Vanmorgen ff ingelogd, is er een horde rogue in de IF AH (bloodscalp) allemaal mensen aan t sappen, en de easy targets aan t ambushen. Toen ie mij sapte meteen maar ff gaan hunten, dat heeft ie gewetenHTT-Thalan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:16:
[...]
Als je ervoor moet betalen (fee-based) hoop ik voor blizzard dat ze je een keuze geven, anders zal er weinig gebruik van gemaakt worden. Toen ik mijn lock aan het levelen was werd ik echt ziek van de lame gankers/campers, zo erg dat ik over wilde stappen naar PvE. Met mijn rogue word ik er nog steeds misselijk van, maar niet omdat ik zelf gegankt word, meer omdat ik het anderen zie doen in lowlevel gebieden. Kan ik ze wel pakken, maar ik heb geen zin om dan een half uur iemand te campen omdat hij zelf een lamer is. Kan mijn tijd wel beter gebruiken.
Helaas heeft op die manier natuurlijk bijna niemand de tijd om die lamers aan te pakken en zo kunnen ze door blijven gaan met newbies kloten. Als je er met een paar 60'ers bovenop vliegt en hem 1 of 2 x afmaakt vinden ze dat niet erg, want ze weten toch wel dat jij er niet teveel tijd aan kwijt wil en kansloze mensen hebben natuurlijk tijd zat. En zo gaat het ganken door
Blizzard zegt wel leuk dat ze niks doen omdat wij een eigen mogelijkheid hebben: " you can solve your own differences through pvp combat" maar dit is natuurlijk geen leven. Geen enkele level 60 speler gaat uren tijd in een lowlevel gebied verdoen alleen maar omdat een paar kutgasten er lol in hebben lowbies af te maken en het spelen onmogelijk te maken.
Nothing to see here