Hij was geen lid van de guild, had geld zat, en wilde het graag. Blijkbaar zijn daar meer mensen voor te porren, gezien Kevah's verhaal.Hydra schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:18:
[...]
Dus hij mocht 750 gold betalen voor een plaatsje in de raid? Leuk.
Denk je ff in hoeveel geld wij hebben besteed aan het leren van de encounters (repaircosts, potions, reagents) en het algehele idee van het besparen van de moeite voor iemand van al het eerstgenoemde om puur even questitempje 1 en 2 toebedeeld te krijgen, en ik vind dat wij nog bijzonder aardig geweest zijn. Als we het gratis doen krijgen we JoopHunter25 en al z'n vriendjes even langs, ik vind persoonlijk dat je een end-game hunter quest toch wel een beetje exclusief moet houden aangezien het echt voor de hardcore raiders bedoeld is.
Euhm, je krijgt een 1 second global cooldown. Maw, voor 1 seconde na een Weapon swap kun je geen speciale skills meer aanklikken. Ik doe toch alles handmatig, zelfs Overpower switches, dus mij treft het niet zo (heb t op testserver gespeeld, merkte er vrij weinig van) alleen die macro-mietjes moet al hun knopjes weer lerenits_me schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:48:
[...]
Volgens mij maakt die ene sec bijna niets uit alleen tegen non-humanoids wel denk ik.
In deze seconden krijg ik namelijk energy, die kreeg ik voorheen een sec later, nu spam ik dus na die ene seconde heel snel 2 sinister strikes ipv iets verder uit elkaar.
Eventueel zou ik Ambush-Gouge-Swap-SS kunnen doen om die seconde te niet te doen.
Tegen Non-Humanoids werkt gouge niet altijd.
En ja, voor Rogues was t echt nodig, die konden nu makkelijk hun daggers dragen voor die sterke openers (wat teniet gedaan zou moeten worden door lagere algemene damage van daggers zonder gebruik van skills), en dan lekker naar zwaardjes of maces switchen voor de heavy damage sinister strikes e.d. Tis nog steeds hardstikke makkelijk, maar ja ik ben ook een Overpower slet met m'n warrior dus ik moet niet teveel nerf gaan roepen ;p
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 12-09-2005 14:54 ]