@REDFISH
Als je land 1 wel gewoon kon spelen, probeer dan eens een defrag. Ik had in land 4 plotseling framerates van 4 ipv 22 in voorgaande levels. Welke settings ik nam maakte niks uit. Na een defrag was het weer prima.
Ik heb de game gister net uitgespeelt, redelijk onbevredigend al met al vond ik. Ik kreeg een eindfilmpje van een aztek mannetje die uitriep: if there is an aztek god, let him hear me ect. ect.
Dus ik dacht, leuk, je kunt nu zelf een volk kiezen, maar nee. Ik kreeg aansluitend credits, en toen die afgelopen waren ging hij weer laden, en was ik opeens in land 3??? Gewoon met de greeks....
Daarnaast crash het spel bij mij altijd als ik quit, dus alleen via taakbeheer te beindigen.
Eerste keer dat ik speelde veranderde mijn tiger in een lion in land 6 en was sindsdien ook nog eens zijn geheugen kwijt, elke level dus alles opnieuw aanleren..size en age onthield hij wel.
En physics? Alleen op die paar dingen die daarvoor gescript zijn..in b&w 1 kon tenminste nog alles fikken, en verspreide het vuur zich ook.
In de laatste paar landen had mijn creature een bug dat als ik hem ergens opaf stuur met attack als commando dat hij heel raar heen en weer ging rennen/schokken, maar als ik 'go to' op dezelfde plek deed liep hij er netjes heen. Ook teleurstellend dat je creature er een minuut over kan doen om een catapult te vernietigen (i.e. creature naar catapult, catapult rijd weg, creature stampt,mist, loopt naar catapult, catapult rijd verder, creature stampt, mist ect.ect.)...beetje jammer.
Na zowel good als evil gespeeld te hebben (good tot land 7, evil uitgespeelt) denk ik echt dat een mix het leukst is. Je stad verwaarlozen en alleen skyscrapers bouwen en een paar torture pits hier en daar plus een lading breeders is voldoende voor evil..city management heb je dan dus wel gehad. Blijft over legertjes bouwen en met creature aanvallen.
Good vond ik eigenlijk leuker, gewoon de hele tijd druk met city management, 1 legertje archers op de muur en je creature om af en toe een catapult te mollen. Als je vijanden binnen je eigen influence dood word je er niet evil van..zorg dus dat je een flink gebied om je muren heen hebt als je good bent (ook handig tegen epics).
Snapt iemand trouwens de skills best 100 soldiers en archers? Vreselijk duur, je kunt ze maar 1 keer kiezen, maar ze werken ook maar 1 keer. In de gedachte dat ik mijn huidige 100 beste soldiers naar het volgende land kon meenemen nam ik het aan het eind van een level...maar ik kreeg direct 100 soldiers, en het land daarna dus niks
Hmm..om niet al te negatief te eindigen, de graphics waren adembenemend
p.s. mischien ligt het aan mij, maar zijn die creatures op de screenshots van de b&w2 site niet groter dan ze ingame te krijgen zijn? Die van mij willen niet groter worden dan size 11. (en mijn laatste creature was 43 jaar oud, dus aan de age zal het niet liggen.)
p.p.s. Mijn creature is zijn toy altijd in de eerste 10 minuten kwijt..hij gooit er graag mee en vind hem dan maar eens terug. Ik voel me zwaar falen als god als ik mijn creature zijn pop niet kan geven omdat hij net buiten mijn influence op een hoge berg ligt
[
Voor 6% gewijzigd door
lord_eissens op 21-10-2005 20:35
]