Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.197 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:33:
Hallo,

Ik wil ook graag WoW gaan spelen en heb een eigen pc,
Maar wou ik even vragen ofdat het spel wel op mijn pc wel soepel/goed draait. ( en dus niet alle setting op z'n laagst moet zetten om het nog een beetje te kunnen spelen)

Hier de specs.

P3 866mhz.
133mhz FSB
384 mb Sd-ram pc133 ( Een van 128mb en een kingston 256mb reep! :> )
Geforce 4 Mx420 64mb pci video kaart.
10Gb hardeschijf.

Owja, staat het spel op DVD of op cd-roms? Want ik heb geen Dvd-rom spelen maar die kan ik natuurlijk nog wel kopen.

Mvg,
Da's niet erg veel zal ik maar gelijk zeggen. M'n vriendin draait het op onderstaand systeem en dat kan net.

AMD 900
133Mhz FSB
512Mb SDRAM (133)
GF FX5200 128Mb

En dit trekt ie maar net. Jouw systeem mist CPU, geheugen (1GB als je lekker wilt spelen), en een 64Mb videokaart, ondanks dat WoW grafisch niet superspectaculair is, is niet echt genoeg denk ik.
En die 10Gb disk, tja, dat kan genoeg zijn, maar besef wel dat een WoW installatie tegen de 2Gb aan is en een beetje vlotte laadtijden is wel lekker.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

true, maar ik heb van een aantal warriors gehoord dat een MT in mc (wat ik momenteel dus ben) datje 5k unbuffed hp meot hebben en rond de 450 def skill meot zitten.
zit er nu ook idd aan de def, maar nog niet aan de stam. Heb wel wat items op het oog die wat stam en def bevatten, maar die zijn nog niet gedropt. Dat kont vast nog wel :P
Nope 425 is goed genoeg, dan kan je nie meer gecrit worden. Jammer genoeg wordt dat bijna onmogelijk te halen straks met patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 10:31
Liep laatst door Ashenville, daar zag ik iemand van de horde lopen met de meest coole pet (zo'n lvl 1 pet), hij had een "mini Diablo".
Weet iemand hoe je daar aan komt, en of deze alleen aan de horde kant te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
OVERLORD_1982 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:50:
Liep laatst door Ashenville, daar zag ik iemand van de horde lopen met de meest coole pet (zo'n lvl 1 pet), hij had een "mini Diablo".
Weet iemand hoe je daar aan komt, en of deze alleen aan de horde kant te verkrijgen is?
Collectors Edition pet. Dat figuur heeft dus meer uitgegeven aan WoW dan jij en ik :P
En nu baal ik toch dat ik 'm niet heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Laatst online: 21-06 10:31
Ik ook, ik vind 't echt een supervette pet, zeker omdat ik helemaal verslaafd was aan Diablo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:42:
[...]

En die 10Gb disk, tja, dat kan genoeg zijn, maar besef wel dat een WoW installatie tegen de 2Gb aan is en een beetje vlotte laadtijden is wel lekker.
maak daar maar 4,5gb van -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:01

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

FireAge schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:40:
Ik speel het zelf op een:
PIII 1 GHz (133 MHz FSB)
512 MB SDRAM
Geforce 2 Ti

Ik heb alle setting op minimaal staan en draai het op 800x600.

Ik vermaak me der prima mee.
Ik speel het ook maar op een simpel dell-laptopje, en dat gaat perfect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
robobeat schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:00:
sorry maar hier moest ik even op reageren, ook al is het wat laat. Hoe denk dat het zit met hunters? die hebben ammo nodig. "Koop je bij de vendor!" klopt, kan, kost ook geld. en geld groeit je hier niet op je rug en ik heb geen zin om met lvl 45 pijlen rond je lopen. Dus maak je ze zelf dmv mining en engineering. Kost ook tijd. In dat geval vind ik dat het niet alleen een warlock is. Warlock kan ze dan niet kopen, is verplicht grinden, maar voor een hunter (die goede ammo wil) is het ook grinden.
Er is een verschil tussen kunnen grinden en moeten grinden. Ik neem in instances gewoon die level 45 ammo mee trouwens, ik ga geen tig gold uitgeven aan een instance, doe zo ook wel damage.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 19:49
HTT-Thalan schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:00:
[...]

Ik speel het ook maar op een simpel dell-laptopje, en dat gaat perfect :+
Thuis speel ik het op een AMD64 3200, 1024MB, 6800GT videokaartje en dat draait natuurlijk perfect.
Speel het ook regelmatig op mijn laptop , 1500MhZ, 512MB, Ati Mobilty Radeon 9600. Dit draaide wel schappelijk alleen met vliegen en druk bevolkte gebieden last van lag. Laats 512MB bijgezet en het draait nu vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Hydra schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:22:
[...]

Er is een verschil tussen kunnen grinden en moeten grinden. Ik neem in instances gewoon die level 45 ammo mee trouwens, ik ga geen tig gold uitgeven aan een instance, doe zo ook wel damage.
dat doe ik ook niet, ik ga thorium mijnen en maak mijn eigen ammo :)
scheelt me wel iets in dps (sorry, ik vind grote cijfertjes leuk :+, probeer voor de patch nog een crit te maken van over de 3k, blijf nu hangen op 2949 :P).
en die ammo koopt je ook niet van niets. daar zul je ook voor moeten grinden en money bij elkaar moeten krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door robobeat op 07-09-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:42:
[...]

ondanks dat WoW grafisch niet superspectaculair is
Ik vind het anders een verdomd mooi spel, ook al gaan ze niet voor realistische graphics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:28:
[...]

en hoe veel kost die cdkey denk je dan ?? :)

Gewoon volle prijs moet je betalen
hé. Had gehoord dat de cdkeys niet online worden gechecked .. alleen je prepaidkaart nummer. Dus als je een dubbele install hebt (mijn broer en ik) dan is dit geen probleem dus!?

beide op zelfde netwerk tegelijk online ook geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:33
je kan maar met 1 char tegelijk online zijn per account, je kan alleen accounts delen door om de beurten oid te spelen. Wil je beide tegelijk spelen is 2de box kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:22:
[...]

hé. Had gehoord dat de cdkeys niet online worden gechecked .. alleen je prepaidkaart nummer. Dus als je een dubbele install hebt (mijn broer en ik) dan is dit geen probleem dus!?

beide op zelfde netwerk tegelijk online ook geen probleem?
Dat worden ze wel. Als je er een tweede account mee probeert aan te maken zal dit niet lukken.
Bloodscalp's lag is weer weg, kunnen we eindelijk weer raiden (laatse 7 dagen Ony en Luci gedaan, rest verhinderd door lag). In ruil daarvoor hebben we wel weer de queues terug. Nu weet ik wat het probleem was denk ik ;)

Overigens, ik heb een handige mod voor rogues gemaakt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

[...]

true, maar ik heb van een aantal warriors gehoord dat een MT in mc (wat ik momenteel dus ben) datje 5k unbuffed hp meot hebben en rond de 450 def skill meot zitten.
zit er nu ook idd aan de def, maar nog niet aan de stam. Heb wel wat items op het oog die wat stam en def bevatten, maar die zijn nog niet gedropt. Dat kont vast nog wel :P
450 Defense is onzin. 420 is de max die je nodig hebt. (Oké na de nerf wellicht wat lager).

Een mooie pre-MC build is > 4600 HP en > 400 Defense. Dan zit je heel goed.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Wat ik me al een tijdje af vraag is het volgende.

Als je een emote doet kan de andere kant precies zien wat je bedoelt/zegt (de befaamde /spit /dance /cry enz enz emotes.

Nu kanje met /e je eigen emote samenstellen, zou dit ook gewoon doorkomen naar de andere kant?
Ik weet dat blizz gewone text blokt/filtert...

ah wel, kan btw merken dat de berichten over verdwenen lag weer de rondte doen. Staat gelijk weer een qeue van 300 op bloodscalp.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Nee emotes worden ook 'gefilterd' als je /e <text> gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
Purechaos schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:01:
Nee emotes worden ook 'gefilterd' als je /e <text> gebruikt.
idd, dan staat er:

X makes some strange gestures. (of iets in die geest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Yay :)

Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/razor_killshot.jpg

Beetje saaie drops tho, netherwind bracers, dragonstalker bracers en die arcane fused gem ofzo.. hunter trinket.

Vael is ziek... record tijd whipes op hem :P
Beste try was 20% (hij begint op 30%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb decursive gedownload, maar ik krijg hem niet in de list met hotkeys, hoe krijg ik mijn decursive aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 21:23
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:46:
Ik heb decursive gedownload, maar ik krijg hem niet in de list met hotkeys, hoe krijg ik mijn decursive aan de praat?
macro maken met /decursive erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Jeuj, net 49 geworden.
Rond de 190 fire spelldmg op me items. Toenstraks in thorium point een shaman ver ranged gemold, lvl ?? voor me, was binnen 3 fireballs dood. Imba enzo :P
Critjes van 1200, i love them O+

Anyway, nu kan ik naar felwood, ungoro, en searing gorge(ben er al een beetje mee begonne). Maar fire specced in searing wil niet echt werken heb ik al gemerkt.. :)
Morgen hopelijk me 6de goldenpearl van de naga's, vandaag ook 1 gevonden. Ik grind er nogsteeds, lvl 41 mobs, 26k exp/hr.
Als we het weekend uitzijn wil ik lvl 51 zijn. :+

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unex schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:53:
[...]

macro maken met /decursive erin :)
heb ik gedaan, maar hij kent de command /decursive niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:05:
[...]

heb ik gedaan, maar hij kent de command /decursive niet :S
Waar staat de mod dan? In welke folder heb je 'em gezet?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:08:
[...]

Waar staat de mod dan? In welke folder heb je 'em gezet?
in mijn world of warcraft map

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
mods komen in de map \World of Warcraft\Interface\Addons te staan ;)

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:22:
Wat denk je zelf?

Je gebruikt de CD key alleen maar om een account aan te maken. Op het moment dat je je account aangemaakt hebt, kun je die CD key wel weggooien, het is je account waar je mee inlogged. Je kunt maar met 1 character tegelijk ingelogged zijn (de ander wordt er gewoon afgegooid) en bovendien is het niet toegestaan met twee personen om ste beurten met 1 account te spelen.

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Nou gisteravond ff van begin 58 naar lvl 59 gemept, vanavond proberen om met de rested exp de 60 te halen ^_^. Keek gisteren ook ff in de AH stond daar de Twig of the World Tree voor 55g buyout kon hem niet laten staan! Ik had Lord Alexander's Battle Axe, dps scheelt niet zo heel veel maar de max dmg wel dus nou zal me SoC wel over de 1000 gaan ^_^ en heb er ook maar gelijk een Crusader enchant op laten zetten... koste me wel 75g..

• Routed
jarnotjuh schreef op woensdag 07 september 2005 @ 22:53:
Jeuj, net 49 geworden.
Rond de 190 fire spelldmg op me items. Toenstraks in thorium point een shaman ver ranged gemold, lvl ?? voor me, was binnen 3 fireballs dood. Imba enzo :P
Critjes van 1200, i love them O+

Anyway, nu kan ik naar felwood, ungoro, en searing gorge(ben er al een beetje mee begonne). Maar fire specced in searing wil niet echt werken heb ik al gemerkt.. :)
Morgen hopelijk me 6de goldenpearl van de naga's, vandaag ook 1 gevonden. Ik grind er nogsteeds, lvl 41 mobs, 26k exp/hr.
Als we het weekend uitzijn wil ik lvl 51 zijn. :+
grts man daarmee, ben zelf nu halverwege de 51 (maarja jij ging altijd al sneller dan ik).

SG/Felwood ben ik vandeweek ook begonnen, zeker SG is 1 van de betere XP/Quest gebieden die ik tot nu toe ben tegen gekomen (veel quests en ook relatief dicht op elkaar doordat het een klein gebied is).
Ungoro gaat ik vanaaf heen, moet wat soil hebben voor een quest.

Waar zitten de nagas dan, kheb ook 2 van die pearls nodig (idd mooncltoh robe)..

En dan kunnen we wel miepen over die rested bonus (heb je idd als 60 weining aan) maar het is wel lekker (en de gratis dagen ook).

Slash Care
Mementô

• TomSmit82
Routed schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:05:
[...]
Waar zitten de nagas dan, kheb ook 2 van die pearls nodig (idd mooncltoh robe)..

En dan kunnen we wel miepen over die rested bonus (heb je idd als 60 weining aan) maar het is wel lekker (en de gratis dagen ook).
Naga's die ze hebben kan je vinden in Azshara aan het strand, maar ik heb gehoord dat ze ook gedropt worden door naga's in Feralas het eilandje te zuiden van Feathermoon. Gisteren heb ik daar de hele avond gegrind. Ging daar weg met 6 iridescent pearls, 5 small lustrous pearls, 6 black pearls pearls en 1Golden pearl ^_^

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:23:
[...]

Wat denk je zelf?

Je gebruikt de CD key alleen maar om een account aan te maken. Op het moment dat je je account aangemaakt hebt, kun je die CD key wel weggooien, het is je account waar je mee inlogged. Je kunt maar met 1 character tegelijk ingelogged zijn (de ander wordt er gewoon afgegooid) en bovendien is het niet toegestaan met twee personen om ste beurten met 1 account te spelen.
mmmm, het account maak je toch aan met de key op de prepaidkaart? (uiteraard ik een andere dan mn broer) Ik heb het over de key die je gebruikt bij het installeren op je pc.

Volgens mij moet ik ondanks dat mn broer nog geen 5 meter verderop een legale kopie heeft liggen voor 45 euro alsnog zelf ook 1 aanschaffen!

maarja zo te lezen zeker het geld waard, daar niet van, maar kan er gewoon niet bij dat je 2 games in 1 huishouden nodig zou moeten hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:14:
[...]

mmmm, het account maak je toch aan met de key op de prepaidkaart? (uiteraard ik een andere dan mn broer) Ik heb het over de key die je gebruikt bij het installeren op je pc.

Volgens mij moet ik ondanks dat mn broer nog geen 5 meter verderop een legale kopie heeft liggen voor 45 euro alsnog zelf ook 1 aanschaffen!

maarja zo te lezen zeker het geld waard, daar niet van, maar kan er gewoon niet bij dat je 2 games in 1 huishouden nodig zou moeten hebben.
En toch is het zo. Dus helaas voor jouw zal je toch echt nog een keer het hele spel moeten kopen.

SG is ook wel een leuk gebied om te questen hoor. Vooral als je aan gevallen word door een level 60 alliance speler die blijkbaar is vergeten dat ie ress sickness heeft. :D

Beetje jammer dat ie daarna terug kwam met nog 2 level 60's die geen ress sickness hadden. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 08:48 ]

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:14:
[...]

Als goed is heb je ook toch 2 licenties (lees: 2 originelen) van windows liggen :P

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
reddevil schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:47:
[...]

Als goed is heb je ook toch 2 licenties (lees: 2 originelen) van windows liggen :P
Als het goed is..... ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:45:
[...]

En toch is het zo. Dus helaas voor jouw zal je toch echt nog een keer het hele spel moeten kopen.

SG is ook wel een leuk gebied om te questen hoor. Vooral als je aan gevallen word door een level 60 alliance speler die blijkbaar is vergeten dat ie ress sickness heeft. :D

Beetje jammer dat ie daarna terug kwam met nog 2 level 60's die geen ress sickness hadden. :+
Weet je waar ik niet tegen kan? Kansloze 60'ers die zich vervelen en daarom maar newbies gaan pakken. Ze hangen rond bij Sentinell Hill of Menethil, en pakken precies die gasten die flagged zijn, of worden door een klikfoutje omdat hij steeds om ze heen springt.

Gisteravond dus weer: Zolator ofzoiets, level 60 rogue van 4seasons. Hufter zal de hele tijd newbies te etteren, en dat deed hij een paar dagen eerder ook al in Menethil. Hele tijd op de boot rondhangen en iedere newbie pakken die daarop kruipt. Zielig vind ik dat. Gisteravond dan nog even vlug op mijn rogue ingelogd en dan die gast afgemaakt toen hij na een newbie-zerg (wat hij natuurlijk won, 1x60 tegen 20x15) zat te eten. Dat verdiende die.

Daarna weer terug op mijn hunter en verder questen, hij heartte er vlug vandoor na deze nederlaag, de sukkel :(

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:14

Flapmo

and back is gigi!

Hydra schreef op donderdag 08 september 2005 @ 00:23:
[...]

Wat denk je zelf?

Laatste is natuurlijk niet te controleren en kan gewoon gedaan worden. Je mag immers meer chars hebben dan 1. Dus je kan gewoon zeggen dat je het zelf bent. Weet niet eens of die regel wel bestaat..

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Flapmo schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:00:
[...]

Laatste is natuurlijk niet te controleren en kan gewoon gedaan worden. Je mag immers meer chars hebben dan 1. Dus je kan gewoon zeggen dat je het zelf bent. Weet niet eens of die regel wel bestaat..
Accountsharing is verboden, dat staat heel duidelijk op de site. Uiteraard zit er een verschil in met twee man 24/7 hetzelfde mannetje bespelen en jij met je eigen character en je broer af en toe een ander character bespelen, maar technisch gesproken is het niet toegestaan door blizzard.

D3 char(s)

• enira
TomSmit82 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:10:
[...]

Naga's die ze hebben kan je vinden in Azshara aan het strand, maar ik heb gehoord dat ze ook gedropt worden door naga's in Feralas het eilandje te zuiden van Feathermoon. Gisteren heb ik daar de hele avond gegrind. Ging daar weg met 6 iridescent pearls, 5 small lustrous pearls, 6 black pearls pearls en 1Golden pearl ^_^
Ja, daar grind ik nu ook. Onder feathermoon stronghold. Naga's respawnen snel, en als je cooldown hebt van je mana kan je mooi al die clams uit gaan pakken ;)
Ik ga daar nog tot de 50 grinden, dan ga ik naar de badlands, whelps farmen, in de hoop dat ik een pet loot. Skinning moet ook nog naar de 300, zit nu op 295.

Vanavond ga ik dus wel 50 worden, nog een keer ZF en maraudon doen. Moet lukken.
Die pearls zijn echt veel waard, en worden altijd wel gebuyout, of je nu voor 20g doet, of voor 27. :)
Ook is de trash loot van de mobs daar wel goed. :)

Verwijderd

Kon hem niet laten staan voor die 49G buyout :P
Doombringer

Een Fiery enchant erop laten zetten door een guildie, alleen de materialen kopen in AH was al 15G, darn. Gelukkig proc't ie 4 a 5 keer per gevecht, dus het is het geld wel waard.

Nu toch voor 65G een mooi zwaardje waarmee ik bijna constant 180-190dps doe. :D

Gister ook even de Zelda quest serie afgerond.. Best leuke trinket.

Verwijderd

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:23:
Kon hem niet laten staan voor die 49G buyout :P
Doombringer

Een Fiery enchant erop laten zetten door een guildie, alleen de materialen kopen in AH was al 15G, darn. Gelukkig proc't ie 4 a 5 keer per gevecht, dus het is het geld wel waard.

Nu toch voor 65G een mooi zwaardje waarmee ik bijna constant 180-190dps doe. :D

Gister ook even de Zelda quest serie afgerond.. Best leuke trinket.
Ja, ik heb hem ook, maar hij is knap waardeloos. Hij crit ook bijna nooit. Mijn helm of fire heeft natuurlijk een veeeel langeren cooldown, maar is wel instant en dus veel nuttiger. De enigen die wat aan die trinket zouden moeten hebben zijn pala's en misschien druids.

• bcd87
  • Niet online
I’m very happy to announce that we'll have the first public showing of the expansion for World of Warcraft at BlizzCon
:D
Kan niet wachten!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

post dan meteen ff de officiele :P

http://www.blizzard.co.uk/wow/shane.shtml

Ik vind hem hier iets makkelijker lezen en er zitten plaatjes bij ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• enira
Character-Transfer Service
nother feature of the Web site we'll be implementing is fee-based character transfers. This is a feature that's been very frequently requested and one which we want to provide for players as soon as we can. We'll offer character transfers from one realm to another, as well as allow players to move characters from one account to another
:|
Waarom doen ze dan niet een vorm van character transfer naar een andere server, waarbij je ZELF bepaald naar welke server je gaat, en dat ze toch een max aantal spelers op een server gooien?

Misschien wil ik wel helemaal niet naar een lowpopu server...

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik word echt knettergek de laatste tijd... ik heb vrijwel alle gear die ik op m'n 'wannahaves' lijst heb staan van de niet-MC spullen, behalve Skyshroud Leggings en Crimson Felt Hat.

Die Crimson hat is gewoon nog nooit gedropt in een strat baron run waar ik mee was, en ik heb er nu al iets van 35 gedaan.
Volgens thott heeft hij een drop chance van 8%, en dat klopt volgens mij ook wel want ik zie echt veel mensen er in lopen...

Maar nee, ik krijg 'm niet hoor. :(
Heb ook echt geen zin meer in strat runs, de andere (voor mij interessante) loot uit strat heb ik toch al, en voor 1 item telkens een hele run doen, is echt beroerd.

Denk dat ik maar weer 's om wat guildfarms ga vragen :)

Ik kan niet meer zoveel spelen, dus als ik 's avonds een run doe, en daarna nog even PVP is het alweer tijd om te pitten... als ik dan dus zo'n run voor niks doe, is dat flink balen, had in die tijd ook MC kunnen doen of meer PVP.

• Hydra
Flapmo schreef op donderdag 08 september 2005 @ 09:00:
De meeste mensen levelen niet twee characters tegelijkertijd naar 60 ;)

• bcd87
  • Niet online
TangLeFuzZ schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:07:
Ik word echt knettergek de laatste tijd... ik heb vrijwel alle gear die ik op m'n 'wannahaves' lijst heb staan van de niet-MC spullen, behalve Skyshroud Leggings en Crimson Felt Hat.

Die Crimson hat is gewoon nog nooit gedropt in een strat baron run waar ik mee was, en ik heb er nu al iets van 35 gedaan.
Volgens thott heeft hij een drop chance van 8%, en dat klopt volgens mij ook wel want ik zie echt veel mensen er in lopen...

Heb ook echt geen zin meer in strat runs, de andere (voor mij interessante) loot uit strat heb ik toch al, en voor 1 item telkens een hele run doen, is echt beroerd.

Ik kan niet meer zoveel spelen, dus als ik 's avonds een run doe, en daarna nog even PVP is het alweer tijd om te pitten... als ik dan dus zo'n run voor niks doe, is dat flink balen, had in die tijd ook MC kunnen doen of meer PVP.
Ach ik ken 't.
Ik heb 't met ringen, ben op zoek naar mooie ringen met veel stamina.
Band of Flesh en die Ogre King Ring ofzo.
Band of flesh-> dropt nooit
Ogre king ring-> dropt nooit

Echt leuk ;(

• On_E
  • Laatst online: 20:23

On_E

Housemusic

Ach joh, ik heb al 30-40 keer Strat gedaan om de Anastari Heirloom te krijgen, hij is zelfs 2 keer gedropt maar 1 keer maakte de master looter een fout en 1 keer werd ie ge-ninjad.

Crimson Felt Hat had ik bij mijn eerste run :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Routed
jarnotjuh schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:05:
[...]

:|
Waarom doen ze dan niet een vorm van character transfer naar een andere server, waarbij je ZELF bepaald naar welke server je gaat, en dat ze toch een max aantal spelers op een server gooien?

Misschien wil ik wel helemaal niet naar een lowpopu server...
Ik haal ook nergens uit dat het voorbepaald is naar welke server je gaat.

Hopenlijk kan/mag je het zelf bepalen, en tot die tijd lvl ik me alts met mate, vooral 1 specifieke mage ;)
Eers me main naar de 60.

Slash Care
Mementô

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:13
kEv4h schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:10:
[...]

Ach ik ken 't.

Echt leuk ;(
Raar is dat eh.. ik doe voor de eerste twee keer DiM north tribute, en elke keer dropt die Band of the Ogre King. Band of Flesh dropte ook op de 3rde run voor mij ofzo.

Mijn Profiel

(andere orge king ring zit in de bank)

• bcd87
  • Niet online
Phantom schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:09:
[...]

Raar is dat eh.. ik doe voor de eerste twee keer DiM north tribute, en elke keer dropt die Band of the Ogre King. Band of Flesh dropte ook op de 3rde run voor mij ofzo.

Mijn Profiel

(andere orge king ring zit in de bank)
Man lucker ;(
Je wilt niet weten hoeveel tributes ik gedaan heb, soms wel tot 4 of 5 achter elkaar per avond en heb em echt nog _nooit_ zien droppen.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Routed schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:51:
[...]

Ik haal ook nergens uit dat het voorbepaald is naar welke server je gaat.

Hopenlijk kan/mag je het zelf bepalen, en tot die tijd lvl ik me alts met mate, vooral 1 specifieke mage ;)
Eers me main naar de 60.
Als je ervoor moet betalen (fee-based) hoop ik voor blizzard dat ze je een keuze geven, anders zal er weinig gebruik van gemaakt worden. Toen ik mijn lock aan het levelen was werd ik echt ziek van de lame gankers/campers, zo erg dat ik over wilde stappen naar PvE. Met mijn rogue word ik er nog steeds misselijk van, maar niet omdat ik zelf gegankt word, meer omdat ik het anderen zie doen in lowlevel gebieden. Kan ik ze wel pakken, maar ik heb geen zin om dan een half uur iemand te campen omdat hij zelf een lamer is. Kan mijn tijd wel beter gebruiken.

Helaas heeft op die manier natuurlijk bijna niemand de tijd om die lamers aan te pakken en zo kunnen ze door blijven gaan met newbies kloten. Als je er met een paar 60'ers bovenop vliegt en hem 1 of 2 x afmaakt vinden ze dat niet erg, want ze weten toch wel dat jij er niet teveel tijd aan kwijt wil en kansloze mensen hebben natuurlijk tijd zat. En zo gaat het ganken door :(

Blizzard zegt wel leuk dat ze niks doen omdat wij een eigen mogelijkheid hebben: " you can solve your own differences through pvp combat" maar dit is natuurlijk geen leven. Geen enkele level 60 speler gaat uren tijd in een lowlevel gebied verdoen alleen maar omdat een paar kutgasten er lol in hebben lowbies af te maken en het spelen onmogelijk te maken.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
kEv4h schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:16:
[...]

Man lucker ;(
Je wilt niet weten hoeveel tributes ik gedaan heb, soms wel tot 4 of 5 achter elkaar per avond en heb em echt nog _nooit_ zien droppen.
Ik heb er 2 zelfs :p

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

kEv4h schreef op donderdag 08 september 2005 @ 11:16:
[...]

Man lucker ;(
Hmm das wel heel raar. Ben er nu een keer of 10 geweest denk ik maar hij dropt toch vrij vaak. Net als die stomme blade die niemand ooit wil.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:52:
[...]

Weet je waar ik niet tegen kan? Kansloze 60'ers die zich vervelen en daarom maar newbies gaan pakken. Ze hangen rond bij Sentinell Hill of Menethil, en pakken precies die gasten die flagged zijn, of worden door een klikfoutje omdat hij steeds om ze heen springt.

Gisteravond dus weer: Zolator ofzoiets, level 60 rogue van 4seasons. Hufter zal de hele tijd newbies te etteren, en dat deed hij een paar dagen eerder ook al in Menethil. Hele tijd op de boot rondhangen en iedere newbie pakken die daarop kruipt. Zielig vind ik dat. Gisteravond dan nog even vlug op mijn rogue ingelogd en dan die gast afgemaakt toen hij na een newbie-zerg (wat hij natuurlijk won, 1x60 tegen 20x15) zat te eten. Dat verdiende die.

Daarna weer terug op mijn hunter en verder questen, hij heartte er vlug vandoor na deze nederlaag, de sukkel :(
Ach, ik maak me er al niet eens meer druk om weet je dat. Als hij even wil laten zien dat hij me kan pakken omdat ie level 60 is, dan wens ik em veel plezier. Ik laat em lekker zijn gang gaan zodat zijn ego ook weer gered is, en dan ga ik verder.

En als ie dan gaat campen, dan log ik lekker met me alt in en ga dan daar vrolijk mee verder. Na een kwartier ga ik altijd ff kijken, zit ie er dan nog dan vraag ik een lvl 60 guild rogue om me even te "bevrijden" van dat probleem.

Hij dood, ik ress en ga weg samen met die rogue.

• TangLeFuzZ
kEv4h schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:10:
[...]

Ach ik ken 't.

Echt leuk ;(
Heb je Blood of the Martyr nog niet? Die heb ik vrij lang gedragen, 15 stamina en 10int zit er op :)

Edit: oh sorry, zie nu pas dat je helemaal geen caster bent... (kende die ringen die jij noemde ook al niet :D)
On_E schreef op donderdag 08 september 2005 @ 10:13:
[...]

Ach joh, ik heb al 30-40 keer Strat gedaan om de Anastari Heirloom te krijgen, hij is zelfs 2 keer gedropt maar 1 keer maakte de master looter een fout en 1 keer werd ie ge-ninjad.
Die heb ik 5 runs geleden ofzo eindelijk gekregen... was ook een hel inderdaad :D
Hoerige was dat hij de run erna NOG een keer dropte... zucht :) Naja goed, toen had onze priest er gelukkig wat aan ;)

[ Voor 7% gewijzigd door TangLeFuzZ op 08-09-2005 12:19 ]

• JeroenNietDoen
Zoiets als waarom ik elke avond Baron doe in de hoop dat ie zijn epic mount dropt.

• TangLeFuzZ
Ik heb bijna de reagents voor het Spell Power enchant bij elkaar, voor op m'n sword, maar ik twijfel nog of ik het wel nu zal doen.

Ik heb op dit moment de Mind Carver.
Blade of the New Moon heeft iets meer +dmg (en stamina ipv int waar ik niet voor ga), maar ik vind de looks van de Mind Carver erg ruig, dus gebruik ik deze.

Hier wil ik dus Spell Power enchant op doen, maar ben bijna exalted in AV, en zodra dat het geval is is m'n volgende doel exalted te raken op Arathi Basin, voor dat epic caster zwaard (het kleine broertje van Azuresong Mageblade).

Nu weet ik dus niet zeker of ik zal wachten met het Spell Power enchant, of tegen de tijd dat ik exalted ben gewoon opnieuw voor de reagents zal farmen... denk nl. dat het van de ene kant toch nog wel vrij lang duurt voordat ik daar exalted ben.

Keuzes keuzes :D

• bcd87
  • Niet online
TangLeFuzZ schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:25:
Ik heb bijna de reagents voor het Spell Power enchant bij elkaar, voor op m'n sword, maar ik twijfel nog of ik het wel nu zal doen.

Blade of the New Moon heeft iets meer +dmg (en stamina ipv int waar ik niet voor ga), maar ik vind de looks van de Mind Carver erg ruig, dus gebruik ik deze.

Hier wil ik dus Spell Power enchant op doen, maar ben bijna exalted in AV, en zodra dat het geval is is m'n volgende doel exalted te raken op Arathi Basin, voor dat epic caster zwaard (het kleine broertje van Azuresong Mageblade).

Nu weet ik dus niet zeker of ik zal wachten met het Spell Power enchant, of tegen de tijd dat ik exalted ben gewoon opnieuw voor de reagents zal farmen... denk nl. dat het van de ene kant toch nog wel vrij lang duurt voordat ik daar exalted ben.

Wachten totdat je exalted bent bij een BG die nog niet eens in-game is?
Tja... :)

• SaURoN
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 08:52:
[...]

die low lvl's zoeken het soms ook gewoon op...Ik was bezig in ashenvale wat herbs verzamelen komen er iets van 10 van die low lvls van 20-25 op me afrennen en beginnen aan te vallen...Tja won wel maar kreeg wel later te horen dat ik een ganker was en daar in het gebied bleef |:(
GOHHHH gek he als ik herbs nodig heb, en hun mij aanvallen dat ik me verdedig....
Hoeft mij ook niet vaker te gebeuren want dan maak ik ze ook allemaal af die daar in mijn weg komen ...Laat ze nu leven maar als ze met groepen ineens aanvallen val ik ook aan on sight op die low lvls....

Tot nu toe heb ik me alleen verdedigd tegen low lvls als ze begonnen maar gebeurd me niet weer >:)

Gistere was ik ff in felwood zie in eens een hordes dus ga gelijk in de aanval, waren lvl 60...zie ik ineens dat ze beiden 25% hadden...Toen heb ik het aanvallen gestaakt en maar /sorry gedaan :P
nou naar wat emote's weer weg gegaan....Kwam ik ze tegen met full health , ze lieten me wel leven gelukkig :P

Had die 1e keer echt niet gezien dat ze weinig hp hadden hehe :)

• TangLeFuzZ
kEv4h schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:32:
[...]

Wachten totdat je exalted bent bij een BG die nog niet eens in-game is?
Tja... :)
Ik denk dat het bij Arathi nog wel 's best hard kan gaan hoor :)

AV hoef je ook 'maar' 60 keer te winnen om exalted te worden... (in de realiteit is dat nog veel minder, omda tje ook rep tussen het winnen door krijgt).

Het probleem op Bloodscalp is alleen dat de alliance random groups in AV vaak erg hard zuigen... de helft zit maar wat rep te leechen, en van organisatie is er totaal geen sprake.

Arathi Basin is kleiner, en dus zullen we daar veel sneller en vaker met het guild heen gaan, en dus vaker winnen, en dus sneller exalted raken (dan bij AV).

Maar goed... je hebt natuurlijk wel een punt... die reagents voor Spell Power zijn naar ik schat iets van 300g, en dat heb je natuurlijk binnen een paar weken wel bij elkaar, dus denk ook wel dat ik het gewoon 2 keer doe.

Edit: Wat me trouwens gisteren opviel, en waar ik erg blij mee ben, is dat bij Arathi Basin het laatste level range 60 is.
Als je 60 bent, speel je dus alleen maar met en tegen andere 60ers, en niet zoals in AV met lagere levels :)

(is dit trouwens ook zo in WSG? Ik heb nog maar 1 keer WSG gespeeld en dat is vrij lang geleden...)

[ Voor 16% gewijzigd door TangLeFuzZ op 08-09-2005 12:49 ]

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:18:
Zoiets als waarom ik elke avond Baron doe in de hoop dat ie zijn epic mount dropt.
veel succes met wachten opde epicmountdrop als er niemand exalted is in je party, iets wat niet veel mensen zullen zijn denk ik. Moet zelf nog 80% omdat ik +/-50 baronruns heb gedaan voor dreadmistpants.... nog steeds niet

Dan zou je de eerste zijn die ik ken met spellpower op zo een 'slecht' wapen, heb je geen zin om rod of the ogre magi te farmen? http://www.thottbot.com/?i=35933

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 12:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:50:
[...]

veel succes met wachten opde epicmountdrop als er niemand exalted is in je party, iets wat niet veel mensen zullen zijn denk ik. Moet zelf nog 80% omdat ik +/-50 baronruns heb gedaan voor dreadmistpants.... nog steeds niet
*kuch*bullshitoverexaltedmoetenzijn*kuch*

• On_E
  • Laatst online: 20:23

On_E

Housemusic

Wachten tot je Azuresong Mageblade of Staff of Dominance hebt, de enige 2 wapens die het waard zijn ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:54:
[...]

*kuch*bullshitoverexaltedmoetenzijn*kuch*
ja, bewijs heb ik niet, en jij ook niet dat het niet zo is, dus beterschap met je griep

• TangLeFuzZ
On_E schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:57:
[...]

Wachten tot je Azuresong Mageblade of Staff of Dominance hebt, de enige 2 wapens die het waard zijn ;)
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:50:

Dan zou je de eerste zijn die ik ken met spellpower op zo een 'slecht' wapen, heb je geen zin om rod of the ogre magi te farmen? http://www.thottbot.com/?i=35933
Ben het niet eens met beide van jullie :)

Rod of the ogre magi is voor mij (ik ga voor +dmg) veeeel slechter dan een sword/offhand combi.

Met een staf, welke staf dan ook, zul je nooit boven een +dmg sword/offhand uitkomen.

Zodra ik exalted ben bij AV heb ik Tome of Shadow Force, dat is +30 dmg.

Mijn zwaard is +12, dat is dus +42dmg. Rod of the ogre magi heeft +23, daar kom ik met m'n huidige offhand/zwaard combi al bovenuit (umbral crystal = +17).

Zoals ik al aan gaf is er 1 zwaard (dat niet epic / azuresong is) beter qua dmg dan de Mind Carver, dat is Blade of the New Moon, maar die vind ik niet mooi (scheelt ook maar +7).

Voordat ik azuresong mageblade heb ben ik maanden verder, er zijn teveel mages en warlocks in ons guild die daar voor gaan en meer DKP hebben dan ik.

Dus op dit moment is Mind Carver het beste zwaard uit het spel dat ik kan krijgen. Als arathi basin er is is dat dus dat caster zwaard van daar, die heeft +30 dmg.

Nogmaals: sword + offhand > staff

(qua dmg dan.. ;))

Verkijk je er niet op :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:05:
[...]

ja, bewijs heb ik niet, en jij ook niet dat het niet zo is, dus beterschap met je griep
epic mount v baron heeft gewoon een 0,01% (of zo) droprate. Heeft geen zier met exalted of wat dan ook te maken.

• TomSmit82
Zoals ik al eerder heb gepost, heb ik nu een crusader enchant op mijn twig of the world tree, mijn vraag is heeft iemand hier ook de crusader enchant en hoe regelmatig procced ie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:08:
[...]

epic mount v baron heeft gewoon een 0,01% (of zo) droprate. Heeft geen zier met exalted of wat dan ook te maken.
yep, precies het bewijs wat ik wilde..... niet dus, ja de droprate ken ik, maar raar dat de baron elke avond tig keer wordt gekilled en niemand de mountdrop heeft op veel servers, terwijl items met een bijna soortgelijke droprate 'regelmatig' verschijnen. iig, ik geloof mijn verhaal, en reageren zal ik niet meer.
TangLeFuzZ schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:06:

Ben het niet eens met beide van jullie :)
Rod of the ogre magi is voor mij (ik ga voor +dmg) veeeel slechter dan een sword/offhand combi.
Met een staf, welke staf dan ook, zul je nooit boven een +dmg sword/offhand uitkomen.
qua +dmg heb je gelijk want dat is idd meer, het is niet dat ik-wij dat niet weten, maar je 'vergeet' de +1% crit van de staf en de stats. Bijna alle +dmg items hebben meestal waardeloze stats, je moet wel een beetje hp of mamapool hebben om dmg te blijven doen, de staff is gewoon super voor iemand die weet dat hij nog geen MC wapens kan krijgen

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 13:25 ]

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:08:
[...]

Kijk hier: http://forums-en.wow-euro...w-general-en&t=508676&p=1
hij is gedropt .. gewoon een drop kans en volgens mij niks anders

[ Voor 3% gewijzigd door SiNisTrAD op 08-09-2005 13:23 ]

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:19:
[...]

yep, precies het bewijs wat ik wilde..... niet dus, ja de droprate ken ik, maar raar dat de baron elke avond tig keer wordt gekilled en niemand de mountdrop heeft op veel servers, terwijl items met een bijna soortgelijke droprate 'regelmatig' verschijnen. iig, ik geloof mijn verhaal, en reageren zal ik niet meer.
Hij is gedropt op servers waar mensen pas net lv60 begonnen te worden (nieuwe servers enzo), die servers waren toen nog lang niet genoeg tijd up om al iemand op exalted te kunnen hebben :)

Verwijderd

SiNisTrAD schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:19:
[...]

Kijk hier: http://forums-en.wow-euro...w-general-en&t=508676&p=1
hij is gedropt .. gewoon een drop kans en volgens mij niks anders
in hetzelfde topic:
Kigdom was and is exalted with Argent Dawn (I had a quick chat with him in IF when we were both showing off our new epic mounts. needless to say his attracted more attention than a gnome on a ram)

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Mooi. B)

Verwijderd

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:19:

Schroef bewijs, het is gewoon zo. Geen enkele drop is afhankelijk van je status bij een faction. Het beinvloedt alleen het dagelijkse wheeling & dealing met de npc's van die faction.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 13:36 ]

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:36:
Schroef bewijs, het is gewoon zo. Geen enkele drop is afhankelijk van je status bij een faction. Het beinvloedt alleen het dagelijkse wheeling & dealing met de npc's van die faction.
Inderdaad. De drop chance is alleen erg laag, en dan gaan mensen gewoon dingen verzinnen.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Neen, liegen is wanneer je een waarheid in het verleden, of een feit verdraait.

In dit geval heb je een uitspraak gedaan die je daarna niet waarmaakte B)

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:45
lie·gen2 (onov.ww.)
1 bewust onwaarheid, leugens spreken => de waarheid geweld aandoen, de waarheid te kort doen, een /onjuiste/verkeerde/ voorstelling van zaken geven, een /ruim/rekbaar/ geweten hebben, jokken, met spek schieten

:7

• TangLeFuzZ
Wat kun je eigenlijk allemaal als je rep behaalt bij Argent Dawn?

Heb me nooit met hun rep bezig gehouden, ik pak dus ook nooit die scourgestones e.d. mee... zag laatst wel dat ik bijna revered was, en heb een tijdje terug bij zo'n NPC een First Aid recipe tegen poisons gekocht, wat kan ik als ik revered/exalted ben?

Wil weten of ik die stones moet gaan verzamelen of niet...

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

weet iemand of je de UI die mapcoordinaten laat zien ook gewoon los kan downloaden ?
Ik kan hem alleen in Cosmos vinden. en ik wil geen cosmos :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• TomSmit82
heuveltje schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:31:
weet iemand of je de UI die mapcoordinaten laat zien ook gewoon los kan downloaden ?
Titanbar

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
TangLeFuzZ schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:25:
Wat kun je eigenlijk allemaal als je rep behaalt bij Argent Dawn?

Heb me nooit met hun rep bezig gehouden, ik pak dus ook nooit die scourgestones e.d. mee... zag laatst wel dat ik bijna revered was, en heb een tijdje terug bij zo'n NPC een First Aid recipe tegen poisons gekocht, wat kan ik als ik revered/exalted ben?

Wil weten of ik die stones moet gaan verzamelen of niet...
Je pakt die stones niet mee, maar je hebt dus wel die trinket aan?
Hoe hoger je reputatie is, hoe meer recipes/formulas/etc je kan kopen:
http://www.thottbot.com/?n=625650

edit: kijk vooral hier eens:
http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=398
http://www.wowwiki.com/Reputation

[ Voor 10% gewijzigd door sebasgrif op 08-09-2005 14:54 ]

• TangLeFuzZ
sebasgrif schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:32:
[...]

Je pakt die stones niet mee, maar je hebt dus wel die trinket aan?
Hoe hoger je reputatie is, hoe meer recipes/formulas/etc je kan kopen:
http://www.thottbot.com/?n=625650
Nee, en dat is dus ook de reden waarom ik die stones nooit mee pak, ik heb nooit zin om een van m'n trinkets te wisselen voor het AD trinket, omdat ik niet zeker weet of die rep het me wel waard is op dit moment. (stom eigenlijk, maar goed :D eigenwijs en hoge crits geil enzo ;))
Bedankt voor de link, ff rondloeren :)

• JeroenNietDoen
TomSmit82 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:12:
Zoals ik al eerder heb gepost, heb ik nu een crusader enchant op mijn twig of the world tree, mijn vraag is heeft iemand hier ook de crusader enchant en hoe regelmatig procced ie?
Ik heb deze op mijn polearm en die procced vrij vaak. Soms wel 2 keer in een gevecht tegen 1 non-elite nmob heb ik hem zien proccen.

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

TangLeFuzZ schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:34:
[...]

Nee, en dat is dus ook de reden waarom ik die stones nooit mee pak, ik heb nooit zin om een van m'n trinkets te wisselen voor het AD trinket, omdat ik niet zeker weet of die rep het me wel waard is op dit moment. (stom eigenlijk, maar goed :D eigenwijs en hoge crits geil enzo ;))
Bedankt voor de link, ff rondloeren :)
die stones droppen alleen als je je trinket aan hebt?

Of bedoel je in een Party waar andere hem wel aan hebben om te kunnen pakken? :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• bcd87
  • Niet online
Los vroeg die ;)

MapCoords kan je downloaden, die laat mapcoords zien op je map en doet voor de rest niets ;)

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
heuveltje schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:31:
location kan ook als je geen titanbar wilt vinden... btw ik heb geen idee waar de mensen zoeken, maar ja

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=235

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Zonder je Argent Dawn Commision droppen er niet scourge stones. Ben nu halverwege de friendly balk bij de AD en kan nu manakoekjes-nietdeechtenaam kopen. Veel beter dan al het andere dat je in shops kunt kopen. Ben wel blij met m'n rested state erbij. Ben nu tot level 60 met m'n priest rested, dus alles gaat goedkomen als de servers het volhouden.

[ Voor 3% gewijzigd door Yellow|A op 08-09-2005 15:01 ]

|{ brrr }] |

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heel klein beetje expansion info en nog wat nieuw over wow: http://www.blizzard.co.uk/wow/shane.shtml

Nothing to see here

• honey
  • Laatst online: 12:53
SaURoN schreef op donderdag 08 september 2005 @ 12:38:
[...]

...
Gistere was ik ff in felwood zie in eens een hordes dus ga gelijk in de aanval, waren lvl 60...zie ik ineens dat ze beiden 25% hadden...Toen heb ik het aanvallen gestaakt en maar /sorry gedaan :P
nou naar wat emote's weer weg gegaan....Kwam ik ze tegen met full health , ze lieten me wel leven gelukkig :P

Had die 1e keer echt niet gezien dat ze weinig hp hadden hehe :)
Ok, het is blijkbaar not-done om tegenstanders aan te vallen als ze niet op full health zitten. Ik kan dat begrijpen, maar is er ook voor ons low-levels een etiquette na te lezen hoe het hoort in WoW. Ik zou toch de neiging hebben een groepje zwakke level 60 aan te vallen (en waarschijnlijk nog te verliezen :D)

Ik dacht dat als je caracters van een veel lagere level aanvalt je dishonor punten krijgt ...of worden die nog niet gebruikt?

• robobeat
Wiebbe schreef op donderdag 08 september 2005 @ 14:45:
[...]

die stones droppen alleen als je je trinket aan hebt?

Of bedoel je in een Party waar andere hem wel aan hebben om te kunnen pakken? :P
ja, die stones droppen alleen als je de trinket draagt en je kan ze niet oppakken als een ander de trinket draagt, jij moet hem echt zelf dragen. dit buiten natuurlijk die gele stones (die waar je op moet rollen) maar ook die droppen alleen als de looter de trinket draagt.
honey schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:34:
[...]

Ok, het is blijkbaar not-done om tegenstanders aan te vallen als ze niet op full health zitten. Ik kan dat begrijpen, maar is er ook voor ons low-levels een etiquette na te lezen hoe het hoort in WoW. Ik zou toch de neiging hebben een groepje zwakke level 60 aan te vallen (en waarschijnlijk nog te verliezen :D)

Ik dacht dat als je caracters van een veel lagere level aanvalt je dishonor punten krijgt ...of worden die nog niet gebruikt?
dat is nog niet ingevoerd.

[ Voor 36% gewijzigd door robobeat op 08-09-2005 15:36 ]

Verwijderd

Nog nooit gevallen ? Nou ik had hem de eerste keer... Alleen omdat een aantal mensen hadden gezegd dat Dreadmist de l33t gear was en hij behalve wat meer damage deed qua specs niet beter was als mijn huidige gear heb ik hem aan de vendor verkocht ;) (hij was soulbound ofcourse)

Achteraf had ik ook graag ieder eerder geweten dat iedereen deze graag zou willen hebben :P

• SaURoN
  • Niet online
honey schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:34:
[...]

Ik ben zelf ook lvl 60 maar vind het gewoon geen stijl om ze aan te vallen als ze zwak zijn :P

en over die low lvl's die lvl 60 aanvallen, dat verliezen ze toch..Dus snap niet waar voor ze het doen..Meeste highlevels die daar rond zwerven zijn bezig aan het farmen en hebben er geen zin in maar verdedigen zich wel en als ze dan rond blijven hangen daar ben je gelijk een griefer :P
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:45:
[...]

Nog nooit gevallen ? Nou ik had hem de eerste keer... Alleen omdat een aantal mensen hadden gezegd dat Dreadmist de l33t gear was en hij behalve wat meer damage deed qua specs niet beter was als mijn huidige gear heb ik hem aan de vendor verkocht ;) (hij was soulbound ofcourse)

Achteraf had ik ook graag ieder eerder geweten dat iedereen deze graag zou willen hebben :P
Dus jij verkoopt een setitem 8P Goed bezig henk :P

[ Voor 23% gewijzigd door SaURoN op 08-09-2005 15:58 ]

• Bulligan
robobeat schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:35:
[...]

ja, die stones droppen alleen als je de trinket draagt en je kan ze niet oppakken als een ander de trinket draagt, jij moet hem echt zelf dragen. dit buiten natuurlijk die gele stones (die waar je op moet rollen) maar ook die droppen alleen als de looter de trinket draagt.

[...]

.
En dan is nog het meest irritante dat er mensen op gaan rollen die de trinket niet dragen. Als ze de roll winnen krijgen ze de steen niet en verdwijnt ie gewoon :(

Verwijderd

SaURoN schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:57:

Ik ben zelf ook lvl 60 maar vind het gewoon geen stijl om ze aan te vallen als ze zwak zijn :P

en over die low lvl's die lvl 60 aanvallen, dat verliezen ze toch..Dus snap niet waar voor ze het doen..Meeste highlevels die daar rond zwerven zijn bezig aan het farmen en hebben er geen zin in maar verdedigen zich wel en als ze dan rond blijven hangen daar ben je gelijk een griefer :P
Ik moet zeggen dat mijn KoS lijst prima werkt, alle rogues die actief hebben gegankt (voornamelijk in stv) heb heb ik nu vaak al meermalen teruggegankt en dan kan het me dus echt niet schelen of ik daarmee een quest voor ze verziek ofzo... /pity erachteraan etc. Kan prima zijn dat ze hun leven hebben gebeterd maar dat is dan jammer...

Zonder aanleiding ganken doe ik idd ook niet en ik moet zeggen dat je er op lvl60 ook nagenoeg geen last van hebt (mede omdat je eigenlijk altijd in een instance zit natuurlijk en iig nagenoeg altijd in een groep loopt). Alleen bij het grinden van Whipper Root Tubers heb ik weleens een akkefietje met horde-spelers die met hetzelfde bezig zijn ^^ (maar da's geen ganken, dat is "kijken wie er het eerst is, all is allowed to win" ^^)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2005 16:08 ]

• TangLeFuzZ
SaURoN schreef op donderdag 08 september 2005 @ 15:57:
Dus jij verkoopt een setitem 8P Goed bezig henk :P
Crimson Felt Hat is geen set item hoor.. :)

En hij deed het met opzet, dat maakt het minder erg dan zonder te weten iets vendorren... daar heb ik nog wel een leuk verhaal over;

Een tijdje terug zat ik in AV, en zag een andere gnome warlock... zoals bij alle warlocks die ik zie, inspectte ik hem, en ik zag dat hij aardig goeie gear had.
Hij had 1 felheart item, dus hij ging ook naar MC viel me op.

Wat me opviel waren de grijze bracers, die hij tussen al zijn andere gear aan had.

Ik hem dus whisperen, en vragen waarom hij in hemelsnaam die belachelijk slechte bracers droeg.

Het dialoog dat volgde ging ongeveer als volgt:
Ik: "Why are you wearing those crappy bracers??"
Hij: "what are you talking about..."

-- korte stilte --

Hij: "AAAAAaaahh nooooooooooooooo!!!"
Ik: "What the..?"
Hij: "I vendorred my felheart bracers!!! =("
Hij ging direct terug naar IF om even op z'n bank te kijken of hij ze echt nergens meer had, en dat bleek inderdaad zo te zijn... ERG lelijk hoor, maar stiekem wel grappig :D

Ik heb het zelf ook wel 's gehad, gelukkig was dat met gear die niet zoveel voorstelde (was toen level 30 ofzoiets).
Ik had toen 2 gear sets waarvan ik er 1 altijd in m'n tassen had.
Stond bij een vendor wat meuk te verkopen, en wilde na de verkoop die andere set aan doen om een of andere reden... je raad het al, klik - klik - klik - klik - klik - klik, en 6/7e van m'n set was verdwenen ;( :D

[ Voor 17% gewijzigd door TangLeFuzZ op 08-09-2005 16:18 ]

• Bulligan
TangLeFuzZ schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:11:
[...]

Crimson Felt Hat is geen set item hoor.. :)

En hij deed het met opzet, dat maakt het minder erg dan zonder te weten iets vendorren... daar heb ik nog wel een leuk verhaal over;

Een tijdje terug zat ik in AV, en zag een andere gnome warlock... zoals bij alle warlocks die ik zie, inspectte ik hem, en ik zag dat hij aardig goeie gear had.
Hij had 1 felheart item, dus hij ging ook naar MC viel me op.

Wat me opviel waren de grijze bracers, die hij tussen al zijn andere gear aan had.

Ik hem dus whisperen, en vragen waarom hij in hemelsnaam die belachelijk slechte bracers droeg.

Het dialoog dat volgde ging ongeveer als volgt:

[...]

Hij ging direct terug naar IF om even op z'n bank te kijken of hij ze echt nergens meer had, en dat bleek inderdaad zo te zijn... ERG lelijk hoor, maar stiekem wel grappig :D
Meestal kan je die wel terugkrijgen van een GM als je een ticket aanmaakt.

Heb nog een paar leuke mage macro's voor als je weer eens lastig gevallen wordt door chinese gold farmers die zeuren om water/food/portals.

"I don't speak mandarin"
/r Wo bu hui jiang zhong wen ,

"Someone from your guild treated me dishonorably - I'll do nothing for you."
/r ni men tuan li de ren dui wo bu hao .wo bu hui bang zhu ni .

[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 08-09-2005 16:19 ]

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:07:
[...]

Ik moet zeggen dat mijn KoS lijst prima werkt, alle rogues die actief hebben gegankt (voornamelijk in stv) heb heb ik nu vaak al meermalen teruggegankt en dan kan het me dus echt niet schelen of ik daarmee een quest voor ze verziek ofzo... /pity erachteraan etc. Kan prima zijn dat ze hun leven hebben gebeterd maar dat is dan jammer...

Zonder aanleiding ganken doe ik idd ook niet en ik moet zeggen dat je er op lvl60 ook nagenoeg geen last van hebt (mede omdat je eigenlijk altijd in een instance zit natuurlijk en iig nagenoeg altijd in een groep loopt). Alleen bij het grinden van Whipper Root Tubers heb ik weleens een akkefietje met horde-spelers die met hetzelfde bezig zijn ^^ (maar da's geen ganken, dat is "kijken wie er het eerst is, all is allowed to win" ^^)
Gebruik ik ook idd. Op mijn alts (vooral de warlock heeft het zwaar) noteerd hij alle horde die je tegenkomt en tijdens je corpserun heb je de tijd notities in te geven en stats te bekijken. Hij houd echt alle encounters bij, dus geen probleem als hij zo snel weg is dat je zijn naam niet zag.

Als je die persoon dan weer tegenkomt (zelfs met een ander character, werkt op je account en niet per char) krijg je die melding te zien. Je hoort "ding" en je ziet een labeltje dat zegt dat hij KOS is en eventueel waarom. Heel handig. Nu kan ik met mijn rogue precies zien of iemand al eerder wat geflikt heeft. En dan terugpakken. In principe is alle horde voor mij KOS wanneer ze groen of hoger zijn, en greys pak ik alleen als ze zelf wat uitvreten of gevroten hebben. Campen doe ik nooit.

Ik gebruik die mod ook voor alliance members die ninjalooten, of moedwillig een instance of party verneuken.

[ Voor 5% gewijzigd door HTT-Thalan op 08-09-2005 16:21 ]

• bcd87
  • Niet online
Hooli-gan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:18:
[...]

Meestal kan je die wel terugkrijgen van een GM als je een ticket aanmaakt.

Heb nog een paar leuke mage macro's voor als je weer eens lastig gevallen wordt door chinese gold farmers die zeuren om water/food/portals.

"I don't speak mandarin"
/r Wo bu hui jiang zhong wen ,

"Someone from your guild treated me dishonorably - I'll do nothing for you."
/r ni men tuan li de ren dui wo bu hao .wo bu hui bang zhu ni .
Cao ni ma.

Ook een leuke, dikke chinese spam krijg je terug daarna :D

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 08 september 2005 @ 16:19:
[...]

Gebruik ik ook idd. Op mijn alts (vooral de warlock heeft het zwaar) noteerd hij alle horde die je tegenkomt en tijdens je corpserun heb je de tijd notities in te geven en stats te bekijken. Hij houd echt alle encounters bij, dus geen probleem als hij zo snel weg is dat je zijn naam niet zag.

Als je die persoon dan weer tegenkomt (zelfs met een ander character, werkt op je account en niet per char) krijg je die melding te zien. Je hoort "ding" en je ziet een labeltje dat zegt dat hij KOS is en eventueel waarom. Heel handig. Nu kan ik met mijn rogue precies zien of iemand al eerder wat geflikt heeft. En dan terugpakken. In principe is alle horde voor mij KOS wanneer ze groen of hoger zijn, en greys pak ik alleen als ze zelf wat uitvreten of gevroten hebben. Campen doe ik nooit.

Ik gebruik die mod ook voor alliance members die ninjalooten, of moedwillig een instance of party verneuken.
Hmm, geavanceerd, mijn KoS-lijst staat in notepad ^^, vaak open op scherm op 2e computer als ik solo buiten een instance verkeer. Maar voor de ergste gankers heb ik die lijst niet eens nodig hoor, die onthou ik zo ook wel ;-)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.