Laptop/school tas

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 24.216 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Matched: tassen
Ik ben deze week met mijn HBO opleiding begonnen, daar ik veel gebruik zal gaan maken van mijn laptop zou het handig zijnals ik een tas zou hebben waar zowel de laptop als mijn school spullen in passen.

Ik heb al gekeken op eastpack.com, maar daar vind ik eig allleen tassen met ruimte voor boeken/laptop in 1 ruimte, ik wil ze graag in aparte ruimten bewaren, dit ook ivm met mogelijke krasse ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom ga je niet naar een Lederwinkel of een tassenzaak :?
Daar kan je ze zelf bekijken :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crumpler en samsonite hebben we goede tassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
Geen matches
Ik heb een samsonite 225 Series / City Lites
New Jack A42*047

een ideale tas erg veel ruimte voor boeken en apart vak voor de laptop.
Afbeeldingslocatie: http://www.samsonite.nl/nl/prodimages/a42/a42ccc047be01250x250.jpg

zie:

http://www.samsonite.nl/n...UHGMG1YZI?product=A42*047

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik heb een Jansport
en die hebben ook maar 1 groot vak, een midelmatig en 2kleinere, maar mijn laptop verpak ik in ene apart zakje van Logitec, dat is ook waterdicht, dus perfect en dan kunnen er nog boeken bij zitten ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Geen matches
En ik heb een crumpler wack-o- phone, heerlijke tas all zeg ik het zelf.
Wel prijzig trouwens, ik was 126 euro kwijd.

[ Voor 25% gewijzigd door Magicw00b op 07-09-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:54

PnD

like in Pinda ^_^

Geen matches
Belkin studio series is wel iets voor jou..kost maar 30 euro..is wel een schoudertas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Geen matches
Ik heb deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.samsonite.nl/nl/prodimages/135/135ccc047be01250x250.jpg
Alleen dan niet in het zwart, degelijke grote laptoprugtas.
De Samsonite 325 Series / Freestyler Lanyon 135*047

En ook een apart vak voor laptop, met klitteband sluiting. De stof waar de laptop in zakt, lijkt een beetje op de Apple Secondskin

[ Voor 25% gewijzigd door Red op 07-09-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
In de Belkin studio-serie hebben ze tegenwoordig ook een rugtas (in 4 kleuren).

http://catalog.belkin.com...nt_Id=1&Section_Id=201815

Heb hem nu zelf een week i.c.m. 15,4" widescreen-laptop.

Perfecte tas (met levenslange garantie) voor een zeer aantrekkelijke prijs (gekocht bij Salland Automatisering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 22:00
Geen matches
Ik heb ook de tas van Jansport !! Volgens mij is het de Explorer of de LaptopXL (oid). Daar zit een speciaal vak voor de laptop (tot 15.4") achterin en daar zit ie perfect in beschermt. Ik heb zelf een Asus V6-8095 en die moet dus ook niet in een flut tas komen te zitten. Hij zit hier prima in beschermt en kan ook nog genoeg boeken/schriften en mijn grafische rekenmachine meenemen :D

Koste me wel 129 euro, maar dat had ik er zeker wel voor over!!

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ik heb zelf de eastpak provider. Deze werkt perfect, de laptop zit in een apart vak dat in de achterste vak is gebouwd. De laptop is beschermd door een foam laag, die aan alle kanten zit ( behalve bovenkant ). De ruimte is diep genoeg om de laptop compleet in te laten verdwijnen.

http://217.160.102.109/products/top/authentic/provider.html

Hier is hij in camouflage kleur, maar die vindt ik persoonlijk niet mooi.

Waarom loop je niet een grootte V&D in die hebben deze en andere tassen op voorraad. ( niet op de computer afdeling ) En neem je laptop mee :) kan je gelijk passen.

krassen op je laptop terwijl hij in deze tas zit, is erg onwaarschijnlijk!

[ Voor 12% gewijzigd door LuCarD op 07-09-2005 13:07 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ok, bedankt voor de reply's :)

Ik ga straks even shoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Geen matches
Alle Eastpak rugzakken uit de Campus serie hebben voor zover ik weet een gescheiden laptop en 'overige' vak. Ik heb de 'Nerd' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:55
Geen matches
ik heb begin van de week deze besteld

Afbeeldingslocatie: http://www.booqbags.com/stores/booqbags/images/BillingSet/B17-B-015_f2.jpg

Booq 2006 Boa.XM

ik zal m'n ervaringen als ik hem binnen heb hier wel dumpen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 07-09-2005 19:33 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Roeltjuh schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:26:
Alle Eastpak rugzakken uit de Campus serie hebben voor zover ik weet een gescheiden laptop en 'overige' vak. Ik heb de 'Nerd' :)
Ok, ik dacht dat er 1 vak aanwezig was :)

Verwijderd

Geen matches
Ik zit met zo'n zelfde keuze maar ik denk dat ik voor de CaseLogic NBP3
Afbeeldingslocatie: http://a1480.g.akamaitech.net/f/1480/124/4h/images.ebags.com/images/products/44260_axlrg.jpg

Deze kost maar €49,- met 25 jaar garantie.

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik moet ook nog een fatsoenlijke tas hebben voor mijn laptop. Ik stop 'm nu nog in een standaard Eastpak, maar dat is toch niet echt ideaal. Ik ga binnenkort maar eens kijken voor een Eastpak tas uit die campus serie, dat zijn toch wel erg mooie tassen en mijn huidige Eastpak gaat ook alweer 6 jaar mee. Wat dat betreft heb ik goed ervaringen daarmee. :)
Roeltjuh schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:26:
offtopic:
Hoi roel :)

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:36:
Ik zit met zo'n zelfde keuze maar ik denk dat ik voor de CaseLogic NBP3
[afbeelding]

Deze kost maar €49,- met 25 jaar garantie.
Dat valt nog wel mee ja, ik ben vandaag bij De Bijenkorf geweest, die van Eastpack kost zo'n slordige €90 :o

Maar ja, dan heb je wel een goede met extra beschermende laag.

Verwijderd

Geen matches
Ik heb ook een eastpak met speciaal vak. Is toch wel zo handig, deze heb ik gehaald bij Bricks (Groningen) waar je veel keus hebt.

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:20
Geen matches
Ik heb hem bij de Kijkshop weg, bevalt me prima, en al mn boeken + laptop kunnen erin :) (+ schrijf stuff en lader + muis).

plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/zoom_images/KS104180b.gif

EDIT: Kost 24,99 , en word gratis thuisbezorgd.

[ Voor 11% gewijzigd door nautaonline op 10-09-2005 21:41 ]

• schuit24
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-06 20:09
Leuke tassen, alleen ik zou nu graag een schouder tas willen zien. (deze zijn er, cker weten)
Voor de hippere hbo'er :9

Verwijderd

Aquaplex schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 21:50:
Leuke tassen, alleen ik zou nu graag een schouder tas willen zien. (deze zijn er, cker weten)
Voor de hippere hbo'er :9
OK.
Neem een Eastpak A4 (of groter.. uit dezelfde schoudertas serie, a4=past een 12" laptop precies in) + een Crumpler 2nd-skin
flikker nu die crumpler in je eastpak. si voila

Afbeeldingslocatie: http://a1480.g.akamaitech.net/f/1480/124/4h/images.ebags.com/images/Products/44022_sq250.jpg
zelf heb ik deze in het zwart + een zwart (nep) lederen crumpler 2nd skin

Dit bied super bescherming, zowieso kan je als je een 2nd skin / sleeve hebt, je laptop in iedere tas gooien.

ik kan hem met die 2nd skin ook gewoon in me eastpak 'normale schooltas' gooien, snachts over straat met je laptop... geen probleem niemand die verwacht dat er een laptop in je schooltas zit
tegenniemanddoorvertellen 8).

-edit: maaruh je moet ff goed rond kijken, eastpak heeft speciale schoudertassen voor laptops

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 22:14 ]

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:14

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:37:
ik heb een Jansport
en die hebben ook maar 1 groot vak, een midelmatig en 2kleinere, maar mijn laptop verpak ik in ene apart zakje van Logitec, dat is ook waterdicht, dus perfect en dan kunnen er nog boeken bij zitten ook
wat voor zakje precies? en welke jansport precies ?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• ymoona
  • Laatst online: 19:52
Geen matches
ik zelf gebruik nu al 2 jaar een hedgren laptop rugtas.
deze :
http://www.hedgren.com/mo...t.php?cid=1&iid=473&pic=0
is een zeer degelijke tas, deze tas heeft een apart laptop vak, is gemaakt van een zeer stevig materiaal, een soort schuim ofzo denk ik. dit geeft optimale bescherming tegen schokken.
deze tas is zeer degelijk, ik gebruik hem nu 2 jaar zeer intesief en zijn is nog steeds als nieuw, geen slijtage plekken.
misschien nog een ander mooi puntje als je moet fietsen met deze tas. hij regendicht!!

tis een dure tas zon honder euro
maar iedere cent zeker waart

https://f1nerd.nl

Verwijderd

Geen matches
Tusk schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:22:
[...]

Waarschijnlijk bedoeld mevr. Afbeeldingslocatie: http://a1480.g.akamaitech.net/f/1480/124/4h/images.ebags.com/images/Products/44291_sq250.jpg een 2nd skin van CaseLogic

maargoed, dat weet ik verder ook niet hoor

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Op het moment gebruik ik de ICT-X tas van samsonite.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=66206&format=full&ext=.jpg

Ik vind em erg praktisch, vooral ook omdat hij affabriek al waterdicht is en bovendien is hij erg stevig, het enige nadeel wel aan samsonite tassen vind ik het vak voor de discman, een iets wat naar mijn idee al verouderd is.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• falcon4ever
  • Laatst online: 07-04-2021
Geen matches
waar koop je eigelijk zo'n crumpler of caselogic 2nd skin? (echte winkel)
ik bedoel bij de V&D / dixons heb ik ze nog nooit gezien.
Kheb nu een targus tas maarja das zo opvallend als een laptop tas =\

[ Voor 4% gewijzigd door falcon4ever op 10-09-2005 23:01 ]

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:23
Geen matches
ymoona schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:36:
ik zelf gebruik nu al 2 jaar een hedgren laptop rugtas.
deze :
http://www.hedgren.com/mo...t.php?cid=1&iid=473&pic=0
is een zeer degelijke tas, deze tas heeft een apart laptop vak, is gemaakt van een zeer stevig materiaal, een soort schuim ofzo denk ik. dit geeft optimale bescherming tegen schokken.
deze tas is zeer degelijk, ik gebruik hem nu 2 jaar zeer intesief en zijn is nog steeds als nieuw, geen slijtage plekken.
misschien nog een ander mooi puntje als je moet fietsen met deze tas. hij regendicht!!

tis een dure tas zon honder euro
maar iedere cent zeker waart
Ik heb die tas ook, en bevalt me zeer goed. Ik heb wel ontdekt dat je niet meer als 2 boeken mee moet nemen als je ook nog brood enzo mee neemt, dan begint het namelijk wel aardig krap te worden. Maar ja, dan maar geen boeken, er gaat genoeg op de laptop hoor. Het is echt een aanrader.
Hij is trouwens in nog veel meer kleuren te krijgen als die rooie, kwam ik ook wat later achter :P

• lowfi
  • Laatst online: 17:17
Geen matches
een crumpler :)

[img width=400]]http://homepage.mac.com/jeroen.leenarts/PICT0178.jpg[/img]

Vind het zelf practischer dan een rugzak. Externe harde schijf en boeken kunnen er bij. Enige nadeel is de prijs waarschijnlijk (120 euro ex verzenden). Wel een shitload aan vakjes ritsen etc

Zit al een seconds skin achtig ding in trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Laatst online: 07-09 17:14

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Geen matches
zit er in die dingen alleen een vakje voor je laptop of zit daar ook nog bescherming in en van dat klitteband ofzo

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Geen matches
Een vak (afsluitbaar met klitteband) en in dat vak zit weer soort second skin dus. Die second skin sluit je ook af met klitteband :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:34
Geen matches
Ik heb een Belkin, http://catalog.belkin.com...nt_Id=1&Product_Id=167644 Ik heb em alleen nog niet gebruikt maar laptop past er goed in en er is dan nog genoeg ruimte over voor andere dingen. Hij is alleen een beeje dik door alle vakjes enzo maarja das ook weer meer bescherming. 69 euro bij dynabyte(maar ik kreeg em voor 59 omdat een andere uiverkocht was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuit24
  • Laatst online: 20-06 20:09
Geen matches
Tusk schreef op zondag 11 september 2005 @ 00:01:
zit er in die dingen alleen een vakje voor je laptop of zit daar ook nog bescherming in en van dat klitteband ofzo
Leuke schoudertas. Die zou ik ook wel willen hebben!
Welk merk/type is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:08:
[...]

OK.
Neem een Eastpak A4 (of groter.. uit dezelfde schoudertas serie, a4=past een 12" laptop precies in) + een Crumpler 2nd-skin
flikker nu die crumpler in je eastpak. si voila

[afbeelding]
zelf heb ik deze in het zwart + een zwart (nep) lederen crumpler 2nd skin

Dit bied super bescherming, zowieso kan je als je een 2nd skin / sleeve hebt, je laptop in iedere tas gooien.

ik kan hem met die 2nd skin ook gewoon in me eastpak 'normale schooltas' gooien, snachts over straat met je laptop... geen probleem niemand die verwacht dat er een laptop in je schooltas zit
tegenniemanddoorvertellen 8).

-edit: maaruh je moet ff goed rond kijken, eastpak heeft speciale schoudertassen voor laptops
Mja, is de tas ook berekend op het gewicht van een laptop? Je sleept al snel een kilo of 4 ~ 5 mee (inclusief boeken e.d.) en dan wil je niet dat er zaken gaan uitscheuren (zoals hengsels, schouderbanden. etc.) aangezien een ter aarde stortende laptop nou niet een leuk gezicht is.

Die Caselogic 2nd skin heb ik ook bij een klasgenoot gezien. Wat een ongelooflijk dom ontwerp trouwens, de rits zit in het midden en schuurt dus fijn over de casing van de laptop waardoor de hoekjes van de laptop al zijn afgeschuurd (ze waren zilverkleurig maar zijn nu zwart).
Zulke sleeves/skins zijn dus sterke afraders omdat ze je laptop alleen maar beschadigen!
Beter is dan om er eentje met klittenband te kopen en zorg dan ook voor een tas die ook berekend is op een kilo of 4 ~ 5.

Als je dan die prijzen bij elkaar gaat optellen maakt het al niet eens meer uit of je nou een laptoptas koopt of een sleeve/skin met een gewone tas. Het is echter wel zo dat een laptoptas wel berekend is op een laptop en zware last (de genoemde 4 ~ 5 kilo dus). Je bent gewoon veel geld kwijt voor een goede tas.

Ik heb trouwens een Jansport Datafile (een schoudertas waar een 15" laptop in past met nog wat zaken (zoals een boek, schrijfmateriaal en een grote voerbak :P). Die tas is 90 euro en is een goedkoper alternatief voor wie de Crumpler tassen duur vindt. Crumpler heeft overigens wel een dikkere stof en bredere schouderband en bij de meeste tassen dat third leg systeem zoals iemand hier al op een foto liet zien (handig met fietsen, kun je hem op je rug zekeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppl schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:49:
[...]

Mja, is de tas ook berekend op het gewicht van een laptop? Je sleept al snel een kilo of 4 ~ 5 mee (inclusief boeken e.d.) en dan wil je niet dat er zaken gaan uitscheuren (zoals hengsels, schouderbanden. etc.) aangezien een ter aarde stortende laptop nou niet een leuk gezicht is.

Die Caselogic 2nd skin heb ik ook bij een klasgenoot gezien. Wat een ongelooflijk dom ontwerp trouwens, de rits zit in het midden en schuurt dus fijn over de casing van de laptop waardoor de hoekjes van de laptop al zijn afgeschuurd (ze waren zilverkleurig maar zijn nu zwart).
Zulke sleeves/skins zijn dus sterke afraders omdat ze je laptop alleen maar beschadigen!
Beter is dan om er eentje met klittenband te kopen en zorg dan ook voor een tas die ook berekend is op een kilo of 4 ~ 5.

Als je dan die prijzen bij elkaar gaat optellen maakt het al niet eens meer uit of je nou een laptoptas koopt of een sleeve/skin met een gewone tas. Het is echter wel zo dat een laptoptas wel berekend is op een laptop en zware last (de genoemde 4 ~ 5 kilo dus). Je bent gewoon veel geld kwijt voor een goede tas.

Ik heb trouwens een Jansport Datafile (een schoudertas waar een 15" laptop in past met nog wat zaken (zoals een boek, schrijfmateriaal en een grote voerbak :P). Die tas is 90 euro en is een goedkoper alternatief voor wie de Crumpler tassen duur vindt. Crumpler heeft overigens wel een dikkere stof en bredere schouderband en bij de meeste tassen dat third leg systeem zoals iemand hier al op een foto liet zien (handig met fietsen, kun je hem op je rug zekeren).
ik weet niet waar je het over hebt :> ,m'n laptop weegt net iets meer dan 1kilo en me crumpler
2nd skin, heeft zipper protection waarbij de rits je laptop dus niet raakt

bij elkaar was ik een meijertje kwijt voor de A4 tas met een crumpler 2nd skin :+

-edit: kijk voor 2nd-skins op crumpler.nl, deze hebben allemaal zipper protection .. vooral die niet neopreen sleeve die ze nu verkopen is erg ok (dit is degene die ik heb, heeft een hard cover....)

sommige Apple stores verkopen ze zelfs voor de Ibook.. zegt wel iets over de kwaliteit dan toch? :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Tusk schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:22:
[...]

een jansport Airlift
meer zie ik hier niet opstaan van typre ofzo...
koste ook wel meer dan 100€ ma kheb het er voor over, de laptop zit er perfect in...
en de laptop zit zelf dan in zo een zakje van CaseLogic (waterdicht!!!)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:58
Geen matches
Mij leek dit wel wat:
Afbeeldingslocatie: http://europe.eastpak.com/products/_ca/freshman.jpg
De Eastpack Campus - Freshman
(http://europe.eastpak.com/products/start_p/campus.html)

Ook speciaal voor de laptop!

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:07
Geen matches
heb een 17 inch(breedbeeld) laptop, weet iemand misschien daar een tas voor.?? Ik bedoel wel een rugtas. heb al een beetje zitten zoeken maar kan bijna niks bijzonders vinden.

alvast bedankt.

[ Voor 8% gewijzigd door WidgetTWW op 12-09-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:22:
[...]

ik weet niet waar je het over hebt :> ,m'n laptop weegt net iets meer dan 1kilo en me crumpler
2nd skin, heeft zipper protection waarbij de rits je laptop dus niet raakt

bij elkaar was ik een meijertje kwijt voor de A4 tas met een crumpler 2nd skin :+

-edit: kijk voor 2nd-skins op crumpler.nl, deze hebben allemaal zipper protection .. vooral die niet neopreen sleeve die ze nu verkopen is erg ok (dit is degene die ik heb, heeft een hard cover....)

sommige Apple stores verkopen ze zelfs voor de Ibook.. zegt wel iets over de kwaliteit dan toch? :/
Mooi voor je, mag je de box optrek'n.

Het plaatje toonde er eentje van Caselogic met de rits aan de bovenkant en dat was echt absoluut totaal geen 2nd skin van Crumpler.

Niet iedereen heeft een kleine laptop van 1 kilo, de meesten zijn van die 15" versies omdat die naar verhouding goedkoper zijn dan de 12" versies (de Apple Ibook 12" is hier eigenlijk zo'n beetje de enige uitzondering op).

Dat jij alleen je laptop mee sleept is leuk, maar er bestaat ook nog zoiets als een poweradapter en die wegen ook al snel wat grammetjes. Daarbij is de topictitle toch erg duidelijk, het gaat hier om een laptop/SCHOOLtas. In een schooltas gaat meer dan alleen een laptop: voedsel moet mee (hoewel niet iedereen dat doet), boeken, schrijfgerei (pennen, papier), usb sticks, etc. Bij elkaar ook weer wat kilo's. Beetje meer inlevingsvermogen is wel zo handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Een schoudertas heeft ook wel mijn voorkeur, alleen is dat wel erg zwaar met een laptop en boeken erin. Heb er nu eentje, daar zit alleen geen extra compartement voor een laptop in, maar gezien ik nu weinig boeken hoef mee te nemen kan dat voorlopig nog wel.

Ik denk dat een rugtas beter is, krijg aardig last van mijn schouder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://www.99mac.se/testlabbet/pics/CrispSuit/mini/vaskan-framifran.jpg
grote afbeelding

Afbeeldingslocatie: http://www.99mac.se/testlabbet/pics/CrispSuit/mini/oppen-utan-dator.jpg
grote afbeelding

Afbeeldingslocatie: http://www.99mac.se/testlabbet/pics/CrispSuit/mini/datorfacket-med-dator-ovan.jpg
grote afbeelding

Crumpler Crisp Suit

* Heavy Duty Padding
* Multiple Internal Zip Pockets
* External Zip Pockets
* Padded Shoulder Strap
* Quick Release Buckles
* Third Leg Stabilizing Strap
* Laptop stabilizer
* Made from Dupont Cordura Plus ™
* Very large and tough #10 zippers
* Rip stop nylon inner linings
* Laptop pocket 10 x 16 x 3 in (25.4 x 40.64 x 7.62 cm)

Height: 12 in / 30.48 cm
Length: 19 in / 48.26 cm
Width: 8 in / 20.32 cm56
Weight: 56 oz / 1.58 kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_derk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:10
Geen matches
ik heb er toevallig vandaag 1 bij mediamarkt gehaald

daar heb je vrij veel keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Heb je maar 1 merk, eentje die ik verder niet ken.

Crumpler is een mooie tas, maar wel erg duur, €150 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:36:
[afbeelding]
grote afbeelding

[afbeelding]
grote afbeelding

[afbeelding]
grote afbeelding

Crumpler Crisp Suit

* Heavy Duty Padding
* Multiple Internal Zip Pockets
* External Zip Pockets
* Padded Shoulder Strap
* Quick Release Buckles
* Third Leg Stabilizing Strap
* Laptop stabilizer
* Made from Dupont Cordura Plus ™
* Very large and tough #10 zippers
* Rip stop nylon inner linings
* Laptop pocket 10 x 16 x 3 in (25.4 x 40.64 x 7.62 cm)

Height: 12 in / 30.48 cm
Length: 19 in / 48.26 cm
Width: 8 in / 20.32 cm56
Weight: 56 oz / 1.58 kg
Dit was net het topic wat ik aan het zoeken was want heb wel een tas maar daar passen niet genoeg boeken in.. Deze is inderdaad interessant, weet je ook waar je deze kunt krijgen. Want ik wil hem toch wel eerst zien voordat ik hem koop aangezien hij wel behoorlijk duur is

http://Compusmurf.xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:45
Geen matches
Als je echt niet wil dat je lappie gejat wordt (dus een zo onopvallend mogelijke tas) dan moet je gewoon deze stappenlijst volgen ;)
* zo`n kipling tas halen met zo`n groot vak achterin voor een multomap o.i.d.
* Je lieve tante of wie er in je familie ook maar handig met stof is, vragen of ze ff iets voor je wil doen
* Zij bekleed vervolgens die zak met een soort dikke stof (weet de naam niet, tis heel zacht en wel een halve centimeter dik)
* Onderin propt hij/zij/jij een stuk schuimrubber van zo`n 6 centimeter dik en naait dit vast.
* Bedank hem/haar/jezelf hartelijk, je undercover lappie tas is klaar!

Als je een 15,1" laptop hebt, past ie daar perfect in. Je moet natuurlijk niet gaan gooien met je tas, maar dat moet je zowieso maar niet doen met een laptop :P

Hieronder ff 2 pics gemaakt, zoals je ziet is het gewoon een standaard HAVO/HBO/opleiding waar je boeken voor nodig hebt tas is.

dicht:
Afbeeldingslocatie: http://img.villagephotos.com/p/2005-9/1071610/tasdicht.jpg

open:
Afbeeldingslocatie: http://img.villagephotos.com/p/2005-9/1071610/tasopen.jpg

pimped tas ofnie :D commentaar mag uiteraard ;)

EDIT1: Owja, totale kosten: tas: hangt er vanaf waar je `m koopt maar ongeveer zo`n 70 euro, zo`n 4 euro aan stof, <1 euro voor die knoopjes, en iets van 40 ct voor dat stuk schuimrubber :+ 75,40

[ Voor 21% gewijzigd door -ErikE- op 12-09-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Geen matches
@p43000
Ik associeer de gemiddelde Kipling tas doorgaans met brugklassers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ErikE-
  • Laatst online: 22:45
ik ook, en welke brugklasser heeft er nou een laptop van >1000 euries in z`n tas?? Juust niemand! :Y)

edit: bij mij op de hhs zitten er anders wel meer dan genoeg studenten met kipling tassen. Op andere hogescholen zie je ze ook wel. Dingen zijn niet kapot te krijgen :)

[ Voor 6% gewijzigd door -ErikE- op 12-09-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

Reinier

\o/

Geen matches
Deze is ook wel aardig:

Afbeeldingslocatie: http://store.mozilla.org/images/products/MZ36003E.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Compusmurf schreef op maandag 12 september 2005 @ 20:43:
[...]

Dit was net het topic wat ik aan het zoeken was want heb wel een tas maar daar passen niet genoeg boeken in.. Deze is inderdaad interessant, weet je ook waar je deze kunt krijgen. Want ik wil hem toch wel eerst zien voordat ik hem koop aangezien hij wel behoorlijk duur is
Ik heb deze aangeschaft via www.taschenkaufhaus.de, welliswaar niet de goedkoopste (elders voor 144.95 en 139 euro geizen) maar dit was snel en makkelijk. Morgen komt ie binnen als het goed is, ik zal nog wel eens een mini-review posten en een paar foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 15:13
Geen matches
tjonge jonge daar wil je ook niet mee gezien worden uiteraard. niet iedereen kent firefox maar dat komt wel erg geeky over imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Matched: notebook
Niet dat ik wil melden dat er al een topic over bestaat o.i.d., dit is met een andere invalshoek, maar je zou ook eens in dit topic [rml][ Notebook] Tas vs. Sleeve[/rml] kunnen koekeloeren naar ideeën :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:34

weebl

YARR!

p43000 schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:06:
ik ook, en welke brugklasser heeft er nou een laptop van >1000 euries in z`n tas?? Juust niemand! :Y)

edit: bij mij op de hhs zitten er anders wel meer dan genoeg studenten met kipling tassen. Op andere hogescholen zie je ze ook wel. Dingen zijn niet kapot te krijgen :)
Toch wel :P

m'n zusje is dit jaar begonnen met de vwo brugklas op het Alberdinck Thijm College. En alle bruggers hebben daar een laptop... 8)7 Ze hebben trouwens ook allemaal dezelfde tas B) Vanwege de verzekering ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ppl schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:30:
[...]

Mooi voor je, mag je de box optrek'n.

Het plaatje toonde er eentje van Caselogic met de rits aan de bovenkant en dat was echt absoluut totaal geen 2nd skin van Crumpler.

Niet iedereen heeft een kleine laptop van 1 kilo, de meesten zijn van die 15" versies omdat die naar verhouding goedkoper zijn dan de 12" versies (de Apple Ibook 12" is hier eigenlijk zo'n beetje de enige uitzondering op).

Dat jij alleen je laptop mee sleept is leuk, maar er bestaat ook nog zoiets als een poweradapter en die wegen ook al snel wat grammetjes. Daarbij is de topictitle toch erg duidelijk, het gaat hier om een laptop/SCHOOLtas. In een schooltas gaat meer dan alleen een laptop: voedsel moet mee (hoewel niet iedereen dat doet), boeken, schrijfgerei (pennen, papier), usb sticks, etc. Bij elkaar ook weer wat kilo's. Beetje meer inlevingsvermogen is wel zo handig...
'Mooi voor je, mag je de box optrek'n.'

pardon?

'Het plaatje toonde er eentje van Caselogic met de rits aan de bovenkant en dat was echt absoluut totaal geen 2nd skin van Crumpler. '

Dit was ter illustratie voor iemand, ging over iets heel anders. (begrijpend lezen...)

'Dat jij alleen je laptop mee sleept is leuk..'

Zeg vriend, kan je mij is vertellen.. waar haal je al die wijsheid vandaan?

Ik persoonlijk vind zo'n 2nd skin echt reuze handig, zoals ik al eerder aangegeven heb.
Met zo'n ding maakt het niet echt uit wat voor tas je hebt.

Afbeeldingslocatie: http://img360.imageshack.us/img360/1955/2ndskin9zn.th.jpg
(niet geschikt voor 17" inch.)

ppl: ik raad je aan om rustig het topic nog is door te lezen, volgens mij heb je er (te) weinig van mee gekregen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb een tas van Targa, je ziet absoluut niet dat het een laptop tas is (erg handig als je in de bijlmer woont). En het is een confortable grote zeer stoer uitziende tas. Ik gebruik het voor zowel school als werk : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
mijn second skin van case logic brengt helemaal geen beschadigingen aan, aan mijn laptop, en ik heb hem in Mediamarkt gehaald voor iets minder dan €20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:06:
mijn second skin van case logic brengt helemaal geen beschadigingen aan, aan mijn laptop, en ik heb hem in Mediamarkt gehaald voor iets minder dan €20
Ik vind het leuke/handige dingen, crumpler heeft ze ook.. gemaakt van neopreen (in verschillende kleuren, die staan ook op hun website)
en ze kosten 29e, en die ik heb was iets duurder die was 49e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Geen matches
Gisteren mijn Belkin studio series tas binnen gekregen.
Is een hele degelijke tas, dikke padding van ong. 1cm om het laptop vak. Veel vakken en "gewone" tas uiterlijk..

Zal nog wel wat fotootjes maken vanmiddag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 01:02:
[...]

'Mooi voor je, mag je de box optrek'n.'

pardon?
Sja, een ander kan ook richting jou denigrerend doen, beetje aardiger reageren mag wel.
Zeker met bepaalde smilies en teksten in bold...
'Het plaatje toonde er eentje van Caselogic met de rits aan de bovenkant en dat was echt absoluut totaal geen 2nd skin van Crumpler. '

Dit was ter illustratie voor iemand, ging over iets heel anders. (begrijpend lezen...)
Ja en dus?
Ik had het over het plaatje, ook begrijpend lezen.
'Dat jij alleen je laptop mee sleept is leuk..'

Zeg vriend, kan je mij is vertellen.. waar haal je al die wijsheid vandaan?
In de winkel dat soort tassen bekijken en er dan je broodbak plus een boek in proberen te proppen lukte niet. Het boek pastte er al niet in. Dan kan ik dus verder ook niet anders concluderen dan dat je alleen je laptop meeneemt, terwijl een schooltas doorgaans dus ook boeken en een broodbak o.i.d. bevat. Zie ook het topic over tassen in het Apple Talk subforum, daar zijn ook al diverse mensen geweest met dat soort kleine tassen die er amper 1 boek in konden stoppen.
Ik persoonlijk vind zo'n 2nd skin echt reuze handig, zoals ik al eerder aangegeven heb.
Met zo'n ding maakt het niet echt uit wat voor tas je hebt.
Dat is inderdaad het overgrote voordeel van een sleeve, maar pas dus wel op die rits, die kan dus je laptop beschadigen omdat het gaat krassen. Als je casing van heel stevig materiaal is en de verf is er niet opgespoten maar het is door en door gecoat dan heb je er geen last van (hooguit dat je wat krasjes ziet). Reactie van klasgenoot die dat had was ook vrij simpel "had het ding maar geen laptop moeten worden, je koopt hem om hem te gebruiken" en geef hem eens ongelijk :)
ppl: ik raad je aan om rustig het topic nog is door te lezen, volgens mij heb je er (te) weinig van mee gekregen
Raad ik jou eens aan om de search te gebruiken en diverse (laptop)tassen topics door te nemen en dan ook eens in winkels het aanbod te gaan bekijken en zaken uit te proberen (broodbak mee, boeken mee, laptop mee, etc.) en dan ook vooral kijken naar wat een gemiddeld schoolgaand persoon meesleept.
Daarnaast is de topictitle bedoeld om de inhoud van het topic af te spiegelen, dus dan zou het hier om een tas gaan waarin schoolspullen en een laptop vervoert moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek-Hendrik
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10-2024
Geen matches
Je kunt natuurlijk een kipling tas ombouwen, maar ook gewoon een kipling laptop-en-school-spullen tas kopen, namelijk het model webmaster. (http://www.kipling.com/02_productfinder/images/big/13722.JPG, er zijn trouwens ook wat minder "hippe" kleuren verkrijgbaar) Ik gebruik zo'n tas al 4 jaar naar volle tevredenheid. Voldoende ruimte voor je laptop (1 vak met laptop compartiment), één vak voor je schoolspullen en dan nog een kleiner vak voorop voor je food supply. Hij kostte me destijds geloof ik ongeveer 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:02
Geen matches
Morgen krijg ik de tas ie wordt geleverd wordt bij laptops van de TU/e. Ze hebben 'm nu voor het 2e jaar en is erg goed, heb 'm gezien... 't is een targus btw (type onbekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hahaha (uahuahuaha) op de eerste pagina vroeg iemand wat een hippe schoudertas is voor een laptop, daarmee reageerde ik niet direct op de TS. maargoed..

nu ga ik je toch echt een bril adviseren B) .

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 23:06 ]

• ppl
  • Niet online

ppl

Geen matches
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 23:03:
[...]

hahaha (uahuahuaha) op de eerste pagina vroeg iemand wat een hippe schoudertas is voor een laptop, daarmee reageerde ik niet direct op de TS. maargoed..

nu ga ik je toch echt een bril adviseren B) .[/quote]

Kortom, dat is offtopic en daarvoor hebben we de nodige offtopic quotes, gebruik die dan ook, dan krijg je niet dit soort misverstanden.
Netzoals dat ze in nieuwsgroepen dan het subject veranderen met daarachter wel het oorspronkelijke subject. Nettiquette is dat.

Verwijderd

Geen matches
offtopic:
Kinderen kinderen, ik vind dat jullie nu even BEIDEN op moeten houden met dit gezeik.
Ontopic!

Ik denk dat ik zelf een crumpler tas koop. Heb een leraar er mee zien lopen, mooie dingen!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 12:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ik denk dat ik ga voor Samsonite, alleen twijfel ik nog tussen een rugtas of schoudertas.

Krijg je met zo'n schoudertas geen last van je nek? Met boeken/laptop weegt zoiets al gauw 4á5 kilo.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 15:19 ]

• Ramon
Geen matches
Ik heb vandaag mijn rugzak binnengekregen!

Ik heb de Booq Boa.XM 2006 black

pics:

het merkje :Y)
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/26/43251616_645158652e.jpg?v=0

laptopvak:
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/28/43251767_83da69ec58.jpg?v=0
mijn laptop is een Sony Vaio 14". Er passen makkelijk 15" en 15.4" in. 17" past niet denk ik.

boekenvak:
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/25/43251945_8030cf6843.jpg?v=0
Naast dit past er nog wel een ander klein boek bij denk ik. Vergeet niet dat het communicatieboek wat je ziet ERG dik is. :P Hier zit ook een vak in om je papieren zonder te kreukelen op te bergen.

etceteravakje:
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/33/43252303_7fa89b412e.jpg?v=0
Vakje voor pennen, sleutels enzo :)

---

Er zit een in het boekenvakje een stukje stof waar je je mp3-speler in kan hangen. Dit werkt best goed. Een CD-speler past echter net niet denk ik.

De ritsen zijn voorzien van een waterdicht-achtig-iets eroverheen. Het laptopvak is voorzien van een extra flap als extra bescherming tegen regen.

Achter het laptopvak (tegen je rug aan zeg maar) zit nog een vak waar je dingen als paspoort of andere geheime >:) papieren in kwijt kan.

Alles is goed afgewerkt en het geheel voelt heel erg stevig aan en het is als je het mij vraagt zijn prijs (140E) meer dan waard.

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:07
Geen matches
heel erg mooie tas,

heb net gekeken, hij is er ook voor 17inch(dezelfde tas). mag ik vragen waar je hem hebt gekocht, wil er graag ook 1 hebben.

• Ramon
Geen matches
Ik heb hem online besteld bij http://www.booq.co.uk/

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:48:Ik denk dat ik zelf een crumpler tas koop. Heb een leraar er mee zien lopen, mooie dingen!
Heb vandaag mn crumpler crisp suit ontvangen, en die kan ik meteen aanraden, hij is nog beter dan ik verwachtte. Foto's en evt mini-review komen nog O+

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 15:19:
Ik denk dat ik ga voor Samsonite, alleen twijfel ik nog tussen een rugtas of schoudertas.

Krijg je met zo'n schoudertas geen last van je nek? Met boeken/laptop weegt zoiets al gauw 4á5 kilo.
Ligt eraan hoe het gewicht over de draagband verdeeld is. Als de draagband schuin aan de tas genaaid is hangt een groot deel van het gewicht juist over je borst heen ipv schouder.

• itons
  • Niet online
Geen matches

Verwijderd

Geen matches
Ik ben ook nog op zoek maar ben aan het twijfelen aan een rugzak of een een echte tas voor men laptop, naar wat gaat jullie voorkeur zoal uit en wat zijn de voordelen?

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:02
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:13:
Ik ben ook nog op zoek maar ben aan het twijfelen aan een rugzak of een een echte tas voor men laptop, naar wat gaat jullie voorkeur zoal uit en wat zijn de voordelen?
rugzak! gewicht beter verdeeld dus beter voor rug/schouders. Tevens heb je \\er minder kans op dat je tegen iets aanstoot met een rugzak _/-\o_

Verwijderd

Geen matches
Daar heb je idd wel gelijk in, alleen is het zo'n zonde ik heb me vorig jaar een nieuwe rugzak aangekocht voor school. Spijtig genoeg is daar geen plaats in voor een laptop. Mss is het een idee om gewoon zo een 2 skin te kopen en dan zo in men rugzak te steken.

Verwijderd

Geen matches
ik heb vandaag een sleeve van crumpler (the gimp 17 inch) binnen gekregen men asus a6va past er perfect in ondanks dat hij 15.4 inch is ...
hij wel mooi stevig ensow

gooi ik hem gewoon in me eastpakje en niemand zal weten dat ik een laptop mee heb:D

Verwijderd

Geen matches
nautaonline schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 21:41:
Ik heb hem bij de Kijkshop weg, bevalt me prima, en al mn boeken + laptop kunnen erin :) (+ schrijf stuff en lader + muis).

plaatje:

[afbeelding]

EDIT: Kost 24,99 , en word gratis thuisbezorgd.
Iemand enig idee of hier een 15.4" Laptop (Aspire 1360) in past? Want dit lijkt me wel handig.

Verder nog een paar vraagjes, of je niet te veel kracht op het scherm zet als je er een flinke pul van een boek in doet... dat ie te vol zit zeg maar. Bij mijn huidige samsonite laptop tas wordt er te veel druk gezet op m'n scherm waardoor mijn scherm in gedrukt wordt en tegen het toetsenbord aan drukt :X
Daarnaast ben ik benieuwd of er een beetje bescherming voor m'n o, zo dure laptop in zit...

Voor die prijs ben ik zekers geinteresseerd....

Verwijderd

Geen matches
DoRRoN schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:17:
Ik heb deze:

[afbeelding]
Alleen dan niet in het zwart, degelijke grote laptoprugtas.
De Samsonite 325 Series / Freestyler Lanyon 135*047

En ook een apart vak voor laptop, met klitteband sluiting. De stof waar de laptop in zakt, lijkt een beetje op de Apple Secondskin
die heb ik ook :)
heb em besteld bij de bagagespecialist. snelle bezorging goed verpakt etc :) http://www.bagagespecialist.nl/product.php?id=3462

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ga straks maar eens kijken in de plaatselijke computerwinkel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ik heb vandaag een tas gekocht :) Van Trunk & Co. (is ook Samsonite). Het is een Schoudertas, maar is ook te gebruiken als rugtas , de schouderstraps zitten achter een rits.

Maar ga hem meestal als schoudertas gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
En een handig ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Geen matches
behoefte aan plaatjes van een crumpler cheesy disco? of crumpler school hymn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Yep, ligt lekker op de schouders :) Type weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
weet iemand of in de Crumpler Cheesy Disco in die hoes ook een 15,4 (breedbeeld) laptop past? of alleen 15"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Geen matches
Mijn powerbook gaat erin en volgens mij is die ook 15.4" (het is iig WS)

Ik heb wel die hoes eruit gegooid en een school hymn er voor in de plaats gedaan :)

[ Voor 7% gewijzigd door lowfi op 16-09-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compusmurf
  • Laatst online: 16-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 18:32:
[...]

Iemand enig idee of hier een 15.4" Laptop (Aspire 1360) in past? Want dit lijkt me wel handig.

Verder nog een paar vraagjes, of je niet te veel kracht op het scherm zet als je er een flinke pul van een boek in doet... dat ie te vol zit zeg maar. Bij mijn huidige samsonite laptop tas wordt er te veel druk gezet op m'n scherm waardoor mijn scherm in gedrukt wordt en tegen het toetsenbord aan drukt :X
Daarnaast ben ik benieuwd of er een beetje bescherming voor m'n o, zo dure laptop in zit...

Voor die prijs ben ik zekers geinteresseerd....
Deze heb ik ook in combinatie met een Hp/compaq nx8220 15.4" widescreen notebook. Dit pas makkelijk. Echter vind ik de ruimte voor de boeken van deze tas vrij klein.

http://Compusmurf.xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:30

netblade

Sunrise

Ik heb een mooie JanSport notebook tas

NotebookTas

Even snel een fototje gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://netblade.nl/got/IMAGE_094.jpg

Mooie tas, past enorm veel in, terwijl die er niet eens ernstig groot uit ziet.
Heeft ook dan dat softe spul zodat je geen last krijgt van je rug/schouders na een dagje rondlopen met je notebook.
Boeken passen er met gemak in, alsmede je laders, usb spul, muisjes ect.

Een half jaar geleden gekocht voor rond de 129 euro (in de UK dus 79pond).

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Geen matches
Hierbij alsnog fotos van mijn belkin studio series tas:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tmhhildenbrant/Fotos/tas1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tmhhildenbrant/Fotos/ttas2.JPG

En dat voor slechts 27 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmerwood
  • Niet online
Geen matches
Voor mijn nieuwe Asus M6Va (15") ben ik op zoek naar een tas.
Mijn vorige medionlaptop nam ik altijd mee in mijn kiplingschooltas. ( dezelfde als P43000 )

Mijn ervaring daarmee is dat je tas vaak zo vol zit dat de laptop klem zit waardoor op een bepaald moment de toetsen in mijn scherm gedrukt stonden. Dat wil ik nu absoluut voorkomen. Daarom leek een hardsleeve mij wel een mooie oplossing. Ze kosten echter wel € 139,-
Afbeeldingslocatie: http://www.hcw.be/artikel/artpics/B7804.jpg
Winkel

Heeft iemand ervaring met deze sleeves? De bedoeling is dus om daar de laptop in te doen en de sleeve zelf dan weer gewoon in mijn schooltas te doen. Adapter, boeken, brood etc kunnen gewoon in de tas zonder dat de laptop platgedrukt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Me_dusa
  • Laatst online: 09-09 22:04

Me_dusa

Red een boom, eet een bever!

Geen matches
Ik ben zelf nu de trotse eigenaar van de Crumpler Cheesy Disco, een moord tas! Het voordeel is dat er een losse sleev in zit, en dat je een leuke tas hebt.

De prijs is hoog(€109,00-), maar dan heb je ook wat.

Crumpler Cheesy Disco !

