht haalde
---edit--- en ja hoor hij staat weer op de verkeerde land(keyboard)
[
Voor 55% gewijzigd door
Verwijderd op 21-09-2005 17:47
]