iPod nano

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.681 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
RoD schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:52:
[...]

Dat is bij lang niet alle winkels zo, bij de meeste kun je gewoon onder rembours of via overmaken.
Nee, ik bedoel via de site van apple..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:40
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:10:
Hier nog maar een fotootje dan:

[afbeelding]

Gisteravond had hij even kuren, ik was aant uitvinden hoe die slideshow werkt(weet het trouwens nog niet) en plotseling ging die naar t hoofdmenu en viel uit, toen deed ik hem weer aan en ging die weer naar foto's voor paar sec. en daarna ging de muziek happeren, toen heb ik hem maar uit gedaan. Vanochtend was er niks mis meer mee.
voor de slideshow:
taal: nederlands
foto's> vertoningsopties > tijd per beeld > instellen (niet op handmatig).
<terug > fotobibliotheek > play drukken (bij mij stond er een liedje nog aan dus ik moest eerst op pauze zette en toen ik voor de 2e keer op play drukte begon hij foto's af te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 16:07
bij mij is het al een paar keer voorgekomen dat de ipod nano vast loopt hebben jullie hier ook last van :S

best irritant :S

wat ik ook merk is dat als je in een liedje zit en dan een paar keer snel achterelkaar op Menu drukt dat je dan hele lelijke overgangen ziet van het beeld...

is er al een firmware update??

Ik heb nog niks gevonden..

heeft er iemand anders ook last van 1 van die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:49

_Ernst_

Mark It Zero!

bartosiej schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:45:
bij mij is het al een paar keer voorgekomen dat de ipod nano vast loopt hebben jullie hier ook last van :S Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/59405/full.png ;)

wat ik ook merk is dat als je in een liedje zit en dan een paar keer snel achterelkaar op Menu drukt dat je dan hele lelijke overgangen ziet van het beeld...

Van vastlopen heb ik gelukkig nog geen last gehad (had je ook kunnen lezen als je het topic even had doorgenomen...)

Van die menu overgangen heb ik ook, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Normaal schuift het volgende menutje over het vorige heen, wat toch wel wat rekenkracht kost. Als je dat dan een paar keer per seconde herhaald kan ik me voorstellen dat ie het dan even moeilijk krijgt (er zal geen zware grafische chip inzitten lijkt me zo ;))

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
bartosiej schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:45:
bij mij is het al een paar keer voorgekomen dat de ipod nano vast loopt hebben jullie hier ook last van :S

Dit probleem is gekend, waarschijlijk zal dit opgelost worden in de eerst volgende upgrade van de firmware!!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
nvidia schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 21:56:
[...]

Dit probleem is gekend, waarschijlijk zal dit opgelost worden in de eerst volgende upgrade van de firmware!!
welk probleem? menu overgang of het vastlopen..

Het vastlopen komt trouwens alleen voor bij het bekijken van foto's (slideshow)..

Is er trouwens al bekend hoe filmpjes met dit 'beest' kan worden afgespeeld?

Met de ipod mini was het mogelijk (zwart-wit), dus het lijkt me dat het hiermee ook kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:41
ff verkeerd gekeken :/

[ Voor 93% gewijzigd door lowfi op 16-09-2005 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
het vastlopen ...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henk007 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:07:
Ik lees net op HA.org dat de iPod nano niet eens fatsoenlijk VBR mp3 afspeelt. Als het waar is, is het een grof schandaal, immers alle Aziatische concurrenten hebben inmiddels wel een correcte en volledig mp3 implementatie. Als Apple dit opzettelijk doet om hun eigen iTunes/aac formaat te promoten vind ik het een dirty trick. Graag ervaringen van gebruikers met high quality (LAME encoded) variable bitrate mp3 bestanden.
Ja, dat probleem had de Mini 2G ook al, zie ook: http://www.hydrogenaudio....b6c&showtopic=33495&st=50 Het gaat dus alleen om LAME vbr mp3's.

Probleem is dat de iPod bij de gekozen EQ-instelling ('geen' in dit geval) te weinig stroom levert. Als je de iPod in een dock zet of een andere EQ kiest (bijv. 'rock') is er geen probleem.

Ik heb het probleem al enige tijd geleden bij Apple neergelegd, maar ze doen er geen fuck mee.
Het enige wat ze hoeven doen is: een firmware-update met 1 extra EQ-instelling, waarbij de iPod constant iets meer stroom levert. Dan is het probleem van het skippen 99% zeker opgelost, al zal het dan ten koste gaan van de accuduur (en dat wil Apple natuurlijk niet ;))

Maarja ... ik ga binnenkort nogmaals m'n klacht doorzenden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
Ben vandaag langs de apple store in utrecht geweest. Daar heb ik de ipod nano gezien en ff in mijn handen gehad. Ik heb er ook eentje besteld.

maar heb een vraagje:

met studenten korting moet ik voor de ipod nano 243 euro betalen.

op de website staat 238. Kan dit kloppen of ben ik genaaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kan kloppen, die fysieke winkels zijn niet van Apple zelf en hanteren (heel vaak) andere kortingstarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
serieus? als je bij apple store online de nano besteld wanneer krijg je hem dan meestal? binnen een week?

Verwijderd

MyNameIs schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:50:
Net ff bij de Dixons gekeken... hadden ze um niet meer :(
Naja dan wil ik em wel via internet bestellen, maar je kunt alleen betalen via creditcard :? Niet via overmaken oid :?
Ik kon gewoon vanaf mijn Rabobank rekening overmaken :? Best raar als dat nu niet meer kan, je zal wel verkeerd gekeken hebben, heb je het wel via de nederlandse site gedaan?

