Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.195 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:59:
[...]

Stormwind is anders in de zin dat het een centrale transportatiehub is. Praktisch alles onder Dun Morogh bereik je via Stormwind. Als je bijvoorbeeld zoals m'n priest in de level 20 bent, ben je in westfall>redridge>duskwood aan het questen, en dan is het handig om je Hearstone op SW te hebben, alleen is het jammer dat daar geen AH is. Er is geen enkele route die via Darnassus loopt. Hetzelfde geldt een beetje voor de undercity, ook zo dood als een pier.

En ik weet niet wanneer jij voor 't laatst in Darnassus bent geweest (ik onlangs om m'n Elune's Grace op te halen), maar die stad is gewoon leeg. In stormwind heb je veel meer mensen.
Geldt een beetje voor de Undercity? Zeg maar gerust IS als de Undercity. Enige moment dat daar spelers zijn is als ze net van de Zep ergens heen moeten vliegen. Anders vind je daar geen hond.

Zelfs Brill wat op een steenworp afstand ligt is nog drukker dan de Undercity minus het vliegverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Vertex, zou je aub die fake patch notes willen verwijderen, het is een beetje irritant om in een topic dat al zo groot is, dadelijk ook nog 300 posts te hebben staan met discussies over patchnotes die toch niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:44:
[...]

Noem dat maar netjes. Als ze Cleanse ook nog nerfen dan is er helemaal niks zinnigs meer te doen met een Paladin. Ben benieuwd wat de volgende nerf wordt, healing misschien? Cleanse is overigens niet iets wat gebruikt kan worden om je tegenstander te debuffen zoals Purge dat kan.

Vreemd ook dat je twijfelt aan de geloofwaardigheid van de patchnotes als het om je Shaman gaat maar vervolgens wel gewoon vindt dat BoS netjes gefixed is. :P
Nou, AOE-able totems betekent dat je ze gewoon niet meer kan casten. Voor PvP worden ze sowieso al weinig gebruikt (grounding en earthbind eigenlijk alleen), en voor PvE zijn ze waardeloos aangezien elke boss in raiddungeons (en zelfs normale mobs) wel een AoE attack hebben. Dat betekent gewoon geen totems mogelijk vs Rag bijvoorbeeld (by fire be purged of Lava Splash), Razorgore (Mage AoE), of zelfs Molten Giants met hun Stomps!

Ik kan me best vinden met AoE-able totems als ze of 1500 hp krijgen (om maar wat te noemen), of 20 mana gaan kosten ipv 200-300 (fire totems zelfs 700-800!). Wellicht zelfs dat Grounding weer AOE kan absorberen, dat levert nog een leuk soort tactiek op. Een 5 hp totem voor 200-300 mana is eigenlijk al verspilling tegenwoordig met al die TotemKiller mods, ze aoe-able maken betekent gewoon dat het waardeloos wordt om ze te casten.

Het verschil met Cleanse is dat dit al een geweldig sterke tool is in PvE en PvP. Jullie hebben twee Dispel classes zogezegd, Priest en Pally wat enorm scheelt in PvE healing (Horde Priests moeten het allebei doen) en in PvP groepjes is het een stuk moeilijk om de Priest te CC-en (sheep oid) omdat de Pally hem kan Cleansen, en vice versa. Sheep onze Priest, en hoop maar dat ze niet gelijk op de Shaman of Druid duiken aangezien die dan de enige healers zijn.

Voor wat betreft Blessing of Salvation, het is al min of meer duidelijk dat ze dit gaan "aanpassen" en ik vind dit voorstel nog best redelijk in vergelijking wat ze ermee zouden KUNNEN doen.

Overigens ben ik nog altijd van mening dat een paladin als een moeilijk te killen, bijna onmogelijk te cc-en (blessing of sacrifice, divine shield, blessing of freedom), efficiente healer gespeeld moet worden, en dat de class veel te veel wordt gezien als een warrior met heals.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Oh. My. God.

Ongeveer 6 weken geleden liep mijn speeltijd af. Ik had nog wel een GameCard, maar aangezien ik toch 2 weken op vakantie zou gaan heb ik die toen nog niet ingevuld.

Kom ik terug van mijn vakantie, blijkt dat ik nog zoveel andere dingen moet doen, dat ik niet eens tijd heb voor WoW.

Maar... het ziet er naar uit dat ik na dit weekend weer genoeg tijd heb om te WoW'en! :D :)
* OkkE is ontzettend blij! \o/ _/-\o_

---- edit ----

Volgens mij is er weer een hoop bij gekomen, en zijn er weer aardig wat dingen verbeterd. Ben erg benieuwd. Zal komend weekend de topics eens door gaan lezen. Ook daar had ik geen tijd voor.

[ Voor 22% gewijzigd door OkkE op 06-09-2005 12:54 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:44:
[...]
Noem dat maar netjes. Als ze Cleanse ook nog nerfen dan is er helemaal niks zinnigs meer te doen met een Paladin. Ben benieuwd wat de volgende nerf wordt, healing misschien? Cleanse is overigens niet iets wat gebruikt kan worden om je tegenstander te debuffen zoals Purge dat kan.
Purge kan dan ook niet worden gebruikt om debuffs van jezelf of van iemand anders te verwijderen. Het kan alleen worden gebruikt om buffs en sommige shields van je tegenstander te verwijderen.

Cleanse is veel beter dan purge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
yay zondag lucifer plat gekregen, daarna gelijk door naar magmadar met één tranq. shot, we hadden hem 2x op 74%, ach best leuk voor de eerste keer maggy...

zondag gaan we weer lucifer doen voor de 2de tranq. shot en wederom maggy proberen.... MC zit eindelijk vooruitgang in...

drops:

Manastorm leggings
Earthfury boots
recepy

en die tranq. shot natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:22

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:03:
yay zondag lucifer plat gekregen, daarna gelijk door naar magmadar met één tranq. shot, we hadden hem 2x op 74%, ach best leuk voor de eerste keer maggy...

zondag gaan we weer lucifer doen voor de 2de tranq. shot en wederom maggy proberen.... MC zit eindelijk vooruitgang in...

drops:

Manastorm leggings
Earthfury boots
recepy

Dalord schijnt het met epic ook geprobeerd te hebben op magdamar. Hij komt terug, met de melding dat het mislukt was. "IK KREEG GEEN HEALING" was de reden.

(was met zijn eigen guild, hij was guild master, organisator van de instance raid en MT)

Vraag me af hoe de rest van de party eruitzag na die wipe :P

Nofi sd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:11:
[...]

Dalord schijnt het met epic ook geprobeerd te hebben op magdamar. Hij komt terug, met de melding dat het mislukt was. "IK KREEG GEEN HEALING" was de reden.

(was met zijn eigen guild, hij was guild master, organisator van de instance raid en MT)

Vraag me af hoe de rest van de party eruitzag na die wipe :P

Nofi sd :')
Stance-dancen en dan geen healing krijgen is best pijnlijk ja. En weet je wat nou zo leuk is? Volgende patch is Magmadar's Fear 42 yards of zo ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:15:
[...]

Stance-dancen en dan geen healing krijgen is best pijnlijk ja. En weet je wat nou zo leuk is? Volgende patch is Magmadar's Fear 42 yards of zo ;p
Nja, ik kan er niet over meespreken want ben er nog nooit geweest. Ik vond het gewoon grappig om te horen dat de MT geen healing kreeg :P

Iemand nog een rogue nodig? /w diango :')

[ Voor 11% gewijzigd door HTT-Thalan op 06-09-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:03:

drops:

Manastorm leggings
Earthfury boots
recepy

lucifron, als het lucifer was had het iets moeilijker (duivel) of iets makkelijker (vuurstokje) geweest
magma met 1 tranqshot is bijna onmogelijk, moet je heel veel geluk bij hebben (niet missen, geen fear en frenzy tegelijk) en healers met een supermanapool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:19:
[...]

Nja, ik kan er niet over meespreken want ben er nog nooit geweest. Ik vond het gewoon grappig om te horen dat de MT geen healing kreeg :P
mja eerste try op lucy die avond, kregen de MT's (ja we hebben er 2 op lucy staan) alle healing die ze nodig hadden, alleen de mt's op de adds kregen niks, dat ziet er ook leuk uit :)

bij maggy was de eerste hound pack gerespawned, zegt de raileader "nee daar hebben we geen last van", MT pulled maggy, FEAR, he! er lopen 5 hondjes als een gek iedereen plat te stampen :)

@ conundrum

lucifron ja, is er ook een lucifer dan :P ik vin lucifer beter passen bij die slang

[ Voor 10% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 06-09-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
Ik heb nu al een maand niet betaald, mn acocunt is dan ook frozen.
Hoelang duurt het totdat ze mijn chars wissen? Of is dat nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:46:
Vertex, zou je aub die fake patch notes willen verwijderen, het is een beetje irritant om in een topic dat al zo groot is, dadelijk ook nog 300 posts te hebben staan met discussies over patchnotes die toch niet kloppen.
Nee? Als je de discussies over de notes niet wil lezen lees je er toch gewoon overheen. Daarnaast zeg je dat de notes nep zijn, terwijl dit nog helemaal niet duidelijk is. De patch notes zijn geplaatst door een persoon met de naam Spybot en deze persoon heeft in het verleden de 1.5.0 patch notes ook gelekt, deze bleken naderhand waar te zijn. Zeg niet dat dat nu ook het geval weer is, maar de mogelijkheid is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:49:
[...]

Voor wat betreft Blessing of Salvation, het is al min of meer duidelijk dat ze dit gaan "aanpassen" en ik vind dit voorstel nog best redelijk in vergelijking wat ze ermee zouden KUNNEN doen.

Overigens ben ik nog altijd van mening dat een paladin als een moeilijk te killen, bijna onmogelijk te cc-en (blessing of sacrifice, divine shield, blessing of freedom), efficiente healer gespeeld moet worden, en dat de class veel te veel wordt gezien als een warrior met heals.
Ik zie liever dat de Horde een dergelijke tool krijgt, a la Salvation, dan dat ze dit gaan nerfen aan de Alliance kant.

Wat betreft de rol van de Paladin, dit is m.i. zelf in de hand gewerkt door Blizzard. Holy warrior, ja dikke l.., 3 bier. Tot voor kort waren er geen goede plate items gemaakt voor een healende Paladin. Het feit dat ze de epic Lawbringer en Judgement sets nog niet zo lang geleden veranderd hebben geeft al aan dat ze zelf ook niet wisten wat ze met de Paladin aan moesten. Bijvoorbeeld met de introductie van Dire Maul is er voor het eerst een blauwe chest plate te krijgen met INT en Mana Regen. (Energized Chestplate) Ander voorbeeld: Chitinous Plate Legguards, ook nog niet zo heel lang in het spel. Gelukkig heb ik nu deze items beide in bezit. Ik ben het geheel met je eens met de rol die de Paladin zou moeten spelen, zo speel ik hem zelf ook maar het is eigenlijk ook Blizz zelf die de Paladin nooit de juiste tools heeft gegeven en door een misleidende Retribution Tree de meeste spelers de verkeerde kant heeft uitgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Je characters blijven geloof ik een jaar lang bewaard als je niks doet. Ze deleten ze in ieder geval niet na een weekje niks doen.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Yay! , ik ben gisteren eindelijk honoured geworden met de Timbermaw Furbolgs. Nu dus eindelijk mijn +15 agility enchant voor wapens.
Nu is alleen mijn vraag.

Hoeveel moet ik er voor vragen.
Wat is duur voor die enchant en wat is goedkoop.
tevens wat zouden jullie vragen als iemand de mats zelf heeft.
(nee gratis geef ik die enchant niet weg)

Mats:
6 x Large Brilliant Shard
6 x Greater Eternal Essence
4 x Illusion Dust
2 x Essence of Air

En niet te vergeten de arcanite rod die je nodig hebt om te maken
kosten 16 dense stone en 3 arcanite bars.

