Laptop/school tas

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 24.215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:23
Geen matches
Ik vind dit wel een leuke tas voor mijn laptop

Afbeeldingslocatie: http://www.newenoughhp.com/product_pictures/a/axio_tekno_hardpack/red_200w.jpg

alleen zijn beetje duur en moeilijk te vinden,
voor 17 inch rond de 129 euro
voor 15 inch rond de 110 euro

in de vorm van een koffer zal ook wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Geen matches
Chiii schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:10:
Ik vind dit wel een leuke tas voor mijn laptop

[afbeelding]

alleen zijn beetje duur en moeilijk te vinden,
voor 17 inch rond de 129 euro
voor 15 inch rond de 110 euro

in de vorm van een koffer zal ook wel mooi zijn.
Zoiets vind ik echt überlelijk, zou er niet mee durven lopen. Ben zelf op zoek naar een Crumpler lookalike. De Crumplers zelf vind ik te duur, maar het type design is echt geweldig. Heeft iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

Geen matches
KappuhH schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:57:
[...]

Zoiets vind ik echt überlelijk, zou er niet mee durven lopen. Ben zelf op zoek naar een Crumpler lookalike. De Crumplers zelf vind ik te duur, maar het type design is echt geweldig. Heeft iemand nog tips?
Ben het met jouw eens. Vandaag is een kijkje genomen voor een nieuwe tas in de stad.. ik schrok me dood van de prijs van een simpele east pak rugtas waarin een laptop vak voor de verandering is ingezet. 100 euri voor een tas is mij toch teveel :X .

Denk dat ik naar een caselogic, targus of een belkin ga kijken. Weet van ieder model iig 1 tas die me eventueel wel zou aanspreken.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Geen matches
gewoon op internet bestellen.. :D Die eastpak rugtas zag ik hier trouwens voor 80..

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: tassen
Rob1106 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:13:
gewoon op internet bestellen.. :D Die eastpak rugtas zag ik hier trouwens voor 80..
gewoon ff naar een tassenspeciaalzaak, prachtig desingtas (zwart) heb ik, met twee ruime vakken, ideaal voor de laptop EN, niet geheel onbelangrijk: schrijfgerij en boeken. en dat voor 70 euries.
lijkt vet veel op dees hieronder, maar dan alleen dus zwart, en die twee elastiekdingen zitten er niet op. (tis met zon rugtas sluiting, weet niet hoe dat heet) (is alleen met skouderband, niet zon lompe handvat)

http://www.media-store24.de/shopbilder/hm-00023855.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Laatst online: 22-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:30:
[...]

gewoon ff naar een tassenspeciaalzaak, prachtig desingtas (zwart) heb ik, met twee ruime vakken, ideaal voor de laptop EN, niet geheel onbelangrijk: schrijfgerij en boeken. en dat voor 70 euries.
lijkt vet veel op dees hieronder, maar dan alleen dus zwart, en die twee elastiekdingen zitten er niet op. (tis met zon rugtas sluiting, weet niet hoe dat heet) (is alleen met skouderband, niet zon lompe handvat)

http://www.media-store24.de/shopbilder/hm-00023855.jpg
Ik persoonlijk hou niet van dat soort tassen (weet er ff geen benaming voor: schoudertas misschien?). Het lijkt mij echt ontieglijk slecht voor je rug, aangezien je al het gewicht op 1 schouder laat rusten ipv het te verdelen

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob1106 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:35:
[...]

Ik persoonlijk hou niet van dat soort tassen (weet er ff geen benaming voor: schoudertas misschien?). Het lijkt mij echt ontieglijk slecht voor je rug, aangezien je al het gewicht op 1 schouder laat rusten ipv het te verdelen
dat kan he! ja schoudertas. maar je moet hem ook over de linkerschouwerhangen, en aan je rechterzij doen. dan is het in evenwicht!! ach ik heb hem amper om mijn barst, dus datmaakte niet uit voormij:

1 minuut naar de bus lopen, 2 minuten naar de trein lopen, weer 1 minuut naar de bus lopen, en 1 minuut naar het juiste lokaal lopen. en dan tussen de lessen door hooguit 2 minuten. dat ding heb je al bij al per dag mischien een halfuur om (ik dan), en dan overdrijf ik het ook nog!! maar ja dat is ieder keus he!!! ik hou niet van zon afgrijselijk ding met 800 vakken aan de buitenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:35
Geen matches
Weet iemand een Crumpler winkel regio eindhoven wil namelijk de The Gimp widescreen maar weet dus niet of die met mijn laptop pas F3JA.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Ben zelf ook niet zo'n fan van schoudertassen. Altijd last van 1 schouder. Liever iets in de vorm van een rugzak.... (Maar ik fiets dan ook 10 k/m heen en 10 k/m terug.)

[ Voor 46% gewijzigd door TommyGun op 25-09-2006 20:54 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 05:35
Geen matches
Iemand nog winkels met Crumpler regio eindhoven en den bosch

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Matched: notebook, tassen
Cyrus The Virus schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:33:
Weet iemand een Crumpler winkel regio eindhoven wil namelijk de The Gimp widescreen maar weet dus niet of die met mijn laptop pas F3JA.
Ik regio arnhem\ede aan het zoeken :p. Niet om te kijken of mijn M6Va laptop past maar of er verder ook ruimte over blijft voor een 2 boeken +dictaten en schriften.

Had ook een targus en een case logic op het oog. Het is vrij lastig vind ik om een goede tas te vinden. De prijs vind ik vaak echt belachelijk voor wat je krijgt want meestal is het geen echte laptoptas maar gewoon een oud model die een beetje is opgeleukt met een laptopgedeelte erin.

Ik dacht zelf aan een caselogic "Sporty Laptop Backpack" of de targus "XL Notebook Backpac"
Afbeeldingslocatie: http://a1472.g.akamaitech.net/f/1472/124/4h/img.ebags.com/is/image/im0/44260_1_1?&op_sharpen=1&qlt=80,1&hei=249&wid=249Afbeeldingslocatie: http://www.targus.com/uk/product_images/TCB001EU_cases_a.jpg

Ik vind echter de crumbler nog best wel proffecioneel naar voren komen met de tassen dus eignelijk wil ik die tassen ook is aanschouwen.

[LTS][MTS][HTS]

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:54
Geen matches
Ben afgelopen donderdag in Den Bosch aant shoppen geweest, en heb daar een winkel gezien waar ze crumpler verkopen, van de Markt af, de Vugterstraat in, en dan redelijk snel aan de rechterkant. Blauw/groensig logo meen ik me te herinneren...
Ik heb daar een crumpler bekeken, maar ben uiteindelijk ongeveer schuin tegenover die winkel overstag gegaan voor een Samsonite. Zocht namelijk iets voor m'n 17" widescreen, en dan is de keus niet zo groot. Die samsonite heb ik al enkele dagen veel plezier van, schoolspullen (natuurlijk incl. laptop) passen erin, alsook (tegelijkertijd heb ik 't dan over :)) een hele berg aan kleding die ik iedere maandag en vrijdag versjouw van m'n kamer naar huis en weer terug.

Groente!

[ Voor 4% gewijzigd door Thedr op 28-09-2006 00:15 ]

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Thedr schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:13:
Ben afgelopen donderdag in Den Bosch aant shoppen geweest, en heb daar een winkel gezien waar ze crumpler verkopen......
Waren die crumpler tassen ook vrij ruim of viel dat toch erg tegen ?

[LTS][MTS][HTS]

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:54
emiel1984 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:54:
[...]

Waren die crumpler tassen ook vrij ruim of viel dat toch erg tegen ?
De grootste modellen daarvan leken mij meer dan ruim genoeg voor laptop (17") en schoolspullen. Een baal kleding erbij zal echter niet lukken denk ik, maar tis dan ook een topic voor laptop/school tas :z
Zagen er ook erg stevig uit moet ik zeggen, en een soort van extra band aan de schouderband om de tas op je rug te fixeren (als een soort van driepuntsgordel) tijdens het fietsen bv.
Groeten,

René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Geen matches
Zelf heb ik nu een simpele sleeve en die stop ik in mijn tas, zo zie je niet dat er een lappy in zit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:25
Geen matches
Ik heb sinds een paar maanden de Ogio Metro rugzak.

Erg lekker tasje, met veel ruimte voor andere dingen dan een laptop (dat was ook mijn eis).

Ik heb de tas via ebay in amerika besteld en kostte me 80 euro. Helaas moest ik toen nog import kosten betalen (20 euro). Dus totaal was de tas 100 euro.

Ik ben de tas nog niet tegengekomen in nederland / europa.

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Speedener schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:50:
Ik heb sinds een paar maanden de Ogio Metro rugzak.

Erg lekker tasje, met veel ruimte voor andere dingen dan een laptop (dat was ook mijn eis).

Ik heb de tas via ebay in amerika besteld en kostte me 80 euro. Helaas moest ik toen nog import kosten betalen (20 euro). Dus totaal was de tas 100 euro.

Ik ben de tas nog niet tegengekomen in nederland / europa.
yep de import... moet je een beetje geluk bij hebben, soms glipt ie er zo doorheen en heb je geluk, en soms moet je betalen. ziet er iig erg ruim uit voor zoverik het ken zien op de plaatjes!! maar suks hebben ze toch ook wel in nederland, of nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik krijg deze week waarschijnlijk een 20inch laptop (Acer). Is er iemand die weet waar ik hiervoor een tas kan kopen? Ik heb al gezocht maar volgens mij is 20 inch niet zo makkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:01
Geen matches
Kan iemand een aantal foto's plaatsen van zijn Belkin NE-MS tas ? Voor 36 @ Informatique vind ik dat geen geld. Wil alleen even de binnenkant bekijken en aangezien ik online wil bestellen is dit nogal lastig.

Er moet een Hp Nx 7400 in. Maten van mijn Laptop 357 x 260 x 30 (hij is dus 1 mm te breed, maar dat rekt toch wel !?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Geen matches
Ik denk dat ik ook voor de Crumpler Sticky Date ga, deze ziet er net iets beter/ruimer uit als de Cheesy Disco, heb hem tot nu toe voor €110,- gezien.

Iemand die hem (in de buurt van Eindhoven/Den Bosch) of online goedkoper heeft gezien.

Hoop hem eigenlijk eerst nog wel irl te zien voordat ik hem aanschaf. Heeft iemand misschien "Personal Pictures" van deze tas (eventueel in combinatie met een Acer Travelmate 4001WLMi)

Edit: Ik heb Crumpler gemaild en mensen die in de buurt van Tilburg wonen kunnen de Groen/Gele Sicky Date bekijken bij Sportief Tilburg op het Koningsplein

[ Voor 30% gewijzigd door JunkieXP op 14-10-2006 16:02 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:44

Nimrod

King in the land of Shinar

Geen matches
één van de betere sleeves:

Afbeeldingslocatie: http://www.booq.de/stores/b/booqdeutsch/images/BillingSet/VXM-BLK-XXX_0006.jpg

houdt het midden tussen softsleeve (overprijsde handdoeken) en hardsleeve (beste maar duur), de stof van de vyper houdt alleszins wel enige druk tegen. enkel het ritsje mocht wat degelijker (ben benieuwd). en dit past in elke schoudertas of rugzak - ik kijk nog even uit naar een waterdicht trekkersmodelletje

40 euro (+ 15 verzending :+ ) via www.booq.de

The kingdom has many problems, but boredom is the least of them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:28
Geen matches
Ik heb zelf deze voor mijn 15.4" laptop:

Belkin 15.4" Canvas Khaki

Afbeeldingslocatie: http://shop.yorcom.nl/artikelen/images/BELKIN_CANVAS_MSNGR_KHAKI.JPG

En is echt super, lijkt op een gewone tas, erg stevig met verschillende compartimenten, waaronder die voor je laptop zelf met dikke zachte wanden.

Alleen niet zo geschikt om er ook nog veel boeken bij te doen als je ook je accu en muis etc mee neemt.

//edit zie ook deze "review" van een andere got member (alleen ander kleuren schema):

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26390788

[ Voor 20% gewijzigd door Giant87 op 12-11-2006 14:28 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Geen matches
Jup zeker een stevige tas (heb de niet-canvas versie):

Afbeeldingslocatie: http://img.shopping.com/cctool/PrdImg/images/pr/177X150/00/01/bd/a9/1a/29206810.JPG

De wanden zijn lekker dik wel handig bij het vallen van de tas eventueel, hij is echt puur voor de laptop dun boekje erbij kan nog net. Bij mij is hij is samen met mijn muis en adapter al aardig vol ondanks ik een 14.1inch laptop heb :D

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CycloneX schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:49:
Jup zeker een stevige tas (heb de niet-canvas versie):

[afbeelding]

De wanden zijn lekker dik wel handig bij het vallen van de tas eventueel, hij is echt puur voor de laptop dun boekje erbij kan nog net. Bij mij is hij is samen met mijn muis en adapter al aardig vol ondanks ik een 14.1inch laptop heb :D
Had die tas zelf ook. Had hem maar ingeruild. Was toch echt veelste krap voor me Asus F3ja. Alles past er ook maar net in, en god wat een gewicht aan je schouders dan. Had toen maar gewoon een rugtas genomen. Anders moest ik zowieso met twee tassen rondlopen want me brood en boeken past er echt niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen matches
Cyrus The Virus schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:48:
Iemand nog winkels met Crumpler regio eindhoven en den bosch
Enschede mischien toevallig ook??

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 12-12-2006 21:49 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fingerprint88
  • Laatst online: 08-09 20:17
Geen matches
bartgrefte schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:48:
[...]

Enschede mischien toevallig ook??
http://www.macstuff.nl/ Daar kun je alleen niet heen om ze te proberen, alleen op bestelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Matched: notebook
Ik beschik zelf over een deluxe laptoptas van Dell, kreeg hem gratis bij aankoop van mij acer aspire notebook... erg goede stevige tas! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen matches
Fingerprint88 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:03:
[...]

http://www.macstuff.nl/ Daar kun je alleen niet heen om ze te proberen, alleen op bestelling :)
'k wil em dus/graag eerst zien....

dus... nog andere winkels? (hengelo mag ook wa)

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 14-12-2006 10:22 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen matches
eindelijk antwoord van crumpler, ze zouden me later op de dag (dat was donderdag) een adreslijst toesturen van shops in de buurt.... lijst is der nog nie :(

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33
Geen matches
Ik heb de mijne - Crumpler, Cheesy Disco Big Logo - gekocht bij City Photo in 's-Hertogenbosch. Daar hebben ze niet het volledige assortiment, maar als je een 15" laptop hebt of kleiner, dan heb je keuze zat ! Niet om reclame te maken btw, maar om mensen te helpen om een Crumpler adres te vinden..

Deze bevalt me overigens heel erg goed, ik moet wel zeggen dat hij iets duurder was dan bij Macstuff, maar dat heb ik er wel voor over om in een winkel te kopen.

Veel succes ermee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:39
Geen matches
Ik heb voor mijn 15,4" laptop de Timberland Hollis Dual Compartment Laptop Backpack. Dit is een zeer ruime rugzak, met een zacht vak voor de laptop, en veel ruimte voor boeken. Er passen makkelijk 3 boeken bij, 3 dictaten, laptopvoeding, muis en een collegeblok in (natuurlijk samen met de laptop).

Afbeeldingslocatie: http://akimages.crossmediaservices.com/dyn_li/200.0.88.0/TBL_imageg_net/graphics/product_images/pTBL-3067790reg.jpg

Ik ben er erg tevreden mee! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://images.belkin.com/F8N028ea/FUL1_F8N028ea.jpg
NE-MS 15,4”-laptopdraagtas
http://catalog.belkin.com...t_Id=1&Product_Id=255619#

Dit is een 15,4" laptop tas, zou hier een 14,1" laptop het goed in doen?
Ik ben van plan een Zepto 6214W te kopen en wil wel dat er goede bescherming omheen zit, en deze tas vind ik er erg mooi uitzien.

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Geen matches
Alex3305 schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:43:
Ik heb de mijne - Crumpler, Cheesy Disco Big Logo - gekocht bij City Photo in 's-Hertogenbosch.
Heb je er een 15"breedbeeld laptop in? En zo ja, is er dan nog ruimte om naast de accesoires (muis en adater) nog een stel schoolboeken mee te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Laatst online: 18:31
een klein schopje :P maar ik vroeg me af of iemand deze tas heeft
Targus BACK TO SCHOOL BACKPACK TSB041EU
Afbeeldingslocatie: http://www.prodimex.ch/partage/Images_Pdts/TSB041EU.jpg
ziet er nog wel redelijk uit(moet je hem niet opgeblazen voorstellen natuurlijk :+ ) en is erg goedkoop.. 25 euro bij zercom.nl
je kan hem ook zonder draak bestellen maar vond ik eigenlijk wel leuk O-)

maar heeft iemand deze en kan er wel nog wat in als je notebook erin zit?
en is ie waterdicht?
aan de zijkant heeft ie ruimte voor een flesje toch ?

op de site van targus staat er nix over :O

weet iemand nog goede tassen winkels in amsterdam waar ze veel notebook tassen hebben :?

oh en koop NOOIT een HQ tas.. dit is juist niet high quality :z mijn hele schouderband ligt er half af na een half jaar gebruikt te hebben
en tas was zogenaam een schouder en rug tas... mja op me rug dragend aan me schouder, oftewel gaat me linker schouder tog naar de t*****

[ Voor 24% gewijzigd door kadooosh op 08-04-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Geen matches
Deze tas heb ik gisteren voor m'n verjaardag gehad:

Afbeeldingslocatie: http://www.tolvulistinn.is/mynd/LT%20BS%20225SI%20BK.jpg

Laptop vak, genoeg ruimte voor extra spullen, twee kunststof strips aan de achterkant om deze recht te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldg
  • Laatst online: 20-01-2022
Geen matches
Ik heb deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.downtown.nl/ProdImages/daybrown.jpg

Burton Day Hiker Dark Earth
Tech & Features
29L [19in x 13.25in x 6.25in] [48.26cm x 33.65cm x 15.86cm]
Laptop Compartment (Fits 15 in. Laptop)
Vertical Board Carry
Cush Ergonomic Shoulder Harness
Removable Sound Case
Abrasion-Resistant Bottom
Hydration Compatible
Key Clip

Ziet er erg cool uit, en je kan er ook nog eens mee snowboarden en je skateboard eraan hangen :p

[ Voor 3% gewijzigd door michieldg op 08-04-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
michieldg schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:37:
Ik heb deze:

[afbeelding]

Tech & Features
Vertical Board Carry
Removable Sound Case
Hydration Compatible
Key Clip

Ziet er erg cool uit, en je kan er ook nog eens mee snowboarden en je skateboard eraan hangen :p
hmm dies idd wel mooi, maar heb je ook genoeg ruimte voor accu muis en nog een boek ofzo?
en is ie wel goed beschermt tegen vallen enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldg
Geen matches
kadooosh schreef op zondag 08 april 2007 @ 17:29:
[...]

hmm dies idd wel mooi, maar heb je ook genoeg ruimte voor accu muis en nog een boek ofzo?
en is ie wel goed beschermt tegen vallen enzo ?
Jep, er is is nog zat ruimte. Muis en accu kunnen eventueel ook nog in de zijvakken.
De tas is aan de achterkant verstevigd (harde rug) en is gewoon erg degelijk. Persoonlijk laat ik mijn tas (met laptop) nooit vallen, ik denk ook niet dat hij daar tegen opgewassen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb deze rugzak voor m'n laptop:
Dicota: BacPac Jump! Maar wel de geel / zwarte versie!!
Afbeeldingslocatie: http://content.centralpoint.nl/objects/high_pic/10868.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.skylinesb.com/images/product/product_98.jpg

A sporty design for the active Notebook user. The Notebook is safely stowed away in the cushioned Notebook compartment. Documents, mobile accessories, power packs as well as private items can be stored in numerous convenient pockets and compartments. The backpack volume can be adjusted with straps depending on the space needed. The adjustable, cushioned shoulder straps and air permeable back cushioning make transport a pleasure; on your scooter, bicycle, inline skates or by car. With snap hook and removable cell phone pocket.

Ook is er nog meer dan genoeg ruimte voor je oplader, cd's/ boeken en andere ongein..

Echt 'n hele stevige tas en helemaal perfect als m'n laptop ook nog in z'n sleeve zit!

[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 08-04-2007 21:35 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
michieldg schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:22:
[...]

Jep, er is is nog zat ruimte. Muis en accu kunnen eventueel ook nog in de zijvakken.
De tas is aan de achterkant verstevigd (harde rug) en is gewoon erg degelijk. Persoonlijk laat ik mijn tas (met laptop) nooit vallen, ik denk ook niet dat hij daar tegen opgewassen is.
nee ik ook niet maar te hard neer zetten op de grond ofzo
dus zut er schuim ofzo op de grond
denk dat ik deze maar bestel... kga morge maar ff een beslissing maken

hmm me lap is 15.4 inch groot geloof ik.. past ie dan wel?

[ Voor 7% gewijzigd door kadooosh op 10-04-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Geen matches
michieldg schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:37:
Ik heb deze:

[afbeelding]

Tech & Features
Vertical Board Carry
Removable Sound Case
Hydration Compatible
Key Clip

zou je ook misschien een foto van boven af als ie open is kunnen maken aub?
kweet nog nie zeker of ik nou 2x zoveel uit ga geven :p

is zeker geen winkel die deze tas verkoopt in amsterdam?

ik zie trouwens op sommige sites dat ie meer geel dan oranje is |:(
http://cgi.ebay.at/BURTON...ViewItem#ebayphotohosting
wat is nou de echte kleur?

[ Voor 12% gewijzigd door kadooosh op 10-04-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldg
kadooosh schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:25:
[...]

zou je ook misschien een foto van boven af als ie open is kunnen maken aub?
kweet nog nie zeker of ik nou 2x zoveel uit ga geven :p

is zeker geen winkel die deze tas verkoopt in amsterdam?

ik zie trouwens op sommige sites dat ie meer geel dan oranje is |:(
http://cgi.ebay.at/BURTON...ViewItem#ebayphotohosting
wat is nou de echte kleur?
Ik krijg vandeweek mijn camera terug, dan zal ik even een foto voor je maken :)
De kleuren zitten een beetje tussen beide foto's in. Dus iets feller dan de foto die ik gepost heb.

Burton tassen kan je bij de meeste snowboard/skateboardzaak wel kopen. Ik neem aan dat er in Amsterdam wel een paar zitten :)

Over je laptop.. ik heb heb zelf een 14 inch laptop en die heeft nog wel wat ruimte over, 15,4 inch gaat wel passen denk ik. Maar als je het zeker wilt weten moet je gewoon even naar de tas opzoek gaan in zo'n zaak in Amsterdam en je laptop meenemen :p

[ Voor 6% gewijzigd door michieldg op 10-04-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
michieldg schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:52:
[...]

Ik krijg vandeweek mijn camera terug, dan zal ik even een foto voor je maken :)
De kleuren zitten een beetje tussen beide foto's in. Dus iets feller dan de foto die ik gepost heb.

Burton tassen kan je bij de meeste snowboard/skateboardzaak wel kopen. Ik neem aan dat er in Amsterdam wel een paar zitten :)

Over je laptop.. ik heb heb zelf een 14 inch laptop en die heeft nog wel wat ruimte over, 15,4 inch gaat wel passen denk ik. Maar als je het zeker wilt weten moet je gewoon even naar de tas opzoek gaan in zo'n zaak in Amsterdam en je laptop meenemen :p
khad vandaag wat winkels afgebeld maar of ze hebben hem niet of ze willen hem voor me bestellen.. marja dan moest ik hem kopen
ik wacht wel ff tot je fotos hebt, kzal anders wel ff me laptop precies opmeten kan je miss svp kijken of dat past
maar er zit tog wel een soort kussentje op de onderkant van die tas he, zodat je hem niet ultra voorzichtig hoeft neer te zetten ;)
thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
vreemd kom er net achter dat ik een 14.1 inch lap heb :D ... heb dat ding al 3 jaar en d8 altijd dat ie 15.4 was hehe
ik w8 nog ff op je foto voordat ik hem bestel en of ie nou soort kussen op de onderkant heeft
zag toevallig vandaag zon eastpack ding voor lap en die hebben dat dus amper.. 1x ding te hard op de grond zetten en is me lap kapot lijkt me

arghh is ie opeens soldout op http://www.downtown.nl/scripts/prodview.asp?idProduct=1088
ken je een andere site waar ze hem hebben in NL?
ben bang dat ie niet meer op voorraad komt aangezien ut 2006 model is.. 2007 model is lelijk :X
heb ze net wel ff gemailed

arghhh uitverkocht en komt ook niet meer binnen ;( ;(

bah ik vind egt zogoed als alle tassen lelijk |:( ze zijn allemaal zo zwart en dan nog glimend ook bah
en ik heb ook weer geen zin om 100 euro aan zon crumpler tas uittegeven

[ Voor 54% gewijzigd door kadooosh op 17-04-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Geen matches
Welke sleeve is een beetje stevig/dik ? Ik wil mijn laptop namelijk in mijn eastpak tas stoppen met een aantal boeken erin. Het gaat om een 15.4 inch laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
chapie schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:26:
Ik heb voor mijn 15,4" laptop de Timberland Hollis Dual Compartment Laptop Backpack. Dit is een zeer ruime rugzak, met een zacht vak voor de laptop, en veel ruimte voor boeken. Er passen makkelijk 3 boeken bij, 3 dictaten, laptopvoeding, muis en een collegeblok in (natuurlijk samen met de laptop).

[afbeelding]

Ik ben er erg tevreden mee! :*)
Hey,

Ik heb deze ook onlangs gekocht, echter mijn dell 6400 (15.4") pas niet helemaal..
Hij pas wel in het 'laptop' vak, maar de bevestigingsband met klitteband is dus niet lang genoeg om de laptop vast te 'snoeren'..

Iemand ervaring mee?.. persoonlijk wel slordig voor zo'n merk/bedrag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
kadooosh schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 01:54:

bah ik vind egt zogoed als alle tassen lelijk |:( ze zijn allemaal zo zwart en dan nog glimend ook bah
en ik heb ook weer geen zin om 100 euro aan zon crumpler tas uittegeven
Beetje offtopic:

Mee eens, laptoptassen zijn over het algemeen behoorlijk lelijk helaas.

Deze twee van Belkin vind ik dan wel weer mooi, maar die zijn voor zover ik weet niet in Nederland verkrijgbaar :(

Sling Bag:
Afbeelding
Site

Messenger Bag:
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=375630#

De Messenger Bag vind ik het mooist, maar daar is m'n shouder waarschijnlijk niet zo van gediend. Ik kwam ze tegen op de US Dell site, toen ik de nieuwe Inspirons, die vanaf morgen in NL beschikbaar zijn, aan het bekijken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Geen matches
Weet iemand eigenlijk welke crumpler tas een 15.4" laptop past met een klapper (brede rug) en ook nog wat eten en drinken? Kreeg geen reactie van de crumpler site, en ik vind die Sticky date wel cool en _lijkt_ me groot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Geen matches
Bumb :)

Ik denk er over om deze laptop tas aan te schaffen voor m'n aanstaande 14.1'' laptop.

Dicota Take.Off

Afbeeldingslocatie: http://dicota.com/FM/prods180px/n17188p-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dicota.com/FM/prods180px/n17188p-5.jpg

Iemand ervaring met deze tas of Dicota zelf? En waar zijn ze te koop (behalve online shop 's)

[ Voor 17% gewijzigd door mickezzz op 15-08-2007 00:12 ]

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mijn laptop gaat gewoon mee in een standaard eastpackje.

http://picasaweb.google.n...photo#5081471957983189762

http://picasaweb.google.n...photo#5081471979458026258

http://picasaweb.google.n...photo#5081471992342928162

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:00
Dat is wel handig als je zo een beschermhoes bij je Thinkpad hebt gekregen. Bij de meeste notebooks krijg je het niet bij en is dus een extra hoes of speciale rugzak met laptopcompartiment noodzakelijk.

Voor mijn volgende laptop (14.1") ga ik wss ook ergens een neophreenachtige hoes zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

thomasvdw schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:53:
Dat is wel handig als je zo een beschermhoes bij je Thinkpad hebt gekregen. Bij de meeste notebooks krijg je het niet bij en is dus een extra hoes of speciale rugzak met laptopcompartiment noodzakelijk.

Voor mijn volgende laptop (14.1") ga ik wss ook ergens een neophreenachtige hoes zoeken.
Vind dit de twee handigste tassen, aangezien ik vaak mijn notebook moet sjouwen:

Afbeeldingslocatie: http://www5.pc.ibm.com/europe/products.nsf/b6520964e2ad4d1985256d9b006f28d9/c62e8bad5b4d33a3802570a500560c42/LineDrawing/0.BC?OpenElement&FieldElemFormat=jpg

Afbeeldingslocatie: http://www5.pc.ibm.com/europe/products.nsf/b6520964e2ad4d1985256d9b006f28d9/37d20710a3ae30dc802570a50056c357/LineDrawing/0.2A?OpenElement&FieldElemFormat=gif

Past tevens een 15.4" notebook in.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan bij de apple store gaan. Ik zie daar altijd fraaie laptop tassen. helaas wel een beetje aan de dure kant. maar dat betaal je ook voor kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
Geen matches
k maak zelf sinds kort gebruik van een wenger/swiss-gear solo tas, erg prettige tas, stevig veel ruimte voor laptop en boeken.

Afbeeldingslocatie: http://www.modrec.de/images/WA714614.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Geen matches
Samsonite MO II Laptop rugtas

Afbeeldingslocatie: http://www.bagagespecialist.nl/database_files/45994_0_0.jpg

http://www.bagagespeciali...0Laptop%20rugtas?id=45994

Bevalt na een jaar gebruiken nog steeds erg goed! Lekker stevig model en kan heel wat gewicht hebben. Goede bodem! lekker compacte en strakke tas zonder tierelantijnen. Valt niet op als "laptoprugzak".

Mijnes is wel in donkerblauw, "Samsonite" in het zwart ipv rood.
je hebt ze ook in lime-groen.

[ Voor 9% gewijzigd door willy1986 op 29-08-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28

TVL

Geen matches
Heeft er iemand ervaring met de Tarugus Free Spirit Messenger?
http://www.shoptargus.com...er_TBM002EU/version-3.asp
Afbeeldingslocatie: http://www.computertotaal.nl/upload/883285_610_1176302672544-TARGUS_large.jpg
Kan je bij ComputerTotaal krijgen voor 24,95 + 3.95 verzendkosten als je lid bent. Kost normaal iets van 49.95.
Vind het denk ik wel een koopje.

[ Voor 15% gewijzigd door TVL op 29-08-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:37

sanzut

It's always christmas time

Geen matches
TVL schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:48:
Heeft er iemand ervaring met de Tarugus Free Spirit Messenger?http://www.shoptargus.com/Targus_Free_Spirit_Messenger_TBM002EU/version-3.asp
Kan je bij ComputerTotaal krijgen voor 24,95 + 3.95 verzendkosten als je lid bent. Kost normaal iets van 49.95.
Vind het denk ik wel een koopje.
Maar ook weer zo lelijk als de nacht.
Vind die messenger die op de vorige pagina staat eigenlijk wel cute, ga daar binnenkort mssn eens naar kijken. Ik heb nu een Targus CN31(volgens het labeltje, gewoon eentje die ik voor paar euro bij mn laptop heb gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28

TVL

Geen matches
sanzut schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:51:
[...]

Maar ook weer zo lelijk als de nacht.
Vind die messenger die op de vorige pagina staat eigenlijk wel cute, ga daar binnenkort mssn eens naar kijken. Ik heb nu een Targus CN31(volgens het labeltje, gewoon eentje die ik voor paar euro bij mn laptop heb gekocht)
Er zijn mooiere maar voor nog geen 30 Euro vind ik het wel een goede aankoop denk ik. Ik heb hem niet nodig om veel te reizen of veel boeken mee te versjouwen. Zijn er voor onder de 30 Euro betere te krijgen? Gaat mij erom dat de bescherming goed is.

[ Voor 3% gewijzigd door TVL op 29-08-2007 22:03 ]

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een tas voor mijn HP 2510p, maar bijna alle "hippe" tassen zijn te groot. Hij is namelijk maar 28x21x2.5. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Laatst online: 05-08-2021
Geen matches
Heb zelf deze laptoptas van Crumpler. Heb hem nog niet binnen omdat die nog niet op voorraad is maar de laptop moet hier makkelijk inpassen. Heb een Dell Inspiron 6400 (15.4 Inch), ben benieuwd hoe de tas bevalt.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Iemand met een Asus F3SV-AS147C? Ik zoek namelijk een rugtas die er compact uitziet, maar waar je toch veel in kan stoppen (naast de laptop).

Ik heb nu al de hele topic doorgespit, maar nog niet echt wat gevonden. Iemand nog een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 03:41:
Iemand met een Asus F3SV-AS147C? Ik zoek namelijk een rugtas die er compact uitziet, maar waar je toch veel in kan stoppen (naast de laptop).

Ik heb nu al de hele topic doorgespit, maar nog niet echt wat gevonden. Iemand nog een linkje?
Nobody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Adviseer ik je is de stad in te lopen, in Arnhem heb bijvoorbeeld al je vele winkels waar ze tassen verkopen (bijenkorf o.a. met easpak en samsonite tassen).

Op de websites van bekendere laptoptassen-verkopers kan je de maten opgeven van je laptop. De juiste tassen worden dan gezocht en in een lijstje gezet. O.a eastpak en dacht ook crumpler hebben dit op de website staan. Suc6

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Laatst online: 05-08-2021
Geen matches
Ik heb nu de laptoptas van Crumpler: The Boomer XL en mijn Dell Inspiron 6400 past er echt mooi in. Is nog een mooi vak ervoor waar mijn spullen in kunnen (collegeblok en dik boek past sowieso wel). Mooie tas dus :D

Stats

Pagina: 1 2 3 Laatste