KPN Snelheidsverhogingen

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.625 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

nare man schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:24:
Helpdeskmedewerkers eruitlullen is inderdaad één van de leukste bezigheden die er zijn. :/
Ik werk ook nog een paar dagen op een helpdesk en je maakt ze inderdaad mee. Ik vind het eerlijk gezegd nog leuker om me van de domme te houden en alleen letterlijk de informatie te geven die beschikbaar is en dan iemand die dan tof gaat doen vragen waarom-ie in godsnaam de helpdesk belt als-ie het zelf allemaal al zo goed weet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:29

Shunt

Boe

JvS schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:34:
[...]

Ik werk ook nog een paar dagen op een helpdesk en je maakt ze inderdaad mee. Ik vind het eerlijk gezegd nog leuker om me van de domme te houden en alleen letterlijk de informatie te geven die beschikbaar is en dan iemand die dan tof gaat doen vragen waarom-ie in godsnaam de helpdesk belt als-ie het zelf allemaal al zo goed weet.
het leukste vind ik als 3e lijn een nitwit op bel en die begint te blaaten over tweakers.net en snelheidsverhogingen en dat hij het gewoon niet normaal vind dat hij niet aan zijn 6 mbit komt en dat hij nu al tijden wacht en nogsteeds met een 3 mbit zit. en hem dan heelmaal in detail uit leggen op welke pagina van dit topic de uitleg staat. (heeft hij toen letterlijk mee zitten lezen :P)

offtopic:
JvS werkt op UT ,GR of AD kan je niet aan de gang op een van de 3e lijn centers of zit je daar te ver voor uit de buurt ?? als je bij AD zit kan je maybe op de SD terecht komen ofzo

[ Voor 4% gewijzigd door Shunt op 15-11-2005 21:42 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

rimave schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:42:
Ik was ook al helemaal blij toen ik dit in mijn modem zag staan: ADSL Connection (DownStream/UpStream) 6144 Kbps/768 Kbps, maar na een test op speedtest.nl was dit het downstream resultaat 328.7 KByte/sec (=2630 kbps).

Jammer dat ik nu nog tot december moet wachten voor de echte snelheid. Maar klopt die 328.7 wel? Officieel is het Basis abbo 3200 Kb/sec, dus dan zou een download van 400 KB/sec moeten zijn?
Hier ook weer dezelfde verschijnselen :/
Ik vond het nogal vreemd dat gedurende de avond m'n internetverbinding steeds trager werd, tot het niet laden van websites aan toe. Kijk ik op de config pagina van m'n speedtouch: verbonden op 768/6100kbit. Na een harde reset werd verbinding gemaakt op 5728kbit en was de traagheid al wat minder (verbinding is nog steeds niet super). Ik heb een download (volgens speedtest en diverse eigen tests) van +/- 325KB/s, iets minder dan ik vóór de upgrade haalde.
Bij een ping test naar planet.nl (pagina van provider) zit op meestal op 8ms met uitschieters tot >100ms.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric1988
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 15:42
Idd het viel mij vandaag ook al op dat het internet savonds steeds vaker veel trager is en dan woon ik nog in een klein dorp met 4000 mensen :S. Normaal had k met spellen altijd een van de laagste ping, maar dat is tegenwoordig ook niet meer zo. Mijn snelheid blijft trouwens wel nog steeds constant staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

MadMarky schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:07:
[...]

Hier ook weer dezelfde verschijnselen :/
Ik vond het nogal vreemd dat gedurende de avond m'n internetverbinding steeds trager werd, tot het niet laden van websites aan toe. Kijk ik op de config pagina van m'n speedtouch: verbonden op 768/6100kbit. Na een harde reset werd verbinding gemaakt op 5728kbit en was de traagheid al wat minder (verbinding is nog steeds niet super). Ik heb een download (volgens speedtest en diverse eigen tests) van +/- 325KB/s, iets minder dan ik vóór de upgrade haalde.
Bij een ping test naar planet.nl (pagina van provider) zit op meestal op 8ms met uitschieters tot >100ms.
dan zou ik maar eens naar je bekabeling gaan kijken.
want die is dan volgens mij niet helemaal 100%.
modem direct aan isra zonder splitter en zo kort mogelijke kabels. en natuurlijk is een modem vermelding wel even fijn.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou als ze mij gaan versnellen dan kan ik elke week een nieuwe splitter kopen.
omdat ze dan helemaal blijven doorfikken.
nee ik heb liever een linesync die het altijd doet :)
kopen dat het deze week opgelost wordt. en dan wil ik wel een versnelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Shunt schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:04:
[...]

dan zou ik maar eens naar je bekabeling gaan kijken.
want die is dan volgens mij niet helemaal 100%.
modem direct aan isra zonder splitter en zo kort mogelijke kabels. en natuurlijk is een modem vermelding wel even fijn.
Dat hoeft niet per se. Ik heb ongeveer dezelfde problemen als MadMarky beschrijft (disconnects, traagheid, verschillende verbindingssnelheden na reconnect) en ik heb daarover al contact gehad de helpdesks van XS4ALL en KPN. Uiteraard heb ik daarvóór al geprobeerd de PC direct op de splitter aan te sluiten met een zeer kort kabeltje van ~een meter: zelfde resultaat.

Dat is ook wel logisch. Als je bekabeling zodanig 'slecht' zou zijn dat hij op een snelheid van 3.2 Mbit nog net wél, en op elke snelheid daarboven níet goed functioneert, dan zou je dat moeten merken ná de snelheidverhoging. Echter, momenteel wordt de snelheid alleen 'formeel' weergegeven, je haalt die nieuwe snelheid nog niet. Het is dus nogal vreemd dat je ineens wél fouten zou krijgen, terwijl de feitelijke downloadsnelheid niet is verhoogd.

Ik zou contact opnemen met de storingsdienst van KPN, uiteraard mits je hebt kortgesloten dat het echt niet aan je eigen bekabeling ligt.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

ik kan je zo vertellen dat je op het moment gewoon een sync hebt van 6 mbit.
en niet van 3.2 mbit. het nieuwe profiel is al geladen en je modem heeft een 6 mbit verbinding naar het DSLAM alleen de achterliggende routers zijn nog steeds met de oude profielen geladen. en daar om haal je dus niet meer als 3 mbit in downloads ;).

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
Wel, ik ben benieuwd wat er uitkomt dan. Zo te zien zijn er meerdere mensen die dezelfde problemen hebben, waaronder mensen met ethernetmodems (ikzelf heb een USB-modem), het lijkt me sterk dat die allemaal brakke bekabeling hebben. Maar vooruit, ik weet er onvoldoende van, dus ik ben benieuwd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ik heb geen 6000 MBIT maar 6144.. ? is dat nieuw? :P

Geschatte maximaal haalbare snelheid
Huidige downloadsnelheid: 6144 kbit/sec (kbps) Praktijk snelheid*: 640 KB/sec (kbps)
Huidige uploadsnelheid: 768 kbit/sec (kbps) Praktijk snelheid*: 80 KB/sec (kbps)

[ Voor 4% gewijzigd door Imperium op 16-11-2005 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op woensdag 16 november 2005 @ 03:28:
ik heb geen 6000 MBIT maar 6144.. ? is dat nieuw? :P

Geschatte maximaal haalbare snelheid
Huidige downloadsnelheid: 6144 kbit/sec (kbps) Praktijk snelheid*: 640 KB/sec (kbps)
Huidige uploadsnelheid: 768 kbit/sec (kbps) Praktijk snelheid*: 80 KB/sec (kbps)
1 Mbit = 1024 kbit
6 Mbit = 6144 kbit

Daarom dus

Ps.....
6000 MBIT willen we allemaal wel

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

nare man schreef op woensdag 16 november 2005 @ 01:40:
Wel, ik ben benieuwd wat er uitkomt dan. Zo te zien zijn er meerdere mensen die dezelfde problemen hebben, waaronder mensen met ethernetmodems (ikzelf heb een USB-modem), het lijkt me sterk dat die allemaal brakke bekabeling hebben. Maar vooruit, ik weet er onvoldoende van, dus ik ben benieuwd:)
Same here, adsl basic planet.
Lijkt dat ie op een rare manier capped, grabit zegt dat ik met 400 kb/s aan het downloaden ben, alleen doet ie dat zeg maar een halve seconde steeds.
MAW Ben niet echt tevreden hoe KPN deze upgrade afhandeld, de oude manier was voor hun misschien minder makkelijk, maar voor de klant wel duidelijker.
Wederom is de nieuws voorziening vanuit planet weer mager (zeg maar gewoon niets) bij xs4all is dat een stuk beter, maar daar heb ik geen abbo.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

MeNTaL_TO schreef op woensdag 16 november 2005 @ 09:39:
[...]

Same here, adsl basic planet.
Lijkt dat ie op een rare manier capped, grabit zegt dat ik met 400 kb/s aan het downloaden ben, alleen doet ie dat zeg maar een halve seconde steeds.
MAW Ben niet echt tevreden hoe KPN deze upgrade afhandeld, de oude manier was voor hun misschien minder makkelijk, maar voor de klant wel duidelijker.
Wederom is de nieuws voorziening vanuit planet weer mager (zeg maar gewoon niets) bij xs4all is dat een stuk beter, maar daar heb ik geen abbo.
99% van de mensen heeft niet eens in de gaten dat er een upgrade bezig is ;).
alleen die paar tweakers die dagelijks in hun modem pagina kijken merken dit meteen op.
en er is een handje vol van de normale klanten dat uberhoubt ooit op de modempagina is geweest.

het is dus simpelweg de beste manier voor de gewone gebruiker (waar er ongeveer 1.600.000 van zijn) en hier klagen ongeveer 100 mensen over de upgrade dat ze het vreemd vinden.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Shunt schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:20:
[...]

99% van de mensen heeft niet eens in de gaten dat er een upgrade bezig is ;).
alleen die paar tweakers die dagelijks in hun modem pagina kijken merken dit meteen op.
en er is een handje vol van de normale klanten dat uberhoubt ooit op de modempagina is geweest.

het is dus simpelweg de beste manier voor de gewone gebruiker (waar er ongeveer 1.600.000 van zijn) en hier klagen ongeveer 100 mensen over de upgrade dat ze het vreemd vinden.
Die mensen moeten toch ook merken dat ze (zodra ze iets downloaden) het met pieken gaat, bij normaal surfen merk je het ook al.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

MeNTaL_TO schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:33:
[...]

Die mensen moeten toch ook merken dat ze (zodra ze iets downloaden) het met pieken gaat, bij normaal surfen merk je het ook al.
nee een normale gebruiker merkt daar dus echt NIETS van.
die pieken heb ik bvb al jaren. zowel met kpn als met @home.
geloof me maar een gemiddelde consument merkt tot nu niets van deze upgrade.
zijn modem kan er een keertje uit vlammen maar dat is iets dat kan ook zonder upgrade gebeuren.

even een toelichting.
je denkt nu als een tweaker.
een standaard gebruiker denkt van he ik zet mijn kazzaa eens aan of mijn emule. en gaat dan lekker zitten surfen en dat de ene pagina binnen 1 sec open staat en de ander in 2.5 intereseert de klant dan ook niet echt veel hoor. zolang de pagina maar goed en snel binnen komt.

[ Voor 24% gewijzigd door Shunt op 16-11-2005 10:57 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blup schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:32:
die hele adslcentrale.nl is een beetje achterhaald nu omdat iedereen gecapped is, en dat heel nederland in een keer losgelaten word op de nieuwe sneilheid....
dat niet alleen mijn dorp staat al als geupgrade maar ik heb gisteravond ff bij mensen gekeken in hun modem maar er staat nog steeds de oude snelheid in en we hebben hier maar 1 centrale dus de info klopt soms ook niet eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik heb hier nu ook in mijn modem 6mbit staan niet dat dat me wat uitmaakt, maar wat mij wel uitmaakt is dat ik verschrikkelijk veel lag heb met online games, en ook nog eens onverklaarbare lag.

