iPod nano

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.674 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Misschien al gepost, maar voor de mensen die van kleurtjes houden komt ColoreWare PC binnenkort met gespoten Nano's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 18:10
Canaria schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:15:
Flashgeheugen heeft wel een gewicht, maar niet een gewicht per MB ofzo.
Denk maar aan memorycards, of je nu een SD kaart hebt van 16 MB of van 2 GB, dat maakt in het gewicht niet uit.
De vraag geld dan ook voor flashcards...

[ Voor 79% gewijzigd door brehloi op 09-09-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iPod nano is net gelanceerd en mondjes maat komen ze in de winkels te liggen.
Echter in Japan zijn ze er als de kippen weer bij om er een te kunnen kopen.
Normaal vertroetel je zo een mooie gadget en ga je er heel voorzichtig mee om,
echter de Japanners niet: Zij motten weer gaan slopen.Afbeeldingslocatie: http://www.aximsite.com/boards/images/smilies/nuts.gif

Afbeeldingslocatie: http://x4.putfile.com/9/25107445758-thumb.jpg

Japanners hebben er een soort hobby van gemaakt.
Alles wat Apple op de markt brengt in een zeer vroeg stadium gaan zitten slopen om te
zien wat er allemaal aan de binnenkant zit.
Wat aan de binnenkant opvalt is dat alles wel heel klein aan het worden is.
Logisch want de gehele nano is zeer klein.
Elke gaatje en hoekje wordt gevuld met onderdelen.
De meeste ruimte neemt de batterij in en daarna het geheugen.
Alle onderdelen zijn ondergebracht op 6 verschillende hoofd onderdelen
zoals de printplaat, scherm en scrollwheel. Nogmaals een Meesterwerk.
Hoe nou die hele sloop er visueel uitziet kun je hier nalezen.

[ Voor 4% gewijzigd door Canaria op 09-09-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

_Ernst_ schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:50:
Ik heb hem besteld bij mailamac.nl (daar kon het tenminste onder rembours), net een mailtje van terug gekregen dat de levertijd waarschijnlijk 1,5 week is. Kan ik mee leven, maar ik ga morgen nog even langs een zaak hier in eindhoven, misschien dat die het sneller kunnen.

Ik wil hem gewoon hebben _o_
ik had hem meteen besteld via de applestore en vandaag een bericht van apple dat tie is verscheept. ik verwacht hem dus gewoon volgende week in huis......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 11:06
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:50:Hoe nou die hele sloop er visueel uitziet kun je hier nalezen.
Heiligschennis -- en zijn hoofd staat op een foto van de outer shell ;)

Mooi om te zien wat er "maar" nodig is om een leuk product te maken.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:56

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:50:

Hoe nou die hele sloop er visueel uitziet kun je hier nalezen.
En voor de mensen die klaagden over de accuduur: Nee, er kon echt geen geen grotere accu in :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Mooi ding hoor en 4GB op 1 chipje. Hij ziet er erg goed uit en hij kan niet echt kleiner zo te zien. Als ze nou al die losse chipjes gaan integreren in 1 chip dan kan er wellicht nog plaats gemaakt worden voor een grotere accu.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

kiddyl schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:57:
Mooi ding hoor en 4GB op 1 chipje. Hij ziet er erg goed uit en hij kan niet echt kleiner zo te zien. Als ze nou al die losse chipjes gaan integreren in 1 chip dan kan er wellicht nog plaats gemaakt worden voor een grotere accu.
In de 4GB zitten 2 chips van 2 GB :) Zie ook de foto's op deze site.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Blaxje schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:23:
Misschien al gepost, maar voor de mensen die van kleurtjes houden komt ColoreWare PC binnenkort met gespoten Nano's. :)
Dat is wel erg tof zeg, die site. Een zwarte iMac, dat is echt supergeil man :9 _/-\o_.
Afbeeldingslocatie: http://www.colorwarepc.com/_inventoryimages/images/galleryLarge/imac/jet_black.jpg
(alleen die witte keyboardtoetsen vind ik dan weer minder..)

Jammer ook dat het alleen in de USA kan:
Note: Our coloring services are not available for international order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperioN. schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:38:
[...]

Dat is wel erg tof zeg, die site. Een zwarte iMac, dat is echt supergeil man :9 _/-\o_.

(alleen die witte keyboardtoetsen vind ik dan weer minder..)

[...]
[afbeelding]

Wow, dat is gaaf, een grijze powerbook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Canaria schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:03:
Nee, als je de gallery op de Apple site bekijkt, zie je dat er alleen een hoofdtelefoonuitgang aanwezig is, en niet de afstandsbediening aansluiting.
Heel jammer vind ik.
Op zich niet zo heel gek want het ding zelf is nauwelijks groter dan een afstandbediening. Ook gezien de manier waarop je hem op je nek/pols kunt doen, is dat enigszins logisch.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals eerder vermeld heeft Apple vandaag de eerste bestellingen verstuurd. Dus ook naar de winkels denk ik.

Heeft iemand hem al gezien ergens in Nederland? En hoe kan ik zien wat mijn exacte bestelstatus is? Er staat shipped, maar is dat shipped vanuit Steve Job's huis die de pakjes een voor een verstuurd? Waar woont de beste man ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:04:
zoals eerder vermeld heeft Apple vandaag de eerste bestellingen verstuurd. Dus ook naar de winkels denk ik.

Heeft iemand hem al gezien ergens in Nederland? En hoe kan ik zien wat mijn exacte bestelstatus is? Er staat shipped, maar is dat shipped vanuit Steve Job's huis die de pakjes een voor een verstuurd? Waar woont de beste man ? ;)
Shipped = verwachten binnen een paar werkdagen, rond dinsdag of woensdag denk ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Ik heb hem (4GB) vanmiddag op mn werk binnengekregen :)

Woensdagavond besteld, stond 5 werkdagen levertijd. Donderdag een mailtje dat ie verzonden was, levertijd 1-2 dagen. Vandaag binnen. Erg netjes!

Maargoed, wat is hij mooi, klein (heel erg plat) en eenvoudig te bedienen. Ik heb wat pics gemaakt om de grootte aan te tonen. Hierbij was het niet eenvoudig om het heldere scherm leesbaar te houden (dus ik heb de foto met het schermpje aan wat onderbelicht geschoten, en daarna alles behalve het schermpje wat verhoogd qua belichting. Het 2e schermpje is zonder verlichting (alles is dan nog met wat daglicht goed leesbaar). En de derde geeft aan hoe plat hij is.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/iPodNano1_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/iPodNano2_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/iPodNano3_thumb.jpg

Ik ben er in ieder geval erg tevreden mee!

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

More! More! :9~ :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

ja het klokje bv, en zit die outlook agenda hier ook bij?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag dat er ook een soort van speakertje zat in the nano. Wat voor nut heeft dat speakertje? Ik neem aan dat het niet voor muziek wordt gebruikt toch aangezien er gleuven/openingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

hoeveel kracht moet je zetten om de 'nano' door midden te breken? >:)
maar ff serieus... voelt het een beetje stevig aan? ziet er vrij breekbaar uit namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:35
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:31:
ik zag dat er ook een soort van speakertje zat in the nano. Wat voor nut heeft dat speakertje? Ik neem aan dat het niet voor muziek wordt gebruikt toch aangezien er gleuven/openingen zijn.
Voor het scroll-geluidje, het piep-alarm en het bliep-geluidje als je de iPod in z'n dock zet. Is op veel iPods zo :)

[ Voor 58% gewijzigd door The Evil Brain op 09-09-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Okee, ik heb wat meer pics geschoten, het is wel lastig aangezien het scherm zo helder is en het nu relatief donker is binnen...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/iPodNano4_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/iPodNano5_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/iPodNano6_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/iPodNano7_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/iPodNano8_thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/iPodNano9_thumb.jpg

De klokjes zien er mooi uit en je kan er zoveel toevoegen als je wilt. De agenda ziet er ook mooi uit. Ik heb synchronisatie nog niet uitgeprobeert, maar als je op een datum verder klikt kom je in het schermpje waar je de afspraken van die dag ziet staan.

Het 'speakertje' is een piezo element en kan alleen maar piepen of klikken. In het geval van de nano wordt het klik geluidje van de toetsen en het touchsensitive gebruikt. Deze kan je ook uitzetten of alleen op je koptelefoon (of beide) instellen.
airliner schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:37:
[...]
hoeveel kracht moet je zetten om de 'nano' door midden te breken? >:)
maar ff serieus... voelt het een beetje stevig aan? ziet er vrij breekbaar uit namelijk
Hij voelt best stevig aan, alleen kan je hem met de juiste kracht best breken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Tentacle1 op 09-09-2005 20:44 ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:11

TheBorg

Resistance is futile.

Tijdje terug kwam ik bij m'n opticien een BNner tegen met een roze iBook. Was zeer professioneel gedaan (alsof het ding zo uit de fabriek kwam). Hing wel een prijskaartje aan van $500. Zal wel eens vragen waar hij dat heeft laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
Tentacle1 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:42:
Okee, ik heb wat meer pics geschoten, het is wel lastig aangezien het scherm zo helder is en het nu relatief donker is binnen...
De klokjes zien er mooi uit en je kan er zoveel toevoegen als je wilt. De agenda ziet er ook mooi uit. Ik heb synchronisatie nog niet uitgeprobeert, maar als je op een datum verder klikt kom je in het schermpje waar je de afspraken van die dag ziet staan.

Het 'speakertje' is een piezo element en kan alleen maar piepen of klikken. In het geval van de nano wordt het klik geluidje van de toetsen en het touchsensitive gebruikt. Deze kan je ook uitzetten of

Hij voelt best stevig aan, alleen kan je hem met de juiste kracht best breken ;)
ziet er geweldig uit :)

toch jammer dat ze al die nieuwe tools hebben toegevoegd maar niet even een custom equalizer-functie. de meeste mensen hebben/gebruiken agenda e.d. natuurlijk ook al op hun telefoon..

[ Voor 24% gewijzigd door litemotiv op 09-09-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tentacle1 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:00:
Ik heb hem (4GB) vanmiddag op mn werk binnengekregen :)
Woensdagavond besteld, stond 5 werkdagen levertijd. Donderdag een mailtje dat ie verzonden was, levertijd 1-2 dagen. Vandaag binnen. Erg netjes!
Gefeliciteerd ! Geweldige pics ! Je bent een van de eerste 50 mensen in Nederland die hem heeft denk ik zo'n beetje.

Bezorgt Apple ook op zaterdag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
TheBorg schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 20:49:
[...]

Tijdje terug kwam ik bij m'n opticien een BNner tegen met een roze iBook. Was zeer professioneel gedaan (alsof het ding zo uit de fabriek kwam). Hing wel een prijskaartje aan van $500. Zal wel eens vragen waar hij dat heeft laten doen.
offtopic:
Dat ColorWare lijkt me ook wel professioneel hoor, als ik de foto's, prijzen en website zie :)
iBook spuiten kost daar $399,-

[ Voor 4% gewijzigd door HyperioN op 09-09-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet snap, ( ook al heb ik hem al besteld ) hoe het zit met het koortje om je nek, ( die ik er ook bij heb besteld), gaat dat ding als je hem om je nekt hangt er niet van afschieten als je een beetje teveel beweegt? Weet iemand daar iets van ? Ik heb hem trouwens in het zwart besteld, UBER vet dit ding :) gewoon geil..

Weet iemand of de appleshop alles goed weergeeft? Zie net dat ik 4 - 5 weken moet wachten op de iPod nano Lanyard Headphones, zou dat werkelijk kloppen?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Het connectertje zit aan de zijkant vast met 2 weerhaakjes. Om de connecter te verwijderen moet je deze ook aan beide kanten indrukken om de weerhaakjes te laten 'inklappen'. Dit is denk ik ook zo met die nek koord. Verder is de connector zelf met de plug van de koptelefoon samen ook al redelijk 'stroef'.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:23:
Wat ik niet snap, ( ook al heb ik hem al besteld ) hoe het zit met het koortje om je nek, ( die ik er ook bij heb besteld), gaat dat ding als je hem om je nekt hangt er niet van afschieten als je een beetje teveel beweegt? Weet iemand daar iets van ? Ik heb hem trouwens in het zwart besteld, UBER vet dit ding :) gewoon geil..

Weet iemand of de appleshop alles goed weergeeft? Zie net dat ik 4 - 5 weken moet wachten op de iPod nano Lanyard Headphones, zou dat werkelijk kloppen?
Dit kan zeker kloppen. In de presentatie gaf Jobs aan dat de accessoires niet meteen leverbaar waren, maar binnen 4 weken kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okey dan, dat is wat minder. Nou ze sturen hem vast na, maar dan wel balen, want dan kan ik hem niet om mijn nek hangen maar moet ik hem in mijn broekzak doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel wikken en wegen heb ik vandaag besloten een iPod Nano aan te schaffen :*)
Een witte (2Gb), al had ik liever een zwarte gehad. Vreemd?
Ik wil graag die lanyard gebruiken omdat ik veel wandel, maar een zwarte nano aan een wit koord?
Niet echt mijn smaak..
Jammer ook dat er 4-5 weken levertijd op de lanyard zit.
Maar goed, dan wacht ik daar even mee..
Ontzettend mooi speelgoed, kan bijna niet wachten! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ja ik ben eruit, ik wil al een tijdje een mp3speler, maar wou eigenlijk de eenvoudige bediening met het kleurenscherm van de iriver h10 (tja i'm a sucker for gadgets), maar deze fraaie rakker combineert al die dingen inéén :*)

Dus volgende week de zwarte 4 gig bestellen. Ik kan niet wachten tot mijn salaris er is :9

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikH schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:55:
Ja ik ben eruit, ik wil al een tijdje een mp3speler, maar wou eigenlijk de eenvoudige bediening met het kleurenscherm van de iriver h10 (tja i'm a sucker for gadgets), maar deze fraaie rakker combineert al die dingen inéén :*)

Dus volgende week de zwarte 4 gig bestellen. Ik kan niet wachten tot mijn salaris er is :9
grappig, de zwarte is populairder dan de witte. Ben ik tenminste een beetje uniek... ;)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20
Voordat er weer mensen gaan blaten dat ze er 1 willen kopen voor de compact flash card die erin zit; die zit er niet in ;) (zie 2e onderdeel, das het geheugen zonder interface)

Afbeeldingslocatie: http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2005/0908/nano30.jpg

Vandaag die vraag een paar x gehad vandaar :)
Ik verwacht mijn Nano's begin volgende week, witte 4GB en een zwarte 4GB

[ Voor 9% gewijzigd door Uberprutser op 10-09-2005 00:19 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Ok kvind wel leuk om te weten welke kleur populairder is, dus tijd voor een poll :P
Poll: Witte of Zwarte iPod Nano ??
Wit
Zwart
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=89576&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Zelf gekozen voor zwart...past mooi bij mn k750i :9 ... mocht ut er ooit is van komen :P

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:18
als ik een ipod nano zou bestellen met zon dock krijg ik ze dan samen geleverd of de nano eerst en later de dock omdat de levertijd verschilt
Nano=4 dagen
dock=1 tot 2 weken

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dirk0s schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 01:12:
als ik een ipod nano zou bestellen met zon dock krijg ik ze dan samen geleverd of de nano eerst en later de dock omdat de levertijd verschilt
Nano=4 dagen
dock=1 tot 2 weken
Normaal gesproken wordt alles in 1 keer geleverd, dus zou je 2 weken moeten wachten voordat het wordt opgestuurd. Ik kreeg echter vandaag een mailtje dat ze de iPod nano nu alvast opsturen, om zo de levering te bespoedigen. De rest wordt later opgestuurd.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05
[...]
(Colorware)
Je kunt wel een nieuw systeem bestellen, alleen je bestaande systeem overspuiten beginnen ze niet aan.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

MSalters schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 01:27:
[...]

Je kunt wel een nieuw systeem bestellen, alleen je bestaande systeem overspuiten beginnen ze niet aan.
offtopic:
Nee? Ik zie anders wel staan: "Send in yours - Get your existing product colored by us"

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:18
Lastig ik weet niet of ik de witte of zwarte moet nemen. Wat zijn luxe problemen toch geweldig!

Verwijderd

ECiftci schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 01:57:
Lastig ik weet niet of ik de witte of zwarte moet nemen. Wat zijn luxe problemen toch geweldig!
kijk, het mooie van online kopen is dat je binnen 7 dagen het spul terug mag sturen en je krijgt je centjes terug.

Gratis tip van de dag: bestel beiden, speel ermee en stuur degene die je niet wil retour....

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:41
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 08:52:
Gratis tip van de dag: bestel beiden, speel ermee en stuur degene die je niet wil retour....
Wat een horken gedrag :/ Zo forceer je de leverancier (en jezelf ivm terugzenden) tot additionele kosten, terwijl als je er 1 besteld en het echt niet bevalt hem kan retourneren zoals bedoeld door de wet kopen op afstand.

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

dawuss schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 01:32:
[...]

offtopic:
Nee? Ik zie anders wel staan: "Send in yours - Get your existing product colored by us"
offtopic:
De service om je bestaande product te spuiten bestaat inderdaad, maar is alleen voor klanten in de US. Een gekleurde iMac of iPod bestellen kan wel internationaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Hertog op 10-09-2005 09:43 ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

Inderdaad. Ik heb er geen woorden voor.

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Ballebek schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:19:
Ok....van jou wil ik dan wel een aantal mooie foto's zien van de Nano's naast elkaar. Ik twijfel namelijk of ik de witte of zwarte zal nemen.

• litemotiv
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 08:52:
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/nooo.gif

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Ballebek schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 00:19:

Vandaag die vraag een paar x gehad vandaar :)
Je werkt in een Apple verkooppunt?
Ik mag hopen dat dat niet is om te kiezen welke mooier is en de andere terug te sturen? ;)

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:18
Dat is het mooie van werken bij een Elektronica zaak. Ik kan ze ff allebei bekijken voordat ik eentje koop :D

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Past een nano in een iPod sock? :?

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Ruim :)

Oftewel, hij zal er te klein voor zijn.

Verwijderd

199 $ en op tweakers meer dan 200 euro?

Is het nou voordeliger om hem gewoon te bestellen online?

Verwijderd

Zat net een aantal fotos te bekijken, maar ik zag aan de zijkant niks zitten voor je oordopjes in dat kort, zodat je hem om je nek kunt hangen, zal mij benieuwen hoe dat gaat.

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:06:
199 $ en op tweakers meer dan 200 euro?

Is het nou voordeliger om hem gewoon te bestellen online?
$199 is de amerikaanse prijs, zonder belastingen. De prijs op tweakers is de prijs die je betaalt als je online bij Apple bestelt, met belastingen (en gratis verzenden). Dat is inderdaad goedkoper dan in winkels kopen, over het algemeen.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:11:
Zat net een aantal fotos te bekijken, maar ik zag aan de zijkant niks zitten voor je oordopjes in dat kort, zodat je hem om je nek kunt hangen, zal mij benieuwen hoe dat gaat.
Onderop zit een connector met een stuk of 30 pinnetjes. Daar wordt de lanyard aan vast geklikt. Dan hang je hem dus eigenlijk ondersteboven, wat goed uitkomt als je hem omhoog kantelt om te bedienen :)

Verwijderd

Even een vraagje over het opladen: Ik heb hier een USB2.0 hub met stroomvoorziening, zal deze daar gebruik van kunnen maken? Of moet de PC alsnog aanstaan?

Nog even iets anders: Wat een verschrikkelijk mooi apparaat :9~ Die zwarte :9~ :9~ Ik was aan het kijken voor een WalkMan telefoon van SonyEricsson, maar fuck dat man :P Die zwarte 4GB is van mij, krijg nog 6% korting ook :Y

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 11:50 ]

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Voor het opladen moet de PC of gewoon aan staan, of in slaapstand :)

Verwijderd

Okey, dan zullen die 30 pinnetjes hem wel houden (hoop ik) alleen wel jammer dat ik daar 4 tot 5 weken op moet wachten,

zat net bij mijn status te kijken en zag er staan dat alles in 1 x wordt verstuurd op de 21 oktober :| Dat is wel vet lang, maarja dan is hij in een keer compleet,

• dawuss

dawuss

gadgeteer

peddro schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 11:53:
Voor het opladen moet de PC of gewoon aan staan, of in slaapstand :)
Niet bij de meeste externe powered hubs hoor ;)
Ik heb er hier tenminste eentje van Sitecom, en daar laden mijn apparaten gewoon op als mijn powerbook ontkoppeld is. Ik kan me voorstellen dat er hubs zijn die intelligenter zijn, en die hun power afstemmen op de input van het host systeem :)

micheljansen.org

Verwijderd

dawuss schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:11:
[...]

Niet bij de meeste externe powered hubs hoor ;)
Ik heb er hier tenminste eentje van Sitecom, en daar laden mijn apparaten gewoon op als mijn powerbook ontkoppeld is. Ik kan me voorstellen dat er hubs zijn die intelligenter zijn, en die hun power afstemmen op de input van het host systeem :)
Welk type als ik vragen mag? Heb er ook eentje van Sitecom :)

Verwijderd

Is het dus alleen mogelijk om met je USB de NANO op te laden?

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:15:
Is het dus alleen mogelijk om met je USB de NANO op te laden?
Nee, ook met Firewire. Maar standaard wordt een USB kabel meegeleverd en geen lichtnetadapter. Deze moet je los aanschaffen.

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Daedalus schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:16:
[...]

Nee, ook met Firewire. Maar standaard wordt een USB kabel meegeleverd en geen lichtnetadapter. Deze moet je los aanschaffen.
dat vind ik dan wel weer jammer van Apple maar goed op die manier heb je wel een lekker scherp geprijsd product natuurlijk

Verwijderd

Nou dat maakt me niet zoveel uit :) Mijn pc staat toch genoeg aan,

Maar hoe doen jullie dat, altijd als je je ipod een dag hebt gebruikt weer gelijk op de usb aansluiten van je pc? Heb ergens in een topic iets gelezen over het gebruikt van de batterij om hem steeds opnieuw op te laden, dat dat goed was ofzo.

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Ik gebruik hem op en dan hangt hij een nacht aan mn iBook. Ik laad hem maximaal 1 keer per 2 weken op denk ik.. (iPod mini 2ndGen)

[ Voor 8% gewijzigd door Yalopa op 10-09-2005 12:39 ]

You don't need eyes to see, you need vision

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:14:
[...]

Welk type als ik vragen mag? Heb er ook eentje van Sitecom :)
offtopic:
Op de achterkant staat:
Sitecom HUB 4P USB 2.0
Model No.: CN-019

micheljansen.org

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:22

The_DoubleU

Tweaker in München

Even een vraagje over de audio kwaliteit.
Toen de Shuffle uitkwam las ik in de reviews dat deze beter geluids kwaliteit had dan de iPod (mini).
Is de kwaliteit beter/slechter dan de Shuffle?
Heb helaas nog geen review gevonden die daar over geschreven heeft.

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Daedalus schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:16:
[...]

De Nano doet het niet met firewire, opladen weet ik niet.

Verwijderd

Yalopa schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:38:
Ik gebruik hem op en dan hangt hij een nacht aan mn iBook. Ik laad hem maximaal 1 keer per 2 weken op denk ik.. (iPod mini 2ndGen)
Okey thanks man :)

Gaat dat ding zo lang mee dan :| Deze gaat maar 14 uur mee hoor :O

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

hoe lang hij meegat weet ik niet, ik gebruik hem enkel op de fiets, das een half uurtje per dag denk ik zo..

You don't need eyes to see, you need vision

Verwijderd

Ik heb zojuist de zwarte 2GB met een rode armband besteld :) Wou nooit een iPod vanwege de HD, ik ga hem nl. ook gebruiken tijdens het sporten.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:21:
Nou dat maakt me niet zoveel uit :) Mijn pc staat toch genoeg aan,

Maar hoe doen jullie dat, altijd als je je ipod een dag hebt gebruikt weer gelijk op de usb aansluiten van je pc? Heb ergens in een topic iets gelezen over het gebruikt van de batterij om hem steeds opnieuw op te laden, dat dat goed was ofzo.
Er zit een lithium batterij in.
Je doet er goed aan om em de eerste paar keren de speler helemaal leeg te laten lopen en dan weer op te laden, hier wordt de batterij beter van.
Daarna kun je em opladen wanneer je wilt, dat maakt gewoon niet uit, als je em maar niet helemaal leeg laat lopen, want dat is niet goed.

Dr is op GoT al veel gezegd over deze batterijen, zoek het anders ns op als je het zeker wilt weten.

Verwijderd

ja heb het net gelezen in een engels topic wat hier rond zwerft :)

Thanks anyway :), nou ik gebruik hem wel iets meer dan een half uur per dag, denk rond de 2 /3 uur per dag :)

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:40
Uit de eerste testen is trouwens gebleken dat de batterij langer dan 14 uur meegaat he. Volgens diverse bronnen gaat de batterij 15 uur mee, als je hem gewoon normaal gebruikt (dus niet continu foto's kijken). Het scheelt een uurtje, maar toch mooi meegenomen :)

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

super-muffin schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:49:
[...]

De Nano doet het niet met firewire, opladen weet ik niet.
Er werdt gevraagd of het alleen mogelijk was om de nano op te laden met USB. Dat is niet zo, je kunt de nano ook opladen via Firewire. Het syncen gaat echter alleen via USB. Als we de specificaties er ook bij halen staat dat er ook gewoon:
Connectivity: USB through Dock connector
Charging via USB or FireWire to computer system or power adapter
bron

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Iemand enig idee wat die tubes voor de iPod nano zijn :?
Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/ipodnano/images/accessorytubes20050907.jpg
Is het een hoesje dat erover heen gaat, zoiets als een iSkin ??
Als dat zo is, dan krijg je bij de zwarte toch een heel ander effect dan bij de witte ??
En waarom verandert het clickwheel ook van kleur ??
Is de achterkant ook beschermd ?? En het scherm ??
Srry dat ik zoveel vragen stel, maar ik kan er weinig over vinden op internet :(

[ Voor 10% gewijzigd door MyNameIs op 10-09-2005 13:57 . Reden: plaatje toegevoegd ]

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:31:
Ik heb zojuist de zwarte 2GB met een rode armband besteld :) Wou nooit een iPod vanwege de HD, ik ga hem nl. ook gebruiken tijdens het sporten.
das dus ook de reden dat ik deze ga bestellen.

@Daedalus

Opladen via firewire zal vast wel mogelijk zijn, de connector aan de ipod kant zal hetzelfde zijn dus de stroom loopt er wel doorheen, echter is het dus helaas niet mogelijk om via firewire bestanden op de ipod te zetten

[ Voor 29% gewijzigd door @r!k op 10-09-2005 14:10 ]

Verwijderd

binnen hoelang is je ipod opgeladen dan via USB ?

• RoD
  • Niet online

RoD

^^ Kijk ns op de Apple site.
Charging via USB or FireWire to computer system or power adapter

* Fast-charge time: about 1.5 hours (charges up to 80% of battery capacity)
* Full-charge time: about 3 hours

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:37
About 3 hours (1.5-hour fast charge to 80% capacity)

staat gewoon op de apple site :Z

• johnneman
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 13:31:
de iPod's met HD zouden nooit overslaan ofzo hoor.. de HD is maar heel even aan, dan buffert ie alles, en gaat ie weer standby, heb meerdere iPods gehad, en nog nóoit ergens last van gehad qua schokken (shockproof enzo dan). tuurlijk is geen mechanische onderdelen altijd beter, maargoed

iemand een idee of de nano met de Altec Lansing inMotion iM7 werkt? die werkt iig wel met alle iPods tot nu toe, alleen de shuffle staat niet in t lijstje. de deeplink werkt niet naar apple.com/.., dus google maar even

en nog iets, ik heb zelf een iPod 20 gig (nieuwe generatie), en ik zag die apple dopjes in touw enzo, accessoires voor de nano eigelijk (deze dus), zou ik dat ook kunnen gebruiken met mijn iPod? Het ding is wel veel zwaarder voor aan je nek, maar het is gewoon ideaal!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:23:
binnen hoelang is je ipod opgeladen dan via USB ?
hier nog wat leesvoer over hun batterijen :Y) http://www.apple.com/batteries/ipods.html

[ Voor 19% gewijzigd door johnneman op 10-09-2005 18:05 . Reden: deeplink werkte niet ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• HyperioN
johnneman schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:47:
[...]

en nog iets, ik heb zelf een iPod 20 gig (nieuwe generatie), en ik zag die apple dopjes in touw enzo, accessoires voor de nano eigelijk (deze dus), zou ik dat ook kunnen gebruiken met mijn iPod? Het ding is wel veel zwaarder voor aan je nek, maar het is gewoon ideaal!
[...]
Nee dat past niet, omdat de dock-connector en de jack-plug niet naast elkaar zitten... Bovendien zou ik niet graag een zware iPod aan m'n nek hangen.. tis veel te zwaar en het ziet er toch niet uit man :Y)

• RoD
  • Niet online

RoD

Dit is niet specifiek voor Apple batterijen, dat zijn ook maar gewoon lithium ion batterijen.

• johnneman
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

HyperioN. schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:00:
[...]

Nee dat past niet, omdat de dock-connector en de jack-plug niet naast elkaar zitten... Bovendien zou ik niet graag een zware iPod aan m'n nek hangen.. tis veel te zwaar en het ziet er toch niet uit man :Y)
Maar je kunt toch ook geluid laten lopen via de dock-connector, tenminste, zo werken die soundocks toch ook? Ik kan namelijk nergens een plaatje vinden van die dopjes, waar je de connector goed kan zien
RoD schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:36:
[...]

Dit is niet specifiek voor Apple batterijen, dat zijn ook maar gewoon lithium ion batterijen.
het is iig wel officiële informatie over de iPod en zijn batterij, daar gaat t toch om?

edit, hehe nee t zal er wel niet uit zien, maar ik word soms gek als ik fiets, elke keer blijft het draadje van de dopjes weer achter je stuur haken enzo. En ik heb die In-Ear dopjes van Apple, en die vallen nog sneller uit, maar dan heb je wel betere kwaliteit geluid

[ Voor 15% gewijzigd door johnneman op 10-09-2005 18:09 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

ik was vanmiddag nog ff bij de dixons en dacht, laat ik eens vragen wanneer zij hem binnenkrijgen. Geloof het of neit ik kreeg dit antwoord

Nou hij is net aangekondigd en meot nog helemaal gefabriceerd gaan worden, dan heb je nog de run op de 1e exemplaren, de tekorten eraan dus ik verwacht dat we hem rond de kerst binnen hebben.

ik loop meteen daarna even de BCC binnen:"die krijgen wij in de loop van volgende week binnen meneer" :D

Verwijderd

Tja, in de meeste winkels weten ze van niets, maar rond derest zou echt belachelijk zijn, dat ding kun je nu al kopen met een verwachtte levertijd van 5dagen.

Ik heb hem zelf via de site van Apple gkocht omdat ik als student 6% korting krijg :)

• Dagg
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:45:
Tja, in de meeste winkels weten ze van niets, maar rond derest zou echt belachelijk zijn, dat ding kun je nu al kopen met een verwachtte levertijd van 5dagen.

Ik heb hem zelf via de site van Apple gkocht omdat ik als student 6% korting krijg :)
Alleen op de Nano of moest je ook nog een ibook aanschaffen?

Verwijderd

Nee, 6% geldt voor alles, dus niet alleen op computers. Edit: Je krijgt zelfs 8% korting :P

En als je een iBook/Powerbook icm een iPod koopt krijg je zelfs €150 korting :) Maar dat zal wel niet voor de Nano gelden, alleen voor de "normale" 40GB versie.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 18:59 ]

• airliner
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

ipod video nano oid:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66110/thumb.jpg

uiteraard een ps werkje, maar de verhouding kloppen imo beter zo

[ Voor 22% gewijzigd door airliner op 10-09-2005 19:20 ]

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Net even gekeken hoeveel dit toestel kost. 209 euro voor de gewone man en voor studenten € 208,98. 2 cent superkorting dus. wat een pak goedkoper. :) Niet dus. En dat voor een applecenter hier in België. Maar ja voor een PC krijg je ook niet veel korting. Iets van rodnt de 30tig euro. Maar ja ga er toch geen kopen. Toch niet op dit moment.

[ Voor 1% gewijzigd door co0lman op 11-09-2005 11:41 . Reden: Fout in getal ]

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Mijn nano is inmiddels naar mij opgestuurd. Nou staat er op de website van apple dat je je pakketje kan tracken, maar ik zie deze optie nergens op de site terug. Weet iemand soms waar deze optie te vinden is?

• -Skyhawk-
  • Niet online
Net ééntje besteld via de website. Straks betalen, en dan afwachten wanneer ik post krijg. :)
Ik had toch nog een USB stick nodig. :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

co0lman schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 21:58:
Net even gekeken hoeveel dit toestel kost. 209 euro voor de gewone man en voor studenten € 20,98. 2 cent superkorting dus. wat een pak goedkoper. :) Niet dus
Ik vind 188,02 wel degelijk een aardig pak goedkoper.

Of je je komma even ergens anders zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommy6 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 23:12:
Mijn nano is inmiddels naar mij opgestuurd. Nou staat er op de website van apple dat je je pakketje kan tracken, maar ik zie deze optie nergens op de site terug. Weet iemand soms waar deze optie te vinden is?
via www.apple.com even inloggen en je order status bekijken, daar krijg je 2 nummers. (niet via apple.nl, je moet echt naar de usa versie)

dan ga je naar www.tnt.nl en vul je het 2e tracknummer in en lees je iets over arnhem en eindhoven.

succes!
Rukapul schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:23:
[...]

Wat een horken gedrag :/ Zo forceer je de leverancier (en jezelf ivm terugzenden) tot additionele kosten, terwijl als je er 1 besteld en het echt niet bevalt hem kan retourneren zoals bedoeld door de wet kopen op afstand.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:43:
[...]

Inderdaad. Ik heb er geen woorden voor.
tegenwoordig ziet men ironie ook niet meer in. zal er voortaan maar een ;) achterzetten....

2e gratis tip van de dag: bestel hem via de 8% studentenkorting, ze gaan ze echt niet allemaal checken en je vragen om een kopie van je ov kaart te faxen(!).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

ErikH schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:00:
[...]
@Daedalus

Opladen via firewire zal vast wel mogelijk zijn, de connector aan de ipod kant zal hetzelfde zijn dus de stroom loopt er wel doorheen, echter is het dus helaas niet mogelijk om via firewire bestanden op de ipod te zetten
En dat is ook precies hetgeen ik elke keer probeer te zeggen, maar volgens mij begrijpt iedereen me verkeerd :P.

Dus nog even voor de duidelijkheid: opladen kan via USB, Firewire (of een lichtnetadapter, maar daar heb je ook weer een Firewire en USB variant van). Bestanden op de nano zetten (en ervan af halen) gaat alleen via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:03
Heb net de zwarte versie besteld.

Ik hoop trouwens wel dat er een zwarte versie van die lanyard komt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik heb ff een noob vraagje |:(

wat zijn nou de verschillen + voordelen en nadelen tussen een flash mp3 speler en een harddisk mp3 speler?

en 260 euro voor een 4 gig ipod nano? das wel uber veel. voor diezelfde prijs heb je een iriver H10 met 1 gig meer aan capaciteiten en een harddisk speler. daarnaast bevat deze ook een fm functie. ik wind het wel jammer dat de ipod nano dit niet heeft. en daarnaast is er ook een ipod mini. voor 200 euro heb je al een mini met 4 gig aan geheugen. erg onlogisch allemaal alhoewel de ipod nano net zo veel kan als de grotere broers van de nano.

maar ja ik moet wel toegeven dat de ipod nano erg goed uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 00:23:
[...]

via www.apple.com even inloggen en je order status bekijken, daar krijg je 2 nummers. (niet via apple.nl, je moet echt naar de usa versie)

dan ga je naar www.tnt.nl en vul je het 2e tracknummer in en lees je iets over arnhem en eindhoven.

succes!
Okee, bedankt. Apple zegt namelijk nergens dat je dit op de tnt site kan controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
b schreef op zondag 11 september 2005 @ 03:49:
Ik heb ff een noob vraagje |:(

wat zijn nou de verschillen + voordelen en nadelen tussen een flash mp3 speler en een harddisk mp3 speler?

en 260 euro voor een 4 gig ipod nano? das wel uber veel. voor diezelfde prijs heb je een iriver H10 met 1 gig meer aan capaciteiten en een harddisk speler. daarnaast bevat deze ook een fm functie. ik wind het wel jammer dat de ipod nano dit niet heeft. en daarnaast is er ook een ipod mini. voor 200 euro heb je al een mini met 4 gig aan geheugen. erg onlogisch allemaal alhoewel de ipod nano net zo veel kan als de grotere broers van de nano.

maar ja ik moet wel toegeven dat de ipod nano erg goed uit ziet.
flash heeft geen bewegende onderdelen (dus minder breekbaar), is lichter en verbruikt minder energie (hoewel je dat laatste bij de nano niet echt terugziet). flash is alleen een stuk duurder per gigabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:05
litemotiv schreef op zondag 11 september 2005 @ 09:25:
[...]

is lichter en verbruikt minder energie (hoewel je dat laatste bij de nano niet echt terugziet)
Ergens zie je het wel terug. De nano heeft namelijk ook een nano grotekleine accu.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 12-09 21:40
Waar kan ik dan de korting voor studenten activeren bij de store van apple?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Misschien is het jullie nog niet opgevallen, maar het is bijzonder oninteressant om telkens te lezen wie nu weer een iPod nano besteld heeft, welke kleur die heeft, en in welke stad 'ie is.

Bij deze 't verzoek dit soort opmerkingen achterwege te laten.