Ik heb ook eentje aangeschaft. Om te beginnen, mijn ervaringen. De player synchroniseerd muziek mbv mediaplayer 10. Op de site van philips staat dat binenkoprt en nieuwe firmwire komt tbv media player 11. Dus nog niet overstappen!
Ik heb de cradle ook erbij gekocht. Die is namelijk heel erg handig. Je zet de player op de cradle, en hij charged direct. Usb is aan de cradle, dus effe pluggen aan de pc ect. Ook is mijn 5.1 speaker systeem op mijn cradle, en met de afstandsbediening is het gewoon lekker.
Ik heb een paar problemen ontdenkt met tijdelijke oplosingen:
1. Als je foto's wilt uploaden moet je die niewste firmware instaleren, anders gaat dat niet.
2. Als je albums upload die totaal er groot zijn, een paar gigabytes e.g. 5 GB aan muziek, dan kan het zijn dat bij 2 of 3 nummers een fout optreedt, en media player verder gaat met de andere nummers. Als het klaar is, staan al die albums die je wilde overzetten, en waarvan 95%+ al op de player staat, no steeds in de sync list. Gewoon opnieuw op sync drukken, zodat hij de eerder gemiste leidjes ook upload.
3. Mijn astandsbediening doet het soms niet. Vreemd! Hier heb ik nog geen oplossig voor. Light het aan de afstands bediening of aan de software op de player die de ontvangen signalen niet goed interpreteert fo uitvoert ...
4. Grootste probleem dat ik heb maegemaakt. Ik haalde de player een dag van mijn cradle om naar muziek te luisteren. Als ik de volume aanpaste, dan zie je op het scherm dat hij hoger of lager wordt gezet, maar in het echt gebeurt het niet. Je mag hem dus helemaal laaag zetten, laaste stand, en dan zie je dat ook op de player, maar de volume verandert in het echt gewoon niet. Hardware probleem? Oplossing: gewoon mbv de meegeleverde phillips software, een repair gedaan. Dit duurt 20 seconden of zo, en daarnaa wasalles weer 100%. Probleem is, dat je alles op de player dan wel kwijt bent. Dus als dit 2 keer per week gebeurt, en je muziek collectie is 30 GB groot, wordt dat wel balen!
Pluspunten (want die zijn er zeker ook)
1. Prachtig design
2. Geweldig geluid met reeks EQ instellingen. Ik gebruik custom, met beetje extra bass.
3. 30 GB aan ruimte
4. Kan fotos mee kijken op het prachtig scherm
5. Geen waardeloze oordopjes worden meegeleverd, maar goed in-ear types

6. Dat er een cradle voor is gemaakt die gewoon super is
7. Makkelijk te bedienen met de touch screen ( met mooie blauwe verkichting)
8. zullen er wel meer pluspunten zijn hor
Ter conclusie, ik vindt eht ene geweldige player, Goed wer Phillips. Ik zou geen andere willen. Alleen moeten de bugs eruitgehaald worden. Niets meer