iPod nano

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.582 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:20
Ik ben echt helemaal verkocht!
Heb in juli in Amerika de Ipod 20 gig gekocht, maar ik zit er nu toch over te denken om deze nu te verkopen en over te stappen naar deze nano!
Minder ruimte, maar dat maakt voor mij niks uit.

Zo mooi design. Echt een gadget die je gewoon moet hebben!

Wat moet ik doen.. :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Heb maandje geleden een mini 6gb gekocht... vroeg me af of er enig kans van slagen is wanneer ik Apple bel om te vragen of het mogelijk is om deze nog om te ruilen tegen een Nano eventueel met bijbetaling, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 109288 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:45:
Heb maandje geleden een mini 6gb gekocht... vroeg me af of er enig kans van slagen is wanneer ik Apple bel om te vragen of het mogelijk is om deze nog om te ruilen tegen een Nano eventueel met bijbetaling, iemand hier ervaring mee?
Ik denk niet dat ze een maand oude Mini nog accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34095

keanu_ schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:40:
Zo mooi design. Echt een gadget die je gewoon moet hebben!
als het niet aan i-tunes gebonden zou zijn wel ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Anoniem: 34095 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:47:
[...]

als het niet aan i-tunes gebonden zou zijn wel ja....
Je kan toch ook gewoon een programma als ehpod gebruiken, of heb ik het mis? Gebruik al 5 jaar ehpod voor m'n ipod, kan dat niet meer met denieuwere ipods? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

El Gravedigger schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:48:
[...]

Je kan toch ook gewoon een programma als ehpod gebruiken, of heb ik het mis? Gebruik al 5 jaar ehpod voor m'n ipod, kan dat niet meer met denieuwere ipods? :/
Jawel, maar bakman wil gewoon wat te zeiken hebben.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:06
ERG mooi machientje, mooiste ontwerp sinds de originele iPod vind ik. Ik ben volgens mij de laatste hier die nog een 1st gen 5Gb iPod heeft, en het kriebelt al een tijd om hem te vervangen, maar ook dit gaat hem toch niet worden; ik kan het niet aan mezelf verkopen om er op achteruit te gaan qua ruimte. De 20Gb van de 'echte' iPods heb ik niet nodig, maar voor een verschil van 50 euro tussen de 4Gb (eigenlijk al te klein) en de 20Gb versie... nope.

Dus wacht ik maar een half jaartje af; 6Gb Nano voor 250 dollar? Het kan :) Maar ja, tegen die tijd zijn er ook wel weer nieuwe iPods...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

ja ik dacht dus dat ik wel eens had gelezen over iemand die net een ipod 3g had gekocht en paar weken later kwam 4g, kon hij 'm ook nog omruilen

nee heb ik ja kan ik krijgen denk ik dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextro
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

Yapser schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:30:

-edit- Wat ik nogsteeds een jammer gemis vind bij iPods, anders vond ik ze nearly perfect: FM radio. (zo kan ik ook nog wel even doorgaan over OGG, Flac enz.. maargoed)
Dit is idd ook het enige wat ik serieus mis en wat me tegenhoudt om een Ipod te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Het is een prachtding, erg mooi design. Het is dat ik reeds een G2 4GB mini heb anders....

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 08:06
Yapser schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:30:
-edit- Wat ik nogsteeds een jammer gemis vind bij iPods, anders vond ik ze nearly perfect: FM radio. (zo kan ik ook nog wel even doorgaan over OGG, Flac enz.. maargoed)
Ik heb daar persoonlijk geen last van maar dat komt ook omdat ik alleen maar cd's luister ik luister alleen smorgens om 700 even het journaal en voor de rest niet. En ik denk dat ze bij Apple ook een beetje zo hebben gedacht, maar dat weet je niet he...

De radio zou wel fijn zijn als je in de les zit en er is bv een kampioenschap voetbal bezig of iets dergelijks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

WOW !
Ik ga er dus een kopen. Kan ik hem morgen om 9 uur al in de applestore in amsterdam halen?
of is die alleen nog online te bestellen?

als ik hem vanavond nog online bestel wordt ie dan zaterdag nog bezorgd?

vragen vragen vragen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:29:
WOW !
Ik ga er dus een kopen. Kan ik hem morgen om 9 uur al in de applestore in amsterdam halen?
Meestal duurt 't een paar dagen voor de apple winkels ('t zijn geen officiele Apple Stores zoals in de US tenslotte) ze hebben.
of is die alleen nog online te bestellen?

als ik hem vanavond nog online bestel wordt ie dan zaterdag nog bezorgd?

vragen vragen vragen :-)
Ik acht de kans klein. Ga er van uit dat die dingen weer populair worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Er geslaagd desgin weer wat ik alleen wel jammer en raar vind is dat de lanyard een levertijd van 4 a 5 weken heeft. Ik wacht denk ik dan maar een maandje want de lanyard lijkt me wel erg handig. Ben ook benieuwd of de lanyard er ook in het zwart komt.

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Weer een schot in de roos voor Apple als ik iedereen hier zo bezig hoor :)

Wat design niet allemaal kan doen he :9~ O+

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

vraagje , apple heeft nu een actie voor studenten: koop een mac + ipod en krijg 150 euro terug voor studenten. Ik wil er een maar heb geen ehm *collegekaart ehm*.

Controleert apple *alle* bestellingen? Met de studentenkorting krijg ik hem eigenlijk voor de nop.
Interessant !

Powerbook kost 1519 , maar voor studenten 1400 = 120 korting + 150 + 20 op de ipod....

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:16:
vraagje , apple heeft nu een actie voor studenten: koop een mac + ipod en krijg 150 euro terug voor studenten. Ik wil er een maar heb geen ehm *collegekaart ehm*.

Controleert apple *alle* bestellingen? Met de studentenkorting krijg ik hem eigenlijk voor de nop.
Interessant !

Powerbook kost 1519 , maar voor studenten 1400 = 120 korting + 150 + 20 op de ipod....
als je hier kijkt http://www.apple.com/nl/education/backtoschool/
Het is eenvoudig. Ga naar de Apple Store voor het Onderwijs. Kies een in aanmerking komende iBook, PowerBook, iMac of Power Mac en selecteer vervolgens je favoriete iPod, iPod mini of iPod U2 Special Edition.
staat geen ipod nano tussen...wil dus ook weten of het daar ook voor geld (*voor de nano dus*)

[ Voor 3% gewijzigd door itons op 08-09-2005 00:44 ]

• skaars
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-02 11:29
dawuss schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:17:
Ben ik de enige die 14 uur batterijduur voor een flash speler wel erg weinig vindt?
Dat is bijna slechter dan de oude iPod mini :o
veeels te weinig :)

het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

• Brent
  • Laatst online: 23:41
Ziet er goed uit. Ik heb echter 2 vraagjes:

1) Ik hoor dat er nog modellen komen met langere batterijduur? Is dat waar? 14u vind ik namelijk te kort (~20u moet ik hebben).
2) Speel hij eigenlijk AACplus af? Geencodeerd met bijv. Winamp 5.1?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• ZeroVince
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn iPod mini is helaas vandaag (binnen de garantie) gesneuveld.. What are the chances dat ik een iPod nano ter vervanging krijg?

* ZeroVince droomt verder.. :)

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ZeroVince schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:58:
Mijn iPod mini is helaas vandaag (binnen de garantie) gesneuveld.. What are the chances dat ik een iPod nano ter vervanging krijg?

Ik denk dat die kans erg klein is ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Bartjeee op 08-09-2005 02:04 ]

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

darklightning schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:26:
[...]

[...]

staat geen ipod nano tussen...wil dus ook weten of het daar ook voor geld (*voor de nano dus*)
aangezien de mini wordt vervangen door de nano is die kans best groot, weet alleen niet op welke termijn dat gebeurt (online is de mini al niet meer te bestellen, winkels zullen nog wel voorraad hebben)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 15:59
Mooi apparaat, alleen is de prijs compleet niet in verhoudig met de normale iPod. Waarom kan het niet goedkoper? Voor 209 euro heb je deze iPod nano (2GB) en voor slechts 100 euro meer heb het tienvoudige aan opslagruimte (20GB). Ik wil het nu niet hebben over de verschillen in groote. Ik heb het alleen over de prijzen, die zijn totaal niet inverhouding met elkaar.

Mijns inziens had deze nieuwe iPod nano dan onder de 100 euro moeten kosten, of maak er 109 euro van. Veel beter en normaler.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Ja, en het helpt meteen je bedrijf naar de knoppen. Heb je twee vliegen in één klap! ;)
Ik denk niet dat ze die voor die prijs aan kunnen bieden. Flashgeheugen is gewoon iets duurder dan zo'n HDD'tje als je over dit soort capaciteiten begint en het kleurenschermpje zal ook wel wat kosten.

Anoniem: 104653

Anoniem: 104653 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:13:
[...]

Aha een mooie visualisatie van mijn uitleg :)

[...]
En hier een nog mooiere visualisatie van mijn uitleg waarom de 'headphone port' vanonder zit. ;)

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/ipodnano/gallery/images/galleryimage013.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 104653 op 08-09-2005 03:29 ]

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hmm, morgen meteen even kijken (en kopen) in de Apple store hier in Miami Beach. :D

Anoniem: 70316

Toen ik de eerste foto's van de Nano zag dacht ik dit wordt hem helemaal en dan in het wit, mooi apple stijl... maar ik kwam net een paar foto's tegen en die zwarte is echt supervet!! :9~

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/iPod_Nano_Black_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/iPod_Nano_Black_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/iPod_Nano_Black_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/iPod_Nano_Black_04.jpg

En nog even de witte (ook errug mooi)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/iPod_Nano_White_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/iPod_Nano_White_08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/iPod_Nano_White_12.jpg

En nog even naast elkaar...

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/iPod_Nano_White_Black_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/iPod_Nano_White_Black_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/Nano_box_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.reitsmakruimer/nano_285.jpg

Voor nog meer foto's van de presentatie van vandaag, check hier:

http://gallery.ilounge.com/ipod/thumbnails.php?album=41

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 70316 op 08-09-2005 03:40 ]

Anoniem: 72901

Anoniem: 70316 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 03:32:
Toen ik de eerste foto's van de Nano zag dacht ik dit wordt hem helemaal en dan in het wit, mooi apple stijl... maar ik kwam net een paar foto's tegen en die zwarte is echt supervet!! :9~

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh Mijn Hemel. :|

Ik heb niet genoeg geld!!!!!!! :(

ZeroVince schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:58:

de kans is nano....

darklightning schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:26:
heb ff het pdf formulier van de apple site gehaald met de voorwaarden voor die 150 euro retour.
er staat echt dat het een zus en zo ipod moet zijn behorende tot de volgende productnummers....

en daar staat die nano dus echt niet bij, niet dat ik dat gesjekt heb maar dat formulier is al een maandje oud :-)

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Je ziet dat apple aan het veranderen is van design ... van wit naar zwart :*)

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Anoniem: 34095

CyBeR schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:49:
Jawel, maar bakman wil gewoon wat te zeiken hebben.
Nogal een blunt statement op lucht gebaseerd.

Ik wil zo'n apparaat gewoon als drive kunnen mounten en er files op kunnen gooien die ik dan kan afspelen, kan dat ? Dacht het niet, is dat dan zeiken van mijn kant ?

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 08:12

Dentheman

Zie signature

Hmmm, jammer dat ik van mezelf pas komend voorjaar een nieuwe mp3-speler mag kopen....heb nu een philips HDD060 Maar die Nano is echt :9~

Zie ondertitel

• Dagg
Volgens mij kun je alleen de ipod mini aanvinken voor de studentenactie, net even geprobeerd maar ik kan geen mogelijkheid vinden om een andere te keizen.

edit: Hoe laad je dit apparaat eigenlijk op? ook via usb? want er zit geen adaptor bij als je hem koopt, dat zou wel een beetje jammer zijn eigenlijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Dagg op 08-09-2005 08:24 ]

• AntiChris
  • Laatst online: 29-01 10:49

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

lux schreef op donderdag 08 september 2005 @ 07:41:
Je ziet dat apple aan het veranderen is van design ... van wit naar zwart :*)
Ik vind het wel grappig, net nu zo'n beetje de hele industrie in z'n geheel is overgestapt op (nep-)metaal en wit :)

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 14:29
Mooi ding zeg... Hier zat ik eigenlijk op te wachten, een mooie platte kleine Ipod die je gewoon tijdens het fietsen in je zak kan stoppen zonder ellende.

Wordt er wel een beetje moedeloos van, er komen allemaal hebbedingen uit op het moment of in de nabije toekomst.

- PSP
- Ipod Nano
- Xbox 360.

Waar moet ik toch het geld vandaan halen??

Was het maar vast december, dan eindelijk mijn 13e maand.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Anoniem: 140854

Ik was van plan een iPod mini te kopen, samen met een PowerBook zeer binnenkort. Omdat ik student ben, wilde ik graag profiteren van de actie iPod + Mac kopen = cheque van 150 euro. Weet iemand of deze actie ook geldt voor de nieuwe iPod?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 140854 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:33:
Ik was van plan een iPod mini te kopen, samen met een PowerBook zeer binnenkort. Omdat ik student ben, wilde ik graag profiteren van de actie iPod + Mac kopen = cheque van 150 euro. Weet iemand of deze actie ook geldt voor de nieuwe iPod?
eh... Zie boven???

• AntiChris
  • Laatst online: 29-01 10:49

AntiChris

Fulltime IJsland-fan

Kijk eens 7 replies naar boven

En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-05 07:31

@r!k

It is I, Leclerq

Toch vind ik het jammer dat ze niet meteen een hogere opslagcapaciteit dan de ipod mini hebben geintroduceerd, ik had deze graag in een 8 Gig versie gezien, nou ja dan maar de zwarte 4 gig versie halen. ook leuk :)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Anoniem: 140854 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:33:
heb ik voor je uitgezocht.
antwoord = nee , geldt alleen voor huidige ipod en ipod mini.

wanneer ga je je powerbook kopen? binnenkort een update, dus wacht nog ff zou ik zeggen...

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 08-09-2005 08:45 ]

net even met apple gebeld. als je hem besteld wordt ie over 5 dagen verstuurd ( 4gb versie)
hij is dan over 1,5 week bij je in huis.

Wat gaan jullie doen? Ligt ie niet eerder in de winkels dan? De ipod mini was ruim van tevoren aangekondigd, dus de winkels kregen (beperkte) voorraad.

Hoe ging dat met de geupdate ipod mini? Hoeveel dagen zat er tussen aankondiging en levering?

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

is het mogelijk om zelf een line-out kabel te modden? Bv voor in de auto?

• Dauthi
  • Laatst online: 16-05 21:44
ik wel is weten hoeveel de mensen die zitten te zeuren over slechts 14 uur accuduur zogenaamd op reis zijn of on the road voor 14 uur en dan ook nog is 14 uur nonstop muziek luisteren. Dit is een situatie die zo sporadisch voorkomt dat de mensen hier alleen maar zitten om zoals altijd wat te zeiken te hebben en verder niks.

Ik vind het een mooi apparaat maar ik wacht liever ff tot de 2gig Shuffle want ik heb namelijk een chille usbstick nodig :P
Besides mijn 2e gen iPod houdt het nog steeds bij me uit :)

• Brent
Dauthi schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:25:
ik wel is weten hoeveel de mensen die zitten te zeuren over slechts 14 uur accuduur zogenaamd op reis zijn of on the road voor 14 uur en dan ook nog is 14 uur nonstop muziek luisteren. Dit is een situatie die zo sporadisch bij Dauthi voorkomt dat de mensen hier alleen maar zitten om zoals altijd wat te zeiken te hebben en verder niks.
Ik heb meer stroom nodig :)

Anoniem: 140854

Anoniem: 87302 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:43:
[...]

heb ik voor je uitgezocht.
antwoord = nee , geldt alleen voor huidige ipod en ipod mini.

wanneer ga je je powerbook kopen? binnenkort een update, dus wacht nog ff zou ik zeggen...
Bedankt voor je antwoord, maar dat is erg kl*te... Ik was namelijk van plan een iPod mini te kopen door deze actie, en die is nu niet meer te koop |:(

Normaal was de actie geldig tot 8 oktober. Als er tegen die tijd geen update voor de PowerBook ging zijn, ging ik de huidige versie kopen, om toch van het aanbod te kunnen profiteren. Nu ga ik zeker wachten tot de update van de PB er is.

Anoniem: 37526

j-w schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:24:
Uhm je kan deze iPod zo in je auto bouwen hoor :)

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
deze moet ik hebben. iemand interesse in een ipod mini?? >:)

[ Voor 3% gewijzigd door dreester op 08-09-2005 09:51 ]

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 21:06
Ja hoor, voor een leuk bedrag ;)

Als iemand aanbiedingen tegenkomt voor Mini's die voor weinig weggaan dan horen we dat natuurlijk graag hier. Was wel het geval toen de 1ste gen mini's eruit gingen...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• j-w
  • Niet online

j-w

Anoniem: 37526 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:41:
[...]

Uhm je kan deze iPod zo in je auto bouwen hoor :)
ja maar natuurlijk sluit ik het liefst de i-pod via een echte line-out op mijn autoradio dan via de koptelefoonuitgang....

• Dauthi
Dus jij zit dagelijks 14 uur perdag nonstop muziek te luisteren en bent daarbij 14 uur per dag on the move zodat je dus je iPod niet kunt opladen... Dan wil ik wel is weten wat voor werk je doet...

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

j-w schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:24:
D'r komt een line signaal uit de dock.

Anoniem: 69767

Dauthi schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:06:
[...]

Dus jij zit dagelijks 14 uur perdag nonstop muziek te luisteren en bent daarbij 14 uur per dag on the move zodat je dus je iPod niet kunt opladen... Dan wil ik wel is weten wat voor werk je doet...
één woord: AUTOLADER

• Dauthi
Daarom er zijn zoveel opties dat het gezeur over 14 uur alleen maar komt van verwende over het paard getilde nederlanders die altijd pessimistisch zijn en altijd zitten te zeiken. Blijkbaar een trekje van het nederlandse ras.

• Liquid
  • Niet online
14 uur is veel, maar voor een flash player is het niet denderend lang. Stel je wilt een lange weekendje weg met muziek, dan moet je al snel een lichtnet adapter aanschaffen à 35 euro.
Want als we even voorbij het (prachtige) design kijken dan zijn de extra'tje accessoires die bij deze ipod nano zitten minimaal.

Maar goed, het is net nieuw dus mensen betalen deze prijs wel ;)

edit:
zo... Dauthi haal eens even rustig adem...

[ Voor 8% gewijzigd door Liquid op 08-09-2005 10:16 ]

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
K deze ga ik dus kopen _/-\o_, zo even langs de apple shop, vragen wanneer ze hem verwachten

Anoniem: 114234

Waarom hebben ze nog steeds geen ipod met firmware upgrade optie? zodat ze geen meedere generatie's op de markt uit hoeven te brengen!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm ik wilde vorige week nog een iAudio X5 kopen, maar deze is wel errug vet.. Ik wachtte ook nog even af wat Apple zou doen...

Vanaaf maar ff surfen naar de apple store :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Brent
Dauthi schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:06:
[...]

Ik reis wel eens en dan is 20 uur nonstop al krap. Opladen tussendoor kan dan niet, dus 14 vind ik te krap. Bovendien ben ik misschien wel een beetje verwend met de MiniDisc, die zo 30 uur meegaat.

Ik zie geen reden om er geen betere batterij in te doen. Dat kan door een betere accu (evt. tegen extra betaling) of een accesoire waar je gewone AA's in kan stoppen.

Mag ik 14 uur niet kort vinden ofzo? Ik heb gewoon graag een grote batterij; jouw maakt het niets uit. Van een grotere batterij heb jij toch geen last?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 114234 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:23:
Waarom hebben ze nog steeds geen ipod met firmware upgrade optie? zodat ze geen meedere generatie's op de markt uit hoeven te brengen!
Omdat de iPods wel firmware upgradeable zijn, maar er soms ook wat aan de hardware veranderd moet worden wellicht?

• Mishmash
  • Laatst online: 13-12-2023
Hoor ik hier een massale inkoopactie? :Y) :*)

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Liquid schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:14:
14 uur is veel, maar voor een flash player is het niet denderend lang. Stel je wilt een lange weekendje weg met muziek, dan moet je al snel een lichtnet adapter aanschaffen à 35 euro.
Want als we even voorbij het (prachtige) design kijken dan zijn de extra'tje accessoires die bij deze ipod nano zitten minimaal.

Maar goed, het is net nieuw dus mensen betalen deze prijs wel ;)

edit:
zo... Dauthi haal eens even rustig adem...
Mjah, en als je die lichtnet adapter koopt ben je sowieso niet goed bij je paasei... Daar zijn veel goedkopere alternatieven voor...

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 02:20
Anoniem: 114234 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:23:
Alle iPods hebben upgradebare firmware, en er komen ook regelmatig updates uit (zo kan mijn 3g ongeveer alles wat een 4g ook kan). Maar je kunt moeilijk met firmware van een mini naar een nano gaan he. Je kunt moeilijk met firmware een kleurenschermpje maken en de harde schijf vervangen voor flash geheugen... :Z

Damn, wat een ongelofelijk geil apparaat. Dit is bijna net als Ruudje gisteravond met dat dansje na zijn doelpunt. Ff hard de concurrentie uitlachen. Eerst MP3 spelers met HD's maken, en dan als de concurrentie dat goed onder de knie allemaal nageaapt heeft, overstappen op flash en een ongelofelijk mooie speler maken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MikeyMan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:30:
[...]

Mjah, en als je die lichtnet adapter koopt ben je sowieso niet goed bij je paasei... Daar zijn veel goedkopere alternatieven voor...
Ik heb er drie. 1x firewire (meegeleverd, toegeveven) en 2x USB los gekocht. Ben ik nou een idioot? Nee. Die losse adapters zijn namelijk verdomd handig voor als je op reis gaat en geen laptop meeneemt. Of er geen hebt.

Anoniem: 131162

enige punt is, dat elke ipod met een stroom bron van 5-27 (usb-firewire) volt oplaad...alleen de draadjes goed connecten..laat er nou net 12-13,5 uit mijn sigaretten aansteker in de auto komen, voor een euro had ik toen een auto oplader (firewire poort + sigarettenaanstekkerplug)

• Dagg
Laat men toch blij zijn met de nano, er zijn zat alternatieven die evenveel opslagruimte hebben of misschien wel meer en nog goedkoper ook. Het is gewoon wat iedereen zelf wil, ik vind het een mooi apparaat en ja het is dan misschien wel een verkleinde ipod maar dat verkleinde doet het hem nou weer net. En wat verkleinde betreft, daar gaat ook veel ontwerp tijd in zitten ookal heb je een grotere broer als voorbeeld.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Nu hopen dat ze ok een zwarte "iPod normaal" gaan verkopen. De trend lijkt: heel klein en 5 tot 10GB ruimte. Ik wil echter veel ruimte, zodat ik veel keuzevrijheid qua muziek heb. Uiteraard neem ik dan het wat grotere apparaat op de koop toe, maar dan mogen ze hem van mij wel in het zwart uitbrengen :) (en zonder U2 handtekeningen erop ;) )

leoaq.fm // Jeune Loop

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik heb hem net besteld op de Apple site. Morgen eens even centjes overmaken :)

Default blanke hetero

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

CyBeR schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:32:
[...]

Ik heb er drie. 1x firewire (meegeleverd, toegeveven) en 2x USB los gekocht. Ben ik nou een idioot? Nee. Die losse adapters zijn namelijk verdomd handig voor als je op reis gaat en geen laptop meeneemt. Of er geen hebt.
Jah, die losse adapters zijn inderdaad handig... Maar om dan 35 euro te betalen voor een originele apple lader... :X

Ze zijn voor veel minder geld te krijgen... En daar doelde ik op...

• Daklem
  • Laatst online: 20:28

Daklem

Audio Nerd

MikeyMan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:04:
[...]

Jah, die losse adapters zijn inderdaad handig... Maar om dan 35 euro te betalen voor een originele apple lader... :X

ten eerste, die adapters zijn 29.95, ten 2de, een immitatie adapter is te koop voor zo'n 20 euro., echt veel scheelt het dus niet, dus dan voor die 10 euro extra maar een orriginele....

Bij mij begint het toch ook erg te kriebelen om hem te gaan kopen, want ik vind hem wel erg mooi! Mijn oude g4 ipod krijg ik gemakkelijk kwijt, aangezien die vrijwel nieuw is.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MikeyMan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:04:
[...]

Mja, maar ik ben al lang niet meer zo dat 't allemaal zo goedkoop mogelijk moet. Ben er ondertussen achter waarom 't goedkoper is namelijk. En de reden staat me niet aan.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Daklem schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:13:
[...]

ten eerste, die adapters zijn 29.95, ten 2de, een immitatie adapter is te koop voor zo'n 20 euro., echt veel scheelt het dus niet, dus dan voor die 10 euro extra maar een orriginele....

Bij mij begint het toch ook erg te kriebelen om hem te gaan kopen, want ik vind hem wel erg mooi! Mijn oude g4 ipod krijg ik gemakkelijk kwijt, aangezien die vrijwel nieuw is.
Ik had voor 15 euro een mooie witte op schiphol... Moet vast elders ook te krijgen zijn... En dat ding is stevig zat...

• Daklem
  • Laatst online: 20:28

Daklem

Audio Nerd

MikeyMan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:18:
[...]

Ik had voor 15 euro een mooie witte op schiphol... Moet vast elders ook te krijgen zijn... En dat ding is stevig zat...
Dat is wel interessant.. Ik zag trouwens dat er bij de inkoopacties een oplader tekoop was voor 12.50.

• j-w
  • Niet online

j-w

CyBeR schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:10:
[...]

D'r komt een line signaal uit de dock.
precies, maar die is vrij duur. Daarom zou ik graag weten of je zelf ook wat kan modden. Bij de ipod nano wordt een dock-adapter meegeleverd. Misschien dat daar iets mee te modden valt?

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

GRRRR.
Er is een nieuwe Apple uit. en ja hoor..
We gaan weer zeiken over de accu duur. :(
Nooit goed, of het deugt niet...

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

j-w schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:24:
[...]

precies, maar die is vrij duur.
Zucht :P
Daarom zou ik graag weten of je zelf ook wat kan modden. Bij de ipod nano wordt een dock-adapter meegeleverd. Misschien dat daar iets mee te modden valt?
Dunno. Ligt er aan of dat signaal direct uit de iPod komt via de connector, of dat er nog iets in de dock tussen zit.

Anoniem: 111680

Ik heb de zwarte 4GB besteld hij wordt op of voor de 14e verstuurd :9~ .

gelijk men ipod mini maar verkocht

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is de Apple store op dit moment de enige plek waar je de Nano kan kopen? ook staat er op de site 5 dagen levertijd, is dit optimistisch of kan apple dit wel waar maken. Dat ik straks niet zoiets heb zoals bij dell, eerst 5 dagen levertijd en werdt na 2 dagen opeens veranderd naar 30 dagen.

39

En weet je waarom we zeiken over de accu-duur? Omdat de concurent het nou eenmaal beter doet :)

Als geen enkele speler boven de 18 uur uit zou komen, dan zou niemand zeiken. Maar 14 uur is in het tijdperk dat zelfs een lompe HDD-based speler de 24 uur red gewoon te weinig :)

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik hoop dat die 5 dagen wel kloppen ja... Ik wil em vanavond bestellen namelijk...

Ik zit nog te twijfelen over graveren.. ik las dat dit een maand langer kan duren hierdoor :S klopt dat?
Dan hoeft het niet :P
Anoniem: 111680 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:37:
kheb de mijne ok laten graveren zeggen nog steeds dat ie de 14e komt. dus denk dat dat maand verhaal niet waar is.
Hmm oke.. dan misschein toch maar bedenken wat ik er op laat zetten...

[ Voor 42% gewijzigd door ReCreator op 08-09-2005 11:39 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Anoniem: 111680

kheb de mijne ok laten graveren zeggen nog steeds dat ie de 14e komt. dus denk dat dat maand verhaal niet waar is.

• j-w
  • Niet online

j-w

CyBeR schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:26:
[...]

Dunno. Ligt er aan of dat signaal direct uit de iPod komt via de connector, of dat er nog iets in de dock tussen zit.
Lijkt me stug dat er nog extra electronica voor de line-out i/d dock zit. Misschien kan iemand die de ipod nano in huis heeft een plaatje van de "dock adapter" posten...

[ Voor 5% gewijzigd door j-w op 08-09-2005 11:41 ]

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:23

_Ernst_

Mark It Zero!

Even een vraagje over bestellen bij de apple store, kun je ook onder rembours bestellen? Ik heb geen credit card oid, en vooruitbetalen doe ik sinds ik daar slechte ervaringen mee heb gehad (lees: geld kwijt) niet meer aan. Dus heb ik nog andere mogelijkheden? Ik ben verder niet zo into bankzaken, maar ik neem aan dat die bankoverschrijving ook vooruitbetalen is?
Zou wel jammer zijn, dan kan ik hem gewoon niet kopen, want bij een apple winkel zullen ze hem denk ik nog niet hebben?

Last.fm

• lowfi
  • Laatst online: 30-05 17:24
CC kan of van te voren geld overmaken. Maar dit staat allemaal gewoon op de apple site zelf. Of wat dacht je ervan om ze anders even te bellen?

Anoniem: 64094

Vette NanoPOD :9~

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:25

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Anoniem: 37526 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:36:
En weet je waarom we zeiken over de accu-duur? Omdat de concurent het nou eenmaal beter doet :)

Als geen enkele speler boven de 18 uur uit zou komen, dan zou niemand zeiken. Maar 14 uur is in het tijdperk dat zelfs een lompe HDD-based speler de 24 uur red gewoon te weinig :)
In een lompe HDD speler kun je ook iets makkelijker een grote accu kwijt, lijkt me zo.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

j-w schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:41:
[...]

Lijkt me stug dat er nog extra electronica voor de line-out i/d dock zit. Misschien kan iemand die de ipod nano in huis heeft een plaatje van de "dock adapter" posten...
Die dock adapter doet niets. Dat is puur een stuk plastic om het te grote gat van de normale dock wat kleiner te maken. Ik heb even een dock opengemaakt, aan de grootte van de printplaatjes te zien komt er idd een line signaal uit die 30-pins connector dat doorgelust wordt naar een 3.5mm minijack.

_Ernst_ schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:42:
en vooruitbetalen doe ik sinds ik daar slechte ervaringen mee heb gehad (lees: geld kwijt) niet meer aan.
Alsof Apple je gaat oplichten ;)

• lowfi
  • Laatst online: 30-05 17:24
edit :K

[ Voor 89% gewijzigd door lowfi op 08-09-2005 12:10 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Note dat alles vanaf het midden naar rechts uit de iPod mini komt. Alleen het stuk apparaat aan de linkerkant is de iPod nano.

Nevermind.

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 08-09-2005 12:11 ]

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Homedisc schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:29:
Is de Apple store op dit moment de enige plek waar je de Nano kan kopen? ook staat er op de site 5 dagen levertijd, is dit optimistisch of kan apple dit wel waar maken. Dat ik straks niet zoiets heb zoals bij dell, eerst 5 dagen levertijd en werdt na 2 dagen opeens veranderd naar 30 dagen.
Nog niet op voorraad, maar hij staat er wel: Mp3man.nl

/edit
(niet op voorraad, maar je kunt jezelf wel laten mailen zodra 'ie op voorraad komt)

[ Voor 9% gewijzigd door Nick|IA op 08-09-2005 12:12 ]

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nick|IA schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:11:
[...]

Nog niet op voorraad, maar hij staat er wel: Mp3man.nl

/edit
(niet op voorraad, maar je kunt jezelf wel laten mailen zodra 'ie op voorraad komt)
Bedankt, ik denk toch dat ik de nano vanavond via apple.nl bestel :)

39

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:38

Sabbi

je denkt aan mij.

Ben ik de enige die de nano meer op een vergrote shuffle vindt lijken dan op een verkleinde ipod mini? Vooral ivm het lanyard/hang altijd om je nek lichte design en het flashgeheugen zodat er goed mee te joggen valt lijkt het me meer op een shuffle voorzien van een schermpje. Het ding is ook echt veel kleiner dan de mini was.

Je kan dus stellen dat de ipod-lijn veel minder 3 verschillende series heeft als eerst, aangezien de nano en de shuffle veel dichter bij elkaar liggen dan de mini en de shuffle.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sabbi schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:34:
Ben ik de enige die de nano meer op een vergrote shuffle vindt lijken dan op een verkleinde ipod mini? Vooral ivm het lanyard/hang altijd om je nek lichte design en het flashgeheugen zodat er goed mee te joggen valt lijkt het me meer op een shuffle voorzien van een schermpje. Het ding is ook echt veel kleiner dan de mini was.

Je kan dus stellen dat de ipod-lijn veel minder 3 verschillende series heeft als eerst, aangezien de nano en de shuffle veel dichter bij elkaar liggen dan de mini en de shuffle.
Mjah... ik deel je visie iig niet...
De shuffle heeft geen scherm en geen clickwheel... En ziet er kwa design ook heel anders uit...

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 15:49

dawuss

gadgeteer

Sabbi schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:34:

Och, het is maar hoe je het bekijkt.

Ik vind de iPod mini dichter bij de normale iPod liggen dan de nano bij de shuffle :)

iPod mini is alleen wat kleiner, heeft verder ook een harde schijf, en een z/w scherm ipv kleur.

de iPod shuffle heeft geen kleurenscherm en geen clickwheel.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:38

Sabbi

je denkt aan mij.

Ik doel ook meer op gebruik dan op design dan he.

shuffle en nano zijn beiden lichte om je nek hang dingen, mini was broekzakfomaat, ipod normaal jaszakformaat.

Zo kan je dus stellen dat de nano in dezelfde niche/markt woont als de shuffle... Mijn verwachting is dat mensen eerder de shuffle links gaan laten liggen omdat de voordelen van de shuffle tov een een stapje grotere ipod veel minder zwaar wegen als de voordelen die een nano biedt.

(en nu niet gaan zeuren dan een grote ipod ook wel in je broek past ;) )

[ Voor 107% gewijzigd door Sabbi op 08-09-2005 12:47 ]

Wat wel mooi zou zijn, is een opzetstukje waarmee je er een soort USB-Stick van kan maken. Moet lukken met 43 gram :)

Anoniem: 105610

Ik ga de witte bestellen. Echter, mijn zusje is studente. Dus ik wil hem met die korting bestellen.

Maar, dan gebruik ik mijn eigen account bij hun, zouden ze daar moeilijk over doen? Tevens laat ik mijn naam op de achterkant graveren...

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Sabbi schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:40:
Ik doel ook meer op gebruik dan op design dan he.

shuffle en nano zijn beiden lichte om je nek hang dingen, mini was broekzakfomaat, ipod normaal jaszakformaat.

Zo kan je dus stellen dat de nano in dezelfde niche/markt woont als de shuffle... Mijn verwachting is dat mensen eerder de shuffle links gaan laten liggen omdat de voordelen van de shuffle tov een een stapje grotere ipod veel minder zwaar wegen als de voordelen die een nano biedt.

(en nu niet gaan zeuren dan een grote ipod ook wel in je broek past ;) )
Mja, vergeleken met de mini had de shuffle naast het feit dat hij goedkoper was het voordeel dat er flashgeheugen in zat, zodat je er makkelijk mee kan gaan hardlopen en zo.

Als je nu aan een shuffle van 140 euro zit te denken, heb je voor 70 euro meer een apparaatje met 2x zoveel geheugen en maar 50% groter, dat even stevig is, maar met scherm en clickwheel, da's nog best wel het overwegen waard. De mini had een HD'tje en was een stuk groter.

De gewone iPod is nu wat unieker geworden binnen de Apple-collectie, vanwege het gebruik van een veel grotere HD en de grootte van het aparaat zelf. Ook heeft hij wat meer unieke features, zoals TV-out en USB-in.

Als je dat met elkaar vergelijkt lijkt de nano idd wat dichter bij de shuffle te liggen.

Anoniem: 109125

De normale ipod past idd wel in je broekzak
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Misschien is het jullie nog niet opgevallen, maar het is bijzonder oninteressant om telkens te lezen wie nu weer een iPod nano besteld heeft, welke kleur die heeft, en in welke stad 'ie is.

Bij deze 't verzoek dit soort opmerkingen achterwege te laten.