[PC] Black & White 2 - Deel 2

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 8.188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
volgens mij heb ik in de 4 uur durende intro wat hotkeys gemist... wat is de knop voor het selecteren van je dier ? legers druk ik door 1,2 of 3 te drukken maar mn monster taait m iedere keer af. zeer irritant

en vilagers afgaan? is daar ook een knop voor?

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

autodidact schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 00:07:
volgens mij heb ik in de 4 uur durende intro wat hotkeys gemist... wat is de knop voor het selecteren van je dier ? legers druk ik door 1,2 of 3 te drukken maar mn monster taait m iedere keer af. zeer irritant

en vilagers afgaan? is daar ook een knop voor?
Met [L] kun je je dier aan de ketting leggen. Met [R] verander je zijn job. Wat je met 'villagers afgaan' bedoeld is me niet duidelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al benchmarks van dit spel gevonden? mijn grote vriend google kon me deze keer niet helpen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

eh dude als je de 0 indrukt dan heb je je creature vast in soldier mode inc de laast geselecteerde soldier groep.

Maar hoe voeg je soldiers samen en hoe sterk je ze weer aan , nu disband ik ze en re group is ze om ze vol te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Stronkie schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:55:
eh dude als je de 0 indrukt dan heb je je creature vast in soldier mode inc de laast geselecteerde soldier groep.

Maar hoe voeg je soldiers samen en hoe sterk je ze weer aan , nu disband ik ze en re group is ze om ze vol te krijgen
om een platoon weer vol te krijgen moet je mannen op pakken die oud genoeg maar ook jong genoeg zijn dat ze nog een dicipel worden en gewoon boven de platoons z'n vlag houden dan komt er "soldier" te staan en drop je um dan wordite ook een soldaat.

armis linken moet je bv de vlag van platoon 2 met de actie knop ingedrukt houdend boven de vlag van platoon 1. na een tijdje komt er "link" te staan en dan volgen ze. als je je creature naar een platoon vlag laat gaan dan kun je moral raisen van platoons.

staat allemaal in het boekje uitgelegd hoor ;)

het mIRC kanaal van B&W leeft nog altijd. #B&W
het is er niet druk maar misschien als jullie massaal joinen ^^;;
word later denk ik wel leuk de channel te gebruiken als er multiplayer is.

[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 17-10-2005 13:44 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:32
Hoe doe je die monk quest in het level met die jappen...... Als ik linkermuisknop inhoud..... zou je moeten kunnen forcen,...... maar wat ik ook doe, ik krijg het niet voor elkaar dat ventje te helpen die steen te slopen.

edit : Oh..... je moet de steen poreus maken door ehm te aaien...... onduidelijk hoor.

[ Voor 17% gewijzigd door MrJT op 17-10-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Linker muisknop ingedrukt houden en van voren naar achteren bewegen, practice makes perfect (8>

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 13:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Net weer even 2e Jappen level gespeeld. Wil ik 15 archers bouwen, krijg ik 1 mannetje. Nog eens proberen dan, weer 1 mannetje. Probeer ik eens 75 melee mannetjes te bouwen, krijg ik 75 melee mannetjes.

Bugje of zie ik iets over het hoofd? (8>

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) eindelijk heb BW2

(8> What would i Be:P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ligt eraan, pak je de platoon vlag op of word de platoon aangevallen in de tijd dat je hem maakt?
heb je genoeg ore, ik had eerst nl een ore tekort daar, na een tijdje allemaal netjes opgelost door een andere town maar eventjes in te nemen als good god. beetje evil voor veel goeds :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh?
Vanmiddag dacht ik laat ik weer eens een potje Black & White 2 doen.

Ik kom plotseling niet verder dan het 'spash-screen'.
En ja, ik heb patch 1.1 geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:10:
Huh?
Vanmiddag dacht ik laat ik weer eens een potje Black & White 2 doen.

Ik kom plotseling niet verder dan het 'spash-screen'.
En ja, ik heb patch 1.1 geinstalleerd.
splashscreen crash is een bekender iets, er is nog geen echte fix voor. enige wat ik gelezen heb is dat je je windows moet updaten dan. maar of eht dna wel altijd werkt weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg al een patch van 101MB pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 16-09 13:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

daves2hd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:09:
ligt eraan, pak je de platoon vlag op of word de platoon aangevallen in de tijd dat je hem maakt?
heb je genoeg ore, ik had eerst nl een ore tekort daar, na een tijdje allemaal netjes opgelost door een andere town maar eventjes in te nemen als good god. beetje evil voor veel goeds :p
Hmm, aan ore heb ik inderdaad niet gedacht, die was aan de lage kant. Wel raar dat ik zo 75 normale mannetjes kan maken, lijkt me dat je voor een zwaard/schild meer ore nodig hebt dan voor een boogschutter.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah, wel meer van dat soort dingen in de game :p zo kosten muren van 12 meter hoor en 3 meter dik amper ore en een tempeltje kost wel 6x meer dan een fatsoenlijk muurtje :p
fire archers ownen btw gewoon alles. erg ziek die dingen
het grootste deel zit hem in het dat er een tutorial skipper bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Phoe, ben nu in land 6, 2e Jappen land. Ben echt vol aan het genieten van B&W2 alleen stoor ik me mateloos aan het feit dat vijandelijke troepen gewoon DOOR mijn muren lopen! Aargh, waarom bouw ik ze dan?

Voor de rest alleen maar lof, heeeerlijke game!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 08:21:
Phoe, ben nu in land 6, 2e Jappen land. Ben echt vol aan het genieten van B&W2 alleen stoor ik me mateloos aan het feit dat vijandelijke troepen gewoon DOOR mijn muren lopen! Aargh, waarom bouw ik ze dan?
Weet ik niet, heb je je muren wel goed tegen elkaar aangezet? :P Ik heb nergens last van namelijk, en ik zit op precies hetzelfde land. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Ik het hetzelfde, als vijandige troepen tegen mijn muur aan staan lopen ze er naar een tijdje gewoon doorgeen.

Even een siege wapen bouwen en een eind verderop langs de muur binnen je terrein neerzetten en die mannetjes laten crushen werkt erg goed :+

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:07
Ik had ergens gelezen dat je de weilanden ook vierkant kan maken, hoe doe je dat dan?

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 08:21:

Voor de rest alleen maar lof, heeeerlijke game!
Ik ben nu in de derde jappen wereld en daar begint het spel me voor het eerst te frustreren. Ik krijg geen kans om op te bouwen :/ heb je net lekker een beetje begin van de stad klaar -> Earthquake -> weg 70% van de stad. Tegen de tijd dat ik dat teruggebouwd heb zijn er al weer twee Earthquakes overheen gegaan. Bij mij duurt zo'n Epic Miracle twee uur om op te laden, en de tegenstander doet het drie keer in een uur? Ik kan blijven bouwen zonder iets te bereiken zo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:07
Zou dat geen bug zijn dan? :/

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Misschien een ideetje om de meeste gebruikte hotkeys ergens in de SP te plaatsen?

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Wat ook wel grappig is.....

Ik heb nu sinds afgelopen vrijdag B&W2 installed staan, maar nog netjes de 1.0 versie (je hebt van die mensen als ik die gewoon eigenwijs zijn :Y) ) en het leuke ervan is, is dat ik nog geeneen keer tegen een vastloper aangelopen ben....eigenlijk best wel vreemd, aangezien ze aangeven dat de game al bij de eerste levels kan crashen....

Zit nu nog bij de jappen, maar heb het land wel al overgenomen :) nog ff genoeg punten halen voor een miracle :D

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Laatst online: 30-06-2024
seamus21 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:55:
Misschien een ideetje om de meeste gebruikte hotkeys ergens in de SP te plaatsen?
zeer strak plan

dan mrRudi en stronki

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:50:
[...]

Ik ben nu in de derde jappen wereld en daar begint het spel me voor het eerst te frustreren. Ik krijg geen kans om op te bouwen :/ heb je net lekker een beetje begin van de stad klaar -> Earthquake -> weg 70% van de stad. Tegen de tijd dat ik dat teruggebouwd heb zijn er al weer twee Earthquakes overheen gegaan. Bij mij duurt zo'n Epic Miracle twee uur om op te laden, en de tegenstander doet het drie keer in een uur? Ik kan blijven bouwen zonder iets te bereiken zo. :(
nergends last van daar. de 1e earthquake was niet eens in de buurt van m'n town. zorgen dat je invloed lekker ver rijkt dat hij niet in de buurt kan casten misschien?
civic buildings, amry buildings en miracles zorgen vooral voor een grotere invloeds ring. binnen je invloeds ring kan hij niet casten. een epic bij de rand plaatsen lost veel op. zowel bij de muren als andere hoeken in je town. muren vooral handig omdat je kan casten, ed

mjah over startpost, ik heb de topic starten in deze 2 weken niet zien posten :? zul je denk ik contact met hem moeten opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Denizz schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:42:
Ik had ergens gelezen dat je de weilanden ook vierkant kan maken, hoe doe je dat dan?
Eerst een voetpad in een vierkant neerleggen en dan in dat vierkant je weiland / graan veld droppen (uittrekken dat je dat witte rondje ziet) Het voetpad zorgt er nu voor dat het veld niet groter word dat dat vierkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

He'
Ik zit met een probleem mijn black and white is iets te white :D zijn er meer mensen met dit probleem.
en is er een oplossng voor?
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/LEQSF92P79F8

b.v.b

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Al de nieuwste drivers geprobeerd?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Blade_V schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:08:
Al de nieuwste drivers geprobeerd?
ja, maar ik heb net een oplossing gevonden in het "'graphics config-bestand" 6800 op 2 2 3 zet werk het wel,niet helemaal als het hoor mijn aap heeft niet van de mooie haren.
als ik de middelste op 1 zet dan krijg ik dat raar beeld

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het spel nu ook sinds 3 dagen ofzo. Normaal speel ik dit soort spellen niet, maar ik wil toch wel even melden dat dit spel wel errug gaaf is :+.

Jammer dat het niet soepel draait op 1280x1024 op High met 4xAA. Hoopte ik toch stiekem wel (AMD 64 3000, 1024 MB, Geforce 6800le)

Verbaas me wel dat jullie al in een japans level bezig zijn ... :P. Ik zit pas in het derde land (denk ik, eerst dat tutorial gedeelte, daarna nog landje daarna een groter land, waar ik nu in zit) Of ik speel gewoon niet zo vaak ... Dat zal 't wel zijn.

Btw, ook ik speel het spel gewoon op 1.0, wist niet eens dat er patches waren. Laat ik die ook eens gaan downloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Als je de patch gaat installeren verlies je je savegames. Als je geen problemen hebt zou ik het dus nog even uitstellen.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Aan de andere kant, als je pas in het 3e landje zit kun je de patch beter nu installeren ipv te wachten totdat je in landje 6 zit... Die tutorial kun je skippen dus je "begint" bijna in landje 3.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Lol, dat flimpje van Lionhead wat je in het begin krijgt kan je zelf beinvloeden. Pakt je muis en grijp naar de container en probeer de rommel eruit te gooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 20:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Is er een manier om de performance van de game op te schroeven?? Hij draait in 2e jappenland (waar ze eigen creature hebben) ZO ONZETTEND belabberd! Heb alle stadjes overgenomen op hoofdstad en stadje er naast na, maar men arme pctje trekt het niet meer, hoewel ik toch redelijk sterke bak heb (zie sig voor specs)

met 5fps is het echt niet leuk te spelen namelijk,
dank voor de tips alvast.

Ook de tips van legers bij vullen wist ik niet, thanx :)
maar hoe merge je legers bij elkaar?? Heb een rank 7 platoon archers, met nog 14 man derin, wil graag weer legertje van 80 man hebben, maar krijg het niet voor elkaar om een leger van 70 man derbij te proppen... (zodat ze elkaar ook naar lvl 7 gaan trainen :D )

PS, tipje voor dat jappen land, zet muur neer, gooi daar per kant 20 archers op, en bouw achter de gate nog apart muurtje met archers derop, zodat je de deur open kan houden voor je villagers.
Creature en legertjes worden dan snel afgeschoten door je archers en staan ze nooit buiten bereik van je archers ( -_- zo dus ongeveer :P )
Met iets van 40 archers totaal is hun creature zo dood en levellen je archers als een malle!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Even een showdown van mijn stad in wereld 6, het 2de jappen level.

De hele stad: (klikbaar, 711KB)
Afbeeldingslocatie: http://www.spenkman.nl/images/got/bw2/bw2_6_overzicht_tumb.jpg

De statistieken van de towncenter (klikbaar, 800KB)
Afbeeldingslocatie: http://www.spenkman.nl/images/got/bw2/bw2_6_stats_tumb.jpg

Mannetjes gaan me te snel dood bij een confrontatie, dus fokken met die handel (klikbaar, 700KB)
Afbeeldingslocatie: http://www.spenkman.nl/images/got/bw2/bw2_6_breeders_tumb.jpg

De geboorte rate is lekker hoog, ik kan redelijk snel weer legers herbouwen (klikbaar, 700KB)
Afbeeldingslocatie: http://www.spenkman.nl/images/got/bw2/bw2_6_kinders_tumb.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door sPENKMAN op 19-10-2005 10:51 . Reden: Plaatje zat niet goed :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
lol, ik wil niet opscheppen ofzo, maar euhm ik heb BnW2 allang uitgespeeld ben nou voor de tweede keer bezig :P ik probeer nou "Good" te blijven :-)

ik weet trouwens niet of een van jullie al een beetje heeft zitten rond neuzen in de scripts van bnw2 maar mijn Creature is nou 2x zo groot als normaal gesproken mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 22:18

SuBBaSS

-has Ryzen

Ligt het aan mij of is het gewoon een fakking frustrerende bezigheid om je muur een beetje normaal neer te plempen? Ik heb het idee dat het spel het liefst wil dat je eerst een mooie gesloten vorm om je dorp heen trekt, waarna je de gates erin kunt bouwen.
Ik probeer het meestal door steeds een stuk erbij aan te plakken, maar dan gaan ze niet aan elkaar vast, maar blijven er dus van die gaten (hoe nutteloos voor een muur).

Iemand handige tips hiervoor, ik word hier aardig frusti van zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
SuBBaSS schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:34:
Ligt het aan mij of is het gewoon een fakking frustrerende bezigheid om je muur een beetje normaal neer te plempen? Ik heb het idee dat het spel het liefst wil dat je eerst een mooie gesloten vorm om je dorp heen trekt, waarna je de gates erin kunt bouwen.
Ik probeer het meestal door steeds een stuk erbij aan te plakken, maar dan gaan ze niet aan elkaar vast, maar blijven er dus van die gaten (hoe nutteloos voor een muur).

Iemand handige tips hiervoor, ik word hier aardig frusti van zo!
Ik trek zelf geen muren compleet rondom mijn dorp, ik zet ze neer op de doorgangen richting mijn dorp. Tevens heb ik geen problemen met een muur verlengen :? Gewoon de laatste toren vastgrijpen en de boel doortrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 22:18

SuBBaSS

-has Ryzen

Na je aanwijzing opgevolgd te hebben werkt dat laatste inderdaad. Thanks!
Ik wilde dus een muur rondom een van mijn dorpies bouwen en toen liep ik tegen dat gezeik aan. Nou moet ik ook toegeven dat ik af en toe nog wel eens wat ruzie heb met de controls. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
even een paar vragen. Denken jullie dat ik dit spel op een amd 2400+ met 1 gig dual channel 400mhz geheugen en een radion 9800 pro op highest kan spelen? En is het de moeite waard om het nu meteen te kopen? ik vind zelf 50 euro voor een pc spel altijd wel veel, ik speel namelijk ook nog mmorpgs die veel tijd innemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 09:22
Nee daarvoor heb je een betere kaart voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Laatst online: 16:45
DrProctor schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:43:
even een paar vragen. Denken jullie dat ik dit spel op een amd 2400+ met 1 gig dual channel 400mhz geheugen en een radion 9800 pro op highest kan spelen? En is het de moeite waard om het nu meteen te kopen? ik vind zelf 50 euro voor een pc spel altijd wel veel, ik speel namelijk ook nog mmorpgs die veel tijd innemen :P
koop 'm dan bij dynabyte, met klantenkaart is ie "maar" 43euro :)
en alles op high gaat je niet lukken nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
koop 'm dan bij dynabyte, met klantenkaart is ie "maar" 43euro :)
en alles op high gaat je niet lukken nee
kep em ook bij dynabyte gehaald en hijs 44,95 geen 43 euro en al zou ik geript zijn, van die anderhalve euro ga ik volgens mij niet dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
DrProctor schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:43:
Ik draai zelf op een AMD 2500+, 1GB ram, 9600pro op 1600x1200 met settings op low. Zoals je kan zien op de screens (paar posts omhoog) ziet dit er wel netjes uit. En ik klaag niet over hoe het loopt.

Een 9800pro is toch een stuk krachtiger, maar zodra je AA en FSAA aan gaat zetten lopen de prestaties hard achteruit.

Ik zou zeggen: Zolang jij tevreden bent met 70% eye candy zal het spel best wel willen draaien hoor, maar AA en FSAA kan je schudden. :)

Edit: een vergelijking

1600x1200 op low: (klikbaar, 711KB)
Afbeeldingslocatie: http://www.spenkman.nl/images/got/bw2/bw2_6_overzicht_tumb.jpg

1600x1200 op high: (klikbaar, 650KB)
Afbeeldingslocatie: http://www.spenkman.nl/images/got/bw2/bw2_6_overzicht_high_tumb.jpg

Met de settings op High is het nog speelbaar op mijn systeem, echter vind ik het niet echt prettig draaien. Het loopt toch een stukje minder soepel.

[ Voor 26% gewijzigd door sPENKMAN op 20-10-2005 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Noob-Saibot schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:41:
[...]

kep em ook bij dynabyte gehaald en hijs 44,95 geen 43 euro en al zou ik geript zijn, van die anderhalve euro ga ik volgens mij niet dood :P
dan heb ik jullie nogmeer geowend :p
www.gcshop.nl :D
met verzend kosten 39,50 Afbeeldingslocatie: http://travia.nl/forum/Smileys/got/cheer.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

daves2hd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:32:
[...]

dan heb ik jullie nogmeer geowend :p
www.gcshop.nl :D
met verzend kosten 39,50 [afbeelding]
Juist, dat heb ik ook gedaan, met dank aan die gast die die tip in deze thread gaf _/-\o_ Super! :D

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ben ook bijna klaar met het 2e jappen level, maar ik word er een beetje moe van. De gameplay van goede god is erg herhalend. Ik bouw me ook helemaal suf aan een steeds grotere stad omdat ik nog iets van 8000 punten moet verdienen voordat de jappen zelf ook overlopen. Tot die tijd lopen ze zich de hele tijd stuk op mijn 3 muren met boogschuttertjes erop, die ook de jappen creature afschieten. En als ze erdoorheen komen flikker ik gewoon een fireball op ze en zijn ze meteen allemaal dood of knal ik ze met mijn vuist overhoop. Ook zit mijn creature al bijna vanaf het begin vast omdat ik alles volgebouwd heb en de helling naast hem te steil is ofzo. Dus hij zit maar wat te niksen en mensen te vermaken.

Ik denk dat je die earthquake kunt counteren door een bescherm miracle te casten op je stad. Dan zou die earthquake niks moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n diertje heeft voor het eerst een mannetje vast. Nu beweeg ik zoals er gezegd wordt met m'n muis heen en weer om hem te slaan, maar d'r gebeurd niks; hij staat maar daar.
En nog iets anders; ik heb nu twee gebieden, wat moet ik precies doen zodat ze aan elkaar groeien?

Over de muis; bij het eerste menu beweegt de muis gewoon soepel, zoals het hoort, maar tijdens het spel beweegt het 'anders', wat moeilijker om de muis daar te krijgen waar je wilt. kan je dit niet veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelbo schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:14:
[...]

Juist, dat heb ik ook gedaan, met dank aan die gast die die tip in deze thread gaf _/-\o_ Super! :D
Dan ben ik nog beter af. 39.99 incl verzendkosten voor de Collectors Edition. Bij www.cd-wow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
oeps laat maar foutje

[ Voor 76% gewijzigd door Mangafan2 op 20-10-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07 15:12
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:01:
M'n diertje heeft voor het eerst een mannetje vast. Nu beweeg ik zoals er gezegd wordt met m'n muis heen en weer om hem te slaan, maar d'r gebeurd niks; hij staat maar daar.
Je moet wel je linker muisknop inhouden als je dat doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh bedankt.

Het is trouwens zo hoe lager de resolutie is, hoe makkelijker je met de muis kan bewegen. Als ik bijv. met 1280*1024 speel, heb ik veel moeite om de cursor op de juiste plaats te krijgen. De cursor beweegt ook dan heel laat. Is het ook bij jullie zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:47
Denk dat je bedoeld dat je framerate erg laag ligt.

Probeer anders wat dingen uit te zetten. Resolutie lager gooien helpt vaak het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Nou, ik krijg het niet voor elkaar om good te blijven. M'n beestje is wel redelijk braaf. Mijn steden zijn wel redelijk groot. Groter dan de steden die ik hier heb gezien, en ik heb toch wel zo'n beetje alle voorzieningen om de inwoners blij te maken (badhuizen, universiteiten, e.d.), maar toch blijf ik de hele tijd 20% evil :(

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
Ik heb hem ook <3. Het is geweldig om evil te zijn... tenminste, nog wel. Pak je even 100 villagers op en smijt je over je hele dorp heen, hele zicht komt vol met *evil* tekentjes, als je inzoomt schreeuwen de mensen, huilen de kinderen, en bidden ze allemaal om genade... Die ik hun natuurlijk ook geef.

In de vorm van een enorme steen die ik op hun sodemieter donder :P.

MUAHAHAHAAAH! HAAAHAHAHA! WHAAHAHAHAAHAAAH!

[/evil genius]

In ieder geval, de discussie hier wisselt van gameplay naar prestaties. Ik heb een Radeon 9200, alles staat geforceerd op Low, en ik kan het spelen. Het word minder wanneer ik inzoom naar een wat drukker gebied tot nu toe, maar het blijft wel speelbaar. Ben nu in level 3 geloof ik, ik was daar eerder ook al maar toen kwam ik erachter dat er een patch was, die installeren en opnieuw begonnen. Was de eerste keer ook niet echt good of evil, beetje ertussenin... maar nu ben ik 100% evil }) . Mijn Creature is nog niet zo evil, maar dat komt wel. Ribben beginnen al uit te steken, komt wel goed =p.

Ik vind de details geweldig, zoals als je Evil aan het worden bent en je je Hand(tm) om de zoveel tijd eens bekijkt zie je dat het donkere vlekken krijgt, langere scherpe nagels, en dunner word met meer botten zichtbaar. Weet niet hoe de "goeie" hand eruitziet, maar dat zien we later wel. De mensen gaan allemaal hangend lopen, muziek word creepyer / neerslachtiger, de gebouwen die je bouwt worden donkerder (volgens mij hebben die trouwens maar een niveau, niks ertussenin), enzovoort.

De physics zijn ook interresant, vooral het gebruik daarvan in gevechten. Zoals ook op de officiele site staat kun je muren bijvoorbeeld niet naar beneden halen door hun health tot 0 te slaan met bijvoorbeeld een pijlemenneke, maar heb je echt zware objecten nodig die er stukken vanaf slaan. Heb het zelf nog niet gedaan, maar dat komt nog wel denk ik.

En je creature verrot slaan is natuurlijk geweldig :P. Als je goed slaat, rel je hem zo op de grond en heeft 'ie blauwe plekken, en als je dan ophoud gaat 'ie dubbel liggen en kotsen... Geweldig.

[/sadist]

Juist ja. Ik haal veel sadistisch plezier uit Black & White 2. En het is nog lang niet gedaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:01:
[...]

Dan ben ik nog beter af. 39.99 incl verzendkosten voor de Collectors Edition. Bij www.cd-wow.nl
Hoe krijg je confirmatie dat het opgestuurd wordt als je niet member bent? want bij het kopen vroegen ze er togh niet om?
Ik heb het geld over gemaakt maar was geen member...hoe kunnen ze nou weten naar wat ze moeten sturen? Ik had mijn gegevens wel ingevuld enzo...

Hoe heb jij het gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Hoe krijgen mensen het voor elkaar om goed te blijven? Maken die geen legers ofzo? Ik snap er geen zak van. Ik doe hardstikke braaf, maar ik blijf maar meer en meer evil worden.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Timlog schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:15:
Hoe krijgen mensen het voor elkaar om goed te blijven? Maken die geen legers ofzo? Ik snap er geen zak van. Ik doe hardstikke braaf, maar ik blijf maar meer en meer evil worden.
ik ben good :)
dingen waar je per ongeluk evil van word zijn bvb het mollen van nmy legers met je goddelijke skills...

mijn creature ruimt alle tegenstanders op, die is dat ook 100% evil

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timlog schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:15:
Ik zit nu in level 6 en heb iets van uhmm..misschien 80 man in het leger gehad, in alle zes levels bij elkaar. Dus nee, ik maak eigenlijk nooit een leger...ik zet wat archers op de muren maar dat is het wel eigenlijk. Ik doe alleen de goede quests, zorg dat zowel ik als mijn creature de velden vruchtbaar houden, met water miracles, zorg dat zowel ik als mijn creature mensen gezond maken met heal miracles, zet huizen ver uit elkaar (dan worden de inwoners gelukkiger, dat kun je zien aan de smiley als je ze neerzet) enz. enz. Ik heb er echt totaal geen moeite mee, ben al tijden 100% good. Op een moment zelfs 101.2% good, maar dat zal wel een bug zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Ik ben 50% good, mijn creature 80%, toch heb ik in land 6 ongeveer 300 soldaatjes die constant aanvallen en mijn creature heeft ondertussen wel een platoon of 20 gemolt.

Hoe ik het doe? Ik heb eigenlijk geen flauw idee, maar ik heb liever good dan evil.

Het slaan van mijn koetje doe ik ook niet met plezier, ik vind het gewoon zielig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
Ik heb de collectors edition besteld bij cdwow.nl
Nu maar hopen dat het goed gegaan is....

Heeft iemand al de statistieken van de creatures? B&W 1 had het. De Lion was het beste daar.
Hoe zit het nu? is het nu meer gebalanceerd?
Kan iemand mij linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Man man man, zit nog in jappen 2 level, heb nu 1300 inwoners, maar het spel is niet meer te spelen. mijn pc trekt het niet meer, ongeacht welke setting ik kies. Helaas dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik ben op het moment 60% good, mn creature 75%. Ik val nooit aan, als ik aangevallen word ruimt mn creature ze op bijgestaan door een klein leger (40-80 man).
Om good te worden / blijven is het van heel groot belang dat je goed de behoeften van je burgers vervult. Als je dit niet doet word je in notime evil. Als je het wel goed regelt in je stad kan je zonder enig probleem af en toe met je leger op stap gaan zonder evil te worden.
sPENKMAN schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:59:
Het slaan van mijn koetje doe ik ook niet met plezier, ik vind het gewoon zielig ;(
Ja, dat vind ik ook ;( , mn lieve leeuwtje een blauw oog slaan, beetje jammer dat dat niet anders kan. :|

[ Voor 44% gewijzigd door UltraR-pc op 21-10-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Leuk spel!
Weet iemand hoe je het continue gebler "we need sleep" kan voorkomen, het nu zover dat ik elke ochtend de tijd weer op nacht moet zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
Ik doe eigenlijk niks aan dat gezeur van "we need sleep!" etc. Ze kunnen gewoon slapen wanneer ze willen. Kan wel zijn dat er een steen op hun donder vliegt tijdens hun slaap, maar boeie.

IMO zou ik het gewoon negeren, ze gaan vanzelf slapen.

Lachen man, ben nu nog steeds in level 3 (Norse), heb het level officieel al gehaald, maar heb de verdiende Tribute uitgegeven aan een Skyscraper... Erg man, 50 verdiepingen hoog gebouw, hoger dan een gemiddelde berg... :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
hmm vaag hoor.. in m'n dvd-rw speler wil ie niet installeren maar in m'n gewone dvd-speler wel :9
heb nu al een tijdje gespeeld en t is echt een geweldig spel :*) m'n leeuwtje is alleen wel z'n bal kwijtgeraakt in t bos :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_eissens
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-10-2023
@REDFISH
Als je land 1 wel gewoon kon spelen, probeer dan eens een defrag. Ik had in land 4 plotseling framerates van 4 ipv 22 in voorgaande levels. Welke settings ik nam maakte niks uit. Na een defrag was het weer prima.

Ik heb de game gister net uitgespeelt, redelijk onbevredigend al met al vond ik. Ik kreeg een eindfilmpje van een aztek mannetje die uitriep: if there is an aztek god, let him hear me ect. ect.
Dus ik dacht, leuk, je kunt nu zelf een volk kiezen, maar nee. Ik kreeg aansluitend credits, en toen die afgelopen waren ging hij weer laden, en was ik opeens in land 3??? Gewoon met de greeks....
Daarnaast crash het spel bij mij altijd als ik quit, dus alleen via taakbeheer te beindigen.
Eerste keer dat ik speelde veranderde mijn tiger in een lion in land 6 en was sindsdien ook nog eens zijn geheugen kwijt, elke level dus alles opnieuw aanleren..size en age onthield hij wel.
En physics? Alleen op die paar dingen die daarvoor gescript zijn..in b&w 1 kon tenminste nog alles fikken, en verspreide het vuur zich ook.
In de laatste paar landen had mijn creature een bug dat als ik hem ergens opaf stuur met attack als commando dat hij heel raar heen en weer ging rennen/schokken, maar als ik 'go to' op dezelfde plek deed liep hij er netjes heen. Ook teleurstellend dat je creature er een minuut over kan doen om een catapult te vernietigen (i.e. creature naar catapult, catapult rijd weg, creature stampt,mist, loopt naar catapult, catapult rijd verder, creature stampt, mist ect.ect.)...beetje jammer.
Na zowel good als evil gespeeld te hebben (good tot land 7, evil uitgespeelt) denk ik echt dat een mix het leukst is. Je stad verwaarlozen en alleen skyscrapers bouwen en een paar torture pits hier en daar plus een lading breeders is voldoende voor evil..city management heb je dan dus wel gehad. Blijft over legertjes bouwen en met creature aanvallen.
Good vond ik eigenlijk leuker, gewoon de hele tijd druk met city management, 1 legertje archers op de muur en je creature om af en toe een catapult te mollen. Als je vijanden binnen je eigen influence dood word je er niet evil van..zorg dus dat je een flink gebied om je muren heen hebt als je good bent (ook handig tegen epics).
Snapt iemand trouwens de skills best 100 soldiers en archers? Vreselijk duur, je kunt ze maar 1 keer kiezen, maar ze werken ook maar 1 keer. In de gedachte dat ik mijn huidige 100 beste soldiers naar het volgende land kon meenemen nam ik het aan het eind van een level...maar ik kreeg direct 100 soldiers, en het land daarna dus niks :(
Hmm..om niet al te negatief te eindigen, de graphics waren adembenemend :9

p.s. mischien ligt het aan mij, maar zijn die creatures op de screenshots van de b&w2 site niet groter dan ze ingame te krijgen zijn? Die van mij willen niet groter worden dan size 11. (en mijn laatste creature was 43 jaar oud, dus aan de age zal het niet liggen.)

p.p.s. Mijn creature is zijn toy altijd in de eerste 10 minuten kwijt..hij gooit er graag mee en vind hem dan maar eens terug. Ik voel me zwaar falen als god als ik mijn creature zijn pop niet kan geven omdat hij net buiten mijn influence op een hoge berg ligt :z

[ Voor 6% gewijzigd door lord_eissens op 21-10-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Inderdaad mijn hele games harddisk is gefragmenteerd, misschien maakt het wel uit. Ik ga het zo nog effe spelen, maar heb het er wel mee gehad, denk dat ik mijn 89% goed om ga zetten in EVILLLLLLLLLLLLLL om nog een beetje fun te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mangafan2 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:43:
[...]

Hoe krijg je confirmatie dat het opgestuurd wordt als je niet member bent? want bij het kopen vroegen ze er togh niet om?
Ik heb het geld over gemaakt maar was geen member...hoe kunnen ze nou weten naar wat ze moeten sturen? Ik had mijn gegevens wel ingevuld enzo...

Hoe heb jij het gedaan?
Wanneer je het spel besteld moet je gewoon je gevens invullen. Dan kan je ook kiezen of je wilt dat ze je gevens opslaan/onthouden. Of dat je gewoon 1 malig iets wilt bestellen. Ik heb toen gekozen om member te worden. Maar dit maakt verder volgens mij niet uit.

Op het moment dat je bestellening verstuurd hebt, krijg je als het goed is een e-mail op gestuurd. Met daarin je ordernr. en via het ordernr kun je dan je orderstatus zien. Verder sturen ze altijd een mail wanneer zij het product verzenden.

Maar je zou hun anders ook even een mail kunnen sturen, meestal krijg je binnen een dag antwoord. (weet niet of dat in het weekend ook zo is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

Mischien al ter sprake geweest, maar is het mogelijk de intro filmpjes te skippen met een opstart string oid? ik vind het een beetje te lang duren allemaal als ik dat spel wil gaan spelen, vooral dat met al die blokjes. 2 keer is dat leuk, maar nu erger ik me er aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel uitgespeeld vorige week... moet zeggen het is een super verslavend spel, ik zat er gewoon de hele dag en nacht achter in het weekend lol.

Alleen het is te makkelijk. In 1 en half dag heb ik het 2x uitgespeeld, met de wolf als puur goedheid en met de leeuw als puur kwaadheid. Veel te makkelijk is het spel helaas maar grafisch vindt ik het wel erg mooi en strak, kwa opties redelijk uitgebreid en de gameplay is gewoon verslavend.

Ik was 'in the beginning' ook een fan van B&W1, alleen vondt ik CI (CreatureIsle) helemaal niks, gewoon een grote flop helaas. Had ik wel meer van verwacht maar dat hebben ze met B&W2 helemaal goed gemaakt... ik mis alleen de multiplayer optie in B&W2. Die vondt ik wel dope in deel 1 moet ik zeggen.

de animaties vindt k ook super, vulcaan en meteor zijn ownage >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:53
Boyah, ik heb't spel zojuist 6 uur achter elkaar gespeeld en ik zit nu in wereld 4 geloof ik
spoiler:
(Japanners)

Maar ook hier dus het probleem van een koe die niet wil bouwen, en zich de hele tijd staat te krabben. Dat'ie niet bouwt kan ik nog wel mee leven, maar dat gekrab heel de tijd wordt irritant... Heeft'ie soms schurft ofzo? 8)7 Iemand enig idee of dat normaal is of dat ik daar wat aan moet doen?

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Wormaap schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 02:31:
Boyah, ik heb't spel zojuist 6 uur achter elkaar gespeeld en ik zit nu in wereld 4 geloof ik
spoiler:
(Japanners)

Maar ook hier dus het probleem van een koe die niet wil bouwen, en zich de hele tijd staat te krabben. Dat'ie niet bouwt kan ik nog wel mee leven, maar dat gekrab heel de tijd wordt irritant... Heeft'ie soms schurft ofzo? 8)7 Iemand enig idee of dat normaal is of dat ik daar wat aan moet doen?
ligt eraan, kon hij bij bomen komen, had hij builder riem aan, stonden gebouwen niet te dicht opelkaar dat hij eigenlijk ingesloten zit tusssen gebouwen?
m'n tijger heeft soms wel zin alles op te bouwen en te doen, andere keer loopt hij zich 2u te vermaken met z'n toy en met villagers te spelen.sommige dingen kunnen het soms ook triggeren, zoals zelf god builden dat je wezen het jou ziet doen en je na wilt doen.

tja, koeien konden zich normaal nooit fatoenlijk krabben. dus nu hij het kan krabt tie zich ook los ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit spel al een tijdje gespeeld en vindt het toch een beetje matig. Opzich is het spel echt heel erg goed alleen en zitten gewoon flink wat minpuntjes aan. Zo reageerd je creature vaak echt heel slecht, of gaat hij eerst dom zitten brullen voordat ie aanvalt, of er eerst heel irritant precies voor gaan staan. En inmiddels hebben die platoons of de vijandige creature jou al weer flink wat klappen uit gedeeld. Daarnaast is dit spel gewoon niet goed uitgebalanceerd en daardoor echt te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:56:
Heb dit spel al een tijdje gespeeld en vindt het toch een beetje matig. Opzich is het spel echt heel erg goed alleen en zitten gewoon flink wat minpuntjes aan. Zo reageerd je creature vaak echt heel slecht, of gaat hij eerst dom zitten brullen voordat ie aanvalt, of er eerst heel irritant precies voor gaan staan. En inmiddels hebben die platoons of de vijandige creature jou al weer flink wat klappen uit gedeeld. Daarnaast is dit spel gewoon niet goed uitgebalanceerd en daardoor echt te makkelijk.
Het enige nadeel dat ik kon vinden is het geheugen gebruik. Op een gegeven moment was mijn stad zo groot dat hij 1314 MB nodig had. Ik ga dus binnenkort maar even mijn geheugen uitbreiden, zodat probleem niet meer bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
ben nu in t 2e jappen land, net begonnen.. t is echt moeilijk om good te blijven en zo door impressiveness te winnen, je moet echt een enorme stad bouwen, k had bij de vorige 40.000 impressiveness!

spoiler:
ook klote dat die jappen meteen in t begin al gaan aanvallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ja op zich vallen die vroege aanvallen wel mee, ik had vrij snel een muurtje op en als je fire miracle hebt kunnen ze sturen wat je wilt. zet je gewoon 10 worshippers neer en kun je ze allemaal blijven verfikken, en die strateeg maar nieuwe troepen sturen :P (vond het niet echt een spoiler)

Had gedefragd en toen liep het weer als een zonnetje ineens. Maar kan ook zijn dat de grafische instellingen pas bij volgende start actief worden.

[ Voor 21% gewijzigd door REDFISH op 25-10-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Laatst online: 08-09 18:21
Vind black en white I eigenlijk nog steeds leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist het 5e land (eerste Jappen land) uitgespeeld, maar dan krijg ik de melding dat er een fout is in white.exe en dat het moet worden afgesloten. Dit is nu de 2e keer dat ik dit heb, weet iemand wat ik hier aan kan doen? En hebben hier meer mensen last van? Ik heb Patch 1.1 al geinstalleerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
ik ben nu ook in het 2e jappen land :)

vind het alleen lastig om aan iron te komen :(
kan het nergens vinden behalve op vijhandig gebied...

zie ik iets over het hoofd?

is al gelukt :)
nu nog winnen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Extera op 27-10-2005 01:09 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 23:37
Extera schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:40:
ik ben nu ook in het 2e jappen land :)

vind het alleen lastig om aan iron te komen :(
kan het nergens vinden behalve op vijhandig gebied...

zie ik iets over het hoofd?

is al gelukt :)
nu nog winnen :P
spoiler:
Wat kennelijk werkt is het gebruik van Iron Smelters. Als je weinig iron tot je beschikking hebt dan kunnen die er op-een-of -andere-manier meer van maken.

Heb trouwens gisteren een nieuwe module van 1 GB erbij gekocht en B&W2 loopt gelijk een stuk soepeler, zeker als je een grote stad ehbt gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 11:27

-db-

Hoi

Ik heb een probleem:
Eerst had ik in het eerste jappen land dat na 5 minuten spelen ofwel het spel veel grafische fouten kreeg, ofwel dat hij gewoon hing.
Videokaart driver van catalyst 5.9 naar 5.10 en probleem opgelost.
Kom ik in het tweede jappen land, probleem terug (het blijven hangen tenminste, grafische fouten niet.)
Systeem:
Athlon 64 2800+
2x 256MB pc2100 cl2
Asus k8v-x (via k8t800)
Audigy 2 ZS
Maxtor 120GB

Niets OC'ed, temps zijn ok, memtest geeft geen fouten.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Laatst online: 15-09 12:09
Ik las net dat iemand z's skyscraper 50 verdieping hoog maakte.Hoe doe je dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Gewoon er nog één telkens op plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
Kiphaas7 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:55:
Ik las net dat iemand z's skyscraper 50 verdieping hoog maakte.Hoe doe je dat? :?
worden je mannetjes alleen niet echt heel blij van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Maar tis wel leuk voor je impressiveness ;)

Ben trouwens nu in het laatste level, wat een killer is dat! :D

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Laatst online: 15-09 12:09
Stfnlln schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:31:
[...]

worden je mannetjes alleen niet echt heel blij van ;)
Maybe wil hij/zij dat wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Zit nu in het laaste jappen land denk ik :)
wel een kick level...

Alleen erg irri dat je steeds je muren overnieuw kan bouwen

spoiler:
door die aardbevingen van de jappen. ik heb nu het sirene wonder gekocht :) werkt goed trouwens, ik had in 1 keer 300 man erbij

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het laatste land echt te makkelijk,
spoiler:
Als je de twee dorpjes gaat aanvallen krijg je er weer legers bij waardoor het nog makkelijker wordt.

Ik vond het hele spel ook tegenvallen, ze hadden er veel meer silver scrols in mogen gooien van mij. Dat vond ik echt geweldig aan deel 1, zo deed je echt heel lang over een land. Nu heb je een land zo uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Laatst online: 22:37
Ik zit nu in het land waar ik de eerste keer met de japanners te maken krijg. Best leuk. Ik erger me alleen mateloos aan al mijn steden die constant uitbrengen "We need more ore". Net of de developers hebben te weinig mines in de map gezet. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28
Flying schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 00:25:
Ik zit nu in het land waar ik de eerste keer met de japanners te maken krijg. Best leuk. Ik erger me alleen mateloos aan al mijn steden die constant uitbrengen "We need more ore". Net of de developers hebben te weinig mines in de map gezet. Iemand een oplossing?
Dat landje heb ik net gehaald... bij je beginstad zit een ore mine dus gewoon een paar miners neergooien. Je creature kan natuurlijk ook een handje helpen. Als je dan een andere stad overneemt waar ze meteen om ore gaan zeuren pak wat op en drop het daar... zijn ze weer stil.

trouwens leuk hoe ik de vijand versloeg hier....

Had gebouwd tot aan zijn basis en kon zelfs met stenen zijn muren kapot maken.... hij had al zijn troepen rond zijn town center. wil met een klein platoontje (35 man) wat huisjes slopen van hem om hem zwakker te maken en ineens komt zijn hele leger op me af rennen. Yikes....ik ren terug met mijn legertje en ze volgen.... was gewoon iets van 300 man. 3 fireballs later waren het nog een paar die platgestampt werden door mijn tijger. Hij had in een klap 0 legers meer en kon zo met mijn groep archers de stad overnemen. Pure evil maar wel snel :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Laatst online: 22:37
JohnnyV27 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 00:39:
[...]

Dat landje heb ik net gehaald... bij je beginstad zit een ore mine dus gewoon een paar miners neergooien. Je creature kan natuurlijk ook een handje helpen. Als je dan een andere stad overneemt waar ze meteen om ore gaan zeuren pak wat op en drop het daar... zijn ze weer stil.

trouwens leuk hoe ik de vijand versloeg hier....

Had gebouwd tot aan zijn basis en kon zelfs met stenen zijn muren kapot maken.... hij had al zijn troepen rond zijn town center. wil met een klein platoontje (35 man) wat huisjes slopen van hem om hem zwakker te maken en ineens komt zijn hele leger op me af rennen. Yikes....ik ren terug met mijn legertje en ze volgen.... was gewoon iets van 300 man. 3 fireballs later waren het nog een paar die platgestampt werden door mijn tijger. Hij had in een klap 0 legers meer en kon zo met mijn groep archers de stad overnemen. Pure evil maar wel snel :)
Ehh ja.. ik heb die hele mine al leeg gehaald :p

Ben inmiddels op het volgende eiland :)

[ Voor 3% gewijzigd door Flying op 31-10-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
aargh.. rot ninja's.. k mis d'r maar 1tje! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
anders is land 7 ff irritant :) mijn beest is niet sterk genoeg voor het beest van de tegenstander, hij word constant inmekaar gerost. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Ik zit nu in het land waar je bijna meteen in het begin aangevallen wordt door je Japanners.

Je hebt daar ook een "Quest" waar je die schatgravers moet helpen. Je moet dan eerst de grond scrubben, en daarna weer bij de alleenstaande boom wederom scrubben. Daarna krijg je een hint: "De sleutel kan gevonden worden bij de alleenstaande rots als de zon gaat slapen" (uit me hoofd) maar welke alleenstaande rots wordt er bedoelt?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
AdrianP schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:05:
Ik zit nu in het land waar je bijna meteen in het begin aangevallen wordt door je Japanners.

Je hebt daar ook een "Quest" waar je die schatgravers moet helpen. Je moet dan eerst de grond scrubben, en daarna weer bij de alleenstaande boom wederom scrubben. Daarna krijg je een hint: "De sleutel kan gevonden worden bij de alleenstaande rots als de zon gaat slapen" (uit me hoofd) maar welke alleenstaande rots wordt er bedoelt?
Een enkele rots aan de kant van de zee. Maar die heb je echt wel zo gevonden hoor ;)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Ja, naar die had ik al beter gekeken en wat liggen scrubben, maar niets...

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik neem aan dat je scrubt als het avond/nacht is ?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
cardinal808 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:45:
[...]

Heb trouwens gisteren een nieuwe module van 1 GB erbij gekocht en B&W2 loopt gelijk een stuk soepeler, zeker als je een grote stad ehbt gebouwd.
Mwah.. heb ook 1 gb. 830 ervan is vrij als het spel start..
had het 2de land al gelijk een probleem.. spel kreeg gewoon een exeption error als er teveel legers rondliepen en mijn bestje ook nog eens aan 't vechten was...
mijn swapfile wat hoger gezet en verspreidt over meerdere disk.. hij loopt nu wel door.. maar op het grootste moment nam b&w bijna 2,7 gb aan geheugen in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook en amuseer me er rot mee!
Maar door een format en vergeten van me savegames mee te back-uppen moet ik nu helemaal opnieuw beginnnen 8)7 B) :|

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn zijn savegame van land 6 (?) (tweede jappen land) te willen posten?

Alsjeblieft? :'(

Je kan uploaden naar een webservice zoals www.yousendit.com als je geen webspace hebt. Of contacteer mij via email.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 18:58 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste