iPod nano

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.680 views sinds 30-01-2008

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

uh ? Dockadapter past toch nog niet in huidige docks :?

volgens mij waren er een paar mensen sneller... nevermind :P

[ Voor 42% gewijzigd door GSL op 15-09-2005 16:20 ]

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

GSL schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:18:
uh ? Dockadapter past toch nog niet in huidige docks :?

volgens mij waren er een paar mensen sneller... nevermind :P
Dan snap ik niet waarom die er bij zit.. ik heb wel de nano dock besteld, maar die komt later aan...
waarom maken ze die da niet meteen passend?

Nou jah..ik zal er nog wel achter komen...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:37
dock adapter is voor allerlei accessoires speakers etc

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:58

Hertog

Aut bibat, aut abeat

lowfi schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:27:
dock adapter is voor allerlei accessoires speakers etc
De dock adapter is gewoon een stukje plastic om er voor te zorgen dat je iPod nano zich niet te klein voelt in de zee van ruimte die een normaal iPod dock biedt. De nano past zonder adapter ook gewoon in het dock (het is misschien alleen minder mooi) en een speciaal voor de nano gemaakt dock zal die adapter ook niet nodig hebben.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

Zijn er meer mensen die de Ipod hebben gereserveert bij BCC? Op hun site staat dat ze 'm vandaag binnen zouden krijgen, ze zouden me dan even bellen... Iemand al gebeld door BCC ??

Verwijderd

lowfi schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:16:
[...]

in itunes heb je een albumart vakje. linksonderaan. daar een plaatje inslepen en je ziet hem voortaan ook op je ipod
thanks, net gedaan....

maar moet ik dat voor elk liedje doen ?
hoe kan ik het in een keer doen voor eenheel album?

Verwijderd

Hier nog wat foto's(sorry van de slechte kwaliteit, probeerde zonder flits alleen is beetje donker hier en met lamp aan heb je van dat lelijk gele licht):

Afbeeldingslocatie: http://d-cre.net/ipod/ipod1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://d-cre.net/ipod/ipod2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://d-cre.net/ipod/ipod3.jpg

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:00:
[...]

thanks, net gedaan....

maar moet ik dat voor elk liedje doen ?
hoe kan ik het in een keer doen voor eenheel album?
in de browser het album opzoeken, selecteren, de album art op "selected" en niet op "now playing" zetten en de art erin slepen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Waarom is de nederlandse iPod nano-site eigenlijk nog niet vertaald? Normaal is Apple daar wel sneller mee, toch?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:48:
Zijn er meer mensen die de Ipod hebben gereserveert bij BCC? Op hun site staat dat ze 'm vandaag binnen zouden krijgen, ze zouden me dan even bellen... Iemand al gebeld door BCC ??
Ik had hem ook gereserveerd in de veronderstelling dat ze de Nano vandaag binnen zouden krijgen.
Ik ben er maar even langs gegaan en hij was nog niet binnen.

Ik ben toen langs de dixons gegaan en daar lag hij in de vitrine, nu ligt ie naast mijn laptopje op te laden.

Ik had trouwens wel bij BCC geverifieerd of ik de reservering eenvoudig ongedaan kon maken, was geen probleem (ik had ook geen aanbetaling gedaan of wat dan ook).

by the way hoe lang moet de iPod de 1e keer opladen? hij zit er nu al zeker 2&1/2 uur aan

<edit> of je leest natuurlijk even het aan de slag boekje dat erbij zit, 3 uur opladen wordt aangeraden of totdat hij zegt dat de batterij vol is</edit>

[ Voor 11% gewijzigd door @r!k op 15-09-2005 17:21 ]

Een hele rij microsoft certificeringen.

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:35

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:48:
Ik had hem er gereserveerd (bcc eindhoven), maar gister geannuleerd omdat ik hem al bij dixons had kunnen krijgen. Annulering meteen bevestigd gekregen, maar vanmorgen kreeg ik toch een brief van bcc dat mijn bestelling binnen was en op gehaald kon worden. Hier lijken ze hem dus al wel te hebben....

Last.fm

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:40
ik heb hem vandaag gereseveerd bij de dixons in oss, want daar hadden ze alleen de 2gb versie als het goed is zou de ipod morgen binnenkomen en anders maandag, achja die paar daagjes wachten lig ik niet zo wakker van eigelijk :z

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Na aandachtig dit topic te hebben gevolgd, is mijn vraag als het goed is nog niet gesteld.

Ik heb bij een vriend aandachtig de menu's en settings bekeken van een iPod Mini, maar daar ben ik geen settings tegengekomen om custom equalizer in te stellen. Er zijn wel talloze settings te kiezen, maar dus niet zelf in te stellen per kanaal of bass / treble.

Vraag: is dit wel mogelijk bij de iPod Nano aangezien er gezegd wordt dat hier geen beperkingen zijn wat betreft de firmware (en dus alles zou moeten kunnen als de iPod) in vergelijking met de iPod Mini? Zo ja, wat valt er precies in te stellen? Misschien is er iemand zo aardig om daar wat screenshots van te posten :D.

Website, Flickr, FB, Twitter

Verwijderd

InsjaHH schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:50:
Na aandachtig dit topic te hebben gevolgd, is mijn vraag als het goed is nog niet gesteld.

Ik heb bij een vriend aandachtig de menu's en settings bekeken van een iPod Mini, maar daar ben ik geen settings tegengekomen om custom equalizer in te stellen. Er zijn wel talloze settings te kiezen, maar dus niet zelf in te stellen per kanaal of bass / treble.

Vraag: is dit wel mogelijk bij de iPod Nano aangezien er gezegd wordt dat hier geen beperkingen zijn wat betreft de firmware (en dus alles zou moeten kunnen als de iPod) in vergelijking met de iPod Mini? Zo ja, wat valt er precies in te stellen? Misschien is er iemand zo aardig om daar wat screenshots van te posten :D.
Ik heb het niet kunnen vinden, maar volgens mij kan je dit in iTunes doen en dat wordt automatisch overgezet naar de iPod.... Als ik het zo aan jou verhaal hoor, is de iPod Nano wat betreft de EQ's hetzelfde als die van de iPod Mini.

• lowfi
Hertog schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:45:
[...]

De dock adapter is gewoon een stukje plastic om er voor te zorgen dat je iPod nano zich niet te klein voelt in de zee van ruimte die een normaal iPod dock biedt. De nano past zonder adapter ook gewoon in het dock (het is misschien alleen minder mooi) en een speciaal voor de nano gemaakt dock zal die adapter ook niet nodig hebben.
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302272

:)

• NaZGuLL
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Eigenlijk als je het objectief bekijkt is de iPod Nano een vrij grof apparaat (voor wat je ermee kunt doen). Onhandige afmetingen en een zeer beperkte gebruiksduur van de accu zijn wat mij betreft de grote minpunten. De schitterende bijgeleverde stickers compenseren deze minpunten natuurlijk :Y)

I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Allright bedankt voor de info :)

Ik heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de ipod gelijk maar te kopen bij de plaatselijke Dixons :) Ze hadden er maar liefst twee binnen gekregen een 2GB en een 4GB beiden zwart, dus heb ik de 4GB maar meegenomen.

Ik heb alleen de klok ingesteld op Amsterdam maar dan klopt de tijd (nog) niet. Dat moet ik vanavond nog maar even uitzoeken.

Verwijderd

is dat click wheel niet veelste klein voor je duim nu?

zouden wat mensen een foto waarop je dat clickwheel gebruikt willen plaatsen :D

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30
Maar deze player is niet UMS ? (Plug & Play onder XP !?)

want dat zou super zijn. Anders vind ik het een leuke speler, maar mist hij net het standaard geheel :S

Verwijderd

Heb de mijne sinds gister binnen, was toch nog verbaasd hoe klein ie echt is. Vind het alleen heel irritant dat iTunes zich standaard als NL installeerd, waar kan je die op UK zetten? Heb gewoon van apple.com gedownload en de install in UK gedaan, maar als nog is ie NL.

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Hoe is het gesteld met de geluidskwaliteit van de nano in vergelijking met de 1e versie mini? Vooral de lage tonen, want met de ipod mini was dat echt 1e klas troep. Lage tonen kwamen erg zwak en niet vol over en als je die dan met de EQ wat harder probeert te zetten dan gaat de boel meteen kraken als een MP3 speler van 25,- :|

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:30:
is dat click wheel niet veelste klein voor je duim nu?

zouden wat mensen een foto waarop je dat clickwheel gebruikt willen plaatsen :D
Valt wel mee, soms zit je met een stukje van je duim op het plastic buiten het clickwheel zeg maar, dat is verder niet hinderlijk. Ik zal vanavond even kijken ofk nog wat foto's ervan kan maken.

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

GsJosh schreef op donderdag 15 september 2005 @ 07:33:
Ik heb sinds gister ook een Nano!!

Alleen installeren op mijn pc is een ramp. Windows herkent hem wel maar Updater, ephpod, iTunes herkennen hem allemaal niet. Mijn laptop is het wel gelukt.

Helaas crasht hij heel erg vaak. Soms elk liedje, soms om de 4 liedjes. Ook crasht hij soms met het overzetten van de muziek. Echt heel vervelend. Kinderziektes? Moet ik naar het servicecentre gaan of gaat het over met een firmware update?

[...]

Nee dat kan niet.

[...]

Het valt mee maar het is niet storend. Het is in ieder geval veel duidelijker dan bij de witte aanwezig.
Heeft verder niemand hier last van...? Dat Crashen. :/

[ Voor 5% gewijzigd door Josh op 15-09-2005 20:31 ]

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

GsJosh schreef op donderdag 15 september 2005 @ 20:30:
[...]

Heeft verder niemand hier last van...? Dat Crashen. :/
Gelukkig nog geen last van gehad hier :). Maar wel vervelend als je dat hebt.. Man bij dixons gister zei wel dat het veel voorkwam... Maar kan dat nog komen dat crashen, ook al heb ik er nu geen last van? Of verschilt dat gewoon per ipod?

Ik had vandaag wel even een halve seconde lag tijdens het spelen van Brick, muziek ging wel gewoon door :P

Last.fm

Verwijderd

http://arstechnica.com/reviews/hardware/nano.ars/3

leuke test voor de ipod nano b eetje maf..

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

alsof die nog niet langs geweest is :/

• Kawaii
  • Niet online
Yahs die link is ons allen al bekend ;) Zie bijvoorbeeld: nieuws: iPod Nano ingezet als crash test dummy

• fong06
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03:44
@ D-Cre
eh ik zag dat je je nano had laten graveren.
Hoelang duurde je bestelling intotaal?

Verwijderd

Sorry over het hoofd gezien :X

• ForrestX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 11:45

ForrestX

a click away from satisfaction

erg veel info over uiterlijk, maar waar het allemaal omdraait...eeeh..nou ja..hij is erg mooi maar...

Hoe is het geluid!???

en waarom wel/niet graveren?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ForrestX schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:42:
erg veel info over uiterlijk, maar waar het allemaal omdraait...eeeh..nou ja..hij si erg mooi maar...

Hoe is het geluid!???

Waarom niet: kan nadelig zijn als je em wil verkopen.
Waarom wel: dat zul je zelf moeten beslissen :P

Verwijderd

fong06 schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:32:
@ D-Cre
eh ik zag dat je je nano had laten graveren.
Hoelang duurde je bestelling intotaal?
Ik heb vorige week donderdag 8 sept. besteld, op 11 sept. is die toen verzonden, en vanochtend(15 sept.) om 10u is die aangekomen, het duurt volgens mijn niet veel langer dan zonder gravering. In totaal dus een weekje gewacht(maar mijne moest uit China komen, volgens mij duurt dat langer dan uit Engeland waar ze op dat moment al op waren).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 21:49 ]

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

ForrestX schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:42:
erg veel info over uiterlijk, maar waar het allemaal omdraait...eeeh..nou ja..hij is erg mooi maar...

Hoe is het geluid!???

Het geluid: Ik ben totaal geen audiofiel ofzo, dus hecht er niet teveel waarde aan :P maar ik vind hem prima klinken. Beter dan mijn vorige mp3 speler (waar ik heel soms ruis/storing/gekraak op hoorde). Heb nog met de sennheiser oordopjes van m'n andere mp3 speler geprobeert omdat die van apple niet zo heel goed schenen te zijn, maar ik hoorde geen verschil. Wat betreft geluid ben ik er tot nu toe dus heel tevreden over :)
Ik moet nog even wat verschillende EQ settings uitproberen, daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Wel hoorde ik de bass een beetje vervormen met EQ op Dance en extra lage tonen aan, maar dat kwam misschien omdat mijn accu bijna leeg was :)

Last.fm

• ForrestX

ForrestX

_Ernst_ schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:00:
[...]

Het geluid: Ik ben totaal geen audiofiel ofzo, dus hecht er niet teveel waarde aan :P maar ik vind hem prima klinken. Beter dan mijn vorige mp3 speler (waar ik heel soms ruis/storing/gekraak op hoorde). Heb nog met de sennheiser oordopjes van m'n andere mp3 speler geprobeert omdat die van apple niet zo heel goed schenen te zijn, maar ik hoorde geen verschil. Wat betreft geluid ben ik er tot nu toe dus heel tevreden over :)
Ik moet nog even wat verschillende EQ settings uitproberen, daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Wel hoorde ik de bass een beetje vervormen met EQ op Dance en extra lage tonen aan, maar dat kwam misschien omdat mijn accu bijna leeg was :)
Thnx..eindelijk! Hier kan ik wat mee. 270 euro betalen voor iets dat alleen mooi is gaat me namelijk iets te ver...

• Kawaii
  • Niet online
Ik heb er vanavond naar zitten luisteren met een Sennheiser HD497, en het geluid bevalt me erg goed. De middensectie had net een fractie beter gekund, maar voor zo'n kleine speler is de geluidskwaliteit erg goed te noemen.

• ForrestX

ForrestX

Kawaii schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:08:
Ik heb er vanavond naar zitten luisteren met een Sennheiser HD497, en het geluid bevalt me erg goed. De middensectie had net een fractie beter gekund, maar voor zo'n kleine speler is de geluidskwaliteit erg goed te noemen.
en wanneer ik hem als 'huiskamer' mp3 wil gebruiken. Dus aansluiten op een een versterker? Ervan uitgaande dat de mp3-tje minimaal 192 kbps zijn...Is dat te doen...een cd vervangenr zeg maar?

ben echt Ipod LEEK met hoofdletters zeg maar...

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
ForrestX schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:12:
[...]

en wanneer ik hem als 'huiskamer' mp3 wil gebruiken. Dus aansluiten op een een versterker? Ervan uitgaande dat de mp3-tje minimaal 192 kbps zijn...Is dat te doen...een cd vervangenr zeg maar?

Dat gaat echt wel. In alle reviews is te lezen dat het geluid minstens zo goed is als z'n grote broer. Die grote broer heeft prima geluid, al vinden sommige audiofielen dat in het hele lage gebied iets meer kracht mag, anderen roemen de iPod juist vanwege het neutrale geluid. Maar ja, het punt is dat ie echt ruim voldoet om aan je stereo aan te sluiten.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• stribold
  • Laatst online: 13-09 09:33
Hier nog een paar foto's

De Nano
Afbeeldingslocatie: http://x1.putfile.com/9/25715421484.jpg

Agenda functie
Afbeeldingslocatie: http://x1.putfile.com/9/25715415985.jpg

Contacten
Afbeeldingslocatie: http://x1.putfile.com/9/25715414087.jpg

Spelletjes
Afbeeldingslocatie: http://x1.putfile.com/9/25715412323.jpg

Afbeeldingslocatie: http://x1.putfile.com/9/25715410564.jpg

Afbeeldingslocatie: http://x1.putfile.com/9/25715403972.jpg

Dock Adapter om gebruik te maken van accesoires voor andere ipod's

Afbeeldingslocatie: http://x1.putfile.com/9/25715401498.jpg

• fong06
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03:44
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:48:
[...]

Ik heb vorige week donderdag 8 sept. besteld, op 11 sept. is die toen verzonden, en vanochtend(15 sept.) om 10u is die aangekomen, het duurt volgens mijn niet veel langer dan zonder gravering. In totaal dus een weekje gewacht(maar mijne moest uit China komen, volgens mij duurt dat langer dan uit Engeland waar ze op dat moment al op waren).
eh hoezo moest je die van jouw uit china dan?
of heb je bij die chinese website besteld?
Hmm.. btw Ik wilde eerst ook in china (hongkong). Op de official site stond dat ie 1500 HKD was. Dus rond de 160 euro?
Ik dacht dat je dan ook chinees kon laten graveren, maar was me niet gelukt, Dus tog maar in NL besteld.
Weet jij misschien toevallig of je die chineze characters kan op laten graveren?

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Die van mij is ook uit China gekomen, gewoon via apple.nl.

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

hoe lang duurt dat opladen bij anderen? Ik heb hem zo'n 3 uur op mijn werk aan de kabe; gehad, toen ging ik weg dus helaas neit het volle batterij logo gezien. nu thuis aan mijn pc hangt hij ook al zeker 3 uur maar nog steeds zegt hij van niet loskoppelen. :?

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

ForrestX schreef op donderdag 15 september 2005 @ 22:12:
[...]

Let wel op dat het uitgangsniveau van de iPod vrij laag is. Als je dus geen versterkte ingang op je versterker hebt, moet je het volume vrij ver open draaien, wil je het goed kunnen horen. Ik weet niet of het beter gaat met een dock.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

ErikH schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:48:
hoe lang duurt dat opladen bij anderen? Ik heb hem zo'n 3 uur op mijn werk aan de kabe; gehad, toen ging ik weg dus helaas neit het volle batterij logo gezien. nu thuis aan mijn pc hangt hij ook al zeker 3 uur maar nog steeds zegt hij van niet loskoppelen. :?
Niet loskoppelen betekent dat hij nog 'gemount' is. Je moet 'm in iTunes 'verwijderen' en dan zal dat als het goed is verdwijnen uit het display. Het betekent dus niet dat de batterij nog niet is opgeladen :P.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

ErikH schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:48:
Die "do not disconnect" melding heeft niks met het opladen van de batterij te maken, maar slaat op het feit dat ie verbinding heeft. In iTunes kun je kiezen voor iPod uitwerpen (8)7) en dan komt er gewoon te staan batterij opladen of laden gereed als je hem aan een usb poort laat hangen.
Maar hij zal wel vol zijn na 3 uur, bij mij stond het batterijtje vanmiddag in het rood, maar nadat ik was begonnen met opladen was ie na een uur of 2 weer vol, opladen gaat dus vrij snel :)

woei te laat, misschien voortaan eerst ff op f5 drukken voor ik post :P

[ Voor 6% gewijzigd door _Ernst_ op 15-09-2005 23:56 ]

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoRRoN schreef op donderdag 15 september 2005 @ 09:13:
Was er dus om kwart over 2.
Was de eerste die hem kocht, kreeg er geen mooi tasje bij enzo, maar wel voor €60,00 2 jaar extra (Dixons) garantie erop.
Ik zou maar zo snel mogelijk terug gaan naar Dixons. De verzekering die jij hebt afgesloten is ten eerste 15 euro te duur en ten 2e heb je de verlengde fabrieksgarantie verzekering afgesloten welke Dixons niet meer in het pakket heeft. Sinds 3 weken hebben ze een nieuw verzekeringsbedrijf en heb je voor 45 euro 3 jaar lang (vanaf dag van aankoop) garantie op alles, ook valschade en diefstal en bijv. zandschade van een bezoek aan het strand.

Ik begrijp het trouwens niet dat je deze verzekering nog hebt kunnen afsluiten? Je komt uit Leeuwarden zag ik aan je studentenkaart op de foto? Ik heb hem ook in leeuwarden gekocht en 210 euro voor de ipod 2 gig betaald en 45 euro voor 3 jaar verzekering op alles inclusief val en diefstalschade...

De verzekering die je nu hebt dekt praktisch niks. Als je schermpje kapot is, dan heb je pech en kan je de ipod weggooien (ik had die verzekering ook eerst bij een vorige ipod).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 12:33:
Vraagjes.....

Hoe ziet de klok eruit....de screensaver als het ware...is dat nu een analoge klok geworden of nog steeds het digitale gevalletje? piccie misschien :)
thnx
De klok is geen screensaver, althans volgens mij niet. Maar er zit niet echt een handleiding bij,althans niet als boekje en de cd heb ik niet bekeken.

Als je in het menu naar settings gaat en dan op main menu klikt, wat kan je hier dan mee? Alles staat op off op een paar dingen na. Maar wat als ik alles aanzet bijvoorbeeld? Iemand die dit al doorheeft? Ik begrijp dat stukje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 09:11:
[...]

Als je in het menu naar settings gaat en dan op main menu klikt, wat kan je hier dan mee? Alles staat op off op een paar dingen na. Maar wat als ik alles aanzet bijvoorbeeld? Iemand die dit al doorheeft? Ik begrijp dat stukje niet.
Al die dingen stellen snelkoppelingen voor, als je bijvoorbeeld Klok aanzet, dan komt er in het hoofdmenu een extra koppeling bij naar de klok. Zo kun je dus zelf het begin menu instellen kwa koppelingen.

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Er staat pong op???

* Christoph rent naar apple online shop en bestelt er 1.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Christoph schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 09:21:
Er staat pong op???

* Christoph rent naar apple online shop en bestelt er 1.

:P
't Is geen pong :(. 't Is Arkanoid O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Laatst online: 07:14
gaat dat spel al wat sneller dan op de mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

deze staat misschien al ergens een paar honderd postst terug: filmpje van de intro van de nano door Steve Jobs
http://zdnet.com.com/1606-2-5853023.html
Wel geinig hoe hij het publiek bespeelt als hij de nano uit zijn broekzak haalt

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, die uitspraken ook:
"Here is another, from the company called Creative. I think its called the Zen player"

Alsof hij niet eens weet hoe dat ding heet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uruviel359
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 11:39
Wel geinig hoe hij het publiek bespeelt als hij de nano uit zijn broekzak haalt
http://en.wikipedia.org/wiki/Reality_Distortion_Field
Geen iPod nano voor mij overigens, mijn PDA voloed nog voorlopig. Ergens hoop ik wel dat er binnenkort een vervanging van de Newton komt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Laatst online: 20:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 09:05:
[...]

Ik zou maar zo snel mogelijk terug gaan naar Dixons. De verzekering die jij hebt afgesloten is ten eerste 15 euro te duur en ten 2e heb je de verlengde fabrieksgarantie verzekering afgesloten welke Dixons niet meer in het pakket heeft. Sinds 3 weken hebben ze een nieuw verzekeringsbedrijf en heb je voor 45 euro 3 jaar lang (vanaf dag van aankoop) garantie op alles, ook valschade en diefstal en bijv. zandschade van een bezoek aan het strand.

Ik begrijp het trouwens niet dat je deze verzekering nog hebt kunnen afsluiten? Je komt uit Leeuwarden zag ik aan je studentenkaart op de foto? Ik heb hem ook in leeuwarden gekocht en 210 euro voor de ipod 2 gig betaald en 45 euro voor 3 jaar verzekering op alles inclusief val en diefstalschade...

De verzekering die je nu hebt dekt praktisch niks. Als je schermpje kapot is, dan heb je pech en kan je de ipod weggooien (ik had die verzekering ook eerst bij een vorige ipod).
Als hij de duurdere iPod heeft gekozen (die van 259 euro 4 Gieg dus), is de Garantieverzekering wel 59 euro ;) Uit m'n hoofd (pin me er dus niet op vast, ik weet de bedragen niet precies) kost bij audioapparatuur tot 150 euro de verzekering 34 euro, 151-250 issie 44 euro 250-(nogiets) is het 59 euro. Ja, ik werk bij de Dixons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glaanieboy schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:21:
[...]

Als hij de duurdere iPod heeft gekozen (die van 259 euro 4 Gieg dus), is de Garantieverzekering wel 59 euro ;) Uit m'n hoofd (pin me er dus niet op vast, ik weet de bedragen niet precies) kost bij audioapparatuur tot 150 euro de verzekering 34 euro, 151-250 issie 44 euro 250-(nogiets) is het 59 euro. Ja, ik werk bij de Dixons ;)
weet je waar ik zo een hekel aan heb? aan zaken die doen alsof ze maar 1 jaar garantie geven en je voor 2 jaar extra garantie laten kopen. JE HEBT 2 JAAR GARANTIE OP JE IPOD ! Ook al beweert apple en de verkoper van de mediamarkt/v&d/bcc etc. anders. Dit iis wettelijk geregeld.

Je betaalt nu dus 60 euro voor een extra jaartje garantie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
En hoe wil je die garantie dan claimen, als apple, dixons, v&d vindt van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Vandaag is ook mijn Nano Dock binnen gekomen... een erg degelijk ding. Wat wel jammer is, is dat de dock stroom nodig heeft als je m op een versterker o.i.d. wilt aansluiten. Hij ziet er wel goed uit en is verzwaard!
En een zwarte nano in een witte dock ziet er leuk uit hoor :)

geen pics helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is het een speciaale Nano Dock? Of is het de standaard dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:30:
[...]

weet je waar ik zo een hekel aan heb? aan zaken die doen alsof ze maar 1 jaar garantie geven en je voor 2 jaar extra garantie laten kopen. JE HEBT 2 JAAR GARANTIE OP JE IPOD ! Ook al beweert apple en de verkoper van de mediamarkt/v&d/bcc etc. anders. Dit iis wettelijk geregeld.

Je betaalt nu dus 60 euro voor een extra jaartje garantie....
Ja, maar 2 dingen:
1) Zie het tweede jaar maar te claimen, je hebt er misschien wel recht op (volgens mij is dit een EU richtlijn, geen wet, moet ik ff nakijken), maar het kost je heeeeeeelveel moeite om te claimen. Met de extra garantie is er geen gezeik, gewoon reparatie of omruil (dit laatste is bij Apple vaak het geval, gezien de fixed price die ze hanteren, 229 euro ex btw+verzendkosten!)
2) De Dixons Garantieplan Plus is niet alleen tegen fabrieksfouten, maar ook val-, stoot-, water-, zandschade (hoewel dit laatste onwaarschijnlijk is voor de Nano ;)) en diefstal en verlies is ook gedekt.

Conclusie, het kost je misschien wel extra, maar je heb 3 jaar geen gezeik, plus de extra dingen die ik net al opnoemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

ReCreator schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:45:
Vandaag is ook mijn Nano Dock binnen gekomen... een erg degelijk ding. Wat wel jammer is, is dat de dock stroom nodig heeft als je m op een versterker o.i.d. wilt aansluiten. Hij ziet er wel goed uit en is verzwaard!
En een zwarte nano in een witte dock ziet er leuk uit hoor :)

geen pics helaas...
Maar omdat het dock stroom nodig heeft, betekent dat dan dat je het op een onversterkte ingang van je stereo kunt aansluiten? Dan is de aanschaf van zo'n dock wel nuttig, aangezien ik nu het volume van m'n nano en stereo nagenoeg voluit moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 21:10

sjaakaq

It might get loud

Daedalus schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:50:
[...]

Let wel op dat het uitgangsniveau van de iPod vrij laag is. Als je dus geen versterkte ingang op je versterker hebt, moet je het volume vrij ver open draaien, wil je het goed kunnen horen. Ik weet niet of het beter gaat met een dock.
Jup.

Als je de audiokabel in de hoofdtelefooningang doet dan gaat het zo:
Muziek op iPod-->interne versterker iPod-->hoofdtelefoonuitgang-->versterker stereotoren-->boxen. Dat betekent redelijk lelijk geluid en omdat de iPod versterker zelf weinig versterkt (want oordopjes) moet je je stereo heel hard zetten.

Als je je iPod in het dock zet gaat het zo:
Muziek op iPod-->line-out dock-->versterker stereotoren-->boxen.
Oftewel: maar 1x versterking, dus geen zacht geluidje dat nog een keer versterkt wordt. Op deze manier klinkt het gewoon net zo goed als een CD :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

ECiftci schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:38:
En hoe wil je die garantie dan claimen, als apple, dixons, v&d vindt van niet?
Ehhh... wettelijk vastgesteld :?

Zou hetzelfde zijn als je na een dag terugkomt en zij vinden dat ze geen garantie hoeven te geven...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 21:10

sjaakaq

It might get loud

Overigens vind ik die stopwatch wel goed bedacht eigenlijk; wie kopen dit? Jogggers. En wat willen die? Hun rondjes meten :)

Die screenlock is wel een beetje vaagjes :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:13:
[...]

Ehhh... wettelijk vastgesteld :?

Zou hetzelfde zijn als je na een dag terugkomt en zij vinden dat ze geen garantie hoeven te geven...
Ga jij maar lekker een groots bedrijf als Apple aanklagen omdat ze je geen garantie verlenen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet zo dat Apple (of het bedrijf waar je het apparaat gekocht hebt) alleen garantie geeft als het apparaat nog helemaal 'heel' is, dus zonder beschadigingen die op vallen en dergelijke zaken kunnen wijzen? Dus dat betekent dat je garantie krijgt als er geen krasjes/blutsen op je iPod hebt zitten... zie dat maar eens voor elkaar te krijgen na meer dan een jaar gebruik =)
Ik heb er trouwens de ballen verstand van hoor maar ik denk dat het zoiets is, want het is een garantie op fabricagefouten en dergelijke zodat een bedrijf moeite moet doen om een degelijk apparaat te verkopen dat niet na 6 maanden normala gebruik zomaar de geest geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:48:
Maar is het een speciaale Nano Dock? Of is het de standaard dock?
Afbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/assets/images/reviews_apple/nanox/nano18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/assets/images/reviews_apple/nanox/nano19.jpg

http://www.ilounge.com/in...r-ipod-nano-2gb-4gb-ipod/
leuke review ervan

ik hoop hem vanmiddag te krijgen zondag bestellen vrijdag in huis.. apple store houdt netjes aan zijn regels :D

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Daedalus schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:59:
[...]

Maar omdat het dock stroom nodig heeft, betekent dat dan dat je het op een onversterkte ingang van je stereo kunt aansluiten? Dan is de aanschaf van zo'n dock wel nuttig, aangezien ik nu het volume van m'n nano en stereo nagenoeg voluit moet zetten.
Ik dnek inderdaad dat er in de dock een soort versterker zit... wel jammer eigenlijk, want dan moet je weer de adapter kopen.. weer 30 eu... mja... als je m op je stereo wilt aansluiten is het perfect... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net even lopen spelen met het uploaden van de album art naar de nummers.
dit is wel erg mooi.

probleem is dat ik maar 12 albums op mijn iPod heb en voor de rest zo'n 300 losse nummers.

om van al die losse nummers de art-work van het nummer (album/single/artiest) te zoeken via google is wel ff een klus.

hoe doen jullie dit met de artwork ? wel of niet ( of alleen deels )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ik gebruik daarvoor discogs.com het is nog steeds een klote werk maar ze hebben wel alles wat ik zoek. Er bestaan ook automatische programmas zoals album cover finder (zie versiontracker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:26:
heb net even lopen spelen met het uploaden van de album art naar de nummers.
dit is wel erg mooi.

probleem is dat ik maar 12 albums op mijn iPod heb en voor de rest zo'n 300 losse nummers.

om van al die losse nummers de art-work van het nummer (album/single/artiest) te zoeken via google is wel ff een klus.

hoe doen jullie dit met de artwork ? wel of niet ( of alleen deels )
Geniaal & gratis, ff laten draaien en je hebt artwork voor al je losse nummers (de tags moeten natuurlijk wel kloppen) http://www.yvg.com/itunesartimporter.shtml....

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:40
er zijn allemaal tegenstrijdige berichten over verzekeren :?
is het nou slim om bij de dixons te verzekeren of niet?
die garantie waar davidglimour het over had? is dat incl. diefstal en vallen?
hoeveel moet je nou uitgeven voor die verzekering max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Hoedje schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:36:
[...]

Geniaal & gratis, ff laten draaien en je hebt artwork voor al je losse nummers (de tags moeten natuurlijk wel kloppen) http://www.yvg.com/itunesartimporter.shtml....
Je zou verwachten dat een programma dat zich op iTunes richt ook voor de mac beschikbaar is, maar helaas... Is er ook een mac programma dat dit doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:50:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

http://www.ilounge.com/in...r-ipod-nano-2gb-4gb-ipod/
leuke review ervan

ik hoop hem vanmiddag te krijgen zondag bestellen vrijdag in huis.. apple store houdt netjes aan zijn regels :D
Die is wel mooi ja. De normale dock is veeeel te groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik lees net op HA.org dat de iPod nano niet eens fatsoenlijk VBR mp3 afspeelt. Als het waar is, is het een grof schandaal, immers alle Aziatische concurrenten hebben inmiddels wel een correcte en volledig mp3 implementatie. Als Apple dit opzettelijk doet om hun eigen iTunes/aac formaat te promoten vind ik het een dirty trick. Graag ervaringen van gebruikers met high quality (LAME encoded) variable bitrate mp3 bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

powerguy schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:44:
De garantie waar davidglamour het over had, is de fabrieksgarantie, dus alleen fabrieksfouten, geen dingen van buitenaf (vallen, stoten, diefstal etc). Zoals ik al zei, moet je flink wat moeite doen om het 2de jaar garantie te claimen, het duurt wel een tijd voor de fabrikant zwigt, als ze uberhaupt over te halen zijn.
Het Garantieplan Plus wat Dixons aanbiedt is een volledige dekking tegen vallen-, water-, stootschade, met diefstal en verlies er ook nog bij. De prijzen heb ik eerder opgenoemd, maar die zijn nog onder voorbehoud, aangezien ik de prijzen niet precies uit m'n hoofd weet. Het voordeel van deze verzekering is dat je 3 jaar lang garantie hebt, inclusief de dingen die ik eerder genoemd heb, die zouden normaalgesproken buiten de garantie vallen. Gedurende deze drie jaa, mocht er onverhoopts iets gebeuren met de iPod, ga je lachend naar de Dixons winkel en laat je hun het oplossen. Jij hoeft niets meer te doen, Dixons betaalt alle kosten etc.

Of je het moet doen, dat ik aan jezelf, wat ik weet is dat het extra bedrag wat je betaalt voor de garantie, zich bijna altijd terugbetaalt, zeker in geval van Apple met z'n vaste reparatiekosten. Bel voor de zekerheid een Dixons filiaal in de buurt als je meer informatie wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

wow.... thanks ! ik heb meestal geen albumnaam staan maar hij zoekt gewoon ook op artiestnaam en die is wel altijd gevuld... THANKS !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Henk007 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:07:
Ik lees net op HA.org dat de iPod nano niet eens fatsoenlijk VBR mp3 afspeelt. Als het waar is, is het een grof schandaal, immers alle Aziatische concurrenten hebben inmiddels wel een correcte en volledig mp3 implementatie. Als Apple dit opzettelijk doet om hun eigen iTunes/aac formaat te promoten vind ik het een dirty trick. Graag ervaringen van gebruikers met high quality (LAME encoded) variable bitrate mp3 bestanden.
Hier geen problemen mee, alleen ik meen dat standaard CBR tot 320 gaat, heb het niet kunnen testen met een VBR file die boven de 320 gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig. Ik doe het momenteel met tag&rename, die haalt ook van bijv. amazon de covers op en stopt die in de tag van je mp3, itunes neemt hem dan over.
Als je ook je mp3's wilt hernoemen of van andere tags wilt voorzien zou ik voor tag&rename gaan, maar soms kan die geen cover vinden en dan is dit weer handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powerguy schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:44:
Laat ik je 1 ding zeggen, neem die verzekering! Ik heb een paar maand geleden een ipod mini gekocht, het scherm is gebroken zonder dat ik hem heb laten vallen en apple weigert hem te repareren. De dixons kon mij ook niet meer helpen omdat die aso's van apple mijn garantieperiode hadden afgesloten omdat ik hem abused had. Nou, fijn is dat. Apple schreef me doodleuk na een boze brief dat ik maar een nieuwe moest kopen. Ik had toen niks aan de fabrieksgarantie.

Bij dixons heb je nu een verzekering die wel de valschade dekt. Als je ipod kapot is, dan is het 90% kans dat het door valschade of iets dergelijks komt (Althans, dat zal apple beweren) en heb je dus niks aan de garantie. Voor 45 euro ben je 3 jaar verzekerd van een goede ipod.

Wel gaat na 1 jaar 15% van de nieuwprijs af (moet je bijbetalen) en na 2 jaar 30%, maar dat is normaal en bij elke verzekering zo.

Afsluiten dus als je hem bij Dixons koopt! Die 45 euro bespaart je een berg ellende. Na het kopen van de verzkering bij problemen dus naar Dixons en niet Apple hem laten komen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand inmiddels een site waar je een draaghoesje ofzo kan kopen? Ik heb veel winkels bezocht, maar kan niks vinden. Op internet online kopen kan ik ook met de creditcard, dus als iemand al een winkel weet waar ze te koop liggen?

Zonder hoesje vind ik het link, krijg ik er krassen op enzo en dat is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:21:
[...]

Ga jij maar lekker een groots bedrijf als Apple aanklagen omdat ze je geen garantie verlenen :z
In de voorwaarden van Apple staat zelf, dat de garantie een toevoeging is op de wettelijk garantie.
Dus je hebt gewoon 2 jaar garantie in europa.
bron: http://promo.euro.apple.c...nsumer/salespolicies.html
INDIEN U CONSUMENT BENT, HEEFT DEZE GARANTIE SLECHTS EEN AANVULLENDE WERKING. DEZE GARANTIE SLUIT DE RECHTEN DIE U OP BASIS VAN DE WET HEEFT NIET UIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:38:
En ik vind dit trouwens best nuttig voor het topic. De bestelstatus houdt men gewoon bezig :).
Het gaat erom dat je nuttig bezig blijft, niet zinloos spammen :P
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:38:
Edit2: ik heb nog geen foto's van gegraveerde nano's langs zien komen. Ben erg benieuwd.
Afbeeldingslocatie: http://d-cre.net/ipod/ipod2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:46:
deze zending wordt bij iedereen aanstaande Disndag geleverd !!
Mmmm nog even
wachten dus...beetje jammer.
lowfi schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:51:
[...]

Het is alleen nuttig voor jezelf. Oh De ipod van piet ligt in china. Wat heb ik aan die bullshit.
Zeikerd :).

Dat ziet er trouwens wel chique uit jogm.
Ow zie net dat die foto al in het topic stond. Vast overheen gekeken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Henk007 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:07:
Hmm, ik dacht dat alleen Sony zich van zulke taktieken bediende (spelen MP3's op hun MD spelers ook niet helemaal kosjer af).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 19:17
Ik heb dit topic even ontdaan van de postings over het vervoer van de Ipods, willen jullie dit in het vervolg achterwege zoals ook al eerder vermeld in dit topic:

Misschien is het jullie nog niet opgevallen, maar het is bijzonder oninteressant om telkens te lezen wie nu weer een iPod nano besteld is, welke kleur die heeft, en in welke stad 'ie is.
Bij deze 't verzoek dit soort opmerkingen achterwege te laten, aangezien het nogal een dooddoener is voor interessante discussies over de iPod nano, de batterijduur en andere ervaringen.
Natuurlijk is 't wel leuk om als je je iPod binnen hebt, te vertellen wat je van het ding vindt, en eventueel een foto te posten, maar probeer meer te zeggen dan alleen "Woei! hij is binnen!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Nu nog OGG Vorbis support en ze hebben dr weer een klant bij :Y)

* Borromini houdt er niet van dat de kapitalisten van Apple those freaking proprietary formats aanbieden en voor de rest niks

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leon1e schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:25:
Ik heb dit topic even ontdaan van de postings over het vervoer van de Ipods, willen jullie dit in het vervolg achterwege zoals ook al eerder vermeld in dit topic:
Kunnen we daar op een andere plaats dan niet een topic over beginnen? Ik vond het bijvoorbeeld erg handig om te horen dat iemand anders naar TNT had gebeld en nou weet ik dus dat ik nog even moet wachten.
Dan zijn jullie ook meteen van ons af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog maar een fotootje dan:

Afbeeldingslocatie: http://d-cre.net/ipod/ipod4.jpg

Gisteravond had hij even kuren, ik was aant uitvinden hoe die slideshow werkt(weet het trouwens nog niet) en plotseling ging die naar t hoofdmenu en viel uit, toen deed ik hem weer aan en ging die weer naar foto's voor paar sec. en daarna ging de muziek happeren, toen heb ik hem maar uit gedaan. Vanochtend was er niks mis meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 17:10:
Hier nog maar een fotootje dan:

[afbeelding]

Gisteravond had hij even kuren, ik was aant uitvinden hoe die slideshow werkt(weet het trouwens nog niet) en plotseling ging die naar t hoofdmenu en viel uit, toen deed ik hem weer aan en ging die weer naar foto's voor paar sec. en daarna ging de muziek happeren, toen heb ik hem maar uit gedaan. Vanochtend was er niks mis meer mee.
Wel vet die ingegraveerde tekst! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe ziet het schermpje eruit als je een liedje afspeeld zonder afbeelding ? foto mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 23:15
Even enkele vragen:

1. Bij iTunes kun je kiezen om nummers in elkaar over te laten lopen. (Aan het einde van het liedje, hoor je het begin van het volgende liedje. Kan dit ook op de iPod?

2. Je kunt bij iTunes ook een foto kiezen voor een album. Kost dit veel extra geheugen op je iPod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 19:17
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 16:37:Kunnen we daar op een andere plaats dan niet een topic over beginnen? Ik vond het bijvoorbeeld erg handig om te horen dat iemand anders naar TNT had gebeld en nou weet ik dus dat ik nog even moet wachten.
Dan zijn jullie ook meteen van ons af :).
Dat de levertijd soms behoorlijk hoog op kan lopen bij Apple daar zijn we van op de hoogte. Maar het heeft totaal geen zin om hier te vermelden wanneer je iPod binnen komt, je kunt de levertijden namelijk niet met elkaar vergelijken omdat de omstandigheden altijd anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is absoluut niet waar, we zeiden juist "He bij mij staat PRECIES hetzelfde" en het was niet weer wanneer hij wordt bezorgd er stond alleen een messega van VertraginG ! en toen ben ik dus TNT gaan bellen en die zei dat ik de zoveelste al was,

Dinsdag liggen ze dus in de Bus !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:43
Als ik het goed heb is het met wat voor een iPod dan ook niet mogelijk om hem als het ware als een harde schijf te geebruiken. Ik doel hiermee op dat als je muziek op de iPod zet anders dan iTunes dat je de muziek niet af kunt spelen net zoals met de foto's.

Ik zie liever dat je alles gewoon er op kan zetten zonder iTunes en dat alles het dan doet.

Kan, als diet waar is of niet even bevestigd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:30:
Als ik het goed heb is het met wat voor een iPod dan ook niet mogelijk om hem als het ware als een harde schijf te geebruiken. Ik doel hiermee op dat als je muziek op de iPod zet anders dan iTunes dat je de muziek niet af kunt spelen net zoals met de foto's.

Ik zie liever dat je alles gewoon er op kan zetten zonder iTunes en dat alles het dan doet.

Volgens mij kan dit niet, want alle nummers moeten via iTunes(of zo'n soort andere proggy) gesynchroniseerd worden met de iPod.

Ik zal kijken of ik vanavond nog een fotootje kan plaatsen van het scherm als er geen plaatje bij staat. Het is eigenlijk gewoon de titel, album, artiest onder elkaar, verder niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Dagg schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:30:

Volgens mij kan dat wel met linux pod. Weet alleen niet of dat het al doet op de nano. iTunes is echt niet zo erg als je denkt trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:36:
[...]

Volgens mij kan dat wel met linux pod. Weet alleen niet of dat het al doet op de nano. iTunes is echt niet zo erg als je denkt trouwens ;)
met itunes is niks mis mee. er staat geen microsoft op... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 18:43:
hoe ziet het schermpje eruit als je een liedje afspeeld zonder afbeelding ? foto mss?
Niks bijzonders, gewoon titel enzo:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66447/full.jpg

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Net ff bij de Dixons gekeken... hadden ze um niet meer :(
Naja dan wil ik em wel via internet bestellen, maar je kunt alleen betalen via creditcard :? Niet via overmaken oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MyNameIs schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:50:
Net ff bij de Dixons gekeken... hadden ze um niet meer :(
Naja dan wil ik em wel via internet bestellen, maar je kunt alleen betalen via creditcard :? Niet via overmaken oid :?
Dat is bij lang niet alle winkels zo, bij de meeste kun je gewoon onder rembours of via overmaken.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Misschien is het jullie nog niet opgevallen, maar het is bijzonder oninteressant om telkens te lezen wie nu weer een iPod nano besteld heeft, welke kleur die heeft, en in welke stad 'ie is.

Bij deze 't verzoek dit soort opmerkingen achterwege te laten.