mad_max234 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:24:
[...]
Ieder merk heeft wel brakken serie asus net zo hard en ik loop al heel lang mee heb al veel gezien ieder bord is gewoon anders.
asus met socket a veel problemen met twinmos
DFI heeft altijd wel iets met hun serie
noem er maar een er is altijd wel iets
p.s.
Mijn eerste eigen pc was een intel 486 ben denk ik ook iets ouder dan jou.
Nee maar serieus dit probleem is echt een ramp, werkelijk alles geprobeerd en sta nu op het punt de hele bende er uit te halen in in de doos te flikkeren en terug te sturen, als echt niemand nog wat zinnigs te melden heeft dan is het einde verhaal voor Asrock en komt deze dus ook op de "No Buy" list net als al een aantal andere merken.
(MSI, Abit, Sweex natuurlijk, Dell, Samsung, Panasonic, Sony, etc Packerd Hell vergeet ik bijna) Radios die na 5 keer een cd afspelen stuk gingen, oke cd speler uit eind jaren 80 maar van sony verwacht je beter (te hoge verwachtingen achteraf, samsung video recorder, stuk na een keer of 25 opnemen, nee ik heb genoeg slechte ervaring met electronica en het is 1 shot, is het niks dan hoef ik ook niks weer en het zijn zeker geen budget merken zoals je ziet, genoeg ook zogenaamde dure merken leveren rotzooi dus, vooral Sony heeft alleen maar troep

[ Voor 3% gewijzigd door Steffy op 04-11-2005 10:44 ]