KPN Snelheidsverhogingen

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.570 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 42112

Topicstarter
Wie heeft er een ADSL-abbonement op het KPN-netwerk en vindt nog een snelheidsverhoging interessant?

De geruchten dat er een voorhanden is steken steeds meer de kop op, maar willen klanten eigenlijk wel een hogere snelheid of willen ze meer service, andere diensten, etc??

update 09/09/2005:
PierreAronnax schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:34:
En dan nog de officiële bron op de site van KPN:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=381944/sc=229ce3

Nieuwe ADSL-snelheden
Abonnement

Oud
downstream/upstream
Nieuw
downstream/upstream
Slim288 / 128375 / 128
Go800 / 2561,5 Mb / 256
Lite1600 / 5123 Mb / 512
Basic3200 / 7686 Mb / 768
Extra8000 / 102412 Mb / 1024
edit:
Enige aanpassingen/toevoegingen.

Voor meer informatie: www.adslcentrale.nl

Snelheids verhoging staat gepland tussen: 01-11-2005 en 01-01-2006

Sommige centrales zijn nog niet geschikt gemaakt voor ADSL2+ en daar zal de snelheids verhoging van FAST langer op zich laten wachten tot begin 2006.

[ Voor 122% gewijzigd door bjck op 03-11-2005 14:38 ]

Anoniem: 63975

Waarom zou ik zoiets niet intressant vinden? de prijs gaat omlaag en de snelheid omhoog....

Weet jij meer dan ik?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Wat is dat nu weer voor een vraag? Wat bedoel je er mee?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 09:18
Ik denk dat KPN zijn klanten gelukkiger maakt door de prijs te verlagen. Het uitblijven daarvan heeft mij destijds doen besluiten om over te stappen

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Topicstarter
De prijs gaat omlaag?
Sinds wanneer verlaagt KPN de prijzen?

De reden dat ik dit vraag is omdat ik een 8mbit verbinding heb en daar tevreden mee ben, sneller hoeft niet echt. Ik heb liever andere diensten erbij zoals digitale tv, voip etc.. Of inderdaad een leuke prijsverlaging..

Voor de die-hard downloaders maakt het ook niet echt uit als de download weer wordt verhoogd, de bottleneck ligt vaak niet meer bij de snelheid thuis maar bij de server waarvan gedownload wordt..

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 42112 op 08-09-2005 10:38 ]

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:45

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

I've got the need for speed! >:) Ik vind de "service" verder wel best. Iets betere contractvoorwaarden zou wel mogen. Per maand opzeggen bijvoorbeeld. En mogelijkheid tot downgraden (bijv bij snelheidsverhoging). Maar wat gaan ze dan sneller maken? Die 8Mbit lijnen zijn toch max voor normaal adsl?

[ Voor 5% gewijzigd door SayWhatAgain! op 08-09-2005 10:38 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 42112 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:37:
De prijs gaat omlaag?
Sinds wanneer verlaagt KPN de prijzen?

De reden dat ik dit vraag is omdat ik een 8mbit verbinding heb en daar tevreden mee ben, sneller hoeft niet echt. Ik heb liever andere diensten erbij zoals digitale tv, voip etc.. Of inderdaad een leuke prijsverlaging..

Voor de die-hard downloaders maakt het ook niet echt uit als de download weer wordt verhoogd, de bottleneck ligt vaak niet meer bij de snelheid thuis maar bij de server waarvan gedownload wordt..
Kuch, nieuwsservers. En ik trek nog regelmatig 100mbit vol, laat staan m'n 3mbit lijn hier thuis.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Topicstarter
Bij betaalde nieuwsservers heb je er eventueel nog iets aan inderdaad. Maar een dvd downloaden binnen 4 uur of 2,5 uur is toch niet echt meer interessant. Computers blijven aanstaan, downloaden gaat toch door..

Trouwens opzeggen laat KPN aan de providers over, je gaat een jaarcontract aan, en verder bepalen de providers de opzegprocedures en termijnen na dat jaar.

De upload mag wat mij betreft flink omhoog, die wordt niet verhoogd..

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

@ brasko: je hebt natuurlijk helemaal gelijk, providers bepalen de voorwaarden. My bet. Maar goed, is planet geen dochteronderneming van KPN?

Topicstarter
Hetnet, XS4ALL en Planet alledrie volgens mij. Maar toch bepalen ze zelf het hoe en wat. KPN is alleen geinteresseerd in aantal klanten dat binnenkomt en dat blijft volgens mij.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-06 11:39

netblade

Sunrise

Hmm ik vind mijn lite lijn momenteel wel prima.
Lage ping, goede service (xs4all uiteraard).
Een verhoging mag van mij best, maar om nou te zeggen dat ik deze nodig acht, niet echt.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Anoniem: 111489

Dit is het eerste gerucht dat ik hoor/lees over een snelheidsverhoging bij KPN

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik vind wel heel eerlijk gezegd in vergelijking met de concurrentie dat ze eigenlijk wel iets aan de snelheid mogen doen. Maar waarom moeten we hierover klagen? In Zwitserland moet je blij zijn dat je voor 50 euro dacht ik 512kb down hebt. Maar ik heb zelf 1600 down en ik vind qua prijs/prestatie dat het zeker wel iets hoger mag zijn. Maar service is ook goed van de KPN(hoewel de laatste tijd niet over te spreken maar ok(beloofte terug te bellen niet na gekomen, testen uitvoeren en niet doen). Ik ga over 1 maand naar Tiscali of Speedlinq(vanwege de maandkosten(naar ongeveer 25 euro(scheelt toch weer 120 euro per jaar)).