[ Voor 24% gewijzigd door Tpn op 06-09-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

admiral866

The King Personality Disorder

vanavond voor et eerst serieus sulfuron neerhalen. Vorige week al een korte try geprobeerd, maar toen was et niet echt serieus. Al blij dat we golemagg hadden in de eerste keer :)

Maar wat is een goede strat voor sulf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Wat wij altijd doen is MT op sulf, alle ander tanks op een add.
1 hunter aangeven welke add uit de groep word gehaald.
Die add nemen we een stuk van de anderen vandaan, en dan 1 voor 1 afmaken totdat je alleen sulf over hebt.

Sulfaron heeft ons nog nooit problemen opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:59:
[...]

Ik zie liever dat de Horde een dergelijke tool krijgt, a la Salvation, dan dat ze dit gaan nerfen aan de Alliance kant.

Wat betreft de rol van de Paladin, dit is m.i. zelf in de hand gewerkt door Blizzard. Holy warrior, ja dikke l.., 3 bier. Tot voor kort waren er geen goede plate items gemaakt voor een healende Paladin. Het feit dat ze de epic Lawbringer en Judgement sets nog niet zo lang geleden veranderd hebben geeft al aan dat ze zelf ook niet wisten wat ze met de Paladin aan moesten. Bijvoorbeeld met de introductie van Dire Maul is er voor het eerst een blauwe chest plate te krijgen met INT en Mana Regen. (Energized Chestplate) Ander voorbeeld: Chitinous Plate Legguards, ook nog niet zo heel lang in het spel. Gelukkig heb ik nu deze items beide in bezit. Ik ben het geheel met je eens met de rol die de Paladin zou moeten spelen, zo speel ik hem zelf ook maar het is eigenlijk ook Blizz zelf die de Paladin nooit de juiste tools heeft gegeven en door een misleidende Retribution Tree de meeste spelers de verkeerde kant heeft uitgestuurd.
Ach ja, itemization is overal een probleem. Enhancement Shamans jatten van Hunters, Hunters jatten van Rogues, Rogues jatten van Warriors etc.
admiral schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:12:
vanavond voor et eerst serieus sulfuron neerhalen. Vorige week al een korte try geprobeerd, maar toen was et niet echt serieus. Al blij dat we golemagg hadden in de eerste keer :)

Maar wat is een goede strat voor sulf?
Het is serieus de makkelijkste baas van MC. Veel plezier ook met je DisenchantStrike/SellToVendorStrike die hij 9 van de 10 keer dropt ;p.

Simpelweg, trek zijn 4 healers weg en verspreid ze, zodat ze ver van elkaar staan. Wees klaar om te kicken, pummelen, shieldbashen, earthshocken als ze zich omdraaien en een shadowspell casten, dan gaan ze of zichzelf of een andere priest healen. Dan simpelweg 1 voor 1 neer dps-en (ze gaan binnen 20 seconden plat doorgaans, en dan kun je met zijn allen op Sulf duiken :)

Appeltje eitje

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Haha, wat de fuck zeg..

Ik probeer net in dit topic:
http://forums-en.wow-euro...ow-warlock-en&t=83495&p=2

Het volgende bericht te posten alsreactie op iemand die zei dat locks maar 3 debuffs hadden.
"only 3 debuffs"

Have you actually played the warlock in your character screen yourself?

coa, cos, coe, cod, cor, cow, sl, coex, corruption,

that aren't just 3 debuffs...
Druk ik op 'post', krijg ik ineens dit te zien?
BANNED FROM THE FORUMS!
You have been banned for the following reason: DPosting or linking to cheats, hacks, Trojan horses, or malicious programs
You will be unbanned on 9/9/2005 5:07:26 AM PDT
wtf...

[ Voor 8% gewijzigd door TangLeFuzZ op 06-09-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

dat zou vast niet te maken hebben met die post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je mag niets over corruptie posten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:14:
Wat wij altijd doen is MT op sulf, alle ander tanks op een add.
1 hunter aangeven welke add uit de groep word gehaald.
Die add nemen we een stuk van de anderen vandaan, en dan 1 voor 1 afmaken totdat je alleen sulf over hebt.

Sulfaron heeft ons nog nooit problemen opgeleverd.
Vorige week voor het eerst Sulfuron neergekregen, op de eerste try en ik vond het eerlijk gezegd de makkelijkste boss tot dan toe. En inderdaad een voor een adds wegpakken en killen, daarna sulf zelf nog. Gisteren in een snelle korte run Gehennas, Garr en Geddon gepakt. Wel vreemd op zich, de ene keer loopt het k** en de andere keer lijkt het allemaal zooo simpel en gaat t als een speer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Tpn schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:20:
dat zou vast niet te maken hebben met die post :P
Ik post hier alleen vanaf het werk en vanaf thuis, heb nog nooit iets vreemds gedaan... als er wel iets is gebeurd dan is er meer aan de hand.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:17:
Haha, wat de fuck zeg..

Ik probeer net in dit topic:
http://forums-en.wow-euro...ow-warlock-en&t=83495&p=2

Het volgende bericht te posten alsreactie op iemand die zei dat locks maar 3 debuffs hadden.

[...]

Druk ik op 'post', krijg ik ineens dit te zien?

[...]

wtf...
Haha, ik ben wel eens 3 dagen gebanned omdat ik een filmpje postte over een Pally die Reckoning misbruikte (je kon toen nog unlimited crits opsparen en ze in een keer releasen, insta hit kill op zowat alles ;p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:22:
[...]

Haha, ik ben wel eens 3 dagen gebanned omdat ik een filmpje postte over een Pally die Reckoning misbruikte (je kon toen nog unlimited crits opsparen en ze in een keer releasen, insta hit kill op zowat alles ;p).
Tja er is toch niks vreemds aan wat ik wilde posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

"ONly 3 dEbuffs"

Have you actually playeD the wArlock in Your cHaractEr screen yourseLf?

coa, cos, coe, cod, cor, cow, sL, coEx, corRUPTion,

that aren't just 3 debuffS...

Je mag ook geen subliminal berichtjes posten man. dat doe je toch ook niet

"One day hell erupts"

[ Voor 16% gewijzigd door Tpn op 07-09-2005 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Fuck, je hebt me door :( >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

beetje verveeld op het werk.

1 minuut ofzo.

alles bold maken en met hoofdletters duurde langer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hehe leuk gevonden.

Maar, zomaar een ideetje, zou het kunnen zijn dat er meer mensen op je werk (met het zelfde ip dus) op die forums posten, TangLeFuzZ? Lijkt me een redelijk logische verklaring dat 1 van hun dan bijv. wel iets over cheats gepost heeft. Of je bent zelf toch niet altijd even netjes geweest met posten.

[ Voor 24% gewijzigd door OkkE op 06-09-2005 14:55 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, onze raids beginnen nu ook te werken:

Lucifron, Magmadar, Gehennas (2nd try..) en Garr hebben het tegenover onze superpowers moeten afleggen...

Geddon op 50%
Onyxia op 30%

Begint wat te worden nu, hoewel we nog wel wat kneusjes in de raid hebben (een hunter die minder damage doet dan de tanks om maar wat te noemen...)

Edit: 40% in de raid die geen ctraid hadden waardoor ze niet (of veel te laat) doorhadden dat ze de bom waren... ook een leuke :S

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 13:39:
[...]

lucifron, als het lucifer was had het iets moeilijker (duivel) of iets makkelijker (vuurstokje) geweest
magma met 1 tranqshot is bijna onmogelijk, moet je heel veel geluk bij hebben (niet missen, geen fear en frenzy tegelijk) en healers met een supermanapool.
zoals al eerder gezegd valt magmadar goed te doen met 1 tranq shot (spreek hier uit ervaring, ben wekenlang enigste hunter in de guild geweest). sta gewoon op max range, main tank zorgt dat magmadar op 1 spot blijft staan het gehele gevecht. Mijn hit chance ligt op +5% ( is max) dus mis vrijwel niets. en een keer niet schieten kan best, je healers moeten alleen even wat meer healen (flashheal spammen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Iemand ervaring met MapNotes (addon)? Ik krijg die niet aan de praat....... 8)
http://www.wowwiki.com/Map_Notes

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn guild is ook vrolijk bezig met MC. Zondag hebben we na wat pogingen Lucifron plat gekregen. Vanavond (zonder mij helaas) een Onyxia run met Forged samen. Donderdag Magmadar en eventueel verder als Maggy snel valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 12:42:
[...]

Geldt een beetje voor de Undercity? Zeg maar gerust IS als de Undercity. Enige moment dat daar spelers zijn is als ze net van de Zep ergens heen moeten vliegen. Anders vind je daar geen hond.

Zelfs Brill wat op een steenworp afstand ligt is nog drukker dan de Undercity minus het vliegverkeer.
Ik kom bijna elke dag in de UC. Via daar naar EP, Strat en Scholo. Maar goed dat is niet een issue op level 48. Maar op level 60 kom je wel veel in de UC ookal ga je er zo snel mogenlijk weer weg :P

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Pedr0 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:20:
Iemand ervaring met MapNotes (addon)? Ik krijg die niet aan de praat....... 8)
http://www.wowwiki.com/Map_Notes
dat is een oude versie van mapnotes die al heel lang niet meer werkt, je kan het beste Map notes Cont. installeren:

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=769

deze is up to date voor 1.7 zelfs al dus deze werkt zeker

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
robobeat schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:08:
[...]

zoals al eerder gezegd valt magmadar goed te doen met 1 tranq shot (spreek hier uit ervaring, ben wekenlang enigste hunter in de guild geweest). sta gewoon op max range, main tank zorgt dat magmadar op 1 spot blijft staan het gehele gevecht. Mijn hit chance ligt op +5% ( is max) dus mis vrijwel niets. en een keer niet schieten kan best, je healers moeten alleen even wat meer healen (flashheal spammen :P).
yup maar als je absoluut niet weet wat je te wachten staat ;) de raidleader verteld wel wat er gaat gebeuren maar je moet het altijd eerst ff zien, aankomende zondag gaat hij plat welliswaar met 2 tranq shots, maar dat maakt niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:09:
[...]

yup maar als je absoluut niet weet wat je te wachten staat ;) de raidleader verteld wel wat er gaat gebeuren maar je moet het altijd eerst ff zien, aankomende zondag gaat hij plat welliswaar met 2 tranq shots, maar dat maakt niet uit :)
advise from a hunter:
laat de hunters de addon simpletranq gebruiken (te vinden op curse-gaming). deze doet namelijk via yell, via party of via raid kanaal een melding of de shot gemist is of raak is. Erg handig voor de healers en voor je andere hunter of hij moet schieten of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robobeat schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:39:
[...]

advise from a hunter:
laat de hunters de addon simpletranq gebruiken (te vinden op curse-gaming). deze doet namelijk via yell, via party of via raid kanaal een melding of de shot gemist is of raak is. Erg handig voor de healers en voor je andere hunter of hij moet schieten of niet.
Hmm, leuk, wist niet dat die bestond. Kleine moeite om zelf even een 2 macro's te maken (één dat je geschoten hebt (met je naam) en een tweede als je evt missed... maargoed, macro's ftw ^^

Vaste volgorde afspreken en in een hunterchannel direct melden als je dood bent. Ging bij ons "like clockwork" ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tpn schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:06:
Yay! , ik ben gisteren eindelijk honoured geworden met de Timbermaw Furbolgs. Nu dus eindelijk mijn +15 agility enchant voor wapens.
Nu is alleen mijn vraag.

Mats:
4 x Illusion Dust
2 x Essence of Air

Goed dat ik dit nog even zie :D

Ik ben bezig timbermaw rep op te vijzelen door daar heen te gaan wanneer ik wil grinden, en een guildie van me is zo goed als 300/300 met zijn enchanting. Hij heeft beloofd dat als ik hem dat recipe bezorgd van +15, ik die enchants gratis krijg van hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:51:
[...]

Ik ben bezig timbermaw rep op te vijzelen door daar heen te gaan wanneer ik wil grinden, en een guildie van me is zo goed als 300/300 met zijn enchanting. Hij heeft beloofd dat als ik hem dat recipe bezorgd van +15, ik die enchants gratis krijg van hem :P
Lijkt me dat dat recipe toch wel heel errug hard BoP is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:55:
[...]

Lijkt me dat dat recipe toch wel heel errug hard BoP is...
Ja dus: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19445

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:44:
[...]

Hmm, leuk, wist niet dat die bestond. Kleine moeite om zelf even een 2 macro's te maken (één dat je geschoten hebt (met je naam) en een tweede als je evt missed... maargoed, macro's ftw ^^

Vaste volgorde afspreken en in een hunterchannel direct melden als je dood bent. Ging bij ons "like clockwork" ^^.
dat deed ik dus ook in het begin, totdat ik deze addon vond (robobeat is lui :D), die doet dat dus automatisch. in het begin wel handig om contact te houden met de andere hunter, (moest de laatste 2 keren een nieuwe hunter "inleren")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Fuck :')

Nog andere vette stuff die je kan verdienen? Anders heb ik al die tijd voor nop staan grinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:33

On_E

Housemusic

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:09:
[...]

Die tranq shots zijn bij ons volgens mij het probleem niet zo, we gaan aankomende vrijdag voor de 3e keer met 1 tranq shot proberen Maggy neer te krijgen, maar bij de laatste pogingen verloor de MT telkens aggro, doordat ie gefeared werd.

MT moet nu verplicht op stancedance les ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
On_E schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:18:
[...]

Die tranq shots zijn bij ons volgens mij het probleem niet zo, we gaan aankomende vrijdag voor de 3e keer met 1 tranq shot proberen Maggy neer te krijgen, maar bij de laatste pogingen verloor de MT telkens aggro, doordat ie gefeared werd.

MT moet nu verplicht op stancedance les ;)
edit: ik lees weer niet. Het goed kijken naar de meldingen van raidassist is belangrijk, bij de 5 seconde melding stance switchen, berserker rage gebruiken, fear komt, en weer terug naar def. stance.

[ Voor 18% gewijzigd door robobeat op 06-09-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 14:06:
Nu is alleen mijn vraag.

Mats:
4 x Illusion Dust
2 x Essence of Air

Op mijn server (Shattered Hand) denk ik dat die enchant iets van een 90G kost. Ben het niet zeker though, ik ben zelf warlock, heb ik niks aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:29:
[...]

Op mijn server (Shattered Hand) denk ik dat die enchant iets van een 90G kost. Ben het niet zeker though, ik ben zelf warlock, heb ik niks aan :p
heb laatst deze enchant 2x gekocht voor mijn 2 bone slicing hatchets, die player vroeg toen 100g per enchant. Gelukkig had ik de mats al, toen was het maar 10g per enchant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:29:
[...]

Ik zie hem op stormrage regelmatig voor "slechts" 115G voorbij gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Hooli-gan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:33:
[...]

Ik zie hem op stormrage regelmatig voor "slechts" 115G voorbij gaan....
Ik kan hem daar dus zelf maken op Stormrage. 10G als je reagents hebt.. :P En opzich zijn die niet zo een gigantisch probleem, alleen die ^&*&%$ Essence of Air. 25G op AH :/

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 17:59:
[...]

Ik kan hem daar dus zelf maken op Stormrage. 10G als je reagents hebt.. :P En opzich zijn die niet zo een gigantisch probleem, alleen die ^&*&%$ Essence of Air. 25G op AH :/
probeer maar zelf te farmen, zodra je dat een keer hebt geprobeerd betaal je sneller de AH prijs voor air (geen verwijt btw, algemene opmerking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:13:
[...]

Ik kwam er weer een paar tegen in Ironforge. Ik heb een macro vol taalfouten gemaakt, met "Plz, I need teh moneh" erin. Toen heb ik wat level 5 armor voor mezelf gemaakt, een hele set (gloves, pants, chest, etc) en begon een paar keer in IF tegen die lowbie beggars te roepen:

"Plz, I am poor rogue, look at my gear, I need teh moneh plz"

En toen zag ze het zelf ook wel in :')

Ik ga binnenkort ook een aantal lowlevel cloth mage items verzamelen, plus een dagger en een orb, en dan lekker als mage verkleden :D
Een mage uit onze guild heeft ook wel een aardige wanneer bedelaars om geld vragen. Hij invite ze dan in een party en vraagt of de beggar in kwestie even wil helpen met het 'summonen' van een party member. Daarna krijgen ze hun geld, echt waar! Vervolgens opent hij een portal naar Undercity en tada, weg bedelaar _/-\o_
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 15:03:

Edit: 40% in de raid die geen ctraid hadden waardoor ze niet (of veel te laat) doorhadden dat ze de bom waren... ook een leuke :S
Dingen als CTRA en eventueel Vent/TS moet je gewoon verplichten. Heb je geen CTRA installed ga dan maar fijn buiten spelen. Luisteren op Vent/TS is ook niet echt een hele opgave. Het schiet gewoon niet op om met dat soort mensen MC in te gaan, kost tijd en levert alleen maar frustratie op.

[ Voor 24% gewijzigd door Ace op 06-09-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 09:07
keldon schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 18:28:
[...]

Een mage uit onze guild heeft ook wel een aardige wanneer bedelaars om geld vragen. Hij invite ze dan in een party en vraagt of de beggar in kwestie even wil helpen met het 'summonen' van een party member. Daarna krijgen ze hun geld, echt waar! Vervolgens opent hij een portal naar Undercity en tada, weg bedelaar _/-\o_

[...]
Dat is VET... :P Dat ga ik ook een keer doen met mijn mage.....kan niet wachten tot er een bedelaar naast me staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:16
volgens mij kun je dat beter als alliance mage doen

Darnassus is best een eind reizen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
valt mee, darnassus>auberdine>boot naar menethil>vliegen naar IF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Ik heb vanmiddag het spel gekocht (uiteindelijk besloten dat het de maandelijkse bijdrage waard is), maar ik kan dus geen account aanmaken omdat het aanmelden plat ligt.

Zijn er meer mensen die dit herkennen? Ik wacht namelijk al 4 uur om een account aan te maken en ik word bepaald niet vrolijk van het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr.lowtune schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:43:
Ik heb vanmiddag het spel gekocht (uiteindelijk besloten dat het de maandelijkse bijdrage waard is), maar ik kan dus geen account aanmaken omdat het aanmelden plat ligt.

Zijn er meer mensen die dit herkennen? Ik wacht namelijk al 4 uur om een account aan te maken en ik word bepaald niet vrolijk van het wachten.
Ik wacht al 4 dagen voordat ik eindelijk mijn instacasts binnen de 3 secs kan casen :P

Maar het ligt iig niet aan jou, blizzard heeft nogal wat serverproblemen op het moment, gewoon blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Servers zijn DOWN :'(

Nieuwe Patch? _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door Pedr0 op 06-09-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:31:

Nieuwe Patch? _/-\o_
Laat ze eerst maar eens de lagproblemen wegwerken voor ze weer een halfafgetestte patch hotshotten met alle ellende vandien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:08
the US heeft de patch nog niet wij dus ook niet morgen

EDIT:

http://forums.worldofwarc...s=blizzard&tmp=1#blizzard

[ Voor 51% gewijzigd door Davidita op 06-09-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon laatst ook niet op de site.. was toen voor een nieuwe gamecard. Ik heb toen telefonisch contact gehad en toen was het zo gepiept. Misschien kan dat ook voor het aanmaken van een account? Zou het eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 11-09 15:04
Net even een UBRS raid gedaan voor de 4e of 5e keer

Loot:
Draconian Deflector http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12602
Spaulders of Valor http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16733

Chromatic Carapace http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12871
(quest voor Breastplate of the Chromatic Flight http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12895)

Mijn beste lootraid tot nu toe :) Nog geen MC of BWL gedaan.

Nu nog Valor Chest and Boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Zijn er trouwens mensen die nog een lvl50+ char ergens hebben te verstoffen die ik kan overnemen? ik wil namelijk eens kijken hoe leuk wow nu is na lvl 50, ben zelf namelijk nooit verder dan 36 gekomen omdat ik dan m'n palli zat was of m'n hunter waardeloos vond :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

GG85 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:36:
Zijn er trouwens mensen die nog een lvl50+ char ergens hebben te verstoffen die ik kan overnemen? ik wil namelijk eens kijken hoe leuk wow nu is na lvl 50, ben zelf namelijk nooit verder dan 36 gekomen omdat ik dan m'n palli zat was of m'n hunter waardeloos vond :(.
Hey echt geen flame intended maar als je dan een pala en hunter hebt heb je na mijn mening de minst leuke classes van de game. Ik heb zelf alles tot level 30 gespeeld en vind mage shaman en warrior het leukt en daar KAN ik ook mee levelen, had zelf meer het gevoel dat ik er niet zo zin in had met de andere classes.
Maar over je vraag, je kan gewoon op de test realms een char maken van level 60. 2 zelfs, om even mee te testen, ga dan naar een area waar niet veel lui zijn, silithus misschien en oefen wat.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Alleen hoe kom je op een test realm? in de realm lijst staan ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladies and gentlemen,

WE GOT HIM!

Afbeeldingslocatie: http://www.affliction.co.uk/zhod/news/rgdown.jpg

:D

(voor Kevah en zijn crew?)

Loot:
2x Bloodfang Bracer (:()
Spineshatter (goeie tankmace)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Nu tijd voor Vael.
Wij hebben vandaag effe MC weer gecleared :z Wat een rot lag maar is toch te makkelijk.
Weer geen Eye en andere guild die hem minder vaak heeft gekilled heeft al 3 Eyes.
Enige pally loot in deze MC was Malistar. :(
Morgen - vrijdag weer tijd voor Broodlord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

GG85 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 00:55:
Alleen hoe kom je op een test realm? in de realm lijst staan ze niet
Tja dat is zo simpel als even op de WoW site te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:37
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:19:
Net even een UBRS raid gedaan voor de 4e of 5e keer

Loot:
Draconian Deflector http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12602
Spaulders of Valor http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16733

Chromatic Carapace http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12871
(quest voor Breastplate of the Chromatic Flight http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12895)

Mijn beste lootraid tot nu toe :) Nog geen MC of BWL gedaan.

Nu nog Valor Chest and Boots.
Vergeet valor chest en haal de chest van de quest uit strat of de chest van de captain in DM north. valor zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:37
Pedr0 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 22:31:

Nieuwe Patch? _/-\o_
Ik hoop het niet dat 1.7 komt, in de test patch notes staat nog steeds die warrior nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 01:18:
Ladies and gentlemen,

WE GOT HIM!

[afbeelding]

:D

(voor Kevah en zijn crew?)

Loot:
2x Bloodfang Bracer (:()
Spineshatter (goeie tankmace)
Man gratz,
Wij hadden hem gister ook bijna, maar healers hadden geloof ik niet zoveel damage verwacht op de tanks, waardoor we dus allemaal stierven na een aantal minuten... whipe op razorgore zelf op 38%.. *sigh*
Vanavond gaat die neer! :P

Hoe was Vael? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Even een klein vraagje van mijn kant.

Iedereen moet toch de key voor Onyxia hebben als je mee wil in die raid? Of hoeft maar 1 iemand die key te hebben en kunnen er 39 meehobbelen die instance in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Iedereen moet een key hebben, zou wel makkelijk zijn anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
En zoals elke week ff de mededeling:

tis woensdag!

zie startpost

[ Voor 13% gewijzigd door reddevil op 07-09-2005 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
En gisteren was het dinsdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oftewel:

NEE je kan nu niet inloggen op de sites van WoW, en ook niet in WoW zelf door het weekelijkse onderhoud!

Vanmiddag heb je vast meer succes.

Edit

En nog bedankt voor het antwoord op mijn vraag. K wist het ook bijna wel zeker, maar ja, bijna is niet helemaal dus vraag ik het liever even na :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:04:
Oftewel:

NEE je kan nu niet inloggen op de sites van WoW, en ook niet in WoW zelf door het weekelijkse onderhoud!

Edit

En nog bedankt voor het antwoord op mijn vraag. K wist het ook bijna wel zeker, maar ja, bijna is niet helemaal dus vraag ik het liever even na :)
Lees: Vandaag is het wekelijksonderhoudt, dus als je geluk hebt, kun je vanavond een uurtje spelen, als de lag binnen de perken blijft. ;)

Maakt voor mij niet uit, ik ben toch pas om 20:30 thuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

persoonlijk hoop ik dat er dat de lag problemen worden opgelost en dat ik vanavond mijn eerste molten core kan gaan doen :D
Ook ben ik wel benieuwd of ik in honour ben gestegen :P

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
khoop het ook, niet voor niets elke avond in AV gezeten :)

moet wel rankje bijgekomen zijn lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
damn zijn er meer waarbij allakhazam zooo traag is door die gare ads die van een andere (trage) server gehaald worden?
soms moet ik die pagina 3x opnieuw laden om een andere ad te krijgen die op een andere server staat
echt verrot zeg bah :r

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Miles Teg schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:09:
[...]

Lees: Vandaag is het wekelijksonderhoudt, dus als je geluk hebt, kun je vanavond een uurtje spelen, als de lag binnen de perken blijft. ;)

Ach, vond het gisteren avond wel meevallen op bloodscalp.
Toen ik inlogte en in IF terecht kwam liep het al sneel op naar 5000+ ms, hierdoor besloten we een questrun voor maraudon maar te cancellen.
Zijn toen gaan questen in SG, leuke zone daar lekker veel quests ook.
50 gedingt daar en lekker wat gold verdient (mag ook wel aangezien me spells nu bijna 3g stuk kosten).

Nog vermaakt met wat hordes die onze party (mage, warrior en priest (49,50,54)) wilde neerhalen, ging niet gebeuren. Zeker die 60 hunter denkt nog wel een paar keer na.
Hij viel onze priest aan maar had ons niet gezien (waren wat achter gebleven).

Helaas kregen we ook een raidparty van Poison Thorns over ons heen die wrschijnlijk onderweg waren naar MC/BWL oid....

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Gisteren wonderbaarlijk genoeg mijn atunement quest gehaald. Rare BRD party met twee paladins, mage, rogue en dan mijzelf als priest. Ging redelijk, zijn een keertje doodgegaan omdat de rogue een kamer in liep en ineens kwam terug rennen met als leroy line "I FORGOT TO STEALTH". Gelukkig kon iedereen er wel omlachen.

Moet nu alleen mijn dragonkin menace quest en alles wat daarna komt gaan doen. Dat is dan weer een beetje een downer :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 07 september 2005 @ 08:09:
[...]

Man gratz,
Wij hadden hem gister ook bijna, maar healers hadden geloof ik niet zoveel damage verwacht op de tanks, waardoor we dus allemaal stierven na een aantal minuten... whipe op razorgore zelf op 38%.. *sigh*
Vanavond gaat die neer! :P

Hoe was Vael? :)
....

auw

Serieus, eerste attempt, MT binnen 5 seconden neer in een flamebreath/cleave combo ;p Daarna draaide die rooie eikel zich en flamebreathede ons maar even, BA gastje ook, halve raid weg. Erg veel hilariteit op comms moet ik zeggen :)

Tweede attempt kregen we hem toch maar naar 25% (*kuch hij start op 30%*kuch*) en toen vonden we het welletjes om half 1 's nachts. Vandaag weer nieuwe kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:04:
Oftewel:

Je kan wel inloggen alleen je Chars zijn dan verdwenen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:09:
[...]

Vaak is dat ook zo ja, maar de zon schijnt dus ik ben positief ingesteld vandaag :D

En ik moet zeggen dat we er op Zenedar nooit zo heel veel last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Vincentio schreef op woensdag 07 september 2005 @ 01:22:
Wij hebben vandaag effe MC weer gecleared :z Wat een rot lag maar is toch te makkelijk.
Gecleared? Makkelijk? :(

Craftwerk is zondag vier maal gewhiped op Lucifron (jah, dat lees je goed jah!), en maandag zijn we gewhiped op de eerste twee Molten Giants en hebben we het maar meteen voor gezien gehouden (wel lekker raid AV gedaan :)). Door die rotlag moeten we weer tot zondag wachten voor we met MC kunnen beginnen, vanwege resettimers en dergelijke.

Ik vind dat Blizzard ons een weekje gratis speeltijd moet geven, maar we krijgen 1.5 level rested bonus :X

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zijn gister maar wat gaan spelen met vael.

"Forgive me, explosive sheep, your death only adds to my failure"

Die voicecasting van vaelastratz = GEWELDIG.

Ons beste tot nu toe = 15%. Buff fade, healers raken OOM, dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:30:
[...]

....

auw

Serieus, eerste attempt, MT binnen 5 seconden neer in een flamebreath/cleave combo ;p Daarna draaide die rooie eikel zich en flamebreathede ons maar even, BA gastje ook, halve raid weg. Erg veel hilariteit op comms moet ik zeggen :)

Tweede attempt kregen we hem toch maar naar 25% (*kuch hij start op 30%*kuch*) en toen vonden we het welletjes om half 1 's nachts. Vandaag weer nieuwe kansen :)
Mjah idd auw, ik bedoel kom op.. een beetje raid-groep whiped niet op razorgore als alle eggs neer zijn natuurlijk, maar wij weer wel.. :P

Haha, klinkt niet makkelijk.. hoe snel denk je hem neer te hebben?
Ik denk dat je vael sneller geleerd hebt dan razor, maargoed ik heb nog niet met vael gevochten dus kan er eigenlijk maar weinig over zeggen :P
Hoe zit 't nou eigenlijk? Je kan em toch maar 1 uur per dag proberen ofzo?

Succes met hem iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Warsong is niet meer te doen nu.
ping blijft de hele avond tussen de 2000 en de 6000
af en toe een helder momentje waar je instacast spell geen 10 tot 15 seconden duurt.

grinden voor crusader is dan niet echt fun met een mage als je alleen maar ziet.

"xxx hits you for 245"
"another action is in progress"
"xxx hits you for 245"
"You cant do that right now"
"xxx hits you for 245"
"xxx hits you for 245"
"xxx hits you for 245"
"Your fireblast hits xxx for 455"
"xxx hits you for 245"
"you die"

[ Voor 16% gewijzigd door Tpn op 07-09-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:36:
[...]
Vaak is dat ook zo ja, maar de zon schijnt dus ik ben positief ingesteld vandaag :D
En ik moet zeggen dat we er op Zenedar nooit zo heel veel last van hebben.
Gisteravond had ik anders op zenedar ook last van lag tussen de 300-1000 latency. Maar goed dat valt dan nog mee als je de latency op Al'Akir bekijkt :P

[ Voor 9% gewijzigd door TomSmit82 op 07-09-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Snappie88 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:38:
Ik vind dat Blizzard ons een weekje gratis speeltijd moet geven, maar we krijgen 1.5 level rested bonus :X
Sinds wanneer krijgen we rested state erbij? Als het zo is vind ik het handig, ben net door mijn 1.5 level rested heen dus ik ben wel weer toe aan free XP. Minder als je geen Xp meer nodig hebt natuurlijk.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:58:
[...]

Sinds wanneer krijgen we rested state erbij? Als het zo is vind ik het handig, ben net door mijn 1.5 level rested heen dus ik ben wel weer toe aan free XP. Minder als je geen Xp meer nodig hebt natuurlijk.
Fijn op lvl 60 idd, rested bonus :/ Iets in de geest van [honor points]*1,5 zou toepasselijker zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:51:

Lekker snugger.

Waarom denk je dat die recipies 'verborgen' zitten achter een hoop grindwerk?
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:03:
Fijn op lvl 60 idd, rested bonus :/ Iets in de geest van [honor points]*1,5 zou toepasselijker zijn ...
Ach, ik ben nu een priest aan 't levelen, en ik vind die 1.5 level rested wel lekker :)

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 07-09-2005 10:11 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

vind beide oplossingen niet acceptabel.
1.5 lvl rested bonus * yay*
honor kan mij ook niet schelen. ik speel namelijk amper pvp.

laat ze maar weer strooien met gratis dagen. dat vind ik namelijk de enige acceptabele compensatie
aangezien ik meerdere uren niet heb kunnen spelen door een fout gecreerd door bliz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
Tpn schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:07:
vind beide oplossingen niet acceptabel.
1.5 lvl rested bonus * yay*
honor kan mij ook niet schelen. ik speel namelijk amper pvp.

laat ze maar weer strooien met gratis dagen. dat vind ik namelijk de enige acceptabele compensatie
aangezien ik meerdere uren niet heb kunnen spelen door een fout gecreerd door bliz.
mee eens...daar zou iedereen wat aan hebben..
als je 60 bent heb je nix aan xp....als je geen pvp speelt heb je nix aan honour
dus doe mij ook maar wat dagen extra ...zijn we allemaal blij

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Tpn schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:07:
Nou, dan krijg je 2 dagen extra, so what. 1 euro, yay! Geef mij die rested bonus maar.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:40:
[...]

Mjah idd auw, ik bedoel kom op.. een beetje raid-groep whiped niet op razorgore als alle eggs neer zijn natuurlijk, maar wij weer wel.. :P

Haha, klinkt niet makkelijk.. hoe snel denk je hem neer te hebben?
Ik denk dat je vael sneller geleerd hebt dan razor, maargoed ik heb nog niet met vael gevochten dus kan er eigenlijk maar weinig over zeggen :P
Hoe zit 't nou eigenlijk? Je kan em toch maar 1 uur per dag proberen ofzo?

Succes met hem iig
Ja, 1 uur per 12 is het geloof ik. Hij lijkt in principe niet verschrikkelijk moeilijk, maar je moet m goed in toom houden en zeker niet over-dpsen want dan heb je een probleem. En das erg moeilijk als je een buff krijgt die je 500 mana/sec, 40 energy/sec en 20 rage/sec geeft ;) Vooral zonder BoS..... ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:03:
[...]

Als je weet hoe er wordt berekend hoeveel je in je rank stijgt/daalt, dan zou je weten dat 1.5*CP voor iedereen die week niets uitmaakt :P

Dat wordt namelijk berekend over hoeveel CP er die week totaal is geweest, dus als iedereen 1.5*CP krijgt blijven die verhoudingen tussen spelers gewoon hetzelfde en zullen de dalingen/stijgingen in je rank hetzelfde blijven.
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:22:
[...]

Ja, 1 uur per 12 is het geloof ik. Hij lijkt in principe niet verschrikkelijk moeilijk, maar je moet m goed in toom houden en zeker niet over-dpsen want dan heb je een probleem. En das erg moeilijk als je een buff krijgt die je 500 mana/sec, 40 energy/sec en 20 rage/sec geeft ;) Vooral zonder BoS..... ;p
Haha dat lijkt me idd niet echt makkelijk voor DPS classes, zichzelf in de hand houden wat DMG betreft terwijl ze zo ziekelijk veel damage kunnen doen door die buff, zeker zonder BoS idd :D

[ Voor 35% gewijzigd door bcd87 op 07-09-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Okay we willen dus 1.5 level rested, 1.5 bonus op honour voor drie dagen en een week gratis spelen? Lijkt me een redelijk eis aan blizzard, nu nog het voor elkaar krijgen :)

|{ brrr }] |

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.