Bestaande TweakDSL klanten
Momenteel is de migratie naar ADSL2 bij BBned nog in volle gang. Na deze migratie kunnen we gefaseerd upgrades uitvoeren voor klanten die langer dan 1 jaar lid zijn van TweakDSL.
Op dat moment willen we jullie dan ook laten profiteren van de scherpere prijzen die we dan kunnen aanbieden. De aanbiedingen zullen in de loop van december bekend worden en gaan in wanneer je migreert begin 2006. Hou de site dus goed in de gaten!!!
Nou, is dat nu die aankondiging waar we (als bestaande BBned klanten > 1 jaar), al maanden op zitten te wachten? Wederom uitstel, nu naar half december....
(jaja @Burne, je hebt toch gelijk)
Ik vind al dit soort aanbiedingen voor nieuwe klanten geweldig, maar ik voel me als bestaande klant behoorlijk in de zeik gezet. Dit is gewoon het migratie traject vooruitschuiven om dan later met een zogenaamd leuke aanbieding te komen. Ondertussen betaal je die aanbieding die straks komen gewoon zelf omdat je nu iedere maand te veel betaald tov wat er nu leverbaar is. Een sigaar uit eigen doos dus.
Ik stel dit soort acties niet op prijs en het moet in december wel een heel bijzondere deal zijn wil ik bij TweakDSL (en BBned) blijven.
Ik zit trouwens ook niet te wachten op abo's inclusief domeinnaam, meer diskruimte e.d. Daarvoor heb ik al een hosting abonnement bij een andere provider, dus een "kaal" maar snel ADSL2+ eventueel met VoIP is waar ik om vraag. Niets meer en niets minder.
Dat de migratie in
"volle gang" is valt te betwijfelen, volgens mij is er nog helemaal niemand gemigreerd en zijn er hooguit wat nieuwe ADSL2+ aansluitingen gerealiseerd.
De kreet "This Summer" zou nog wel eens van toepassing kunnen zijn, maar dan in
2006 ipv 2005.
BTW: Wat is een
"BE ADSL2 WO" abonnement?
Als ik de postcode check doe komt dit abo er ook bij te staan.
Er staat ook B10, B512 (hoewel de laatste eigenlijk B0,512 zou moeten heten

)
Die producten zie ik in het overzicht staan, de BE ADSL2 WO echter niet.
[Voor 9% gewijzigd door HoppyF op 24-10-2005 18:01]