Wat is de slechtste hardware die je hebt gehad?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.156 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Aztech 6* cdrom speler.
Ding had altijd moeite met cd's lezen.
En op het laatst las ie helemaal niks meer :'(

Verwijderd

Philips CD brander. Jaar gehad, 3x stuk geweest en niet meer te repareren. Dus 3x nieuwe.

Toen deze de vierde x stuk ging heb ik m netjes uitgebouwd, onder mijn linker achterwiel van mijn Volvo gelegd, er overheen gereden, alles in n zakje geveegd en terug gezonden naar Philips met de melding:"doet ut nie meer, maar ik hoef na de vierde geen nieuwe meer">:)

Nu heb ik n plextor 16x10x40. Gewoonweg geweeeldig :).

• Lambert
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 15 januari 2001 18:05 schreef scsi-freak het volgende:
ehm....

alles wat met IDE te maken heeft/had :)
Zie maar bij die 3600 serie branders van philips.

3610 IDE => brak
3600 SCSI => super, ik heb hem al 3 jaar ofzo en nooit klachten gehad, rip er cd's mee want hij heeft de beste fout correctie waar andere spelers bij het rippen van die tikken achterlaten hoor je bij die 3600 niets.

Ook had ik een 100Mb parallele ZIP drive die was ook super brak, die heb ik omgerolen voor een SCSI en die werkt perfecto.

Ook een SCSI Jazz drive gehad maar die heeft de bios van me Iomega Buz SCSI kaart geflashed. (don't ask me how).

Iomega heeft eigenlijk best wel crappy producten. En DUUR.

Verwijderd

Philips CD brander. Jaar gehad, 3x stuk geweest en niet meer te repareren. Dus 3x nieuwe.

Toen deze de vierde x stuk ging heb ik m netjes uitgebouwd, onder mijn linker achterwiel van mijn Volvo gelegd, er overheen gereden, alles in n zakje geveegd en terug gezonden naar Philips met de melding:"doet ut nie meer, maar ik hoef na de vierde geen nieuwe meer">:)

Nu heb ik n plextor 16x10x40. Gewoonweg geweeeldig :).
:)

heb er ook nog een: JETWAY....dat is echt ZOOI...helemaal in combinatie met mijn eerder genoemde AMD....

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 15:01
Een draadloze Trust muis.. |:( :r

Hij heeft het nooit goed gedaan, 80 piek weggegooid.. :(

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:01

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Momemteel ben ik niet echt te spreken over mijn MSI K7T Pro. :r

Hij heeft de gewoonte om de maand spontaan ermee op te houden. :(

ff wachten en ik kan weer verder (soms) :9

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

mm leadtek gf2 mx 64 mb echt een brak ding

fujitsu 2.1 gig hd ook brak vol met bad secs e dat was hem

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Cyberdrive CD-ROM :r Na een halve maand stuk, de (garantie) vervanger heeft ook wel een half jaar gewerkt.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Een echte quantum PLATVOET BIGFOOT.
Ik heb dat ding zo snel mogelijk in de gat van de vorige eigenaar gestoken en het geld terug geëist.

Verwijderd

Abit BE6-II (het Highpoint gedeelte dan toch)
MSI K7T Pro 2A (de onboard sound)

• poes
  • Laatst online: 18-08 06:29
Philips cd 3610 rewriter.

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 21:46 schreef Sir_Killalot het volgende:
Een draadloze Trust muis.. |:( :r

Hij heeft het nooit goed gedaan, 80 piek weggegooid.. :(
80 PIEK????? kheb er 30 voor betaald en het zijn idd k#tdingen |:(

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
1e plaats: OPTI Geluidskaart, zie daar maar eens drivers voor te vinden die het doen zonder ze aan te passen voor windows 95 !!!

2e plaats: Diamond EDGE 3D, zoals al eerder staat, 3d?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 14:50

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Twister USB ISDN adapter.....
Internetten gaat goed, maar zodra er gegamed moet gaan worden, hing tie iedere 5 minuten.
Kon 2 keer inbellen, want dan waren beide kanalen bezet. Reste dan maar 1 ding.... usb kabel eruit en er weer in, power off en on opnieuw inbellen.

^%&*$&^%*^* :( ding was het...... :r
Thank God For ADSL

Oh ja, hij is gratis af te halen als bouwpakket (excl. lijm) >:)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 19-08 15:01
Op dinsdag 19 juni 2001 22:46 schreef doevepik het volgende:

[..]

80 PIEK????? kheb er 30 voor betaald en het zijn idd k#tdingen |:(
Is ook alweer een tijdje geleden he.. :)

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

logitech wingman extreme.
Niet vanwege de kwaliteit (werkt prima), maar vanwege het feit dat het ding in de 3 jaar dat ik 'm heb maar slechts 1 uur actief dienst heeft gedaan. En zelfs in dat ene uur het Elite (ruimtehandel sim op de commodore64) gevoel niet heeft kunnen opwekken. ;(

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

M'n cyrix M2 266+ en m'n ali chipset die er bij zit. Hij liep op 20x megaherz...

• aKra
  • Laatst online: 22:24

aKra

Intentionally left blank.

Ehm...

Philips 3610... :r

Echt zo'n brak ding... 1.500 piek toen nog voor betaald...

En, vorig jaar zo'n full-tower bij de HCC gekocht, dat ding viel gewoon ineens uitelkaar... :?

Echt zo van wat gebeurt daar... Dat ding zat vast met een paperclip ofsow... iets wat gewoon NOOIT stevig kan zijn...

Intentionally left blank.

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Op dinsdag 19 juni 2001 18:18 schreef SiCnEsSs het volgende:

[..]

Bij mij doet ie het al maanden PERFECTO in mijn PIII667@766 server/mp3&divx player.

Net als een Trust 56k Extern modem, die werkt ook perfect, altijd netjes 5,6 kbps met Planet en hij werkt al 3 jaar
jaja ik wil vooral niet hiermee zeggen dat ik maxtor maar zooi vind, want heb nu precies dezelfde harddisk erin en die werkt perfect!! zoals ik al zei het was gewoon een produktie foutje......

PIII 800@804 Mhz

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Microsoft Intellimouse

McFraGG de gekste !!

• Noedelsupke
Op dinsdag 19 juni 2001 21:58 schreef Musty het volgende:
Abit BE6-II (het Highpoint gedeelte dan toch)
MSI K7T Pro 2A (de onboard sound)
inderdaad de onboard sound van dat bordje zuigt echt als de neten, 2 vrienden hebben t alletwee, en er zijn niet veel spellen op te noemen waar t geluid t fatsoenlijk van doet.....

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
Op dinsdag 19 juni 2001 23:12 schreef RaR het volgende:
Microsoft Intellimouse
dan heb jij toch wel een brak exemplaar, want naar mijn ervaring is dit de lekkerste muis in zn prijsklasse.....(heb t sowieso niet op optical)

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Allemaal goed materiaal hiero. 8-)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
noname 4x cdrw

wel kunnen vervangen onder de garantie :)
(voor een 10x8x32 >:) , welke een week terug ook weer kapot ging, en waar ik ook onder de garantie een 12x8x32 voor terug heb gekregen :P )

Ik heb dus uiteindelijk voor de prijs van die 4speed cdrw 3 writers gehad; een 4x, 10x en 12x !!
enne, die 12x is natuurlijk burnproof he :9~

i'm such a lucky bastard >:)

enne, er werd een paar post terug negatief gedaan over de onboard sound van de msi k7tpro2...
Ik heb hem ook, en hij is echt perfect :)
je kunt hem natuurlijk niet vergelijken met een Live ofzo, maar voor het standaard werk is hij prima :)

• ESteg
  • Laatst online: 11-08 18:27
Eeuwige roem aan degene die deze topic gestart heeft - ik heb me doodgelachen!! :D

Helaas heb ik ook heel wat Teles, Trust en weet-ik-veel wat voor rotzooi vervloekt... :'(
Maar echt het állerslechtst waren die Thrustmaster stuurtjes, kon om de drie maanden een nieuwe gaan claimen :(
Voor mij alleen nog maar A-spul op of aan mn PC'tje, dank u :Y)

(Kan iemand me trouwens vertellen wat die vork ( :Y) ) voorstelt???)

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 23:19 schreef ESteg het volgende:
Eeuwige roem aan degene die deze topic gestart heeft - ik heb me doodgelachen!! :D

Helaas heb ik ook heel wat Teles, Trust en weet-ik-veel wat voor rotzooi vervloekt... :'(
Maar echt het állerslechtst waren die Thrustmaster stuurtjes, kon om de drie maanden een nieuwe gaan claimen :(
Voor mij alleen nog maar A-spul op of aan mn PC'tje, dank u :Y)

(Kan iemand me trouwens vertellen wat die vork ( :Y) ) voorstelt???)
Tip neem geen T produkten :P

• sonny
  • Laatst online: 11-03 07:59

sonny

Life's not over till you_

Mijn slechtste hardware?
Hmm ik heb een hele lijst gehad:
-Mpeg master na 13 maanden stuk en weg garantie
-Matrox M3D, een watte?
-Seagate Hd met een zaag geluid (seagate)
-E-tech USb modem

Intel I7-7700k, ASUS Z270 Mark 1, Asus Turbo GTX1060 6GB, 16GB Corsair, Samsung M2 960Evo, Asus MX25AQ, Haf 912 plus, coolermaster 600W.

• Tupolev
  • Laatst online: 19-08 07:28
Het slechtste stukje hardware wat ik ooit heb gehad is de Genius muis die ik bij mijn gloednieuwe pentium 90 in 1995 kreeg. De rest was trouwens wel top, en draait hier nog steeds als proxy server.

Engineering

• Frenkpie
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

riva TNT2 m64

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op maandag 15 januari 2001 18:06 schreef LOD het volgende:
Mustek ScanExpress SP6000 ofzo iets..... nogsteeds geen win2k drivers voor.... wordt door die duitse jongens al maanden aan het lijntje gehouden
Juist, die hebben we hier ook, ondersteunt geen Win2k
T is trouwens al een heel wonder als je em onder Win95/98 al in 1x werkend krijgt
Ik heb in me leven geloof ik wel 8378394x gezien: "Flatbed Scanner Niet Gereed"
Gelukkig heb ik die niet zelf gekocht, ben blije bezitter van een Agfa Snapscan Touch :)
Kep volgens mij nooit echt heel erge miskopen gedaan, kan me alleen herinneren Epson Stylus Color 400, was een showmodel geweest bij Vobis. Zwarte inkt kapte er na 5 maanden mee. Gratis Epson mannetje langs geweest (terwijl Vobis zei dat ze em opzouden sturen en dat kostte dan minimaal f50) toen deed ie het weer een tijdje. Daarna zwart weer weg, toen ook rood en geel en toen heb ik maar een HP930 gekocht. Die doet btw behoorlijk brak op een LPT kabel , om de zoveel tijd krijg je allemaal vage ASCII tekentjes uit dat ding :(

Oja, deze ook nog
Toen ik nog een P166-S had (lang geleden) had ik een ander mobo gekocht (2de hands) want was mij verteld dat een TX chipset beter was als een VX (of was het nou andersom?) dus ik vrolijk inbouwen (had er de ballen verstand van) en toen deed de cache van mn P166 het niet meer :(
Ding werkte nog trager als een 386. P166 in laten kopen bij de lokale computerboer >:) en een AMD 200 van gekocht, werkte perfect op dat mobo en lang plezier van gehad :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• dreeke

dreeke

outdated icon

ik lees ook wel een aantal herkenbare dingen :) :(
OPTI Audio 16 soundcard = echt kwaliteit van de onderste bodem. Dat ding produceert me toch een partij piep en ruis-geluiden :r
Drivers idd ook erg kl*te, alleen de originele cd die erbij zat werkte er goed mee (blauw hoesje geloof ik )
Epson printer doet er heeeeel lang over voordat je eindelijk iets ermee kan doen, en daarna is meteen je inkt op
A-Open cdrom spelers :r kan geen cd lezen die met Easy CD Verneuker is gemaakt (mode 2) en leest originele cdroms eerst 5 sec. op 32x, dan moet je 5 minuten wachten tot ie in de gaten heeft dat het allemaal niet zo goed meer werkt, en dan verder op 4x (mijn ervaring met mijn 32x)
Primax Colorado Direct :r mooie zwarte plaatjes :r (duurdere versie daarvan is btw een hele verbetering)

Traxdata cdr's nooit problemen mee gehad. Let er wel op dat je niet de 'neppe' koopt (bedrukking van cdtje ziet er iets anders uit)

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Op dinsdag 19 juni 2001 23:30 schreef victorb het volgende:

[..]

Tip neem geen T produkten :P
Toshiba :9

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op dinsdag 19 juni 2001 23:13 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

inderdaad de onboard sound van dat bordje zuigt echt als de neten, 2 vrienden hebben t alletwee, en er zijn niet veel spellen op te noemen waar t geluid t fatsoenlijk van doet.....
op mijn MSI K7T zit ook zo'n onboard soundcard, Avance AC97 als ik t goed heb, en werkt perfect. Geen ruis/gekraak van je HD o.i.d. (wat vaak el cheapo kaarten wel hebben) en zelfs de opnamekwaliteit is goed, erg weinig ruis

• jedel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 20:54

jedel

Kevlar

Een pret-pook van Escom, ding brak af :Y) na 2 weken minimaal gebruik (kostte ook een geeltje, nu al jaren een logitech wingman, top!)

Trust SB 16 cloon ook van Escom (je bleef maar drivers instaleren en had 3 line-in's en 1 line-uit)

(ik vond vroeger Escom gaaf :? )

mijn BP-6 ik ben er wel blij mee maar de temp en voltage sensors doe het nog steeds niet :'(

de el cheapo cooler voor mij BX chip, ding is hoger dan hij breed/lang is en maakt op 12 v echt een klere herrie als of je naast een straal jager zit (ik had het moeten zien |:( , die rare bladen met te veel spoed, op 5 V is hij overgens niet te horen)

nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)

• Micros
  • Laatst online: 24-07 21:01

Micros

M'n nummerbord in de USA

1. Paperwhite VGA monitor: 3 maanden garantie, 1 dag later begaf de draadlijntrafo het. |:(
2. SiS-P1-moederbord met ingebouwde videokaart: Om op te starten moest ik na de hardware-overzichttabel de voeding uit de harddisk trekken, er weer in douwen en dan op enter drukken. Toen heb ik de harddiskstroom omgeleid via het turboknopje. Eigenlijk was het toch wel een mooie tijd... *D

"Zie mij een toffe computer hebben!"

• sverzijl
  • Laatst online: 22:00
Target 100Mbps hubje. Begon na een maand al gigantisch lawaai te maken (fannetje liep aan) en moest daarnaast om de 2 a 3 dagen uit/aan gezet worden vanwege plotseling wegvallende verbinding.

Simon

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

48x cd rom speler bij pc-oke
52 werkt wel bij installen van bootable cd's
maar die 48 loopt vast na 4 mins. vaag!

Maar verder werkt hij wel toppie, en beats de benchmarks. Maar ik moet 52x erin stoppen om bootable te spelen.

http://mrfloris.com

• FreeRider
  • Laatst online: 06-07 22:45
Asus P5A + K6 350 + Viper 550 AGP TV-out (instabiel en niet vooruit te schoppen, TV-out om te huilen)

Concrete Loop Watercooling

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Op woensdag 20 juni 2001 01:14 schreef sverzijl het volgende:
Target 100Mbps hubje. Begon na een maand al gigantisch lawaai te maken (fannetje liep aan) en moest daarnaast om de 2 a 3 dagen uit/aan gezet worden vanwege plotseling wegvallende verbinding.

Simon
Fannetje in een hubje?? Vreemd. Extra optie zeker. >:)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
ASUS A7V, trust tv kaart en JVC 2010 brander

wat een bagger

oh ja de 1e 2e generatie logitech cordless muis, wat een bagger. Gelukkig is hun mouseman ifeel en optical cordless design stukken beter.

• Crazyhorse
  • Laatst online: 19-08 16:25
Asus A7V en een Miro PCTV Pro.

Asus verschrikkelijk instabiel en de miro was een ramp altijd vastlopers door dat klereding.

• Paquito
  • Niet online
HP 4020 en 6020 Scsi burners.
Wat een baggerdingen! heb er 3 gehad en alle drie na een half jaar stuk.
Heb nu al 2,5 jaar een plextor 4x scsi.. aaaaaaaaaah :))))

Alsound Deluxe 16bit troep kaart.
Wat een wereld van verschil toen ik m'n sb awe 32 kreeg :) heb nu een sblive overigens

Mustek Scanners (geen win2k support GRRR)
Moet nu elke keer in wwin98 booten als ik wil scannen :(

Quantum bigfood 2gig hd :r

Pioneer 6x scsi dvd-rom.
Ding is baggertraag met dao en kopieeren enzo. Wel standaard regio vrij, maar toch :(

Asus a7v.
super instabiel. na een week ingeruild voor msi k7tpro2.

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 22:10
Hauppage winTV televisiekaart. Wat een brak beeld kwam daar uit zeg! Misschien lag het wel aan mijn kabel die helemaal naar zolder moet komen, maar al met al was het minder fijn!

• Crazyhorse
  • Laatst online: 19-08 16:25
En via mijn werk heb ik een gruwelijk afkeer van Trust scanners!!!

Eigenlijk heb ik een afkeer van alles waar Trust, Target, Simplex, AVB en alle andere van dat soort merken. :)

Seagate Barracuda II 30GB schijven gaan mij trouwens ook iets te vaak kapot.

Verwijderd

HotRod ATA 66 van Abit! WAT een reet dingen ik heb er nog nooit normaal mee kunnen werken! Ik stond een keer echt op het punt omdat ding uit het raam te flikkeren maar een vriend van me hield me tegen. :(

• Paitor
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

Slechtste...
Me Stealth III is het slechts geweest, en nog een paar krotte netwerkkaartjes die een max van 10 kb/s haalden...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

m-tek TNT2 m64 |:( Bleh wat een schijt kaart

• Cyril
  • Laatst online: 27-07 23:21

Cyril

it's all in my mind

HP 3300C scanner. Ongelooflijk wat is dat een brak ding, zeer slechte driver support. Kreng werkt absoluut niet in Linux :( (enige reden dat ik hier nog windows erbij draai). Lamp blijft ondanks een bugfix regelmatix branden. Bovendien weigert ie regelmatig om te beginnen met scannen en krijg je alleen een vage foutmelding voor je kiezen.

Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds

Verwijderd

connexant pci-modem uit 'n compraq,het enige 56k6 modem dat langzamer is dan een 14k4,echt waar!

• sverzijl
  • Laatst online: 22:00
Op woensdag 20 juni 2001 02:57 schreef kleinelievewolff het volgende:
Hauppage winTV televisiekaart. Wat een brak beeld kwam daar uit zeg! Misschien lag het wel aan mijn kabel die helemaal naar zolder moet komen, maar al met al was het minder fijn!
Ligt waarschijnlijk aan je kabel ja. Bij mij is het beeld prima.

Simon

• Adarkar
  • Laatst online: 19-08 12:15
de Lifeview! Tv kaart, damn die zuigt!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een of ander winmodem, gekocht bij Mycom. In Win2K crasht ie als je eenmaal de telefoonlijn aanspreekt (BSOD met AMOSNT.SYS, 100% reproduceerbaar). Achteraf bleek dat winmodems en multiprocessor systemen niet zo lekker samengaan... Nu wordt ie alleen vanuit WinMe (kan niet meer dan 1 processor aansturen) aangesproken. Sinds een paar weken is dat ding alweer uitgeschakeld, omdat Girotel nu ook via het Internet kan :9

Verder herinneer ik me ook dat ik ooit een Socket7 mobo (PCChips M571) had met een VooDoo2 erin. Op zich wel goed, maar als ik een tweede erbij wilde doen (SLI) past ie niet in de mobo... Het is een relatief grote kaart en slechts een PCI slot had genoeg ruimte... De andere slots zaten namelijk naast de CPU waarop dus een HSF zit die in de weg staat. Waardeloos mobo ontwerp dus... Uiteindelijk had ik een ander mobo gekocht waarvan de eerste en laatste PCI slots genoeg ruimte hadden voor een VooDoo2.

• Routed
  • Laatst online: 26-01 18:22
Eerste een Edge 3D (klote deal tussen Escom en hastec toendertijd ook), ook hebbik ooit nog eens een dageje een Stealth S220 in me machine gehad, wat een rampending was dat zeg.

En om maar eens een wedervraag te stellen, wat was het beste wat jouw compie qua hardewaren is overkomen????

bij mij was dat een Monster 3D, god wat kweekte dat lekker :)

Slash Care
Mementô

• Plague
  • Niet online
Hij moet eigenlijk in HK, maar ok

Toetsenbord!!
Reden: Dat ding blijft steeds hangen als je er scheef op drukt, en dat doe je dus als je redelijk snel typt. Oh ja en 1 pootje is rot, maar dat komt toch echt door mezelf >:)

• klikko
  • Laatst online: 29-12-2025

klikko

Shit Happens ( everyday)

De Diamond Viper 2, was net uit nieuw destijds voor 550 piek!! Is nu gezakt als een baksteen, heb hem inmiddels de raam uit gesmeten.

• NEOTEK
  • Laatst online: 05-06 21:05

NEOTEK

Neotek

Teles kaart :r , Stealth kaart :r

Kubuntu

Verwijderd

1. Een kut-muis (trust geloof ik)

2. JVC XR-2080 brander... Kon met enkel 1 soort goedkope brol-CDR's werken. En enkel met 1 programma (WinOnCD) Heb 'm dan maar geflasht met firmware van een Creative writer... Nu is hij nog media-specifiek, maar hij brandt stabiel in alle progs :)

3. Quantum Maverick 540MB HD. ROMMEL :r
Crashte af en toe eens (FAT weg = alles weg). Lampje bleef branden zonder te lezen. Seek time van 'fuck u, go to bed'.

4. Quantum 80MB HD.... zelfde redenen.

5. Quantum bigfoot in Compaq... (ehh.. dit behoeft geen uitleg denk ik :7.)

6. Alles van compaq... Rommel rommel rommel.. wou je er iets bijsteken : no way, want het is niet van compaq zelf. Wou je er iets uithalen voor in je eigen PC (modem, geheugen, ...) : no way, want je eigen PC was niet van compaq. Wou je er iets bijsteken : no way, want alles is zo mini en opeengepakt dat je het gewoon niet kan!
Wou je er een windows op installeren : no way, want je had alle mobo/modem/sound/vga drivers van compaq zelf nodig. (maw. een compaq-w95 versie :r )

Je komt wat tegen als je PCeetjes repareert
>:)

• TAMW
  • Laatst online: 31-07 21:02
1 Teles Bri 16.3 :'(
2 Thrustmaster force feedback stuur :r

Verwijderd

nou ik had een keer toen de viper 770 nog brand new was een Creative Viper 770 Ultra gehaald voor 499 piek. Daar heb ik echt ZO veel problemen mee gehad.. heel veel onstabiliteit.. dingen die het gewoon random niet meer deden |:(

Ik heb dat ding 3 keer omgeruild en hij was nog steeds niet goed. Toen ik em omruilde voor een diamond v770 ultra was dat ding al weer oud :(

Nu heb ik een geforecje 2. Loopt perfect :)

• cappie
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

een Maestro 16(pseudo)bits geluidskaart omdat 'ie rete bagger klonk, m'n oude 486 moederbord omdat dat kreng z'n DMA controller half dood was (geen diskdrive, midi en/of andere DMA related zut), en een Stealth II S220, omdat Windows 2000 die kaart niet snapt en omdat 'ie je computer laat crashen als je een MS-DOS shell onder Windows full-screen maakt.. (ALT-ENTER)

Tegenwoordig kom ik weinig brakke hardware tegen, maargoed.. ik heb nu ook wat meer geld om fatsoenlijke zooi te kopen :)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Verwijderd

Relysys monitor
Zwaar bagger :r beeldweergave deed je
hersens uit je oren druipen

verder TJA eeeh ik was toen nog jong
een WD schijf o wat bagger binnen 3 week
kapot :(

• InZane
  • Laatst online: 19-08 16:59
Noname 14" monitor
1 of andere goedkope commodore muis
Trust racestuurtje (Lees: brak, simpel stuur)

edit:

Quantum bigfoot 2 Gb
1 of ander diamond videokaartje (2 Mb geloof ik) waar je ook sega saturn spellen mee kon spelen (hoe heet ie ook alweer?).
De saturn controller heb ik nog, heb er alleen niks meer aan. :)

• jurjen13
  • Laatst online: 29-07 14:36
bij mijn allereerste pc, een 386 dx40, de floppy drive! IK heb dat ding iets van 6 keer moeten vervangen omdat het kapot ging...
en bij mijn vorige (p133) de cdrom speler, die heb ik ook 2 keer moeten vervangen omdat het kaduuk was

• InZane
  • Laatst online: 19-08 16:59
Op maandag 15 januari 2001 16:11 schreef riffey#4 het volgende:
Philips CDD 3610.
Net buiten de garantie kapot, en nog geen 100 CD's mee gebrand...
Daar heb ik ook nog een dooie van liggen.

Verwijderd

aopen moederborden. vooral de aopen ax3s en alle varianten daarop.

• damswer
  • Laatst online: 17-08 07:30

damswer

mSW - LU since 2005

Dynalink 28k8 bagger ding... pff, wat een miskoop was dat

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Verwijderd

een hele compaq compjoeter
dat zegt toch al genoeg denk ik :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Es denken een aantal interne modems (33k6) die gingen elke keer stuk. Verder een Stellar AudioGalaxy (ofzo), echt een boutding. Ach ja, Compaq... of course maar da's een inkopper :)

Ik heb ook ooit es een Facit laserprinter gehad, ook echt ruk^2 :r

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

De video kaart in onze Compaq, een ATi rage fury ofzo...

Bij 3d beelden werd het beelt altijd groen en met lijnen enzo...

• HariZ
  • Laatst online: 16-02 21:51
Alles van Targa... :r

En een Seagate HDD van 1,7 Gig die niet goed wil booten (ook niet na partitioneren en formatten enzo) en heeel veel lawaai maakt. Hij heet dat ook Russiah vanwege het vele machinegeluid... :)
Ik heb ook nog een videokaart van SiS gehad met veel problemen en een ESS geluidskaart die flipte... Vage geheugenmodules heb ik ook nog gehad trouwens... die deden et niet goed... :)

Dat was et wel zo'n beetje...

• Vergeten
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

Mijn slechtste hardware:
Philips 8x CD ROM speler (deed er 30 min over om te begrijpen dat er een CD in zat)
Edge 3D (hoeveel mensen hebben dat kreng in hun Escom machine gehad?)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Trust racestuurtje...wat een rotzooi zeg...het stuur zelf was nog wel redelijk maar de pedalen zijn gewoon 2 knoppen. Na 2 rondjes NFS heb je kramp in alle spieren |:(

Godzijdank is het ding nu naar de klote :)

Verder: HP Officjet T45
Erg handig, besluit na elke restart at random of hij deze keer wel of niet zal werken. Omdat die zakken van HP te lamlendig zijn om Nederlandse Win2K drivers te maken moet ik een dualboot met Win2K UK draaien om het geval uberhaupt te kunnen gebruiken |:(

Verwijderd

nou, er is net van de 7 aopen ax6b's die we hier hebben weer eentje overleden...er zijn er nu nog 3 over......

Verwijderd

De grootste miskoop was een PRIMAX 4800 Direct.
Grote prob's met de drivers...
Ding maar een paar x gebruikt..
en voor 600 ballen gekocht...
wat een K*T ding
om te kotsen :r

Verwijderd

Jaren geleden,
Een 486 mamaplank met PCI-sloten en 72pins geheugenbanken van onbekend merk. Weigerde de meeste geheugensimms te accepteren :( , meest vage foutmeldingen in windows door IO errors naar HD en geheugen :( . Gekocht op een beurs en de leverancier zat te ver weg om de PC langs te brengen. Nooit meer. :'(

Bye

Verwijderd

hardware die ik naar de eeuwige recyclebin heb verwezen:

- cyrix P120+ : comp wou nie meer booten
- Stealth S220 : gamen ? doe maar niet: een BSOD helpt je met afkicken
- Creative 2x CDROM: met de hand opspinnen is niet rielex
- Trust CDŽr : van de 10 waren er 2 gelukt:Ž(

• Wildfire
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

Slechtste stuk: Philips CD-RW (2x write, 2x rewrite).

Reden: produceerde meer frisbee's dan bruikbare CD's. En de nieuwe, vervangende Philips deed precies hetzelfde.

Oplossing: tweede Philips terug kunnen geven, vervangen door Sony CRX100E. En die werkt prachtig!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 23:05

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Slechtste Hardware: DXR3 van creative

Reden: Hij doet het wel maar creative is zo slecht met driver updates dat je er gewoon gek van wordt.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• marshal
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

mijn prachtige shi-tec royal computer van Dynabyte :r
voeding is gaar, videokaart die erin zat was om te :r , quantum bigfoot is weet ik veel hoevaak gecrasht

Kortom koop nooit iets bij Dynabyte is alleen maar troep.

Verwijderd

Ik heb een keer zo'n pen ipv een muis aangeschaft van FreePen. WAT EEN KLOTE DING, niet te geloven. Hij deed het bijna niet, heel erg schokkerig enzo, waardeloos, meteen teruggestuurd.

• Dopestar
  • Laatst online: 10-08 08:36

Dopestar

Not Dope, Not A star

Een voodoo 2 kaart van een of ander B merk.

Heb ik er drie van versleten binnen 3 maand. Werden elke keer te warm terwijl er toch genoeg koeling aanwezig was. Heb daarna een merk kaart gekocht en toen ging het wel goed.

Not Dope, Not A star

Verwijderd

Mmmmmh... slechte hardware??? Even nadenken hoor... euh... nee, eigenlijk nooit problemen mee gehad. Koop eigenlijk alleen maar A-merken.... kost wat meer... maar heb er dan ook echt geen last meer van!!! >:)

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 01:16

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Asus A7V moederbord: Gekocht met pc prive project met nog wat meer dingen (TB 900, SB PCI 128 enz) dat ding was zwaar brak, toen ik hem omruilde nog steeds. Voortdurend mijn pc bevriezen, geluid kraakte ga maar door. Achteraf bleek dat die hele serie rot was. Na 2 weken kloten was ik het zo zat dat ik hem heb omgeruild voor CUSL2-C mobo met een PIII 800EB, nu werkt alles helemaal stabiel.

Op zich jammer; AMD heeft goeie processoren maar ik vind de via chipset (nog steeds) te instabiel. Ik hoop dat de 760(mp >:) ) veel beter is, wat ik wel verwacht.

Verwijderd

Jaja, voor mij de al meer genoemde Teles ISDN adapter :r en mijn oude Diamond 3D EDGE kaartje :r

Gelukkig heb ik beide alleen nog maar ergens in het stof liggen 8-)

Verwijderd

Thunderbird 1200, gekocht voor 700 piek (toen een goede prijs). Veel crashes.

HE computers in Deventer heeft em 2x teruggekregen voor 'onderzoek' maar ze snappen er niets van (steeds een 3D Mark test.......).

Zowieso willen ze daar niets weten van garantie of service.

Uitindelijk bleek de bovenlaag van de core lichtelijk beschadigd te zijn.
Wie et gedaan heeft weet ik niet maar ik ben de pineut.

• freddifish
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

Compaq netwerkkaartjes en dan inbouwen in niet-compaq PC :(
Philips cdrw 3610 (need I say more?)
Aopen OEM 40 speed cdrom, blijft maar kreunen en piepen
BE6 moederbord, en dan die highpoint controller..

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 14:21 schreef rjmineee het volgende:
Thunderbird 1200, gekocht voor 700 piek (toen een goede prijs). Veel crashes.

HE computers in Deventer heeft em 2x teruggekregen voor 'onderzoek' maar ze snappen er niets van (steeds een 3D Mark test.......).

Zowieso willen ze daar niets weten van garantie of service.

Uitindelijk bleek de bovenlaag van de core lichtelijk beschadigd te zijn.
Wie et gedaan heeft weet ik niet maar ik ben de pineut.
Als je leverancier hem niet eens wil innemen, probeer dan direct met AMD contact op te nemen. Het is absoluut NIET gegarandeerd dat ze het onder garantie laten vallen, maar het zou kunnen en niet geschoten is altijd mis. Zonde van al dat geld als je er helemaal niets meer mee kunt, toch?

Verwijderd

Gaar = alles wat van opti komt.
En die als100 en als4000 geluids kaartjes.
Het geluid van die dingen is echt om te :'(

• mbvisiontt
  • Laatst online: 04-07 05:11
Ik heb eigenlijk geen miskoop, maar als ik er een moet kiezen de Crative Webcam Go... Ik gebruik hem niet al te verrekte veel, en echt scherpe foto's... nee. Maar ja, wat wil je voor 200,-.

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Na mijn eerste PC (een Vobis Highscreen) nooit meer merkloos gekocht en altijd A-merken.

Probleemgevallen:

- Creative 24x CD-ROM
* Wilde 9 van de 10 keer geen CD-R(W)'s lezen.
* Deed na enige tijd moeijlijk onder Win98 en WinME

- Umax Astra 610S SCSI scanner
* Vaak geen verbinding te maken
* Na hem na een half jaar niet meer gebruikt te hebben,
3 keer gescanned en toen kapot (2 maanden na de garantie)

Nu heb ik dus een Plextor 40x SCSI en een Plextor 8x2x20 PlexWriter SCSI.
Als scanner nu een Umax Astra 2000U.

Verwijderd

ibm75gxp 30gb 7200rpm harde schijf.

• CrushOne
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Een Diamond Edge 3D

De eerste 3D kaart op de markt voor de thuisgebruiker... bij de recenties stond nog wacht even af hoe de markt zich ontwikkelt.

Kaart koste me toen een vermogen!

En er is niks voor uitgekomen wat het ondersteunde :(

resulteerde in een kaart die na 2 maanden ook niet meer ondersteund werd..

kortom dikke shit! :( :( :( :'(

Verwijderd

Alle IDE Cdroms

• WHiZZi
  • Laatst online: 19-08 16:28

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Mijn slechtste hardware:

-Quantum Bigfoot.. :O :Z
-Target 56K softmodem (zowieso alle soft/winmodems :r )
-Diamond Edge 3d Geen Geluid of Geen beeld.. een van de twee altijd..
-Stealth II S220. Moet ik meer zeggen?
-Compaq Presario Pentium I serie (traag traag traag) (Ik heb zelf een presario 7931 (zie sig). Na wijzigen hardware draait ie als een trein!)
-ALS geluidskaarten :r
-Epson Matrix geval. Heeft me commodore 386 kapot gemaakt. (K*t printer stuurde 19volt TERUG naar de LPT poort..)
-Compaq SoftPCI 56K (Connextant ofzoiets)

dat was het wel zo'n beetje :)

-

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Gerco
  • Laatst online: 18-08 22:57

Gerco

Professional Newbie

Creative 3D Blaster Savage 4!

NOOIT AAN BEGINNEN DIE KOLEREZOOI!

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

De meest wrakke hardware die ik ooit heb gehad (gelukkig inderdaad 'gehad' aka 'gekregen') was een compaq. Om er een CDROM-speler in te bouwen moest je eerst een setje brackets kopen van fl 225,--.
NOT !

:r

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 16:17 schreef Marshall het volgende:
troep van Vobis zoals:
Monitor (Highscreen)
Mamabord
geluidskaart (soundbooster...ja vaaaaaag)
De pc zelf...gewoon een klere ding

gelukkig heb ik nu een nieuwe...
(-:
alweer iemand die de Vobis afkraakt >:)

Verwijderd

M'n ABIT BP6

Gekocht wegens alle goede ervaringen van iedereen, nog nooit langer dan 1 dag stabiel gedraaid. :(

Verwijderd

Please winkels verkoop geen MTEC geheugen dat zeugt echt wel hard!!

Werkt geen een sop Msi bordjes en is zo onstabiel als een... (ach ja verzin het maar)

Die budget webcam van Logitech is trouwens ook bagger

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
als die problemen met die bout via chipsets. met al die but drivers ervoor agp die niet goed werkt, dvd players die er langzaam door gaan. fikken werkt niet goed. kortom kut chipset.

ik koop er denk ik ook geen weer. back to intel for me.

o ja, promise ultra 100 contoller rulez echt wel.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.