powerguy schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:44:
er zijn allemaal tegenstrijdige berichten over verzekeren
is het nou slim om bij de dixons te verzekeren of niet?
die garantie waar davidglimour het over had? is dat incl. diefstal en vallen?
hoeveel moet je nou uitgeven voor die verzekering max?
De garantie waar davidglamour het over had, is de fabrieksgarantie, dus alleen fabrieksfouten, geen dingen van buitenaf (vallen, stoten, diefstal etc). Zoals ik al zei, moet je flink wat moeite doen om het 2de jaar garantie te claimen, het duurt wel een tijd voor de fabrikant zwigt, als ze uberhaupt over te halen zijn.
Het Garantieplan Plus wat Dixons aanbiedt is een volledige dekking tegen vallen-, water-, stootschade, met diefstal en verlies er ook nog bij. De prijzen heb ik eerder opgenoemd, maar die zijn nog onder voorbehoud, aangezien ik de prijzen niet precies uit m'n hoofd weet. Het voordeel van deze verzekering is dat je 3 jaar lang garantie hebt, inclusief de dingen die ik eerder genoemd heb, die zouden normaalgesproken buiten de garantie vallen. Gedurende deze drie jaa, mocht er onverhoopts iets gebeuren met de iPod, ga je lachend naar de Dixons winkel en laat je hun het oplossen. Jij hoeft niets meer te doen, Dixons betaalt alle kosten etc.
Of je het moet doen, dat ik aan jezelf, wat ik weet is dat het extra bedrag wat je betaalt voor de garantie, zich bijna altijd terugbetaalt, zeker in geval van Apple met z'n vaste reparatiekosten. Bel voor de zekerheid een Dixons filiaal in de buurt als je meer informatie wilt