Voordat Ferti z'n 250 mb had teruggezet, waren we weer een uur verder.Op woensdag 27 juni 2001 20:35 schreef TDD_FertilizeD het volgende:
iOmega Tapedrive 250MB
hij at gewoon mijn QIC80 tapes op.
Toen nog bij Escom gekocht.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
Dit was in de tijd dat jij een Pentium 75 had en ik een 386DX40.
Doom2 de hele nacht door
Met m'n p75 mocht ik lekker eerder vertrekken met Big Red Racing
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
(en lasertrips boven de badkuip)
Maar dit topic ging toch over slechte hardware ?
dat ding las met moeite 40% van de gedrukte cd's
cd-r's waren niet eens een optie voor dat ding
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
Supertraag en slechte driverondersteuning. Officiele websites in Amerika, Azie en Europa en op elke site staan drivers voor hetzelfde typenummer die elk van elkaar afwijken.
Zo waren er op een site ook drivers voor Win2K, maar daar heeft hij nooit onder gewerkt.
Gelukkig kon ik hem nog inruilen, daarna een HP ScanJet 4300C, superscanner, geen problemen.
Verwijderd
En als ik een oude PC opknap:
alles van Vobis, Memo, Packard Hell en Escom
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Wat een POKKE ding, je kan er echt niks mee. Normaal Calibreren doet ie al niet.
Ik blijk hier niet de enige mee te zijn
Een #^%*&% Seagate Barracuda2 30GB 7200rpm
na 2 weken al dood ...
Geen backups natuurlijk
(zie sig
En in de zaak waar ik hem gekocht heb verkoopt ze niet meer ...
Hij had daar een stapeltje van 5 kapotte seagates liggen ...
heb nu een IBM 40gb
Pijn aan me handen kreeg ik ervan!
Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.
Verwijderd
shit die heb ik ook!, maar ik hoor alleen maar goede verhalen erover tot dusverOp vrijdag 29 juni 2001 08:19 schreef wolffman het volgende:
lite-on 12x10x32, ging na 2 maanden verrot. ingeruilt voor een plextor 16x brander
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
m'n ADSL modem de eenste verbrak de verbinging ongeveer om de 6
maar met de gene die ik nu heb gaat het al stukken beter
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Verwijderd
Wat heb jij er mee gedaan dan?? Ik heb nog de Logitech MouseMan+ en die is al van de hoogste trede van de trap afgelazerd en hij doet het nog goed!Op vrijdag 29 juni 2001 15:54 schreef TOGrimReaper het volgende:
Logitech Muis, die viel na drie dagen zowat uitelkaar
Ik heb gezien hoe ze met de ondersteuning van die Edge 3D omsprongen.. na 2 weken.. sorry die ondersteunen we niet meerOp woensdag 27 juni 2001 18:26 schreef AlvaK het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Ben altijd zeer tevreden geweest met m'n viper330 en m'n VooDooII 12mb
Was indertijd echt ontzettend snel
vanaf dat moment totaal niks meer van diamond!
voodoo2 had ik van creative.. mede om deze reden
Gekocht bij Vobis (te duur en je kon er niets bijzonders mee).
GReetz,
Romio
Nog een ding: die domex/dtc
These are my principles. If you don't like them I have others.
Gelukkig heb ik vorige week een nieuw moederbord gekocht, daar moest ook een nieuwe kast bij omdat het nieuwe moederbord niet paste in de oude kast... zucht.
Verwijderd
Das leuk met een oude aansluiting.
Met een ps/2 aansluiting moet je dan met allerlei verloopjes gaan werken.
Toen alles was aangesloten bleek ook nog eens dat het ding naar de klote was.
Ding is uit het raam gevlogen. Ze komen bvest ver
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Verwijderd
Hahaha ja echt waar, op m'n werk heb ik op zo'n onding moeten werken (voor erbij, het echte werk gebeurt natuurlijk nog steeds op een echte PC).. man man wat een CRAP is dat.
Ik hoop maar dat apple snel failliet gaat, zodat ze geen mensen meer kunnen terroriseren met die walgelijke apparaten.
JJ
Verwijderd
Heb dat ding toen gauw vervangen voor een 14k4 die toen nog >fl 500,- kosten.
Jaja, dat waren nog eens tijden...
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()