Het was de 2GB versieAnoniem: 87302 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:21:
[...]
ex vriendin een nano van 260 euro geven?
moet je je schuld afkopen ?
Default blanke hetero
Het was de 2GB versieAnoniem: 87302 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:21:
[...]
ex vriendin een nano van 260 euro geven?
moet je je schuld afkopen ?
Default blanke hetero
Anoniem: 32279
Mijn ipod mini (meest recente model) van een paar maanden oud had ook opeens zo'n kapot schermpje (wachten op rev. 2 heeft dus geen zin). De nieuwe Dixons verzekering dekt deze schade, kost tussen de 45 en 65 euro voor 3 jaar en dan heb je gelijk een nieuweZiegoM schreef op woensdag 21 september 2005 @ 01:42:
\Als dit meer mensen gaat gebeuren lijkt het me toch verstandig te wachten op een rev. 2 of iets dergelijks.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-09-2005 10:00 ]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Offtopic, maar ik heb respect voor jeEbayzo schreef op woensdag 21 september 2005 @ 09:46:
[...]
Het was de 2GB versieNee ik had haar eerst al een laptop belooft toen we nog verkering hadden. Maar toen zijn we uit elkaar gegaan, maar zien elkaar nog wel gewoon heel veel. Dus het is gewoon een hele goede vriendin.
Als je even iets verder kijkt dan je neus lang is, die vraag is een paar posts boven je ook al gesteld (en beantwoord)!FrankGuthrie schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:15:
Is er iemand die weet of de prijzen van de Mini gaan dalen met de introductie van de Nano?
the-edge schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:52:
[...]
Dat is normaal wel inderdaad, waarom ze dat eigenlijk doen is mij ook een vraag![]()
offtopic:
Grappig dat je uit Sambeek komtwoon paar km van je af
Yup, en toch vraag ik het weer. Als de dat tegen het borst stuit, reageer er dan niet op.HyperioN. schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:02:
[...]
Als je even iets verder kijkt dan je neus lang is, die vraag is een paar posts boven je ook al gesteld (en beantwoord)!
[...]
offtopic:
Lol waar zie je dat? Staat niet meer in me profiel al een tijdjeWaar kom jij vandaan dan? Kzit trouwens momenteel wel op kamers in Enschede, maar kom 's weekends nog thuis enzo.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
FrankGuthrie schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:06:
[...]
Yup, en toch vraag ik het weer. Als de dat tegen het borst stuit, reageer er dan niet op.
Anoniem: 32279
Volgens mij kan je dat spul hier bestellen: http://catalog.drbott.info/catalog.php?group=StartEnvidia schreef op woensdag 21 september 2005 @ 10:50:
Hier zijn paar hoesjes voor de nano:
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-09-2005 13:25 ]
op de site staat een lijst met Resellers! Van Amsterdam tot Ureterp verkrijgbaarAnoniem: 32279 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:22:
[...]
Volgens mij kan je dat spul hier bestellen: http://catalog.drbott.info/catalog.php?group=StartE
Maar ik denk dat het niet voor consumenten is???
Als je wat doorklikt op die site kom je heel wat moois tegen, complete boomboxen voor meiden bijvoorbeeld voor de ipod mini, maarja, ik heb geen eigen winkel
[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/1190505.png[/img]
[ Voor 34% gewijzigd door Canaria op 21-09-2005 17:41 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq