iPod nano

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.675 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-GeaR schreef op zondag 11 september 2005 @ 09:55:
Waar kan ik dan de korting voor studenten activeren bij de store van apple?
http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/routingpage.html

en

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlInd

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
Hoedje schreef op zondag 11 september 2005 @ 09:46:
[...]

Ergens zie je het wel terug. De nano heeft namelijk ook een nano grotekleine accu.
ja en een kleurenscherm natuurlijk. toch zou een speeltijd van rond de 20 uur (net als de microdrive concurrentie) wel betere reclame zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Daedalus schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:47:
[...]

Er werdt gevraagd of het alleen mogelijk was om de nano op te laden met USB. Dat is niet zo, je kunt de nano ook opladen via Firewire. Het syncen gaat echter alleen via USB. Als we de specificaties er ook bij halen staat dat er ook gewoon:
[...]

[...]

bron
Oh oke dat wist ik niet sorry.

Wie heeft zn nano laten graveren? Ik zit er wel over na te denken, maar dan moet ik langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
b schreef op zondag 11 september 2005 @ 03:49:
Ik heb ff een noob vraagje |:(

wat zijn nou de verschillen + voordelen en nadelen tussen een flash mp3 speler en een harddisk mp3 speler?

en 260 euro voor een 4 gig ipod nano? das wel uber veel. voor diezelfde prijs heb je een iriver H10 met 1 gig meer aan capaciteiten en een harddisk speler. daarnaast bevat deze ook een fm functie. ik wind het wel jammer dat de ipod nano dit niet heeft. en daarnaast is er ook een ipod mini. voor 200 euro heb je al een mini met 4 gig aan geheugen. erg onlogisch allemaal alhoewel de ipod nano net zo veel kan als de grotere broers van de nano.

maar ja ik moet wel toegeven dat de ipod nano erg goed uit ziet.
Het grotere voordeel van een flash-mp3-speler: hij kan kleiner zijn :). Nee serieus, een flash-mp3-speler heeft geen bewegende onderdelen (harddisk anyone) die kunnen slijten, slaat niet over, beschadigd intern niet als je hem laat vallen (bouncing harddisks enzo) etc. etc.

Daarnaast is 260 euro voor een 4 gb _flash_ mp3-speler helemaal niet veel geld. Als je het gaat vergelijken met harddisk mp3-spelers misschien wel ;) Als je er een FM-unit ingaat bouwen dan wordt dat ding weer groter, en laat het idee van de nano nou net zijn dat het ding zo klein is ;)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem_co
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-01-2022
super-muffin schreef op zondag 11 september 2005 @ 10:32:
[...]

Wie heeft zn nano laten graveren? Ik zit er wel over na te denken, maar dan moet ik langer wachten.
Wel overgedacht, niet gedaan hij valt bijna niet meer te verkopen mocht ik er genoeg van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 8% studentenkorting geld dat voor altijd? ( zolang je student bent dan :9 )
of is dat gewoon een of andere actie?
ik wil wel een nano hebbe, maar wil eigenlijks eerst nog ff sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem_co
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 10:46:
die 8% studentenkorting geld dat voor altijd? ( zolang je student bent dan :9 )
of is dat gewoon een of andere actie?
ik wil wel een nano hebbe, maar wil eigenlijks eerst nog ff sparen.
Geld volgensmij gewoon altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:29

Hertog

Aut bibat, aut abeat

tommy6 schreef op zondag 11 september 2005 @ 09:19:
[...]

Okee, bedankt. Apple zegt namelijk nergens dat je dit op de tnt site kan controleren.
Staat in de e-mail die je kreeg als bevestiging van je bestelling nergens een link naar de trackersite dan?
litemotiv schreef op zondag 11 september 2005 @ 09:25:
[...]

flash heeft geen bewegende onderdelen (dus minder breekbaar), is lichter en verbruikt minder energie (hoewel je dat laatste bij de nano niet echt terugziet). flash is alleen een stuk duurder per gigabyte.
Inderdaad, je kunt een nano gewoon niet vergelijken met een hdd-speler. Kijk voor de gein eens hier naar: Een 4 GB flash drive kost 300 euro, een 4 GB Compact Flash kaartje 210 euro en een 2 GB flash speler al [url= pricewatch: Cowon iAudio 5, 2GB (USB 2.0, Radio)]310 euro[/url]. 269 euro voor een 4 GB flash speler met kleurenscherm is dus absoluut niet duur.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

litemotiv schreef op zondag 11 september 2005 @ 10:20:
[...]

ja en een kleurenscherm natuurlijk. toch zou een speeltijd van rond de 20 uur (net als de microdrive concurrentie) wel betere reclame zijn geweest.
Sure alles wat groter is, is meestal beter? De batterijduur is in het geval van de iPod nano. Is een groot deels afhankelijk van de grote. Had Apple een batterij duur van 20 uur gehad? Goed, dan moet de formaat van de iPod nano wel aangepast worden. Maar dan wordt concept (impossibly small) wel aangetast.
Om de iPod nano niet te klein of te groot te maken, zijn ze uiteindelijk op 14 uur gekomen :? Wat absoluut een redelijke batterijduur is voor zijn formaat :)
Dat vind ik het geweldige van Apple, het ontwerp is belangrijker dan allerei stoere specs 8)
En iedere keer flikken ze het weer, het zijn tovenaars 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door O.D.Smolik op 11-09-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesssss, ik krijg net een mail van Apple dat mijn exemplaar verzonden is :Y

Er wordt uit gegaan van een levertijd van 2-3 werkdagen, deze week zou ik hem moeten hebben dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

super-muffin schreef op zondag 11 september 2005 @ 10:32:
[...]

Oh oke dat wist ik niet sorry.

Ik heb er ook even over zitten denken, maar toch maar niet gedaan vanwege de langere levertijd en het feit dat ie toch minder makkelijk doorverkoopbaar word. En ik vind het wel leuk om hem helemaal origineel te houden :)

En over die batterij duur, ik vind die ruim genoeg in mijn geval. Ik sta 's morgens op, kan de hele dag non-stop (!) muziek luisteren, en dan kan ik hem 's nachts weer opladen. En dat is een vrij onrealitische situatie. Ruim voldoende dus voor mij :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
O.D.Smolik schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:05:
[...]

Sure alles wat groter is, is meestal beter? De batterijduur is in het geval van de iPod nano. Is een groot deels afhankelijk van de grote. Had Apple een batterij duur van 20 uur gehad? Goed, dan moet de formaat van de iPod nano wel aangepast worden. Maar dan wordt concept (impossibly small) wel aangetast.
Om de iPod nano niet te klein of te groot te maken, zijn ze uiteindelijk op 14 uur gekomen :? Wat absoluut een redelijke batterijduur is voor zijn formaat :)
Dat vind ik het geweldige van Apple, het ontwerp is belangrijker dan allerei stoere specs 8)
En iedere keer flikken ze het weer, het zijn tovenaars 8)7
Imho heb ik liever stoere specs, liever meer functionaliteit dan een zo klein mogelijk ding.
Al vind ik deze speler toch wel geslaagd, het is een volwaardige muziekspeler, en 14 uur batterijduur is gewoon redelijk (als ie dat ook haalt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betekent de release van deze Ipod dat de normale Ipod Mini 4GB uit de winkel rekken zullen verdwijnen? of zal de normale Ipod mini 4GB mssn een prijsverlaging krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Hertog schreef op zondag 11 september 2005 @ 10:58:
[...]

Staat in de e-mail die je kreeg als bevestiging van je bestelling nergens een link naar de trackersite dan?

[...]
Nee, alleen naar de status site van apple zelf.

Heb de mijne wel laten graferen. Hij is binnen twee dagen opgestuurd, dus zo veel langer duurt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het graferen,
Ik heb dat dus wel gedaan he :) ik ga dat ding toch niet verkopen, er komt zo'n grote overschot van in de loop der tijd, mij 2gb versie is dan ook niet zoveel meer waard en trouwens schrijf ik hem toch in een jaartje af, dus dacht ik " laat ik er maar wat cools in graferen " :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:17:
[...]

Imho heb ik liever stoere specs, liever meer functionaliteit dan een zo klein mogelijk ding.
Al vind ik deze speler toch wel geslaagd, het is een volwaardige muziekspeler, en 14 uur batterijduur is gewoon redelijk (als ie dat ook haalt).
Meeste consumenten denken daar anders over :) Dat is nou juist de kracht van Apple's ontwerpen, strak, simpel en toch functioneel.

Meerendeel van de mensen zou die extra's toch niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:22

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik had dus een vraagje over de audio kwaliteit.
Heb nu een review gevonden die het getest heeft.
http://www.pcmag.com/article2/0,1895,1857405,00.asp
On our formal tests, the iPod nano actually outperformed the 6GB iPod mini, with a slightly cleaner signal and better response in the lowest octave than its predecessor. Our square-wave test also showed that the output stage is significantly stronger than the mini's when loaded with Apple's stock earbuds but not as strong as that of the iPod shuffle, which has a different type of output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:18
die review is wel ontzettend optimistisch. Maarja klinkt goed ik moet alleen nog een weekje of 2 wachten op de mijne denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo 2 weken? Hij is toch al leverbaar binnen 5 dagen? Althans dat staat er bij mij, alleen dat keykord is pas over 4 weken leverbaar :| ( wat ik trouwens een slechte zaak vindt ) maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik werk bij elektric City V&D en daar kan ik een hele mooie korting krijgen. Daarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha vandaar :) . Toch vindt ik het wel jammer van het keykord :( 4 weken :| Jeetje wat een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag hopen dat ze snel zwarte oordopjes leveren bij een zwart model Nano. Beetje jammer dat ze alleen de witte leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

b schreef op zondag 11 september 2005 @ 03:49:
Ik heb ff een noob vraagje |:(

wat zijn nou de verschillen + voordelen en nadelen tussen een flash mp3 speler en een harddisk mp3 speler?

en 260 euro voor een 4 gig ipod nano? das wel uber veel. voor diezelfde prijs heb je een iriver H10 met 1 gig meer aan capaciteiten en een harddisk speler. maar ja ik moet wel toegeven dat de ipod nano erg goed uit ziet.
tsja of je haalt de iPod 20 gig voor 300 euro :)
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:20:
betekent de release van deze Ipod dat de normale Ipod Mini 4GB uit de winkel rekken zullen verdwijnen? of zal de normale Ipod mini 4GB mssn een prijsverlaging krijgen?
jep, steve jobs zei zoiets van, about the iPod mini... the best sold mp3player in the world, blabla, "we're going to replace it 8) "
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:26:
Over het graferen,
Ik heb dat dus wel gedaan he :) ik ga dat ding toch niet verkopen, er komt zo'n grote overschot van in de loop der tijd, mij 2gb versie is dan ook niet zoveel meer waard en trouwens schrijf ik hem toch in een jaartje af, dus dacht ik " laat ik er maar wat cools in graferen " :)
ok dude, maar wát staat er nu dan?! :X
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:03:
Mag hopen dat ze snel zwarte oordopjes leveren bij een zwart model Nano. Beetje jammer dat ze alleen de witte leveren :(
als ik de zwarte nano zou bestellen, zou ik echt geen zwarte dopjes willen hoor. apple is wit, apple's dopjes herken je overal _O_ das lijp! alleen jmmr dat er bij de psp ook witte dopjes zitten, maar goed. ik weet wel dat ze er geen alleenrecht op hebben, maar het is wel echt een trent

[ Voor 20% gewijzigd door johnneman op 11-09-2005 13:13 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere reden voor Apple om de mini er uit te gooien is dat de Mini nogal veel gekopieerd wordt door andere MP3 speler fabrikanten, daarom komen ze nu met een hele nieuwe die de mini vervangt.

Vind het wel humor, de concurentie wil ze na doen, Apple gooit de zijne er gewoon doodleuk uit :P

En over de oordopjes: Ik vind het juist wel stijlvol, witte oordopjes bij een zwarte speler :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

_Ernst_ schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:17:
[...]

Ik heb er ook even over zitten denken, maar toch maar niet gedaan vanwege de langere levertijd en het feit dat ie toch minder makkelijk doorverkoopbaar word. En ik vind het wel leuk om hem helemaal origineel te houden :)

En over die batterij duur, ik vind die ruim genoeg in mijn geval. Ik sta 's morgens op, kan de hele dag non-stop (!) muziek luisteren, en dan kan ik hem 's nachts weer opladen. En dat is een vrij onrealitische situatie. Ruim voldoende dus voor mij :)
over doorverkoopbaarheid: je laat hem net voor het einde van je garantieperiode even op de grond vallen (kan gebeuren) of ontkoppelt hem een paar keer als er staan dat je dat niet moet doen. de iPod crasht en je doet beroep op je garantie. je krijgt een spliternieuwe ongegraveerde weer terug. het overkwam mij per toeval (ja, eerlijk waar) maar het werkt prima. je verkoopt dan niet een jaar oude gebruikte, maar een splinternieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 20:57

Tenesmia

First Sergeant

T-H schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:43:
[...]

over doorverkoopbaarheid: je laat hem net voor het einde van je garantieperiode even op de grond vallen (kan gebeuren) of ontkoppelt hem een paar keer als er staan dat je dat niet moet doen. de iPod crasht en je doet beroep op je garantie. je krijgt een spliternieuwe ongegraveerde weer terug. het overkwam mij per toeval (ja, eerlijk waar) maar het werkt prima. je verkoopt dan niet een jaar oude gebruikte, maar een splinternieuwe.
Dit vind ik dus zo een lage manier van handelen, een jaar of zelfs langer naar tevredenheid genieten van een goed product van een fabrikant, en dan aan het eind even snel uit trieste zuinigheid de fabrikant laten opdraaien voor het gat in je eigen hand ... ronduit trieste tip, doet me ook twijfelen aan
de 'echtheid' van het gebeurde ongelukje met je Ipod ... wat een mentaliteit.

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik vind hem best mooi, maar één ding verbaast met telkens weer. Hoe is het toch mogelijk dat consumenten een ingebouwde, niet door de enduser verwisselbare batterij accepteren. Lithium-ion accu's hebben een levensduur van enkele honderden ont- / oplaadcycli. Wat doe je met je ipod nano als je speelduur bijvoorbeeld nog maar een uur is door een versleten accu ? Voor 50 Euro opsturen en een nieuwe erin laten zetten? De hele ipod in de kliko en weer een nieuwe kopen ?
Zelf koop ik alleen maar portable spelers waar een AA of AAA cel in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Henk007 schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:55:
Ik vind hem best mooi, maar één ding verbaast met telkens weer. Hoe is het toch mogelijk dat consumenten een ingebouwde, niet door de enduser verwisselbare batterij accepteren. Lithium-ion accu's hebben een levensduur van enkele honderden ont- / oplaadcycli. Wat doe je met je ipod nano als je speelduur bijvoorbeeld nog maar een uur is door een versleten accu ? Voor 50 Euro opsturen en een nieuwe erin laten zetten? De hele ipod in de kliko en weer een nieuwe kopen ?
Tsja, in dit geval is het gewoon een kwestie van afwegen: Zo klein als 't ding nu is kun je hem nooit maken met verwisselbare batterijen, omdat die nu eenmaal veel groter zijn.

De levensduur van zo'n lithium-ion is voor veel mensen ook gelijk aan de economische levensduur van 't product, dus kiezen ze daar voor :) Voor de accu echt zo versleten is dat 'ie nog maar een uur speelt ben je tenslotte wel 5 jaar verder bij normaal gebruik.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

Kuijpmans schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:51:
[...]

Dit vind ik dus zo een lage manier van handelen, een jaar of zelfs langer naar tevredenheid genieten van een goed product van een fabrikant, en dan aan het eind even snel uit trieste zuinigheid de fabrikant laten opdraaien voor het gat in je eigen hand ... ronduit trieste tip, doet me ook twijfelen aan
de 'echtheid' van het gebeurde ongelukje met je Ipod ... wat een mentaliteit.
je mag twijfelen aan mijn ongelukje.. hij was echt kapot en de nieuwe is nog niet verkocht - ik zat te wachten tot de mini met kleurenscherm uitkwam (tegenvaller voor mij dus deze week gezien de behuizing van de mini vele malen beter was dan de krasgevoelige gewone behuizing) en heb om de nieuwe een iSkin gedaan (zodat ik hem straks, als ik toch maar een Nano koop) deze krasvrij kan verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Laatst online: 14:36
Dat hebben veel mensen dus ook bij digicams, zelf heb ik daar ook liever AA. Een ander ding is dat ik niet zou weten welke HD player AA of AAA ondersteunt. En ja dit is dan wel geen HD player maar verder zijn er geen flash players met zo veel ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Lekker een verlengde garantie nemen voor iets van 20 euro dan kun je lkkr terug naar apple met je nano!

Verlengde garantie bedrag is niet het bedrag dat je betaald bij Apple. Ik werk dus bij Electric City van de V&D en daar krijg je voor €23,- een extra jaar garantie op je Ipod Nano maar de garantie loopt nogsteeds via Apple zelf wat betekend dat je dus gewoon online het formulier in kan vullen waarna UPS/TNT hem bij jou thuis op komt halen en binnen een week weer retourneert naar hetzelfde adres!

[ Voor 22% gewijzigd door Limbeckx op 11-09-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Laatst online: 12-09 19:55
Mijnes komt gegrafeerd en al als het goed is dinsdag binnen.

Mischien dat ik een paar pica's :P kan posten als ik een camera kan regelen :)

btw: is er uberhaubt wel intresse in foto's?

[ Voor 17% gewijzigd door Bliep op 11-09-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:26:
Over het graferen,
Hoe veel langer moet of moest je wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

T-H schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:43:
[...]

Dat je dit serieus als optie overweegt vind ik eigenlijk te schandalig voor woorden :/
Kijk, zo iets kan per ongeluk gebeuren, dat is nu eenmaal zo, maar als je dit echt met opzet gaat proberen verdien je het wat mij betreft gewoon om 'm permanent kwijt te raken. Apple hoef namelijk helemaal geen garantie te verlenen als het geen fabricagefout betreft (en dat je iPod kapot kan vallen is geen fabricagefout, maar je eigen schuld). Wees blij dat Apple zo coulant is dat ze 'm alsnog vervangen, en ga daar niet op zo'n smakeloze manier misbruik van maken.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er een AA/AAA batterij in gaat plaatsen kan hij natuurlijk nooit zo dun worden :), alleen gebruikerswisselbaar zou wel handig geweest zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik weet niet of dat haalbaar is hoor. 4 gb aan muziek dus waarschijnlijk grote buffer dan nog een 1,5" kleuren lcdscherm en dan nog eens een batterijduur van 10 uur op een AAA batterijtje. Ik neem aan dat we het niet over AA batterijen hebben. Die zijn namelijk 2x dikker dan de mp3 speler zelf :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:06

Graveheart

Say what?

Bliep schreef op zondag 11 september 2005 @ 14:47:
btw: is er uberhaubt wel intresse in foto's?
Voor mooie foto's van mooie aparaten is altijd interesse. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
Behoort het bespreken van dit soort zaken niet gewoon onder "Criminele praktijken"?

ontopic:
Ik hoop de nano ook een dezer dagen te gaan bestellen, maar zou graag wel een zwarte dockingstation bij willen hebben..
Hopelijk dat Apple dit nog gaat doorvoeren.. :)

edit:

@Kuijpmans
De meesten, die hierop worden gewezen, zullen het toch gooien op 'lysdexie' ;)

[ Voor 17% gewijzigd door NewbieNeo op 11-09-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Modbreak:Ik heb even de laatste paar reacties van de discussie over het oplichten van Apple door te frauderen met garantie verwijderd, omdat deze discussie niet in dit topic thuis hoort, en we als Gathering of Tweakers niet mee wensen te doen aan dit soort praktijken, noch dit willen aanmoedigen.

Bij deze het verzoek weer terug on-topic te gaan :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Ik las overigens dat iemand beweerde dat in feb 2006 de 2nd gen Nano's uit komt, mag ik de bron weten? Ik zit er aan te denken mezelf met kerst een leuk cadeautje te geven maar als in feb eventueel een nieuwe gen uit komt en deze heeft bv meer opslag, langere baterij duur en wat dan al nog niet meer dan wacht ik misschien NOG wat langer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Dagg schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:33:
Ik las overigens dat iemand beweerde dat in feb 2006 de 2nd gen Nano's uit komt, mag ik de bron weten? Ik zit er aan te denken mezelf met kerst een leuk cadeautje te geven maar als in feb eventueel een nieuwe gen uit komt en deze heeft bv meer opslag, langere baterij duur en wat dan al nog niet meer dan wacht ik misschien NOG wat langer :p
Tsja, als je zelfs na de introductie van een nieuw product al meteen gaat wachten op een eventuele opvolger, kun je eigenlijk altijd wel bijven wachten :P

Ik kan me niet voorstellen dat er op dit moment al betrouwbare gronden zijn om te geloven in een opvolger van de nano. Het ding is net een week uit man :P

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
dawuss schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:35:
[...]

Tsja, als je zelfs na de introductie van een nieuw product al meteen gaat wachten op een eventuele opvolger, kun je eigenlijk altijd wel bijven wachten :P

Ik kan me niet voorstellen dat er op dit moment al betrouwbare gronden zijn om te geloven in een opvolger van de nano. Het ding is net een week uit man :P
Daar geef ik je volkomen gelijk in maar je weet niet he, vaak ben je te bang... :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Dagg schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:38:
[...]

Daar geef ik je volkomen gelijk in maar je weet niet he, vaak ben je te bang... :P :*)
offtopic:
Ik ken het gevoel, maar 't is een kwestie van instelling. Minder dan 2 maanden nadat ik mijn 20" Cinema Display gekocht had, daalde het ding 200 euro in prijs. Daar kun je van balen, maar je kunt het ook zo bekijken: Voor dat bedrag heb je het gekocht, en was je er gelukkig mee. Je was bereid het product te kopen voor die prijs, het was een goede deal, alleen is 'ie nu nog beter, dus waarom dat veranderen omdat 't nu ineens in prijs gedaald is, of er een nieuwe versie van uit is :)
/rant

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik heb geen bron, maar ik voel aan mijn water dat er begin 2006 een nieuwe generatie Nano's komt. :) Ff filosoferen:

* de 2GB wordt geschrapt omdat van elke 10 verkochte er 7 a 8 van de 4 GB versie zijn
* de 4GB versie krijgt de prijs van de 2GB versie
* en de 8GB versie wordt uitgebracht met een prijs van bijv. 299 euro >:)

Ik onderschrijf de conclusie dat wachten vaak 'zinloos' is, maar ik droom van dit scenario (en de video iPod ipv de normale). :+ Nu nog dromen dat Apple ooit ook een leuke ingebouwde fm-radio mee gaat nemen in het ontwerp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super-muffin schreef op zondag 11 september 2005 @ 14:48:
[...]

Hoe veel langer moet of moest je wachten?
Hoefde niet langer te wachten, het stond nog steeds op 4-5 dagen, maar er staat nu weer dat ze pas verzenden als dat keykord er is :| !! dan duurt het dus 4-5 weken, baluh !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
230 (studenten korting) euro voor een 4 gig nano tja wel aantrekkelijk. voor 250 heb je een iriver h10 (met fm tuner). kan iemand mij objectief vertellen welke de betere keus is (als we niet kijken naar de prijs)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:05
b schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:23:
230 (studenten korting) euro voor een 4 gig nano tja wel aantrekkelijk. voor 250 heb je een iriver h10 (met fm tuner). kan iemand mij objectief vertellen welke de betere keus is (als we niet kijken naar de prijs)?
Dat is geheel afhankelijk van jouw eisen. Om het heel simpel te houden, de iRiver heeft meer functies en meer opslagruimte. De iPod is vooral veel kleiner en heeft een veel mooier design. Maar dat is natuurlijk allemaal heel persoonlijk.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
En H10 Iriver heb je al voor 209 euro hier in rotterdam. Toch ga ik lkkr voor je Nano, waarom?

1) de Ipod nano is kleiner
2) de Ipod nano is naar mijn mening mooier
3) en de Ipod nano is voor mij niet alleen een mp3 speler maar ook een gadget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was van plan om een Ipod Mini te kopen, die kost 199 euro, maar ik denk dat over een tijdje die prijs word verlaagd en heb dus geen zin om 'geript' te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenZ
  • Laatst online: 20-02-2022
Ik las op http://www.macosx.nl/?p=showarticle&art_id=2068 dat de Universal Dock Adapter alleen past op een normale dock, en niet op de dock van een mini......Laat ik nou een dock voor een mini hebben en net een nano hebben besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:23:
Kijk hier eens naar link misschien wordt de keus dan wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:14:
[...]

Hoefde niet langer te wachten, het stond nog steeds op 4-5 dagen, maar er staat nu weer dat ze pas verzenden als dat keykord er is :| !! dan duurt het dus 4-5 weken, baluh !!!
Daarom bestel ik ook een dock later er bij of haal ik die bij de store in Rotterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Laatst online: 12-09 23:25
graferen duurt niet langer, heb ik ook voor gekozen en hij is na 2 dagen al verzonden (vandaag :D:D) dus ik kan hem vanaf morgen zo ongeveer verwachten

De 4 gig black :) past mooi bij mn 8800, zal ook wel ff wat fotos maken als hij er is

[ Voor 11% gewijzigd door okio op 11-09-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
M'n nano is nu volgens tnt in Shenzhen, China. Ben benieuwd hoe snel ie hier zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:57:
ik was van plan om een Ipod Mini te kopen, die kost 199 euro, maar ik denk dat over een tijdje die prijs word verlaagd en heb dus geen zin om 'geript' te worden
Ik denk eerder dat ie over een tijdje niet meer te krijgen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunder schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:52:
[...]

Ik denk eerder dat ie over een tijdje niet meer te krijgen is ;)
ik zit echt heel erg te twijfelen wat te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20
Hertog schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:37:
[...]

Je werkt in een Apple verkooppunt?

Sort of

[...]

Ik mag hopen dat dat niet is om te kiezen welke mooier is en de andere terug te sturen? ;)
Een voor de vrouw en een voor mijzelf. Weet alleen nog niet of ik de zwarte of de witte neem ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 12:29

sjaakaq

It might get loud

Ik koop er geen :) Dit i.v.m. mijn liefde voor 320kbps mp3 ;)

BTW, wat is er zo slecht aan die batterijduur? Een jaar geleden deed de iPod (3G) 8 uur met z'n batterij en vergelijkbare spelers hooguit 16 uur. En daar zaten batterijen in die misschien wel 2 keer zo groot waren...

Ik luister veel naar mijn 4G iPod en hij is nog NOOIT echt leeggeraakt. Meestal ben je binnen de 5 uur ofzo wel weer bij het oplaadpunt. Enige is wellicht een vlucht naar Australië ofzo, die 20 uur oid duurt, maar ja, ik ken jiemand die 14 uur achter elkaar muziek luistert, dus zelfs dan redje het nog wel...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

opladen moet via usb, dat is toch wat minder makkelijk te verkrijgen (zeker onderweg) dan een stopcontact..
vraagje: kun je ook normale data op de ipod zetten, puur als transport dus, soort USB stick functie?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
bedankt voor de reactie mensen:

ipod nano ziet er ongetwijfeld veel beter uit kwa uiterlijk, geen twijfel mogelijk. Maar heb een aantal vragen:

- Ik weet dat alle ipods gebonden zijn aan de itunes. Nou wil ik graag weten of ik ook andere bestanden als tekst bestanden / foto's etc etc zonder bijkomst van software op de ipod nano kan zetten (gewoon via usb).

- Is het mogelijk om de batterijen te vervangen van de ipod nano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

b schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:36:
bedankt voor de reactie mensen:

ipod nano ziet er ongetwijfeld veel beter uit kwa uiterlijk, geen twijfel mogelijk. Maar heb een aantal vragen:

- Ik weet dat alle ipods gebonden zijn aan de itunes. Nou wil ik graag weten of ik ook andere bestanden als tekst bestanden / foto's etc etc zonder bijkomst van software op de ipod nano kan zetten (gewoon via usb).

- Is het mogelijk om de batterijen te vervangen van de ipod nano?
De batterij is niet te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jah, dat zeiden ze van de mini en elke andere ipod ook... Reken maar dat die te vervangen is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MikeyMan schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:42:
Jah, dat zeiden ze van de mini en elke andere ipod ook... Reken maar dat die te vervangen is... ;)
Met een beetje creatief zijn moet het wel lukken denk ik.
Maar dan ben je wel je garantie kwijt als je het zelf doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

objectief2 schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:07:
Ik heb geen bron, maar ik voel aan mijn water dat er begin 2006 een nieuwe generatie Nano's komt. :) Ff filosoferen:

* de 2GB wordt geschrapt omdat van elke 10 verkochte er 7 a 8 van de 4 GB versie zijn
* de 4GB versie krijgt de prijs van de 2GB versie
* en de 8GB versie wordt uitgebracht met een prijs van bijv. 299 euro >:)

Ik onderschrijf de conclusie dat wachten vaak 'zinloos' is, maar ik droom van dit scenario (en de video iPod ipv de normale). :+ Nu nog dromen dat Apple ooit ook een leuke ingebouwde fm-radio mee gaat nemen in het ontwerp ;)
Er zijn op zich nog wel goede redenen om te wachten, waarvan er eentje heel belangrijk is:
- Je koopt een eerste generatie. Mochten er dus kinderziektes inzitten, dan is dat wat minder. Bij een volgende generatie is er redelijkerwijs te verwachten dat deze er uit zijn gehaald, of verminderd zijn.
Nog eentje dan:
- Problemen kunnen zich voor gaan doen op de langere termijn. Accuduur bijvoorbeeld loopt terug.

Met de iPod en de mini waren er ook probleempjes. Accuduur, het wieltje, misschien nog een paar dingen? Ik ben er niet echt van op de hoogte, maar goed.

Ik wacht gewoon nog eventjes en koop 'm dan waarschijnlijk wel :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Ik ga morgen ook een nano bestellen, maar weet nog niet welke kleur. Ik vind zwart mooier, MAAR ben bang dat je net zo snel als op de PSP vinger afdrukken ziet.

Dus als iemand hier een nano binnen heeft kan die dan melden of dit idd een probleem is ?

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik heb de PSP een paar keer geprobeert :S Niet normaal je moet dat ding bijna oppakken met latex handschoenen. Maar laten we ontopic blijven :P Ik hoop idd dat de zwarte nano niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Laatst online: 12-09 20:25
b schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:36:
...
...
Ja, zowel bij Mac als bij Windows word hij herkend als een externe Hdd, ofterwijl je kan zo Documenten, film's, foto's erop zetten. Foto's kun je trouwens ook echt in je iPod library zetten en dan op je iPod bekijken :) Dus ook je iPod aan de tv aansluiten voor een slideshow (Of is dat alleen met de Photo zo?)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:38:
[...]

De batterij is niet te vervangen.
Jij hebt duidelijk de naaktfoto's van de iPod Nano gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevenP schreef op maandag 12 september 2005 @ 07:37:
[...]

Dus ook je iPod aan de tv aansluiten voor een slideshow (Of is dat alleen met de Photo zo?)
De Nano heeft geen AV output dus die support dat niet, jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Laatst online: 18-02 10:51
leokennis schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:40:
Ik koop er geen :) Dit i.v.m. mijn liefde voor 320kbps mp3 ;)
op 320k kan je nog steeds een stuk of 25 albums kwijt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommy6 schreef op zondag 11 september 2005 @ 18:28:
M'n nano is nu volgens tnt in Shenzhen, China. Ben benieuwd hoe snel ie hier zal zijn.
grappig, de mijne is vrijdagochtend verstuurd vanuit engeland en om 5 minuten voor 6 aangekomen in
Eindhoven. Daar zijn ze meteen naar huis gegaan, want hij ligt er nog :-(
Hopelijk sturen ze 'em vandaag nog door naar Amsterdam, heb ik 'em morgen.

Er zijn er maar 2 personen hier die 'em uberhaupt al ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 12-09 21:40
Spannend. Ben benieuwd naar jullie eerste foto's en reviews :)

Ik ga hem zelf eind volgende maand bestellen. Ik denk zwart 4 gb, want met studentenkorting is dat redelijk voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

ik vind het ongeloofelijk balen dat er geen gewone koptelefoon uitgang opzit.

Kan ik hem niet in de auto aansluiten wat ik toch erg vaak zou gebruiken. (radio heeft line in)

anders had ik em zo gekocht.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als er nog mensen zijn die twijfelen aan de stevigheid van de iPod nano: ars technica heeft in een review de nano aan een stress test onderworpen. Naar de garantie kunnen ze nu wel fluiten vanwege 'user abuse' :X.

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 12-09-2005 10:04 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

dread schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:01:

Kan ik hem niet in de auto aansluiten wat ik toch erg vaak zou gebruiken. (radio heeft line in)

Jah, alleen zit dat ding er wel op... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg

Hoe zo niet, volgens mij zit er gewoon een 3,5 jack in hoor

edit: ik heb de review even vluchtig door gelezen en hij wordt alom geprezen de Nano, hij krijgt een 8

Pros:
Very light and tiny, sits very easily in hand and pocket
Extremely durable
Cool new nano-only features (screen lock, world clock, stop watch)
US$200 for 2GB iPod with a color screen and all the bells and whistles is a good deal compared to US$130 1GB iPod shuffle. Great battery life (14hrs)
Charges over USB

Cons:
Tiny screen means it's hard to enjoy looking at photos
Smaller storage capacities than the iPod mini it replaced
Transfer over Firewire not allowed—USB only
Dock adapter, wtf?
No AV output
No remote
Incompatible with mini and normal iPod accessories that require the remote connector.

[ Voor 51% gewijzigd door Dagg op 12-09-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Smaller storage capacities than the iPod mini it replaced
Wat is dan de exacte capaciteit van de Nano? Ik weet dat de Mini 3.7GB aan boord had. Hoeveel minder zou dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Digitizers schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:24:
[...]

Wat is dan de exacte capaciteit van de Nano? Ik weet dat de Mini 3.7GB aan boord had. Hoeveel minder zou dit zijn?
De Mini had je oorspronkelijk in de 4GB versie en in de tweede generatie is daar een 6GB variant bij gekomen. In dat opzicht is de nano kleiner (van 4GB -> 2GB en van 6GB -> 4GB). Effectief blijft daar voor de 4GB versie, net als met de iPod mini ongeveer 3,7GB van over.

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 12-09-2005 10:28 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

er zit wel een hoofdtelefoonuitgang op, maar geen line-out...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Weet iemand trouwens hoe lang het duurt voordat het geld van je rekening wordt afgeschreven als je de nano online bestelt bij apple?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij mij was het na een dag verwerkt (ABN Amro internet bankieren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 12-09 21:40
Daedalus schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:04:
Als er nog mensen zijn die twijfelen aan de stevigheid van de iPod nano: ars technica heeft in een review de nano aan een stress test onderworpen. Naar de garantie kunnen ze nu wel fluiten vanwege 'user abuse' :X.
Zonde! Jammer van die Ipod Nano. Maar wel een vermakelijk stukje tekst :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem_co
Ja heb het geld al 3 dagen geleden overgemaakt en nu nog steeds: "under revieuw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Laatst online: 24-05 15:42
Aardig, die calender en clocks...
nog niemand die heeft opgemerkt dat dit misschien een opmaat is naar een "iPDA"?? Het laat denk ik wel zien dat Apple bezig is met zoiets. Want een calender en wereldklokken is niet iets waar je aan denkt als je een mp3-speler ontwikkelt..

Ohja, en die arstechnica review haalt hopelijk toch wel alle twijfels weg bij mensen die dachten dat het ding niet stevig genoeg was :)

Ohja, nog iets :P Kunnen de gelukkige eigenaren van het apparaatje een paar mooie foto's maken? De Apple foto's zijn altijd mooi, maar toch iets te perfect en niet life-like. Lijken te veel op een 3D-render zeg maar :)

[ Voor 45% gewijzigd door HyperioN op 12-09-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20
RoD schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:43:
[...]

Maar dan ben je wel je garantie kwijt als je het zelf doet.
Laten we even denken WANNEER je ookalweer je batterij ZELF gaat vervangen, de tijd gaat NU in B)
Met een beetje geluk heb ik ze vanmiddag al :9~

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

Ballebek schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:00:
[...]

Laten we even denken WANNEER je ookalweer je batterij ZELF gaat vervangen, de tijd gaat NU in B)
Scherp! :P

Bij BCC hebben ze hem volgens hun site vanaf de 15e. Ben benieuwd, dan zouden ze hem daar eerder hebben als de webshop (mailamac.nl) waar ik hem heb besteld, zou wel mooi zijn :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, werd net even aangebeld: TNT Post!
1 iPod nano voor davidgilmour.....

ga hem ff checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:07:
wow, werd net even aangebeld: TNT Post!
1 iPod nano voor davidgilmour.....

ga hem ff checken...
ow natuurlijk dit:
Pics!!

Kijk toch nog best snel dus... ik denk dat ik em morgen krijg.. op me werk :P heb dat adres als afleveradres gegeven..

Maar nu even ontopic weer...

Ik lees net op Tweaker FP dat Samsung zijn geheugen kan gaan verdubbelen!!
Houd dit in dat we als snelle bestellers beter een jaartje hadden kunnen wachten op de Nano 8Gb?

Mja, zo kun je natuurlijk eeuwig blijven wachten, er komt altijd wat beters uit...

[ Voor 3% gewijzigd door ReCreator op 12-09-2005 13:37 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's mooi, windows herkende hem niet en was zo fijn om de nano even te laten crashen...

de nano was voor 50% opgeladen, wat ik ook doe, doet niets meer. heb ik ook wel eens met mijn ipod gehad. enige methode is de batterij leeg laten lopen.

of is er een snellere manier ? ik kan hem dus niet uitzetten. Anyone ?

p.s. de nano staat nu dus aan maar reageert nergens meer op....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Proberen met de nieuwste ipod software het ding te formatteren misschien?

Balen voor je joh...

op de een of andere manier krijg ik steeds vaker het idee dat producten door de verkleinde ontwikkeltijden, op de markt worden gegooid voordat ze 'af' zijn...

[ Voor 58% gewijzigd door MikeyMan op 12-09-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad.. heb al veel berichten gelezen over nano's die crashen.... geen goede reclame... en echt balen als het jezelf overkomt....

Ik verwacht die van mij eigenlijk elk moment... via www.tnt.nl kan ik zien dat hij *dispatched for delivery* is sinds vannochtend....

Ben is benieuwd of ie gaat crashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:55:
inderdaad.. heb al veel berichten gelezen over nano's die crashen.... geen goede reclame... en echt balen als het jezelf overkomt....

Ik verwacht die van mij eigenlijk elk moment... via www.tnt.nl kan ik zien dat hij *dispatched for delivery* is sinds vannochtend....

Ben is benieuwd of ie gaat crashen...
hmm, hij doet het weer, moest MENU + CENTER indrukken, dat is een reset. Maar windows XP kent hem niet, dat is leuk. Maar me PC zit vol met troep en andere shit, dat wordt dus vanavond even een harde format en re install.
Waar heb je dat gelezen van die crashes van de nano's?

EDIT: hey: hij doet het! Windows 2e reboot deed het hem. Apple en Windows , ik zeg niks :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Heb je de zwarte nano en zoja is hij erg gevoellig voor vingerafdrukken?

Ik sta namelijk op het punt er 1 te bestellen maar twijfel nog tussen zwart en wit...

Heb toch maar de witte besteld :)

Hoelang moet je eigenlijk wachten op de mail van apple waarin de orderbevestiging en gegevens voor het overmaken in staan?

[ Voor 37% gewijzigd door [FrEEzEr] op 12-09-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:55:
Hoe kan je op de site van TNT zien waar het pakketje nu is dan? Ik heb in de orderstatus het nummer invoice nummer gebruikt op de tnt site, ik krijg alleen maar een error?:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Laatst online: 12-09 23:25
[FrEEzEr] schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:55:
Heb je de zwarte nano en zoja is hij erg gevoellig voor vingerafdrukken?

Ik sta namelijk op het punt er 1 te bestellen maar twijfel nog tussen zwart en wit...

Heb toch maar de witte besteld :)

Hoelang moet je eigenlijk wachten op de mail van apple waarin de orderbevestiging en gegevens voor het overmaken in staan?
Bij mij zat er met graferen 2 dagen tussen (bestel en verzendbevestiging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Bij mijn bestelling zit ook een nano dock met ene levertijd van 4 tot 5 weken. Nu staat er in de mail "Opmerking: de bestelling wordt pas geleverd als alle artikelen beschikbaar zijn.".

Nu moet ik dus 5 weken gaan wachten op mijn ipod? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

[FrEEzEr] schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:28:
Bij mijn bestelling zit ook een nano dock met ene levertijd van 4 tot 5 weken. Nu staat er in de mail "Opmerking: de bestelling wordt pas geleverd als alle artikelen beschikbaar zijn.".

Nu moet ik dus 5 weken gaan wachten op mijn ipod? :(
Ik heb ook een dock erbij besteld (donderdag), maar deze was maar weken levertijd. De iPod zelf heeft een levertijd van 5 werkdagen.

Nu heb ik gisteren een mail ontvangen dat alleen de iPod verzonden is en dat de dock later komt.. waneer beschikbaar dus...

Maak je geen zorgen, ze kijken niet op een paar dollar extra voor verzenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

j-w schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:34:
[...]

er zit wel een hoofdtelefoonuitgang op, maar geen line-out...
hmm oke dat maakt het overwegen waard.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:21:
[...]

Hoe kan je op de site van TNT zien waar het pakketje nu is dan? Ik heb in de orderstatus het nummer invoice nummer gebruikt op de tnt site, ik krijg alleen maar een error?:|
Weet ik niet... je moet het tweede nummer gebruiken dat je van apple krijgt te zien op www.apple.com

en dan ingeven.... als je error krijgt wil dat zeggen dat er nog niets ingegeven is bij die order denk ik....

als er op www.apple.com bij jouw order geen info staat.. dan ga je error krijgen op tnt.nl.. althans dat is mijn theorie...

Mijn nano (zwart) heb ik zonet aangesloten... eens kijken of ie goed werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 16:22:
[...]

Weet ik niet... je moet het tweede nummer gebruiken dat je van apple krijgt te zien op www.apple.com

en dan ingeven.... als je error krijgt wil dat zeggen dat er nog niets ingegeven is bij die order denk ik....

als er op www.apple.com bij jouw order geen info staat.. dan ga je error krijgen op tnt.nl.. althans dat is mijn theorie...

Mijn nano (zwart) heb ik zonet aangesloten... eens kijken of ie goed werkt...
Het is geen invoice nummer maar een referentienummer..

Dat helpt :)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Misschien is het jullie nog niet opgevallen, maar het is bijzonder oninteressant om telkens te lezen wie nu weer een iPod nano besteld heeft, welke kleur die heeft, en in welke stad 'ie is.

Bij deze 't verzoek dit soort opmerkingen achterwege te laten.