Ik lees heel veel negatieve berichten, dus hier komt er nog een
Ben 10-08-2005 aangeloten door een jonge marokaan. Voordat hij ook maar een draadje had bevestigd begon hij al of hij mijn PDA kon kopen en voor hoeveel. hahahahaha lachen het enigste wat je kan krijgen is een bak koffie als alles werkt. Maar helaas niets werkt. Volgens KS was er een storing in Rotterdam.
Na een WEEK nog niets. Ben inmiddels al op vakantie geweest naar Turkijke en hadden er voor beloofd per brief dat als ik terug kom alles zeker werkt. Yeh right. Niet dus. als 5 weken verstreken.
Moet toegeven, ze bewaren echt al je emails en telefoongesprekken.
een tip: laat ze nooit jouw terugbellen, doen ze toch niet. Heb ik al 15 keer gehad. Ja meneer .... binnen 24 zal het installatiekantoor contact met u opnemen. Het installatiekantoor weet van NIETS. nooit een bericht van Versatel gekregen.
Gisteren eentje van KS aan de lijn gehad ( de zoveelste keer ), maar deze was echt brutaal. Met een streepje ervoor ben ik.
Met KS van Versatel u spreekt met ******** ( zal naam maar niet noemen )
- goedemiddag u spreekt met ****. Bel ivm het NIET werken van mijn vervinding, sinds 10-08-2005.
Wat is u postcode?
- 1234AZ kabel nummer 10.
O ik zie hier dat het niet de eerste keer dat u belt, bijna elke dag.
- Zolang ik nog geen verbinding heb blijf ik bellen.
Ja meneer blijven bellen naar ons heeft geen zin.
- Waar is anders dan KS voor. Jullie moeten een naar mijn problemen gaan kijken.
Weet het meneer. Staat hier in de computer vermeld.
- Je moet eens weten wat op mijn computer staat. Is toch lastig voor jullie om contact op te nemen met het installatiebedrijf.
020-***** dat is het nummer van het instal. bedrijf. Belt u zelf maar, ik doe het niet.
Zal even controleren of er verbinding is naar de modem dat is alles wat ik kan doen. ( even een minuut wachten !)
Ben er weer. De verbing komt niet door de modem heen, dus ligt het in u huis.
- Kom hier echt niet meer bij meneer. Waarom denk u dat ik u vraag om een afspraak te maken voor een monteur. mijn geduld raak echt op ( blijf nog vriendelijk ).
Weet u wat, bekijk het maar. U kunt het zelf ook even goed monteren die splitter. Belt u maar een ander keer. Heb er genoeg van.
- Heb nog een vra...... tuut tuut tuuut tuuuuuuuuut
Weg verbinding. Gelukkig heb ik alles via de computer opgenomen, dus met meneer ben ik nog niet klaar.
Al met al het werkt nog steeds niet. Hoe vriendelijk ik ook blijf heeft geen zin.
Morgen ga ik persoonlijk naar Versatel om het geluidsbandje te laten horen. Want dit kan echt niet zo. Is echt de laatste keer dat ik vriendelijk ben aan de telefoon.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 16-09-2005 12:17
]