[HDD] Philips GoGear HDD6320, HDD1620 en HDD1420

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 7.894 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lambo99 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:24:
Trouwens, als jij je muziek zo goed hebt geordend in mappen, dan is het zo gepiept om die tags er even op te zetten. Mediamonkey haalt dan namelijk de tags voor je op van Amazon.com, hoef jij verder niks voor te doen. Je krijgt er zelfs nog album art bij! :)
HOe doe ik dit dan? Ik heb nu Mediamonkey, wat moet ik dan precies doen? En moet ik het dan ook syncen met Mediamonkey of moet dat dan weer met WMP 10/11?

Sorry voor mijn noobheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Syncen kan met beide, dat maakt niet uit. Het gaat erom dat je muzik in de library van Mediamonkey komt, en dat je die dan op zoek laat gaan naar tags. Dan komen die tags in de files te staan die je op je pc hebt staan, waarna je ze kunt overzetten op je speler. Hoe je dat dan doet is irrelevant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-08 13:13

Neerio

bezorgt ook bij regen

zou mogelijk zijn om de startpost aan te passen er staan namelijk wat foutjes in en hij is niet echt uitgebreid.

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

offtopic:
De TS komt hier inmiddels niet meer, dus wat dat betreft hoeven we niks te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap nog steeds niet helemaal hoe het werkt.. ik heb gewoon alles herzenloos gesynced omdat ik gewoon muziek erop wou en zoals verwacht allemaal artiesten met maar 1 nummer en klote afspeellijsten. Ik snap dat mediamonkey nog niet helemaal, maar is het niet mogelijk mijn playlists uit itunes te importeren of zoiets? Zo wil ik het namelijk precies hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

offtopic:
is het mogelijk om aan een mod te vragen om de ts aan te passen ?
of is het dan handiger om een nieuw topic te maken ?
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:49:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe het werkt.. ik heb gewoon alles herzenloos gesynced omdat ik gewoon muziek erop wou en zoals verwacht allemaal artiesten met maar 1 nummer en klote afspeellijsten. Ik snap dat mediamonkey nog niet helemaal, maar is het niet mogelijk mijn playlists uit itunes te importeren of zoiets? Zo wil ik het namelijk precies hebben..
ik weet niet zoveel van Itunes maar wat ik wel weet is dat mediamonkey M3U playlists kan importeren die moet je dan gewoon in de map zetten waar de muziek ook staat.
dus als je met itunes M3u playlists kan maken kan dat.

[ Voor 93% gewijzigd door Neerio op 13-01-2007 21:27 ]

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Met Winamp kun je ook .m3u files maken. Ook kan Winamp syncen, werkt trouwens ook best goed. Verder kun je een MTP device ook in verkenner zien en zo kun je er mp3'tjes heenslepen.

offtopic:
Ik denk niet dat een mod zin heeft om als TS te gaan inspringen. DM of mail anders even een mod met het probleem. Als er een vrijwilliger is om een leuke TS in elkaar te zetten dan moet dat opzich wel mogelijk zijn lijkt me. Maar doe maar even een DM of mail, dan heb je duidelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

offtopic:
ik wil opzich best een Ts maken maar ik ben niet zo goed in grafische opmaak.
maar ik zal wel eens een mailtje naar een mod sturen

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu die playlists uit itunes in mediamonkey geimporteerd, die staan nu bij geimporteerde afspeellijsten. Ik had dus op die geimporteerde afspeellijsten geklikt en toen op naar draagbaar audio apparaat kopieren. Ik kijk nu tijdens het kopieren echter naar de playlists via mediamonkey en daar staan nog steeds de gevonden playlists, die ik niet wil. Wat moet ik doen om bij playlists op mijn HDD6320 alleen die playlist die ik heb geimporteerd te zien, dat zijn dus zoals ik al zei de playlists zoals ik het wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

die kun je toch gewoon verwijderen :?

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, prima, maar hoe krijg ik die goede playlists er dan op? Ik kan wel gewoon op 1 playlists klikken en dan rechtermuisknop kopieren naar gogear, maar dan gaat hij ook de nummers kopieren is het niet mogelijk de playlists te kopieren en dat hij zelf dan de bijhordende nummers op de harde schijf opzoekt? En ik kan dit ook maar 1 per keer doen, dus ik kan niet shift alle playlists selecteren en dan kopieren, dat moet 1 voor 1.

Sorry voor mijn noobheid, maar nooit echt ervaring gehad met dit soort dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

dan is het volgens mij het handigst om eerst je HDD6320 helemaal leeg te maken en dan die playlists erop zetten.

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo99
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11-2021
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 13:53:
Ja, prima, maar hoe krijg ik die goede playlists er dan op? Ik kan wel gewoon op 1 playlists klikken en dan rechtermuisknop kopieren naar gogear, maar dan gaat hij ook de nummers kopieren is het niet mogelijk de playlists te kopieren en dat hij zelf dan de bijhordende nummers op de harde schijf opzoekt? En ik kan dit ook maar 1 per keer doen, dus ik kan niet shift alle playlists selecteren en dan kopieren, dat moet 1 voor 1.

Sorry voor mijn noobheid, maar nooit echt ervaring gehad met dit soort dingen...
Als je een playlist vanuit Mediamonkey naar je device synchroniseerd dan gaat hij niet die nummers uit die playlist er nog een keer opzetten. Dat lijkt inderdaad wel zo maar wat er in feite gebeurd is dat hij de nummers linkt aan de plek waar ze staan op de harde schijf zodat je ze kan afspelen vanaf je speler. Als je de playlists er niet een voor een op wilt zetten dat moet je gewoon auto-sync doen. Dan synchroniseerd hij alle playlists die jij in Mediamonkey hebt staan.
Voordat je auto-sync doet moet je wel eerst die playlist van "imported playlists" verplaatsen naar "playlists" (slepen).

[ Voor 9% gewijzigd door Lambo99 op 14-01-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

offtopic:
ik ga eens proberen om een nieuwe ts te maken en dan een nieuw topic te beginnen alleen over de philips 6320

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neerio schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:23:
offtopic:
ik ga eens proberen om een nieuwe ts te maken en dan een nieuw topic te beginnen alleen over de philips 6320
Inderdaad, is er íemand met een van die anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die HDD1630 is met z'n 6GB en weinige features tegenwoordig al lang ingehaald door flash spelers. Ik denk niet dat deze nog interessant is. Vandaar dat je hier er weinig over tegenkomt, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lambo99 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:27:
[...]

Als je een playlist vanuit Mediamonkey naar je device synchroniseerd dan gaat hij niet die nummers uit die playlist er nog een keer opzetten. Dat lijkt inderdaad wel zo maar wat er in feite gebeurd is dat hij de nummers linkt aan de plek waar ze staan op de harde schijf zodat je ze kan afspelen vanaf je speler. Als je de playlists er niet een voor een op wilt zetten dat moet je gewoon auto-sync doen. Dan synchroniseerd hij alle playlists die jij in Mediamonkey hebt staan.
Voordat je auto-sync doet moet je wel eerst die playlist van "imported playlists" verplaatsen naar "playlists" (slepen).
Ik heb precies gedaan wat je zei, maar het is nog steeds niet goed. De playlists zijn nog steeds de oude verkeerde playlists, terwijl ze in mediamonkey wel bij 'playlists' staan en ik heb auto-sync gedaan... Ik denk dat er niets anders op zit dan ze 1 voor 1 te verplaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHerbig
  • Laatst online: 03-09 09:40
Ik heb precies gedaan wat je zei, maar het is nog steeds niet goed. De playlists zijn nog steeds de oude verkeerde playlists, terwijl ze in mediamonkey wel bij 'playlists' staan en ik heb auto-sync gedaan... Ik denk dat er niets anders op zit dan ze 1 voor 1 te verplaatsen...
Allereerst zou ik alle foute playlists verwijderen. Volgens 't boekje moet je dat bij de Gogear doen op 't apparaat zelf en niet via Verkenner of MediaMonkey. Maak dan de benodigde goede playlists. Die hoef je niet 1 voor 1 te verplaatsen. Als je naar Extra-->Opties-->DraagbaarAudioApparaat gaat, kun je de Gogear aanvinken. Klik op Instellingen, en je kunt precies alle afspeellijsten aanvinken die je wilt syncen. Druk op OK. Ga dan in de boomstructuur naar de Gogear en druk op rechts en klik Autosync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo99
Zeker het proberen waard, alhoewel er bij het aanvinken van playlists via Extra-->Opties-->DraagbaarAudioApparaat in uitzonderlijke gevallen wel eens iets mis gaat en de playlist helemaal geen nummers blijken te bevatten (bij mij dan).
Het blijft een ding met kuren, ook als je hem zoals ik al een jaar hebt.
Maar niet opgeven, als alles erop staat werkt ie erg lekker! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
Ondanks een eerdere post, zonder reaktie, heeft iemand een idee hoe het komt dat ik geen foto's op de hdd6320 krijg..
Ze staan er wel op in de pictures map.
ALs ik dan op de speler kies voor afbeeldingen tonen, dan zegt deze dat de lijst leeg is.
De foto's zijn gesynchroniseerd met windows media player 11.

HELP!!! ik wel de foto's namelijk op tv kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Lambo99 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:24:
Trouwens, als jij je muziek zo goed hebt geordend in mappen, dan is het zo gepiept om die tags er even op te zetten. Mediamonkey haalt dan namelijk de tags voor je op van Amazon.com, hoef jij verder niks voor te doen. Je krijgt er zelfs nog album art bij! :)
Nou het is perfect geordend dus inderdaad nou dat ik eenmaal bezig ben met het toevoegen van ID3Tags (waar ik dus voor gekozen heb) Valt het allemaal wel mee.

Echter spreken we in mijn geval over zon'n 170 GB aan muziek, Dit kost dan wel weer wat tijd.....

(het was al een pleures werk om alle bestandsnamen indentiek te krijgen Om zo het extra geheugen gebruik van ID3tags te omzeilen, Nu ik ze toevoeg ben ik dus weer 1.2 GB ruimte kwijt...)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo99
RaceKabouter schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:40:
Ondanks een eerdere post, zonder reaktie, heeft iemand een idee hoe het komt dat ik geen foto's op de hdd6320 krijg..
Ze staan er wel op in de pictures map.
ALs ik dan op de speler kies voor afbeeldingen tonen, dan zegt deze dat de lijst leeg is.
De foto's zijn gesynchroniseerd met windows media player 11.

HELP!!! ik wel de foto's namelijk op tv kijken....
Hier heb ik ook last van gehad, in mijn geval was het te danken aan de sofware van philips, die ik niet eerst had opgestart. Toen ik dat wel deed kreeg ik na het synchroniseren een balkje te zien waar je het verloop van het erop zetten van de foto's zag. Even wachten tot dat klaar is, en kijken maar! (bij mij dan) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Laat maar

[ Voor 96% gewijzigd door World Citizen op 15-01-2007 21:34 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Verder in [HDD] Philips HDD6320...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.