Wat is de slechtste hardware die je hebt gehad?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.155 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Norrod = errug ROT

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op maandag 15 januari 2001 22:03 schreef real_raichu70 het volgende:
Norrod = errug ROT
Waarom??? :?

Whatever.

Verwijderd

Sony CRX100E > Word niet door CloneCD ondersteund en kan geen oversized CD's branden.
Brak k$#@e ding :(

Verwijderd

sis6326 mobo

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Asus P5A moederbord, wat een ellende met dat ding gehad. Ben nachten bezig geweest om m'n AMDK6-2 350 zonder crash aan de praat te houden. Heb hem na een aantal maanden compleet weggegeven aan een collega. Was het moederbord en de AMD spuugzat.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Bagger hardware: Philips 8x4x32x brander
Reden: Hoezo een brander:? Hij deed helemaal niks:(, behalve een jaar lang de cd constant 'lezen' (lees draaien en doen alsof ie m leest);(

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
- 2x kapot geheugen 128mb pc100 van Funprice
- AOPEN 1040PRO DVD / PIONEER 10x40x DVD (lezen beide zeer slecht cd-rw en cd's en maken veel lawaai)
- MAXTOR 1,2GB HD Overleed na 2,5jaar
- TRIDENT pcmcia isdn/33k6/gsm kaart (drivers zijn waardeloos, zeer slechte support voor een product van 1200,- :()

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:37

Tjark

DON'T PANIC

Op maandag 15 januari 2001 20:50 schreef real_raichu70 het volgende:
Schietme lekker iets nog te binnen : TRAXDATA CD-R's , wat ne kloten bucht zijn die dingen jong , zone shit !
Die nieuwe wel ja... die oude waren echt lekker: waren Verbatim's :D Erg lekker voor audio CD's.
Op maandag 15 januari 2001 19:31 schreef aKIMbo666 het volgende:
een brakke matrix printer, lc10 star oid
noog een pagina normaal mee geprint, werd altijd knip en plakwerk
Hmm, ik had nog de voorloper: de NL10. Erg tof: kon op m'n PC en C64. Erg prima om mee te werken, heeft trouw aardig wat werkstukjes uitgeprint. Maar ja, hij was wel lawaaiig, maar het is nu eenmaal een Dot-matrix printen. Was toendertijd een koopje voor 999,- :)

Oh... mijn miskoop vergeten. Gamepad. Was maar 25,- maar wel draadloos. Heb dat ding denk ik 10x gebruikt....

Verder niet echt veel. Ik zoek meestal wel goed uit wat ik koop. :)

*insert signature here

Verwijderd

Een Jazz geluidskaart, plus een philips (CM206???) CDrom drive 2x. Die CDrom drive moest op de geluidskaart worden aangesloten. Wat een (*&#@&*($#@(hardware!!!!!! Niks SB16 compatible, en als je die kaart niet aan de gang kreeg, had je dus ook geen CDrom speler.... Verkocht aan een goede vriend, één week later was de kaart doorgebrand (rook uit de kast :o ) en CDROM alleen nog te openen met een schroevendraaier....

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:34
IDT C6 WInchip processor (zelfs 100 mhz onder de normale kloksnelheid liep ie nog superinstabiel, zelfs een cyrix is nog 100x beter)

2MB S3 Trio videokaartje

Een goedkope legato muis

Catch a smile out there!

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Ik bedenk er ook nog eentje.

SoundBoostar geluidskaart van de Vobis. Altijd knoeien om hem aan de gang te krijgen, en dan komt er eindelijk geluid uit, blaas je hem op. |:( En echt niet doordat ie te hard stond of zo... Gewoon slecht product :r

Verwijderd

Diamond Viper2.
Zuigende drivers, superslecht in D3D.
Zeer veel texture corruptie in ALLE games.
Fifa 2000 spelen met je viper2? NO WAY!

