Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.196 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Ik ben de laatste tijd vooral bezig met mijn Rogue op Darksorrow, en het valt me echt op hoeveel moeite ik heb met 1 add.

Met mijn warlock kon ik op laag lvl al zeker 2 mobs tegelijk aan, misschien zelfs 3, maar als ik met mijn rogue per ongeluk 1 mob extra op me af krijg ben ik bijna altijd de lul.

Verder was ik in Westfall aan het questen gisteren, komen er 2 lvl ?? Horde spelers iedereen doodmaken daar, /golfclap.

Maar goed, bijna lvl 16 :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:28:
Okay we willen dus 1.5 level rested, 1.5 bonus op honour voor drie dagen en een week gratis spelen? Lijkt me een redelijk eis aan blizzard, nu nog het voor elkaar krijgen :)
Is dat 1.5 rested lvl zeker? Of is dat maar een roddel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomSmit82 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:43:
[...]

Gisteravond had ik anders op zenedar ook last van lag tussen de 300-1000 latency. Maar goed dat valt dan nog mee als je de latency op Al'Akir bekijkt :P
Oh, nou mijn latency ligt wel iets hoger nu, maar niet zo hoog als bij jouw. Die van mij ligt nu zo rond de 180-200, maar daar valt nog wel mee te spelen hoor. Ik bedoel er is inmiddels op Zenedar ook al een que als je na 19.00 in logt, dus meer spelers = meer latency in mijn beleving.

lactency van over de 200 heb ik alleen gehad voor dat dat spoed onderhoud gedaan was.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 11:58 . Reden: Hele zinnen in je hoofd, halve zinnen op "papier" ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:22:
[...]

Als je weet hoe er wordt berekend hoeveel je in je rank stijgt/daalt, dan zou je weten dat 1.5*CP voor iedereen die week niets uitmaakt :P

Dat wordt namelijk berekend over hoeveel CP er die week totaal is geweest, dus als iedereen 1.5*CP krijgt blijven die verhoudingen tussen spelers gewoon hetzelfde en zullen de dalingen/stijgingen in je rank hetzelfde blijven.
Ja klopt ... laat de berekening dan meenemen hoeveel tijd je percentueel /pvp-flagged bent ( PvE servers dan ). Dat zijn er alweer een heel stuk minder. Of hoeveel % van je tijd je in WSG uithangt ...
Knappe koppen (*kuch*) bij Blizzard kunnen vast wel wat moois verzinnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar 1.5level rested XP vind ik op wat voor manier geen enkele compensatie (niet in de laatste plaats omdat ik al level 60 ben).

Door school en andere dingen kan ik meestal alleen savonds spelen, een betere oplossing zou het smijten met gratis dagen zijn, het is nu al sinds vorige week donderdag (hoewel het gisteren op Bladefist al weer een stuk acceptabeler was), dus een weekje extra lijkt me wel handig ;)

Op deze manier komen we als guild natuurlijk nooit in MC terecht ;)

Gisteren hebben we dus maar een 15-man UBRS gedaan... Maakte alleen een foutje, ik had per ongeluk een spectator getarget (in de arena waar je tegen Rend moet vechten) en er een arcane misille op af geschoten :o, een paar tellen later ging het hek open en werden we FLINK gewiped, gelukkig konden de meeste er wel om lachen (ik dan iets minder hard). :7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin vanaf morgen na een paar maandjes WoW-pauze op Darkspear US aan de horde kant. Ik denk dat de latency daar in vergelijking met de EU servers nog vrij aantrekkelijk is.

Nu zit ik dus te denken over welke class ik wil gaan spelen. Het liefst niet iemand die afhankelijk is van mana en mana regen. Uit mijn ervaring kon een druid aan 1 stuk door grinden zonder pauze omdat in principe mana nooit opraakt. Hoe zit dat bijvoorbeeld met de Shaman? Ik wil nl. niet meer de downtime die ik op mijn mage had. De taak van de shaman in een raid party is me ook wat onduidelijk. Misschien toch maar een warrior of druid doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:44:
Ik begin vanaf morgen na een paar maandjes WoW-pauze op Darkspear US aan de horde kant. Ik denk dat de latency daar in vergelijking met de EU servers nog vrij aantrekkelijk is.

Nu zit ik dus te denken over welke class ik wil gaan spelen. Het liefst niet iemand die afhankelijk is van mana en mana regen. Uit mijn ervaring kon een druid aan 1 stuk door grinden zonder pauze omdat in principe mana nooit opraakt. Hoe zit dat bijvoorbeeld met de Shaman? Ik wil nl. niet meer de downtime die ik op mijn mage had. De taak van de shaman in een raid party is me ook wat onduidelijk. Misschien toch maar een warrior of druid doen.
Shaman is veel downtime, vooral solo. Je blaast al snel 50% van je mana weg. In raid's ligt het er maar aan wat je taak is, in mijn geval is dat 2nd-airy healer en een beetje offtanken bij King Gortek's vriendje bijvoorbeeld.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Warlock = vrijwel geen tot helemaal geen downtime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is warlock inmiddels veranderd? Die soulstones in combinatie met fire spells waren toch een probleem? Dat weerhield me er van om een warlock te rollen, maar ik weet sowieso niet of ik weer een volledig caster wil gaan gebruiken. Deze keer liever geen squishy (dus in ieder geval mail armor, of dire bear form :) )

Waar haalt een shaman solo zijn mana vandaan dan? Net als een priest de mages lastig vallen, of altijd group grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:05:
is warlock inmiddels veranderd? Die soulstones in combinatie met fire spells waren toch een probleem? Dat weerhield me er van om een warlock te rollen, maar ik weet sowieso niet of ik weer een volledig caster wil gaan gebruiken. Deze keer liever geen squishy (dus in ieder geval mail armor, of dire bear form :) )

Waar haalt een shaman solo zijn mana vandaan dan? Net als een priest de mages lastig vallen, of altijd group grinden?
Soulstones in combinatie met firespells ?

Ik denk dat je de bug met de firestone bedoelt, maar wie gebruikt er in hemelsnaam de firestone.

Maar als je geen squishy wilt houdt het op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik doel in het algemeen eigenlijk gewoon op het feit dat je met een warlock zo afhankelijk bent van soulstones. Ik heb niet zo'n zin om soulstones te gaan 'grinden'. Ik vind grinden voor xp al erg genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Two Days Compensation
06/09/2005
Solving the network latency that some players are currently experiencing is our number 1 priority, and engineers at our European and US HQs are working diligently to identify the reason and eradicate the problem.

