DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Geef hem een steen en laat hem een workout doen, zodat zijn sterkte toeneemtravenger schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:57:
anders is land 7 ff irritantmijn beest is niet sterk genoeg voor het beest van de tegenstander, hij word constant inmekaar gerost. Iemand een tip?
Nadat ik die tijger na de eerste keer had afgetuigd, bleef ie maar komen, maar die gast lijkt elke keer sterker te worden.Stfnlln schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 20:47:
beetje irri in t 2e jappenland, die tijger van hun komt niet meer in de buurt van m'n stad nadat ik m'n 1e fight van 'm heb gewonnen.. zo kom ik nooit aan m'n 3 creature fights!
Heb alle steden nu overgenomen behalve die grote dan op de berg, hoe kan ik die het beste pakken?
Verwijderd
Sorry dat ik de tijd nog niet gevonden heb om je te bedanken, maar bij deze: bedankt!!!Arfman schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:53:
Vooruit dan maar: (geen idee of dit precies is wat je bedoelt, maar kijk maar)
http://www.arfman.net/meuk/bw2savegame.rar
Stond in Mijn Documenten\Black & White 2\Profiles\~Arfman\Saved Games, mocht dat nodig zijn.
Tipje: verplaats je Mijn Documenten map naar een andere schijf als waar je Windows op hebt geinstalleerd
Ik had absoluut géén zin om nog eens die tutorial te doorworstelen...
Dit spel is overigens gewoon slecht geprogrammeerd. Het loopt zo extreem traag

Je aapje is overigens wel redelijk dom

Graag gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:22:
[...]
Sorry dat ik de tijd nog niet gevonden heb om je te bedanken, maar bij deze: bedankt!!!![]()
Ik had absoluut géén zin om nog eens die tutorial te doorworstelen...
Nergens last van (A64 3500+, GF7800GTX ExtremeDit spel is overigens gewoon slecht geprogrammeerd. Het loopt zo extreem traag
Ow ja, klopt. Ik doe er eigenlijk niks mee, behalve in het begin ore/bomen pakken die buiten mijn machtsgebied ligt. Volgens mij zit hij in het level waar ik nu ben vastgebouwd tussen huizen, boeiendJe aapje is overigens wel redelijk domHij trekt al m'n bomen uit die ik zo netjes geplant had

Die hele creature voegt eigenlijk bar weinig toe aan het hele spel.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
reden waarom er niet gesproken word is onderandere dat bw2 zwaar tegen valt, kort en eentonig is, er nog geen multiplayer is die deze maand beloofd was door LH studios (maand is bijna voorbij dus verwacht hem niet dit jaar
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Voor mensen die te lui of te gierig zijn om het hele spel te kopen...
De demo is gelanceerd!
Je kan vinden op de volgende locaties:
3DGamers
Gamersh*ll
Ikke eerst... ikke eerst!!!
* Jejking is downloadende
laast gepoogd voor de 2e keer uit te spelen toen de 1.2 patch er was (die mp zou hebben maar niet dus). maar toen in het de 2e japanse wereld na 3 pogingen weer crashde had ik er wel weer genoeg van
waarom nu een demo is ook vaag
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Lionhead, ik heb je graag gemogen, en B&W 2 was vermakelijk.. adieu!
En EA: @#`]#|{}´]|@#! Bende ]|@###@@#{{@#@#{!!! En @#è§@|#$ je huisdieren.
Frustratiestm ... it's in the game.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Meer info check de websiteLionhead Studios is delighted to announce that work is now underway on Battle of The Gods an expansion disk for Black & White 2 which will be published by Electronic Arts.
The war between the Aztecs and the allies was over. The Aztecs, crazed with dreams of ruling the planet, had come up against the steely resolve of the stronger, cleverer Greeks. And, most importantly of all, they'd come up against the Greek god.
The graves of the Aztec army covered the lands, but one band of survivors would not accept the defeat, the death of their nation. Over many months they built Totems. Shrines to the thousands of slain Aztec warriors. Then, slowly, they started pulling the bodies from the ground. They dragged them to the Totems and sacrificed them, chanting mindlessly to the skies. For a long time nothing happened. The survivors dug and pulled and dragged and hundreds of bodies went into the Totems. Yet nothing happened. As every believer knows, sacrifices must be living to bring forth a response.
Then the incredible happened. As more bodies piled into the Totems, without warning the sky split with a flash. The accumulated dead had been enough and a god had been summoned. Born of an army of the slain, this was no ordinary god. This was a god never seen before. For the first time in this world there was a god of the Undead. And the ground began to shake. This Aztec deity was raising an entire corpse army. Death was coming to the world on a massive scale.
You’ve conquered Eden and its tribes but in Battle of The Gods you return to Eden to find an even more powerful foe – a rival god who is determined to convert your subjects and become the ruler of Eden .
Battle of The Gods will features a brand new creature, two new lands and four new miracles . There will also be six new challenges and other new content.
Now it’s god versus god and only one can reign supreme.
Battle of The Gods, the expansion disk for Black & White 2 is being developed by Lionhead Studios and will be published early Spring. Exact release date and price details will be announced later.
Requires original Black & White 2 to play.
[ Voor 3% gewijzigd door Noob-Saibot op 23-03-2006 17:01 ]
Wat me nu opvalt zijn de enorme hoeveelheid glitches of verstoringen in het beeld.
Ik heb de laatste drivers van Nvidia maar die helpen niet tegen dit probleem.
Ik heb al naar een oplossing gezocht maar niets gevonden tot dusver.
(Specs in signature)
[ Voor 4% gewijzigd door Tigertje op 02-05-2006 16:49 ]
Verwijderd
BvD
Gezien ik veel weg ben speelde ik het dus op de laptoppert.
Het viel me op dat de koters nooit volwassen werden... blijkt het aan de No-cd patch te liggen... die schijfjes meezeuelen vind ik geen mega-probleem, dagen achter elkaar hetzelfde level spelen en geen steek verder komen zonder leger wel (ik wil ookwel eens stout zijn...).
Anyway, voor de mensen die hetzelfde probleem hadden... dus...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Als je problemen heb met de vijand, koop ik altijd de firespell (voor mezelf niet die voor de creature), zet ik een boom in de fik, pak de boom op en houd die boven een leger/gebouw van de vijand.
op deze manier worden de legers afgeslacht en de huizen afgebrand zonder dat je er maar iets voor hoeft te doen. (nou jah, alleen ff die boom boven de hoofden van de legers te houden. op deze manier word je niet evil
Greyh0und
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Pentium 4 3Ghz
1024 mb Ram
Ati Radeon x600 256 mb
Iemand enig idee en een OPLOSSING?
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt (misschien leg ik het ook niet helemaal goed uit)Tijgert schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:39:
Damn... handig. Helaas moet je sfeer van invloed dan wel zo ver reiken dat je het haalt. anders moet je wel blijven vuurspugen.
In je influence ring pak je een boom van je private bos, plaatst hem ergens alleen. laat er een vuurbal op vallen zodat de boom in de fik vliegt. pak de boom, ga naar de vijand en houd de brandende boom in je hand boven het leger/huis dat dood/kapot moet. ff wachten en de troepen gaan opeens dood/het gebouw gaat kapot, en de vijand krijgt gratis evil punten.
Greyh0und
Company of Heroes heeft nu al mijn aandacht.
Verwijderd
want heb nog geen enkele map gehad dat ik mensen bijkreeg door mn jeugd, behalve dan door steden die ik overnam.
Zo had ik laatst populatie van 140 mensen, en 300 jeugd waar ik niks aan heb omat ze niet opgroeien
heb vanalles geprobeerd: fertility, breeders, ... maar er komt niet één enkele volwaardige bewoner bij
Raar maar waar.
Verwijderd
ok, maar hoe los ik dit dan op?Tijgert schreef op zondag 16 december 2007 @ 01:06:
Ligt aan de crack van je spel. De crack weerhoudt je koters er van op te groeien.
Raar maar waar.
ik heb dit topic wat gelezen en blijkbaar had niemand er last van, dus moeten ze toch wel ergens een deftige crack gevonden hebben?
Hierzo.Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:36:
[...]
ok, maar hoe los ik dit dan op?
ik heb dit topic wat gelezen en blijkbaar had niemand er last van, dus moeten ze toch wel ergens een deftige crack gevonden hebben?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
sorry voor de bump; maar ik ben pas ook begonnen met spelen.
Heel irritant is de muis-lag. De muis weegt precies zo heel zwaar en komt achter op je bewegingen. Wel jammer want die verpest het spel. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Ik heb een E2140 @3.2 en een X1600 PCI-e