Anoniem: 67119 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:30:
[...]
Nou ff een update.
Men is mijn gegevens kwijt. Niemand weet iets bij Tweakdsl. Dat is dus vreemd. Nadat ik op 12 augustus al mijn informatie heb gefaxt (aanvraag TISADSL 2, kopie passport, kopie brief opheffing Myadsl 8mbit) heb ik meteen contact opgenomen met Tweak. Iemand van de helpdesk gaf aan dat mijn gegevens waren ontvangen. Na herhaaldelijk gebeld te hebben met Tweak en vervolgens ook middels dit board aan te geven dat ik nog steeds niets heb vernomen, vandaag nog even gebeld. Nu een ander persoon dus gesproken en die weet van niets. Kan ook geen notities vinden.
Zal ik het nu maar aangetekend versturen??. Ik heb het idee dat bij tweak personen werken die heel veel verstand van netwerken en techniek weten, maar dus absoluut geen kaas hebben gegeten van ondernemen in de ruimste zin des woord. Natuurlijk komt het wel goed. Maar gezien meerdere negatieve reacties op dit forum vind ik wel dat Tweak bij zichzelf te rade moet gaan om dit soort flutdingen te verbeteren. Duidelijke communicatie naar klanten is een van de succespeilers in een organisatie. Een tevreden klant kan meerdere klanten aanbevelen voor een organisatie.
Zo nu ik deze frustratie van me af heb geschreven ga ik voor de derde keer mijn aanvraag voor TISADSL 2 indienen. 3 x is scheepsrecht.

Nou daar word je zeker niet vrolijk van als dat gebeurt....maar ik moet zeggen ik heb ook wel vreemde dingen gehad er tussendoor.
Zoals van de week nog een contract en of geheugensteuntje of ik nog TISadsl2 wou hebben dan moest ik het dus tekenen en copi rijbwijs etc er bij doen als ik nog van de actie gebruik zou willen maken haahaha.
Dus helemaal zeker ben ik nog niet want heb gelijk daarna die dag een mail gehad van een vraag via mail van ca 4 weken terug ,die beantwoord werd dus denk he ik word gek
Gelijk die nacht terug gemailt en kreeg mail terug dat alles wel rond was en aanvraag liep en dus ca 23 september zou worden overgezet!!
Nu is het wel afwachten want er werken er zeker een hoop langs elkaar heen op die afdeling
Maar iedergeval we zullen zien want heb eigenlijks alles al binnen gehad ...modem papier met aanmeld gegevens mail etc dus zou het goed moeten zijn volgens de mail 23-09-05
Nou maar hopen dat alles goed gaat dan ben ik wel tevreden ,en of heb me tweede lijn nog achter de hand van XSDSL waar ik dus twee lijnen heb lopen hihihi.
We zullen zien in de komende twee weken of het goed gaat en hoe het afloopt ?
Zou zeggen sterkte en ze mogen zekers wat doen om zulke misverstanden te verkomen,al gebeurt er overal wel eens wat .
Groeten Ben een xsdsl Fan,en nu ook een tweak freak!!!!