[HDD] Philips GoGear HDD6320, HDD1620 en HDD1420

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 7.896 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HDD6320 en HDD6330 zijn van nature identiek, alleen heeft Philips om een of andere wazige reden de FMradio uitgeschakelt in het europese model (+ nog wat andere hele kleine features) ... terwijl het fysiek nog wel gewoon aanwezig is, er zijn al wat mensen die firmware hebben geschreven om dit alsnog te laten werken, maar tot nu toe zonder succes... mijn vraag... iemand al wel wat gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week ook een HDD6320 gekocht. Stond op de Dixsons site voor € 159,95 (165 incl verzenden)!!!!!! Die prijs was mij iets te mooi om hem te laten liggen.

Nu heb ik alleen nog een paar vragen voor diegene die al langer met deze Gogear aan het spelen is.

In de specificaties staat dat de speler maximaal 192kbps WMA's aan kan. Maar ik heb er tot 320kbps op staan die gewoon goed spelen. Wat is jullie ervaring hiermee? is 192 aan te raden ivm de batterijduur?

Andere vraag is: hoe kan ik een album (vooral live albums) soepel van het ene naar het andere nummer laten lopen, zonder pauze. Ligt dat aan de speler? of aan de manier van converteren. En als er een oplossing is, hoe los ik dit op?

Alvast bedank voor de antwoorden en het is wel een erg gave speler. Die blauwe knopjes zijn te cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
inmiddels ben ik ook in het bezit van een hdd6320.
Zijn er ook al mensen die er in geslaagd zijn om extra cq andere software op dit apparaat te installeren. of zoals al wordt gesuggereerd de radiofunctie werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zo, vandaag deze speler (hdd6320) gekregen ter vervanging van mijn Creative Zen MicroPhoto 8GB, die kapot was gegaan in de garantie en niet meer op voorraad was. Hoewel een stuk groter is de touchpad een stuk natuurlijker dan die van Creative en is de bediening wat mij betreft top. Grooooot minpunt is een degelijke searchfunctie - met 30GB aan muziek zou het tof zijn als je kon zoeken. Deze functie is er niet of ik heb m nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 09:42:
HDD6320 en HDD6330 zijn van nature identiek, alleen heeft Philips om een of andere wazige reden de FMradio uitgeschakelt in het europese model (+ nog wat andere hele kleine features) ... terwijl het fysiek nog wel gewoon aanwezig is, er zijn al wat mensen die firmware hebben geschreven om dit alsnog te laten werken, maar tot nu toe zonder succes... mijn vraag... iemand al wel wat gevonden?
kan je dan niet gewoon 6330 firmware erop zetten om de radio aan te zetten.... Alleen zit je dan waarschijnlijk met engels als taal maar dat lijkt me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-07 05:57
Nu bij Chear!.nl nog maar 157,- incl.verzenden 165,- dus dat is even duur als Dixons maar toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me niet firmware te updaten?
V2.1 is uit, maar als ik device manager opstart is de firmware up to date :|

Aaargh, ik had natuurlijk ook de device manager moeten updaten |:(
Zoveelste n00bvraag van mij dit. Ik ga zielig in een hoekje zitten ofzo. :'(

En mijn S5600 wordt nog steeds niet ondersteund :(
Het ligt denk ik niet aan mijn zelfgebouwde verloopje, want die heb ik helemaal doorgemeten.
Er staat trouwens niet eens een changelog op die site.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:21:
Het lukt me niet firmware te updaten?
V2.1 is uit, maar als ik device manager opstart is de firmware up to date :|

Aaargh, ik had natuurlijk ook de device manager moeten updaten |:(
Zoveelste n00bvraag van mij dit. Ik ga zielig in een hoekje zitten ofzo. :'(

En mijn S5600 wordt nog steeds niet ondersteund :(
Het ligt denk ik niet aan mijn zelfgebouwde verloopje, want die heb ik helemaal doorgemeten.
Er staat trouwens niet eens een changelog op die site.
2.1 is nog steeds brak. Slechte ondersteuning voor WMP11, hij speelt bij mij bepaalde MP3's gewoon niet af (springt direct terug naar het menu) en als ik SRS WoW aanzet dan wordt het menu zo traag dat ik niet meer normaal kan navigeren.

Of ik heb een brakke speler maar dat lijkt me sterk aangezien de rest het wel gewoon goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
Philips gebruikt erg brakke software op z'n MP3 spelers. Heb zelf een HDD120 (vorig model) en crasht af en toe ook nog. Ook nauwelijks support van Philips. Er zijn genoeg verhalen op het inet te vinden over mensen die ook een vastlopende Philips HDD mp3speler hebben. De producten voelen maar aan als bèta producten, dit kan echt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
VariX schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:43:
Philips gebruikt erg brakke software op z'n MP3 spelers. Heb zelf een HDD120 (vorig model) en crasht af en toe ook nog. Ook nauwelijks support van Philips. Er zijn genoeg verhalen op het inet te vinden over mensen die ook een vastlopende Philips HDD mp3speler hebben. De producten voelen maar aan als bèta producten, dit kan echt veel beter.
Sja ik heb ook het gevoel een topspeler te heben die wordt verneukt door mindere firmware. Nogal zonde :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
rodie83 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:02:
[...]

2.1 is nog steeds brak. Slechte ondersteuning voor WMP11, hij speelt bij mij bepaalde MP3's gewoon niet af (springt direct terug naar het menu) en als ik SRS WoW aanzet dan wordt het menu zo traag dat ik niet meer normaal kan navigeren.

Of ik heb een brakke speler maar dat lijkt me sterk aangezien de rest het wel gewoon goed doet.
ja op de support site van phillips staat dat ze dat WMP11 probleem gaan verhelpen met nwe firmware. Maar hoe lang dat gaat duren en wat ze verder nog gaan verbeteren blijft een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Ik ben sinds vanmiddag ook een trotse bezitter van dit zo'n "plaatje (staal)" :P ,,
Om wat exacter te zijn, ik ben in het bezit van een Philips HDD6320.

Ik vroeg me af of er een andere manier was om je muziek up te loaden naar deze Jukebox dan met WMP (daar ben ik namenlijk geen vriendjes mee..) Ik las hierboven al dat Drag&Drop mogelijk is, maar ik zie hem niet als tijdelijk verwisselbare schijf of als HD, wie kan mij helpen? ik heb Philips Apparaat-beheer geinstalleerd maar geen WMP.

Wie helpt mij?

EDIT: HAHA,, sorry,, weer te snel van stapel gelopen,, ik klik 2 dingen aan op m'n configuratiescherm en er staat heel mooi een appart icoontje in m'n Windows vekenner :)

Maar het kan natuurlijk geen kwaad om een mooi alternatief programmatje te hebben om je muziek over te plaatsen :)

Krijg wel vaak de teleurstellende mededeling dat hij het bestand niet kan kopieeren omdat het beveiligd is (die liedjes komen van orginele Cd's af..)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het terug springen naar het menu heeft te maken met de bestandsnaam. Deze mag niet te lang zijn, ik moet nog even checken wat het maximaal aantal tekens zijn maar daar had het bij mij mee te maken (86 tekens incl bestandsextensie werkt in iedergeval bij mij). Als je de bestandsnaam inkort en zorgt dat het bestand opieuw in de WMP library komt te staan (eerst weghalen en daarna opnieuw toevoegen) en dus opnieuw synchroniseerd, dan werken de MP3's en WMA's weer.

Tip: Je kan bestanden met lange bestandsnamen vinden door X aantal ? bij "zoeken" op te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:22:

EDIT: HAHA,, sorry,, weer te snel van stapel gelopen,, ik klik 2 dingen aan op m'n configuratiescherm en er staat heel mooi een appart icoontje in m'n Windows vekenner :)
Welke 2 dingetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VariX schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:43:
Totaal geen last van crashes of gekke dingen hier. Jammer dat me oortjes een kabelbreukje hebben denk ik. Soms valt er eentje uit, en na een tijdje komt ie dan weer terug. Soms, ieder uur hooguit, bij andere oortjes geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tzja crashen heb ik op zich bijna nooit last van, maar ik heb er op dit moment ook maar een paar gig op staan. Mede omdat het kopieeren van mp3tjes ernaartoe zo traag gaat.. voor de volle 30 gig kan ik hem er wel een paar uren aan laten liggen. De eerste gig gaat redelijk vlot maar daarna exponentieel trager!

Ook het hele systeem om door je muziek te zoeken vind ik niet echt prettig werken. Bij een grote lijst zul je helemaal naar onderen moeten scrollen. Een verbetering zou zijn om bijvoorbeeld ook op alfabet te kunnen zoeken. Verder staat in de playlist alleen de titel van het liedje en niet de artiest wat erg frustrerend is als je wat nummers van een bepaalde artiest uit je playlist wil horen. De rating die je aan een nummer mee kunt geven heb je volgens mij ook vrij weinig aan. Je kan niet op rating zoeken of selecteren.. Verder is een groot aantal nummers verwijderen of toevoegen aan je playlist een tijdrovende bezigheid. Per nummer moet je via menu een optie kiezen om het betreffende nummer toe te voegen of te verwijderen, vervolgens voert hij dit uit, krijg je nog een melding of dit gebeurt is of niet en gaat dan uiteindelijk weer naar de lijst toe, zodat je dit bij de volgende nummers ook kan doen. Dit schiet natuurlijk niet echt op. Ik ben geen promoter van de Ipod maar toch vind ik daar het hele systeem wat geavanceerder.

Qua bediening tzja.. het ziet er mooi uit en is ook wel functioneel. Alleen zul je hem altijd moeten vergrendelen om te voorkomen dat een toets aangeraakt wordt. Vervolgens is het wel weer vervelend om snel naar een volgend nummer te skippen, omdat je het schuifje van de toetsenblokkering terug moet schuiven, volgend nummer kiezen en weer terug.. Ik denk dat dit wel een persoonlijke smaak is, maar als je gewend bent om vaak door je nummers te skippen, zou ik hier zeker rekening mee houden bij aankoop.

De muziekoverdracht via windows mediaplayer vind ik een ramp. Het hele gedoe met playlisten en synchroniseren blijft een vaag verhaal. Zelf gebruik ik als medialibrary winamp, dus zou ik 2 libraries moeten hebben... Via drag en drop werkt bij mij op een of andere manier niet (Zie een paar posts terug) dus dat is ook al geen optie. Een programmaatje waarbij je gewoon kunt kiezen welke muziek van je harde schijf je erop wilt, en een klik op "uploaden" zou prettig zijn.. Zo moeilijk hoeft dat voor philips toch niet te zijn lijkt me, en ik denk dat er een aantal klanten blij mee zouden zijn!

Ik heb een beetje gemengde gevoelens over het apparaatje. Hij is mooi... maar de software zou wat mij betreft wat verbeterd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ben ik het wel mee eens ja. ookal werkt drag&drop perfect bij mij. Wat ik heb gedaan is WMP installeren ( had ik nog niet :P ) en toen kwam er een icoontje in My Computer. Ik denk dat je in je Control Panel bij Media Devices moet kijken.

Ik zou heel graag zien dat je gewoon je eigen mappenindeling kan maken. Ik heb rond de 70 gig muziek waarvan bijna nix getagged is omdat ik het op me pc altijd zelf in directorys had gesorteerd. Wil ik nu 30 gig op me mp3speler een beetje overzichtelijk hebben moet ik alles gaan taggen. Beetje vervelend. Ik hoop maar dat die nieuwe FW een beetje meevalt of dat iemand zelf FW maakt ( zoiets als rockbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop maar dat die nieuwe FW een beetje meevalt of dat iemand zelf FW maakt ( zoiets als rockbox)
In wat voor taal is dat ding geschreven, en waar haal ik die code. Dan wil ik er vandaag nog mee aan de slag :P Naja, ik hoop maar dat philips ook eens op dit forum kijkt.. en zo de hints door krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:34:
Ik heb rond de 70 gig muziek waarvan bijna nix getagged is omdat ik het op me pc altijd zelf in directorys had gesorteerd. Wil ik nu 30 gig op me mp3speler een beetje overzichtelijk hebben moet ik alles gaan taggen. Beetje vervelend.
Dit probleem heb ik ook. Ik ben al wel eens bezig geweest om mijn ID3 tags op orde te krijgen, maar ook met ongeveer 40 gig is dat een hels karwij. Ik ben er op een gegeven moment dan ook maar mee gestopt omdat WinAmp er verder geen problemen mee heeft. Met de aanschaf van de HDD6320 liep ik dus ook tegen dit bekende en uiterst irritante probleem aan. Gelukkig heb ik het programma MP3TagEditor gevonden. Met dit programma kun je meerdere mp3's voorzien van dezelfde tag. Dit is bijvoorbeeld erg handig bij het aangeven van het genre, de artiest en het album.

Toch mis ik nog wel een paar optie die je wel in Windows Commander Total Commander hebt. Je kunt hiermee bijvoorbeeld gebruik maken van een teller waarmee elk nummer automatisch met 1 wordt verhoogt, een optie om de al bestaande mp3-naam te gebruiken dmv de optie Naam-bereik. Zo zijn er nog wel wat kleine opties die ik in Total Commander wel heb, maar niet in deze MP3TagEditor kan terug vinden.

Maar de belangrijkste optie die ik mis (en waar ik helemaal gek van wordt |:( ) is het ontbreken van de mogelijk om naast het aanpassen van de ID3v1Tag, tegelijk ook de ID3v2Tag te wijzigen. Nu komt het nog te vaak voor dat ik alsnog weer nummer voor nummer langs moet om de ID3v2Tag af te vinken. Iemand een beter programma waarmee ook de ID3v2Tag aangesproken kan worden? Het mag ook een programma waarmee met een paar klikken alle ID3v2Tags te disablen zijn

----edit-----
Ik heb een programma gevonden die helemaal voldoet aan mijn eisen. Lees meer op deze pagina

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 15:36
Ik gebruik Tag&Rename. Die werkt echt goed en daarmee kun je id1 en 2 tags tegelijk wijzigen. Ook op tweakers hebben ze het er wel eens over.

Ik overweeg ook zo'n 6320, maar crasht ie nou wel of niet vaak met de laatste FW? Moet je dan ook alle muziek opnieuw erop zetten? Ik wil er wel mee op vakantie kunnen.

En als je via explorer (of total commander) mp3's erop zet, gaat het dan ook steeds langzamer? WMP gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Goed nieuws, er is nieuwe firmware uit voor de HDD6320!. Na het downloaden van deze devicemanager (5.2, engels) werd er voor mn speler firmware 2.4 geinstalleerd. Een changelog heb ik nog niet kunnen ontdekken, ik zal even laten weten wat mn ervaringen zijn zometeen :)

Edit: De bug waarbij het menu traag liep zodra je SRS Wow aanzette is weg en synchronisatie met WMP11 lijkt goed te verlopen.

[ Voor 13% gewijzigd door rodie83 op 17-11-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg op de HDD6320 geen foto's geupload. Heb alles al tig keer opnieuw geinstalleerd. Heb alle updates. Ik krijg dat pop-up scherm niet ! Philips kan mij ook al niet meer verder helpen.

Sta open voor suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Weet iemand hoe je de equalizer kan aanpassen, je zou er eentje naar je eigen hand moeten kunnen zetten maar dit lukt mij niet, wie wel?

Weet iemand ook toevallig waar de klok zich bevind in het scherm, want deze is nu alleen terug te vinden bij instellingen en nergens anders.

Is het iemand al gelukt om de radio aan de praat te krijgen, of is dat helemaal niet mogelijk?

Alvast bedankt!

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillum
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-08 11:23
ik gebruik zelf mediamonkey (gewoon te downloaden op downloads.com) voor het aanpassen van tags en dergelijke. dit programma is erg overzichtelijk en ook nog super ideaal omdat het de gogear zelfs herkent en ook kan synchroniseren. je kan met de programma zelfs playlisten maken en overzetten. erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk! Na installatie van de nieuwe firmware (en de device manager die rodie83 noemde) herkent mijn pc hem ook in explorer zodat ik hem gewoon als hdd kan benaderen. Ook WMP11 werkt. Een stapje in de goede richting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:52:
[...]

Dit probleem heb ik ook. Ik ben al wel eens bezig geweest om mijn ID3 tags op orde te krijgen, maar ook met ongeveer 40 gig is dat een hels karwij. Ik ben er op een gegeven moment dan ook maar mee gestopt omdat WinAmp er verder geen problemen mee heeft. Met de aanschaf van de HDD6320 liep ik dus ook tegen dit bekende en uiterst irritante probleem aan. Gelukkig heb ik het programma MP3TagEditor gevonden. Met dit programma kun je meerdere mp3's voorzien van dezelfde tag. Dit is bijvoorbeeld erg handig bij het aangeven van het genre, de artiest en het album.

Toch mis ik nog wel een paar optie die je wel in Windows Commander Total Commander hebt. Je kunt hiermee bijvoorbeeld gebruik maken van een teller waarmee elk nummer automatisch met 1 wordt verhoogt, een optie om de al bestaande mp3-naam te gebruiken dmv de optie Naam-bereik. Zo zijn er nog wel wat kleine opties die ik in Total Commander wel heb, maar niet in deze MP3TagEditor kan terug vinden.

Maar de belangrijkste optie die ik mis (en waar ik helemaal gek van wordt |:( ) is het ontbreken van de mogelijk om naast het aanpassen van de ID3v1Tag, tegelijk ook de ID3v2Tag te wijzigen. Nu komt het nog te vaak voor dat ik alsnog weer nummer voor nummer langs moet om de ID3v2Tag af te vinken. Iemand een beter programma waarmee ook de ID3v2Tag aangesproken kan worden? Het mag ook een programma waarmee met een paar klikken alle ID3v2Tags te disablen zijn

----edit-----
Ik heb een programma gevonden die helemaal voldoet aan mijn eisen. Lees meer op deze pagina
Ja zelf gebruikte ik hier The Godfather voor. Ook hiermee kan je zowel ID3V1 als ID3V2 "massaal" te taggen. Zal ook is Tag en Rename gaan bekijken en ze vergelijken. Want hoe handig ook de programmas, het blijft werk voor een regenachtige zondag :P

Eerst maar eens nwe firmware bekijken

EDIT: dat van de klok die niet in de header stond, is opgelost met de nieuwe firmware!

[ Voor 13% gewijzigd door KingKoning op 21-11-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Laatst online: 11-09 21:32

Khaine

Python liefhebber

Ik heb bij de dixons een klein weekje terug deHDD6320 gescoord. Goede kwaliteit en lekker werkend ding, maar die accuduur kunnen ze niet echt mee pimpen lijkt het wel.

De site van dixons geeft aan "tot wel 15 uur muziek". Natuurlijk is dat onder ideale omstandigheden, maar ik kom nog niet aan de 8 uur in totaal, voor het streeptje op minimaal staat. Iemand enig idee of dit hoort, of niet?

Voor de rest is het overigens een topapparaat als je enkel muziek wilt (zoals ik :D ).

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helemaal niet tevreden met de HDD6320. Ten eerste krijg ik er geen foto's op. Nu is dat nog niet eens zo'n ramp, maar WMP synchroniseert maar tot 20 GB van de 30 GB en als ik het via explorer doe, krijg ik constant de melding dat hij niet meer kan kopieren. Volgens de explorer staat er dan wel data op, maar als ik het apparaat aanzet, geeft ie dat er niets opstaat. Philips geeft aan dat je dan moet "repareren" maar dan ben je al je data dus kwijt. Mag je weer 16 uur gaan overzetten met dezelfde gevolgen. En na twee keer repareren en een volledige format gooi ik de handdoek in de ring, of iemand moet een oplossing weten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik had ook het probleem dat de bestanden niet in het apparaatje terug te vinden waren na drag en droppen. Wel stonden er toevallig een keer wel een paar op, maar lang niet allemaal dus ik doe het maar weer via WMP. Wat ik wel een ramp vind is dat je geen mappenstructuur aan kan maken. Stel je hebt een cd, met daarop nrs die van andere albums komen dus elk een andere album tag hebben. Kun je niet de hele cd beluisteren door die te selecteren.. Dit is vooral klote als je een playlist aan het maken bent, en die nummers er ook bij wil zetten. In dat geval moet je ze dus allemaal los op gaan zoeken.. Handig.. Vaak weet je niet eens hoe ze heten allemaal, alleen dat ze op die cd staan.

Geef mij maar een fatsoenlijke mappenstructuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagprijzen voor de HDD6320 nu.
Gisteren € 149,99 bij de Dixons (nog steeds volgens Kieskeurig) en nu weer € 159,99 volgens de Dixons site zelf.

Had ik hem nu maar gisteren besteld, maar ja ik dacht, nog even wachten misschien gaat Chear! er nog wel onderdoor.

Helaas :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HDD6320 nu een paar weken. Ik zal even een korte review geven voor mensen die er over zitten te denken om ook dit apparaat te kopen.

Positieve punten
+ Zeer mooi design, die blauwe lichies doen 'et um _/-\o_
+ Geluid is goed, bijgeleverde koptelefoon levert goed geluid. Dit spaart al snel 20 euro uit.
+ Prijs (daalt ngo steeds!)
+ 30 gig opslag capaciteit

Negatieve punten
- Gebruik toch een normale mappen structuur!! Ik word gek van de ID3-tag. 1 verkeerde genre/album tag en je nummer is niet meer terug te vinden :(
- Het ontbreken van een zoekfunctie. Dit wordt een ramp als ik 30 gig aan muziek op de speler heb staan.!
- Het toevoegen van muziek aan een playlist is heel frustrerend
- Het ontbreekt de HDD6320 aan een soort 'afstandsbediening'. Het kiezen van een volgend nummer zorgt ervoor dat je je MP3-speler weer uit je binnenzak moet halen.
- Overdracht van muziek via WMP

Conclusie
Het blijft een leuk apparaat om te zien en om te hebben. Toch zijn er nog behoorlijk wat verbeter punten op te merken maar misschien eis ik wel teveel voor €160. Ik denk dat de prijs/kwaliteit verhouding goed in verhouding staat tot elkaar. Ik heb nog geen 30 gig speler kunnen vinden voor deze prijs en met deze kwaliteiten. Het ontbreken van de zoekfunctie en het ontbreken van een normale mappen structuur zijn voor mij toch wel de belangrijkste minpunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK krijg een HDD 6320 van Sinterklaas :P
Nu ben ik als voorbereiding bezig enig orde in mijn 89 GB MP3s aan te brengen: een hels karwei.
Ik zou het wel leuk vinden als ik bij alle albums ook de album art op het schermpje van mijn speler zie: je hebt daar immers een mmoi kleurenschermpje voor of niet dan.
Nu gaat dit lastig met WMP10: More info klikken en/of Find Album info dan als íe het hoesje vindt (, wat vaker niet dan wel gebeurt) per nummer nog 2 klikken en wachten.
Wat ook kan is het hoesje opzoeken (bijv op AllOfMP3), plaatje saven, en met Advanced Tag editor het plaatje toevoegen: weer even wachten per nummer.
Toen bleek me dat de aldus toegevoegde album art niet te zien was met iTunes (wat ik ook gebruik, soms vindt ik dat fijner).
Maar wat schetst mijn verbazing? In iTunes kan je makkelijker album art toevoegen door drag and drop, c.q. cut en paste van een heel album in één keer.
Vervolgens is de aldus met iTunes toegevoegde album art wel te zien in WMP10!!! 8)7
Nou ja, vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan. Bij deze dus een tip om album art toe te voegen met iTunes ook als je WMP10 gebruikt met name voor je GoGear

Of heeft iemand nog een betere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:46:
Of heeft iemand nog een betere manier?
Tag & rename, dan hoef je niet direct die apple zut op je pc te zetten. Scheelt je weer het installeren van quicktime, en je kan er nog meer mee ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 18:02
Ik heb vandaag een HDD 6230 gekocht omdat mijn ipod 5G gestolen is. Ik heb al mijn muziek nu via Windows Media Player 11 overgezet. Ik heb de speler dus ook geupdate...

Alleen de albumart wil niet echt lukken. In MediaPlayer laat ie de Art wel zien maar hij komt niet in mijn mp3 speler...

Ook met Tag & Rename zie ik de albumhoes gewoon staan overigens..

[ Voor 10% gewijzigd door Limbeckx op 03-12-2006 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt in het menu van de speler aangeven of je de cd-hoes wilt tonen of niet, zorg dat er het bewuste vinkje aanstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:11:
Je kunt in het menu van de speler aangeven of je de cd-hoes wilt tonen of niet, zorg dat er het bewuste vinkje aanstaat :)
Dat staat uiteraard aan. Maar bij Mediaplayer 10 is zo'n optie die je moet aanvinken. Bij WMP11 kan ik die niet vinden. Via MediaMonkey gaat het overigens zonder problemen maar ik doe het liever via WMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
hallo,

is het ook mogelijk om op de hdd6320 de fm-radio functie aan te zetten.
dit is namelijk iets waar ik al enige tijd naar op zoek ben maar ik kan het nergens vinden.

alvast bedankt voor reaktie

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een beetje zitten vogelen met mij HDD6320 die ik van de Goedheiligman gekregen heb.

Het zag er veelbelovend uit met de standaard (niet eens zo onaardige) muziek die er op zit en de foto's.
Vervolgens de software uit de doos op mijn PC geïnstalleerd en meteen de update (NL) van de site.
Bij aansluiten van de speler op de PC wordt meteen gevraag om de firmware (was 1.3) te upgraden naar 2.1. Dat heb ik maar gedaan. Vervolgens wordt er gezegd dat WMP10 alleen geinstalleerd wordt voor zover het niet op de PC stond en anders alleen de plugins.
Helaas heb ik wel ineens een nieuwe WMP10, ik had engels en nu is 'ie Nederlands :(
Komt dat om dat ik mijn speler ook NL heb of omdat ik de NL update heb gedraaid?
Ik zal zo die nieuwe Engelse software installeren om te kijken of daar inderdaad FW versie 2.4 bij zit.
Wat heb ik verder nog gedaan:
De speler verschijnt ook als device in de Explorer. Als je dan een liedje naar de music directory versleept dan kan je hem dus wel op de speler afspelen (i.t.t. wat hiervoor gezegd is). :*)
Echter: er verschijnt er geen album art, terwijl die wel bij het liedje zit :'( (en ja ik heb het vinkje op de speler aan staan).
Toen maar even aan wat andere liedjes album art toegevoegd (met Tag & Rename èn met de tag editor in WMP, kennelijk slaan die toch album art verschillend op). En toen met de synchronisatie functie wat liedjes op de speler gezet. Dat ging ook prima, echter weer geen album art op de speler 8)7 .
Ook heb ik foto's op de speler gezet, dat ging ook makkelijk (weer i.t.t. eerdere berichten) gewoon de handleiding volgen. Dus foto's aan afbeeldingen in de WMP library koppelen en dan deze lijst uit de library aan de synchronisatie lijst koppelen en tadaaa!.
Wat wel irritant is dat als je foto's wilt kijken als je muziek luistert je eerst een playlist moet aan maken, dan instellen dat je tijdens het slideshow naar die playlist wil luisteren. Vervolgens begint de playlist elke keer weer opnieuw als je de slideshow start.

Kortom: als iemand nog goede tips heeft voor album art (nogmaals: zowel met WMP als met Tag&Rename toegevoeggd en het vinkje op de speler staat aan), dan zijn die van harte welkom.
Vanavond even de engelse software proberen zoals hierboven is gesuggereerd.

O ja, koptelefoontje: Hoewel de bijgeleverde koptelefoon van het in-ear type is, krijg ik hem niet goed in me oor. De rubbertje zijn hetzelfde als van mijn Creative EP630, maar het stangetje waar het draadje aan zit komt tegen mijn oorschelp waardoor hij niet goed afsluit. Bovendien heb ik het idee dat ze wat zachter (kwa volume) zijn dan de EP630. Verder lijkt me de geluidskwaliteit an sich niet verkeerd. Ik hou ze wel als reserve, mocht er wat gebeuren met de EP630.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik heb in de gebruikershandleiding gelezen dat daar een optie voor zit in WMP10. Albumart wordt daarna pas geactiveerd. Ik kan het even niet vinden maar die optie moet je aanzetten. Je kunt ook mediamonkey gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken dat ook niet vinden. Wie o wie.

P.S. Van de Philips support site:
Een afbeelinding (max.4k) renamen naar Album Art.jpg en dan naar de betreffende folder op de HDD6320 kopiëren middels device in Explorer. Ik heb het nog niet geprobeerd.
ECiftci schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:39:
Ik heb in de gebruikershandleiding gelezen dat daar een optie voor zit in WMP10. Albumart wordt daarna pas geactiveerd. Ik kan het even niet vinden maar die optie moet je aanzetten. Je kunt ook mediamonkey gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de software die hiervoor aangegeven is krijg je inderdaad firmwareversie 2.4! Hoewel de software aangeeft dat het engelstalig is, kan je op de speler gewoon Nederlands instellen! _/-\o_

Meer ervaringen over album art op de HDD6320.
Als je zelf CD's ript (met WMP10) en je klikt op Find Album Info, vindt 'ie meestal wel het bijpassende hoesje. Dan op Finish klikken en dan rippen, dan komt het goed.
Voor de andere albums ('geruild' of gekocht) gaat het soms goed en soms niet. Ik heb er nog geen regel in kunnen ontdekken. Het feit of het hoesje wel of niet in WMP10 te zien is of met Tag&Rename toegevoegd, maakt niet zoveel uit: soms werkt dat en soms niet.
De truuk van de Philips site om het hoesje als Album Art.jpg naar de directory op de speler te kopiëren werkt wel, maar dat is natuurlijk wel veel werk.

Verder bevalt 'ie prima, al is de eerste keer de accu wel vrij snel leeg. Maar dat zal wel een kwestie zijn van een aantal keer geheel ontladen en geheel weer opladen. Ik moetmag binnenkort 24 uur vliegen (rara waar ga ik naar toe :P ) en dan wil ik een paar uurtjes luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hmm,
mijn 6320 wordt ineens niet meer door mijn computer herkend,ook niet na een reboot.
Als ik hem aankoppel loopt de speler ook vast. Vreemd want gisteren deed alles het nog gewoon en ik heb niets veranderd.

Op mijn laptop hetzelfde probleem. Software is die van hierboven.

Iemand dit weleens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Andere pc proberen en/of de firmware eens opnieuw installeren om het eea uit te lsuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantomas schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:35:
Hmm,
mijn 6320 wordt ineens niet meer door mijn computer herkend,ook niet na een reboot.
Als ik hem aankoppel loopt de speler ook vast. Vreemd want gisteren deed alles het nog gewoon en ik heb niets veranderd.

Op mijn laptop hetzelfde probleem. Software is die van hierboven.

Iemand dit weleens meegemaakt?
Nee , gelukkig nog niet meegemaakt (afkloppen) 8)7
Wellicht moet je nagaan wat er anders is dan gisteren. Ik neem aan dat je niets veranderd hebt aan je set-up. In dat geval moet je nagaan wat je precies niet veranderd hebt ;) .
Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat er iets kapot is, wat ik niet voor je hoop, maar er zijn natuurlijk nog al wat mechanische onderdelen (kabel, 2 * connector, harde schijf) betrokken. Heb je al een harde reset van de speler geprobeerd?

Ik heb trouwens een ander eigenaardigheidje. De voorbeeldmuziek die standaard op de speler stond (zaten best aardige nummers tussen) staat volgens het spelervenster in WMP10 (aan de rechterkant) nog steeds op de speler (mapje Sample) maar op de speler kan ik het niet meer terug vinden (niet als Album=Sample, Artist=Sample of Title, één van die nummers heette Sense and simplicity, maar is niet op de speler te vinden). Weet iemand hoe ik die muziek weer kan terug toveren? Of anderszins naar mijn PC kan kopiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Laatst online: 11-09 21:32

Khaine

Python liefhebber

:S .

Mijn go-gear is er gister mee gekapt. Hij gaat niet meer aan. Totaal niet meer. Ook niet als ik em oplaad (opladen gaat dus niet ) . Ik heb em 3 weken, en altijd netjes mee omgesprongen.

Volgens mij een maandag-ochtend model ofzo. Ik baal iig goed :( .

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Waarschijnlijk een rotte batterij, dat kan gebeuren. Aangezien je nog garantie hebt is het beste om het ding maar even om te ruilen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:52:
[...]

Nee , gelukkig nog niet meegemaakt (afkloppen) 8)7
Wellicht moet je nagaan wat er anders is dan gisteren. Ik neem aan dat je niets veranderd hebt aan je set-up. In dat geval moet je nagaan wat je precies niet veranderd hebt ;) .
Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat er iets kapot is, wat ik niet voor je hoop, maar er zijn natuurlijk nog al wat mechanische onderdelen (kabel, 2 * connector, harde schijf) betrokken. Heb je al een harde reset van de speler geprobeerd?
Ik had natuurlijk de software al opnieuw geinstalleerd, en de player een aantal keer hard gereset. Moest ook wel want hij bleef hangen.
Vandaag toch maar weer de oude software teruggezet (van het cd'tje) en alles doet het weer.

Erg vaag allemaal.

Verwijderd

Gelukkig doet ie het weer: nu gewoon zo laten.
Succes!
Fantomas schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:56:
[...]

Ik had natuurlijk de software al opnieuw geinstalleerd, en de player een aantal keer hard gereset. Moest ook wel want hij bleef hangen.
Vandaag toch maar weer de oude software teruggezet (van het cd'tje) en alles doet het weer.

Erg vaag allemaal.

Verwijderd

Ik heb de sample muziek van Philips die op de speler stond, kunnen kopiëren van mijn speler naar mijn harder schijf. Gewoon drag and drop in Explorer als daar het MTP device staat.
Het blijft wel vaag dat het wel in de explorer te zien is en niet op de speler zelf. Nu nog even terug zetten met WMP en dan het origineel op de speler wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er achter waarom er een dopje soms uitvalt.
Heel soms, alleen bij de handmatige equalizer (en dan alleen bij bepaalde instellingen) en als ie níet op hold staat, dan kan ie opeens operschakelen op mono geluid 8)7 .Hopen dat het bij de nieuwe firmware is opgelost, en als ie het wel doet, even een schuifje een beetje anders zetten. (Bij mij was het bij Muse-City of Delusion op 1.28 min.).
De n00bsupportmailtjes dachten dat het aan mijn firmware lag, terwijl ik duidelijk schreef dat dat niet zo was, omdat het met beide firmwares was. Stel mongolen daar.

Zou het niet een goed plan zijn om een pressiegroepsite op te richten met firmwarerequests?
Dit is mijn lijstje:

-Support voor meer camera's (een kabeltje kan ik zelf wel prutsen, gewoon van een USB-Dongle een verloopje bouwen).
-Bestandsnaamlengtebugfix
-Probleem wat ik daarboven beschreef.
-SRS-WoW geen impact op menustructuur
-De "play" knop, moet alleen effect hebben op het nummer wat wordt afgespeeld, en niks te maken hebben met waar in het menu je op het moment bent dat je op play klikt.
-Muziek vooruitspoelen moet kunnen met de scrollstreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke firmware heb jij? Ik heb 2.4 (zie paar pagina's terug) en volgens mij is hiermee in ieder geval het SRS-WoW probleem en de play-knop functie opgelost. Ook van die andere problemen heb ik geen last.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:20:
Heel soms, alleen bij de handmatige equalizer (en dan alleen bij bepaalde instellingen) en als ie níet op hold staat, dan kan ie opeens operschakelen op mono geluid 8)7 .Hopen dat het bij de nieuwe firmware is opgelost, en als ie het wel doet, even een schuifje een beetje anders zetten. (Bij mij was het bij Muse-City of Delusion op 1.28 min.).
De n00bsupportmailtjes dachten dat het aan mijn firmware lag, terwijl ik duidelijk schreef dat dat niet zo was, omdat het met beide firmwares was. Stel mongolen daar.

Zou het niet een goed plan zijn om een pressiegroepsite op te richten met firmwarerequests?
Dit is mijn lijstje:

-Support voor meer camera's (een kabeltje kan ik zelf wel prutsen, gewoon van een USB-Dongle een verloopje bouwen).
-De "play" knop, moet alleen effect hebben op het nummer wat wordt afgespeeld, en niks te maken hebben met waar in het menu je op het moment bent dat je op play klikt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 21:54 . Reden: Spelvaud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik een aparte partitie maken op de HDD6320?
1GB voor vanalles lijkt me wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:20:

Dit is mijn lijstje:

dat is denk ik wel een id. wat voor mij iig bovenaan het lijst staat is: Ondersteuning voor mappenstructuur, ik word gek van die tags. Er hoeft er maar 1 fout te staan en een cd klopt niet meer (bijvoorbeeld gecutte dance cds, die ingemixt zijn)
play knop probleem heb ik trouwens met 2.4 geen last van

op de support site van phillips (http://www.p4c.philips.co...oftware&hlt=Link_Software) staat trouwens nog steeds niet firmware 2.4.
Het is dat een oplettende tweaker (respect :P _/-\o_ ) m had gevonden maar het slaat natuurlijk nergens op van phillips.

[ Voor 12% gewijzigd door KingKoning op 15-12-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 21:25
Ik heb geprobeerd wat reviews en info over deze speler te vinden maar ik twijfel nu nog meer dan vóór mijn zoektocht. Ik krijg erg tegenstellige ervaringen tegen van gebruikers en professionele reviewers. Ik zal even opsommen wat ik heb ontdekt.

+Design is één van de best beschikbare. Iedereen is er wel bejubelend over.
+Prijs natuurlijk.
-Slecht met foto's (omzetten, bekijken)
-Moeilijk gebruik.
-Veel vastlopers.
-Groot en log t.o.v. de concurrentie.
-Geen FM.

Ik trek hieruit de conclusie dat dit een slechte speler is. Trek ik de juiste conclusie? Het mag er dan strak uitzien, als het niet lekker werkt heb je er niets aan.
Mijn andere optie is een Ipod 30GB voor €225-250, maar dat is tweedehands. Is dit apparaat een goede vervanging met wat minder features (geen video, geen FM), of komt het niet eens in de buurt?

[ Voor 3% gewijzigd door mister_S op 17-12-2006 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechte speler? Mwah, dat hangt er maar helemaal van af wat je eisen zijn.
Als ik kijk dat je perfecte geluidskwaliteit krijgt in een mooi krasvast (wel met vette vingers, maar ja)jasje en 30GB opslag voor maar € 160, dan windt ik dat nog niet zo slecht.
Ja, als je radio wilt luisteren, dan lukt dat niet (hoewel: heeft iemand al eens geprobeerd de US firmware te laden?) video kijken lukt ook niet. Foto's kijken gaat prima. OK het schermpje is wat kleiner dan van een iPod, maar een beetje kiekjes kijken (meer doe je op zo'n player toch niet) gaat prima. Ik heb ook getwijfeld tussen deze en een iPod, die was toen even € 199 bij de Dixons, maar ik heb tot op heden nog geen spijt. (en dus € 39 in me zak gehouden) Nou ja, ik heb dan ook nog geen vastloper gehad.
Samengevat: ik vindt het niet slecht voor wat je betaald. Had ik al gezegd dat je er een net hoesje en een redelijk goede in-ear koptelefoon bij krijgt.

Succes met kiezen.
mister_S schreef op zondag 17 december 2006 @ 03:25:
Ik heb geprobeerd wat reviews en info over deze speler te vinden maar ik twijfel nu nog meer dan vóór mijn zoektocht. Ik krijg erg tegenstellige ervaringen tegen van gebruikers en professionele reviewers. Ik zal even opsommen wat ik heb ontdekt.

+Design is één van de best beschikbare. Iedereen is er wel bejubelend over.
+Prijs natuurlijk.
-Slecht met foto's (omzetten, bekijken)
-Moeilijk gebruik.
-Veel vastlopers.
-Groot en log t.o.v. de concurrentie.
-Geen FM.

Ik trek hieruit de conclusie dat dit een slechte speler is. Trek ik de juiste conclusie? Het mag er dan strak uitzien, als het niet lekker werkt heb je er niets aan.
Mijn andere optie is een Ipod 30GB voor €225-250, maar dat is tweedehands. Is dit apparaat een goede vervanging met wat minder features (geen video, geen FM), of komt het niet eens in de buurt?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 21:53 . Reden: Vreselijke spelvaud ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 21:25
Bedankt voor je antwoord. Deze player is volgens mijn zoektoch de beste vor de prijs, maar de mensen klagen dus over vastloper. De software van philips wordt ook afgekraakt, maar ik neem aan dat daar alternatieven voor zijn. Een Ipod is natuurlijk beter, maar dan ben ik ook €100 meer kwijt. De missers (geen video, geen FM) zijn niet erg belangrijk voor me. Een erg moeilijke beslissing.

Maar je hebt dus geen vastlopers gehad? Vind je het log of is dat overdreven? Ik kan het eigenlijk nergens vinden hier in Tilburg, maar hopelijk vind ik het in de MM als ik morgen in Utrecht ben zodat ik het even kan vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11-2021

ibr

De speler is nog steeds voor €159,99 bij Dixons... Erg onaantrekkelijk om het te laten liggen!

Maar wat het mappenstructuur-nadeel betreft: je kunt dus b.v. NIET een map met Rock en een map met Trance aanmaken, daar willekeurige bestanden in droppen, en die achter elkaar laten afspelen?

En wat de prijs betreft: is die ergens NOG goedkoper te krijgen :) (misschien dat iemand b.v. een Duitse of Belgische webshop weet waar de HDD6320 goedkoper is)?

[ Voor 11% gewijzigd door ibr op 18-12-2006 13:58 ]

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mister_S schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:45:
Bedankt voor je antwoord. Deze player is volgens mijn zoektoch de beste vor de prijs, maar de mensen klagen dus over vastloper. De software van philips wordt ook afgekraakt, maar ik neem aan dat daar alternatieven voor zijn. Een Ipod is natuurlijk beter, maar dan ben ik ook €100 meer kwijt. De missers (geen video, geen FM) zijn niet erg belangrijk voor me. Een erg moeilijke beslissing.

Maar je hebt dus geen vastlopers gehad? Vind je het log of is dat overdreven? Ik kan het eigenlijk nergens vinden hier in Tilburg, maar hopelijk vind ik het in de MM als ik morgen in Utrecht ben zodat ik het even kan vasthouden.
Geen vastlopers hier, ook geen last van logheid. En waarom is een iPod "natuurlijk" beter? Philips is een serieus alternatief, mist de videospeler, maar heeft betere geluidskwaliteit, design, én heeft geen "eigen" programma's nodig. De interface heb ik niks over te klagen, scrollen gaat lekker snel. En wie gaat er nou FM luisteren als ie heel zn muziekcollectie bij zich heeft? Ook zijn de bijgeleverde oortjes goed, wat weer geld scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog iets belangrijks: ga er alleen voor als je je muziek 100% goed getagged hebt, anders zul je je ergeren aan het vinden van muziek op je speler en het aanmaken van playlists. Je kunt ook niet kiezen om laatst gekopieerde muziek af te spelen bijvoorbeeld, zodat je al je nummers zal moeten doorzoeken op je nieuw gekopieerde muziek.. Leuke speler, brakke software!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

mister_S schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:45:
Bedankt voor je antwoord. Deze player is volgens mijn zoektoch de beste vor de prijs, maar de mensen klagen dus over vastloper.
Ik heb hem inmiddels ook al een paar maanden en nog geen enkele keer vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:56:
En nog iets belangrijks: ga er alleen voor als je je muziek 100% goed getagged hebt, anders zul je je ergeren aan het vinden van muziek op je speler en het aanmaken van playlists. Je kunt ook niet kiezen om laatst gekopieerde muziek af te spelen bijvoorbeeld, zodat je al je nummers zal moeten doorzoeken op je nieuw gekopieerde muziek.. Leuke speler, brakke software!!!!!
Er zijn meer spelers die alleen met tags werken. Verder ken ik geen enkele speler die nieuw gekopiëerde muziek kan afspelen (misschien de iPod?). Dus ik zou dit niet persé brakke softwarefunctionaliteit willen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de pinout van dat kabeltje en de naam van het stekkertje dat er op zit (en waar ik die eventueel zou kunnen kopen).
Dan kan ik zelf een kabeltje maken zónder ingebouwde powerconnector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ruim een maand geleden de HDD6320 gekocht en op zich bevalt hij wel. Prima menu, alleen zou geluid wat harder mogen ;)

Wel een probleem waar ik maar niet uit kan komen :(
Synchroniseren is echt verschrikkelijk traag!
Ik heb firmware 2.1 gebruikt en daarna 2.4 en met beide is het echt hopeloos. De speler van leeg naar vol duurt hier ongeveer 8 (ACHT) uur, van pc rechtstreeks naar de HDD6320.

Wat heb ik geprobeerd:
* Allereerst rechtstreeks met de verkenner: dat gaat prima en gaat ook behoorlijk rap, hij gedraagt zich ook qua snelheid als een externe harde schijf. Met een ruim uurtje staat hij vol. Probleem dan is dat dit goed gaat tot ruim voor de helft gevuld is. Daarna herkent de speler de MP3's niet meer en zijn de lijsten leeg. Hij geeft wel aan dat hij gevuld is en in de verkenner zie ik de bestanden staan.
Schijnt zo te horen volgens de Philips desk en ik moet via WMP10 synchroniseren.

* Synchroniseren via WMP10.
Duurt dus gemiddeld 8 uur voor hij vol staat. Gaat wel, maar ik vind het erg omslachtig, zeker met de Album Art.jpg bestanden erbij. Ondanks het feit dat ik alle tags goed bewerkt heb blijft hij tig nieuwe albums aanmaken, die ik overigens op de speler weer wel goed zie.

* Synchroniseren met Music Match Jukebox.
Was een tip van de Philips helpdesk, dat het daarmee ook kon. Ik getest en getest en getest en inderdaad het programma werkt fijner dan WMP10, maar album art pakt ie niet mee en de tijd die hij nodig heeft om te synchroniseren is net zo lang. Dus weer 8 uur :(

- Zoals ik al schreef heb ik de nieuwste (2.4) firmware en de nieuwste (3.13 geloof ik) PC software er op gezet.
- Diverse keren "gerepareerd" om hem schoon te maken hielp ook niet.
- Het lijkt me sterk dat het aan mijn pc ligt, ik heb het inmiddels op 3 systemen geprobeerd en op alle sytemen hetzelfde euvel.

Iemand nog tips om met name het synchroniseren wat sneller te maken?
Zou iTunes verbetering brengen? Het lijkt haast alsof het een parallele verbinding is ipv USB....

Alvast enorm bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook last gehad van hangers (firmware 1.3) liep al beter met firmware 2.1 ...
op mijn oude computer met 1.0 usb duurde het volledig vullen van het apparaatje zo een 20 uur. Gisteren compleet gevuld met nieuwe pc met 2.0 usb en was ie klaar met window mediplayer in 2,5 uur. (firmware 2.4) ... alleen die batterij baart me nog zorgen .. nieuwe 'bug' is dat wanneer ik mijn koptelefoon verwissel voor een line in naar een versterker (en dit doe terwijl het apparaatje speelt) dat mijn volume wel eens blijft hangen en dat ik een harde reset moet uitvoeren om hier weer controle over uit te kunnen voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mijn gebeurt:

Ik geeft me broertje dit mooie apparaat.
Op de laptop werktie als een trein.
Sluit het apparaat aan op zijn ( iets oudere ) pc.
Werken ineens alle apparaten niet meer die op usb zijn aangesloten.
Muis, printers, de gogear enz.

Usb kaart opnieuw geinstalleerd forget it...

Nog beetje aan het raden wat het probleem en dus ook de oplossing is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het bestellen van dit apparaatje veranderd de status opeens van direct leverbaar naar uitverkocht! Ik kan hem alleen voor 40 euro duurder vinden (het was die dixons web only actie), weet iemand nog een site waar hij ongeveer 160 is... ik heb geen zin om te wachten, maar nu gaat de prijs weer richting de 200 terwijl ik eerst wat voor ongeveer rond de 100 zocht...

Dus weet iemand nog een leuk goekope site waar ik hem kan krijgen? Graag zsm, wil hem hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• he3763
  • Niet online
Tip voor de bezitters van de 6230.

Bij multiservers.nl hebben ze het dockingstation voor maar 15 Eur. Ik heb hem direct erbij besteld, maar nu staat de speler niet meer in het assortiment, dus ze zullen de docking wel los uitverkopen. Hij is echt perfect voor die prijs want er zat ook nog een afstandsbedieninkje bij (volume en vooruit/achteruit) en een videokabeltje om hem ook op tv aan te sluiten.

Er staat op de site wel dat hij alleen samen met de gogear wordt verkocht, maar die leveren zij dus niet meer, dus het is volgens mij zeker de moeite om te vragen of ze die docking los verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:41:
Tijdens het bestellen van dit apparaatje veranderd de status opeens van direct leverbaar naar uitverkocht! Ik kan hem alleen voor 40 euro duurder vinden (het was die dixons web only actie), weet iemand nog een site waar hij ongeveer 160 is... ik heb geen zin om te wachten, maar nu gaat de prijs weer richting de 200 terwijl ik eerst wat voor ongeveer rond de 100 zocht...

Dus weet iemand nog een leuk goekope site waar ik hem kan krijgen? Graag zsm, wil hem hebben :9
Hier zo?

https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=2916

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

Ik heb al een weekje de 6320, en wat mij verbaasd is dat de oplader zoemt als ik de Philips oplaad. Dus alleen dat kastje bij de stopcontact zal ik maar zeggen.
Mijn vraag is of dat normaal is, of dat mijn oplader al naar de andere aarde op weg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
ibr schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:27:
Ik heb al een weekje de 6320, en wat mij verbaasd is dat de oplader zoemt als ik de Philips oplaad. Dus alleen dat kastje bij de stopcontact zal ik maar zeggen.
Mijn vraag is of dat normaal is, of dat mijn oplader al naar de andere aarde op weg is...
Het was me niet eerder opgevallen, maar inderdaad die van mij zoemt ook.
Zal dus wel normaal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ibr schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:27:
Veel opladers zoemen.
Sommige piepen zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:34:
[...]

Veel opladers zoemen.
Sommige piepen zelfs
Foutje van Philips denk ik, want we hebben bergen aan o.a. telefoonopladers thuis en geen enkele zoemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHerbig
  • Laatst online: 03-09 09:40
Bedankt, Fantomas, ik heb 'm net besteld. Is nog goedkoper dan Dixons ook, want die rekent nog 4,95 euro verzendkosten.
Overigens zag ik 'm dit weekend ook in de Dixons winkel, waar hij 10 euro duurder is dan als je 'm via 't web bestelt. Rare jongens, die Dixons. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr

ibr

DHerbig schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:46:
[...]
Bedankt, Fantomas, ik heb 'm net besteld. Is nog goedkoper dan Dixons ook, want die rekent nog 4,95 euro verzendkosten.
Overigens zag ik 'm dit weekend ook in de Dixons winkel, waar hij 10 euro duurder is dan als je 'm via 't web bestelt. Rare jongens, die Dixons. :+
... Daarom heet het ook "Web Only" he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-08 13:13

Neerio

bezorgt ook bij regen

even ter informatie bij de Dynabyte kun je de HDD6320 ook voor 159,99 halen

maar ik had een paar vraagjes over de HDD6320
ik ben maar een arm scholiertje en wil een grote MP3 speler om hem ook als externe HD te gebruiken
gaat dat makkelijk met deze gewoon in windows Verkenner
en zijn er mensen die het echt een miskoop vonden want ik wil hem ook en vind dat dus wel handig om te weten

en hoe stevig is het ding eigenlijk ik ben best wel slordig en lomp ;( dus...

[ Voor 9% gewijzigd door Neerio op 07-01-2007 19:35 . Reden: extra vraag ]

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

Kick

Is er niemand die het antwoord weer ? ...

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Neerio schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:41:
Kick

Is er niemand die het antwoord weer ? ...
Op je eerste punt valt de speler eigenlijk al af. De speler fungeert niet als externe harde schijf en kan dus niet zomaar elk type bestand hebben. Degelijk is het apparaat wat mij betreft wel maar zoals met elke harddisk speler geldt: keihard laten vallen verlengt de levensuur niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

okee bedankt voor de informatie
maar wat ik met externe HD bedoelde is dat ik er bijvoorbeeld ook word doc's opzet om mee te nemen.
want ik had begrepen dat hij wel in windows verkenner zichtbaar was. of heb ik dat verkeerd begrepen ?

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:50:
[...]

Op je eerste punt valt de speler eigenlijk al af. De speler fungeert niet als externe harde schijf en kan dus niet zomaar elk type bestand hebben. Degelijk is het apparaat wat mij betreft wel maar zoals met elke harddisk speler geldt: keihard laten vallen verlengt de levensuur niet.
Dit is niet waar, als je Philips apparaatbeheer hebt geinstalleerd, werkt het gewoon als HD en je kan dan via de windows verkenner op je HDD6320 naar de gegevens map gaan en daar dan andere bestanden zoals documenten of wat dan ook plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

Okee bedankt voor alle informatie ik ga hem waarschijnlijk volgende week halen
en post dan wel een verslagje met misschien wel foto's

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:59:
[...]

Dit is niet waar, als je Philips apparaatbeheer hebt geinstalleerd, werkt het gewoon als HD en je kan dan via de windows verkenner op je HDD6320 naar de gegevens map gaan en daar dan andere bestanden zoals documenten of wat dan ook plaatsen.
Ah excuus. Ik heb het programma van Philips sinds fw 2.4 niet meer op mn PC staan en wanneer ik audio kopieer via explorer geeft het ding aan dat bepaalde bestanden (.nfo's bijvoorbeeld) niet gelezen en dus gekopieerd kunnen worden. Vandaar mijn onderstelling. Nogmaals excuses voor de verkeerde informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
Afgelopen zaterdag ook een dockingstation opgehaald bij die internetshop, ze zitten zo'n 5 km bij mij vandaan, dus toch maar ff verzendkosten bespaard.
Nu ben ik dus ook begonnen om foto's op mijn hdd6320 te zetten via mediaplayer,
Dit gaat goed. Maar als ik ze wil bekijken op de hdd6320 dan is de map leeg. Iemand een idee hoe dit kan, of hoe dit op te lossen?

Groet Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHerbig
Ik heb 'm vanochtend ontvangen van Dynabyte (zondag besteld). Wat een handig ding! Het werkt heel intuïtief. Ik heb met MediaMonkey er een aantal audioboeken opgezet via playlists, en er goed op gelet dat alle tags klopten. Nu staat alles er netjes in map-vorm op. Na 't lezen van eerdere berichtjes was ik bang dat dat niet zou kunnen, maar het kan dus wel.

Ik had nog wel even een blond moment: ik wou 'm uitzetten terwijl hij nog wel aan 't stopcontact hing; ging niet. Bij een laptop is dat heel gewoon omdat hij dan nog lekker de accu kan blijven doorladen. Maar ik kreeg deze 6320 maar niet uit. 8)7

Waar ik nu nog een oplossing voor moet bedenken is iets om 'm toch enigszins om m'n nek te kunnen hangen. Ik draag geen colbertjes O+ en ben bang dat 'ie uit de keukenschort valt. Hij is best zwaar.
Het bijgeleverde beschermhoesje is onzinnig, want als je dat eromheendoet kun je nergens meer bij. En als je 'm weglegt, heb je geen beschermhoesje nodig.

O ja, nog een opmerking over de firmware. Philips apparaatbeheer ging dus zelf controleren of er een nieuwe update nodig was, maar nee: firmware 1.3 is de recentste. :?

[ Voor 8% gewijzigd door DHerbig op 11-01-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

DHerbig schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:41:

Ik had nog wel even een blond moment: ik wou 'm uitzetten terwijl hij nog wel aan 't stopcontact hing; ging niet. Bij een laptop is dat heel gewoon omdat hij dan nog lekker de accu kan blijven doorladen. Maar ik kreeg deze 6320 maar niet uit. 8)7

O ja, nog een opmerking over de firmware. Philips apparaatbeheer ging dus zelf controleren of er een nieuwe update nodig was, maar nee: firmware 1.3 is de recentste. :?
kun je hem niet eerst uitzetten en dat Opladen ?

hier kun je 1 van de nieuwste firmware updaters downen dan krijg je firmware 2.4

deze devicemanager (5.2, engels)

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHerbig
Bedankt, Neerio! Ik geloof dat 'ie aangaat zodra je 'm op de netvoeding aansluit, maar dat is verder ook niet zo'n probleem.
Die Philips Apparaatbeheer is, buiten dat 'ie z'n eigen updates niet kan vinden, echter een waardeloos product! Ik had hem braaf via 't bijgeleverde CD'tje geïnstalleerd en dat had ik nooit moeten doen. De hele avond verbaasde ik me erover dat de PC zo traag was. Een DVD'tje ontrarren duurde meer dan 2x zo lang. Een DVD-branden ook 2x zo langzaam. Diskeeper had moeite de C-schijf te vinden. Alles traag-traag-traag tot ik besloot die beide Philips software-dingen weer te de-installeren, en nu loopt alles weer als een treintje. Je hebt ze ook helemaal niet nodig, want Windows herkent gelijk dat er een USB-apparaat aangehangen is. Opgeruimd staat netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo99
Dat synchroniseren is inderaad een probleem bij de HDD6320. Als je het via de windows verkenner doet
zegt het apparaat als je hem loskoppelt "list empty" terwijl als je in de verkenner kijkt alles er wel gewoon opstaat. Ook op de speler zelf is in zo'n geval te zien dat het ding verre van leeg is.
Voor het sync-en gebruik ik Mediamonkey (http://www.mediamonkey.com/), die herkent de speler automatisch, er is van alles in te stellen en het gaat erg snel. Musicmatch vindt ik zelf een erg slecht programma hiervoor net als WMP 11 (of 10).
Ik zou zeggen: probeer het eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHerbig
Lambo99 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:15:
Voor het sync-en gebruik ik Mediamonkey (http://www.mediamonkey.com/), die herkent de speler automatisch, er is van alles in te stellen en het gaat erg snel.
Hear hear!! Ik vind MediaMonkey een van de beste programma's op m'n PC. Zo handig en hij kan ALLES! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

media monkey is relaxd :*)

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb ook de 6320 gekocht en loop ook tegen het dataoverzetten probleem op.

Ik heb op mijn pc mijn muziek ingedeeld per artiest in een map en dan nog per album in die map. Als ik nu een arties-map met daarin album-mappen koppier dan leest hij dat dus zo niet.

Weet iemand hoe ik een folder een TAG mee kan geven zodat hij gezien word als album.? Zodat mijn hdplayer dit ook ziet als album, zodat ik gewoon mapjes kan copieren naar mijn player?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo99
Hoezo leest je speler het niet als de muziek in mappen staat? Bij mij is dat ook gewoon, eerst artiest, dan album. Helemaal geen problemen mee. Waarschijnlijk ligt het aan de manier waarop je de muziek erop hebt gezet.

Een folder kan je geen tag meegeven, maar je kan wel gewoon in de ID3 tag het album invullen. Je gogear zal dit dan als alles goed is gewoon herkennen en bij "albums" weergeven. Anders kan je natuurlijk ook nog een playlist van dat album maken, want dan staan de nummers tenminste op volgorde. (als je dat niet doet wordt het gesorteerd op naam, niet op nummer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

je kunt gewoon in die map gaan staan dan Control A dan eigenschappen volgens mij en dan kun je daar ergens voor die hele map het album invullen

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem binnen! Wat een prachtig ding zeg ! :9~ _/-\o_
Heb meteen naar 2.4 geupdate en ga nu muziek eropzetten.. kan ik gewoon artiesten playlists maken en dan daar albums aan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Het zit zo...

Ik heb geen ID3tags, Die gooi ik er altijd meteen vanaf. Dit betekd dat ik de bestandsnaam GOED MOET hebben wil ik in een een afspeel programma de naam en artiest van het nummer zien.

situatie op pc:
Elke artiest heeft zijn eigen folder... vb Madona
In elk zo'n folder staan alle albums van diegene... vb Madonna-----> Album1,album2 enz
In elk zo'n album staan de nummers plus cdcover.... vb Madonna----> Album1----->Track1,track2 enz

Als ik nou een Album met de naam "madonna - album1" copieer naar mijn music folder op mijn mp3 speler dan zou ik graag willen dat deze meteen herkend, dat het eerste gedeelte van het album (madonna) de artiest is, en dat het 2e gedeelte wordt herkend als albumnaam (album1) en dat de nummers die in dat album staan dus "artiestnaam - songtitel" zijn.

Als ik dan door mijn speler heen ga scrollen en ik kies zoeken op album, dan wil ik dus meteen alle albums die ik erop gekopieerd heb te zien krijgen.

Nu is dit niet. Hij haalt vannalles door de war, Titel als album en artiest als titel. en dan per nummer nog eens anders.

Ik begrijp dat ikzelf iets niet goed doe. Maar ik zie niet wat. Ergens klopt mijn logica van het archiveren van mijn muziek dus niet. Of eigenlijk komt mijn logica niet over met die van philips.

Het feit dat ik geen id3tags gebruik is mijn eigen keus, ik wil ze evt wel gaan gebruiken als daardoor dit probleem opgelost is.. Dus als iemand snapt wat ik bedoel pleas let me know!!!!!!!!!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:21:
Ik heb hem binnen! Wat een prachtig ding zeg ! :9~ _/-\o_
Heb meteen naar 2.4 geupdate en ga nu muziek eropzetten.. kan ik gewoon artiesten playlists maken en dan daar albums aan toevoegen?
volgens mij wel ja
Decon Frost schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:21:
Het zit zo...

Ik heb geen ID3tags, Die gooi ik er altijd meteen vanaf. Dit betekd dat ik de bestandsnaam GOED MOET hebben wil ik in een een afspeel programma de naam en artiest van het nummer zien.

situatie op pc:
In elk zo'n folder staan alle albums van diegene... vb Madonna-----> Album1,album2 enz
In elk zo'n album staan de nummers plus cdcover.... vb Madonna----> Album1----->Track1,track2 enz

Als ik nou een Album met de naam "madonna - album1" copieer naar mijn music folder op mijn mp3 speler dan zou ik graag willen dat deze meteen herkend, dat het eerste gedeelte van het album (madonna) de artiest is, en dat het 2e gedeelte wordt herkend als albumnaam (album1) en dat de nummers die in dat album staan dus "artiestnaam - songtitel" zijn.

Als ik dan door mijn speler heen ga scrollen en ik kies zoeken op album, dan wil ik dus meteen alle albums die ik erop gekopieerd heb te zien krijgen.

Nu is dit niet. Hij haalt vannalles door de war, Titel als album en artiest als titel. en dan per nummer nog eens anders.

Ik begrijp dat ikzelf iets niet goed doe. Maar ik zie niet wat. Ergens klopt mijn logica van het archiveren van mijn muziek dus niet. Of eigenlijk komt mijn logica niet over met die van philips.

Het feit dat ik geen id3tags gebruik is mijn eigen keus, ik wil ze evt wel gaan gebruiken als daardoor dit probleem opgelost is.. Dus als iemand snapt wat ik bedoel pleas let me know!!!!!!!!!
ik denk dat de makkelijkste oplossing voor dit probleem is om inderdaad gewoon ID3 tags te gaan gebruiken en als je alles al in mapjes hebt staan moet dit niet zo'n groot probleem zijn.
download een goede ID3 renamer. ik heb zelf B.V MP3tag. importeer dan B.V alle albums van madonna waarbij je ervoor zorgt dat de artiest van al die nummers Madonna wordt en dat alle albums een eigen naam krijgen.

wat je ook kan doen is van ieder album een playlist maken en die op de speler zetten.

ik hoop dat je hier wat mee kan

[ Voor 76% gewijzigd door Neerio op 13-01-2007 14:35 . Reden: extra vraag beantwoord ]

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Decon Frost schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:21:
Het zit zo...

situatie op pc:

Ja wat denk je dat er gebeurd als je speler naar ID3-tags kijkt en jij ze niet hebt? :P Dan moet je een speler met mappen hebben. Dan zie je gewoon de mappen zoals jij ze gemaakt hebt. Goed, je hebt geen indeling op artiest, album, genre ed (behalve je eigen artiest -> album structuur) maar dat werkt in jou geval wel beter.
Dat wat jij wilt ondersteunt geen enkele mp3speler afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik eigenlijk geen playlist van een map maken? Bijvoorbeeld een map Madonna, daarin staan dan alle albums van haar en dan dat ik van die map gewoon een playlist madonna maak waar al die albums instaan? Ik snap het helet tag en playlist gedeelte nog niet echt. Ik ben hem nu aan het syncen maar nu krijg ik dus artiesten die maar 1 nummer hebben, die wil ik gewoon in een playlist hebben waar hij bij hoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tags zijn wat anders dan playlists. Het heeft in feit weinig met elkaar te maken. Theoretisch gezien kun je een playlist maken van een bepaalde map, maar dan moet de software op de speler dit wel ondersteunen. Kwestie van implementatie door de makers.
Ik heb de speler verder niet, maar kun je niet naar artiest -> "alle nummers" (of iets dergelijks) gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

even voor de duidelijkheid

tag's zijn aanduidingen bij Bestanden in dit geval bij MP3 bestanden waarin informatie staat over de artiest, het album, het jaartal, het genre, en andere informatie

een playlist is een lijst die je aanmaakt waaraan je muziekbestanden kan toevoegen
b.v dat je een playlist maakt met Favo nummers en dat je daar je mooiste nummers aan toevoegd

de philips 6320 ondersteunt volgens mij wel playlists _/-\o_ dus je kunt gewoon ieder album een eigen playlist geven

[ Voor 80% gewijzigd door Neerio op 13-01-2007 15:27 . Reden: extra info ]

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHerbig
Het eenvoudigste is om de 6320 te geven waar hij om vraagt: goeie tags. Die kun je via MediaMonkey heel makkelijk wijzigen, precies zoals jij vervolgens wilt dat de 6320 de bestanden weergeeft. Je kunt vervolgens playlists maken in MediaMonkey en die syncen met de 6320, of je kunt in de 6320 een of meer playlists maken ("on the go" en vervolgens hernoemen). Lees anders de handleiding eens door: die is heel duidelijk (als je tenminste door het Windows MediaPlayer verhaal heen kunt prikken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo99
Trouwens, als jij je muziek zo goed hebt geordend in mappen, dan is het zo gepiept om die tags er even op te zetten. Mediamonkey haalt dan namelijk de tags voor je op van Amazon.com, hoef jij verder niks voor te doen. Je krijgt er zelfs nog album art bij! :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.