had je em om moeten ruilen, was een bekende fout.Op donderdag 21 juni 2001 08:53 schreef Sepans het volgende:
M'n ABIT BP6
Gekocht wegens alle goede ervaringen van iedereen, nog nooit langer dan 1 dag stabiel gedraaid.
hmm .. denk toch echt me DVD speler van soni die wouw op het laatst geen 80 min cdŽs meer lezen.. echt zo irrie..mja

cya
FoRCe
cya
FoRCe
Cookie?
Diamond Edge 3D bij uitstek. Video en geluid op een kaart, allebei pauper!
Een samsung 24x cd-rom speler. Die las na 3 weken al bijna geen enkele cd meer.
Seagate schijf (20gig-7200)

2 kapotte gehad
SeaShit SeaCrash ShitGate
2 kapotte gehad
met papier mache kun je alles maken!!
PC-Chips mobo!

inclusief allemaal onboard ZOOI
inclusief allemaal onboard ZOOI
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Duidelijk mijn Philips CDRW400, ze hadden hem beter de CDRW200 kennen noemen want audio fikken op 4x werkte niet echt goed, enfin dat ding is in één week +/- 300 cd's fikken overleden
Heah what?!?? O, signature??
Mijn uit het raam gegooide Philips CDD 3610. Wat een slecht ding was dat. 
Heb nu een Plextor, één woord super
Heb nu een Plextor, één woord super
nen packard brol computer, mij laten vangen aan dat ding qua specs, niets waard, traag.
heb dat ding maar 3 maand gehad, enkel de hd is overgebleven.
heb dat ding maar 3 maand gehad, enkel de hd is overgebleven.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Creative GF2 gts
ALS ER CREATIVE OP 'N VIDEOKAART STAAT: SKIPPEN!! mijn vreselijk crispe iiyama was gedoemt het RANZIGE beeld van die videokaart weer te geven, ik heb die kaart nog geen week gehad en toen dacht ik ajuus, en ik heb 'm geruilt met mijn broer's g400.
ALS ER CREATIVE OP 'N VIDEOKAART STAAT: SKIPPEN!! mijn vreselijk crispe iiyama was gedoemt het RANZIGE beeld van die videokaart weer te geven, ik heb die kaart nog geen week gehad en toen dacht ik ajuus, en ik heb 'm geruilt met mijn broer's g400.
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Een Seagate 105 Mb HD (jaaa, dat was een tijdje geleden
) Was na 3 dagen al kaduuk!
Slechste hardware?
Meerdere:
1. Gravis GRIP (4 joypads aan 1 gameport); allen bevatten kabelbreuken en het systeem werd nauwelijks ondersteund door spelletjesmakers
2. Verscheidene S3 kaartjes (Virge, Virge DX/GX, 32 ed)
3. OptiMad16Pro geluidskaart van de Vobis
Tja.. allemaal gekocht in de Newbie-periode van deze jongen
Meerdere:
1. Gravis GRIP (4 joypads aan 1 gameport); allen bevatten kabelbreuken en het systeem werd nauwelijks ondersteund door spelletjesmakers
2. Verscheidene S3 kaartjes (Virge, Virge DX/GX, 32 ed)
3. OptiMad16Pro geluidskaart van de Vobis
Tja.. allemaal gekocht in de Newbie-periode van deze jongen
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Verwijderd
Een GF2 MX200 64 mb, voor 285 gulden. Was zo stom om niet in de pricewatch te kijken en te zien dat er VEEL betere gf2mx-en te koop waren voor een vergelijkbare prijs
Verwijderd
een Aopen CDrom speler, brakke ding luste geen cd's zowat... 
nu tenminste een pioneer dvd die alles eet wat ie voorgeschoteld krijgt. :y)
nu tenminste een pioneer dvd die alles eet wat ie voorgeschoteld krijgt. :y)
Verwijderd
Ik heb er 3 hier maar nog nooit problemen mee gehad 1 ban 2GB, 1van 8,4Gb en 1tje van 40GBOp donderdag 21 juni 2001 10:09 schreef Servowire het volgende:
Seagate schijf (20gig-7200)
![]()
2 kapotte gehad
Verwijderd
Bij mij toch wel mijn logitech wingman warrior. Nooit stabiel gekregen met oude pc, altijd kalibreer-fouten. op nieuwe pc hele windows kunnen herinstallen nadat ik de drivers installeerde...
Oh ja, ook die Force-guns ofzo van Gs. Absoluut niet mee te spelen, zo onnauwkeurig als de pest en ook niet goed te kalibreren.
Oh ja, ook die Force-guns ofzo van Gs. Absoluut niet mee te spelen, zo onnauwkeurig als de pest en ook niet goed te kalibreren.
Een OEM philips 4x4x32x brander. Dat ding brandt alle cd's behalve maxell's maar op 2 speed en dan mislukt nog de helft omdat ie de cd niet netjes afsluit als het geheel groter dan 500 mb is 
O ja en een brakke commodore printer die me pa bij zijn P100 5 jaar geleden kocht. Brak ding.
O ja en een brakke commodore printer die me pa bij zijn P100 5 jaar geleden kocht. Brak ding.
mijn mobo 
is een MSI 6156VA
en dat draait zoooooooo brak
is een MSI 6156VA
en dat draait zoooooooo brak
It seemed like a good idea at the time
TELES KAART
TELES KAART
TELES KAART
KUT SHIT HARDWARE, het duurde 2 maanden !!!!! bijna alle drivers die er waren proberen, en uiteindelijk werkte ie, en dan nog is heel slecht met trage snelheid en hij kon vervolgens NIET met allen isdn kaarten een verbinding bouwen, AARGH snel weggegooid.
TELES KAART
TELES KAART
KUT SHIT HARDWARE, het duurde 2 maanden !!!!! bijna alle drivers die er waren proberen, en uiteindelijk werkte ie, en dan nog is heel slecht met trage snelheid en hij kon vervolgens NIET met allen isdn kaarten een verbinding bouwen, AARGH snel weggegooid.
Verwijderd
een multimeter van de witte producten

volledige versterker gesloopt omdak fout niet vond met die meter!
vanaf nu enkel Fluke!
oh, je bedoelt voor PC-stuff,
dan m'n bigfoot (quantum)en m'n mitsumi cd (4x), later vervangen door een creative (garantie): ook direct ziek!
volledige versterker gesloopt omdak fout niet vond met die meter!
vanaf nu enkel Fluke!
oh, je bedoelt voor PC-stuff,
dan m'n bigfoot (quantum)en m'n mitsumi cd (4x), later vervangen door een creative (garantie): ook direct ziek!
Bedenk me net tijdens het lezen van een andder topic in HA dat mijn A-Open 32x cd-rom speler eigenlijk maar een kutding is
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
AOPEN sux zwaar!!Op donderdag 21 juni 2001 17:43 schreef dreeke het volgende:
Bedenk me net tijdens het lezen van een andder topic in HA dat mijn A-Open 32x cd-rom speler eigenlijk maar een kutding is
Ik heb een AOpen 36x cdrom-speler gehad => KADUUK
Ik heb nu een AOpen 40x => begint dezelfde kuren te vertonen...
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
LEUK VOOR OP SCHOOL MET OUDE COMPS:Op maandag 15 januari 2001 15:55 schreef AMDude het volgende:
Deze kast waarin alle zooi zit. De cd-rom speler steekt uit omdat ie anders tegen de mamaplank aanzit
Oja, en de hele pentium 100 die ik ooit had: er kon geen grotere HD in, geen NIC, en ik heb er 3 dagen over gedaan om het bios password te kraken
universeel wachtwoord = alawgwxy
Al mijn Aopen mobo's die ik heb gehad:
AX63pro 
AX3S 
AK33 
:r:
in een woord
B A G G E R
het ene blauwe scherm na het andere, niks draaide er stabiel op, en ik heb het bij multi-com in Oss gekocht en dat is een kutwinkel, omdat ze mij ook geen goede service wilde bieden...
in een woord
B A G G E R
het ene blauwe scherm na het andere, niks draaide er stabiel op, en ik heb het bij multi-com in Oss gekocht en dat is een kutwinkel, omdat ze mij ook geen goede service wilde bieden...
Verwijderd
ik heb nog nergens echte problemen mee gehad, behalve dan dat mmore CDs achter elkaar coasters werden op mijn cdd3801 cdrecorder
Ik koop niet vaak rommel, maar dit is dan 1 van de weinige keren geweest: Een Golden Orb. Sjongejonge jonge. Die boxed cooler was zo slecht nog niet. Ik denk: de zomer komt eraan (ergens in maart) laat ik mijn ge-oc-de p3 maar eens flink gaan koelen. Dus ik sjop zo'n Golden Orb en 2 80mm fans. Fans op een aparte voeding, zodat ik die per 1,5 volt kan afregelen. Wel zo lekker als ik slaap, pc staat naast mn hoofd. Nou, die orb haalt echt maar 1 graadje van de temp. af. Die fans doen, ondanks de lechte airfow tenminste nog een beetje werk: een graadje of 5 stressed.
Wat ik nu dus wil zeggen: als je een boxed p3 hebt, koop NOOIT een Orb barrel, want dat kost je alleen maar 4 tientjes en je schiet er geen reet mee op.
Wat ik nu dus wil zeggen: als je een boxed p3 hebt, koop NOOIT een Orb barrel, want dat kost je alleen maar 4 tientjes en je schiet er geen reet mee op.
De Groningse beer
Verwijderd
Momenteel: Creative 1241E DVD-ROM. Leest zowat geen ekele CD-ROM, hikt erg veel met DVD's. Laatste officiele firmware geflashed, helpt niente.Lensje zal wel niet goed uitgelijnd staan, maar is nog maar net nieuw, dus gaat terug naar waar'ie vandaan kwam.:r
Verder heb ik een giga hekel aan Compaq bakjes gekregen, met name die thuisdingen (Pesarium of zo heten die
!) Wat voor HD's die gebruikten weet ik niet, maar TRAAG, TRAAAAAG !!:Z En maar ratelen, om gek van te worden.|:(
Ook leuk: Het Nederlandse (ja bestaat echt!) toetsenbord van de eerste PC die mijn vader kocht....:r
En wat is er zo bagger aan een Cyrix P150+ ? Heb hier een krijgertje met een IBM P200+ en daarmee wil ik een NT servertje van gaan maken. Heb ook nog een gewone 100 Mhz Pentium liggen, kan ik die dan beter gebruiken ? O ja, heb al een tool om alle "verkeerde" settings van de Cyrix/IBM te corrigeren...
Verder heb ik een giga hekel aan Compaq bakjes gekregen, met name die thuisdingen (Pesarium of zo heten die
Ook leuk: Het Nederlandse (ja bestaat echt!) toetsenbord van de eerste PC die mijn vader kocht....:r
En wat is er zo bagger aan een Cyrix P150+ ? Heb hier een krijgertje met een IBM P200+ en daarmee wil ik een NT servertje van gaan maken. Heb ook nog een gewone 100 Mhz Pentium liggen, kan ik die dan beter gebruiken ? O ja, heb al een tool om alle "verkeerde" settings van de Cyrix/IBM te corrigeren...
Siemens-pc's, vooral de XPert's en de hele Scenic-reeks. Ik heb ze nooit zelf gehaad, maar wel veel bij klanten geïnstalleerd
lekker gemeen...
De traagste HD's met het meeste lawaai dat je ooit gehoord hebt. Siemens heeft ook lak aan geheugen, die denken dat virtual memory dè toekomst is.
Verder mijn Gigabyte-moederbord in combinatie met mijn 3 doorgefikte AMD K7-2-tjes. (telkens onder garantie, hehe)
Het onboard sound op mijn nieuwe AOpen AK73-pro is ook wel best bagger.
Mijn eerste 486 was al helemaal een ramp. Dat ding heb ik veel te veel betaald om veel te vlug met veel te veel plezier door het raam gekegeld te hebben. Die bigfoot die ik daarin zitten hadden, heeft het ook 3 maal begeven. (telens onder garantie).
Mijn AOC 4V (of zoiets) monitor was volgens mij de grote uitvinder van de welbefaamde migraine-aanval.
Mijn twee thrust-joysticks. Hebben allebij na twee maanden de geest gegeven.
De beste hardware die ik ooit heb gehad is een blijft mijn commodore 64. Dat ding draait nog steeds en ik heb er zelfs nog net een broertje en een zusje voor gekocht. One big happy C64-family.
Greetz,
Gatlarf
Verder mijn Gigabyte-moederbord in combinatie met mijn 3 doorgefikte AMD K7-2-tjes. (telkens onder garantie, hehe)
Het onboard sound op mijn nieuwe AOpen AK73-pro is ook wel best bagger.
Mijn eerste 486 was al helemaal een ramp. Dat ding heb ik veel te veel betaald om veel te vlug met veel te veel plezier door het raam gekegeld te hebben. Die bigfoot die ik daarin zitten hadden, heeft het ook 3 maal begeven. (telens onder garantie).
Mijn AOC 4V (of zoiets) monitor was volgens mij de grote uitvinder van de welbefaamde migraine-aanval.
Mijn twee thrust-joysticks. Hebben allebij na twee maanden de geest gegeven.
De beste hardware die ik ooit heb gehad is een blijft mijn commodore 64. Dat ding draait nog steeds en ik heb er zelfs nog net een broertje en een zusje voor gekocht. One big happy C64-family.
Greetz,
Gatlarf
May the lords of Kobol guide you...
mijn slechtste aankoop is een Matrox M3d geweest, hij ondersteunde niks (behalve unreal 1 dan BETER als de voodoo 2)
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
hè, zo'een heb ik ook.. voor 25 gulden gekocht en no misburns yet..Op donderdag 21 juni 2001 21:22 schreef plexy het volgende:
HP8100 IDE writer
KLOTE DING
Ik bewaar hem als herinnering hoe goed plextor is
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Verwijderd
meerdere kut hardeware delen:
1. Mijn DiamondSpeedstarA50 (8mb) heb ik nu nog
2. Mijn DVDspeler (cdrom kant dan) duurde een kwartier om twilight te laden
3. Een 2e hands brander, deed niks
4. Een 2e hands SCSI kaart, deed niks of iedergeval niet goed.
5. Een trustmaster forcefeedback stuur, forcefeedbackde m'n poten uit
(was 350 piek
)
6. Mijn Inet aansluiting (64k ISDN)
En dat alles in 2 jaar
1. Mijn DiamondSpeedstarA50 (8mb) heb ik nu nog
2. Mijn DVDspeler (cdrom kant dan) duurde een kwartier om twilight te laden
3. Een 2e hands brander, deed niks
4. Een 2e hands SCSI kaart, deed niks of iedergeval niet goed.
5. Een trustmaster forcefeedback stuur, forcefeedbackde m'n poten uit
6. Mijn Inet aansluiting (64k ISDN)
En dat alles in 2 jaar
1 Kut-mobo gehad van AOpen en er daarna nog 2 kopen? Jij was vroeger zeker ook niet zo'n snelle leerling?Op donderdag 21 juni 2001 19:48 schreef het_beest het volgende:
Al mijn Aopen mobo's die ik heb gehad:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AX63pro
AX3S
AK33
![]()
![]()
![]()
![]()
in een woord
B A G G E R
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
Wow thnx, maar ik heb het probleem op een prima manier opgelost: Het hele geval aan de pc van mijn vriendin geknupt, die draait Win98. Bijkomend voordeel: Ik ben die lompe schoenendoos kwijt van mijn kamer!Op dinsdag 19 juni 2001 17:15 schreef enter.nu het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Hij werkt prima met de VistaScan software onder W2K Server SP2 (mail me maar)
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
DVD Speler van compaq,
na een half jaar al kaput
na een half jaar al kaput
Verwijderd
Sommige ezels kunnen 3x de zelfde steen trug vindenOp vrijdag 22 juni 2001 16:41 schreef MetalStef het volgende:
[..]
1 Kut-mobo gehad van AOpen en er daarna nog 2 kopen? Jij was vroeger zeker ook niet zo'n snelle leerling?
Een ISA netwerkkaartje van intel. Dat ding moest je flashen in dos om de dma enzo in te stellen. Hij ligt nu nog in de kast omdat ik het niet voor elkaar kreeg.
Verwijderd
Complete PC's:
1e: Laser 8086...als de omgevings temperatuur onder de 18 graden kwam deed de harddisk het niet meer.
--------------------------------------------
2e: Vobis computer...harddiskcontrol was naar de klote....videokaart haperde ook kontinu.
3e: Escom....monitor was stuk....muis deed het niet...printer ging na 5 minuten al kapot.
Asus V7700 Deluxe...wat een pauper ding.
1e: Laser 8086...als de omgevings temperatuur onder de 18 graden kwam deed de harddisk het niet meer.
2e: Vobis computer...harddiskcontrol was naar de klote....videokaart haperde ook kontinu.
3e: Escom....monitor was stuk....muis deed het niet...printer ging na 5 minuten al kapot.
Asus V7700 Deluxe...wat een pauper ding.
Een 4x speed IDE brander van Hewlett Packard
Mother, will they like this song?
Daar noem je ook 3 merkenOp vrijdag 22 juni 2001 18:21 schreef AleSyS het volgende:
Complete PC's:
1e: Laser 8086...
2e: Vobis computer
3e: Escom...
Haaaaaa!! Het eerste negatieve over deze apparaatjes. Maar dan nog: hun geld waard (en misschien had je toevallig 2 slechte?) Bovendien: es kijken hoeveel andere hedendaagse branders het langer uithouden dan een jaarOp vrijdag 22 juni 2001 19:09 schreef Griever het volgende:
Slechtse hardware ???
LiteOn CD 16x
LiteOn CD 40x
alle bij binnen 1 jaar kapot
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Ik begin langzamerhand toch zeer ontevreden te worden met mn Creative DVD 12x40
zolang de cd's (en dvd's) origineel zijn heb ik niks te klagen maar hij heeft de gewoonte om bij bijna alle cdr's lastig te gaan doen, superlang ongezonde geluiden maken voordat ie het doet, en soms doet ie het helemaal niet......stop ik m in de toshiba van mn broer doet ie het perfect.....en hij is van geen kant regio vrij te maken.....das ook minder
zolang de cd's (en dvd's) origineel zijn heb ik niks te klagen maar hij heeft de gewoonte om bij bijna alle cdr's lastig te gaan doen, superlang ongezonde geluiden maken voordat ie het doet, en soms doet ie het helemaal niet......stop ik m in de toshiba van mn broer doet ie het perfect.....en hij is van geen kant regio vrij te maken.....das ook minder
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
EVILGRINOp vrijdag 22 juni 2001 18:49 schreef PWM het volgende:
[..]
Daar noem je ook 3 merken
Ja , de platvoet bigfoot, maar die heb ik nu als secondary hdd, moet in een 5 1/4 inch slot !!!!
En als je reboot dan detect mijn mobo hem niet en DUS ook windows niet
maarja ik heb de extra ruimte nodig zolang ik geen geld voor een grotere hdd heb
En als je reboot dan detect mijn mobo hem niet en DUS ook windows niet
maarja ik heb de extra ruimte nodig zolang ik geen geld voor een grotere hdd heb
how about een conner 850 Harddisk. binnen 6 maanden heb ik er 3 doorheen gejaagd. allen liepen ze vast.
MacBook Pro 14” (2023), Imac Pro (2017,3 Ghz 10 core Xeon W, 128 Gb, Radeon Pro Vega 64), Mac Mini (Late 2014, i5 2,8 Ghz, 8Gb) IPad Pro 13” 2024
Jij ook al?! Kijk van een heleboel onderdelen die hier opgesomt worden zijn er vast gebruikers die er wel tevreden mee zijn.Op donderdag 21 juni 2001 09:20 schreef Commander_Zulu het volgende:
Diamond Edge 3D bij uitstek. Video en geluid op een kaart, allebei pauper!
Maar die diamond edge?!
IEMAND
NEEEEj dat kan gewoon niet
Een ASUS P5A-B mobo, heel veel problemen mee gehad om de AGP een beetje stabiel te krijgen met een Viper V550, klote ALI chipset die erop zat
Dan deed je het verkeerd. Installeerde 1 driver en met m'n V550 was het feest. Al bleef een P5a met een Amd k6 traaag. Maarjah sommige mensen zullen het wel nooit leren:Op zondag 24 juni 2001 01:35 schreef PiNDa.CoM het volgende:
Een ASUS P5A-B mobo, heel veel problemen mee gehad om de AGP een beetje stabiel te krijgen met een Viper V550, klote ALI chipset die erop zat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RTFM!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Ja, de driver van de fabrikant (Diamond) installeren bleek dus fout te zijn, lekker logisch ook he?Op zondag 24 juni 2001 01:37 schreef nigelator het volgende:
[..]
Dan deed je het verkeerd. Installeerde 1 driver en met m'n V550 was het feest. Al bleef een P5a met een Amd k6 traaag. Maarjah sommige mensen zullen het wel nooit leren:
RTFM!
Een of andere gekke soundblaster 16 kloon van 'diamond'.
Je werd doof van die storing die dat ding gaf als dr ff geen geluid was.
Een Alspci
geluidskaart ofzo, echt een brak ding
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Verwijderd
alle forcefeedbackstuff
5 gehad
Saitek stuur
MS stuur en knuppel
Logitech stuur en knuppel (oude)
~~
Canon Digital IXUS
----nu wat hardware die andere lui brak vinden:
asus p5-a b . perfect met een k6-3 450 @ 500 en Tnt2u 2 jaar terug
S3 Vid-- goed voor 2 d en als 2de vid kaart
GRAvis grip werkte perfect met 90% van de spellen..vooral EA sports spellen
5 gehad
Saitek stuur
MS stuur en knuppel
Logitech stuur en knuppel (oude)
~~
Canon Digital IXUS
----nu wat hardware die andere lui brak vinden:
asus p5-a b . perfect met een k6-3 450 @ 500 en Tnt2u 2 jaar terug
S3 Vid-- goed voor 2 d en als 2de vid kaart
GRAvis grip werkte perfect met 90% van de spellen..vooral EA sports spellen
Jezus, toen ik dit topic in Januari opende had ik niet gedacht dat er zo vreselijk veel reacties op zouden komen.
Ennuh bedankt gerrit83
By the way, zou dit een record zijn? (zal vast nog wel niet)
Ennuh bedankt gerrit83
By the way, zou dit een record zijn? (zal vast nog wel niet)
Een hele rij microsoft certificeringen.
een epox mobo, gaf temperaturen totaal verkeerd weer. zat brakke software (HW monitor) bij en nauwelijks bios updates.
daarna een Asus p5A gehad en daar was ik vet tevreden mee maar die is oa verneukt door een merkloze k#tvoeding.

tip: koop altijd een goede voeding!
daarna een Asus p5A gehad en daar was ik vet tevreden mee maar die is oa verneukt door een merkloze k#tvoeding.
tip: koop altijd een goede voeding!
This too shall pass
Verwijderd
Het slechtste de Philips CDrom 24speed
Al twee keer naar de #&*%@ gegaan
dus ga nieuw halen
(eigeijk de hele computer is slecht
Al twee keer naar de #&*%@ gegaan
dus ga nieuw halen
(eigeijk de hele computer is slecht
eh nou, ik heb dat mobo toen bij multicom ins oss gekocht, en de eerste was dus rip na een paar maanden, maar ik had geen bonnetje meer en ik had het eigenlijk wel gezien met die via chipsets, dus toen heb ik er een met een 815e chipset gekocht, maar ik kon daar niet mee klokken, dus ik weer terug, asus mobo gehaald, deed helemaal niks, en multicom wilde niet blijven ruilen, dus ik MOEST een andere kiezene n ik had niet genoeg geld, dus toen moest ik weer een aopen mobo kopen. Stom eigenlijk, want ik kan binnen 8 dagen ruilen, staat op de bon, maar mutli com is een kutwinkel, dus toen heb ik toch maar weer een aopen gekocht, dat heb ik een paar maanden aangekeken en toen had ik er genoeg van, dus toen heb ik maar ena asus mobo gepakt, was wel wat duurder, maar werkte prima.Op vrijdag 22 juni 2001 16:41 schreef MetalStef het volgende:
[..]
1 Kut-mobo gehad van AOpen en er daarna nog 2 kopen? Jij was vroeger zeker ook niet zo'n snelle leerling?
mijn oude fujitsu HDD van 10,2GB. Die dingen gaan echt allemaal kapot. en trouwens alles (ja, ALLES) van samsung voor je pc is ook brak.
mijn hp scanjet 5p man dat ding ratelt(D?) aan alle kanten als je iets wil scannen, ook nog zoon fuck isa scsi kaartje erbij
werkt mijn hybernate functie weer niet in win2k al met al veel HP weinig scan!
Ik zou het doen!
Alles van de computerzaak OROR.
Spreekt voor zichzelf.
Die zaak is echt bagger.
Spreekt voor zichzelf.
Die zaak is echt bagger.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Infineon == SamsungOp maandag 25 juni 2001 13:58 schreef Markjuh het volgende:
mijn oude fujitsu HDD van 10,2GB. Die dingen gaan echt allemaal kapot. en trouwens alles (ja, ALLES) van samsung voor je pc is ook brak.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Zonder twijfel een primax handscanner. Verbonden met een brak isa-kaartje. Drivers waren klote, het ding zelf was slecht.
Hier heb ik van geleerd om nooit te bezuinigen op hardware
Hier heb ik van geleerd om nooit te bezuinigen op hardware
Verwijderd
Mijn grootste miskleun was toch wel m'n geforce2 gtst, dat ding van hercules, wat un tiefus beeld gaf dat ding zeg,ik dacht eerst dat het aan m'n nieuwe Iiyama 510 lag
sjeeses wat een sof was dat zeg,voor mij echt nooit meer iets van hercules laat ie maar lekker met de wereld bol op ze nek gaan staan ...gaat um beter af.
M'n beste hardware sinds tijden zijn nog steeds m'n twee trouwe voodoo2'tjes...toen ik die dingen er net in had zitten,zat ik zodanig te flippen dat ik pas om 5 uur me nest in dook op een doordeweekse dag...enehhh je raad het al...volgende dag te laat op me werruk!!!!
M'n beste hardware sinds tijden zijn nog steeds m'n twee trouwe voodoo2'tjes...toen ik die dingen er net in had zitten,zat ik zodanig te flippen dat ik pas om 5 uur me nest in dook op een doordeweekse dag...enehhh je raad het al...volgende dag te laat op me werruk!!!!
De VIA Chipset!!!
Verwijderd
een logitech kutwebcam ding geeft zo'n slechte kwaliteit dat je dur hoofdpijn van krijgt en trouwens een refreshrate die nog langzamer is dan dat je met je ogen knippert.
Verwijderd
gare sitecom hub, 1 x spanning beetje instabiel, hub naar de pleures.
De miroVIDEO PCTV, klere kaart, werkt niet onder win2k, onder winme is het beeld nu naar depleures, antenne aansluiting afgebroken zodat ik een nieuwe aan moest solderen (die overigens als een huis zat).
S3 ViRGE GX2 AGP
1 of andere dexxa scanner, geen ondersteuning meer omdat ie verkocht is, ik dus naar bedrijf die m heeft overgenomen: failliet
samsing 8x cdrom
wat systeemkasten die elk moment konden instorten...
da waz het wl geloof ik, o ja, nog alles waar "compaq" in voorkomt
De miroVIDEO PCTV, klere kaart, werkt niet onder win2k, onder winme is het beeld nu naar depleures, antenne aansluiting afgebroken zodat ik een nieuwe aan moest solderen (die overigens als een huis zat).
S3 ViRGE GX2 AGP
1 of andere dexxa scanner, geen ondersteuning meer omdat ie verkocht is, ik dus naar bedrijf die m heeft overgenomen: failliet
samsing 8x cdrom
wat systeemkasten die elk moment konden instorten...
da waz het wl geloof ik, o ja, nog alles waar "compaq" in voorkomt
Verwijderd
cyrix 233 mhz constant lockups, hele systeem fucked, ik was zooooooooooooown hardware n00b toen, mijn eerste pc (386 en eerder niet meegeteld) met een fpu zo kan je het ook zeggen 
heeft mn oma nu
heeft mn oma nu
Verwijderd
Heb ook een Creatice DVD 12x (de 1241E om precies te zijn) en heb exact hetzelfde probleem als jij. Als er ook maar een stofje van een micrometer op zit dan gaat dat ding hakken en slikken (dat hoor je daar het up/downspinnen) en meestal gewoon leesfouten, terwijl mijn Lite-On CDwriter er totaal geen problemen mee heeft om dezelfde discs te lezen. De 12x DVD's van creative komen van verschillende merken. De 1241 is een BTC OEM drive, een baggerding blijkbaar.
Je hebt ook nog de 1240 t/m 1242, merken zijn Panasonic (dat zijn waarschijnlijk de boffers..)Samsung en Lite-On.
Hij is overigens wel degelijk regiovrij te flashen. Dat is mij in ieder geval gelukt. Zie: http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/
Mijn exemplaar is in ieder geval terug naar de leverancier.....
Je hebt ook nog de 1240 t/m 1242, merken zijn Panasonic (dat zijn waarschijnlijk de boffers..)Samsung en Lite-On.
Hij is overigens wel degelijk regiovrij te flashen. Dat is mij in ieder geval gelukt. Zie: http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/
Mijn exemplaar is in ieder geval terug naar de leverancier.....
Op vrijdag 22 juni 2001 19:59 schreef ViperGTS het volgende:
Ik begin langzamerhand toch zeer ontevreden te worden met mn Creative DVD 12x40
zo'n gare 6mb Nep voodoo kaart van Yakumo
wat een TROEP is dat zeg!
dat ding brak gewoon in 2en toen ik hem wilde verwijderen uit me bak!
althans, uit iemand anders' bak...
wat een TROEP is dat zeg!
dat ding brak gewoon in 2en toen ik hem wilde verwijderen uit me bak!
althans, uit iemand anders' bak...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
SoundBlaster Live (full). Eerste was DOA, 2de ging maar... super veel probs in windows, bleek het de LiveTour te zijn die alles deed crashen.
Geen live meer voor mij, veel hebben die tegenwoordig toch niet te bieden (gaan A3D).
Geen live meer voor mij, veel hebben die tegenwoordig toch niet te bieden (gaan A3D).
Verwijderd
hmm dat zou best wel eens dat Gigabyte 7IXE kunnen zijn 1 keer kapot gegaan en nu weer maar ik heb me nieuwe al liggen
alleen nog niet ingebouwd nieuwe = overigens MSI MS-6330 mobootje
Verwijderd
Fucking klote Abit KT7-A... Sinds ik dit mobo heb 1 en al tramalant....
Als ik poen heb gaat dat ding de deur uit...
Als ik poen heb gaat dat ding de deur uit...
maxtor 4.3 gb schijf ik heb 2 keer een nieuwe gekregen naar dat ze waren gesteuvelt
met lekker weer 3 jaar garantie
maar wel telkens mijn data kwijt nu heb ik voor de laatste die rip was een fuji siemens 10.2 gb gekregen doet het wel aardig
met lekker weer 3 jaar garantie
maar wel telkens mijn data kwijt nu heb ik voor de laatste die rip was een fuji siemens 10.2 gb gekregen doet het wel aardig
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Logitech optical ifeel, omdat het zogenaamd overal goed op zou moeten werken, nou niet dus.
me buro niet(beuken patroon) tijdschriften niet, me vloerkleed weer wel
en op de kappen van me kast doet hij het uitstekend, bah pokke ding.
me buro niet(beuken patroon) tijdschriften niet, me vloerkleed weer wel
39
ALLES van diamond sukt gewoonOp zondag 24 juni 2001 20:35 schreef tHaFalleN het volgende:
Een of andere gekke soundblaster 16 kloon van 'diamond'.
Verwijderd
wat kunnen we hiervan leren ?
- koop bij betrouwbare zaken
- koop A-merken
- koop geen Trust
- wees geen early adaptor
heb zelf nooit probs meer met hardware, alleen een keer gaar ram... ff naar atembo en meteen nieuw (infineon
) gehad
- koop bij betrouwbare zaken
- koop A-merken
- koop geen Trust
- wees geen early adaptor
heb zelf nooit probs meer met hardware, alleen een keer gaar ram... ff naar atembo en meteen nieuw (infineon
Beetje overdreven. Ben altijd zeer tevreden geweest met m'n viper330 en m'n VooDooII 12mbOp woensdag 27 juni 2001 02:26 schreef CRu5H0n3 het volgende:
[..]
ALLES van diamond sukt gewoon
Was indertijd echt ontzettend snel
Cyrix cpu's
Ik heb een tijd met een cyrix 166 gedraaid (die 133 liep) Ok, liep best goed hoor, maar nadat ik upgrade naar intel P200 merkte je pas echt met verschil. Cyrix is nog meer low budget als een duron
Ik heb een tijd met een cyrix 166 gedraaid (die 133 liep) Ok, liep best goed hoor, maar nadat ik upgrade naar intel P200 merkte je pas echt met verschil. Cyrix is nog meer low budget als een duron
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Onbekend geheugen: heeft et maar 2 dagen gedaan
De allereerste Logitec draadloze muis.
Dat was een bagger ding
De allereerste Logitec draadloze muis.
Dat was een bagger ding
LiteOn
48 speed CDROM heb ik nog... hij doet steeds bij bijna elke cd zo van tik,tik,tik,tik en dan spin down en dan weer tiktik tik en dan geeft ie het op... soms doet ie het en als ie het doedoet ie het echt werkelijk waar PERFECT.... weet nog steeds het probleem niet... ik denk vieze lens omdat dat ding in mijn pa's pc eens 3 dagen open heeft gestaan (weekendje weg...) was wel grappig... moet ff schoonmaak cd halen...
Had er 3:
1. Abit KT7 Mobo, actieve koeling liep vast en werd na een paar uur instabiel!!
2. Diamond Stealth III, Ik scoorde op een duron 600 @ 750, 128 mb intern slechter dan een Celly 333 @ 412 met een G-Force 1!!! Kortom, TRAAG!
3. Asus A7A266 Mobo, ik kocht het, bouwde het in en het starte niet op! FOUT IN DE CHIPSET! (Lever dan NIX!)
1. Abit KT7 Mobo, actieve koeling liep vast en werd na een paar uur instabiel!!
2. Diamond Stealth III, Ik scoorde op een duron 600 @ 750, 128 mb intern slechter dan een Celly 333 @ 412 met een G-Force 1!!! Kortom, TRAAG!
3. Asus A7A266 Mobo, ik kocht het, bouwde het in en het starte niet op! FOUT IN DE CHIPSET! (Lever dan NIX!)
das niet waar, mijn oude viper 770 ultra was een zeer goed en snel ding, en kon je nog lekker overclocken ookOp woensdag 27 juni 2001 02:26 schreef CRu5H0n3 het volgende:
[..]
ALLES van diamond sukt gewoon
39
Dit topic is gesloten.
![]()