• palmpaul
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-08 15:05
ModelGrootteSoortPrijsRatio
shuffle512MBF€ 95€ 190,00 per gigabyte
shuffle1GBF€ 137€ 137,00 per gigabyte
nano2GBF€ 207€ 103,50 per gigabyte
nano4GBF€ 257€ 64,25 per gigabyte
mini4GBM€ 185€ 46,25 per gigabyte
mini6GBM€ 223€ 37,17 per gigabyte
U2 iPod20GBM€ 331€ 16,55 per gigabyte
iPod20GBM€ 269€ 13,45 per gigabyte
iPod60GBM€ 435€ 7,25 per gigabyte

Prijzen en ratio's omgerekend naar Nederland via laagste prijs T.Net Pricewatch (zie links in tabel)• F = Flash• M = Microdrive

Via iLounge.com
Zoals ze zelf al zeggen, niet helemaal een faire vergelijking, maar toch iets om nog even over na te denken ... :7

[ Voor 9% gewijzigd door palmpaul op 17-09-2005 03:16 ]

-always ill, but highly intelligent - | iCulture.nl

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:34
X-GeaR schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:51:
Even enkele vragen:

1. Bij iTunes kun je kiezen om nummers in elkaar over te laten lopen. (Aan het einde van het liedje, hoor je het begin van het volgende liedje. Kan dit ook op de iPod?

2. Je kunt bij iTunes ook een foto kiezen voor een album. Kost dit veel extra geheugen op je iPod?
Iemand?

Verwijderd

Je moet wel een hoop uit de kast halen om je iPod nano aan gort te helpen, http://arstechnica.com/reviews/hardware/nano.ars/3. Het mot toch niet gekker worden :) 8)

• M55
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 08:26:
Je moet wel een hoop uit de kast halen om je iPod nano aan gort te helpen, http://arstechnica.com/reviews/hardware/nano.ars/3. Het mot toch niet gekker worden :) 8)
lees toch eens het topic voordat je post.. deze link is al tig keer voorbij gekomen..

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

X-GeaR schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:51:
Even enkele vragen:

1. Bij iTunes kun je kiezen om nummers in elkaar over te laten lopen. (Aan het einde van het liedje, hoor je het begin van het volgende liedje. Kan dit ook op de iPod?
Nee.
2. Je kunt bij iTunes ook een foto kiezen voor een album. Kost dit veel extra geheugen op je iPod?
Als je het over opslagruimte hebt: net zoveel als in iTunes. Artwork wordt in de MP3 zelf opgeslagen. Als je het over RAM hebt: ik zou het niet weten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• bartosiej
het valt me op dat er best snel 'kleine' krasjes op de ipod nano komen...

daarom zou ik graag een hoesje willen kopen, maar ik zie dat deze:
http://store.apple.com/Ap...re?productLearnMore=MA241

pas binnen 4-6 weken verkrijgbaar zijn.., zijn er hoesjes die nu al verkrijgbaar zijn?!

alvast bedankt,

bartosiej

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Ja ik wil ze ook graag hebben. Bewaar hem zolang denk wel in een Oakley zakje.

• Bliep
  • Laatst online: 12-09 19:55
Ik heb dus ook mijn ipod jeuj *blij

maar het valt me nu net echt op dat als ik een beetje schuin ertegen aan kijk, ik op het scherm een regenboog kleur achtig iets op mn scherm zie zitten.
Het doet me denken aan als je op de rekenmachine op het scherm drukt, zoiets.

Het is zowel bij aan en uit.

iemand? :/

• sjaakaq
  • Laatst online: 13-09 21:10

sjaakaq

It might get loud

Is normaal; hebben alle kleurenschermen.

leoaq.fm // Jeune Loop

• SvenZ
  • Laatst online: 20-02-2022
Ik heb nog even 2 foto's gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://img370.imageshack.us/img370/7223/nano.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img370.imageshack.us/img370/3936/nano2.th.jpg

Verwijderd

M55 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 09:32:
[...]

lees toch eens het topic voordat je post.. deze link is al tig keer voorbij gekomen..
Sorry, totaal over het hoofd gezien. 8)7

Verwijderd

tommy6 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:27:
Ja ik wil ze ook graag hebben. Bewaar hem zolang denk wel in een Oakley zakje.
Wat is een oakley zakje? dat zakje van een foto van een paar pagina's terug?

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:55
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:24:
[...]

Wat is een oakley zakje? dat zakje van een foto van een paar pagina's terug?
Of vraag aan je moeder (of doe het zelf) om even een lapje stof dubbel te vouwen en aan twee kanten dicht te naaien, kun je wel even mee vooruit zo dunkt men. ;)

Verwijderd

SvenZ schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:56:
Ik heb nog even 2 foto's gemaakt:
Is die rechter-foto een dock van de mini? of het nano dock?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 18:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:20:
[...]

Is die rechter-foto een dock van de mini? of het nano dock?
Dat is een mini-dock.

Verwijderd

aha, en daar werkt ie ook gewoon prima in dus? hij blijft ook gewoon staan in de dockconnector?

Ik heb ook een mini nu namelijk maar wil de nano binnenkort gaan kopen, dan zou ik dus nog gewoon mijn mini dock kunnen blijven gebruiken.... :)

• ForrestX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 11:45

ForrestX

a click away from satisfaction

Hoedje schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:36:
[...]

Geniaal & gratis, ff laten draaien en je hebt artwork voor al je losse nummers (de tags moeten natuurlijk wel kloppen) http://www.yvg.com/itunesartimporter.shtml....
hmmm..lijkt me een leuk proggie..maar je hebt .Net Framework ervoor nodig...laat ik dat ooit eens verwijderd hebben...downen via Win Update lukt niet (meer)...iemand een oplossing?

Voor de rest nu 1 dag mijn zwarte Nano. Na de frustraties rond om iTunes (op het eerste gezicht echt een k*t prog., wie weet draai ik nog bij...) aan het genieten van de iPod...wat een lekker ding zeg! Goed geluid, veel mogelijkheden...een nadeel...nog geen 24 uur in mijn bezit en de eerste krasjes zitten er al op... :(

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
bartosiej schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 12:17:
het valt me op dat er best snel 'kleine' krasjes op de ipod nano komen...

daarom zou ik graag een hoesje willen kopen, maar ik zie dat deze:
http://store.apple.com/Ap...re?productLearnMore=MA241

pas binnen 4-6 weken verkrijgbaar zijn.., zijn er hoesjes die nu al verkrijgbaar zijn?!

alvast bedankt,

bartosiej
Hier had ik inderdaad ook al snel last van. Ik heb maar een tijdelijke oplossing gebruikt todat de hoesjes goed verkrijgbaar zijn.
Ik heb met boekfolie (zeg maar doorzichtig plak spul aan een kant, want vaak op schermpjes zit ter bescherming) de voorkant afgeschermd. Ik heb een simpele tekening gemaakt en die uitgesneden. Nu is de voorkant beschermt behalve het clickweel.
Nadeel is wel dat de kwaliteit boekfolie dik ik heb niet geweldig is waardoor het schermpje iets moeilijker leesbaar is.

Verwijderd

Beste mensen, ik zit dus nog op mijn Ipod Nano te wachten , maar ik dacht laat ik eens ITunes Art Importer gaan installeren en Itunes zodat al mijn muziek van plaatje voorzien is en van album etc etc.. nou na 3 uur alles toevoegen enzo. zit ik ineens te kijken bij info en dan illustratie van het album, daar staat hij nu heel groot, gaat dit problemen opleveren met de NANO, omdat je hem ook kleiner kunt maken zeg maar. heeft iemand dit al geprobeerd ?

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Kawaii schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:56:
[...]

Hier had ik inderdaad ook al snel last van. Ik heb maar een tijdelijke oplossing gebruikt todat de hoesjes goed verkrijgbaar zijn.
Ik heb met boekfolie (zeg maar doorzichtig plak spul aan een kant, want vaak op schermpjes zit ter bescherming) de voorkant afgeschermd. Ik heb een simpele tekening gemaakt en die uitgesneden. Nu is de voorkant beschermt behalve het clickweel.
Nadeel is wel dat de kwaliteit boekfolie dik ik heb niet geweldig is waardoor het schermpje iets moeilijker leesbaar is.
Gaat dat er dan wel weer makkelijker vanaf dat plakplastic?

• bartosiej
ik heb me nano nu in het plasticje zitten waar het in het begin ook inzat..

heb er wat dingen van afgeknipt en wat dingen met plakband vastgemaakt..

• ForrestX

ForrestX

ForrestX schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:51:
[...]

hmmm..lijkt me een leuk proggie..maar je hebt .Net Framework ervoor nodig...laat ik dat ooit eens verwijderd hebben...downen via Win Update lukt niet (meer)...iemand een oplossing?

Voor de rest nu 1 dag mijn zwarte Nano. Na de frustraties rond om iTunes (op het eerste gezicht echt een k*t prog., wie weet draai ik nog bij...) aan het genieten van de iPod...wat een lekker ding zeg! Goed geluid, veel mogelijkheden...een nadeel...nog geen 24 uur in mijn bezit en de eerste krasjes zitten er al op... :(
...nevermind...het werkt inmiddels !!

• X-GeaR
Zijn er mensen die er een witte ipod nano hebben besteld? Hebben die minder last van krasjes?

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 01:27:
[...]

Ik kon gewoon vanaf mijn Rabobank rekening overmaken :? Best raar als dat nu niet meer kan, je zal wel verkeerd gekeken hebben, heb je het wel via de nederlandse site gedaan?
Ik heb nog niet besteld hoor, ut geld staat nog niet op mn bank :P
Maar ik las hier:
Bankoverschrijving
Bij bestellingen vanaf € 1000,00 is betaling per bankoverschrijving mogelijk.
Vandaar ;)
Maar dan wordt het van de week maar ff un nanootje bestellen dus :9

Verwijderd

Oh ok, maar je kan betalingsmethode kiezen, en dan kies je gewoon bankoverschrijving ofzo.
X-GeaR schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:46:
Zijn er mensen die er een witte ipod nano hebben besteld? Hebben die minder last van krasjes?
Ik heb daar niet echt last van, maar ik bewaar hem in zo'n zonnebrillen(oakley?) zakje. Op de achterkant zit alleen 1 dun krasje, komt omdat ik hem heb laten vallen |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 22:14 ]

Verwijderd

Ik ben van plan de nano te gaan bestellen, maar eerst ik wil graag weten of er mensen zijn die ervaring hebben met de apple-armband. Ik ben namelijk van plan de nano te gebruiken bij sporten, en dan vooral hardlopen.

Nou staat er natuurlijk op de site dat de armband ideaal is tijdens het sporten maar ik zou graag wat gebruikers ervaring horen...

En is er misschien iemand die oordopjes met goede (geluids)kwaliteit kent die niet telkens uit je oor vallen met hardlopen? En dan liever geen in-ears want dat vind ik helemaal niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 22:55:
Ik ben van plan de nano te gaan bestellen, maar eerst ik wil graag weten of er mensen zijn die ervaring hebben met de apple-armband. Ik ben namelijk van plan de nano te gebruiken bij sporten, en dan vooral hardlopen.

Nou staat er natuurlijk op de site dat de armband ideaal is tijdens het sporten maar ik zou graag wat gebruikers ervaring horen...

En is er misschien iemand die oordopjes met goede (geluids)kwaliteit kent die niet telkens uit je oor vallen met hardlopen? En dan liever geen in-ears want dat vind ik helemaal niks :P
Mij lijkt deze armband net zo vervelend als alle andere armbands.
Het hele principe werkt namelijk gewoon niet. Je wil tijdens het rennen niet je iPod met zwiepend snoer aan je arm hebben hangen. In je zak/ op je middel met het snoer onder je shirt werkt voor mij nog het beste, vooral bij het rennen.

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 18:31

Daklem

Audio Nerd

Ik vind het erg vreemd, dat de Nano nog nergens in de winkels verschenen is, behalve bij de Dixons. Zelfs de Apple winkel in Eindhoven had de nano 4gb nog niet binnen gehad, en de Dixons wél.

Ook op bij internet winkels zijn ze nog nergens te krijgen. Iemand enig idee hoe dit zit?

Zijn er al concrete lever data aan winkels voor deze apparaatjes?

ps: weet iemand of zo'n iSock te gebruiken is bij de nano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
  • Laatst online: 20-02-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:33:
aha, en daar werkt ie ook gewoon prima in dus? hij blijft ook gewoon staan in de dockconnector?

Ik heb ook een mini nu namelijk maar wil de nano binnenkort gaan kopen, dan zou ik dus nog gewoon mijn mini dock kunnen blijven gebruiken.... :)
De nano werkt perfect in een mini dock, hij blijft gewoon staan enzo, alleen ziet het er niet zo mooi uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
zeker wel raar dat ze de ipod nano alleen bij de dixons hebben (of je kan nu miss beter zeggen HADDEN ;) )

bcc heeft op hun website bekend gemaakt dat ze de ipod nano vanaf donderdag 15 september zouden hebben, maar zaterdag 17 september hadden ze nog steeds niks.

Terwijl alle dixons fillialen ze woensdag 14 september al hadden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

bartosiej schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:56:
zeker wel raar dat ze de ipod nano alleen bij de dixons hebben (of je kan nu miss beter zeggen HADDEN ;) )

bcc heeft op hun website bekend gemaakt dat ze de ipod nano vanaf donderdag 15 september zouden hebben, maar zaterdag 17 september hadden ze nog steeds niks.

Terwijl alle dixons fillialen ze woensdag 14 september al hadden..
Ik heb zo'n idee dat sommige filialen ze gewoon op de website van Apple besteld hadden, om klanten te trekken! Zal me niks verbazen, en lijkt me vrij logisch, aangezien voor de rest (ZELFS Apple winkels!!!) de 4gb nog niet eens hebben!

Ik hoop ook dat BCC ze snel krijgt, maargoed, die fout zal ongetwijfeld niet bij hun liggen, maar bij de levering van Apple, anders hadden ze hem zeker wel gehad...

Kijk maar terug naar de Launch van de iPod Mini. Dat was precies hetzelfde ge-eikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
Pfffieuw, twijfel alom. Het is idd een pracht speler. Maar ik had toch nog een aantal vragen:
[list]
• Wat is het maximale uitgangsvermogen?
• Wat is de Signal to Noise ratio?
• Wat is het Frequentie bereik?
• Kan je hem alleen online laten graveren of doen de offline applestores dat ook?
• Geven de offline applestores ook studentenkorting?
• Ik ben geen Windows of MacOS gebruiker. Iemand ervaring met IPod + Linux?

Iemand? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het frequentie bereik is 20-20khz, staat ook op de Apple site.
Verder is dat denk ik niet iets om rekening mee te houden, aangezien dit bij vrijwel elke mp3speler zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxonic schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:07:
Pfffieuw, twijfel alom. Het is idd een pracht speler. Maar ik had toch nog een aantal vragen:
[list]
• Wat is het maximale uitgangsvermogen?
• Wat is de Signal to Noise ratio?
• Wat is het Frequentie bereik?
• Kan je hem alleen online laten graveren of doen de offline applestores dat ook?
• Geven de offline applestores ook studentenkorting?
• Ik ben geen Windows of MacOS gebruiker. Iemand ervaring met IPod + Linux?

Iemand? :p
Lezen is ook een vak... Lees even het topic door en de rest kun je op de site van Apple terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
Wat zijn we weer lekker vriendelijk. :*
Frequentiebereik heb ik idd over het hoofd gezien maar de rest valt nergens te vinden. De specificaties op de applesite zijn vrij mager en ik vind dit toch best belangrijk. Daarnaast heb ik het hele topic doorgelezen. Ruim drie uur werk maar toch zit ik met nog wat vragen. Zoals de IPod onder linux, nergens wordt duidelijk vermeld of je hem gewoon kan mounten, of ofdat je er aparte software voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Voor degene die zich afvragen of de iPod nano ook met USB 1.1 werkt ik heb het even getest.

De iPod nano werkt ook gewoon met USB 1.1 net zoals de mini. Alleen duurt het overzetten van muziek dan wat langer.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
http://ipodlinux.org/Generations check hier voor de ipods die linux-supported zijn..

De ipod nano is nog niet supported, de mini enz wel maar nog niet officieel

alleen de eerste drie generaties van de ipod zijn supported.

Ik denk dat het ook nog wel ff duurt voordat de ipod NANO supported is, omdat ze nu bezig zijn met de 4de generatie van de normale iPod en de iPod Photo...

Daarna zullen ze waarschijnlijk nog ff bezig zijn met de mini (G1&2)

En daarna komt linux waarschijnlijk pas uit voor de iPod nano..

Ik denk dat dat echt nog wel ff gaat duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
Tnx, voor de reply. Maar gaat dit volgens mij over Linux op de IPod i.p.v. IPod op Linux. :) M.a.w. Ik draai linux op de P.C. Kan ik nu alles wat je normaal ook zou kunnen? Muziek kopieren, firmware updaten enz...

[ Voor 4% gewijzigd door Maxonic op 18-09-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
Maxonic schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:08:
Tnx, voor de reply. Maar gaat dit volgens mij over Linux op de IPod i.p.v. IPod op Linux. :) M.a.w. Ik draai linux op de P.C. Kan ik nu alles wat je normaal ook zou kunnen? Muziek kopieren, firmware updaten enz...
ohw sorry hahah, beetje verkeerd gelezen :p

ohjah, voor de mensen die zich nog steeds afvragen wat je nou PRECIES krijgt als je een iPod Nano koopt:
- de iPod Nano (dUH)
- iPod oortjes (niet in het zwart als je de zwarte Nano koopt)
- USB naar iPod kabel, met van die beschermdingen erbij die je erop kunt doen
- Dockingstation 'ondergrond-ding', zodat je um ook in het dockingstation van de mini kunt zetten
- iPod CD, waar de handleiding opstaat en waarmee je de iPod installeert met iTunes en Quicktime
- 4 van die zwarte dingen (ik weet ook niet hoe die heten) die je om je oortjes kunt doen (voor mensen met grote oren denk ik :p)
- iPod Nano 'Aan de slag' boekje in het Nederlands (ik kreeg um ook in het Frans)
- 2 Apple stickers
- Apple One-Year Limited Warranty boekje (engels)
- Apple License boekje (engels)
- en een mooi doosje (vind ik dan)

Misschien dat als je je iPod niet bij de dixons koopt, dat de boekjes dan in een andere taal zijn

[ Voor 6% gewijzigd door bartosiej op 18-09-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daklem schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:50:
Ik vind het erg vreemd, dat de Nano nog nergens in de winkels verschenen is, behalve bij de Dixons. Zelfs de Apple winkel in Eindhoven had de nano 4gb nog niet binnen gehad, en de Dixons wél.

Ook op bij internet winkels zijn ze nog nergens te krijgen. Iemand enig idee hoe dit zit?

Zijn er al concrete lever data aan winkels voor deze apparaatjes?

ps: weet iemand of zo'n iSock te gebruiken is bij de nano?
Ik kan zo 9 webwinkels tellen in PW hoor als je 4gb versie bedoeld. Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daklem schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:00:
[...]

Ik hoop ook dat BCC ze snel krijgt, maargoed, die fout zal ongetwijfeld niet bij hun liggen, maar bij de levering van Apple, anders hadden ze hem zeker wel gehad...
Ik ben gisteren even langs de BCC langsgeweest, ze krijgen em pas over een week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Daklem schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:00:
[...]

Ik heb zo'n idee dat sommige filialen ze gewoon op de website van Apple besteld hadden, om klanten te trekken! Zal me niks verbazen, en lijkt me vrij logisch, aangezien voor de rest (ZELFS Apple winkels!!!) de 4gb nog niet eens hebben!

Kijk maar terug naar de Launch van de iPod Mini. Dat was precies hetzelfde ge-eikel.
Dixons heeft ze echt niet bij de Apple Store besteld. :D Maar gewoon geleverd gekregen volgens afspraak. Deze worden dan weer verdeeld over de filialen via het DC (distributie centrum).

Woensdag 14 september is er een levering geweest en vrijdag 16 september is er ook weer een levering geweest. Volgende week dus weer nieuwe kansen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 18-09-2005 16:13 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:22:
[...]

Ik kan zo 9 webwinkels tellen in PW hoor als je 4gb versie bedoeld. Zie hier
Hebben ze hem ook op voorraad?! nee, dat bedoel ik dus :+

Dus dan hebben ze hem ook op internet shops niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 15:54:
[...]

Ik ben gisteren even langs de BCC langsgeweest, ze krijgen em pas over een week binnen.
Lets hope so! ik kan niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Jumpman schreef op zondag 18 september 2005 @ 16:11:
[...]

Dixons heeft ze echt niet bij de Apple Store besteld. :D Maar gewoon geleverd gekregen volgens afspraak. Deze worden dan weer verdeeld over de filialen via het DC (distributie centrum).

Woensdag 14 september is er een levering geweest en vrijdag 16 september is er ook weer een levering geweest. Volgende week dus weer nieuwe kansen.
Was maar een wilde gok! vond hem wel leuk bedacht ;)

hopen idd op nieuwe kansen volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

Ik heb de discussie al gezien over het wel/niet graveren.

Maar wat ik me nu afvroeg.
De genen die hem laten graveren. Wat zetten die erop?
Gewoon je naam? of je bijnaam? de naam van je vriendin? of hebben jullie er nog weer andere dingen op gegooid?

Ik heb gewoon heel simpel m'n naam+achternaam erop gezet.

[ Voor 11% gewijzigd door Adrian- op 18-09-2005 17:19 ]

Adrian- werkt en leert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de website van Apple en op dit forum is te lezen dat een zogenaamde Dockadapter tot de standaarduitrusting van de iPod nano behoort. Nu is mijn vraag: Is deze dockadapter voldoende om de iPod nano te kunnen opladen, of is daar ook nog eens een iPod nano dock voor nodig? Het zit namelijk als volgt: Het zal regelmatig voorkomen dat ik niet in de gelegenheid ben om mijn nano via USB 2.0 op te laden en dan is een dock toch wel heel erg handig.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, die adapter is puur een stukje dat je in de dock van de mini kan stoppen, zodat ie daar mooier in past. Kortom opladen kan alleen via usb, met hetgeen er bij geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Scapa: Oke, bedankt.

Dat wordt dan een Apple iPod nano Dock erbij a €29,00. (Apple Store)

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenicem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-07 14:43
Adrian- schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:18:
Ik heb de discussie al gezien over het wel/niet graveren.

Maar wat ik me nu afvroeg.
De genen die hem laten graveren. Wat zetten die erop?
Gewoon je naam? of je bijnaam? de naam van je vriendin? of hebben jullie er nog weer andere dingen op gegooid?

Ik heb gewoon heel simpel m'n naam+achternaam erop gezet.
Ik heb er dit opgezet:

To me,
Because I rock

Ik vond het graferen wel een persoonlijk tintje geven en m'n naam vond ik zo saai. Niemand die hem toch terug geeft als je 'm kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Zoals jullie allemaal wellicht al weten krijg je naast je iPod nano een universele click on dock Dock adapter.

Opeens kwam ik op het idee om een standaard voor mijn nano te 'vervaardigen' met behulp van het dock onderdeel!

Zo ziet het er uit
Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/2889/img31232ho.th.jpg

Het geheel is verzwaard met behulp van een lege tictac doosje gevuld met zand. :*)

Indien er geinteresseerden zijn kan ik een stap voor stap 'how to' plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsiev
  • Laatst online: 13-09 08:04
@bmwx5fan

Met zo`n dock alleen kun je niet opladen.
Je moet daar nl je usb kabel op aansluiten.

Je kan dan beter zo`n usb power adaptor aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Laatst online: 21-08 18:20
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:19:
Hallo allemaal.

Zoals jullie allemaal wellicht al weten krijg je naast je iPod nano een universele click on dock Dock adapter.

Opeens kwam ik op het idee om een standaard voor mijn nano te 'vervaardigen' met behulp van het dock onderdeel!

Zo ziet het er uit
[afbeelding]

Het geheel is verzwaard met behulp van een lege tictac doosje gevuld met zand. :*)

Ziet er kek uit :D Het zou nog mooier zijn de dock adapter in je bureau te verzinken. Hmm.... idee... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
Hallo allemaal.

Zo ziet het er uit
[afbeelding]

Cool Cool Cool!

een how to zou ik zeer op prijs stellen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fong06
  • Laatst online: 03:44
at Adrian-
Ik heb ook de datum op laten graveren =D
weet niet waarom, maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:22
Zullen we even ontopic blijven? Dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

Koop je zoi'n mooi gestroomlijnde zwarte Nano..stijl vol..cool design, chique kleur...komt Apple met hoesje voor het apparaat in allemaal zoete kleine meisjes kleuren....

Zijn er ook andere fabrikanten van dit spul die wel rekening houden met het natuurlijke uiterlijk van de Nano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Zo ziet het er uit
[afbeelding]

Ik was zoiets ook al van plan, maar dan in mijn bureau laten zinken, dat staat wel stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar vraagjes.
Als ik de ipod nano bestel via de apple site, en hem laat graveren, binnen hoeveel tijd heb ik hem dan in huis?

En hoe zit het met dat koordje voor om je nek? Dat krijg je er niet bij!?! Hoe verwachten ze dan dat je hem gaat gebruiken??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:49:
En hoe zit het met dat koordje voor om je nek? Dat krijg je er niet bij!?! Hoe verwachten ze dan dat je hem gaat gebruiken??!
Dat vraag ik me ook al af (had ik ook al bij de ipod mini die ik heb). Er komen vast en zeker net zoals bij de mini siliconen hoesjes waaraan een touwtje zeg maar zit. Die heb ik van Belkin voor de mini.

Ik vind dit eigenlijk het grootste gemis van de ipods (mini en nano). Om je nek dragen wordt niet standaard ondersteund. Ja, je kan voor de nano een koptelefoon met ophangsysteem kopen, maar dat kost maar liefst 40 euro en is nog niet leverbaar (anders had ik hem al wel om eerlijk te zijn).

Jammer, maar over een aantal weken zijn er genoeg mogelijkheden schat ik in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier enig idee waar ik een USB Power Adaptor kan aanschaffen? Ik ben, zoals jullie misschien al wel gelezen hebben, van plan om binnenkort tot de aanschaf van een iPod nano over te gaan alleen zit ik nog met een open vraag. De iPod nano zal over een aantal maanden ook meegaan op vakantie en aldaar heb ik natuurlijk niet de mogelijkheid om hem op te laden middels een USB 2.0 poort. Ik ben dus op zoek naar een adapter, en dan bij voorkeur van Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:29:
Heeft iemand hier enig idee waar ik een USB Power Adaptor kan aanschaffen? Ik ben, zoals jullie misschien al wel gelezen hebben, van plan om binnenkort tot de aanschaf van een iPod nano over te gaan alleen zit ik nog met een open vraag. De iPod nano zal over een aantal maanden ook meegaan op vakantie en aldaar heb ik natuurlijk niet de mogelijkheid om hem op te laden middels een USB 2.0 poort. Ik ben dus op zoek naar een adapter, en dan bij voorkeur van Apple zelf.
Tegenwoordig wordt ook voor elke aankoop eerst een vraag op GoT gestelt :P
Wat denk je zelf bij apple.nl of Dixons/Media markt/Apple Centres etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De BCC krijgt eind september 1000 IPod nano's binnen..... zowel de witte als de zwarte

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:36:
De BCC krijgt eind september 1000 IPod nano's binnen..... zowel de witte als de zwarte als de 4 als de 6 versie..
6???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed heb dan heb ik het volgende nodig om ongezorgd op vakantie te kunnen gaan samen met mijn iPod nano:

- iPod nano
- USB Power Adapter
- USB Cable

Heb ik het goed? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

How to voor een homemade iPod nano standaard.

Benodigdheden:
  • karton
  • schaar
  • Pritt/plakband
Stap 1
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/8696/img31150st.th.jpg
Stap 2
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/4119/img31169xq.th.jpg
Stap 3
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/1300/img31177ry.th.jpg

Het geheel vastlijmen (eventueel verzwaren, aanbevolen) en afwerken.
Afbeeldingslocatie: http://img146.imageshack.us/img146/9472/img31210el.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img250.imageshack.us/img250/8244/img31306jz.th.jpg

Dit is maar een tijdelijke oplossing. In de toekomst ben ik van plan om een houdertje te maken van plexiglas, welke ik verbuig naar een S-vorm met behulp van verhitting. :+
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:49:
[...]

Ik was zoiets ook al van plan, maar dan in mijn bureau laten zinken, dat staat wel stoer.
Hoe wil je het precies in je bureau laten zinken. Met een zaag? })

Dit is maar een tijdelijke oplossing. In de toekomst ben ik van plan om een houdertje te maken van plexiglas, welke ik verbuig naar een S-vorm met behulp van verhitting. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Die Apple stickers zijn kewl, ik heb ze achterop mn auto geplakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:02:
How to voor een homemade iPod nano standaard.

Benodigdheden:
  • karton
  • schaar
  • Pritt/plakband
Stap 1
[afbeelding]
Stap 2
[afbeelding]
Stap 3
[afbeelding]

Het geheel vastlijmen (eventueel verzwaren, aanbevolen) en afwerken.
[afbeelding]
[afbeelding]

[...]

Hoe wil je het precies in je bureau laten zinken. Met een zaag? })

Heel ingenieus! _/-\o_ :Y)
Bierkameel schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:10:
Gaat dat niet wat ver? ;) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:52:
Dus als ik het goed heb dan heb ik het volgende nodig om ongezorgd op vakantie te kunnen gaan samen met mijn iPod nano:

- iPod nano
- USB Power Adapter
- USB Cable

Heb ik het goed? :Y)
Alleen de iPod nano en de usb lader is voldoende. Bij de iPod nano zit al een usb kabel.
En die kun je gewoon gebruiken icm met de usb lader 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Laatst online: 21-08 18:20
O.D.Smolik schreef op maandag 19 september 2005 @ 05:42:
[...]

Alleen de iPod nano en de usb lader is voldoende. Bij de iPod nano zit al een usb kabel.
En die kun je gewoon gebruiken icm met de usb lader 8)
Moet je dan ook niet een convertor-setje hebben om je oplader te gebruiken buiten de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
offtopic:
Klik is rechtsboven op het ronde knopje browse...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Laatst online: 08:55
Met de Nano kun je natuurlijk ook skippen in een nummer maar was dit ook mogelijk met de afstandsbediening bij de overige iPods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Bierkameel schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:10:
Die zater ook bij je Mac Mini :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:40:
Met de Nano kun je natuurlijk ook skippen in een nummer maar was dit ook mogelijk met de afstandsbediening bij de overige iPods?
jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JR1966
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 17:31
Nu heb ik ook zo'n mooie IPOD Nano 4GB aangeschaft maar ben niet erg enthousiast over de accu. Gisteren avond de proef op de som genomen en 'm na volledig opladen aangezet (medium geluidsniveau). Na 8,5 uur onafgebroken spelen raakte de accu al in het rode gebied. Daarbij dus geen gebruik gemaakt van het scherm ed.) Ik moet nog even kijken hoe lang het rode gebied duurt maar dit schiet toch niet echt op... Heel wat anders dan de geclaimde 14 uur...