Als ik game start heb ik netjes 30~40 ping, maar zodra ik in actie kom springt mijn ping naar 500.
Nadat de actie voorbij is zakt deze weer terug naar 30~40.
Oftewel dit is niet echt speelbaar, ben ik de enige met deze problemen of is dit aanverwant met de upgrade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric1988
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 15:42
Nee wij hebben er hier ook last van. Gelukkig niet met pings van 500 erdoor maar wel dat die ff een sprongetje maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
nare man schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:44:

Mijn modem kan volgens de specificaties 8 Mbit down en 838 Kbit up aan, dus 6144/768 ligt binnen de specificaties. Ik heb inderdaad een lange kabel tussen ISRA-punt/splitter (huiskamer) en Speedtouch (zolder), ongeveer dertig meter, maar dat is een Cat. 5 UTP-kabel met daar RJ45-telefoonstekkertjes aangeknepen. In principe zou die kabel zulke snelheden aan moeten kunnen; tenminste, als het aan de kabel ligt, zou het plaatsen van een ethernetmodem het ISRA-punt dus niet helpen, omdat het om dezelfde Cat. 5 kabel gaat.
Dit is inderdaad vreemd, ik heb ongeveer een zelfde situatie waarbij ik een ± 25m lange telefoonkabel heb lopen vanaf splitter naar boven naar de ethernet modem/router (1ste model E-Tech ADSL modem/router/4 poort-switch/WAP11Mb combo). Dit model is nog niet op ADSL2 voorbereid en dat vind ik ook niet zo erg aangezien ik nu wel een aardige snelheid haal, maar wat ik dan wel vreemd vind is dat ik nu dus ook niet de volle snelheid haal van mijn fast abbo bij XS4ALL (8000/1024), ik zit 952m van de centrale, mijn modem traint 8000/896, maar een stabiele downloadsnelheid zit maar op ± 650KB/s. En dat is al een hele tijd zo, volgens mij al sinds de upgrade van 6 naar 8Mb. Uploadsnelheid zit daarentegen wel op 90KB/s stabiel. Zou hier een verklaring voor zijn dat jullie weten?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
MaTr1x schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:28:
[...]

Dit is inderdaad vreemd, ik heb ongeveer een zelfde situatie waarbij ik een ± 25m lange telefoonkabel heb lopen vanaf splitter naar boven naar de ethernet modem/router (1ste model E-Tech ADSL modem/router/4 poort-switch/WAP11Mb combo). Dit model is nog niet op ADSL2 voorbereid en dat vind ik ook niet zo erg aangezien ik nu wel een aardige snelheid haal, maar wat ik dan wel vreemd vind is dat ik nu dus ook niet de volle snelheid haal van mijn fast abbo bij XS4ALL (8000/1024), ik zit 952m van de centrale, mijn modem traint 8000/896, maar een stabiele downloadsnelheid zit maar op ± 650KB/s. En dat is al een hele tijd zo, volgens mij al sinds de upgrade van 6 naar 8Mb. Uploadsnelheid zit daarentegen wel op 90KB/s stabiel. Zou hier een verklaring voor zijn dat jullie weten?
ja je 25m telefoon kabel van splitter naar modem. geloof dat die dingen max 5/6 m mogen zijn, als ze langer zijn krijg je 9n van de 10 keer signaal verlies = snelheid verlies

tis iig aangeraden de afstand tussen IS/RA en modem zo kort mogelijk te houden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verderf op 16-11-2005 15:40 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

als dit echt 25 meter is kan dit dus gewoon geen standaard telefoonkabel zijn.
want telefoon kabel heeft een zeer hoge weerstand en bij 10M houd je gewoon GEEN dsl data meer over. ik ga er dus van uit dat het 2 of 4 aderige kabel is. agja het is in ieders geval eens aan te raden om het modem op het isra aan te sluiten en van uit daar met een UTP kabel cat5 op de pc aan te sluiten.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
ja het kan wel maar in heel erg aparte gevallen (mischien omdat hij zo kort op de centrale zit)

wat is overigens de echt toegevoegde waarde van een lan kabel tussen splitter en modem?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Heel raar. 6mbit zou 6144kbit/s moeten zijn. Alleen mijn modem traint op 6080kbit/s. Zou dit kunnen komen omdat het een speedtouch 510(i) is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Kan iemand mij vertellen waarom de ADSL2 profielen nog niet ingetraind zijn op de nieuwe snelheid. Ik heb namelijk een Fast XS4ALL abo (8000/1024) en een Speedtouch 516. Mijn modum staat nog steeds op die 8000/1024 G.DMT 992.3 terwijl iedereen met ADSL1 op onze centrale al wel een hogere intrain snelheid heeft. Iemand in NL die al wel op 12000/1024 zit?

Ik praat nu puur over de intrainsnelheid.. de echte verhoging komt in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Terrestrial schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:57:
Kan iemand mij vertellen waarom de ADSL2 profielen nog niet ingetraind zijn op de nieuwe snelheid. Ik heb namelijk een Fast XS4ALL abo (8000/1024) en een Speedtouch 516. Mijn modum staat nog steeds op die 8000/1024 G.DMT 992.3 terwijl iedereen met ADSL1 op onze centrale al wel een hogere intrain snelheid heeft. Iemand in NL die al wel op 12000/1024 zit?

Ik praat nu puur over de intrainsnelheid.. de echte verhoging komt in december.
Misschien dat de afstand tot de centrale niet dichtbij genoeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
Dat moet geen probleem zijn. Ik woon op 400 mtr van de centrale. Ik vraag me eigen af of er uberhaupt wel iemand is die de nieuwe adsl2 12000 intrain snelheid al heeft.. Laat ff van je horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

volgens mij worden de 8mbit abbos nog niet mee geupgrade.
maar wees gerust dit komt allemaal met de tijd reken maar op zeker begin 2006 staat btw ook HEEEEL groot in het post venster je weet wel dat stuk blauwe tekst.
Nhaixatael schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:51:
ja het kan wel maar in heel erg aparte gevallen (mischien omdat hij zo kort op de centrale zit)

wat is overigens de echt toegevoegde waarde van een lan kabel tussen splitter en modem?
die kan tot over 100 meter een adsl verbinding maken.
een lan kabel heeft een lage weerstand en (als je een goede koopt) afgeschild (al is het maar een beetje)

[ Voor 53% gewijzigd door Shunt op 16-11-2005 16:43 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

god dammed quote ipv edit

[ Voor 96% gewijzigd door Shunt op 16-11-2005 16:43 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
Shunt schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:39:
volgens mij worden de 8mbit abbos nog niet mee geupgrade.
maar wees gerust dit komt allemaal met de tijd reken maar op zeker begin 2006 staat btw ook HEEEEL groot in het post venster je weet wel dat stuk blauwe tekst.
Ik denk dat wij mekaar niet helemaal goed begrijpen. Allereerst de update is klaar voor 1 jan 2006 en mijn centrale heeft al een ADSL2+ kaart. Ik heb dus al een tijdje een echte ADSL2 verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 07-09 11:44
Shunt schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:46:
als dit echt 25 meter is kan dit dus gewoon geen standaard telefoonkabel zijn.
want telefoon kabel heeft een zeer hoge weerstand en bij 10M houd je gewoon GEEN dsl data meer over. ik ga er dus van uit dat het 2 of 4 aderige kabel is. agja het is in ieders geval eens aan te raden om het modem op het isra aan te sluiten en van uit daar met een UTP kabel cat5 op de pc aan te sluiten.
Nhaixatael schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:51:

Ja het is zo'n kant-en-klare witte 20m telefoonkabel van de Gamma en vervolgens nog eens verlengd met een halve meter 4 aderige telefoonkabel (dus geen 25m, sorry dat was de oude situatie) d.m.v. 2 IS/RA stekkers in elkaar geplugt (degene die je normaal in de telefoonaansluiting in de muur plugt zo'n vierpuntige, ben ff naam kwijt) en dan de verbinding gemaakt d.m.v. die DIN pluggen in die stekkers. Ik zal eens de verbinding checken direct vanaf de aansluiting beneden, als dit wel die beoogde snelheid oplevert dan laat ik de modem beneden staan en gebruik ik de CAT5 kabel voor de verbindingen naar boven die er nu juist ligt voor de verbinding naar beneden zeg maar.
BTW een CAT5 kabel gebruiken ipv telefoonkabel is omdat de weerstand denk ik veel lager is aangezien dat een meeraderige kabel is.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermarcel
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
timcooijmans schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:56:
Heel raar. 6mbit zou 6144kbit/s moeten zijn. Alleen mijn modem traint op 6080kbit/s. Zou dit kunnen komen omdat het een speedtouch 510(i) is?
Hetzelfde deed mijn 510i ook. Tot vandaag de lijn (ADSL + telefoon) er een half uur uitlag. Nu traint het modem keurig op 6144/768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Terrestrial schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:48:
[...]

Ik denk dat wij mekaar niet helemaal goed begrijpen. Allereerst de update is klaar voor 1 jan 2006 en mijn centrale heeft al een ADSL2+ kaart. Ik heb dus al een tijdje een echte ADSL2 verbinding.
ok klopt maar nogmaals volgens mij worden de 8mbit abbos nog niet over gezet naar 12 mbit.
ik gok dat dit pas later gaat gebeuren. ik heb zelf namelijk nog geen een abbo gezien van 8mbit dat een 12mbit profiel had.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
idd, er is nog niemand die een linesync heeft van 12mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Laatst online: 13:41

Aapje

Opel-beun
Sinds vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://www.the-baboon.nl/Lijnsnelheid.jpg
Daadwerkelijke snelheid is nog 3mbit ;( :9

@ onderbuurman, tis toch wel raar dat me buurman met zelfde abo 4mbit erheeft staan, en zelfde hardware als ik hiero :9

En daarnaast, me download reikt nu tot 500kb/s constant toen ik dit bericht gepost had nog niet.

En hij hangt nu weer op 320kb/s ;/ (Testen ze 't uit of de lijn 't aankan dat ze um soms open gooien?, centrale: preshikaaf arnhem)

[ Voor 71% gewijzigd door Aapje op 16-11-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaBoOn schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:12:
Sinds vandaag:
[afbeelding]
Daadwerkelijke snelheid is nog 3mbit ;( :9
Wanneer lezen jullie nou is de waarschuwing

Let op: Dit topic is bedoeld voor het discussieren over de snelheidsverhogingen. NIET om aan te geven dat je eventueel al verhoogd zou zijn. Hetzelfde geldt voor snelheidsresultaten: Nergens voor nodig als de snelheid niet bijzonder is. (Extreem hoog / laag). Hier zullen OW's voor worden uitgedeeld!

En ja

Het is al bekend dat je nog de ouwe snelheid hebt

Zucht
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08 23:46
timcooijmans schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:56:
2 post's onder je bericht zeg je tegen iemand
Misschien dat de afstand tot de centrale niet dichtbij genoeg is?
Misschien bij jouw ook wel zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:22

GVR

Ah ook hier (centrale Eindhoven-coevering is de snelheid aangepast (en nog gecapt uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn centrale: Rotterdan>Schiedam staat bij de adslcentrale als ge-update...maar in mijn multi pc modem van e-tech staat nog steeds de oude snelheid....modem is al enige tijd uitgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 10-09 10:44
nare man schreef op woensdag 16 november 2005 @ 01:40:
Mijn situatie:
HCCnet ADSL Lite (was: 1600/512 Kbit/s, is nu: 3200/512 Kbit/s).
USB Ericsson HM121 (voor ISDN) modem. (laatste driver dateert van 2003, is laatste versie van KPN website).
Nieuwbouw huis, bekabeling 2 jaar oud, altijd goed kunnen internetten.
Vanaf ISRA punt 4~5m kabel naar modem.

Sinds upgrade elke avond zeker een aantal disconnects.
(in tijdspan van 5 uur zegge 3 à 4x opnieuw trainen van modem waarnaar ik vervolgens meteen weer kan connecten)

HCCnet helpdesk zegt nergens wat van af te weten en heeft nog niet eerder een melding gehad.
KPN nog niet gebeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Zaagmans op 16-11-2005 18:13 . Reden: tiepvautjes eruit gehaald ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
Shunt schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:39:

die kan tot over 100 meter een adsl verbinding maken.
een lan kabel heeft een lage weerstand en (als je een goede koopt) afgeschild (al is het maar een beetje)
De technische dienst van KPN wist mij te melden dat het zelfs niet voldoende was als je een Cat. 5 LAN-kabel hebt liggen tussen splitter en modem. Dat is de situatie bij mij thuis, er zit een Cat. 5 LAN-kabel van plm. 30 meter tussen splitter en modem met aan die kabel gewoon telefoonstekkertjes ipv. LAN-stekkers geknepen.

Blijkbaar is zelfs een LAN-kabel niet genoeg om nog wat dat ADSL-signaal over te laten. De afscherming van die kabel heeft er volgens KPN ook niet zoveel mee te maken, het gaat om de interne kwaliteit van het signaal, en die is bij een dergelijke lange kabel zelfs op Cat. 5 nog onvoldoende om 6 mbit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

nare man schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:11:
[...]

De technische dienst van KPN wist mij te melden dat het zelfs niet voldoende was als je een Cat. 5 LAN-kabel hebt liggen tussen splitter en modem. Dat is de situatie bij mij thuis, er zit een Cat. 5 LAN-kabel van plm. 30 meter tussen splitter en modem met aan die kabel gewoon telefoonstekkertjes ipv. LAN-stekkers geknepen.

Blijkbaar is zelfs een LAN-kabel niet genoeg om nog wat dat ADSL-signaal over te laten. De afscherming van die kabel heeft er volgens KPN ook niet zoveel mee te maken, het gaat om de interne kwaliteit van het signaal, en die is bij een dergelijke lange kabel zelfs op Cat. 5 nog onvoldoende om 6 mbit te halen.
en wie geeft dit door aan jou ?
de mensen van het 0900 nummer ? ik kan je garanderen dat een 6mbit verbinding makkelijk over 30m cat5 ZOU moeten gaan. echter zitten hier bvb 6 dimmers bij in de buurt en een paar leuke trafo's dan heb je kans dat er niets meer over blijft nee. en dan is de afscherming weer belangrijk ;)
Zaagmans schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:10:
[...]

Mijn situatie:
HCCnet ADSL Lite (was: 1600/512 Kbit/s, is nu: 3200/512 Kbit/s).
USB Ericsson HM121 (voor ISDN) modem. (laatste driver dateert van 2003, is laatste versie van KPN website).
Nieuwbouw huis, bekabeling 2 jaar oud, altijd goed kunnen internetten.
Vanaf ISRA punt 4~5m kabel naar modem.

Sinds upgrade elke avond zeker een aantal disconnects.
(in tijdspan van 5 uur zegge 3 à 4x opnieuw trainen van modem waarnaar ik vervolgens meteen weer kan connecten)

HCCnet helpdesk zegt nergens wat van af te weten en heeft nog niet eerder een melding gehad.
KPN nog niet gebeld.
wel het zelfde als bij de rest van de mensen probeer het modem eens zo dicht mogelijk op het isra aan te sluiten. want het grootste probleem met de USB modems is dat er vaak een zooi aan kabel tussen de splitter en het modem zit. :X

[ Voor 31% gewijzigd door Shunt op 16-11-2005 18:28 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:36

mrdjey

That Shit is Wack

Zaandam Centrum is op geupgrade inmiddels.
en voor zo ver ik weet is dit net gebeurd.

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Shunt schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:27:
[...]
en wie geeft dit door aan jou ?
de mensen van het 0900 nummer ? ik kan je garanderen dat een 6mbit verbinding makkelijk over 30m cat5 ZOU moeten gaan. echter zitten hier bvb 6 dimmers bij in de buurt en een paar leuke trafo's dan heb je kans dat er niets meer over blijft nee. en dan is de afscherming weer belangrijk ;)
Dat zeggen heel veel mensen, ook op de helpdesk. Het punt is dat bekabeling problemen kan opleveren. 30m kabel helemaal. Het zou kunnen dat het signaal net sterk genoeg is voor 6mbit, maar dat elke lange verlenging problemen oplevert.

Maar je kan nooit zeggen dat 40m problemen oplevert, immers het signaal komt ook gewoon door rustig tot 3000m kabel naar je huis toe ofzo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
mrdjey schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:11:
Zaandam Centrum is op geupgrade inmiddels.
en voor zo ver ik weet is dit net gebeurd.
ook de nieuwe snelheid bedoel je? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:02

FlyEragon

Alien Monkeys

Mijn internet was een tijdje weg vandaag.(Planet std abo, centrale: A'dam sloterdijk) Was rond 6 uur thuis deed ie het niet. Nu doet ie het gelukkig weer. Dacht aan de verhoging maar pindakaas voor mij, nog steeds 1,6 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:16:
[...]
Dat zeggen heel veel mensen, ook op de helpdesk. Het punt is dat bekabeling problemen kan opleveren. 30m kabel helemaal. Het zou kunnen dat het signaal net sterk genoeg is voor 6mbit, maar dat elke lange verlenging problemen oplevert.

Maar je kan nooit zeggen dat 40m problemen oplevert, immers het signaal komt ook gewoon door rustig tot 3000m kabel naar je huis toe ofzo :P.
hmm ik heb dik 20 m 4 adrige kabel vanaf isra punt en nergens probs mee dus :) en het is gewoon kabel van de gamma goedkoper als goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmoon
  • Laatst online: 28-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:17:
[...]

hmm ik heb dik 20 m 4 adrige kabel vanaf isra punt en nergens probs mee dus :) en het is gewoon kabel van de gamma goedkoper als goedkoop
Vanaf het isra is het ook geen punt, pas als je vanaf je splitter langer dan 10 mtr kabel gebruikt dan pas kan het problemen geven.
En de gamma kabel is in iedergeval slechter dan de kpn kabel, niet om kpn te prijzen maar uit eigen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmoon schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:26:
[...]

Vanaf het isra is het ook geen punt, pas als je vanaf je splitter langer dan 10 mtr kabel gebruikt dan pas kan het problemen geven.
En de gamma kabel is in iedergeval slechter dan de kpn kabel, niet om kpn te prijzen maar uit eigen ervaring.
Sorry ik bedoel de splitter :X vanaf de splitter naar boven in de router is de kable :) dus dik 20 m tussen de router en splitter tussen splitter en isra punt 30 cm :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

madmoon schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:26:
[...]

Nee dat is ook echt onzin, sterker nog, veel helpeskmedewerkers zullen je zeggen dat je juist tussen je ISRA en splitter niet meer dan 1m kabel mag gebruiken (ook onzin om dat zo hard te stellen). Als 10m kabel al een probleem veroorzaakt, boeit het geen zak of het nou voor of na de splitter zit.

Je kan gewoon nooit zeggen "XX m kabel is slecht", "platte kabel mag niet", "voor de splitter maar 1m kabel" of "na de splitter nooit meer dan 8m ronde kabel gebruiken" en meer van dat soort harde uitspraken. Bij sommige mensen kan je rustig 100m platte kabel met 5 kroonsteentjes, soldeerpunten, half geknepen RJ11 stekkeretjes, langs 6 halogeendimmers, langs 3x380V krachtstroomkabels en dan nog steeds een stabiel signaal houden, simpelweg omdat daar gewoon een goed signaal binnenkomt en bij een ander gaat het dsl signaal al flippen als er alleen al een splitter gebruikt wordt, omdat er net kantje boord een stabiel signaal was...

Dus: Platte, lange kabels, voor/na de splitter KUNNEN inderdaad problemen opleveren, maar dat is lang niet altijd zo. Je moet het bij problemen wel uitsluiten of het daar aan ligt of aan iets anders, dus ff kort op de hoofdaansluiting aansluiten.

Om eea even in perspectief te zetten, in de grond naar je huis ligt bijvoorbeeld al 2000m kabel, in de telefooncentrale wordt ook rustig 2x20m kabel heen en weer van de telefoonaansluiting naar een telco hokje voor een adsl lijn en weer terug richting jouw huis extra aangesloten, dus zo erg is dat laatste stukje niet.

Het is echter wel zo dat ALS er problemen zijn, het meestal wel aan brakke kabels bij iemand thuis ligt ;).
Ja, of je stekkertjes maakten toevallig net ff lekkerder contact of of of...

[ Voor 55% gewijzigd door JvS op 17-11-2005 01:22 ]

• Aapje

Aapje

Opel-beun
^^ Weet niet wat mensen klagen over een lange telefoon kabel, ik heb van me splitter tot me modem 25m gamma kabel liggen met goed geknipte stekkertjes erop..
Ping van 2ms --> redbus amsterdam
Download constant van: 325kb/s met een planet adsl comfort abo (3.1mbits)

Vergeten er nog een nadruk op te leggen dat me modem ene Usb speedtouch is, jeweet wel zo'n groene.

[ Voor 17% gewijzigd door Aapje op 17-11-2005 02:06 ]

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
BaBoOn schreef op donderdag 17 november 2005 @ 02:05:
^^ Weet niet wat mensen klagen over een lange telefoon kabel, ik heb van me splitter tot me modem 25m gamma kabel liggen met goed geknipte stekkertjes erop..
Ping van 2ms --> redbus amsterdam
Download constant van: 325kb/s met een planet adsl comfort abo (3.1mbits)

Vergeten er nog een nadruk op te leggen dat me modem ene Usb speedtouch is, jeweet wel zo'n groene.
hoe ver zit je van de wijkcentrale?

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

nare man schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:11:
[...]

Ik heb tussen de splitter en modem ruim 30 meter telefoondraad liggen en haal gewoon 7,5 Mb down, ik heb wel ISDN misschien dat dat iets uitmaakt.
Relatieve lijnbelasting zit nu wel op 100% maar dat komt waarschijnlijk omdat ik 1233 meter van de ADSL centrale vandaan zit.

• Shunt

Shunt

Boe

MeNTaL_TO schreef op donderdag 17 november 2005 @ 07:19:
[...]

Ik heb tussen de splitter en modem ruim 30 meter telefoondraad liggen en haal gewoon 7,5 Mb down, ik heb wel ISDN misschien dat dat iets uitmaakt.
Relatieve lijnbelasting zit nu wel op 100% maar dat komt waarschijnlijk omdat ik 1233 meter van de ADSL centrale vandaan zit.
nee dat komt door die kabel waarschijnlijk.
op 1233 meter zou je een 12mbit abbo aan moeten kunnen.
dus haal voor de grap maar eens die telefoondraad er tussen uit en je zal zien dat je verbinding in eens op 60 of 70 % belasting staat.

man de lastigste klant aan de telefoon is een tweaker :>

Game PC

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Shunt schreef op donderdag 17 november 2005 @ 08:51:
[...]

nee dat komt door die kabel waarschijnlijk.
op 1233 meter zou je een 12mbit abbo aan moeten kunnen.
dus haal voor de grap maar eens die telefoondraad er tussen uit en je zal zien dat je verbinding in eens op 60 of 70 % belasting staat.

man de lastigste klant aan de telefoon is een tweaker :>
Moet het idd nog steeds een keer testen, maar denk dat ik dan nog steeds niet veel hoger kom, bovendien heb ik nog steeds geen bericht van KPN of ik nu uberhaupt wel in aanmerking kom voor adsl2+.

Ik moet ook nog steeds mijn speedtouch home eens vervangen door de 510i die ik heb liggen om te kijken of ik dan een beter lijn heb.

• Shunt

Shunt

Boe

hoe bedoel je of je in aanmerking komt ?
dat snap ik niet helemaal. als het goed is gaat iedere centrale om naar ADSL2+ dus ook jij :D

Game PC

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Shunt schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:52:
dat snap ik niet helemaal. als het goed is gaat iedere centrale om naar ADSL2+ dus ook jij :D
Zolang ik geen brief heb gehad van KPN dat dat ook geld voor mijn ISDN centrale staat het IMHO niet vast.

PS. Ik denk dat ik idd mijn modem moet gaan verplaatsen
Operational data report
-----------------------
Downstream

Attainable line rate : 7388 kbit/sec
Attainable Atm rate : 6976 kbit/sec
Used line rate : 7388 kbit/sec
Fast used Atm rate : 6976 kbit/sec
Interleaved used Atm rate : 0 kbits/sec
Rel. capacity occupation : 100
Noise Margin : 5 dB
Line attenuation : 34 dB
Output Power : 19 dBm
Ik kan met Alcatool helaas niet nakijken welke chipset mijn centrale gebruikt, dus kan ook niet zien of de centrale naar ADSL2+ ios geupgrade

[ Voor 48% gewijzigd door MeNTaL_TO op 17-11-2005 10:32 ]

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Shunt schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:52:
Volgens mij is voor adsl2+ voorlopig nog geen 100% dekking gepland zoals bij adsl hoor.

• Brainstorm86
  • Laatst online: 10-09 10:40
ik heb nu sind 2 dagen ook adsl van kpn namelijk lite bij xs4all had eerst bbned bij fiberworld maar wat een kut provider is dat zeg.

Maarja anyway ik heb dus ook zon mooi draadloos modempje erbij speedtouch 716i die dus ook al op 3200 kb staat maar als ik daar dus een connectivity check bij doe dan werkt alles behalve bij internet staat een kruis met als mededeling connectivity to gateway (address)

Maar internet werkt wel gewoon meer mensen die dit hebben?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja, dat heeft ook niets te maken met de snelheidsverhoging maar alles met dat de server die die modem probeert te pingen geen antwoord geeft (door evt serverinstellingen).

• Brainstorm86
ja ok dat snap ik maar ik vond het beetje overdreven om daar een heel topic over te maken dus vandaar dat ik vraag of iemand hier weet of ik er iets aan kan doen helpdesk heb ik al gebelt die zeggen dat dat normaal is :S

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:40

Dark

who tweaked the light?

Brainstorm86 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:40:
ik heb nu sind 2 dagen ook adsl van kpn namelijk lite bij xs4all had eerst bbned bij fiberworld maar wat een kut provider is dat zeg.

Maarja anyway ik heb dus ook zon mooi draadloos modempje erbij speedtouch 716i die dus ook al op 3200 kb staat maar als ik daar dus een connectivity check bij doe dan werkt alles behalve bij internet staat een kruis met als mededeling connectivity to gateway (address)

Maar internet werkt wel gewoon meer mensen die dit hebben?
de gateway beantwoord gewoon geen pings, dus vandaar die 'error'... het is te checkken met pingetje vanuit de commandprompt naar het ip van de gateway, die geeft dan ook een timeout. als je wel gewoon kunt surfen werkt ie dus duidelijk wel.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

JvS schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:32:
[...]

Volgens mij is voor adsl2+ voorlopig nog geen 100% dekking gepland zoals bij adsl hoor.
Kom je, als je buiten het ADSL2+ dekkingsgebied valt, dan ook in aanmerking voor een gratis downgrade? Zou wel een beetje jammer zijn: ik had speciaal een ADSL 2+ compatible modem gekocht in de veronderstelling dat alle KPN fast abbo's de verhoging zouden gaan krijgen.

Dubbel afwachten dan maar...

• Aapje

Aapje

Opel-beun
harryslinger schreef op donderdag 17 november 2005 @ 03:49:
[...]

hoe ver zit je van de wijkcentrale?
1.4km, bij me tante heb ik 't adsl ook op deze manier met hun usb modem aangelegd, en hun zitten 3km ervanaf, alles is perfect daaro :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Brainstorm86 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:51:
ja ok dat snap ik maar ik vond het beetje overdreven om daar een heel topic over te maken dus vandaar dat ik vraag of iemand hier weet of ik er iets aan kan doen helpdesk heb ik al gebelt die zeggen dat dat normaal is :S
Dus de helpdesk heeft het je al uitgelegd, maar dan ga je maar in een ander topic offtopic vragen stellen... Het zal allemaal wel...
superduper schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:17:
[...]

Kom je, als je buiten het ADSL2+ dekkingsgebied valt, dan ook in aanmerking voor een gratis downgrade? Zou wel een beetje jammer zijn: ik had speciaal een ADSL 2+ compatible modem gekocht in de veronderstelling dat alle KPN fast abbo's de verhoging zouden gaan krijgen.

Dubbel afwachten dan maar...
Volgens mij kom je in aanmerking voor een gratis downgrade als je niet de 6mbit ofzo haalt, maar dat weet ik niet zeker. Het dekkingsgebied is in elk geval niet iets waardoor je gratis mag downgraden voor zover ik weet. Maar anders bel je na de upgrade je ISP op, zij weten alle regels wel precies te melden.