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• El Psycho
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-03 17:09
Tja, een snelheidsverhoging zou niet echt nuttig zijn. Ik zit aan de max van ADSL1. Een prijsverlaging of overstap naar ADSL2 echter... Ik zou d'r wel blij van worden...

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-06 23:42

qless

...vraag maar...

KPN is op dit moment (samen met Alcatel) bezig om alle dslams geschikt te maken voor ADSL2+
(lijnkaarten vervanen e.d.)

Er zijn al wat mensen die problemen hebben met bepaalde cisco modems/routers die kennelijk niet goed werken op een ADSL2+ poort zonder firmware update.

Xs4all is al aan het testen met ADSL2+ (20 mbps/ 1 mbps up) maar wat straks de prijzen e.d. worden???

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Topicstarter
Overstap naar Adsl2+ of zodra je boven de 8mbit gaat = nieuw modem he..
Dat kost je weer +/- 80 euro

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:44
Anoniem: 42112 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:24:
Overstap naar Adsl2+ of zodra je boven de 8mbit gaat = nieuw modem he..
Dat kost je weer +/- 80 euro
Volgens mij is de thomson 580, toch een veel geleverd modem tegenwoordig al adsl2 voorbereid.

• Cardinal
  • Laatst online: 00:56
Anoniem: 111489 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:52:
Dit is het eerste gerucht dat ik hoor/lees over een snelheidsverhoging bij KPN
With Stupid ^^^^^

Ik vind dit wel een grappig topic. Een persoon die "zegt" iets gehoord te hebben over een snelheidsverhoging en allehande speculaties gaan er meteen ronde. Gebaseerd op gebakken lucht IMHO, want nergens is er een melding te vinden over een toekomstige verhoging. Niet op nieuwspagina's of officiele aankodigingen.

offtopic:
"Een persoon die "zegt" iets gehoord te hebben" Aangezien er geen bron vermelding is

Anoniem: 2479

KPN levert prima lijnen maar qua prijs kunnen de abonnementen niet goed concurreren. Als ADSL2+ eind dit jaar op grotere schaal beschikbaar is zal KPN de abonnementen / prijzen sowieso veranderen

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 2479 op 08-09-2005 11:37 ]

Topicstarter
Nee, die is niet adsl2+ ready

Cardinal, beetje kinderachtig. Maar zulke nerds hebben we ook nodig.
En de geruchten zijn al een maand aan de gang, binnen KPN zelf, bij de providers, bij leveranciers, kortom "in het wereldje". Dat jij daar niet bij hoort wil niet meteen zeggen dat je zo mag reageren en kan afschepen als "gebakken lucht"

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 42112 op 08-09-2005 11:39 ]

Anoniem: 34169

Anoniem: 42112 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:36:

En de geruchten zijn al een maand aan de gang, binnen KPN zelf, bij de providers, bij leveranciers, kortom "in het wereldje". Dat jij daar niet bij hoort wil niet meteen zeggen dat je zo mag reageren en kan afschepen als "gebakken lucht"
_/-\o_
Ik vermaak me altijd kostelijk bij zulke ongefundeerde flames :D

Maargoed, ontopic. IMHO is KPN erg duur op dit moment als je kijkt naar de ADSL2+ aanbieders elders en verbindingen via BabyXL en Tiscali. Daar komt nog eens bij dat veel providers het contract stilzwijgend voor een jaar verlengen, dus één dag te laat = een jaar langer KPN...

• Cardinal
Anoniem: 42112 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:36:

Ik mag dan wel niet in het wereldje zitten, maar ik weet al een tijdje dat KPN bezig is met de centrales klaar maken, maar wie zegt dat ADSL2 niet als een nieuw en duurder produkt wordt verkocht. Hier wordt uitgegaan dat alle gebruikers met 8 Mbit straks over zullen gaan op ADSL2 aangezien ze niet harder kunnen.

Het topic lijkt een beetje op een aaneenvolging van aannames. Ookal zou het leuk zijn om weer verhoogd te worden voor het zelfde geld, ben ik gewoon een beetje kritisch.

Topicstarter
Je kritiek is niet meer dan terecht als je kijkt naar het beleid van KPN de afgelopen periode.
Maar om die kritiek direct op mij te richten is niet netjes. Maar goed, nerds onder elkaar ;-)

Adsl2+ gaat zeker meer kosten dan gewoon Adsl, investeringen moeten worden terug verdiend. Het is een snellere variant op Adsl, dus hogere snelheiden = duurdere abbonementen. Maar ik denk dat het met die prijzen mee gaat vallen. De grens van de koperlijnen wordt met Adsl2+ bereikt. Dus de volgende stap is fiber to the home als KPN wil blijven concurreren op de markt. En dat betekent dat prijzen omlaag zullen gaan als KPN klanten tot die tijd klanten wil houden. De concurrentie is moordend.

Ik gok dat voor 2007 televisie en telefonie gratis is bij je internetabbonement. M.a.w na televisie en telefonie wordt ook internet een nuts-product. Een vast bedrag voor alle 3 de vormen van communicatie, interactie en media. Klinkt niet slecht. Hopelijk gaan ze het wel goed voorbereiden, want ik kan me het begin van Adsl nog heel goed herinneren, veel uitval, linesync-problemen, etc.

Wie weet, een internet-prijzenoorlog na de supermarkt-veldslag.

Anoniem: 34169

Blijkbaar is er toch nog één GoTter met een glazen bol ;)

Topicstarter
Jan, omdat je zo om aandacht roept reageer ik even.
Hoe stoer vind je jezelf met zo een offtopic opmerking?
Vast heel stoer.
Wat als ik nou gelijk blijk te hebben?

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-06 16:50
Zit niet echt te wachten op een snelheidsverhoging, aangezien er altijd snelheidsverlies is als je wat verder van de centrale afwoont.. Ik denk dat als er nog een verhoging komt dat ik niet 100% eruit haal wat er in zit (oftewel; waar ik voor betaal..) dus ik zit er nog niet op te wachten, vind het wel goed zo..! ;)

• Cardinal
Anoniem: 42112 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:08:
Je kritiek is niet meer dan terecht als je kijkt naar het beleid van KPN de afgelopen periode.
Maar om die kritiek direct op mij te richten is niet netjes. Maar goed, nerds onder elkaar ;-)

[...]

Ik gok dat voor 2007 televisie en telefonie gratis is bij je internetabbonement. M.a.w na televisie en telefonie wordt ook internet een nuts-product. Een vast bedrag voor alle 3 de vormen van communicatie, interactie en media. Klinkt niet slecht. Hopelijk gaan ze het wel goed voorbereiden, want ik kan me het begin van Adsl nog heel goed herinneren, veel uitval, linesync-problemen, etc.
Waar zegt KPN eigenlijk dat een gebruiker een jaarlijkse upgrade kan verwachten als ze een abonnement nemen op hun ADSL. In het verleden hebben we gewoon mazzel gehad, maar nergens staat dat je elke keer gewoon geupgrade gaat worden. Nu met de komst van ADSL2 zal het wel een jongens-droom zijn om weer geupgrade te worden, maar ik geloof er helemaal niets van.
Anoniem: 42112 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:15:
Jan, omdat je zo om aandacht roept reageer ik even.
Hoe stoer vind je jezelf met zo een offtopic opmerking?
Vast heel stoer.
Wat als ik nou gelijk blijk te hebben?
Wat als je er nou naast zat :?
Wie is er nou kinderachtig 8)

je zit kennelijk in het wereldje van de ISP's , maar je kan geen bronnen kan noemen. Geen bronnen hebt van KPN dat mensen uberhaupt een geupgrade krijgen. Je eigenlijk gewoon een gerucht voortzet, maar eigenlijk geen flauw idee hebt wat KPN nou eigenlijk van plan is.
Anoniem: 42112 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:08:

Wie weet, een internet-prijzenoorlog na de supermarkt-veldslag.
Anoniem: 34169 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:12:
Blijkbaar is er toch nog één GoTter met een glazen bol ;)
Jan doelt hier op het aantal mensen dat in het verleden een visie hebben gegeven en er compleet naast zaten, alleen de tijd zal het leren. Daarnaast is het jouw gok, dus je weet het niet eens zeker. Je noemt allemaal zaken terwijl nog geen enkele provider dat soort plannen kenbaar hebben gemaakt.

[ Voor 26% gewijzigd door Cardinal op 08-09-2005 12:44 ]

Topicstarter
Waar zegt KPN eigenlijk dat een gebruiker een jaarlijkse upgrade kan verwachten als ze een abonnement nemen op hun ADSL. In het verleden hebben we gewoon mazzel gehad, maar nergens staat dat je elke keer gewoon geupgrade gaat worden. Nu met de komst van ADSL2 zal het wel een jongens-droom zijn om weer geupgrade te worden, maar ik geloof er helemaal niets van.
Nergens, het is puur marktwerking. Totnutoe waren er 2 upgrades per jaar afgelopen 2 jaar.
Wat als je er nou naast zat :?
Wie is er nou kinderachtig 8)
:9
je zit kennelijk in het wereldje van de ISP's , maar je kan geen bronnen kan noemen. Geen bronnen hebt van KPN dat mensen uberhaupt een geupgrade krijgen. Je eigenlijk gewoon een gerucht voortzet, maar eigenlijk geen flauw idee hebt wat KPN nou eigenlijk van plan is.
Dat is het met geruchten, die hebben geen bronnen. En wat KPN van plan is weet ik in grote lijnen maar dat is hier niet van belang.
Jan doelt hier op het aantal mensen dat in het verleden een visie hebben gegeven en er compleet naast zaten, alleen de tijd zal het leren. Daarnaast is het jouw gok, dus je weet het niet eens zeker. Je noemt allemaal zaken terwijl nog geen enkele provider dat soort plannen kenbaar hebben gemaakt.
Met het verleden heb ik niks te maken. Maar de tijd zal het leren. Ik gok vandaag nog.

