Aztech 6* cdrom speler.
Ding had altijd moeite met cd's lezen.
En op het laatst las ie helemaal niks meer
Ding had altijd moeite met cd's lezen.
En op het laatst las ie helemaal niks meer
Verwijderd
Verwijderd
Zie maar bij die 3600 serie branders van philips.Op maandag 15 januari 2001 18:05 schreef scsi-freak het volgende:
ehm....
alles wat met IDE te maken heeft/had
Verwijderd
Philips CD brander. Jaar gehad, 3x stuk geweest en niet meer te repareren. Dus 3x nieuwe.
Toen deze de vierde x stuk ging heb ik m netjes uitgebouwd, onder mijn linker achterwiel van mijn Volvo gelegd, er overheen gereden, alles in n zakje geveegd en terug gezonden naar Philips met de melding:"doet ut nie meer, maar ik hoef na de vierde geen nieuwe meer">:)
Nu heb ik n plextor 16x10x40. Gewoonweg geweeeldig.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Verwijderd
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Verwijderd
80 PIEK????? kheb er 30 voor betaald en het zijn idd k#tdingenOp dinsdag 19 juni 2001 21:46 schreef Sir_Killalot het volgende:
Een draadloze Trust muis..![]()
Hij heeft het nooit goed gedaan, 80 piek weggegooid..
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Is ook alweer een tijdje geleden he..Op dinsdag 19 juni 2001 22:46 schreef doevepik het volgende:
[..]
80 PIEK????? kheb er 30 voor betaald en het zijn idd k#tdingen
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Intentionally left blank.
jaja ik wil vooral niet hiermee zeggen dat ik maxtor maar zooi vind, want heb nu precies dezelfde harddisk erin en die werkt perfect!! zoals ik al zei het was gewoon een produktie foutje......Op dinsdag 19 juni 2001 18:18 schreef SiCnEsSs het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het al maanden PERFECTO in mijn PIII667@766 server/mp3&divx player.
Net als een Trust 56k Extern modem, die werkt ook perfect, altijd netjes 5,6 kbps met Planet en hij werkt al 3 jaar
PIII 800@804 Mhz
McFraGG de gekste !!
inderdaad de onboard sound van dat bordje zuigt echt als de neten, 2 vrienden hebben t alletwee, en er zijn niet veel spellen op te noemen waar t geluid t fatsoenlijk van doet.....Op dinsdag 19 juni 2001 21:58 schreef Musty het volgende:
Abit BE6-II (het Highpoint gedeelte dan toch)
MSI K7T Pro 2A (de onboard sound)
PIII 800@804 Mhz
dan heb jij toch wel een brak exemplaar, want naar mijn ervaring is dit de lekkerste muis in zn prijsklasse.....(heb t sowieso niet op optical)Op dinsdag 19 juni 2001 23:12 schreef RaR het volgende:
Microsoft Intellimouse
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Tip neem geen T produktenOp dinsdag 19 juni 2001 23:19 schreef ESteg het volgende:
Eeuwige roem aan degene die deze topic gestart heeft - ik heb me doodgelachen!!
Helaas heb ik ook heel wat Teles, Trust en weet-ik-veel wat voor rotzooi vervloekt...
Maar echt het állerslechtst waren die Thrustmaster stuurtjes, kon om de drie maanden een nieuwe gaan claimen
Voor mij alleen nog maar A-spul op of aan mn PC'tje, dank u
(Kan iemand me trouwens vertellen wat die vork () voorstelt???)
Intel I7-7700k, ASUS Z270 Mark 1, Asus Turbo GTX1060 6GB, 16GB Corsair, Samsung M2 960Evo, Asus MX25AQ, Haf 912 plus, coolermaster 600W.
Engineering
Juist, die hebben we hier ook, ondersteunt geen Win2kOp maandag 15 januari 2001 18:06 schreef LOD het volgende:
Mustek ScanExpress SP6000 ofzo iets..... nogsteeds geen win2k drivers voor.... wordt door die duitse jongens al maanden aan het lijntje gehouden
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ToshibaOp dinsdag 19 juni 2001 23:30 schreef victorb het volgende:
[..]
Tip neem geen T produkten
op mijn MSI K7T zit ook zo'n onboard soundcard, Avance AC97 als ik t goed heb, en werkt perfect. Geen ruis/gekraak van je HD o.i.d. (wat vaak el cheapo kaarten wel hebben) en zelfs de opnamekwaliteit is goed, erg weinig ruisOp dinsdag 19 juni 2001 23:13 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
inderdaad de onboard sound van dat bordje zuigt echt als de neten, 2 vrienden hebben t alletwee, en er zijn niet veel spellen op te noemen waar t geluid t fatsoenlijk van doet.....
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
"Zie mij een toffe computer hebben!"
http://mrfloris.com
Concrete Loop Watercooling
Fannetje in een hubje?? Vreemd. Extra optie zeker.Op woensdag 20 juni 2001 01:14 schreef sverzijl het volgende:
Target 100Mbps hubje. Begon na een maand al gigantisch lawaai te maken (fannetje liep aan) en moest daarnaast om de 2 a 3 dagen uit/aan gezet worden vanwege plotseling wegvallende verbinding.
Simon
Verwijderd
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds
Verwijderd
Ligt waarschijnlijk aan je kabel ja. Bij mij is het beeld prima.Op woensdag 20 juni 2001 02:57 schreef kleinelievewolff het volgende:
Hauppage winTV televisiekaart. Wat een brak beeld kwam daar uit zeg! Misschien lag het wel aan mijn kabel die helemaal naar zolder moet komen, maar al met al was het minder fijn!
Kubuntu
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Daar heb ik ook nog een dooie van liggen.Op maandag 15 januari 2001 16:11 schreef riffey#4 het volgende:
Philips CDD 3610.
Net buiten de garantie kapot, en nog geen 100 CD's mee gebrand...
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
Not Dope, Not A star
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Als je leverancier hem niet eens wil innemen, probeer dan direct met AMD contact op te nemen. Het is absoluut NIET gegarandeerd dat ze het onder garantie laten vallen, maar het zou kunnen en niet geschoten is altijd mis. Zonde van al dat geld als je er helemaal niets meer mee kunt, toch?Op woensdag 20 juni 2001 14:21 schreef rjmineee het volgende:
Thunderbird 1200, gekocht voor 700 piek (toen een goede prijs). Veel crashes.
HE computers in Deventer heeft em 2x teruggekregen voor 'onderzoek' maar ze snappen er niets van (steeds een 3D Mark test.......).
Zowieso willen ze daar niets weten van garantie of service.
Uitindelijk bleek de bovenlaag van de core lichtelijk beschadigd te zijn.
Wie et gedaan heeft weet ik niet maar ik ben de pineut.
Verwijderd
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Verwijderd
alweer iemand die de Vobis afkraaktOp maandag 15 januari 2001 16:17 schreef Marshall het volgende:
troep van Vobis zoals:
Monitor (Highscreen)
Mamabord
geluidskaart (soundbooster...ja vaaaaaag)
De pc zelf...gewoon een klere ding
gelukkig heb ik nu een nieuwe...
(-:
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()