Afbeeldingslocatie: http://www.fotosense.co.uk/images/products/632_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fotosense.co.uk/images/products/632_2.jpg

Ga eens naar http://www.crumpler.nl en kijk eens rond!

Me_dusa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
wat voor een laptop heb je daar in zitten ik een Asus A6Va alleen al zoooo veel tassen geprobeerd nergens past dat kut apparaat in. begin nu spijt van die laptop te krijgen aangezien hij wel vervoerd moet gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnf schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:23:
wat voor een laptop heb je daar in zitten ik een Asus A6Va alleen al zoooo veel tassen geprobeerd nergens past dat kut apparaat in. begin nu spijt van die laptop te krijgen aangezien hij wel vervoerd moet gaan worden.
volgens mij heb jij nog nooit een crumpler-store met 2 ogen van binnen bekeken :D

Afbeeldingslocatie: http://img368.imageshack.us/img368/5394/upto178gk.png

kost je wel ff 1,5meijer, uhhh 150euro.. maar dan weet je wel zeker dat je laptop erin past 8)

(holds up to 17" powerbook, heb ff die a6va gezien.. en die past er echt wel in hoor..: )
www.crumpler.nl, als je op laptopbags clickt zie je wat ze hebben, daar staat ook in wat de afmetingen zijn ed... etc etc

je kan het beste ff zo'n winkel in lopen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dit is wel een inmens grote lapropcase daar zal je hem idee zeker in kwijtraken. Ik ga het tochmaar bij men case logic draagtas houden denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 17:17
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:41:
[...]

volgens mij heb jij nog nooit een crumpler-store met 2 ogen van binnen bekeken :D

[afbeelding]

kost je wel ff 1,5meijer, uhhh 150euro.. maar dan weet je wel zeker dat je laptop erin past 8)

(holds up to 17" powerbook, heb ff die a6va gezien.. en die past er echt wel in hoor..: )
www.crumpler.nl, als je op laptopbags clickt zie je wat ze hebben, daar staat ook in wat de afmetingen zijn ed... etc etc

je kan het beste ff zo'n winkel in lopen
Fantastisch man die crumpler.nl, precies wat ik zocht, een tas voor mijn (aankomende) laptop, en alleen daar voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Geen matches
Me_dusa schreef op maandag 19 september 2005 @ 16:09:
Ik ben zelf nu de trotse eigenaar van de Crumpler Cheesy Disco, een moord tas! Het voordeel is dat er een losse sleev in zit, en dat je een leuke tas hebt.

De prijs is hoog(€109,00-), maar dan heb je ook wat.

Crumpler Cheesy Disco !

[afbeelding]

[afbeelding]

Ga eens naar http://www.crumpler.nl en kijk eens rond!
ey die wilde ik ook !!
past daar ook een 15,4 inch laptop in ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
jup die zal wel passen maar ik ben mar een klein manneke en dan krijg je van die middelbare school tafferelen dat de tas grooter is als de persoon die em op zijn rug heeft.

alleen die crumpler winkels zitten allemaal in het midden van het land. en ik woon in tilburg dus dat schiet niet echt op. zijn er nog andere zaken in eindhoven of tilburg of iets in de regio waar ze deze tassen verkopen want ze zien er echt goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Je kan ze toch ook bestellen via de website ??
Ik krijg deze week ook een A6va en ga denk ik ook een crumpler kopen, hier in Enschede is een winkel (volgens mij die van apple) die ook crumpler tassen verkoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
p43000 schreef op maandag 12 september 2005 @ 20:50:
Als je echt niet wil dat je lappie gejat wordt (dus een zo onopvallend mogelijke tas) dan moet je gewoon deze stappenlijst volgen ;)
* zo`n kipling tas halen met zo`n groot vak achterin voor een multomap o.i.d.
* Je lieve tante of wie er in je familie ook maar handig met stof is, vragen of ze ff iets voor je wil doen
* Zij bekleed vervolgens die zak met een soort dikke stof (weet de naam niet, tis heel zacht en wel een halve centimeter dik)
* Onderin propt hij/zij/jij een stuk schuimrubber van zo`n 6 centimeter dik en naait dit vast.
* Bedank hem/haar/jezelf hartelijk, je undercover lappie tas is klaar!

Als je een 15,1" laptop hebt, past ie daar perfect in. Je moet natuurlijk niet gaan gooien met je tas, maar dat moet je zowieso maar niet doen met een laptop :P

Hieronder ff 2 pics gemaakt, zoals je ziet is het gewoon een standaard HAVO/HBO/opleiding waar je boeken voor nodig hebt tas is.

dicht:
[afbeelding]

open:
[afbeelding]

pimped tas ofnie :D commentaar mag uiteraard ;)

EDIT1: Owja, totale kosten: tas: hangt er vanaf waar je `m koopt maar ongeveer zo`n 70 euro, zo`n 4 euro aan stof, <1 euro voor die knoopjes, en iets van 40 ct voor dat stuk schuimrubber :+ 75,40
Juist _/-\o_ de ideale tas om onopvallend mee rond te lopen (ik? Laptop? Hoe kom je erbij?). Zelf dacht ik ook al om mijn Hedgren om te bouwen om niet steeds een aparte laptas mee te slepen. Ombouwen is niet het goede woord, meer een extensie voor de tas maken.

Voordeel:
+ goedkoop, je kunt een bestaande rug/schoudertas gebruiken
+ onopvallend
+ je bent niet afhankelijk van laptop-tassen designs
+ Je loopt niet te koop met je laptop => potentiele dieven lopen je voorbij.

Nadeel
- Je loopt niet te koop met je laptop => je kunt niet patsen. Maar dan moet je maar een plexi-glas koffer aanschaffen.
- je moet met naald & schaar overweg kunnen
- je moet je tas tweaken ;)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:17
Geen matches
offtopic:
[quote]Eusebius schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:38:

Nadeel
- je moet je tas tweaken ;)[/quote]

En dat durf jij hier een nadeel te noemen :(

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Geen matches
ik ga denk ik voor de crumpler sticky date, mooie tas en kan hem ook gebruiken zonder laptop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 20:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Geen matches
Ik heb een lederen CaseLogic tas. Een doodnormale laptoptas met een groot vak eraan geplakt. Zo'n tas kost 90,- maar dan heb je ook wat. Zal ff plaatje zoeken :)

Ow, al 4 pagina's. Wellicht is mijn post inmiddels offtopic :P

[ Voor 21% gewijzigd door Erazzzer op 20-09-2005 18:29 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste