Altijdlowfi schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 22:14:
behoefte aan plaatjes van een crumpler cheesy disco? of crumpler school hymn?
Me_dusa
Red een boom, eet een bever!
Altijdlowfi schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 22:14:
behoefte aan plaatjes van een crumpler cheesy disco? of crumpler school hymn?
Me_dusa
Tweaken met schaar & naald, niet de tas overklokken of voorzien van een case-fannsa1984 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:01:
offtopic:
[quote]Eusebius schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:38:
Nadeel
- je moet je tas tweaken ;)[/quote]
En dat durf jij hier een nadeel te noemen
==
hoi
Als het goed is zit er bij je Asus een soort van stukje vilt tussen je scherm en toetsenbord.Farmerwood schreef op maandag 19 september 2005 @ 13:50:
Voor mijn nieuwe Asus M6Va (15") ben ik op zoek naar een tas.
[..]
Mijn ervaring daarmee is dat je tas vaak zo vol zit dat de laptop klem zit waardoor op een bepaald moment de toetsen in mijn scherm gedrukt stonden. Dat wil ik nu absoluut voorkomen. Daarom leek een hardsleeve mij wel een mooie oplossing.
[ Voor 68% gewijzigd door lowfi op 21-09-2005 17:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
Bedoel je dat er spanning ontstaat op de stof van de tas als je een 15,4" (36,5mm * 28 mm zoals mijn Aspire 1692 bvb) in een Cheesy Disco van Crumpler stopt? De 17" lijkt me net ietsje te groot, maar ik wil ook dat er nog wat speling is op mijn tas, niet veel, maar genoeg om de laptop er vlotjes in en uit te laten glijden zonder ook maar ergens spanning op te zetten. (Kan nooit goed zijn voor zowel tas als laptop).martijnf schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:27:
jup die zal wel passen maar ik ben mar een klein manneke en dan krijg je van die middelbare school tafferelen dat de tas grooter is als de persoon die em op zijn rug heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2005 00:44 ]
Ik heb getwijfeld tussen de sticky date en de cheesy disco, maar probleem bij de cheesy disco is dat de 15,4 inch laptop nét past, en dat je daarnaast best weinig spullen kan meenemen. De sticky date daarentegen kan genoeg meenemen, ik heb: laptop + oplader + muis + oordopjes + flesje water + broodtrommel + 1 héél dik boek (calculus) + 2 kladblokken + pennen + 1 map + rekenmachine + nog wat dingen. Hij is opzich groot maar het valt mij niet echt op. Kost een paar duiten, maar dan heb je ook wat.... want de laptop zit écht goed beschermd.Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 00:42:
[...]
Bedoel je dat er spanning ontstaat op de stof van de tas als je een 15,4" (36,5mm * 28 mm zoals mijn Aspire 1692 bvb) in een Cheesy Disco van Crumpler stopt? De 17" lijkt me net ietsje te groot, maar ik wil ook dat er nog wat speling is op mijn tas, niet veel, maar genoeg om de laptop er vlotjes in en uit te laten glijden zonder ook maar ergens spanning op te zetten. (Kan nooit goed zijn voor zowel tas als laptop).
Op de foto's hier net boven ziet het er ideaal uit, het ware handig om te weten wat de afmetingen van die laptop zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Dat is de crumpler cheesy disco, ik heb de crumpler sticky datemartijnf schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:48:
hoe krijg jij je a6va daar in dan die is 28 diep
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb 'm gekocht. Vervoer er een breedbeeld Dell D800 in. Prima tas. Alleen jammer dat er geen gewoon draag-handvat aan zit. Dat maakt het soms wel eens wat lastig.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:07:
Wie heeft er ervaring met de Jan Sport Flash XL laptoptas?
[afbeelding]
Een moderne tas die totaal niet opvalt als laptop tas, hij is in the uk voor 60.00 pond te koop..
wie heeft um? en waar gekocht?
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Eusebius op 16-01-2006 13:47 ]
==
hoi
==
hoi
Verwijderd
7400 Wp op het dak
crumplerSpacejam schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:05:
ik bedoel geen 2ehands maar net zoiets als dit: http://img360.imageshack.us/img360/1955/2ndskin9zn.jpg
heeft iemand trouwens enig idee van welk merk deze is?
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 23:06 ]
helaas ook al niet met de volgende afmetingen: Afmetingen: 354 x 284 x 35.2mm
[ Voor 16% gewijzigd door Avvd op 13-02-2006 00:59 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 00:59 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 7% gewijzigd door endless op 13-02-2006 01:35 ]
Volgens mij heeft die tassenwinkel naast de Xenos en de Kruidvat (in het centrum) wel Crumpler's... alleen welk type etc. etc. weet ik niet. Zou je daar eens moeten kijkenVerwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:37:
Weet iemand ergens een zaakje in zwolle waar ze die Crumpler's verkopen...
7400 Wp op het dak
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Verwijderd
Hey, zo doe ik dat ookmhr-zip schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:22:
Ik had een kipling tas, met een vak voor me laptop. Voordeel is dat zoiets veel minder opvalt dan een caselogic tas ivm diefstal. Niemand ziet dat er een laptop inzit, of ze moeten het toevallig weten.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Pickle Rick!
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Red op 14-02-2006 22:02 ]
ja zoals ze hiervoor in het topic staan van die second skin hoezen ...die kunnen volgens mij best wat spat water hebbenBartjuh schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:44:
Ik zoek eigenlijk een soort rekbare hoes die over de laptop heen kan, ik heb het wel eens gezien. Ik heb namelijk al een eastpak rugzak met een apart vakje met bescherming voor de laptop. Maar ik fiets een groot eind naar school (15km), en het wil wel eens regenen in Nederland, dus neem ik liever het zekere voor het onzekere.
Zijn ze een beetje hard van de buitenkant? Als je ook boeken in je tas hebt heb je namelijk kans dat het toetsenbord in het scherm gaat drukken vrees ik...Red schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:00:
Wat dacht je van het volgende (tenminste wat ik begrijp uit jou post):
[afbeelding]
Kijk eens in de Apple Store, vele soorten en maten... (zoekterm Second Skin)
Verwijderd
Ik heb deze tas en ben er erg over te spreken. De laptop zit stevig verpakt (schuimrubber vak hangt in de tas) en er is voldoende ruimte om nog een boek en accessoires mee te nemen.
Verwijderd
Evolutionair Geneticus
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 09:57 ]
Een voor allen, allen voor een
[ Voor 3% gewijzigd door dArtagnan op 27-05-2006 16:51 ]
Dat is echt 'n mooie!dArtagnan schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:51:
Ik ben zelf op de Eastpak Freshman schoudertas gevallen. Er pas maximaal een 15,4" laptop in en kost 60 euro. Hij heeft een laptopvak waarbij de laptop niet op de grond staat als je de tas neerzet en nog een ander vak om wat spullen in te doen.
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door DarthPlastic op 27-05-2006 16:57 ]
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Same here met mijn Dell 640m zowel Second Skin als Crumpler skin het gaat allemaal net niet of ik moet een grotere maar maarja die zijn vaak weer te groot. Helaas heb ik het nog niet kunnen passen maar wat zijn de ervaringen met rekbaarheid van skins zit er een beetje marge in (1/2 tot 1cm)Nedra schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 18:43:
Ik ga morgen ff naar de crumpler store hier in Amsterdam. Even kijken welke skins ze hebben en of daar uberhaupt een gemiddelde 15,4" laptop inpast. Ik heb een ASUS A6T en ik denk haast dat ie te dik is voor de gemiddelde crumpler skin.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
En ik zoek eigelijk ook zoiets,, alleen dan voor mijn T60. Zou ik bij de Mediamarkt kunnen slagen voor een schouder/laptoptas voor een 14" Laptop ?Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:42:
Ben op zoek naar een sleeve voor mijn 14" IBM Thinkpad T42. Kan alleen maar Apple sleeves vinden. Iemand enig idee waar ik ook andere sleeves passend om mijn T42 kan halen?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Nedra op 11-08-2006 14:06 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
hey vraagje,Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:45:
Ik heb sinds een paar weken een IBM / Lenovo ThinkPad R60Lekker geil ding seg. En heb daarvoor een school/rugzak gekocht om laptop elke dag mee te sleuren naar school, deze is het geworden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Speciaal voor 15 / 15.4" notebooks. Vanachter zo speciaal compartement voor de notebook, en voor de rest overal zeer veel plaats, voelt lekker aan op de rug, zeer stevig, 59€.
[ Voor 16% gewijzigd door wverbeek op 16-08-2006 15:25 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 14:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb toevallig net de bruine versie hiervan besteld voor €29, hij was in de aanbieding bij Informatique (nu helaas niet meer op voorraad). Bedankt voor je korte review, alleen heb ik nog een vraag: welke laptop doe jij erin?DarthPlastic schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:08:
Ik heb net een Belkin NE-MS gekocht (afgehaald bij 4Launch, €36.50), model 15", grijs-zwart.
Verwijderd
Design is voor veel mensen eenmaal belangrijk, helemaal voor een tas. Om eerlijk te zijn is ben ik nog geen notebook tassen tegengekomen die ik mooier vind dan Crumpler. De prijs is wel jammer jaVerwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:06:
Ik vind die Crumpler tassen echt te duur voor wat ze bieden.De bescherming is niet meer dan redelijk. En zoveel extra's bieden ze nu ook weer niet. Voorheen kende het merk Crumpler zelfs niet, dus daarvoor hoef je het ook niet te doen. Het enige wat die tas als voordeel heeft is het design. Woon je in de buurt van Nijmegen: in de Marikenstraat heb je een winkel waar ze verschillende Crumplertassen verkopen.
Ik heb een tas van Targus gekocht, ook redelijk aan de prijs: 70 eu, maar de tas is dan ook erg steving.
Zie: http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=TSM005EU
🌞🍃
Ik heb de sticky date en moet zeggen dat ' ie me prima bevalt. In de tas zit een extra hoes (die uitneembaar is) waar je je laptop in moet doen. Ik gebruik 'm in combinatie met mn xps m1710 en hij past perfectAlex3305 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 23:59:
Ik ben zelf eigenlijk opzoek naar een laptoptas die er normaal uitziet zodat ik niet echt opval. Nu was mijn oog gevallen op de Crisp Suit en de Sticky Date van Crumpler omdat deze ook ruimte heeft voor een (wide) 17", die ik heb..
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die met deze tas (of met andere tassen van Crumpler) ervaring heeft ? Of misschien nog andere suggesties voor me? Het liefst zou ik namelijk een 'messenger bag' willen.
Alvast bedankt !
[ Voor 5% gewijzigd door PetersNL op 03-09-2006 15:37 ]
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Voor een hoeveel inch laptop\notebook is deze geschikt (15.4) ?. Ziet er idd wel netjes uitDaNiEl KuNsT schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:06:
dit alles voor € 34,95 bij de paradigit. Ik ben er zeer tevreden over. Het muisje werkt echt perfect (ik game er zelfs mee) en mn laptop pastprecies in mn eastpak rugzak nu
[LTS][MTS][HTS]
Dankjewel voor deze mening. Njah foto's had ik al gezien, maar toch heel erg bedankt voor het aanbod - Tweakers zijn meestal heel erg behulpzaamflappie27 schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:31:
[...]
Ik heb de sticky date en moet zeggen dat ' ie me prima bevalt. In de tas zit een extra hoes (die uitneembaar is) waar je je laptop in moet doen. Ik gebruik 'm in combinatie met mn xps m1710 en hij past perfect. Ik kan helaas geen foto's maken, omdat mn geheugenkaart nog op mn kamer in Enschede ligt... Als je foto's wilt, moet je het maar zeggen en hopen dat ik mn camera niet vergeet mee te nemen ><.
Ik heb ehm trouwens gekocht op www.macstuff.nl. Scheelt nogal wat qua prijs.
/Edit:
Op de vorige pagina had iemand al goeie pics van de de sticky date:
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Monkeybrains op 10-09-2006 15:58 ]
Ben jij uiteindelijk nog geslaagd in zo'n sleeve?Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:42:
Ben op zoek naar een sleeve voor mijn 14" IBM Thinkpad T42. Kan alleen maar Apple sleeves vinden. Iemand enig idee waar ik ook andere sleeves passend om mijn T42 kan halen?
Verwijderd
Verwijderd
Ik had eerst een Compaq Evo N800v (15.4") erin welke perfect paste (0.5cm over qua breedte en dikte), hier deed ik de laptop in de sleeve, en de sleeve in de tas.Marc2984 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:25:
[...]
Ik heb toevallig net de bruine versie hiervan besteld voor €29, hij was in de aanbieding bij Informatique (nu helaas niet meer op voorraad). Bedankt voor je korte review, alleen heb ik nog een vraag: welke laptop doe jij erin?
[ Voor 29% gewijzigd door DarthPlastic op 18-09-2006 22:09 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq