Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:44:
[...]
Noem dat maar netjes. Als ze Cleanse ook nog nerfen dan is er helemaal niks zinnigs meer te doen met een Paladin. Ben benieuwd wat de volgende nerf wordt, healing misschien? Cleanse is overigens niet iets wat gebruikt kan worden om je tegenstander te debuffen zoals Purge dat kan.
Vreemd ook dat je twijfelt aan de geloofwaardigheid van de patchnotes als het om je Shaman gaat maar vervolgens wel gewoon vindt dat BoS netjes gefixed is.

Nou, AOE-able totems betekent dat je ze gewoon niet meer kan casten. Voor PvP worden ze sowieso al weinig gebruikt (grounding en earthbind eigenlijk alleen), en voor PvE zijn ze waardeloos aangezien elke boss in raiddungeons (en zelfs normale mobs) wel een AoE attack hebben. Dat betekent gewoon geen totems mogelijk vs Rag bijvoorbeeld (by fire be purged of Lava Splash), Razorgore (Mage AoE), of zelfs Molten Giants met hun Stomps!
Ik kan me best vinden met AoE-able totems als ze of 1500 hp krijgen (om maar wat te noemen), of 20 mana gaan kosten ipv 200-300 (fire totems zelfs 700-800!). Wellicht zelfs dat Grounding weer AOE kan absorberen, dat levert nog een leuk soort tactiek op. Een 5 hp totem voor 200-300 mana is eigenlijk al verspilling tegenwoordig met al die TotemKiller mods, ze aoe-able maken betekent gewoon dat het waardeloos wordt om ze te casten.
Het verschil met Cleanse is dat dit al een geweldig sterke tool is in PvE en PvP. Jullie hebben twee Dispel classes zogezegd, Priest en Pally wat enorm scheelt in PvE healing (Horde Priests moeten het allebei doen) en in PvP groepjes is het een stuk moeilijk om de Priest te CC-en (sheep oid) omdat de Pally hem kan Cleansen, en vice versa. Sheep onze Priest, en hoop maar dat ze niet gelijk op de Shaman of Druid duiken aangezien die dan de enige healers zijn.
Voor wat betreft Blessing of Salvation, het is al min of meer duidelijk dat ze dit gaan "aanpassen" en ik vind dit voorstel nog best redelijk in vergelijking wat ze ermee zouden KUNNEN doen.
Overigens ben ik nog altijd van mening dat een paladin als een moeilijk te killen, bijna onmogelijk te cc-en (blessing of sacrifice, divine shield, blessing of freedom), efficiente healer gespeeld moet worden, en dat de class veel te veel wordt gezien als een warrior met heals.
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 06-09-2005 13:09
]