misschien moeten we een nieuw topic starten "[PC] Black & White 2 - Klaagmuur - Deel 1"

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 12-10-2005 23:48 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 12-10-2005 23:48 ]
10100111001
Hoeveel geheugen heb je? En wat zijn je verdere specs? Hier neemt ie maar 600MB in beslag met een AMD 64 3200+ en een 9800 Pro.RoaDHouse schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:53:
Ik wil niet vervelend doen, maar als ik in taskmanager kijk slurpt ie maar liefst 910 MB aan mem opOf ben ik de enige die dat heeft .........
1024mb .... maar volgens mij moet ik er nog 1024 bij doen voor de spellen van tegenwoordigRoD schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:54:
[...]
Hoeveel geheugen heb je? En wat zijn je verdere specs? Hier neemt ie maar 600MB in beslag met een AMD 64 3200+ en een 9800 Pro.
Ik heb BW1 gespeeld en ik vind BW2 gewoon leuk/goed?WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:42:
niet dus, ja de nieuwelingen vinden het super, maar die hebben de voorgangers nooit gespeeld.
(en je hoeft ze het niet te laten doen want ze zijn te verwend en het ziet er niet meer uit)
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ik heb BW1 en Creature Isle gespeeld. Ook ik vind BW2 te gek. Creature is prima op te voeden, alleen ff op een andere manier. Geen leash good, leash evil.. gewoon 1 leash waar je in de pop up ziet wat er gaan gebeuren als je action gebruit. Top.Gizz schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 00:00:
[...]
Ik heb BW1 gespeeld en ik vind BW2 gewoon leuk/goed?
-- Altijd blijven prutsen --
Als je de settings op high hebt, dan gebruikt het ook meer geheugen, dus als je je verdere specs nou even geeft...RoaDHouse schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:56:
[...]
1024mb .... maar volgens mij moet ik er nog 1024 bij doen voor de spellen van tegenwoordig
ik draai op 1024x768 met alles op high ..... P4 3.2 HT dual channel ... maar dat is niet belangrijk ... ik denk als ik 2 gig mem heb loopt het beterRoD schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 00:22:
[...]
Als je de settings op high hebt, dan gebruikt het ook meer geheugen, dus als je je verdere specs nou even geeft...
Ik heb het zelf op normaal @1024*768 staan.
Dat is wel belangrijk, want als je het op 800*600 draaide, en alles op low, dan was er iets misRoaDHouse schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 00:38:
[...]
ik draai op 1024x768 met alles op high ..... P4 3.2 HT dual channel ... maar dat is niet belangrijk ... ik denk als ik 2 gig mem heb loopt het beter
Verwijderd
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
geef m dan ff dat commando terwijl je m aan de lijn hebt (dus gewoon ff op L douwen, commando, L weer af, en dan bouwt ie m wel). voor de rest geen idee of het aan die koe ligt, mijn tijger doet het ook af en toe wel, en af en toe niet.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 00:51:
Ik heb een koe die weigert te bouwen.Als ik hem de opdracht geef, gaat ie zich enorm staan krabben op z'n rug (typisch koeientrekje waar ik me mateloos aan erger) en dan loopt ie weg om wat anders te doen. Ik moet het echt 10 keer proberen voordat ie eindelijk wat blokjes hout uit de lucht tovert, zelfs met de builders leash om.
Voor patch 1.1 had ik een tijger, die bouwde wel meteen alles supersnel, en vaak ook nog eens uit zichzelf.
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
ah ok, bedanktStronkie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 00:40:
Tevens moet je eerst een circel op de grond maken en dan pas kun je een hartje of een w maken. Probeer maar , tevens moet je ook zorgen dat je in je eigen invloed bent
Ja dat wist ik, anders zou het spel ook wel heel makkelijk worden zodra je fireball hebtOok als jeje dorp zover uitbouw tot aan de tegenstander dan nog kun je alleen miracles casten in het gedeelte dat jij alleen beheerst
Tevens valt het me dan op dat mijn mannetjes de tegenstanders muur weer opbouwd
10100111001
[ Voor 5% gewijzigd door Bleet op 13-10-2005 08:36 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 23% gewijzigd door Bulls op 13-10-2005 10:20 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat is een hele oude feature die het helaas niet gehaald heeft volgens mij.WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:17:
oh en ik zag 2 jaar geleden screenshots van black&white 2 en daar zag je een creature (koe) die was doorzeefd met pijltjes/speertjes is dat nu ook zo dat ze erin blijven zitten? (heb ik nog niet kunnen waarnemen)
Wel een heel groot deel van het geklaag in dit topic komt van jou af Arfman. En bovendien gaat het ook steeds over hetzelfde: Wegvallend geluid en vastlopers. De specs van je gaming PC zouden B&W2 gewoon aan moeten kunnen, dus OF het is tijd voor nieuwe drivers OF een reinstall oid.Arfman schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:19:
AAaaarrgghhhh ... heb ik net dat level gehaald door Impressiveness (je moet blijkbaar veel geduld hebben in dit spel), kom ik bij het volgende land (Japan), valt eerst het geuild weg en daarna slaat het spel helemaal vast ...![]()
![]()
![]()
Ze moeten nog veel fixen daar bij Lionhead.
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
Het probleem bij mij was dat er niet genoeg hout en/of ore lag daardoor ging ie niet bouwen. Daarom zorg ik er meestal voor dat er genoeg ore en/of hout ligt bij het gebouw en dan bouwt ie lekker doorVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 00:51:
Ik heb een koe die weigert te bouwen.Als ik hem de opdracht geef, gaat ie zich enorm staan krabben op z'n rug (typisch koeientrekje waar ik me mateloos aan erger) en dan loopt ie weg om wat anders te doen. Ik moet het echt 10 keer proberen voordat ie eindelijk wat blokjes hout uit de lucht tovert, zelfs met de builders leash om.
Voor patch 1.1 had ik een tijger, die bouwde wel meteen alles supersnel, en vaak ook nog eens uit zichzelf.
mijn tijger gaat zelf hout halen, en als het er niet is in de storage pit gaat hij het zelf harverstenJerry schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:29:
[...]
Het probleem bij mij was dat er niet genoeg hout en/of ore lag daardoor ging ie niet bouwen. Daarom zorg ik er meestal voor dat er genoeg ore en/of hout ligt bij het gebouw en dan bouwt ie lekker door.
Verwijderd
In een tutorial word daarover verteld. Je moet de tijger meer free will geven. Als je hem constant laat bouwen word het idd een robot. Met F3 zie je meer info over je creature.Nhaixatael schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:18:
wat mij vooral tegenvalt van dit spel is vooral de AI van je creature.
het is nu meer een robot die je wat dingen kan afleren en aanleren en dan doet het maar wat,
dat spontane wat B&W1 had is er grotendeels uit imho
tribute systeem is ook behoorlijk lame, vond het mn creature dingen leren door mij na te doen een stuk leuker dan gewoon maar met tribute points wat spells kopen
en dan nog de grote van hoe een beest word, hij word nauwelijks groter dan de gemiddelde muur.. beetje jammer terwijl ze juist op de screens zo groot lijken
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
villagers zijn niet echt zwaar voor um heGizz schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:06:
Hoe zorg ik ervoor dat m'n aapje spieren krijgt? Hij rent de hele tijd heen en weer met hele bomen (hij vindt het leuk om ze ergens anders te planten), en hij doet aan gewichtheffen met villagers, maar z'n muscle blijft op 0% staan. Fitness staat wel altijd op 100%, maar ik wil spieren
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Alleen jammer dat die dan weer niks met de Aztecs te maken hebben...Steffy schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:37:
Ben in het level van de Aztecs, wel grappig dat ze in het level de Nazca lines verwerkt hebben.
ja das wel waar, maar tis zo makkelijk om je creature dingen tel eren, normaal moest je opletten. nu rommel je gewoon wat in dat build menu met dingen die hij wel en niet mag en klaar.. geen omkijken naar.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:51:
[...]
In een tutorial word daarover verteld. Je moet de tijger meer free will geven. Als je hem constant laat bouwen word het idd een robot. Met F3 zie je meer info over je creature.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
CeeDeeS schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:43:
[...]
Alleen jammer dat die dan weer niks met de Aztecs te maken hebben...
Dat doet ie bij mij ook, maar nadat ie dat gedaan heeft is ie alweer vergeten dat ie aan het bouwen wasWSaeNoTSoCK schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:31:
[...]
mijn tijger gaat zelf hout halen, en als het er niet is in de storage pit gaat hij het zelf harversten![]()
of graan hij doet eigenlijk van alles uit zichzelf behalve workouten (hij is al 99% stenght daar niet van maargoed)
Gewoon niet laten builden , de beloning was volgens mij maar 3000 tribute ofzo.Arfman schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:47:
Klopt, ik had ook in level 2 dat-ie 13 huizen moest bouwen. Nadat ik alle Builders had afgeslacht (anders kreeg het arme beest geen kans) probeerde ik hem 13 huizen te laten bouwen .. nou, vergeet het maar. Hij heeft er gedurende een uur welgeteld 1 gebouwd, dus de AI van het mormel klopt volgens mij van geen kant. MAargoed, ik zal stoppen voordat mensen zeggen dat ik teveel klaag.
Raku
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 15:34 ]
Tx to: @internetofshit
Steffy , even een Nursery bouwenSteffy schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:52:
Soms snap je echt niks van het spel, in deel 1 waren die mensen net konijnen, ik zal het maar netjes uitleggen want modjes zien lang niet altijd de humor van een opmerking is mijn ervaring, maar ik heb kinderen nodig voor een quest, maar die krengen willen maar niet, wel 10 breeders maar ho maar, btw er zitten nu 800 mensen in mijn stad en er zijn voor 360 mensen huizen maar je wordt niet evil ofzo van die kanslozen
Klopt, maar ging om het ideeSimmie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:02:
[...]
Gewoon niet laten builden , de beloning was volgens mij maar 3000 tribute ofzo.
Hoe bedoel je, manual afmaken ? Je bouwt ergens in je influence kring een storage building en dan ? Ik bouw zoveel mogelijk tempels om mijn influence te vergroten, ik kom om in die dingen na een tijdjeZijn er trouwens nog meer mensen die overal storage buldings neergooien om je influence te vergroten? Ik bouw die dingen overal zodat ik de legers manual kan afmaken
Influence vergroten (bijv door tempels, maar storages werkt beterArfman schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:34:
Hoe bedoel je, manual afmaken ? Je bouwt ergens in je influence kring een storage building en dan ? Ik bouw zoveel mogelijk tempels om mijn influence te vergroten, ik kom om in die dingen na een tijdje
Omelette du fromage!
Ik ben toch malle pietje niet!
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar iemand zei eerder in dit topic dat je eerst een cirkel moet maken en daarna bijvoorbeeld een W (voor water)The Legend schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:36:
In BW1 kon je met het bewegen van je hand ook spells activeren. Nu in deel 2 heb ik wel dat "ding" ervoor gekocht (net zoals de ability om meerdere dingen tegelijk op te pakken) maar hoe werkt dat nou? Gewoon het figuur maken met je hand werkt niet iig, tis vrij irritant om steeds terug te moeten naar je spell gebouw om een spell op te pakken
je kan je spells zowiso in de toolbar selecteren, is wat minder werk.The Legend schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:36:
In BW1 kon je met het bewegen van je hand ook spells activeren. Nu in deel 2 heb ik wel dat "ding" ervoor gekocht (net zoals de ability om meerdere dingen tegelijk op te pakken) maar hoe werkt dat nou? Gewoon het figuur maken met je hand werkt niet iig, tis vrij irritant om steeds terug te moeten naar je spell gebouw om een spell op te pakken
Verwijderd
Laat het ons het even weten, ik ben bij land 5 het spel echt gaan waarderen. Ook m´n creatureVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:52:
Na een paar uurtjes spelen mis ik meteen al een paar dingen uit het eerste deel. Je kan niet meer aangeven hoeveel je wil dat er geworshiped moet worden?Je hebt geen ultra-vette tempel meer.
En ja die toolbar is een praktische toevoeging maar haalt een pak charme weg.
Nog eens wat in verdiepen want ik vind het tot nu toe een héél ander spel dat me volgens mij veel minder gaat bevallen dan het eerste deel.
Je creature vuurbalen laten gooien us nog veel leukerCaboman schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:43:
Ik snap wat je bedoeld. Er komen gene gebouwen meer, dus alles wat je ziet bij tribute, dat is het.
Op singleplayer gebied gebruik ik geen muren. Wanneer een platon naar mij komt pak ik gewoon een vuurbal. Een creature kost ongeveer 3 a 4 vuurballen om dood te krijgen.
Ja , dat jaDxta schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:45:
[...]
Influence vergroten (bijv door tempels, maar storages werkt beter) tot aan de muur van je tegenstander en dan lekker alles plat gooien met fireballs en lightnigs zodat je eigen leger binnen een paar minuten de hele stad over kan nemen
(Soort van toweren uit Warcraft 3)
Wat duurt die 2e Japanse wereld trouwens gigantisch lang ..
Raku
Raku
hehhe idd. Net het derde (of was het nou het vierde?) level gehaald door overal van die storages te bouwen. Vervolgens mn beest de muur laten slopen, en gooien maar die lightningsSimmie schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:43:
[...]
Ja , dat ja
Storages puur omdat dat alleen wood kost en geen ore ofzo
Verwijderd
Verwijderd
gewoon doen waar je zin in hebt dan is het spel het leukst.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:12:
Ik heb het spel nog niet, maar ik wilde op de goede manier gaan spelen.
Maar nu hoor ik dat het op die manier eigenlijk niet echt veel zin hebt, omdat je op een gegeven moment toch evil dingen moet gaan doen.
Zal ik dan maar meteen evil worden, of valt het wel beetje te combineren?
Bron: cheatplanet.comHacks
Editor's note: These hacks involve modifying game system files. Do so at your own risk! Always backup your data before making modifications.
Creature Editing
First, open your installiation folder (deafult is C:\Program Files\Lionhead Studios\Black & White 2),then go to "Data" file and look for "creaturefeaturedisable.csv". Open it with a text editor.See all those features? Change them to 0 (no) or 1 (yes). Then start the game and ENJOY!!!
Info submitted by Ivan K on Sunday, October 9, 2005 at 10:05:03
Villager Names
Go to YOUR Black & White 2 folder (EXAMPLE C:\Program Files\Lionhead Studios\Black & White 2\) It might be c:\ or d:\ depending on which drive you have installed the game on, then go to DATA and then TEXT folder, (EXAMPLE C:\Program Files\Lionhead Studios\Black & White 2\Data\Text). Then click on the text document ''VILAGERNAMES.'' Here you can see villager names so edit them to your liking.
Info submitted by Not inportent on Sunday, October 9, 2005 at 05:39:43
No Tribute Required to Buy Things
Enter the GameBalanceArtefact.txt file in this location:
C:\Program Files\Lionhead Studios\Black & White 2\Data\Balance
Once in there you'll see this for example:
ARTEFACT_EPIC_WONDER_NUMBER_HURRICANE 600000 1 1 1 6 0
ARTEFACT_EPIC_WONDER_NUMBER_EARTHQUAKE 800000 1 1 1 6 0
ARTEFACT_EPIC_WONDER_NUMBER_VOLCANO 1000000 1 1 1 6 0
ARTEFACT_EPIC_WONDER_NUMBER_VERDANT 0 0 1 1 0 0
ARTEFACT_EPIC_WONDER_NUMBER_STOPTIME 0 0 1 1 0 0
ARTEFACT_EPIC_WONDER_NUMBER_SIREN 400000 1 1 1 6 0
Change the values to 0 which are the costs for each item like so:
Before:
ARTEFACT_EPIC_WONDER_NUMBER_HURRICANE 600000 1 1 1 6 0
After:
ARTEFACT_EPIC_WONDER_NUMBER_HURRICANE 0 1 1 1 6 0
You change the first values which on this certain item it's "600000" so why not make it free to "0". It's the same for each item, the value you you change each time is the first number which is the tribute cost. Then save the file over the exsisting one (save the original just in case.) Then delete your Black and White 2 save game folder in your documents. (ed. note: deleting your save game folder sounds a bit crazy; instead copy it to your desktop so you can restore it if you need to!) Start up the game and start a new game and everything will be free.
Info submitted by Grant on Monday, October 10, 2005 at 01:51:43
Hints and Strategies
Trapping Enemies
If you take over a town by force, quickly drag out some walls to surround the town, then leave. This will allow the enemy to take the town back, but that's fine because the enemy villagers will happily build the walls you've laid out, locking themselves inside (and often enemy military units too) then you can deal with the town at your leisure.
Info submitted by Weston on Friday, October 7, 2005 at 18:58:12
Pet: Good or Bad
To make your pet good or bad a helpful tool is the toy you give it. For a good pet he will need to have a teddy bear, and for a bad pet you will need a vodoo doll. These can both be purchased through the Tribute Menu (F4).
Info submitted by ArchAngel on Sunday, October 9, 2005 at 05:52:18
Pet Workout
Have your pet pick up a tree or rock (you can do this by clicking him once to toggle leash and then clicking once on a rock or tree). After he has the tree or rock in his hands click on him, he will then begin to "pump some iron" as my Wolf put it in game. For greater effect have him eat alot before to burn off the fat.
Info submitted by ArchAngel on Sunday, October 9, 2005 at 05:55:39
Easy Defense
The only thing you need for this is a wall with a gatehouse and your influence must reach beyond it. Keep it open at all times, just pay attention. Whenever an enemy force charges your city, wait till they enter your influence and then close the gates. After that the computer will stand still, within your influence. This leaves you the chance to destroy them without any effort. (e.g. use Meteor on them).
Info submitted by Tenrai on Monday, October 10, 2005 at 14:44:30
Unlock Ogre
On the third island if your creature eats 100 people it will turn into the ogre which is a bit slow but very strong.
Info submitted by mr smith on Sunday, October 9, 2005 at 09:31:08
Time Change
You can change the time of day/night in this game and its not obvious on how to do it as i don't think its in the instructions book. What you do is zoom right out and look up so you can see the horizon, then put your hand above the horizon as if you're putting your hand in the sky and click and hold then a clock should appear.... you can alter the time by turning the clock hand to the time of day you want! This is useful for attacking at night or letting you see better in the daylight!
Info submitted by james on Sunday, October 9, 2005 at 13:39:47
Mini-game
This isn't much of a cheat, but, it's fun to mess around with. At the begining, when the developer titles and names are coming up, the Lionhead logo will come up, in a small box with little beads will come up, you can move this around if you click and hold it with the cursor. Although be warned, if you stop clicking it will freeze into the Lionhead real logo.
[ Voor 3% gewijzigd door Raku op 14-10-2005 21:06 ]
Raku
Mwah , voor die 0 tribute dingen moet je anders wel weer opnieuw beginnenSteffy schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:08:
Breng met niet in verleiding, plaats ze dan in ieder geval met spoiler.
[ Voor 11% gewijzigd door Raku op 14-10-2005 22:46 ]
Raku
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 00:46 ]
Deze plek is te koop.
[ Voor 5% gewijzigd door htol op 15-10-2005 03:17 . Reden: typo's ]
Het aanpassen van de data voor tribute dingen werkt pas als je een nieuwe game start hemelly schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 02:39:
Helaas Simmie
Geen 1 cheat werkt bij mij.
Volgen mij kan dit alleen in de V1.0 versie (aangezien ik alleen cheats heb gezien die werken in deze versie).
Iemand die wel werkende cheats weet of een werkende trainer weet te vinden?
Raku
En zelfs als je dat gebruikt is het soms amper te doenVerwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:44:EDIT: Leest bovenaan dat je met storages area kan vergroten. Op wat slaat dat nou weer Lionhead.
Omelette du fromage!
Lol...ok...dat wist ik nietSimmie schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 05:37:
[...]
Het aanpassen van de data voor tribute dingen werkt pas als je een nieuwe game start he
Ik gebruik zelf de 1.1 patch en dat werkt gewoon
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 13:12 ]
Ja, je impressiveness gaat gewoon omhoog, zij het wat minder dan bij je 1e temple.UltraR-pc schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:45:
Sinds gisteren dit spel in mijn bezit, en tot nu toe erg positief![]()
Paar vraagjes:
-Is het nuttig om meerdere tempels (bijvoorbeeld) in 1 dorp te plaatsen? Voor de impressiveness van het dorp.
Ik hou het persoonlijk altijd op 1 grote stad, behalve als je daar resources te kort komt, dan neem je er een dorpje bij.-Als ik een dorp heb veroverd is het dan nuttig om dit dorp uit te breiden of is het nuttiger om 1 heel grote stad te hebben? Bij het uitbreiden van een dorp, moet ik dan de nieuwe gebouwen zoveel mogelijk langs de grens van mn invloedssfeer zetten of maakt dat niet uit?
Niet-Als immigranten in mijn dorp komen wonen blijft hun dorp gewoon leeg achter, de enige manier om dat dorp bij mijn gebied te voegen is mijn leger erop af te sturen, maar dat is een evil act en ik wil een goed god zijn. Hoe moet ik dat aanpakken?
Vind het op zich wel meevallen, dat geld eig alleen in de latere fases van een level. Mijn 1e 3 dorpjes worden meestal door impressiveness overgenomen.Leuk spel is het, maar ik merk wel duidelijk dat good spelen een stuk moeilijker is dan evil, vooral omdat het offensieve gebruik van je leger als evil wordt aangemerkt, maar het gebruik van je leger is wel verreweg de snelste manier om je gebied uit te breiden.
Omelette du fromage!
heb je mijn post wel gelezen??Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:15:
ik heb gister de 1.1 patch geïnstalleerd, maar hij heeft nog steeds spontane crashes. Weet iemand wanneer die 1.2 patch eraan komt en wat dat met zich meebrengt?
htol schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 03:14:
Ik had ook problemen met Black & White 2, dat white.exe steeds crashte.
Ik heb:
Asus K8N-E Deluxe
AMD64 3000+ (S754)
1GB (2x 512) kingston 400DDR CL2
Hercules 9700PRO 128MB
Iedere keer als de Grote Aap in het begin de vulkanen liet komen liep hij vast.
Nou had ik eerst geprobeerd de 1.1 patch, dat hielp niet. Toen de nieuwste ATI dirvers (catalist 5.10).
Ook de grafische veranderen hielpen niet.
Uiteindelijk heeft bij mij een BIOS update (versie 1011 voor mij) geholpen, waardoor hij het nu vlekkeloos doet op 1024*768 32bit.
Ik moet erbij zeggen dat ik nog niet verder ben dan level 2, want ik had er verder nog geen tijd voor.
Morgen weer een dag
Ik hoop dat het sommige kan helpen
Verwijderd
Weet je zeker dat het kotst? Als hij moet schijten lijkt het juist hetzelfde.Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:33:
[afbeelding]
Je kunt je creature meppen tot ie kotst, kan het beter
Veel plezier, http://www.cheathappens.com/cheat_index.asp?titleID=11363melly schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 02:39:
Helaas Simmie
Geen 1 cheat werkt bij mij.
Volgen mij kan dit alleen in de V1.0 versie (aangezien ik alleen cheats heb gezien die werken in deze versie).
Iemand die wel werkende cheats weet of een werkende trainer weet te vinden?
Hmz, als mijn creature moet schijten dan komt er echt geen groene vloeistof uit zn mondVerwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:48:
[...]
Weet je zeker dat het kotst? Als hij moet schijten lijkt het juist hetzelfde.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
[ Voor 95% gewijzigd door melly op 16-10-2005 03:44 ]
Bedankt...maar ik had al een leuke trainer gevonden
htol schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 03:14:
Uiteindelijk heeft bij mij een BIOS update (versie 1011 voor mij) geholpen, waardoor hij het nu vlekkeloos doet op 1024*768 32bit.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Heb je ook een site met cheats die geen $9.95 per jaar kost ?
knal op F7 en druk op de sub tab van je creature die poot rechts onder.melly schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 03:44:
[...]
Bedankt...maar ik had al een leuke trainer gevonden
Evengoed bedankt
Hoe krijg ik dit menu trouwens te zien?
Hier kan je de vorderingen van je Creature aflezen...kan hem nergens vinden![]()
http://img.photobucket.co...er_85/benwbeestsstats.jpg
[ Voor 41% gewijzigd door daves2hd op 16-10-2005 13:31 ]
Verwijderd
Als ik kots komt het bij mij in ieder geval altijd uit de mond weet niet hoe het bij jou isWeet je zeker dat het kotst? Als hij moet schijten lijkt het juist hetzelfde.
Verwijderd
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Klopt hij had net een villager opgegetenmjah je creature kost na het slappen alleen als hij net iets op heeft waar jij hem dus voor straft, tot mijn weten iig.
Verwijderd
Ik ben gewoon de grootste tijd bezig met het bouwen van een indrukwekkende stad...dat vind ik ook wel erg leuk moet ik zeggen. Van te voren een beetje plannen hoe en wat, zorgen dat je snel groeit qua inwoners...dus veel breeders, de stad ruim bouwen zodat je snel meer grond krijgt. Tempels, baden en universiteiten leveren de meeste impression op, maar ook de markt gebouwen (pot, statue en plant) zijn goed voor de impression, en verbreden je influence sphere wat meer dan een huisje. Veel afwisselen qua gebouwen, veel bomen planten, statues plaatsen en lampen...ik probeer de stad altijd zo te bouwen dat ie mooi is, met gezellige parken enzoparty42 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:22:
ik vind het 2e Japanse level nog wel moeilijk hoor. Al wel wat migraties gehad en het dorp rechtsboven (zegmaar, die zonder echte bescherming) overgenomen... Zit wel een beetje te kijken van: tja, wat nu... :-)
Dus nog tips MrRudi?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 17:09 ]
Oei, nu je het zegt kijk ik ernaar en krijg ik hem maar op max 333MHzTwisted schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 06:52:
offtopic:
Ik heb ook (soms)problemen met BW en heb een vergelijkbaar setup. Ik draai echter op bios versie 1009 omdat ik bij 1011 niet het geuhen op 400mhz kon laten lopen. Heb jij daar geen probleem mee?
Ik vind het ook het leukste onderdeel van Black & WhiteVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:41:
Ik ben gewoon de grootste tijd bezig met het bouwen van een indrukwekkende stad...dat vind ik ook wel erg leuk moet ik zeggen.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Verwijderd
Euh...ik speel te veel, ik betrap me erop dat ik bij je screenshot mijn rechtermuisknop indruk om even verderop te gaan kijkenjelbo schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 17:14:
[...]
Ik vind het ook het leukste onderdeel van Black & WhiteDie steden van je zien er idd vet uit!
Screenie van mijn stad in Level 2 (nog lang niet af):
[afbeelding]
Wat ik wel lastig vind is dat als je bomen neerzet voor de sier de villagers ze zo weer hebben omgekapt
Verwijderd
rotsen aanvallen is nogal zinloos....Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 17:41:
Ik kan de strength maar niet omhoog krijgen, heb hem geleerd rotsen aan te vallen etc. Maar hij blijft op 0% Any suggestions?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq