Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.139 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Zijn die Laying of Hands talent punten nog handig voor de paladin?

Ik heb (ff uit m'n hoofd) 14 holy points gebruikt, puur alleen healing .... Improved Blessing of Might 5/5 en dan wilde ik eigenlijk de rest in protection flikkeren. Ik zit alleen flink te twijfelen over die LoH punten. Toch eigenlijk iets wat je alleen in uitereste situatie's gebruikt en dat zijn toch eigenlijk alleen eindbazen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-06 14:36
Afgelopen zaterdag gedingdongt naar lvl 60! ^_^ Werd gisteren ook outrolled op LF chest in UBRS rollde 93, andere pally 94 |:( . Gisteren ook mee gedaan aan MC trial run kon mee doen tot aan luci toen moest ik helaas gaan.

Ik had laaste gepost dat ik Reckoning had genomen, nou nu al spijt van en wordt flink genaait door de GM's. Reckoning is so bugged als wat, ik hanteer een 2h en tijdens een gevecht wanneer ik een crit op me dak krijg verschijnt er idd "you gain an extra attack through reckoning" alleen ik krijg hem niet enige wat ie doet is de swing timer resetten waardoor ik gelijk sla. Dus enige keer wanneer het lijkt op een extra attack is wanneer ik gecrit wordt precies na dat ik al geslagen heb. Reckoning werkt wel goed wanneer ik dus stil sta en niks terug doe 5 crits op spaar en dan aanval. Dus ticket aangemaakt, krijg reply "Known bug". Dus ik vraag om een reset op me talents, standaard reply "no reimbursements on bugged talents". Ok dus nieuwe ticket geef me dan maar 5g voor het speccen en 10g voor het terug speccen. Krijg ik een reply "thanks for your suggestion" o_O. Vervolgens een niet zo vriendelijke ticket aangemaakt en kreeg ik eindelijk een whisper van een GM. Lange discussie maar kwam er op neer, ze weten dat Reckoning bugged is, ze geven er geen waarschuwing voor en het is je eigen probleem. Maar ik kreeg wel te horen dat ze er aan werken -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 09:11
Ik speel nu 3 weken WoW en ben lvl 20 Shaman (Orc)….gisteren voor het eerst een instance binnen gegaan, WC, super gaaf!

Maar even een vraagje: Hoe weet ik nou wat voor mij het beste is qua drops? Veel van de gasten zeggen meteen ‘Need them’ of ‘Don’t need it’.

Is er een site te vinden waar je kunt zien wat goed is voor de Shaman? Ik geloof dat ik in het begin alleen Leather aankan?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-06 15:42
Pedr0 schreef op maandag 12 september 2005 @ 09:13:
Is er een site te vinden waar je kunt zien wat goed is voor de Shaman? Ik geloof dat ik in het begin alleen Leather aankan?
Nou, het is vrij simpel te zien of iets een upgrade is toch? In de eerste plaats heb je alleen leather en vanaf level 40 mail nodig. Daarnaast kijk je of de items stats hebben die nuttig voor je zijn. Ik weet niet hoeveel waarde STR voor Shamans heeft, maar STA en INT items lijken me nuttig voor een Shaman.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-06 20:11
Anoniem: 86074 schreef op maandag 12 september 2005 @ 08:09:

Ik heb (ff uit m'n hoofd) 14 holy points gebruikt, puur alleen healing .... Improved Blessing of Might 5/5 en dan wilde ik eigenlijk de rest in protection flikkeren. Ik zit alleen flink te twijfelen over die LoH punten. Toch eigenlijk iets wat je alleen in uitereste situatie's gebruikt en dat zijn toch eigenlijk alleen eindbazen ....
persoonlijk ben ik afgestapt van de holy tree. Op dit moment gebruik ikalleen maar retri/prot en dat bevalt mij prima. De enhanched loh mis ik nooit al is 30% (allesvol in dieloh) extra armor niet slecht :D

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132667

Jeej gister UBRS gedaan voor de 10de keer .. ik ga alleen mee voor de Dal Rend Sacred Charge .. en wat gebeurt er een Warrior need hem en wint ... op zulke momenten word ik echt pissed. :(

Quietplease lvl 60 rogue Deathwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

*Ding* *O* Zestig :*)

Nu al mijn alts nog even naar de 60 brengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 21-06 14:36
Anoniem: 132667 schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:07:
Jeej gister UBRS gedaan voor de 10de keer .. ik ga alleen mee voor de Dal Rend Sacred Charge .. en wat gebeurt er een Warrior need hem en wint ... op zulke momenten word ik echt pissed. :(
Gisteren dropte Rend ze allebei ^_^ twee rogue's blij omdat ze allebei de main of offhand hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hmm het ziet er naar uit dat de patch morgen in de US released. Dat is wel even goed nieuws dacht ik

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 132667 schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:07:

zeur niet ik ben ongeveer al 3 maand bezig wh set items te krijgen maar dat gaat klote :P Verlies elke keer van andere druid :P en 1x van een rogue die de helm er zo gaaf uit vond zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

weee, majordomo down @ 2e try >:) hij is best easy,

doubledragon - shadowmoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online

Divine Favor vind ik toch wel een must als je wat punten stop in Holy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

kEv4h schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 21:29:
ROFL
Wat we nou weer hebben gedaan :D

Domo gesloopt, dropte Leaf weer eens.
Alle hunters hadden em al, hebben we een paar mensen (incl Lock) achtergelaten bij de chest (iemand hield die open zodat die niet despawnde), s er iemand naar IF gegaan en die zei dat we de starter voor de hunter epic quest te koop hebben.
Iemand wou em kopen, hebben we em naar de chest gesummoned en hij kon em looten :P

Ancient Petrified Leaf verkocht voor 800G lol!!
Haha, wij ook gedaan. De hele questline verkopen voor 750g, dus die hunter mocht meedoen vs Majordomo en Onyxia totdat hij Leaf en Black Dragon Sinew had. Die dropten gister allebei, dus de bank weer 750g rijker. Zal wel helpen bij het craften van Sulfuras en Thunderfury (veel arcanite :() :)

Ook een overgebleven Felheart Belt op AH gezet voor 400-600 ;p Kijken of die verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:50
Gisteren een eerste ST run gedaan, dropt er binnen, bij de eerste de beste blob, een EPIX schild :-)
Iets van : death wall ofzo. Komen allemaal mooie botjes om de drager heen. Prachtig :P

Anyway, ineens ontstond er een conflict in de groep (mage, warrior, druid, 2 x rogue) Schild was een duidelijke N voor de warrior, maar omdat het een Epic was, vonden de heren rogues dat het een G moest zijn. Algemene regel volgens hun.

Goed, dat was dus 2 min heen en weer geyell --> kick rogues --> (bevriende) warrior = happy warrior !

Mijn vraag nu, klopt dat verhaal van die rogues? Is dat een gangbare regel ? Epic = G 4 everyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:20

On_E

Housemusic

Wat kan WoW soms heerlijk zijn, liep gisteren in Western Plaguelands, en zag 2 horde vs 2 pallys vechten, dus ik stap van mijn mount af en help zee en handje.

1 Pally dood, 1 pally rent weg, horde bedankt me, ik mount weer en wil wegrijden, komt er een lvl 60 human rogue aangereden die me begint uit te lachen.

Ik stap af en begin met een Seduce, die rogue stapt ook af en begint aan zijn stealth, maar op precies het goede moment werkt de seduce, dus hij werd onzichtbaar maar had wel hartjes boven zijn hoofd.

Curse of Shadows, shadowbolt, en gelijk daarna Immolate, en je raadt het al, precies op het moment dat de bolt hem raakte (1100 dmg) wil ie vanishen, maar de Immolate (dot) komt precies op dat moment aan, dus hij werd weer onzichtbaar maar stond in de fik en de vanish mislukte dus weer.

Hij draait om om te sprinten, 1 x death coil voor 600 dmg, shadowburn crit voor 1300, rogue dood, zonder ook maar 1 kans te hebben.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:52:
[...]

Haha, wij ook gedaan. De hele questline verkopen voor 750g, dus die hunter mocht meedoen vs Majordomo en Onyxia totdat hij Leaf en Black Dragon Sinew had. Die dropten gister allebei, dus de bank weer 750g rijker. Zal wel helpen bij het craften van Sulfuras en Thunderfury (veel arcanite :() :)

Ook een overgebleven Felheart Belt op AH gezet voor 400-600 ;p Kijken of die verkoopt.
lol :D
Tja, hele questline konden we helaas niet verkopen, we hebben nog 3 of 4 hunters die aan 't wachten zijn op Ony's Sinew :(
Misschien een idee voor de toekomst, maar dan wel voor 1000G+ :P

Hoessie met Vael trouwens? Wij hopen em vanavond neer te krijgen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik heb nu 2 maal dezelfde totem in mijn Bag zitten. Waarschijnlijk een 'Bind when picked up' item. Kan ik die nu echt niet meer verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Pedr0 schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:08:
Ik heb nu 2 maal dezelfde totem in mijn Bag zitten. Waarschijnlijk een 'Bind when picked up' item. Kan ik die nu echt niet meer verwijderen?
Klik er eenmaal op, sleep em buiten je bags, klik dan weer.
Dan vraagt die of je dat item wilt verwijderen, en klik je ja.

Let wel even op dat 't wel echt dezelfde zijn, afaik hebben alle totems dezelfde icoontjes, maar wel verschillende namen en dienen ze ook verschillende doelen, en daar komt dan nog eens bij dat 't niet makkelijk is een totem terug te krijgen als je er een verwijdert hebt (moet er geloof ik een GM-ticket voor aanmaken).

[ Voor 32% gewijzigd door bcd87 op 12-09-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:10
Ben benieuwt of morgen eindelijk de nieuwe patch komt, wordt toch wel een keertje tijd vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 07:59
DarkShadow schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:20:
Ben benieuwt of morgen eindelijk de nieuwe patch komt, wordt toch wel een keertje tijd vind ik...
laten we het hopen, en dan woe bij ons, dan kunnen we donderdag weer spelen ;)

Druid catform ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kEv4h schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:04:
[...]

lol :D
Tja, hele questline konden we helaas niet verkopen, we hebben nog 3 of 4 hunters die aan 't wachten zijn op Ony's Sinew :(
Misschien een idee voor de toekomst, maar dan wel voor 1000G+ :P

Hoessie met Vael trouwens? Wij hopen em vanavond neer te krijgen ^_^
Wij hebben vanavond "vrij" dus waarschijnlijk weer ff met m'n alt rotzooien. Weer es Valor schouders proberen te krijgen wellicht, of m'n Eldritch legplates.

Morgen weer Razorgore/Vael tijd.
Pedr0 schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:08:
Ik zou even HEEEEEEL goed opletten wat voor totems je nou hebt. Als Shaman heb je namelijk gewoon 4 totems nodig, en die moet je altijd in je tas hebben zitten anders kun je je spells niet gebruiken! Je zou er een van Earth, Fire, Water en Air elk moeten hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 12-09-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webgnome schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:05:
[...]persoonlijk ben ik afgestapt van de holy tree. Op dit moment gebruik ikalleen maar retri/prot en dat bevalt mij prima. De enhanched loh mis ik nooit al is 30% (allesvol in dieloh) extra armor niet slecht :D
Ik vind healen toch wel erg sociaal ;). En hou wel van een party character, speel voornamelijk quests / dungeons .... en heb geen spijt van mijn holy points.

Ik denk toch dat ik die LoH punten ga gebruiken, aangezien reckoning bugged is. Ik skip die maar, tegen de tijd dat ze het opgelost hebben, speel ik vast wel weer een ander karakter ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Qoriox schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:57:
Gisteren een eerste ST run gedaan, dropt er binnen, bij de eerste de beste blob, een EPIX schild :-)
Iets van : death wall ofzo. Komen allemaal mooie botjes om de drager heen. Prachtig :P

Anyway, ineens ontstond er een conflict in de groep (mage, warrior, druid, 2 x rogue) Schild was een duidelijke N voor de warrior, maar omdat het een Epic was, vonden de heren rogues dat het een G moest zijn. Algemene regel volgens hun.

Goed, dat was dus 2 min heen en weer geyell --> kick rogues --> (bevriende) warrior = happy warrior !

Mijn vraag nu, klopt dat verhaal van die rogues? Is dat een gangbare regel ? Epic = G 4 everyone?
jammer dat het een N was voor de warrior als het GEEN bind on pickup is rolt bij ons iedereen, als ie bind on pickup was dan gebruik je inderdaad need en greed. Die epic is net zoveel waard voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik had een vraagje, hoe zit het precies met een dire maul tribute run. Ik heb begrepen dat je er mats voor nodig hebt om een boss voor de gek te houden zodat je die niet hoeft te verslaan. Verder heb ik de crescent key dankzij een run in east. Kan iemand me uitleggen hoe ik aan de mats komt en of er verder nog relevante zaken zijn waar je rekening mee moet houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
MantaMania schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:44:
[...]

jammer dat het een N was voor de warrior als het GEEN bind on pickup is rolt bij ons iedereen, als ie bind on pickup was dan gebruik je inderdaad need en greed. Die epic is net zoveel waard voor iedereen.
Mee eens, als het verkoopbaar is, dan doe je dat zo, maar je kan natuurlijk een uitzondering maken, gebeurt meestal wel in guilds of met vrienden. Of je verdeeld gewoon de opbrengst van de verkoop onder de group members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DarkShadow schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:44:
Ik had een vraagje, hoe zit het precies met een dire maul tribute run. Ik heb begrepen dat je er mats voor nodig hebt om een boss voor de gek te houden zodat je die niet hoeft te verslaan. Verder heb ik de crescent key dankzij een run in east. Kan iemand me uitleggen hoe ik aan de mats komt en of er verder nog relevante zaken zijn waar je rekening mee moet houden..
10 rugged leather, 4 bolts of runecloth, 2 rune threads en Ogre Tannin voor de Ogre suit om hem voor de gek te houden (ogre tannin vind je in DM North)

1 thorium widget en 1 frost oil om de freeze trap te zetten voor een guard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 13:07
Crowmeister schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:18:
Hmm het ziet er naar uit dat de patch morgen in de US released. Dat is wel even goed nieuws dacht ik
Erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 10:10

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Tranzity schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:50:
[...]

Divine Favor vind ik toch wel een must als je wat punten stop in Holy.
Divine Favor in combinatie met illumination is een nog grotere must als je talentpoints in holy gaat gooien :)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Voor warriors ja, maar als je ziet wat de patch nog meer heeft. AB, ZG, Druid Buffs > Warrior Nerf IMHO

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Hans.Solo schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:52:
[...]

Divine Favor in combinatie met illumination is een nog grotere must als je talentpoints in holy gaat gooien :)
DF komt na Illumination, mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ik hoop dat Blizzard stiekem een nieuwe trinket voor ons in BWL heeft gestopt met de nieuwe patch.

[Trinket of Unnerfing]
Increases the defense-value gained from items by 33%.

:P

Ik kijk wel naar de nieuwe patch uit, leuke viswedstrijd etc (moet nog wel m'n fishing levelen ;( ), ZG etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

het is niet alleen improved laying on hands he?
De belangrijkste punten in die talent is dat je Devine Intervention 40 minuten duurt. LOH gebruik ik echt alleen als mijn mana al op is, en de tank een dikke heal nodig heeft.

Devine intervention gebruik ik een stuk vaker dan LoH en dan is 2 puntjes erin erg netjes. (bijna net zo lang als SS ;) )

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Crowmeister schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:53:
[...]

Voor warriors ja, maar als je ziet wat de patch nog meer heeft. AB, ZG, Druid Buffs > Warrior Nerf IMHO
Je speelt geen warrior dus het zal je niet boeien nee. Mij wel vanwege tijd en geld die ik erin gestoken heb.

En ZG is inderdaad leuke toevoeging. AB niet, op mijn server zijn maar 2 echte horde pvp guilds en die 1337 en spelen dus alleen WSG. AV heeft zover ik weet exact 4 keer gedraaid waarvan 2 maal op afspraak. Dus AB gaat voor mij echt heel weinig aan WoW toevoegen.

Wordt in 1.7 trouwens ook druid/shaman travelform generfed in WSG? Dat zou namelijk wel eens tijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kEv4h schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:03:
Ik hoop dat Blizzard stiekem een nieuwe trinket voor ons in BWL heeft gestopt met de nieuwe patch.

[Trinket of Unnerfing]

Ik kijk wel naar de nieuwe patch uit, leuke viswedstrijd etc (moet nog wel m'n fishing levelen ;( ), ZG etc :)
Komende patch gaan PVE warriors respeccen naar 51 fishing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Anoniem: 114195 schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:41:
[...]
Ik zou even HEEEEEEL goed opletten wat voor totems je nou hebt. Als Shaman heb je namelijk gewoon 4 totems nodig, en die moet je altijd in je tas hebben zitten anders kun je je spells niet gebruiken! Je zou er een van Earth, Fire, Water en Air elk moeten hebben.
Je hebt helemaal gelijk....het is Earth & Fire 8)

Kan ik die Water & Air al ergens halen, ben nu lvl 20.......

[Edit] Gevonden!

http://www.thottbot.com/?q=1444

[ Voor 6% gewijzigd door Pedr0 op 12-09-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:07:
[...]
Je speelt geen warrior dus het zal je niet boeien nee. Mij wel vanwege tijd en geld die ik erin gestoken heb.

En ZG is inderdaad leuke toevoeging. AB niet, op mijn server zijn maar 2 echte horde pvp guilds en die 1337 en spelen dus alleen WSG. AV heeft zover ik weet exact 4 keer gedraaid waarvan 2 maal op afspraak. Dus AB gaat voor mij echt heel weinig aan WoW toevoegen.

Wordt in 1.7 trouwens ook druid/shaman travelform generfed in WSG? Dat zou namelijk wel eens tijd worden.
AB is geloof ik 20vs20, zou best te doen moeten zijn dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

[...]

Uh.. ik speel wel een warrior hoor. Check sig. Maar ik heb idd niet de tijd er in gestoken zoals jou, om allemaal def gear te fixen, ben ook pas level 51. Hoe dan ook die patch kan je niet tegenhouden en ik vind extra content altijd een goede adition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Mensen ik heb echt even jullie hulp nodig...ik heb al verschillende Addons geinstalleerd echter krijg ik MapNotes niet aan de praat.

Er staat dat hij aanstaan (in AddonsMenu), maar moet ik deze starten met een commando ofzo? Ik zie namelijk helemaal geen verschil/aanvulling qua interface? Ik kan hier niets over vinden.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:44:
[...]

Ik vind in principe dat je een need bij een BoE (wat voor kleur dan ook) item moet aanhouden, vooropgesteld dat het item dan ook on the spot geequipped wordt. Ik heb zelf ook de Wall of the Dead nu, uitstekend warriorshieldje totdat m'n Deflector eindelijk es dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Pedr0 schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:27:
Mensen ik heb echt even jullie hulp nodig...ik heb al verschillende Addons geinstalleerd echter krijg ik MapNotes niet aan de praat.

Er staat dat hij aanstaan (in AddonsMenu), maar moet ik deze starten met een commando ofzo? Ik zie namelijk helemaal geen verschil/aanvulling qua interface? Ik kan hier niets over vinden.... 8)7
Volgens mij zie je voor MapNotes ook niets, totdat je ook echt een mapnote aanmaakt (door 2 keer te klikken op een willekeurige plek in je map geloof ik)
Maar ik kan me vergissen, lang geleden dat ik MapNotes heb gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:04:
[...]het is niet alleen improved laying on hands he?
De belangrijkste punten in die talent is dat je Devine Intervention 40 minuten duurt. LOH gebruik ik echt alleen als mijn mana al op is, en de tank een dikke heal nodig heeft.

Devine intervention gebruik ik een stuk vaker dan LoH en dan is 2 puntjes erin erg netjes. (bijna net zo lang als SS ;) )
Allebei gebruik ik in noodgevallen, maar als je in een instance bent .... en daar doe je gemiddeld wel langer dan 1 uur over .... dus is het wel handig als je ipv 1 keer, 2 of zelfs 3-4 keer LoH / DI kunt gebruiken om de situatie uit de problemen te helpen. Erg handige skills vind ik zelf.

Ik vind wel dat er iets verzonnen moet worden voor als er 2 healers in een groep zit .... er moet aangegeven kunnen worden wie wie staat te healen, dus als je A healt, moet er in beeld komen te staan <paladin> healt <A> of zoiets. Van de week een paar keer dubbel lopen healen, beetje zonde. Soms ook het tegenovergestelde, dat beiden tegelijktijd cancellen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Anoniem: 86074 schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:35:
[...]
Ik vind wel dat er iets verzonnen moet worden voor als er 2 healers in een groep zit .... er moet aangegeven kunnen worden wie wie staat te healen, dus als je A healt, moet er in beeld komen te staan <paladin> healt <A> of zoiets. Van de week een paar keer dubbel lopen healen, beetje zonde. Soms ook het tegenovergestelde, dat beiden tegelijktijd cancellen ....
Je kunt het zelf ook afspreken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Voor Druids is shapeshiften een van de sterke punten van hun class, dus dat nerfen zou een beetje overkill zijn. Ze zijn inderdaad moeilijk te stoppen/snaren, maar offensief zijn ze niet sterk en in casterform zijn ze echt snel dood. Ik heb persoonlijk meer problemen met de volle 20 seconden root terwijl 3/4 van m'n health weggemoonfired wordt, break-on-damage is echt een lachertje soms.

Voor Shaman travelform zijn zo onnoemelijk veel counters dat er echt geen nerf nodig is. Casttime, dispellable, snareable, stunnable etc.

Ik speel zelf nu ook Warrior, heb m als alt naar lvl 60 gekregen en de class bevalt me erg. PvP set en Tankset al redelijk bij elkaar, nog even kijken of ik voor een Reaper spaar of dat ik gelijk voor MC/ZG wapens ga ;p

AB is een erg leuke BG btw, eindelijk meer gericht op directe defend-and-hold pvp ipv zerg vs npc zoals AV en heen en weer rennen en pvp ontwijken zoals in WSG.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 12-09-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 86074 schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:35:
[...]

Een beetje mod voor healers doet dat automatisch. Scheelt een hoop frustatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Crowmeister schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:24:
[...]

Uh.. ik speel wel een warrior hoor. Check sig. Maar ik heb idd niet de tijd er in gestoken zoals jou, om allemaal def gear te fixen, ben ook pas level 51. Hoe dan ook die patch kan je niet tegenhouden en ik vind extra content altijd een goede adition
Extra content ala . ... maar de defense nerf, en de weapon switch nerf!!! (combat stance naar def stance)

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:40

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 26351 schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:41:
[...]

Een beetje mod voor healers doet dat automatisch. Scheelt een hoop frustatie :)
Enige solide oplossing is hier het gebruik van CTraid-assist waar je een treshold instelt.
Ik heb daar me treshold op 90% staan voor flashheals, meaning dat als het target 90%+ hp heeft wordt me heal afgebroken, daaronder wordt me heal geallowed.

Als je gaat werken met announcements en yells en partyscreams dan wens ik je veel succes in MC met 10-15 healers :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Anoniem: 114195 schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:40:
[...]

Voor Druids is shapeshiften een van de sterke punten van hun class, dus dat nerfen zou een beetje overkill zijn. Ze zijn inderdaad moeilijk te stoppen/snaren, maar offensief zijn ze niet sterk en in casterform zijn ze echt snel dood. Ik heb persoonlijk meer problemen met de volle 20 seconden root terwijl 3/4 van m'n health weggemoonfired wordt, break-on-damage is echt een lachertje soms.

Voor Shaman travelform zijn zo onnoemelijk veel counters dat er echt geen nerf nodig is. Casttime, dispellable, snareable, stunnable etc.

Ik speel zelf nu ook Warrior, heb m als alt naar lvl 60 gekregen en de class bevalt me erg. PvP set en Tankset al redelijk bij elkaar, nog even kijken of ik voor een Reaper spaar of dat ik gelijk voor MC/ZG wapens ga ;p

AB is een erg leuke BG btw, eindelijk meer gericht op directe defend-and-hold pvp ipv zerg vs npc zoals AV en heen en weer rennen en pvp ontwijken zoals in WSG.
Eehm roots is niet altijd break-on-damage hoor:
'Damage caused may interrupt the effect'

Shamans zijn toch al overpowered, dus idd geen nerf nodig :P
Daarnaast geld snareable en stunnable voor druid travelform ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Muppet schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:53:
[...]

Extra content ala . ... maar de defense nerf, en de weapon switch nerf!!! (combat stance naar def stance)
Daar ben ik het ook echt mee eens, die nerfs fubar-en de warrior. Maar die extra content maakt echt veel goed voor mij persoonlijk.
reddevil schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:58:
[...]

Uhm een druid is na 2 seconden weer good-to-go. Dus die houd je niet zo snel tegen

[ Voor 28% gewijzigd door Crowmeister op 12-09-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351 schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:41:
[...]Een beetje mod voor healers doet dat automatisch. Scheelt een hoop frustatie :)
Inderdaad, maarik draai liever geen mods .... zo moeilijk is het niet, zit in Guildwars ook. Als je een spell/skill uberhaupt gebruikt, kun je met een redelijk simpele knoppen combo dit tonen aan de rest van de party.

Je kunt zeker afspraken maken, dat is wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
On_E schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:48:
[...]

10 rugged leather, 4 bolts of runecloth, 2 rune threads en Ogre Tannin voor de Ogre suit om hem voor de gek te houden (ogre tannin vind je in DM North)

1 thorium widget en 1 frost oil om de freeze trap te zetten voor een guard.
tnx, de ogre tannin vind je dus sowieso tijdens de run, en de suit kan je dan ook in elkaar zetten?
En ik ben hunter, kan je niet een normale freeze trap zetten? En als je die mats hebt, hoe maak je de trap dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

DarkShadow schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:00:
[...]

tnx, de ogre tannin vind je dus sowieso tijdens de run, en de suit kan je dan ook in elkaar zetten?
En ik ben hunter, kan je niet een normale freeze trap zetten? En als je die mats hebt, hoe maak je de trap dan?
Gebruik gewoon de trap, en als je de oil hebt set de trap, en stap die knakker er zo in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Ryceck schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:53:
[...]

Enige solide oplossing is hier het gebruik van CTraid-assist waar je een treshold instelt.
Ik heb daar me treshold op 90% staan voor flashheals, meaning dat als het target 90%+ hp heeft wordt me heal afgebroken, daaronder wordt me heal geallowed.

Als je gaat werken met announcements en yells en partyscreams dan wens ik je veel succes in MC met 10-15 healers :P
Ik heb ook de tresholds voor m'n healing touch en regrowth op 90% staan... welke dr00d hier gebruikt nog meer de ctra tresholds en wat zijn je waardes??? Daarnaast, welke ranks gebruik je voor beide spells meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DarkShadow schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:00:
[...]

De suit kan iedereen in elkaar zetten zolang je de mats hebt, gewoon de quest ophalen naast de guard die je gaat freezen, dan ogre tannin boven halen en terug naar questgiver die de suit voor je maakt.

Gewone freeze trap werk niet nee, je kunt gewoon naar de kapotte trap lopen, aanklikken, quest completen (als je die 2 mats hebt)

En vergeet niet : geen bosses doodmaken, alleen de king ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 114195 schreef op maandag 12 september 2005 @ 10:52:
Haha, wij ook gedaan. De hele questline verkopen voor 750g, dus die hunter mocht meedoen vs Majordomo en Onyxia totdat hij Leaf en Black Dragon Sinew had. .
Dus hij mocht 750 gold betalen voor een plaatsje in de raid? Leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm dan alleen de king, is natuurlijk wel lekker snel, maar je mist veel andere mooie drop en het kost je dure mats. Denk dat ik dan net zo lief gewoon alle bosses doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

kEv4h schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:03:

[Trinket of Unnerfing]

Dan ga je toch wel iets meer dan 33% nodig hebben :P

100 - 33% = 66,6
66.6 + 33% /= 100 ;)

Enneh, Kaap, niet zeiken over de "tijd" die je in je warrior gestoken hebt, want jij hebt je char gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
[...]

waar haal je die weaponswitch nerf vandaan? als ik het dus goed begrijp kan je in een gevecht niet meer stance switchen???? of niet meer bijv 2h naar 1h+shield switchen?

edit:
ik zie hem al: Switching weapons in combat triggers a 1 second global cooldown for all abilities for rogues and a 1.5 second global cooldown for everyone else.

[ Voor 18% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 12-09-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Christ, als je daar niet tegen kunt, moet je gewoon geen MMORPGs spelen. MM Hunters hebben ook een flinke nerf te pakken gekregen (20% damage reductie bij crits), en alle MM hunters die voor crit gear aan 't sparen zijn geweest merken dat ook flink. Warriors zijn echt de enige niet.

En daarnaast is +def gear nog steeds hardstikke nuttig. Je bent alleen niet meer min of meer onkwetsbaar. Cry me a river zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:21:
[...]

Dan ga je toch wel iets meer dan 33% nodig hebben :P

100 - 33% = 66,6
Oh? Is dat zo?
Ik geloof dat je toch maar eens terug naar school moet Thalan ;)
DarkShadow schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:18:
hmm dan alleen de king, is natuurlijk wel lekker snel, maar je mist veel andere mooie drop en het kost je dure mats. Denk dat ik dan net zo lief gewoon alle bosses doe.
Met een Tribute spawned er nadat je de baas hebt gesloopt een Tribute chest, elke Guard die is niet afgemaakt stopt wat in die chest.
Dus hoe minder guards je sloopt hoe meer loot er in die chest zit ;)

[ Voor 47% gewijzigd door bcd87 op 12-09-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:40

Ryceck

Constants and Variables

DarkShadow schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:18:
Probleem alleen is dat je sommige items zoals de Rod of the oge Magi en de Tarnished Elven ring alleen op tribute runs kunt krijgen :)
En alle andere bosses daar btw droppen over het algemeen crap (vaak BoP greens en als je mazzel hebt droppen ze een BoP blauwtje)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
kEv4h schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:30:
Oh? Is dat zo?
100%-33.3% = 66.6%

66% + 33% = 87,8%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:21:Enneh, Kaap, niet zeiken over de "tijd" die je in je warrior gestoken hebt, want jij hebt je char gekocht.
Hij droeg alleen groene gear, sinds hij van mij is heeft ie alleen blue en epics en die zijn toch echt door raids en AH gekomen :+

By the way, niet gekocht, geruild voor mijn level 60 rogue.

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-09-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

kEv4h schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:30:
[...]

Oh? Is dat zo?
Hydra schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:33:
[...]

100%-33.3% = 66.6%

66% + 33% = 87,8%
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Kaap schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:38:
[...]
Hij droeg alleen groene gear, sinds hij van mij is heeft ie alleen blue en epics en die zijn toch echt door raids en AH gekomen :+
Had je misschien beter een paarse warrior kunnen kopen dan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Cyrus-The-Virus schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:23:
[...]

waar haal je die weaponswitch nerf vandaan? als ik het dus goed begrijp kan je in een gevecht niet meer stance switchen???? of niet meer bijv 2h naar 1h+shield switchen?

edit:
ik zie hem al: Switching weapons in combat triggers a 1 second global cooldown for all abilities for rogues and a 1.5 second global cooldown for everyone else.
Nee op verzoek van de community die baalt vaan rogues die openen met ambush en vervolgens switchen naar swords zijn er op het equippen van wapens cooldowns gekomen. Als je dus switched van wapens moet je 1.5 seconden wachten eer je verder kan vechten. Rogues krijgen een cooldown van 1 seconden. Dat snap ik dan weer niet he! Rogue die switched van daggers naar swords moet IMHO net zolang wachten als een warrior die van shield/sword switched naar 2H voor overpower. :P

Totaal overbodige nerf maar zoals bij alle mmorpg's geldt, waar mensen zeuren, gaan developers nerfen.

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-09-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:42:
[...]

Had je misschien beter een paarse warrior kunnen kopen dan :')
By the way, niet gekocht, geruild voor mijn level 60 rogue. Had hem verkocht en de volgende dag bood die gast zijn 60 warrior aan omdat hij die rogue wel heel tof vondt. Dus ik dat geld teruggestort en hij die account gegeven. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Kaap schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:44:
[...]
By the way, niet gekocht, geruild voor mijn level 60 rogue. Had hem verkocht en de volgende dag bood die gast zijn 60 warrior aan omdat hij die rogue wel heel tof vondt. Dus ik dat geld teruggestort en hij die account gegeven. 8)
Nog steeds nogal jammer, echte mensen spelen zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:43:
[...]
Nee op verzoek van de community die baalt vaan rogues die openen met ambush en vervolgens switchen naar swords zijn er op het equippen van wapens cooldowns gekomen. Als je dus switched van wapens moet je 1.5 seconden wachten eer je verder kan vechten. Rogues krijgen een cooldown van 1 seconden.

Totaal overbodige nerf maar zoals bij alle mmorpg's geldt, waar mensen zeuren, gaan developers nerfen.
Volgens mij maakt die ene sec bijna niets uit alleen tegen non-humanoids wel denk ik.
In deze seconden krijg ik namelijk energy, die kreeg ik voorheen een sec later, nu spam ik dus na die ene seconde heel snel 2 sinister strikes ipv iets verder uit elkaar.
Eventueel zou ik Ambush-Gouge-Swap-SS kunnen doen om die seconde te niet te doen.
Tegen Non-Humanoids werkt gouge niet altijd.

[ Voor 3% gewijzigd door itsme op 12-09-2005 13:48 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

Inmiddels op een haar na lvl 60 en wil ook wel naar de hogere instances.

Nu zit ik in een kleine guild met wel 3 hele lvl 60 gasten (maten van me)
Ik begrijp dat eigenlijk meestal alleen guilds MC runnen. Hoe kom ik daar nu eens binnen ?
Voor zover ik begrijp vergt het best veel tactics om erdoor te komen allemaal. Hierdoor heb ik eigenlijk het idee dat er niet veel mensen zijn die net als bij strat "ff" een MC run doen.

Wat is jullie ervaring en wat zou ik het beste kunnen doen?
reddevil schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:46:
[...]

Kopen (of ruilen whatever) vind ik ook niet echt oke... Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik ben best trots op mijn lockie en ken echt letterlijk alle ins en outs van mijn eigen karakter

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 12-09-2005 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

reddevil schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:58:
[...]
Shamans zijn toch al overpowered, dus idd geen nerf nodig :P
Maar het verschil is dat een druid met een snare instant switched naar normale vorm, dan instant switched naar travel form en zijn snare is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
reddevil schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:46:
[...]

Na 3 chars tm level 60 (2 USA, 1 EU) ben ik het levelen wel beu in WoW. Ik vind ruilen, verkopen/kopen geen probleem.

Maar goed, laten we hier de discussie alvast eindigen. Er zijn voor en tegenstanders van het ruilen, kopen en verkopen van accounts. Ik ben voor en iemand anders zal tegen zijn. Laten we nou aub daar geen flamewar over beginnen.

[ Voor 48% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-09-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 6104 schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:50:
Inmiddels op een haar na lvl 60 en wil ook wel naar de hogere instances.

Nu zit ik in een kleine guild met wel 3 hele lvl 60 gasten (maten van me)
Ik begrijp dat eigenlijk meestal alleen guilds MC runnen. Hoe kom ik daar nu eens binnen ?
Voor zover ik begrijp vergt het best veel tactics om erdoor te komen allemaal. Hierdoor heb ik eigenlijk het idee dat er niet veel mensen zijn die net als bij strat "ff" een MC run doen.

Wat is jullie ervaring en wat zou ik het beste kunnen doen?
Grote guild joinen, het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Hydra schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:30:
[...]

Christ, als je daar niet tegen kunt, moet je gewoon geen MMORPGs spelen. MM Hunters hebben ook een flinke nerf te pakken gekregen (20% damage reductie bij crits), en alle MM hunters die voor crit gear aan 't sparen zijn geweest merken dat ook flink. Warriors zijn echt de enige niet.

En daarnaast is +def gear nog steeds hardstikke nuttig. Je bent alleen niet meer min of meer onkwetsbaar. Cry me a river zeg.
nerf flame wars!!

kan jij ook eens niet blazen zeg!! Wie heeft het over niet tegen kunnen. Ik kan gewoon nog slapen hoor!

Maar bedoel Warriors zijn al ontzettend generfed sinds beta (deel terecht) maar enige waar wij echt van kunnen winnen zijn rogues. Maar om nu 1,5 sec te w88 voor een dikke overpower en dan weer 1,5 sec te w88 voor een disarm ... no thnx.

M.a.w.in duels ben je nu afhankelijk van 1 stance bar!!

Daarnaast ook nog eens generfed in PvE!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 97943 schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:51:
[...]

Maar het verschil is dat een druid met een snare instant switched naar normale vorm, dan instant switched naar travel form en zijn snare is weg.
Probleem in WSG is ook vaak dat je travelform wel kan counteren met dispel ofzo, moet je wel net die class in de buurt hebben. Ik als warrior of een rogue kan het eigenlijk wel shaken om een travelform class te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

What the fuck?!

Ben lekker aan het spelen, opeens [SERVER]Shutdown in 15:00. Naja, okee, ik typ "Eek!" in de guildchat en het volgende moment staat er [SERVER]Shutdown in 0:01 en word ik eraf gesmeten. Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86904

GVD!!!! Zit ik midde in een dungeon met mn guild groepje knalt de server er uit!! Lekker dan vrijemiddag zal wel naar de klote zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Anoniem: 143011 schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:08:
What the fuck?!

Ben lekker aan het spelen, opeens [SERVER]Shutdown in 15:00. Naja, okee, ik typ "Eek!" in de guildchat en het volgende moment staat er [SERVER]Shutdown in 0:01 en word ik eraf gesmeten. Wtf?
Dat komt omdat je "Eek!" typte denk ik. Daarmee heb je de server laten crashen :(
Maar serieus.. "wtf"? Lijkt me verder duidelijk zat... hij moest ietsje eerder down. En nu geduld hebben en als het lang duurt even achter de pc vandaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Sta voor de baas in SM Cath, word warrior opeens disconnected, en 5 minuten later bevriesd het hele spel, zal dus wel dood zijn als de server weer up is, lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 09:17

Remi

Moo!

Ik zag niet eens server shutdown het spel was gewoon in 1 keer weg. En dan zit je net in Maraudon. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-06 14:50
Ik zag wel over een opmerking van server down 00:05 maar in 1x zag ik ook 1 en ik was weg
damm net met mijn guild in BFD grrrrr...

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102372

Jah joh ik stond voor de king of ironforge en wou net met hem praten en ging de server eruit OMGOMGOMGOGM!!! !!!!1!1!1

k... /sarcasm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 143011 schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:08:
What the fuck?!

silvermoon?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

stormrage is ook down - maar liever nu dan vanavond in mc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
waarschijnelijk alle europese servers
waaronder shadow moon :'(

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Alle servers liggen eruit als ik het goed zie. Kan helemaal niet meer inloggen op het moment. En de site is ook onbereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
bron WOW

hier het bericht:

ello,

We are aware that the following realms are currently unavailable:

Bloodfeather
Darksorrow
Earthen Ring
Frostwhisper
Haumarush
Hellscream
Kor'gall
Lightning's Blade
Ragnaros
Ravencrest
Runetotem
Shadow Moon
Shadowsong
Shattered Hand
Silvermoon
Skullcrusher
Spinebreaker
Stormrage
Stormreaver
Sylvanas
Terenas
The Maelstrom
Thunderhorn
Turalyon
Vashj

We are working to restore play as soon as possible. We sincerely apologise for the inconvenience.

We have no ETA at this time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Anoniem: 97943 schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:51:
[...]

Sja, maar een shaman is toch al overpowered as hell, dus mag een druid ook is een voordeel hebben ;)

btw, is je warrior nou al 60? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154700

Lekker dat die website van ze het ook nooit doet als die server down is :P zitten ze op dezelfde server ofzo...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 154700 op 12-09-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
de forum is nog wel bereikbaar hier de URL http://forums-en.wow-euro...x?fn=wow-server-status-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-06 22:29
En ook Stormscale ligt er uit.. staat niet op het lijstje wat net gegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154700

Thanks kunnen we t ook ff volgen :) Dragonmaw ligt ook plat btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 09:22

Wub

Sjoan schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:30:
En ook Stormscale ligt er uit.. staat niet op het lijstje wat net gegeven is.
Zelfde voor Burning legion, denk dat alle servers er nu uitzijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129603

ok, WOW stelde mij meteen voor om van realm te veranderen, ik had een lvl 28 op runetotem, ik zit nu op een andere, als ik nu terug van realm verander als runetotem terug up & running is heb ik dan men lvl 28 terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
de duitse liggener ook uit want ik heb een caracter op aman thol staan (spelfout) maar die staat ook niet tussen de ralm list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
ja je krijgt alles terug als de ralm weer up&running is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129603

Oef :9 ik dacht dat ik alles kwijt was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
ze zetten je volgens mij express over naar de ralm list om te voorkomen dat de login server van je eigen ralm onderuit gaat (i.v.m. login verzoek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:24
Ja leuk,net bezig met de princess te killen in maraudon klapt die server er uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wub schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:33:
[...]

Zelfde voor Burning legion, denk dat alle servers er nu uitzijn.
Ik speel lekker anders op Burning Legion :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
lol volgends mij in nog geen half uur tijd
12/09 - Realms Unavailable GameMasterThis is a Blizzard representative 0 2,675 (dit laatste de views) :o

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.