Toon posts:

TweakDSL *new and/or improved* deel 15 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste
Acties:
  • 5.759 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 111186

Wanneer ADSL2 dan beschikbaar is zetten we je zo snel als mogelijk is om en kun je volop gaan, genieten.

Op bbned kan het tiscali heeft het ook waar blijft het dan tis(cali) toch niet moelijk geef gewoon eens, een datum zijn jullie van gezeik van af wij ook tis(cali) echt niet zo moelijk.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 111186 op 24-10-2005 12:44]

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:23
Momenteel is de migratie naar ADSL2 bij BBned nog in volle gang. Na deze migratie kunnen we gefaseerd upgrades uitvoeren voor klanten die langer dan 1 jaar lid zijn van TweakDSL.
Op dat moment willen we jullie dan ook laten profiteren van de scherpere prijzen die we dan kunnen aanbieden. De aanbiedingen zullen in de loop van december bekend worden en gaan in wanneer je migreert begin 2006. Hou de site dus goed in de gaten!!!

Nou de mensen die dus net een half jaar lid zijn pissen weer naast de pot en kunnen dus het volle pond gaan betalen voor een 8mb verbinding. Of gaan de prijzen van de gewone dsl verbindingen omlaag? Weet iemand hier iets van? Dit is natuurlijk geen klanten binding.

• Sjowhan
  • Laatst online: 15:26
Dancis schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:21:
Momenteel is de migratie naar ADSL2 bij BBned nog in volle gang. Na deze migratie kunnen we gefaseerd upgrades uitvoeren voor klanten die langer dan 1 jaar lid zijn van TweakDSL.
Op dat moment willen we jullie dan ook laten profiteren van de scherpere prijzen die we dan kunnen aanbieden. De aanbiedingen zullen in de loop van december bekend worden en gaan in wanneer je migreert begin 2006. Hou de site dus goed in de gaten!!!

Nou de mensen die dus net een half jaar lid zijn pissen weer naast de pot en kunnen dus het volle pond gaan betalen voor een 8mb verbinding. Of gaan de prijzen van de gewone dsl verbindingen omlaag? Weet iemand hier iets van? Dit is natuurlijk geen klanten binding.
* Anoniem: 10739 is er ook een van, 7 maandjes lid (pas)
't Is natuurlijk lastig, je hebt zelf een 8/1 voor 69,95 en ziet dezelfde snelle verbinding (danwel op een ander netwerk, met eventueel een 24/1 in de toekomst) voor bijna de helft van het bedrag dat jij betaald beschikbaar zijn. Dit doet pijn in me (soms dunne) portomonee..

Enige is dat ik weet dat ik er niet onderuit kan. Jaarcontract is jaarcontract, upgrades mag je gratis meepakken (van 8 naar 12 mbit bijv) maar migratie naar een "nieuw" netwerk niet.. Dan had ik niet in eind februari lid moeten worden, maar de gekte in juli af moeten wachten...

http://specs.tweak.to/5253

• Dancis
Dimmu schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:33:
[...]

* Anoniem: 10739 is er ook een van, 7 maandjes lid (pas)
't Is natuurlijk lastig, je hebt zelf een 8/1 voor 69,95 en ziet dezelfde snelle verbinding (danwel op een ander netwerk, met eventueel een 24/1 in de toekomst) voor bijna de helft van het bedrag dat jij betaald beschikbaar zijn. Dit doet pijn in me (soms dunne) portomonee..

Enige is dat ik weet dat ik er niet onderuit kan. Jaarcontract is jaarcontract, upgrades mag je gratis meepakken (van 8 naar 12 mbit bijv) maar migratie naar een "nieuw" netwerk niet.. Dan had ik niet in eind februari lid moeten worden, maar de gekte in juli af moeten wachten...
Ja maar weet eens dat het een half jaar later , adsl2 voor een leukere prijs te krijgen is })
Ik heb gewoon eens een mailtje gestuurd met de vraag of er voor die mensen ook nog wat te halen valt :P

[Voor 8% gewijzigd door Dancis op 24-10-2005 13:48]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 14:49
Anoniem: 111186 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:41:

Op bbned kan het tiscali heeft het ook waar blijft het dan tis(cali) toch niet moelijk geef gewoon eens, een datum zijn jullie van gezeik van af wij ook tis(cali) echt niet zo moelijk.
"Geef gewoon eens"? Volgensmij snap jij niet helemaal hoe het werkt.

