Heb net Apple store NL gebeld en Apple is niet van plan om zwarte accesoires uit te brengen voor de zwarte iPod uitvoering, we hebben het dan over de dockingstation en earphone. Vind dit persoonlijk toch wel een minpuntje. De reden hiervoor is dat men de kosten wil drukken
Op mijn vraag of Apple niet op de cunsumenten vraag wil inspelen kreeg ik te horen dat er weinig vraag naar is hiervoor. Als ik diverse fora's lees echter blijkt dit anders te liggen. Natuurlijk, het valt te overkomen, maar zo limiteren ze wel het keuze aanbod, terwijl er wel degelijk vraag naar is.
Overigens direkt de vraag gesteld of ie op voorraad is op het moment, dit was dus het geval. Maar wilde de Nano dus ook ff real live bekijken en er zijn nagenoeg geen winkels die hem op voorraad hebben liggen, ook geen demo/show model, omdat men die verkocht heeft. Een Dixons filiaal kreeg er maar 4 uitgereikt en heeft sindsdien niets meer toegeleverd gekregen en verwachten dit ook niet snel. Misschien dat Apple dus toch alleen verkoop via eigen kanalen forceert op deze manier. Wel jammer, want ff loeren is dus vrijwel niet mogelijk, wat de keuze dus ook weer moeilijker maakt.
Anyway, het blijft een mooi apparaatje, maarjah, kras kits leveren voor een hoge prijs zegt mij weer ook iets over de lage kwaliteit van het schermpje. En met al deze +'s en -'s vind ik de keuze moeilijk. Alleen naam zegt mij niet veel, en een foto ook niet. Meer mensen met die keuze moeite of doe ik nu te moeilijk ?

Overigens kijkt Apple hier niet naar reactie's in het GoT forum