Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.041 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:16

On_E

Housemusic

TangLeFuzZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:05:

Was ook de Felcloth Gloves nog vergeten, ook een must voor een dmg lock :)
Mja, maar de Demonic Runes die je ervoor nodig hebt zijn BoP, en ik ben er nog niet aan toe gekomen om met de huis-tailorer te gaan grinden ;)

Ik heb nog steeds A'talai Gloves of the Eagle.

http://www.thottbot.com/?i=5019

Leuke eraan is, daar is geen graphic voor dus lijkt het alsof ik blote handen heb.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:07
On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:22:
[...]

Mja, maar de Demonic Runes die je ervoor nodig hebt zijn BoP, en ik ben er nog niet aan toe gekomen om met de huis-tailorer te gaan grinden ;)

Leuke eraan is, daar is geen graphic voor dus lijkt het alsof ik blote handen heb.
Wat zijn dat eigenlijk voor rare stats

+12-13 Intellect
+12-13 Stamina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hooli-gan schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:25:
[...]

Wat zijn dat eigenlijk voor rare stats

+12-13 Intellect
+12-13 Stamina
Dat kan dus verschillen, ik heb +12 op beiden, maar heb ook mensen gezien met +13sta +12int bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
[...]

Het is een groter probleem om het pattern te krijgen, die is nl. ook BoP (uit DiM), dus niet veel tailors kunnen ze maken.

Ik heb het pattern zelf ook nog niet, maar heb laatst iemand gevonden die in ruil voor 10g de runes voor me wilde farmen, heb hem daarna de overige reagents gegeven en de gloves waren mine :)

ERG blij met die dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:06
Gisteravond 2 nieuwe items voor me dmggear aangeschaft, zit nu op +190 firedmg gear op lvl47.
Ik mis superveel stamina en intellect, maar als ik dan 2 fireballs doe, dan is de mob dood, ipv de gebruikelijke 4 of 5.

Dmg van 600 per fireball, en 800 per crit zijn veel meer regelmaat dan uitzondering. In instances hebben warrior en priests heb liever niet geloof ik... :P
Verder gister wat ZF gedaan, was ik met een warrior die geen 1h+shield had :|, na 2x gewiped te zijn op de temple, ben ik maar geleaved, schiet niet op zo. Gahzrilla was vet easy, nu heb ik zijn tactiek ook door. Als mage gewoon afstand houden, en 30yd blijven houden. Zelfs met mijn all out dmg trok ik geen aggro van de paladin en warrior :P

Trouwens, die equipswapper die iemand mij aangeraden heeft, die werkt niet, iemand die em kan uitleggen?
Hij swapped gewoon mijn items niet.
Nu heb ik 4 macros, 2 voor dmggear aan, en 2 voor normal gear, omdat het allemaal meer dan 255 tekens is...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arinen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-02-2023
jarnotjuh schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:29:
Gisteravond 2 nieuwe items voor me dmggear aangeschaft, zit nu op +190 firedmg gear op lvl47.
Ik mis superveel stamina en intellect, maar als ik dan 2 fireballs doe, dan is de mob dood, ipv de gebruikelijke 4 of 5.

Dmg van 600 per fireball, en 800 per crit zijn veel meer regelmaat dan uitzondering. In instances hebben warrior en priests heb liever niet geloof ik... :P
Verder gister wat ZF gedaan, was ik met een warrior die geen 1h+shield had :|, na 2x gewiped te zijn op de temple, ben ik maar geleaved, schiet niet op zo. Gahzrilla was vet easy, nu heb ik zijn tactiek ook door. Als mage gewoon afstand houden, en 30yd blijven houden. Zelfs met mijn all out dmg trok ik geen aggro van de paladin en warrior :P

Trouwens, die equipswapper die iemand mij aangeraden heeft, die werkt niet, iemand die em kan uitleggen?
Nu heb ik 4 macros, 2 voor dmggear aan, en 2 voor normal gear, omdat het allemaal meer dan 255 tekens is...
Ik gebruik zelf Wardrobe, werkt als een trein :D. deze heeft well twee andere add-ons nodig, Sea en Chronos anders werkt hij niet. Zoek hem maar eens op bij Curse-Gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De build van onze main DPS locks:
quote: Haraldur
For the most Dps, Aka Aion and me :P
Then this is the best talent tree to do it.

Affliction Talents (30 points)

# Suppression - 3/5 points
Reduces the chance for enemies to resist your Affliction spells by 6%.

# Improved Corruption - 5/5 points
Reduces the casting time of your Corruption spell by 2 seconds.

# Improved Life Tap - 2/2 points
Increases the amount of Mana awarded by your Life Tap spell by 20%.

# Amplify Curse - 1/1 point
Increases the effect of your next Curse of Weakness or Curse of Agony by 50%, or your next Curse of Exhaustion by 20%.

# Fel Concentration - 5/5 points
Gives you a 70% chance to avoid interruption caused by damage while channelling the Drain Life, Drain Mana, or Drain Soul spell.

# Nightfall - 2/2 points
Gives your Corruption and Drain Life spells a 4% chance to cause you to enter a Shadow Trance state after damaging the opponent. The Shadow Trance state reduces the casting time of your next Shadow Bolt spell by 100%.

# Grim Reach - 2/2 points
Increases the range of your Affliction spells by 20%.

# Curse of Exhaustion - 1/1 point
Reduces the target's speed to 90% of normal for 12 seconds. Only one Curse per Warlock can be active on any one target.

# Improved Curse of Exhaustion - 3/4 points
Increases the speed reduction of your Curse of Exhaustion by 15%.

# Siphon Life - 1/1 point
Transfers 15 health from the target to the caster every 3 seconds. Lasts 30 seconds.

Level 38: 22 health every 3 seconds
Level 48: 33 health every 3 seconds
Level 58: 45 health every 3 seconds

# Shadow Mastery - 5/5 points
Increases the damage dealt or life drained by your Shadow spells by 10%.

Demonology Talents (0 points)

# None

Destruction Talents (21 points)

# Improved Shadow Bolt - 5/5 points
Your Shadow Bolt critical strikes increase the next 4 sources of Shadow damage dealt to the target by 20%. Effect lasts a maximum of 12 seconds.

# Bane - 5/5 points
Reduces the casting time of your Shadow Bolt and Immolate spells by 0.5 seconds.

# Devastation - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%.

# Shadowburn - 1/1 point
Instantly blasts the target for 87 to 99 Shadow damage. If the target dies from Shadowburn, and yields experience or honor, the caster gains a Soul Shard.

# Destructive Reach - 2/2 points
Increases the range of your Destruction spells by 20%.

# Intensity - 2/2 points
Gives you a 70% chance to resist interruption caused by damage while channeling the Rain of Fire or Hellfire spell.

# Ruin - 1/1 point
Increases the critical strike damage bonus of your Destruction spells by 100%.
Nu de rogues eindelijk wat betere wapens hebben (perdition, core hound, viskag + brutality blade) is hij meestal niet meer 1ste, maar staat hij nog wel boven de mages en warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:29:
[...]

En trouwens, Master Demonologist/Ruin = meer DPS als SM/Ruin.
Ow? Volgens een paar template sites niet... Kan je me de template eens laten zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 6104 schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:42:
[...]

Ow? Volgens een paar template sites niet... Kan je me de template eens laten zien ?
Demonology Talents (30 points)

Demonic Embrace - 5/5 points
Improved Healthstone - 2/2 points
Improved Imp - 3/3 points
Improved Voidwalker - 3/3 points
Improved Succubus - 3/3 points
Fel Domination - 1/1 point
Master Summoner - 2/2 points
Unholy Power - 5/5 points
Demonic Sacrifice - 1/1 point
Master Demonologist - 5/5 points

Destruction Talents (21 points)

Improved Shadow Bolt - 5/5 points
Bane - 5/5 points
Improved Lash of Pain - 2/2 points
Devastation - 5/5 points
Shadowburn - 1/1 point
Destructive Reach - 2/2 points
Ruin - 1/1 point
Ik heb toch altijd mijn succy bij me, dus 10% op alle dmg, en ze is zelf ook een 200+DPS kanon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:49
Arinen schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:31:
[...]

Uhm ..... Misschien ^^

Mijn fout :p

Andere vraag voor de mensen die MC of farm stand hebben staan en nu in BWL bezig zijn. Hebben jullie speciale classes die Priority over items krijgen? Of mensen die al Spinal reaper hebben geen Untamed blade kunnen krijgen totdat iedereen een Tier 2 wapen heeft?
Bij ons is het zo dat protection specced tanks bij ons voorrang op Might & Wrath hebben over Arms en Fury warriors. En kwa wapens kijken we naar de specs van de classes. Obsidian Edged Blade gaat dus naar dmg specced paladin en warriors, pas daarna mogen protection warriors erop rollen.

Zelfde met shields, prot warriors eerste keus.

Maar ik geloof dat kwa wapens en armor paladins en warriors eigenlijk de enigste classes zijn waar naar de specs gekeken moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:50:
[...]
Bij ons is het zo dat protection specced tanks bij ons voorrang op Might & Wrath hebben over Arms en Fury warriors. En kwa wapens kijken we naar de specs van de classes. Obsidian Edged Blade gaat dus naar dmg specced paladin en warriors, pas daarna mogen protection warriors erop rollen.

Zelfde met shields, prot warriors eerste keus.

Maar ik geloof dat kwa wapens en armor paladins en warriors eigenlijk de enigste classes zijn waar naar de specs gekeken moet worden.
Dus bij jullie heb je met een hybrid build gewoon een probleem dus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:46:
[...]

[...]

Ik heb toch altijd mijn succy bij me, dus 10% op alle dmg, en ze is zelf ook een 200+DPS kanon.
Maar je mist dan wel bloodpact, nightfall, insta corrupt e.d.

Die affliction goodies weerhouden mij er op dit moment van om MD Ruin te worden ipv SM Ruin

Edit; ik heb trouwens SM maar tot 3/5, omdat ik in destruction nog iets extra's wilde, weet alleen neit meer wat het was (denk dat het imp firebolt is, weet ik niet meer zeker).
Zit er toch aan te denken om tot 5/5 te gaan en imp firebolt weg te laten...

[ Voor 26% gewijzigd door TangLeFuzZ op 05-09-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kEv4h schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:58:
[...]

Dus bij jullie heb je met een hybrid build gewoon een probleem dus? :P
Mjah wat is Hybrid? Zodra je 31 protection hebt ben je een prot warrior. 31/5/15 is gewoon een MS build en dus een dps warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

TangLeFuzZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:04:
[...]

Maar je mist dan wel bloodpact, nightfall, insta corrupt e.d.

Die affliction goodies weerhouden mij er op dit moment van om MD Ruin te worden ipv SM Ruin

Edit; ik heb trouwens SM maar tot 3/5, omdat ik in destruction nog iets extra's wilde, weet alleen neit meer wat het was (denk dat het imp firebolt is, weet ik niet meer zeker).
Zit er toch aan te denken om tot 5/5 te gaan en imp firebolt weg te laten...
Ik mis nightfall, siphon life en CoEx geen moment eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb het probleem dat ik te snel wissel tussen alts; hierdoor heb ik een aantal low-lvl alts, ipv 1 hoog lvl alt. :P
Dus ik wilde me een extra motivatie geven om me te concentreren op 1 alt. Het gaat om een hunter, dus nu wilde ik deze motivatie uit de AH trekken: Hurricane
Maar nu vraag ik mij af: Zijn er veel betere bogen die je makkelijk kunt krijgen? De bogen die een veel betere dps hebben zijn vrijwel onmogelijk te krijgen, tenzij ik er 1 over het hoofd zie (het gaat dan om de epic quest-boog en de grand marshal boog). Andere bogen hebben een soortgelijke dps, maar zijn pas 7-8 lvl's later te gebruiken (die paar +agi boeit me dan niet :P ).
Als ik namelijk zo'n dure boog koop, wil ik er wel zeker van zijn dat ik 'm niet na 1 week gebruik weer wegdoe. :P

En als laatste de vraag: Doe je als hunter met een langzame boog meer damage, juist minder, of maakt het eigenlijk geen zak uit?
jarnotjuh schreef op Monday 05 September 2005 @ 14:29:
Voor die 255-limiet heb je ook weer add-ons: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=381 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149480

ik heb een vraag
ik heb wow net

welke realm moet ik kiezen en wat houden ze in? (normal/pvp/rp)

en kan ik later nog van realm veranderen?

thnx a lot

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 149480 op 05-09-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:26:
[...]

Ik mis nightfall, siphon life en CoEx geen moment eigenlijk.
Moet zeggen dat ik siphon en coex eigenlijk ook nooit gebruik... echt heeeeel sporadisch, maar dan kom ik vaak toch weer tot de conclusie dat ik er eigenlijk niks aan had :D
Wel bang dat ik nightfall teveel mis, dus ik blijf voorlopig nog ff SM/R
Miles Teg schreef op Monday 05 September 2005 @ 15:31:
Ik heb het probleem dat ik te snel wissel tussen alts; hierdoor heb ik een aantal low-lvl alts, ipv 1 hoog lvl alt. :P
Dus ik wilde me een extra motivatie geven om me te concentreren op 1 alt.
Geen alt, maar een main dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Anoniem: 149480 schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:43:
ik heb een vraag
ik heb wow net

thnx a lot
Ik weet alleen dat er op Bloodscalp veel nederlanders zitten, dat kan een reden zijn om er (niet) te gaan spelen.

Je kunt af en toe van realm wisselen, maar dat kan geloof ik maar 1 keer, het is iig 'normaal' dat je wanneer je ergens een char aanmaakt, je daar niet meer weg gaat.

Even inloggen op een andere server met een bepaald character gaat dus ook niet, die is gebonden aan een realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 149480 schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:43:
ik heb een vraag
ik heb wow net

thnx a lot
Normal houdt in dat spelers elkaar niet zomaar kunnen aanvallen. Pvp moet dus eerst aangezet worden.
PvP houdt in dat je iedere vijandelijke speler die je tegenkomt kunt aanvallen, en andersom.
RP is roleplaying. Verzin een verhaal om je character en speel volgens dat verhaal (als ik het goed begrijp :P )

Welke realm je moet kiezen, dat moet jezelf weten. Ik zou zeggen, kies voor een low-populated realm, minder last van lag en geen queue's bij het inloggen.

Je kunt wel met een nieuw character later op een andere realm gaan spelen. In principe (uitzonderingen daargelaten) kun je niet met een al bestaande character naar een ander realm overstappen. Je kunt (als ik het goed heb) in totaal 50 character hebben, verdeeld over meerdere realms (10 chars per realm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 19:50
Om iets meer uitleg te geven over de diverse realms:

Je hebt nu RP, PVE en PVP realms (er komt nog combinatie van RP PVP of die is er al, dunno)

RP = roll playing, dus belangrijk is dat je in een bepaalde rol zit en daarna gedraagt
PVE/Normal = Tegen mobs spelen, sommige plekken kan je PVP spelen. Overige delen alleen als jij en je tegenstanderd PVP geflagged is (je kan dus zelf kiezen of je wilt PVPen of niet)
PVP = Tegen mobs en mensen spelen, meeste delen van de wereld kan je tegenstanders neermaaien of zelf neergemaaid worden, vaak leuk, soms erg irritant :)

In principe kies je 1 (of 2) realms waar je speelt. Als je op PVP realms zit, kan je niet alliance en een horde charater op 1 realm hebben, vandaar dat je dan 2 realms neemt.

Ikzelf dit op sunstrider (als alliance) en deathwing (als horde), waarom?? Omdat daar wat vrienden zaten, geen andere reden.

Heel soms kan je een character (eenmalig) verplaatsen naar een ander realm als Blizzard dat toelaat. Dit gebeurt dan omdat het realm waar je zit overvol is geworden.

[ Voor 10% gewijzigd door reddevil op 05-09-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

reddevil schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:58:
Om iets meer uitleg te geven over de diverse realms:

Je hebt nu RP, PVE en PVP realms (er komt nog combinatie van RP PVP of die is er al, dunno)

RP = roll playing, dus belangrijk is dat je in een bepaalde rol zit en daarna gedraagt
PVE/Normal = Tegen mobs spelen, sommige plekken kan je PVP spelen. Overige delen alleen als jij en je tegenstanderd PVP geflagged is (je kan dus zelf kiezen of je wilt PVPen of niet)
PVP = Tegen mobs en mensen spelen, meeste delen van de wereld kan je tegenstanders neermaaien of zelf neergemaaid worden, vaak leuk, soms erg irritant :)

In principe kies je 1 (of 2) realms waar je speelt. Als je op PVP realms zit, kan je niet alliance en een horde charater op 1 realm hebben, vandaar dat je dan 2 realms neemt.

Ikzelf dit op sunstrider (als alliance) en deathwing (als horde), waarom?? Omdat daar wat vrienden zaten, geen andere reden.

Heel soms kan je een character (eenmalig) verplaatsen naar een ander realm als Blizzard dat toelaat. Dit gebeurt dan omdat het realm waar je zit overvol is geworden.
Zoek jij toevallig nog een MC raid guild met je mage ?

Wij zoeken nml. nog mages die wekelijks mee willen gaan, we zijn starters, dus hebben alleen Luci nog maar neer gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:01:
[...]

Wij zoeken nml. nog mages die wekelijks mee willen gaan, we zijn starters, dus hebben alleen Luci nog maar neer gekregen. :)
Definieer starters; Ik zit in een guild wat al zeker 20/25 MC-raids heeft gedaan, en ook alleen maar Luci omgelegd. :P
Persoonlijk denk ik dat het de tanks zijn, maar aangezien ik het te druk heb om daarop te letten weet ik dat niet zeker. Maar als na een AoE-gevecht met zo'n pack hondjes alleen de mages dood zijn, gok ik toch dat er ergens een agro-probleem is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:01:
[...]

M'n mage zit in Dark Guard, maar eigenlijk speel ik daar de laatste maand toch niet meer mee, meer met m'n druid en nog een alt die hieronder niet vermeldt staat, dus helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

reddevil schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:12:
[...]

M'n mage zit in Dark Guard, maar eigenlijk speel ik daar de laatste maand toch niet meer mee, meer met m'n druid en nog een alt die hieronder niet vermeldt staat, dus helaas ;)
Er gaan soms wat mensen van Dark Guard mee :)

Maar we willen guild-only gaan uiteindelijk en missen verrassend genoeg geen healers maar mages.
Definieer starters; Ik zit in een guild wat al zeker 20/25 MC-raids heeft gedaan, en ook alleen maar Luci omgelegd.
Gisteren zijn we voor de 2e keer geweest. (vorige week zondag eerste keer en Luci down, afgelopen donderdag wilden we voor Maggy gaan, maar Laggy zat tegen, en gisteren in een resette instance Luci weer down, en Maggy op 70%)

Die core hound packs doen we zonder wipes, alleen de eerste keer was er 1 hound die te snel doodging waardoor ie de rest gin ressen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:52
reddevil schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:58:
Er zijn nu twee RP-PvE realms. Er komen binnenkort een aantal RP PvP realms. RP wil vooral zeggen dat er striktere regels zijn wat betreft het taalgebruik en je naam enzo. Het is niet toegestaan out of character te praten in /say en /yell (OOC = niet IC (in character) = niet 'doen alsof'). Daarnaast is het niet toegestaan in de andere kanalen (zoals general chat) over dingen te praten die niks met WoW te maken hebben.

Helaas zijn er erg veel mensen die niet weten wat RP inhoudt / zich gewoon niet aan de regels houden. Onlangs nog een stel scandinaviers op /ignore gegooid.
Miles Teg schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:05:
Definieer starters; Ik zit in een guild wat al zeker 20/25 MC-raids heeft gedaan, en ook alleen maar Luci omgelegd. :P
Da's wel vrij crap zeg. Wij hebben op onze eerste poging na 5 wipes Lucy omgekregen, en dat was met een alliantie / semi PuG raid. Met 1 tank per core hound moet het simpel lukken om aggro te houden, AoE is ook geen ramp aangezien 1 mage dan nooit 1 tank gaat outdamagen.