Als ze het nu zouden 'geven', dan loop je hier ook binnen de kortste keren te klagen dat het niet goed is. Dan komt de hele :( :r |:( - voorraad weer tevoorschijn waarschijnlijk.

Laat die mensen gewoon hun werk doen, totdat het platform stabiel is. Je wist van te voren dat dat zou gebeuren, dus dit geklaag is echt onzin.

Daarnaast, 8/1 voor 39 euro is ook een koopje.

[Voor 3% gewijzigd door Xandrios op 24-10-2005 13:50]

• Sjowhan
Dancis schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:47:
[...]

Ja maar weet eens dat het een half jaar later , adsl2 voor een leukere prijs te krijgen is })
Ik heb gewoon eens een mailtje gestuurd met de vraag of er voor die mensen ook nog wat te halen valt :P
Helemaal waar. Enige is dat ik dus alleen hoop op een goed bericht dat voor mij (en anderen die in het eerste jaar zitten) gunstig uitpakt.
Laat me iig weten als je iets terug krijgt, ben er wel benieuwd naar :+

• Dancis
Ik hou jullie hier op de hoogte en zodra ik reactie heb laat ik het weten :*)

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Net gebeld met tweakdsl over hoe 't zit met verhuizing, ik kreeg geen 100% duidelijkheid over wat er gebeurd als ik zou verhuizen naar een gebied buiten het dekkingsgebied van bbnet/tiscali. (dekking is hier sowieso laag). 6x40 euro afkopen na een half jaar vind ik persoonlijk wel veel geld.

Wat me opviel is dat de helpdesk medewerker zelf een internet storing had en dus niet mijn postcode/etc kon checken, dat wekt natuurlijk geen vertrouwen :)

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Anoniem: 117064

Cool bedankt voor allen die hebben gereageerd, ik kan dus TisADSL2 nemen!

Anoniem: 88352

Uit de startpost: "Uncapped Nieuwsserver met meer dan 80.000 groepen (10 dagen retentie)". Ik zit nu bij surfsneladsl, maar hoe kan ik de specificaties van deze newsserver vinden? (news.surfnet.nl)

Anoniem: 35890

Azqi schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:15:
[...]

Je krijgt iig geen toegang tot de server.

1) Je hebt geen Tweakdsl, maar Tweaknews. In dat geval moet je wel een gebruikersnaam met wachtwoord invullen.

2a) Je hebt wel Tweakdsl, dan hoef je niets in te vullen, maar staat er waarschijnlijk iets fout in je serverinstellingen.

2b) Je hebt in het verleden een tweede server(payserver?) gebruikt, waarvan de instellingen nog in Grabit staan.
Thanks for je antwoord en excuses voor m'n gebrekkige vraag. Ik heb inderdaad TweakDSL, 2-8 mbit lijn. Echter heb ik zojuist getest en nu werkt mijn Grabit weer naar behoren, vraag me niet waarom... niks veranderd. Hoeveel een nachtje slapen wel niet kan helpen ;)

Anoniem: 111186

Xandrios schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:49:
[...]

"Geef gewoon eens"? Volgensmij snap jij niet helemaal hoe het werkt.
Als ze het nu zouden 'geven', dan loop je hier ook binnen de kortste keren te klagen dat het niet goed is. Dan komt de hele :( :r |:( - voorraad weer tevoorschijn waarschijnlijk.

Laat die mensen gewoon hun werk doen, totdat het platform stabiel is. Je wist van te voren dat dat zou gebeuren, dus dit geklaag is echt onzin.

Ja ik weet het ze zijn nog steeds aan het testen al zo 3 maanden ongeveer je ken ook telang testen,
ze kunnen ook in 2 tappen doen van 1024/8096 stap 1 1024/16192 stap 2 1024/24288 toch.

[Voor 3% gewijzigd door bjck op 24-10-2005 19:00. Reden: quote fixed]

• Sjowhan
Anoniem: 88352 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:35:
Uit de startpost: "Uncapped Nieuwsserver met meer dan 80.000 groepen (10 dagen retentie)". Ik zit nu bij surfsneladsl, maar hoe kan ik de specificaties van deze newsserver vinden? (news.surfnet.nl)
Je zit in de verkeerde thread. Dit is de TweakDSL-thread. Mocht je een account willen op de server van TweakDSL, kan je kijken op http://www.tweaknews.nl

• Xandrios
Anoniem: 111186 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:03:

Ja ik weet het ze zijn nog steeds aan het testen al zo 3 maanden ongeveer je ken ook telang testen,
ze kunnen ook in 2 tappen doen van 1024/8096 stap 1 1024/16192 stap 2 1024/24288 toch.
Uhm...nee. Hoger dan 8Mbit is adsl2+ techniek, en dat werkt blijkbaar nog niet goed. Zodra het wel goed werkt worden de lijnen wel geupgraded. Maar blijkbaar is het dus nog niet het geval.

[Voor 12% gewijzigd door Xandrios op 24-10-2005 15:21]

• Dancis
Nou heb dus bericht terug gehad van tweakdsl en ik ga als het jaar voorbij is toch maar eens opzoek naar een andere provider (wel met pijn in mijn hart)

Dit mailtje kreeg ik terug:

Normaal gesproken is het ten allen tijde mogelijk om je verbinding te upgraden, ook in het eerste contractsjaar. Echter is het niet mogelijk om te upgraden van een ADSL1 naar een ADSL2 verbinding, binnen het eerste jaar. Dit komt omdat een ADSL2 verbinding, technisch gezien een geheel ander product is, waardoor het voor ons niet mogelijk is.

Daarnaast constateer ik hier uit onze financiele gegevens, dat u op het moment een betalingsachterstand bij ons heeft van twee maanden, waarvan een van de betalingen al via ons incasso bureau loopt. Dit is voor ons ook de reden dat u lijn op Suspend is gezet. Mocht u in de toekomst voor een upgrade in aanmerking willen komen, is dit absoluut niet acceptabel.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Dat ze het lef hebben om de betalingsachterstand erbij te halen , dit is niet mijn schuld omdat ik de lijn zelf niet betaal maar iemand anders. Dit heb ik ook bij die persoon aangegeven dat er een achterstand is en die zou er aan werken. Maar ze gaan bij tweak wel slecht met hun klanten om als ik het zeggen mag. Iemand nog een voorstel voor een goede provider >:)

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ze hebben de TiADSL2+ abonementen aangepast. Er zitten nu wat extra's bij: http://tweakdsl.nl/prod_adsl2.html Je kan nu gratis gebruik maken van de usenet server tot 20mbit en je krijgt een domein erbij. Geld dit nu ook voor de mensen die dit abo een paar weken geleden hebben aangevraagt?

Ze hebben het nu, in tegenstelling tot de vorige pagina's, over een actie die aan het einde van de maamd afloopt. Betekend dat de prijs van Tisadsl2+ dan omhoog gaat voor de nieuwe abonees?

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Dancis schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:32:
Nou heb dus bericht terug gehad van tweakdsl en ik ga als het jaar voorbij is toch maar eens opzoek naar een andere provider (wel met pijn in mijn hart)

Dit mailtje kreeg ik terug:

Normaal gesproken is het ten allen tijde mogelijk om je verbinding te upgraden, ook in het eerste contractsjaar. Echter is het niet mogelijk om te upgraden van een ADSL1 naar een ADSL2 verbinding, binnen het eerste jaar. Dit komt omdat een ADSL2 verbinding, technisch gezien een geheel ander product is, waardoor het voor ons niet mogelijk is.

Daarnaast constateer ik hier uit onze financiele gegevens, dat u op het moment een betalingsachterstand bij ons heeft van twee maanden, waarvan een van de betalingen al via ons incasso bureau loopt. Dit is voor ons ook de reden dat u lijn op Suspend is gezet. Mocht u in de toekomst voor een upgrade in aanmerking willen komen, is dit absoluut niet acceptabel.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Dat ze het lef hebben om de betalingsachterstand erbij te halen , dit is niet mijn schuld omdat ik de lijn zelf niet betaal maar iemand anders. Dit heb ik ook bij die persoon aangegeven dat er een achterstand is en die zou er aan werken. Maar ze gaan bij tweak wel slecht met hun klanten om als ik het zeggen mag. Iemand nog een voorstel voor een goede provider >:)
Ach, als de rekeningen niet betaald worden, kan ik me goed voorstellen dat ze geen werkzaamheden aan je lijn verrichten.(lees: kosten maken)

Vind het persoonlijk wel lef van jou, dat jij erover durft te mailen.

Mocht er een goede reden zijn, waarom je(die ander) niet betaalt, heb ik niks gezegd.

Anoniem: 81359

E-jey schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:38:
Ze hebben de TiADSL2+ abonementen aangepast. Er zitten nu wat extra's bij: http://tweakdsl.nl/prod_adsl2.html Je kan nu gratis gebruik maken van de usenet server tot 20mbit en je krijgt een domein erbij. Geld dit nu ook voor de mensen die dit abo een paar weken geleden hebben aangevraagt?
Het zou wel mooi zijn, ook Mail & homepageruimte van 250Mb zou wel lekker zijn.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Azqi schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:51:
[...]

Ach, als de rekeningen niet betaald worden, kan ik me goed voorstellen dat ze geen werkzaamheden aan je lijn verrichten.(lees: kosten maken)

Mocht er een goede reden zijn, waarom je(die ander) niet betaalt, heb ik niks gezegd.
Zelfs als er een goede reden is waarom er niet betaald is. Dan vindt ik het logisch dat zij geen extra kosten gaan maken. Het blijft een bedrijf dat geld moet krijgen om te kunnen werken. Mensen die niet betalen staan achteraan de service lijst. ( ongeacht de reden van niet betalen )

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Dancis
Azqi schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:51:
[...]

Goed lezen is ook een vak , het gaat hier niet om dat ze werkzaamheden moeten uitvoeren of wat dan ook. Mijn vraag was gewoon of er voor mensen die korter dan een jaar lid zijn ook overstap mogelijkheden zijn of dat er wat aan de prijzen gaat veranderen. Ik vraag toch ook niet van ik moet een lagere prijs hebben omdat ik af en toe een kut verbinding heb. Dus die achterstand heeft helemaal niks met mijn vraag te maken en je weet inderdaad niet waarom die achterstand is ontstaan dus ik vind jou lef hebben om daar op te reageren.
Je hoort ergens de klok luiden maar je weet niet waar de klepel hangt zullen we maar zeggen.

Dus eerst lezen en desnoods vragen en dan kun je pas een oordeel vellen , niet eerder. Zoiets noemen ze nou vooroordelen.

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Dancis schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:59:
[...]

Goed lezen is ook een vak , het gaat hier niet om dat ze werkzaamheden moeten uitvoeren of wat dan ook. Mijn vraag was gewoon of er voor mensen die korter dan een jaar lid zijn ook overstap mogelijkheden zijn of dat er wat aan de prijzen gaat veranderen. Ik vraag toch ook niet van ik moet een lagere prijs hebben omdat ik af en toe een kut verbinding heb. Dus die achterstand heeft helemaal niks met mijn vraag te maken en je weet inderdaad niet waarom die achterstand is ontstaan dus ik vind jou lef hebben om daar op te reageren.
Je hoort ergens de klok luiden maar je weet niet waar de klepel hangt zullen we maar zeggen.

Dus eerst lezen en desnoods vragen en dan kun je pas een oordeel vellen , niet eerder. Zoiets noemen ze nou vooroordelen.
Je stelt je vraag neem ik aan met de intentie om wat met het antwoord te doen?
Mijn reactie was overigens vrij genuanceerd, dacht ik? Ik neem er dus ook geen woord van terug.
Laten we het er maar op houden dat wij alletwee een andere kijk op de zaak hebben en dat mag gelukkig in Nederland.

@ Lucard Als mensen een gebrekkige dienst/produkt geleverd krijgen, vind ik het volkomen terecht als er (een deel) niet betaald wordt.

• Dancis
Azqi schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:08:
[...]

Je stelt je vraag neem ik aan met de intentie om wat met het antwoord te doen?
Mijn reactie was overigens vrij genuanceerd, dacht ik? Ik neem er dus ook geen woord van terug.
Laten we het er maar op houden dat wij alletwee een andere kijk op de zaak hebben en dat mag gelukkig in Nederland.

@ Lucard Als mensen een gebrekkige dienst/produkt geleverd krijgen, vind ik het volkomen terecht als er (een deel) niet betaald wordt.
Als je iets verder terug leest kun je zien dat dit een reactie is op een bericht van iemand die op de hoogte gehouden wilde worden met de vraag of er wat ging veranderen aan de prijs van ADSL of dat er andere mogelijkheden komen voor klanten die korter dan een jaar lid zijn. Dus dit is geen vraag of wat dan ook maar gewoon een opmerking en die mag ik ook hebben en als je daar niet mee kunt leven reageer dan niet.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Azqi schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:08:
[...]

Eens,

Maar dan ga je als bedrijf eerst de oorzaak van de gebrekkige dienst/produkt corrigeren. En daarna ga je nwe service request afhandelen en aannemen. Op de voorwaarde natuurlijk dat deze requests niet bij het oorspronkelijke dienst of produkt horen.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:58
Mail & homepageruimte van 250Mb

gaat dat ook voor wat oudere tisdsl2 klanten gelden??...

[16:19:42] [R] 150 Opening BINARY mode data connection for tcm-south.park.908.r01
[16:20:01] [R] 552 Transfer aborted. Disk quota exceeded
[16:20:01] [R] Transfer Failed!

nu nog op 100mb ingesteld helaas

[Voor 55% gewijzigd door Striker2k2 op 24-10-2005 16:21]

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-03 18:29
Striker2k2 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:19:
Mail & homepageruimte van 250Mb

gaat dat ook voor wat oudere tisdsl2 klanten gelden??...

[16:19:42] [R] 150 Opening BINARY mode data connection for tcm-south.park.908.r01
[16:20:01] [R] 552 Transfer aborted. Disk quota exceeded
[16:20:01] [R] Transfer Failed!

nu nog op 100mb ingesteld helaas
Nou... er staat ook:

TisADSL2 voor bestaande klanten
...blabla...

Wat krijg je daar allemaal voor:
  • Downloaden met snelheden tot wel 24Mb *.
  • Mail & homepageruimte van 250Mb en een onbeperkt aantal emailadressen op je subdomein.
  • Een eigen .nl domein
  • In het eerste kwartaal 2006 zijn ook SQL en scripting (CGI) mogelijk.
  • Gratis toegang tot onze newsserver tot 20Mb, meer dan 80.000 groepen en 30 dagen retentie.
  • Geen limieten of fair use policy.
  • In de nabije toekomst ook VoIP mogelijk.
  • Geen instapkosten.
  • Contractsduur van minimaal een jaar, daarna per maand opzegbaar.
  • Opzegkosten van € 75,-.
Dus ook de nieuwsserver en het .nl Domein. Vraag me wel af hoe en wanneer ik een .nl mag reggen... :)

Ook wel aardig, je krijgt ook Opzegkosten van € 75,-. Lolzzz :)

Tweak is goed bezig!

[Voor 3% gewijzigd door S1W op 24-10-2005 16:39]

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 10:40

fjs

PSN: ftltc

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Geld dit inderdaad ook voor alle tis2 klanten?
Zou wel vet cool zijn :9

To boldly go where no man has gone before...

• S1W
fjs schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:40:
Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Geld dit inderdaad ook voor alle tis2 klanten?
Zou wel vet cool zijn :9
ff lezen... :) er staat voor bestaande TISadsl2 klanten (en nieuwe uiteraard)!

[Voor 4% gewijzigd door S1W op 24-10-2005 16:43]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:44

Wildfire

Joy to the world!

S1W schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:42:
[...]

ff lezen... :) er staat voor bestaande TISadsl2 klanten (en nieuwe uiteraard)!
Nee, er staat "voor bestaande klanten". Klanten die nu dus nog een ander abbo hebben bij TweakDSL.

Maar ik neem aan dat die 20mbit/sec voor Tweaknews ook gewoon voor diegenen geld die zich tijdens de TweakGekte hebben aangemeld voor Tiscali ADSL2+.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Witlof
  • Laatst online: 18:21
Wildfire schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:48:
[...]

Nee, er staat "voor bestaande klanten". Klanten die nu dus nog een ander abbo hebben bij TweakDSL.

Maar ik neem aan dat die 20mbit/sec voor Tweaknews ook gewoon voor diegenen geld die zich tijdens de TweakGekte hebben aangemeld voor Tiscali ADSL2+.
Ik mag het wel hopen :D Maar aan de andere kant, mag je dan ook nog een .nl-domein uitzoeken?

• S1W
Wildfire schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:48:
[...]

Ow... je hebt gelijk, bizar...

ik hoop dan dat de huidige TISDSL2 klanten ook in iedergeval die 20Mbit nieuwsserver krijgen...

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 22:54
Bestaande TweakDSL klanten
Nou, is dat nu die aankondiging waar we (als bestaande BBned klanten > 1 jaar), al maanden op zitten te wachten? Wederom uitstel, nu naar half december....
(jaja @Burne, je hebt toch gelijk)

Ik vind al dit soort aanbiedingen voor nieuwe klanten geweldig, maar ik voel me als bestaande klant behoorlijk in de zeik gezet. Dit is gewoon het migratie traject vooruitschuiven om dan later met een zogenaamd leuke aanbieding te komen. Ondertussen betaal je die aanbieding die straks komen gewoon zelf omdat je nu iedere maand te veel betaald tov wat er nu leverbaar is. Een sigaar uit eigen doos dus.
Ik stel dit soort acties niet op prijs en het moet in december wel een heel bijzondere deal zijn wil ik bij TweakDSL (en BBned) blijven.
Ik zit trouwens ook niet te wachten op abo's inclusief domeinnaam, meer diskruimte e.d. Daarvoor heb ik al een hosting abonnement bij een andere provider, dus een "kaal" maar snel ADSL2+ eventueel met VoIP is waar ik om vraag. Niets meer en niets minder.

Dat de migratie in "volle gang" is valt te betwijfelen, volgens mij is er nog helemaal niemand gemigreerd en zijn er hooguit wat nieuwe ADSL2+ aansluitingen gerealiseerd.
De kreet "This Summer" zou nog wel eens van toepassing kunnen zijn, maar dan in 2006 ipv 2005.

BTW: Wat is een "BE ADSL2 WO" abonnement?

Als ik de postcode check doe komt dit abo er ook bij te staan.
Er staat ook B10, B512 (hoewel de laatste eigenlijk B0,512 zou moeten heten :) )
Die producten zie ik in het overzicht staan, de BE ADSL2 WO echter niet.

[Voor 9% gewijzigd door HoppyF op 24-10-2005 18:01]

Anoniem: 28897

Ik zie ook in de voorwaarden het volgende :

Upgrade € 30,- per stap + gewijzigd tarief
Downgrade € 50,- per stap + gewijzigd tarief
Vanaf de ingangsdatum van de wijziging gaat tevens een nieuw jaarcontract in, behalve bij wijziging van het bankrekeningnummer.

Dus doe je een upgrade of een downgrade van je verbinding....zit je er direct weer een jaar aan vast.

• Xandrios
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op speedtouch.nl is nieuwe firmware voor de 716v5(WL) modems verschenen.

ADSL2+ FaQ
Tiscali (Migratie) FaQ
816-2P naar ADSL2+ upgrade How-to

Vergeet niet even je ULTRA of al geleverde TisDSL2 verbinding in te vullen op:
GoT ADSL(2+) Afstand-Snelheids test

Interesse om de nieuwe VoIP dienst van TweakDSL te Beta-testen? Zie hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1078182 :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee