Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.198 views sinds 30-01-2008

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:16:
[...]

Als je ervoor moet betalen (fee-based) hoop ik voor blizzard dat ze je een keuze geven, anders zal er weinig gebruik van gemaakt worden. Toen ik mijn lock aan het levelen was werd ik echt ziek van de lame gankers/campers, zo erg dat ik over wilde stappen naar PvE. Met mijn rogue word ik er nog steeds misselijk van, maar niet omdat ik zelf gegankt word, meer omdat ik het anderen zie doen in lowlevel gebieden. Kan ik ze wel pakken, maar ik heb geen zin om dan een half uur iemand te campen omdat hij zelf een lamer is. Kan mijn tijd wel beter gebruiken.

Helaas heeft op die manier natuurlijk bijna niemand de tijd om die lamers aan te pakken en zo kunnen ze door blijven gaan met newbies kloten. Als je er met een paar 60'ers bovenop vliegt en hem 1 of 2 x afmaakt vinden ze dat niet erg, want ze weten toch wel dat jij er niet teveel tijd aan kwijt wil en kansloze mensen hebben natuurlijk tijd zat. En zo gaat het ganken door :(

Blizzard zegt wel leuk dat ze niks doen omdat wij een eigen mogelijkheid hebben: " you can solve your own differences through pvp combat" maar dit is natuurlijk geen leven. Geen enkele level 60 speler gaat uren tijd in een lowlevel gebied verdoen alleen maar omdat een paar kutgasten er lol in hebben lowbies af te maken en het spelen onmogelijk te maken.
Vanmorgen ff ingelogd, is er een horde rogue in de IF AH (bloodscalp) allemaal mensen aan t sappen, en de easy targets aan t ambushen. Toen ie mij sapte meteen maar ff gaan hunten, dat heeft ie geweten >:)

Nothing to see here

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

TangLeFuzZ schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:11:
[...]
Een tijdje terug zat ik in AV, en zag een andere gnome warlock... zoals bij alle warlocks die ik zie, inspectte ik hem, en ik zag dat hij aardig goeie gear had.
Hij had 1 felheart item, dus hij ging ook naar MC viel me op.

Wat me opviel waren de grijze bracers, die hij tussen al zijn andere gear aan had.

Ik hem dus whisperen, en vragen waarom hij in hemelsnaam die belachelijk slechte bracers droeg.

Het dialoog dat volgde ging ongeveer als volgt:

[...]

Hij ging direct terug naar IF om even op z'n bank te kijken of hij ze echt nergens meer had, en dat bleek inderdaad zo te zijn... ERG lelijk hoor, maar stiekem wel grappig :D
Gister kwam ik ook een Shaman tegen die z'n halve inventory aan blue's perongelijk had verkocht... hij had ook een GM ticket aangevraagd :)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:07:
[...]

Ik moet zeggen dat mijn KoS lijst prima werkt, alle rogues die actief hebben gegankt (voornamelijk in stv) heb heb ik nu vaak al meermalen teruggegankt en dan kan het me dus echt niet schelen of ik daarmee een quest voor ze verziek ofzo... /pity erachteraan etc. Kan prima zijn dat ze hun leven hebben gebeterd maar dat is dan jammer...

Zonder aanleiding ganken doe ik idd ook niet en ik moet zeggen dat je er op lvl60 ook nagenoeg geen last van hebt (mede omdat je eigenlijk altijd in een instance zit natuurlijk en iig nagenoeg altijd in een groep loopt). Alleen bij het grinden van Whipper Root Tubers heb ik weleens een akkefietje met horde-spelers die met hetzelfde bezig zijn ^^ (maar da's geen ganken, dat is "kijken wie er het eerst is, all is allowed to win" ^^)
Werkt ook wel leuk, maar ik ben al tijden lvl 60 maar soms moet ik wat dingen uit lower lvl gebieden hebben en dan nog proberen ze het :P
Verder word ik nooit door lvl 60's aangevallen want tja druid meester der ontsnapping en meester der overleving :P
TangLeFuzZ schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:11:
[...]

Crimson Felt Hat is geen set item hoor.. :)

En hij deed het met opzet, dat maakt het minder erg dan zonder te weten iets vendorren... daar heb ik nog wel een leuk verhaal over;

Een tijdje terug zat ik in AV, en zag een andere gnome warlock... zoals bij alle warlocks die ik zie, inspectte ik hem, en ik zag dat hij aardig goeie gear had.
Hij had 1 felheart item, dus hij ging ook naar MC viel me op.

Wat me opviel waren de grijze bracers, die hij tussen al zijn andere gear aan had.

Ik hem dus whisperen, en vragen waarom hij in hemelsnaam die belachelijk slechte bracers droeg.

Het dialoog dat volgde ging ongeveer als volgt:

[...]

Hij ging direct terug naar IF om even op z'n bank te kijken of hij ze echt nergens meer had, en dat bleek inderdaad zo te zijn... ERG lelijk hoor, maar stiekem wel grappig :D

Ik heb het zelf ook wel 's gehad, gelukkig was dat met gear die niet zoveel voorstelde (was toen level 30 ofzoiets).
Ik had toen 2 gear sets waarvan ik er 1 altijd in m'n tassen had.
Stond bij een vendor wat meuk te verkopen, en wilde na de verkoop die andere set aan doen om een of andere reden... je raad het al, klik - klik - klik - klik - klik - klik, en 6/7e van m'n set was verdwenen ;( :D
ow mijn fout dacht dat het over dreadmist ging :P
die crimson hat heb ik ook :D wel grappig dingetje :D

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Yellow|A schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:01:
Zonder je Argent Dawn Commision droppen er niet scourge stones.
Jawel, je kunt ze alleen niet looten ;)

Als je een met een groep strat ingaat is het ook altijd een flinke run op corpses welke geloot zijn door mensen zonder trinket, die stones zijn dan FFA :)

https://niels.nu

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Bij ons in de guild heeft een gast een keer een halve elements-set gevendort. Het grappige was alleen dat hij dat deed op het account van zijn broer, die op dat moment op vakantie/studiereis naar Honduras was... Na een vriendelijke GM-ticket alles gewoon netjes teruggekregen, dus hij leeft nog :P

D3 char(s)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

GVD

Guildie vroeg om een goeie farmplek, beveel ik Hearthglen aan (waar ikzelf altijd farm), vind ie na 10 minuten een Krol Blade |:(

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
HTT-Thalan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:16:
[...]

Blizzard zegt wel leuk dat ze niks doen omdat wij een eigen mogelijkheid hebben: " you can solve your own differences through pvp combat" maar dit is natuurlijk geen leven. Geen enkele level 60 speler gaat uren tijd in een lowlevel gebied verdoen alleen maar omdat een paar kutgasten er lol in hebben lowbies af te maken en het spelen onmogelijk te maken.
Ik heb geen idee wat je allemaal doet/kan doen als level (ben level 45), maar waarom zou je niet eens met 4 anderen eens in de zoveel tijd een uurtje of 2 rondbanjeren door de gebieden met lagere levels en de gasten die daar questen helpen als ze weer eens worden aangevallen? Het is misschien niet het meest spannende wat je kan doen (al lijkt me dezelfde instance altijd maar doen voor items nou ook niet echt spannend), maar het past wel wat meer in het 'verhaal' van Warcraft, niet? Krijg je dan ook niet meer van 'World PvP' waar iedereen maar om zit te zeuren?

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Yesss. Net Broodlord geowned bij 1ste try sinds twee weken. 2 weken geleden voor het eerst broodlord 1 keer weten te doen, maar daarna door lag en rot servers er niet meer aan toegekomen. In de blijdschap vergeten een screenie te maken.
loot:
Bloodfang Boots
Judgement Saubatons
Black Brood Pauldrons

Geweldige shammy schouders dus. Hunter maar meegenomen voor zo goed als geen DKP anders was ie gedisenchant.

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
gisteren een leuk crit-record gehaald :)
Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/wow/death!.jpg

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
beperkt internet zuigt! :P

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vael weer gedaan vanavond.. 12% was de beste try, we komen er wel :)

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dilemma, mn oude guild is niet meer. De "goeden" (om het zo maar te noemen) hebben een nieuw guild opgericht, waarin ze de dingen beter willen gaan regelen, etc etc. Ik heb nu op basis van mn "skills and personality" een uitnodiging gehad om mee te doen.

Aan de ene kant interessant, aangezien ze er echt iets van willen maken. Aan de andere kant, zijn deze personen mede verantwoordelijk voor het falen van het vorige guild, en ook de volgens mij ongeevenaarde hoeveelheid whipes in MC :P

Ik denk dat ik er maar even een nachtje over ga slapen. De guildnaam staat me iig alvast niet aan, maar die kun je in de interface uitzetten. :+

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Is er een manier om de taal in het spel te veranderen? Ik heb een franse versie gekocht (dont ask) en wil gewoon engels eigenlijk.

Verwijderd

kEv4h schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:39:
Pff Vael is echt moeilijk. Ik zit op zenedar in guild DAWN en we zijn nu twee weken bezig met vael, vanwege lag 1,5 week :) maar onze beste try was 19% dat is niet echt iets om vrolijk van te worden.

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:32:
[...]

Pff Vael is echt moeilijk. Ik zit op zenedar in guild DAWN en we zijn nu twee weken bezig met vael, vanwege lag 1,5 week :) maar onze beste try was 19% dat is niet echt iets om vrolijk van te worden.
Als je Vael lastig vind, gl met de rest.
Bij Firemaw zijn we niet verder dan 75% gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

lowfi schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:22:
Is er een manier om de taal in het spel te veranderen? Ik heb een franse versie gekocht (dont ask) en wil gewoon engels eigenlijk.
Er staan language packs op de officiele WoW site, of ze ook een engelse aanbieden weet ik niet. Het gaat trouwens alleen maar om je Account key, dus ergens een UK version downloaden (copieren van een vriend oid) en je kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/3748/broodlord2mf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/4977/bid1wr.th.jpg

Toch maar gedaan :D
142 is wel veel, maarja ;(

Edit, gratz @ hierboven?
Lijkt me niet dat je op 1% nog whiped :P

[ Voor 17% gewijzigd door enira op 09-09-2005 00:50 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
wee, na 3 strat scarlet runs (in totaal :p) de hammer of the grand crusader geloot, 2 drops in 3 runs maar ik verloor de eerste keer met 65 tegen 70 :o
meteen de mats voor +22 int gekocht, 130g maar :D
lekker lekker ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:38:
[...]

Als je Vael lastig vind, gl met de rest.
Bij Firemaw zijn we niet verder dan 75% gekomen :(
We komen er wel :), razorgore was ook lastig maar nu valt het reuze mee.
Jammer dat bwl raid vandaag en gisteren niet door zijn gegaan omdat we telkens priests te kort komen :(. echt een tijd verspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
keldon schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:40:
[...]

Er staan language packs op de officiele WoW site, of ze ook een engelse aanbieden weet ik niet. Het gaat trouwens alleen maar om je Account key, dus ergens een UK version downloaden (copieren van een vriend oid) en je kan inloggen.
thnks wist niet dat ze bestonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 00:49:
[afbeelding]

Toch maar gedaan :D
142 is wel veel, maarja ;(

Edit, gratz @ hierboven?
Lijkt me niet dat je op 1% nog whiped :P
Nope, enige screenie die we hadden als guild. Best lullig.
Resultaat is ook 2 dood, rest levend en Broodlord lensoe.

Loot had ik al ergens boven screenie gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Vincentio schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:46:
Yesss. Net Broodlord geowned bij 1ste try sinds twee weken. 2 weken geleden voor het eerst broodlord 1 keer weten te doen, maar daarna door lag en rot servers er niet meer aan toegekomen. In de blijdschap vergeten een screenie te maken.
loot:
Bloodfang Boots
Judgement Saubatons
Black Brood Pauldrons

Geweldige shammy schouders dus. Hunter maar meegenomen voor zo goed als geen DKP anders was ie gedisenchant.
Wow nice man! _O_
Grats :)

Tussen Broodlord en Firemaw, zit daar Krixix of is die nog een stukje verder? (we hebben nml een erg ongeduldige warrior in de guild die alleen nog 10x elementium moet en moet leren hoe die 't kan smelten voordat die z'n mooie Thunderfury heeft :P)
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 23:32:
[...]

Tja, 't is zeker niet een van de makkelijkste bazen nee :)
Maar waar heb je dan zo'n problemen mee?

Wij hebben op 't moment problemen met de healers, 't wil weleens moeilijk zijn voor ze om de tanks lang levend te houden, dus dan gaat de eerste tank dood, en dan neemt de 2e over en die ligt ook binnen 3 seconden op z'n gat :/

Ik denk dat als we de tanks levend kunnen houden totdat ze uiteindelijk doodgaan aan burning adrenaline dat 't best moet lukken allemaal.

[ Voor 30% gewijzigd door bcd87 op 09-09-2005 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Ik zit er aan te denken om me paladin te respeccen zodat hij reckoning krijgt. Nou heb ik hier een vraag over. Met reckoning krijg je voor iedere crit die je incasseert een extra attack, nou is mijn vraag stacked dit tot 5 en kan je dan in een keer de 5 attacks releasen (ene verhaal dat ik hoor) of is het gewoon 1 extra aanval direct na een crit ( is weer het andere wat ik hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Gisteravond Majordomo gekilled met mijn guild en vanavond is Ragnaros aan de beurt.
Alle bosses worden nu gedaan in 2 avonden, Domo de 3de avond en Ragna wordt de 4de avond en ons streven is dus om MC telkens in 3 dagen te doen, 1 dag Onyxia+BWL practice en 3 dagen vrij.

Helaas moet ik vanavond naar een feestje dus geen Ragna voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomSmit82 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:22:
Ik zit er aan te denken om me paladin te respeccen zodat hij reckoning krijgt. Nou heb ik hier een vraag over. Met reckoning krijg je voor iedere crit die je incasseert een extra attack, nou is mijn vraag stacked dit tot 5 en kan je dan in een keer de 5 attacks releasen (ene verhaal dat ik hoor) of is het gewoon 1 extra aanval direct na een crit ( is weer het andere wat ik hoor).
Het gaat in principe automatisch als je auto-attack doet, dus je krijgt er gelijk een mep bij. Pas als je stilstaat en niet terugaanvalt en nie van wapen verandert, release je ze alle 5 ineens als je dan wel aanvalt. Dat was voordat Reckoning gefixed werd met max 5 attacks, nog leuk exploitbaar ;p Even een half uurtje met een rogue duellen bij Kazzak, alle crits opsaven, en dan Kazzak pullen en unleashen maar!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:39:
Wij zitten nu op 15%, van mt naar tank2 lukt nu vaak wel maar de volgende tankswaps moeten we nog even op oefenen (qua aggro overnemen en switchen van heals vooral).

Veel pech met mt priest (doet poh bij ons met de 3 eerste tanks en ik in de groep, ik chain lesser heal de mt zo'n beetje) die teveel random BA's krijgt ;/

Help ook niet als een guildie op zijn Masterwork Targetdummy knop klikt ipv Vanish >_< VHOOM Vael draait en breathed de halve raid in brandende stukkies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:38:
[...]

Wij zitten nu op 15%, van mt naar tank2 lukt nu vaak wel maar de volgende tankswaps moeten we nog even op oefenen (qua aggro overnemen en switchen van heals vooral).

Veel pech met mt priest (doet poh bij ons met de 3 eerste tanks en ik in de groep, ik chain lesser heal de mt zo'n beetje) die teveel random BA's krijgt ;/

Help ook niet als een guildie op zijn Masterwork Targetdummy knop klikt ipv Vanish >_< VHOOM Vael draait en breathed de halve raid in brandende stukkies :(
Nice :D
Veel pech.. tja daar lijkt dit gevecht wel veel om te draaien, of je hebt pech of je hebt geluk.

Hebben jullie veel problemen met de tanks levend te houden?

Wij hopen hem nog voor de reset neer te krijgen, laten we eens zien of dat ons gaat lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:21
Hey Maegrim...welke Addons gebruik jij allemaal?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:56
Gisteren een nieuwe guild gejoined omdat ik in een guild zat van een paar vrienden..
Gelijk een invite gekregen voor Onyxia, na een paar wipes hebben we haar platgekregen, toch wel een ervaring zo :)

Screenshots + loot volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Yay! Gisteravond level 29 EN 30 gehaald, AoE grinden is aardig verslavend :D Ik heb nu mindcontrol, kan niet wachten tot ik iemand de lava in kan MC-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Vincentio schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:46:
loot:
Bloodfang Boots
Judgement Saubatons
Black Brood Pauldrons

Dus 2 tries totaal? Door de lag van afgelopen week en daardoor bijna alle timers niet gestart hebben we ook weinig BWL gedaan. Gister eindelijk weer tijd ervoor, Razorgore werd net de genedeslag toegediend door een mob op hetzelfde moment als wij de laatste egg braken. Resultaat: Razor dood terwijl hij getapped was door een mob. "You are now saved to this instance" en geen loot. Vervolgen Vaelastrasz gedaan en trash geoefend, we hebben op het moment problemen met de AoE van de Wyrmkins.

Overigens hoorde ik iemand in een guildchan van een Bloodscalp guild nog ranten over Firemaw. Hij kwam van Burning Blade, Alliance. Guildmate? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:46:
[...]

Nice :D
Veel pech.. tja daar lijkt dit gevecht wel veel om te draaien, of je hebt pech of je hebt geluk.

Hebben jullie veel problemen met de tanks levend te houden?

Wij hopen hem nog voor de reset neer te krijgen, laten we eens zien of dat ons gaat lukken :P
Ja ook wel, vooral omdat de tank swaps nog beetje random gaan (moeten maar zien wie aggro krijgt elke 45 seconden) en dan is targetswap moeilijk te controleren. En inderdaad, een foutje en je wiped gruwelijk hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met een aantal Guildies Jintha'Alor gedaan.

Man man wat is dat lekker zeg, als je gewoon een 5 tal quests kan doen in een 2 uur, met de nodige toilet + drinkpauzes, zonder gezeur over loot en mensen die halverwege in ene weg moeten.

Heb eindelijk ook het tanken van 3 man onder de knie, is er niet een ontsnapt, en ze gingen stuk voor stuk neer zonder vluchtpogingen.

Heb alleen een vraagje, zit nu met me level 49 als ik shield and 1h equip op de 5446 armor, is dat een beetje goed of kan dat veel hoger liggen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Purechaos schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:00:
[...]

Dus 2 tries totaal? Door de lag van afgelopen week en daardoor bijna alle timers niet gestart hebben we ook weinig BWL gedaan. Gister eindelijk weer tijd ervoor, Razorgore werd net de genedeslag toegediend door een mob op hetzelfde moment als wij de laatste egg braken. Resultaat: Razor dood terwijl hij getapped was door een mob. "You are now saved to this instance" en geen loot. Vervolgen Vaelastrasz gedaan en trash geoefend, we hebben op het moment problemen met de AoE van de Wyrmkins.

Overigens hoorde ik iemand in een guildchan van een Bloodscalp guild nog ranten over Firemaw. Hij kwam van Burning Blade, Alliance. Guildmate? :+
Trash mobs geprobeerd nadat je Vael had gesloopt of toen die gedespawned werd?

Wij hebben 't ook ff geprobeerd (na een despawn, niet na een kill :P), en zo supermoeilijk lijken die trashpacks me nie, alhoewel ze wel gruwelijk hard meppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar krijg je dat crit record mee?? welke add-on?
En de display met al je partymembers, welke tool is dat ?? Das wel erg handig in raids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:52:
[...]

[...]

En de display met al je partymembers, welke tool is dat ?? Das wel erg handig in raids
critline kan dat
en ctraid voor alle raidmembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:52:
[...]

[/qoute]

critline i.c.m. titanpanel
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:52:
[...]

CT_raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
On_E schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:06:
GVD

Guildie vroeg om een goeie farmplek, beveel ik Hearthglen aan (waar ikzelf altijd farm), vind ie na 10 minuten een Krol Blade |:(
Oh dit ken ik helaas ook wel.

Guildie vroeg aan mij waar hij beetje kon gaan farmen rond MC. Dus ik zeg die ogres in burning steppes zijn daar wel aardig voor en ze droppen nog een beetje runecloth ook. 2e Ogre van hem dropt Stockade Pauldrons en hij heeft ze voor 300G verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[semi offtopic]

Hebben andere mensen ook last van hoge latency op low populated servers? Ik zit op vashj en sylvanas en heb een latency van 250 tot 370, terwijl andere mensen op dezelfde server bijvoorbeeld 70 hebben. M'n verbinding is verder goed, download (1600)/upload(512) snelheid optimaal. Juiste poort gefoward en van Blizzard krijg ik geen fatsoenlijk antwoord.

- geen firewall draaien
- geen p2p software draaien

Andere mensen hier problemen mee of niet meer?

[/off topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:15

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:00:
[semi offtopic]

Hebben andere mensen ook last van hoge latency op low populated servers? Ik zit op vashj en sylvanas en heb een latency van 250 tot 370, terwijl andere mensen op dezelfde server bijvoorbeeld 70 hebben. M'n verbinding is verder goed, download (1600)/upload(512) snelheid optimaal. Juiste poort gefoward en van Blizzard krijg ik geen fatsoenlijk antwoord.

- geen firewall draaien
- geen p2p software draaien

Andere mensen hier problemen mee of niet meer?

[/off topic]
Ik heb precies hetzelfde probleem, op een 4mbit lijn met nagenoeg perfecte latency's. Dit is een probleem in de server van blizzard, of iig hun eigen isp.

Blizzard zegt doodleuk dat het niet aan hen ligt, en dat we het zelf maar moeten uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HitmanWVU schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:00:
[...]

Oh dit ken ik helaas ook wel.

Guildie vroeg aan mij waar hij beetje kon gaan farmen rond MC. Dus ik zeg die ogres in burning steppes zijn daar wel aardig voor en ze droppen nog een beetje runecloth ook. 2e Ogre van hem dropt Stockade Pauldrons en hij heeft ze voor 300G verkocht.
Heb er 230 voor gekregen. Kreeg ze echt niet verkocht voor 300g. 3 weken daarvoor heb ik nog een brain hacker mogen l00ten :)

Zo vanavond maar weer is een full mc run doen in ca. 5 uur tijd. Hopelijk dropped the spinal reaper of blastershot launcher (ben zelf een dps war, maar de hunters hebben al een beter wapen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wij gaan vanavond als het goed is Magmadar weer proberen, maar de raidleader heeft net een post gemaakt dat als we geen 2e hunter met tranq shot vinden het hele feest niet doorgaat.

Lekker dan, zeg ik mijn social life afspraken af, gaat het misschien niet door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Kaap schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:25:
Gisteravond Majordomo gekilled met mijn guild en vanavond is Ragnaros aan de beurt.
Alle bosses worden nu gedaan in 2 avonden, Domo de 3de avond en Ragna wordt de 4de avond en ons streven is dus om MC telkens in 3 dagen te doen, 1 dag Onyxia+BWL practice en 3 dagen vrij.

Helaas moet ik vanavond naar een feestje dus geen Ragna voor mij :(
Hehe we hadden deze week nogal een volle kalender met mn nieuwe guild:

zondag eerste 2 bosses MC, daarna BWL proberen (ging wel aardig, maar niet geweldig)

dinsdag, 3 bosses MC, daarna BWL, ging echt perfect, het gevecht gaat steeds beter, we hadden 1 egg left, ging razor dood :/ , volgende keer gaat ie dood

woensdag, 3 bosses, daarna onyxia gekilled, half uurtje, geen whipe, 3 man dood :D

Gisteren major + ragna, ragna was eerste keer, we hebben hem tot 23% gekregen in 4 try's, niet slecht denk ik. Was er helaas zelf niet bij de laatste avond, niet genoeg fire ress :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

heb nu 2 lvl 60 chars.

enige wat ik tot op dusverre heb mogen looten is 1 orb of deception.

Verder nog nooit een epic gezien en dus maar 1 blue. Ben nog niet heel erg fortuinlijk daarmee geweest.
(natuurlijk wel mc loot gezien, maar nooit tijdens grinden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Ik heb nog nooit een epic geloot, muv MC/onyxia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben gisteren scholo gedaan met 8 man in 2 uur.
Het rare was dat we 2 keer aggro trokken door het plafond heen van de kamer die onder ons zou liggen, waardoor we gewiped werden omdat we nog in battle waren met de vorige groep. De grap was dat we eigenlijk verder geen problemen hadden. Helaas niets voor mijn lockie gevallen, maar goed shit happens :)

Het koste ons ongeveer 2 uur dus dat viel wel mee geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Ik ben nu al een paar dagen met een nieuwe charater bezig, me druid vond ik niet zo leuk meer, vooral aangezin dat er een x aantal patches al gezegt was dat ze een aantal zaken gingen veranderen. Ik heb nu gekozen voor warrior en ik moet zeggen dat het me perfect bevalt. Ik doe veel xp op in een sessie van 2 uur haal ik met gemak 20k xp dat was met een druid wel anders. Levelen gaat ook een stuk sneller na 4 dagen spelen ben ik al lvl 34 ik hoop dat ik dit weekend lvl 40 bent. Ik ga dadelijk eens een solo run door DM doen eens kijken hoever ik kan komen, me laaste poging mislukte aangezien ik geen inven ruimte meer had, maar ik haalde het wel tot aan de eerste deuren.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Pedr0 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 08:53:
[...]
Hey Maegrim...welke Addons gebruik jij allemaal?
zo even uit mn hoofd:
CT mod (main bar gesloopt met buttonbar)
CT raidassist
PlayerLinkMenu
Gatherer
Mapnotes
Cooldowncount
Relinker (shift-click items vanuit chat)
Items Matrix (beter dan lootlink :p)
Quickloot (loot scherm onder je muis)
Titan Panel + critline + monkeyspeed + combatstats
Scrolling Combat Text
AF_Tooltip
Opium (KoS lijst)
Atlas (niet echt meer nodig alleen ;))
BGBuddy (autojoin BGs)
Mobhealth2

7k mana buffed is erg lekker....met blasted lands spul erbij 8k ofzo :D

[ Voor 10% gewijzigd door Maegrim op 09-09-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Tpn schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:28:
heb nu 2 lvl 60 chars.

enige wat ik tot op dusverre heb mogen looten is 1 orb of deception.

Verder nog nooit een epic gezien en dus maar 1 blue. Ben nog niet heel erg fortuinlijk daarmee geweest.
(natuurlijk wel mc loot gezien, maar nooit tijdens grinden.)
Hmm dat is wel weinig...

Ik heb in totaal iets van 10 blauwe items geloot...

Ooit dropte er een epic mace in Maurodon.. .maar ik heb em niet gewonnen. :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:34:
Ik ben nu al een paar dagen met een nieuwe charater bezig, me druid vond ik niet zo leuk meer, vooral aangezin dat er een x aantal patches al gezegt was dat ze een aantal zaken gingen veranderen. Ik heb nu gekozen voor warrior en ik moet zeggen dat het me perfect bevalt. Ik doe veel xp op in een sessie van 2 uur haal ik met gemak 20k xp dat was met een druid wel anders. Levelen gaat ook een stuk sneller na 4 dagen spelen ben ik al lvl 34 ik hoop dat ik dit weekend lvl 40 bent. Ik ga dadelijk eens een solo run door DM doen eens kijken hoever ik kan komen, me laaste poging mislukte aangezien ik geen inven ruimte meer had, maar ik haalde het wel tot aan de eerste deuren.
DM solo'en kan vrij goed met een warrior. Enige waar ik doodging (was toen lvl38-40 ofzo) was bij die goblins rond die huge forge, er liep er eentje weg en nam er 3 mee terug :( En VC + adds was het kortste gevecht ooit, 2h + retal ftw :P Is wel een paar maandjes geleden dat ik dit gedaan heb solo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Jeuj, gister met 142g op eye of flame geboden, kijk ik vanmorgen in me mailbox, outbid.

Ik whisper die gozer, of ik em voor 135 kon hebben, 138 was een deal. Hij gecancelled, en aan mij verkocht. *trots*
Snap niet waarom dat ie het gedaan heeft, nu heeft hij 5 gold minder winst dan wanneer hij het gewoon uit had laten gaan. Maarja, ik heb em nu wel. Nog 48g over nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Ik zoek de mod die AH prijzen in kan lezen zodat je weet welk item voor welke prijs gemiddelt weg gaat. Dit is vooral handig als je dus runs doet voor items te verkrijgen en te verkopen. Ik heb al een mod die de vendor prijzen laat zien zodat je ten alle tijden de prijzen kan zien in je inverntaris.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ik speel Burning Legion, dus die op Burning Blade ken ik nie :)
Tussen Broodlord en Firemaw in zitten:
goblins, die droppen elementium ore
Warlocks, kunnen epics droppen en als ze te lang leven een felguard summonen, deze moet je meteen banishen.
Je pulled altijd een groep goblins en een of twee locks in een keer. De locks zijn het ergst en de goblins zijn te sheepen. Dus je sheeped eerst alle goblins en dan kill je de locks.

Verder zitten er nog bepaalde "fun" mobs. Het zijn zeer grote dudse en deze hebben een heel hoge damage bonus tegen een bepaald damage type. Welke weet je niet totdat je natuurlijk plots een shadowbolt van bijvoorbeeld 7.8k crit schiet. Ook zij kunnen epics droppen.

Deze mobs respawnen allemaal niet totdat BWL reset.

Krixix komt na Firemaw, op thottbot staat ergens hoe je kan zorgen dat een miner het smelten van elementium leert.

btw, die screenie komt van een guildie van me. Ik ben maar een paladin.

Over Vaelastrasz. Wij healen door Priests de groepen te laten healen door middel van Prayer of Healing. Dat betekend dat we 7 of 8 priests mee hebben. Is er een groep zonder priest dan wordt die gehealed door 2 paladins. Verder wordt de Main Tank altijd gehealed door de Druids en Paladins en tussen de Prayer of Healings door casten Priests af en toe een Flash Heal. Je moet heel erg oppassen als priest dat je niet overhealed. Omdat je dan in Tank switch aggro kan stelen.

Wij beginnen met minstens 2 prot tanks, op die manier kunnen rogues bij ons na 10 seconden gewacht te hebben voluit gaan met damage, dus heel veel backstabben indien mogelijk (sommigen hebben misschien geen dagger). Bij tank switch faden priests en wachten even met het casten van een heal en doen de rogues feint. Bij Switch van Prot naar Gewoon Vanishen alle rogues ook nog is. Onder de 20% tanken de warriors hem bij ons in Battle Stance omdat niks de aggro kan verbreken van massive execute spam en het doet flinke damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:06:
Ik zoek de mod die AH prijzen in kan lezen zodat je weet welk item voor welke prijs gemiddelt weg gaat. Dit is vooral handig als je dus runs doet voor items te verkrijgen en te verkopen. Ik heb al een mod die de vendor prijzen laat zien zodat je ten alle tijden de prijzen kan zien in je inverntaris.
Auctioneer! Must have btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
we_are_borg schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:06:
Auctioneer, zeker lekker handig met qrewards waar je als clothie geen flikker aan hebt.
Jarno, grts met je eye, wil er zelf nog niet aan (twijfel) omdat ik eigenlijk wil respeccen naar frostmage... (en dan heb ik een dure hoofdtooi met een +fire damage waar ik weinig mee doe).

En waar zitten die lvl 40/41 nagas nou in azsherea, heb gisteravond ff rondgekeken maar kan ze niet echt vinden (mapcords zouden fijn zijn:))

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Dat lijkt me nu een cool gezicht! Mits perfect getimed, 10 rogues of 10 warriors op een rij die allemaal dezelfde move uitvoeren, stoer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Routed schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:20:
[...]

Jarno, grts met je eye, wil er zelf nog niet aan (twijfel) omdat ik eigenlijk wil respeccen naar frostmage... (en dan heb ik een dure hoofdtooi met een +fire damage waar ik weinig mee doe).

En waar zitten die lvl 40/41 nagas nou in azsherea, heb gisteravond ff rondgekeken maar kan ze niet echt vinden (mapcords zouden fijn zijn:))
Ze zitten onder feathermoon stronghold, in feralas. In het zuiden op het bovenste eiland, maar ook in het noorden op dat onderste eiland.
Kan niet missen als je de kaart van feralas voor je neemt.

In azshara zijn ze ook, maar dat is lvl 50+ ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzie1987
  • Laatst online: 08-09 18:49
Routed schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:20:
[...]

Auctioneer, zeker lekker handig met qrewards waar je als clothie geen flikker aan hebt.

Of kijk bij de naga in STV, net ten zuiden van Gurubashi en ten noorden van BB, deze willen ook nog wel eens lekker droppen

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:26:
Wij gaan vanavond als het goed is Magmadar weer proberen, maar de raidleader heeft net een post gemaakt dat als we geen 2e hunter met tranq shot vinden het hele feest niet doorgaat.

Lekker dan, zeg ik mijn social life afspraken af, gaat het misschien niet door...
Dashers op Deathwing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
ROFL
Ze weten 't wel telkens te flikken he, dat itemization team van Blizzard :D

http://img.photobucket.co...awhatphoto/healdagger.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
kEv4h schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:08:
ROFL

best grote dagger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Idd, misschien had 't een zwaard moeten wezen :P
Lijkt me toch wel slim als ze dit nog voor de public release eruit halen.
2.2 speed daggers + high atk power rogues = imba :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:22:
[...]

Idd, misschien had 't een zwaard moeten wezen :P
Lijkt me toch wel slim als ze dit nog voor de public release eruit halen.
2.2 speed daggers + high atk power rogues = imba :P
Nee dankje, ik zou me doodschamen man, iemand afmaken met een +healing dagger. Dan verwachten ze straks dat ik ze weer rezz nadat ik ze afgemaakt heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50

nexhil

BAM!

Is er misschien iemand die mijn WoW wilt overnemen en ruilen tegen Battlefield 2?
Mijn vriendin komt bij me inwonen en zij heeft ook al WoW, 2 accoutns vind ik een beetje zonde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat het waarschijnlijk niet doorgaat. Keek er al naar uit om Maggy nog een keer te proberen. Van mij mogen we ook met één hunter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:35:
[...]

Jammer dat het waarschijnlijk niet doorgaat. Keek er al naar uit om Maggy nog een keer te proberen. Van mij mogen we ook met één hunter gaan.
Wie ben jij ook alweer ? :)

En ik heb op het Dasher forum inderdaad gezegd dat het ook mogelijk is met 1 tranq shot, en we het gewoon moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, guild is langzaamaan bezig de Onyxia keys te verzamelen en gisteren zijn ongeveer 15 van ons gewoon voor de lol eens gaan kijken hoe t was daarbinnen. We hielden het zelfs nog redelijk lang vol maar toen ik als laatste overbleef met m'n bubble had ik toch wel zo'n "effe Apeldoorn bellen" momentje. :D :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~meess007/temp/ony1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
kEv4h schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:08:
ROFL

Niet gewoon een fake image, zoals de laatste tijd wel vaker gemaakt wordt?

op hierboven, hopelijk had geen warrior dat schild nodig toen je hem won.

[ Voor 12% gewijzigd door Vincentio op 09-09-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 14:11
kEv4h schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:12:
[...]

Trash mobs geprobeerd nadat je Vael had gesloopt of toen die gedespawned werd?

Wij hebben 't ook ff geprobeerd (na een despawn, niet na een kill :P), en zo supermoeilijk lijken die trashpacks me nie, alhoewel ze wel gruwelijk hard meppen :P
We hadden 'm (voor de derde keer overigens) gekilled. Trash beheersen we nu, op de AoE'ende Wyrmkins na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Vincentio schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:42:
[...]

Dat zou ik niet met zekerheid kunnen vertellen natuurlijk.
Wel zeggen meerdere mensen in dat topic dat die echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
nexhil schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:28:
Is er misschien iemand die mijn WoW wilt overnemen en ruilen tegen Battlefield 2?
Mijn vriendin komt bij me inwonen en zij heeft ook al WoW, 2 accoutns vind ik een beetje zonde :P
Je weet neem ik aan dat 't niet toegestaan is accounts the sharen? Daarnaast kun je sowieso niet op 1 account samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:37:
[...]
Wie ben jij ook alweer ? :)

En ik heb op het Dasher forum inderdaad gezegd dat het ook mogelijk is met 1 tranq shot, en we het gewoon moeten proberen.
Ryack, 60 shaman, Friend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vlug vraagje tussendoor; hoe kun je het chat window opsplitsen zodat de combat stats rechts in het scherm afgebeeld worden? Is dat een mod of een optie die ik niet gezien heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

lol, uiteraard :)

Hopelijk tot vanavond op Vent !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:41:
Hehe, guild is langzaamaan bezig de Onyxia keys te verzamelen en gisteren zijn ongeveer 15 van ons gewoon voor de lol eens gaan kijken hoe t was daarbinnen. We hielden het zelfs nog redelijk lang vol maar toen ik als laatste overbleef met m'n bubble had ik toch wel zo'n "effe Apeldoorn bellen" momentje. :D :D

[afbeelding]
Ik heb hem op mijn werk als bureaubladachtergrond ingesteld :D

"Even apeldoorn bellen", briljant :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:54:
even een vlug vraagje tussendoor; hoe kun je het chat window opsplitsen zodat de combat stats rechts in het scherm afgebeeld worden? Is dat een mod of een optie die ik niet gezien heb?
Rechter muis op general chat -> unlock window -> combat menu drop and drag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 19:49
nexhil schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:28:
Dit betekend wel dat je je chars kwijt bent. Bovendien kunnen jullie niet tegelijkertijd spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

[afbeelding]
Mooie screen! Opsturen naar blizzard :D

In je eentje zal je het wel niet redden nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
was alweer te laat

[ Voor 97% gewijzigd door bcd87 op 09-09-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
Ry, wow verslaafde, is je warrior nou al 60? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:25:
[...]
Ry, wow verslaafde, is je warrior nou al 60? ;)
Heh, nee is blijven steken op 50 net als mijn mage die maar 48 is.

Heb veel te veel te doen met shaman op het moment. Strat/scholo runs, MC en *kuch* WPL/EPL runs *kuch*. Oh en een beetje AV.

Het wordt nu toch wel tijd dat jullie weer horde komen spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024

[afbeelding]
1 woord: Geniaal _/-\o_
Duidelijk naar blizzard opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3x raden wat mijn bureau blad achtergrond nu is, en straks thuis ook :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:55:
3x raden wat mijn bureau blad achtergrond nu is, en straks thuis ook :)
same, :P
Je hebt succes Marcel34 :)

[ Voor 11% gewijzigd door UltraR-pc op 09-09-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Vincentio schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:42:
[...]

op hierboven, hopelijk had geen warrior dat schild nodig toen je hem won.
een paladin mag dat shield van mij net zo hard hebben als een warrior btw..
vind het weer een beetje loze opmerking :/

Bij hebben met een paladin tank The beast en General Drak gewoon gedaan niks mis mee dus.

Als je een prot paladin hebt en een fury/arms warrior wie heeft er dan meer recht op? :P

Maar ik vind die dagger best mooi ;)
Helaas mogen paladins geen daggers gebruiken :(

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:41:
[...]

Heh, nee is blijven steken op 50 net als mijn mage die maar 48 is.

Heb veel te veel te doen met shaman op het moment. Strat/scholo runs, MC en *kuch* WPL/EPL runs *kuch*. Oh en een beetje AV.

Het wordt nu toch wel tijd dat jullie weer horde komen spelen! :)
Jullie moeten de Dashers joinen, dan halen we Sac & Pariah gewoon ff in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:09:
[...]

Bij hebben met een paladin tank The beast en General Drak gewoon gedaan niks mis mee dus.

Als je een prot paladin hebt en een fury/arms warrior wie heeft er dan meer recht op? :P

Maar ik vind die dagger best mooi ;)
Helaas mogen paladins geen daggers gebruiken :(
Ooit een pala zien tanken in MC/BWL?
Ik niet....
Succes met een paladin als tank in Molten Core, Black Wing Lair of Onyxia.

Bovendien kunnen pala's makkelijk een super goed schild halen door gewoon even een raid questje te doen. Voor warriors is Draconian gewoon de beste zo'n beetje. Alleen in BWL en MC dropt beter en zelfs daar kan je nog over twijfelen door gebrek aan defense wat vanaf volgende week zeer belangrijk wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door Vincentio op 09-09-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:59:
[...]

same, :P
Je hebt succes Marcel34 :)
Hehe, thanks. Lijkt erop dat-ie in de smaak valt. 8)

En over dat schild, het was n guildrun met 2 warriors in de party, een met een Skullflame Shield en de andere met zo'n zelfde Draconian Deflector. Onze warriors zijn allemaal goed uitgerust al zeg ik het zelf dus maak je geen zorgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

admiral866

The King Personality Disorder

wat is er mis met die healing dagger dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Vincentio schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:18:
[...]

Ooit een pala zien tanken in MC/BWL?
Ik niet....
Succes met een paladin als tank in Molten Core, Black Wing Lair of Onyxia.

Bovendien kunnen pala's makkelijk een super goed schild halen door gewoon even een raid questje te doen. Voor warriors is Draconian gewoon de beste zo'n beetje. Alleen in BWL en MC dropt beter en zelfs daar kan je nog over twijfelen door gebrek aan defense wat vanaf volgende week zeer belangrijk wordt.
sinds wanneer mag je alleen op items rollen als ze bruikbaar voor je zijn in MC? Een paladin heeft net zoveel fire resistance nodig dan een warrior in MC en op de Drac Reflactor zit nou eenmaal het meeste van alle shields (zover ik weet)

En sowieso, als ik een paladin was die nooit naar MC, BWL of Ony zou gaan dan zou ik hem nog willen hebben aangezien de +defense ook voor een paladin lekker is ;)

Tis niet alleen de warriors die defense en FR nodig hebben.

[edit]

Kijk, ik geef toe dat een paladin dit shield niet meer nodig heeft dan een warrior. En aangezien warriors MC,BW, Ony tanken hebben ze hem inderdaad nodig. Maar een paladin met dit shield is helemaal niet zo raar aangezien ze hem net zo goed kunnen gebruiken als een warrior.

Bij ons krijgen paladins ook geen voorrang op dit shield en heeft een warrior er voorrang op, maar dat is zo'n opmerking van: "jij hebt de drac reflector op een pala, dus heb je hem geninja'ed van een warrior" helemaal niet gewaardeerd bij mij.

[ Voor 22% gewijzigd door Wiebbe op 09-09-2005 15:34 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

admiral schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:23:
wat is er mis met die healing dagger dan?
Hij is lelijk, gare stats en het is meer een sword :P

[ Voor 60% gewijzigd door Glorificationer426 op 09-09-2005 15:31 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Glorificationer schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:30:
[...]

De speed is lekkerder dan de Barman Shanker
De DPS is beter dan de Barman Shanker
De stats zijn beter dan de Barman Shanker

Dus een heerlijke Ambush/Backstab dagger!

PS:
Ik heb zelf een Shanker, en deze is ook al heerlijk hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Glorificationer schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:30:
[...]

't Gaat om de speed.
2.2 speed is erg hoog voor een rogue.
Barman Shanker (die zo'n beetje als _de_ pre-MC/BWL ambush/backstab dagger wordt gezien) is zo populair door z'n sloomheid, 2.0 speed.

Met een 2.2 speed kan je met genoeg attackpower (en dat aantal attackpower wat daar voor nodig is haal je al snel met dikke buffs) een perdition- of drakefangwielder out-DPSen. En dat met een blauwe dagger die in een mid-end instance dropt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ja maar het is een priest dagger, en daarvoor zuigt ie natuurlijk voor een priest :p

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:09:
[...]

Een fury/arms warrior, want die tanken altijd nog beter dan een paladin. Sterker nog, een fury/arms warrior tankt nog beter dan een protection specced warrior. Het is dat je in BWL eigenlijk Defiance nodig hebt (vooral als Horde) anders specten alleen de idioten en PvE watjes erin ;p

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Glorificationer schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:39:
Ja maar het is een priest dagger, en daarvoor zuigt ie natuurlijk voor een priest :p
Dat is 't mooie.
Een truukje wat blizzard wel vaker flikt :P

't Is een priest dagger, maar door die stats erop zullen er veel rogues zijn die er toch op gaan rollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Hele goede WoW ervaring net. Ik zat in lvl 34,35 party voor SM library, dat ging prima en toen besloten we voor de lol nog SM armory gaan te proberen waar we natuurlijk te laag voor waren.
Tot onze verbazing ging het echter zo goed dat we, ondanks een slechte pull waarbij we 6 lvl 38 elites op ons af kregen, in notime voor de baas stonden zonder ook maar 1 wipe. Die lvl 40 elite Herod was echter iets te veel van het goede, we hebben hem tot 20% gekregen en toen waren we dood. Maar vooral dat moment met de verkeerde pull was erg tof. Zie je iederen 'oh damn', etc.
En een flinke tijd later blijken we het gewoon gehaald te hebben, iederen van "WTF, how on earth did we survive that?" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Nu online

Jumpiefox

Hoi ?

Heb zelf een perd blade...en 849attack power....reken zelf maar de dps bonus uit @ 2.2 speed dagger :/
attack power / 14 * wpn speed = bonus dmg
new wpn dmg = base dmg + bonus dmg (voorzowel de min als de max)
Hail blizzards item team -_-

The first casualty in war is always the truth...

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.