Zelfs in Quake3 (daar zou die zo mooi zijn) trillen alle rechte lijnen. Het overklokken van het ding gaat ook gewoon niet.
Een AGP speed van 70MHz is al teveel. (de Geforce haalt de 100, handig als je een BE6-2 mamaplankje hebt)

Het ergste is de schandalige driverondersteuning. Echt grof gewoon om mensen die ooit bijna 500 piek voor zo'n ding betaald hebben op te schepen met zulke bagger drivers!

• DeTeraarist
  • Laatst online: 18-08 02:18

DeTeraarist

#Boots2Asses

Powercolor X-Demon (Savage4).

Niets draait op 1024 x 768 en DVD's kijken (wat wel zou moeten kunnen met dat ding) is al helemaal een ramp (vandaar dat er een hollywood plus kaart inzit).

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

iOmega Tapestreamer 250MB (erg lang geleden).

Deze beschadigde na 1 jaar de tapes. Tuurlijk weer net buiten de garantie.

• Helldesker
  • Laatst online: 12-05 20:17
Een AWE 64 PCI Soundblaster. De kenners weten wel waarom. Geruild tegen een AWE 32. Kan ik me nu nog voor mijn kop voor slaan. :(

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 15:09

^^0nMe

Got Babana's?

Aopen 52x, heb dit al eens een keer eerder verteld, dat @$#%#^#^-ding is ontploft, letterlijk !!!! En hij heeft daarbij een cd'te gesloopt, ik had toen een nieuwe gekregen, maar elke keer als ie hard begint te spinnen zweet ik peentjes :'(

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een AOPEN AX6BC mobo. Normaal prima dingen, maar de chipset werd iets te heet, dus superinstabiel. Ik terug naar de winkel:
'nieuwe eigenaars- nee niks meer met ons te maken...'

Winkel: A-Class computers (stond nog in krant en CID over hoe ze de boel oplichtten:()

Verder een Cyberdrive 6x2x2 CDRW. Die kreeg ik tenminste wel geruild toen hij na een maand of zo ermee kapte (Dynabyte is tenminste nog ergens goed voor). Alleen ging de vervangende Philips 200 series natuurlijk binnen een week na einde garantie ook stuk:(:r

Oslik blyat! Oslik!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:29

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Mijn hardware:
Merkloos tvkaart, videokaart etc met meest uitheemse chips.

Probleem: werkt mager, komt nooit update voor, etc.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Het slechste van alle mogelijke hardware die ik bezit of bezat was een:
2x (ja echt een double speed) CD-rom speler..
Die zette zijn handtekening op het CDtje, kon ik niet echt waarderen.. :(

Verwijderd

Mijn athlon 900 na een maand een stuk van de core afgebroken.

Damn,

Verwijderd

Op herhaling:

De trust wireless mouse.
Vrat batterijen niet normaal.

Nog een leuke het standaard netwerkkaartje van Zeelandnet. Is een winbond 98 nogwat.
Dat netwerkkaartje maakte problemen met het tweaking divice van de athlon. Drivers zijn al jaren oud. Ben je blij dat eindelijk die kaffer van zeelandnet je kabelverbinding komt instaleren laat ie het allerbrakste netwerkkaartje ter wereld achter. :r

• koffercomputer
  • Laatst online: 19-08 09:16
ATI 3d-rage II videokaart met de ATI tv tuner erbij. Je kunt er haast geen zenders in nederland mee tunen, en game performance is bagger.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

Mijn slechtste koop was een:
Diamond Supraexpress 56k modem, heb hem na een maand snel doorverkocht (computer zag af en toe het modem niet en lijn werd, als hij dan werkte, ook niet afgesloten: dure telefoonrekening :( :'( ) ;
Digicom 486 moederboard, ging niet goed samen met mijn ATI Mach32 videokaart, hing van tijd tot tijd;
2e hands Philips CDD2600 cd brander, brander was afgeragd en had er dus f400,- teveel voor betaald :r
Quantum 3,2GB harddisk, vertoonde na goed 1 jaar al bad clusters, ze moesten hem naar de fabriek sturen, snel weggedaan :r:r
Ik vergeet nog mijn oude Star NX-1000 printer, na 10 vellen A4 werd het lint al grijs, bagger! |:(
Al die troep heb ik snel weggedaan. Je kunt toch het beste echt A-merken hebben, heb je doorgaans het meeste plezier van! (hoewel van die Quantum: heb er nu 3 andere van (2 scsi en 1 ide) en die doen het al meer dan een jaar perfect!!) :7

Verwijderd

Mijn HP 4200C Scanner. Wat een kolere ding!! Dat ie niet de snelste was, wist ik bij aankoop. Da's mijn eigen fout. Ik heb ruim een half jaar op drivers voor win2k moeten wachten. Toen win2k uitkwam had ik 'm net een jaartje. De drivers waren niet te downloaden, maar moeten met een cd-rom komen. Wilde HP eerst nog geld voor hebben. Na wat dreigen met de naam 'Consumentenbond' zag HP daar toch maar vanaf.
Wat nooit opgelost is, is dat de lamp blijft branden. Ok, daar hebben ze wel een bugfix voor, maar die werkt niet ok. Wanneer win2k in de slaapstand is geweest loopt mijn pc bij het afsluiten vast. ik heb nu zelf maar een aan/uit knop gemaakt. Eerst hardware ontkoppelen (USB), dan uitzetten.

MAAR HET IS EN BLIJFT EEN SLECHT APPARAAT!!!!

Verwijderd

Ding : Yamaha4416E en 8424E
reden : binne een half jaar rot...eerste 4416E en ik kreeg in de plaats een 8424E en die was ook rot!:(

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 10:54
Aztec soundgalaxy Nova 16...

Brak geluid en dat ding slurpte drie IRQŽs, 2 DMAŽs en nog een hele rits geheugenadressen op, en was dan ook nog willekeurig want bepaalde IRQŽs wou ie niet, had verder nog compatabiliteitsproblemen, en had brakke drivers...

:r :r :r :r :r :r

• Destruction
  • Laatst online: 23:25

Destruction

(ex-)Automonteur

een pI166MMX van Distortion , dat mobo was al zo versleten dat hij het hier een maand uit heeft gehouden ,

maar ja , ben ook best tevreden met 1 p.c :)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• obme_ief
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

een kast op de pc-dag, zat een voeding in die 24 volt gaf ipv 12.
dat vond m'n vrij nieuwe maxtor 60gig niet leuk, gelukkig heeft die man em wel gefixed door er een andere print in te douwen :)

tijd voor verandering.

Verwijderd

Sitecom 10/100 netwerk kaartje.. :( :( was lekker goedkoop maar gaf alleen maar netwerk collisions.... snel een 3Com905C-TX ingeschroefd

Verwijderd

Diamond Stealth III 32Mb
wat een suckding:(....heeft niet langer dan een halve dag in mn server gezeten! steeds icons verrot en vastlopers. (ook na biosupdate+verschillende drivers)
maar weer overgestapt op 1MB videokaart (ach ja tis maar een server...

Celeron
traag ding, koop ik ook nooit weer :r

Verwijderd

Hele computer. Geluidskaart zuigt (sbpci128, moet eigenlijk goed zijn)
Koeler, zat een stuk platic op > de zaak had em er op laten zitten:(
HD, verkeerde gekregen, doet het wel trouwens.
Kast, er missen allemaal schroefjes en de boel zit los...
Wat een :rzaak:r
Mensen, koop nooit iets bij IC-solutions in het Harde. Wat een ontzettende super zuigende |:(zaak|:(

:r :r :r :r :r

Verwijderd

Een creative 52x cd-rom speler

was al naar een week stuk kreeg een nieuwe ging ook weer stuuk nu heb ik een lite-on geen probleem!!!

En een Creative geforce ddr 3x doorgebrand+

Een Teles isdn kaart gaat snel stuuk

Verwijderd

Ohja, keb ook nog eens een cdrom (samsung32x geloof ik) gehad die krassen in de cd brandde (ooit wel eens meegemaakt bij een gewone cd-rom:?)

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 09:37

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

uh...

in xt: aansluiting voor 2 joysticks + joysticks. Was duur, werkte half, en joysticks waren niet fijn.

I have usernames older than you.

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:54

Metzie

Nyaano !

Ik heb nooit verrotte hardware gehad.*D
Wel een Plextor 32x SCSI die veel moeite had me kopietjes. Gelukkig na veel 4'en en 5'en kunnen omruilen in de winkel, en de Plextor 32x die ik nu heb doet het wel goed. :P

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Ik heb een goedkope joystick en een goedkoop stuur gehad. Die dingen waren niet te calibreren.:(

Ik heb ook een philips CDD3610:r. De eerste ging nog binnen de garantie periode kapot. Toen een nieuwe gekregen. Na 4 maanden weer kapot. Toen maar gebruikt als cd-rom speler in een 486. (Hij doet nu helemaal niets meer.:()

(typefout)

Verwijderd

slechste hardware?

mijn jetway 993 AN/AS moederbord, echt een bagger ding. :r

• PWM
  • Niet online

PWM

S3D video kaart in een oude p166. Zou 3d zijn, dat gedeelte nooit aan de praat kunnen krijgen. Gelukkig had je het niet echt nodig in de tijd van de Pentium 166.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Ahum.. Heheheh. een Trident CL8900 1mb videokaartje.

Ding geeft de helft van de keren in zwart-wit weer. (= Trident tikje)

Teles 16.3 :r

Amiga CDTV. (Hoezo geen ondersteuning)

Seagate Medalist 3.2Gb schijf. Wat een pokkeherrie!!!

Avance Logic (ALS) PCi videokaart. 256 kleuren was nog teveel.

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Twee Philips writers 3610, eerste binnen garantie omgeruild. De tweede begaf het kort na de garantie. Meer dan de helft van de cd-tjes mislukte :(

• Nasty Nate
  • Laatst online: 07-08 16:50
een Tv-kaart merk 'shaaaaiite'

Ding heeft het nooit gedaan eigenlijk.. ;(

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Een fujitsu PC, binnen 1 jaar de volgende onderdelen stuk:

Moederbord (Biostar)
CD-Rom (El Cheapo)
HD (Samsung)
Diskette Station.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:20

TeeDee

CQB 241

ASANTE 10/100 PCI Fast Ethernet...

klote ding met geen mogelijkheid aan de praat gekregen (owke... uit een mac geript, maar vanaf win95 werd ie ondersteund)... dus maar weer trug in die mac gestopt (was de baas ook wel blij mee :) lol

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Meest brake was mijn eerste cd-rom. Een Philips 5x speed. Ding las haast niks.
En later trust 17inch. Damm wat een klote beeld. Harstikke onrustig beeld en af en toe van die flitsen er door heen.
Nu lekker een LG793FT :)

Verwijderd

Ik weet niet of het meetelt, maar het waren 2 brackets die ik had gekocht zodat je je HD snel kon verwisselen. Na 3 keer dat ding op slot te doen, brak het sleuteltje af (bij allebei). Lekker 80 piek weggegooit (40 per stuk)

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
Aopen mobo MX59PRo, geen AGP |:(
Merkloos CD-ROM 48X, las geen klote

• bloasfist
  • Laatst online: 19-08 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

M'n helios 3d voodoo rush. Die conflicteerde met m'n "ukraine" geluidskaart 14k4faxmodem-combo.
Eigenlijk allebei dus.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Slechtste stuk: Philips fikker 4x4x16 PCA460RW(ofso)

Reden: dat ding doet het wel goed hoor, maar ging meer om de service. ik had een vreselijke bukversie van de "drivers" dus crashte echt steeds mijn compie (wis ik veel in die tijd? nee, en nu nog niet) philips helpdesk opgebeld.. moes ik drivers van mun Via troep gaan verwijderen (want Pentium met Via chipset kon niet, muhuhahahaha) ok allemaal ongeloofwaardig... afijn... na een herinstallatie en nog een keer bellen, "ja welke versie drivers heb jij?".... "o, dat zijn de verkeerde ik stuur nieuwe op"

Verwijderd

een P90 met een fout erin :( Koste toen 1750,--

Verwijderd

S3 Virge, ech om te :r dat ding

Verwijderd

Realtek 10/100 kaartje
gekocht voor 35 bij de mycom met gratis ritje in de ferrari dat ding had alleen maar problemen enzo. Toen de zaag gepakt in 2en gezaagt en mooie 3com 3c905b gekocht :)

• enter.nu
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

Trust 56k PCI modem |:(
Nooit op een normale manier te installeren. Eerst soundcard demonteren, modem demonteren, pc booten, drivers verwijderen, modem monteren, pc booten, drivers :? :? installeren, pc afsluiten, soundcard weer monteren, pc booten.... :r :r

Verder de overbekende, niet nader te specificeren :r Philips :r bakker.....

~~ meesterprutser ~~

• Blue-eagle
  • Niet online
joypad... :( na 2 dagen intensief gebruik, kapot!

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:34

MetalStef

gietijzer

Ik kocht een keer voor erg weinig een complete pc: Bleek een Cyrix P133+ in te zitten (kut) en een hele stapel van die 72-pins rammetjes, waarvan de helft stuk (kut). Heb ik twee weken gehad, toen ging er per ongeluk een schroevedraaier met kracht dwars door het mobo heen (die was ook al kut). >:)

Pas kreeg ik een flatbed-scanner van HP, een 3200C. Die is ook kut.
Installeert niet onder WinME en Win2k, en nauwelijks onder andere Windoos versies. Kan alleen met de extra brakke installatieprocedure met bijgeleverde brakke software, op de cd staat geen inf-bestand (Hoe verzinnen die eikels van HP het toch???)

Verder ben ik wel redelijk blij met mijn harde waren.

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

• TiMMaY
  • Laatst online: 07-12-2024
MS IntelliMouse Explorer's. Die hebben we hier al een stuk 4 versleten (op een gegeven moment zijn ze gewoon dood). :(
Maar toch blijven we steeds nieuwe kopen: ze zijn zo fijn! :9

Verwijderd

Ik heb een aardig lijstje met junk.

Een ALS100 echt bagger geluid incompetibel etc etc. Snel een SB vibra 16 gekocht en vlak daarna een AWE64 een wereld van verschil.

Een Target 14" monitor nadat het beeld donkerder en donkerder werd besloot ie ook nog eens in de fik te vliegen. En daarna een Axxion 17" gekocht, ook een bagger scherm zeker een stuk duidelijker beeld maar behoorlijk instabiel. Nog ffies sparen dan een EIZO kopen heb nu genoeg bagger monitoren gekocht.

Een Cyrix 166+ me eerst computer denk je een 166Mhz te kopen krijg je een gaar 133 Mhz processortje die door windows herkend wordt als een 486 waardoor een aantal programma's niet eens werkte. Gekocht in september en in november vervangen door een p200MMX. Bij die Cyrix een DFI bord gekocht ook bagger ik mailen naar DFI ondersteund het bordje ook een p200MMX. hun maar natuurlijk. ik processor in bouwen werkt niet, ik mail ze weer, en nu werkt zelfs hun autoreply niet meer met mijn e-mail adres, nooit meer een DFI voor mij.

Een vaag merk CD-ROM 24 speed die een ongelovelijke herrie maakte elke keer als je de cd ging lezen

Een Quantum bigfoot 2.5 GB harddisk dit ding had het na 2 maanden begeven natuurlijk nog binnen de garantie toen omgeruild voor een IBM 3.6 superschijf

En als laatste een media keyboard die elke 5 minuten uitvalt.

edit:

typo

• enter.nu
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

Op dinsdag 19 juni 2001 17:08 schreef MetalStef het volgende:
.....

Pas kreeg ik een flatbed-scanner van HP, een 3200C. Die is ook kut.
Installeert niet onder WinME en Win2k, en nauwelijks onder andere Windoos versies. Kan alleen met de extra brakke installatieprocedure met bijgeleverde brakke software, op de cd staat geen inf-bestand (Hoe verzinnen die eikels van HP het toch???)
....
Die heb ik ook! Hij werkt prima met de VistaScan software onder W2K Server SP2 (mail me maar)

~~ meesterprutser ~~

Verwijderd

El cheapo realtek 10/100 kaartje.
Of toch de trust gamers network kit, moeilijk >:)

Verwijderd

Een muis van een knaak was ook vragen om problemen rolde niet goed je moest em half door de muismat drukken om er beweging uit te krijgen

Diamond Viper V550
Wat het nou was met die dingen week niet..
3 van versleten op een ochtend.

Lg Studioworks 775n monitor
KUT BEELD 3x omgerluild en toen wegepleurd en een Iiyama gehaald..

Verwijderd

Abit BE6-II

@*(#&*(#^% #*(%&@#$)_% *@#&^$*(@#$^ @#$&*@#^$ @#$&*@#^$) @#$^&*@#&*$^
pokke board

NOOIT KOPEN!!!

Asus en MSI RULE!!!!!

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 15:49
- Billion ISDN kaart... installeert perfect, download perfect (7,5/8kb/s) maar spellen spelen met een beetje mooie ISDN-like ping.. neee.. ping 200 ongeveer met ALLE spellen..

jah dat was het eigenlijk.. ben meestal wel voorzichtig voor ik iets koop..
:)

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

Verwijderd

een QDI Titanium 1B Socket7 jumperloos mobo (inteelt 430TX).
Kreeg maar 3 BIOS upgrades (1.1 t/m 1.3) en alle daarna gekomen processors werden niet meer ondersteund |:( (ik kocht 'm met een K6-200 en hij bleek later max K6-233 te ondersteunen (dat haalde ik overklokt ook :( ).

nooit meer een QDI bord (leve ASUS en MSI)

Verwijderd

mijn oude 14 inch monitor die op 60 hz draaide :'(

Verwijderd

Quantum Fireball harddisk, Samsung FDD

Verwijderd

s3 virge dx/gx :r

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Maxtor 30 GB harddisk.........heeft precies een uurtje gewerkt........bij de windows installatie kreeg ik blauw scherm er is geen harde schijf aanwezig :) en toen ik daarna schijfcontrole deed had ik 1 en al beschadigde clusters..........maar goed ik heb m omgeruild en maxtor die ik nu heb doet t perfect........tja produktiefoutje kan altijd gebeuren......

PIII 800@804 Mhz

• Cr3ator
  • Laatst online: 19-08 10:24

Cr3ator

1 bar is geen bar

Een brakke mamaplank die Win2K niet wil draaien. Gaat ze totaal van over haar nek.. :(
Jetway als me niet vergis... |:(

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
heb nix te klagen :)

• Sundead
  • Laatst online: 27-04-2024
Pioneer DVD speler, 6x, elke DVD of CD die erin ging: BSOD :(

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 15:35
heb een tijdje geleden een creative 52x cd-rom speler gekocht. (met zo'n leuk oranje "turbo"-knopje.)
Na een week las die helemaal niks meer :(
Zit nu nog steeds met m'n vertrouwde 24x Teac spelertje, doet het achteraf toch nog goed genoeg :P

Verwijderd

een of andere noname scanner
1 foto scannen duurde ca 30 minuten.:Z

• Pastinakel
  • Laatst online: 00:15

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Trust Spycam :r :r :r . Gelukking niet zelf gekocht maar gekregen.

Reden: het stomme ding :r :r :r heeft een halve zon nodig :r :r :r om een beetje herkenbaar beeld te produceren :r :r :r .

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 17:34 schreef ViperGTS het volgende:
Maxtor 30 GB harddisk.........heeft precies een uurtje gewerkt........bij de windows installatie kreeg ik blauw scherm er is geen harde schijf aanwezig :) en toen ik daarna schijfcontrole deed had ik 1 en al beschadigde clusters..........maar goed ik heb m omgeruild en maxtor die ik nu heb doet t perfect........tja produktiefoutje kan altijd gebeuren......
Bij mij doet ie het al maanden PERFECTO in mijn PIII667@766 server/mp3&divx player.

Net als een Trust 56k Extern modem, die werkt ook perfect, altijd netjes 5,6 kbps met Planet en hij werkt al 3 jaar

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 17:19

Remi

Moo!

Samsung 208-B of zo, een brander op 8x4x32.

De eerste die ik kocht kreeg na 3 maanden op eens problemen met het branden van sommige merken en een maand daarna deed ie helemaal niets meer. Het was net dat hij een vreselijk ziekte had en dat ie stukje bij beetje dood ging.

Affijn, zat nog garantie op dus ik met mijn zielige gezichtje naar de winkel terug en ik krijg weer een nieuwe mee. Nou daar heb ik 2 cd's mee gebrand en toen kreeg ie ook problemen. Ik weer terug naar de winkel en dit keer kreeg ik geen nieuwe. Ze gingen hem op sturen naar Samsung, ik dus vragen wanneer ik hem terug kreeg, nou dat kon nog minstens 4 weken duren. Denken die lui nou echt dat ik 4 weken zonder brander kan |:(

Dus dit is een mooi excuus om een plextor 16x te kopen :P en die Samsun verkoop ik wel als ie ooit terug komt.

Verwijderd

Slechtste stuk: Abit BP6
Reden: Irritante problemen met PS/2 porten e andere rare dingen.

Verwijderd

ik heb een pc tv-live kaart gekocht. denk leuk mooi tv te kijken op mijn pc. maare laat zich moeilijk installeren dan werkt het niet goed en als het werkt dan slechte kwaliteit.

en ook bij mijn eerste echte computer 486DX2 66mhz :9~ zat een target monitor. deze werd al snel heel donker en scheet er daarna helemaal mee uit

Verwijderd

Mijn asus p5a-b mobo, klere ding werkt voor geen meter, deed het alleen als ik onderclockte :(

• Koelkasten
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

slechste koop ooit

Cyrex p166+ tering ding was volgens windows een 486 en draaide gewoon op 133 Mhz was gewoon afgezet gdvr maar ja ding blies zichzelf een keer spontaaan op toen maar een intel p 233 MMx gehaald :)

Sommige mensen....

Verwijderd

Mijn plextor 40TS wat een bagger cdrom speler.

• Doane
  • Laatst online: 22:56
Verdohh...een pioneer scsi cdrom, allround bagger en gruwelijke herrie.
En paar weken trug nog een Logitech Cordless Optical.....maar die telt eigenlijk niet, want m'n hand kon er niet mee overweg.:'(

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

• Xoverride
  • Laatst online: 30-07 10:32

Xoverride

sabai sabai

Aopen ax59 pro was hartstikke DOA, later wel weer een nieuwe gekregen van de fabrikant, maar ik was toen niet zo thuis met het installen van de via drivers dus heel lang moeten klooien voordat het aan de praat was. :(

maar goed ik ben er al overheen :)

• _FiReFoX_
  • Laatst online: 29-06-2025
philips cdd3610 (heeft het nog wel 1.5 jaar uitgehouden !)
intel 740

Verwijderd

mijn plextore 40 ts jaja dat pruts ding kan maar weinig cd`s goed lezen

Verwijderd

Een AOpen 4x CD-writer. Alleen maar problemen mee gehad en na een paar maanden deed ie echt niets meer.

• Matrix
  • Laatst online: 19-08 15:13
Diamond Viper V330, waardeloos ding altijd conflicten met andere hardware, heel erg slecht werkende drivers etc.

• nixan
  • Laatst online: 01-08 19:11

nixan

and then?

Mijn HP710C aka 'the shredder' papierversnipperaar... Daar had ik hem namelijk niet voor gekocht.

where is my car?

• taz3d_nl
  • Laatst online: 25-02 12:08
marmitek draadloos video !!!!

super zooi, beeld kwaliteit is goed maar het met niks compatible
drivers zuigen ook btw !

geen aanrader

• Predator
  • Laatst online: 19-08 16:59

Predator

Suffers from split brain

Geluidskaart van een erm "wit" merk =)
weet het niet van buiten.
Soundblaster compatible MY ASS
gaf grafische storing zelfs
weinig herkent ....
In mijn huidig workstation zit er niks slecht =)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Hennie-M
  • Laatst online: 19-08 13:33
zoek eens op teles 16.3

dan heb je alle eerdere vragen met, wat is je slechtste hardware ooit

Verwijderd

Slechtste stuk: STOMME GARE AMD K6/2 450
Reden:
* ding werd te heet terwijl ie helemaal geen moer presteerde
* pc crashde 60x per dag

voor mij nooit meer AMD... O+ Intel!!!

OK Nog 1

Slechtste stuk: Philips CDD3610
Reden: Brandde 90% van de cdr's op 1x....als ie ze al brandde...

• supershoe
  • Niet online
een of andere trust geluidskaart. Ik vond het niet echt geluid dat er uit kwam!

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

12x DVD Speler van Aopen, wat een brak ding is dat zeg, leest echt enorm gaar

• Potatoman
  • Laatst online: 18-08 22:08

Potatoman

koniwa

Seagate 9,1Gb HD, drie keer kapot gegaan.
Harddisk koelertje dat het na een maand alleen nog maar deed met geluidsniveaus van een 120mm fan :(

The cyclographing developer

Verwijderd

Target voeding, is afgefikt na 2 weken

voor de rest zuigt Target ook heel erg hard.

low-budget crap

• OverSoft
  • Laatst online: 10-08 00:09
Philips 3610, Wat een kutding zeg, net 1 week buiten de garantie kaduuk! :r Heb nou tenminste een 8x :)

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05-2025
Trust super Ruis geluidskaart

...

• Super_ik
  • Laatst online: 19-08 09:17

Super_ik

haklust!

Op maandag 15 januari 2001 16:05 schreef priv het volgende:
een 1Mb SiS VGA kaart

Dat was echt een stront apparaat, werd nergens herkend.
behalve in linux dan :P
bij mij wel

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Een no name Gf2 MX, deed hem in mijn AGP slotje resultaat: kaart stuk, mobo stuk

BEDANKT !! :(

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

4 philips cd rom spelers, die versleet ik er zo ongeveer 2 per week
Bij Philips moeten ze niet meer doen als beeldbuizen en gloeilampen maken.

een Trust scanner,1 jaar gedaan tenminste hij starte mee op
ik heb er misschien 20 foto's mee gescant

een pinnacle tv-kaart
een hauppauge tv-kaart
Dit zijn van die kaarten van, hoe laat ik mijn systeem vastlopen in 2 minuten.
Ook de software die erbij zit is ronduit baggerblubber van de bovenste plank

hp printer 690 alias de 'Klapperbak'
als je na 3 velletjes printen vergeet om die geleidestang schoon te maken is het net zo'n heistelling

Wat ben ik blij dat ik mijn brood niet hoef te verdienen met deze zooi, want dan was het allang oorlog geweest.

Mzzlsssss

Verwijderd

HP Deskjet 690c :r
Geen gezicht die prints....

Zit nu op Epson en Brother :9

[edit] Hmm btw: heb ff snel topic doorgekeken, kom wel angstaanjagend veel die HP 690 tegen :D :D
Zal ik HP deze url maar ff sturen ? :7
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.