Beauty is in the eye of the beerholder
isdn werkt prima met adsl2+, kpn levert ook gewoon de ST716i en 546i die geschikt zijn voor adsl2+ en gaat ook adsl2+ via isdn leveren.seamus21 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:42:
[...]
Is dit zo? Volgens mij werkt ISDN bv niet met ADSL2+ en dan zouden wij door die omzetting dus een niet werkend iets krijgen? Lijkt me stug dat ze dat zo omzetten dan...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Welk modem gebruik je dan? Alleen de ST546 en de ST716 kunnen op 12mbit synchroniseren he?dannyreuser schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:30:
Ik heb rondgevraagd bij mensen hier uit de beurt, er is inderdaad een upgrade geweest hier, toch geeft mijn modem niet hoger aan als 8000/1024. Heb inmiddels de stabiele 4.2.7.30 versie geinstalleerd. Afwachten maar, volgens mij heeft er nog niemand de 12mbit?
Als je de nieuwste firmware hebt, moet je de modem even direct op de ISRA testen en als de verbinding dan nog steeds labiel is, moet je contact met je ISP opnemen, die kunnen het dan aan kpn doorgeven en wordt je storing verder behandeld.Who Am I? schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:28:
Ik heb een Speed Touch 570 van VOOR januari 2004 en ik heb sind de snelheidverhoging last van een modem dat om de +- 20 seconden de verbinding verliest. Bij mij is donderdag de snelheid verhoogd naar 6000/768 maar op de een of andere manier kan de Speed Touch de verbinding niet langer dan 20 seconden vast houdenIk heb al gezocht naar nieuwere firmware, maar die is niet te vinden voor een Speed Touch 570 van voor Januari 2004. Is er iemand die dit zelfde probleem heeft?
ISRA
Ik heb NIET de nieuwste firmware, omdat ik die niet kan vinden...
[ Voor 71% gewijzigd door Who Am I? op 05-11-2005 13:40 ]
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Ja, ADSL2 en niet ADSL2+dannyreuser schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:37:
Ik heb de speedtouch 580i, deze zou ook adsl2+ ready zijn volgens de specificaties. http://www.speedtouch.com/prod580.htm
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Verwijderd
Deze heb ik idd erin gepropt
Voor meer firmwares:
fXp://ftp.biuro.fen.pl/sterowniki/Linksys/Linksys%20WAG54G%20v.2/
Verwijderd
volgens he schema(tje) op asdslcentrale.nl is mijn server 2 december aan de beurt, ik zie het wel.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:23:
Iemand die z'n fast/extra/advanced abo al op 12mbit ZIET staan?
Voor de goede orde, jij kan nu daadwerkelijk gebruik maken van de nieuwe snelheden ?Tsunami schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:33:
Kijk net toevallig in mn router naar de statistieken, woei: 6144/768dacht dat het nog wel even zou duren, maar ik heb de ontwikkelingen niet echt gevolgd. ADSLcentrale.nl voorspelde dat ie gisteren geupgrade zou worden, dus blijkbaar is dat ook toen gebeurd. Maar even gauw ingevuld daar dat Bussum-Centrum op de nieuwe snelheid zit
Dat moet je alleen invullen als je die snelheden ook daadwerkelijk haalt, en dat zal waarschijnlijk niet het geval zijnTsunami schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:33:
Kijk net toevallig in mn router naar de statistieken, woei: 6144/768dacht dat het nog wel even zou duren, maar ik heb de ontwikkelingen niet echt gevolgd. ADSLcentrale.nl voorspelde dat ie gisteren geupgrade zou worden, dus blijkbaar is dat ook toen gebeurd. Maar even gauw ingevuld daar dat Bussum-Centrum op de nieuwe snelheid zit
Verwijderd
zoals de twee aardige users hebben aangegeven, je haalt de nieuwe snelheden hoogstwaarschijnlijk nietTsunami schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:33:
routerupgrades moeten nu nog volgen.
Is het een bekend iets dat dit er tussen kan zijn geslopen?Kan ik ze mailen bv,dat ze die centrale er tussenuit moeten halen?
De site is afhankelijk van gebruikers. Als die het verkeerd opgeven staat het er verkeerd op.....Corona schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:08:
Nou,volgens mij is de site adslcentrale ook niet echt betrouwbaar.Mijn centrale staat er tussen als geupgrade,maar geupgrade,nee dus.
Is het een bekend iets dat dit er tussen kan zijn geslopen?Kan ik ze mailen bv,dat ze die centrale er tussenuit moeten halen?
Je kan toch zelf op de startpagina van adscentrale.nl aangeven dat jouw centrale oude snelheid heeft. Als ik het goed heb draait nog geen enkele centrale op de nieuwe snelheid, dus zou het overzichtskaartje helemaal rood moeten zijn. Ik vind het trouwens ook niet duidelijk aangegeven wanneer je nu moet aangeven dat je op nieuwe snelheid zit, zou handig zijn als dat er even met grote rode letters bovenstond ofzo.Corona schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:08:
Nou,volgens mij is de site adslcentrale ook niet echt betrouwbaar.Mijn centrale staat er tussen als geupgrade,maar geupgrade,nee dus.
Staat er toch vrij duidelijk op vermeldLAATSTE NIEUWS:
3 nov 2005 Het lijkt er op dat KPN bij veel mensen de lijnsnelheid verhoogt maar nog niet de echte snelheid verhoogt. Let dus op bij het invullen op de site dat u de speedtest resultaten gebruikt en niet de gegevens uit de configuratie van uw adsl modem.
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Heb het topic een beetje doorgelopen maar kan het niet echt vinden.
Of moet er eerst een firmware update komen , waar op de e-tech website nu nog niets over staat.
[ Voor 22% gewijzigd door michelc85 op 07-11-2005 20:41 ]
Verwijderd
Downstream Rate: 3072 Kbps
Upstream Rate: 512 Kbps
Vreemd genoeg haal ik geen hoger resultaat dan 165Kbit... Ik heb o.a. speedtest geprobeerd, maar ook mijn newsservers (3 Threads Xs4ll + 10 Threads Astraweb) geven geen hoger resulaat...
Ben ik maar voor de helft geupgrade ofzo?
Lees het topic eens door, blader 1-5 pagina's terug en je vind je antwoord herhaaldelijk. Jij bent inmiddels de 1000e die dit vraagt
Als ik inlog op mijn modem, zie ik de nieuwe snelheden staan. In de praktijk haal ik die echter niet. Hoe kan dat?
De snelheidsverhoging is nog niet doorgevoerd. KPN treft hier op dit moment voorbereidingen voor. Deze voorbereidingen zorgen ervoor dat de nieuwe snelheid al wordt weergegeven in uw modem. Voordat de snelheden daadwerkelijk worden verhoogd, moet KPN nog enkele handelingen uitvoeren. Alle werkzaamheden worden voor het einde van 2005 afgerond. Nog voor het einde van dit jaar kunt u dus van de nieuwe snelheden profiteren.
Zie ook het nieuwsbericht hierover.
Infra Structuur Rand Apparatuur
Het kastje wat jou binnenlijn scheidt van de grond(buiten)kabel van kpn
Is dit bij voorgaande verhogingen ook op deze manier uitgevoerd? Ik kan me dat namelijk niet herinneren. Correct if I´m wrong.
Dat dacht ik dus ook, dat had dit topic wel een heel stuk korter gemaakt. Je ziet nl. je nieuwe snelheid wel, maar de uitvoering daarvan laat op zich wachten. Geen WYSIWYG dus, maar WYSIWYMWFSierdW schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:10:
Vorige verhoging ging direct in (voor zover ik weet) met het veranderen van de snelheid in het modem. Ik kan me trouwens ook niet herinneren dat de vorige keer mijn modem werd ge-reboot...
Dat bedoelde ik ook te zeggen.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:50:
de echte snelheidsverhoging komt pas in december hoor.
Ja, dat stond vanaf vandaag ook ineens als melding op intranet Planet/Het Net en daar ben je hier dan al zo'n beetje een week achter. Zucht...JeroenM_tbs schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:33:
Even aanvullendop alle berichten hier over de nieuwe "intrainwaarden", maar nog steeds lage snelheden.Dit vond ik zonet in de FAQ van XS4All:
[...]
Mjah, dat stond er toch zeker al wel een week collegaAarsbuds0r schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 00:31:
[...]
Ja, dat stond vanaf vandaag ook ineens als melding op intranet Planet/Het Net en daar ben je hier dan al zo'n beetje een week achter. Zucht...
Volgens hun policy zou nu alles nog rood moeten zijn, en dan straks in 1 keer groen worden.
Ze kunnen beter het verhogen van de syncsnelheden volgen, wat dat is het geen dat gefasseerd zal verlopen.
als het goed is langer_Mystikal_ schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 01:49:
[...]
Mjah, dat stond er toch zeker al wel een week collega
maar even tussen door NIEMAND kan de snelheden nog halen omdat het simpel hardware en software matig nog niet mogelijk is dus iedereen die claimt het wel te kunnen heeft of de meest geweldige haxor skilz of de meest geweldige fanta
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
_assembler_ schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 09:20:
[...]
offtopic:
Wat bedoel je met WYSIWYMWF, what you see is what you ???
ik denk dat het iets als Must Wait For moet betekenen
768 / 6144 aan
edit: ah ik zie dat ik niet de enige ben
[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 08-11-2005 10:56 ]
_assembler_ schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 09:20:
offtopic:
What You See Is What You Must Waiting For dacht ik
Nou, volgens mij staat dat specifieke bericht er pas net op hoor. Er stond al wel eerder een bericht dat ze bezig gingen met het voorbereiden van de upgrade enzo, maar niet dat klanten al de nieuwe snelheid enzo zouden zien, terwijl het nog niet zo was. Of ik moet heel blind zijn_Mystikal_ schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 01:49:
[...]
Mjah, dat stond er toch zeker al wel een week collega
De fysieke kraan gaat voor alle gebruikers tegelijk open of gebeurdt dat ook gefasseerd in de december?
deze CAP gaat eind van dit jaar er af als alle centrales Gereed zijn voor de nieuwe snelheid.
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 13:49 ]
Ja, ik weet dat er een CAP op zit.daanski82 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:39:
Momenteel heeft KPN er een CAP op de oude snelheid zitten terwel de modem de niewue snelheid al aangeeft.
deze CAP gaat eind van dit jaar er af als alle centrales Gereed zijn voor de nieuwe snelheid.
maar met alle centrales gereed zijn, bedoel je daar mee dat alle modems ingetraind zijn op de nieuwe snelheid m.u.v. centrale's die nog niet ADSL2+ gereed zijn of dat ze allemaal ADSL2+ gereed zijn.
Want alle centrale's instellen op de nieuwe snelheid lijkt mij dat deze maand wel kan lukken.
dus nog even wachten.
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Heb Xs4all en KPN benaderd, eens kijken wat hun er van vinden.
Grtz Robert
Hier ook zo'n zeflde verhaal, modem geeft 2578 aan ipv 3072.Shiftdel schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:31:
Heb een andere variant, heb een fast abbo en mijn mijn modem (linkys wag54gv2) geeft 6372/768 aan. i.p.v 8000/1024 of andere waarde voor na de upgrade...
Heb Xs4all en KPN benaderd, eens kijken wat hun er van vinden.
probeer het modem eens direct op de IS/RA te aan te sluiten als je het dan nog hebt moet je uit eindelijk even met kpn bellen dan kunen wij een paar meetingen doen om er achter te komen wat er mis is.
Game PC
Must Wait For...._assembler_ schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 09:20:
[...]
offtopic:
Mag denk ik niet klagen voer mijn verbinding, want ik haal bij test altijd die snleheid die in me modem staan (mijn geval dus 6000/768 terwijl ik fast abbo heb) en zit maar op +/- 1200 meter van de centrale. Maar goed ik ga morgen ff testen met me modem direct op de IS/RA. eens kijken of dat nog wat uitmaakt.Shunt schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:51:
waarschijnlijk is je verbinding dan bagger en kan je niet meer krijgen als die speed.
probeer het modem eens direct op de IS/RA te aan te sluiten als je het dan nog hebt moet je uit eindelijk even met kpn bellen dan kunen wij een paar meetingen doen om er achter te komen wat er mis is.
Maar zou die getrained waarde evengoed dan niet 8000/1024 moeten geven. En dat je dan eventueel maar 6000/768 haalt met down/upload door kwaliteir lijn en/of afstand.
Grtz Robert
Verwijderd
sorry zie het al nog niet geupgrade
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 22:02 ]
op het moment dat de max download van je verbinding volgens de meeting die ons systeem doet 6.2 mbit is zal het profiel in je modem ook naar 6.2 gezet worden. ik weet niet hoe dit werkt maar het werkt zoShiftdel schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:55:
[...]
Mag denk ik niet klagen voer mijn verbinding, want ik haal bij test altijd die snleheid die in me modem staan (mijn geval dus 6000/768 terwijl ik fast abbo heb) en zit maar op +/- 1200 meter van de centrale. Maar goed ik ga morgen ff testen met me modem direct op de IS/RA. eens kijken of dat nog wat uitmaakt.
Maar zou die getrained waarde evengoed dan niet 8000/1024 moeten geven. En dat je dan eventueel maar 6000/768 haalt met down/upload door kwaliteir lijn en/of afstand.
Game PC
me af of de snelheden per connectie op nieuwsgroepen
ook omhoog gaan? Die worden nu geknepen tot +/- 100kb/s toch?
XS4all knijpt niet meer
Knijpt die nog?
Ja, die knijpt nog.superpolm schreef op woensdag 09 november 2005 @ 08:17:
Was t er ff vergeten bij te zetten; ik heb t over Planet.
Knijpt die nog?
Verwijderd
/offtopic.
[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 09-11-2005 09:18 ]
Jep same here. Planet knijpt niks af, dus dat wordt helemaal full speed downen straks (via eweka danVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 08:44:
Nee hoor, met 3 connecties haal ik strak 325kb/s, met zowel Nova als Eweka. Dat is vrij netjes voor ADSL Comfort, nietwaar?
Hier anders wel:mirelia schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:05:
Dat ligt aan je provider
XS4all knijpt niet meer
Bandwidth Up/Down (Kbit/sec) 768 / 6144
Transferred: 10mb.bin 10,00 MB in 33,45 seconds (306,1 KB/s)
Hebben nog een radiostream aanstaan, hence iets lager dan de normaal gehaalde 335KB/sec
The more you know, the more you know you don't know.
Verwijderd
Toevallig wireless?RoD schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:16:
Erg raar, ik haal nog steeds niet hoger als 100KBps.
/offtopic.
Met een Speedtouch Home ISDN & 3com Officeconnect wireless gateway (802.11b) combinatie haal ik ook maar 250kb/s max.
De discussie hierboven ging imo over downloaden van nieuwsgroepen en ik neem aan dat die 10mb.bin niet op een nieuwsgroep staat.bruto schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:41:
[...]
Hier anders wel:
Bandwidth Up/Down (Kbit/sec) 768 / 6144
Transferred: 10mb.bin 10,00 MB in 33,45 seconds (306,1 KB/s)
Hebben nog een radiostream aanstaan, hence iets lager dan de normaal gehaalde 335KB/sec
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Volgens mij is XS4All niet degene die dat beslist, maar KPN.mirelia schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:05:
Dat ligt aan je provider
XS4all knijpt niet meer
Ik heb hier in Delft in ieder geval nog mijn oude snelheid al beweerd mijn modem het anders.
Het lijkt er in ieder geval op dat ik de maximale snelheid weer ga halen, dus ik ben allang blij.
Ik woon toch redelijk ver van de centrale (1,5 km).
Nieuwsgroepen haal ik ook nog altijd zelfde snelheid als vroeger.
Ik test mijn snelheid altijd via nieuwsgroepen omdat van speedtest niks klopt.
Mijn upload is daar ongeveer een factor 3 lager en mijn download is continu in hun meting 33x kb/s alleen aan het eind een dipje waardoor die zegt dat je download snelheid 27x is.
[ Voor 26% gewijzigd door adewidt op 09-11-2005 10:19 ]
Maar blijkbaar knijpen ander providers op het KPN-netwerk wel dus ik betwijfel of KPN dat beslist
Ik zit ook in Delft en heb dezelfde cijfers als jou en zit idd op dezelfde afstand van centrale (voorhof)
De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 1620 meter.
[ Voor 20% gewijzigd door mirelia op 09-11-2005 10:50 ]
Mijn modem zegt nu (in de webinterface) 37xx kbit/s, terwijl m'n windows nu 6mbit aangeeft, en ik krijg gewoon nog 3mbit download snelheid, beetje verwarrend allemaal, word maar gewoon afwachten i guess.
[ Voor 19% gewijzigd door woekele op 09-11-2005 13:07 ]
Dat klopt idd:Wussie schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:27:
k las net op adslcentrale.nl dat soms je modem wel de geupgrade snelheid aan kan geven, maar dat je hem nog niet daadwerkelijk hebt?
Mijn modem zegt nu (in de webinterface) 37xx kbit/s, terwijl m'n windows nu 6mbit aangeeft, en ik krijg gewoon nog 3mbit download snelheid, beetje verwarrend allemaal, word maar gewoon afwachten i guess.
Bron: http://www.xs4all.nl/alle...4519588734458bd79c9991c#7 .Als ik inlog op mijn modem, zie ik de nieuwe snelheden staan. In de praktijk haal ik die echter niet. Hoe kan dat?
De snelheidsverhoging is nog niet doorgevoerd. KPN treft hier op dit moment voorbereidingen voor. Deze voorbereidingen zorgen ervoor dat de nieuwe snelheid al wordt weergegeven in uw modem. Voordat de snelheden daadwerkelijk worden verhoogd, moet KPN nog enkele handelingen uitvoeren. Alle werkzaamheden worden voor het einde van 2005 afgerond. Nog voor het einde van dit jaar kunt u dus van de nieuwe snelheden profiteren.
Bij mij, en anderen, staat er idd al ~ 6 mbit down, maar ik heb nog m'n oude 3 mbit, ~ 6 mbit komt vanzelf. Die 6 mbit die jouw Windows aangeeft zal wel de verbindingssnelheid tussen computer en router zijn
Ik zit met wireless op mijn modem aangesloten (op deze laptop) en daar staat netjes 54mbit, maar soms om wazige redenen staat er ook zo'n verbindingsicoontje voor 'Internet verbinding op <modem naam>', en daar stond dus 6Mbit vanmiddag
MAAR goed, 't komt allemaal vanzelf wel goed
hij bedoelt dat er bij bij Netwerkverbindingen een 'InternetGateway' staat vermeld met de snelheid van de verbinding..Aarsbuds0r schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:27:
Dat is gewoon als je modem verderweg staat, haal je niet de volle 54Mbits.
Verwijderd
Kan met niet voorstellen dat daar dan de waarden komen te staan van de daadwerkelijke maximale snelheid of de modemtrainwaarden. Moet wel iets te maken hebben met sterkte van het draadloze signaal dan?Ewald ! schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:13:
[...]
hij bedoelt dat er bij bij Netwerkverbindingen een 'InternetGateway' staat vermeld met de snelheid van de verbinding..
En als windows dat dan niet kan uitlezen hoe verklaar je dan dat de online tijd als je je pc uitzet er wel weer instaat.Aarsbuds0r schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:21:
Ik begrijp best dat daar een snelheid staat. Maar die snelheid, is toch niet werkelijk de snelheid waarmee je modem met internet verbonden is? Of de snelheid die dankzij de cap gehaald kan worden? Dat kan Windows toch niet uitlezen? Het geeft toch puur je snelheid tussen de PC en de gayeway aan en zegt dus eigenlijk niks over je daadwerkelijke internetsnelheid (behalve als het de beperkende factor is)?
Plus de tijd dat je pc uit heeft gestaan.
Om een lang verhaal kort te maken:
Windows kan dat dus wel uitlezen en dus ook die snelheid.
Snelheid tussen PC en gateway is je LAN snelheid, kan dus 100Mbit zijn of 54 in geval van draadloos.
[ Voor 7% gewijzigd door darkrain op 09-11-2005 19:32 ]
Ik heb dit ook wel eens gezien op de Hanzehogeschool in Groningen. Thuis zie ik deoptie ook vaak genoeg overigens.
Windows kan via Upnp wel de snelheid weergeven, ook of de modem verbonden is of niet en je kan zelfs daar de modem de verbinding laten verbreken door die gateway te verbreken.Aarsbuds0r schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:21:
Ik begrijp best dat daar een snelheid staat. Maar die snelheid, is toch niet werkelijk de snelheid waarmee je modem met internet verbonden is? Of de snelheid die dankzij de cap gehaald kan worden? Dat kan Windows toch niet uitlezen? Het geeft toch puur je snelheid tussen de PC en de gayeway aan en zegt dus eigenlijk niks over je daadwerkelijke internetsnelheid (behalve als het de beperkende factor is)?
Overigens KPN bepaalt de daadwerkelijke snelheid van de DSL lijn , niet je ISP.
Ik heb nooit beweerd van nietJvS schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:13:
[...]
Overigens KPN bepaalt de daadwerkelijke snelheid van de DSL lijn , niet je ISP.
Het ging hier om de nieuwsgroepen
Maar dat was offtopic
Volledig bericht: http://www.webwereld.nl/articles/38272KPN knijpt adsl-abonnees met hogere bandbreedte even af
Donderdag 10 november 2005, 08:37 - KPN is momenteel druk bezig de adsl-modems in zijn centrales te upgraden. Klanten hebben hierdoor al de hogere bandbreedte, maar worden nog afgeknepen.
Dan zie je dus straks op adslcentrale.nl ineens hele gebieden groen worden"De centrales zelf zijn nagenoeg allemaal opgeschroefd. De achterliggende grote routers volgen hierna. De verhoging wordt vervolgens gefaseerd doorgevoerd. We hebben geen Batman-knop om heel Nederland tegelijk te versnellen."
Verwijderd
Hmm, vrijwel alle centrales zijn opgevoerd..... Joehoe, vergeet het noorden niet.Yohost! schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:49:
[...]
Dan zie je dus straks op adslcentrale.nl ineens hele gebieden groen worden
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 13:40 ]
(hier heb ik iig geen 750kb/s down met mijn lite abo)
Mhh... 700kb/s down is de snelheid van een 6 mbit abo.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:38:
Ik heb hier helemaal iets raars, ik weet dat het topic niet bedoeld is voor snelheidsresultaten behalve als het extreem hoog/laag is en dit vind ik wel heel vreemd. Zit hier op raalte-centrum adsl centrale. Had een 1,6 mbit abbo.
[afbeelding]
Je modem geeft 3 aan en je hebt een 1.6 mbit abo.
Mazzeltje misschien?
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Ik heb nog ergens een screenshot waarbij ik 12000kB/sec haalde met speedtest. Overigens (als ik je modem zie) heb je een 1.6 abbo gehad en is deze dus nu geupgrade naar 3.0 (wat ik nog moet gaan krijgen
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
nieuwe snelheid op modem, speedtest = oude snelheid
6114/768 op 510i (isdn) wel goed denk ik zo
[ Voor 19% gewijzigd door caspergt op 10-11-2005 15:12 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op: Dit topic is bedoeld voor het discussieren over de snelheidsverhogingen. NIET om aan te geven dat je eventueel al verhoogd zou zijn. Hetzelfde geldt voor snelheidsresultaten: Nergens voor nodig als de snelheid niet bijzonder is. (Extreem hoog / laag). Hier zullen OW's voor worden uitgedeeld!
Voor meer informatie kan ook www.adslcentrale.nl bezocht worden.
Snelheids upgrade staat gepland tussen: 01-11-2005 en 01-01-2006. Niet alle centrales zijn geschikt gemaakt nog voor ADSL2+ en daar zal de upgrade van FAST dan ook langer op zich laten wachten tot begin 2006.