[PC] Battlefield 2 - Deel XIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.558 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
Super-triest weer daarnet; maximaal stats padding in ranked server Karkand; 3 gasten (waaonder 1 teammate, "Jensen)" liggen op de MEC gebouwen elkaar te reviven. Klim op de ladder, loop naar hun toe begint die Jensen op me te knallen. Ik wordt neergehaaald.
Respawn, Neem ik alle drie te grazen vanaf de hoogste tower als sniper....stakkers, een hoop gescheld etc. dat ik vooral op moet rotten!
Die patch is def. het wachten waard........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Statpadders krijgen hun goed recht uitgedeeld door EA, met zijn alleen weer op 0 punten straks die 3 gasten, dan is de lol er gauw vanaf voor ze, ik snap sowieso de lol er niet van maar ja.
Gisteren iets vaags meegemaakt, zat lekker te gamen, werd ik gekilled door de bommetjes van een J10, zit ik ineens tegen de serverbrowser aan tek ijken met een melding: You have been kicked by an admin for teamkilling or blablabla...ik vragen via Teamspeak aan clangenoot waarom ik werd gekicked (hij zat nog op server) en volgens de console was het ivm IDLE TIME dat ik eraf geschopt werd, terwijl ik gewoon aan het gamen was! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
soms maken admin's plek voor vrienden van de admin .. das gewoon pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 07:54:
Statpadders krijgen hun goed recht uitgedeeld door EA, met zijn alleen weer op 0 punten straks die 3 gasten
Zoveel statpadders worden niet gereset hoor. Ik ken meerdere mensen die veelvuldig aan padding doen om extra wapens te unlocken. Die staan allemaal nog steeds op hun gewone score sinds EA begonnen is met het resetten van scores.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:26:
Is er iemand die zijn joystick gebruikt als ie in een helicopter vliegt ?

Ik probeer dat ook met mijn cougar maar dat wilt niet lukken alles reageert zo traag om het maar te zeggen, in een vliegtuig gaat het prima.

Wie heeft er een oplossing
Ja deze:)

http://www.saitek.com/row/prod/x45.htm

[ Voor 6% gewijzigd door innocent op 20-09-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:07:
[...]

Zoveel statpadders worden niet gereset hoor. Ik ken meerdere mensen die veelvuldig aan padding doen om extra wapens te unlocken. Die staan allemaal nog steeds op hun gewone score sinds EA begonnen is met het resetten van scores.
Lijkt me ook dat alleen die cheaters worden aangepakt die gemeld worden (met bewijs) anders is het voor EA niet te tracken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grijns schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 08:40:
soms maken admin's plek voor vrienden van de admin .. das gewoon pech hebben.
Ja maar dan staat dat er ook, het was BTW de eigen ranked server van onze clan, dus gekicked door een admin is het niet, het ging echt om idle time volgens de logs van BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:12:
[...]

Ja maar dan staat dat er ook, het was BTW de eigen ranked server van onze clan, dus gekicked door een admin is het niet, het ging echt om idle time volgens de logs van BF2.
ja als je ligt te snipen gebeurt dat wel eens, is mij ook wel overkomen. Maar als je dat overkomt weet je dat je niet op de juiste plek ligt te snipen want er gebeurt niets.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

b-gone schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:49:
[...]

Lijkt me ook dat alleen die cheaters worden aangepakt die gemeld worden (met bewijs) anders is het voor EA niet te tracken
Waar kun je uberhaubt mensen aanmelden dan? Ik heb dat al een paar keer via e-mail geprobeerd. Je krijgt nooit antwoord van EA op dat soort e-mail. Het lijkt me dat ze statpadders prima automatisch kunnen opsporen en resetten aan de hand van stats.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inflatable schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:33:
Over de AA en vliegtuigen gesproken trouwens.. Ik hoop dat ze daar ook iets aan gaan doen in de volgende patch, want de balance vliegtuigen v AA is echt om te huilen op dit moment.. De AA is veels te zwak..
Yep helemaal mee eens, als je een map hebt waar beide partijen planes hebben dan is het nog wel te overleven. Dan houden planes elkaar een beetje bezig en kunnen ze niet continu bommen droppen op je AA karretje. Maar een beetje goed piloot in het andere team en je gaat problemen krijgen die je met AA niet/moeilijk gaat oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 10:37:
[...]

ja als je ligt te snipen gebeurt dat wel eens, is mij ook wel overkomen. Maar als je dat overkomt weet je dat je niet op de juiste plek ligt te snipen want er gebeurt niets.
Ik reed van vlag naar vlag met een jeep op het moment van kicken, dat gebeurde dus niet door iemand maar gebeurde automatisch, onze admins vonden het ook erg vaag, vooral omdat iedereen gewoon bezig was met intensief gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:07:
[...]

Ze resetten alleen automatisch alle mensen die op servers hebben gespeeld waar statspadding werd gedaan. Beetje vaag uitgelegd, maar ik bedoel dus knife-only servers enzo...

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Na 1.5 maand te hebben gespeeld heb ik vragen:

vraag 1:
Als de enemy het kit van mijn teammate pakt, zie ik zijn nametag (enemy) dan blauw of rood?

vraag 2:
Als mijn teammate kit van enemy pakt, zie ik hem (teammate) dan blauw of rood?

Dit is omdat ik ooit gekilled door iemand met blauwe nametag (teammate dus), maar geen optie vergeven of punishen. In plaats daarvan zie ik: je ben gedood door.....speler xxx
En ook andersom.

Vraag 3:
Ik zie vaak teammate met blinkende nametag, blauw-goren of blauw-geel knipperend. Wat betekent dit? Is hij mijn squadleader?

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
GrittyKitty schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 12:28:
Na 1.5 maand te hebben gespeeld heb ik vragen:

vraag 1:
Als de enemy het kit van mijn teammate pakt, zie ik zijn nametag (enemy) dan blauw of rood?

vraag 2:
Als mijn teammate kit van enemy pakt, zie ik hem (teammate) dan blauw of rood?

Dit is omdat ik ooit gekilled door iemand met blauwe nametag (teammate dus), maar geen optie vergeven of punishen. In plaats daarvan zie ik: je ben gedood door.....speler xxx
En ook andersom.

Vraag 3:
Ik zie vaak teammate met blinkende nametag, blauw-goren of blauw-geel knipperend. Wat betekent dit? Is hij mijn squadleader?
Vrag 1: dat blijf gewoon je vijand dus rood.
Vraag 2: blauw hij blijft bij je team.
Vraag 3: Dat betekent dat deze spelen antwoord. Of hij geeft orders aan zijn teamleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:17
WillyF schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:59:
[...]

het potje op DJMantir's server van net (ca. 21:50 tot 21:55) bewees het wel.
Een partij (china) had goeie piloten, die constant de vliegtuigen, heli's en AA wegschoten...
dat was gewoon niet meer leuk...
Voordat je met de AA ook maar een lock had op een vliegtuig, was je met hun guns al neergeschoten... Ze vlogen gewoon recht op de AA af....
En discussies voeren met die flightjocks over het feit dat de AA te zwak is heeft ook geen zin.. Natuurlijk zijn ze het er niet mee eens (zelfs nadat ze weer eens met een gouden medaille en 102-2 K/D ratio score van Operation Clean Sweep afkomen hebben ze niet door dat de AA balance misschien niet klopt).. Eergisteren was echt erg toen ik op een clanserver zat waar 2 van die clanleden allebei de vliegtuigen gejat hadden op die map, en de rest vervolgens ook nog eens een beetje lame uitlachen, daar maakte ik me wel een beetje boos over.. Toen ik zei dat het lachen hem wel zou vergaan als de AA beter zou zijn in BF2 was ie het er natuurlijk niet mee eens.. De AA was prima volgens hem.. |:(

Volgende map was Mashtuur City, en toen ie geen vliegtuigje had was ie opeens nergens meer, bungelde ergens onderaan met een negatieve K/D ratio.. Tja, zonder vliegtuigje was ie opeens niet zo l33t meer, de flightwhore.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Over ergeren gesproken:

Ik heb 1 keer echt geergerd op een server.
Was er zo'n pipo die bij elke kill die hij maakte nOOb te roepen..

1x is leuk.. maar heel het duurende ronde door begon aardig te irriteren..

Ik denk zelf dat het zo'n 13 jarige op school gepeste nono is geweest, die enkel internet heeft om toch goed te kunnen voelen..

(btw.. ik heb hem wel flink terug gepakt die ronde.. en nee ik weet zijn nick niet meer)

[ Voor 6% gewijzigd door dCY op 20-09-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 13:05:
Over ergeren gesproken:

Ik heb 1 keer echt geergerd op een server.
Was er zo'n pipo die bij elke kill die hij maakte nOOb te roepen..

1x is leuk.. maar heel het duurende ronde door begon aardig te irriteren..

Ik denk zelf dat het zo'n 13 jarige op school gepeste nono is geweest, die enkel internet heeft om toch goed te kunnen voelen..

(btw.. ik heb hem wel flink terug gepakt die ronde.. en nee ik weet zijn nick niet meer)
Zulke mensen moeten eens gezellig op onze server komen. Dat is meteen een kick. Daarna een ban :)

Zielige gastjes houd je helaas altijd. iets wat de banlist wel groeiende houdt helaas :(

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@grijns: zou je even contact met me willen opnemen ivm msi bios ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me eigenlijk ideaal lijkt voor de AA vehicles in BF2 is dat hun long range radar het doet. Normaal heeft een AA vehicle een een draaiende radar achterop om vliegtuigen te spotten, en een radar voorop om ze in close range te volgen en te locken. Bij de vliegtuigen heb je wel deze lock als je bommen selecteerd. Dan zie je mooie driehoekjes en kan je alles spotten. Zelf infantery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of zorgen dat niet alleen die raketten pijn doen. Als ik met de main gun op bv een heli schiet dan lijtk het wel of ik een AK in mn handen heb. Plenty hits alleen de chopper gaat niet eens roken :?
Lijkt mij dat na een paar hits deze compleet uit elkaar zou moeten vallen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Laatst online: 22-08-2022
Het onderlinge damage model werd toch al op verschillende onderdelen gewijzigd in de nogsteeds zeer snel te verwachten patch?
Ik ben het een beetje zat dat je met sommige geweren iemend 7 keer in zijn hoofd kan schieten .. hij zich rustig omdraait, van wapen wisselt, Als hij commander is even orders geeft, herlaad, en je alsnog kilt..
Ik zit ook met smart te wachten op de Patch zodat wanneer een kamikaze piloot (waar er steeds meer van komen naar mijn idee) zich in je volle heli boren waardoor jij teamkills op je naam krijgt en meteen gebanned wordt. Had ik vorige week op een LAn konden we met z'n allen weer opzoek naar een nieuwe server... :(

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik snap echt niet wat mensen zich druk maken om statspadding. Het interesseert me namelijk geen kont of mensen nu eerlijk hun puntjes verdienen of niet.

Ik schat de echte statspadders namelijk in als zielige figuurtjes die geen leven hebben en dus proberen om op het internet een bepaalde status te verwerven om zich zo toch nog gewaardeerd en gerespecteerd te voelen.

Bovendien is het zo dat het voor velen uberhaubt niet haalbaar is om hoog op de ranglijsten te komen aangezien je ontzettend veel tijd in het spelen van BF2 moet stoppen. Komt ook nog eens bij dat je enorm veel skills en een beest van een PC moet hebben om mee te kunnen komen met de besten.

Nee... laat mij mijn puntjes nou maar gewoon zuur verdienen en laat de statspadders maar lekker hun gang gaan. Vroeg of laat kunnen ze weer op 0 beginnen als EA ze door heeft.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

ROFLASTC schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 01:45:
There goes my klomp

Ik join server, ik select spawnpoint, ik select wapen, ik spawn , ik heb kennelijk een kickvote gestart, wtf??

Op dezelfde server gaat ik dood dmv tank stuk maken van te dichtbij. teammate is medic en wil me healen, tank wrak ontploft, teammate dood, ik een teamkill terwijl ik al dood was, arrrg

Ik ga met Cobra naar vlag (ik was boordschutter) MI-28 doet zich aan en ik machinegun m kapot maar hij was dichtbij genoeg om al ontploffend mijn piloot te mollen waardoor ik een teamkill krijg. ARRG

Ik neem de benenwagen en kom een rokende T-90 tegen. Ik ga liggen en hij rolt precies goed over me heen waardoor ik ze uitlaat goed zie, yay. Ik schiet raketje en T-90 ontploft op het moment dat een verse Cobra zich aandoet 1 kill, 2 teamkill.

Insert luid gescheld

Ik race met DPV naar een vlag toe en terwijl ik al toeterend de hoek om scheur zie ik een teamate. Ik slinger uit de weg om hem niet te slopen en vervolgens glij ik over iemand anders heen, teamkill

:(
En dat allemaal op een avond dan zat het niet echt mee denk ik :*)
Ik heb zelf ook al genoeg van die acties gehad je gaat je er na een tijdje toch behoorlijk aan irriteren.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat de X45 in BF2 doet maar in BF 1942 was het een ramp! Ik heb hem gelukkig terug mogen geven na twee dagen pielen. De Logitech extreme 3d pro doet precies wat ie moet doen, zowel in vliegtuigen als in choppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 16:54:
Of zorgen dat niet alleen die raketten pijn doen. Als ik met de main gun op bv een heli schiet dan lijtk het wel of ik een AK in mn handen heb. Plenty hits alleen de chopper gaat niet eens roken :?
Lijkt mij dat na een paar hits deze compleet uit elkaar zou moeten vallen........
Je vergelijking met AK is nou ook weer wat overdreven maar dat soort grenaten door een helicopter zijn niet gezond...

Heb net ook weer eens de rol van AA op me genomen, al is dat nooit te lang want BF2 loopt nog steeds gegarandeerd vast alleen het moment waarop is verschillen. Anyway, AA is echt leuk om te doen vind ik... Vrij lastig indd want mag wel ietsjes sterker. Maar vind het gewoon erg tof om je verdekt op te stellen en dan te wachten tot er iets langs komt. Vervolgens tracen (zodat hij alvast ze flares gooit) en missile launch maar. Net met 1 leven toch iets van 1 vliegtuig + 2 choppers uit de lucht gehaald. Dus opzich vind ik het wel te doen, het is gewoon zo dat als ze je door hebben dat het indd snel met je gebeurd is, als zij je uitgeschakeld willen hebben. Net zoals in het echt... ze hebben gewoon niet extreem veel bepantsering.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat filmpje Mine zag ik iemand van een ladder naar beneden glijden. Hoe doe je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 03:33
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:01:
In dat filmpje Mine zag ik iemand van een ladder naar beneden glijden. Hoe doe je dit?
Gewoon met Shift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Morax schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 11:24:
[...]

Ze resetten alleen automatisch alle mensen die op servers hebben gespeeld waar statspadding werd gedaan. Beetje vaag uitgelegd, maar ik bedoel dus knife-only servers enzo...
Iets van een maand geleden een paar keer op dat soort servers gespeeld, gewoon omdat het leuk was met pistols only te spelen. Bij mij is geen enkele punt eraf gehaald door EA.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
fsfikke schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:04:
[...]

Iets van een maand geleden een paar keer op dat soort servers gespeeld, gewoon omdat het leuk was met pistols only te spelen. Bij mij is geen enkele punt eraf gehaald door EA.
Niet te hard zeggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik voel me niet schuldig aan statspadden, dat er mensen zijn die knife/pistol only servers misbruiken om snel punten te halen is natuurlijk wel jammer :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Of de "run" functie van dubbel W tikken, zeg maar. 'T is maar net hoe je met je keyboard omgaat

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke thanks :), Ik zal us een keertje voor de afwisseling de ladder naar beneden nemen in plaats van parachute ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Zo zie ik het ook wel en vooral de Chinese AA vind ik het best en als 2e de Tunguska, Linebacker gebruik ik meer als APC :P

Maar goed als ik het totaal bekijk is het niet eerlijk verdeeld tussen AA en de vliegtuigjes. Vooral het gebruik van de SU-34 als vliegende tank is vervelend. Je kunt je kont niet keren of een trio van die bommen komt op je dak zeilen.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

ROFLASTC schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:21:
[...]

Of de "run" functie van dubbel W tikken, zeg maar. 'T is maar net hoe je met je keyboard omgaat
Je zal de "S" bedoelen W is naar voren of omhoog :*)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:13
nee als je "w" snel achter elkaar drukt, sprint je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Het vliegen is trouwens best makkelijk, ik heb welliswaar nog steeds geen nieuwe joystick, maar zelfs met de muis is het nog redelijk te doen! Altijd leuk als er 5 man om een helicopter staan en niemand wil/kan vliegen. En ik het dan probeer met keyboard & mouse :P

Kun je trouwens onder de radar vliegen van straaljagers? Ik weet dat het mogelijk is om raketten te ontwijken, maar dan moet je ze bijna zien aankomen en vraagt veel van je reactie vermogen!

De AA vind ik zelf ook niet erg sterk! Je moet goed kunnen schieten wil je een heli in 1x uit de lucht halen! Want doe je dat niet dan duurt het reloaden dermate lang dat je ineens oog in oog staat met een apache |:(

Wordt er trouwens random gespawnd of zit er ook nog een logica in? Want soms spawn je en dan sta je oog in oog met een tank... Iemand suggesties wat te doen? (Naast bidden dattie je niet ziet ;))

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
vegterb schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:48:
Kun je trouwens onder de radar vliegen van straaljagers? Ik weet dat het mogelijk is om raketten te ontwijken, maar dan moet je ze bijna zien aankomen en vraagt veel van je reactie vermogen!

De AA vind ik zelf ook niet erg sterk! Je moet goed kunnen schieten wil je een heli in 1x uit de lucht halen! Want doe je dat niet dan duurt het reloaden dermate lang dat je ineens oog in oog staat met een apache |:(

Wordt er trouwens random gespawnd of zit er ook nog een logica in? Want soms spawn je en dan sta je oog in oog met een tank... Iemand suggesties wat te doen? (Naast bidden dattie je niet ziet ;))
Aan je vragen te merken ben je volgens mij nog niet zo in de game :P

Maar iig er is niet zoiets als de radar in BF2. Je hebt AA en die lockt op jouw toestel en die schiet dan, dan doe je flares en dan zijn ze weer weg.

ook is er geen radar die jou ziet ofzo, alleen als jij door een veld vlieg waar op dat moment vijandelijke UAV is word je even in beeld gebracht op de minimap. Of als een commander een scan doet, maar daar heb je niet zoveel aan.

AA is inderdaad bout maar dat boeit me niet zoveel. Ben zelf veel piloot, dus vandaar. Cobras en dergelijke moet je van ver neerhalen dan zien ze niet waar jij zit. als ik 10m verder een cobra zie, spring ik niet in de AA om te proberen hem neer te halen, dat heeft alleen zin als ie stilhangt om n vlag te pakken, en dan moet je ook meteen schieten en niet wachten op lock.

Je spawnt op de plek die jij aangeeft. Druk op enter en je krijgt je spawnscherm te zien. En je kan aan de mannetjes bij M zien of er een tan \k in de basis is. Dan zitten ze allemaal net buiten de vlag naar de vlag te kijken, dat zie je goed als je dus op M drukt. Maar spawn niet het dichste bij de linie, maar een vlag verderop. Dan voorkom je baserapers en basecampers n beetje.
SV3NNER schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:33:
[...]

Je zal de "S" bedoelen W is naar voren of omhoog :*)
Als je naar beneden kijkt en op W drukt ga je naar beneden.

[ Voor 7% gewijzigd door Widow op 20-09-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
ik wou gewoon even mijn favo server maken, met ene link en deed ik zo:

C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe +joinserver 85.236.101.38 +playerpassword wachtwoord +playername CasNL

Maar als ik dit zo doe dan krijg ik een fout van bf2 dat er iets met de shaders niet klopt en dat ik dat terug meot plaatsen. wat doe ik fout?
Als ik normaal bf2 opstart doet hij het wel:s
wat doe ik fout?

[ Voor 3% gewijzigd door Depress op 20-09-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:50

MF

Take a Seat

vegterb schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:48:
Dat is onmogelijk er zit namelijk geen apache in het spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

MF schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 19:56:
[...]

Dat is onmogelijk er zit namelijk geen apache in het spel :+
Haha.. Serieus niet? Wat zijn dat dan? Die dingen die daar zo op lijken? :D
The Widow Maker schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 19:44:
[...]

Aan je vragen te merken ben je volgens mij nog niet zo in de game :P

...Heel verhaal (zie hierboven ergens ;)) ...
Nee, ik ben inderdaad nog niet zo ervaren in het spel, ik heb ook pas mijn 2e rank bereikt! Beetje een rookie nog dus ;) Maar ik sta gelukkig nooit onderaan :+ Maar er zijn soms dingen die me nog niet helemaal duidelijk zijn hoe ze werken! Maar nu je het zegt is het inderdaad zo dat vliegtuigen en AA geen radar hebben, maar als ze je zien je locken.

Wat is dan de beste manier om een heli neer te halen? Toch gewoon met AA of ander vliegtuig? Of gewoon goed mikken met een tank :P

Ja, maar als je dus spawnt bij een vlag dan kun je niet aangeven of je bijvoorbeeld in een huis, in het gras of op een plein wil spawnen. En je wilt toch je buddies helpen en direct front-line als anti-tank spawnen en dat ding kapot schieten!

Maar ik heb nog veel te leren! Ook als je iemand ineens face-to-face tegen komt; je reactie in deze seconde, waar je richt of je bukt of gaat liggen is een kwestie van leven of dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Afbeeldingslocatie: http://www.aircav.com/cobra/ahgal14/ah1w-046rs.jpg
Een foto van de Apache in BF2, aka AH-1Z Super Cobra :P

Een heli kan je redelijk snel uit de lucht knallen met een apc, tank, at en zelfs met een machine gun op een buggy of humvee. De jets daarin tegen is andere koek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Dat face-to-face kan je snel leren door regelmatig als het ff rustig is op je minimap te kijken. Als er 5 man voor je loopt is de kans klein dat er een dude om een hoekje komt lopen om speciaal op jou te schieten, loop je in vijandelijk gebied met je mates 30m achter je is de kant erg groot dat er een dude om de hoek komt lopen die op je schiet. maar daar is UAV meer voor, dan kan je zien wie er waar staat. Handig als je ergens op een camp plek zit ofzo te wachten tot er iemand komt.

En waar je precies spawnt rond een spawnplek is idd random ofzo, ik vind het redelijk zuigen want op mashtuur, in die basis in het midden, wil ik altijd in het huisje spawnen en niet naast die moskee want als er een tank staat ofzo ben je dood.
Redje schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:05:
De jets daarin tegen is andere koek...
met jets helis uit de lucht halen zuigt ook, die stinger rommel mist altijd op helis. Als ik ergens miden op zee een enemy chopper tegenkom, zet ik de hud op 1 en vlieg ik eropaf zodat ie ze flares gebruikt, maar schiet niet. dan draai ik om, gas terug tot ik 600 ga ofzo, en dan is het wachten tot ie zijn flares weer gebruikt en daarna knallen. of gewoon met de machinegun van je kist.

[ Voor 47% gewijzigd door Widow op 20-09-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
The Widow Maker schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:05:
met jets helis uit de lucht halen zuigt ook, die stinger rommel mist altijd op helis. Als ik ergens miden op zee een enemy chopper tegenkom, zet ik de hud op 1 en vlieg ik eropaf zodat ie ze flares gebruikt, maar schiet niet. dan draai ik om, gas terug tot ik 600 ga ofzo, en dan is het wachten tot ie zijn flares weer gebruikt en daarna knallen. of gewoon met de machinegun van je kist.
Ik heb maar een enkele keer gevlogen (om m'n aviator badge te halen) maar toen raakte ik ook niet eens een stilstaande heli ondanks de lock. Ach verder vind ik vliegen in BF niet echt geweldig, dus doe ik dit niet, weet alleen dat het als infanterie rete lastig is om die planes neer te halen omdat er weinig tegen te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Zoiets probeer ik inderdaad ook meestal. Snelheid zakken naar 500-600 oid, dan kan je locken; doet hij flares en dan heb je nog tijd voor een tweede lock en vervolgns kan je een lading raketten in zijn kont schieten. Alleen vreemd dat soms alle rakketten mis gaan terwijl je wel een lock hebt en je doelwit gewoon stil hangt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:05:

Een foto van de Apache in BF2, aka AH-1Z Super Cobra :P
Mooi plaatje, maar een apache is nog geen super cobra (en vice versa); het zijn 2 verschillende heli's :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Dat face-to-face kan je snel leren door regelmatig als het ff rustig is op je minimap te kijken. Als er 5 man voor je loopt is de kans klein dat er een dude om een hoekje komt lopen om speciaal op jou te schieten, loop je in vijandelijk gebied met je mates 30m achter je is de kant erg groot dat er een dude om de hoek komt lopen die op je schiet. maar daar is UAV meer voor, dan kan je zien wie er waar staat. Handig als je ergens op een camp plek zit ofzo te wachten tot er iemand komt.

En waar je precies spawnt rond een spawnplek is idd random ofzo, ik vind het redelijk zuigen want op mashtuur, in die basis in het midden, wil ik altijd in het huisje spawnen en niet naast die moskee want als er een tank staat ofzo ben je dood. ...
Ja, maar het is ook zo wat om nou op je mates te gaan wachten en hun voorop te laten lopen! :D
Het is natuurlijk ook een kwestie van hand oog coördinatie en hoe snel je reageert op iemand die bijna al schietend de hoek om komt zetten!

Spawnen vind ik inderdaad ook nog niet erg logisch gaan, misschien dat er iets kan komen dat er rekening gehouden wordt met de locatie van vijanden?

@Redje:
Vet! waar kun je die AH-1Z Super Cobra's kopen? :9
Eigenlijk dus met 2 buggies o.i.d. naar zo'n chopper rijden en samen gaan schieten en hopen dattie kapot is voordattie om kan draaien of je wapen oververhit is! (Wat trouwens ook wel langzaam af koelt, is dat in het echt ook zo? :?)

Is het trouwens zo dat als ik 1 wapen unlock wat ik bij USMC kan gebruiken dat bij bijvoorbeeld de MEC de rest geunlocked wordt? of zou dat gewoon een tijdelijk bug geweest zijn? Want bij MEC had ik toen ineens alle anders wapens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vegterb schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:34:
Is het trouwens zo dat als ik 1 wapen unlock wat ik bij USMC kan gebruiken dat bij bijvoorbeeld de MEC de rest geunlocked wordt? of zou dat gewoon een tijdelijk bug geweest zijn? Want bij MEC had ik toen ineens alle anders wapens :+
Een wapenunlock geld voor alle partijen maar bedoel je nou dat je alle unlocks had of dat de MEC andere wapens had?? Want per side zijn verschillende wapens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Barrel overheating bestaat in het echt niet met deze guns. Tuurlijk hij word wel heet, maar hij slaat niet af als je 100 kogels afschiet ofzo. Vooral met een minigun zo lekker slim bedacht. Ding heeft 6 lopen om niet te overhitten en dan nog heeft ie BOP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/pdkruyff/Diversen%20Plaatjes/Apache550.jpg

DAT is een Apache...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:26:
[...]

Mooi plaatje, maar een apache is nog geen super cobra (en vice versa); het zijn 2 verschillende heli's :Y)
Duh ;) It was a joke...

• Hielko
Komt wel in de uitbreiding; eigenlijk ook het enige positieve punt wat ik tot nu toe over de uitbreiding heb gehoord :P

Kijk, dit bedoel ik :)

Afbeeldingslocatie: http://www.f7c-network.com/data/media/1268/bf2sfpcrendapache_copy.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Hielko op 21-09-2005 00:04 ]

• MaTr1x
  • Laatst online: 07-09 11:44
Nice :D
En dan moet je 'm hiermee zeker uitschakelen:
Afbeeldingslocatie: http://www.f7c-network.com/data/media/1268/bf2sfpcrendrpg_copy.jpg
Staan trouwens nog wel meer vette renders op die site, zeg.

π MW finishers

Verwijderd

Hielko schreef op woensdag 21 september 2005 @ 00:01:
[...]

Komt wel in de uitbreiding; eigenlijk ook het enige positieve punt wat ik tot nu toe over de uitbreiding heb gehoord :P

[afbeelding]
Ow top krijgt China of de MEC dan de HIND...... die sjopper is zooooow kewl. lekker log bakbeest. :P

Verwijderd

Ik hoorde gisteravond, helaas te laat, dat er een chatsessie was met DICE in IRC, heeft iemand dit meegekregen en kan er wat belangrijke zaken hier posten, ik heb begrepen dat het over de langverwachte patch is gegaan, maar ik kan er niks over vinden.

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:36:
[...]

Ik weet niet wat de X45 in BF2 doet maar in BF 1942 was het een ramp! Ik heb hem gelukkig terug mogen geven na twee dagen pielen. De Logitech extreme 3d pro doet precies wat ie moet doen, zowel in vliegtuigen als in choppers.
In BF2 heb je geen problemen :)

In BF1942 moest je inderdaad zelf handmatig je configuratie files aanpassen en daarna readonly maken. Ik moet wel zeggen dat ik met de X45 in BF1942 DC zo goed als onverslaanbaar werd en mijn vrienden al begonnen te janken als ze mij in een apache zagen aankomen :)

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 14:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Oh, dat is een Apache. En wat is dat dan voor helicopter die achter hem staat?

:+ Sorry kon het niet laten.

[ Voor 7% gewijzigd door Ray-zor op 21-09-2005 08:53 ]

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 08:36:
Ik hoorde gisteravond, helaas te laat, dat er een chatsessie was met DICE in IRC, heeft iemand dit meegekregen en kan er wat belangrijke zaken hier posten, ik heb begrepen dat het over de langverwachte patch is gegaan, maar ik kan er niks over vinden.
had je ook moeten opletten!! maar er was niets spannends besproken, de meeste vragen gingen over dingen die al vermeld waren over de patch, dus dat je uit de blackhawk moet als je er met meer man inzit om een vlag te cappen. Dat de AA guns verbeterd zijn enz. enz. volgens mij zijn er geen dingen besproken die ik nog niet wist van tevoren.
Maar binnenkort komt er een samenvatting van die chat op www.quakenet.org

Verwijderd

jagermeister schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:05:
Ik snap echt niet wat mensen zich druk maken om statspadding. Het interesseert me namelijk geen kont of mensen nu eerlijk hun puntjes verdienen of niet.
Het feit dat sommige spelers hun punten op een 'aparte' (diplomatieke benaming ;)) manier behalen kan mij ook niet echt nachten wakker houden. Wat wel vervelend is als je 16 tegen 16 speelt en 4 team members zitten ergens in de hoek van map een kill-revive avondje te houden. Dan kom je meestal in het potje net wat te kort en dan ben je bezig om het voor andere te verzieken/minder leuk te maken...

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

uitbreiding van BF2 word wel vet als ik die screenshots zo bekijk :9~

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Verwijderd

En waar je precies spawnt rond een spawnplek is idd random ofzo, ik vind het redelijk zuigen want op mashtuur, in die basis in het midden, wil ik altijd in het huisje spawnen en niet naast die moskee want als er een tank staat ofzo ben je dood.
Lijkt mij een slecht plan dat je altijd op een bepaalde plek spawned. Ik ben het er helemaal mee eens dat het soms ontzettend vervelend uitkomt, en dat je af en toe 0,5 seconde hebt om iets uit te richten voor dat je alweer dood bent. Maar als je nou, bv in Mashtuur, altijd in dat huisje spawned dan wordt het voor zo'n tank al helemaal makkelijk. Hij/zij hoeft niet meer rekening te houden dat er iets engs van dichtbij komt (spec ops) als ie naast de vlag staat en hoeft met de main gun alleen maar dat huisje lopen te spammen voor toch minimaal wel 1 kill.
[...]
Mij zelf lijken die civilian vehicles ontzettend gaaf. Niet dat je er iets mee kan doen behalve over iemand heen rijden maar het lijkt me gewoon lachen om daar met een man of 3 in rond te scheuren.

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 01:03
Weet iemand van jullie of je battlefield2 kan spelen op low met een Radeon 9250 128MB? Want ik wil gewoon ff een simpel kaartje zodat mijn broer ook bf2 kan spelen, het hoeft er niet mooi uit te zien gewoon alles op LOW.

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:50:
[...]
Een wapenunlock geld voor alle partijen maar bedoel je nou dat je alle unlocks had of dat de MEC andere wapens had?? Want per side zijn verschillende wapens :)
Nou ja, ik had het wapen voor assault dus ge-unlocked. Vervolgens ging ik naar het andere team (MEC) en waren alle andere wapen ge-unlocked behalve dus die ik zojuist ge-unlocked had. Erg raar, maar kon ik ze wel allemaal ff proberen! :P Sindsdien ook niet meer gehad trouwens...
The Widow Maker schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:20:
Barrel overheating bestaat in het echt niet met deze guns. Tuurlijk hij word wel heet, maar hij slaat niet af als je 100 kogels afschiet ofzo. Vooral met een minigun zo lekker slim bedacht. Ding heeft 6 lopen om niet te overhitten en dan nog heeft ie BOP.
Maar ze hebben dat erin gedaan omdat je anders te veel gaat maaien? Gewoon 5 buggies neerzeten en met z'n allen blijven schieten zodat de vijand er niet tussendoor kan komen.. Nee, oké! Het is wel een beetje logisch dat ze dat erin hebben gedaan!
[...]

[plaatje]
En wanneer komt de commanche? Die (officieel) nog niet in gebruik is |:(
Of wordt het dan te onmogelijk? :D

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 08:34:
[...]

Ow top krijgt China of de MEC dan de HIND...... die sjopper is zooooow kewl. lekker log bakbeest. :P
http://www.act-of-war.de/aow/news.php

en hier een hele bak BF2 filmpies: http://www.act-of-war.de/aow/download.php?list.158

Afbeeldingslocatie: http://www.act-of-war.de/news/bf2specialforces/more/1.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door ROFLASTC op 21-09-2005 11:05 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

Cool, maar ik vind persoonlijk die hind niet helemaal goed in elkaar gezet.
Volgens mij moeten de jongens van act-of-war even kijken naar Desert Combat. die hind klopt aan alle kanten. _/-\o_ [respect voor de moddeler]

Verwijderd

Omg, dit filmpje is echt lacheh:

http://www.act-of-war.de/aow/download.php?view.3612

_/-\o_

• YozY
  • Niet online

YozY

X

hmm, ik vind Special Forces meer lijken op Desert Combat (ongeveer dezelfde voertuigen als in DC en ook sommige wapens zoals de RPG dat ook in DC te vinden is)

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Goed nieuws voor de liefhebbers van Custom maps!!
BF2 Auto Map Downloader Released
11:58pm | Tue 20 Sep 2005 | DMC | Comment
BF2 Auto Map Downloader looks like a very nifty piece of software. It will automatically download the custom map that a server is running and then launch the game and connect to the server you chose. As with all software in an early stage there's a few bugs to fix, but it's worth keeping an eye on, this could revolutionize custom-map play.

The program is very simple to use, works with Punkbuster and does not make the loading times longer if you already have the map. To find servers you can not use the in-game browser (why would anyone want to do that anyway?) You will have to use The All Seeing Eye unless you want to enter the IP by yourself.

Check out their site. Grab the client file here and server file (only for server admins!) here.
[url=http://http://totalbf2.com/]Bron[/url]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Infinchible
  • Laatst online: 12-09 17:40

Infinchible

Woef!

OMFG!!!
Hoe enorm droog!
Vooral dat stukje met die 2 in dat kamertje!!! _/-\o_
Did you see that??? :?

• MF

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:09:
[...]
Cool, maar ik vind persoonlijk die hind niet helemaal goed in elkaar gezet.
Volgens mij moeten de jongens van act-of-war even kijken naar Desert Combat. die hind klopt aan alle kanten. _/-\o_ [respect voor de moddeler]
Dit zijn de mensen van EA, het staat toevallig op de act-of-war site.... (zie nieuwsitem op hun site)

En btw er zit bijna geen verschil in:

Desert Combat: http://www.desertcombat.com/Vehicle%20Images/Hind.jpg
EA: http://www.act-of-war.de/news/bf2specialforces/more/1.jpg
Origineel: http://www.warmachines.50...copters/mi-24/mi-24_1.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door MF op 21-09-2005 12:54 ]

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Is wel vreemd, want álle filmpjes die ik van die site (act-of-war.de) download wil windows media player niet afspelen, dan gaat eerst explorer.exe vastlopen, en vervolgens nog een *.dll bestand waardoor m'n hele systeem vervolgens vast loopt... Iemand dit ook gemerkt of ligt dit aan mijn pc? Hoe openen jullie die filmpjes dan?

EDIT: dit geld alleen bij het filmpje dat heet ''mine''. De andere filmpjes werken allemaal gewoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Jorn1986 op 21-09-2005 14:25 ]

• Cyber Spy
  • Laatst online: 03-05-2022
Cyber Spy schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:54:
Ik heb nog een mooi filmpje gevonden:

Download Mine (156 MB)
[afbeelding]

Zitten leuke scenes tussen, het helicopter campen word iig wel wat overdreven. :P
;)

BF2 stats - [RP2M]Snipes

• MaTr1x
Hier nog wat renders van de Special Forces expansion (clickable):

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66752/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66757/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66761/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66760/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66759/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66758/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66755/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66754/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66753/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66751/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66750/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66749/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66748/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66747/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66746/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66745/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66744/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66743/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66742/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66741/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66740/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66739/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66738/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66737/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66736/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66735/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66762/thumb.jpg

π MW finishers

• Grolsch-man
  • Laatst online: 21-11-2022
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 08:36:
Ik hoorde gisteravond, helaas te laat, dat er een chatsessie was met DICE in IRC,
http://www.bf2.se/index.php?m=single&id=399

Bij deze.

Verwijderd

Message @ www.got3n.com:
For now not all the features of the site are gonne be active, I will for the time being have the BF2 stats still up, but when the new stat server from EA goes live, I will be taking the stats down because I do not feel like having to start all over again, if EA had included me in the beta test of the new XML type service then I probably would have stayed, as I would have already been able to have it up instead of waiting.
Weet iemand hoe het hier mee zit?
Gaat dit ook pas werken als nieuwe patch uit is ofzo?

• MaTr1x
Ze hebben bij DICE echt geluisterd naar de community. Een hoop verbeteringen zo te zien. Aan de ene kant wel jammer dat je nu als passagier moet uitstappen uit je vehicle (bh, tank, etc) om de flag te cappen. Je bent dan natuurlijk erg kwetsbaar, aan de andere kant stopt het wel het bh-whoren.

π MW finishers

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:16

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:23:
[...]

Ze hebben alleen de echt grote sites meegenomen, omdat die 90% van de load veroorzaakten op de accountservers

• Xato
  • Laatst online: 08-09 01:03
Xato schreef op woensdag 21 september 2005 @ 10:09:
Weet iemand van jullie of je battlefield2 kan spelen op low met een Radeon 9250 128MB? Want ik wil gewoon ff een simpel kaartje zodat mijn broer ook bf2 kan spelen, het hoeft er niet mooi uit te zien gewoon alles op LOW.
Weet iemand dit?

Verwijderd

MaTr1x schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:25:
Ze hebben bij DICE echt geluisterd naar de community. Een hoop verbeteringen zo te zien. Aan de ene kant wel jammer dat je nu als passagier moet uitstappen uit je vehicle (bh, tank, etc) om de flag te cappen. Je bent dan natuurlijk erg kwetsbaar, aan de andere kant stopt het wel het bh-whoren.
jajaja hoor ik vind het gewoon dat mensen die dat zeggen gewoon grote piep zijn !!
Ze kunnen de bh goed uit de lucht schieten als we een vlag willen pakken.

Ik doe het ook wel is met me clan..
Maar de echte mensen die het veel meer heeft gespeeld of weten wat ze doen, weten wat ze moeten doen!!!!
en knallen je zo uit de lucht met een death streak van 6 keer 3 keer achter elkaar.

Want ja, meeste mensen die een blackhawk zien, gaan weg lopen en naar een andere vlag ja daar kan je lolz opzeggen, dat niemand je pakt...

En rapen kan je nog steeds met die guns, dan komen de punten echt wel binnen hoor want het zijn meestal de kills!!!

en ook zo iets gaan zich allemaal verstoppen maar er staan wel 2 humvies nou dan schiet dat ding zo aan vlarden met de mannetje erbij die als engi zijn....

mensen gebruiken gewoon hun hoofd niet!!!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:23:
[...]

www.bf2s.com werkt ook al sinds een tijdje met stats die ze via een aparte server van EA opvragen, werkt dus al.

Verwijderd

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 08:34:
[...]

De hind heeft bovendien als voordeel dat je er ook personen mee kan transporteren :) (Of zou EA weer lame zijn en ontkennen dat zoites kan)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
#33 How have you prevented the point-farming?
We've added a limit to the amount of supply points you can get from the same person in a given amount of time. It won't eliminate this from happening, but it will be less effective.

Gelukkig is het alleen maar limited tot hetzelfde persoon, ik was al bang dat ze gewoon een maximum van 50 punten oid hadden gedaan :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Afhankelijk van je systeemconfiguratie, geheugen, proc e.d. Persoonlijk denk ik dat je weinig kans maakt.

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:36:
[...]

jajaja hoor ik vind het gewoon dat mensen die dat zeggen gewoon grote piep zijn !!
ze kunnen de bh goed uit de lucht schieten als ze een vlag willen pakken

ik doe het ook wel is met me clan..
maar de echte mensen die het veel meer heeft gespeeld weten wat ze moeten doen!!!!
en knallen je zo uit de lucht met een death streak van 6 keer 3 keer achter elkaar

want ja meeste mensen die een blackhawk zien gaan weg lopen en naar een andere vlag ja daar kan je lolz opzeggen dat niemand je pakt...

en rapen kan je nog steeds met die guns dan komen de punten echt wel binnen hoor want het zijn meestal de kills!!!

en ook zo iets gaan zich allemaal verstoppen maar er staan wel 2 humvies nou dan schiet dat ding zo aan vlarden met de mannetje erbij die als engi zijn....

mensen gebruiken gewoon hun hoofd niet!!!
wat maak jij een klote zinnen zeg!
gebruik iig wat meer leestekens :+

PC Specs

Verwijderd

#27 will you be able to have sex with other players on new patch?
no. your free to add that in a mod though

:D

• MaTr1x
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:36:
[...]

ze kunnen de bh goed uit de lucht schieten als ze een vlag willen pakken
Ik bedoelde meer dat de mensen die dan op de grond rond de vlag staan kwetsbaar zijn voor tanks e.d. :+
Volgende keer het geschrevene nog maar eens doorlezen en kijken of je het nu wel goed interpreteert voordat je me een "grote piep" noemt :/
bh's uit de lucht schieten doe ik zo vaak, met AT kit of gewoon met een tank of apc....

π MW finishers

• MF

MF

Take a Seat

MaTr1x schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:42:
[...]

Ik bedoelde meer dat de mensen die dan op de grond rond de vlag staan kwetsbaar zijn voor tanks e.d. :+
Volgende keer het geschrevene nog maar eens doorlezen en kijken of je het nu wel goed interpreteert voordat je me een "grote piep" noemt :/
bh's uit de lucht schieten doe ik zo vaak, met AT kit of gewoon met een tank of apc....
idd, met een tank kan elke beginner het zelfs...

Verwijderd

MaTr1x schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:25:
de vlag wordt evengoed gecaptured, maar met de snelheid van 1 persoon. Dusjah tis bailen of wachten.

• Martinspire
  • Laatst online: 00:30
RoUgHrOcK schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:56:
[...]

Wat maak jij een klote zinnen zeg!
Gebruik iig in ieder geval wat meer leestekens :+.
Doe het zelf dan ook! :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
[...]

Met een Vodnik of een Humvee lukt dat zlefs bijna zonder problemen!

Verwijderd

Depress schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:52:
[...]

Met een Vodnik of een Humvee lukt dat zlefs bijna zonder problemen!
Niet als de BH nog helemaal heel is en/of er nog schroefaapjes achterin zitten (helemaal heel, .50 tot overheating heeft de BH nog 4 bars health over). Met 2 HMMV/Vodniks gaat het prima. Ik heb meestal dat de BH vlucht in deze situatie.

Verwijderd

Sterker nog, het gaat zeker weten niet lukken. De Radeon 9250 wordt niet eens ondersteund door BF2........

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Jeepjes zijn zwaar overpowerd tegen helis 100% hitrate als die niet idioot ver weg is. Soms vlieg ik en zie ik ineens me healthbar supersnel achtertuit lopen terwijl ik geen eens een geluidje hoor ofzo en ik zie ook vaak alleen maar een kogelstraal aangezien de jeep nog opgebouwt moet worden :( erg frusterend, echt gevaarlijkste wat er is voor een atack heli een jeepje die op je gaat schieten :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

En die buggies hebben twee mg's, daarmee haal je een heli helemaal neer.

Verwijderd

Spleasure schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:34:
En die buggies hebben twee mg's, daarmee haal je een heli helemaal neer.
Helaas is een half rondje vliegen al voldoende om deze guns te ontwijken ivm de beperkte draaicirkel :(
Maar ik ben het er mee eens dat een jeep (of 2) zeker een sterk wapen is tegen heli's. Om maar te zwijgen van een support gast met een PKM op close range _/-\o_

Verwijderd

RoUgHrOcK schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:56:
[...]

wat maak jij een klote zinnen zeg!
gebruik iig wat meer leestekens :+
sorry was een beetje gefrusteerd,, if you know what I mean......
hmm volgens mij ehh wordt het rapen allleen maar makkelijker ,als je vlag niet meer kan pakken eheh. Ga je lekker rapen met die guns, bij die vlaggen alleen het verschil je kan het nier meer pakken :r

(dus voor die tanks kan je nog beter uitkijken want je de vlieger gaat niet bij de vlag heli´en kan dus met de guns een goeie positie zoeken.......

een van de alternetieven waar ik maar 5 seconden hoefte denken...

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 16:31:
Jeepjes zijn zwaar overpowerd tegen helis 100% hitrate als die niet idioot ver weg is. Soms vlieg ik en zie ik ineens me healthbar supersnel achtertuit lopen terwijl ik geen eens een geluidje hoor ofzo en ik zie ook vaak alleen maar een kogelstraal aangezien de jeep nog opgebouwt moet worden :( erg frusterend, echt gevaarlijkste wat er is voor een atack heli een jeepje die op je gaat schieten :(
en kijk dat bedoel ik dus nou... zo kan je makkelijk een blackhawk mee neer schieten maar meeste mensen gaan dekking zoeken lolz :>

Verwijderd

[...]

Maar kijk jij weet wat je doet duss ,hoe kan jij er aan ergeren........... want je schiet zo 6 mensen uit de lucht!!!! :P

en meestal hoor je die dingen toch aan komen....... en dan weet ik waar ik moet zijn :o
En als caputren met een snelheid van 1 persoon gaat springen er gewoon er effe 2 uit en de gunners geven dekking en je zakt dan weer effe naar de grond en je gaat veder.....

en tuurlijk is de squadleader de vlieger!!!

En ik bedoel de mensen die gaan zeuren over de BH dat je niet zo lame moet zijn...........
Nou eergister op de EA europa gespeeld, toevallig 3 top mensen en ook nog NL
konden prima ons uit de lucht schieten of beschadigen, zo dat wij als laffe honden weg moesten gaan of we waren er geweest en dat een aantal keer.....

en kwa punten waren we allemaal gelijk bijna tussen de 90 en 80 het spande er zelfs om
omdat hij ons allemaal 3 a 4 in een keer uit de lucht haalde

---edit--- en ja hoor hij staat weer op de verkeerde land(keyboard)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 17:47 ]

Verwijderd

Heeft er iemand ook problemen met het bukken? Welke key ik ook instel, hij wil maar niet bukken :?

Die kamikaze jeeps zijn best wel grappig, je plakt 2 C4 bommen op je jeep, je rijdt op een vijand en op het laatste moment spring je uit de jeep en laat je hem ontploffen :o Zelf in games kan je creatief zijn :P

• Redje
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 18:34:
Heeft er iemand ook problemen met het bukken? Welke key ik ook instel, hij wil maar niet bukken :?
Uhm niet zo zeer het bukken als infanterie, maar wel als ik achter de machine gun zit op een tank.
Andere gasten zie ik zo nu en dan bukken, in de demo lukte dat ook gewoon nu dus niet meer... niet echt vervelend maar het viel me wel op.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.