• Cardinal
Anoniem: 42112 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:48:
[...]
Nergens, het is puur marktwerking. Totnutoe waren er 2 upgrades per jaar afgelopen 2 jaar.
Pure marktwerking = pure speculatie
Dat is het met geruchten, die hebben geen bronnen. En wat KPN van plan is weet ik in grote lijnen maar dat is hier niet van belang.
De zin in bold geeft je al aan dat je niet bij KPN werkt. Dus dan krijg ik niet het vermoeden dat je die informatie niet onder ogen hebt gekregen, maar er simpel van hebt "gehoord". Aangezien van-horen-zeggen niet erg betrouwbaar is, snap je nu onze kritiek
Met het verleden heb ik niks te maken. Maar de tijd zal het leren. Ik gok vandaag nog.
Ik gok het niet :Y)

Topicstarter
Je trekt ongegronde conclusies. Maar genoeg gediscussieerd hierover. Het ging in de eerste plaats om het nut van snelheidsverhogingen.
We gaan wel verder wanneer ze officieel worden aangekondigd. Vandaag, morgen, volgende week, Sint Juttemis..

• Cardinal
Anoniem: 42112 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:00:
Je trekt ongegronde conclusies. Maar genoeg gediscussieerd hierover. Het ging in de eerste plaats om het nut van snelheidsverhogingen.
Geen
We gaan wel verder wanneer ze officieel worden aangekondigd. Vandaag, morgen, volgende week, Sint Juttemis..
:Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Cardinal op 08-09-2005 13:02 ]

• Yanze
  • Laatst online: 21-03 13:52
jantje112 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:33:
[...]

Volgens mij is de thomson 580, toch een veel geleverd modem tegenwoordig al adsl2 voorbereid.
http://www.speedtouch.com/prod580.htm

With the SpeedTouch 580(i), users can experience wireless freedom at lightning-fast
speeds. The SpeedTouch 580(i) is an 802.11g wireless LAN access point with integrated
ADSL. Featuring an integrated 10/100Mbps 4-port switch and USB port, the ST 580(i)
offers seamless connection of wired and wireless worlds from anywhere in the home.
The SpeedTouch 580(i) lets you share files, printers, and a single broadband ADSL
Internet connection with unmatched performance and security, whilst preserving the
flexibility and features of a fully fledged professional routing engine.
The ADSL technology used allows software upgrade to ADSL2

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Had ik toch gelijk.

[..]
nieuwe snelheid: 1500/256kbps
nieuwe snelheid: 3000/512kbps
nieuwe snelheid: 6000/768kbps
nieuwe snelheid: 12000/1024kbps
[..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-06 13:46

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Anoniem: 42112 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 09:40:
Had ik toch gelijk.

[..]
[..]
En je bron is?

Het is geen wedstrijdje gelijk krijgen
Voor als het waar is:
Damn, weer geen upload upgrade volgens mij, 512 Kb up is voor mij meer een bottle-neck dan mijn 1.5 of 2 down..

[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 09-09-2005 09:54 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Had ik toch gelijk.

[..]
[..]
En je bron??

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 15:47
Die is er niet, want 12 mbit bestaat niet met ADSL 1. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:16

Arjan A

Cenosillicafoob

Had ik toch gelijk.

[..]
[..]
6000/768 moet zijn 6000/1024 :+

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:18
[..]
oud: Downloadsnelheid 800 Kb/s en uploadsnelheid 256 Kb/s
oud: Downloadsnelheid 1.600 Kb/s en uploadsnelheid 512 Kb/s
oud: Downloadsnelheid 3.200 Kb/s en uploadsnelheid 768 Kb/s
oud: Downloadsnelheid 8.000 en uploadsnelheid 1.024 Kb/s
[..]
Ik ging er vanuit dat de meesten de snelheden niet uit hun hoofd wisten en net zo nieuwsgierig waren als ik... Dus ik heb de "oude" snelheden even van de KPN direct adsl site geplukt.

edit:
6000/768 moet zijn 6000/1024 :+
Want?

[ Voor 8% gewijzigd door feelthepower op 09-09-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRealMiG
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 09:18
Vreemd, waarom noemen ze het 12000/1024, als ze het vervolgens in de detail over 8000 Kbit down hebben :?
Er wordt ook nergens gesproken over ADSL2, dus vanwaar 12000??

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:16

Arjan A

Cenosillicafoob

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De meeste abonnees zullen dan toch een nieuw modem nodig hebben voor het Fast abo. Eens zien wat voor actie ze op poten zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137975

Dit is het antwoord die ik 15-08-2005 van planet kreeg.

Geachte heer/mevrouw Baas,

Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.

Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u meedelen dat Planet Internet waarschijnlijk eind dit jaar ook ADSL2 zal lanceren.

Uw vraag (Jeroen Baas):

Er is een incident gemaakt als gevolg op de reactie op het vervallen incident 050607-000219.

Geachte Planet,

Even als reactie op uw voorgaande e-mail.

Ik wil A.U.B vooral veel meer Upstream want die is nog steeds belachelijk traag en ook meer downstream niet meer nutteloze services waar ik niks aan heb.

Dus als je echt iets voor je klanten wil doen doe dan meer Bandbreedte en verspil geen geld meer aan Extra services zoals Firewall (Die zit al in Windows en op mijn Router) Virus scanner (Hebben we al lokaal op de PC) Music Stream (Zolang die gebruiks vriendelijkheid nog niet echt geweldig is en die password beveiliging erop zit zodat je elke keer een passw op moet geven is dit ook niet echt interessant)

Ik moet zeggen erg tevreden te zijn over planet wat betreft betrouwbaarheid en kwaliteit maar Bandbreedte met name de Upstream dat is waar het om gaat bij ons klanten.

Ik waarschuw u met name voor Versatel die zijn nu al ADSL2+ ready ik hoop planet ook binnenkort anders gaat het Planet heel wat klanten kosten zeker met deze ludieke actie door kortingen af te schaffen.

Planet wordt wakker A.U.B.

Met vriendelijke Groet,

PJ Baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115695

En uiteraard verhoogd Het Net haar abonnementen naar identieke snelheden.

Persoonlijk had ik liever een verdubbeling van de uploadsnelheid i.p.v. downloadsnelheid gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 07:48
Persoonlijk had ik liever een verdubbeling van de uploadsnelheid i.p.v. downloadsnelheid gezien.
Klopt volledig maar helaas lijkt dat wederom niet het geval te zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

Nakebod

Nope.

Toch vaag, dat ze 12 mbit gaan leveren.
Vooral de ISDN klanten zullen hier niet erg blij mee zijn, en zullen, als ze slim zijn, een abbo downgraden naar de 6 mbit, want nu al hebben ze vaak al een stukje minder dan wat ze horen te hebben.
Of ze willen graag voor 4 mbit meer betalen terwijl ze het toch niet kunnen gebruiken :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De uploadsnelheid gaat niet omhoog. Niet omdat het technisch niet kan, maar omdat er enorme druk is bij KPN door middel van lobbies vanuit de politiek en andere grote partijen.

Upload omhoog betekent meer delen met je mede-internetter. Meer delen betekent ook meer films, muziek en software delen. Sharen is illegaal in Nederland. En daarnaast heeft KPN grote contracten met de televisie-, muziek- en softwarewereld. Hogere upload is meer gezeik en eventueel moeilijkere contracthernieuwingen en contractonderhandelingen. De makkelijkste oplossing is de upload (belachelijk) laag laten.

En ja, ik vind het leuk om gelijk te krijgen. Who doesn't ;-)

12mbit is niet mogelijk op adsl, dat klopt. Daarom gaat het ook over ADSL2+. Sterker nog, zeer waarschijnlijk gaat jouw huidige adsl-verbinding nu over een adsl2+ kaartje in de centrale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierreAronnax
  • Niet online

Nieuwe ADSL-snelheden
Abonnement

Oud
downstream/upstream
Nieuw
downstream/upstream
Slim288 / 128375 / 128
Go800 / 2561,5 Mb / 256
Lite1600 / 5123 Mb / 512

[ Voor 79% gewijzigd door PierreAronnax op 09-09-2005 10:50 ]

Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115695

En de 'televisie-, muziek- en softwarewereld' vindt het wel goed dat wij met onze 12Mbit (vanuit het buitenland) binnen een uur een 4,7GB DVD kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Die "wereld" :r leeft nog steeds op een andere planeet. Die hebben hier niks mee te maken wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Raptor en Saywhatagain, ik wil geen advocaat van de duivel spelen.

Ik baal ook van die zielige uploadsnelheden, maar ik kan er niks aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
offtopic:
* pven vraagt zich af of '6 Mb / 768' gaat werken op een Speedtouch510.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-06 13:46

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

pven schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:55:
offtopic:
* pven vraagt zich af of '6 Mb / 768' gaat werken op een Speedtouch510.
Bij mijn weten kan een 510 8Mb/2mb aan.
Ik weet het bijna zeker

[ Voor 6% gewijzigd door Tukk op 09-09-2005 10:58 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
die 510 kan trainen tot 8mbps down en 2mbps up inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42112 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:03:
die 510 kan trainen tot 8mbps down en 2mbps up inderdaad
Wat voor regeling komt er voor abonnees die nu een Extra 8/1 lijn hebben, wat betreft het modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 15:22
Nah, dit is gewoon goed nieuws..
Ik ben blij :)

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:32
Ben benieuwd of mijn getweakte speedtouch home dit gaat trekken zonder dat er rook uit komt.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
PierreAronnax schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:34:

Nieuwe ADSL-snelheden
Abonnement

Oud
downstream/upstream
Nieuw
downstream/upstream
Slim288 / 128375 / 128
Go800 / 2561,5 Mb / 256
Lite1600 / 5123 Mb / 512
Als je het zo bekijkt dan denk ik er hard over na om te downgraden van fast adsl naar basic, zeker gezien het feit dat ik adsl over isdn heb........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
XS4ALL aankondiging: www.xs4all.nl/nieuws/beri...nl&msect=Nieuws&year=2005

Downgraden betekent ook een lagere upstream, het hangt er helemaal vanaf wat je met je verbinding doet of je dat handig vindt.

[ Voor 56% gewijzigd door Octopuz op 09-09-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 21:53

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik snap niet dat er geklaagd wordt over de lage up snelheid. Natuurlijk, die kan altijd beter en ik zou er zelf ook wel wat aan hebben, maar het gaat om een GRATIS (magisch woord) upgrade. Mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:02

Nakebod

Nope.

Ah, xs4all is iig duidelijk over die 12 mbit:
**) Gebaseerd op ADSL2 plus technologie. Alleen bij verbindingen binnen het dekkingsgebied van ADSL2 plus en bij gebruik van een geschikt modem. Maximale snelheid en stabiliteit afhankelijk van de kwaliteit van de koperlijn en de afstand naar de nummercentrale.
En ik ben 3 maanden geleden van 1.6 naar 3.2 geupgrade, maar op dit moment twijfel ik net zoals GRUMBLER, om dan weer te downgraden. Alleen ik zit dan niet via ISDN, dus de snelheid zal hier geen probleem geven.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 18:59
12 mbit via ADSL2+ is toch nog niet mogelijk met ISDN? Of is dit enkel het geval bij Versatel en heeft KPN wel ISDN compatible ADSL2+ spullen in de centrales staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

De verhogingen worden aangepast vanaf november... dus je hebt nog ff de tijd om er over na te denken :D

En volgens mij is die 12Mbit niet haalbaar met ADSL, maar ze zeggen het... Volgens mij moet je dan naast de centrale wonen :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1074

ReCreator schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:26:
De verhogingen worden aangepast vanaf november... dus je hebt nog ff de tijd om er over na te denken :D

En volgens mij is die 12Mbit niet haalbaar met ADSL, maar ze zeggen het... Volgens mij moet je dan naast de centrale wonen :)
12mbit abbo's gaan over op adsl2+.

Maar nu vraag ik me af wat er gebeurd als je centrale nog niet adsl2-ready is, zou je dan gedwongen worden te downgraden of zullen ze dat naast elkaar laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Dit is mijn info
Voor iedereen?
De snelheidsverhoging geldt voor alle bestaande ADSL-abonnementen met uitzondering van klanten met bestaande ADSL Extra van KPN aansluitingen die niet in het ADSL2+ dekkingsgebied zitten. Het kan incidenteel voorkomen dat een klant niet de maximaal nieuwe snelheid ervaart, doordat de werkelijk te behalen snelheid afhankelijk is van een aantal factoren (kwaliteit van de koperdraad, afstand tot de centrale en de gebruikte apparatuur). Bovendien is het met USB-modems niet mogelijk een hogere throughput-snelheid te halen dan circa 3,5 Mbps.
:) dus... lijkt me duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
eborn schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:23:
12 mbit via ADSL2+ is toch nog niet mogelijk met ISDN?
weet iemand of dit klopt? if so dan moet ik zeker downgraden (verplicht... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 16-06 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

hmm moet ik toch maar eens een nieuw modem gaan aanschaffen denk ik. Hoewel downgraden kan ook ik gebruik never nooit niet 6 mb per seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Ik kwam dit nieuws pas net tegen op Webwereld en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben. Nog steeds jammer dat de upstream niet omhoog wordt gegooid, want dat zou mijn webservertje zeer ten goede komen. En nee: in mijn geval voor de verandering geen P2P, sharing, etc.

Ik heb nu ADSL Basic over ISDN en haal netjes 3200/768 en volgens berekeningen zou ik downstream maximaal plm. 6000 moeten kunnen halen. Met die 6000 die we gaan krijgen zit ik hier persoonlijk in ieder geval aan mijn maximum. :P

Edit:
Zoals hier boven wordt gezegd denk ik ook niet dat ik die 6mbit nu echt nodig heb, maar ik zie de rompslomp met downgraden ook niet echt zitten. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Joen op 09-09-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
dit ziet er goed uit :)

ik was al van plan om direct adsl te nemen, en dit komt net goed uit. Wel jammer dat de upstream niet iets omhoog gaat.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39129

Dit is wat wij kregen van onze ADSL partner
Vandaag zal KPN bekend maken dat opnieuw de ADSL snelheden worden verhoogd!

In bijgesloten tabel kunt u zien wat dat voor respectievelijk de down- en upstream snelheid van elke abonnementsvorm betekent.

Waarom een extra snelheidsverhoging?
Door het verhogen van de snelheid kan KPN aan de huidige en toekomstige klanten van ADSL van KPN, nog meer kwaliteit voor dezelfde prijs bieden. De abonnementskosten voor respectievelijk ADSL Slim, Go, Lite, Basic en Extra die KPN aan de eindgebruiker in rekening brengt, blijven dan ook gelijk.

Timing
Naar verwachting zal er begin november gestart worden met het realiseren van de snelheidsverhoging. Het streven is om begin 2006 de snelheidsverhoging voor alle bestaande klanten te hebben gerealiseerd. Vanaf het moment dat er wordt gestart met het realiseren van de snelheidsverhoging zullen de nieuwe orders worden geleverd met de nieuwe hogere snelheden.

Voor iedereen?
De snelheidsverhoging geldt voor alle bestaande ADSL-abonnementen met uitzondering van klanten met bestaande ADSL Extra van KPN aansluitingen die niet in het ADSL2+ dekkingsgebied zitten. Het kan incidenteel voorkomen dat een klant niet de maximaal nieuwe snelheid ervaart, doordat de werkelijk te behalen snelheid afhankelijk is van een aantal factoren (kwaliteit van de koperdraad, afstand tot de centrale en de gebruikte apparatuur). Bovendien is het met USB-modems niet mogelijk een hogere throughput-snelheid te halen dan circa 3,5 Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Gaat planet het nou ook omhoog gooien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Van de eigenaar van ADSLCentrale.nl moest ik de link even weer plaatsen (ook aangezien ik zelf ook meehelp aan die site):

http://www.adslcentrale.nl

Met deze site gaan we weer volgen wie wanneer geüpgrade wordt.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:32
Anoniem: 115695 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:35:
En de 'televisie-, muziek- en softwarewereld' vindt het wel goed dat wij met onze 12Mbit (vanuit het buitenland) binnen een uur een 4,7GB DVD kunnen hebben?
Die zijn nog veel te druk met p2p gebruikers voor de rechter te slepen.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
XS4All experimenteert al met ADSL2 meen ik, ik heb zelfs een prijskaartje ervoor gezien van 90 euro per maand in een persbericht.
Ik verwachte niet dat KPN een prijsvechter zou worden, maar 90 euro voor iets wat eigenlijk voor rond de 40 euro wordt aangeboden, dan verlies je klanten.
En een snelheidsverhoging naar 6mbit down voor mijn XS4All basic is wel leuk, maar ik betaal nogsteeds meer dan je hoeft te betalen voor Versatel met gratis telefonie...
KPN heeft zich gewoon laten verrassen door Versatel, en nu is het een beetje een rommeltje kwa strategie vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:43:
Gaat planet het nou ook omhoog gooien dan?
Ja en planet verlaagd de prijzen ook (het eerste halfjaar)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 2479 op 09-09-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Glottis of Xanadu schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:49:
XS4All experimenteert al met ADSL2 meen ik, ik heb zelfs een prijskaartje ervoor gezien van 90 euro per maand in een persbericht.
Ik verwachte niet dat KPN een prijsvechter zou worden, maar 90 euro voor iets wat eigenlijk voor rond de 40 euro wordt aangeboden, dan verlies je klanten.
En een snelheidsverhoging naar 6mbit down voor mijn XS4All basic is wel leuk, maar ik betaal nogsteeds meer dan je hoeft te betalen voor Versatel met gratis telefonie...
KPN heeft zich gewoon laten verrassen door Versatel, en nu is het een beetje een rommeltje kwa strategie vind ik persoonlijk.
Je haalt heel wat dingen door elkaar.

Waar wordt Adsl2+ aangeboden voor 40E? Versatel gaat 80 euro vragen voor adsl2+ zodra het echt werkt. Lees de voorwaarden maar eens goed op de site.
Versatel is juist een rommeltje met 40.000 klanten met adsl2+ en telefonie en tv waarvan 20.000 klanten geen tv hebben en 35.000 geen adsl2+ verbinding.
De 5.000 die adsl2+ hebben en tv en telefonie betalen dus geen 40 euro meer vanaf 1 januari 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

(jarig!)
Ik hoop dat de kabel boeren zoals Multikabel ook meegaan. Ze zullen haast wel moeten

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Hmm, in tegenstelling tot wat ik zonet dacht blijk ik volgens beekeningen maximaal 5245kbps downstream en 972kbps upstream te kunnen halen.
Nouja, alsnog fijne snelheden hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

JeroenM_tbs schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:08:
Hmm, in tegenstelling tot wat ik zonet dacht blijk ik volgens beekeningen maximaal 5245kbps downstream en 972kbps upstream te kunnen halen.
Nouja, alsnog fijne snelheden hoor. :)
Welke berekeningen doe je dan?

Ben ook wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-06 12:43

MikeWazowski

Look into my eye

Anoniem: 2479 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:59:[...]
Ja en planet verlaagd de prijzen ook (het eerste halfjaar)
Daar heb je lekker veel aan als jarenlange trouwe abbonee :? - ik ga eens kijken wat je voor downgraden moet doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54307

Volgens mij ga ik er alleen maar op achteruit. Ik heb nu 8/1 mbit en ga dus naar adsl2+. Alleen ik zit zo'n 3 km van de centrale af + ik heb isdn + mijn modem kan maar 8mbit aan (ik ga geen nieuwe kopen). Ik haal nu ongeveer 700KB/s en dat vind ik best redelijk voor zo`n afstand. Alleen adsl2+ zakt toch veel sneller in? Dan zou het dus best kunnen dat ik straks misschien nog maar 5mbit haal, omdat ik zo ver weg woon.

Of redeneer ik nu krom? Want ik ben net (gratis) geupgrade van 3.2mbit naar 8mbit en dat contract geld nog tot juli 2006... kan ik dan voor die tijd wel downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76010

JeroenM_tbs schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:44:
Van de eigenaar van ADSLCentrale.nl moest ik de link even weer plaatsen (ook aangezien ik zelf ook meehelp aan die site):

http://www.adslcentrale.nl

Met deze site gaan we weer volgen wie wanneer geüpgrade wordt.;)
Mijn Centrale mist!
Centrale is : Amsterdam IJburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:26
Zeer nette verhoging :)
Heb op verschillende site's even gezien en het komt erop neer dat er in november word begonnen en dat KPN ernaar streeft om voor 2006 klaar te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Anoniem: 54307 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:26:
Volgens mij ga ik er alleen maar op achteruit. Ik heb nu 8/1 mbit en ga dus naar adsl2+. Alleen ik zit zo'n 3 km van de centrale af + ik heb isdn + mijn modem kan maar 8mbit aan (ik ga geen nieuwe kopen). Ik haal nu ongeveer 700KB/s en dat vind ik best redelijk voor zo`n afstand. Alleen adsl2+ zakt toch veel sneller in? Dan zou het dus best kunnen dat ik straks misschien nog maar 5mbit haal, omdat ik zo ver weg woon.

Of redeneer ik nu krom? Want ik ben net (gratis) geupgrade van 3.2mbit naar 8mbit en dat contract geld nog tot juli 2006... kan ik dan voor die tijd wel downgraden?
Volgens mij haalt adsl2+ altijd minstens dezelfde snelheid als gewoon adsl. Het is idd wel zo dat het verschil tussen adsl2+ en adsl snel afneemt naar mate je verder van de centrale woont

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 17:59
Zie mijn topic over geen internet in de HK. Laat Planet maar es duidelijke SLA's met KPN maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97653

Anoniem: 54307 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:26:

Je gaat er zeker niet op achter uit met ADSL2+ zakt na een bepaalde afstand flink in, maar is nog altijd in alle gevallen sneller dan 'gewoon' ADSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
de 3 mbit naar 4 mbite en alle uploads verdubbelen

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

allemaal leuk en aardig maar moet er dan ook een andere modem komen?
Want mijn modem gaat tot 8 mbit totaal.
Dus je betaald als je geen andere modem koopt wel het volle pond maar krijgt niet de gehele snelheid.
Iemands die net onder je staat qua abbo krijgt dan een soortgelijke snelheid als ik nu heb en betaald stukken minder.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54307

Edwin van Cleef schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:42:
allemaal leuk en aardig maar moet er dan ook een andere modem komen?
Want mijn modem gaat tot 8 mbit totaal.
Dus je betaald als je geen andere modem koopt wel het volle pond maar krijgt niet de gehele snelheid.
Iemands die net onder je staat qua abbo krijgt dan een soortgelijke snelheid als ik nu heb en betaald stukken minder.
Klopt inderdaad, maar het lijkt me dat je nu wel 8mbit krijgt (1 MB per seconde). Dat haal je nu waarschijnlijk niet, omdat de snelheid onderweg altijd iets afneemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Anoniem: 42112 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:01:
[...]

Waar wordt Adsl2+ aangeboden voor 40E? Versatel gaat 80 euro vragen voor adsl2+ zodra het echt werkt. Lees de voorwaarden maar eens goed op de site.
Versatel is juist een rommeltje met 40.000 klanten met adsl2+ en telefonie en tv waarvan 20.000 klanten geen tv hebben en 35.000 geen adsl2+ verbinding.
De 5.000 die adsl2+ hebben en tv en telefonie betalen dus geen 40 euro meer vanaf 1 januari 2006
Ik ben me maar eens goed gaan verdiepen naar aanleiding van je reply maar kan dat bedrag van 80 euro niet zomaar vinden. Je hebt een 1-2-3 jaar contract met vaste prijs.
Dat Versatel een rommeltje is geloof ik helemaal, maar ook de introductie van VOIP bij KPN was een rommeltje.
Risico wat je loopt als early adaptor om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153220

Geld dit ook voor wanadoo klanten deze snelheidsverhogingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24
Anoniem: 153220 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:06:
Geld dit ook voor wanadoo klanten deze snelheidsverhogingen?
* zucht* het geldt voor iedereen met adsl van kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmersr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-10-2024
Glottis of Xanadu schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:49:
[...]

Ik ben me maar eens goed gaan verdiepen naar aanleiding van je reply maar kan dat bedrag van 80 euro niet zomaar vinden. Je hebt een 1-2-3 jaar contract met vaste prijs.
Dat Versatel een rommeltje is geloof ik helemaal, maar ook de introductie van VOIP bij KPN was een rommeltje.
Risico wat je loopt als early adaptor om eerlijk te zijn.
Inderdaad Brasko schrijft totale onzin! Het contract is vast voor zolang als je wilt.
Versatel is inderdaad aan het opstarten (wil nog wel eens in storing liggen) maar toe nu toe heb ik dan ook al twee maanden geen abonnementsgeld hoeven betalen (= dus gratis 20Mbps!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

GRUMBLER schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:15:
Als je het zo bekijkt dan denk ik er hard over na om te downgraden van fast adsl naar basic, zeker gezien het feit dat ik adsl over isdn heb........
Ik heb waarschijnlijk iets grandioos over het hoofd gezien, maar wat is het probleem met ADSL over ISDN ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
kan alleen niet lezen wanneer de nieuwe snelheid word doorgevoerd. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmersr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik heb waarschijnlijk iets grandioos over het hoofd gezien, maar wat is het probleem met ADSL over ISDN ?
Zover ik weet geen, feit is wel dat Versatel deze mogelijkheid niet biedt (men zou dan ook meerdere type modems moeten gaan uitleveren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 23:20

we_are_borg

You will Comply

Anoniem: 42112 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:01:
[...]

Ik had een stukje gelezen dat Tiscali ADSL2+ zelfs het tweede jaar voor rond de 40 euro ging leveren. Ik heb dit ergens op een provider aanbieder gelezen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119593

@DaannO

Als je de vorige berichten even had gelezen had je kunnen zien dat ze in november gaan beginnen met het upgraden van de centrales..

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 119593 op 09-09-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 119593 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:25:
als je de vorige berichten even had gelezen had je kunnen zien dat ze in november gaan beginnen met het upgraden van de centrales..
Oke duidelijk want bij planet staat t er niet bij he :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Dit topic is bedoeld voor het discussieren over de snelheidsverhogingen. NIET om aan te geven dat je eventueel al verhoogd zou zijn. Hetzelfde geldt voor snelheidsresultaten: Nergens voor nodig als de snelheid niet bijzonder is. (Extreem hoog / laag). Hier zullen OW's voor worden uitgedeeld!

Voor meer informatie kan ook www.adslcentrale.nl bezocht worden.

Snelheids upgrade staat gepland tussen: 01-11-2005 en 01-01-2006. Niet alle centrales zijn geschikt gemaakt nog voor ADSL2+ en daar zal de upgrade van FAST dan ook langer op zich laten wachten tot begin 2006.