[ Voor 46% gewijzigd door JvS op 17-11-2005 13:28 ]

• Brainstorm86
jongen zeur niet zo die helpdesk van xs4all is toch achterlijk als de pest dus vraag ik het hier ff :+

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Iemand die gaat klagen terwijl zn verbinding gewoon werkt vind ik pas achterlijk ;)

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Brainstorm86 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:29:
jongen zeur niet zo die helpdesk van xs4all is toch achterlijk als de pest dus vraag ik het hier ff :+
Die helpdesk is niet achterlijk. Dat jij het hier gaat vragen terwijl het je al uitgelegd is is eerder achterlijk te noemen.

• Brainstorm86
ja als jij dat denkt dan ben daar lekker blij mee basisschool nerdje

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:05

BHQ

Pardon? die helpdesk is alles behalve achterlijk. Als hen zeggen dat het normaal ook is en hier wordt het nog eens geconfirmeerd, wat is er dan achterlijk aan -jou-?
Brainstorm86 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:22:
Pardon? sdomburg lijkt me geen 'basisschool nerdje'. Kan je niet een ander forum gaan vervuilen?

[ Voor 46% gewijzigd door BHQ op 17-11-2005 14:26 ]

• Brainstorm86
jullie moeten altijd het laatste woord hebben ik vraag gewoon wat kun je toch wel normaal antwoord geven of niet soms ??

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Denk dat je dat nu wel kunt vergeten ;)

• vriesdude
  • Laatst online: 11-09 10:06
Brainstorm86 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:40:
Brainstorm86 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:22:
Brainstorm86 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:38:
jullie moeten altijd het laatste woord hebben ik vraag gewoon wat kun je toch wel normaal antwoord geven of niet soms ??
offtopic:

Iets vriendelijker / positiever mag ook wel, als je verwacht dat we je helpen moet je niet doen alsof iedereen behalve jij achtelijk is O-)

ontopic:

Overigens vindt ik jouw omschrijving van het probleem maar wat onduidelijk, misschien dat je het e.e.a. kunt verduidelijken met screenshots...

[ Voor 21% gewijzigd door vriesdude op 17-11-2005 16:56 ]

/dev/null

• Brainstorm86
Ik heb het antwoord hierboven al gekregen maar als die andere drol dan gaat liggen zeiken van ja als helpdesk dat al heeft gezegd ja fuck die helpdesk na dat ik van fiberworld afkom vertrouw ik geen enkele helpdesk meer dus kan hij ook wel geen normaal reageren

• BHQ

BHQ

Brainstorm86 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:38:
Wij willen helemaal meestal :X niet het laatste woord hebben. Je hebt het er zelf naar gemaakt, mede met redelijk onleesbare posts.
Brainstorm86 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:02:
Ik heb het antwoord hierboven al gekregen maar als die andere drol dan gaat liggen zeiken van ja als helpdesk dat al heeft gezegd ja fuck die helpdesk na dat ik van fiberworld afkom vertrouw ik geen enkele helpdesk meer dus kan hij ook wel geen normaal reageren
Jij noemde MIJ een drol? neem je dat even snel terug? wie reageert er hier niet normaal?
De XS4All helpdesk staat als een van de betere bekend. Ga dan in godsnaam niet zitten miepen als hen je wat vertellen.
doe wat aan je puberale gedrag en leer leestekens te gebruiken.

[ Voor 47% gewijzigd door BHQ op 17-11-2005 17:05 ]

• Brainstorm86
jongen als je geen antwoord hebt of iets zinvols op mijn vraag te zeggen hebt kun je toch ook niks zeggen ik heb toch niet gevraagd voor zon stom antwoord van jou

• BHQ

BHQ

Brainstorm86 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:19:
jongen als je geen antwoord hebt of iets zinvols op mijn vraag te zeggen hebt kun je toch ook niks zeggen ik heb toch niet gevraagd voor zon stom antwoord van jou
Prima. Ga maar in een land wonen waar een dictatuur geldt en iemand een neqschot krijgt als iemand iets meld. Ik wees je er enkel op dat je posts redelijk tot niet nuttig zijn. 'dat wij het laatste woord willen hebben' draai je nu alleen maar gigantisch om.

Ik heb verder geen zin in discussies met een hardleerse puber zo te zien; succes verder..

-edit- je hebt zelf de helpdesk gebeld en zij zeggen dat het normaal is, wie ben jij omdat niet te geloven? Offtopic in een snelheidsverhogingentopic van KPN lijkt mij erger dan een fatsoenlijk topic te openen om het te verifiëren.
en nogmaals de tip: leer wat punten, komma's en hoofdletters zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door BHQ op 17-11-2005 17:34 ]

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:21
Brainstorm86 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:19:
Jongen, als je geen antwoord hebt of mijn vraag niet zinvol kunt beantwoorden kan je uiteraard ook niks zeggen. Ik heb niet gevraagd om zo'n stom antwoord van jou.
Helaas voor jou is dit een forum waarbij iedereen iets mag zeggen zolang dit binnen de grenzen van de door de eigenaren vastgestelde regels valt. O-)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Brainstorm86, ik weet niet wat jij je in je hoofd haalt, maar hier kun je wegblijven. Zie je email.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
En voor de rest: Hier verder graag: Xandrios in "KPN Snelheidsverhogingen - Deel II"
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Dit topic is bedoeld voor het discussieren over de snelheidsverhogingen. NIET om aan te geven dat je eventueel al verhoogd zou zijn. Hetzelfde geldt voor snelheidsresultaten: Nergens voor nodig als de snelheid niet bijzonder is. (Extreem hoog / laag). Hier zullen OW's voor worden uitgedeeld!

Voor meer informatie kan ook www.adslcentrale.nl bezocht worden.

Snelheids upgrade staat gepland tussen: 01-11-2005 en 01-01-2006. Niet alle centrales zijn geschikt gemaakt nog voor ADSL2+ en daar zal de upgrade van FAST dan ook langer op zich laten wachten tot begin 2006.