Tja dat komt er van als je hem al tig keren verloren hebt aan een pala als ik met een warrior speel. Daar wordt ik dus schijtziek van.Wiebbe schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:30:
[...]
sinds wanneer mag je alleen op items rollen als ze bruikbaar voor je zijn in MC? Een paladin heeft net zoveel fire resistance nodig dan een warrior in MC en op de Drac Reflactor zit nou eenmaal het meeste van alle shields (zover ik weet)
En sowieso, als ik een paladin was die nooit naar MC, BWL of Ony zou gaan dan zou ik hem nog willen hebben aangezien de +defense ook voor een paladin lekker is
Tis niet alleen de warriors die defense en FR nodig hebben.
[edit]
Kijk, ik geef toe dat een paladin dit shield niet meer nodig heeft dan een warrior. En aangezien warriors MC,BW, Ony tanken hebben ze hem inderdaad nodig. Maar een paladin met dit shield is helemaal niet zo raar aangezien ze hem net zo goed kunnen gebruiken als een warrior.
Bij ons krijgen paladins ook geen voorrang op dit shield en heeft een warrior er voorrang op, maar dat is zo'n opmerking van: "jij hebt de drac reflector op een pala, dus heb je hem geninja'ed van een warrior" helemaal niet gewaardeerd bij mij.
50 freaking ubrs runs al gedaan en dat schild nog niet, omdat altijd pala's hem winnen.
Jumpiefox, ga is weer wat actiever spelen en kom is vanavond tips geven voor FireMaw op Ventrilo
[ Voor 5% gewijzigd door Vincentio op 09-09-2005 16:18 ]