Siemens-pc's, vooral de XPert's en de hele Scenic-reeks. Ik heb ze nooit zelf gehaad, maar wel veel bij klanten geïnstalleerd
lekker gemeen...
De traagste HD's met het meeste lawaai dat je ooit gehoord hebt. Siemens heeft ook lak aan geheugen, die denken dat virtual memory dè toekomst is.
Verder mijn Gigabyte-moederbord in combinatie met mijn 3 doorgefikte AMD K7-2-tjes. (telkens onder garantie, hehe)
Het onboard sound op mijn nieuwe AOpen AK73-pro is ook wel best bagger.
Mijn eerste 486 was al helemaal een ramp. Dat ding heb ik veel te veel betaald om veel te vlug met veel te veel plezier door het raam gekegeld te hebben. Die bigfoot die ik daarin zitten hadden, heeft het ook 3 maal begeven. (telens onder garantie).
Mijn AOC 4V (of zoiets) monitor was volgens mij de grote uitvinder van de welbefaamde migraine-aanval.
Mijn twee thrust-joysticks. Hebben allebij na twee maanden de geest gegeven.
De beste hardware die ik ooit heb gehad is een blijft mijn commodore 64. Dat ding draait nog steeds en ik heb er zelfs nog net een broertje en een zusje voor gekocht. One big happy C64-family.
Greetz,
Gatlarf
Verder mijn Gigabyte-moederbord in combinatie met mijn 3 doorgefikte AMD K7-2-tjes. (telkens onder garantie, hehe)
Het onboard sound op mijn nieuwe AOpen AK73-pro is ook wel best bagger.
Mijn eerste 486 was al helemaal een ramp. Dat ding heb ik veel te veel betaald om veel te vlug met veel te veel plezier door het raam gekegeld te hebben. Die bigfoot die ik daarin zitten hadden, heeft het ook 3 maal begeven. (telens onder garantie).
Mijn AOC 4V (of zoiets) monitor was volgens mij de grote uitvinder van de welbefaamde migraine-aanval.
Mijn twee thrust-joysticks. Hebben allebij na twee maanden de geest gegeven.
De beste hardware die ik ooit heb gehad is een blijft mijn commodore 64. Dat ding draait nog steeds en ik heb er zelfs nog net een broertje en een zusje voor gekocht. One big happy C64-family.
Greetz,
Gatlarf
May the lords of Kobol guide you...