Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.200 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:30:
[...]

sinds wanneer mag je alleen op items rollen als ze bruikbaar voor je zijn in MC? Een paladin heeft net zoveel fire resistance nodig dan een warrior in MC en op de Drac Reflactor zit nou eenmaal het meeste van alle shields (zover ik weet)

En sowieso, als ik een paladin was die nooit naar MC, BWL of Ony zou gaan dan zou ik hem nog willen hebben aangezien de +defense ook voor een paladin lekker is ;)

Tis niet alleen de warriors die defense en FR nodig hebben.

[edit]

Kijk, ik geef toe dat een paladin dit shield niet meer nodig heeft dan een warrior. En aangezien warriors MC,BW, Ony tanken hebben ze hem inderdaad nodig. Maar een paladin met dit shield is helemaal niet zo raar aangezien ze hem net zo goed kunnen gebruiken als een warrior.

Bij ons krijgen paladins ook geen voorrang op dit shield en heeft een warrior er voorrang op, maar dat is zo'n opmerking van: "jij hebt de drac reflector op een pala, dus heb je hem geninja'ed van een warrior" helemaal niet gewaardeerd bij mij.
Tja dat komt er van als je hem al tig keren verloren hebt aan een pala als ik met een warrior speel. Daar wordt ik dus schijtziek van.
50 freaking ubrs runs al gedaan en dat schild nog niet, omdat altijd pala's hem winnen.

Jumpiefox, ga is weer wat actiever spelen en kom is vanavond tips geven voor FireMaw op Ventrilo :P

[ Voor 5% gewijzigd door Vincentio op 09-09-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

echt lomp ja :P de dmg voor een rogue maar alleen met +healing en+mana/sec waardoor healers hem niet hoeven omdat er geen int op zit :S

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:17:
echt lomp ja :P de dmg voor een rogue maar alleen met +healing en+mana/sec waardoor healers hem niet hoeven omdat er geen int op zit :S
offhand voor de int-stam-spirit stats, healers willen hem wel degelijk, manaregen is trouwens een hele goede stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Glorificationer schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:17:
geblaat ik zou hem zeker wel willen hebben als ik priest had en als er een rogue op ging rollen zou ik hem verdoemen :P Die hebben al zo veul keus alles is bijna een rogue :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

geloof mij maar dat veel priests liever hun benediction houden, en rogues liever een +dmg dagger hadden gewild.

Maar goed dit is got en alles wordt natuurlijk in twijfel getrokken en vergeleken ^_^

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier op m'n werk en kan het plaatje niet zien van de desbtreffende dagger :) (gelukkig is tweakers niet geblokt ;)). Iemand die even de naam en de stats kan posten. 2.2 Daggers ben ik altijd wel in geïnteresseerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Dagger:
Main Hand 60-121
41 dps
2.20speed
equip: incr healing up to 31 en 6 mana elke 5sec

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whooooo wtf, als die dagger echt is, nice.... Ja inderdaad blizzard flikt het weer met de itemization :) En waar zou deze dagger dan droppen? Zul'Gurub? Zorgen dat er alleen benediction priests meezijn als ik daarheen ga ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb nu een nieuw wapentje gkocht... ben van de staff af gestapt (had een magus long staff of the bear) en heb nu een heel leuk takje gekocht :D

nu eens zien wat ik in mn offhand kan stoppen :P (iets van armor of strength... ofzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:27
Wat doe je als je een beetje verveeld raakt in BS. Juist: Je sleept een big ass giant Lakeshire in voor wat aktie.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/xalo/lakeshire.jpg

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ehm het is een 2h hoor ;)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

whoops, niet ech opgelet, lol

ach geeft verder niets, blijft een leuk wapen :Pl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
haha, ik hielp een alt van een guildie net door SM, en de ravager dropte, dus ik nam em voor de lol (guildy was toch rogue), en nu blijkt dat ding super te zijn met seal of command erbij :D

Afbeeldingslocatie: http://www.defendersofvalor.net/boards/attachment.php?attachmentid=1114
leuk ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:47:
[...]

Een fury/arms warrior, want die tanken altijd nog beter dan een paladin. Sterker nog, een fury/arms warrior tankt nog beter dan een protection specced warrior. Het is dat je in BWL eigenlijk Defiance nodig hebt (vooral als Horde) anders specten alleen de idioten en PvE watjes erin ;p
ik vind dit nog steeds een heel raar verhaal trouwens, onze MT voor MC is dus erg netjes Prot gespecced (met nog wat andere punten) en tanked fantatisch in MC.

Als hij met andere guilds mee gaat om te tanken kiezen ze hem boven de andere tanks omdat hij Prot is gespecced. Volgens de tanks van de "uber" guilds is prot beter maar zijn ze fury/arms omdat anders pvp zo saai is :P

(behalve als je piercing wilt gebruiken bij razor natuurlijk ;) )

Het is niet dat ik je niet geloof, ik heb zelf nooit een warrior gespeeld, maar het principe is zo raar :P
heb je misschien een linkje voor me of wat uitleg erover? want als het zo is, respecced onze tank ook meteen ;)
Vincentio schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:17:
[...]

Tja dat komt er van als je hem al tig keren verloren hebt aan een pala als ik met een warrior speel. Daar wordt ik dus schijtziek van.
50 freaking ubrs runs al gedaan en dat schild nog niet, omdat altijd pala's hem winnen.

Jumpiefox, ga is weer wat actiever spelen en kom is vanavond tips geven voor FireMaw op Ventrilo :P
Ah, sorry, mjah dan begrijp ik goed dat je pissig er om word. Een warrior hoort bij dat shield ook voorrang te krijgen op paladins in mijn ogen. (maar ze mogen hem wel gebruiken ;) )

Als ML zeg ik ook altijd: Sorry paladins, only warriors can roll, if they dont want it, you can roll. terwijl ik zelf ook een paladin ben die hem wel zou willen :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Kan niet kiezen voor me 2 dalrend op me rogue 30/8/13 build. Speel dalrend en met daggers (stanceset)

Welke enchant op dalrend main en welke op offhand?

Crusader, crusader?
crusader, lifesteal?
lifesteal, lifesteal?
agi +15, agi +15?

Moeilijk te bepalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:04:
[...]

ik vind dit nog steeds een heel raar verhaal trouwens, onze MT voor MC is dus erg netjes Prot gespecced (met nog wat andere punten) en tanked fantatisch in MC.

Als hij met andere guilds mee gaat om te tanken kiezen ze hem boven de andere tanks omdat hij Prot is gespecced. Volgens de tanks van de "uber" guilds is prot beter maar zijn ze fury/arms omdat anders pvp zo saai is :P

(behalve als je piercing wilt gebruiken bij razor natuurlijk ;) )

Het is niet dat ik je niet geloof, ik heb zelf nooit een warrior gespeeld, maar het principe is zo raar :P
heb je misschien een linkje voor me of wat uitleg erover? want als het zo is, respecced onze tank ook meteen ;)

[...]

Ah, sorry, mjah dan begrijp ik goed dat je pissig er om word. Een warrior hoort bij dat shield ook voorrang te krijgen op paladins in mijn ogen. (maar ze mogen hem wel gebruiken ;) )

Als ML zeg ik ook altijd: Sorry paladins, only warriors can roll, if they dont want it, you can roll. terwijl ik zelf ook een paladin ben die hem wel zou willen :P
Tsja met mijn paladin had ik gewoon schild van Order must be restored en dan nu schild van Ragnaros en hopelijk binnen een maand ook schild van Vael >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

SkyStreaker

Move on up!

Ik doe nu trial of the sea-lion voor Horde, maar ik heb bijna al het volkje in Moonglade afgevraagd en geen enkele dooie hint... ik zit helemaal vast.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
SkyStreaker schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:17:
Ik doe nu trial of the sea-lion voor Horde, maar ik heb bijna al het volkje in Moonglade afgevraagd en geen enkele dooie hint... ik zit helemaal vast.
Misschien omdat die quest niet bestaat? zowel thottbot als allakhazam geven geen enkele info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thottbot geeft dus wel info :P http://www.thottbot.com/?q=1003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kent een goede GUIDE site?

ik zoek een guide voor me orc - warrior - mining/blacksmithing - lvl 11

thnx a lot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:11
Vincentio schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 18:36:
[...]

Tsja met mijn paladin had ik gewoon schild van Order must be restored en dan nu schild van Ragnaros en hopelijk binnen een maand ook schild van Vael >:)
Je bedoelt Red Dragonscale Protector? Die dropte gisteren voor ons >:) Nu staan we weer voor Broodlord's trash. Hopen dat 't lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:23

PoweRoy

funky!

Maegrim schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:54:
haha, ik hielp een alt van een guildie net door SM, en de ravager dropte, dus ik nam em voor de lol (guildy was toch rogue), en nu blijkt dat ding super te zijn met seal of command erbij :D

[afbeelding]
leuk ;p
die wirlwind is dat die chance on hit van die ravager? wel erg ziek :S

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorificationer schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:52:
geloof mij maar dat veel priests liever hun benediction houden, en rogues liever een +dmg dagger hadden gewild.

Maar goed dit is got en alles wordt natuurlijk in twijfel getrokken en vergeleken ^_^
want alle priests krijgen benediction als ze lvl 60 worden..

• Vincentio
  • Niet online
Purechaos schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:23:
[...]

Je bedoelt Red Dragonscale Protector? Die dropte gisteren voor ons >:) Nu staan we weer voor Broodlord's trash. Hopen dat 't lukt.
Bij ons is ie ook al gedropped, maar ik had net twee dagen ervoor Malister meegenomen, dus passte voor mede Nederlandse pala met bieden op een gegeven moment.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 23:15:
[...]

want alle priests krijgen benediction als ze lvl 60 worden..
Dat is raar, ben al meer dan 20 dagen online en heb hem nog niet, moet ik dan maar een GM posten? :O

Kan ook wel nog wel lang duren, en als je niet in een "major" guild zit krijg je hem nooit. En die mana regen/+healing is natuurlijk uber.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 01:31:
[...]

Dat is raar, ben al meer dan 20 dagen online en heb hem nog niet, moet ik dan maar een GM posten? :O

Kan ook wel nog wel lang duren, en als je niet in een "major" guild zit krijg je hem nooit. En die mana regen/+healing is natuurlijk uber.
precies mijn punt, sarcasme is niet mijn sterkste punt, maar daar ging het me om, alsof alle priests benediction hebben of makkelijk kunnen krijgen dat ze maar moeten passen op een uberitem als de dagger....

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:00
Sterker nog, een fury/arms warrior tankt nog beter dan een protection specced warrior.
Sure, met 34 prot tank ik toch echt wel beter bosses dan de fury/arms tanks.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
als ik dit allemaal lees weet ik dat ik nog een lange weg te gaan heb :P

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

W00000T! Eindelijk m'n Wildheart set compleet :P

Moest ik eventjes kwijt hoor, sorry ;) Vanavond eerst 5-man DarkStrat gedaan, waar wonder boven wonder de Wildheart Leggings dropten (die droppen dus _nooit_). Vervolgens kreeg ik bij stom toeval een LBRS-run invite. En vervolgens droppen daar zowel de Wildheart Boots als de Wildheart Pauldrons! Ongelovelijk! Rest van de raid waren allemaal héél blij voor me :)

Dus ik kan me niet gaan focussen op MC :)

Surfin' paradise!

Verwijderd

Snappie88 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 03:03:
W00000T! Eindelijk m'n Wildheart set compleet :P

Moest ik eventjes kwijt hoor, sorry ;) Vanavond eerst 5-man DarkStrat gedaan, waar wonder boven wonder de Wildheart Leggings dropten (die droppen dus _nooit_). Vervolgens kreeg ik bij stom toeval een LBRS-run invite. En vervolgens droppen daar zowel de Wildheart Boots als de Wildheart Pauldrons! Ongelovelijk! Rest van de raid waren allemaal héél blij voor me :)

Dus ik kan me niet gaan focussen op MC :)
als ik een broek vaak heb gezien bij de baron dan is het wel wildheart, maarja, we hebben allemaal net de pech met drops.... jij zal denk ik vaak dreadmist gezien hebben.... btw, je bedoelt vast dat je nu kan focussen op MC, iets waar een druid trouwens geen full wildheart voor nodig heeft, verre van om 2 redenen
1. wildheart zuigt
2. als healer is je gear niet heel belangrijk

dus succes met MC, en onthoud, felheart is niet de volgende set na wildheart :p

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 03:39:
2. als healer is je gear niet heel belangrijk
Is dit weer sarcasme?

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
Wel te hopen haha

Verwijderd

Benediction krijgen als je lvl 60 word?
Snel maar ff een GM ticket aanmaken dan want ik heb em nog niet, zullen ze me wel vergeten zijn >:)

Anders moet ik em maar even snel zelf bij elkaar gaan questen, is eitje toch..... 8)7

En nee, voor Priests is gear inderdaad niet belangrijk, wat heb je nou eenmaal aan int, spi en extra spellpower als je staat te healen?
Priests hebben het eigenlijk best makkelijk in dit spel, krijgen alles en hebben dat dan ook nog eens niet echt nodig 8)

Waarom doe ik eigenlijk nog die eindeloze Straths, Scholo's en BRS's?
Screw Molten Core en Onyxia, meteen door naar BWL :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 10:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:40:

En nee, voor Priests is gear inderdaad niet belangrijk, wat heb je nou eenmaal aan int, spi en extra spellpower als je staat te healen?
Priests hebben het eigenlijk best makkelijk in dit spel, krijgen alles en hebben dat dan ook nog eens niet echt nodig 8)
Gear niet belangerijk voor healers ? :) X-tra spellpower gaat eigenlijk altijd samen met extra healing op spells. Met mn volledige healing gear aan krijg ik max 250 op mn healing spells tog wel relaxed lijkt me.. Daarnaast is mana regen op gear misschien nog wel belangrijker voor een priest om zo lang mogelijk achter mekaar mensen op te lappen zonder dat je na 3 min al volledig zonder mana zit. Dus imo is gear wel degelijk belangrijk voor healers :P

• SaURoN
  • Niet online
Flightmasters geven de hints dacht ik....1 item ligt in auberdine uit de kist zwemmen vanaf die waterval..best een eindje..andere in westfall, in het water gaan bij die euhm mijn ofsow aan de kust :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:59:
[...]

Gear niet belangerijk voor healers ? :) X-tra spellpower gaat eigenlijk altijd samen met extra healing op spells. Met mn volledige healing gear aan krijg ik max 250 op mn healing spells tog wel relaxed lijkt me.. Daarnaast is mana regen op gear misschien nog wel belangrijker voor een priest om zo lang mogelijk achter mekaar mensen op te lappen zonder dat je na 3 min al volledig zonder mana zit. Dus imo is gear wel degelijk belangrijk voor healers :P
He, Pssst......
Het is misschien nog wat vroeg maar er stond een onzichtbare, doch hele vette <SARCASM> bij m'n post ;)

Verwijderd

Ik heb een klein Porbleempje , Ik kan mijn letters van bv /roll o Quest accepted niet zien het staat ergens uit denk ik, als ik een nieuw mannetje maak kan het weer wel :S

Verwijderd

[...]

Sterker nog, een fury/arms warrior tankt nog beter dan een protection specced warrior.
:/

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
arms/fury>prot wbt tanken is misschien overdreven, maar een 15pts protection warr tegenover een 31+prot warr zullen even goed kunnen tanken.

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 00:21

Boekster

Naimoholic

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:59:
[...]

Mana regen owned +healing. Je hebt geen idee hoeveel heals je er meer uit kunt persen in een lange battle. Ik ben nog steeds druk bezig met items halen. Maar die onaardige guildies jatten steeds die mana regen trinket voor m'n neus weg als ie een keer dropt :P .

Ook Padre's dropt gewoon niet. Band of Rumination ook niet. Shadowy laced. En nog een aantal keer de Warlock event in DM doen. Diabolic Mantle ftw!

Je kunt 80+ mana regen halen met alle items. Da's 960 mana per minuut. Toch bijna 3 flashes is een minuut :) . En als je je bednekt dat een bossfight in MC toch al gauw meer dan een minuut of 5 duurt, heb je gewoon keihard 2 manapools tot je beschikking :) .

+healing is wel goed in kortere gevechten. Je hoeft gewoon minder te healen.

Music Addicted

Verwijderd

nee, ik zeg ook niet dat het niet belangrijk is, maar niet heel belangrijk, een shaman met mindere gear kan ooc ressen, een druid zet je op decursive duty....... daar heb je geen +healing voor nodig of een oneindige manapool om je taak net zo goed te doen. Voor de meeste andere classes geldt dat niet, en dus nee, mijn vorige opmerking was niet sarcastisch.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 10:40:
Benediction krijgen als je lvl 60 word?
Snel maar ff een GM ticket aanmaken dan want ik heb em nog niet, zullen ze me wel vergeten zijn >:)

Anders moet ik em maar even snel zelf bij elkaar gaan questen, is eitje toch..... 8)7

Waarom doe ik eigenlijk nog die eindeloze Straths, Scholo's en BRS's?
Screw Molten Core en Onyxia, meteen door naar BWL :)
laat reageren op iets waarvan je toch enigzins zou kunnen weten dat het sarcastisch bedoeld is als je de discussie hebt gelezen en helemaal als ik het letterlijk een paar posts eronder letterlijk aangeef. Maar wel zelf sarcastisch reageren, kijk, iedereen gaat voor betere gear als ze 60 worden om goed equiped MC ooit te kunnen doen, je hoeft daar geen full devout of alle +healing +regen items in game voor te hebben als priest, iets wat zeker wel heel veel helpt, maar voor sommige taken veel minder van belang is zoals ik hierboven al zei, dan dispell je maar, ooc ressen of heal je mee met de andere 5-10 healers....

Verwijderd

kEv4h schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:27:
[...]

arms/fury>prot wbt tanken is misschien overdreven, maar een 15pts protection warr tegenover een 31+prot warr zullen even goed kunnen tanken.
Idd. Het is een fabeltje dat protection build tanks beter kunnen tanken. Toch is het voor de healers iets fijner als de warrior protection build is.

Ik ben zelf MT van mijn guild. We hebben de afspraak gemaakt dat ik voorrang krijgen op alle +def gear in MC. Daar staat dan wel tegenover dat ik:

a: veel online moet zijn
b: moet grinden voor de tank gear die buiten MC dropt
c: Ik protection build moet zijn.

Het is niet verplicht maar imo
goede prot warrior > goede arms/fury warrior in mc, als je als guild de keuze hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 15:06 ]

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
onze MT heeft 20% korting op tanking items, en moet 20% extra betalen voor non-tanking :)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Boekster schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:43:
[...]

Mana regen owned +healing. Je hebt geen idee hoeveel heals je er meer uit kunt persen in een lange battle. Ik ben nog steeds druk bezig met items halen. Maar die onaardige guildies jatten steeds die mana regen trinket voor m'n neus weg als ie een keer dropt :P .

Ook Padre's dropt gewoon niet. Band of Rumination ook niet. Shadowy laced. En nog een aantal keer de Warlock event in DM doen. Diabolic Mantle ftw!

Je kunt 80+ mana regen halen met alle items. Da's 960 mana per minuut. Toch bijna 3 flashes is een minuut :) . En als je je bednekt dat een bossfight in MC toch al gauw meer dan een minuut of 5 duurt, heb je gewoon keihard 2 manapools tot je beschikking :) .

+healing is wel goed in kortere gevechten. Je hoeft gewoon minder te healen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Eensch :P Ik heb meer last van oom raken in MC als pallie dan van te kleine heals. En hoe efficient ik ook probeer te healen, ik heb altijd een percentage aan overhealing. Vandaar dat ik een mana regen shield, leggings, trinket, necklace & ring heb. Nu heb ik ook wel wat +healing spullen, hoor ;) Als ik bijv. moet kiezen uit M'sD of RDP als shield, ga ik voor de eerste ;) Het verschil in mana is 75 (ongeveer 83 door talents). Maar door die mana-regen heb je meer mana zodra het gevecht langer duurt dan zo'n 3/4 minuut. En in MC, bij Ony of in BWL is dat altijd het geval bij bosses. Ok, het is maar 1 high rank flash of light per 2 mins, dus zeg +200 healing per minuut. Maar 1 + healing item geeft je ook geen enorme healing bonus. Pas als je een paar van dit soort items hebt merk je het echt.

Maar Boekster > je zegt +80 mana-regen. Maar dat is dan toch 480 mana per minuut? Alle mana-regen is toch per 5 secs? Of mis ik iets en krijg je als priest elke regen-tick dubbel oid? :) Of zie ik iets anders over het hoofd? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Okyah op 10-09-2005 17:46 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:04:
[...]

Idd. Het is een fabeltje dat protection build tanks beter kunnen tanken. Toch is het voor de healers iets fijner als de warrior protection build is.

Ik ben zelf MT van mijn guild. We hebben de afspraak gemaakt dat ik voorrang krijgen op alle +def gear in MC. Daar staat dan wel tegenover dat ik:

a: veel online moet zijn
b: moet grinden voor de tank gear die buiten MC dropt
c: Ik protection build moet zijn.

Het is niet verplicht maar imo
goede prot warrior > goede arms/fury warrior in mc, als je als guild de keuze hebt.
even voor de goede orde, wat valt er bij jullie onder "beter tanken". Tanken is mijn ogen echt niet alleen Aggro houden maar ook gewoon klappen opvangen.

Jij zegt dus dat hij niet beter kan tanken maar de healers hoeven wel minder te healen. Dan is hij toch een betere tank? Minder heals is meer mana over is meer mana in een lang gevecht. Dus is hij een betere tank?

Qua aggro houden is hij inderdaad misschien wel gewoon gelijk aan een normale 15 prot warrior maar qua klappen opvangen?
Okyah schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:43:
[...]
Eensch :P Ik heb meer last van oom raken in MC als pallie dan van te kleine heals. En hoe efficient ik ook probeer te healen, ik heb altijd een percentage aan overhealing. Vandaar dat ik een mana regen shield, leggings, trinket, necklace & ring heb. Nu heb ik ook wel wat +healing spullen, hoor ;) Als ik bijv. moet kiezen uit M'sD of RDP als shield, ga ik voor de eerste ;) Het verschil in mana is 75 (ongeveer 83 door talents). Maar door die mana-regen heb je meer mana zodra het gevecht langer duurt dan zo'n 3/4 minuut. En in MC, bij Ony of in BWL is dat altijd het geval bij bosses. Ok, het is maar 1 high rank flash of light per 2 mins, dus zeg +200 healing per minuut. Maar 1 + healing item geeft je ook geen enorme healing bonus. Pas als je een paar van dit soort items hebt merk je het echt.
[flauw mode]
echt niet :>

Vael is wel over is 3 minuten (of net iets langer ;) )
[/flauw mode]

ja ik weet het, mana is geen probleem dan ;) )

[ Voor 34% gewijzigd door Wiebbe op 10-09-2005 17:46 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wiebbe schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:44:
[flauw mode]
[/flauw mode]
Ik bedoel 45 secs ;) Niet 3 a 4 mins :)

[ Voor 80% gewijzigd door Okyah op 10-09-2005 17:48 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Wiebbe schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:44:
[...]

even voor de goede orde, wat valt er bij jullie onder "beter tanken". Tanken is mijn ogen echt niet alleen Aggro houden maar ook gewoon klappen opvangen.

Jij zegt dus dat hij niet beter kan tanken maar de healers hoeven wel minder te healen. Dan is hij toch een betere tank? Minder heals is meer mana over is meer mana in een lang gevecht. Dus is hij een betere tank?

Qua aggro houden is hij inderdaad misschien wel gewoon gelijk aan een normale 15 prot warrior maar qua klappen opvangen?

[...]

[flauw mode]

[/flauw mode]

wat wij proberen te zeggen is dat een warrior niet per se protection build hoeft te zijn. Het is alleen gemakkelijker.

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:47

Robert

You have your answer..

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:06:
[...]

wat wij proberen te zeggen is dat een warrior niet per se protection build hoeft te zijn. Het is alleen gemakkelijker.
ja, zo kan je alles natuurlijk wel rechtpraten.. 8) In feite bevestig je hiermee dus inderdaad dat een prot.specced beter kan tanken en dat is ook gewoon zo. Zoals hierboven werd gezegd is tanken meer dan alleen aggro houden.

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:39
yay, 3e boss in BWL hebben we down ;>

Broodlord = no more.

http://mirkk.rsn.bth.se

Realm: Shadowmoon (EU)

Ingame nick: Iron

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Jeuj, weer wat nieuws om naar uit te streven, mageflame cloak :D
http://thottbot.com/?i=16749
Mageflame Cloak
Binds when equipped
Back
41 Armor
+10 Fire Resistance
Requires Level 53
Equip: Increases damage done by Fire spells and effects by up to 21.

30g voor dat ding, is misschien wat prijzig, maar ik ga em wel kopen. :)
Ik had me voorgenomen om me firedmg gear voor grinden te gebruiken(dus niet questten), en me andere gear voor instances en quests. Maar nu merk ik dat ik die dmg al niet meer kan missen, op lvl 52 mobs terwijl je zelf lvl 50 bent.
Ach, we zien wel.

[ Voor 21% gewijzigd door enira op 10-09-2005 19:39 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Verwijderd

ben nu een lvl 43 warlock... heb wat paterns gekregen betreft schadoweave equipment ... nu merk ik dat dit inderdaad je spells een boost geeft (relatief tot 15/21 meer per kledingstuk) maar relatief weinig int of stam (zelf een stuk tussen met alleen +spi)

Ik heb mijn warlock gebouwd altijd met hoge +stam en +int equipment, moet ik nu mijn ouwe high +stam en +int equipment blijven dragen? of higher dmg uitdelen met lagere stam en int...?

alvast bedankt

• SaURoN
  • Niet online
Mclercx schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:49:
yay, 3e boss in BWL hebben we down ;>

Broodlord = no more.

http://mirkk.rsn.bth.se

Realm: Shadowmoon (EU)

Ingame nick: Iron
Very nice man :P SA gaat lekker ;)

[ Voor 172% gewijzigd door SaURoN op 10-09-2005 20:15 ]

• enira
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 20:04:
ben nu een lvl 43 warlock... heb wat paterns gekregen betreft schadoweave equipment ... nu merk ik dat dit inderdaad je spells een boost geeft (relatief tot 15/21 meer per kledingstuk) maar relatief weinig int of stam (zelf een stuk tussen met alleen +spi)

Ik heb mijn warlock gebouwd altijd met hoge +stam en +int equipment, moet ik nu mijn ouwe high +stam en +int equipment blijven dragen? of higher dmg uitdelen met lagere stam en int...?

alvast bedankt
Moet je zelf weten. Ik kan de hogere dmg al niet meer missen.
Op lvl 50+ krijg je dmggear met stats... :)

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Xhale schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:47:
Wat doe je als je een beetje verveeld raakt in BS. Juist: Je sleept een big ass giant Lakeshire in voor wat aktie.

[afbeelding]
Sorry hoor, maar volgens mij is deze fake... :)

Hoe komt een Moltern Giant hier? die gaat de instance echt niet uit....

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat is Volchan en die loopt rond in Burning Steppes wat boven redridge lig dus kan best :)

• bcd87
  • Niet online
ROFL
Wat we nou weer hebben gedaan :D

Domo gesloopt, dropte Leaf weer eens.
Alle hunters hadden em al, hebben we een paar mensen (incl Lock) achtergelaten bij de chest (iemand hield die open zodat die niet despawnde), s er iemand naar IF gegaan en die zei dat we de starter voor de hunter epic quest te koop hebben.
Iemand wou em kopen, hebben we em naar de chest gesummoned en hij kon em looten :P

Ancient Petrified Leaf verkocht voor 800G lol!!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

WeAreLegion schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 20:45:
Dat is Volchan en die loopt rond in Burning Steppes wat boven redridge lig dus kan best :)
Ah.. nooit gezien...

Gisteren een eerste MC run gedaan met een guilds Alliance.. vandaar dat het onmogelijk leek :P
Stomme Molten Giants.. die nog easy zijn vergeleken met de rest :D

Ging trouwens erg goed voor een eerste run.. tot Lucifron gekomen... toch wel aardig.. allemaal mensen die mekaar niet kenden... :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Vincentio
  • Niet online
En iedereen die beweerd dat je net zoveel aan fury/arms hebt als prot als tank.
Veel succes in Blackwing lair. Het is waar dat het in MC geen reet boeit, maar bij Blackwing Lair wel en bij onyxia ook een beetje.

En een vriend van mij heeft bijna geen +mana regen gear maar is zo'n beetje nooit oom en staat toch echt de warrior te healen die het langst een add tankt bij domo en dat is ook nog eens een arms/fury warrior met minste tank gear van de guild...

• bcd87
  • Niet online
Vincentio schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 21:41:
En iedereen die beweerd dat je net zoveel aan fury/arms hebt als prot als tank.
Veel succes in Blackwing lair. Het is waar dat het in MC geen reet boeit, maar bij Blackwing Lair wel en bij onyxia ook een beetje.

En een vriend van mij heeft bijna geen +mana regen gear maar is zo'n beetje nooit oom en staat toch echt de warrior te healen die het langst een add tankt bij domo en dat is ook nog eens een arms/fury warrior met minste tank gear van de guild...
5/5 Defiance (+15% aggro) heb je al met 15 puntjes in prot, en das toch echt de enige talent die er toe doet in BWL ;)

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
Ik ben nu lvl 42 warrior met 55 gold en je raad het al; nog geen mount. Ben ik nu noob? :P

Verwijderd

Ik baal echt :D Denet vaelstraz op 1% gekregen ZONDER de MV exploit te gebruiken (horde btw ;P )

De tactic is eigenlijk heel erg simpel, maar ik zal het niet gaan spoilen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kEv4h schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:27:
[...]

Het daadwerkelijk tanken maakt geen zak uit. Meer protection speccen maakt het voor jou en je healers en je raid allemaal makkelijker.

Zal ik je nog een reden geven waarom prot tanks betere tanks zijn dan arms/fury? Gear! Prot tanks gaan voor +defence/stamina gear, arms/fury tanks gaan voor crit gear. Defence > crit chance voor tanking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
-edit-
Gevonden B)

@ kev4h, lol!

[ Voor 90% gewijzigd door enira op 11-09-2005 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
WizZie- schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:10:
Ik ben nu lvl 42 warrior met 55 gold en je raad het al; nog geen mount. Ben ik nu noob? :P
Tuurlijk niet, als je niet zo nodig een mount wil hebben, wat maakt het dan uit?
Ik had me iig wel voor me kop kunnen slaan als ik geen 90g bij elkaar had gehad op level 40.
Gelukkig had ik 122g klaar liggen toen ik * DING *-de naar 40. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben al zolang level 60 en ik heb ook geen epic mount. Ik ga er geen aanschaffen ook. Kan die 1000G voorlopig wel beter gebruiken. Besides, huidige mount komt ook van A naar B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Tevoet kom je ook van A naar B.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zondag 11 september 2005 @ 00:12:
[...]
Het daadwerkelijk tanken maakt geen zak uit. Meer protection speccen maakt het voor jou en je healers en je raid allemaal makkelijker.

Zal ik je nog een reden geven waarom prot tanks betere tanks zijn dan arms/fury? Gear! Prot tanks gaan voor +defence/stamina gear, arms/fury tanks gaan voor crit gear. Defence > crit chance voor tanking.
Al onze prot. wars zijn al voorzien van een volledige tier1 set :) De volgende drops gaan naar de dps wars. Dit is zeer aangenaam voor offtanking.

Hier nog een filmpje van de ongelukkige vaelstrasz encounter.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[opschep modus]

Damn vandaag eens gekeken hoe snel we alles konden doen.

18:00 Azuregos (20 min)
19:15 ZoneIn MC
00:00 Rag dood (30 sec over voordat de 2e sons kwamen)
00:40 Onyxia dood.

Jammer alleen dat ML bugde en ik de azuresong mageblade niet kon krijgen hopelijk is de GM zo vriendelijk om het te fixen.
Bij rag kreeg ik het voor elkaar om top dmg dealer te zijn (7,5% procent van de totale dmg versus 6,5% van de 4 rogues daaronder) (En ja dit was met ongeveer 15 mensen die syncen.)

Had wel mazzel dat ik zo een beetje alles resiste wat er mijn kant op kwam, heb dan ook maar 1 keer hoeven vliegen.
Mijn frostbolts doen ongeveer 950+ dmg average met 155 fire resist. En dat is dan zonder Arcane Power met Talisman aan dan klimt het richting de 1300 :D

[/opschep]

[ Voor 32% gewijzigd door DRaakje op 11-09-2005 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zondag 11 september 2005 @ 00:12:
[...]

Als je meer dan 15 punten in prot hebt dan krijg je allemaal dingen als stuns enzo, die niet te gebruiken zijn in MC. En elke warrior heeft 2 armor sets lijkt me. 1 om te tanken en 1 voor pvp. Ik ben een arms/fury warrior en heb 404defense met mn tank set aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 09:21:
[...]

Als je meer dan 15 punten in prot hebt dan krijg je allemaal dingen als stuns enzo, die niet te gebruiken zijn in MC. En elke warrior heeft 2 armor sets lijkt me. 1 om te tanken en 1 voor pvp. Ik ben een arms/fury warrior en heb 404defense met mn tank set aan :)
Gelul imp. shield wall is 5 seconden langer 75% damage reduction. Dat is gewoon een hele dikke talent net zoals imp. taunt en die talent voor 15% stun/fear resists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
http://warmachines.nrgservers.net/GolmaggDarkness.avi

De wipe van mijn guild op Golemagg op 1%. De try daarna hadden we hem toch ;)

We hebben vandaag ook Majordomo geprobeerd maar dat is niet gelukt dus als iemand nog wat tips voor hem heeft :P

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Fijn kan mijn mains niet meer inloggen. Als ik dat doe dan zie ik alleen unknown entities, kan ik niet chatten en heb ik een ping van 0MS.

Op een altje op dezelfde server gaat wel alles goed.

WoW opnieuw geinstalleed, zelfde euvel. En uiteraard krijg je bij een ticket weer de standaard antwoorden onder het mom van "the problem is your computer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:22
Xhale schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 17:47:

[afbeelding]
Of je doet het gewoon meteen goed en laat Kazzak Lakeshire eens zien.

Filmpje er van

Hier trouwens een geinig filmpje van 1 van de beste guilds in dit spelleke, Nightmares Asylum. Brengen een bezoekje aan Nefarius in BWL, gaat alleen niet helemaal soepel. Ik vraag me echt af als ik dat filmpje bekijk hoe je die gast ooit neer moeten krijgen. Stuk of 50 lvl60 elites...tering. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een green leather armor nodig voor mijn paladin's 'Green Hauberk' .... ik denk, die heeft mijn Druid vast wel .... hmmm .... is kennelijk geen standaard ingebakken pattern via trainers .... waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zondag 11 september 2005 @ 10:05:
[...]
Gelul imp. shield wall is 5 seconden langer 75% damage reduction. Dat is gewoon een hele dikke talent net zoals imp. taunt en die talent voor 15% stun/fear resists.
5sec langer op een talent met 30minuten cooldown, tis het niet echt waard. En imp taunt is handig als je heel veel mobs tegelijk moet tanken ja. en die talent voor 15% stun/charm ressist kan je ook nemen in een 31/5/15 build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:15:
[...]

Of je doet het gewoon meteen goed en laat Kazzak Lakeshire eens zien.

Filmpje er van

Hier trouwens een geinig filmpje van 1 van de beste guilds in dit spelleke, Nightmares Asylum. Brengen een bezoekje aan Nefarius in BWL, gaat alleen niet helemaal soepel. Ik vraag me echt af als ik dat filmpje bekijk hoe je die gast ooit neer moeten krijgen. Stuk of 50 lvl60 elites...tering. :*)
Als ik het goed zie hebben die elites allemaal niet ZO veel hp... dus dan gooi je er aan paar tanks tussen met challenging shout, en dan gaan de mages en warlocks AOE'en voor hun leven.
Lijkt me dat dat prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Gister FireMaw verslagen. Echt lekker. Binnenkort is Ebonroc aan de beurt.
Paar "nieuwe" mensen in de guild er weer bij, dat hielp wel. Nu hadden we tenminste 3 tanks met Volledig plate en toch Fire Res van 315+. Normaal hadden onze tanks daarvoor vaak mail en leather nodig, omdat we niet alle Dark Iron spullen gemaakt hadden voor Ragnaros, daar Ragnaros in tegenstelling tot Firemaw geen harde normal damage klappen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:45:
[...]

5sec langer op een talent met 30minuten cooldown, tis het niet echt waard. En imp taunt is handig als je heel veel mobs tegelijk moet tanken ja. en die talent voor 15% stun/charm ressist kan je ook nemen in een 31/5/15 build :)
In MC doe je elke 30/45 minuten een boss, tenminste wij wel. Dus komt die talent goed van pas.

Maar goed, ik heb ook geen fury/arms nodig, ik begrijp dat mijn class geen damage dealer is in instances. Daar heb je mages, rogues en hunters voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:44:
[...]
In MC doe je elke 30/45 minuten een boss, tenminste wij wel. Dus komt die talent goed van pas.

Maar goed, ik heb ook geen fury/arms nodig, ik begrijp dat mijn class geen damage dealer is in instances. Daar heb je mages, rogues en hunters voor.
Je vergeet warlocks ;)
Bij ons staan Sword Rogues bovenaan, dan de locks, dan dagger rogues en arms/fury wars en dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op zondag 11 september 2005 @ 10:13:
http://warmachines.nrgservers.net/GolmaggDarkness.avi

De wipe van mijn guild op Golemagg op 1%. De try daarna hadden we hem toch ;)

We hebben vandaag ook Majordomo geprobeerd maar dat is niet gelukt dus als iemand nog wat tips voor hem heeft :P
In het begin een mage iceblock laten doen zodat je tijd hebt om een paar adds te sheepen. Daarna hunters laten pullen met een warrior bij zich die direct taunt en gaat tanken. Na elke add die gedowned is laat je een specifieke hunter een nieuwe aanwijzen waarop je die vervolgens killed. Das alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
DRaakje schreef op zondag 11 september 2005 @ 05:18:
[opschep modus]

Damn vandaag eens gekeken hoe snel we alles konden doen.

18:00 Azuregos (20 min)
19:15 ZoneIn MC
00:00 Rag dood (30 sec over voordat de 2e sons kwamen)
00:40 Onyxia dood.

Jammer alleen dat ML bugde en ik de azuresong mageblade niet kon krijgen hopelijk is de GM zo vriendelijk om het te fixen.
Bij rag kreeg ik het voor elkaar om top dmg dealer te zijn (7,5% procent van de totale dmg versus 6,5% van de 4 rogues daaronder) (En ja dit was met ongeveer 15 mensen die syncen.)

Had wel mazzel dat ik zo een beetje alles resiste wat er mijn kant op kwam, heb dan ook maar 1 keer hoeven vliegen.
Mijn frostbolts doen ongeveer 950+ dmg average met 155 fire resist. En dat is dan zonder Arcane Power met Talisman aan dan klimt het richting de 1300 :D

[/opschep]
dat is best snel :7
zeker een team wat keer op keer het zelfde is of niet ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vincentio schreef op zondag 11 september 2005 @ 14:08:
[...]

Je vergeet warlocks ;)
Bij ons staan Sword Rogues bovenaan, dan de locks, dan dagger rogues en arms/fury wars en dan de rest.
Bij ons rogues, mages, hunters, locks en daarna pas warriors. Geen van onze 6 tanks zijn fury/arms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op zondag 11 september 2005 @ 15:36:
[...]

dat is best snel :7
zeker een team wat keer op keer het zelfde is of niet ? :)
Inderdaad, je moet niet meer mensen in je guild hebben dan nodig is imho. De rest staat anders maar te w8en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Niet online
eigelijk hebben we op het moment teveel mensen. Meestal 5 man die mee wil maar niet mee kan.
Dit was trouwens pas de 3e rag kill, en het zou nog sneller kunnen aangezien we 20 min liepen te kutten bij garr. En dat terwijl we het ook wel eens in 20s gedaan hebben. Het beste was dat de raid akelig goede balans had. Veel dps veel healing en echt ontiegelijk goed tanken. 1 keer verloor die een destroyer, en dat terwijl ik echt op volle nuke stond (2600 crits achterelkaar :O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Vincentio schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:27:
Gister FireMaw verslagen. Echt lekker. Binnenkort is Ebonroc aan de beurt.
Paar "nieuwe" mensen in de guild er weer bij, dat hielp wel. Nu hadden we tenminste 3 tanks met Volledig plate en toch Fire Res van 315+. Normaal hadden onze tanks daarvoor vaak mail en leather nodig, omdat we niet alle Dark Iron spullen gemaakt hadden voor Ragnaros, daar Ragnaros in tegenstelling tot Firemaw geen harde normal damage klappen geeft.
Yay, weer een FR gevecht -_-
Ik vraag me af waar ik m'n Might set voor gespaard heb =\

Maarja, gratz :) mooie loot nog?

[ Voor 5% gewijzigd door bcd87 op 11-09-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niet zo moeilijk hoor, ff goed op Thottbot zoeken onder Quest ->Horde -> Druid, en dan komt het antwoord vanzelf.

Maar om je alvast maar wat te verklappen, het eerste deel ligt bij de Slugde Fen in het water, en het 2de deel ligt in Silverpine Forrest. Wederom in het water.

Zoek maar ff goed op Thott, en dan kom je er echt wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
kEv4h schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:01:
[...]

Yay, weer een FR gevecht -_-
Ik vraag me af waar ik m'n Might set voor gespaard heb =\

Maarja, gratz :) mooie loot nog?
Firemaw's Clutch
en Dragonstalker Gloves.
Nie zo super boeiends dus. Vandaag MC total clearen en morgen weer een nieuwe BWL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Yay, Vaelastrasz op 4% vandaag :)
Was een van onze tanks niet te snel doodgegaan had die neergegaan vanavond.
Waarschijnlijk gaat die snel neer dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Magmadar ook down hier :D
Zit al 1 uur in het ventrilo channel, maar iedereen is gemute behalve de leaders dus. 3de try :)

Spanning was echt te snijden.
Niet slecht, nu op naar de volgende. Garr toch?

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 11-09-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

He ik heb op mijn mage "amplifie damage" spel gekregen ;)
"Amplifies magic used against the targeted party member, increasing damage taken from spells by up to 15 and healing spells by up to 30. Lasts 10 min."

maar heb ik daar nu iets aan :?
zoals ik het zie heb je daar alleen iets aan in parties. en dan alleen als
A : er een healer is
B : er alleen maar gemeleed word

oftwel practisch nooit : of zie ik dat nu verkeerd ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Je kan het ook gewoon voor jezelf gebruiken he. Dus met mobs die magical spells doen. :)
Niet dat het veel scheelt, maar beter iets als niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

jarnotjuh schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:06:
Je kan het ook gewoon voor jezelf gebruiken he. Dus met mobs die magical spells doen. :)
Niet dat het veel scheelt, maar beter iets als niets.
je zit met dampen magic in de war :)

dit Amplifies magic used against the targeted party member

mmm zou bandages ook gezien worden als een heal ?

Ow vincentio hij is leuk :)

[ Voor 13% gewijzigd door heuveltje op 11-09-2005 23:12 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
heuveltje schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:11:
[...]

je zit met dampen magic in de war :)
dit Amplifies magic used against the targeted party member
mmm zou bandages ook gezien worden als een heal ?
Je kan dat ding dan ook op jezelf casten hoor, gewoon jezelf targetten?
Weet het zeker. :P
Heb ze beide wel eens zelf gecast op mezelf.

Maarja, tzal wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jarnotjuh schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:19:
[...]

Je kan dat ding dan ook op jezelf casten hoor, gewoon jezelf targetten?
Weet het zeker. :P
Heb ze beide wel eens zelf gecast op mezelf.

Maarja, tzal wel.....
Ja, je kan 'm op jezelf casten, de vraag was of het zin had als je mobs aanvalt die magical attacks doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zondag 11 september 2005 @ 23:04:
Magmadar ook down hier :D
Zit al 1 uur in het ventrilo channel, maar iedereen is gemute behalve de leaders dus. 3de try :)

Spanning was echt te snijden.
Niet slecht, nu op naar de volgende. Garr toch?
nope: nog gehennas, garr, geddon, shazzrah, golemagg, sulfuron, majordomo en.........ragnaros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ragnaros weer is gekilled.
Cauterizing Band Meegenomen
Werd door een andere pala outbid op:
Band of Sulfuras

Verder niet echt boeiende drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met mijn guild voor het eerst Lucifron gelegd :D

Het mooie eraan is dat dit slechts de 5e run van mijn guild is, en dat op de eerste run echt _iedereen_ voor de eerste keer in MC was, en dat we dus alles tot nu toe zelf uitgezocht hebben.

Drops waren Felheart Gloves en Cenarion Boots als ik me goed herinner.

Ik heb jammergenoeg de gloves niet, omdat ik op -5 dkp stond na het kopen van Felheart Belt.

/me is blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 07:46:
Gisteren met mijn guild voor het eerst Lucifron gelegd :D

Het mooie eraan is dat dit slechts de 5e run van mijn guild is, en dat op de eerste run echt _iedereen_ voor de eerste keer in MC was, en dat we dus alles tot nu toe zelf uitgezocht hebben.

Drops waren Felheart Gloves en Cenarion Boots als ik me goed herinner.

Ik heb jammergenoeg de gloves niet, omdat ik op -5 dkp stond na het kopen van Felheart Belt.

/me is blij :)
Lol, toen wij luci voor het eerst downden (bloodfeather) dropte precies hetzelfde.. Maarja gz :)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.