http://www.thottbot.com/index.cgi?i=38057 dropte raggie gister ^
Hij ging naar een hele vrolijke warrior.
Hij ging naar een hele vrolijke warrior.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Not true. Ik heb eergisteren gewoon ingelogd op m'n account. En gisteren weer. Gewoon account/billing info gewijzigd enzo. Geen probleem.PacinoAllstars schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:27:
kan niet bij mijn account komen. Wat een onzin zeg.
Schijnt dat je al een week lang niet op je account kan inloggen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Het definitief cancellen van je account kan niet, je krijgt botweg een error voor je neus. Samen met de lag zijn dit wel héél groffe fouten.spaceboy schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:29:
[...]
Not true. Ik heb eergisteren gewoon ingelogd op m'n account. En gisteren weer. Gewoon account/billing info gewijzigd enzo. Geen probleem.
🌞🍃
Of het is alweer opgelost, of Terenas ontspringt de dans. Het enige wat ik vreemd blijf vinden is dat mn latency gewoon echt niet meer onder de 200 komt, hoewel ik er geen last van heb.
[ Voor 11% gewijzigd door MaFFia op 04-09-2005 17:39 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
Toch moet toegegeven worden dat de Euro pagina ERG vaak onbereikbaar is.spaceboy schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:29:
[...]
Not true. Ik heb eergisteren gewoon ingelogd op m'n account. En gisteren weer. Gewoon account/billing info gewijzigd enzo. Geen probleem.
ff geprobeerd net deze taktiek.Vincentio schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:03:
[...]
Ik post het wel even in het engels wat ik heb op ons guild forum, omdat ik nu geen zin heb om alles te vertalen.
[...]
Filmpje van onze eerste kill: PC vs Razogore
Deinstalleer al je bar mods, en installeer Bibmod (vooral BibToolbars) eens, ik kan echt niet meer zonder...rhermans schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:21:
Zou graag ff wat hulp willen met de juiste addon te zoeken voor een wow setting(s)
Ik heb zelf flexbar geprobeerd , maar of ik snap het verkeerd of ik wil het gewoon niet zien .
Je had met Cosmos ook zo een Extra balk die je naar vrijheid kon bewegen .
Nou vraag ik me eigen af , is er niet zo een mod voor alle bars in je beeldscherm dat je ze zo kan bewegen zonder al die rare codes enz enz .
Heb nu zelf titan + varianten erop staan + CT_mastermod , Buffmod en bottembar .
Rare met bottumbar zou je /bb moeten doen om opties te krijgen enzo , maar dit werkt bij mij gewoon niet .
Verwijderd
Ik kan gewoon een account aanmaken. Via deze link: https://signup.wow-europe.com/Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:58:
ik heb vandaag world of warcraft gekocht maar ik kom niet verder dan account verification ik kan nergens op create account drukken ofzo alleen edit account weet iemand hoe dit komt ?
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Wat moeten wij met 1 MB aan Sreenshots? Kan je ze niet in een folder zetten en die hier heen linken als je die zo graag wil laten zien.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 19:33:
RawR!
[afbeelding]
Hmmmm
[afbeelding]
[afbeelding]
BOO!
[afbeelding]
vlaggie
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoge company
[afbeelding]
[afbeelding]
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
sorry hoor... wou gewoon effe wat laten zien hoe ik nu wow doe.Crowmeister schreef op zondag 04 september 2005 @ 19:41:
[...]
Wat moeten wij met 1 MB aan Sreenshots? Kan je ze niet in een folder zetten en die hier heen linken als je die zo graag wil laten zien.
Verwijderd
jawel, leuk trouwens als 1000en got'ers 5 leuke, maar nutteloze screens postenVerwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:11:
[...]
sorry hoor... wou gewoon effe wat laten zien hoe ik nu wow doe.
Je hebt er toch geen last van?
Ach joh, vond ze best leuk om te zien, eens wat anders dan shots van 60ies in hun epic gear.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:15:
jawel, leuk trouwens als 1000en got'ers 5 leuke, maar nutteloze screens posten
https://niels.nu
Verwijderd
ik vind een leuke screen ook wel leuk, idd wat anders dan kijk mij een l33t zijn, maar 8 bijna willekeurige shots?? nee dankjeHydra schreef op zondag 04 september 2005 @ 20:24:
[...]
Ach joh, vond ze best leuk om te zien, eens wat anders dan shots van 60ies in hun epic gear.
Verwijderd
4 eggs leftkEv4h schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:46:
[...]
ff geprobeerd net deze taktiek.
9 eggs left met de eerste try met die taktiek..
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Als 'ie dood isTijs_a schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:24:
Een shaman kan toch een ander ressen met Ancestral Spirit. Wanneer kan hij eigenlijk zichzelf rezzen?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
[ Voor 21% gewijzigd door Mojo op 05-09-2005 00:57 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Mmm... die laatste lijkt op een gnome warlock als ik, maar dan met een dreadmist mask... die net voor m'n neus is weggekaapt door een priestMojo schreef op maandag 05 september 2005 @ 00:57:
Er zijn er nog 2 gemaaktWist dat alleen niet...
En hier kan je ze allemaal bij elkaar vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Homerius op 05-09-2005 01:16 ]
Wij hebben een dag geoefend op de kill techniek om hem te killen (5 uur) en daarvoor hadden we 10 uur verspild aan de kite techniek.
ik snap nie echt dat mensen die buttons in midden van je scherm handig vinden, maar goed ieder z'n voorkeur blijkbaar ;-)TangLeFuzZ schreef op zondag 04 september 2005 @ 18:51:
[...]
Deinstalleer al je bar mods, en installeer Bibmod (vooral BibToolbars) eens, ik kan echt niet meer zonder...
Je krijgt iets van 8 bars, die je alle kanten op kunt draaien, verplaatsen en whatever, verder kun je alle overige rotzooi weghalen zoals bags, en dat opties stuk waar dingen als report/latency/etc in staan (kun je met 2 klikken via het bibmenu bij dat erg klein is).
Zo heb ik het ingedeeld:
http://vype.nl/rickw/WoWScrnShot_082305_001012.gif
Als je op dat gele pijltje klikt open je het bibmenu waarvanuit je dingen kunt veranderen/weergeven/weghalen.
Aye, maar kiten schoot gewoon bij ons echt niet op, dit dan weer wel..Vincentio schreef op maandag 05 september 2005 @ 02:21:
[...]
Wij hebben een dag geoefend op de kill techniek om hem te killen (5 uur) en daarvoor hadden we 10 uur verspild aan de kite techniek.
Razorgore is gewoon een kwestie van practice en raidsetup.
Ik heb alle mogelijke button plaatsen geprobeerd, en ik merkte dat ik op deze manier het snelst kon reageren, vind het ideaalreddevil schreef op maandag 05 september 2005 @ 07:59:
[...]
ik snap nie echt dat mensen die buttons in midden van je scherm handig vinden, maar goed ieder z'n voorkeur blijkbaar ;-)
Wtf?Homerius schreef op maandag 05 september 2005 @ 01:14:
[...]
Mmm... die laatste lijkt op een gnome warlock als ik, maar dan met een dreadmist mask... die net voor m'n neus is weggekaapt door een priest
[/sub]
Misschien was 't wel een shadowpriest ^^TangLeFuzZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 08:16:
[...]
Wtf?
Jullie groep liet een priest dreadmist pakken terwijl jij, als warlock, hem nog niet had?
Mooie kutgroep heb je dan gehad... om nog niet te spreken over die priest.
Was het op bloodscalp? Zoja, hoe heette die priest?
Wat wil je daar mee zeggen?
[ Voor 70% gewijzigd door TangLeFuzZ op 05-09-2005 09:19 ]
Verwijderd
/agree. Is mij ook al 2 keer gebeurd. Rol dan pas als alle locks al voorzien zijn.TangLeFuzZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 09:09:
[...]
Wat wil je daar mee zeggen?
Edit; ik weet wel waar je nu mee aan komtmaar buiten het feit om dat het gewoon lame is om te rollen op iets van een ander als hij er need op heeft, en dat dat soort mensen nooit met mij en veel bekenden van me in een groep zullen zitten, is het ook gewoon gigantisch debiel dat een zogenaamde shadowpriest achter Dreadmist aan zit.
Waarom wil een shadowpriest dreadmist? Het enige voordeel dat hij er aan heeft, is;
6: Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 21.
8: Improves your chance to get a critical strike with Shadow spells by 2%.
Dat is echt ultiem belachelijk als je voor +dmg gaat... Maleki's Footwraps hebben alleen al meer shadowdamage, en die +2 crit heb je ook zo bij elkaar, daar hoef je echt geen 8 slots voor te verspillen.
Shadowpriests die voor dreadmist gaan zijn gewoon dom...
-niks-
idd. m'n broertje is een priest, hij is nu shadowspecced, zodra hij aan het instances mee gaat doen, dan gaat hij z'n talents resetten en gaat hij helemaal voor holy. Shadow is denk ik alleen handig voor jezelf om te levelen maar heeft niet veel meerwaarde in een group oid.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 09:34:
[...]
/agree. Is mij ook al 2 keer gebeurd. Rol dan pas als alle locks al voorzien zijn.
Btw: in shadowform: wat heb je nog aan een priest die niet meer kan healen ? Puur voor PvP ? Roll dan een lock of mage als je zonodig de caster uit wil hangen.
[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 05-09-2005 09:47 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Het was niet zozeer een kwestie van "laten pakken", meer een gevalletje van vergeten ML aan te zetten (je denkt na 5 uurTangLeFuzZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 08:16:
[...]
Wtf?
Jullie groep liet een priest dreadmist pakken terwijl jij, als warlock, hem nog niet had?
Mooie kutgroep heb je dan gehad... om nog niet te spreken over die priest.
Was het op bloodscalp? Zoja, hoe heette die priest?
Maakt niet uit. Mijn priest is shadow, blijft waarschijnlijk shadow, maar ik ga echt geen dreadmist nemen als de warlock 'em nodig heeft.kEv4h schreef op maandag 05 september 2005 @ 08:20:
Misschien was 't wel een shadowpriest ^^
Een shadow priest hoeft niet perse in shadowform te zijn om z'n talents te gebruiken natuurlijk. Daarnaast is een shadow priest behoorlijk vervelend in WSG. Een shadow priest kan veel damage doen. Primary healer zal je niet zijn in end game instances, maar backup healer wil best.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 09:34:
/agree. Is mij ook al 2 keer gebeurd. Rol dan pas als alle locks al voorzien zijn.
Btw: in shadowform: wat heb je nog aan een priest die niet meer kan healen ? Puur voor PvP ? Roll dan een lock of mage als je zonodig de caster uit wil hangen.
[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 05-09-2005 10:01 ]
Verwijderd
Wij geven er tbh niet zoveel om.ImdaMned schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:03:
We hebben momenteel een discussie over dots/debuffs in de guild, en dan met name wapens die dots/debuffs achterlaten zoals de guttgore ripper (rogue item). Hoe zit dit bij jullie, welke dots zijn een must have (sunder armor bijv) en wat gebeurd er als deze debuff weggedrukt wordt door een andere debuff.
tnx
Niemand mag bij ons DOTs plaatsen, alleen de Warlocks.ImdaMned schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:03:
We hebben momenteel een discussie over dots/debuffs in de guild, en dan met name wapens die dots/debuffs achterlaten zoals de guttgore ripper (rogue item). Hoe zit dit bij jullie, welke dots zijn een must have (sunder armor bijv) en wat gebeurd er als deze debuff weggedrukt wordt door een andere debuff.
tnx
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Waarom mogen alleen warlocks DOTs plaatsenOn_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:34:
[...]
Niemand mag bij ons DOTs plaatsen, alleen de Warlocks.
Gisteren wederom Luci down, maar wederom Magmadar niet.
Saillant detail, na 3 shadowbolt crits op een rij kwam die pleurishond naar mij toe
Omdat de Warlock DOTs het belangrijkste zijn in raids volgens onze raidleader, en ik geef 'm geen ongelijk.kEv4h schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:35:
[...]
Waarom mogen alleen warlocks DOTs plaatsen
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat de rest ook niet veel heeft kunnen spelen door de lagVerwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:51:
Lang hier niet meer geweest.
Ben 2 weken geleden eindelijk rank 10 geworden op bloodscalp,maar volgens mij ga ik die rank alweer verliezen doordat ik amper kon/kan spelen door de lag afgelopen tijd
.
Ik neem aan dat blizzard hier niets aan gaat doen, zonde van al die tijd dat ik erin stak
Denk niet dat je je rank verliest, want iedereen heeft door de lag minder HP's gescoord, en dus is er minder honor nodig om je rank te behouden of te gainen.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:51:
Lang hier niet meer geweest.
Ben 2 weken geleden eindelijk rank 10 geworden op bloodscalp,maar volgens mij ga ik die rank alweer verliezen doordat ik amper kon/kan spelen door de lag afgelopen tijd
.
Ik neem aan dat blizzard hier niets aan gaat doen, zonde van al die tijd dat ik erin stak
Pff heb je enig idee hoeveel damage m'n rend en deep wounds doen?On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:44:
[...]
Omdat de Warlock DOTs het belangrijkste zijn in raids volgens onze raidleader, en ik geef 'm geen ongelijk.
Curse of Shadows, Curse of Elements, Curse of Doom(x aantal locks) en Shadow Vulnerability, de rest is voor de Warrior dots.kEv4h schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:07:
[...]
Pff heb je enig idee hoeveel damage m'n rend en deep wounds doen?
Ik zie eigenlijk nooit een corruption oid op mobs in MC, enige wat ik locks zie doen is een curse of elements ofzo, of een shadow vulnerability (weet ik 't allemaal) en voor de rest shadowbolts spammen.
Hoe komt dit? gewoon verschillende specs ofzo waardoor de DoTs niet zoveel dmg doen als SB's?
Zoveel slots nemen de locks bij ons nog geen eens in gebruik dus (en wel zeiken als er een deep wounds op staat, de huilies)
En tbh is de belangrijkste debuff nog altijd sunder armor, omdat die niet alleen damage op alleen bepaalde casterclasses omhooggooit, maar gewoon alle damage van alle physical attacks.
dus jullie EISEN dat Warriors hun build veranderen?? Dan had ik dus allang een andere guild gezocht. Ik laat me niks opleggen door iemandOn_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:34:
[...]
Niemand mag bij ons DOTs plaatsen, alleen de Warlocks.
Gisteren wederom Luci down, maar wederom Magmadar niet.
Saillant detail, na 3 shadowbolt crits op een rij kwam die pleurishond naar mij toe
There is no art to find the minds construction in the face
Een lock kan maar 1 curse op een mob doen. Als op een eindbaas Shadows en Elements zit, doen alle locks en mages per hit bijvoorbeeld 100 tot 200 damage meer.kEv4h schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:07:
Ik zie eigenlijk nooit een corruption oid op mobs in MC, enige wat ik locks zie doen is een curse of elements ofzo, of een shadow vulnerability (weet ik 't allemaal) en voor de rest shadowbolts spammen.
Hoe komt dit? gewoon verschillende specs ofzo waardoor de DoTs niet zoveel dmg doen als SB's?
[ Voor 14% gewijzigd door TangLeFuzZ op 05-09-2005 11:20 ]
Eehhh, warriors moeten protection specced zijn, maar dat zijn ze toch allemaal ? (de MC tanks)Muppet schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:15:
[...]
dus jullie EISEN dat Warriors hun build veranderen?? Dan had ik dus allang een andere guild gezocht. Ik laat me niks opleggen door iemand
Beetje nutteloos om alle tanks protection te hebben 2 is meer dan voldoende. Enigste waar je de tweede tank voor nodig hebt is voor Giants / Destroyers en voor Lava Packs. De rest moet wel dps kunnen leveren anders mis je toch wat. Het tanken van adds kan ook met een Arms / Fury warrior.On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:19:
[...]
Eehhh, warriors moeten protection specced zijn, maar dat zijn ze toch allemaal ? (de MC tanks)
On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:19:
[...]
Eehhh, warriors moeten protection specced zijn, maar dat zijn ze toch allemaal ? (de MC tanks)
Eh, iemand vroeg het mij terwijl ik niet bepaal hoe iedereen specced moet zijn die naar MC gaat.kEv4h schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:32:
[...]
must.. resist..
Nee, 't lukt niet.
Warriors kunnen met de goede spec en het goede wapen vrijwel altijd nummer 1 damage dealer in MC zijn.
Bovendien, een volledig protection gespeccede warrior is niet zo superveel beter in tanken dan een non-prot specced warrior.. in MC in ieder geval, daar maakt 't geen flikker uit, BWL dan weer wel (daar zou je met ongeveer 15 punten al genoeg hebben, voor volledig defiance)
Ik heb, toen een volledige pvp-spec had voor piercing howl (omdat we dat op razorgore wouden uitproberen had ik die spec), ragnaros zonder al te veel problemen getanked.
In MC beginnen je warriors op te leggen volledig prot specced te zijn als ze dat niet willen is gewoon totaal niet nodig, omdat elke warrior die weet hoe die z'n class moet spelen totaal geen aggro problemen zal hebben op welke mob/baas in MC dan ook.
Daarbij komt ook nog eens dat hoogstwaarschijnlijk nooit al jullie warriors tegelijk staan te tanken, hierdoor heb je dus een aantal warriors die doordat jullie ze opleggen prot-specced te zijn gewoon totaal niets bijdragen aan de raid als ze niet aan 't tanken zijn.
Maak alsjeblieft niet zulke opmerkingen als je maar bar weinig van de class afweet
Oftewel, ik had het foutWarriors:
- are meant to tank; there will be a Main- and a Offtank who will have to handle the mobs till Lucifron
- Plz. bind a "Attack now" and "Stop attacking" macro, to call the attacks to the raids once you are able to hold aggro on mobs
Zegt hij bij inloggen "Please pay some more"?? Anders typ je zelf misschien wachtwoord enzo verkeerd inXeRiOn schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:19:
sjongejonge, blizzard is lekker bezig. De betaling met mn creditcard staat nu al vanaf 1 september op pending. De status van mijn account is gewoon active. Maar ik kan niet meer inloggen. Ook is het niet meer mogelijk om ze te telefoneren omdat alle telefoonlijnen vol zitten. Hebben meer mensen problemen met de betaling via een creditcard?
Verwijderd
Ik als lockie, zet idd een weakening curse neer (afhankelijk van de party en de mob) dus ik probeer te zorgen dat de anderen meer damage doen. Dit gaat overigens wel tenkoste van mijn eigen DPS, maar het groeps belang is groter. Ik heb MC nog niet gespeeld, maar wat hier gezegd wordt klinkt me erg logisch in de orgenTangLeFuzZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:19:
[...]
Een lock kan maar 1 curse op een mob doen. Als op een eindbaas Shadows en Elements zit, doen alle locks en mages per hit bijvoorbeeld 100 tot 200 damage meer.
Over een bossfight van een paar minuten is dat dus bizar veel damage, en die damage doet Corruption of Curse of Agony in het niet.
Corruption is trowuens geen curse en zou er dus best wel bij op kunnen, maar omdat het aantal debuff slots beperkt is en corruption in zo'n bossfight erg weinig damage doet, doen we het dus ook niet.
[ Voor 4% gewijzigd door TangLeFuzZ op 05-09-2005 12:03 ]
Lock in top is alleen mogelijk als je de Dmgmeters niet worden gesynced. Ook moet de curse of Recklessness niet worden vergeten is weer meer dmg voor melee'sTangLeFuzZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:01:
Waarom gaat het ten kostte van je eigen DPS? Welke curse gooi je er op dan?
In MC zorgen we met alle locks er gewoon voor dat Shadows en Elements altijd aanwezig is.
Als ik niet in MC zit doe ik altijd shadows, ik zie niet in waarom ik in een gewone (zerg) instance aan de damage van anderen zou moeten denken
Locks on top @ dmgmeters voor de win
Verwijderd
Omdat een curse zoals shadows voor mijzelf geen damage oplevert. En het tijd kost hem te casten enzo. Curse of doom wel, maar die heb ik nog nietTangLeFuzZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:01:
Waarom gaat het ten kostte van je eigen DPS? Welke curse gooi je er op dan?
In MC zorgen we met alle locks er gewoon voor dat Shadows en Elements altijd aanwezig is.
Als ik niet in MC zit doe ik altijd shadows, ik zie niet in waarom ik in een gewone (zerg) instance aan de damage van anderen zou moeten denken
Locks on top @ dmgmeters voor de win
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2005 12:23 ]
Lock in top is zeker wel mogelijk met de juiste spec en gear.Arinen schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:14:
[...]
Lock in top is alleen mogelijk als je de Dmgmeters niet worden gesynced. Ook moet de curse of Recklessness niet worden vergeten is weer meer dmg voor melee's
Verwijderd
Wat moet ik doen dan? Ik ben SM\Ruin build (dus most DPS) en ben dreadmist aan het sparenVincentio schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:23:
[...]
Lock in top is zeker wel mogelijk met de juiste spec en gear.
haha, right.Arinen schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:14:
[...]
Lock in top is alleen mogelijk als je de Dmgmeters niet worden gesynced.
Dreadmist vergeten !!Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:24:
[...]
Wat moet ik doen dan? Ik ben SM\Ruin build (dus most DPS) en ben dreadmist aan het sparen
[ Voor 29% gewijzigd door On_E op 05-09-2005 12:28 ]
Misschien bij Alliance, maar Rogues met GoA en warriors met Windfury / Swordspec komen meters boven de rest uit.Vincentio schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:23:
[...]
Lock in top is zeker wel mogelijk met de juiste spec en gear.
Dreadmist moet je zeker blijven sparen, maar dan gewoon voor de heb...Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:24:
[...]
Wat moet ik doen dan? Ik ben SM\Ruin build (dus most DPS) en ben dreadmist aan het sparen
Verwijderd
exact onze aanpak, maar wat gaan jullie doen als er 8 sloten bijkomen met de patch? Ik weet namelijk zeker dat dan de discussie gaat komen dat elke class die debuffsloten wil gebruiken....On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:14:
[...]
Curse of Shadows, Curse of Elements, Curse of Doom(x aantal locks) en Shadow Vulnerability, de rest is voor de Warrior dots.
En trouwens, Master Demonologist/Ruin = meer DPS als SM/Ruin.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:24:
[...]
Dan maakt het niet zoveel meer uit aangezien Curses dan automatisch voorrang hebben op de rest, dus een rogue weapon proc bv. zal nooit een Curse of Shadows eraf gooien.exact onze aanpak, maar wat gaan jullie doen als er 8 sloten bijkomen met de patch? Ik weet namelijk zeker dat dan de discussie gaat komen dat elke class die debuffsloten wil gebruiken....
[ Voor 41% gewijzigd door On_E op 05-09-2005 12:31 ]
Verwijderd
Mwja... nu zal ik vast wat n00b zijn, maar "iedereen" roept dat voor lock Dreadmist DE gear is... Wat stel je dan voor? En kan ik eea met enchants oplossen?On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:26:
[...]
Dreadmist vergeten !!
En voor +dmg gear gaan.
En nog 1 keer voor degene die zei dat Locks alleen nr 1 kunnen zijn in dmg meters als ze niet gesynced zijn :
Haha right !
(gisteren 4e plek in Molten Core, alleen 3 rogues voor me)
Precies... dingen waar je dan aan moet denken zijn:On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:26:
[...]
Dreadmist vergeten !!
En voor +dmg gear gaan.
[ Voor 18% gewijzigd door TangLeFuzZ op 05-09-2005 12:33 ]
Maar wel moeilijk doen als er een shadowpriest op rolledTangLeFuzZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:27:
[...]
Dreadmist moet je zeker blijven sparen, maar dan gewoon voor de heb...
Dreadmist zelf heb je eigenlijk niks aan... er zit niet extreem veel stamina op, dus voor een overlevings set hoef je het niet te doen, en er zitten ook erg crappy bonus stats op, voor +dmg hoef je het al helemaal niet te doen.
Dreadmist is gewoon leuk om te hebben... maar ik ken geen lock-build waar het een must voor is.
Ik draag alleen de hat wel altijd als ik gewoon rondloop, voor de looks... maar buiten dat om gebruik ik alleen maar +dmg gear.
Verwijderd
Als je als warlock bovenaan wil staan met dps in MC, dan moet je wel heel erg goed zijn en heel erg goede gear hebben hoor...TangLeFuzZ schreef op Monday 05 September 2005 @ 12:25:
Begrijp me niet verkeerd, wat jij beschrijft doe ik ook wel, dat hoort elke lock gewoon te doen, zo heeft elke class z'n eigen taken
Maar als het om curses gaat voor meer damage, denk ik niet aan anderen in instances waar je doorheen fietst met 2 benen in de lucht
[...]
haha, right.
Dat is DE lijst inderdaad, de volgende 2 horen er ook nog bij :TangLeFuzZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:31:
[...]
Precies... dingen waar je dan aan moet denken zijn:
Maleki's Footwraps
Crimson Felt Hat
Skyshroud Leggings
Sublime Wristguards
Anastari Heirloom
Umbral Crystal
Blade of the New Moon
Robe of the Void
Underworld Band / Songstone of Ironforge
Stormpike Cloth Girdle (honored nodig op AV, niet al te moeilijk dus)
etc etc.
Ben op m'n werk dus heb hier even geen gear lijst bij de hand, maar zal straks wel posten wat ik precies draag.... op dit moment draag ik alleen maar rares die gewoon uit normale instances te krijgen zijn, en dus voor iedereen bereikbaar. Mageblade komt nog wel, daar spaar ik nog voor...
Als je veel AV doet moet je ook zeker die Tome of Shadow Force kopen, beste offhand voor +dmg locks.
De enchants waar je achteraan zult moeten gaan, zijn alle +stam en +hp enchants die er zijn, omdat je daar met +dmg gear gewoonweg gigantisch op inlevert.
Wel is een +spell power enchant haast vereist bij zo'n dmg set
Ben zelf altijd 31/20 geweest en werd meegevraagd naar instances boven Prot specced Warrs!! Heeft alles te maken met de skill van de Warrior!!!! Ben nu 31/5/15 en werkt prima dus roll een warrior voordat je oordeeltOn_E schreef op Monday 05 September 2005 @ 11:19:
[...]
There is no art to find the minds construction in the face
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
Verwijderd
Verwijderd
Met andere woorden, wat eigenlijk aangeraden wordt is idd de dreadmist gear, maar als je +dmg tegenkomt met ongeveer dezelfde specs, dat ik beter die kan pakken en eea aan enchants doen die meer health geven enzoOn_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:35:
[...]
Dat is DE lijst inderdaad, de volgende 2 horen er ook nog bij :
Deadwalker Mantle
Deep Woodlands Cloak (quest item !)
Ach volgens mij verschilt zo'n lijst altijd wel tussen verschillende raidgroepen.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:47:
Volledige MC runs leveren bij ons de volgende dmg lijst op:
1 Mage
2 Rogue
3 Rogue
4 Mage
5 Mage
6 Warrior (er een stuk onder)
7 Warlock (same)
<de rest>
Dat is dus incl. het gevecht met Domo waar mages meer sheepen dan schieten. Al met al is dit een lijst met mensen erin die goed spelen, tjokvol zitten met epics of de betere blue's en lijkt mij dus een prima lijst om de damage-dealers te zien. Alles is hier gesynced.
Nee, Dreadmist heb je niet nodig, is ALLEEN voor de looks.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:47:
[...]
Met andere woorden, wat eigenlijk aangeraden wordt is idd de dreadmist gear, maar als je +dmg tegenkomt met ongeveer dezelfde specs, dat ik beter die kan pakken en eea aan enchants doen die meer health geven enzo
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
alleen bij garr lever ik veel dps in, maar bij de trashmobs duurt een surger banishen toch 30 sec dan doe ik dmg mee met de rest. Zo goed ben ik niet, mijn gear is mooi, maar kan beter, en heb tot nu toe top 10 gestaan met 2e als hoogste gewoon bij horde arinen.... Je ondersteunende rol hoeft er niet bij te lijden als je dps doet. Build is zoals On_e al zei demon/ruin en ga voor dreadmist omdat het niet slecht is, maar zoek beter +dmggear.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:34:
[...]
Als je als warlock bovenaan wil staan met dps in MC, dan moet je wel heel erg goed zijn en heel erg goede gear hebben hoor...
Stel dat je bijvoorbeeld een Annihilator of een Surger moet banishen, dan ga je op dat moment al geen dps doen, maar die gewoon blijven banishen, waardoor je dus al snel minder damage gaat doen.
Ok, normaal heb je meerdere locks, en als jij net niet degene bent die moet banishen, dan kan het misschien wel, maar dan moet je echt wel heel goed zijn om boven rogues en mages uit te komen hoor
Ik denk niet dat onze gear van de warlocks het probleem zal zijn. We krijgen altijd veel warlock dropsVerwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:01:
[...]
alleen bij garr lever ik veel dps in, maar bij de trashmobs duurt een surger banishen toch 30 sec dan doe ik dmg mee met de rest. Zo goed ben ik niet, mijn gear is mooi, maar kan beter, en heb tot nu toe top 10 gestaan met 2e als hoogste gewoon bij horde arinen.... Je ondersteunende rol hoeft er niet bij te lijden als je dps doet. Build is zoals On_e al zei demon/ruin en ga voor dreadmist omdat het niet slecht is, maar zoek beter +dmggear.
Dan zullen jullie locks waarschijnlijk alleen shadowbolts schieten.Arinen schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:18:
[...]
Ik denk niet dat onze gear van de warlocks het probleem zal zijn. We krijgen altijd veel warlock drops. Ik zeg ook niet dat jullie geen DPS kunnen doen het is alleen dat ik het echt vreemd is dat er geen warriors / rogues bovenaan staan. Onze locks zijn dan ook niet onze main dps maar spelen bij ons de ondersteunende rol.
We hebben gister compleet MC gedaan in 5 uur en 30 minuten ( inclusief buff halen in BRS), in deze tijd denk ik niet dat ik locks voorbij de top 10 heb gezien.
just my 2 cents
Onzin. Locks kunnen hoger uitkomen dan rogues als ze flink gaan spammen. Ze zijn alleen niet zo snel geneigd dat te gaan doen als bijvoorbeeld een rogue omdat als lock aggro trekken betekent dat je A) zo dood bent enArinen schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:14:
Lock in top is alleen mogelijk als je de Dmgmeters niet worden gesynced.
Heb ik het over MC gehad dan?Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:34:
[...]
Als je als warlock bovenaan wil staan met dps in MC, dan moet je wel heel erg goed zijn en heel erg goede gear hebben hoor...
Stel dat je bijvoorbeeld een Annihilator of een Surger moet banishen, dan ga je op dat moment al geen dps doen, maar die gewoon blijven banishen, waardoor je dus al snel minder damage gaat doen.
Ok, normaal heb je meerdere locks, en als jij net niet degene bent die moet banishen, dan kan het misschien wel, maar dan moet je echt wel heel goed zijn om boven rogues en mages uit te komen hoor
Jep, maar dat is een horde only quest.... ik heb zelf de mantle van Stormpike (bij honored op AV).On_E schreef op Monday 05 September 2005 @ 12:35:
[...]
Dat is DE lijst inderdaad, de volgende 2 horen er ook nog bij :
Deadwalker Mantle
Deep Woodlands Cloak (quest item !)
Ja kan, maar Maleki's Footwraps hebben +27
Uhm ..... Misschien ^^TangLeFuzZ schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:27:
[...]
Heb ik het over MC gehad dan?
In MC sta je normaal gezien niet bovenin... in MC kun je als lock alleen bovenin staan als je teveel locks mee hebt in de raid, want anders heb je het veel te druk met andere dingen zoals je al zegt.
[ Voor 25% gewijzigd door Arinen op 05-09-2005 13:53 ]
Ik heb altijd begrepen dat Curse of Doom juist onwijs lage DPS is eigenlijk?On_E schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:25:
[...]
Dan zullen jullie locks waarschijnlijk alleen shadowbolts schieten.
Als ik echt voor DMG ga, dan shadowburn ik elke mob die bijna dood is, en ik gebruik Curse of Doom op de mobs die gebanished/offtanked worden.
Is het ook, maar tis toch lekker om 3.414 dmg erbij te krijgen na 1 minuut.kEv4h schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:56:
[...]
Ik heb altijd begrepen dat Curse of Doom juist onwijs lage DPS is eigenlijk?
Verwijderd
Deze?Eikeltje schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:54:
Weet iemand die link nog van de twentse universiteit waar alle patches stonden.
Zou ook wel handig zijn in de startpost.
Is het ook, maar het is een leuke extra op een add die gebanished wordt omdat je daar verder toch geen damage aan doet (en de dps daar dus 0 iskEv4h schreef op Monday 05 September 2005 @ 13:56:
[...]
Ik heb altijd begrepen dat Curse of Doom juist onwijs lage DPS is eigenlijk?
Was ook de Felcloth Gloves nog vergeten, ook een must voor een dmg lock
[ Voor 18% gewijzigd door TangLeFuzZ op 05-09-2005 14:06 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq