Ja zelf gebruikte ik hier The Godfather voor. Ook hiermee kan je zowel ID3V1 als ID3V2 "massaal" te taggen. Zal ook is Tag en Rename gaan bekijken en ze vergelijken. Want hoe handig ook de programmas, het blijft werk voor een regenachtige zondagVerwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:52:
[...]
Dit probleem heb ik ook. Ik ben al wel eens bezig geweest om mijn ID3 tags op orde te krijgen, maar ook met ongeveer 40 gig is dat een hels karwij. Ik ben er op een gegeven moment dan ook maar mee gestopt omdat WinAmp er verder geen problemen mee heeft. Met de aanschaf van de HDD6320 liep ik dus ook tegen dit bekende en uiterst irritante probleem aan. Gelukkig heb ik het programma MP3TagEditor gevonden. Met dit programma kun je meerdere mp3's voorzien van dezelfde tag. Dit is bijvoorbeeld erg handig bij het aangeven van het genre, de artiest en het album.
Toch mis ik nog wel een paar optie die je wel in Windows Commander Total Commander hebt. Je kunt hiermee bijvoorbeeld gebruik maken van een teller waarmee elk nummer automatisch met 1 wordt verhoogt, een optie om de al bestaande mp3-naam te gebruiken dmv de optie Naam-bereik. Zo zijn er nog wel wat kleine opties die ik in Total Commander wel heb, maar niet in deze MP3TagEditor kan terug vinden.
Maar de belangrijkste optie die ik mis (en waar ik helemaal gek van wordt) is het ontbreken van de mogelijk om naast het aanpassen van de ID3v1Tag, tegelijk ook de ID3v2Tag te wijzigen. Nu komt het nog te vaak voor dat ik alsnog weer nummer voor nummer langs moet om de ID3v2Tag af te vinken. Iemand een beter programma waarmee ook de ID3v2Tag aangesproken kan worden? Het mag ook een programma waarmee met een paar klikken alle ID3v2Tags te disablen zijn
----edit-----
Ik heb een programma gevonden die helemaal voldoet aan mijn eisen. Lees meer op deze pagina
Eerst maar eens nwe firmware bekijken
EDIT: dat van de klok die niet in de header stond, is opgelost met de nieuwe firmware!
[ Voor 13% gewijzigd door KingKoning op 21-11-2006 18:21 ]