Lucy zelf is niet erg moeilijk als je eenmaal doorhebt dat mages die Curse ongedaan kunnen maken. Op lucy is 't vooral gewoon steady DPS als z'n adds eenmaal dood zijn. Hoe gaan die gevechten verder?
On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:16:
Die core hound packs doen we zonder wipes, alleen de eerste keer was er 1 hound die te snel doodging waardoor ie de rest gin ressen
Vooraf inlezen op de encounters helpt :P

[ Voor 42% gewijzigd door Hydra op 05-09-2005 16:33 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153479

[...]

Tjah idd tailor meenemen naar de jadefire's oid (dank Wolk!) :) .. .en Felcloth shoulders heb ik ook aan. +23 (oid) shadow damage

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 153479 op 05-09-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-05 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hydra schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:29:
Da's wel vrij crap zeg. Wij hebben op onze eerste poging na 5 wipes Lucy omgekregen, en dat was met een alliantie / semi PuG raid. Met 1 tank per core hound moet het simpel lukken om aggro te houden, AoE is ook geen ramp aangezien 1 mage dan nooit 1 tank gaat outdamagen.

Lucy zelf is niet erg moeilijk als je eenmaal doorhebt dat mages die Curse ongedaan kunnen maken. Op lucy is 't vooral gewoon steady DPS als z'n adds eenmaal dood zijn. Hoe gaan die gevechten verder?
Dat is zelfs erg crap imho
De guild waar ik nu inzit waren de eerste aan alliance kant die MC binnengingen en we zijn nog nooit op lucifron gewiped. Onyxia hebben we ook neergelegt na slechts 3 pogingen, en we clearen nu (ongeveer 6-7 week nadat we MC binnengingen) alle bosses zonder wipe (op Ragnaros na) in 2-3 avonden. En van de hele guild (50 man) was er slechts 1 die al eerder MC had gedaan tot en met ragnaros.
Kwestie van goed inlezen op de bosses en goede concentratie.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151346

Ik heb eergisteren voor het eerst BG gedaan, wat is dat vreselijk verslavend zeg!
Al liep ik wel met mijn level 21 UD Warrior tussen de +25, max 30 in.
Maar het was geweldig ;)
Ook nog wat honorpuntjes gesprokkelt, moet maar eens kijken wat dat inhoud, en gisteren werd Tarren Mill aangevallen, maar met succes verdedigt! Ik vind zelf dat zulke gevechten en BG het spel leuker maken, zeker qua houdbaarheid.

Maar dat wisten jullie vast al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Vincentio schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:40:
De build van onze main DPS locks:

[...]

Nu de rogues eindelijk wat betere wapens hebben (perdition, core hound, viskag + brutality blade) is hij meestal niet meer 1ste, maar staat hij nog wel boven de mages en warriors.
dat is gewoon een standaard sm/ruin build. Met een demon/ruin build doe je echt niet minder dmg en help je de groep meer door betere hs en bloodpact. Je hebt namelijk of je imp uit voor 20% aggro reduction (eerder en langer nuken zonder aggro), je succi als je niet in de mt groep zit om 10% meer dmg te doen, of een demonic sacrife van je vw om je eigen renew voor 30 min te hebben bij een bossfight. Na het zelf lang afgekraakt te hebben, was ik ook snel om na uitvoerig de demontree te hebben doorgespit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:29:
[...]

En trouwens, Master Demonologist/Ruin = meer DPS als SM/Ruin.
Want? Beargumenteer me dit eens, als je een normale MC run doet met je imp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 106398 schreef op maandag 05 september 2005 @ 17:06:
[...]

Want? Beargumenteer me dit eens, als je een normale MC run doet met je imp.
Ik hoef mijn Imp niet bij me te hebben omdat ik niet bij de MT in de groep zit, dus neem ik mijn succy mee.

Zou zelfs een Demonic sac kunnen doen de volgende keer voor 15% shadow dmg increase, en ook met de Imp zou je DPS hoger moeten zijn omdat je minder threat genereert en dus minder hoeft in te houden wat shadowbolts schieten betreft. :)

[ Voor 28% gewijzigd door On_E op 05-09-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

-edit-

NVM, ik zoek met iets anders dan m'n ogen :)

[ Voor 87% gewijzigd door Snappie88 op 05-09-2005 18:07 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 13:43
Ik heb een probleem met WOW.. hij crasht eruit net als ik met men char inlog en hij alles inlaadt (op de pc van mijn vriendin) het is een NIEUWE windows XP SP2 met alle updates, nieuwste drivers.

P4 2400
Asus p4pe
Ati 9700pro (enkel drivers installed)
sblive1024
voeding is in orde want pc is hier al 2 jaar zonder probs
512MB geheugen

Net voor ik de error krijg (bijna gelijktijdig) hoor je zo een klik (is dit de harde schijf die stuk is of is het gewoon normaal dat je zo een klik hoort als het systeem BSOD'd)

De error die ik krijg is de volgende:
BLUE SCREEN
The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x00000077 (0xc000000e, 0xc000000e, 0x00000000, 0x00ede000). A dump was saved in: E:\WINDOWS\Minidump\Mini090505-01.dmp.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

daarna als ik terug in windows komt zegt hij: recovered from error en dan dit als info:
BCCode : f4 BCP1 : 00000003 BCP2 : 820BC418 BCP3 : 820BC58C
BCP4 : 805F9F88 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1

Ik klik op die link dan voor meer info en daar staat bijna niks waar ik iets mee ben, of aan uit kan.
Ik heb gegoogled op die foutmelding en kreeg iets dat het een harde schijf error zou zijn als het begint met 0x00000077.. maar dat lijkt me vreemd want alles doet het gewoon perfect voor de rest.

Directx9c staat er ook op dacht ik en ik begin een beetje te vrezen dat deze pc er gewoon geen zin in heeft.. hij's niet overclocked of niks.

(straks als ik thuis ben check ik dit topic nog wel eens, hopelijk vind ik zelf nog een oplossing maar het kan nooit kwaad om het hier eens te vragen zeker?.. jopelijk staat het in het jusite deel van het forum, hier komt toch genoeg volk volgens mij die me evt zou moeten kunnen helpen :? )

[ Voor 15% gewijzigd door DrMacabr3 op 05-09-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-04 14:46

BitByter

Prutst dit forum

worldserver = down *zucht*

wat is dat toch de laatste tijd :?
en het ging de vorige maanden nog zo goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
DrMacabr3 schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:23:

De error die ik krijg is de volgende:
BLUE SCREEN
The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x00000077 (0xc000000e, 0xc000000e, 0x00000000, 0x00ede000).

Ik klik op die link dan voor meer info en daar staat bijna niks waar ik iets mee ben, of aan uit kan.
Ik heb gegoogled op die foutmelding en kreeg iets dat het een harde schijf error zou zijn als het begint met 0x00000077.. maar dat lijkt me vreemd want alles doet het gewoon perfect voor de rest.
Je hebt gelijk dat microsoft verwijst naar een eventuele hardeschijf fout. Dat is heel makkelijk te testen. Als de kast verplaatst is dan kan het zijn dat de datakabel daarbij misschien iets is losgeraakt (meestal zitten die behoorlijk vast, maar ik heb meer rare dingen meegemaakt). Kijk dat even na.
Daarnaast kun je, als de kast toch open is, meteen even kijken van welk merk de HDD is. Op de website van de makers is, als het om Maxtor, Seagate, WD, IBM, Hitachi enz. gaat, wel een programma te vinden waarmee je de schijf kan testen. Download die en laat die even een controle uitvoeren.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 13:43
ik heb diskcheck gedaan en er is geen enkel probleem met de schijf (zoals ik wel verwachtte)
ik zal de kabel eens nakijken maar ik heb wow geinstalleerd en dat is vlekkeloos verlopen, ook de utility van blizzard om de files te checken zegt dat alles in orde is.

[ Voor 49% gewijzigd door DrMacabr3 op 05-09-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 00:35
Een shaman kan toch een ander ressen met Ancestral Spirit. Wanneer kan hij eigenlijk zichzelf rezzen?
Ik heb het gevoel dat mijn vraag niet serieus wordt genomen. Jammer. Bij deze aan de serieuzere posters een antwoord gevraagd

[ Voor 34% gewijzigd door Tijs_a op 05-09-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Tijs_a schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:34:
[...]

[...]

Ik heb het gevoel dat mijn vraag niet serieus wordt genomen. Jammer. Bij deze aan de serieuzere posters een antwoord gevraagd
Wat wil je nou horen dan?
Een shaman kan zichzelf rezzen als hij dood is ja. 1 uur cooldown, en kost een regent (Ankh) ter waarde van 20 silver. Spell heet Reincarnation. Deze info is op elke WoW fansite ook na te lezen

[ Voor 18% gewijzigd door Crowmeister op 05-09-2005 20:01 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MrVegeta schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:01:
Hebben jullie nog tips om rep te krijgen met de darkspear tribe? heb alles quests al gedaan in GG, en ben nu runecloth aan het inleveren..
Iemand, ik wil erg graag zon coole raptor!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

MrVegeta schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:09:
[...]

Iemand, ik wil erg graag zon coole raptor!
Nightelf hoofden looten in AV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Miles Teg schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:31:
Dus ik wilde me een extra motivatie geven om me te concentreren op 1 alt. Het gaat om een hunter, dus nu wilde ik deze motivatie uit de AH trekken: Hurricane
Maar nu vraag ik mij af: Zijn er veel betere bogen die je makkelijk kunt krijgen? De bogen die een veel betere dps hebben zijn vrijwel onmogelijk te krijgen, tenzij ik er 1 over het hoofd zie (het gaat dan om de epic quest-boog en de grand marshal boog). Andere bogen hebben een soortgelijke dps, maar zijn pas 7-8 lvl's later te gebruiken (die paar +agi boeit me dan niet :P ).
Als ik namelijk zo'n dure boog koop, wil ik er wel zeker van zijn dat ik 'm niet na 1 week gebruik weer wegdoe. :P

En als laatste de vraag: Doe je als hunter met een langzame boog meer damage, juist minder, of maakt het eigenlijk geen zak uit?

[...]

Voor die 255-limiet heb je ook weer add-ons: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=381 bijvoorbeeld.
Ik zou voor de Dwarven Hand Cannon gaan, beste non-MC ranged wapen (Core Markmanship Rifle als MC genomen). Ik heb dit zelf ook gedaan, en gebruik hem nu nog steeds op lvl 60. Met een langzamer wapen zijn je crits hoger, zeker als je de DHC vergelijkt met de Hurricane is het verschil groot.

Mijn hunter,

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/paul.nijpels/Elessar.JPG

8/8 Beast Stalker
Bone Slicing Hatchet / Dal Rend Off-Hand

Ben van plan nog een Bone Slicing Hatchet te halen en ze dan beide +15 agility enchants te geven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-05 03:28
Zojuist ff moeten afreageren. Ik reed door WPL, kwam ik een druid tegen die water wilde. Nouja ik conjuren en toen ik klaar was traden en weg was ie, ik 0 mana. Ik kwam een minuutje ervoor al een lvl55 warrior tegen (Alliance) en die stond op een afstandje te kijken naar hoe ik mijn mana verspilde en toen die lieve druid weg was kwam hij chargen. Hij killde me vervolgens (want mages zijn niet zo heel goed in melee....) en liep weg.

Vervolgens resurrect en vragen in General waar die kerel zat. Iemand zag em en ik vond em dan ook snel. Ik heb die gozer volgens een vol uur lopen ganken totdat ie er genoeg van kreeg en zijn lijk er na een kwartier nog lag. Dit doe ik niet vaak maar ik werd ff moe van dat soort kereltjes. Overigens zat daar ook een guildie warlock bij die eveneens een half uurtje corpsecamped werd.

Later was ik wat aan het grinden komen er zo'n 7 alliance aanrijden van de guild Forte (= full epic gear) samen met die warrior en ik was dood. Kreeg /laugh en /spit van die warrior want die voelde zich blijkbaar ineens heel goed. Meteen WoW maar uitgezet want ik heb het vermoeden dat zij ook zin hadden om met z'n alleen op mij corpse te zitten. Ze zullen er nu nog wel zitten... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 101975 schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:19:
[...]

Ik zou voor de Dwarven Hand Cannon gaan, beste non-MC ranged wapen (Core Markmanship Rifle als MC genomen). Ik heb dit zelf ook gedaan, en gebruik hem nu nog steeds op lvl 60. Met een langzamer wapen zijn je crits hoger, zeker als je de DHC vergelijkt met de Hurricane is het verschil groot.

Mijn hunter,

[afbeelding]

8/8 Beast Stalker
Bone Slicing Hatchet / Dal Rend Off-Hand

Ben van plan nog een Bone Slicing Hatchet te halen en ze dan beide +15 agility enchants te geven :9
Dwarven Hand Cannon was nog wel een tandje duurder dacht ik :P
Kun je in combat nog bogen wisselen? Dan zou een trage boog voor het pullen (Aimed Shot), dan switchen naar Hurricane en doel omturnen tot speldenkussentje ook nog een optie zijn.
Over dat critten; Met een hogere attackspeed, zul je ook vaker critten, zou dat het verschil nog enigszins goedmaken, of is het helemaal kansloos voor de hurricane?

Overigens weet ik inmiddels wel dat je Hurricane niet wilt hebben in MC, tenzij je een mule mee mag nemen voor de pijlen :+
Kun je trouwens onder de 1 sec. komen qua attackspeed? (Hurricane = 1,6s, - 13%, -40% Rapid Fire) of zit je vast aan de 1 sec general cooldown (speel normaal met mage, ben qua andere classes gewoon keihard n00b :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Switchen van wapens geeft in volgende patch een cooldown van 1 of 1,5 seconde. Ik heb liever een langzaam wapen omdat mijn crits dan hoger zijn, ik houd van de hoge getallen 8) . Ik zou niet weten of je met weapon speed onder de 1 sec kan komen maar ik denk van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58898

woensdag nieuwe patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

The Realone schreef op maandag 05 september 2005 @ 20:38:
Zojuist ff moeten afreageren. Ik reed door WPL.........

<lang verhaal over ganking / corpsecamping>
Vooropgesteld!
Ieder z'n ding natuurlijk! :) no flame intended here.

Maar dit snap ik dus echt niet, voor mij ook de reden om niet op een pvp server te gaan spelen.
Zulke acties halen toch het hele spelplezier weg? Als ik het goed lees hebben jullie daar zo'n 1 a 2 uur besteed aan elkaar pesten. Jij maakt mij dood, dus ik haal m'n vriendjes en ga jou het leven zuur maken en vice versa tot op het punt dat, zoals je dat zelf al aangeeft, je uitlogt omdat het waarschijnlijk toch onspeelbaar word.

Ik zou echt serieus pissed worden, het is niet alsof je je tijd niet beter kunt besteden in WoW lijkt me.
Wat is hier nu de lol van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 86703 schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:37:
Ik zou echt serieus pissed worden, het is niet alsof je je tijd niet beter kunt besteden in WoW lijkt me.
Daarom speel ik fijn op een PvE server, hoewel je daar ook eikels tegenkomt. PvP flagged raken doordat je iemand buffed bijvoorbeeld is een uitnodiging voor level ?? spelers om je even neer te hakken.

Vanavond met een level 30 mage fijn aan 't AoE grinden geweest in Duskwood. Damn wat gaat dat lekker! Shielden, renew, en dan flash heal spammen tot alle ghouls dood zijn. Vanavond 1.5 level bij mekaar gespeeld :D Hoop dat ik morgen de 27 nog even haal, dan heb ik lekker veel rested na woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Laatst online: 04-05 01:16

Tom Yam

(>'.')>

Ik baal er echt van dat ik nu al wegens *in 1e instantie* tijdgebrek en nu wegens geld en tijdsgebrek al een week of 8 al geen WoW heb kunnen spelen. Daarnaast vind ik mn notebook te langzaam en zou ik liever een wat meer high end systeem willen hebben om wat beter bij te kunnen blijven want als er veel chars door het scherm rennen is het schokfest to the max :'(

En jullie maar met die mooie gear en verhalen over avonturen hier rondlopen :'(

(laat me ff weemoedig zijn ja? :P)

waarschijnlijk mag ik wanneer ik weer een gamecard haal eerst een stuk of 4 patches d/l voordat ik aan spelen toekom als ik pech heb... jammer hoor

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 11-04 18:33
mooie gear verhalen? vanavond judgement helm gescoord :) de eerste keer dat ie dropt in een paar maanden elke week onyxia mollen, hij dropt echt nooit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ragnaros down op Argent Dawn! Hoozah! Feli @ The Happy Fun Crew

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zullen we eerst de lag even fixen die er nog steeds is sinds afgelopen woensdag? Die patch loopt niet weg en Burning Legion is al 5 dagen onspeelbaar tijdens primetime :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Maegrim schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 00:43:
mooie gear verhalen? vanavond judgement helm gescoord :) de eerste keer dat ie dropt in een paar maanden elke week onyxia mollen, hij dropt echt nooit :|
Gisteravond dropte er 2 Helm's of Wrath en van de 5 aanwezige prot tanks hadden 2 die al, 1 skipte en zodoende kon ik er met mijn puntjes 1 kopen. Sweet....dude!

We waren gister op eerste attempt gewiped, ze fearde gewoon 5 keer binnen een minuut, baf MT dood, priest kreeg aggro, dood, enzovoorts. Pas op 2de run ging ze neer zoals altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Iemand op het US forum plaatste 1.8.0 patch notes. Niet duidelijk of we te maken hebben met officiele notes, maar het is toch nog wel interessant om te zien.
World of Warcraft Client Patch 1.8.0 (2005-??-??)

--Azshara Crater

A blood war rages between the Quel’dorei Exiles and the Sunstrider Legion as they battle to the death to claim sources of ancient magic buried beneath the vast Azshara Crater. Destroy all opposing strongholds with mighty siege weapons to declare victory in this epic 40v40 battleground!

--Grubstone Cookoff

Simmer Grubstone sponsors this savory contest held in the town of Everlook in Winterspring. At the start of each week, participants will be given a series of increasingly difficult recipes to cook and brew. The best chefs in Azeroth will receive a lifetime supply of malt, an official Grubstone mug, and more fabulous prizes!

--Goblin Gizmo Gauntlet

Assemble robots to do battle via remote control against other players for engineering glory in this explosive event in Gadgetzan. Sign up for daily tournaments to win new parts to upgrade your invention! No engineering experience necessary.

--General

New Auction Houses in Stormwind, Darnassus, Thunderbluff, Undercity, Booty Bay, and Everlook are open and ready for business! Ask the guards in each city for directions. Auction Houses are now shared within a faction – Alliance, Horde, or the Steamwheedle Cartel. Extra heavy security in the form of Goblin Bouncers has been added to Auction Houses in goblin towns to put a stop to any… bidding wars.
A debuff prioritization system has been put into effect. Certain debuffs will now have priority (e.g. they cannot be overridden) over weaker or triggered debuffs when the number of debuffs on a mob reaches the maximum limit of 16.
Quickness (Night Elf Racial) – Now increases agility by 5%.
Escape Artist (Gnome Racial) – Casting time reduced to 0.5 seconds. Now has a 2 minute cooldown.
System performance when enabling the full screen glow effect improved.
Buff/debuff tooltips will now be correctly updated from talents.
Tauren can now ride wolves if they learn the wolfriding ability.
Attempting to cast a spell on a friendly target below the minimum level of the spell will now automatically cast the highest eligible rank.
You can no longer communicate with the other faction through mind control.
The effects of +healing and +spell damage items will now be shown in the tooltips of spells they affect.
Class buffs such as Arcane Intellect and Mark of the Wild are no longer dispellable.
Hearthstones can no longer be used while invulnerable.
Critters can no long resist spells.
Pets that enter combat will no longer flag their master for combat.
Talents that provide mana regeneration while casting will no longer fail to function after being logged in for a period of time.
Shapeshifting will no longer cancel a daze effect.
Spells that are cast on a target but have no effect due to the target’s death will no longer be reported in the combat log.
Warlock/Hunter pets can no longer break out of fear.
Fixed a bug that caused players to sometimes slide when walking.
Buffs that provide a bonus to resistance now stack with other resistance buffs.
Enemy spells cast before you die will no longer hit you when you are a ghost.
Players will no longer be randomly flagged for combat when not participating in combat.
Fixed a bug where creatures were sometimes able to parry attacks from behind.
It is no longer possible to break disarm by immediately switching your weapon.

--Macintosh

Fixed lag resulting from certain UI mods.

--PvP

Honor System
You will now receive some honor for restoring health to allies during PvP combat.
Dishonorable Kills will now apply only to the players responsible, rather than to their entire party or raid.
There is now an option that shows estimated honor points over enemy corpses after an Honorable Kill.
Battlegrounds
You can now exit a battleground from an option on the scoreboard at all times.
Siege weapon combat has been introduced to the Alterac Valley battleground.
Civilians can no longer fight.
NPCs in battlegrounds can no longer be mind controlled.
Feign Death will no longer make the flag graphic disappear for other players in Warsong Gulch.
Fixed several terrain exploits in Warsong Gulch.
You can no longer interact with tower banners and flags through walls in Alterac Valley.
Commander buffs are no longer removed when shapeshifting.
Fixed an exploit where Mind control and Fear could be used to send opposing players out of a battleground instance.
Fixed a bug that caused players who died in Frostmane hold in Alterac Valley to be ported to their faction’s entrance.
You can now enter the queues of multiple battlegrounds simultaneously. Once you become eligible and choose to enter a battleground, you will automatically leave the other battleground queues.
You can now see the number of players from the other faction in a battleground queue.
All players can now chat in the WorldDefense channel.
All debuffs resulting from a duel are now removed immediately after the duel ends.
Fixed an exploit that allowed players to reach Thrall in Orgrimmar without guard interference.

--Druids

Due to significant talent changes, Druids will have all talent points refunded and can be respent.
Your base damage in Bear and Cat Form is now determined by the DPS value of your equipped weapon (Note: your attack speed remains static at 1.0 in Cat Form and 2.5 in Bear Form). This change has been deemed necessary to provide Druids with a larger number of viable weapon choices at all levels, and a more straightforward method of improving feral damage beyond the maximum level cap. We believe that the increased damage of Druids in Cat Form (from wielding high DPS weapons) is acceptable, given the form’s damage dealing role. In our testing, however, we felt that Bear Form was dealing too much damage with certain weapons when taking into account its high damage mitigation and survivability. After considering a variety of solutions, we have decided to implement a flat 10% reduction to Bear Form’s base damage – which keeps the form in line with overall game balance, while resulting in greater damage potential.
You can no longer switch weapons during combat in shapeshift form.
Cat Form – Ability no longer purchased from a trainer. There is now a quest to obtain Cat Form.
Travel Form – New icon. Graphic also been replaced to look fiercer and have markings similar to other Druid forms.
Druids have learned to dance while shapeshifted.
There is now an animation for skinning and herb gathering in Bear and Cat Form.
Female Druids in Bear Form no longer sound like males.
Demoralizing Roar – Tooltip updated to display area of effect (in yards).
Entangling Roots – Now interrupts spellcasting.
Feral Charge – This ability will now port you even if the target is immune to the effect.
Ferocious Bite – Fixed a bug where combo points were lost on miss/dodge/parry/block.
Maul/Swipe – Tooltips updated to indicate the additional threat caused by these abilities. There have been no changes made to the amount of threat caused.
Moonfire – Now causes Nature damage instead of Arcane damage; initial damage decreased and damage over time increased.
Starfire – Now causes Nature damage instead of Arcane damage.
Nature’s Grasp – Special attacks (e.g. Heroic Strike, Eviscerate, etc…) will now allow the spell to root the target.
Improved Moonfire – Design changed. Now increases the damage over time of your Moonfire spell by 20/40/60/80/100%.
Swiftshifting – Design changed. When leaving a shapeshift form, your next spell has its casting time reduced by 0.5/1/1.5 sec.
Omen of Clarity – Can now proc in shapeshift form. Is now a prerequisite for the Inner Balance talent.
New Talent (Balance): Improved Faerie Fire – Tier 3 talent; Faerie Fire has a 50/100% chance to reduce your target’s Nature resistance for the duration.
Improved Thorns – Design changed. Now increases the damage done by your Thorns spell by 50/100/150%.
Moonfury – Removed and replaced by the new talent Nature’s Fury.
New Talent (Balance): Nature’s Fury – Increases your spell damage and critical strike chance by 1/2/3%.
Nature’s Grace – Design changed. Nature’s Grace is now a passive ability that causes all nearby party members to be healed for 10% of any spell damage the Druid deals. Is now a tier 4 talent.
Weapon Balance – Removed and replaced by the new talent Inner Balance.
New Talent (Balance): Inner Balance – Increases your maximum mana by 2/4/6/8/10%.
Veangence – No longer requires the Nature’s Grace talent. It now requires the Nature’s Fury talent.
Hurricane – Replaced in position by the new talent Dreamstate. Is now a targetable spell and a tier 5 talent.
New Talent (Balance): Dreamstate – Enter a Dreamstate, increasing your Nature damage by 15%, and increasing your mana regeneration while in shapeshift form by 100%. However, you may not cast healing spells while in this state.
Improved Demoralizing Roar – Removed and replaced in position by Primal Instinct.
Improved Prowl – In addition to reducing the chance of detection, this talent will now increase your speed while prowling by 3/6/9/12/15%.
Blood Frenzy – Is now a 3 point talent that gives your critical strikes from Cat Form abilities that add combo points a 50/75/100% chance to add an additional combo point.
Primal Fury – Is now a 2 point talent that gives you a 50/100% chance to gain an additional 5 rage anytime you get a critical strike while in Bear and Dire Bear Form.
Improved Shred – Talent removed.
Predatory Strikes – Design changed. Predatory Strikes is now a tier 6 talent that gives your Cat Form finishing moves a 50/100% chance to interrupt spellcasting and silence the target for one second per combo point.
Faerie Fire (Cat) – Talent removed.
Faerie Fire (Bear) – Talent removed.
New Talent (Feral Combat): Intimidation – Tier 5 talent; increases your threat while in Bear Form by 15/30%.
New Talent (Feral Combat): Feral Endurance – Tier 4 talent; increases your total health while in Bear, Dire Bear, or Cat Form by 2/4/6/8/10%.
Thick Hide – Design changed. Thick Hide now increases your armor value from items in Bear Form by 2/4/6/8/10%. Is now a tier 2 talent.
Feline Swiftness – This talent no longer increases your movement speed while prowled.
New Talent (Feral Combat): Alertness – Tier 5 talent; increases your defense skill by 4/7/10 in Bear Form and your chance to hit by 1/2/3% in Cat Form.
Strength of the Wild – Design changed. Strength of the Wild now increases the strength and agility of all nearby party members by 15% while the Druid is in Bear, Dire Bear, or Cat Form. No longer requires the Predatory Strikes talent. It now requires the Feral Endurance talent.
Improved Ravage – Removed and replaced by the new talent Fury of the Wild.
New Talent (Feral Combat): Fury of the Wild – Your next special attack has a 15/30/45% increased critical strike chance when entering Cat Form. In addition, you have a 20/30/40% chance to gain an extra rage point when damage is taken or dealt in Bear Form.
Improved Pounce – Removed and replaced by the new talent Primal Resilience.
New Talent (Feral Combat): Primal Resilience – Causes Frenzied Regeneration to covert each point of rage into an additional 0.2/0.3% of your total health and reduces the cooldown by 30/60 sec.
Primal Instinct – Is now a 5 point talent. The mana cost reduction of shapeshifting has not been changed. Replaced in position by the new talent Shapeshifting Mastery.
New Talent (Feral Combat): Shapeshifting Mastery – Grants the Druid the ability to shapeshift directly from one form to another at the cost of 25 rage from Bear Form, 50 energy from Cat Form, and the full mana cost of the Druid’s next shapeshift form from Travel and Aquatic Form. When shapeshifting from Bear to Cat Form, each additional 25 rage present adds 1 combo point if a target is selected.
Combat Endurance – Is now a 1 point talent that allows 25% of the Druid’s health regeneration to work in combat.
Improved Tranquility – Removed and replaced by the new talent Improved Rebirth.
New Talent (Restoration): Improved Rebirth – Reduces the cooldown of your Rebirth spell by 5/10 min.

--Hunter

Specialized abilities have been added for the following pet types that did not receive them in the previous content patch:
Bears can learn the Roar ability, which lowers the attack power of all nearby enemies by a flat amount.
Turtles and Crabs can learn the Tough Shell ability, which gives them a chance to increase their armor value when hit.
Spiders can learn the Web ability, which immobilizes nearby enemies.
Distracting Shot – New icon.
New Pet Ability: Free Master – Causes your pet to free you from any snare or frost-based movement impairing effect.
Mend Pet – Range increased to 30 yards.
Pet happiness will be restored correctly to the full amount when resurrecting in a battleground.

--Mage

Arcane Missiles – Fixed a bug where occasionally no missiles would appear and no damage would be dealt.
Blink – Now reports the correct error message when attempted while sapped.
Blink – Fixed a bug where the spell incorrectly or failed to teleport the player.

--Paladin

Judgement of Fury – Design changed. Now forces the target to attack you.
Blessing of Salvation – Design changed. Now causes a friendly target to generate no additional threat for 10 seconds.
Consecration – Fixed a bug where the spell sometimes did nothing if cast in rapid succession.
Sanctity Aura – Design changed. Now increases healing done by 10% for party members within 30 yards.
Holy Shock – Cooldown reduced to 6 seconds.
Improved Blessing of Salvation – Design changed. Now increases the duration of your Blessing of Salvation by 2/4 sec.

--Rogues

Poisons will remain intact after you teleport, enter/exit an instance, or travel between continents.
Eviscerate (Rank Cool – Damage increased.

--Shaman

Totems are no longer immune to area of effect damage.
Shamans will no longer lose weapon skills after respeccing talents.
The tornado graphic from the Windfury Attack will now play consistently.
Combat Endurance – Now allows 25% of health regeneration to work while in combat.

--Warlocks

Improved Drain Mana – This talent can no longer have a critical effect.
Howl of Terror – This spell is now instant cast.
Improved Drain Soul – You will now receive the talent buff as long as Drain Soul is channeled when your target dies.
Shadow Mastery – Fixed a bug where the talent was not providing a bonus to Curse of Doom.

--Warriors

You will now retain up to 15 rage points when changing stances.
Tactical Mastery – This talent now increases the amount of rage retained when switching stances by 2/4/6/8/10.
Improved Shield Block – Fixed a bug where this talent was not providing additional block.
Whirlwind – Cooldown reduced to 4 seconds.
Death Wish – Fixed a bug where the skill sometimes did not break fear while used under the fear effect.
Bloodthirst – Tooltip updated.
Charge/Intercept – These abilities will now port you even if the target is immune to the effect.

--Items

Sets
Equipping more than five pieces of the Felheart set will now correctly give the Warlock’s pet the Demonic Ally buff.
The Cenarion Raiment set bonus that decreased the cooldown of Tranquility has been removed; a new set bonus has been added in its place that causes the Druid to automatically cast Rejuvenation (Rank 10) for free after casting Healing Touch.
The Lightforge Armor set has received a texture update.
The Rogue PvP reward sets have had their Strength removed and Agility increased.
The Judgement Armor set bonus that increases the radius of the Paladin’s Auras is now working correctly.
You can no longer lower your stats by equipping and un-equipping set bonus items.
The Lobotomizer will now proc correctly.
Tier 2 epic items now have new set bonuses and improved stats. Many of these items also have updated textures.
Reaching officer rank in the Honor System now grants you access to a new set of superior-quality weapons.
Judge’s Gavel can no longer be used to force players to drop the flag in Warsong Gulch.
The Gnomish Death Ray will no longer fail to cast from more than 20 yards away from the target.
Cruel Barb is now unique.
Cloak of Warding’s armor has been reduced, but an additional Stamina bonus has been added instead.
Orb of the Darkmoon now has an additional +9 Intellect bonus.
Pages from the Green Hills of Stranglethorn novel are now Bind on Pickup.
The Brushwood Blade item tooltip has been updated to indicate that it is a two-handed sword, not one-handed.
The Dartol’s Rod of Transformation obtained as a quest reward from the fourth part of Raene’s Cleansing is no longer useable.
Enchants will now function correctly on weapons that morph into other weapons.
Fixed a typo in the item tooltip of the Darkmoon Card: Twisting Nether.
Corrected art and textures for various items.

--Professions

It is now possible to retrain your specialty type for Leatherworking, Blacksmithing, or Engineering for a fee by speaking with a master trainer of your profession.
Plans for keyrings that hold multiple keys have been added to Blacksmithing.
Formulae for necklaces, rings, and new trinkets have been added to Enchanting.
Disenchanting now requires Expert Enchanting for rare items, and Artisan Enchanting for items of epic quality or higher.

--Quest

You can no longer accept the other faction’s quests.
A Druid Cat Form quest is now available at level 20 from Dendrite Starblaze in Moonglade.
It is no longer possible to receive a Dishonorable Kill from killing Private Merle after completing the Patrol Schedules quest.
More Gibbering Ghouls have been added to various Scourge strongholds for the Heroes of Darrowshire quest in Eastern Plaguelands.
The Deep Ocean, Vast Sea quest in Darkshore has been toned down in difficulty.
Fixed grammatical errors in The Missing Diplomat quest line.

--Raids & Dungeons

Mobs around Goraluk Anvilcrack in UBRS will now path correctly.
It is no longer possible to pull Majordomo Executus’ minions without pulling Majordomo himself.
Fixed a bug where Jammal’an the Prophet would ignore a mind controlled player after the party wiped in Sunken Temple.
Keys will no longer dissappear when the keyholder dies and releases his or her spirit in Dire Maul.
The loot tables in Blackwing Lair have been revised slightly.

--User Interface

Meeting stones no longer search for party members. Instead, joining a meeting stone for a dungeon now adds you to a viewable list of players looking for a group. Groups can be formed by contacting players from this list.
Custom chat channels will now save after logging out.
There is now a separate tab in the Armor section of the Auction House listings called “Accessories”, which includes trinkets, rings, necklaces, and items held in the off-hand. The Miscellaneous tab has been removed.
The mouseover UI for Ranged Attack Power will now take into account your total ranged attack power.
Unique key bindings can now be saved for each class.
Resolved an issue where certain UI mods caused the honor tab to be aligned incorrectly with text.
Quest levels now appear in the quest log.
The ACTIONBAR_UPDATE_COOLDOWN event will no longer cause a lockup when a spell or skill interrupts a school of magic.
Logging out after joining another zone’s channel will no longer place you in a separate channel that is difficult to leave.

--World Environment

Closed several holes in the world.
Booty Bay is now flagged as outdoors.
There is now a warning sign that points to the cave where Vagash dwells in Dun Morogh.
The guards in Lakeshire have received promotions; they are now level 45.
If you die near a zone you have not discovered yet, you will no longer be ported to graveyards in that zone. Instead, you will be sent to the nearest known graveyard.
Fixed a bug where players sometimes appear in the incorrect graveyard after death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Sound too good to be true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Ja, vind ik ook wel een beetje. Erg veel nieuwe content voor één patch, meer dan we tot nu toe hebben gezien in voorgaande patches.

Mocht de patch waar zijn dan ben ik in ieder geval hier erg blij mee:

Class buffs such as Arcane Intellect and Mark of the Wild are no longer dispellable.

Het is te gek voor woorden dat priests en shamans met een simpele dispel of purge tier 5 talents kunnen verwijderen, zou fantastisch zijn als dat niet meer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quickness (Night Elf Racial) – Now increases agility by 5%. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Ik geloof er helemaal niks van... Laatst in een intervieuw met een develloper werd er bijvoorbeeld nog gezegd dat er geen nieuwe battlegrounds in de planning staan.

Verder is het gewoon veel te veel voor een enkele content patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 22:14
Maegrim schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 00:43:
Hehe lawbringer overslaan en gelijk judgement :P Hoe ziet die er eigenlijk uit die tier 2 Helm of Wrath ziet er namelijk gewoon uit als een standaard helmpie.

En over die patch notes.... lekker als salvation een 10 sec buff wordt, om de 5 minuten buffen is al vervelend laat staatn 10 sec :S. Maar goed dan zal er waarschijnlijk net als bij freedom ook nog een cooldown opkomen.

[ Voor 21% gewijzigd door TomSmit82 op 06-09-2005 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 07:50:
Ik geloof er helemaal niks van... Laatst in een intervieuw met een develloper werd er bijvoorbeeld nog gezegd dat er geen nieuwe battlegrounds in de planning staan.

Aan de andere hand denk ik niet dat iemand die patch notes uit z'n duim heeft gezogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:07
het is wel erg veel, maar er staan ook wel een beetje te toffe dingen in, zo onverwacht en zoveel nieuws... kweet niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Arcane Missiles – Fixed a bug where occasionally no missiles would appear and no damage would be dealt.
Blink – Fixed a bug where the spell incorrectly or failed to teleport the player.
Hehe, hieraan kun je zien dat het een hoax is.
Punt1: Geen magenerf ;)
Punt2: Die bugs zitten er al zolang in dat ik betwijfel of ze ooit gefixt gaan worden, en dan zeker niet beiden tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
DrMacabr3 schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:15:
ik heb diskcheck gedaan en er is geen enkel probleem met de schijf (zoals ik wel verwachtte)
ik zal de kabel eens nakijken maar ik heb wow geinstalleerd en dat is vlekkeloos verlopen, ook de utility van blizzard om de files te checken zegt dat alles in orde is.
Probeer eens scandisk en defragmenteren, misschien dat dat helpt!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:17
Als de patchnotes waar zijn, dan krijgt de Druid (eindelijk) een berg liefde :-) Zeer aangenaam, al zeg ik het zelf :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Qoriox schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:01:
Als de patchnotes waar zijn, dan krijgt de Druid (eindelijk) een berg liefde :-) Zeer aangenaam, al zeg ik het zelf :-)
De dr00d gaat in 1.8 sowieso veel liefde krijgen, liefst had blizzard het in 1.7 al gedaan, maar aangezien ze daar ook al hunter hebben gedaan hebben ze dit maar uitgesteld, anders werd het een beetje afgeragged.

Als je nu veel liefde wilt, ga in bear/catform in maincity liggen op de grond 8)

[ Voor 9% gewijzigd door reddevil op 06-09-2005 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 11-04 18:33
TomSmit82 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 07:59:
[...]

Hehe lawbringer overslaan en gelijk judgement :P Hoe ziet die er eigenlijk uit die tier 2 Helm of Wrath ziet er namelijk gewoon uit als een standaard helmpie.
als een lelijk, groen level 20 kroontje dat door mn haar heen clipped... :P
LB helm heeft geen zin, ik heb ook al magma tempered boots ipv LB boots :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:17
reddevil schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:08:
[...]

Als je nu veel liefde wilt, ga in bear/catform in maincity liggen op de grond 8)
Nou wordt wel eens geaaid in oggri, maar meestal blijven de mensen bij me weg.
Misschien moet ik me vacht eens kammen ofzo....

[ Voor 46% gewijzigd door M617573 op 06-09-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

zo'n patch lijkt me erg stug, alleen al de volgende punten :
alle druid fixes, alhoewel ik van sommige punten wel verwacht/hoop dat ze waar kunnen zijn en de volgende content patch halen.

Shaman
-Totems are no longer immune to area of effect damage.
Het lijkt me gewoon iets té veel voor 1.8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

hoe zien judgement shoulders er eigenlijk uit , nog nooit gezien volgens mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Hearthstones can no longer be used while invulnerable.

Pets that enter combat will no longer flag their master for combat.
Hier twijfel ik toch wel aan hoor, lijkt erop of een hunter deze notes ge-edit heeft, en dan een pallyhatende orc waarschijnlijk :')

Dan kan je je pet op een vijand afsturen in BB of Gz zonder afgemaakt te worden, en pala's zijn voortaan gehakt omdat ze niet meer kunnen wegbubbelen :D

---

Anywayz, Ding FTW :9

Ben 59 (en alweer 40k verzamelt met onyxia chain beginnetje te maken) en heb eindelijk die lifeforce dirk als offhand te pakken gekregen. Mooie blauwe handboog op ah gekocht als beloning :P

Nu is het de bedoeling veel blauwe gear te gaan verzamelen maar vooralsnog heb ik geen vooruitzichten op dikke gear ivm weinig party's. Ben nu zo hier en daar eens aan het duellen om mijn pvp skills te verbeteren. Vooral tegen mages en priests ben ik vaak kansloos (alhoewel het bij een mage een beetje 50/50 is) en daar wil ik wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:18:
zo'n patch lijkt me erg stug, alleen al de volgende punten :

[...]

Het lijkt me gewoon iets té veel voor 1.8 :)
Zou ik ff zeggen. Dit is me iets te veel onnodige Shaman nerfs, vooral met die Purge nerf. En dan niks aan Cleanse doen? Valt me nog mee dat ze BoS tenminste netjes gefixed hebben.

Niet dat het nou zo heel veel uitmaakt...ik dacht er al langer over om mijn Warrior alt m'n main te maken :) Shaman is PvE nog wel lachen, maar in PvP ben je altijd het eerste target en vooral als koe ben je erg makkelijk te targetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
--Rogues

Poisons will remain intact after you teleport, enter/exit an instance, or travel between continents.
Eviscerate (Rank Cool – Damage increased.
Toen ik dit zag wist ik al dat het niet waar was.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-09-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Is hier misschien ook een high level mage die mij wat info kan geven? (en als je horde mage op vashj speelt snap ik wel als je me liever niet teveel inside info over je class geeft :p)

Ik heb gisteren wat duels gedaan met een 60 mage. We hebben duels zonder sheep gedaan, met sheep, zonder shield en met shield. Ik ook met geen poison, instant, slow en MN.

Ik blijf dan bij het begin uit de buurt, want ze begint natuurlijk te AoE'en om te te vinden, en probeer mijn ambush zo te timen dat ik niet geraakt word. Ik wacht natuurlijk ook totdat dat manashield down is, want anders heeft het weinig nut. Nu zei die mage naderhand: "My manashield is never down". Is dat zo?

Want als mages een oneindig manashield hebben, zouden ze er toch wel hele dagen mee rondlopen? Thott was niet heel behulpzaam, maar jullie weten het ook vast wel.

Overigens ging het manashield in het duel wel down, en hij gaf aan het vergeten te casten. Met een crit ambush als resultaat. 25% hp over, en ik nog 100% Maar ze blinkte, en tegen de tijd dat ik dichtbij genoeg was voor een laatste finishing hit had ik nog 54 hp over, en dan hebben we het over de afstand van 1 blink... :D

Mage's zijn heer en meester in dikke dmg van een eindje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117053

Anoniem: 41820 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 07:50:

Staat anders al maanden aangekondigd op de officiele website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:45:
Ik blijf dan bij het begin uit de buurt, want ze begint natuurlijk te AoE'en om te te vinden, en probeer mijn ambush zo te timen dat ik niet geraakt word. Ik wacht natuurlijk ook totdat dat manashield down is, want anders heeft het weinig nut. Nu zei die mage naderhand: "My manashield is never down". Is dat zo?
Mana shield werkt maar 1 minuut, maar kan instant gerecast worden. Hij absorbeerd maar 480 damage, dus het is niet veel bijzonders, en in instances alleen maar nuttig als je hard geraakt wordt en de priest tijd wil geven je te healen.
Anoniem: 117053 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:45:
Staat anders al maanden aangekondigd op de officiele website.
Je bedoelt Arathi Basin neem ik aan?

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 06-09-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:45:
Is hier misschien ook een high level mage die mij wat info kan geven? (en als je horde mage op vashj speelt snap ik wel als je me liever niet teveel inside info over je class geeft :p)

Ik heb gisteren wat duels gedaan met een 60 mage. We hebben duels zonder sheep gedaan, met sheep, zonder shield en met shield. Ik ook met geen poison, instant, slow en MN.

Want als mages een oneindig manashield hebben, zouden ze er toch wel hele dagen mee rondlopen? Thott was niet heel behulpzaam, maar jullie weten het ook vast wel.

Overigens ging het manashield in het duel wel down, en hij gaf aan het vergeten te casten. Met een crit ambush als resultaat. 25% hp over, en ik nog 100% Maar ze blinkte, en tegen de tijd dat ik dichtbij genoeg was voor een laatste finishing hit had ik nog 54 hp over, en dan hebben we het over de afstand van 1 blink... :D

Mage's zijn heer en meester in dikke dmg van een eindje :P
Manashield heeft geen cooldown, en absorbeert (570 maximaal) dmg ten koste van mana en blijft normaal 1 minuut actief (waarna je het weer kunt casten natuurlijk). Ofwel; Doe jij meer dan 570 damage dan is de mage 1140 mana kwijt, plus hij krijgt de damage die je meer dan 570 doet. Daarna kan de mage het weer re-casten, waarna weer de eerste 570 damage wordt geabsorbeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Miles Teg schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:04:
[...]

Manashield heeft geen cooldown, en absorbeert (570 maximaal) dmg ten koste van mana en blijft normaal 1 minuut actief (waarna je het weer kunt casten natuurlijk). Ofwel; Doe jij meer dan 570 damage dan is de mage 1140 mana kwijt, plus hij krijgt de damage die je meer dan 570 doet. Daarna kan de mage het weer re-casten, waarna weer de eerste 570 damage wordt geabsorbeerd.
Dus ik hoef me er niet door te laten afschrikken? Ik dacht verstandig weg te blijven tot shield down is, maar 570 hp is niks, de gemiddelde crit ambush doet 1700/1800hp op cloth. Ook nog een effectieve manier om zijn mana te drainen dus. Kwestie van gewoon hard slaan :P

Sheep kan je het beste uitwachten ipv trinket te gebruiken, want daar rekenen ze op. Die initiele fireblast die je daarna van hem krijgt omdat hij tijd heeft om te casten vang je dan noodgedwongen op, maar je hebt full hp door sheep. Sprint gereed houden en dan hopen je crit. Helaas hebben ze dan ook een blink klaarstaan en zelfs met sprint krijgen ze er nog makkelijk een 2e cast af :{

Lastig, lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:23:
[...]

Dus ik hoef me er niet door te laten afschrikken? Ik dacht verstandig weg te blijven tot shield down is, maar 570 hp is niks, de gemiddelde crit ambush doet 1700/1800hp op cloth. Ook nog een effectieve manier om zijn mana te drainen dus. Kwestie van gewoon hard slaan :P
Je kunt lang wachten voordat dat shield neer is als je geen damage doet idd ;)
Overigens hebben frostmages de talent Ice Barrier, die houdt 870 damage tegen, en draint geen mana. Maar die heeft dan ook weer een cooldown van 2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Ik mis trouwens de nieuwe paladin lvl 40 spell. Lijkt me dus dat dit niet helemaal juist is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
Viper2k1 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:31:
Ik mis trouwens de nieuwe paladin lvl 40 spell. Lijkt me dus dat dit niet helemaal juist is :P
Die zit toch al in 1.7? een lvl 44 spell overigens...

Deze patchnotes (1.8) is volgens meer wens dan waarheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154144

Hoe kun je overigens een guild verlaten. Dacht namelijk een groep te joinen maar bleek een Guild te zijn. Zie nu niet hoe ik daar weg kan.

Ben nu level 19 Tauren Shaman en wil met level 20 een Nederlandse Guild joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Howl of Terror – This spell is now instant cast.

YEAH \o/ \o/ \o/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-05 10:16
Dat is een goede vraag Hunter. Vraag ik me namelijk ook af........ :?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 20:04
Anoniem: 154144 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:40:
Hoe kun je overigens een guild verlaten. Dacht namelijk een groep te joinen maar bleek een Guild te zijn. Zie nu niet hoe ik daar weg kan.

Ben nu level 19 Tauren Shaman en wil met level 20 een Nederlandse Guild joinen...
/gquit

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
@hunterd
/gquit

Leuk als je dat voor een andere guildie wil showen, dan leave je gewoon zelf, mits je geen . (punt)ervoor doet.
Die 1.8 patch, ik denk stiekem dat dit de betaalde addon is, die er aan zit te komen. Maar zoals gezegd, te mooi om waard te zijn.
Nieuwe AH's lijken me overdreven, beter de AH linken, die dan linken naar die van IF.Te vaak al gehad dat je wegvliegt erges naartoe: "you have been outbid on *** " :(

right:
Blessing of Salvation – Design changed. Now causes a friendly target to generate no additional threat for 10 seconds.
10 seconden?!?! Ik zie een paladin al elke 10sec deze blessing op een priest gooien... :|

En zo staan er nog wel meer dingen in die ik niet geloof :P

[ Voor 39% gewijzigd door enira op 06-09-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:46:
@hunterd
/gquit

Leuk als je dat voor een andere guildie wil showen, dan leave je gewoon zelf, mits je geen . (punt)ervoor doet.
Die 1.8 patch, ik denk stiekem dat dit de betaalde addon is, die er aan zit te komen. Maar zoals gezegd, te mooi om waard te zijn.
Nieuwe AH's lijken me overdreven, beter de AH linken, die dan linken naar die van IF.Te vaak al gehad dat je wegvliegt erges naartoe: "you have been outbid on *** " :(

right:
10 seconden?!?! Ik zie een paladin al elke 10sec deze blessing op een priest gooien... :|

En zo staan er nog wel meer dingen in die ik niet geloof :P
Afgezien daarvan, door nieuwe AH's in Stormwind en Darnassus te plaatsen (Alliance voorbeeld, duh), kun je wellicht de drukte in IF verminderen, waardoor je ook weer normaal door IF kunt lopen en misschien zelfs de mail en AH zelf ook sneller gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Die 1.8 notes zijn zeker fake.

En laat ze eerst eens wat aan de ondraaglijke pings doen op bepaalde servers, al 6 dagen pings van 5k+ op Deathwing met als mijn persoonlijke record 9000+ !!!!

Schandalig is het, als Blizz hier niet gauw wat aan doet verliezen ze heel veel spelers ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 01:22
Ferocious Bite – Fixed a bug where combo points were lost on miss/dodge/parry/block.
Wordt deze al niet in 1.7 opgelost?

Verder wel heeel veel druid aanpassingen. Een beetje te mooi om waar te zijn voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Miles Teg schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 10:53:
[...]

Afgezien daarvan, door nieuwe AH's in Stormwind en Darnassus te plaatsen (Alliance voorbeeld, duh), kun je wellicht de drukte in IF verminderen, waardoor je ook weer normaal door IF kunt lopen en misschien zelfs de mail en AH zelf ook sneller gaan werken.
Zit wat in, maar darnassus is zo dood als wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 86703 schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:37:
[...]

Vooropgesteld!
Ieder z'n ding natuurlijk! :) no flame intended here.

Maar dit snap ik dus echt niet, voor mij ook de reden om niet op een pvp server te gaan spelen.
Zulke acties halen toch het hele spelplezier weg? Als ik het goed lees hebben jullie daar zo'n 1 a 2 uur besteed aan elkaar pesten. Jij maakt mij dood, dus ik haal m'n vriendjes en ga jou het leven zuur maken en vice versa tot op het punt dat, zoals je dat zelf al aangeeft, je uitlogt omdat het waarschijnlijk toch onspeelbaar word.

PvP is leuk, ik zou het nooit willen ruilen voor PvE, maar het is ieder zijn goedrecht om daar een andere mening over te hebben.

Kijk ik vind het leuk als ik een Alliance tegenkomen op z'n mountje en ik stap op m'n epic, haal em in, polymorph em en een leuk duel kan beginnen. Niks mis mee, en ook zeker de grotere "knokpartijen" op Sorrow Hill ofzo zijn altijd de moeite waard, een paar Horde tegen een paar Alliance, niks beter dan dat. Ongeacht of je dat wint of verliest.

Het wordt echter anders wanneer mensen denken dat ze goed zijn als je ze pakken wanneer je low health of mana hebt. Ik weet niet welke class je speelt maar om als level 60 mage door een level 55 warrior gepakt te worden...daar wordt je niet vrolijk van. Dan komt de eerwraak, waar niks mis mee is in een spelletje. Wetende dat die gast altijd van je zal verliezen als het in een eerlijk duel gebeurt wil je hem/haar dat ook even goed duidelijk maken en hem afleren dat soort dingen te doen. Dat is precies wat ik gedaan heb, en ik weet wel dat ie de volgende keer waarschijnlijk wel nadenkt als ie zoiets doet en daarna nog vrolijk in het gebied blijft rondhangen.

Daarbij was er voor ons beide een oplossing geweest om bij elkaar weg te zijn en alsnog door te kunnen spelen, namelijk de spirit healer. Maar hij verkoos ervoor om 10x terug te komen en dood te gaan en ik verkoos er voor hem een kwartier bij mijn corpse te laten staan met zijn vriendjes terwijl ik alleen op dit forum zat en wat CS:Source speelde. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
jarnotjuh schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:00:
[...]Zit wat in, maar darnassus is zo dood als wat :P
Komt omdat je SW en IF nog kan gebruiken als tussenstop, Darnassus ligt er gewoon buiten. Volgens mij is dit niet echt het geval met Horde of is het daar Thunderbluff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
[...]

Maakt toch niet uit? Voor mijn part plaatsen ze in ieder stadje een AH, tis maar een kleine moeite en niemand die er last van zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

[...]

Stormwind is niet anders hoor. Je komt er voor je quests en bent er weer weg. Ze moeten eens zorgen dat je normaal kan duellen in een bepaalde plek in Ironforge zelfs, in plaats van dat je steeds achter die pilaar moet kruipen. Buiten is ook niks, je wilt publiek :P

Dat is juist de bedoeling van Ironforge, iedereen is daar bezig met van alles. Kletsen, traden, craften enzo. Wat duels op de achtergrond is een leuke sfeermaker.

[ Voor 16% gewijzigd door HTT-Thalan op 06-09-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
The Realone schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:04:
[...]

Maar hij verkoos ervoor om 10x terug te komen en dood te gaan en ik verkoos er voor hem een kwartier bij mijn corpse te laten staan met zijn vriendjes terwijl ik alleen op dit forum zat en wat CS:Source speelde. _/-\o_
Ja, die ken ik er meer :P
Gewoon als je geganked wordt even alttabben, paar websites bezoeken, en dan wachten tot ie weggaat.
Beggers een tradescherm openen, 100g erin gooien, en wat koffie drinken is ook leuk... ;)

Edit realstone+ thalan, nee. Last heb ik er niet van.
Ennuh, in IF duellen, hoe doe je dat dan, pillaar, achter, mis ik iets? :)

Ik kom veel in SW omdat ik mage ben, gewoon teleport naar dat mage quarter, meer niet.

[ Voor 17% gewijzigd door enira op 06-09-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Laatst online: 04-05 01:16

Tom Yam

(>'.')>

als je overal AH's neeplempt krijg je dan niet dat het aanbod per AH teveel gespreid wordt, en op die manier dus in plaats van op 1 plaats alle item's die er aangeboden worden, dan over 3/4 plekken zeg maar 25-33% van de beschikbare dingen...

bovenstaande vervalt natuurlijk wanneer er sprake is van 1 grote auction"pool" waarvandaan vanuit alle AH's gekocht kan worden (mits binnen dezelfde faction) en dat de AH ergens in booty bay (zat er daar niet een algemene voor beide kanten, horde en alliance?) dat die een derde losstaande is.

dusss.

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
jarnotjuh schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:07:
[...]
Beggers een tradescherm openen, 100g erin gooien, en wat koffie drinken is ook leuk... ;)
Hey die kende ik nog niet ^_^, soms zou ik ook wel willen dat ze met volgende patch gewoon friendlies kan aanvallen (DAoC stijl) sommige beggars vragen er gewoon om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

jarnotjuh schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:07:
[...]

Ja, die ken ik er meer :P
Gewoon als je geganked wordt even alttabben, paar websites bezoeken, en dan wachten tot ie weggaat.
Ik kwam er weer een paar tegen in Ironforge. Ik heb een macro vol taalfouten gemaakt, met "Plz, I need teh moneh" erin. Toen heb ik wat level 5 armor voor mezelf gemaakt, een hele set (gloves, pants, chest, etc) en begon een paar keer in IF tegen die lowbie beggars te roepen:

"Plz, I am poor rogue, look at my gear, I need teh moneh plz"

En toen zag ze het zelf ook wel in :')

Ik ga binnenkort ook een aantal lowlevel cloth mage items verzamelen, plus een dagger en een orb, en dan lekker als mage verkleden :D

[ Voor 11% gewijzigd door HTT-Thalan op 06-09-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:25:
[...]

Zou ik ff zeggen. Dit is me iets te veel onnodige Shaman nerfs, vooral met die Purge nerf. En dan niks aan Cleanse doen? Valt me nog mee dat ze BoS tenminste netjes gefixed hebben.
Noem dat maar netjes. Als ze Cleanse ook nog nerfen dan is er helemaal niks zinnigs meer te doen met een Paladin. Ben benieuwd wat de volgende nerf wordt, healing misschien? Cleanse is overigens niet iets wat gebruikt kan worden om je tegenstander te debuffen zoals Purge dat kan.

Vreemd ook dat je twijfelt aan de geloofwaardigheid van de patchnotes als het om je Shaman gaat maar vervolgens wel gewoon vindt dat BoS netjes gefixed is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:05:
Stormwind is niet anders hoor. Je komt er voor je quests en bent er weer weg. Ze moeten eens zorgen dat je normaal kan duellen in een bepaalde plek in Ironforge zelfs, in plaats van dat je steeds achter die pilaar moet kruipen. Buiten is ook niks, je wilt publiek :P
Stormwind is anders in de zin dat het een centrale transportatiehub is. Praktisch alles onder Dun Morogh bereik je via Stormwind. Als je bijvoorbeeld zoals m'n priest in de level 20 bent, ben je in westfall>redridge>duskwood aan het questen, en dan is het handig om je Hearstone op SW te hebben, alleen is het jammer dat daar geen AH is. Er is geen enkele route die via Darnassus loopt. Hetzelfde geldt een beetje voor de undercity, ook zo dood als een pier.

En ik weet niet wanneer jij voor 't laatst in Darnassus bent geweest (ik onlangs om m'n Elune's Grace op te halen), maar die stad is gewoon leeg. In stormwind heb je veel meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:59:
[...]

Stormwind is anders in de zin dat het een centrale transportatiehub is. Praktisch alles onder Dun Morogh bereik je via Stormwind. Als je bijvoorbeeld zoals m'n priest in de level 20 bent, ben je in westfall>redridge>duskwood aan het questen, en dan is het handig om je Hearstone op SW te hebben, alleen is het jammer dat daar geen AH is. Er is geen enkele route die via Darnassus loopt. Hetzelfde geldt een beetje voor de undercity, ook zo dood als een pier.

En ik weet niet wanneer jij voor 't laatst in Darnassus bent geweest (ik onlangs om m'n Elune's Grace op te halen), maar die stad is gewoon leeg. In stormwind heb je veel meer mensen.
En das dus precies de reden om in Darnassus (gelinkt met degene in IF uiteraard) een AH te plaatsen. Een AH speciaal voor mages. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 09:25:
[...]

Wat moet er aan Cleanse generfed worden dan :/
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.