Despite the replacement of a part of our equipment last Friday evening a small group of players are still reporting latency but we have found no evidence that our hardware/software or our network is the reason for this. We suspect that it might be related to specific third party ISPs' network and this is currently being investigated with our partners.

Whatever the source of the problem, even if not related to our own operations, we would like you to enjoy your gameplay and therefore we have decided to extend 2 days compensation to all our customers in Europe. This will be implemented within a week from today.

Meanwhile our engineers will continue working on this high priority issue and we will update you as soon as we have more information.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:23:
Two Days Compensation
06/09/2005
Solving the network latency that some players are currently experiencing is our number 1 priority, and engineers at our European and US HQs are working diligently to identify the reason and eradicate the problem.

Despite the replacement of a part of our equipment last Friday evening a small group of players are still reporting latency but we have found no evidence that our hardware/software or our network is the reason for this. We suspect that it might be related to specific third party ISPs' network and this is currently being investigated with our partners.

Whatever the source of the problem, even if not related to our own operations, we would like you to enjoy your gameplay and therefore we have decided to extend 2 days compensation to all our customers in Europe. This will be implemented within a week from today.

Meanwhile our engineers will continue working on this high priority issue and we will update you as soon as we have more information.
_/-\o_

Zelfs ik, die nergens last van gehad heeft :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
[...]

_/-\o_

Zelfs ik, die nergens last van gehad heeft :P
En ik........ _/-\o_

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:19:
nou ik doel in het algemeen eigenlijk gewoon op het feit dat je met een warlock zo afhankelijk bent van soulstones. Ik heb niet zo'n zin om soulstones te gaan 'grinden'. Ik vind grinden voor xp al erg genoeg.
Soulshards bedoel je, tsja, daar krijg je pas last van als je lvl 60 bent.

En over die 2 dagen compensatie : :r

7 dagen onspeelbare server, maar 2 dagen compensatie en ook nog eens zeggen dat het maar ''a small group of people'' is die nog steeds lag heeft, terwijl er zeker 5 servers zijn waar IEDEREEN lag heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

sjah, bij ons kunnen we nu al 1.5 week weinig doen. misschien is het al wel langer.
De server waar ik op zit is Warsong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Warlocks zijn afhankelijk van Soul Shards, niet Soulstones. Soulstone doe je op een resser, shards gebruik je voor je warlock dingen. Soul Shards grind je ook niet echt, gewoon wanneer je mobs afmaakt kun je er nog een spell over heen gooien waardoor je een shard krijgt. Niet echt extra grind werk dus.

Shamans kunnen mages lastig vallen of naar een vendor toegaan en wat kopen. Zelfde voor alle caster op de mage na.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

On_E schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:26:
[...]

Soulshards bedoel je, tsja, daar krijg je pas last van als je lvl 60 bent.

En over die 2 dagen compensatie : :r

7 dagen onspeelbare server, maar 2 dagen compensatie en ook nog eens zeggen dat het maar ''a small group of people'' is die nog steeds lag heeft, terwijl er zeker 5 servers zijn waar IEDEREEN lag heeft...
Ach, ik ben er blij mee. Ik had van Blizzard eigenlijk alleen maar die 1.5 rested verwacht, en zoals ik op de vorige pagina zei zou ik het redelijker vinden als we een aantal dagen gratis krijgen. Nou, dat is gebeurd, dus ik ben blij :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd soul _shards_ bedoel ik. Hoe vervelend zijn die dan om te krijgen. Beschouwen lvl 60 warlocks dit als een groot probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:35:
idd soul _shards_ bedoel ik. Hoe vervelend zijn die dan om te krijgen. Beschouwen lvl 60 warlocks dit als een groot probleem?
Ik beschouw ze zeker als een probleem ja, want als ik bv. naar MC ga of wil gaan PvPen, dan ben ik verplicht naar Azshara bv. te gaan om daar een half uurtje lvl 48+ mobs te grinden voor die soulshards.

Tijdens het levellen heb je er niet zoveel last van aangezien je dan tijdens het questen/grinden je shards kan gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik neem aan dat ze ook verdwijnen als je uitlogt net als bij conjured water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:55:
ik neem aan dat ze ook verdwijnen als je uitlogt net als bij conjured water?
Nee, dat gelukkig niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Ff een technisch (account) vraagje. Als je een maand niet speelt (dus niet inlogd) wordt je account dan gecancelled? Kan namelijk niet meer op de website inloggen. (weet zeker dat mijn account tot oktober ging).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
MaDLiVe schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:01:
Ff een technisch (account) vraagje. Als je een maand niet speelt (dus niet inlogd) wordt je account dan gecancelled? Kan namelijk niet meer op de website inloggen. (weet zeker dat mijn account tot oktober ging).
Heeft daar niets mee te maken.
De account pagina is al langer niet goed bereikbaar (en misschien heeft 't er ook iets mee te maken dat er vandaag maintenance is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Op Al'Akir is iemand High Warlord geworden!

Afbeeldingslocatie: http://img376.imageshack.us/img376/5901/zune050lq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img376.imageshack.us/img376/872/zune046bc.jpg

Tis toch te gaaf of niet :)

Ik ben zelf alliance, en ben hem vaak tegengekomen in WG... zijn geen geintjes :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
MaDLiVe schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:01:
Ik geef je een schop als je probeert in te loggen op www.worldofwarcraft.com in plaats van wow-europe.com! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Tpn schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:28:
sjah, bij ons kunnen we nu al 1.5 week weinig doen. misschien is het al wel langer.
De server waar ik op zit is Warsong.
hier ook Warsong.
Gister een nieuwe MC run begonnen, zowel bij Lucifron als Magmadar, zeker 5 min staan wachten tot er een moment was dat de lag laag was om dan maar zo snel mogelijk er een eind aan te maken.
Bij maggie ging het 1 keer mis maar de beloning maakte een hoop goed :)

http://wow.allakhazam.com/profile.html?333828

Main char met Bow die magmadar gister voor me losliet. We waren met 3 hunters en was de enige met DKP, altijd lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

TomSmit82 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:10:
[...]

Ik geef je een schop als je probeert in te loggen op www.worldofwarcraft.com in plaats van wow-europe.com! :P
Lalalala :>

Zucht ik heb de game al sinds juli kom echter zelden aan spelen toe vandaar dat ik eeuwige noob blijf :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:35:
Ik ben lvl 58, je kan van mob tot 10 lvl's onder je niveau shards krijgen, dus als je even (als horde) bijvoorbeeld naar western plaqueland gaat, daar heb je een heel veld lvl 50+ mobs... 10 minuten werk. Daarbij heeft een beetje lock toch wel een aantal shards bij zich en je kan in instances ook shards halen of in Warsong. Ik ervaar het niet als probleem, je moet gewoon een klein beetje nadenken.

Ik gebruik geen shards (geen health/soul of whatever) als ik ze niet nodig heb, maar heb er wel altijd 5 op zak. Daarnaast heb ik voor het moment dat ik iets vergeten was een paar shards in de bank staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
MaDLiVe schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:21:
[...]
Lalalala :>
Zucht ik heb de game al sinds juli kom echter zelden aan spelen toe vandaar dat ik eeuwige noob blijf :P
*schop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

never mind, dacht dat je een lootlinkje had neergezet, niet gezien dat het je profile was :P

[ Voor 88% gewijzigd door Tpn op 07-09-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:22:
[...]

Ik ben lvl 58, je kan van mob tot 10 lvl's onder je niveau shards krijgen, dus als je even (als horde) bijvoorbeeld naar western plaqueland gaat, daar heb je een heel veld lvl 50+ mobs... 10 minuten werk. Daarbij heeft een beetje lock toch wel een aantal shards bij zich en je kan in instances ook shards halen of in Warsong. Ik ervaar het niet als probleem, je moet gewoon een klein beetje nadenken.

Ik gebruik geen shards (geen health/soul of whatever) als ik ze niet nodig heb, maar heb er wel altijd 5 op zak. Daarnaast heb ik voor het moment dat ik iets vergeten was een paar shards in de bank staan
Alsjeblieft zeg, ik ga echt niet in Warsong die gare Drain Soul staan channelen, dan laat ik de alliance weten : ''hier sta ik en ik kan niets terug doen dus kill me maar'' en ik help mijn team niet met de 80 dmg per 3 seconden die Drain Soul geloof ik doet.

Klein beetje nadenken, bah, je doet net alsof het dom is om te zeuren over soulshards, terwijl jij vast ook geen enkele reden kan bedenken waarom soulshards in het spel zitten.

''anders zijn warlocks overpowered'' hoor je vaak, dus een warlock met 40 soulshards in zijn bags is ook overpowered ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21

Warrior grinden is bijna geen downtime, als je maar genoeg bandages hebt :)

Druid grinden is niet mogelijk nu nog, 1.7 of 1.8 hopenlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ben met je eens dat eigenlijk het principe soulshards farmen best wel irritant en zeker vermoeiend is.
maar tevens vind ik dat het wel bij het hele principe van de warlock past.
Dan heb ik het over de duistere kant van de magie, de warlock gebruikt zielen van anderen om zijn eigen kunnen te verbeteren.

Met die logica horen warlocks dus souls te vangen om zichzelf beter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

reddevil schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:39:
[...]

Warrior grinden is bijna geen downtime, als je maar genoeg bandages hebt :)

Druid grinden is niet mogelijk nu nog, 1.7 of 1.8 hopenlijk wel
Daar ben ik achter gekomen een warrior blijft door gaan. Ik als Druid doe weinig dmg en gebruik veel mana en health. Ik doe over SM Graveyard ongeveer 50 minuten en een warrior 20 minuten. Dit scheelt een heel hoop.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:36:
[...]

Alsjeblieft zeg, ik ga echt niet in Warsong die gare Drain Soul staan channelen, dan laat ik de alliance weten : ''hier sta ik en ik kan niets terug doen dus kill me maar'' en ik help mijn team niet met de 80 dmg per 3 seconden die Drain Soul geloof ik doet.

Klein beetje nadenken, bah, je doet net alsof het dom is om te zeuren over soulshards, terwijl jij vast ook geen enkele reden kan bedenken waarom soulshards in het spel zitten.

''anders zijn warlocks overpowered'' hoor je vaak, dus een warlock met 40 soulshards in zijn bags is ook overpowered ? :D
Pilletje vergeten?? Geen idee waar je het over hebt. Als ik WG speel kan ik best bij de laatste hp's van de tegenstander een drain soul doen... niets bijzonders. Niemand heeft er last van en ik heb mijn soulshards

Ik doe helemaal niets, ik zeg alleen dat als je per definitie gewend bent om al je soulshard krachten aan te wenden dat je eerder zonder zit dan dat je bekijkt hoe je ze gebruikt. Dus ik zeg niet dat iets dom is, dat maak jij ervan.

En je hoeft niet zo'n toon aan te slaan over een hele normale post.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:47:
[...]

Pilletje vergeten?? Geen idee waar je het over hebt. Als ik WG speel kan ik best bij de laatste hp's van de tegenstander een drain soul doen... niets bijzonders. Niemand heeft er last van en ik heb mijn soulshards

Ik doe helemaal niets, ik zeg alleen dat als je per definitie gewend bent om al je soulshard krachten aan te wenden dat je eerder zonder zit dan dat je bekijkt hoe je ze gebruikt. Dus ik zeg niet dat iets dom is, dat maak jij ervan.

En je hoeft niet zo'n toon aan te slaan over een hele normale post.
Excuus, maar ik word altijd nogal pissed als mensen roepen dat soulshards niet vervelend zijn. :>

En dat jij drain soul in WSG gebruikt moet je zelf weten, ik heb het allang afgeleerd.

En die poster hierboven die zegt dat het bij de warlock class hoort, er is geen enkele andere class die verplicht moet farmen om al zijn abilities te kunnen gebruiken, en dat is gewoon niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:57:
[...]

Excuus, maar ik word altijd nogal pissed als mensen roepen dat soulshards niet vervelend zijn. :>

En dat jij drain soul in WSG gebruikt moet je zelf weten, ik heb het allang afgeleerd.

En die poster hierboven die zegt dat het bij de warlock class hoort, er is geen enkele andere class die verplicht moet farmen om al zijn abilities te kunnen gebruiken, en dat is gewoon niet leuk meer.
Aha, zo bedoeld. No harm done ;)
Voor het geval het niet duidelijk is, ik ben zelf ook lock. Het idd vervelend dat je soulshards moet hebben voor een aantal abilities, maar ik ervaar het niet zo als probleem in die zin dat ik feitelijk altijd zonder speel en zorg dat ik altijd genoeg bij me heb voor als ik iets nodig heb. Ik gebruik alleen shards als ik ook nieuwe kan maken.
En als ik een instance speel, dan wordt verwacht dat ik de healers/ressurecters soulstone en dat ik healthstones uitdeel, dus zorg ik dat ik idd met een stuk of 10-20 shards de instances inga en daarna ook nieuwe farm om het op een stabiel aantal te houden en heel goed kijk hoe ik eea gebruik.

En ik WG gebruik ik zelden soulshards eigenlijk, maar er iets niets wat mij tegenhoud om steeds net voor de laatste klap een drain soul te doen... overigens zie ik veel locks regelmatig shards maken in WG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

zo heeft iedere class zijn eigen nadelen he?
iedereen mist wel wat of vind dingen vervelend.

shit happens, als je je er zo over op wind post je nogmaals je ongenoegen op de wow fora.

en dat geen 1 andere class dat hoeft betekend nog niet dat het voor de warlocks ook niet meer hoeft.
Weet trouwens niet eens welke spell die soulshards allemaal gebruiken

summonen van een pet?
soulstone

lijken me ook dingen waar zo´n ding in gaat.
en jah, dan moet je wel die dingen hebben.

een soulvendor klinkt ook een beetje bizar hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Ik denk dat de meeste warlocks al een stuk vrolijker worden als soulshards enigsinds zouden stacken (per 5 of 10 ofzo)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:12:

shit happens, als je je er zo over op wind post je nogmaals je ongenoegen op de wow fora.

en dat geen 1 andere class dat hoeft betekend nog niet dat het voor de warlocks ook niet meer hoeft.

summonen van een pet?
soulstone

Speel zelf geen lock, maar ik kan wel begrijpen dat sommige mensen het vervelend vinden. Ook omdat die shards niet stacken toch? Pas dat aan, en je zal al minder problemen hebben denk ik.

En een mogelijkheid om eventueel bij je trainer shards te halen, bijvoorbeeld 1x per uur max 20 ofzo zou al een wereld van verschil maken toch? Gebruik je meer, dan zal je moeten farmen.

Edit:

Ik kan me namelijk wel vinden in het standpunt dat de rest ook niet hoeft te farmen. Mana regent, rage bouwt op.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

denk ook niet dat ze er vrolijker van worden als ze geld moeten gaan betalen voor de shards.
Als je 18s zou moeten betalen voor een shard kost dat je al 3g60s voor 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Tpn schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:12:

summonen van een pet?
soulstone

Hou aub op zeg :P

Elke class heeft inderdaad voor en nadelen, maar geen enkele class behalve de warlock moet verplicht farmen om al zijn abilities te gebruiken.

Ook damage-spells als Shadowburn (onze enige instacast dmg spell) en Soulfire kosten 1 shard nml. en vooral Shadowburn gebruik ik erg vaak, en dat kost me heel vaak een soulshard.

(shadowburn geeft je een shard terug als je m als finisher gebruikt en dus iemand dood ermee, maar dat is om het nog makkelijker te maken ook vaak bugged en krijg je dus niets.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Tpn schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:22:
denk ook niet dat ze er vrolijker van worden als ze geld moeten gaan betalen voor de shards.
Shards kopen lijkt mij ook geen oplossing, maar waarom geen lvl 60 (mischien wel lvl 56) upgrade van drainsoul, waarmee 5 shards in 1x gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:22:
Nou, vind ik nog niet eens zo gek hoor. Ik bedoel de andere caster classes moeten ook voor sommige spells reagents kopen, en die zijn ook niet goedkoop. Los het dan op door de mensen een keus te geven in de hoeveelheden. Als je er 20 wil, dan zal je ff in de buidel moeten tasten. Vergelijk het nu met druids en hun Rebirth seeds. Des te lager de seed (goedkoper), des te "slechter" word je geresst.

Dus minder shards een lagere prijs als de volle 20 bijvoorbeeld. Maar dan moeten die dingen wel gaan stacken. Want dat dat nog niet kan vind ik echt dom.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
On_E schreef op woensdag 07 september 2005 @ 11:39:
Ik beschouw ze zeker als een probleem ja, want als ik bv. naar MC ga of wil gaan PvPen, dan ben ik verplicht naar Azshara bv. te gaan om daar een half uurtje lvl 48+ mobs te grinden voor die soulshards.
Waar heb je 60+ shards voor nodig?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Waar ik nog wel wat voor voel is dat een warlock een portal kan openen naar een andere dimensie (portal idee van de mage)
waar hij in een eigen instance komt. en de souls zijn te krijgen met drain maar zonder dat je de mob eerst half moet raggen.

een soort instance in de stijl van de lock (donker, duister, evil)
Het verzamelen zou dan net zo makkelijk worden als die spirits in stratholm waar je die gun voor nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik zou liever vandaag nog 20s per soulshard betalen, als er een vendor zou zijn in alle steden.

Als ik een oplossing had moeten bedenken, had ik een quest gemaakt die je krijgt als je lvl 60 bent geworden, waarna je geen soulshards meer nodig zou hebben.

Dan is Blizz blij (want hun ‘’coole’’ soulshards zijn nog in het spel), de warlocks die nog levellen zijn blij (‘’soulshards zijn helemaal niet vervelend’’) en de lvl 60ers zijn blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:28:
[...]

Waar heb je 60+ shards voor nodig?
?

In een half uur mobs grinden heb ik met geluk 30 soulshards ?

En 30 heb ik er zeker nodig als ik naar MC ga, of een avondje wil WSGen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Tpn schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:30:
Waar ik nog wel wat voor voel is dat een warlock een portal kan openen naar een andere dimensie (portal idee van de mage)
waar hij in een eigen instance komt. en de souls zijn te krijgen met drain maar zonder dat je de mob eerst half moet raggen.
Het verzamelen zou dan net zo makkelijk worden als die spirits in stratholm waar je die gun voor nodig had.
Net zoals raziel in Soul Reaver? :P Maar dat zou dan ook gebruikt kunnen worden om te ontsnappen, tenzij het een soort trance is en je lichaam wel gewoon in de wereld blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:27:
[...]

Nou, vind ik nog niet eens zo gek hoor. Ik bedoel de andere caster classes moeten ook voor sommige spells reagents kopen, en die zijn ook niet goedkoop. Los het dan op door de mensen een keus te geven in de hoeveelheden. Als je er 20 wil, dan zal je ff in de buidel moeten tasten. Vergelijk het nu met druids en hun Rebirth seeds. Des te lager de seed (goedkoper), des te "slechter" word je geresst.
*ahum* infernal stone (40s) *kuch* demonic figurine (80s) -- rep. honored.

Shards zijn nu eenmaal een noodzakelijk kwaad voor locks ... waarom veranderen ?
In WSG lukt het me vrijwel altijd om op de laatste paar hitpoints drain soul te gebruiken, zonder dat er ook maar iemand in gevaar komt door 'niets doen'. En binnen instances is het ook geen probleem vind ik .. behalve dan de voorbereiding .. "Could u summon me" "and me" "yeah me me too pls" ... etc ... dan raken ze wel snel op.

Stackable (5 of 10 ) zou ik overigens wel een uitstekend plan vinden !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:33:
In een half uur mobs grinden heb ik met geluk 30 soulshards ?
Doe jij een hele minuut over een level 48+ mob? Jemig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

On_E schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:24:
[...]

Ook damage-spells als Shadowburn (onze enige instacast dmg spell) en Soulfire kosten 1 shard nml. en vooral Shadowburn gebruik ik erg vaak, en dat kost me heel vaak een soulshard.
Je vergeet Death Coil, ook insta cast damage Zelfs de damage die je doet krijg je terug in hitpoints (ong 520 hp)!

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furio schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:42:
[...]

Je vergeet Death Coil, ook insta cast damage Zelfs de damage die je doet krijg je terug in hitpoints (ong 520 hp)!
Een erg fijne spell .... alleen de 10 min cooldown is minder ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:36:
"Could u summon me" "and me" "yeah me me too pls" ... etc ... dan raken ze wel snel op.
Vertel ze gewoon om lekker even een Gryf te pakken. Mensen die tot vlak voor 't begin van een MC raid in IF blijven zitten zonder dat 't nodig is zijn gewoon asociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:41:
[...]

Doe jij een hele minuut over een level 48+ mob? Jemig.
Nee, ik doe niet 1 hele minuut over 1 lvl 48+ mob, maar ik reken het reizen naar Azshara en terug erbij, plus dat ik nog weleens een oncontroleerbare crit heb waardoor de mob dood is voor ik heb kunnen drainen....

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
On_E schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:46:
[...]

Nee, ik doe niet 1 hele minuut over 1 lvl 48+ mob, maar ik reken het reizen naar Azshara en terug erbij, plus dat ik nog weleens een oncontroleerbare crit heb waardoor de mob dood is voor ik heb kunnen drainen....

en het lopen van de ene mob naar de andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:49
Hydra schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:45:
[...]

Vertel ze gewoon om lekker even een Gryf te pakken. Mensen die tot vlak voor 't begin van een MC raid in IF blijven zitten zonder dat 't nodig is zijn gewoon asociaal.
Hier ben ik het totaal mee eens. Als je gewoon lekker in IF rondloopt en vervolgens om een summon vraagt ben je gewoon aso...

[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 07-09-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:36:
[...]

*ahum* infernal stone (40s) *kuch* demonic figurine (80s) -- rep. honored.

Shards zijn nu eenmaal een noodzakelijk kwaad voor locks ... waarom veranderen ?
In WSG lukt het me vrijwel altijd om op de laatste paar hitpoints drain soul te gebruiken, zonder dat er ook maar iemand in gevaar komt door 'niets doen'. En binnen instances is het ook geen probleem vind ik .. behalve dan de voorbereiding .. "Could u summon me" "and me" "yeah me me too pls" ... etc ... dan raken ze wel snel op.

Stackable (5 of 10 ) zou ik overigens wel een uitstekend plan vinden !!
Precies! dus geef ze dan daarom de mogelijkheid om die dingen te kopen. Omdat de lock die shards voor best veel "partymembers benefit" situaties moet gebruiken zou ik het wel goed vinden als ze stacks voor een vaste prijs zouden kunnen kopen.

Dan heb je altijd al "start" shards voor summonen (voor de last minute toevoegingen, de rest heeft gewoon pech en komt maar vliegen, lopen, rijden.), soulstonen en healthstonen. De rest die je nodig hebt kan je in de instance bij elkaar soul drainen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
ReCreator schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:08:
Op Al'Akir is iemand High Warlord geworden!

[afbeelding]

[afbeelding]

Tis toch te gaaf of niet :)

Ik ben zelf alliance, en ben hem vaak tegengekomen in WG... zijn geen geintjes :P
Lora en Lylz waren twee weken geleden al rank 14 geworden =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Maegrim schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:06:
[...]
Lora en Lylz waren twee weken geleden al rank 14 geworden =p
Pfff die zijn allebei volgens mij ook van DarkStorm, WSG gaat te snel tegen die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
nah, lora is een NE rogue van east dragon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:18:
Ik denk dat de meeste warlocks al een stuk vrolijker worden als soulshards enigsinds zouden stacken (per 5 of 10 ofzo)...
Stacken zou opzich wel handig zijn, maarja aan de andere kant ga ik met een volle bag de instances in en kom er met volle uit (alleen zitten er dan andere dingen in :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:46:

Don't get me wrong, ik ben het er helemaal mee eens dat Shards gewoon lastig zijn, lastiger dan ammo voor Hunters (hoewel 't ook ruimte inneemt hebben wij er een grote bag voor, en kun je het gewoon kopen), ik vroeg me alleen af waarom je d'r zo lang over deed. Ik ben ook helemaal voor een shard-bag voor Warlocks, of een skill upgrade (zoals de buffskillbooks voor buffers) waarmee je 2/3 shards per kill krijgt. Ik zou het alleen zonde vinden als shards zouden verwdwijnen, aangezien ik het persoonlijk een leuk en uniek idee vindt (maar ik heb danook geen level 60 lock, tegen die tijd zou ik d'r anders over kunnen denken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:52:
[...]

Don't get me wrong, ik ben het er helemaal mee eens dat Shards gewoon lastig zijn, lastiger dan ammo voor Hunters (hoewel 't ook ruimte inneemt hebben wij er een grote bag voor, en kun je het gewoon kopen), ik vroeg me alleen af waarom je d'r zo lang over deed. Ik ben ook helemaal voor een shard-bag voor Warlocks, of een skill upgrade (zoals de buffskillbooks voor buffers) waarmee je 2/3 shards per kill krijgt. Ik zou het alleen zonde vinden als shards zouden verwdwijnen, aangezien ik het persoonlijk een leuk en uniek idee vindt (maar ik heb danook geen level 60 lock, tegen die tijd zou ik d'r anders over kunnen denken).
Het is een leuk en uniek idee inderdaad, maar dat mag geen reden zijn om mensen te laten werken in plaats van te spelen, want shardsfarmen = werk, en als ik thuiskom ben ik juist net klaar met werken en wil ik net als elke andere class gelijk kunnen beginnen met wat dan ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:30:

Dat lijkt me idd wel gaaf jah... dat je als een soort extra dementie waar je souls kan jatten :)
On_E schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:32:
Ik zou liever vandaag nog 20s per soulshard betalen, als er een vendor zou zijn in alle steden.

Als ik een oplossing had moeten bedenken, had ik een quest gemaakt die je krijgt als je lvl 60 bent geworden, waarna je geen soulshards meer nodig zou hebben.

Dan is Blizz blij (want hun ‘’coole’’ soulshards zijn nog in het spel), de warlocks die nog levellen zijn blij (‘’soulshards zijn helemaal niet vervelend’’) en de lvl 60ers zijn blij.
Nou, ikke niet... De meeste shards gebruik ik echt niet voor mezelf... dus ik moet gaan betalen om iemand anders te voorzien ? Dacht het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Maegrim schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:43:
nah, lora is een NE rogue van east dragon ;)
ah oke I dacht dat dat jet of iets in die geest was van de allience kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:54:
[...]

Nou, ikke niet... De meeste shards gebruik ik echt niet voor mezelf... dus ik moet gaan betalen om iemand anders te voorzien ? Dacht het niet
No offence, maar wacht maar tot je zo een poosje lvl 60 bent, en je Strat/Scholo etc niet meer hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:54:
[...]

Dat lijkt me idd wel gaaf jah... dat je als een soort extra dementie waar je souls kan jatten :)

[...]

Maar je wilt wel tijd spenderen voor iemand anders om die shards te farmen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:58:
[...]

No offence, maar wacht maar tot je zo een poosje lvl 60 bent, en je Strat/Scholo etc niet meer hoeft te doen.
Ik ben 58, dus kan daar nog niet over oordelen, ik geloof je op je woord :)
Kaap schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:59:
[...]
Maar je wilt wel tijd spenderen voor iemand anders om die shards te farmen :?
Ach, zovaak farm ik niet voor shards (ik pak ze altijd mee als ik kan)
Het kost me tenminste geen geld en het levert ook nog XP op.
Ik besteeds mijn tijd liever anders, begrijp me goed, maar ik wil wel een goede teammember zijn.

Maar als het 20s per shard zou zijn en ik dus 4g uit moet geven voor 20 shards, dan zou ik daar denk ik wel iets moeilijker over doen... summon?? sure... 50s, healtstone? prima 50s of kijk anders maar een beetje uit :P

Bovenstaande is natuurlijk overdreven, maar het is ook niet zo vanzelfsprekend als dat veel mensen denken. Ik moet er wel moeite voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed, deze discussie maakt mij toch niet echt enthousiast over de warlock :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:45:
[...]

helemaal mee eens.

Als ik de raid organiseer verwacht ik eigenlijk als laatste de instance binnen te gaan. Ik erger me idd kapot aan mensen die eerst nog 5 duels gaa ndoen alvorens maar eens te verterekken.

Ook de vraag 'summon me please'vind ik behoorlijk irritant. Het duurt 3 minuten om in Molten core te komen. Is het nou echt zo moeilijk om even te vliegen?. Ik gebruik die Soulshards veel liever voor SS, summon in stances en die healing dingen waarvan de naam mij even ontschoten is.

Ben trouwens uit mijn oude guild gestapt, omdat ze besloten opnieuw te beginnen en aangezien ik het toch niet zo op had met de officers en de nieuwe GM, besloot ik maar zelf een guid te starten. Binnen 3 weken hebben we 90 man, lucifron down gekregen en vanavond waarschijnlijk maggie op zijn knieen krijgen. Toch net slecht, voor een nieuwe guild. :P

4 epic drops gevonden. 2 might pieces(die rechtstreeks naar onze MT gingen), nightsyer belt en arcanist boots.

maar genoeg opgeschept ;)

Ik wilde graag weten of er bracers zijn (afgeizen might natuurlijk) die +def en +stam hebben. Ik heb nu bracers met alleen +def, maar ik heb ook echt meer stamina nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:10:
Ach, het is net hoe je gewend bent te spelen, ik klaag er niet over en accepteer de sterke en zwakke punten (maar dat is bij elke type zo)

Persoonlijk vind ik warlock wel heel leuk om te spelen, want je kan dingen die niemand kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:54:
[...]

Het is een leuk en uniek idee inderdaad, maar dat mag geen reden zijn om mensen te laten werken in plaats van te spelen, want shardsfarmen = werk, en als ik thuiskom ben ik juist net klaar met werken en wil ik net als elke andere class gelijk kunnen beginnen met wat dan ook. :)
:D
Deze en vorige week in totaal rond de 100G repairkosten in m'n mooie plate, dat komt ook niet uit de lucht vallen.
Warlocks zijn heus niet de enige hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kEv4h schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:15:
[...]

Deze en vorige week in totaal rond de 100G repairkosten in m'n mooie plate, dat komt ook niet uit de lucht vallen.
Warlocks zijn heus niet de enige hoor ;)
Mages FTW, het enige wat je hoeft te doen is een extra Atlantische Oceaan te conjuren en te bottelen. Voor de rest bij raid-instances; Geen whipes? Ook niet of nauwelijks repaircosts. 8)

Gaat leuk worden met m'n hunter, dan gaat het me een boel pijlen kosten, en vlees voor mn pet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Miles Teg schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:20:
[...]

Mages FTW, het enige wat je hoeft te doen is een extra Atlantische Oceaan te conjuren en te bottelen. Voor de rest bij raid-instances; Geen whipes? Ook niet of nauwelijks repaircosts. 8)

Gaat leuk worden met m'n hunter, dan gaat het me een boel pijlen kosten, en vlees voor mn pet. :P
Pfff hou op over mages :P
Vooral dat iceblock.. bah

Met razorgore als 't weer fout ging en razorgore vroegtijdig stierf deden een aantal mages telkens iceblock waarna ze ons uit gingen lachen dat zij 't wel kunnen overleven en de rest niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:10:
ach het is gewoon weer het gebruikelijke "my class is broken"-gezeur dat je normaal gezien enkel op de officiele forums terugvindt. Als je moest geloven wat daar in de class forums staat zijn mages,druids,priest,hunters,warriors,rogues,locks en paladins de slechtste klasses van het hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Persoonlijk vind ik warlock wel heel leuk om te spelen, want je kan dingen die niemand kan
Laat hier geen misvertand over bestaan, Warlock is de allerleukste class om te spelen inderdaad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

hehe, thank god to my bubble :)

zelfde als je gebombed word door geddon. hoppa shield weg bommetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Tpn schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:39:
hehe, thank god to my bubble :)

zelfde als je gebombed word door geddon. hoppa shield weg bommetje :)
totdat de tweede eraan komt ;)

ik ben wel eens rustig 3x achter elkaar gebommed hoor :P

pala's mogen bij ons vlakbij de MT staan om iedereen te kunnen cleansen en healen want ze hebben toch een shield.

Maar na 3 bommetjes vraag je je af waar die random target vandaan komt ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Eigenlijk nooit last van, ik ben standaard offcombat resser :)
mooie is, je kan net zolang offcombat blijven totdat je direct getarget bent.
shazzrah kan je cursen/counterspellen aoe´en en nog kom je offcombat.

Zelfde met geddon, die ignite mana/health ook al krijg je die debuff, en je cleansed jezelf ben je zo weer uit combat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
TomSmit82 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:57:
[...]

ah oke I dacht dat dat jet of iets in die geest was van de allience kant.
jet is bijna rank 14, en gaat zeer waarschijnlijk daarna onze guild joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:52:
[...]

totdat de tweede eraan komt ;)

ik ben wel eens rustig 3x achter elkaar gebommed hoor :P

pala's mogen bij ons vlakbij de MT staan om iedereen te kunnen cleansen en healen want ze hebben toch een shield.

Maar na 3 bommetjes vraag je je af waar die random target vandaan komt ;)
Ik sta altijd bij de MT healers om die te cleansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
On_E schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:24:
[...]

Hou aub op zeg :P

Elke class heeft inderdaad voor en nadelen, maar geen enkele class behalve de warlock moet verplicht farmen om al zijn abilities te gebruiken.
sorry maar hier moest ik even op reageren, ook al is het wat laat. Hoe denk dat het zit met hunters? die hebben ammo nodig. "Koop je bij de vendor!" klopt, kan, kost ook geld. en geld groeit je hier niet op je rug en ik heb geen zin om met lvl 45 pijlen rond je lopen. Dus maak je ze zelf dmv mining en engineering. Kost ook tijd. In dat geval vind ik dat het niet alleen een warlock is. Warlock kan ze dan niet kopen, is verplicht grinden, maar voor een hunter (die goede ammo wil) is het ook grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:12:
Ik wilde graag weten of er bracers zijn (afgeizen might natuurlijk) die +def en +stam hebben. Ik heb nu bracers met alleen +def, maar ik heb ook echt meer stamina nodig.
Ik dacht dat Fel Hardened Bracers de beste non-epic tanking bracers waren.

Dus even een warlock zoeken die nog de spullen voor het summonen van de felsteed heeft ;).

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Ik ben al een tijdje lvl60 warrior en PVP in BG gaat mij goed af, maar 1 tegen 1 is anders. In dual tegen een mage wordt ik constant gesheeped, een rogue stunned of sapped mij constant.

Wat kan hier hier tegen doen? Berserker rage helpt 10 sec tegen knockout effects, maar eenmaal stunned of sapped helpt dat ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon zogauw niets vinden in het topic aangaande cdkeys. Mijn broer heeft het spel gekocht en koopt daarnaast prepaidkaartjes. Ik woon in hetzelfde huis en om dan ook het spel te moeten kopen lijkt me de grootste geldklopperij ooit dus ik vroeg mij af of je misschien cdkeys ook los kunt kopen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Squatt_ schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:05:
[...]

Ik dacht dat Fel Hardened Bracers de beste non-epic tanking bracers waren.

Dus even een warlock zoeken die nog de spullen voor het summonen van de felsteed heeft ;).
owja, die was ik helemaal vergeten... dus ik meot een warlock vinden die met zijn epic mount quest bezig is en dan moet ik dus ook nog eens het geluk hebben dat ze droppen....

ikga op zoek naar ze, maar ik denk dat ik mijn bracers of might eerder heb :P

ben nu al 2 weken non stop op zoek naar +def gear. Zit nu wel op 451 def skill, maar mijn hp is om te huilen: 4200 unbuffed. heb dan nog wel geen enchants, maar zo kom ik natuurlijk nooit aan de 5-5,5 k die nodig is in mc :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:36
Einzelgänger schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:30:
[...]

ach het is gewoon weer het gebruikelijke "my class is broken"-gezeur dat je normaal gezien enkel op de officiele forums terugvindt. Als je moest geloven wat daar in de class forums staat zijn mages,druids,priest,hunters,warriors,rogues,locks en paladins de slechtste klasses van het hele spel.
toevallig dat shamans er niet tussen zitten : P
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:12:
[...]

helemaal mee eens.

Als ik de raid organiseer verwacht ik eigenlijk als laatste de instance binnen te gaan. Ik erger me idd kapot aan mensen die eerst nog 5 duels gaa ndoen alvorens maar eens te verterekken.

Ook de vraag 'summon me please'vind ik behoorlijk irritant. Het duurt 3 minuten om in Molten core te komen. Is het nou echt zo moeilijk om even te vliegen?. Ik gebruik die Soulshards veel liever voor SS, summon in stances en die healing dingen waarvan de naam mij even ontschoten is.

Ben trouwens uit mijn oude guild gestapt, omdat ze besloten opnieuw te beginnen en aangezien ik het toch niet zo op had met de officers en de nieuwe GM, besloot ik maar zelf een guid te starten. Binnen 3 weken hebben we 90 man, lucifron down gekregen en vanavond waarschijnlijk maggie op zijn knieen krijgen. Toch net slecht, voor een nieuwe guild. :P

4 epic drops gevonden. 2 might pieces(die rechtstreeks naar onze MT gingen), nightsyer belt en arcanist boots.

maar genoeg opgeschept ;)

woei, dus mijn gelukwensen (van een lvl 7 dwarf priest) hebben toch geholpen ; )

feli : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:36
omg, hoeveel geluk kan je hebben...

Fiery War Axe http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=870
Ik ontdekte de achteringang van ulduman gisteren en loote dit van een mobje vlak voor de instance : P

Voordat ik naar LBRS ging even AH checken, en wat vind ik daar? Plans: Arcanite Reaper http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12838 voor 25g buyout

Recipe: Transmute Undeath to Water http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13486
vandaag geloot in LBRS

Pattern: Robe of the Archmage http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14513
ongeveer 5 minuten na bovenstaand item in LBRS geloot

* ImdaMned is een blije troll mage

epic mount, here I come !!!

*bovenstaand natuurlijk op het altijd gezellige en laggy bloodscalp*
na mijn succes story van vorige week gisteren een myrmidon's signet geloot ^^

ik had wel geluk, ik had net iemand ge invite omdat hij een portal naar oggri wilde, maar gelukkig wel loot op FFA gezet :D

**edit**

had in bovenstaand bericht gemoeten

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 07-09-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:16:
[...]

owja, die was ik helemaal vergeten... dus ik meot een warlock vinden die met zijn epic mount quest bezig is en dan moet ik dus ook nog eens het geluk hebben dat ze droppen....

ikga op zoek naar ze, maar ik denk dat ik mijn bracers of might eerder heb :P

ben nu al 2 weken non stop op zoek naar +def gear. Zit nu wel op 451 def skill, maar mijn hp is om te huilen: 4200 unbuffed. heb dan nog wel geen enchants, maar zo kom ik natuurlijk nooit aan de 5-5,5 k die nodig is in mc :'(
Focus dan ook wat minder op defense.
4200 is bedroevend laag.
Als je sta/def een beetje uitbalanceerd kan je mooi rond de 400 def zitten en ronde de 5k HP (pre-MC dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:13:
Kon zogauw niets vinden in het topic aangaande cdkeys. Mijn broer heeft het spel gekocht en koopt daarnaast prepaidkaartjes. Ik woon in hetzelfde huis en om dan ook het spel te moeten kopen lijkt me de grootste geldklopperij ooit dus ik vroeg mij af of je misschien cdkeys ook los kunt kopen!?
en hoe veel kost die cdkey denk je dan ?? :)

Gewoon volle prijs moet je betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:22:
[...]

toevallig dat shamans er niet tussen zitten : P

[...]

woei, dus mijn gelukwensen (van een lvl 7 dwarf priest) hebben toch geholpen ; )

feli : D

'hallo, ik ben een vriend van diango'

rofl

Ja, ze hebben geholpen :P al whisperde je me precies tijdens de pull :P

bedankt trouwens :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:27:
[...]

na mijn succes story van vorige week gisteren een myrmidon's signet geloot ^^

ik had wel geluk, ik had net iemand ge invite omdat hij een portal naar oggri wilde, maar gelukkig wel loot op FFA gezet :D

**edit**

had in bovenstaand bericht gemoeten
/beg money plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:28:
[...]

Focus dan ook wat minder op defense.
4200 is bedroevend laag.
Als je sta/def een beetje uitbalanceerd kan je mooi rond de 400 def zitten en ronde de 5k HP (pre-MC dan)
true, maar ik heb van een aantal warriors gehoord dat een MT in mc (wat ik momenteel dus ben) datje 5k unbuffed hp meot hebben en rond de 450 def skill meot zitten.
zit er nu ook idd aan de def, maar nog niet aan de stam. Heb wel wat items op het oog die wat stam en def bevatten, maar die zijn nog niet gedropt. Dat kont vast nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil ook graag WoW gaan spelen en heb een eigen pc,
Maar wou ik even vragen ofdat het spel wel op mijn pc wel soepel/goed draait. ( en dus niet alle setting op z'n laagst moet zetten om het nog een beetje te kunnen spelen)

Hier de specs.

P3 866mhz.
133mhz FSB
384 mb Sd-ram pc133 ( Een van 128mb en een kingston 256mb reep! :> )
Geforce 4 Mx420 64mb pci video kaart.
10Gb hardeschijf.

Owja, staat het spel op DVD of op cd-roms? Want ik heb geen Dvd-rom spelen maar die kan ik natuurlijk nog wel kopen.

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:33:
Hallo,

Maar wou ik even vragen ofdat het spel wel op mijn pc wel soepel/goed draait. ( en dus niet alle setting op z'n laagst moet zetten om het nog een beetje te kunnen spelen)

Hier de specs.

P3 866mhz.
133mhz FSB
10Gb hardeschijf.

Owja, staat het spel op DVD of op cd-roms? Want ik heb geen Dvd-rom spelen maar die kan ik natuurlijk nog wel kopen.

Mvg,
Zelfs met alle settings op zijn laagst zal het vrijwel niet draaien bij je ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:33:
Hallo,

Hier de specs.

P3 866mhz.
133mhz FSB
10Gb hardeschijf.

Mvg,
Soepel is natuurlijk relatief ( wat is soepel? :D). Als je gewend bent om games te spelen op deze pc is denk ik wow wel speelbaar, maar ik denk wel dat je veel zal missen van de wow ervaring die je krijgt bij nieuwere pc's. Ik zelf zou toch wel aanraden iets compleet nieuws aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:37

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:29:
[...]

'hallo, ik ben een vriend van diango'

rofl

Ja, ze hebben geholpen :P al whisperde je me precies tijdens de pull :P

bedankt trouwens :)
Een level 7 priest, "vriend van diango" :D

Wie? Ingame dan, he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:03
Ik speel het zelf op een:
PIII 1 GHz (133 MHz FSB)
512 MB SDRAM
Geforce 2 Ti

Ik heb alle setting op minimaal staan en draai het op 800x600.

Ik vermaak me der prima mee.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.