Wie heeft soortgelijke of betere ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JR1966 schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:16:
Ik heb het met mijn nano nog niet getest, maar mijn mini kan nog wel een uur of 3 spelen als de indicator al aangeeft dat de batterij bijna op is. Bij de mini merkte ik wel dat je wel 4 uur van de duur van de accu moet aftrekken om op een juiste duur te komen. Bij de nano zou het dus 10 uur moeten zijn ongeveer (maarja, ik kan het nu niet testen omdat hij thuis ligt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

JR1966 schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:16:
Nu heb ik ook zo'n mooie IPOD Nano 4GB aangeschaft maar ben niet erg enthousiast over de accu. Gisteren avond de proef op de som genomen en 'm na volledig opladen aangezet (medium geluidsniveau). Na 8,5 uur onafgebroken spelen raakte de accu al in het rode gebied. Daarbij dus geen gebruik gemaakt van het scherm ed.) Ik moet nog even kijken hoe lang het rode gebied duurt maar dit schiet toch niet echt op... Heel wat anders dan de geclaimde 14 uur...

Heb hem gisteren aan de lader gehad...luister nu een uurtje of 2, heel even een spelletje gespeeld, volume op kwart tot half...accu is op de helft, nog wel groen...niet echt overtuigend dus...

Een meevaller is het geluidvolume via de stereotoren. Ik heb gewoon een jack>tulp kabeltje tussen Nano en stereo. Nano op kwart volume, stereo zoals normaal..klinkt prima. Iets teveel bas maar dat zal aan de stereotoren liggen...niks moeilijk doen met tussen versterkers etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

Mijn iPod gaat deze week terug naar Apple. Ik ben niet tevreden. Ik heb een zwarte en die krast dus VEEEEEL te snel. Kijk maar eens op het forum van Apple zelf. Gewoon vingerafdrukken met een tshirt weghalen geeft al minuskule krasjes. Leuk op een zwarte hoogglans iPod! Ik denk dus dat de iPod er over een paar maanden niet meer uitziet. Dus vandaar dat ik gebruik maak van de return policy van Apple internet aankoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Dat van die krassen kan ik alleen maar be-amen, maar helaas daar doe je niks aan. De accuduur is bij mij gewoon goed (ik haal iig ruim 12+ uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

zoo, jeezuuus, wat is die nano krasgevoelig zeg. ik had hem zolang er nog geen accesoires beschikbaar zijn in een fluwelen zakje gedaan (van mn vriendin gepikt. zaten swarovski kristallen in).. :X en het stof veeg ik weg met een stofvrije brillendoekje. en er zitten nu al krassen op.... :( en ik heb dat ding pas 2 dagen!!!!.... |:(

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

vigilante888 schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:02:
zoo, jeezuuus, wat is die nano krasgevoelig zeg. ik had hem zolang er nog geen accesoires beschikbaar zijn in een fluwelen zakje gedaan (van mn vriendin gepikt. zaten swarovski kristallen in).. :X en het stof veeg ik weg met een stofvrije brillendoekje. en er zitten nu al krassen op.... :( en ik heb dat ding pas 2 dagen!!!!.... |:(
inderdaad. ik heb een week zitten wikken en wegen, maar vandaag de knoop doorgehakt. hij gaat echt terug. misschien heeft de witte er veel minder last van.... misschien moeten we wachten op de tweede generatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Dat wordt dus sowieso geen zwarte kopen. Iemand met een witte nano die wat wil melden over de krassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

ForrestX schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:23:
[...]

Heb hem gisteren aan de lader gehad...luister nu een uurtje of 2, heel even een spelletje gespeeld, volume op kwart tot half...accu is op de helft, nog wel groen...niet echt overtuigend dus...

Een meevaller is het geluidvolume via de stereotoren. Ik heb gewoon een jack>tulp kabeltje tussen Nano en stereo. Nano op kwart volume, stereo zoals normaal..klinkt prima. Iets teveel bas maar dat zal aan de stereotoren liggen...niks moeilijk doen met tussen versterkers etc...
...accu op rood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

en weer op groen...ikke niet begrijpe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Ik heb even gezocht in dit topic, maar heb deze skins nog niet voorbij zien komen:

http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,3376.htm
http://www.decalgirl.com/browse.cfm/4,3374.htm
http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,201.htm

Best wel cheap en schijnbaar goed (als je de site mag geloven natuurlijk). Misschien wel iets voor een IA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

Ik heb net gebeld met mac center rotterdam. wat zijn die lui tog een stelletje %#%$# zeg. Gewoon weigeren service te verlenen. In plaats van een oplossing te zoeken, telkens aan mij vragen van "wat wil je dat ik doe dan". Ik ga vrijdag gewoon terug bij die lui en ik ga de zwarte omruilen voor een witte. en als ze weigeren, dan ga ik er maar een drama van maken. Het is toch altijd lekker druk in de zaak daaro. Zal lekkere publiciteit geven.

[ Voor 13% gewijzigd door vigilante888 op 19-09-2005 14:50 ]

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Laatst online: 09:49

_Ernst_

Mark It Zero!

X-GeaR schreef op maandag 19 september 2005 @ 14:09:
Dat wordt dus sowieso geen zwarte kopen. Iemand met een witte nano die wat wil melden over de krassen?
Mij lijkt dat de witte en zwarte allebei even krasgevoelig zijn, het gaat om het plexiglas/plastic dat krast, en dat is bij allebei hetzelfde. Maar misschien valt het bij de witte minder op natuurlijk..

Hier ook veel krassen, wel jammer :/ , maar terug gaat ie niet, daar vind ik hem veel te mooi voor :9~ , en een witte wil ik niet...

Last.fm

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Misschien is het jullie nog niet opgevallen, maar het is bijzonder oninteressant om telkens te lezen wie nu weer een iPod nano besteld heeft, welke kleur die heeft, en in welke stad 'ie is.

Bij deze 't verzoek dit soort opmerkingen achterwege te laten.